Meccs center

Következő mérkőzés:
Barcelona-Girona
2018.02.24. (20:45)
Bajnokság, 25.forduló

 

Előző mérkőzés:
Chelsea-Barcelona 1-1
2018.02.21.
BL, nyolcaddöntő

 

Tabella

Bajnoki

1 Barcelona 62p
2 Atlético Madrid 55p
3 Real Madrid 48p
4 Valencia 46p
5 Sevilla 39p

 

BL

 

Nyolcaddöntő:
Chelsea-Barcelona 1-1
Barcelona-Chelsea 

 

Spanyol kupa

 

Döntő
Barcelona-Sevilla

Tippverseny

# Játékos neve: Pont:
1 Bump3r111 71
2 Abdull85 64
3 F.FCB 60
4 K3NV3L0 57
5 Pereztrollka 56
6 Les Corts 55
7 Raven1975 54
8 Skaramanga 54
9 Barca15 53
10 Messi2020 50

 

Teljes tabella 

Utolsó kommentek

2017. március 29. 17:27 Hanzl Gyula 133 komment

arda1.jpgArda Turan combizom sérülést szenvedett el a válogatottnál. 

Arda Turan a Finnország elleni Európa-bajnoki selejtezőt végigjátszotta, ám hétfőn este már nem lépett pályára a Moldova elleni barátságos mérkőzésen.

A török középpályás pedig azóta már visszatért Barcelonába, ahol a klub orvosai kivizsgálták, és kiderült sérülést szenvedett el a jobb combjában, amelynek következtében 3 hétig nem léphet majd pályára.

Arda így kénytelen lesz kihagyni a Granada, a Sevilla, a Málaga és a Real Sociedad elleni bajnokit is, valamint a Juventus elleni Bajnokok Ligája odavágót. 

(mundodeportivo.com)

 

A bejegyzés trackback címe:

http://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1012385817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Robi71 2017.03.30. 14:09:24

@LDzsi: De az is lehet, hogy Deulofeu lesz az új jobbszélsőnk.

Robi71 2017.03.30. 14:13:02

@LDzsi: Nem tudjuk, hogy mit akar Messi...szerintem Lucho "keze" is benne van abban, hogy Messi a középpályán játszik. Ha lenne komoly középpályánk, erre nem lenne szükség.

LDzsi 2017.03.30. 14:19:36

@Robi71: Deulofeu kockázatos, benne van hogy visszavásárolják, 12-t még megér bár kicsit érdekes hogy még a Barca fizet rá de volt már rosszabb üzlet is (khm..), nade a kockázat benne az, hogy ha mégsem érett eléggé akkor ugyanazt a kört fogják lefutni mint korábban, viszont ha hagyják érni akkor biztos 4-5x annyiba fog kerülni akár már jövőre :) De egyébként ő nem lenne rossz választás, viszont akkor Dybalának nem nagyon lenne már helye

Robi71 2017.03.30. 14:24:16

@LDzsi: Dybala amúgy is "kemény dió" lenne...mind tárgyalásban, mind árban.
Hasonló a helyzet Coutinho, Thiago vagy Veratti esetében is. Nem sok esélyt látok a leigazolásukra. Kell találjunk más, olcsóbb opciókat ... és ha lehet minőségnem ne nagyon maradjanak el az említett úriemberektől. :)

LDzsi 2017.03.30. 14:28:22

@Robi71: ahhoz jobb megfigyelőkre, sportigazgatóra +/ vezetőségre lenne szükség :D

Robi71 2017.03.30. 14:42:20

@LDzsi: Amennyiben csak a hiányposztokra igazolunk....akkor én 2 igazolást sejtettek: egy jobbhátvédet és egy khv-et (Mathieu pótlására). Amennyiben a középpályások közül nem engedünk el senkit...igazolni sem fogunk.
Marad még a Messi kérdés...ha visszajön középre, akkor jöhet egy jobbszélső is.

Szerintem a legvalószínűbb kezdőnk jövőre:

Ter Stegen - Bellerin(Vidal) - Pique(Masche), Umtiti (?) - Alba(Digne)
Rakitic(Gomes), Busi(Roberto), Iniesta(Denis)
Messi(Rafinha, Deulofeu), Suarez(Alcacer), Neymar(Turan)

Főleg, ha Unzue lesz az új edző....szinte borítékolható ez a keret. :)

zeli39 2017.03.30. 14:57:24

@Robi71: Remélem nem az lesz amit vizionálsz a következő szezonra mert akkor felkel tegyek pár piócát a fejemre,hogy a felesleges vért lecsapolják .

zeli39 2017.03.30. 15:17:00

Bellerinnek volt 1 jó éve mára teljesen visszaesett ,ennyi pénzért akkor már megvehetnék Kimmich-ket a Bayernből .

hypervandor 2017.03.30. 15:21:18

Mivel nem akarja eladni a Bayern Thiagot ezért Ennyi az ára. Nyilván irreális ár. :) sajnos szerintem Robi71-nek lesz igaza. Unzue, Bellerin, meg esetleg Dulifuli. Csak ne igy legyen :D

LDzsi 2017.03.30. 15:29:54

@Robi71: ha nem haragszol remélem ez a jóslatod is olyan lesz mint a Barca-PSG bl meccs (már ha jól emlékszek) :)

Eminusz 2017.03.30. 15:49:55

@Robi71: @LDzsi: Deulofeu egyebkent szerintem nem lenne rossz... Rafinhanal talan meg jobb is lenne a jobb szelre, mas kerdes, hogy ez marad-e a felallas, ugyanis a kozeppalyan mar Rafinhanak vesszuk tobb hasznat... Feltetelezzuk, hogy marad ez a felallas es akkor en meg mindig azt mondom, hogy 2 kozeppalyas kell, akik nalam Saul es Verratti lennenek... JHV nem kell, de Palenciat mindenkepp felhoznam arra az esetre, ha megis jatszunk 4-3-3-t idonkent, plusz nem all tavol tole a KH poszt sem (kicsit Puyolra emlekeztet a srac mind jatekstilust, mind mentalitast tekintve)! Mellette felhoznam meg Marlont! Douglastol, Vermaelentol es Tellotol vegre vegleg megszabadulnek, rajtuk kivul Mathieut, Albat, Gomest es Busquetset adnam el, valamint visszacserelnem Alcacert Munirra es igy nezne ki a jovo evi csapatom:

Ter Stegen /Cillessen/
Mascherano /Palencia/
Pique /Marlon, kesobb Mina/
Umtiti /Digne/
Rakitic /Rafinha/
Saul /Roberto/
Verratti /Iniesta/
Messi /Denis/
Deulofeu /Vidal/
Suarez /Munir/
Neymar /Arda/

Visca el Barca!!!

LDzsi 2017.03.30. 16:00:43

@Eminusz: Saul tényleg nem lenne rossz vétel, és talán meg is lehet szerezni így hogy Simeone elmegy, opció van rá így nem tudják lenyúlni a Barca elől. Anyagilag talán ez a verzió lenne a legjobb. Kérdéses még Rafinha, ha Lucho távozásával ő is elmenne, szerintem Alena-t vagy Kaptoum-ot (vagy ő vkp?) be lehetne vagy be kellene építeni a nagyok közé. Palenciát nagyon el kéne mozdítani a B-ből, oda talán már túl öreg lesz lassan, mentálisan szerintem kész lenne az első csapathoz is, de egy első osztályúhoz mindenképpen

Eminusz 2017.03.30. 16:21:05

@LDzsi: Igy van Rafinha sorsa meg kerdeses. Ot en is Alena es Kaptoum valamelyikevel potolnam. (Egyebkent Kaptoum is inkabb tamado szellemu, de alkatat tekintve siman lehetne VKP-kent alkalmazni szerintem...)
Palencia nagyon tehetseges jatekos, akinek minden kepessege megvan ahhoz, hogy akar mar a kovetkezo szezonban alapember legyen egy nagy csapatban! Alenaval kezenfogva kettejuket gondolom elit tipusu jatekosoknak, akik nagyon sokra fogjak vinni a Barcelonaval vagy nelkule! Az ilyeneket meg kell becsulni, epp ezert nagyon orultem annak a hirnek, miszerint Carles uj szerzodest kap. :)

julio alberto 2017.03.30. 17:17:10

Mondhatnám sajnálom Arda sérülése miatt nem játszik 3 hétig,de nem teszem..Remélem nem sokáig lesz már a Barcelona játékosa.Mint ahogy Mathieu,Mascherano sem.A 3 öreg helyet igazolni kell(ene)3 22-26 év közötti játékost,jövőre 2018 ra meg még radikálisabb keret átalakításra lenne szükség.Persze ehhez olyan edző kellene aki érti a fiatalok beépítését és azok felépítését.Nálam Jardim lenne a nyerő...jöhetne vele Fabinho és a Bayern játékosa Thiago Alcantara,a khv meg Inigo Martinez.3 ilyen igazolás és egy évig még lehetne tartani a mai szintet.De ha Unzue lesz,vagy Messi kérésére a Sevilla-i kopasz lesz a csapat edzője akkor nem valami biztató jövő elé néz a Barcelona.Messi mehet ki jobbszélre iránytóként nem igazán vált be,nagyon sok labdát elszór,Neymar írányitó posztra,mögötte a Thiago,de szép is lenne..és hatékony..A Barca B-ből jelenleg egy játékos nincs aki a jövőben a csapat erőssége lehetne,mint ahogy a kölcsön adott játékosokból sem látok ilyet,sajnos.Ha az elitben akar maradni a csapat bizony sok pénzt kell költeni új játékosokra.Az idén még alkalmas a keret sikerek elérésére,de jövőre ez már kevés lesz.A 3-4-3 felállás egy kényszer szülte taktika,a Juventus ellen már gondokat fog okozni ez a hadrend.

zeli39 2017.03.30. 17:30:14

@julio alberto: Lehet rosszul értem tehát ha leigazoljuk Fabinho-Alcantara-Martínezami triót alsó hangon 130 millió akkor még egy évig képesek vagyunk tartani a mai szintet ??:-)Tudsz legalább 2 embert megnevezni a blogon aki meg van elégedve a mai szinttel ?Végül is van olyan aki azt mondaná mi a gond mindhárom sorozatban versenyben vagyunk :-)

Bivi76 2017.03.30. 18:01:51

@julio alberto: Szia! Természetesen semmi rosszat nem kívánva Ardanak,úgy gondolom,teljesen értelmetlen lépés volt a leigazolása.Bartomeu elnök választási kampányának volt a része,mikor Laportával szemben az elnöki székben maradhatott.Vidal is akkor érkezett,Turannal együtt.Remélem megtalálja török játékosunk a számításait,de nyáron sok csapattársával karöltve elhagyhatná a Barcát.Szimpatikus amúgy a hozzáállása.hajtós,küzdős gyerek,amolyan "zongoracipelő",de abszolút nem illik bele a klub filozófiájába.Sajnálom amúgy,Neki az Atletico Madrid volt a megfelelő csapat.Teljesen tudott azonosulni Simeona játékfelfogásával.Ezért is sajnálom,mert hiába vágyott a
Barcába,ez nem az ő terepe.Ettől függetlenül tényleg tisztelet,mert a hozzáállása példaértékű.Edzőkérdésben két irány nálam most a mérvadó.Egyrészt vagy sztáredző,másrészt például Jardim típusú tréner,aki belemerne vágni a fiatalításba.Nem a véletlen műve,hogy amíg franciaországban mindenki a PSG-től várja a nagy csodát,nem minden a külföldi hatalmas tőke.Surranópályán a Monaco,igazi európai élcsapattá vált,szenzációs képességű játékosokat ismertünk meg.Veled együtt már régóta írtuk,hogy pazar technikával megáldott játékosok játszanak a Hercegségben.Jardim érdeme is ,hogy felfigyeltünk Fabinhora(Realnal lemondtak róla),Sidibére,Mendyre,Lemarra,Benardo Silvára,Kylian MBappéra,Bakayokora,és újra megtalálta góllövőcipőjét Falcao is.Róla pedig sokan lemondtak már,mióta megégette magát Angliában.Szóval Jardim parádés választás lenne.Kér hogy nem rajtunk múlik.Komolyan mondom ,nem biztos hogy van a 3 sztárcsatáron kívül olyan poszt,ahol sokkal jobbak lennénk mint ezek a feltörekvő fiatal játékosok.

LDzsi 2017.03.30. 18:02:44

@julio alberto: Neymar irányítónak?? nincs neki akkora játékintelligenciája :)

DISTANTxTHUNDER 2017.03.30. 19:14:30

@Robi71: Nekem elegem van a vezetőség olcsó megoldásaiból...az elit meghatározó tagjaként (vajon sztàrok nélkül meddig leszünk azok?) nem bírunk egy Coutinhot leigazolni,ez szerintem vicc..inkább a selejtet akarjuk visszahozni,mint azt a szar Deulofeut.. legrosszabb forgatókönyv lenne ez a nyárra..

Lablovezel 2017.03.30. 19:37:33

@zeli39: Kimmich szerintem is jobb valasztas Bellerintol. Egy De Bruyne-t is szivesen neznek Barcleonaban (mint Iniesta utod. Verratti minden csak nem az). Az ára már más kérdés.

Robi71 2017.03.30. 19:46:51

@zeli39: @hypervandor: @Eminusz: Nem jóslás....szerintem igenis reális amennyiben Unzue (a vezetőség bábja) veszi át a korábbi "báb" Lucho helyét.

Bellerin, egy khv és egy jobbszélső: Deulofeu (de ez sem hiányposzt).

Egy khv nagyon kell....mert amennyiben mondjuk nem áll rendelkezésre egyszerre Pique és Umtiti,....akkor két 170 cm khv-el (Masche és Digne) kell kiállnunk, ami elég vicces lenne.

Deulofeu (az új Messi :) esetében nem a tehetség a kérdés, hanem az IQ-ja. Amennyiben valóban benőtt a feje-lágya (szerintem kizárt, hogy valaha is megtörténjen) akkor eszement robbanékony, pengés jobbszélsővel gazdagodnánk. Jobb, mint Rafinha...aki inkább labdacipelő középpályás.

Simeone-t nem olyan fából faragták, hogy éppen most hagyja el az Atleti-t, amikor az átigazolási tilalom van. Öt sem és a játékosait sem...szerintem egyetlen meghatározó játékos sem fog távozni a nyáron.
Jónéhány tehetségük játszik kölcsönben, akik ha visszatérnek talán még erősebbek lesznek, mint most.

Robi71 2017.03.30. 19:49:36

@zeli39: @Lablovezel: Kimmich helyzete érdekes Ancelotti-nál. Az utóbbi időben nem játszik...és arról beszélnek, hogy megromlott a viszony közöttük.
Pep be is jelentkezett érte...így Bellerin-ért már csak a Juve-val kell megküzdeni. :)

LDzsi 2017.03.30. 19:51:52

@Lablovezel: ahogy mondod, Verratti Xavi utódnak kell nem Iniestának, nem is tudom hogy merülhet ez fel egyáltalán

Robi71 2017.03.30. 20:02:52

@DISTANTxTHUNDER: Jó lenne sztárokat igazolni...de ezek nem biztos, hogy el akarnak igazolni és ha mégis, akkor licitháborúban kell nyerni. Felejtsük már el azt, hogy "a Barca a gyerekkori álmom"....pénzéhes zsoldosokról beszélünk mind. Talán a Barca státusza és az MSN lehet vonzó... de ez sem írja felül a fizetésigényt. :)

Thiago 90 millió, Coutinho hasonló, Veratti 75, Auba hasonló, Dybala 100, Mbappé (18 éves!) hasonló, Lukaku 75, Hazard 100, Nem kizárt, hogy megdől Pogba rekordja sem (105 millió).

Bivi76 2017.03.30. 20:11:08

@Robi71: Én megértem hogy nagyon elszálltak az árak.Azt viszont nem értem,miért nem tudjuk vagy akarjuk felvenni a versenyt licitháborúban sztárcsapatokkal,sztárjátékosokért.Neymar óta nem igazoltunk klasszist,akiért megkellett küzdenünk.Suarezt is azért tudtuk idehozni,mert az eltiltása miatt,nem kockáztatták meg a többi gazdag csapat,hogy ekkora pénzt kiadnak érte.Nálunk mindig már nyár elején megmondják,hogy ennyi meg annyi pénz lesz,szerződteni új játékosokat.A napokban 60 millió eurót olvastam.Hát azért közepes játékost kapunk.olyan érzésem van,feleslegesen álmodozunk itt Dybaláról,Coutinhoról,Verrattiról,stb..Ne legyen igazam,és azt kívánom a csapatnak.De ha tényleg csak ennyi pénz áll rendelkezésre,akkor költsük már 2-3 fiatal,17-18 éves sztárjelölt játékosra,akiből tényleg klasszis lesz pár év múlva!

Robi71 2017.03.30. 20:17:30

@julio alberto: Földet Messire! :) Temessük el, mit szólsz hozzá! :)
Csak úgy röpköd a méreg a szádból...elképesztő vagy. :(

Ez a "Messi kérésére" városi legendának csak te ülsz fel. :) Ő kérte Tata Martino-t is....aki alatt az eddigi legrosszabb szezonját produkálta (ő is és a Barca is). Kérte Agüero-t is (de Suarez érkezet)...és a fene tudja még hányan érkeztek a "törpe diktátor" kérésére. Biztos Lucho "sztárigazolásai" is az ő kérésére érkeztek.

"Messi mehet ki jobbszélre iránytóként nem igazán vált be,nagyon sok labdát elszór,Neymar irányító posztra"....ez no comment. :(
Ellenben Neymar irányítónak...ezzel egyetértek...egy nightclub-ban. Ott verhetetlen lenne.:)
Elárulod, mikor és hol játszott ő irányítót?

Fabinho és I. Martinez reális igazolások lehetek...de Thiago 90 millióért? Erre a kérdésre korábban sem válaszoltál???...Szerintem ennyi pénzért van jobb opció is. Ennyiért marketing értékkel is rendelkező "sztárocskát" lehet igazolni (mint anno Neymar).

Bivi76 2017.03.30. 20:23:44

@Robi71: Azért Neymar nem csak "marketing értékkel rendelkező sztárocska".Nekem például a kedvenc futballistám.Jelen pillanatban TOP 3-as játékos.Óriási veszteség lenne,ha netán távozna a Unitedhez.Az egyik,ha nem a legnagyobb értéke a Barcának.Ha nem játszik,a csapat játékára nagymértékben befolyással van a hiánya.

Robi71 2017.03.30. 20:24:12

@Bivi76: Arda-t én is egy nyári sztárigazolás részeként látom. Reméljük jó üzletet kötünk vele.
Jardim ugyan azért az indokért nem lesz Barca edző...amiért a Barca nem igazol "rizikós" fiatal sztártehetségeket. Ezt korábban is megbeszéltük. A Monaco-nál lehetett, szabad volt...sőt elvárt volt a kísérletezés. Ahogy a Dortmund-nál is...ahol a Monaco-hoz folyamatosan tehetségesebbnél tehetségesebb fiatalok érkeznek. Szerintem a leglátványosabb BL negyeddöntő lesz az övék. :)

Robi71 2017.03.30. 20:25:13

@Bivi76: Én a 4 évvel ezelőtti Santos-os Neymar-ról beszéltem. :)

Robi71 2017.03.30. 20:32:34

@Bivi76: A MU-hoz való távozása orzási kacsa volt...ezen maga Mourinho derült a legjobban. :)
A tavaly hasonló sztori jelent meg Messi-vel kapcsolatban is...azon is hangosan röhögött a "Special One". :)

Neymar leigazolásáról:
“It's speculation, I always try to be objective and pragmatic with clubs and to ask them what they can give me,” Mourinho told ESPN Brazil. “To ask for Neymar is absurd. A club like Barcelona cannot and will not lose Neymar. Although [Lionel] Messi is still a young player with years ahead of him, he's almost 30, and Neymar will be the great player of Barcelona post-Messi. So much that I think it [trying to sign Neymar] is like trying to break into a safe, impossible.”

Messi-ről:
"Minden évben ugyanaz a sztori - azt írják, eligazol, de semmi nem történik" - mondta riportereknek Mourinho.
"Remélem, soha nem megy el, a Barcelonához tartozik. Az mindenesetre biztos, hogy nem jön ide a Unitedhez."

Bivi76 2017.03.30. 20:38:08

@Robi71: Tudom hogy megbeszéltük azt a témát hogy nem igazolunk fiatal rizikós sztártehetséget.A kérdésem az lenne Hozzád,ha csak tényleg 60 millió áll rendelkezésre nyáron,inkább vásárolnál 28-30 éves Rakitics kaliberű játékost,mint pl.2 olyan kalibert mint Ousmane Dembelé,Gabriel Jesus,Alexander Isak,stb..?Én inkább a fiatalabbakat vásárolnám meg,mert azokból 99% hogy klasszis lesz,nem mint abból a 28-30 körüli játékosból,aki már csak 2 évig tud magas szinten focizni.Utána eladni már nem nagyon lehet,a fiatal játékos ha nem válik be,többet ér.Pl. a Real madrid kispadján ülő Isco,James,Morata,nagy érdeklődés középpontjában áll.Mondj olyan Barca kispadost,akit drágábban el lehet adni,mint az imént említett madridiakat!

Bivi76 2017.03.30. 20:42:36

@Robi71: az imént említett madridiakat,cserealapnak is nagyon jól feltudná használni a Real.A mi cseresorunkból kit tudnál felajánlani pl.Coutinhoért,Dybaláért,Verrattiért?

Bivi76 2017.03.30. 20:49:27

@Robi71: Ha gondolod,írtam egy bejegyzést a Josep Calavera a B csapathot igazol témájú bloghoz. Zeli 39-nek címeztem.Abban leírtam,mi a baj a mostani Barcával.De csak ha van kedved,nem okoskodásból ajánlom Neked.Kiváncsi lennék az ott leírt bejegyzésemről,mi a véleményed!

julio alberto 2017.03.30. 20:53:55

@Robi71: Látni hogy kihagytad a dél amerikai válogatott selejtezőket.Nézd meg talán megérted hogy miért szeretném ha Neymar akár csak a brazil válogatottban írányító lehetne nálunk.Sokszor saját térfeléről indulva építette fel csapata támadójátékát úgy hiszem szenzációsan.Nem feltétlenül az eredményekre gondoltam,bár 4 fordulóval a vége előtt azért már a VB-n vannak.Argentína mellet Uruguay is alárendelt szerepet játszott Ney vezette csapattal szemben.Messi irányitóként nem vált be,ez nem azt jelenti hogy nem zseniális játékos,de védekezése 0,elég sok labdát elszór.Jobbszélsőként úgy hiszem sokkal hatékonyabb volt.De ki hogy látja.Az minden esetre beszédes míg Ney az idén 25 asszisztnál jár a Barcába,Messi alig több mint a felét termelte mindezt úgy hogy nem Neymar kötött balszélsőt játszik nálunk.Thiago nos sokak szerint jelenleg a világ legjobb középpályása,nem véletlen hogy mind a Bayern mind a spanyol válogatott egyik ha nem a legjobb játékosa Alcantara.Fabinho..na igen,azt hiszem Messi végre kapna egy olyan társat(nyilván Dani Alves jobb játékos volt)jobboldalra akivel jól meg értenék egymást és megfelelő társa lehetne neki a jobbszélen.Na ennyit a temetésről,fogalmam mire és miért írtad ezt nekem.Leírtam párszor,Neymar és Messi a világ két legjobb játékosa,az más kérdés egyikük a jelen,másikuk a jövő.A lényeg hogy a Barcelona csapatában játszanak együtt,nekünk és azoknak akik a szép fociért szeretik a labdarúgást....Ja és Coutinho kivásárlási árra 120 millió az új szerződése szerint.

Robi71 2017.03.30. 20:55:37

@Bivi76: Sztárok nem röpködnek a piacon...sokszor a pénz sem elég ehhez.
Pld a tavaly...Pogba és Higuain voltak.
Előtte 2015 Di Maria, Bruyne és Sterling (szerintem csak az áruk miatt "sztárok"), 2014 Suarez, James és megint Di Maria, 2013 Bale, Falcao és Cavani, 2012 senki, 2011 Torres, 2010 senki, 2009 CR, Ibra, Kaka és Tevez, 2008 senki.....

FCB551 2017.03.30. 21:00:08

A Mundo Deportivo információi szerint a Barca szándékában áll aktiválni a Deulofeu szerződésében szereplő visszavásárlási záradékot.

Robi71 2017.03.30. 21:04:04

@Bivi76: Dembelé nem kérdés, mostanra már szinte kész játékos. Jesus-al kapcsolatban még vannak kérdőjelek,,,Isak a legjobb hylen van most. :) Igen én is inkább egy olyan fiatal tehetséget igazolnék, akinek legalább egy (de inkább) két jó szezonja volt

Igen..a Real nagyon jól áll "cserealap" szempontjából: James, Isco, Kovacic vagy Morata
Ezzel szemben mi sem állunk rosszul: Arda, Gomes, Rafinha...Paco. :)

18_BARCA_99 2017.03.30. 21:05:43

Mikor Ronaldinho elhagyta a Barcelonát, odament Messihez és azt mondta: "Három dolgot hagyok itt neked. Az én 10-es számú mezem; a helyem, mint a legjobb játékos a csapatban és Sergio Ramost, mint a játékszerem."

Óriási:D

julio alberto 2017.03.30. 21:05:45

@Bivi76: Robi 71 szerint(nem is olyan régen írta)Neymar már kiégett.Mondjuk az utolsó 2 hónap nem ezt támasztja alá,sőt....Egyébbként a hozzászólásaid alapján(teljesen egyetértek velük)nagyon hasonlóan látjuk a labdarúgást.Egyébbként úgy hiszem a mostani vezetés legnagyobb hibája,Gabriel Jesus nem leigazolása volt.

katalan2 2017.03.30. 21:09:26

@julio alberto: Messinek azért nincs annyi gólpassza,mert kihagyják a helyzeteket. Neymar és Suarez rengeteg helyzetet elpuskáz. Messi nem védekezik? Láttam, már őt védekezni. Elég sokszor megtette. Messi igenis jó irányító!! Argentína nem tartana itt, ha Messi részt vett volna az összes meccsen. Elég sok meccset kihagyott.

zeli39 2017.03.30. 21:10:27

Látszik,hogy uborkaszezon volt a héten mert a blogon sok értelmes dolog nem lett tárgyalva.Coutinho kérdés szerintem értelmetlen 1.Nem tud védekezni .2.Eladtunk egy Alexis Sanchezt 42 millióért aki univerzális játékos mind a két szélen tud játszani plusz védekezni is tud és Coutinhonál klasszisokkal jobb focista .

julio alberto 2017.03.30. 21:14:09

@Robi71: Gabriel Jesus miatt Agüero mehet isten hírével a nyáron.Dembele nem rossz játékos,de messze van ő játék tudásban Jesus-tól.Nem véletlen Pep ragaszkodása a fiatal brazilhoz.Ha rendben lesz valami a City-nél a jövőben az a támadó szekciója..Sterling,Gabriel Jesus,Sané trió lehet a jövőben európa legjobb csatársorra.

Robi71 2017.03.30. 21:22:32

@Bivi76: Szépen összefoglaltad az elmúlt 25 év történéseit. Nagyjából én is így látom a helyzetet.
Laporta sztárokat hozott, látványos foci lett vele...de anyagilag "csőd"-be vitte a klubot. :)
Az őt követő vezetőség éppen a fordítottját hozza...gazdaságilag elképesztően jól állunk...ellenben a játékosállomány folyamatosan gyengül...a Laporta korszakból "származó" gerinc fogy Neymar és Suarez kivételével az elmúlt 6-7 évben nem igazoltunk vagy nem váltak be a sztárjátékosok. (Villa, Sanchez, Cesc nem hozták az elvártakat).

Ami nekem is szívfájdalmam, hogy a "Fenomén" vagy Maradona nem nálunk teljesedtek ki.

Robi71 2017.03.30. 21:37:38

@julio alberto:
1. Messi a világ legjobb irányítója, csatára, jobbszélsője...és még ki tudja milyen poszton. Lucho szerint Messi mindenhol a világ legjobbja ahol játszatja ( pedig Lucho nem a kedvencem).
Az elmúlt 10 év a Barca legsikeresebb időszaka....és ezt "Messi korszak"-nak fogják hívni (Puyol, Pique, Xavi ...és még sokan mások mondják szt).
2. Neymar már kiéget??? Mondtam én ilyent? Ezt felém irányuló rágalomnak veszem. :) Talán azt mondta, hogy már nem tud meglepetést okozni...és ezzel nem fog Messi vagy CR elé kerülni...csak ha visszavonulnak.
3. Dembelé nálam az "új Neymar" és ezt elég sok meccsen bizonyította...Jesus-nak 2-3 jó meccse volt. Ebből én sokat nem akarok levonni. Hogy miatta csomagol Agüero....csak te mondhatsz ilyent. Ha csomagol, akkor Pep miatt teszi...és remélem nem a Real-ban köt ki.
Sterling,Gabriel Jesus,Sané...három "ösztönlény"....már most tudok jobb triót ennél (és nem az MSN-re gondolok)

Robi71 2017.03.30. 21:40:04

@katalan2: Messi 40 gól fölött jár (sorozatban a 8. szezon) és isten tudja hány ziccerét rontotta el Suarez és főleg Neymar.
Alberto javíthatatlan. :)

Lablovezel 2017.03.30. 21:41:54

@julio alberto: Aki ert a labdarugashoz, asszisztokkal nem foglalkozik. Nevetsegesnek tartom barmilyen "ki a jobb ebben vagy abban" vita eldonteseben. Egyszeruen mar faraszto leirni, áh... nem is irom le mi ertelme az asszisztnak. Neymar nagyszeru es igen szerintem is van sansza iranyitokent. Mikor Messi nem jatszik, eleg jol mozgatja csapatot. Nem a legokosabb, de az ellenfelek átrendezéséhez ért. Az, hogy Messi iranyitokent bevalt-e nem kerdes, kulcspasszokban is pl. messze mindenki elott jar, csakhat be kene fejezni az akciot. Szerintem is jobb szelsokent Messi, mert mostanaban tenyleg sokszar veszit labdat, mivel kozepen a kapunak hattal helyezkedik, szelen pedig szembol indulhat. Igazabol kombinalja a ket poziciot. Egyebkent Neymar utolso golja a valogatottban nagyon Messisre sikerult. Hatasa megkerdojelezhetetlen ra. (gondolok az indulócselére) Egyertelmuen ove a jovo.

Robi71 2017.03.30. 21:47:26

@julio alberto: Ha jól emlékszem anno a Santos-os Gabigol nevét hangoztattad, mint az új Neymar...amikor én kérdeztem rád, hogy ki ez a Jesus Gabriel a Palmeiras-ból. :)
Bevallom...egy you tube videót nézem az akkori Top10 brazil tehetségről.

Hogy mi van a korábbi kedven Oscar-al...meg sem kérdezem, nem akarlak kínos helyzetbe hozni. :)

Bivi76 2017.03.30. 21:49:36

@Robi71: Tehát akkor elolvastad.Félreértés ne essék,én nem ellendrukker vagyok,csak aki egy csapatot nagyon szeret,azzal kritikusabb.Én is így vagyok ezzel.Nem vagyok közgazdász,nem értem az üzleti,marketinges fogásokat,én azt látom,sokkal jobban igazoltunk régebben,Laporta idején.Nekem is vannak fájó pontok.Maradona rövid karrierje nálunk,Ronaldo csak 1 éve a Barcában,Figo távozása,1995-ben Laudrup távozása a Realhoz,Romário rövid barcelonai kalandja,Rivaldo távozása,az is fájt,hogy Riquelmét mindig kölcsönadtuk mert nem tudtuk beépíteni a csapatba.A többi Guardiolához kötődik.Nagy edzőnem tartom,de emberileg szerintem nem okés.Szóval Ronaldinho 28 évesen távozott tőlünk,Yaya Toure elüldözése,és az egyik,talán a legfájóbb,Samuel Eto'o szemét módon való elüldözése,megalázása.Számomra ő az utóbbi 10 év igazi 9-ese.Azt még sajnálom,hogy Quaresma nem futotta be azt a karriert,ami benne volt.Komolyan mondom,legalább C.Ronaldo szint lehetett volna.

Robi71 2017.03.30. 21:57:51

@Bivi76: Pep maximalista...nem csak a pályán várja el a legjobbat a játékosaitól, hanem a pályán kívüli viselkedésben is. Szerintem elég ha egyszer elkésik, másnaposan jön be, vagy arrogáns viselkedést produkál egy játékos..azonnal elvágja magát nála. Az öltözőbomlasztókat azonnal kiszórja a csapatból.
Én neki adok igazat...és az idő is őt igazolta.
Ibra önéletrajzi könyvében a vele kapcsolatban leírtak... a legjobb példa erre. Ibra semmit sem értett Pep filozófiájából. Messi, Iniesta és Xavi nála a "szófogadó kisiskolások" voltak. :)

RAJDEN 2017.03.30. 21:59:48

Olasz lap szerint Juve nyáron kölcsönbe vinné Gomest

Robi71 2017.03.30. 22:05:02

@Bivi76: Szerintem a Laporta-Pep (vezető-edző) páros volt a legjobb.
Korábban Laporte-Rijkaard vagy a Nunez-Cruyff párosok is jól muzsikáltak.

Robi71 2017.03.30. 22:06:40

@RAJDEN: ..és mi kölcsönbe Dybala-t. :)

Bivi76 2017.03.30. 22:10:47

@julio alberto: Igen,nagyon hasonlóan látjuk a focit.Mint korábban írtam már,sokkal jobban szeretem a klubfocit,mint a válogatott labdarúgást.Nálam a technikás,ősztönös,zsigerből jövő játékosok a nyerők.Lehet ezen vitatkozni,én azokat a játékososkat szeretem,akik vele született zsenik,akik nem tanulják a focit,hanem minden megoldásuk ösztönből jön.Azt szoktam mondani,hogy Messi és Neymar egy Picasso,Cristiano Ronaldo megy egy szobafestő.De szobafestők között a legjobb.Biztos érted mire akartam célozni ezzel,enyhe túlzás azért van benne,de Cé tényleg tanulta a focit,rengeteg energiát,munkát fektetett bele.Mindenesetre azért becsülendő.Azt a focit amit szeretek,leginkább a Dél-amerikaiak valósítják meg.Imádom a trükköket,fineszes megoldásokat,kiráz a hideg amikor Neymar trükkjeinél felhördül a Nou Camp.Gabriel Jesus nem ideigazolását óriási csalódáskén éltem meg.Neymarral együtt beindult volna a parádé,az biztos.Gabigolt is nagyon sajnálom,elővásárlási jogunk volt rá a Neymar üzlet keretében.Jóval több van benne,mint amit az Interben mutatott idáig.Nagyon sajnálom,hogyDouglas Costát annak idején a Gremioból nem szerződtettük.Elment Donyeckbe,ahol még Zubizarreta figyelte egy ideig,majd leigazolta a Bayern.Azt is sajnálom,hogy szintén elővásárlási jogot nem használtuk ki a Fluminense két kitűnő tehetségére,Kennedyre és Gersonra.Előbbi a Chelsea,utóbbi a Róma játékosa lett.Vannak még olyan futballisták,akiket szívesen látnék a Barcában.De hogy ne mindig csak brazilokat említsek,nagyon tetszik jobbhátvéd poszton Cancelo,Nelson Semedo(Benfica),Sidibe(Monaco).Középpályára elfogadnám Gelson Matrtinst(Sporting Liszabon)Coutinhot,hát Ő brazil de mindegy.Balhátvéd poszton megint brazilt írok,Alex Sandro.Rengeteg jó futballista van,összelehetne állítani 5 világválogatottat,ez csak egy kis játék volt a nevekkel.Szóval összegezve tényleg hasonlóan látjuk a focit,és szeretjük a Barcát!

Robi71 2017.03.30. 22:12:41

@Bivi76: A focihoz nem elég a tehetség...munka is kell.
Az Ajax edzőközpontjának mottója: " A kemény munka legyőzi a tehetséget, ha a tehetség nem dolgozik keményen".

Ez a CR-Queresma összevetésben hatványozottan igaz. :)
CR a "síros, pattanásos kisfiú"..aki nem tudta lenyelni a vereséget.
Queresma már akkor is csak külsővel vagy rabona-val centerezett. :)

Bivi76 2017.03.30. 22:16:07

@Robi71: Tudom az Ibrás sztorit,én is olvastam a könyvet. Nem tudom,nekem valahogy Guardiola mint ember nekem nem szimpatikus.Ennek ellenére mégegyszer mondom ,elismerem a munkásságát.De nekem az edzői pályához hozzátartozik,hogy valaki jó pedagógus is legyen.Sajnálom hogy nem tudta kezelni Eto'o-t,Ibrát és még sok játékostMindegy,mindenki véleményét meg kell hallgatni,hisz ez a blog azért van,hogy véleményt nyílvánítsunk A cél viszont ugyanaz,a Barca legyen a legjobb!

Robi71 2017.03.30. 22:16:53

@Bivi76: Közted és Alberto között óriási a különbség.
Más miatt szereted te a brazil focit és más miért Alberto.
Az, hogy a te felsorolásaiban szerepelnek argentinok is, Alberto pedig a vízbe folytaná őket...a legjobb bizonyíték erre. :)

Robi71 2017.03.30. 22:25:18

@Bivi76: Brazília rendelkezik a legtöbb tehetséggel (nem meglepő)...de ugyanakkor a legnagyobb arányban is "szórja" el őket, Rengetegen elkallódnak...hihetetlen, hogy milyen gyenge arányban lesz belőlük jó játékos.
Talán ez az oka annak, hogy egy kicsit tartanak a nagy klubok leigazolni őket, Megvárják, ameddig a "nevelőegyesületek" "kiszűrik" őket és csak utána csapnak le rájuk. Neymar kivételével nem emlékszem ki volt az utolső aki egyből nagy európai klubba igazolt.
Ellenpéldák: a belgák vagy a horvátok...szinte maroknyi játékosból hozzák ki a maximumot. Majdnem minden második tehetség bizonyít.

Robi71 2017.03.30. 22:33:49

Hétvégén Monaco-PSG ligakupadöntő és Napoli-Juve (Higuain) bajnoki. Pikáns meccsek. :)

Robi71 2017.03.30. 22:47:48

@Barca15: Szerintem korrekt nyilatkozat.
Amúgy is egy komoly projekt kellős közepén van a Tottenham-nél.

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2017.03.30. 23:02:59

Hónapok óta jelennek meg hírek azzal kapcsolatban, hogy a Barcelona vissza akarja szerezni az Arsenaltól saját nevelésű játékosát, Héctor Bellerínt. A pletykák az utóbbi hetekben egyre jobban felőrösödtek, és már az is megjelent, hogy a katalánok 35 millió fontot fizetnének a 22 éves jobb oldali védőért.

Egyre valószínűbb, hogy az üzlet a nyáron meg fog valósulni, ugyanis SER Catalunya La Graderia rádió beszámolója szerint Bellerín szóban megegyezett a Barcelonával. Állítólag a játékos egy titkos találkozón vett részt a gránátvörös-kékek sportigazgatójával, Robert Fernandezzel, ahol Bellerín közölte a vezetővel, hogy a nyártól vissza akar térni a Barcához.

Robi71 2017.03.31. 07:44:05

@Raven1975: Bellerin, Veratti (Matici) és Deulofeu a legvalószínűbb jelenleg.
40+75+12=127 millió...

18_BARCA_99 2017.03.31. 07:47:18

@Raven1975: Egy eve orultem volna ennek de most nem latom sok ertelmet. Mar sokszor sokan leirtuk hogy mi a bajunk ezzel. De elvileg mar volt olyan is hogy Canceloval is megegyeztunk szoban szoval ez meg nem jelent semmit.

caaaatalan 2017.03.31. 10:40:23

Nos akkor a heti témákról

1. Edzőkérdés: sztem új impulzus kell, ennyire fásult társaságot régen láttam egy-egy meccset kivéve. Címektől függetlenül ide komoly változás kell, tehát hajrá BÁRKI AKI NEM UNZUÉ. de ha már cizellálni kell akkor Valverde.

2. Bellerin: 22 éves saját nevelés kb 35 millió font tokkal vonóval.... sztem nincs kérdés. Az Arsenal vergődése edzőprobléma, de attól még ott jó játékosok játszanak jó focit ami hasonlít is a mienkre. Ha ebben Bellerin elvolt és stabilan játszott akkor itt is tud segíteni jhv-ben.

3. Piqué: full respect! egy ember aki nem a feleségével meg a vacsorával jön hanem van véleménye! valszeg megteheti h legyen neki de sokan megtehetik mégis kevesen vállalják! ez az ember jobban képviseli a klubot mint bármelyik vezető!! A sok beszari nyúlszájú direktor generál meg menjen habot hegyezni ha a Piqué kell ahhoz h vki ezeket kimondja!

4. Hétvége: nem kérdés nyerni kell! Messi hiánya kiváló lehetőség a keret felmérésére. Ha a Pákók, pacsikirályok meg a feltörekvő letörekvő alibihuszárok nem képesek egy mecsen kisegíteni Suarezt meg Neymart és összehozni nekik 5 tisztességes passzt akkor levesbe az összessel!

Eminusz 2017.03.31. 10:48:10

@Robi71: Szerintem Verrattit nem lehet megszerezni 75-ert... Ha megis, akkor ez egy kihagyhatatlan lehetoseg! Gondolkodas nelkul ki kell fizetni erte ezt az osszeget!
Bellerin egyre valoszinubb, hogy jon, aminek egyaltalan nem orulok... Ismet hatalmas osszeget dob ki a klub egy kozepszeru jatekosra...
Ellenben Deulofeu leigazolasat tamogatom.. Nem igazan kapott lehetoseget a bizonyitasra, es szerintem mindenkepp megerdemel egy masodik eselyt... Es ha ezt meg akarja adni neki a klub, akkor mikor maskor, mint most, amikor meg ilyen olcson meg lehet szerezni?! Ha megsem valna be, az ugyis hamar kiderul, de az ertekebol nem igazan fog vesziteni, igy a Barca sem veszithet vele sokat, ellenben Bellerinnel, akinek a leigazolasaval nemcsak 40millioval, de egy hihetetlenul tehetseges Sergi Palenciaval is kevesebbek leszunk... :/

Eminusz 2017.03.31. 10:51:19

@caaaatalan: Hetvegere:
Ter Stegen - Mascherano, Pique, Umtiti - Rakitic, Busquets, Roberto - Denis - Rafinha, Suarez, Neymar

caaaatalan 2017.03.31. 10:56:27

dettó,nálam se lehet ezt most máshogy összerakni

zeli39 2017.03.31. 11:03:33

@Eminusz: Szerintem Bellerinért kiadni 40 milliót balekség :-)Ha a középpályán nem változik semmi akkor a csapatnak reszeltek .Ide nem nagy nevek kellenek hanem fizikálisan elnyűhetetlen technikás játékosok .Én főleg a Német válogatott fiataljai között keresgélnék mert balett művész brazil már van :-)

Robi71 2017.03.31. 11:34:16

Veratti-ért a 75 millió a kiinduló ár. Amennyiben más is beszáll a licitben ez tovább emelkedhet....sajnos ez valószínűsíthető.
Ami biztató, hogy Veratti a Barca-t priorizálja. A PL-t kizárta...de erre nem mernék esküdni. :)
Szerintem a Juve és a Bayern lehetnek az ellenfelek. A Real "fedett" a középpályán.

DISTANTxTHUNDER 2017.03.31. 12:15:24

@zeli39: A balett művészek mögé kellenek az elnyűhetetlen játékosok, hogy meglegyen az egyensúly.a brazil válogatottnál is hasonló a koncepció legalábbis a Paulinho,Casemiro, Augusto kp láthatóan elég masszív ahhoz hogy elbírja a balett művészeiket elől..nálunk csak Rakitic ilyen..Verratti és Weigl ezért lenne jó (utóbbit én már régebb óta favorizálom)..a Kante meg Bakayoko féle "élő fal" játékosok szerintem nem illenek a klub filozófiájába (bár sokan így vannak ezzel a mostani keretben is), itt még a vèdekező játékosoknak is technikailag magasan képzettnek kellene lennie, mert gyakran ők indítják a támadásokat.. viszont ne felejtsük el hogy a jobb szél üres, ha 343ban fogunk játszani a későbbiekben is..oda szerintem újabb balett művész kell (Silva,Dembele, Coutinho, Dybala, kb ezek jöhetnek szóba)..nem is értem mit akarunk Bellerinnel 40 millióért.. gyors játékos,de kb ennyi..ha már mindenképp jhv kell,miért nem Fabinho, aki jhv mellett még vagy 5 másik poszton is bevethető..és ő inkább megérne 40 milliót (bár nem hinném hogy a Monaco ennyit kér érte).. a nyári lista nálam így nézne ki: Verratti, Weigl /Fabinho (aki vkpt is tud játszani), ès a zàrójelben felsorolt nevek közül valaki a jobb szélre.. ez 3 nagy igazolás,ha ez kivitelezhetetlen feladat egy FC Barcelonanak, akkor félek hogy új csapatot kell keressek ;)

DISTANTxTHUNDER 2017.03.31. 12:17:50

@Maru95: Pereje,azzal csak elismeri hogy Piqué igazat beszélt..megjegyzem, hogy ezen egyébként sincs mit szépíteni, mindenki látja hogy mit művel a Real..

zeli39 2017.03.31. 12:43:15

@DISTANTxTHUNDER: Fabinho azért lenne jó mert ő igazi labdarúgó ő mindent tud játszani még belső védőt is ,,ilyen játékos kevés van ,alberto braziljai közül szerintem Fabinho nekünk megfelelő lenne .Annyiban van szerencsém,hogy a csapatunk játéka annyira nem tetszik ezért kevesebbet utazok Barcelonába és szűkös pénztárcám így legalább nem apad .Lehet Monaco szurkoló leszek oda is megy Budapestről repülő ,Monaco szép város télen annyira még nem is drága :-)Robi 71-nek adok igazat nem lesz itt semmilyen változás Unzué lesz az edző és minden megy tovább de ha már esetleg minden marad a régi akkor nem értem minek igazolunk hoznák fel a B-ből 2-3 játékost ha Busquets úgy is marad meg Pique is akkor már teljesen mindegy ,hogy Bellerin vagy Palencia,,,Vagy Verratti vagy Alená :-)

caaaatalan 2017.03.31. 12:44:46

Perec papa ad a látszatra... igaz h csak neki számít, de hát végülis ha neki számít....

Robi71 2017.03.31. 13:58:12

@zeli39: nekünk a kezdőbe kell igazolni, ha lehet egyenesen sztárjátékosokat. "Töltelék" van bőven a keretben és a Barca B-ben is.

Bivi76 2017.03.31. 14:13:00

@Robi71: Szia! Igazad van abban,hogy a kezdőcsapatba kell igazolni idén nyáron.Meglátásom szerint 5 játékost kell szerződtetni a kezdő 11-be.Posztokra lebontva szükség lesz egy jobb hátvédre,egy magas,190 cm körüli belső védőre,mivel a középpályás csapatrészünk a leggyengébb,oda 2 játékost szeretnék,két szélső középpályást,és egy csatárt.Lehet soklba kerül,de eztb a lépést meg kell tennünk,hogy tartani tudjuk a lépést a többi ezrópai élcsapattal.Egyedül talán a csatárposztra hoznék egy fiatal klasszisjelöltet,aki vállalja a kispadot,de lehetőséget adva neki,mivel Suarez,Messi már 30-as.Nem kisérleti játékost,akiből talán lesz valaki,hanem olyan játékost,akiért mondjuk harcol fél európa,mert biztos hogy zseni lesz.A többi 4 posztra,egyértelműen a kezdőbe.

Bivi76 2017.03.31. 14:19:19

@Robi71: Ennyi igazolással,ha minőségi játékososk elégedett lennék.És ami a legfontosabb!Egy neves sztáredző.Ha Unzué,Valverde,meg ilyen kaliberű tréner jön,én 100% ban kimerem jelenteni,itt semmi változás nem lesz,folytatódnak az értelmetlen igazolások,és a játékosok elkényelmesedése.Hiába vannak néha kitűnő meccseink,lássuk be,ez a csapat nem képes ugyanolyan magas szinten futballozni huzamosabb ideig.Idegenben képesek vagyunk kikapni a bajnokságban bárkitől.Sokszor nem látom az átütőerőt.

Bivi76 2017.03.31. 14:28:28

@Robi71: Az imént felsorolt posztokra eltudnék képzelni Fabinho vagy Cancelo vagy Bellerin.Belső védőbe Yerry Mina vagy Davinson Sanchez.Középpályára a 2 ember a Coutinho,Verratti,Lemar,Bernardo Silva négyesből kerülne ki,előre mondjuk Ousmane Dembelé vagy Kylian Mbappé.Ha az általam kért 5 posztra ezen játékosok közül kerülnének ki a jelöltek,már elégedett lennék. 2018 nyarára folytatnám a kezdőjátékosok igazolását.Akkor mindenképp szükség lenne szerintem egy balbekkre(Mendy vagy Alex Sandro vagy Alaba)és egy védekező középpályásra,és egy sztárcsatárra.(Dybala,Griezmann) Ha két év alatt ez megvalósulna, azt jelentené,hogy végrehajtottunk egy generációváltást,amire szerintem égető szükség van.Látsz realitást erre,vagy feleslegesen reménykedem?

LDzsi 2017.03.31. 14:33:44

@Bivi76: ezzel a vezetőséggel nem sok esélyt látok rá :) ahogy én látom, ezek csak a pénzt szeretik kinyerni a csapatból, invesztáláshoz meg csak amolyan tessék-lássék megoldásokat választanak, de csinálják csak, a gerinc hamar ki fog öregedni vagy hamarabb elmennek és akkor nem lesznek trófeák, se pedig pénz amit el tudnának sikkasztani :)

Berbatov 2017.03.31. 14:44:54

Mundo azt írja egy jobbhátvédet akarnak igazolni és egy sztárnevet a Dybala, Griezmann, Coutinho, Verratti négyesből. Én franciának vagy az argentinnak örülnék. Griezmann fixen 100 milla, csak le kell tenni az asztalra. :D Dybala is kerülne annyiba az biztos, de fiatalabb. Coutinho és Verratti nekem nem kellene.
Kicker szerint érdeklődünk Kimmichért. Kicker megbízható forrás. Szerintem ez a Bellerín ügy egyáltalán nem lefutott, tehát nem biztos, hogy ő lesz a kiválasztott.

ntibi67 2017.03.31. 14:59:58

Mindig jót derülök amikor elolvasom a napi hozzászólásokat...ma 13 játékost soroltatok fel mint lehetséges vagy elképzelt igazolást.

DISTANTxTHUNDER 2017.03.31. 18:44:17

@Berbatov: Simán kiegyeznék azzal is, ha Griezmann és Kimmich jönne a nyáron :) Tényleg, folyamatosan megfeledkezem arról hogy a francia sorsa még nem dőlt el..

LeoMessifcb 2017.03.31. 18:54:51

Egészen hihetlen hogy mennyi nevet bedobtak már mint lehetséges érkező és még csak március vége van... :D
Szerintem középhátvéd nem kell, Mina és Marlon jók lesznek. Bellerin jöjjön csak szerintem jó játékos és formálható mert még fiatal. Középpályára Coutinhot tudnám elképzelni. A védekezésével szerintem nem lesz gond... Nem amatőr játékos, hogy ne lehessen megtanítani védekezni. Előre pedig esetleg Deolufelout visszahozhatnánk, de nem muszály, mert egyértelműen visszaállnék 4-3-3ra és akkor Arda és Paco elég az MSN mögé. Rafinhát és Mathieut pedig eladnám.

DISTANTxTHUNDER 2017.03.31. 18:54:54

@zeli39: Sajnos volt idén nem egy olyan meccs amit még a tvn keresztül sem bírtam végig nézni.. nagyon jó, hogy elvileg lesz valamikor stadionfelújítás, aminek keretében 100 ezerre akarják emelni a férőhelyek számát.. de vajon lesz-e 100 ezer ember, aki ilyen "játékért" ki fog menni, már idén sem nagyon jutunk a telt ház közelébe :)

LeoMessifcb 2017.03.31. 18:56:53

@LeoMessifcb: ja és igen, edzőkérdés... Allegri, Koeman vagy Sampaoli. Nálam egyértelműen ők a legjobb jelöltek.

caaaatalan 2017.03.31. 19:09:59

@ntibi67: vmivek köll foglalkozni az egyszeri embernek ha már sangriát nem kortyolgathat egy Barcelonai teraszon.. :(

Eminusz 2017.03.31. 19:15:11

@LeoMessifcb: Edzokerdest illetoen teljes mertekben egyetertek. Es a gondolatmenetednek is van ertelme Bellerinnel es Coutinhoval, valamint a vedelemmel kapcsolatban. :) Szerintem sem kell vedot igazolni, DE amennyiben Bellerinnel es Coutinhoval akarunk erositeni, abban az esetben bizony a vedelem erositesre szorulna... En azt mondom (talan Robi71 is leirta ugyanezt regebben, nem tudom jol emlekszem-e, hogy o volt...), hogy nem a vedoink a gyengek, hanem a "vedelmi rendszerunk", ami a kozeppalyatol indul! Ha a kozeppalyasaink ha nem is megszereznek, de lassitanak az ellenfel tamadasait, akkor a vedelmunk is fegyelmezettebb lenne! Ebben biztos vagyok! Eppen ezert a kozeppalyara kell igazolni 1, de inkabb 2 olyan kozeppalyast, aki erre alkalmas, mert jelenleg csak Rakitic lassitja az ellenfel tamadasait... Eppen ezert en Verratti es Saul mellett kampanyolok, akik nemcsak jol vedekeznek, de lenduletesek, fiatalok es a tamadasokat is hatekonyan tudnak segiteni! Szamomra ok jelentik a prioritast a nyari atigazolasi idoszakra, mert ez a 2 jatekos nagyban megvaltoztatna a csapat jatekat, es jo iranyba! Ha jonne meg egy jobb oldali tamado, az mar csak raadas lenne, de nem tartom fontosnak! :) Rengeteg variacios lehetoseg lenne igy, hiszen Rafinha, Vidal, Arda, Saul es Messi is jatszhatna jobb oldalon, ha epp nem iranyito... Apropo iranyito pozicioban megneznem Denis Suarezt! :)

LeoMessifcb 2017.03.31. 19:30:26

@Eminusz: igazad van 2 középpályás jó lenne, mondjuk én Veratti mellett maradnék Coutinhonál, de a realitást nézve csak 1 fog jönni. Nem fogják eladni se Busquetset, se Rakiticet, se Iniestát ez biztos. Szerintem Gomes és Denis is kap még egy szezont a bizonyításra. Egyedül Rafinhát engednék el szerintem, de akkor 1-el többen lennénk a kpn és már így is sokan vagyunk. Persze nagyon jó lenne ha menne még Gomes vagy Denis is és jönne Veratti+Saul vagy Coutinho, de nem ez a realitás.

Robi71 2017.03.31. 19:47:44

@Bivi76: Amennyiben igazolunk jobbszélsőt és Messi visszajön középre, akkor feltétlenül két "izmos" középpályás kell mellé egy 4-2-3-1-es rendszerbe.
Ezzel csak az a gond, hogy jónéhány középpályásunk feleslegessé válik.
Egy jhv és egy khv a szerkezettől függetlenül kell.

julio alberto 2017.03.31. 20:09:40

@Robi71: Nehéz most olyan argentin tehetséget találni aki miatt le ülnék meccset nézni,ez van.Nem látok Caniggia-t,Batistua-t,Redondo-t,Sorin-t vagy éppen Ruggeri-t.remélem érted miért ők.Elárulom neked utoljára a Riquelme nevű játékost volt az akinek tetszett a játéka,Messi-é mellet.Nem is véletlen,Riquelme volt az utolsó olyan játékos akivel sikeres volt a gauchó válogatott.Na ő egy igazi irányitó volt,azóta semmi.Dybala lehet egy klasszis,Lamela sem lenne rossz,de sajnos szinte mindig sérült,ezzel ki is fújt.Icardi érzi a kaput de a finom megoldások messze vannak tőle.Ha tudsz fiatal argentin tehetségeket írd már le őket,igérem megnézem a meccseiket.Más...emlékeim szerint és Gabriel Jesus-ról írtam hogy ő lesz szerintem az új Romario,úgy hiszem nem tévedtem vele kapcsolatba.Oscar is remek játékos,de Conte 4-3-3 alaptaktikájában nem fért.Igaz szerinted a kinai bajnokságba levezetni mennek a játékosok,hiába na..ha Paulinho és Renato Augusto ilyen remek formába vezetnek le,ide nekem a kinai bajnokságot.Egy játékos volt akivel kapcsolatban tévedtem,Danilo,De te mennyivel is nyúltál mellé?Hazard mint Neymar ki hívója,Casemiro is a Real egy legrosszabb játékosának jósoltad,modjuk azóta kinőtte magát a világ legjobb 5-nek.Pogba mint zseni,de nem is folytatom,ja de igen nálad Morata is gyengébb játékos volt mint az Alcacer.Mindegy egyikünk szakmája sem a játékos megfigyelő szak.Arra meg inkább nem is reagálok hogy a jövő egyik legjobb támadó triójára(Sterling,Gabriel Jesus,Sané)felhoztad az M.S.N akinek két tagja már 30 éves

Robi71 2017.03.31. 20:31:25

@julio alberto: Nekem Agüero, Higuain vagy Tevez játékát nézni is élmény. Az újak közül Dybala és Icardi.
Tény, hogy újabban Argentína nem ontja nagy mennyiségben a tehetségeket. De azt te tudod, hogy "csak" 11 jó játékos kell egy ütőképés csapathoz. :)
Nálam a Dembelé (Mbappé), Icardi (Lukaku), Dybala (Silva) hármas lenne a nyerő.

julio alberto 2017.03.31. 20:43:45

@Bivi76: Na igen Douglas Costa....róla annyit a Bayern meccseit 3 játékos miatt szoktam megnézni...Thago,Lewandowski és Costa.Nem tévedek nagyot ha azt mondom ez a trió a mai Bayern játéka erre a épül.A Monaco az úgy látom neked is bejön.Ami a válogatottakat illeti,nekem a spanyol a kedvencem gyerek koromtól,úgy hiszem az is marad.De nagyon tetszett a 88 holland,a 91-93 közötti argentin a 94-es és a 2002 brazil válogatott is.A kedvenc játékosom meg a Neymar.17 éves korától nézem és csodálom ösztönös cseleit,váratlan és kiismerhetetlen megoldásait,lévén a Santos FC az egyik kedvenc csapatom.Alex Sandro...fantasztikus balhátvéd,Santos iskola terméke ő is.

julio alberto 2017.03.31. 20:53:14

@Robi71: Nem rossz a névsorod,de Icardi és Lukaku nem a finom megoldásukról híresek,persze attól még remek játékosok.Tevez na őt kihagytam tényleg,kár hogy nem tudta kihozni magából a maximumot.Na málam ő is az a kategória volt aki miatt leültem meccset nézni.

Bivi76 2017.03.31. 21:32:29

@julio alberto: Szia! Hát igen,Douglas Costa.Fenomén a srác.Emlékszem,mikor még a Grémioban játszott,európa élcsapatai versengtek érte.Ha jól tudom,eben kérlek erősíts meg vagy cáfold,az MU-nál is volt próbajátékon tizenéves korában.Sokáig a Ronaldinho utáni brazil éra,ékkövének tartották a szakemberek.Elment a Sahtarba,ahol rengeteg honfitársával játszhatott együtt.Mint korábban írtam,én a klubfocit sokkal jobban szeretem a válogatott focinál.Nekem is voltak kedvenc korszakos csapataim.ez nem azt jelenti hogy nem nézek válogatott mérkőzéseket.Azokat is nézem,de nem tudom úgy beleélni magam a szurkolásba,mint természetesen a Barca meccsein.Szóval 92 óta vagyok Barca drukker,a BEK tavaszi menetelésén szerettem bele a játékukba,megfertőzött a virtuózitás,az imponáló magabiztosság.Amúgy az első futball sportesemény a 86-os VB volt,amit néztem 10 évesen.Nagyon tetszett az a brazil csapat,kedvencem Careca volt,de Socrates és Alemao(Nápoli) játékát is örömmel néztem.Az argentínok is nagyszerűek voltak.Maradona parádés játékos volt,kár hogy nem nálunk teljesedett ki a karrierjében.Valdano,Burruchaga,Ruggeri is nagyszerű játékosok voltak.Amúgy a Dél-amerikai focit szeretem a látvány végett,de a legtöbb zseni,klasszis fiatal tehetség manapság a braziloknál van.Ezen nem lehet vitatkozni.Ettől függetlenül elismerem az argentínokat,kolumbiát,chilét,uruguayt,stb...is.A 88-as holand csapat is lenyűgözött.Utána volt egy kis német dominancia,megmondom őszintén,akkoriban nagyon nem szerettem a németeket.Mindig ellenü szurkoltam.Főleg a 92-es EB-n.A 94-es brazil válogatott lenyűgözött.Romário az egyik legnagyobb kedvencem még ma is,Cafu,Marcio Santos,Aldair,Leonardo,Rai,Bebeto,Mazinho,stb..,szenzációsak voltak.Nagyon szerettem még a 95-ben BL-t nyert Ajaxot.Őszintén megmondom,mivel most nem a Barca kjorszakos csapatairól írok,klubszinten ennek a csapatnak a játéka fogott meg a legjobban.Tökélyre volt fejlesztve a játékuk,mint egy totál hiba nélkül dolgozó gépezet.Finidi,Kluivert,Kanu,Overmars,De Boerok,Litmanen,Reiziger,Bogarde,Danny Blind,Marcio Santos,te jó ég,mekkora csapat volt.Utána a 98 as és 2002-es Vb-n nagyon tetszettek az argentínok.Ortega,Crtespo,Killy gonzales,Claudio Lopez,Sensini,Almeyda,Sorin,Veron,parádés játékosok.A brazilok nyerték a vb-t,ekkor tűnt fel Ronaldinho,de azon a VB-n Ronaldo,Rivaldo(minden idők legkedvencebb Barca játékosom)Robi Carlos,juninho,stb..ők is szenzációsak voltak.Lehetne sorolni még a korszakos csapatokat,de a lényeg,én a Barcát szeretem a legjobban.imádom ezt a csapatot,tényleg komolyan mondom,napközbeni gondolataimban is nagy részét tölti ki a klub,például hivatásom végzése közben is.Írtad,hogy a Monaco is bejön nekem .Így van.Szeretem a fiatal ,technikás,lendületes,fizikálisan jó,tökéletes felépítésű játékosokat.Az edzőjüket,Jardimot is nagyra tartom,ígyhát szimpatikus a csapat.

Robi71 2017.04.01. 15:51:23

@julio alberto: Anno amikor felhoztam Douglas Costa-t és azt mondtam, hogy szerintem a legnagyobb brazil tehetség Nemar után és milyen kár, hogy és poszton játszanak....csúnyán lehúztad.
Nem véletlen, akkor még Oscar volt a te következő aranylabda jelölted. :)

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2017.04.04. 12:23:42

Érdekes statisztikai adatot közölt a Squawka Football. A portál legfrissebb beszámolója szerint Luis Suárez az első játékos az öt nagy topbajnokságból (LaLiga, Premier League, Serie A, Ligue1, Bundesliga), aki mind a gólok, mind pedig a gólpasszok terén már két számjegyű mutatónál jár. Az uruguayi játékos neve mellett huszonhárom találat mellett tíz assziszt szerepel. pbs.twimg.com/media/C8bvKjRWAAENbdV.png:large

A spanyol rádió, a Cadena SER hétfő esti El Larguero műsorában ismét szó esett Lionel Messi várható szerződéshosszabbításáról. A legfrissebb beszámolók szerint a Barcelona klasszisa rövidesen véget vet a bizonytalanságoknak, és ha minden a tervek szerint halad májusban új szerződést ír alá. Az argentin klasszis édesapja, Jorge – aki egyben ügynöke is – a következő hónapban újra a katalán városba utazik, és véglegesítik a 29 éves támadó szerződését. Messi jelenleg szerződése 2018 nyaráig él a gránátvörös-kékeknél, a legfrissebb beszámolók szerint 2022-ig tolják ki új kontraktusát.