Meccs center

Következő mérkőzés:
Barcelona-Espanyol
2017.09.09. (20:45)
Bajnokság, 3.forduló

 

Előző mérkőzés:
Alavés-Barcelona 0-2
2017.08.26.
Bajnokság, 2.forduló

Tabella

Bajnoki

1 Sociedad 6p
2 Barcelona 6p
3 Leganes 6p
4 Atlético Madrid 4p
5 Real Madrid 4p

 

Tippverseny

# Játékos neve: Pont:
1 Pensionato 22
2 Les Corts 20
3 Gatta 20
4 Raven1975 17
5 Leofan 17
6 Abdull85 17
7 Bump3r111 17
8 K3NV3L0 17
9 Skaramanga 15
10 Szalu 15

 

Utolsó kommentek

2016. április 29. 10:45 Bartha.Tibor 251 komment

mezek160429.jpgAddig húzódtak a lehetséges szponzorokkal a tárgyalások, hogy végül senki nem lesz rajta a Barcelona új mezén, legalábbis egyelőre, olvasható a sport.es-en.

Legalábbis egyelőre, azaz nem lehet köbe vésni teljesen, hogy támogató nélküli szerelésben lép pályára a Barca a következő idényben. Az azonban érdekes, hogy a 2005-2006-os idény óta nem fordult elő ez a katalán csapattal.

"Mindent egyeztettünk a Nike-val, az első szerelések patronáló nélküliek lesznek" - nyilatkozta Manel Arroyo a Barcelona egyik alelnöke.

A bejegyzés trackback címe:

http://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr298672218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

ntibi67 2016.05.01. 20:30:08

@zegerke: Nem sok labdaszerzésre volt lehetőség,mert a Betis vagy eladta-elpasszolta a labdákat vagy taccsra rúgta azokat.Nagyon-nagyon gyenge Betist fogtunk ki.

zegerke 2016.05.01. 20:30:13

@ntibi67: sajnos az edzői taktika szerintem abban merül ki hogy felküldi a legjobb 11 játékost ellenféltől függetlenül és lesz ami lesz, oldjátok meg (azért a pénzért). Mascherano sokkal gyorsabb és pontos hoszú labdáival sztem hasznosabb lenne, vaalmint Bartra is kapna lehetőséget.

zeli39 2016.05.01. 20:32:25

@zegerke: De labdaveszésünk sok volt arra emlékszem meg az ismétlésnek is most lett vége frissek az emlékeim és az a rengeteg ívelgetés ,,tegnap nagyon csalódott voltam a játékunk láttán ,,,,,,,,,,

zegerke 2016.05.01. 20:34:10

@ntibi67: Lehet hogy nagyon gyenge Betist fogtunk ki, de a 35. percig amíg egyenlő volt a létszám a Betisnek volt kb 2 helyzete, nekünk meg kb 0, tehát ha ők gyengék voltak akkor nem tudom milyenek voltunk mi. Aztán 1-0 sem tűnt nyert meccsnek, a Betis elkezdett focizni, passzolni emberhátrányban.

ntibi67 2016.05.01. 20:37:12

@zegerke: Na ezzel a Mascherano Bartra dologgal teljesen egyetértek.De ezek szerint Te is szívesebben látnál támadásoknál egy sokkal aktívabb Busquetst.

zeli39 2016.05.01. 20:37:15

@zegerke: Hát ezt jól látod pontosan ez az edzői taktika amit leírtál tehát semmi :-)a bajnokságban teljesen mást játszik majd minden csapat és ehhez nem igazodik a mi taktikánk ,,pedig egy Rayo ellen teljesen mást kell játszani mint egy Bilbao ellen

zegerke 2016.05.01. 20:38:34

@zeli39: Az a szerencse hogy már két meccs van és verhető ellenfelekkel. Mintha abajnoki cím nem motiválná a a csapatot. Túl sok ldalpasz, ötlettelen gurigázás, a taktika hiánya vagy csak nem látszik milyen módon szeretnék a kapus mögé vinni a labdát, néha még 10 méterre a kaputól is passzolgatnak, ezért van sok gólpassza csatároknak.

ntibi67 2016.05.01. 20:39:26

@zegerke: Mi a félidőben azt hittük,hogy valami okból nem is akarunk nyerni,annyira kiábrándító volt a játékunk.

zegerke 2016.05.01. 20:47:31

@ntibi67: Elismerem Busquets érdemeit, de soha nem volt a kedvencem, már eleve gyanus a családi háttér miatt (de ennek ellenére megérdemelt helyük van a csapatban Piquével együtt). Nehéz dolog ez, nem tudjuk ki mozgatja a szálakat, ki adja az utasításokat, miért LE az edző ... Csak az látszik hogy már a szabadrúgások és szögletek is mind mind sablonosak, sehol nincs meglepetés, se az összeállításban. Ez valami dacc, hogy mi vagyunk akik 5 kuptá szereztünk tavaly és igazodjanak mások hozzánk, mi nem igazodunk senkihez? nem tudom.
Remélem azoknak kik döntenek van konkrét elképzelése arról hogy a jövőben hogyan lesz katalán gerince ennek a csapatnak, ha már ne msokat ér a La Masia, ha már nincs B csapat (csak C), ha nem építjük be Rafinhat, Bartrat, Denist és Halilovicot.
Mondjuk nem most kellen rotálni, de nyerni azt muszáj.

RAJDEN 2016.05.01. 20:50:19

@zegerke: Old Shatterhand egy kicsit bolond ! Ne foglalkoz vele

ntibi67 2016.05.01. 20:55:24

@zegerke: Persze már nem erről a 2+1 meccsről van szó,ha nem a jövőről.

Eminusz 2016.05.01. 20:58:33

@ntibi67: Arda mutatoi nem is rosszak :O
Egyebkent koszi, hogy megosztottad, nagyon erdekes adatok :)
Es ha megengedsz egy megjegyzest a kozeppalyasaink vedelmeben, azert nem konnyu 10 vedekezo jatekossal szemben golpasszt adni... Nagyjabol ugy neznek ki a Barca meccsei, hogy sajat terfelen szinte csak Bravo tartozkodik, felpalya kornyeken ott van a ket belso vedonk es Busquets, egy zonaval feljebb a ket kozeppalyasunk es a 2 szelso vedonk, akik elott az ellenfel komplett csapata :D es az MSN.. Igy azert ertheto, hogy miert az MSN tagjai nevehez fuzodik tobb golpassz..
Ezt csak azert gondoltam, hogy leirom, mert irtal mas csapatokbol is kozeppalyasokat, de azt elfelejted, hogy nekik konnyebb dolguk van, mert csak a Barca ellen allnak be igy a csapatok.. :) Nalunk tuti nem lennenek ilyen mutatoik...
De orulok, hogy Denis es Halilovic ilyen jol teljesitenek a szamokat illetoen is! :) Visca el Barca! ;)

zegerke 2016.05.01. 21:01:52

@RAJDEN: egy kicsit mindenki bolond, csak mindenki másképp :)

zeli39 2016.05.01. 21:02:05

@Eminusz: Arda Turan statisztikái nem rosszak ,,csak a játéka :-)

ntibi67 2016.05.01. 21:07:17

@Eminusz: Ezt mind aláírom amiket írtál.De hova tűntek tavalyról a potrugásokból szerzett góljaink?Teljesen defenzív lett ez a játék elemünk.Hova tűnt tavalyról de még őszröl is a kontra játékunk?A labda kihozatalunk olyan lassú és körülményes lett,hogy az már néha fáj!

zegerke 2016.05.01. 21:08:36

@zeli39: sajnos nem tudok ideillő jobb edzőt, Xavinak kellene összekapni magát és foglalkozzon a témával, de itt lehet amíg ez a vezetőség marad addig (Puyol , Abidal, Zubi, Guardiola, "Cruyff" és még) ki tudja kik, ne mtudnak vagy nem akarnak aktív szerepet vállalni a csapat érdekében
Amit még én gondnak látok hogy ez a csapat nem hajlandó szaladni, helyezkedni ahhoz hogy vissza lehessne hozni a tiki-takát, meg az ilyen Suárezek esélytelenek hogy pontosan gyorsan passzoljanak, pedig a taktika verhetetlen, még mindig és center sem kellett hozzá.

zegerke 2016.05.01. 21:15:00

@Eminusz: ha nem hozzák vissza őket és nem építik be a csapatba akkor mindegy mit játszanak, mint ahogy Delofeu vagy Traoré is mindegy mit csinál ...

zeli39 2016.05.01. 21:21:56

@zegerke: Ez a vezetés még elvileg évekig marad,,,az a baj,hogy a elnökségben nincs olyan ember aki értene a labdarúgáshoz ,,,Bartomeu szakága a kosárlabda:-)én sem tudnék mondani ki lenne aktuálisan jó edző a csapathoz de azt tudom ,hogy ha nem lenne edzőnk rosszabbak nem lennénk :-)

zegerke 2016.05.01. 21:26:23

@zeli39: ez tragikomikus, eddig legalább a motivációt és a kevés sérülést a stábnak tulajdonítottuk ...

ntibi67 2016.05.01. 21:35:43

Olyan,hogy meglepetés teljesen eltűnt a játékunkból.Olyanra nem is emlékszem,hogy valaki azt mondta volna meccs után,hogy Luchónak mekkora taktikai húzása volt.Talán egy volt amikor S.Robertot játszatta ősszel Alves helyén,de azt a kényszer szülte.Két dolog van amit már minden ellenfél előre tud.Alves csak Messinek passzol.Busquets csak oldalra vagy hátra passzol és csak a talpal elhúzós cselt ismeri.Na az meg végkép az agyamra megy amikor valaki kap egy labdát és adja magát egy hátra passz mert letámadják,de nem adják egyből, ha nem bevárják az ellenfelet,rugatják magukat és utána csak oda passzolnak ahova rögtön kellet volna.Na persze aztán ezekből lesznek az elvesztett labdák és a kontrákrák!

zeli39 2016.05.01. 21:37:40

@zegerke: az edzői stáb nem gondolnám,hogy rossz ,,csak L,E edzői tudása kevés a csapathoz és láthatólag ránőtt a csapat a fejére :-),motiváció ?szerinted Pique-t hogy lehetne motiválni 4 BL győzelem bajnoki kupa arany és válogatott szinten mindent elért ami elérhető ,,Még Douglas is BL győztes :-)

Eminusz 2016.05.01. 21:40:11

@ntibi67: Na igen... Meg mindig nem stimmel valami... :/
@zegerke: Egyetertek. A Barca teljesen mas szint... Az, hogy mashol jol jatszanak, nem garancia arra, hogy itt is jok lesznek... Deulofeut sajnalom, Adamat meginkabb :/

zegerke 2016.05.01. 21:41:34

@zeli39: nem tudom, talán a kispaddal, valahogy visszahozni a földre, ahogy nemrég önkritikát gyakorolt és azt mondta hogy szeretne visszakerülni a topvédők közé, meg is tette, annak az okát kellene megtenni, pedig már akkor is elég nagy vitrinje volt

LeoRystal 2016.05.02. 10:25:03

Szerintem a taktikával nincs probléma csak a játékosokkal. Vermaelen ne játszik sokat szoval nincs amiért tartani Mathieu nem illik a csapatba (többször is bizonyította). Turan szerimtem elvárás alatt teljesít, túl kellene gyorsan adni rajta (Halilovic jön vissza és szerintem több játékidot érdemel, több poszton is tud játszani) Új védok kellenek mert kevés a minoségi védo a csapatba. Alves jol játszik de soka a tévedés. Imiestahelyére is kell egy jo csere.például Özil (játékstílusa passzol). A csatársorba is jell egy olyan csere aki tud jobb szélen és középen is játszani mert szeritem Neymar nem bírja éskezd tévedni mert sokat akar válla lni. Suarez pedig sokszor el van tíltva. Szoval mindem poszton változás kell. A másik nag probléma az hogy két.taktika kell mert a tiki taka nem elég egy park-the-bus csapat ellen (lásd: atletico madrid elleni vereség), 1-2 golos vezetésnél nem szabad hibázni (lásd: valencia elleni meccs). Nekem ez a véleményem, tudom nem mimdenkinek tetszik de én így látom.

Eminusz 2016.05.02. 10:55:17

@LeoRystal: Teljesen igazad van. Ezzel csak egy problema van: nincs penz mindenre :/ Ez a cikk is pont arrol szol, hogy meg mezszponzor sincs, szoval meg az is elkepzelheto, hogy alapemberektol kell megszabadulni a nyaron (neadjisten :/), mint ahogy a Milannal van minden evben (Prince, Zlatan es Thiago Silva is az adossag miatt tavozott boven aron alul...:/). Remeljuk mi nem kenyszerulunk majd erre...
Egyebkent jol irtad, a keret valoban erositesre szorul... A vedelembe konkretan mindenhova kell egy ember. Alves meg egy evig jo, de kockazatos, Vidal nem valt be (bar nem is igazan volt alkalma bizonyitani..), Douglas leves, Roberto pedig csak kenyszermegoldas JHV-poszton... Pique helye biztos, melle viszont kell egy meg biztosabb fiatal vedo, aki nalam egyertelmuen Marquinhos lenne, akivel egyben meg lenne oldva a JHV idonkenti potlasa is egy ideig.. Bartranak tobb lehetoseget kell adni es a Pique, Bartra, Marquinhos, Mascherano negyessel akar neki is vaghatunk a szezonnak, vagy akar meg Umtitit is meg lehetne szerezni, aki remelul jatszik BHV-t is, amire szinten szukseg van Alba tehermentesitese miatt, de erre en a legolcsobb megoldast valasztanam, felhoznam Juan Camarat a B-bol.. Aztan kozeppalya.. Mindenki dobalozik itt a nevekkel Ozil, Coutinho, Pogba, Pjanic stb..., de en ide nem koltenek semmit! Denis Suarez az egyetlen, akivel erositenek, Arda tavozasa eseten meg Halilovicot is visszahoznam, bar en meg adnek egy vagy fel evet a toroknek... Iniesta utodjanak egyetlen egy jatekos van, akit meltonak tartok es o szerencsere nalunk van, Lionel Messinek hivjak :) Hetvegen is bizonyitotta, hogy nemcsak csatarkent es szelsokent, de iranyitokent is a vilag legjobbja :) Kulonben is, az utobbi idoben mindig hatravonzabb szerepkorben jatszik.. Ebben az esetben viszont kell egy tamado, aki nalam Dybala, Griezmann vagy Aubameyang lenne... Abban biztos vagyok, hogy elobbi mindenkepp nalunk fog jatszani, kerdes, hogy mikor.. En azt mondom, hogy minel hamarabb, hogy tudjon Messitol tanulni... Egy ilyen keretet megneznek jovore:

Kapusok: Bravo, ter Stegen, Masip
Vedok: Alves, Vidal, Marquinhos, Pique, Bartra, Mascherano, Alba, Camara/Umtiti
Kozeppalyasok: Rakitic, Roberto, Sergio, Iniesta, Denis Suarez, Arda/Halilovic
Tamadok: Messi, Suarez, Neymar, Rafinha, Munir, Dybala/Griezmann/Aubameyang

Ez mind szep es jo, de ismetlem, penz nelkul ez mind csak spekulacio es fantazia :/
Visca el Barca!

viscaelbarca 2016.05.02. 12:01:23

@Eminusz: ekkora baromságot is rég olvastam. elég valószínű, hogy dybala/grizi/aube idejön majd padozni az évi 5x10 percért. jézusom...

Eminusz 2016.05.02. 12:48:53

@viscaelbarca: 1. Azt irtam, hogy abban az esetben, ha Messi visszavontabb szerepkort kap, kell egy tamado.
2. Meg ha nem is kap visszavontabb szerepkort, akkor sem feltetlenul padra jonne, hanem megkuzdene a helyeert. En azt a fajta felfogast tartom baromsagnak, hogy padra igazoljunk... Nem lehet minosegi jatekost igazolni ugy, hogy padra jon... Es azzal mit veszitunk, ha jon egy bizonyitasi vagytol futott csatar es kiszoritja a kezdobol az MSN vmelyik tagjat?? Es akkor mi van?? Semmi. Hidd el, kell a versenges csapaton belul, mert nem jo, ha nagyon elkenyelmesednek a jatekosaink, mert biztos helyuk van (lasd Busquets, Pique, Neymar es Messi neha...)
Ja es emlekezz csak vissza mennyire jot tett az egeszseges rivalizalas Alexis es Pedro kozott a kezdobe kerulesert! Na ok kifejezetten motivaltak egymast! Errol ennyit! :)

18_BARCA_99 2016.05.02. 15:30:25

@Eminusz: Teljesen igazad van abban hogy kell a rivalizalas. Az MSN mellett csak Munir van illetve Sandro. Na ok biztos hogy nem fogjak kiszoritani egyikuk semm, bar nem is kell kiszoritani de legalabb ha a nagy 3mas kozul vmelyikuknek nem menne a jatek akkor le lehetne cserelni es ereznek akkor hogy nem megy nekik.. de nem mert meg igy is mecsrol mecsre ott vannak.
Es akkor megint jon hogy motivacio. Mi votivalna oket? Penz? Siker? Lucho? Mar ezekhez is hozza szoktak.
Szoval most nyaron nem szabad olyan jatekosokat igazolni akik nem valnanak be, nem szabad zsakba macskat venni.

zeli39 2016.05.02. 15:45:38

@18_BARCA_99: L,E mikor elkezdte edzői munkáját a Barcelonánál kijelentette mindig a legjobb formában lévő játékosok játszanak,,na erre már rácáfolt mert kijelenthetjük 3 embernek bérelt helye van ,Pique,Messi,Busquets akár kit is hoznak ez nem fog változni.

Robi71 2016.05.02. 15:56:57

@LeoRystal: @Eminusz: @viscaelbarca: Nem tudom mi történik a csapattal....de fejben nincsenek ott...az biztos. Látszik a játékon, hogy már alig várják a végét....remélem még két meccsre a bajnokságban és a kupadöntőre összeszedik magukat. Aztán jöhet a nyár...Copa, EB, Olimpia.
Nyáron komoly átszervezésre lesz szükség...ez egyértelmű. És itt nem csak a játékoskeretre gondolok...hanem akár Lucho-ra is. Ha képtelen érdemben hozzányúlni a csapathoz (nekem az az érzésem, hogy nem igazán), akkor az ő helyettesítése is szóba jöhet. Suarez kivételével az összes igazolása csődöt mondott...így hogy lehet őt megbízni a nyári keretfrissítéssel???

Keretfrissítés?....ez szakmai hozzáértést!!! és pénz igényel.

A védelem jelenleg egy szanatórium-rehab-öregekotthona kombo. Ha lesz pénz, akkor Douglas, Adriano, Vermaelen, Mathieu, Mascherano és Alves is távozik. Amennyiben nem, akkor a két utolsó marad. Igazolni minimum két középső hátvédet kell..egy jobblábast és egy ballábast, hogy mindkét szélén is bevethetők legyenek (pld. Silva vagy Marquinhos és Laporte).

Középpálya: Arda távozik....Suarez érkezik ( Halilovic marad kölcsönbe a Villareal-Sevilla-Valencia valamelyikénél). Ami a legnehezebb...meglátásom szerint Iniesta pótlására kell egy hasonló kaliberű irányító...és ilyen nincs a keretben. Ez "sokba fájhat nekünk" és nem biztos, hogy lesz pénz rá (Pogba, Coutinho, Pjanic képességűre gondolok).

Támadó: Munir mehet kölcsönbe...és helyette egy klasszikus középcsatár kell Suarez helyettesítésére. Szó van Gameiro-ról...

Legrosszabb verzió:

Ter Stegen (Bravo)
Alves(Vidal) - Pique (Bartra), Mascherano(Mathieu)-Alba(???)
Rakitic(D. Suarez),Busquets(Roberto),Iniesta(Rafinha)
Messi, Suarez(Munir), Neymar

Optimális verzió:

Ter Stegen(Bravo)
Bellerin(Vidal)- Pique(Bartra), Silva v. Marquinhos (Laporte)- Alba(Laporte)
Rakitic (D. Suarez), Busi (Roberto), Iniesta (Coutinho v Pjanic))
Messi (Munir), Suarez(Gameiro), Neymar(Rafinha)

Pogba, Dybala, Aubameyang....hab a tortán. :)

Berbatov 2016.05.02. 18:58:50

Hm, City viszi Laporteot, nem szórakoznak kifizetik a kivásárlási árát. Mi meg csak szarakodunk megint. Aztán 20 millióért igazolunk valami második vonalbeli védőt... :(

zeli39 2016.05.02. 19:05:33

@Berbatov: Szomorú ,,,úgy néz ki minden komolyabb csapat bevásárol mi meg kitudja,,

katalan2 2016.05.02. 19:30:25

@Robi71: Iniesta pótlására van egy kitűnó játékos, akit Lionel Messinek hívnak.

zeli39 2016.05.02. 19:49:06

@katalan2: Ez komoly?:-)És Iniesta védőmunkáját is Messi lássa el?Messi fog visszasprinteli védekezni utána meg felépíti a csapat támadását is :-)

FCB551 2016.05.02. 19:55:17

Laporte 50 millió euróért a Manchester City csapatához igazol.

RAJDEN 2016.05.02. 20:01:08

@Berbatov:@zeli39:@FCB551: Teljesen reális !! Nem szaroznak , kifizetik a kivásárlási árát .... Van pénzük , nekünk nincs !! Nehéz lesz igy jó védőt igazolni

katalan2 2016.05.02. 20:19:28

@zeli39: Itt egy kérdés van, az pedig az lenne, hogy Messi bírja-e fizikailag. Láttam már Messit is nem egyszer védekezni.

zeli39 2016.05.02. 20:32:02

@katalan2: Messi nagyságrendileg 4,5-7 km körül fut meccsenként egy jó középpályás 11,5-12,5 km ,,szerintem nem jó ötlet ,hogy Iniestát helyettesítse ,,sőt az a futómennyiség amire szükség lenne Iniesta sem bírja mivel pénz nincs majd Denis Suarez helyettesíti :-)

katalan2 2016.05.02. 20:37:22

@zeli39: Messi 8 km-t fut átlagban. Pont azért írtam, amit írtál. A kérdés fizikailag bírja-e. fizikailasg nem, de viszont mindent tud, ami ahhoz a poszthoz kell. Ahogy írod, Iniesta sem bírja. Ő sem védekezik állandóan.

Egyébként azt gondolom, hogy egy tkp a támadásokat segíti elsősorban.

Eminusz 2016.05.02. 20:48:35

@zeli39: @katalan2: Messi visszabbvonasa egyaltalan nem rossz otlet az alapfelallas kisebb valtoztatasa eseten.. Persze nem arra gondolok, hogy terjunk el teljesen a 4-3-3-tol, csak egy kis formai valtoztatasra. Igy:
---------------Bravo--------------
Alves---Pique---Marq---Alba
--------Rakitic------Sergio------
----------------Messi--------------
Dybala-----Suarez---Neymar

zeli39 2016.05.02. 20:52:45

@katalan2: a szélső védőink sokszor nem érnek vissza,Busquets a világ leglassabb középpályása ha Messi még védekezne is szerinted mi sülne ki ebből ?Még Denis Suarez sem lenne tökéletes megoldás mert ő sem bír 90 percet teljes intenzitással,,Pogba ő bírná de annyi pénzt nem szabad adni érte.Rakitic,Pjanic,Denis Suarez már szerintem jó lehet de ez sem biztos ,,sok a kérdőjel

Eminusz 2016.05.02. 20:57:50

Ma 7 eve! :) Mekkora meccs volt... youtu.be/vEytY9SFNW0

18_BARCA_99 2016.05.02. 21:02:14

Van egy megoldas ami sok gondot levenne a vallunkrol es ez nem mas mint Neymar eladasa. Neymar technikailag kivalo jatekos de a hozzaallasa nem tetszik, es szerintem ez nem is nagyon fog vaktozni. Eladasabol sok penz bejonne amibol belehetne vasarolni es igy egy stabil keretunk lehetne( persze ehez azt a penzt is okosan kellene elkolteni es nem ugy ahogy Lucho akarja pl: Arda)
Neymar hatalmas fizetesevel es a csapaton beluli hierarchiaval sem lenne gond.
Felreertes ne essek en ettol meg sajnalnam Ney tavozasat mert jelenleg a legtehetsegesebb fiatal sztem.

RAJDEN 2016.05.02. 21:08:49

@Eminusz: Mintha tegnap játszottak volna :) 7 éve volt , komoly

ntibi67 2016.05.02. 21:33:41

Ketten is vannak a csapatban akiknek meg lett ígérve a hosszabitás és a béremelés.Neymar és Busquets.Neymar jelenlegi bére 5M+10M garantált bónusz!Busquets 15M bért szeretne magának.Csak játszatok el a gondolattal,hogy 30M fizetésből és a 2 játékosért kapható 250M-ból mit lehetne kezdeni?

ntibi67 2016.05.02. 21:38:54

@ntibi67: Ja és akkor vegyük hozzá az állítólag adott 60M és az eladásokból is befolyhat 10-20M és az eladott játékosok bére.

ntibi67 2016.05.02. 22:03:48

@Raven1975: Puyol csapatkapitányi karszalagja amit megcsókolt a fejes gólja után ki van állítva a Barca múzeumban.

zegerke 2016.05.02. 22:04:51

@Eminusz: mekkora meccs, micsoda játékosok (mindkét oldalon), felejthetetlen

Eminusz 2016.05.02. 22:06:23

@ntibi67: Neymar es Sergio egyutt nem 250 lenne hanem 290 :) Van csapat, ami kifizetne Busquetsert a 100at... Bar en nem adnam, nehez lenne potolni, nem ugy, mint Neymart, az o hianyat nem ereznenk meg annyira...

zegerke 2016.05.02. 22:12:02

@Robi71: Ha jól tudom Bravo is LE jelöltje volt és ő egyértelműen jobb igazolás mint Lajcsi.

ntibi67 2016.05.02. 22:40:00

@zegerke: Áruld már el mi okozza nálad ezt az ellenszenvet Suarez irányában?Jelenleg a világ legeredményesebb centere akinek vannak hiányosságai is.De ebben a szezonban minden sorozatot figyelembe véve 50 meccsen rúgott 54 gólt,adott 25 gólpasszt.Te ezzel nem vagy elégedet?Még azt se mondanám,hogy agyatlan mint Costa hiszen csak 10 sárgát kapot kiállítva nem volt.Én nem emlékszem olyan meccsére amikor ha nem is ment neki az akarását ne dicsérhettük volna.De el tudom fogadni a véleményedet hiszen nálam is van olyan játékosa a csapatnak akinek hiába van néhány jobb meccse már nem tud megváltozni a véleményem róla.Nálam ez Alves.

zegerke 2016.05.02. 22:49:52

@ntibi67: Én sem tudom, az ellenszenv szubjektív úgy gondolom. Elismerem az erényeit, de a góljai és gólpasszai száma nem tükrözik a foci tudását, persze "csak" szerintem. A hozzáállásával nincs gond, de mondjuk ez elmondható lenne millió játékoról akire ráadják a gránátvörös kéket. Nem jön be a stílusa, az hogy felborítja a védőket, az hogy bírkózik, az hogy nem képes az összjátékra ... nekem kilóg ebből a csapatból és kilóg az elmúlt 10-15 év barca csatárai közül is és nálam nem pozitívan. Bár a statisz

zegerke 2016.05.02. 22:53:02

.. tikák Suárez mellett szólnak, de amit csinál a pályán az elfogadhatalan számomra. Az hogy sétálgat lesen, amikor el sem fáradt a védekezésben, mert csak ritkán teszi ezt. Nekme nem tetszik ez az erőfoci, és a labdt jól meg tudja rúgni, csak helyezni nem nagyon képes, de gól lesz, hiszen annyi lehetősége van hogy vaktyúk is talál szemet,
(Bővebben ugyanebben a topicban 2016.04.30. 22:33:52-kor)

ntibi67 2016.05.02. 22:54:48

A Levante a mai vereségével búcsúzik az első osztálytól.

RAJDEN 2016.05.02. 22:55:37

A fociban minden lehetséges !! Nem ide való téma , de szeretnék gratulálni a Leicesternek hogy megnyerték a Premier Leauguet !!! Nagy csapatokat mind ledarálták , behúzták a bajnoki címet , nagy gratula nekik

ntibi67 2016.05.02. 22:58:26

Bajnok a Leicester!

zegerke 2016.05.02. 23:00:19

@ntibi67: Legalább ennyire nem szerettem Tellot sem és Delofeut sem szeretném Barca mezben játszani, de mondjuk Costara is halmozottan igaz, ahogy Balotellire, Pepere, Van NIstelroyra is, és még pár játékosra is igaz.

FCB551 2016.05.02. 23:11:34

Enrique jelöltjei a védelem megerősítésre : Marquinhos,Laporte,Javi Martinez

FCB551 2016.05.02. 23:13:12

Kisebb tájékoztatás:

Az elmúlt 7 évben:

Real Madrid: 1 bajnoki cím
Leicester City: 1 bajnoki cím
:D

zeli39 2016.05.02. 23:18:14

@Eminusz: Szerinted ki fizetne Busquetsért 100 milliót ?3 játékosért fizettek kb hasonló árat Neymar,Ronaldo,Bale,:-)egy olyan játékos aki 2 évente rúg egy gólt szerinted ér 100 misit?hátvédért max ár az 50 a középpályások csúcsa 70-80,,

zegerke 2016.05.02. 23:20:18

@FCB551: Újat ha akar se tud kitalálni. Ebben a sorrendben jó is lesz :) Különben mindhárman elférnének ha menne: Douglas, Mathieu, Verma, Adriano és mondjuk Alves. Vidallal se tudom mi lesz és sajnos Macherano sem a jövő. Tehát vásárolni kell, mert nincs utánpótlás és ha lehet ne Thiago Silvat vegyék meg :DD

zeli39 2016.05.02. 23:22:45

@FCB551: Laporte jó lenne de szinte már mindenki a Cityben látja ,,,Javi Martinez védekező középpályás igaz kényszerből játszik középső védőt is ,,nem tudom én nem merek neveket mondani mert akit én Barca mezben szerettem volna látni senkit nem igazoltunk még le :-)

Eminusz 2016.05.03. 00:05:59

@zeli39: Nem is olyan reg felreppent egy hir, hogy a PSG hajlando lenne kifizetni erte ennyit... Nem en talaltam ki...
@FCB551: Laporte sztem annyira nem jo, mint ahogy felfujjak... Akkor inkabb Umtiti! Olcsobb is es tud BHV-t is jatszani! Martinez megint csak "csinalt" hatved... Ide verbeli vedo kell! Marquinhosnak orulnek.

Robi71 2016.05.03. 09:45:19

@zegerke: Suarez megvétele szerintem nem Lucho döntése volt....ez a menedzsment stratégiájához tartozott, hogy egy klasszis (ő vagy Agüero) centert igazoljunk.
Bravo jó döntésnek bizonyult (bárki is figyelte őt meg). Mondjuk a kapus kérdés a egyszerűbb...jónéhány kiváló kapus van a piacon van kiből válogatni.

Én megfelelő áron (kb. 20 millió) azonnal elhoznám Thiago Silva-t...ő legalább garancia arra, hogy lesz egy jó khv-ünk 3-4 évig biztosan. Marquinhos esetében ez koránt sem garantált....és 50 milliót kifizetni érte elég rizikós vállalkozás, még akkor is ha fiatal.

Neymar-ért sem ad senki 193 milliót...ahogy Busi-ért sem 100-at. Ez csak a bepróbálkozás...puhatolózás része. Ahogy a klub jelezné, hogy hajlandó a tárgyalásra....azonnal következne az alkudozás. :))))

DISTANTxTHUNDER 2016.05.03. 13:01:16

Szerintem felesleges kulcsjátékosok eladásában gondolkodni,amíg ilyen rakás szxr tehetetlen a vezetőség.. nem ezért választották újra Bartomeut, nem ezért kapott ismét bizalmat ez a tróger.. igazoljon normálisan,erősítse meg a keretet a klubhoz méltó nevekkel, ne csak a szája legyen nagy..és ne úgy próbálja meg rendezni a klub adósságát hogy eladja a legnagyobb neveket.. ezzel gyakorlatilag ugyanúgy tönkreteszi a csapatot,csak lassan,pont mint Gallianiék a Milant..

Eminusz 2016.05.03. 14:00:53

@Robi71: Hat en nem hiszem, hogy Silvaban lenne meg 3-4 ev... Max 2 vilagklasszis szinten... Sokkal tobbre megyunk egy fiatal, de mar beerett vedovel... Hosszutavon gondolkozzunk mar, mert igy is "oreg" a keret :/
@DISTANTxTHUNDER: Haat pedig sajnos ha a vezetoseg marad es igy folytatja, par even belul a Barca is Milan-szindromaban dog szenvedni... :/ Raadasul a spanyol bajnoksag is erosodik minden evben, szoval meg abban sem bizhatunk, hogy azert nyerunk majd bajnoki cimeket a jovoben, mert gyenge a mezony... :/ De ne legyen igazam! Visca el Barca!

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2016.05.03. 14:03:28

A Barca csak júliusban, vagy augusztusban tervezi bejelenteni a(z új?) mezszponzort. Két ajánlatot is kapott a klub, amely magasabb, mint a Qatar Airways jelenlegi 60 millió eurós ajánlata [sport]

Da Silva 2016.05.03. 14:10:42

Hát én nem kapok szikrát, hogy ennyien kritizáljátok Suarezt. Szükségünk volt egy centerre, egy erőcsatárra! A góljai, gólpasszai, akarása miatt nem tudok belekötni. Minden csatár hagy ki helyzeteket. Mindenki azzal jön, Messi micsoda gólpasszt adott neki a Betis ellen. Való igaz, gyönyörű volt, Xavitól láthattunk ilyeneket, de ha Suarez nem indul be üres területre, Messinek nincs kinek passzolnia. És igen, bizony ezért van lesen sokszor, mert igyekszik. Egyesek simán elcserélnék Benzemára! Mi van??? Táskáját nem viheti Suareznek! Emlékeztek, Ibra hogy leszerepelt nálunk? Lassította a játékot, képtelen volt igazodni a játékrendszerünkhöz! Aki nekem csalódás, az Busquets! Hihetetlen, mennyire belassult! Én Mathieut se tartom ennyire tragikusnak, nem klasszis, az igaz, de lehet rászámítani! Marquinhosnak nagyon örülnék, ha sikerülne megvennünk, Denis Suarez és Halilovics is sokat fog még fejlődni, tetszik a játékuk már most is, én visszahoznám őket! És ha Dybalat meg tudnánk szerezni, akkor lehetne Messit visszábbvonni szervezni, mert Iniesta már nem az igazi sajnos.

Robi71 2016.05.03. 14:28:52

@Eminusz: " fiatal, de mar beérett védő"? Mondj nekem egy ilyent...mert én nem ismerek. Laporte talán, aki folyamatosan játszik 3 éve. Marquinhos "epizodista" a PSG-ben....Umtiti ( látom az egyik kedvenced) a "harmatgyenge" Lyon-ban játszik, értéke nem releváns számomra.
Én a spanyol ligából igazolnék legszívesebben: Laporte, Inigo Martinez, Gimenez, Mustafi, Bailly....
Balszélre: Laporte, Gaya, Marin, ...
Jobbszélre: Azpilicueta, Bellerin, Cancelo, Gaspar...

zeli39 2016.05.03. 15:40:56

@Da Silva: Suarez és Rakitic nélkül nem gondolnám,hogy meg lett volna a múlt évben a BL és a bajnokság,Suarez a posztján magasan a legjobb az idei teljesítménye a pályafutása megkoronázása és ami a fő Messivel megértik egymást mint a pályán mint a magánéletben:-)az viszont tény,hogy a csapat széthúz és gondok vannak házon belül csak találgatni tudunk és remélni,hogy a konfliktusok ha vannak nyár végére megoldódnak

Robi71 2016.05.03. 15:58:36

@zeli39: Egyértelmű, hogy valami gond van a csapattal...de az, hogy ez a BL-ből való kiesést jelentette megbocsájthatatlan számomra. Arról nem is beszélve, hogy ezzel sikerült "szárnyakat" adni a Real-nak és az Atleti-nek is. :(((
Remélem a nyáron ezeket a feszkókat is megoldják a klubon belül...és a "bűnösök megbűnhődnek" legyen szó bárkiről is.

Robi71 2016.05.03. 16:05:51

@Da Silva: Messi nem lesz középpályás a Barca-ban...ez szinte borítékolható. Legalábbis egy-az -egyben Iniesta helyén biztosan nem.
Talán egy 4-2-3-1-es felállásba (két védekező középpályással....Messi jobbszélső) el tudok képzelni. De ez szerkezetváltással járna...amit elég nehezen tudok elképzelni. A Barca nem "rúgja fel" a sokéves játékfilozófiáját...a 4-3-3-at.

Robi71 2016.05.03. 16:34:59

Amennyiben Ter Stegen a távozás mellett döntene szóba jöhet egy csere Courtois-val, akinek nézeteltérései vannak a klubvezetőkkel (kapusedzővel).
Ugyanakkor a Barca figyeli Donnarumma-t (Milan) és Rulli-t (Sociedad) is.

ntibi67 2016.05.03. 16:49:55

Ha jön Courtois akkor ki lesz az első számú kapus Ő vagy Bravo?Gondolom Ő se kispadozni jönne.Ha Bravo lesz a második számú,akkor minek engednénk el Stegent,hiszen akkor mögötte is lehet csere Bravo.Ez alapján ha gond,hogy két hasonló kepeségű kapusunk van,akkor én a jövőre szavazok.Tehát én Bravot engedném el.

Robi71 2016.05.03. 16:54:40

@ntibi67: Mindketten első számú kapusok szeretnének lenni. Szerintem cserélni kellene..Ter Stegen a bajnokságban, Bravo a BL+kupa-ban. Ter Stegen a jövő...
Kérdés, hogy Bravo beleegyezne?

zeli39 2016.05.03. 17:10:06

@Robi71: Bravo 33 éves hol keresne többet ?Szerintem is cserélni kéne és Stegen legyen az első számú

Da Silva 2016.05.03. 18:09:59

@zeli39: Abszolút egyetértek, Rakiticről pedig csak szuperlatívuszokban tudok beszélni! Csak meg kellene értenie mindenkinek, hogy a srácok nem gépek, és kőkemény sorozatterhelésnek vannak/voltak kitéve. A formahanyatlás idén a legrosszabbkor jött.

Da Silva 2016.05.03. 18:18:50

@Robi71: A 4-3-3 maradhat alaptaktikának, de ha néha pl. 4-2-3-1-et is alkalmaznánk, kiszámíthatatlanabbak lennénk. A Juventust figyeltem, Allegri meccs közben több esetben is váltott játékrendszert indokolt esetben, legtöbbször működött.

julio alberto 2016.05.03. 20:36:35

@Robi71: Ha Courtois érkezik,Ter Steegen mehet ahová akar...Marquinhos meg a legnagyobb védő fogás lenne Marquez óta.Thiago Silva 22 évesen még a Fluminense csapatában sem játszott csak epizod szerepet.Nagyon messze volt ő túdásban Marquinhos-tól,aki szerintem a korosztálya magasan legjobb kh-je ma a világon.Aki jöhetne még nálam a nyáron Mario Gaspar és Pastore utobbi lehetne Iniesta helyettese.

zeli39 2016.05.03. 21:30:37

@julio alberto: Na még csak azt kéne Pastore Iniesta pótlására:-)

Robi71 2016.05.03. 23:26:29

@julio alberto: A jós tehetséged mindig elbűvöl. :) Én annyit tudok, hogy Silva jelenleg a világ egyik legjobb khv-je és egyből "beugorhatna" Pique mellé. Ő nálam garancia a sikerre.
Marquinhos évek óta nagy tehetség...de még sorozatban 3-4 meccset nem játszott. Fogalmam sincs hogyan teljesít sorozatos terhelés mellet.
Arről nem is beszélek, hogy a PSG-nél ő jelentheti a jövőt...így Silva megszerzésére nagyobb esélyt látok. Ismerve a Barca átigazolási tratégiáját hamarabb igazolnak egy tapasztalt "öreget" 20-ért, mint egy rutintalan fiatalt 50-ért, Erre ott van Bartra is...ráadásul ingyen. :)

zeli39 2016.05.04. 07:41:46

@Robi71: alberto a 22 éves Thiagi Silvá-ról beszélt:-)fogalmam nincs hogy játszott 22 évesen :-)Marquenhos is zsákbamacska de a képességei jók és technikailag minden védőnknél jobb..T Silva minden védőnknél többet keres a PSG-nél kizárt,hogy félpénzért eljönne hozzánk levezetni :-)Nekünk nem sztárjátékosok kellenének ha nem munkás játékosok olyan mint Rakitic ,biztos lehetne találni ilyeneket de a mi vezetőségünk a vicc kategóriája

Robi71 2016.05.04. 08:27:25

@Da Silva: Allegri a 3-5-2-es falállásban játszatja a Juve-t (ami védekezéskor 5-3-2-re változik). Három középső védővel: Bonucci, Chiellini és Barzagli és a két szélső támadó szellemű védővel: Evra vagy Sandro a baloldalon és Lichsteiner vagy Cuadrado a jobboldalon.
Lucho mozgásterét az is akadályozza, hogy nagyon vékony a cserepad és itt nem csak a létszámra gondolok, hanem a minőségre is....amiben nyilvánvalóan neki is szerepe van a sok félresikerült igazolásával.
Ezen kellene a nyáron változtatni...megszabadulni a "ballasztól" és helyükbe igazi alternatívát jelentő játékosokat igazolni.

Robi71 2016.05.04. 08:38:32

@Da Silva: A Juve, a Bayern vagy a Real képes akár a cserecsapattal is felállni...mivel szinte minden poszton a kezdőhöz közel azonos képességű játékosuk van a cserepadon.
Ha nálunk kiveszed az alapcsapatot:
Bravo - Alves, Pique, Masche, Alba - Busi, Ini, Raki - Messi, Suarez, Neymar csapat ...akkor marad:
Ter Stegen - Vidal, Bartra, Vermaelen, Mathieu - Roberto, Turan, Adriano - Sandro, Munir, Rafinha
Szerinted mire mennénk ezzel a csapattal???

A Real a cserecsapatával nyert a Sociedad otthonában....ahol a mi kezdőnk elbukott. (ehhez azt is feltételezem, hogy a Sociedad mindkét meccsen tisztességesen védte az érdekeit)

Robi71 2016.05.04. 09:10:00

Ha sikeres csapatot szeretnél pénz nélkül....akkor nevezd ki Simeone-t vezetőedzőnek.
Ő majd kimegy a józsefvárosi piacra, összeválogat 11 ottani bámészkodót és csapatot csinál belőle. :))))
Nyilvánvalóan erős túlzással....de így látom Cholo-t. :)
Ez az ember atomreaktort épít kőbaltával. Lassan Chuck Norris magaslatokba kerül.

Robi71 2016.05.04. 09:30:38

Simeone-nak van egy csodálatos kapusa: Oblak...egy csodálatos középhátvédje: Godin, aki összefogja és szervezi a védelmet ... és egy csodálatos csatára: Griezmann, aki az egyetlen gólhelyzetét értékesíti.
A többi poszton pedig jó katonák. :)
Leegyszerűsítve a dolgot ennyi az egész! :)

Da Silva 2016.05.04. 11:08:05

@Robi71: Igen, ez a problémánk, egyetértek, hogy Luchonak korlátozottak a lehetőségei, nincs nagyon variációs lehetőségünk, de bízok benne, hogy a nyáron végre változtatunk ezen.

Berbatov 2016.05.04. 11:32:10

@Robi71: Kokét se felejtsük el, több gólpasszt adott a szezonban, mint az összes középpályásunk együttvéve...
Meg mondjuk Felipe Luist is bármikor elcserélném Albára... Szóval játékosainak többsége jobb, mint az átlag.

Robi71 2016.05.04. 13:55:31

@Da Silva: De ez az ő hibája is....az elmúlt 3 évben két játékost igazolt, akinek sikerült a kezdőbe bekerülni: Suarez, Rakitic és Bravo...és hasznos 2 kiegészítő: ter Stegen és Mathieu. A többiek: Douglas, Vermaelen, Vida vagy Turan...csak a padot koptatják.
Ha figyelembe vesszük, hogy a hasznos igazolások közül van akit már előtte kinézett a vezetőség...akkor a helyzet még siralmasabb. Mentség lehet számára esetleg az anyagiak korlátozása (Turan és Vidal esetében nincs mentség).
Kérdés, hogy ezek után rá lehet bízni a nyári átigazolási stratégiát???

Robi71 2016.05.04. 14:00:04

@Berbatov: Ha Torres helyett lenne egy jobb erőcsatára (mondjuk Diego Costa), akkor most még erősebbek lennének. Jackson Martinez leigazolása rosszul sült el.

Robi71 2016.05.04. 14:03:36

@Berbatov: Simeone-nak jól meghatározott igazolási stratégiája van: kifogástalan erőnlét, fegyelem, taktikai érettség....és semmi sztárkodás. :) Ez jellemzi az összes játékosát...és tényleg, némelyik igazán jó focista.

Robi71 2016.05.04. 14:04:17

@Da Silva: 2 év....bocs. Lucho 2 éve érkezett.

zeli39 2016.05.04. 14:23:46

Azért az Atletico kezdő keretére nem mondanám,hogy középszerű játékosok :-)A kapus szerintem klasszis,,,Godin talán a jelenleg legjobb középső védő,a szélső védők is felső kategória ,,Koke,, Saul Niguez ,Griezmann is beférne bármelyik top csapatban ,,és a tegnapi Atletico talán a szezonbeli leggyengébb produkcióját nyújtotta ,,,és ha a döntőben a Real lenne az ellenfél szerintem 60-40% az esély az Atletico javára,,,az csapat akinek ilyen mázlija van a kiesési szakaszban BL -t nyer:-)

Robi71 2016.05.04. 14:36:53

@zeli39: Ami igazán ledöbbentő....2szer jutottak helyzetbe...ebből egy gól és egy 11-es. Aki ilyen jól védekezik (7 gólt kaptak a BL-ben és 16-ot!!! a bajnokságban) és ennyire hatékony a kontratámadásokban...az megérdemli a végső győzelmet. Szerintem nem mázli....inkább kőkemény munka és fegyelem.

julio alberto 2016.05.04. 16:59:32

@Robi71: Ha értenél a labdarúgáshoz,nem írnál ilyen kapitális hülyeségeket.Miért kell ahoz jós tehetségnek lenni hogy tud milyen remek játékos a Marquinhos?Elég ha csak a 2013-14 es idényt látni,19 évesen a AS Roma legjobbja volt khv-posztján.A calcio-ban érted,ahol a védekező foci feltalálták.@zeli39: Mi bajod van Pastore-val?Remek bal oldali kp-ás,nem érdekel kinel milyen a nemzetisége.

julio alberto 2016.05.04. 17:02:08

@Robi71: Az Atletico Madrid csúfolja a labdarúgást,egy undormány az egész társaság,Simeone-val az élen.

zeli39 2016.05.04. 17:32:37

@julio alberto: Pastore a PSG-ben sem alapember ,,,nekünk olyan játékos kell aki 90 percen keresztül védekezni és támadást építeni képes és bírja erővel,,szerinted erre Pastore képes?Pastore-Busquets-Rakitic középpálya hát ez nem a középpályánk megerősítése lenne ha nem gyengítése akkor ha csak topogni akarunk egy vegetatív szinten akkor akár maradhat Iniesta is ,,,Én már leírtam adnék Denis Suareznek egy évet vagy bejön vagy nem ,,ha nem ,semmit sem buknánk anyagilag,,nálam Busquets a gyenge pont én ott erősítenék egy Sergi Roberto és mondjuk Pjanic jobb lenne ,,,