A vezető magyar FC Barcelona blog!

A Barca új csatárt kutat

2018. október 15. - Berbatov

dpgsmvnxcaaunat.jpeg

A Sport mai száma a Barcelona csatáropciójival, illetve az Ajax tehetségeivel foglalkozik.

A Barca következő szezonra egy új 9-essel erősítené meg a keretét az újság információi szerint. A 2 jelölt Piatek és Pépé

Krzysztof Piatekről már volt szó, itt olvashattok róla részletesen. Nicolas Pépé a Lille 23 éves támadója 9 Ligue 1 mérkőzésen 6 gólt és 6 gólpasszt jegyez az idei szezonban. Piaci értékét a Transfermarkt 16 millió euróra becsüli. Az elefántcsontparti válogatott játékos francia útlevéllel is rendelkezik, így nem foglalna EU-n kívül helyet a keretben.

A Barcelona De Jongot és De Ligtet is szerződtetné az új idényre. Francia sajtó szerint Rabiot közeledik a szerződéshosszabbítása felé, így ő kiesni látszik a jelöltek listájából.

A klub hasznot húzna a kiváló kapcsolataiból az Ajaxszal, és leigazolná mindkét tehetséget. Frenkie De Jong esetében abban bíznak, hogy az álmait követi majd az esetlegesen pénzügyileg kedvezőbb ajánlatok helyett. Matthijs De Ligt szerződtetését elősegítheti Ramon Planes jó viszonya Mino Raiolával. Raiola a fiatal középső védő ügynöke. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kritizator 2018.10.15. 11:29:17

Miért jelenik meg kétszer mindig a címlap mobilon

Berbatov 2018.10.15. 11:52:25

@kritizator: Őszintén fogalmam sincs. Használd mobilon is a teljes verziót, azzal nincs probléma.

Pál Bence 2018.10.15. 12:20:24

Én tudok egy jobb opciót ráadásul ő ingyen lenne: abel ruiz

faramuci69 2018.10.15. 12:36:55

Rabiot is csak egy kis köcsög. Az oké hogy több pénzt akar, de ne kokettáljon velünk. Grízember és Verratti már megtették.

Robi71 2018.10.15. 12:50:56

Ha csatárt keresünk, nem kellene lennebb adni, mint Suarez...a lehető legjobbat kell megtalálni a piacon. Piatek, Pépé minek....ha (még) van egy Alcacer-ünk?
Ami De Ligt-et illeti....az hogy Nino Raiola az ügynöke nem kecsegtet semmi jóval. Egy dörzsölt gazemberről beszélünk.

Robi71 2018.10.15. 12:54:31

@faramuci69: Csak a legnaivabbak vették be. Én egy percig sem vettem komolyan.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 13:05:38

Most akkor letett a klubvezetés a minőségi igazolásokról? Pepe, Piatek, De Jong, ez lesz a Barca szint? Mert akkor tényleg ültessük a kispadra Wengert, és legyünk Arsenal 2, béreljük ki a 4. helyet a bajnokságban..

Bivi76 2018.10.15. 13:10:55

@Robi71: Én nem értem ezt a középhátvéd keresést. Természetesen örülnék De Ligtnek, alapból őt vettem volna meg, nem Lengletet. Ott van Santiago Bueno, Jorge Cuenca, ott az az uruguayi Araujo, most meg figyelünk egy brazil középhátvédet a Palmeirasból. Minek ennyi fiatal erre a posztra? Főleg úgy hogy EU-n kívüliek?

Bivi76 2018.10.15. 13:12:51

@Robi71: Rabiot soha nem tetszett nekem, középszer. Inkább menjen el fodrászhoz az a birkaképű!

Robi71 2018.10.15. 13:16:47

@DISTANTxTHUNDER: Ne keverd ebben bele Wenger professzort. Kevesen tudnak annyit a szakmáról, mint ő. Amikor kapott elég pénz vetetlen csapatot hozott össze (még a mai napig is úgy emlékeznek rá, hogy "The Invincibles")...de utána belekezdtek a stadionépítési projektbe és a többi "nagy" elhúzott mellettük.

Berbatov 2018.10.15. 13:20:32

@DISTANTxTHUNDER: Pépéről és Piatekről nem tudok nyilatkozni, de a két holland generációs tehetség, ahogy hívják őket Európában. De persze csak úgy lenne szabad leigazolni őket, ha játszanának Piquét és Busquetset fokozatosan leépítve. Valverde erre alkalmatlan az eddigi munkásság alapján.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 13:20:41

@Bivi76: Ha Rabiot középszer, mit szólsz Piatekhez, Pepéhez vagy De Jonghoz? :/

Bivi76 2018.10.15. 13:25:14

@Robi71: Ebben egyetértünk. Wenger az én véleményem szerint is nagyszerű edző, igazi szaktekintély.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 13:25:24

@Berbatov: De Jong lehet nagy tehetség, (De Ligt biztos az) de vele megint nem nyerünk semmit mert a padra jönne.. nem elég "nagy név" ahhoz hogy Bukfencet kiszorítsa.. márpedig nekünk szerintem nem a padra kell még több igazolás, hanem a kezdőbe.. amúgy De Ligt sem fogja kiszorítani Piquét, erre fogadnék.. abban sem vagyok biztos hogy Valverde a bűnös amiért ez a két fogalmatlan kókler mindig játszik, lehet a vezetés ragaszkodik hozzájuk..

Robi71 2018.10.15. 13:26:05

@Bivi76: Adj hálát az égnek, ha a jövő nyári igazolási listánk úgy fog kinézni, hogy: De Ligt, De Jong és mondjuk Pépé. Tartok tőle, hogy még ez sem lesz. :(

Bivi76 2018.10.15. 13:26:40

@DISTANTxTHUNDER: más típusú játékosokat képzelnék el a Barcába!

Bivi76 2018.10.15. 13:31:38

@Robi71: Jövő nyárra az én véleményem szerint kéne egy jobblábas EU-s papírral rendelkező belső védő (De Ligt), egy balhátvéd(Ferland Mendy) legalább egy középpályás, és egy középcsatár. Ezeken a posztokon látom szükségesnek az igazolást! Természetesen jópár emberkétől meg is kellene szabadulni!

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 13:32:29

@Robi71: Jó hát Wenger az egyetlen szabad nagy név, szóval ha Valverde megy a szezon végén, valószínűleg ő követi.. és akkor megláthatjuk mit tud kezdeni ott ahol pénz van bőven, de az edzőnek nincs beleszólása az igazolásokba, sőt, talán még a kezdők összeállításába sem..az Arsenalnak nagy hasonló volt a stílusa mint a Pep féle Barcának, és tudja hogy kell felépíteni klasszissá a fiatal tehetségeket.. de ennek meg is itta a levét: alig nyert valamit, jobbára a bajnokságban is meg kellett elégedniük a stabil 4.hellyel, az évek alatt felépített sztárokat pedig szépen lerabolták a sikeres klubok.. én nem szeretném hogy a Barca ide jusson :/

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 13:34:38

@Bivi76: Nálam a belső védő szintén De Ligt lenne, a középpályás Eriksen, a támadó pedig Dybala vagy Szalah.. ez a Barca szint.. nem Piatek meg Pepe..

Bivi76 2018.10.15. 13:40:29

@DISTANTxTHUNDER: Én is hasonló nevekben gondolkodnék, mint Te! :-)

Bivi76 2018.10.15. 13:47:19

@DISTANTxTHUNDER: Nem is tudom, középpályára ki lenne a legmegfelelőbb. Biztos emlékszel Jay Jay Okochára. Na! Nálam Ő volt az igazi irányító! Minden labdaérintését öröm volt nézni, szinte soha nem szokványos módon kezelte, és továbbította a lasztit. Zseni volt.

Robi71 2018.10.15. 13:50:57

@Bivi76: @DISTANTxTHUNDER: De Ligt, Eriksen és Dybala/Salah....alaphangon 350 millió (csak tippelek). Ez még a Keresztapa (Bartomeu) sem engedheti meg magának. Az elmúlt 4 évben elköltött 800 millióval kellett volna okosabban gazdálkodni....

Robi71 2018.10.15. 13:55:50

@Bivi76: Kedveltem Jay Jay-t ... de "lököttebb" volt Ronaldinho-nál is. Nem véletlenül nem igazolta le egyetlen komoly klub sem. A freestyle-osok királya volt...egy brazilt sem láttam így zsonglőrködni.

Bivi76 2018.10.15. 13:59:38

@Robi71: Én az ilyeneket kedvelem. Quaresma, Depay is ezt képviseli.

faramuci69 2018.10.15. 14:06:42

Tudom, tudom, de többről van itt szó. Szerintem Rabiot szeretett volna jönni, de az arabus mindent bevetett. Szerintem Bartolomeu túl naiv. Az arabus számára ez mind presztízs kérdés. Nem bir veszíteni. Persze hogy visszatamad a két hollandusra is.

Robi71 2018.10.15. 14:33:03

@faramuci69: Jelenleg egyedül a fairplay szabályzat szabhat gátat ennek az eszetlen civakodásnak. De mindig találnak kiskapukat, sajnos.

Robi71 2018.10.15. 14:39:01

@Bivi76: Értem én, de antiszociális, féktelen, törvényen kívüli, szabályszegő zsenikkel nem mész semmire. Nem véletlen egyik sem állta meg a helyét nagy klubnál.

Bivi76 2018.10.15. 14:43:32

@Robi71: Van igazság amit írsz, de Neked nem hiányzik a látványosság, bravúros technikai megoldások a játékból?

Robi71 2018.10.15. 15:48:07

@Bivi76: De. Ezért mondom, hogy folyamatosan "lebutítják" a csapatot. Korábban volt 3-4 varászló a csapatban egyszerre....most van egy. :(

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 17:30:15

@Bivi76: Firmino is amúgy nagy spíler szerintem, de őt kizárt hogy eladná a Pool.. még Szalah sem biztos

Berbatov 2018.10.15. 18:22:54

@DISTANTxTHUNDER: Nem kell aggódni Busquetset és Piquét egyik klasszis sem szorítja ki. :)

Meg amúgy egyesek nem tudom miben reménykednek Valverde esetleges utódlásával kapcsolatban. Nem ismeritek Bartomeuéket? Jó esetben igazolnak egy spanyol középcsapat kispadjáról valakit, és ez a teteje a listának, ettől csak rosszabb opciók lesznek. :D Wenger, Conte... Hol voltatok az utóbbi években? :)

jani888 2018.10.15. 18:25:17

@DISTANTxTHUNDER: DeLigt helyett most rögtön leültetném Piqét a padra . Salah posztja túltöltött( Dembelé, Malkom ), ő nem hiszem,hogy számba jön . Egy stabil védekező középpályás és egy középcsatár mindenképp kéne . ( egy második balhátvéd is jó lenne )...

Maestro10 2018.10.15. 18:52:44

Wenger annyiból lenne jó választás, hogy ő legalább hozzá merne nyúlni a fiatalabb játékosokhoz is, így talán Aleña, Puig, O.Busquets vagy a többi tehetség több lehetőséget kapna a nagyoknál.

mark666 2018.10.15. 21:50:23

@DISTANTxTHUNDER: Salah most sztem mozdíthatatlan. Dybala nekem még mindig nem bizonyított, simán lehet hogy a legmagasabb szinten befürödne. Eriksen szerződése utolsó évébe lép, szóval ő érte mehet majd a harc. Viszont rá Modric utódjaként a real fog nagyon vadászni (és még Hazard is utolsó évébe lép és már hányszor körbeudvarolta a madridot)

DISTANTxTHUNDER 2018.10.15. 22:21:46

@mark666: Hazard nagyon rafinált, ment volna ő idén nyáron a Realba de a Chelseanél megmondták hogy nem lehet, ő pedig nem hisztizik.. tudja hogy az idő neki kedvez, és ami meglepett hogy nála ez a nagy madridizmus nem egy fellángolás hanem évek óta tart.. a Chelsea pedig egyre nagyobbat fog bukni, mert ezen a nyáron még 200at is elkérhetett érte, jövő nyáron már csak 100at max, még egy év és ingyen elmegy.. gondolom Perec is hasonló okok miatt nem erőltette idén (szerencsére :)).. szerintem az viszont még így sem létezik hogy egy csapat igazolja le Eriksent és Hazardt.. nem is lenne fair :)

LDzsi 2018.10.16. 07:31:56

Nem tudom egyesek itt mit várnak. Amíg Busquetsnek, Piquének, Suáreznek bérelt helye van a kezdőben addig klasszis nem fog ide igazolni, max csak egy fiatal tehetség a padra, de az se biztos...

zeli39 2018.10.16. 08:01:14

@LDzsi: Az idő gyorsan telik még 2-3 szezon és a keret kicserélődik 2021.- ig ezt el kell fogadni,hogy ez van ami van ,,,azt nehezen fogadom el viszont,hogy Messi után Busquets lett a legmegbecsültebb játékos és olyan ikonok mint Xavi-Iniesta-Puyol nem kapták meg azt amit érdemeltek volna Busihoz képest ,,,

Robi71 2018.10.16. 09:20:58

@zeli39: ,,,azt nehezen fogadom el viszont,hogy Messi után Busquets lett a legmegbecsültebb játékos és olyan ikonok mint Xavi-Iniesta-Puyol nem kapták meg azt amit érdemeltek volna Busihoz képest ,,,---ez az idézet kitől van?

Robi71 2018.10.16. 09:23:52

@DISTANTxTHUNDER: Perez-nek nem kell Hazard. Ha kellett volna, akkor most Éden blanco.

Robi71 2018.10.16. 09:55:13

@zeli39: ...mert egy f@szság. "Xavi-Iniesta-Puyol nem kapták meg azt amit érdemeltek"???....ezt komolyan gondolod?
Hadd ne emlékeztesselek arra az időszakra, amikor Puyol már többször volt sérült, mint egészséges....és ha éppen játékra alkalmas állapotban volt, akkor mindig a kezdőben "találta" magát úgy hogy ...bolondot csinált belőle minden jött-ment csatár. Xavi és Iniesta addig maradtak, ameddig csak akartak. Még mai is itt lennének, ha úgy döntöttek volna. Miről beszélsz???

GYLS 2018.10.16. 10:03:31

A Barca új csatárt keres? Nos, ez beismerése annak, hogy felesleges volt egyrészt Munirt megtartani, másrészt Malcomot leigazolni. A kevesebb néha több. Talán (ABC-sorrendben) ha a Depay-Martial-Rashford hármasból jött volna valaki? Komoly, hogy a cikkben szereplő nevek kerülnek elő?

zeli39 2018.10.16. 10:12:12

@Robi71: Azt ugye nagyjából sejtheted mennyire érdekel a véleményed :-)Sokszor leírod,hogy nem tudják értelmezni amit írsz ,,te tudod ?Xavi- Puyol - Iniesta megkapott mindent de Busquetshez képest mégis szinte semmit ,az a közös 3 játékosban ,hogy mikor érezték nincsenek hasznára a csapatnak felálltak önként még ha ez fájdalmas is volt számukra ,,Busquets meg nem állt fel hanem aláírt egy 5 éves szerződést csúcs gázsival hisz a játéka már most gyengébb mint az említett játékosok végszezonjában ,,Én mindig csodálattal adózok egyes Barcelona játékosok felé de van akik felé nem ilyen Alves-Valdes-Busquets sajnálom ez a véleményem és ezen változtatni nem tudok

Robi71 2018.10.16. 10:14:52

@zeli39: "mikor érezték nincsenek hasznára a csapatnak felálltak önként még ha ez fájdalmas is volt számukra "....nyugodj meg, ezt fogja tenni Pique és Busi is, ha eljön az ideje.

Robi71 2018.10.16. 10:29:06

@zeli39: Szerinted Pique olyan ramaty állapotban van, mint Puyol amikor még itt bukdácsolt? Vagy Busi, aki még most is kihagyhatatlan a válogatottból? Ramatyabb állapotban van, mint a 34 éves Xavi vagy Iniesta?

zeli39 2018.10.16. 10:35:56

@Robi71: Engem nem érdekel a Spanyol válogatott pont leszarom,,,Puyol ha fizikálisan nem volt már toppon de mentálisan mindig erős volt és jelenléte még ha a padon is ült kihatott a csapatra Pique a nyomába sem érhet ,,Busquetset meg nem lehet Iniesta- Xavi -hoz mérni azért nem egy szint :-)

Berbatov 2018.10.16. 10:38:11

@GYLS: Malcom szélső, nem csatár. De a koncepciót én sem értem, mert Suárez mögött senki sem kapott bizonyítási lehetőséget. Paco mindeközben tegnap is gólt szerzett a válogatottban... Már 10 gólos a szezonban. De tudom, Alcácer szar.

Robi71 2018.10.16. 10:48:09

@zeli39: saját véleményed, szelektív memóriád (az idő mindet megszépít) lehet, még akkor is ha semmi köze a valósághoz.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.16. 10:56:19

@Robi71: Egyrészt én nem emlékszem hogy Puyolról is minden meccsen kaptunk volna gólt (ráadásul te most gondolom az utolsó évéről beszélsz, míg Piqué ettől még elég messze van), másrészt ő fejben nagyon erős volt.. az a tűz amit jelentett a pályán, nagyon hiányzik azóta is.. nincs senki aki motiválni tudná a csapatot ha baj van, vagy aki erélyesen fel tud lépni a játékvezetéssel szemben.. Busquets pedig bőven nem tesz hozzá annyit a játékhoz mint Xavi vagy Iniesta, de ez látszik is rajta, most hogy egyedül maradt.. bemásolhattam volna amúgy zeli utolsó kommentjét mert pont ugyanazt gondolom erről :)

Robi71 2018.10.16. 11:06:28

@DISTANTxTHUNDER: Te is láttad, hogy mennyire sikerült Puyol, Alves, Xavi vagy Iniesta pótlása. Egy dologban biztos vagyok...Pique vagy Busi pótlása sem lesz jobb. Ha nekem nem hiszel, akkor csak várd meg...hamarabb eljön, mint gondolod.

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.10.16. 11:28:36

Junior Minguella (Malcom ügynöke): “Minden játékosnak időbe telik, míg alkalmazkodik az új csapatához, de ehhez szüksége van játékpercekre. Még nem kapott lehetőséget arra, hogy megmutassa igazán mit is tud és, hogy miért fizettek érte ennyi pénzt. Nem tetszik neki a kialakult helyzet, de nagyon koncentrált és motivált ettől függetlenül."

Robi71 2018.10.16. 11:31:57

@DISTANTxTHUNDER: Messi jelenléte még többet ferdít a csapat állapotán. A legtöbben tisztában vannak a csapat helyzetével, de nem arról, hogy milyen lenne Messi nélkül. A valóságban sokkal ramatyabb csapat vagyunk, mint gondolnák egyesek.

GYLS 2018.10.16. 12:51:59

@Berbatov: Nekünk olyan támadó kell, aki széleken és középen is jó, illetve nem kell kiszolgálni mint Suarezt vagy Alcacert. Malcomot a mai napig nem értem, miért hoztuk. Tipikusan hasonlít A. Gomes megszerzéséhez, nem kerül egy vagyonba, hozzuk el más orra alól (Real), vagy bosszúból (Róma). Kisérlezezgetés megy évek óta (A BARCÁBAN!!), ezért csak ismételni tudom magam, bizony a kevesebb - még ha drágább is -több. Munirnak -több más társához hasonlóan - hányszor kell még "bizonyítania", hogy nem Barca-szint?

Robi71 2018.10.16. 13:16:39

@GYLS: Én nem ismerek olyan világklasszis támadót, aki "ki széleken és középen is jó". Vagy...vagy...
Az, hogy "hozzuk el más orra alól" vagy "bosszúból" igazolnánk csak városi pletyka...legalábbis remélem. Nevetséges lenne egy Barca szintű klub esetén. Főleg úgy, hogy ezer sebből vérzünk.
Munir, Rafinha vagy Denis esetében egyetértek, "hányszor kell még bizonyítania, hogy nem Barca-szint?"

DISTANTxTHUNDER 2018.10.16. 13:27:23

@Robi71: Én ismerek hármat is.. sőt kapaszkodj meg, negyet is! :) Messi, Eto'o, Henry, Villa

Robi71 2018.10.16. 13:31:10

@DISTANTxTHUNDER: Szerintem ők sem azok....de inkább mondj igazolhatót, lehetőleg még aktívat. :)

GYLS 2018.10.16. 13:35:13

@Robi71: Az általam említett Depay-Martial-Rashford egyike sem tipikus szélső vagy center támadó. Bármelyik támadó poszton jobbnak tartom a Malcom-Munir duónál. Városi pletyka avagy sem Gomes és Malcom története, sajnos itt vannak. És ahogy írod, ez bizony nevetséges. És én még Vidal leigazolását is annak tartom. Ő is annyit ér kb., mint amennyit kiadtunk érte. Elég a Barcának egy 30 éves, más klub által feleslegessé vált játékos? Hova süllyedtünk?

Robi71 2018.10.16. 13:58:09

@GYLS: Ezen a "Depay-Martial-Rashford" kérdésen akkor kellett volna gondolkodni, amikor leigazoltuk Dembélé-t. Malcom leigazolását így hatványozottan nem értem.
Az elmúlt évek átigazolási stratégiáját ember nem érti....a klubvezetőket leszámítva.

GYLS 2018.10.16. 14:06:05

@Robi71: Azért a Messi-Suarez-Dembele trió mellé még elférne egy az általam említett hármasból. Azzal egyetértek, hogy a vezetőség átigazolási stratégiája érthetetlen (pedig Fernandez már elment).

mark666 2018.10.16. 14:36:19

@Robi71: Pereznek 200+-ért nem kellett Hazard. Nyáron ha 100 fele hozható akkor mint a belgánál megveszi mert bukni nem tud vele. (pláne ha a támadó szekciója továbbra is így betlizik)

Robi71 2018.10.16. 14:43:02

@GYLS: Akarod mondani a Messi-Suarez-Dembele-Coutinho-Malcom-Munir ötös mellé még egy a hármasból?
A 442 rendszerbe, ahol eleve a Dembele-Malcom-Munir hármas a padon csücsül?...és arról sem beszélve, hogy hány hiányposzt vagy nem-Barca szintűvel betöltött poszt van a csapatban. Szerintem a legkisebb problémánk még egy támadó leigazolása. Mindemellett értem az érvelésed. :)

mark666 2018.10.16. 14:43:45

@Robi71: Abban egyet értek hogy ti vagytok az a csapat akik legjobban 1 embertől függenek. Sokan ezt hitték a relaról, azt ronci elmenetele után is van ott élet. Sztem ti jobban összezuhannátok ha Messi most ugyanúgy távozna. (bár most éppen bukdácsolnak, de árnyalja a képet hogy az első, a harmadik, hatodik és a bilbao otthonában buktak pontot)

Robi71 2018.10.16. 14:51:00

@mark666: Szerintem 100-ért sem kell....bár kétlem, hogy jövő nyáron ennyiért megszerezhető lesz. Perez-nek nem szélső kell....tele van ilyenekkel (Bale, Isco, Asensio, Vasquez, Vinicius, Rodrygo)...neki egy vérbeli befejező csatár kell. Gyanítom Kane, Icardi vagy olyan valaki, aki jobb befejező, mint Benzema és Diaz.

Robi71 2018.10.16. 14:54:31

@mark666: Igen, a Real-nál hiányoznak CR (fontos) gólja....de a játékuk megvan csak egy klasszis befejező hiányzik. Ezzel szemben nálunk Messi nélkül nincs játék, nincs gól...nincs semmi. Jelenleg a nyoma sem látszik annak, hogy a klubvezetés készülne a "Messi utáni életre". Lesz pofára esés...de nagyon, tartok tőle.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.16. 16:48:52

@Robi71: Emlékszel anno a Messi-Eto'o- Henry trióra? Egy meccsen belül is váltogatták a helyüket állandóan, tarthatatlanok voltak az ellenfél vedőinek :) De tudok mondani még leigazolható játékosokat os akik egyszerre jó center-es szélső posztokon.. Szalah, Firmino, Griezmann :)

GYLS 2018.10.16. 17:12:07

@Robi71: Nem. Csupán 4 támadó. Ott van még Coutinho. Ráadásul sem Arthur, sem (ha végleg felkerül) Alena nem igazán védekezésükről híres középpályások. És ennyi elég is lenne a keretben az előrejátékban jeleskedők száma (összesen: 7 fő). A prioritás nálam is egy belső védő és kettő védekezni valóban tudó középpályás. Támadóra csak akkor van szükség, ha Munir nem tud többet mutatni és ha Malcomra tényleg ennyire nem számít Valverde. Megjegyzem, a támadókérdést a cíkk címe adta, csupán erről alkottam véleményt. Arról, hogy kikkel rendelkezünk jelenleg, és hogy kik szerepelnek a cikkben.

GYLS 2018.10.16. 17:19:30

@DISTANTxTHUNDER: Jó nevek, csillagászati összegekért. Olcsón nem adják, sőt talán egyáltalán nem, ráadásul a játékosok sem igazán akarnak hozzánk jönni (pl. Griezmann). Messi távozásáig még van pár év. Ne feledjük, ha a pletykák igazak, akkor Messi bruttó bére eléri a klub éves keretének 10 %-át, ha csak a bért nézzük, meg még attól is több. Szóval fizetésre lesz keret, csak elérhető játékos(ok) legyen(ek) majd.

Robi71 2018.10.17. 08:39:51

@DISTANTxTHUNDER: Szalah, Firmino, Griezmann...egyik sem center. Inkább Messi-hez hasonló szélső-"árnyékék" kombinációk.

Robi71 2018.10.17. 08:41:51

@GYLS: Két szélső védő poszton sem állunk jól. Jobboldalon van kettő, de egyik sem Barca szint...baloldalon nincs Alba-nak alternatívája.

Robi71 2018.10.17. 08:43:30

@GYLS: " Messi bruttó bére eléri a klub éves keretének 10 %-át"....és a játékkapacitásunk 50%. Ehhez képest szerintem még alulfizetett is. :)

GYLS 2018.10.17. 09:19:43

@Robi71: Engem nem zavar, hogy Roberto és Semedo a két jobbhátvéd. Az értéküket nézve Roberto a 2-3. (55 milla), Semedo pedig a 8-11. (30 milla). Mivel a Barcánál alapelv, hogy szinte második támadót játszanak a szélsővédők, jobbat nehezen találunk. IGAZI VÉDŐ lenne, de itt ez csak másodlagos. A jobboldalon is az az alap, hogy Messivel jól megértsék egymást a támadásokat érintően.

Messi fizetése és értéke. Nálam alapelv, hogy amig egy játékos (kivétel nélkül mindenki) a pályára lép, addig nem a múltja az elsődleges, hanem az, hogy mit mutat a jelenben. Majd ha befejezi az aktív pályafutását, lehet összegezni, mit is tett le a futball asztalára. Sajnos az utőbbi években a korábban mutatott teljesítményéhez képest Ő is visszaesett. A 4-7 évvel ezelőtti ÖNMAGÁHOZ! És így van ez még jó pár, az aranykorszakból még megmaradt játékosunkkal. És ehhez járul még, hogy az utóbbi 4 év igazolásai is csökkentették a csapat játékának erősségét. És bár maradt Messi mint húzóerő (EZ NEM VITÁS!), sajnos egy fecske nem csinál nyarat.

Robi71 2018.10.17. 09:30:53

@GYLS: A klubvezetés azzal palástolta az átigazolási kudarcait, hogy egyre nagyobb terhet tett Messi vállára. Elvesztette két két legfontosabb "harcostársát" Xavi-t és Iniesta-t....és a kételkedőknek frappáns választ adva kevésbé viselte meg ez, mint szerintük várható lett volna. Sőt...ő tölti ki az általuk hagyott űr egy részét. Űberzseni....akinek a képességeit sajnos a jelenlegi vezetőség nagy részben elfecséreli. Pep távozása óta ez így van sajnos....sőt, évről-évre romlik a helyzete.

GYLS 2018.10.17. 10:01:26

@Robi71: Egyetértek. A Guardiola-féle csapatból kikerülő játékosok helyett minőségben mindig gyengébbet sikerült találni. És bizony ha ez már több játékost érint, az nagyban hat a játék minőségére. A mai elit csapatok között pedig olyan minimális a különbség, hogy 1-2 játékos minőségbeli különbsége teljesen más eredményt szülhet csapatok között. Ha jól olvastam, épp Guardiola nyilatkozta a minap, hogy neki kivételes szerencséje volt (talán soha nem is lesz), hogy egyidőben jött ki annyi tehetség az utánpótlából.

Szerintem a másik ok, amiért lejtmenetben vagyunk, hogy görcsösen ragaszkodtunk (ragaszkodunk) ehhez a rövidpasszos, labdatartásos stílushoz (ez már rég nem tiki-taka, csak annak egy lebutított, ritmustalan, unalmas verziója ).

De ez már a múlt. Kérdés, merre megyünk addig, amig Messi még van. Mert addig kellene kialakítani a következő keret magját.

Robi71 2018.10.17. 10:27:01

@GYLS: Igen, a Messi utáni első szezon majd választ ad minden kérdésre.