A vezető magyar FC Barcelona blog!

A Barca '19 nyarán Ázsiában túrázik

2018. október 17. - Berbatov

101117594.png (960×540)

Az FC Barcelona csapata jövő nyáron Ázsiában túrázik, hogy közelebb kerüljön a régió szurkolóihoz és támogatóihoz. 

Terv szerint Kínát és Japánt látogatja meg a csapat az előszezonban a vezetőség Stratégiai Tervének a részeként, amely a márka globalizációját és bővítési stratégiáját foglalja magában. 

Az ázsiai zónában a legmagasabb a Barcelona szurkolók aránya, és a klub a 2013-ban nyitott állandó hongkongi irodájával hatalmas lépést tett a régió rajongóinak és partnereinek a felkutatásában. Kína és Japán a világ 10 stratégiailag legfontosabb államának tagja, s a Barcelona ezekben az országokban a legkedveltebb és legkövetettebb klub. 

Ez a túra megerősíti a Barcelona elkötelezettségét az ázsiai piac iránt, ahol a klub 11 regionális, 3 globális (Konami, Oppo és Milo) szponzorral rendelkezik, illetve a Rakuten japán e-kereskedelmi vállalat, a klub főszponzora is ennek a szektornak a része. Az ázsiai régió a világ népességének 60%-át fedi le, és nagy számú nemzetközivé válást megcélzó feltörekvő gazdaságot tartalmaz. 

A futball gyorsan növekvő sportág Kínában és Japánban, ahol a Barcelona az üzlet mellett új szurkolókat keres. A csapattúrák és a játékoslátogatások kulcsfontosságú stratégiaként tekinthetők a helyi rajongókhoz való közeledés folyamatában, azáltal hogy a szurkolók közeli és személyes élményt kapjanak túlmenően a klub által már létrehozott kapcsolatokon felül. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2018.10.17. 09:44:27

Bánom is én, hogy egy sikeres szezon után hol turnézik a csapat. Csal legyen sikeres...

Berbatov 2018.10.17. 10:09:48

Na, Barto tegnap kijelentette, hogy igazolás helyett körül kellene nézni a B csapatban. Sport szerint Valverdét megkérték az akadémia használatára. Nem elégedettek az edzői stáb La Masiához való hozzáállásához.

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.10.17. 10:10:55

Remek! Úgy fest, hogy ezek reggeli mérkőzések lesznek! Força Barça!

GYLS 2018.10.17. 10:17:03

Kikre gondolt az elnök? Elég volt a kezdőből Messit kivenni a Leganes ellen és zakó lett a vége. Az első keret fele sem Barca-szint, akkor mi pluszt tudnak adni a harmadosztályban szereplők?

Berbatov 2018.10.17. 10:58:44

@GYLS: Azért ez közel sem ilyen fekete-fehér szitu. Messi hiányában nincs felépített játék, taktika. Mondjuk sokszor vele együtt sem tűnik úgy, mintha tudnánk mit szeretnénk játszani... Majd Messi megoldja, gyakran ennyit lehet felfedezni. Rengeteg csapat tud Messi nélkül focizni, és itt nem kizárólag az élcsapatokra gondolok.

GYLS 2018.10.17. 13:09:58

@Berbatov: Nem rengeteg csapat, hanem az argentin válogatott és a Barca kivételével mindenki nélküle játszik. Lassan viszont odajutunk, hogy ha nincs mellette (mögötte) megfelelő játékosanyg, az argentin válogatotthoz hasonlóan a barca is harmatgyenge. Mit akar az elnök akkor a jelenlegi keretben lévőknél még gyengébekkel (rutintalanabbakkal)? Minőségre kellett volna költeni az utolsó pár évben a százmilliókat és nem másoknak nemkellő vénekre (Vermaelen, Vidal). Minek kellett igazolni és megtartani a többször leszerepelt középszerű igéreteket (Arda, Vidal, Digne, Gomes, Denis, Rafinha, Munir, Samper, stb.)? Valaki írta, az utolsó 4 évben 800 milla körül költöttünk játékosvásárlásra. Ennyiből hol a mnőség? Az elnök magábanézhetne, mielőtt javaslatokat tesz.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.17. 13:27:21

@GYLS: A foci nem egy emberes játék, tehát nem is várhatjuk el hogy majd Messi mindent megold.. anno amikor nagyon futott a Barca szekere, Messin kívül volt Xavi, Iniesta, Fabregas, Thiago, Alexis, Villa, Pedro, Thiago, vagy korábban Henry, Ronaldinho, Deco, Eto'o, stb.. a Barca mindig tele volt klasszisokkal.. most csak Coutinhot, Suarezt meg Dembelét tudom annak nevezni.. ez édeskevés Messi mögé.. ráadásul ezek 4en nem is tudnak egyszerre játszani a gyenge középpályás védekezésünk miatt.. az a fura hogy mintha a vezetés szándékosan venne túlértékelt senkiket, hiszen ebből a 800 millióból szó szerint bárkit leigazolhattunk volna.. mintha direkt kerülnék a sztárokat..

Berbatov 2018.10.17. 13:52:50

@GYLS: Nem értünk egyet. Összetettebb kérdés, de én a középszerű edzőt, a játékosok motivációját, koncentrációját, és az erőnlétet gondolom a fő gyengeségeknek. Sajnos tőlünk gyengébb állományú csapatok vitézkednek a Bajnokok Ligájában. Spanyolországon belül az eredményekkel elégedettek is lehetünk, de a mutatott játékkal nem. Egy Betis szebben focizik sokkal, és gondolom nincsenek nagyobb kvalitású játékosaik.

Robi71 2018.10.17. 14:43:20

@GYLS: Én írtam. 4 év, 800 millió. Ebből 300 milliót tudunk felmutatni a kezdőben....a többi 500 millió a padon vagy már ott sincs (ingyen, kölcsönben vagy veszteségesen tovább lettek passzolva). Messze a legrosszabb átigazolási statisztika. A hasonlóan sokat költekező PSG vagy City ennél jóval hatékonyabb. A Real pedig egyenesen nullszaltós ebben az időszakban.

Robi71 2018.10.17. 14:47:31

@DISTANTxTHUNDER: Valóban korábban mindig 3-4 klasszis vette körbe Messi-t. Sőt volt olyan időszak amikor másik kilenc is az volt (Alves, Pique, Puyol, Abidal, Xavi, Busi, Iniesta, Henry, Eto'o).
Jelenleg Messi mellett max 3 "kiöregedő félben levő" klasszis sorolhatunk fel: Pique, Busi és Suarez. Coutinho és Dembélé messze nem az....sem egyéni, sem csapatszinten nem bizonyították ezt.

Robi71 2018.10.17. 14:52:09

@Berbatov: Én elsősorban a folyamatosan gyengülő játékosállományt tartom a fő problémának. Amikor utoljára a toppon voltunk ebből a szempontból még egy Lucho szintű edző is triplázni tudott (ráadásul az első szezonjában).
Messi nélkül ez a keret nem jobb, mint a Sevilla-é vagy a Valencia-é. Nélküle nagy harcban lennénk a Top4-be kerülésért is.

Bivi76 2018.10.17. 14:59:25

@Robi71: Pique, Busquets, Suarez klasszis, Coutinho meg nem az! Gratulálok! :-)

Robi71 2018.10.17. 15:09:14

@Bivi76: Nem bizonyított még semmit, sem egyéni sem klub- vagy válogatott szinten.
Elméletileg ezért jött a Barca-ba. Hajra, bizonyítsa be!

Berbatov 2018.10.17. 15:11:24

@Robi71: Persze, mert a Sevillában Coutinho, Dembélé, Umtiti, Ter Stegen, Jordi Alba, Rakitic, stb. szintű klasszisok szaladgálnak. Nem éppen így van ez. Messit kivéve is csak kevés csapat vehetné fel a kezdőcsapatunkkal a versenyt. Más probléma van sajnos.

Robi71 2018.10.17. 15:15:54

@Berbatov: Valószínű neked is fel kell tennem a kérdést. Mi az a klasszis?
Mert ha ezek mind azok és ehhez hozzáteszem azokat akiket én tartok annak, akkor 11 klasszisunk van. :)
Ja....ha Dembélé klasszis, akik Mbappé cseréje a válogatottban, akkor Mbappé mi? Földönkívüli? :)

DISTANTxTHUNDER 2018.10.17. 15:19:39

@Robi71: Én már inkább Pikkét meg Bukfencet nem sorolnám a klasszisok közé.. regén vitathatatlanul azok voltak, ma már az nb1be is kevesek lennének sokszor.. de tény, hogy még 2-3 klasszis elférne a csapatba, ezért is remélem sikerül megcsípni jövő nyáron Eriksent vagy Dybalat :)

Robi71 2018.10.17. 15:19:41

@Berbatov: Többször mondtam már...le kellene szállni a magas lóról vagy levenni a szivárványos napszemüveget a legtöbb Barca szurkolónak, aki még mindig azt hiszi, hogy miénk a világ legjobb kerete. Attól, hogy valakin Barca mez van még nem jelenti azt, hogy klasszis.

Bivi76 2018.10.17. 15:23:19

@Robi71: Te Robi! Most őszintén! Busquets, Pique, Suarez, a posztján TOP-3-as játékos? Szerintem a posztján a törpe argentín zseni, és Coutinho tartozik a szűk elitbe, és Ter Stegen.

GoalGero 2018.10.17. 15:23:52

@Robi71: azert Ter Stegen boven klasszis.Umtiti is a jelenlegi kh allomanyban boven top10es.
Alba bhv-kent is .
Rakitic is.Ne a multhoz merd ,hanem a jelenlegi jatekosokhoz,na es persze ne Messihez.Messi egy korszakos zseni amibol nagyon keves volt .Talan Pele,es Cruyff akire tenyleg hasonlo jelzok voltak igazak.

Robi71 2018.10.17. 15:25:57

@DISTANTxTHUNDER: Nem értek egyet veled teljesen...inkább azt mondanám "leszálló ágon levő" klasszisok. Mindegyik előbb-utóbb ide kerül. :)
Coutinho esetében inkább azt mondanám "jövendőbeli" klasszis. Potenciál meg van benne, de igyekeznie kell, 26 éves már. Ehhez nem kell mást tennie, mint fontos meccseket eldönteni a Barca-ban. Nálam ezt jelenti a "klasszis", nem labdazsonglőrt.
Ránk fér a klasszis igazolás....Suarez volt az utolsó. Ennek már négy éve. Ha azóta évente egyet igazolunk, akkor most nem itt tartunk.

Robi71 2018.10.17. 15:28:05

@GoalGero: Vannak Messi mellett még jó játékosaink, ez nem vitás. Mint ahogy az sem, hogy egykoron top3-as volt mindegyik játékosunk a maga posztján. :)

Robi71 2018.10.17. 15:33:42

@Bivi76: "Coutinho esetében inkább azt mondanám "jövendőbeli" klasszis. Potenciál meg van benne, de igyekeznie kell, 26 éves már. Ehhez nem kell mást tennie, mint fontos meccseket eldönteni a Barca-ban. Nálam ezt jelenti a "klasszis", nem labdazsonglőrt."
"Busquets, Pique, Suarez, a posztján TOP-3-as játékos?"Igen....Busi és Suarez sokáig Top1!!! volt a maga posztján. Van aki szerint még most is.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.17. 15:39:39

@Robi71: Coutinho évekig volt a Liverpool mvpje.. hogy itt miért nem tud úgy villogni, szerintem egyszerű a válasz: Valverde nem tudja hogy játszassa.. nem csak a posztját nem találja de a játékrendszert sem, ez amugy a csapat nagy részére igaz.. abban viszont igazad van hogy minden évben kellett volna egy klasszis igazolás.. 800 millióba bőven belefért volns.. de nem, a Barca vezetése inkább kidobta ezt a pénzt, most pedig mindenki fogja a fejét és mutogat a másikra :)

Bivi76 2018.10.17. 15:43:07

@Robi71: Na mindegy! Én teljesen más típusú játékosokat kedvelek mint Te! Hát ez van! :-)

Robi71 2018.10.17. 15:43:33

@DISTANTxTHUNDER: Semmit sem nyert a Pool-al. Sőt, általában "eltűnt" a fontos meccseken. :(
Maradjunk annyiban, hogy van mit bizonyítania. Hajrá!

Robi71 2018.10.17. 15:47:29

@Bivi76: Itt nem arról van szó, hogy milyen játékosokat kedvelünk....Jay Jay kapcsán ezt már letisztáztuk. Én is a pengés játékosokat kedvelem...de csak akkor, ha a csapat érdekében teszik ezt!!! Imádtam Jay Jay-t...de eszembe sem jutott volna a csapatomba igazolni. :)

zeli39 2018.10.17. 15:55:23

@Robi71: Pique klasszia e vagy nem ?Őt a Barcelona név emelte fel mert nem a tudása egy középszerű bekk semmi egyéb általában egy egyeneset is nehezen tud belerúgni a labdába .Busquets ő igen volt idő mikor top 1 volt a posztja legjobbja ma a csapat legnagyobb kerékkötője de nem kell aggódni mert már annyira gyengén játszik,hogy már csak idő kérdése mikor szorul ki a kezdőből és ha így játszik sokáig válogatott sem lesz,,,de rá lehet mondani,hogy klasszis volt valaha mert ez tény :-)Coutinho igenis klasszis 1,5-2 éve ő cipeli a vállán a Brazil nemzeti csapatot ,

Robi71 2018.10.17. 16:06:43

@zeli39: "1,5-2 éve ő cipeli a vállán a Brazil nemzeti csapatot"...erről Neymar is tud? :)
Pique hosszú éveken keresztül a Barca (Puyol, Masche majd Umtiti mellett) és a spanyol válogatott ( Puyol majd Ramos mellett) oszlopos tagja volt....végtelen számú trófeával. Csak tud valamit...

zeli39 2018.10.17. 16:13:52

@Robi71: Nem azt mondom,hogy Pique totál szar csak annyit,hogy semmi extra ,,szerencsére volt 4 hónap mikor hibátlanul játszott 2015 tavaszán ő is nagyban hozzájárult ahhoz a fantasztikus szezonhoz ,,,Az 1-1.5 év nem Neymarról szólt a válogatottba de mivel én nem vagyok Brazil szakértő majd aki az vagy kijavít vagy megerősít

Robi71 2018.10.17. 16:28:46

@zeli39: Pique 2008 ( a 11. szezonját kezdte el) óta a csapat oszlopos tagja és nem csak " 4 hónapja volt mikor hibátlanul játszott 2015 tavaszán". :)
Barca: 457 meccs (40 gól!!! ...9 gólpassz)
Spanyol válogatott: 103 meccs (5 gól)
Nálam a "hall of fame" tagja.

zeli39 2018.10.17. 16:35:20

@Robi71: nálad lehet bármi nálam meg az amit leírtam :-)

sunt 2018.10.17. 17:15:07

Teljesen fals irányba viszi a problémát, aki azt firtatja, hogy vajon vannak-e a B csapatunkban nemzetközi klasszisok. Persze hogy nincsenek.A probléma az, hogy Valverde normál esetben kiket ültet a kispadra, sérülés esetén pedig inkább teljesen más posztról rángat oda valakit, semmint hogy fiatalnak adna bizonyítási lehetőséget.

GYLS 2018.10.17. 17:37:24

@Berbatov: Ha nem értünk egyet, Te jónak tartod amit az elnök mondott, miszerint a jelenlegi problémákat a B-csapatból is meg lehet oldani?

Az, hogy milyen okok vezettek a jelnlegi "szinthez", valóban összetettek. Szinte mindenben igazad van. De ezzel a kerettel a világ legjobb edzőjei (kik is ők?) sem tudnák visszahozni a Guardiola-féle csapat által nyújtott játékot. Sőt, Valverde még LE-nél gyengébb állománnyal dolgozik (az újak kevesebbek a távozóktól, a húzóemberek csak idősebbek lettek).

A kulcsjátékosok a megfelelő cserék hiányában leterheltek, ezért hamarabb fáradnak, csökken a koncentrációjuk, és tavaszra kipukkadnak. Épp akkor, amikor (leginkább a BL-ben) a fontos meccsek jönnek, amikor fittnek kellene lenniük.

Motiváció? Én azokat a játékosokat nem értem, akik eltürik, hogy évente egy-két alkalommal kezdők, akik perceket kapnak évről-évre. Milyen focista az, aki nem akar játszani? Ha látja, hogy ide kevés, miért nem távozik? Jó a lelátó is?

julio alberto 2018.10.17. 18:21:27

A FC Barcelona jelenlegi kerete semmivel sem rosszabb mint a jelenlegi többi elit csapat kerete ez nem kérdés.Nem is értem miről beszélnek itt sokan....így a szezon elején.Többször leírtam már a csapat jól igazol évek óta,ráadásul fiatal játékosokról beszélünk akik még a pályafutásuk elején járnak.Dembelé,Malcom,Arthur,Lenglet mind olyan játékosok akik a jövő nagy klasszisai lesznek,Coutinho,Ter Stegen és Umtiti meg már klasszisok.Nyilván nem egyszerű sehol egy csapat építési folyamat,főleg nem egy olyan csapatnál ahol szinte egyszerre öregszik ki egy remek alapcsapat.A Barcelona ilyen csapat volt...de itt a vezetésnek hála elébe mentek a problémának.Nem vagyok pesszimista a Barcelona jövőjét illetően.Biztos vagyok benne hogy Messi,Pique,Busquets,L.Suarez kiöregedése után is Európai elit csapat marad a Barcelona.Már tavaly is írtam ehhez az átmenethez kell némi türelem is a szurkolók részéről is,ami úgy hiszem sokaknak nincs meg itt.

julio alberto 2018.10.17. 18:46:08

@zeli39: Coutinho egy világklasszis játékos de nem mérhető Neymar-hoz főleg nem játéktudásban,aki zseni.Zseni meg a világon jelenleg 2 játékos van Neymar és Messi!A brazil válogatott idei mérkőzéseit nézed elképesztő Neymar főlénye a többiekhez mérten 11 mérkőzésen lőtt 6 gólt és 11 gólpasszt adott társainak,mindezt úgy hogy azt idény első felét sérülés miatt kihagyta a VB-re meg pont azért formán kívül volt kénytelen játszani.(Én ki sem vittem volna a tornára)Ha csak az őszi válogatott mérkőzéseket nézzük 4 mérkőzés 2 gól 7 gólpassz a mérleg.míg Cou 1 gól és más semmi.Na ennyit arról ki vitte a selecaót a hátán az utóbbi 1-1,5 évben.

GYLS 2018.10.17. 18:47:49

Nagy előrelátás, hogy Dembele, Malcom, Arthur, Lenglet nagy klasszisok lesznek. Legalább feltételes módban írtad volna.

A nagy öregek nem egyszerre távoztak. Abidal 13-ban, Puyol és Valdes 14-ben, Xavi 15-ben, Alves 16-ban, Iniesta 18-ban.

Én azok közé tartozom, akik többször védték az elnokséget, de az igazolásokat tekintve sohasem. Mert nem mentek elébe a dolgoknak! Egyedül Abidál távozásánál volt már a keretben az utódja (Alba). A többieknél előbb volt meg a távozás, majd keresgéltünk, kisérletezgettünk (még a mai napig is).

julio alberto 2018.10.17. 19:04:28

@GYLS: Nyilván számomra is volt érthetetlen igazolás a nyáron,ilyen volt a Chilei Vidal szerződtetése.A Malcom,Arthur,Lenglet trióval kapcsolatban viszont tartom a véleményem.

GYLS 2018.10.17. 19:20:05

@julio alberto: Én nem csak erre a nyárra gondoltam. Suarez óta Coutinho az, aki a kezdőbe jött. A többiek mind-mind lutrik voltak. Persze a nagyszámok törvénye alapján találtunk is (Umtiti és más senki). Arthur, Malcom és Lenglét bevállásáról majd 1.5 év múlva érdemes valamit is mondani. Addig olyanok, mint a jelenlegi keret fele (volt és lehetséges igéret). Megjegyzem, egyvalakiben azért KELLEMESEN csalódtam, mégpedig Paulinho.

julio alberto 2018.10.17. 21:20:45

@GYLS: 3-4 éve az alapcsapat játékosai még a legjobb labdarúgó korba voltak 27-30 évesen,lehet akkor kiegészítő játékosok igazolását tartották fontosnak.Ne feledd a Messi,Suarez,Neymar trió Európa sőt a világ legjobb támadó triója volt ez a tény akkor sok gondot megoldott az akkori csapatnál.De ahogy az idén Vidal úgy anno Arda,Andre Gomes leigazolása tűnt nekem inkább felesleges mint szakmai igazolásnak.Az idei igazolásoknál nem hiszem hogy kell 1.5 évet várni arra hogy az alapcsapat játékosai legyenek,főleg nem Arthur esetében.Egyszerűen játszatni kell az idősebb játékosok(Rakitic,Busquets)kárára is,a sikeres beépítése a csapatba akkor nem marad el.A brazilok már ezt úgy látom meglépték....Paulinho,Renato Augusto kárára.Lenglet pedig tavaly már megmutatta valós tudását a Sevilla csapatába a bajnokságban és az EL ben egyaránt.Valverde edzőnek kell most erősnek lennie a csapat erős embereit merje rotálni.

Pál Bence 2018.10.17. 22:45:01

@julio alberto: malcom is értelmetlen igazolás mert a 120millios játékos cseréje aki saját maga is csere.

Messilona 2018.10.17. 23:00:59

...........őszről volt szó,hogy elítélik,de hát mint tudjuk nem olyan forrón ......jogai vannak ......Bekonak meg PROBLÉMÁI !

julio alberto 2018.10.17. 23:21:00

@Pál Bence: Egyrészt nem vagyok róla meggyőződve hogy Malcom gyengébb játékos lenne mint Dembelé,másrészt biztos vagyok benne hogy a 4-4-2(Messi,Suarez)nem járható út hosszú távon,mert az már tavaly is kevés volt nemzetközi szinten.Tehát más szerkezetben is kell(ene)gondolkoznia a szakmai vezetőnek.Malcom csak úgy mint Dembelé mint két szélen képes jó teljesítményre,sőt előző csapatában középen is játszott,remekül.Forgatni és használni kell a keret támadóit,főleg annak tudatában hogy Suarez elég gyenge idényt fút idáig.Ha erre képtelen Valverde akkor lehet tényleg jobb ha távozik...Egyébként valahogy úgy kéne ezt csinálni mint mondjuk Tuchel,Guardiola vagy hogy a La ligánál maradjunk mondjuk Simeone teszi a csapatával.

Messilona 2018.10.17. 23:28:43

Klasszis zavar van rendesen.....jobban kéne értelmezni a fogalom jelentését! :)

Pál Bence 2018.10.18. 08:05:21

@julio alberto: én egy szót se szóltam 442rol. Dembele és malcom is azért csere mert 433t játszunk coutinho suarez és messi támadó hármassal. Tény kilehetne próbálni hamis kilencessel is ezt és akkor az egyik szélső játszhatna.

Robi71 2018.10.18. 10:17:02

@julio alberto: Azon az ominózus három meccsen, amikor a csapat 9-ből csak 2 pontot zsebelt be láttunk mire megyünk a "más szerkezettel" és a "forgatni és használni kell a keret támadóit"-val. Szerintem idő előtt vége lett volna a szezonunknak.
Ha akkor zsenik az általad említett játékosok, akik ráadásul már hónapok óta együtt játszanak....nem lett volna szabad ilyen harmatos produkciót nyújtani.
Szerintem Valverde mentette a merhetőt, amikor úgy döntött, hogy visszatér a 442-höz és stabilizálja a szétesett középpályánkat...ami a 433-ban nagyon nem működött.
Pedig mindent megpróbált (gondolom a vezetőség nyomására), átállt 433-ra ezáltal a csapatba került a méregdrága igazolásunk Dembélé (akivel egyértelműen kezdeni kellett valamit) és esély nyílt Malcom időnkénti szerepeltetésére is. Nyilván ez szerencsétlenül felülírta az amúgy is elcseszett nyári átigazolási stratégiánkat. Egyre nevetségesebbé vállunk egy külsős szemében. Mi nyilvánvalóan nem tudunk ezen szórakozni.
Ami az "FC Barcelona jelenlegi kerete semmivel sem rosszabb mint a jelenlegi többi elit csapat kerete" megállapításodat illeti...csak annyit tudok mondani, hogy ezt bizonyítani is kell. Nem a "nevek" játszanak a pályán. Ami a "a jövő nagy klasszisait" illeti kíváncsi lennék hányat tennél be a Pool kezdőjébe?

julio alberto 2018.10.18. 12:18:57

@Robi71: A Liverpool csapatába azonnal jó volna Arthur Henderson,Lenglet Lovren helyére,de és az idei Mo Salaht is elcserélném a Bordeauxi Malcomra,simán.A Dembelé témában nem vitázom,tény az az hogy míg játszott kezdőként a csapat legjobbjai közt volt.Veled ellentétbe én nem látom rossznak a nyári igazolásokat.ellenkezőleg...persze Vidal a kivétel,na ő kb egy zsák krumplit ér,de én ezt a történetet már nyáron megjósoltam.A többit fentebb megírtam,Valverde ha nem meri meglépni azt amit kell(ene)mehet isten hírével.A tavalyi alapcsapattal az idén még egy címbe sem hiszek,főleg nem a BL-be.

julio alberto 2018.10.18. 12:20:09

@Pál Bence: Coutinho nem szélső,ő egy támadó középpályás.

Robi71 2018.10.18. 12:31:14

@julio alberto: Arthur szerintem is jó lenne lassítani a Pool játékát...mert túl gyors.
Mo Salah-t én is elcserélném (de azonnal) Malcom-ra....sőt Dembélé-t is Mané-ra. Egy jó időre megoldódnának a támadó problémáink. Szerintem jelezzük ezt a két klub vezetőinek is. Biztosan örülnének....főleg a Pool-nál. Már is előttem van Kloop, ahogy arcára fagy a mosoly.

julio alberto 2018.10.18. 12:51:12

@Robi71: A LFC legnagyobb problémája hogy nincs egy labdabiztos és passz hatékony középpályása,nem véletlen hogy a 32 éves Milnert játszatja Klopp.Milner képes egyedül arra hogy játékba hozza a M.F.S nápolyba ezt előzte meg az olasz csapat ez LFC kapura sem lőtt a mérkőzésen.Na ezért kellene oda az Arthur.Tudom hogy te utálod mert nem argentin de gondolom olvastad vele kapcsolatba a Maestro,Lionel duó véleményét.Na ennyit e témáról.

julio alberto 2018.10.18. 12:55:41

@Robi71: Mo Salah egyidényes játékos nagyon úgy néz ki,jó lett volna ha a Barcelona vagy a Real Madrid megvette volna a nyáron 250 millióért.Nagyobb üzlet lett volna a Liverpoolnak mint a Bayern csapatának a nyáron mikor eladta Vidalt.

Robi71 2018.10.18. 13:02:57

@julio alberto: Szuper! Akkor beszéljünk a klubvezetőkkel....én a Barca-éval, te a Pool-éval. Jön Salah és Mané....megy Dembi és Malcom. Arthur maradhatna...de ha a Pool csak így megy bele az üzletbe, akkor egy fene. Visszahozzuk az "oldalpasszkirály" Thiago-t....csak hogy lásd szeretem a brazilokat. :)

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.10.18. 14:46:17

Leó Messi: "A pénz nem motivál. Nem is tesz jobb futballistává, én akkor vagyok boldog, hogy a labda nálam van."

julio alberto 2018.10.18. 17:47:20

@Robi71: Mondom én lennék a legboldogabb ha Mo Salah 250 millióért eligazolna,de hát ha így folytatja jó ha negyedét fogja érni az idén végén.Malcomról volt szó tavaly odaát,de a munkavállalási téma miatt sajnos megakadt a transzfer.Dembeléről szó sem volt odaát de erről már a nyáron is írtam.Egyébként bírom a hozzászólásaid..Leírod hogy odavoltál a Guardiola vezette Barcáért,a titki-takáért.Utána meg leírod azokat a játékosokat akikkel azt a taktikát esetleg meg lehetne játszani.

Robi71 2018.10.18. 22:58:37

@julio alberto: Azért nem gondoltad komolyan, hogy Salah megismétli a múlt szezonbéli produkcióját...ha megtenné, ő lenne az "új Messi" és amint tudjuk, ez nem ebben a században fog megtörténni.
Másodsorban te vagy az aki a leggyakrabban dobálózol azzal a közhellyel, hogy "szervezett csapatjáték". A Pool rendesen bevásárolt a nyáron (talán az övék volt a legsikeresebb átigazolási szezon), jobb lett a keret (a cserepad) és jobban eloszlanak a felelősségek is. Salah nem csak kevesebb gólt szerez, de jóval ritkábban kerül (hozzák) helyzetben is. Az sem kizárt, hogy fele annyi gólt szerez, mint a múlt szezonban, de a Pool bajnok és/vagy BL győztes lesz az idén. Ettől még Salah remek játékos marad.

Robi71 2018.10.18. 23:02:16

@julio alberto: Tiki-taka kivel? Dembélé-vel és Malcom-al? Ne viccelj! :)
Amúgy Pep féle történet megismételhetetlen...ezt ő maga mondta, de mi is tisztában vagyunk vele.

julio alberto 2018.10.19. 07:34:10

@Robi71: Tiki-taka Arthur és Thiago azok a játékosok akikre írtam...Ami a Liverpool csapatát illeti nem rég felháborodtál azon hogy ott nekem Mané a kedvenc játékosom.Remélem most már kezded érteni hogy miért...mint ahogy azt is hogy odaát miért a Firminot tartják a csapat legfontosabb játékosának az egykor klub ikonok.Veled ellentétbe én nem tatom az idén a Liverpool csapatát BL esélyesnek,már a csoportkör sem lesz egyszerű a Nápolyi vereség után,sőt..Ami a bajnokságot illeti az is nagyon nehéz lesz a City mellet a Sarri vezette Chelsea is komoly riválisnak tűnik nekem.

Robi71 2018.10.19. 09:19:13

@julio alberto: Te összetéveszted a tiki-takát a ... tingli-tangli-val. Thiago és Arthur az utóbbit képviseli. Nincs rágyorsítás, váratlan húzás, mélységi indítás a játékukban. Thiago esetében már nem is lesz....Arthur?... remélem igen, ha beverekedi magát a kezdőbe és bátrabban vállalkozik.

Robi71 2018.10.19. 09:25:48

@julio alberto: Nem voltam felháborodva...inkább csak meglepve a hirtelen váltáson. Miközben folyamatosan Firmino-t ékezted egyszer csak a semmiből bedobtad Sadio nevét, mint "kedvenc".
Nálam a Pool ott van a BL esélyesek között....nyilván nem egyértelmű favorit, ahogy a PL-ben sem.
Amúgy mit szólnál Firmino-hoz, mint Suarez utód?

julio alberto 2018.10.19. 10:43:49

@Robi71: Firmino nekem most sem a kedvenc játékosom,az ok egyszerű nem jön be nem a játéka,a Mané-é viszont igen.Firmino mint Suarez utód?Én úgy tudom az LFC csapatánál nem eladó kategória ellentétbe Mo Salah akinek van ár cédulája.Én a Liverpool csapatát továbbra sem tartom BL esélyesnek...igazából nálam arra a PSG,Manchester City duónak van sansza a jelenlegi formák és játék alapján.Ami a Barcát illeti Busquets mellet már van másik olyan játékosa is a csapatnak akinek nagyon tetszik a játéka,Arthur.

Robi71 2018.10.19. 11:14:35

@julio alberto: Nem azt kérdeztem, hogy eladó vagy sem...hanem, hogy szerinted beleillene a játékunkban. Firmino köztudottan nem klasszikus center (ahogy Suarez)...és ez nem csak azért mondom, mert nem ontja a gólokat....hanem mert inkább a Salah-Mané szélvészgyors szélsőduónak játssza le a labdákat és emellett még védekező feladatai is vannak. Talán vele menne a 433. (Suarez-el inkább a klasszikus centeres 4411, 451 vagy a 4231)

julio alberto 2018.10.19. 11:23:21

Firmino a világ egyik legjobb centere aki tud még más posztokon is magas szinten játszani.Simán beférne a Barcelona kezdőjében,sőt...

Raven1975 · http://www.staggeringbeauty.com/ 2018.11.02. 12:10:23

Andrés Iniesta: "A Barcelona ellen játszani? Fantasztikus pillanat lenne, ha megtörténne. Azt hiszem felejthetetlen lenne ez számomra és a japán szurkolók számára is."