A vezető magyar FC Barcelona blog!

Segura terjedelmes interjúja

2018. október 11. - Berbatov

dpntfbzw4aaeo_v.jpeg

Pep Segura, a Barcelona általános igazgatója a Sport napilap kérdéseire válaszolt. Rengeteg témát érintett az interjú.

 A nyári átigazolási ablak 

"Jól meg kellett tervezni a munkát. Kiértékeltük a csapatunkat, és eszerint hajtottunk végre a keretben történő változásokat. Elégedettek vagyunk az elvégzett munkánkkal, az idei csapat erősebb. Tisztában voltunk vele, hogy Rakiticnek ajánlatai voltak más csapatoktól, de nem állt szándékunkban elengedni őt. A La Liga az egyetlen bajnokság, ahol kötelező a szerződésben kivásárlási árat rögzíteni, ez a klubok számára fenyegetettséget jelent."

Yerry Mina 

"Fiatalon, a téli átigazolási szezonban érkezett, tudtuk, hogy lehetnek beilleszkedési nehézségei. Nem kapta meg a szükséges játékidőt a stílusunk elsajátításához. Aztán nyáron egy érdekes ajánlat érkezett érte. Gazdáságilag jó üzlet volt Mina, de mi azt szerettük volna, hogy alkalmazkodjon hozzánk, és játsszon nálunk. Nem így alakult."

Valverde

"Valverdének opciója van, hogy a következő szezonban is itt legyen velünk. Amikor eljön az ideje leülünk az edzővel, és meghozzuk a döntést. Nem keresünk B opciót."

La Masia

"A La Masia használata az edző felelőssége, meglátjuk a következő hónapokban hogyan viszonyul a kérdéshez Valverde."

Arturo Vidal nyilatkozata nem nyerte el Segura tetszését

"Vidal tiszteletlen volt a csapattal szemben, de biztosan bocsánatot kér."

Malcom

"Fiatal, a tehetsége miatt igazoltuk le. Hosszú a szezon, meg fogja kapni a játékidejét. Leigazolásába Valverde is beleegyezett."

Arthur

"Arthurban megvan a Barca profil, és lehetősége van játszani is. Már megmutatta az értékeit."

Balhátvéd kérdés

"Kockázatos volt Albát egyedül hagyni, de nincs szándékunkban télen erre a posztra igazolni. Miranda pihenőt biztosíthat Albának. Természetesen azt szeretnénk, hogy Alba nálunk folytassa, de nem prioritás a szerződéshosszabbítása. Még két éve van hátra. Most Munir van a terítéken, neki csak nyárig érvényes a kontraktusa."

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivi76 2018.10.11. 17:40:52

@RAJDEN: Sajnos ezt is nagyon elszúrtuk. Én továbbra is azt mondom, nem szabadott volna Dembelé leigazolása után kizáró tényezőnek lennie Mbappé megszerzése. Fordítva ugyanez. De mindegy, a lényeg hogy Busquets hosszabbított, Rakitics maradt a 100 millió eurós ajánlat ellenére, remélem 5 évvel Ő is hosszabbít, csakúgy mint Suarez! Malcomot el kell adni, felesleges egy 21 éves brazil válogatott kerettag támadó, Valverdét meg ide kell láncolni a Nou Campba. Egy géniusz, zseni az a pali.

RAJDEN 2018.10.11. 18:21:06

@celestial: Isconál is fel lehetne tenni ezeket a kérdéseket

rtghfb 2018.10.11. 18:31:11

@RAJDEN: Egyébként ahogy anno CR rájött hogy a legkönnyebben a spanyol ligában lehet aranylabdás, úgy Mbappé is rá fog jönni. A gond csak az, hogy a PSG nem arról híres hogy eladja a legjobbjait.

Bivi76 2018.10.11. 18:47:44

@zeli39: Amúgy egyre jobban idegesít, hogy 30-on felüliekkel szerződést hosszabbítunk. Hihetetlen, milyen amatőr társaság irányítja szeretett klubomat. Felháborít, hogy bárkit igazolunk, bizonyos embereknek bérelt helyük van, akármilyen gyenge teljesítményt is nyújtanak. Egyszerűen nem tudnak kiszorulni a csapatból. Bosszantó, hogy Valverdével már hosszabbításon gondolkodik a klub vezetés, valami kelet - európai gyerekben Genovából látjuk Suarez pótlását, sorolhatnám Remélem Abidalnak helyén van az esze, ha már körülötte mindenkinek elment. Én már csak benne bízom!

celestial 2018.10.11. 18:52:10

@RAJDEN: amúgy meg már teljesen mindegy...elszalasztottuk ez van kár már ezen keseregni...amúgy sem 100 % hogy bevált volna (állitólag a Barca játékát a legnehezebb elsajátitani)+ pár éve azt sem tudtuk hogy egyáltalán létezik ez a gyerek..lehet hogy pár hónap és feltünik valaki aki még nála is jobb és nálunk köt ki és akkor meg az lesz hogy de jó hogy nem vettük meg Mbappét...

zeli39 2018.10.11. 19:09:51

@Bivi76: Ezek tolvajok ez az egész a pénzről szól és nem a klub hűségről

Robi71 2018.10.11. 19:14:22

@RAJDEN: A lényeg, hogy "a Barcelona nem élt a lehetőséggel, nekik végig Ousmane Dembélé volt a prioritás". Fantasztikus döntés volt....ahogy Salah átpasszolása a Pool-nak. Na meg még ki tudja hány ilyen átigazolási baki....szinte csak ez volt az elmúlt pár évben.
Ezek után jó olvasni egyes szurkolók véleményét, akik Valverde, Pique, Busi vagy Suarez nyakába varrják a kialakult helyzetet. Nem tudom, de te is hallod Bartomeu hangos röhögést ilyenkor? :)

Robi71 2018.10.11. 19:18:15

@celestial: Nem teljesen mindegy...sőt, jó döntés volt, hisz Dembi jobb játékos, mint a Mbappé. Micsoda szimatjuk van ezeknek a Barca vezetőknek!

DISTANTxTHUNDER 2018.10.11. 19:21:43

@RAJDEN: Persze, ezt mondja utólag..

Robi71 2018.10.11. 19:28:21

@Bivi76: "Én továbbra is azt mondom, nem szabadott volna Dembelé leigazolása után kizáró tényezőnek lennie Mbappé megszerzése. Fordítva ugyanez." ....mesélj még!!! :)

zeli39 2018.10.11. 19:33:40

@Robi71: Végül is Busi-Pique-Suarez fantasztikus szezont fut nem értem én sem miért kritizálják őket

Robi71 2018.10.11. 19:38:38

@Bivi76: Abidal is Bartomeu tenyeréből eszik. Sokat köszönhet neki. :(

Robi71 2018.10.11. 19:41:56

@zeli39: Ezt mondom én is....és még azt, hogy kib@szottul jól igazolunk és fantasztikus az utánpótlásnevelés. Csak így tovább...

Bivi76 2018.10.11. 19:46:06

@Robi71: Mit meséljek? Azt szerettem volna nyomatékosítani, hogy Dembelé és Mbappé, mindkettő jöhetett volna. Bár ha Mbappé itt lenne, gondolom kispadon ülne, mert Suarez kezdene.

Robi71 2018.10.11. 19:48:51

@Bivi76: Dembélé, Mbappé, Coutinho...és még kit szerettél volna? ...kérlek mesélj még!

Bivi76 2018.10.11. 19:50:01

@Robi71: Amíg ilyen töketlen edzőnk lesz, aki nem mer hozzányúlni a Pique, Rakitics, Busquets, Suarez négyeshez, addig nem lép előre a csapat. Nálam Ők a csapat legnagyobb kerékkötői. Ők az okai, hogy bárkit igazolunk, senki nem játszik.

Bivi76 2018.10.11. 19:51:18

@Robi71: Arról szívesebben mesélek, kit rúgnák ki páros lábbal a Barcából!

Bivi76 2018.10.11. 19:52:09

@Robi71: Ez a mesélj még, egy új szlogen Nálad?

Robi71 2018.10.11. 20:01:08

@Bivi76: Mérhetetlen naivitás jellemzi a legtöbb kommentelőt. Szeretném hinni, amit ti...hogy a Barca vezetőségét a jószándék vezérli, csak néha tévednek...csak ezért igazolnak sz@rul és tették tönkre a saját nevelést.
De nem tudok...ezért mondom, hogy "mesélj még", hátha meggyőzöl.

Bivi76 2018.10.11. 20:02:48

@Robi71: Nem tudlak meggyőzni, ahogy Te sem engem! :-)

Robi71 2018.10.11. 20:03:26

@Bivi76: kit rúgnál ki páros lábbal? ...én is szívesen megtenném, de tartok tőle, hogy nincs közös halmaz . :)

DISTANTxTHUNDER 2018.10.11. 20:08:37

@Bivi76: Az a helyzet hogy jelenleg Dembele is a padon ül.. amúgy MBappe miatt meg Coutinho nem jöhetett volna, ami szerintem már nem lett volna jó csere

Robi71 2018.10.11. 20:09:39

@Bivi76: Pedig azt vártam, hogy meggyőzöl arról, hogy a vezetőség jól igazol és kiválóan menedzseli a La Messi-t. :)
Ismerős az "ok-okozat" fogalom? Biztosan nem, mert akkor nem a Valverde-ben és a a 30+osokban látnád a hibát.

Bivi76 2018.10.11. 20:13:22

@Robi71: Senkit nem rúgnék ki páros lábbal! Parádés a csapat, öröm nézni a zseniális megmozdulásokat, trükkös cseleket, a kombinatív gyors játékot. Lenyűgöznek ezek a fiatalok! :-)

Robi71 2018.10.11. 20:14:47

@DISTANTxTHUNDER: Ha nem megy el Neymar, akkor nem jön Dembélé....de jött Dembélé és miatta nem jött Mbappé....de ha jött volna Mbappé is....akkor nem jött volna Coutinho. Magyarul, ha nem megy el Junior, akkor nincs ez az egész ördögi kör. Jó, nem? :)

DISTANTxTHUNDER 2018.10.11. 20:16:20

@Robi71: Ezen lehet meglepődsz de én nem adtam volna Neymart.. ugyanakkor Coutinhot megszereztem volna mindenképp

Robi71 2018.10.11. 20:21:27

@Bivi76: Javasolok egy játékot....úgy hívják "5Miért". Legtöbb gyerek ismeri. :)
Indulj ki onnan, hogy "miért alapjátékosok még a 30+osok?"....folytasd a "miért?"-et addig, ameddig megkapod a végső választ. Kíváncsi leszek hova lyukadsz ki.

Bivi76 2018.10.11. 20:28:10

@Robi71: Oda lyukadok ki az elméletet szerint, hogy azért alapjátékosok még mindig a 30-asok, mert rosszak az igazolások. Én egyrészt osztom ezt a véleményt, de nem mindenki félresikerült igazolás. Az én véleményem meg az, bárkit igazolhatunk, a "szent tehenekhez" nem mernek hozzányúlni az ilyen Valverde féle semmitérő edzők.

celestial 2018.10.11. 20:32:27

@Robi71: de most már teljesen mindegy...ám nem láttuk őket hasonló körülmények között....+ mindig jobb aki máshol játszik :)

Robi71 2018.10.11. 20:37:37

@Bivi76: Örülök, hogy részben osztod a véleményem. :)
De itt nincs vége. Most kezd izgalmassá válni. Ne hagyd abba.
Miért nem mer Valverde hozzányúlni a "szent tehenekhez"?

Robi71 2018.10.11. 20:38:51

@celestial: De láttuk...a francia válogatottban. :)

Bivi76 2018.10.11. 20:40:52

@Robi71: Hát gondolom azért, mert a vezetőség megmondja mit kell csinálni. Egy bábú.

Robi71 2018.10.11. 20:46:26

@Bivi76: De a vezetőségnek miért jó, ha Valverde nem nyúl hozzá a "szent tehenekhez"? Akkor miért igazolnak egyáltalán? ...ne hagy abba, egyre közelebb állsz a megoldáshoz. :)

celestial 2018.10.11. 20:50:14

@Robi71: és mit láttál? Megkapták mindketten a lehetőséget ugyan úgy? Ám Götze is volt vb hős meg a görögög is nyertek eb-t....

Bivi76 2018.10.11. 20:52:21

@Robi71: Mert az egykor remekül játszó szent tehenek sikerei mögé bújva tudják sütögetni a kis pecsenyéjüket,piszkos,sunyi, kétes igazolásokkal, amik felett elsiklanak a culék. Azok, akik nem látnak az orruknál tovább, és még mindig Busquets, Pique féle generáció álmában élnek.

Robi71 2018.10.11. 20:58:01

@celestial: És ebből mi a következtetés? Mbappé is metabolizmus gondokkal fog küzdeni , mint Götze? Vagy a francia válogatott meglepetésszerűen nyert, mint a görögök? ....fantasztikusan érvelsz, be kell vallanom. :)

celestial 2018.10.11. 21:02:52

@Robi71: hat kb mint a te valogatottas erved...
Amugy szted ha Mbappe nalunk lenne most előrébb tartanank?
Szebb lenne a jaték?
Valverde ki helyet játszatná a gálakezdőből?

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.10.11. 21:03:32

Leó Messi Instagram: "Megtiszteltetés számomra, hogy a Cirque du Soleil 2019-ben új előadást készít, amely az életem történetéről és a futball iránti szenvedélyről szól." ( www.cirquedusoleil.com/messi ). uploads.disquscdn.com/images/65f2b55ef2a9896a6d390cb98b57870f2f1556d82d114ce541515b6f2eba7553.jpg

celestial 2018.10.11. 21:08:10

@Robi71: ja ugyesen kikerülted az első mondatot :)

Robi71 2018.10.11. 21:14:22

@Bivi76: "Mert az egykor remekül játszó szent tehenek sikerei mögé bújva tudják sütögetni a kis pecsenyéjüket,piszkos,sunyi, kétes igazolásokkal, amik felett elsiklanak a culék". Tökéletes eddig!!!
"a culék. Azok, akik nem látnak az orruknál tovább, és még mindig Busquets, Pique féle generáció álmában élnek."??? ....ez ellentmond az mondandód első felével.
Kénytelenek, mert a vezetők ",piszkos,sunyi, kétes igazolásokkal" "sütögetik a (nem) kis pecsenyéjüket". Ezek a "szent tehenek" a bevételi lista élére repítették a klubbot.
Anno Messi amikor aláírta a gigaszerződését ...nem csak a játékjogát, hanem a lelkét is eladta Bartomeu-nak. Mert ameddig itt lesz Messi, addig itt lesz Bartomeu is....addig "sütögetheti a (nem) kis pecsenyéjét". Ha már nem lesz Messi, akkor eljön majd az igazság órája.Akkor már nem lesz ki mögé bújni.

Robi71 2018.10.11. 21:18:57

@celestial: Erre gondolsz: "Megkapták mindketten a lehetőséget ugyan úgy? "
Mert Deschamp tévedett amikor Mbappé-nak és nem Dembélé-nek adott lehetőséget?
Vajon mi alapján döntött így?

Robi71 2018.10.11. 21:23:32

@celestial: Olyan vagy, mint a CR fanok a Messi vs CR vitában. :)
Mit kell még tennie Mbappé-nak, hogy bebizonyítsa, jobb mint Dembi?

Robi71 2018.10.11. 21:27:28

@Bivi76: Ha látni akarod azt a "valami kelet - európai gyereket Genovából, akiben a vezetőség Suarez pótlását látja"....akkor kapcsolj a Sport1-re a lengyel-portugál meccshez. Piatek-nek hívják. :)

Robi71 2018.10.11. 21:36:32

@Bivi76: @celestial: Az aranylabda szavazás top30-ben csak három Barca játékos van és mindhárom 30+: Messi, Suarez és Rakitic. Hol vannak az új igazolások?
Ezek olyan tények, amikkel nem lehet vitatkozni. Azaz lehet, de csak nevetségessé válik az ember. :)

Robi71 2018.10.11. 21:37:53

@RAJDEN: Ha tudnám előre, hogy valóban ő lesz az "új Lewa", akkor azonnal leigazolnám. :)

celestial 2018.10.11. 21:43:38

@Robi71: vajon Valverde mi alapján nem veszi le Suarezt a pályáról? Deschamp minek viszi minden mecsre Dembit? Mert annyira rosz? Ám gondolom szimpibb neki ....szerinted ha Dembi lett volna a kezdő a vb-n Mbappe pedig a padon akkor nincs vb cím?

celestial 2018.10.11. 21:49:22

@Robi71: semmit...de vajon a Barcába is jobb lett volna? Ha őt hozzuk Dembi helyet és na add isten lesérül és kihagyni kényszerül ugyanannyit vajon Valverde " gálakezdőjében" lenne vagy csak Couthino cseréje lenne?
De haddjuk már ezt a Dembi vitát....futottunk már jó pár kört ezzel kapcs ismerjük elég jól egymás véleményét..
Koncentráljunk azokra akik nálunk vannak mert lehet itt fifázni de kb semmi értelme...

celestial 2018.10.11. 21:55:56

@Robi71: mostanában megnyertük a bl-t? Vb győztesünk is csak 2 és az egyik csak csere volt...mi a nyavalyának lennének ott többen? Szted a realtól miért vannak 9-en? Mert mind a kilencen akkora zsenik? Pl Benzema?
De ezt pár napja már megbeszéltük...Messi ott van mert Ő Messi, senki sem jobb nála ez kb nem is vita téma ( na jó a cr fanok :)) Rakitic a vb miatt...Suarez fogalmam sincs :)

sunt 2018.10.11. 22:12:43

Mindenki csak az előítéleteit hajtogatja. Arthurról senki sem beszél, mert akkor megdőlhetne a tuti. Egyébként a Barto és a Valverde kérdés ugyanaz: azért nincs klasszis-edzőnk, mert az képes lenne szuverén módon viselkedni - és az sokaknak fájna.

celestial 2018.10.11. 22:54:25

"Nembarcaszint"Paco a válogatottban is rúgott kettőt.....

RAJDEN 2018.10.11. 22:57:05

@celestial: Fénykorátéli . Nem semmi

DISTANTxTHUNDER 2018.10.12. 09:03:40

@celestial: Ezen felbuzdulva a nyáron visszahozzuk és itt ugyanúgy szenvedni fog.. neki nem való a Barca, ez van..

zeli39 2018.10.12. 09:16:09

@DISTANTxTHUNDER: Nem tudom mikor volt olyan utoljára ,hogy nem játszott a Spanyol válogatott meccsén egy Barcelona játékos sem ,,,

Robi71 2018.10.12. 09:42:37

@DISTANTxTHUNDER: A Dormund már most bejelentette, hogy élni akarnak a kivásárlási opcióval (28 millió).
Paco tipikus befejező csatár..egy-max két érintéssel játszik. Tömni kell labdákkal, összjátékban kifejezetten ügyetlen...ha Suarez "suta", akkor ez Paco-ra hatványozottan igaz.

Robi71 2018.10.12. 09:45:30

@zeli39: Paco még Barca játékos. :)
Szokjál hozzá ehhez a látványhoz...a jövőben sem lesz másképp. Nem látom a következő válogatottat a keretben. Busi az "utolsó mohikán". :(
Esetleg Alba kaphat még behívót.

zeli39 2018.10.12. 09:50:51

@Robi71: Engem nem különösebben érdekel ha nincs a válogatottban játékosunk ,,Busquets meg nyugodtan játszhatna csak Barcelonába ne

celestial 2018.10.12. 09:56:21

@DISTANTxTHUNDER: nem fog visszajönni....ott boldog itt nem volt az...ott érzi a bizalmat itt nem érezte....
Amúgy én elismerem hogy nem mindenkinek való a Barca csak azt nem szoktam érteni mikor megy az okoskodás hogy x meg y máshol milyen jó és hogy miért nem őt hoztuk akárki helyet...
Ám azt elhiszed hogy elég sokan sírnának most utána ha nem lett volna a játékosunk?
Azzal is tisztában vagyok hogy ameddig itt van Suarez addig kb nem lesz normális csatárunk mert ha lesz is a padon fog ücsörögni és ha van esze lelép...

Robi71 2018.10.12. 10:00:54

@zeli39: Szerintem sem fontos, hogy legyen válogatott játékosunk....de azt látni kell, hogy a saját nevelés elhanyagolásának egyenes ágú következménye. De még ez se lenne baj, ... ha lenne egy egészséges átigazolási stratégiánk. De ez sincs...így a jövő is elég homályos.

Robi71 2018.10.12. 10:23:48

@celestial: Suarez nem normális csatár?

GYLS 2018.10.12. 10:32:39

@celestial: @Robi71: Komoly, meghatározó, játszani akaró játékos a Barcába csak akkor jön, ha a sikereket hozó generáció valamelyike távozik. Akik azért jönnek vagy kerülnek fel a tarcsiból - és ezt eleve tudják is - hogy a kispadon csücsüljenek, vagy még ott sem, azok a pénz mellett azért teszik, hogy egyszer majd az unokájuknak elmeséljék, Barca játékosok voltak. És ez igaz a fiatalabbakra és a levezetni idejövő idősebbekre is. Ligt és Jong helyében most messze elkerülném a Barcát. Csak a fejlődésüket gátolná ha hozzánk jönnének.

celestial 2018.10.12. 10:51:03

@Robi71: megint a lényeget sikerült kiragadni...de igazad van...félreérthetően rosszul fogalmaztam...szal addig nem fog ide jönni ha van esze mert kb esélye sincs bekerülni a kezdőbe...nem fogja érezni s bizalmat stb...vagy te éreznéd ha akkor sem kapnál lehetőséget ha az öreg csókos x meccse csak szerencsétlenkedik a pályán?...Suareznek a legnagyobb szerencséje az hogy nagyon jóban van Messivel...és igen jól összetud dolgozni Messivel ha letudja kezelni a labdát...de akkor ugye megint a Messifüggőség...am Suarez qrva jó ha elkapja a fonalat de azért nem kellene egy fél szezont várni rá...így másnak esélye sincs mellette....

celestial 2018.10.12. 10:54:17

@GYLS: igen a fiatal tehetségek ( Ligt, Jong stb) számára szerintem is túl kockázatos a mai Barca....max edzhetnek az "öregekkel"...

Robi71 2018.10.12. 10:55:09

@GYLS: Semedo-t Alves, Coutinho-t Iniesta, Dembélé-t Neymar, Arthur-t Xavi helyére hoztuk. De Ligt Pique-t, De Jong Busquets-t fogja tehermentesíteni. Csak rajtuk múlik, hogy mennyire lesznek sikeresek a Barca-ban.

Robi71 2018.10.12. 10:59:07

@celestial: Amióta itt van Suarez nem igazán érkezett olyan támadó, aki veszélyeztethette volna a helyér a csapat-ban. És ez nem azért, mert Messi barátja. :)
Ha majd a vezetőség úgy gondolja, hogy Luis nem tud Barca szinten teljesíteni egész biztosan hoznak egy 100+ milliós sztárcsatárt a pótlására. Addig a Paco vagy Munir féle csatároknak nem is lesz nagyobb szerepük, mint most van.

celestial 2018.10.12. 11:13:57

@Robi71: ha Paco így folytatja 1-2 év és 100 + milliós csatár lesz :) azért sokat számít az a bizonyos bizalom...
De tudom ő nem vált be....hogy ez az ő vagy az edző vagy mindkettő hibája én nem tudom...az akit hozni fogunk 100+ millióért, befog?
Mondjuk több esélye lesz bizonyitani....

Robi71 2018.10.12. 11:54:45

@celestial: Én nem tartok ettől. :)
Az is lehet, hogy az erős kezdést után egy gyenge folytatás fog következni. Az kizárható, hogy 2 gól per meccs átlaggal (most 5 meccs/ 9 gólnál tart) zárja a szezont majd a szezont.
A Barca-nál a hatékonyság mellet a látvány is foltos. Nem csak gólokat kell lőni, hanem látványosan is kell játszani. Paco már csak ezért sem opció.
Az ellenben jó kérdés, hogy milyen kölcsönszerződést kötöttünk a Dortmund-al...kötelező kivásárlással (28 millió) vagy szezon végén visszahozhatjuk a kölcsönből, ha lesz rá vevő aki több, mint 28 milliót hajlandó fizetni érte. Nagyon nem mindegy. (lásd Morata esete...visszavették a Juve-tól és eszement összegért továbbadták a Chelsea-nek)

Lacisári 2018.10.12. 12:53:55

Ter Stegen, Umtiti és most Arthur fiatalon jött és bekerült a csapatba. Semedo és Dembelé is válhat törzstaggá. Vigyázzunk az általánosításokkal. Amiben én nem hiszek, az a lassú, több éves beépítés a csapatba. SR is csak az általános beugró szerepköréig jutott el.

zeli39 2018.10.12. 13:45:56

@GYLS: Teljesen igazad van ide csak olyan igazol aki tudja,hogy bizonytalan a játékideje és vállalja ,,,,,vagy ha van esze és olyan szerződést köt ,hogy kénytelenek játszatni ,,,azt még megértem,hogy Messi érinthetetlen de hogy Suarez-Busquets-Pique is :-)

Robi71 2018.10.12. 13:57:37

@zeli39: Ez minden sztárklubnál így van....és ilyen szerződést sehol sem kötnek. :)

zeli39 2018.10.12. 14:05:11

@Robi71: Nem kötnek ilyen szerződést ?Honnan tudod ?ezek titkosak mindig csak utólag derülnek ki a dolgok Thiagó-Bartra-Gomes is rendelkezett ilyen záradékkal ha nem játszik annyit amennyi a szerződés szerint garantáltak váltózik a kivásárlási ára

GYLS 2018.10.12. 14:26:40

@Robi71: Ezekközül egyedül Coutinho az, aki közel (mondjuk 10% a tudásbeli lülönbség) van ahoz, akinek a helyére jött. Semedo-Dembele-Arthur messze van azokhoz, akiknek a helyére jöttek. Ők igéretek és nem kiforrott játékosok. Az utolsó, aki egyből a kezdőbe jött: L. Suarez. Azóta fiatalok jöttek, akik lutrik, és jött az esetleges dicsőségért (BL-cím) Paulinho és Vidal. Amig ez a folyamat tart, nemzetközi siker nem lesz. Egy minőség mindig többet ér, mint pár igéret.

Robi71 2018.10.12. 14:52:14

@GYLS: Stim. Suarez sztárként érkezett...így a beválási rizikófaktor is kisebb volt. Hasonlóan Rakitic esetében is. Tanulság: inkább drága sztárigazolások, mint sok fél-drága lutri.
Az elmúlt 4 évben....több, mint 800 milliót költöttünk igazolásokra. Ezekből Stegen, Umtiti, Rakitic, Coutinho és Suarez került be a kezdőbe (270 millió). A különbözet 500+ millió) a padon csücsül vagy már máshol rugdossa a bőrt. Ez a legrosszabb átigazolási statisztika. Hozzánk képest a PSG-é vagy a City-é full sikertörténet. A Real-ról nem is beszélve. :(

celestial 2018.10.12. 15:08:20

@Robi71: Coutinho kb annyira kezdő mint Dembi.....

Robi71 2018.10.12. 15:15:27

@celestial: Ha kivesszük Cou-t és berakjuk Dembi-t ( mínusz 20 millió) még rosszabb az arány. :(

GYLS 2018.10.12. 16:10:02

@celestial: Coutinho mind 11 mérkőzésen (8 bajnoki, 2 BL, 1 szuperkupa) játszott. Nála az a kérdés hogy középpályán vagy a támadósorban. Előbbinél Arthur, utóbbinál Dembele nem játszik.

Robi71 2018.10.12. 16:29:06

@GYLS: Szerintem végérvényesen visszatérünk a 442-re. Ez azt jelenti, hogy Coutinho állandó kezdő lesz és Arthur is jobbára (Vidal-al fogják váltani egymást). Elvétve játszhatunk 433-at is Dembi-vel.

zeli39 2018.10.12. 16:34:57

@Robi71: És az miben segít minket ha 4-4-2 ben játszunk Rakitic-Busquetsel ?Pont olyan semmit mondó lesz a középpálya mint eddig

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.10.12. 16:38:18

Az utolsó alkalom, amikor Luis Suárez idegenben gólt szerzett a Bajnokok Ligájában az 2015. szeptember 16.-án az AS Roma ellen fordult elő legutóbb. Ideje lenne megszakítani ezt a rossz sorozatot.

Robi71 2018.10.12. 16:44:49

@zeli39: Londonban 442-öt játszottunk, a Leganes ellen 433-at....mindkétszer a kezdőben volt Busquets és Rakitic is. Ennek ellenére mégis volt különbség, nem?

zeli39 2018.10.12. 16:51:18

@Robi71: Londonban odatette magát védekezésben Messi és Suarez is ennyi a különbség a dolgok nem a középpályások játéka mert az szar így úgy is

celestial 2018.10.12. 16:54:24

@Robi71: Londonban akart a csapat....de ne értékeld túl azt a győzelmet...nem volt az olyan sima...

rtghfb 2018.10.12. 17:43:36

Alexander-Arnold (Liverpool): “The Best player in the world? Messi.”

rtghfb 2018.10.12. 17:44:00

@rtghfb: Én őt igazolnám le De Ligt mellett.

Pál Bence 2018.10.12. 22:00:28

@Robi71: Nem tudom miről beszélsz te és még sokan mások. Milyen 442? Londonba 433 volt meg is nézheted különböző oldalakon hogyan helyezkedtek a játékosok + ha nézted a meccset tisztán látszik hogy csak védekezésnél volt 442 amikor is coutinho visszalépett.

Robi71 2018.10.12. 22:28:00

@Pál Bence: "tisztán látszik hogy csak védekezésnél volt 442 amikor is coutinho visszalépett."---ezt hívják 442-nek! :)
433 akkor volt, amikor Coutinho helyén Dembi játszott...aki nem tudja mi az a "visszalépni". :)

Robi71 2018.10.12. 22:30:12

@celestial: Ha a londoni győzelem és a madridi (Leganes) vereség között csak az "akarat" volt a különbség....akkor nem értem miért nem én vagyok a Barca edzője. :)

Robi71 2018.10.12. 22:33:46

@zeli39: nagyjából most "leszaroztad" Coutinho, Busi, Arthur és Rakitic játékát. Ezzel szemben én még nem láttam ilyen stabilan játszani a középpályánkat. Különösen az első félidőben...szinte hibátlanul játszottak.

Messilona 2018.10.13. 01:13:50

@Robi71: Akik a "focit" szeretik! : )))

zeli39 2018.10.13. 08:32:01

@Robi71: sajnos csak ismételni tudom magamat Coutinho játéka a középpályán hullámzó Iniesta szerepköre nem fekszik neki eljátszik ebben a pozícióban is de csúcs teljesítményre itt nem képes,,,Rakitic sokat dolgozik előre játékban keveset tesz hozzá vannak gyengébb és jobb meccsei ,,Arthur kifejezetten tetszik jól fedezi a labdát gyors a mélységi játéka kiváló a védekezése nem annyira,,,Busquets játéka meg semmi miden honnan lemarad a helyezkedése alibi a védekezése annyira gyatra nem igen tudnék mondani rá jelzőt ami szalonképes ....a Mundo értékelései alapján 3 játékos van aki nem tudod az 5 legjobb teljesítményt lehozó játékos közé ebben a szezonban bekerülni ...Suarez-Busquets -Sergi Roberto Busi az esetek többségében 2 -es osztályzatot kap 5-ös skálán,,még a hatalmas hibákat vétő Piquet is jobbra értékelik ,,tehát mikor arról beszélsz ,hogy Businak nincs alternatívája ez mese mert így képes játszani bárki