A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #BarcaBetis

2018. november 11. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Ter Stegen - Sergi Roberto, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Arthur - Messi, Suárez, Malcom tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Cillessen, Umtiti, Semedo, Vidal, Denis, Munir és Alená

TV: 16:15, Spíler 2

Stream: https://hdstreams.club/live/ch1.php

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4214366035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celestial 2018.11.11. 19:36:13

Kikaptunk de azért nem ég a ház!!!! Miért kell megint eljátszani egyeseknek a mindent látó zsenit ? Érthetetlen
....utólag de könnyű már okoskodni :)
Ám nekem az fordult meg fejemben hogy Messi amekkora áldás néha ugyanakkora átok is nekünk( mit fogok én ezért kapni :),de igazából aki nem érti mire gondolok az csak nyugodtan)...mert ugye visszatért és valahogy megint nem tudtunk csapatként működni...megint volt egy-két alibiemberkénk...megint ott volt a fejben hogy itt a világ legjobbja nagy baj nem lehet...

katalan2 2018.11.11. 19:39:08

@celestial: Ez butaság! nem ő volt a probléma! A Betis jobb az Internél és a Rayonál. A Rayo elleni meccsen a Barca szerencsével nyert.

Eminusz 2018.11.11. 19:39:38

Kell egy jobb hatved es Busquetset most mar tenyleg ideje kirakni a kezdobol... O az egyetlen, aki meccsrol meccsre hozza a stabil sz*r produkciot! Nem Rakitictol kell megvalni! A horvat meg mindig hasznos tagja a csapatnak es jobban megereznenk a hianyat, mint az elobb emlitett uriembernek! Kicsit felek a kovetkezo meccstol, milyen lesz Ivan nelkul a kozeppalya, azt nem tudom, de remelem Vidal melto helyettesitoje lesz! Visca el Barca!!!

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:40:04

@Robi71: ebben igazad van, csak az èn oldalamat is hallgasd meg, lefogadom, ha Dembele ès Mbappè csapatot cserèlne, Dembele feltörne (gyenge bajnokság, nyíltabb játèk) Mbappè pedig visszaesne (lásd Coutinho, Alcacer) ès ez edzői hiba is, a vezetősèg nem szól bele, hogy milyen a felállás, egy csapat a kontrákra, vagy az ívelgetèsre (túlzok) èpít, amíg sikeres a csapat. Amit most játszunk az nem Tiki-taka (utálom ezt a kifejezèst, Rijkaard hozta vissza a rövid passzos rendszert, ès nem Guardiola), csak egy szenvedès, ès ez az edző hibája. (Persze nem azt szeretnèm, hogy buszozzunk Mourinho val)

katalan2 2018.11.11. 19:40:40

@Nagybarcelona: Ki hozta ki a legtöbbet a játékosokból? Az edző és a stáb.

Maestro10 2018.11.11. 19:41:26

@Pál Bence: Azért ne essünk át a ló túloldalára. Támogatom a La Masiás fiatalok beépítését, de kell melléjük igazolni klasszis játékosokat is, hogy évek múlva ők is azokká váljanak. Jelen pillanatban viszont kevés játékos van a csapatban, akire habozás nélkül rátudnám mondani hogy "na, ez a gyerek tényleg klasszis". És alapvetően ez a legnagyobb probléma.

Balázs37. 2018.11.11. 19:41:26

Az utolsó gól legalább barcásra sikerült

osborne 2018.11.11. 19:41:28

@celestial: Hasonlóan látom, most Messi 'visszatérése' nem működött. Legközelebb fog.

celestial 2018.11.11. 19:43:58

A másik meg hogy megint megvennétek a fél világot...
Honnan veszitek hogy nálunk is úgy játszanának mint pl a híres francia bajnokságban?
Segítek!
Sehonnan!!!
Csak az okoskodás megy!!!!
Xavi is megmondta hogy a Barca stílusát a legnehezebb megtanulni ehez a legnehezebb alkalmazkodni szal több tiszteletet a játékosainknak !!!!

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:47:08

Egy olyan edzőre lenne szüksèg, aki megszervezi a vèdelmet, de nyíltabbá teszi a játèkot (kevesebb passz), lehet, hogy tènyleg Busquetset kellene kivenni a játèkból, vagy amit règóta írok, feljebb tolni Rakitic helyère, vagy megcserèlni a kettőt, mèlysègi irányítónak tökèletes, csak pörgősebben...

katalan2 2018.11.11. 19:49:31

@faramuci69: Csak szólok, hogy ez a Real egy gyenge Real volt. Az Inter meg nem Betis szint.

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:52:37

A kp nem segíti kellőképp a támadásokat, ès vèdekezèsben sem a legjobb, (erre Vidal a megoldás, sajnos nem Arthur, aki szintèn lassítja a játèkot), vagy Cou + Vidal a kp-ra, (rombusz formáció, vagy karácsonyfa, kèt támadó kp-al, Messi, Cou, kicsit szèlebbről)...

Robi71 2018.11.11. 19:53:04

@Nagybarcelona: De a "mi lenne ha" nem játszik. :)
Olyan játékost kell igazolni, aki itt tud bizonyítani...a PSG-nek pedig ott. Nem mentség, hogy Dembi itt besült és Mbappé ott szárnyal. Habár a két játékos esetében nem csak az van, hogy megfelelő-e a hely ahol vannak....fejben is legalább ekkora a különbség. :(
A lényeg, hogy nem tudunk olyan tehetséget igazolni, aki nálunk teljesedik ki. Akkor nem marad más, mind mélyen a szebbe nyúlni és klasszist igazolni. Ez van...

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:56:18

Az hogy Valverde az edző, az nem azt bizonyítja, hogy jobban èrt hozzá, mint mi, (lehet 6 osztálya, mint Ronaldonak :-) ) ...

Nagybarcelona 2018.11.11. 20:02:25

@Robi71: olvasd vissza amit írtam a nyílt játékról, Valverde hibáiról, ès megèrted mièrt nem fekszik Dembelenek ez a rendszer, az intellektuális kèpessègeiről meg csak te irkálsz... (Magatartásbeli lehet, szintèn edzőn is múlik) Amúgy Suarez is ugyan úgy szenved, ugyan úgy problèmás, csak őt kedveled Dembelèt még nem (èn is mondhatnám hogy normális ember nem harap, csak èn kedvelem mind2 játèkost)

Eminusz 2018.11.11. 20:10:03

@Nagybarcelona: Szerintem meg egy olyan edzore lenne szukseg, aki nem 3 evben gondolkodik, hanem 10-20-ban! Mint Ferguson vagy Wenger! Nekik nem a pillanatnyi siker volt a celjuk, hanem hogy hosszutavon felepitsek es megtartsak a csapatot versenykepesnek! Akkor ne aggodj, nem 30 eveseket igazolnanak, hanem tenyleg ertekes fiatalokat es nagyobb hangsulyt feltetnenek a sajat nevelesekre is!

Robi71 2018.11.11. 20:14:18

@Nagybarcelona: Érdekes, hogy Rijkaard vagy Pep idejében tudtunk megfelelő játékosokat igazolni a saját nevelésű "gerinc"-hez. Ronaldinho, Eto'o, Deco, Henry, Alves vagy Villa.
Most ez nem megy...Dembi, Malcom vagy Alcacer nem ez a szint. És itt felesleges rendszerről beszélni. Ezek a játékosok semmilyen rendszerben sem képesek klasszis teljesítményt nyújtani.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:16:33

@Nagybarcelona: Arthur szerintem csak azért lassítja a játékot mert ezt látja a "rangidősektől".. ettől függetlenül én is elgondolkodom azon hogy Valverde mennyire Barca kompatibilis.. nem rossz edző, de nem karakteres, pontosabban az a karakter amit képvisel, nem illik a Barcához.. sőt, az ő karakterét leginkább a tavalyi Barcán lehetett érzékelni.. nem látványos játék, masszív vedekezés, biztonsági foci.. ezzel nekem nem is volt bajom, mert már leírtam parszom hogy nekem a győzelem számít, a körítés nem annyira :) De idén meg ez sincs, nonszensz hogy lepkefing csapatok úgy gázolnak át a védelmünkön mintha ott sem lennenek.. emlékszem én hasonló tendenciára a Lucho korszak bukásának évéből.. mégegyszer áteljük azt a borzalmat idén?

celestial 2018.11.11. 20:23:09

@Robi71: Alcacer 8 mecs 9 gól csak a Dortmundban és nem is játszik 90 perceket + vállogatot gólok.....
Ássd már el magad végre!!!!

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:25:32

@Robi71: És Lo Celso az a szint? Vagy szerinted a ligából jelenleg ki kepvisel olyan szintet mint anno pl Villa, Silva, Mata? Akit erdemes lenne leigazolni.. Griezmannon kívül szerintem senki.. most a PLben vannak a sztárok.. Szalah, Firmino, Eriksen, Kante, Hazard, De Bruyne.. csak a vezetést ez nem érdekli, inkább holland egyszezonos tehetségek után futnak, akikkel aztán uhyanúgy befürdünk mint Alcacerrel vagy Digne-vel (ők is bizonyítják hogy nem velük volt a baj, egyszerűen kevesek ide)

Sörenzen 2018.11.11. 20:27:50

Én sokakkal ellentétben nem a játékosokat, hanem a csapat vezetését, az elnökséget hibáztatom a gyenge játék miatt.
Ha nem ők irányítanák a játékos vásárlást, hanem két lépést hátrább lépnének, s mindent felelősséget hagynának az adott időben dolgozó edzőre, akkor talán más lenne. Igaz, akkor nem lehetne játszani a sok milliós pénzekkel...
A pénzekről. Dembele "árából" ma a fél Betist meg lehetett volna venni... De nem játszott, - ezt a luxust! - mert állítólag fegyelmezetlen...

Ha úgy lenne egy csepp esze a csapat vezetésének, akkor most tanulnának. Tanulnának az ellenféltől, - hogyan kell felkészülni egy fontos meccsre. A Betis készült a Barcából. Fordítva ez most nem volt elmondható...

Nem értek azokkal egyet, akik a hagyományos Barca stílust kérik számon a csapaton .Tessék észrevenni, a világ - és ezen belül a foci is - megváltozott.
Ma nem brilliáns technikájú játékosok, mint Ronaldinho, Rivaldo, vagy éppen az Il Fenoméno, hanem futóbolondok, sprinterek nyerik a világbajnokságot.
Még nem késő! Tessék tanulni!

MessiBarca 2018.11.11. 20:30:22

Azt akarták hogy Messi csináljon mindent. És Busquest és Rakiticst miért kell játszani?

2018.11.11. 20:32:43

@Maestro10: Pont hogy jelenleg estünk át a ló túloldalára hogy mennyire semmibe vettük az akadémiát. Felesleges igazolások jellemezték az elmúlt éveket. Dembelevel és malcommal az élen.

Robi71 2018.11.11. 20:39:26

@DISTANTxTHUNDER: Ezeket a játékosokat a PL-ből lehetetlen leigazolni. De ha mégis, akkor mennyiért...ha Coutinho 160 millióba került? 200+
Anno, amikor Cou-t és Dembi-t leigazoltuk eldőlt, hogy Szalah, Eriksen, Hazard vagy De Bruyne nem lesznek Barca játékosok. Ezt kellene neked is végre megértened. Mi erre a két játékosra tettük le a voksunkat (és 300 milliót). Hogy jól döntöttünk? ....szerintem nem.

Robi71 2018.11.11. 20:42:34

@celestial: Majd te fogod elásni magad hamarosan...Dembi-vel együtt. Csak figyelj...

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:49:23

@Sörenzen: Futóbolondokra nem építhet a Barca amíg a lassúsági rekordokat mimden meccsen döntögető Busquets és Rakitic alkotja a középpájánkat.. így is visszafogják Arthurt és Coutinhot (mimdketten ennél sokkal gyorsabb játékhoz vannak hozzászokva).. amúgy igazad van, ami a vezetést illeti :)

Maestro10 2018.11.11. 20:51:53

@Sörenzen: Akkor álljunk be a sorba? Most komolyan? Igazoljunk agyatlan sprintereket akik 10 mp alatt futják a 100-at, de egy csepp eszük sincs a focihoz? Tényleg, ez lenne a jövő? Akkor a La Masia, és az utóbbi 30 év munkája is mehet a kukába. Továbbra is tartom, hogy a hagyományos Barca stílust tartani lehetett volna, a rendszerbe illeszkedő játékosok, és a saját nevelésű fiataljaink beépítésével, ugyanis a rövid passzos játékrendszer még működik. Elég ha megnézed a Manchester City-t: De Bruyne, Silva, Mahrez, Bernardo Silva, Laporte, stb. Ezek olyan játékosok akik Guardiola által nagyszerűen elsajátították ezt a stílust, és sikert sikerre halmoznak. Változott a világ valóban, és vele együtt a foci is, de még nem olyan drasztikusan, hogy mindent amit eddig felépítettünk hosszú évtizedek során, azt most egyszerre el kellene dobni. A hiba az átigazolási stratégiánkban, és az akadémia elhanyagolásában keresendő, nem pedig a stílusirányzatunkban, ami oly sok sikert hozott idáig.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:53:20

@Robi71: Akkor viszont szembe beszélsz sajat magaddal.. egyszer azt írod hogy ki a nem szint, masszor pedig hogy aki szint azt szerinted nem lehet leigazolni.. mi lenne a megoldás? :) Nem hiszem egyébként hogy abból a cirka 100-120 millioból amit a nyáron játékosokra kötöttünk, plusz a kb 110 millióból ami eladásokból folyt be, ne tudtunk volna venni egy klasszist a listámról :)

celestial 2018.11.11. 20:58:33

@Robi71: na hogy jön ide Dembi te nagyonhülye?

De bocs majdnem elfelejtettem hogy egy meduzában több gerinc van mint benned és azt hittem a témához is tudsz szólni....segitek mert valószinű a túlterhelt agyad(?) már nem emlékszik Alcacert becsmérelted ( 8 mecs 9 gól)(többek között) te pöcs....én meg jeleztem hogy azok a fránya tények megint nem téged igazolnak..de tudom a magadfajtát az ilyesmi nem zavarja ne aggodj....a virtuális világod falai stabilan állnak :) ahol vmi edzőzseninek képzeled magad :) ...na további jó álmodozást....

2018.11.11. 21:05:50

@katalan2: Akkor a te logikádat követve,a Milán jobb csapat mint az Inter,mert ahétközi Európa liga meccsen 1-1 játszott a Betis vendégeként,aki mint tudjuk szerinted jobb az Internél.

Robi71 2018.11.11. 21:13:54

@celestial: Kussolj és figyelj, te nulla IQ. Minden engem igazol.

kritizator 2018.11.11. 21:15:34

Látjátok ezért jók a vereségek, mert jól össze lehet veszni rajtuk:)

Győzelemnel nincs nagyon ilyesmi

Robi71 2018.11.11. 21:15:53

@ntibi67: A Betis nyert az előző körben Milánó-ban. :) Otthon is jobbak voltak.
A Betis jobb csapat, mint az Inter.

kritizator 2018.11.11. 21:22:47

Egyébként szerintem is nagyon nagy gondok vannak a csapattal:edző túl, jatekosostul stb. De vezetjük a bajnokságot : mi lehet a többi csapatnál?

Robi71 2018.11.11. 21:26:59

@kritizator: A gondok nem újkeletűek...idestova legalább 3 éve tartanak. De én még korábbra datálnám, Pep távozása óta. Időnként volt egy-egy felvillanás, de a lejtmenet azóta tart.

Sörenzen 2018.11.11. 21:41:50

Nehéz lesz megemésztenünk ezt a nagy zakót....:(

hokihari 2018.11.11. 21:50:43

@Sörenzen: Nagyon.Ez szornyu volt Igy.Csapatkent nem funkcionaltunk.Eleg OS-spelaren vissza ment minden. Pedig jo focistaink vannak.Nagyon kette szakadt a csapatunk.Sokszor fennragadtak vedoink es közeppalyasok.Stabilabb vedekezesboöl kell indulni.

Robi71 2018.11.11. 21:54:51

@DISTANTxTHUNDER: De hát ezt számtalanszor megbeszéltük. 800 milliót költöttünk el az elmúlt 5 évben. Ha minden évben igazolunk egy-két klasszist, akkor nem itt tartanánk. Suarez volt az utolsó ilyen igazolásunk. :(

hokihari 2018.11.11. 21:57:09

De Gondolom ezert kar egymast hulyezni itt a blogon mindenki mas velemennyel van a jatekrol jatekosokrol. Edzö felelössege kit jatszat kiben bizik eppen. Nehe en is maskepp allitanam össze a csapatot mas taktikaval de innen a gep mögul könnyu. Nem engem szid Sok szaz millio Barca drukker ha nem jön be a terv.

hokihari 2018.11.11. 22:02:13

En rossz igazolasnak gomest gondolom. A többiekkel lehetne Mit kezdeni nagyobb turelemmel. Nem rossz focistak. De ha kapkodas van az nem jo. Egyszer Demi kikapunk Malcom jön aztan Semedo Artur stb.... Igy Egyik sem mer jatszani nehogy hibazzon aztan lapat. Pedig a "menöink" is hibaznak annyit!

Red Cule 2018.11.11. 22:02:16

Mondjuk, nem ártott volna Messit pihentetni... Csereként behozni... Nélküle jó volt a csapat, harcos és kreatív. Ok, legyőzzük az AtM-t.

2018.11.11. 22:06:06

@Robi71: 2018.11.08. Betis-Milán 1-1

Robi71 2018.11.11. 22:07:16

@hokihari: Ha bajnokságot és BL akarunk még nyerni, akkor bajnok játékosokat kell igazolni. Nem rossz játékosok, ha a középszert célozzuk meg, de bajnoknak egyik sem az.

Robi71 2018.11.11. 22:09:26

@ntibi67: 2018.10.25. Milan-Betis 1-2

FCB_László 2018.11.11. 22:35:09

Szerintem nem Valverde hibája volt .
Valaki írta (most nem nézem vissza bocsi) hogy abból főz amilye van .
Legalább izgalmasabb lesz Madrid ellen játszani legközelebb.
Nem egyedi probléma, valahogy idén nem megy a szekér sok nagy csapatnak sem , most mi sem úsztuk meg .
SR val kellene valamit csinálni, csipem meg csak a sajátunk de nem hátvéd , ezt be kellene látni .

kritizator 2018.11.11. 23:14:55

@Red Cule: ha nem játszik Messi akkor 11 játékos hajt mint az ökör. Ha játszik Messi, akkor Messi és Suarez nem védekezik, a többiek alibiznek, hogy majd Messi megoldja. Messi lő néhány gólt, de a védelem többet kap be. Így nehéz győzni. Vagyis effektíve Messi jelenléte a bűnös.

2018.11.11. 23:15:52

@DISTANTxTHUNDER: Hát lehet hogy nem tudtatok volna annyiból igazolni. Jelenleg top csapatból klasszist csak 2 féleképpen lehet megszerezni: 1: ha lejár a szerződése, vagy ha utolsó évébe lép és kb féláron eladják. 2: ha a játékos elkezd hisztizni, nem jár edzésre, telesírja a médiát..stb.

Az hogy letesztek 200 misit egy chelsea vagy city magasról lekakilja. Hazard is finoman jelezgette hogy eligazolna és minden vágya hogy a realban játsszon. De a chelsea közölte nem eladó és a real 220 milliós ajánlatát is elutasították. (majd most nyáron utolsó évébe lépve eladják olcsóbban nekik)

A másik hogy szerintem igazán igazán nagy sztárt nem tudtok igazolni, mert nem biztos hogy jönni akar amíg Messi itt van. Egy klasszis pontosan tudja magáról hogy klasszis, tehát elvárja hogy rá építsék a csapatot, ő neki passzolják a labdákat, ő legyen a gólkirály, őt jelöljék az arany lasztira..stb. Tehát az övé legyen a csapat. Na a barca az Messié. Amíg ő vissza nem vonul igazán nagy sztár nem fog jönni csak ha bevállalja hogy csak másodhegedős lehet. Jó játékost, közvetlenül az elit mögöttieket már lehet hozni, de a legszűkebb élmezőny (pl akiket említettél) nem jönne szerintem.

Kertai Dávid 2018.11.11. 23:27:36

@FCB_László: csak sajnos amíg Semedo nem hozza ezt a szintet addig mást nem lehet berakni oda csak Robertot :/ én is annak örülnék ha a posztján játszana végre, de sajnos egyenlőre Semedo kevés, ezér muszáj ott játszania...

Robi71 2018.11.11. 23:28:27

@mark666: Ismersz olyan "nagy sztárt" Messi-n kívül akire rá lehet építeni egy BL esélyes csapatot?
Messi "mögé" korábban olyan játékosok jöttek, mint Henry, Villa, Sanchez, Suarez vagy Neymar. Akkor most mi van?

Robi71 2018.11.11. 23:29:23

@Kertai Dávid: Roberto-nak melyik a posztja?

osborne 2018.11.11. 23:34:34

@Red Cule: Túl korán tért vissza Messi. ATM ellen már jó lesz.

kritizator 2018.11.12. 07:00:28

@osborne: nem neki kell jonak lennie, hanem a tobbieknek

Bolha10 2018.11.12. 07:10:52

@Red Cule: teljesen igaza van. De ez a jatekosok hibaja! Miert nem hajtanak jobban ha Messi a palyan van???

FCB_László 2018.11.12. 07:25:14

@Kertai Dávid: csak akkor ezt nem értem miért nem igazoltunk jobb szélső hátvédet ?! :D

katalan2 2018.11.12. 07:36:43

@mark666: Hagyjuk ezt a másod hegedűs dolgot! Messi mindenkinek segít, és senkit sem nyom el. Nincs olyan játékos, aki köré lehetne építeni csapatot.

Barc A ti 2018.11.12. 07:36:49

Kellene venni egy jó jobbhátvédet.
Roberto alibi focit játszik, kreativitás és védekezés nulla.

A meccs elején gólra törően játszhatnánk, nem a kapusunknak passzolgatni.
Tili-toli, tesze-tosza játék ment, majd csak lesz valami.

Ironikusan jegyzem meg, hogy majd a BL megnyerésével kárpótolnak minket a fiúk.

katalan2 2018.11.12. 07:42:30

Még jó, hogy nem azt írjátok, hogy Messi miatt kaptak ki. Tegnap ennyit tudtak. Gyenge volt a középpálya. A Betis jól felkészült a Barca játékából. Szerintem a 442-és rendszer jobb lenne ennek a csapatnak.

Bolha10 2018.11.12. 08:25:11

@celestial: én nagyon nagy Messi fan vagyok, de ahogy irod: amekkora aldas Messi, mar-mar akkora atok is. Mert mikor fenn van a palyan, a tobbi jatekos automatikusan visszavesz(Majd Messi megoldja..). És ez nem Messi hibaja! Ő is tehetne tobbet, de nem az ő hibaja elsosorban. 1: tett ő mar annyit a csapatert az elmult tizenevben, hogy igy 30 felett ne rohangalja szet az agyát, 2: még igy is is a legjobb, 3: amikor azert idén fontos volt, akkor odatette magat. Mar nem motivalja őt, ilyen kisebb csapatok ellen a 100 %-ot kirakni a palyara. Hisz annyiszor megtette palyafutasa soran. Szerintem egyszeruen egy jo pszichologusra lenne szuksege a csapatnak, aki elmagyarazna nekik, hogy ha ott van Messi a palyan, akkoris tegyék oda magukat, ő nem egy Megváltó! Megha az elmult evek soran nemegyszer erre is utalt a jateka. :) Ennyit kéne csak tudatositani a csapattal.

PeppyRapier 2018.11.12. 08:27:39

Nem kell azért mindent eltemetni. Ez egy meccs volt, sajnálatosan a legrosszabbak közül, de hosszú még a szezon. Mindenesetre az tény, hogy Valverde hatalmas hibákat követ el, amik nem biztos, hogy beleférnek majd a végelszámolásban.

Borzasztóan fáradt volt a csapat, de nem is csoda, hiszen az elkerülhetetlen cseréken kívül, továbbra sem rotál Ernes-tó egy kanyit sem. Nem csoda hogy mindenki a seggén vette a levegőt. Egyedül Malcom és Messi kerültek be az Inter elleni meccshez képest, és mind2en csak azért mert muszáj volt a kimaradók miatt. Így ezt nem lehet.

Mi értelme a hatalmas keretnek, ha mindig ugyan az a 11 játszik? Semedo pazar formában van, de mindig Robi játszik JHV-be. Vidal csak álmodozhat a kezdőről, ahogy eddig Malcom is. Nem csoda ha nem volt meg az összhang a támadósorban, hiszen a Brazil nem is a posztján játszott, ráadásul most játszott először együtt a nagyokkal (leszámítva azt a 2x 10 percet eddig csereként). Na és ez is kinek a hibája?

És akkor ott van Messi esete. Amíg ő nem volt, addig a csapat 2x akkora erőbedobással küzdött, ráadásul az egyetlen pozitívuma az ő sérülésének (persze nem szép ilyet mondani) hogy a csapat védekezése stabilizálódott. Most ő visszatért, 1 ember ugrott a védekezésből, mindenki más pedig elkényelmesedett, hogy "itt van Messi, majd ő úgyis megoldja." Suárez-nél megint előjött a Messi láz, amikor minden honnan, de még a gólvonalról is neki passzol, holott sokszor lenne jobb opció, és láttuk mire képes, ha neki kell vezetnie a csapatot.

Nem Messi hibája ez, de korai volt még őt visszadobni a csapatba. Válogatott szünet jön, még simán pihenhetett volna, a helyén Vidal-al pedig hoztunk volna egy kiélezett 1 gólos meccset, csereként pedig Malcom helyett még el is dönthette volna a meccset az Argentín. Arról nem is beszélve, hogy így Malcom is kezdhetett volna a helyén a jobbszélen.

Bolha10 2018.11.12. 08:30:12

@Bolha10: tegnap is milyen bőröket osztott ki.... Ez a baj, ezt latjak edzesen is meg mindenhol tőle, konnyebben hatradolnek, “á itt van Messi, nem nagyon lattuk még hasonlo jatekost eletunkben, majd megoldja a meccseket”. Foleg azert ugye mert Messi mar nem fiatal(nem is oreg még), az ujabb jatekosok hajlamosak ilyenfajta gondolkodasmodra. Mikor egy ilyen Zsenivel jatszhatnak egyutt...

Bolha10 2018.11.12. 08:31:23

@PeppyRapier: igen, kb en is ezt mondom.

Bolha10 2018.11.12. 08:36:16

@Bolha10: de mondjuk en ezt mar evek ota mondom. Nem ujkeletu dolog ez. Csak nem tudom, mi a megoldas.... illetve gondolok valamire. De arra gondolni sem szeretnék... :) :(

Bolha10 2018.11.12. 08:42:34

@Nagybarcelona: ez mekkora hulyeség. Szerinted itt valoszinusitheto, hogy barmelyikunk is jobban ert az edzoskodeshez mint Valverde? :)) Ezt azert gondold át. Pedig nem nagy kedvencem nekem se, de azert na....alljunk mar meg egy szora! Ilyen kijelentesek...

Kertai Dávid 2018.11.12. 08:46:24

annyira bírom hogy ha gólt kapunk vagy szarul játszunk mindenki a védelmet szidja... a középpálya talán dísznek van?! második gólunkat úgy végignézték premier plánban hogy az szégyen... Arthur is úgy elfáradt hogy az utóbbi 3-4 meccsen már semmit sem mutat, de beszélhetünk itt arról hogy de szar Pique meg Roberto... negyedik gólunkat az isten király Alba mellől lőtték, de őt persze senki sem szedi elő :) persze nem is kell, csak azt mondom hagyhatnánk már ezt hogy mindig a védelem a hibás... egyik sem volt védelmi hiba, csapat vagyunk, csapatként kell védekeznünk és nyernünk is

Bolha10 2018.11.12. 08:47:20

@Robi71: ezzel abszolut nem ertek egyet. Vidalt sutázod Suarezzel szemben... mikor a fél vilag sutázza! :) A kapu elott tud a vilag legjobb 9-ese lenni, de mezonyben.... az utobbi 1-2 evben netto emberhatrany mezonyben. Amennyi labdat ő elad....a csapat tobbi tagja osszesen nem ad el annyit! Es mondom ezt ugy, h en alapvetoen szeretem. De Vidal mezonyben sokkal jobb. Es azert nem egy ugyetlen jatekos...

Bolha10 2018.11.12. 08:53:02

@Kertai Dávid: persze, az egesz csapat hibazott. A 2.golnal valoban lemaradt az egesz kozeppalya, de azert a vedelem megvolt.(tobben is voltak, ugy emlekszem). Mégis maradt 2(!!) ember is uresen. De ennek ellenere is egyetertek veled, csapatszinten hibaztunk, semmikepp csak a vedelem a hibas! De sok van még...

Kertai Dávid 2018.11.12. 08:57:45

@Bolha10: hát igen, voltak bajok a helyezkedéssel szajnos... de igazából kezd olyan lenni a felfogásom hogy kit érdekel egy vereség ha a BL-t a végén megnyerjük... ez volt Guardiolánál és Enrique első évében is... néha becsúszott egy vereség hazai pályán, de aztán a végén mi örültünk :) vagy real mit csinál évek óta... szóval amíg a nagyon fontos meccseket hozzuk, addig igyekszem elengedni az ilyen 1 meccses hibázást

Bolha10 2018.11.12. 08:58:03

@Robi71: ezzel viszont nagyjabol egyetertek. Talán.. A 30+ osok mar kifele mennek(azert 1-2 ev még boven bennuk lenne top szinten is), az ujak meg valamiert nem akarják hozni azt a szintet, ami elvarhato lenne.... Nem mind, de sokan.

Bolha10 2018.11.12. 09:00:10

@Kertai Dávid: szerintem a csapat is igy van! De ez elég kockazatos dolog.... te is tudod.

2018.11.12. 09:06:06

@Bolha10: a 2. gólnál 6 betis játékos volt 4 védővel szemben.

Bolha10 2018.11.12. 09:07:05

@Bolha10: meg ugyanakkor nem most kell pörögni. Majd tavasszal. Egyelore jol allunk még mindenhol, tavaszra kell osszeallni a kepnek! Novemberben semmilyen dijat nem osztanak.

Bolha10 2018.11.12. 09:11:52

@Pál Bence: igazad van. De ettol fuggetlenul, mikor beadta a Betis jatekos oldalrol a labdat, 3 tamado volt 4 vedore! Es mind a 3 tamado teljesen ures volt!!!!! Ugy, hogy 4 vedő volt ott! De termeszetesen a kozeppalyas vedekezes is 0 volt. Busquets, Rakitic, Arthur, mind-mind lemaradva.

Bolha10 2018.11.12. 09:20:44

@Bolha10: es Tello adott 2 golpasszt ellenunk.... en mondtam regen is, nem kellett volna elengednunk. En emlekszem, Messivel nagyon megértették egymast! Gyors volt, agilis... szelsonek tokeletes. mindenkepp adtam volna még idot neki. Lehet nem vallt volna be, de tul hamar lett eladva. Ki tudja, ha megszokta volna a nagyok jatekat, (fiatalon lett elengedve, 22 evesen)akár egy Pedrohoz hasonlatos szelso is vallhatott volna belole. Nekem anno tetszett .

Sörenzen 2018.11.12. 09:21:46

@Bolha10: Pedig nem írt hülyeségeket "Nagybarcelona".
Mit gondolsz, milyen végzettség kell ahhoz, hogy valaki "edző" legyen?
Mennyit kell tanulnia annak, aki edző lesz?

Hát nem sokat... Kevesebbet, mintha valaki mérnök, vagy orvos akar lenni.

A tegnapi vereségben nyakig benne volt Valverde, aki ugye a csapat vezető edzője, akinek feladatai közé tartozik a csapat összeállítása is.
Itt, ezerszer leírtuk, hogy SR nem alkalmas a jhv posztra, de Ő akkor is odarakja. Vagy saját döntése, vagy "felülről" utasítják, más nem lehet. Azért mert nekünk nincs edzői licencünk, azért szemünk van!
A másik. Rakitics szinte az egész nyarat végig focizta, mégis állandó kezdő. Senkinek nem jutott a stábban az eszébe, hogy idegileg elfáradhat?
És akkor persze minden sz@r összejön... Az a Ter Stegen, aki világklasszis, ő is hibázott, mert ő is "emberből" van.
Hidd el, nem ördöngősség az edzői munka, egyszerűen csak empátia, intelligencia és egy kis emberség kell hozzá. Üdv: S

Robi71 2018.11.12. 09:49:32

@katalan2: Messi-nek nem lett volna szabad hosszabbítani....bármit és bármennyit ígértek Bartomeu-ék. Lépnie kellett volna, hadd építsenek új csapatot nélküle.

Robi71 2018.11.12. 10:00:52

@katalan2: Érdekes, korábban olyan játékosok voltak Messi körül, akiket az ő játéka ihletett és ezáltal még jobbak lettek. De ez igaz volt vissza is...Messi-.nek is volt kire felnézni.
Most ez teljesen megváltozott. Kihalt a "kékvérűség", megtöltöttük a csapatot prolikkal. Milliomos újgazdagok lettek....a szó negatív értelmében is.

Berbatov 2018.11.12. 10:01:07

@PeppyRapier: Egyetértek, tegnapi meccset Valverde elbaszta, mondjuk a Betis elméletben fáradtabb lehetett, hiszen csütörtökön játszottak a Milánnal. Semedot és Vidalt kezdetni kellett volna, de persze utólag okos az ember. Messi visszatérésével visszajött a csapat instabilitása is a védekezésben, sokat számít, ha egy ember nem támad le, és nem védekezik. Mondjuk Leo tegnapi hozzáállását nem értem, miért nem tett bele semmit a védekezésbe, ő aztán végképp nem lehet fáradt.

Berbatov 2018.11.12. 10:10:57

Közben Mina a Chelsea ellen kezdett a sérüléséből felépülve, és rögtön a meccs emberének választották. :D Gomes is alapember lett az Evertonnál, remélhetőleg nyáron megveszik.

LDzsi 2018.11.12. 10:55:23

@Sörenzen: ez olyan hogy vannak akiknek van nyelvvizsga papírja de úgyahogy beszéli a nyelvet, és van akinek nincs róla papírja de folyékonyan beszéli a nyelvet. A papír az még nem jelent semmit.

LDzsi 2018.11.12. 10:58:12

@Berbatov: a Betis ennek ellenére is extra motivált lehetett, sőt, az ilyen csapatok mindig motiváltak ha a Barcát verhetik meg. A Barca ellenben kevésbé motivált. Akárki akármit mond, igenis az edző feladatai közé tartozik hogy hogyan motiválja a játékosokat.

Bolha10 2018.11.12. 11:58:53

@Sörenzen: oké, de basszus, ezer éve edző! Ugy, hogy elötte csak elvegezte(tanult). Itt szerinted kinek van ilyen pedigréje? Ne hulyeskedj mar! :) “van igaza..” ja... kb semmi.

Bolha10 2018.11.12. 12:00:01

@Bolha10: bocsanat: “pedig nem írt hulyeseget”. Ja nem.... itt edzők kommentelnek...igen.

Bolha10 2018.11.12. 12:04:54

@Sörenzen: “Hidd el, nem ördöngősség az edzői munka, egyszerűen csak empátia, intelligencia és egy kis emberség kell hozzá. ”
:DD Basdki, ki mondta, h ördöngösség?! De ne essünk mar at a lo tulso oldalara, hogy itt jobb edzonek hisszuk magunkat a fotelbol! Ezt meg kell magyarazni? Tenyleg? Szerintem a legalapabb(azt hiszem, most a C licenc a “legkisebb” Magyarorszagon) kepesitese nincs itt senkinek. De ha lenne is.....na. Valverde a 10-szeresét tette mar le az asztalra. Minimum. Mirol beszelunk??! :D

Bolha10 2018.11.12. 12:10:22

@LDzsi: persze hogy az edzo feladata! Ugyanannyira feladata mint pl a taktika. Egyetertek.

katalan2 2018.11.12. 12:13:13

@Berbatov: Tudjuk, mindenért Messi a hibás. Ennyit tudtak tegnap a többiek. Messi meg sérülésből tért vissza.

Bolha10 2018.11.12. 12:14:27

@Berbatov: szerintem meg a csapat eppen ugyanugy elbasta mint az edzo! Egyik se hibasabb a masiknal. Biztos nem azt mondta Valverde, ne tegyétek oda magatokat! Nagyon egyszeru, csak a mezt vitték ki a palyara, “egy Betist ugyis megverunk hazai palyan, mi vagyunk a naaaagy Baaaaaarcelona!” Ez pontosan ugyanannyira a csapat felelossege is mint az edzőé!

katalan2 2018.11.12. 12:14:38

@Robi71: Igen, igazad van, de családdal már nem olyan egyszerű.

katalan2 2018.11.12. 12:18:50

@Robi71: Ebben is igazad van. Igen, ahogy írod, kihalt a "kékvérűség". Kezelhetetlen játékosok vannak a csapatban, sajnos. Teljesen más focistílust képviselnek.

Bolha10 2018.11.12. 12:33:05

Szerintem az is baj, mar nem vagyunk olyan jók, hogy igazi motivacios erő nelkul barkit is legyozzunk. Egy valamirevalo csapatrol beszelek. Meg foleg a bajnoksagra ertem. Ott mar nincs akkora motivalo erő mert pl Messinek teli a padlas vele. Es ha a tobbi jatekos azt latja a palyan, hogy a vezér, az ikon nem motivalt.....ez Messi felelossege is! De hozzateszem, ő azert az elmult tizenvalahany evben rendesen odatette magát! Valahol megértem, hogy mar nem olyan elánnal küzd.... majd most válik el, mennyire tud VEZÉRRÉ válni, lélekben. Mert még mindig magasan ő a legjobb jatekos a vilagon, most egy kicsit mást, lelki tenyezőt kell hozzatennie. Nem tudom, fog-e neki sikerulnie. En igy latom, aztan lehet, tök baromsagokat gondolok. :D

faramuci69 2018.11.12. 15:36:33

Basszus, egy vereség volt csak, ráadásul több dolog is összejott. Lehet belole tanulni. Azert aki rotaciot emleget, nézzen körül. Denis sok eselyt kapott, de nem élt veluk. Umtiti, Verma sérült, igy Pique, Lenglet nem pihenhet. Alba sem. Nalam Semedo sem bizonyitott meg. Egyedül Vidal lehetett volna kezdo, de vele is kaptunk 2 gólt. Nem akarom Valverdet megvedeni, de nelkule lehetne sokkal rosszabb is. Oruljunk, ha Vidal es Arthur bejatszak magukat a csapatba. Coutinho kapaja ossze magát. Dembele oriasi csalódás. Malcom meg javulhat, de ahhoz az edzesen is mag kell halni.

faramuci69 2018.11.12. 15:39:15

Nem 1 ev rendbe hozni amt Lucho elherdalt. Az elnok sajnos marad, igy bizzunk abban, hogy veszunk valakit, aki klasszis lehet. Azert ez a keret tavaly ota erosodott, csak az alap jatekosok oregedtek, ami nekunk a legrosszabb. Sajnos egy ilyen generacio valtas sehol aem lenne sima ugy.

faramuci69 2018.11.12. 15:42:05

Kellene egy klasszis jobbhatved, es klasszis kozeppalyas is. Mondjuk egy Kimmich, Raboit duó sokat javítana. Persze ez csak álom. De Ligt nem égető, talán tul draga is lenne. Van harom remek középső védőnők, vagy jojjon egy rutinos vagy egy feltorekvo fiatal, de szerintem a ligabol.
süti beállítások módosítása