A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccskeret #BarcaLeganes

2019. január 19. - Berbatov

Ernesto Valverde kijelölte 19 fős keretét a Leganes elleni hazai spanyol bajnokira. Sérülés okán UmtitiSamper és Rafinha, technikai döntés miatt Denis Suárez a kimaradók névsora.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4214573294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.01.19. 20:12:10

Verma visszatért, viszont valószínűleg a végleges meccskeretből kimarad. Denis úgy néz ki közel a távozáshoz.

2019.01.19. 20:24:34

Lehet hogy katalan2 eret fog vágni magán mert Mbappe beérte Messit a 17 góljával.

PeppyRapier 2019.01.19. 20:45:36

Kíváncsi leszek Coutinho bentmarad e a kezdőben. Az elmúlt 3 meccsen kezdett, amíg Messi, Suárez és Dembelé is pihent legalább egyszer. Ergo most vagy ő jön a sorban, vagy mind a négyen kezdenek. A középpályán Busquets tuti kezdő, mellette bárki szerepelhet, míg a védelemben ideje hogy Piqué is megkapja Murillo-t társnak.

Robi71 2019.01.19. 20:52:25

Úgy néz ki, hogy kialakult a kimaradó sorminta....a múltkor Malcom, most Denis. :)

sunt 2019.01.19. 20:53:12

Biztosra veszem, hogy DS azért marad ki, mert távozik.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.19. 21:19:45

@ntibi67: Bár a La Ligában is lenne egy Guingamp :)

sunt 2019.01.19. 21:26:48

Nagyon meg lennék lepve, ha januárbaqn középpályász igazolnánk.

Sörenzen 2019.01.20. 08:34:04

@DISTANTxTHUNDER: Azért ez így nem elegáns... Egy nyilvánvalóan gyenge - a párizsiak minden második lövése gól lett - kiscsapatot 9 góllal alázni!

Nagybarcelona 2019.01.20. 09:05:32

Állítólag a Chelsea 100 millió fontot ajánlott Cou-èrt. Elcserèlhetnènk Hazard-ra (már Neymar helyett őt kellett volna hozni, posztra, manapság csatárkènt játszik, Suarezt is tudná pótolni, nem tudom mennyire szeretne a Realban játszani, vagy csak feljebb akár lèpni...), Aki nem hosszabbítja meg a szerződèsèt, ès állítólag 100 millióèrt vihető. Ebben az esetben mehetne Malcom, a kölcsönben lèvő Gomes, ez kb 60 millió, + 44 Paulinhóèrt, + 60 millió a nyári átigazolási keretből, ebből a pènzből meg lehetne szerezni Eriksent, aki szintèn nem akar hosszabbítani, illetve. A Totthanam állítólag vinnè is Malcomtól. Így alaposan megfeicskázhatnánk a Realt, illetve bődületesen erős lenne a keretünk. (Tudom H. Valaki mindig padozna a 4 "csatár" közül, de Messi ès Suarez már nem fiatal, ès úgy látszik 3 frontra koncentrálunk) Todibo kiderül H. Beválik-e, de sztem a vèdő kèrdèst a vezetősègünk eldöntötte. Rabiot azèrt jöhetne mèg "ingyen". Ezzel a kerettel èvekig sikeresek lehetnènk...

Nagybarcelona 2019.01.20. 09:16:26

Nem Stuanikban kellene gondolkozni, hanem a Messi utáni èvekben, főleg ha van esèly megszerezni a fent említett játèkosokat. Eriksen állítólag jönne, Hazard kèrdèses, őt meg kellene győzni, H. Vele kèpzeljük el a jövőt. Fizetèsben kellene mindezt kigazdálkodni, ami nem könnyű, de Cou fizetèse sem kevès. Busquets is túl sokat keres (nagyra becsülöm, de irreálisan sok pènzt keres, a mutatott játèkához illetve. vèdekező kp-hoz kèpest). Rakiticnek is egyre több a rossz meccse, lassan őt is pótolni kell(Rabiot), ès ha választani fog a vezetősèg, úgy is Busquets fog maradni.

Raven1975 2019.01.20. 10:19:44

Nyertek a Madridok nekünk sincs más teendőnk, mint begyűjteni a 3 pontot.

Balázs37. 2019.01.20. 10:28:21

@DISTANTxTHUNDER: igem meg Amien, Caen, Troyes, Nimes, Strasbourg, Nantes.... Nem biztos, hogy jól írtam a csapat neveket

sunt 2019.01.20. 10:32:04

Nincs fiatal vezéregyéniségünk, ami nagy baj, mert örökké nem hagyatkozhatunk Messire. Hogy egy fiatal vezéregyéniség legyen, ahhoz kell kiemelkedő focitudás, megfelelő személyiség és végül, de nem utolsó sorban az, hogy a többiek elfogadják. Na nálunk ez a harmadik lehetetlen addig, amíg Messin kívül Busi és Piqué is vezérnek tudja magát.

Sörenzen 2019.01.20. 10:53:09

Elég furcsa az, amit írsz. - "Hogy egy fiatal vezéregyéniség legyen..." Értem, csak nem tudok ilyent, mert egy közösségben nem a fiatalok a tapasztaltak, a rutinosak, hanem az "öregek"
Akármerre nézek, nem látok ilyent. Egyszer, valamikor régen volt egy edző, aki kifejezetten a fiatalokat favorizálta, - úgy hívták, hogy Arséne Wenger. Nála volt csapatkapitány Fabregas. Aki aztáén visszatért a nevelő egyesületéhez, ahol persze nem lett sem csk. sem vezéregyéniség, mert olyanok voltak a csapatban, mint Xavi, vagy éppen Puyol.
Ha a munkahelyedet nézed, ott sem a fiatalok a hangadók, hanem az idősebbek. Mert ők a tapasztaltabbak!
Ne érts félre, nem a fiiatalok ellen beszélek! Csak a fiatalság nem egyenlő a tapasztaltsággal.
Csak egy példa. A fiatal Ronaldinho akin látszott, hogy óriási tehetség, nem lehetett a brazil világbajnok csapat vezére, mert előtte még ott volt Rivaldo.
Üdv: S.

Bivi76 2019.01.20. 11:17:28

Ha már fiatal vezéregyéniségekrők megy a téma! Nem tudom ki látta tegnap a Real Madrid meccset. Hát ez a Vinicius Jr. egy zseni. Nem vezére még a csapatának, de bődületesen nagy potenciál van benne. Attól tartok, nagyon sok kárt fog még nekünk okozni az elkövetkezendő években. És még megy hozzájuk Rodrygo is, aki hasonlóan óriási tehetség. Felköthetjük azt a bizonyosat, annyi biztos!

kritizator 2019.01.20. 11:31:57

@Sörenzen: én is mérges vagyok, mert mbappe beerte Messit, de mennyi volt a Huesca ellen.?

kritizator 2019.01.20. 11:34:34

@Nagybarcelona: számolhatod te itt a bevételeket, eladásokat, de a fizetések elszalltak...

kritizator 2019.01.20. 11:38:46

Csak a fiatalság nem egyenlő a tapasztaltsággal.

Kivéve de Light

DISTANTxTHUNDER 2019.01.20. 11:42:56

@Bivi76: Nem baj mert nekünk itt van Rakitics és Busquets, a két ős-tehetség, akik bárki ellen képesek alibizni :)

Raven1975 2019.01.20. 12:00:10

SD Ejea - Barça B harmadosztályú bajnoki meccs élőben.
vercanalestv1.com/ver-barca-tv-en-directo-y-online/

Bivi76 2019.01.20. 13:08:21

@DISTANTxTHUNDER: Én nem szeretnék Barca játékost szidalmazni,megtettem jópárszor már.Én mikor megszerettem a Barcelonát,rabul ejtett a játékstílusa(1992),óriási csapatunk volt.Mint minden Barca szurkolónak,nekem is megvoltak,és jelenleg is vannak kedvenceim a csapatban.Nálam ebben spanyol játékos(Puyol,Luis Enrique kivételével)talán nem is volt. Természetesen kedveltem Abelardot,Ferrert,Sergit,Amort,Begiristaint,Bakerot,később Xavit,Iniestát,sorolhatnám,de nálam mindig a nem spanyol,főleg brazil játéákosok vitték a prímet.Soha nem szerettem a spanyol válogatottat,sőt,mindig ellenük szurkoltam,szurkolok.Nem tudok olyan csapatnak szurkolni,amelyik tele van Real játékossal,és maguknak érzik a sikert! Nem szeretnék sok spanyoilt a Barcában! Nekem nem kellene ilyen Stuani féle középszer,de sorolhatnám még a nevetséges jelölteket,akik sajnos felmerülnek a klubnál.Sokszor nevetség tárgya vagyunk.Engem nem érdekel ki mit mond,én mindig sztárokban,menőkben,zsenikben gondolkodok,mivel szeretett csapatomat a legjobbnak szeretném látni! Az hogy vezetjük a spanyol bajnokságot,szép eredmény,az hogy állunk a BL-ben,szintén remek,de akkor is valami nem okés a klubnál.Nekem legalábbis ez a meglátásom.Az edzőt nem érzem Barca szintűnek,és tele a csapat gyenge,középszerű,30-on túli játékossal,akik hátráltatják azt a fiatalítási projektet,aminek el kellene már kezdődnie,és amire Valverde teljesen alkalmatlan.Én erre az edzőre egy db.átigazolást sem bíznék,nem kérném ki a véleményét,mert nem sztáredző,semmi extra kvalitás.Abidalban bízom,remélem nyitva van a szeme a francia focistákon,és fiatal dél -amerikai klasszisokkal karöltve,egy nyáron kinevezett új sztáredzővel megoldják azt,amihez nem mer bsenki hozzányúlni. Én legalábbis ezt szeretném,de ez csak gondolom egy álom,mert minden marad a régiben. Ma estére sima győzelmet várok,fiatalok(Malcom,Alena,Dembelé,Arthur)remeklésével.Hajrá Barca!

DISTANTxTHUNDER 2019.01.20. 15:05:18

@Bivi76: Ha Abidal folytatja a munkákát es kihagyja Valverdét az igazolásokból, akkor minden érkező Malcom sorsára fog jutni.. Valverde következetesen nem jatszatja.. most is nagyon nyomják ezt a De Jong gyereket, kivancsi leszek rá, mert ő sem Valverde kérése az tuti.. ahogy arra is hogy mi lesz Rakiticcsel (vagy ahogy pár külföldi szurkolói oldalon olvasom: Rakishit).. ha De Jong jön, neki mindenképp mennie kell, és azt Valverde már nem biztos hogy le fogja nyelni..

Raven1975 2019.01.20. 15:25:40

Lionel Messi már több mint 800 Barcelona gólból vette ki a részét góllal vagy gólpasszal. Gólok: 576 + Gólpasszok: 225 = 801 :)
uploads.disquscdn.com/images/adb05370a0a1d9128b0a95354956405cec41d9a101195eb31204c114a808331e.jpg

Balázs37. 2019.01.20. 16:33:58

@Raven1975: akkor még 9 gól kell, és magvan pályafutása 650. gólja. Ha jól számolom

Balázs37. 2019.01.20. 16:50:24

@Bolha10: és a válogatott gólok??? 65 +576=641!!! Nem csak a barcás góljairól írtam!!! Olvass figyelmesebben és utána okoskodj!!!!

Bolha10 2019.01.20. 16:51:02

@Bivi76: hat bazze....te elég erdekesen gondolkozol a focirol. Es akkor finoman fogalmaztam.... Mar ertem , h szidtad itt tobbszor Iniestát. Valami nem kerek a fejedben. Te tartod magad a velemenyedhez, en meg a velemenyed alapjan ehhez tartom magam .

Bolha10 2019.01.20. 16:51:59

@Balázs37.: nem okoskodtam, kerdeztelek. Mert nem ertettem.

Bolha10 2019.01.20. 16:55:18

@Bolha10: most keltem, még nem forog kellokeppen az agyam.

Bivi76 2019.01.20. 16:57:29

@Bolha10: Engem hidegen hagy,mit gondolsz rólam! Nem is ismerlek! Az hogy kinek kik a kedvencei,az legyen már saját vélemény! Sőt,hogy olajat öntsek a tűzre,nekem Messi sem a kedvencem,és nem is lesz soha az,annak ellenére hogy a világ legjobbja! Ennyi! Még valami?

Bivi76 2019.01.20. 16:59:49

@Bolha10: Az az Iniesta téma meg ezerszer lerágott csont! Azon a meccsen mikor bíráltam,egy nagy fos volt! Ne keverd össze egy egész pályafutás megítélését,az egy meccsen nyújtott teljesítménnyel! Én nem az egész pályafutását minősítettem,hanem az aznapi teljesítményét! Ami egy nagy FOS volt!

Bolha10 2019.01.20. 17:01:42

@Bivi76: az nem baj, hogy nem Messi a kedvenced, nem kotelezo annak lennie. De az kicsit masabb, h utalod a spanyolokat a Barcaban meg ilyenek. Na mindegy.

Bivi76 2019.01.20. 17:30:29

@Bolha10: Hol írtam azt,hogy utálom a spanyolokat a Barcában? Figyu! Nekem soha nem voltak spanyol kedvenceim a Barcában.Talán Puyol,és Luis Enrique volt az,akiket hasonló módon kedveltem,mint mondjuk a velük egyidőben szereplő Rivaldo,Ronaldinho,sorolhatnám.Az hogy a spanyol válogatott ellen szurkolok az esetek nagy részében,megint saját dolog.Kit érdekel a spanyol válogatott? Barcelona szurkoló vagyok nem spanyol válogatott drukker! Nem tudtam,és tudok tapsolni ilyen Rauloknak,Butraguenoknak,Chendoknak,Martin Vazquezeknek,Micheleknek,Sergio Ramosoknak,Carvajaloknak,stb.Abban az Iniesta témában meg kérlek,ne forgasd ki a szavaimat,amit régebben írtam!Köszi előre is!

BárTeMúú! 2019.01.21. 23:09:41

F.C.United Colors of Benetton.....hordára züllött a TITÁNOK klubja! Szégyen!
süti beállítások módosítása