Meccs center

Következő mérkőzés:
Espanyol-Barcelona
2018.01.17. (21:00)
Spanyol kupa, negyeddöntő

 

Előző mérkőzés:
Socedad-Barcelona 2-4
2017.01.14.
Bajnokság, 19.forduló

 

Tabella

Bajnoki

1 Barcelona 51p
2 Atlético Madrid 42p
3 Valencia 40p
4 Real Madrid 32p
5 Villarreal 31p

 

BL

 

Nyolcaddöntő:
Chelsea-Barcelona
Barcelona-Chelsea 

 

Spanyol kupa

 

Negyeddöntő:
Espanyol-Barcelona
Barcelona-Espanyol

Tippverseny

# Játékos neve: Pont:
1 Bump3r111 56
2 Les Corts 50
3 Abdull85 50
4 Pereztrollka 49
5 F.FCB 46
6 Raven1975 46
7 Skaramnga 46
8 Barca15 45
9 K3NV3L0 43
10 Messi2020 40

 

Teljes tabella 

Utolsó kommentek

2017. december 11. 12:22 Hanzl Gyula 186 komment

iniesta.jpgMa délben Nyonban kisorsolták a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének a párosításait.

A Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének párosításai:
Juventus-Tottenham
Basel-Manchester City
Porto-Liverpool
Sevilla-Manchester United
Real Madrid-PSG
Sahtar Donyeck-Roma
Chelsea-Barcelona
Bayern München-Besiktas

A bejegyzés trackback címe:

http://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3413471793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.12. 17:28:26

@julio alberto: Te nem a Barcát várod a legjobb 4 közé?

DISTANTxTHUNDER 2017.12.12. 17:32:16

@zeli39: Elbírnánk ezt a két lassú vedekező játékost, ha lenne mellettük 4 pengés támadónk..Suarez a szezon kezdete óta nincs formában, mostmár úgy vettem észre hogy Messi sem, Dembelé sérült, és nincs nincs megoldva Neymar pótlása sem.. ez együtt sok..túl sok..

julio alberto 2017.12.12. 17:49:14

@Bolha10: Nincs az az ember aki ha sz@rul teljesít azt mondjam rá hogy jó...Neked a rossz az tud remek lenni ám legyen ezzel magadat is értékeled.Amúgy ha nem tűnt volna fel ez egy Barcelona oldal,a Barcelona egy csapat,arra meg nagy ívben teszek rá hogy te kiért rajongsz.Messi fing volt a Villareal ellen,annyi labdát adott el mint az adidas, többször előzék meg mint egy trabit de ez igaz az utóbbi 4-5 mérkőzésére is.Ha neked ez bejön az a te magán ügyed...csak kissé komikus.Hibás itt mindenki ugye?Az edző a csapatársak a taktika,csak Lionel nem...Nos igen ilyen egy Barcelona szurkoló aki a dicséret mellet kritizálni is mer,persze neked erről fogalmad sincs mert te csak egy szimpla Messi imádó vagy.

julio alberto 2017.12.12. 17:57:35

@DISTANTxTHUNDER: Nem,mert mi egy folyamat elején tartunk.A Barcelona még csak bő 3 hónapja játszik tudatos csapatjátékot.Sajnos pont az a Chelsea-t sikerült megkapnunk akik mesterien értenek ahhoz hogy kell a másik csapat játékát elrontani,de emelet kiváló csapatjátékot is játszanak.De tévedjek...Ami viszont nagyon is reális az a spanyol bajnoki cím.

sunt 2017.12.12. 18:53:46

@DISTANTxTHUNDER: Én nem. Ennyi középszerű, vagy annál gyengébb középpályással nem lehet kiemelkedő eredményt elérni nemzetközi szinten. Bajnokságot lehet nyerni, mert ahhoz elég minden meccsre jól felkészülni, odafigyelni. Amíg valaki ezt nem látja be, addig álmokat kerget és újra meg újra kiakad azon, hogy gyenge focival szerezzük a pontokat.

zeli39 2017.12.12. 19:02:30

@sunt: ezzel a gyenge középpályás sorral is megnyerhető bármelyik kupa de nehezen viszont ha nem lesznek következő szezonban gyökeres változások a csapat sok szurkolót el fog veszteni

Kael1985 2017.12.12. 20:00:31

Sziasztok, már régóta követem a blogot (kb. 4 éve). Azt szeretném kérdezni, elsősorban azoktól, akik voltak már a Camp Nouban meccsen, hogy hova érdemes belépőjegyet venni? Családommal mennénk (2+2). Köszönöm a válaszokat.

Bivi76 2017.12.12. 20:05:11

@zeli39: Engem ,mint szurkolót nem fog elveszíteni a csapat,csak nekem nagy szívfájdalmam,hogy a csapat nem azt a stílusú focit játsza,amit szeretnék. Régebben úgy ültem le Barca meccset nézni,hogy garantált volt a gyönyör,a szép játék,a trükkök,mára ez eltűnt.Tudom,látom jönnek az erdmények,mégis hiányérzetem van.Aztán megint nem érdekel hogy megkiabálnak,ez a játékosállomány nem alkalmas arra a típusú játékra,amit szeretnék látni.Úgy vélem,a játékosok kvalitásaival vannak gondok.Szeretnék a csapatomban tudni minél több klasszist,technikás futballra képes játékost.

zeli39 2017.12.12. 20:26:01

@Kael1985: 137 és 129 szektor ár értek arányban a legjobb szerintem egy dolog biztos 500 as szektorok nem jók ha mar áldozó a jó jegyre ne sajnáld a pénzt

zeli39 2017.12.12. 20:33:23

@Bivi76: nem a fontos hogy klasszis legyen de legalább gyors legyen

Kael1985 2017.12.12. 20:36:28

@zeli39: Köszönöm, szívem szerint én is azt venném, csak elfelejtettem írni, hogy konkrétan a Chelsea ellenire mennénk, az meg úgy kicsit húzós...

Sörenzen 2017.12.12. 20:44:49

@zeli39: Azt azért tedd hozzá, hogy legutóbb a Villareal meccsen ugrott egy olyan szép szaltót, hogy azt hittem soha többé nem fog felkelni......:O)
A bíró megette, kiállított egyet a sárgák közül! Aztán pár perccel később, mintha mi sem történt volna, Busi vígan baktatott a megszokott sebességével...:O)

DISTANTxTHUNDER 2017.12.12. 20:49:31

@Bivi76: Az a baj hogy az Alberto által is vízionált "csapatjáték" nem tűri meg a technikás klasszisokat.. inkább a Rakitichez hasonló szürke robotokat.. ezzel nem Rakiticet akarom degradálni, nyugodtan írhattam volna Herrerat is, csak ő nem nálunk játszik..a stílus, amut képviselnek, arra gondoltam..ettől még jo játékosok, de nem képesek technikás futballra, és klasszisoknak sem igazán nevezném..

DISTANTxTHUNDER 2017.12.12. 20:50:16

@Sörenzen: Hát igen, Sergiot színészi tehetsége miatt is tartjuk :D

DISTANTxTHUNDER 2017.12.12. 20:51:24

Bár azért első blikkre nagyon durvának tűnt Busquets esése..és nem hiányzott volna ha még ő is hónapokra kidől..

zeli39 2017.12.12. 20:59:42

@Sörenzen: nem akartam le degradalni Busquetset csak ő jutott eszembe mint extra lassú

Romario80 2017.12.12. 21:01:38

@zeli39: Usain Bolt-ot kéne leigazolni,most különben is szabad...;)

zeli39 2017.12.12. 21:07:14

@Romario80: de a MU ba szeretne játszani

barcainiesta8 2017.12.12. 21:32:32

@Bivi76: szerintem ezzel mindenki így van, én is személy szerint visszasírom a régi focit, de ahogy mondani szokás ez van ezt kell szeretni. Az eredmények jönnek ez a legfontosabb, és ha ilyen játékkal BL-t nyerünk engem nem fog érdekelni, hogy 60 meccsből 53-on bűngyengén játszottunk.

barcainiesta8 2017.12.12. 21:38:34

@julio alberto: a Pool én nem várom oda, szeretem a focijukat, de a védelmük kabaréba illő. Gondolom láttad a hétvégi Merseyside derbit és Lovren döntetlent érő hibáját (az most mindegy hogy 11es volt vagy sem,hibázott). A Chelseat úgy hiszem-illetve remélem- kiejtjük így nálam ők nem érhetnek a 4be. A Uniteddal teljesen egyetértek, nálam is a legnagyobb favoritok, mégpedig elsősorban Mou miatt. Nagyon tud meccsekni az öreg, és a megfelelő játékosai is megvannak, a kérdés hogy hogy bírja a kettős terhelést a csapat. A Bayern is odaérhet, a kérdés, hogy Heynckes mennyire találja meg a játékát a csapatnak, félelmetes kp-juk van, Vidal-Tolisso-James nagyon erős 3-as és Rudyról sem szabad megfeletkezni, melléjük jön 2 bitang jó középhátvéd valamint a világ-szerintem- legjobb centere. Nagyon erősek lesznek az biztos. Idén a spanyol sikerre kicsi az esély, de nagyon remélem, hogy sikerül behúznunk a serleget, ezzel kicsit ráolvasva a kritikusra is.

Bolha10 2017.12.12. 22:09:01

@Bolha10: megint hazudsz. De ezt mar megszoktuk.

Robi71 2017.12.12. 22:13:57

@Berbatov: Elsőre felment a pumpa, hogy f@sznak neveztél...de elolvasva az okát gondolkodóba estem. Lehet, hogy igazad van. :))))

sunt 2017.12.12. 22:16:36

Sohase fogom megérteni, hogy versengve szídjátok a játékosainkat és mégis triplázást vártok tőlük. Hogy is van ez?

ntibi67 2017.12.12. 22:33:29

@sunt: Min csodálkozól?Ha van rajtuk sapka az a baj,ha nincs akkor az a baj.Ha már nincs mibe belekötni,még mindig ott az adu,hogy lassúak.Valamibe mindig lehet találni hibát.Látod ma órákon keresztűl az volt a téma,hogy ki kinek szúrkol a real-psg meccsen.Nem is tudom le merjem-e írni,hogy én egyiknek se szúrkolok.Látod vannak akik már unják a mostani meccseinket.De ez volt akkor is amikor a tiki-taka ment.Tehát teljesen mindegy mit tesz a csapat,lényeg a kritika.Nekem minden nap ünnep amikor a Barca játszik.De hát nem vagyunk egyformák!

Sörenzen 2017.12.12. 22:40:47

@sunt: Próbáld megérteni őket!
Nem könnyű... Ha egy - mondjuk - liwerpooli drukker kiváncsiságból beleolvas a mai, vagy tegnapi kommentekbe, meg lesz győződve, hogy az FC Barcelona csapata, úgy a 10. helyen áll a spanyol ligában.
Mert itt aki játszik, él, mozog, az mind rossz! Lassú és kiégett. Meg idol, s csak emiatt tartják még...

Ha lehetőségem lenne és ezt az ismeretlen drukkert megszólíthatnám és megmondhatnám neki, hogy a Barca a Ligát vezeti, speciel a Real Margit előtt 8(!) ponttal, - biztosan nem hinne nekem...

Barcaa 2017.12.12. 22:44:43

@Bivi76: Egyetértek, és elhiheted sokan hiányérzettel állnak fel meccs után, függetlenül az eredménytől.

Ez van, ez egy átmeneti időszak, Neymar elment aki a kreativitásért volt nagyban felelős, a helyettese lesérült, Suarezék formán kívül vannak, a KP-t még van hova fejleszteni bőven(legalábbis kéne) kreativitásban.

Ennek ellenére Valverde már a védekezést szépen össze rakta, és ezért hatalmas dicséret.

Azért tudunk szebb meccseket játszani, pl mint a Celta ellen, vagy a Sevilla ellen, de remélem szándékosan tartalékolják a csúcsformát tavaszra.

Igazából én már azt sem bánnám, ha ilyen játékkal nyernénk Bl-t, a FOCI világa amúgy is lóg legalább egy BL serleggel a Barcának, mivel hányszor estünk ki úgy, hogy mi voltunk a legjobbak, remekül játszottunk, de elbénáztuk?!

ntibi67 2017.12.12. 22:58:40

@Sörenzen: Két győztes mérkőzés között össze lehetne szedni olyan írásokat,persze több személytől,amikben minden egyes játékosunk le van húzva!Aláhúzom mindezeket két győztes meccs között,úgy hogy nyertük a csoportot a BL-ben és vezetjük a bajnokságot.Számomra is megmagyarázhatatlan!

Robi71 2017.12.12. 23:05:17

@zeli39: @DISTANTxTHUNDER: @Sörenzen: Xavi, Busi vagy Iniesta szintű játékintelligenciájú játékosok már alig vannak a jelenlegi fociban...ha jobban tetszik kihalóban levő faj utolsó példányai. Nagyon meg kell erőltetnem magam, hogy ilyen szintű, még aktív játékosokat mondjak. Talán David Silva, Özil, Modric, Kroos, az éppen visszavonult Pirlo vagy Xavi Alonso, a közelmúltból: Zidane, Lampard, Scholes, Gerrard, Vieira, Makelel, Beckham, Seedorf
...akik jöhetnek: Isco, Saul, Veratti, Pjanic, Eriksen, De Bruyne, Coutinho

Robi71 2017.12.12. 23:12:17

@Barcaa: Nem értem miért nehoz megérteni, hogy Suarez esetében nem "formahanyatlásról" van szó...felejtsétek már el ezt végre. Egyszerűen nem fekszik neki a játékrendszer...és ez nem csak neki, hanem bármilyen klasszikus centernek sem feküdne, amit most játszunk.
Ugyan ez érvényes Messi esetében is...őt a zsenialitása "menti meg".... az, hogy képes alkalmazkodni ehhez a kreativitásban szegény "csapatjáték"-hoz.

Robi71 2017.12.12. 23:27:53

Klopp Lemar-al akarja pótolni Coutinho-t...ha a Barca-ba igazolna. Wenger Lemar-al akarja pótolni a távozni vágyó Sanchez-t. Nem kellene (komolyabban) elgondolkodni nekünk is Lemar-on?

H.Stoichkov 2017.12.12. 23:31:24

@Robi71: Akkor mégsem kihalóban levő, ha van vagy 8 akik jöhetnek :)

Robi71 2017.12.12. 23:31:52

Nem tudom, ha felfigyeltetek vagy emlékeztek még a cikkhez mellékelt...az ünneplő Iniesta-t illusztráló képre. Reméljük most nem lesz ennyire izgalmas...de ha mégis, egye fene...ünnepeljünk megint mint akkor. :)

Robi71 2017.12.12. 23:34:36

@H.Stoichkov: Nem jönnek...jöhetnek :) Azért említettem őket, mert még 25-26 év alatt vannak és még fejlődhetnek.

Mihail33 2017.12.13. 01:41:12

@julio alberto: Csak egyszer azt érném meg hogy te mint neymar imádó az általad istenített pénzimádó kis cigódat fingozod le...

Mihail33 2017.12.13. 05:23:20

@julio alberto: Mondjuk azt biztos nemfogod.... Mert olyan mélyen benne van a nyelved a seggében, hogy lassan már a prosztatáját nyalogatod. :) :)

zeli39 2017.12.13. 08:25:28

@ntibi67: ugyan mar Tibi nem kell itt megmagyarázni semmit annak ellenére ,hogy a csapat szárnyal és jönnek az eredmények egyre kevesebb a néző a stadionban múlt szezon hoz képest a meccsekre a jegy árak nagyjából 26% -kap csökkentek gondolom nem a kommentjeim miatt

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 08:47:32

@Robi71: Az akik jöhetnének közül Isco, De Bruyne, Verratti egésten biztosan nem fog jönni, míg Saúlról, Eriksenröl és Pjanicról nincs hír.. marad Coutinho 150 millióért.. én biztos vagyok benne hogy vele jól fogunk járni..Lemart meg hagyjuk meg a Pool meg Arsenal szintű kluboknak.. nem azt mondom hogy rossz játékos, de idén ő is eléggé vosszaesett, nálunk pedig az ilyen formaingadozás nem fér bele.. ha igazad van, és Suarez sem a formája miatt gyenge, akkor Coutinhoval ő is visszatérhet.. ebben az esetben Griezmannt elfelejthetjük, amit sajnálok, mert nagyon szerettem volna a Barcában látni..én emlékszem erre a Chelsea- Barca meccsre, nagyon izgalmas volt.. erre most azt hiszem, nem kell készülni, mivel két borzaszto defenzív, célfocit játszó csapatról van szó idén, akikben együtt nincs annyi kreativitás, mint pl az akkori Iniestában.. persze Messit kivéve, de úgy néz ki ő is az új rendszer áldozata lett :(

Bolha10 2017.12.13. 09:16:35

@DISTANTxTHUNDER: Messi egy fing(olvashattuk itt). Szerintem ki kéne venni, biztos eredmenyesebb es látványosabb lenne vele a jatekunk.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 10:02:37

@Bolha10: Az ilyenre inkább nem is reagálok..

Balázs37. 2017.12.13. 10:11:33

Nem gondoljátok, hogy Suarez formába lendül? Az utsó 4 meccsen 4 gól, + 1 amit les címén elvettek tőle a Celta ellen. Egy kis bizalmat kedves szurkoló társak!

Balázs37. 2017.12.13. 11:15:50

Úgy látszik Ardatól sem tudunk megszabadulni!

Bolha10 2017.12.13. 11:43:54

@DISTANTxTHUNDER: jobban teszed. Csak en neha nem birom ki.

Robi71 2017.12.13. 12:01:22

@DISTANTxTHUNDER: Amikor azt mondtam, hogy "jöhetnek", akkor nem arra gondoltam, hogy a Barca-hoz :)...hanem ők lehetnek azok a magas játékintelligenciájú középpályások, akik talán egy napon egy lapon említhetőek majd Xavi-val vagy éppen Iniesta-val.
Messi-vel kapcsolatosan csak annyit, hogy remélem nem csak a magas fizetés és az "otthon kényelmében" eltöltött még 4 év lesz a jutalma. Lesz itt még szép játék, lesz itt még "bikaviadal", lesz itt még "ollézás" amikor sorra visszük be a halálos döféseket az ezer sebből vérző ellenfélnek. Húúú...ezt szép volt. :)

Robi71 2017.12.13. 12:25:20

@Balázs37.: Arda ügynöke azt nyilatkozta a napokban, hogy több klubbal is tárgyalnak, de védence csak akkor távozik, hogy lesz olyan klub akivel meg tudnak egyezni bizonyos "részletekben" is, Feltételezem nem akarnak kisebb fizetésben megegyezni, mint a Barca-ban. Így valóban sanszos, hogy a nyakunkon marad. :( Még egy ekkora lúzer klubot nem találnak.
Egy nem játszó, formán kívüli, elhízott játékost jó ha kölcsönben viszik. Semmi garancia arra, hogy lesz még belőle valami. Talán ha bizonyít a kölcsön idején kaphat végleges szerződést arra a 2-3 évre, ami még esetleg maradt benne.

RAJDEN 2017.12.13. 13:01:12

RAC1 | A katalán média értesülései szerint Antoine Griezmann az FC Barcelona játékosának tekinthető. Úgy fogalmaznak, hogy a francia szélső a nyáron lesz a Klub alkalmazottja, akiért a katalánok ugyan nem fizetik ki a 100 millió eurós záradékot, hanem tárgyalni kívánnak erről az Atlético Madriddal.

Kezdődik a garasoskodás.

LDzsi 2017.12.13. 13:28:44

@RAJDEN: meg a pletykaáradat is :D

ntibi67 2017.12.13. 13:57:49

@zeli39: Gondolom elvesztetted a számomat.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 14:30:50

Az Independent is azt írja hogy Griezmann akár már a télen Barca játékos lehet..de egy másik helyen azt olvastam hogy Messi Griezmann helyett Coutinhot preferálná..

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 14:36:17

Coutinho érkezését (is) valószínűsíti a Mundo, amely szerint egyrészt még a nyáron megegyeztek a személyes feltételekben (5 évre írt volna alá), másrészt a Liverpool 123 millio fontért is odaadná a játékost.. de ő biztosan nem téli projekt lesz, engem meg az érdekelne hogy januárban kiket igazolunk..

H.Stoichkov 2017.12.13. 15:59:09

Neee megint kezdődik ez a kit igazoltunk tegnap, akit ma mégsem ... srácok neee :)

Dzsezusz 2017.12.13. 16:13:36

Én nagyon remélem, hogy igazolunk egy középhátvédet januárban. Az nem megoldás, hogy Busi játszik CB-t ha nincs épp elég értelmes ember a posztra.
Sergi Robertot is sajnálom, hogy jobb hátvédet kell játszania, holott nagy erősítés lenne középpályán a gyengén muzsikáló Rakitic helyett. Ezzel a kerettel nem lehet BL-t nyerni.

ntibi67 2017.12.13. 16:43:22

Szerintem is kellene egy CB a BL-be aki tőlem lehet XY is

Robi71 2017.12.13. 16:56:24

@RAJDEN: Griezmann-ért ki kell vásárolni...nincs mese. Nem szabad őt elengedi máshova. Max ha az Atleti igényt tart valamelyik perememberünkre, akkor szabad tárgyalni.

Robi71 2017.12.13. 17:04:43

@DISTANTxTHUNDER: Messi preferálná? Nem kellene felülni minden városi legendának. Tata Martino-t is ő akarta? ...és Lucho-t is? :)

Robi71 2017.12.13. 17:12:36

@ntibi67: Csak akkor vásárolunk khv-et, ha Mascherano távozik. Ha nem, maradtunk a jelenlegi 4 khv-et. Ez a klub hivatalos álláspontja.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 17:32:46

@Robi71: Lehet hogy Griezmann nincs Messi listáján :D

Robi71 2017.12.13. 17:42:16

@DISTANTxTHUNDER: Messi nem CR, hogy féljen a konkurenciától. :) Elég kicsi a valószínűsége annak, hogy ne akarna egy ilyen penge játékossal együtt játszani, mint a francia.

Robi71 2017.12.13. 17:47:32

@DISTANTxTHUNDER: Mérhetetlen csalódott lennék, ha Messi beleavatkozna az átigazolásokba. Főleg ha extraklasszisokról van szó. Elnézte, hogy a csapatot megtöltötték középszerű játékosokkal és megvétózná egy Griezmann érkezését? Egy világ omlana össze bennem. :)

julio alberto 2017.12.13. 17:53:37

@Mihail33: Az lejött rögtön milyen primitív ember vagy,ez csak egy hibád..A másik az hogy vagy új vagy itt(akkor elnézhető a dolog),vagy pedig fingod róla hogy tavaly milyen sokszor kapott kritikát tőlem itt az oldalon a Neymar.Úgy hogy miután kibújtál Lionel hátsó fele mögül illene olvasni is megtanulnod.Még egyszer hogy jobban menjen,én a sz@r teljesítményre soha nem adok dicséretet.Ez így volt a múltban és így lesz a jövőben ez teljesen független attól hogy ki a kedvenc játékosom.

julio alberto 2017.12.13. 17:57:12

@RAJDEN: Rac1...Coutinho aláírása órák kérdése....2017 augusztus 31!!!!!

julio alberto 2017.12.13. 18:06:02

@barcainiesta8: Való igaz Liverpool legnagyobb hiányossága az a védelem.De van Dijk januári leigazolása azért némi gyógyír lesz nekik.De én nem is azért várom őket előre...inkább a támadó játékuk miatt.De talán olvastad,pár napja én is a M.U-t írtam az idei BL legnagyobb esélyesének.

julio alberto 2017.12.13. 18:39:40

Sokan nem értik azt hogy mostanában nem lesz olyan a Barcelona csapatába hogy Messi,Suarez és Neymar és nem lesz mostanában olyan sem mint 2015 tavaszán volt.Neymar ugye elment Suarez egy hónap múlva tölti a 31-t és Messi is elmúlt 30 éves.De ez még csak a kisebb gond jövő évben Iniesta 34,Pique 31,Rakitic,Busquest,Paulinho 30 évesek lesznek.Tetszik nem tetszik a mai alapcsapatunk legjobbjai bizony túl vannak a pályafutásuk csúcsán,innen már csak lefelé van.Ha Griezmann és Coutinho tegyük fel egyszerre a Barcelona csapatához szerződne mit oldana meg hosszú távon?Szerintem szinte semmit,legfeljebb a középpályás védekezése gyengülne a csapatnak ami pont a sikereink kulcsa az idén.Ezért szoktam írni inkább 6 fiatalabb,csapatjátékra feltétlenül alkalmas nem feltétlenül klasszist igazoljon a Barcelona mint a fenti duót.Én bízom benne hogy a nyáron megkezdett út folytatása lesz a jövőben,mert a csapat csak így maradhat azon a szinten ahol most van.

Romario80 2017.12.13. 18:45:39

@julio alberto: Az volt a kritikád,hogy Neymar tudásának 30%-át nyújtja. Messire azt írod,hogy fing. Azért van némi különbség,nem gondolod?

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 18:57:08

@julio alberto: Griezmanna 26, Coutinho 25 éves, vagyis még elég fiatalok.. Messi is még 3-4 évig biztosan meghatározó játékosa lesz a csapatnak, plusz itt van Dembelé, aki még nincs 20 éves.. az általad felsorolt középpályások pedig, nem akorok senkit sem megsérteni, de bőven megértek már a cserére..ennyi játékost nyilván nem lehet azonnal pótolni, de nem is kell.. évi 1-2 klasszis igazolás a megfelelő posztra.. egyébként idén a sikereink kulcsa inkább Stegen, aki bravúr védeseket mutat be szinte minden meccsen, meg Messi, aki ha nem góllal, de mindig kiveszi a részét a csapat eredményességéből.. a középpályásainknak csak a fosgyenge játékot köszönhetjük szerintem, meg a kreativitás hiányát.. írod ezt a nagy csapatjátékot.. pl 2008ban szerintem zseniális volt a csapatjáték, és mégis tele voltunk klasszisokkal, akik a látványért feleltak..elismerem, nem volt jó, hogy eddig mjnden az MSNről szólt, mert nagyon sebezhetővé tette a csapatot, de a mostani állapot sem jó, hogy 0 egyéniség van.. tényleg senkit nem lehet kiemelni a csapatból, már lassan Messit sem, de ez nem jó szerintem..nem egy Bilbaoról vagy egy akármilyen középcsapatról van szó, hanem az FC Barcelonáról..

julio alberto 2017.12.13. 19:09:35

@Romario80: Az utolsó 4-5 mérkőzésen nyújtott teljesítmény alapján tényleg az,és én ezt Neymar esetében sem írtam másként.Lehet tallózni...De ha azt írom hogy Lionel is 30%mozog akkor sem biztatóbb a dolog.Csak az van hogy vele kapcsolatban sokan nagyon elfogultak és szerintük mindenki hibás csak maga Messi nem.Volt aki már Valverde leváltásában gondolkozott,nekem meg ez nem tetszik túlságosan.Messi és Suarez együttes gyengélkedése ellenére is jönnek az eredmények,nekem ez a lényeg.Ez pedig két dolognak köszönhető...1 Valverde szakmai tudása.2 Tudatos csapatjáték.Persze lehet fanyalogni,csak kérdem én ilyen egy igazi Barcelona szurkoló?

Sörenzen 2017.12.13. 19:12:20

@DISTANTxTHUNDER: Nem értek Veled egyet.
Ez a "fosgyenge" játék amiről írsz, úgy látszik elég ahhoz, hogy a Barca simán vezesse hetek óta a Ligát.
Továbbá. Biztos lehetsz abban, hogy Conte nem aludt hétfőn éjszaka, mert megtudta, hogy a csapatát az FCB-vel sorsolták össze.
Ahogy egyetlen edző sem lenne boldog, ha tudná azt, hogy a következő ellenfele a Barcelona csapata lesz...

Robi71 2017.12.13. 19:13:30

@julio alberto: Nem valószínű, hogy Coutinho és Griezmann egyszerre érkezne. De ahhoz, hogy a legjobbak között maradjunk, hűek maradjunk a hagyományainkhoz, példaképeink legyenek a fiatalok számára, növekedjen a marketingértékünk, stb....feltétlenül szükségesek lesznek a korszakos klasszisok. Mindig is volt 2-3 a csapatban és szerintem mindig is lesz.
Ez nem azt jelenti, hogy a csapatépítés kárára kell hogy történjen. Még az Atleti-ben is vannak ilyenek....pedig ott a csapategység mindenek felett van.
Tény, hogy a jelenlegi Valverde taktika nagyon hatásos és akár trófeák megnyerésére is elég lehet...de biztos vagyok benne, hogy hosszú távon nem elfogadható az igányes szurkolók számára. A Barca-nak látványos játékkal (is) kell nyerni.

julio alberto 2017.12.13. 19:21:19

@DISTANTxTHUNDER: Messi,Griezmann,Coutinho,Dembelé...tudod az a gond hogy mind szélsők,ráadásul védőmunkájuk sem az igazi.Ha meg még egy centert(Suarez)is betennél a csapatba ki védekezne?Nem hátul,középpályán.Mert a mai labdarúgásban bizony ez a legfontosabb elem.Nem véletlen hogy minden úgy nevezet nagy csapat ilyen játékosokkal tölti(tötte)fel a keretét.Paulinho nem egy Xavi,de látod érkeztével rögtön feljavult Busquest játéka.Nem rohannak át a csapaton az ellenfelek.Azért nem csak Ter Steegen valóban bravúros védéseinek lehet köszönni azt hogy ilyen kevés gólt kap a Barcelona

Romario80 2017.12.13. 19:29:18

@julio alberto: Folyamatosan a csapatjátékról beszélsz. Nos,pontosan Messi az,aki kulcspasszokat,aszisztokat ad. Idén kiosztott 8at,ami a legtöbb a csapatban,és ki számolja hány kulcspassz fűződik a nevéhez emellett. Továbbá 17 gólt lőtt,ami szintén a legtöbb. Ő a legutolsó(a világon egyébként),akit fingnak lehet nevezni. Bohócot csinálsz magadból.

Romario80 2017.12.13. 19:36:00

@julio alberto: Megnéztem Messi utolsó 4-5 meccsének értékelését a whoscored szerint(amiket végigjátszott) Időben visszafelé az értékelések: Villareal:9.1; Celta: 8.7; Valencia:8.2; Leganes:7.3; Sevilla:7.9; Bilbao:9.1.
Nos ennyit erről. ;) Ha nem haragszol,inkább hiszek ennek a portálnak,és persze a saját szememnek. ;)

Robi71 2017.12.13. 19:36:30

@julio alberto: Ahogy mondtam nem valószínű, hogy Griezmann és Coutinho egyszerre érkezne...de amennyiben még is, akkor Suarez távozását vizionálom. A jelenlegi 4-4-2-ben is felesleges a center...Suarez gólínsége is ezért van.
Messi és Griezmann annyira szélsők, mint amennyire ék mögötti második támadók (secondary striker).
Én Griezmann tolnám előre és Messi játszana mögötte. Grizi jóval képzettebb és hasznosabb, mint Suarez az összjátékban. Dembélé és Coutinho a két szélsó. Ezt nevezhetjük 4-2-3-1-nek, vagy inkább 4-5-1 vagy 4-6-0-nak...valami olyasmi, amit a spanyol válogatott is játszik.

julio alberto 2017.12.13. 19:36:35

@Robi71: Most is van a Barcelona csapatának 2-3 klasszisa.De tudomásul kell venne a labdarúgásban mindig van egy trend,amihez alkalmazkodni kell ha az elitbe akar egy csapat tartozni.Régi motoros vagy,tudod te azt hogy ami Xavi,Iniesta,Busquest,Messi,Daniel Alves majd a Messi,Suarez,Neymar féle csapat játék tudása volt és amit látványoságban nyújtani tudtak az jelenleg nem ismételhető.Ennek több oka is van,de ott van még ráadásul az életkor is.Sajnos realitás az hogy csak tudatos és fegyelmezett csapatjátékkal érhet el a Barcelona sikereket.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 19:37:33

@Sörenzen: Bocsi, a "fosgyenge" jelzőt nem az eredményességre értettem, hanem a játékunk színvonalára.. ettől még eredményes a csapat :)

Robi71 2017.12.13. 19:38:29

@julio alberto: Arról nem is beszélve, hogy Iniesta pútlása is meg lenne oldva.

DISTANTxTHUNDER 2017.12.13. 19:42:33

@julio alberto: Ahogy Robi is írta, Griezmann és Coutinho együtt biztos hogy nem fognak jönni (márpedig mindketten klubot váltanak a nyáron,így egyikröl lemaradunk).. így lenne 4 támadónk a kezdőben, mellette 2 vkp kell, és kész.. a PSG is így áll fel, nem mintha őket kellene majmolni..

julio alberto 2017.12.13. 19:46:25

@Romario80: Who scored....nos náluk idén is Neymar vezet az értékelésben....így volt ez tavaly is.Pedig Neymar tavaly nálunk csak 30% nyújtott írtam itt többször is.A látásunk meg úgy látszik nem egyforma...sajnos én sok megelőzést és labdavesztés láttam a Messi-től.Én mindig egy játékos valós tudásához mérem a adott játékos teljesítményét.

Romario80 2017.12.13. 19:49:12

@julio alberto: Ekkora mellébeszélés még tőled sem mindennapi. :D A számok viszont nem hazudnak. ;)

Romario80 2017.12.13. 19:52:26

@julio alberto: De ki is fejtem: Neymar egy fing francia bajnokságban,meg bűngyenge BL csapatok ellen tudott ilyen pontokat szerezni. És így is csak pár tizedesjeggyel vezet. De Neymart minek hoztad fel? Nem tartozik a tárgyhoz. Messit lefingoztad,majd amikor számokkal cáfoltalak meg,rögtön terelsz,és Neymarral dobálózól. Nevetséges...

Romario80 2017.12.13. 19:54:49

@Romario80: Bocsánat,századjegyekkel marad csak le. Neymar:8,79,Messi:8,70. Mindezt eléggé más körülmények közt. Nevetség tárgyává válsz.

Robi71 2017.12.13. 19:57:01

@julio alberto: Jelenleg 2-3 klasszis? Én csak egyet látok.
Iniesta volt és Busi talán még mindig az...Suarez nálam nem az. Hogy nem képes a megváltozott játékrendszerhez alkalmazkodni is ezt támasztja alá. Egy olyan csapatban, ahol kii van szolgálva és mindenki alá játszik, ott sziporkázna...de nálunk ebben a játékrendszerben látványosan szened és kidomborodnak a hiányossága.
A Messi-vel kapcsolatos vitádba nem szeretnék bekapcsolódni, de egy dolgot te is láthatsz...ez a csapatjáték még egy középszerű ellenfél ellen is csak egy 0-0-ra elegendő.Kivárásra játszunk még a kisebbek ellen is...várjuk a fáradság jeleit, az egyéni hibákat és ezután daráljuk be őket.
Messi kell ahhoz, hogy a mi javunkra billenjenek a dolgok. Nélküle olyanok vagyunk, mint a Bilbao vagy egy Griezmann nélküli Atleti.

julio alberto 2017.12.13. 19:57:53

@DISTANTxTHUNDER: A PSG rangadókon Rabiot,Motta,Verratti trióval kezd...Motta kiesése tette be a kezdőbe a Draxler-t,a Bayern simán átrobogott rajtuk.Talán nem véletlen hogy Weigl a téli célpontjuk.Értem én a látvány fontos,de ha nem párosul eredménnyel akkor is ezt akarnád?Nem véletlen hogy minden nagy csapat védekező középpályásokkal tölti fel a keretét,ma ez a trend.Nekem sem feltétlenül tetszik,de lényeg az eredmény.

julio alberto 2017.12.13. 20:04:17

@Robi71: Veretlen a csapat úgy hogy játszottunk 2 szer a Juventus ellen,Atletico,Valencia idegenben.Náalm egy nem fért bele a Celta elleni hazai 2-2.Mégis te miről beszélsz?@Romario80: Tavaly a Who scored szerint Neymar volt a Barcelona legjobbja az értékelés alapján....a 30% nálam,utána lehet nézni.

Robi71 2017.12.13. 20:05:31

@julio alberto: Folyamatosan előhozod ezt a "labdavesztést" Messi-től.
Albert...ő az egyedüli aki vállal valamit ebben a csapatban és nem biztonsági játékot játszik!!!
Szervez, irányít, helyzetet teremt, (hosszan) indít, kényszerítőzik, ziccert alakít és gólokat szerez.
Mond nekem még egy ilyen képességű játékost a jelenlegi fociban vagy a történelemben. Én ilyent még nem láttam.

Romario80 2017.12.13. 20:07:38

@julio alberto: Folytasd csak a terelést! ;) Messiről volt szó,akit lefingoztál,pedig a számok éppen az ellenkezőjéről tanúskodnak. Ehhez mit tudnál hozzáfűzni?

Robi71 2017.12.13. 20:12:55

@julio alberto: Erről beszélek...az összes komolyabb meccsen leikszeltünk leszámítva a hazai Juve elleni BL meccset. Az volt a legjobb meccsünk...és hozzá Messi kellett. Az egyetlen, ahol Messi élvezte a játékot.

julio alberto 2017.12.13. 20:13:08

@Robi71: 1 zsenink Messi,2 klasszisunk Suarez,Ter Steegen és közelit Busquest és Umtiti.Más csapatoknál sincs több...Sőt zseni csak nálunk van és a PSG-be.De ezt már ezerszer leírtam neked.Javulni fog a csapat látványosság tekintettében is,adni kéne egy kis időt erre,nem?3 hónap alatt nem lehet tökéletes egy új felfogásban játszó csapat.

julio alberto 2017.12.13. 20:15:04

@Robi71: Nekem tetszett a matracosok elleni idegenbeli is....ja és a legfontosabb képes hozni a Barcelona a kötelezőt.

Sörenzen 2017.12.13. 20:16:45

Van egy egyszerű kérdésem.
Mindenkihez!
Mi a fontosabb? A látvány, vagy az eredmény?

julio alberto 2017.12.13. 20:21:57

@Romario80: Hagyjuk a fenébe...tények helyet nem fogok értelmetlen és velőtlen vitában kezdeni senkivel.A Who scoredet sem én hoztam fel.....@Robi71: Már megint a ló túloldala.Mindig ugyan az...Semmi baj már megszoktam.

julio alberto 2017.12.13. 20:23:07

@Sörenzen: Egyértelmű...az eredmény!A labdarúgásban csak az számít.

Romario80 2017.12.13. 20:27:11

@julio alberto: Örülök,hogy bedobod a törölközőt,mert ez már kiütés. Remélem mindenki olvassa,és levonja a tanulságot!

julio alberto 2017.12.13. 20:33:15

@Romario80: Mi abban a kiütés amikor egy játékos vélt tudásához mérten számomra 30% teljesítményt fingnak nevezem?

Robi71 2017.12.13. 20:50:46

@julio alberto: Látványos játék ezzel a kerettel...igazolások nélkül?
Akkor ezek szerint Dembélé-től várod a "robbantást". ...mert csak ő az ismeretlen ebben az egyenletben. A többiek nem fogják átugrani az árnyékukat. Talán Suarez javulhat még egy jó Dembélé-vel.

Romario80 2017.12.13. 20:58:02

@julio alberto: Mert mikor tényekkel cáfolom meg azt a baromságot,miszerint "Messi fing",rögtön terelsz, oda nem illő dolgokat hozol fel,majd megadod magad. Ez a kiütés. ;) Egyszerűbb lenne elismerni,hogy tévedtél,és elnézést kérni,hogy hülyeségeket mondtál.

Robi71 2017.12.13. 21:06:42

@julio alberto: Az elmúlt 30-35 évben láttam sok zseniális csatárt, szélső vagy középpályást...de "all in one"-t csak egyet. Ha ez a "ló másik oldalát" jelenti...legyen. Bárhol, bármikor vállalom.

Mihail33 2017.12.14. 02:40:26

@julio alberto: Nem vagyok új. Régóta követem a blogot, de csak most regisztráltam. Ha neymárkáddat is ilyen jelzőkkel (fing) illetted volna az elmúlt 3 évben azt mondom rendben van. De te csak annyit mondtál hogy tudásához képest gyengén játszott. Egyszer nem láttam hogy lefingoztad volna vagy más durva jelzővel illetted volna.... Szóval erről ennyit.

Bolha10 2017.12.14. 08:24:10

@Sörenzen: ez jo kerdes. Nem egyszeru. Mostanaban en is gondolkoztam rajta sokat. Nyilvan fontos lenne mindketto(nekem). Annyit tudok elmondani most, h tobb száz Barca meccs megtekintése utan most eloszor vetődött fel bennem komolyabban, hogy elkapcsolom a meccset. Persze nem tettem, neztem tovabb. De annyira inger nelkuli, sablonos, semmitmondo a jatekunk, hogy dobbenet. Csak ülsz a tv elott es bamulod a semmit! Nincs nagyon helyzet, kenyszeritozesek, szep megoldások , váratlan huzasok, semmi...(jo, persze van, meccsenkent 3-4, de miota kovetem a Barcát, ami nem 1-2 éve van, negyed óránként volt ennyi szep megmozdulás a palyan. ) Emlekszem pl Ronaldinho utolso eveben a Barcában. Ott nem jöttek az eredmenyek, a csapat viszonylag gyengen muzsikált, sok meglepo vereségük volt, de akkoris, a jatek sokkal színvonalasabb volt. Igaz, akkor meg bosszankodtam az eredményen. Nem tudom, melyik a jobb. Azt tudom, amit mostanaban produkál a csapat, az nezhetetlen. Egy Barca szurkolo nem ehhez van szokva. Se 2,se 5,se 10-20 evvel ezelőtt nem ilyen meccseket lattunk a Barcatol. Pedig akkoris voltak rosszabb evek, kevesebb eredmenyek. De a jatek akkor sem volt ennyire semmilyen. De azzal egyetertek, kell még Valverdének es a csapatanak idot adni, nemreg kezdte a munkát, a jatekos alapanyag sem biztos, hogy megfelelo, bízzunk a jobb folytatásban! Ez pillanatnyi erzes nalam, ami par hete tart, ez még nem sok ido. Kb ennyi.

Bolha10 2017.12.14. 09:25:46

@julio alberto: akkor tavaly Neymar teljesitmenye nem fing volt, hanem fing a köbön.