A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #CopaBarca

2019. február 06. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Arthur - Malcom, Suárez, Coutinho tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Iñaki Peña, Murillo, Sergi Roberto, Aleñá, Vidal, Boateng és Messi

TV: 21:00, Sport 2

Stream: https://www.neostreamz.net/game/barcelona-vs-real-madrid/

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8914611960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.02.06. 22:16:31

Megérdemelte Malcom. Na akkor még egyet gyötörjünk be. :)

Bivi76 2019.02.06. 22:16:39

Na mi van Malcomot fikázók! Óriási gratuláció brazil sztárunknak! Valverde meg menjen a picsába!

Bivi76 2019.02.06. 22:33:53

Szép volt Malcom! Gratula!

Raven1975 2019.02.06. 22:44:49

Lenglet indítása, Suárez kapufája, Malcom gólja. :)
cdnja.r.worldssl.net/mp4/yz/yZPO.mp4 ☐☐☐

Red Cule 2019.02.06. 22:53:42

Amott jó a 2:2 is, de győzzünk!!!

Red Cule 2019.02.06. 22:55:24

Ja, és Messi 0 volt, ahogy Coutinho is.

celestial 2019.02.06. 22:55:29

A 2. negyed a miénk :)
Jól van ez így ...majd idegenben, remélhetőleg formában lévő Messivel és Dembivel eldöntjük a továbbjutást ...

Kertai Dávid 2019.02.06. 23:00:02

@celestial: meg Roberto is remélhetőleg... lehet őt szídni, de ő lehet hozni tudta volna a szükséges pluszt mint mindig a real elleni meccseken, sajnos Alena kevés még ehez

DISTANTxTHUNDER 2019.02.06. 23:00:50

Szerintem gyalazatos produkció volt a Barcától, és a visszavágón ki fogunk esni.. egyszerűen nevetséges hogy mennyivel jobb a keretünk papiron es hogy ebből semmi nem jött ki.. mindenki bevéshet magának egy 1est, kezdve Valverdével..

2019.02.06. 23:00:51

A második félidőben jobban játszottunk. Messi jól kezdett aztán leállt és vele együtt a csapat is(vagyis inkább jó volt nekünk ezen a meccsen az 1-1)
Nem gondoltam hogy valverde becseréli alenat ez pozitívum hiszen ilyen meccsekhez is hozzá kell szoknia.

celestial 2019.02.06. 23:04:07

@Kertai Dávid: én csipem Robertót...mondjuk Semedót is ...
De igen Robertó nagyon motivált tudd lenniba fintos meccseken :)

celestial 2019.02.06. 23:05:02

@celestial: lenni a fontos meccseken...

Red Cule 2019.02.06. 23:07:53

@DISTANTxTHUNDER: Semedo, Pique, Malcom nagyon jó volt. Ennél csak jobb lehet a csapat. Valverdevel szerintem most nem volt gond.

Berbatov 2019.02.06. 23:08:07

Piqué, Semedo, Arthur és Malcom jól tolta, Raki, Coutinho és Suárez mélyen a tudása alatt játszott. Sajnos Messi becserélése sem hozott sokat. De nyitott a párharc, simán továbbjuthatunk a Bernabeuban.

PeppyRapier 2019.02.06. 23:08:27

@Pál Bence: Neked biztosan pozitív, de nagyon kilógott a csapatból, és ettől nem fog fejlődni, hogy Suárez leordítja mert belevágta a védőbe a helyzetét, amikor ketten várták középen a passzt.

Red Cule 2019.02.06. 23:10:23

@PeppyRapier: Mondjuk, ez igaz. Riki Puignak jobban örültem volna...

Kertai Dávid 2019.02.06. 23:11:23

@celestial: hát ha nem is Semedo helyett, mert azér Vinicius ellen jobban járunk egy védővel mint egy középpályásal, de Alena vagy Vidal helyett én simán beállítottam volna... na majd a másik 2 classicon talán :)

Red Cule 2019.02.06. 23:14:23

@Kertai Dávid: Nem tartunk még ott, hogy 4-ből 4-szer legyőzzük a Reált, de 4-ből 3 győzelem jó lesz

Kertai Dávid 2019.02.06. 23:15:38

@PeppyRapier: na ez pl pont olyan szitu volt amiket Roberto meg szokott oldani, vagy a védők mögé begurítja, vagy fejre (elmúlt 2-3 classicon mindegyik volt)

Kertai Dávid 2019.02.06. 23:17:03

@Red Cule: elfogadnám én is :D Sevilla ellen meg jó lesz a döntetlen is ha nagyon muszáj botlani, csak ne a real ellem

DISTANTxTHUNDER 2019.02.06. 23:17:49

@Red Cule: Malcom nekem is tetszett, hihetetlen hogy ilyen kevés játékkal is ilyen teljesítményt bír letenni az asztalra.. valahogy így képzelem el a jó cserejátékost.. de összességében a csapat nem tetszett, szerintem Valverde nagy hibát követett el azzal hogy ezért a játékért plusz meccsel terhelte a gala kezdőt, amikor a legnagyobb a hajtás... meg Messivel is kockáztatott, de szerintem ha eleve kezd, és lejön a 60. perc környékén, többet hozzá tudott volna tenni a meccshez.. Coutinhonak többet kellett volna vállalni, hiányolom tőle a távoli lövéseket.. de a többi "nagy név" is szörnyen sótlan volt, es én attól félek hogy ez vissza fog ütni.. akar már hétvégén, akár a Real elleni visszavágón.. ha ott is így játszunk szerintem kiesünk :/

Maestro10 2019.02.06. 23:23:01

Gyenge meccs volt a mai, de összességében véve ez az 1-1 nem is jó, de nem is rossz eredmény. A Bérnabeuban simán tovább lehet jutni megítélésem szerint, csak nyilván pontosabb és precízebb játékra lesz szükség. Nem lehetetlen a feladat! Na jóccakát mindenkinek! Visca el Barca!

2019.02.06. 23:27:13

@PeppyRapier: nyilván ilyen hibák lehetnek de még csak kb 2-3 hónapja játszik ilyen szinten. Nem lehet elvárni azt hogy tökéletesen hiba nélkül játsszon. Legközelebb majd máshogy dönt hasonló szituációban.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.06. 23:38:14

@Maestro10: Tovább lehet jutni, csak nem úgy hogy előtte való szombaton a Sevillaval, az utana való szombaton a Reallal jatszunk bajnokit... ez 6 pont, amit be kell gyűjteni, mert jelenleg ugyan pont ennyi az előnyünk, de ez hamar eltűnhet.. és a Realnak elvileg már nem kell figyelni a bajnokságra, tehát ők megtehetik hogy csak a kupára és a BLre koncentrálnak

Raven1975 2019.02.06. 23:52:35

Szerintem jóval előbb elfáradtunk, mint a Real, amit nem nagyon értek, hiszen ők egy nappal kevesebbet pihentek. Játék közben is nagyon látható volt ez, de az is árulkodó volt, hogy Ter Stegen sietett volna, de Piqué állandóan nyugalomra (pihenésre) intette. Igaza is volt, csak azt nem értem miért voltunk ennyivel jobban kipukkadva. Többet kellene játszatni Malcom-ot, mert ha formában lenne, tudna segíteni nekünk. Még így is, hogy meccshiánya van, egész jól odatette magát, jobban, mint egy-két nagyobb név. Szegény Coutinhonak ma sem ment, Semedonak viszont igen, még úgy is, hogy Vinicius J. sok gondot okozott neki. Azzal a sráccal még az egész Barçának sok gondja lesz, ha egy picit rutinosabb lesz. A Real szerintem jól játszott és többször volt jobb periódusa a meccsen, mint nekünk, de az X sem "jogtalan" eredmény. Amikor Leó beállt, azt hittem, hogy végük lesz, de pár perc után ez az érzés elmúlt. Jóççakát mindenkinek! Visça El Barça!

Sörenzen 2019.02.07. 00:30:43

Mit lehet mondani egy ilyen meccsről?
Hogy hajtós volt? Hogy színvonalas? Hm. Nekem nem tetszett.
Mindkét gólnál a védők, - Lenglet és Ramos - alaposan hibáztak. Lenglet ahelyett, hogy kilépett volna jobbra, hagyta, hogy Vasqez megelőzze, Ramos meg ahelyett, hogy fejjel- vagy testtel védte volna a kapujukat, homorított, kvázi előzékenyen beengedte a hálójukba a labdát.
Mit láthat a pálya szélén egy olyan edző mint Valverde?
Amikor az ellenfél 1:0-ra vezet és a játékosai meg nyugodtan passzolgatnak!
Számoltam, volt, hogy 22 labdaérintés volt nálunk, addig tologattunk, amíg el nem vesztettük a labdát.
Mit mond ilyenkor egy edző a szünetben? Hogy nyugalom, majd csak hibázik a ellenfél és akkor megszórjuk őket?!
Holnap majd felhív az Arsenal-drukker barátom, aki a kérésemre megnézte ma este a meccset. Mit mondjak neki? Hogy taktikusan játszott a Barca? Áhhh...

van még! 2019.02.07. 00:52:39

Ez már NEM " El Clásico " ......se hangulata,se fénye,..se játéka.... kínlódás semmi több!(ízfokozós nudli a büféből+édes savanyú ször..) Messi + a többi úri gyerek aki majd "belejön"...Vicc! BL+Copa...na NE! A Bajnoki azt majd tenisz Bartemú+Válferde kinai atlétában..!

sunt 2019.02.07. 04:59:55

Szép volt fiuk! Ja, vagy talán nem a senior bajnokságra gyúrunk?

Frenkie82 2019.02.07. 07:05:58

A meccset sajnos nem láttam (dolgoztam), így ahhoz nincs nagyon mit hozzáfűznöm, viszont annyit mégis, hogy örülnék ha Malcom marad(hat)na a Barçánál, és nem csak azért mert most fontos gólt lőtt, hanem mert látok benne v.mit, szerintem ha folyamatosan lehetőséget kapna, bizonyítaná/bizonyíthatná, hogy méltó a Barçás-mezre...de hát majd Bartomeu eldönti Valverdével...meg nem is könnyű a helyzet... Coutinho, Messi, Suárez, Dembelé, és most már Prince is a keret tagja, már akikkel úgymond megegyező posztokon lehet pályára küldeni Malcomot... De! Nekünk csak szurkolni kell(ene) a csapatnak ;)

Végre van Spílerem is, így végre nem letöltögetnem kell a meccseket, hanem élőben is nézhetem ;)
.
..
...
Barça, Barça, Baaaaarça!

katalan2 2019.02.07. 08:01:43

Lattatok, hogy szegeny Malcom egyedul unnepelte a goljat, mert Suarezek a bironal reklamaltak?

katalan2 2019.02.07. 08:06:51

A Real jol felkeszult a Barcabol. A Barca a Realbol. A vedekezes volt a legfontosabb. Sajnos. Sem Albat, sem Suarezt, sem Couthinot es meg Messit sem hagytak kibontakozni a Real jatekosai. Solari jol felkeszitette a csapatat.

LDzsi 2019.02.07. 08:16:00

@van még!: Messid se nyújtott semmi extrát, csak úgy mellesleg...

LDzsi 2019.02.07. 08:20:35

Igazából én nem aggódok a visszavágó meg a kupa miatt. Legyen ennyi sikerélménye a realnak, bajnokságot úgysem nyerik meg, bl-ben meg most CR nélkül nem lesz már akkora szerencséjük. Nagyon dekoncentráltan mentek ki a srácok, ez látszott is az első félidőben, de aztán csak felébredtek. Malcom, Semedo, Arthur, Piqué de nekem még Busquets (sok labdát szerzett az utóbbi időkhöz képest és több jó megmozdulása is volt) játéka is tetszett, a többiek szerintem átlagosan teljesítettek, Suarez és Coutinho borzalmasan gyengék voltak. Malcom megérdemelte már azt a gólt, nagyon tetszik hogy így hajt, küzd, meg is lett az eredménye, emellett szép megmozdulásai is voltak, simán megérdemelne több lehetőséget is.

GYLS 2019.02.07. 08:44:22

Az őszi 5-1-es mágia elmaradt, azt pedig hogy a félidőre nem került a csapat a máglyára, Vinicius fiatalságából eredő rutintalanságának köszönhetjük. Az első félidő egyértelmüen a Realé volt. A második az egyenlítésünkig a mienk, de attól kezdve a mérkőzés méltatlan volt mindkét csapathoz. Persze magyarázható, nagy volt a tét (döntőbe jutás), fő a biztonság. Ritka az, hogy nem szerzünk gólt a Real otthonában. Kérdés, mi szerezzük-e az elsőt? Ha igen, a Real kényszerben lesz, ha nem, bravúr kell. Ez a Real már nem az 1-5-ös csapat. És azt gondolom, a bajnokságot sem adták fel.

Peter11 2019.02.07. 09:02:20

Nagyon nehéz időszakban van a csapat, hiszen, ha belegondoltok az elöző 2 meccsünk a Sevilla és a Valencia ellen volt. Egyik sem volt könnyű, még ha a Sevilla annak is tűnt.Érthető a fáradság, és jó volt ez az 1-1 mindkét csapatnak, az utolsó 20 perc minden volt csak "El Clasico" színvonal nem.
Egyetértek a felettem szólókkal, Viniciusszal még lesz bajunk, ez látszik, de a futáson (és azon a Benzemanak adott passzán) kívül annnyira nem nehezítette meg Semedo dolgát, aki hatalmasat játszott. Tavaly is arról beszéltünk, hogy idén már valszin. ő lesz az elsőszámú jobbhátvéd, de jövőre már tényleg annak kellene lennie szerintem.
A másik pozitív egyértelműen Arthur volt, aki szintén nagyszerűen játszott, nem egyszer játszotta ki az "aranylabdás" Modircot és a többi letámadó reálost.
És végül Malcom, aki a legtöbbet adott hozzá a támadófocinkhoz, képzeljétek el, mi lett volna ha tényleg Rómába megy, és kezdőként, sok játékperccel a háta mögött fejlődhetett volna...
Piquet külön megemlíteném, mert mások nem tették. A védelem igazi vezére volt, szerelésekkel, blokokkal bizonyította miért is az egyik legjobb védő Europában.

Na és akkor a negatívum(ok). Coutinho sajnos ma sem volt jó, sőt. Nem a balszélső a helye, mert ahhoz nem elég gyors és erős felépítésű. A középpályára nem lehet visszatenni, mert nem jó annyira a védekező munkája. Lehet jönni azzal, hogy a Liverp.-ban azt játszotta, de nézzétek meg, hogy akkor mennyi gólt kapott Klopp csapata, és most mennyit kap, úgy, hogy tényleges középpályások játszanak a helyén. Nem akarok gonosz lenni, de számomra még van 3 dobása a srácnak, mert ez a játék nem ér 160 milliót.Ha nem él vele én boldogan adnám el a PSG-nak akár 100 millió környékén is.
A másik Suarez lenne, de igazából, már megszokhattuk a labdában elbotlós vámpírunktól, hogy nem mindig az a világsztár, aki valójában.
A többiek az oké kategóriába estek számomra, Messi és Vidal is jól szállt be viszonylag, főleg az utóbbi, aki bemutatkozott Casemironak :D

Jön a Bilbao, nálam KPB kezdhetne Sua helyén, Murillo is Pique helyén, lehetne egy kicsit rotálni, még ha kicsit kockázatos is, ill. hátha Dembouz is bevethető lesz.

Visca el Barca!!

Robi71 2019.02.07. 09:15:07

@LDzsi: Messi-t be se kellett volna küldeni sérülten. Látszott, hogy Real mumus...de nem ment bele semmi csínybe vagy fizikai kontaktusba.

celestial 2019.02.07. 09:25:11

@Robi71: ha tényleg sérülten ment fel akkor gratulálok neki is meg Valverdenek is.....fizikai kontaktusba nem csak önszántából kerül az ember...

Robi71 2019.02.07. 09:37:35

@celestial: Nem gondolom, hogy fizikai fájdalmai voltak (gyógyultnak nyilvánították), de ennek ellenére látszott, hogy félti magát. Bilbao-ban nyerni kell...az fontosabb lesz.

katalan2 2019.02.07. 09:48:49

@GYLS: Mondtam, hogy ez a Madrid nem az a Madrid.

LDzsi 2019.02.07. 09:49:52

@Robi71: sok értelme valóban nem volt, nem is jelentett most különbséget viszont kockázat volt hogy lerúgják, de szerencsére ez nem történt meg.

katalan2 2019.02.07. 09:49:54

@Robi71: Nekiment a védőknek. Sajnos sok mindent egyedül akart megoldani. Nem értem, hogy miért.

katalan2 2019.02.07. 09:51:19

Én sem hiszem el, hogy Messi teljesen meggyógyult.

celestial 2019.02.07. 09:56:08

@katalan2: és ez a Barca sem az a Barca...

Robi71 2019.02.07. 09:56:44

Én a tegnap két félkarú óriás csatáját láttam, akik felett egy kicsit már eljárt az idő....és a fiatalítás vagy még gyerekcipőben jár...vagy nem az a szint amit a két csapat korábbi játékosaitól megszoktunk, elvártunk.
Az, hogy mi lesz a Real-al Ramos, Marcelo, Modric vagy Benzema után kevésbé érdekel. Ellenben, hogy mi lesz nálunk Messi, Suarez, Busi, Rakitic, Pique vagy Alba után az annál inkább.
Ha ez a jelenlegi tendencia folytatódik, elrohan a focivilág e két legendás klub mellett és hamarosan a Classico nem lesz több, mint egy akármilyen meccs. A neve megmarad, meglesz a nagy hűhó, de semmiért....mert a tegnapi meccs minősége nem volt komolyabb, mint két spanyol középcsapat összecsapása.

Kertai Dávid 2019.02.07. 10:00:00

egyébként elég hülyén hangzik, de az első gól előtti 5 perc sokkal jobban nézett ki mint ahogy később alakult számunkra a meccs... nagyon fent védekezett a real, plusz letámadtak a kapunknál, ha sikerül átjátszanunk őket, és Arthur meg Suarez nem csetlik botlik bele a labdába akkor könnyen mi szerezhettünk volna vezetést... aztán a góluk után persze hogy visszaálltak, onnan már nehéz volt:/ szóval nagy kár érte, volt a játékukban bőven kockázat csak mi nem éltünk vele...
azt meg már ne is említsük hogy miután Messi beállt akkor is volt több lehetőségünk megnyerni a meccset, pl ha nem Suareznek passzol amikor 1 védő volt vele szemben de az is Suarezt fogta... de ez már utólagos okoskodás, a lényeg hogy egy kis szerencsével vagy jobb odafigyeléssel meglehetett volna! Mondjuk a realnak is ha Bale nem bassza el az üreskapus helyzetet

GYLS 2019.02.07. 10:12:49

@Robi71: Megnéztem a topklubok átlagéletkorát. 26.1 (Real) és 28.4 (Juve) között van. Nincs tehát nagy eltérés a "fiatalítás" terén. Ahogyan ezen játékosok előtt is volt classico, úgy ezután is lesz. A két klub pedig továbbra is a legtöbb bevételt produkálja, azaz lesz miből meghatározó játékosokat venni (pl. ha Messi abbahagyja, a fizetése legalább 2 sztárét is kiteszi).

celestial 2019.02.07. 10:20:49

Akik felfelé lógtak ki: Pique, Semedo, Arthur, Malcom
Akik lefelé: Suarez, Coutinho
A többiek semmi extra...
Ritka sz@rul kezdtünk utána volt egy kis fejlődés az egyenlitő gól után meg kb mindkét csapat ráült az eredményre a lényeg a minnimális kockázat hiszen még van 1 mecs...a Realnal érthető is ez a hozzáállás de nálunk? Jó általában nem kikapni járunk a Realhoz de akkor is..

barcainiesta8 2019.02.07. 10:48:47

A tegnapi meccs nem hozta számomra az elvárt színvonalat, kicsit inkább a kapkodás és a koncepció teljes hiánya okozta a mieink gyengébb teljesítményét. Nem tudtam eldönteni, hogy Valverde milyen elképzeléssel küldte ki a csapatot, konkrétan nem volt játékunk, a 0 perces Malcom és Semedo (aki nyilván a jó teljesítménye után a padon találja magát, mert Valverde már csak tudja) voltak akik igazából próbálkoztak előrejátékkal. Suareztől nem vártam, hogy megváltja a világot, de azért ennéél kicsit pofásabb teljesítményre számítottam tőle, de akiben hatalmasat csalódtam megint az Coutinho. Nem tudom mi kell neki, a bombaformában lévő Dembele lesérült, itt lett volna az idő a bizonyításra 4 mérkőzésen. Nemhogy nem győzött meg de számomra világossá tette miért Dembouz kezd Messi és Suarez mellett rendre. Szeretem a brazilunkat, de annyira nem illik bele a koncepcióba, hogy rossz nézni, se nem szélső, se nem kp, akkor mi ő? Szélsőnek gyalázatosan szar, lassú, elnyomják, kpnak meg nem nagyon próbálja már Valverde. Tudjuk, hogy jó focista, de ha nem tud szintet lépni akkor sajnos el kell adni és venni egy igazi szélsőt, egy Hazard kaliberűrt. Annak külön örültem, hogy Messi bejött kicsit kardiózni, mert így nem kellett lemenni az edzőterembe meccs után kocogni a futópadra, csak ha már a pályán volt tehetett volna erőfeszítéseket a győzelem érdekében. Tegnapi középpályások, akik játszottak:Busquets,Modric,Kroos,Casemiro,Llorente,Rakitic,Vidal. Nem rossz névsor, de a kis brazilunk mindegyiknél klasszisokkal jobb volt, ez a srác baromi jó, ha De Jong meg tudja a közelíteni a szintjét, akkor hosszú éveken keresztül velük kezdődhet a barca középpályája. Azt imádom benne, hogy ha felrúgják egyből felpattan reklamálás helyett és villámgyorsan elvégzi kicsiben a szabadot, tegnap leoktatta az aranylabdást is, meg sajnos a mi kp-nkon is ő volt az egyetlen értékelhető.Piquet tudnám még kiemelni meg Semedot, meg Malcom akaratát, remélem jót tesz az önbizalmának a gól. A két legjobb játékosunk nélkül is nyerni kellett volna megítélésem szerint, de Dembelé és Messi kettős hiánya eléggé rányomja a bélyeget a csapat játékára, remélem ez volt mindkettőnek az utolsó sérülése, mert egyszerűen nincs aki váratlant húzzon. Visszavágón nyerni kell, ennyi a történet, ha mi szerezzük az első gólt egész pofás kis meccs lehet belőle.

LDzsi 2019.02.07. 11:00:15

@barcainiesta8: meccs elején ő is kicsit szétszórt volt, de utána... és megint többet játszott előre. Nagy kincs ez a srác, és csak fél éve van itt. Nem mellesleg meg rengeteget "Melo"-zott, sokszor ő fut fel letámadni a támadókat de aztán második hullámban vissza is szokott érni. Örülök hogy a Maestro után újra van kedvencem a csapatban :)

LDzsi 2019.02.07. 11:00:57

@LDzsi: *védőket (nem támadókat)

Robi71 2019.02.07. 11:03:48

@GYLS: Lesz miből alibisztárokat igazolni? Mert jelenleg ez folyik (például ha Messi-t két Coutinho fogja pótolni..nem leszünk előbbre).
Bevételt lehet produkálni teljesítmény nélkül is....ha jól pörög a marketing (lásd MU). És ez jól pörög mindkét klubnál...ettől nem kel tartani.
Hogy milyen stratégiát követ a Real nem tudom és nem is érdekel....de az, hogy a Barca hova is tart már nem mindegy. Nekem nagyon nem világos az egész.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.07. 11:04:02

@barcainiesta8: Coutinhot szerintem csak Valverde nem tudja jól beépíteni.. hasonlóan ahogy Mourinho sem tudta Pogbat a MUban.. leváltották az edzőt egy olyanra aki a klub filozófiáját képviseli és lám, Pogba szárnyal.. valami ilyen kellene itt is, amúgy ha van esze a vezetésnek inkább az edzőt váltja le nyáron, mintsem a 160 milliós rekordigazolást..

faramuci69 2019.02.07. 11:06:33

Mindenesetre érdekes volt látni, hogy a Casemiro, Bale, Isco, Asensio, Courtois és persze CR nélkül felálló real, mint csapat kezd összeállni.
Mi nagyon nem voltunk ott fejben. Semedo ügyes kis játékos, de nem megy neki egyszerre a védekezés és a támadás is, ebből is látszik, hogy messze nem Alba szint. Piquet lehet szidni, de az ő rutinja, fejelni tudása és a higgadtsága nagyon fontos ezeken a rangadókon. Lenglet vastagon benne volt a gólban, ami, tegyük hozzá egyből, nagyon szép támadásból született. Benzema remeköl készítette elő, kihasználva, hogy senki nem vette a részünkről komolyan. Vinicius Jr. nagyon ügyes kis játékos, hasonló Dembeléhez, csak még 18 és valszeg Ramosék nem engedik elkanászodni. Persze tegnap könnyen szaladgálhatott, senki sem nevelte meg a részünkről.
A középpályánk vérszegény volt. Arthur, Rakitic semmit nem nyújtottak támadásban, különösen Arthur volt szürkébb. Nem láttam, hogy alkalmazkodtunk a real letámadásos játékához. A középpályát csiga-lassúsággal játszottuk át. Nagyon érződött, hogy Messi nem kezdett.
Valverde teljesen normálisan rakta össze a csapatot. Betette Semedot, mert jobban védekezik, valamint felvállalta Malcomot is, aki üde színfolt volt tegnap. Legalább akart. Mondjuk az egy az egy elleni helyzetét iszonyúan gyámoltalanul oldotta meg, nagy-nagy szerencséje, hogy már előbb lefújták les miatt, hibásan persze. A gólja adhatna neki némi önbizalmat, bár még mindig úgy gondolom, hogy szerencsés esetben jó áron tudunk kiszállni a srácból. Ugyan ez nem mondható el Coutinhoról. Tőle nem jön semmi extra már elég rég óta, az egy fejesét a Sevilla ellen kivéve, ami édes kevés. Teljesen érthető, hogy a 30 pluszos játékosaink nem bírják a sorozat terhelést, ha hetente két rangadó van. Nem lehet megfelelően felpörögni. Tudtuk, hogy nagyon nehéz lesz. Ezért is létkérdés a rotáció. Madridban nem kérdés, nagyon motiváltan kell játszanunk. Ehhez pedig Messi és Suarez csúcsformája kell, esetleg Dembele jelentheti még a különbséget.

Számomra az a fő tanulság, hogy a keretünk jelenleg nem elég hosszú ahhoz, hogy mind három fronton álljuk a sarat. Szerencsés esetben kapunk segítséget a Ligából és mindkét madridi csapat elhullajt pár értékes pontot. Nekünk ez a Február, a Bilbaói vendégjátékkal, a Sevilla és a real elleni meccsekkel elég keménynek néz ki. Hátul kénytelenek vagyunk játszatni Vermalent és Murillot is, Piqué és Lenglet nem fogja ezt bírni. Alba rotálása messze a legnagyobb gondunk. DS és Rafinha kiválásával jelenleg a középpályánk sem elég erős. Alena és Arthur teljesítménye hullámzó, pedig leginkább ők felelősek az előre játékért. Vidal, Raketic a fáradtság jeleit mutatják, ami nem csoda, hiszen nekik kell robotolni.
Elől halvány reménysugár Malcom remeklése, remélem, hogy Valverde megpróbálja kicsit játszatni, akár Coutinho rovására is. Nagyon kellene egy kis plusz Boatengtől, Suareztől több kell, tegnap nem volt elég harapós!

Robi71 2019.02.07. 11:21:29

@DISTANTxTHUNDER: "Coutinho-t szerintem csak Valverde nem tudja jól beépíteni.. hasonlóan ahogy Mourinho sem tudta Pogbat a MUban"...egyik állításod sem igaz.
Mourinho buszozós játéka nem feküd az egész csapatnak (nem csak Pogba-nak), mivel a teljes keret támadó (4231) focira alkalmas.
Coutinho helyzete teljesen reménytelen a Barca-ban...függetlenül attól, hogy milyen poszton játszik, van vagy nincs Messi a csapatban vagy hogy ki az edző. Egyszerűen egyetlen pozitív, bizakodó jelet sem lehet felfedezni a játékában.

faramuci69 2019.02.07. 11:22:50

Szerintem kicsit túl toljátok itt Valverde kritizálását. Lehet, szakmailag, különösen a támadójátékot figyelembe véve nem a legjobb edző, de mindent az ő nyakába varrni elég nagy ostobaságnak tűnik számomra.
Mou egója nagyobb mint a teljes PL, egyértelműen be akarta törni Pogbát, akinek ez nem tetszett. Mindent megtett azért, hogy ezt a vak is lássa. Na az ilyen típusú futballistát nem szeretném a csapatom közelében sem látni, mert a szurkolókkal, a klubbal szúrt ki a negatív hozzáállásával. Ettől még Mou megbukott, amit szerintem egyikünk sem sajnált a blogon.
Valverdénél nem látom ezt a hatalmas egót, amit le akar tolni a játékosainak a nyakán. Szerintem ő játékos barát, folyamatosan próbálja segíteni őket, talán egy kicsit konzervatívabb az átlagnál, nem szeret meghitelezni semmit.
Cout már több helyen is kipróbálta, de nem alakíthatja át a teljes csapatszerkezetet egyetlen játékos miatt. Cou a középpályán kevés. Nagyon sok a labdaeladása a fölösleges cselezgetései miatt, nem ütközik eleget, egy ideje nem találnak kaput a lövései, nincs egy jó kiugratása. Számomra gyámoltalan a játéka. Segíti az edzője, hiszen játszatja. Keresi neki a megfelelő helyet a csapatban. Segítik a csapattársai. Messi maga is!!! Szerintem ezt a helyzetet neki kellene megoldania. Járjon pszichomókushoz, meditáljon vagy tudom is én mit, de focizzon jobban!

Az még nem tűnt fel nektek, hogy ha Valverde szükségből kockáztat (kicsit többet rotál a kelleténél), akkor azt meg is lehet szívni? Lásd Levante, Sevilla idegenben. Nem várható el, hogy ezzel a játékosállománnyal rohanós focit játszasson a csapattal. A motiváció sem lehet könnyű számára, hiszen mindent megnyert 30 fölötti játékosok esetében ez már a professzionális hozzáállásuk része. Az hogy végig nyugodt marad és támogató, az szerintem nagyon jó tulajdonsága. Nem lehet mindenki olyan szenvedélyes mint Klopp. Az nem is mindig előny.

faramuci69 2019.02.07. 11:27:40

@Robi71: sajnos igazad van. Sokan biztatják, ami egyértelmű jele, hogy ügyes kis játékos, aki mentálisan nem nő fel a feladathoz. (Magunk közt jegyezzük meg, egy idő után megkérdőjelezhető, mennyire is ügyes, elég az ide?)

LDzsi 2019.02.07. 11:50:28

@Robi71: nekem az volt még az elképzelésem Coutinhoval kapcsolatban, hogy talán azért sem megy neki, mert Messi posztján érzi jól magát, bár Messi hiányában talán lett is volna rá lehetősége, de emlékeim szerint akkor is a szélen volt inkább. Az biztos, hogy amíg Messi van, addig másnak esélye sem lesz 10-es poszton játszani.

LDzsi 2019.02.07. 11:57:28

@faramuci69: nem értem miért látod úgy, hogy Arthur teljesítménye hullámzó. Szerintem rendre stabilan jól játszik, bár tény hogy előre játékban még kevés, de az utóbbi időben többet játszik előre is, de jelenleg a stabilitás az ő feladata, szerintem Valverde is ezt várja el tőle elsősorban. Tegnap ő is elég rosszul kezdett, de a félidő előtt magához tért, elég sok sárgát szerzett a reálnak és sokat futott. Busquets és Rakitic (bár neki inkább a terhelés miatt) játéka amit hullámzónak mondanék. A többivel egyébként egyetértek

barcainiesta8 2019.02.07. 11:58:49

@LDzsi: @Robi71: én konkrétan nem tudom mi történt vele. Nyilván mindenkinek vannak rosszabb időszakai, de ő kész sztárként érkezett, nem úgy, mint Dembelé, hogy egy hatalmas ígéret, nem is úgy, mint Arthur, hogy talán beválik, hanem úgy, hogy Messi mellett lesz egy fix játékosunk aki képes eldönteni egy adott meccs kimenetelét. Nekem ezért csalódás, mert tudjuk, hogy mi van a srácban. Kell neki egy pszichológus, meg pár kiló izom, meg remélem Valverde és a csapat "öregei" (Pique,Suarez,Messi) leül vele dumálni, ahogy ha jól emlékszem Dembivel is tették. Nagyon remélem, hogy visszatalál a helyes útra, mert ez így neki sem jó, de semmi elszántságot nem látok rajta.

LDzsi 2019.02.07. 12:22:42

@barcainiesta8: attól tartok, ha neki tényleg ilyen a személyisége akkor nagyon nehéz lesz. Talán hasonló lehet Krkic esete, bár tudtommal nála túl hamar jött az "új Messi" titulus és nem bírta a nyomást. Cou-nál talán tényleg igaz az, hogy neki ez túl sok, míg a Poolban nem volt ekkora nyomás rajta, ezért is ment jobban. A válogatott az más kávéház. Egy biztos, ahogy írod, ez így senkinek sem jó

Robi71 2019.02.07. 12:53:56

@LDzsi: Cou Messi hiányában még halványabb, mint amikor a pályán van a "Bolha". :(
Ha Messi játszik leköti a védők figyelmét és ilyenkor Cou valamivel felszabadultabban játszhat...de még akkor sem alkot maradót.
Most már úgy vagyok, hogy azokat sem értem akik még bizakodók vele szemben. Nem értem, hogy mibe "kapaszkodnak", amikor azt állítják, hogy nem megfelelő poszton játszik, nem megfelelő az edző vagy pszichológusra lenne szüksége. Szerintem egyszerűen...nem megfelelő csapatban játszik.

LDzsi 2019.02.07. 13:00:46

@Robi71: ha 18-21 éves ifjonc lenne, akiben nagy potenciál van akkor még elfogadható lenne, de így hogy egy kész játékosként jött ide... de szerintem nem csak a mi türelmünk kezd fogyni, ez sajnos meg olaj a tűzre. El kell fogadni, hogy nem minden top játékos illik a Barcába (vagy akármelyik top csapatba). Nem csak képességek terén, hanem mentálisan is.

Bivi76 2019.02.07. 13:07:50

@Robi71: Nem szeretnél inkább Busquetsről beszélni?Az Ő semmitérő játékát elemezni?

Robi71 2019.02.07. 13:14:31

@LDzsi: Szerintem már az eladásával is lehet kalkulálni. Talán ez az egyetlen módja, hogy sztárjátékost (remélhetőleg mentálisan is ideillőt) igazoljunk a nyáron. Mind az ára (160 millió), mint a fizetési keretben felszabaduló rész (16 millió) lehetőséget ad erre.
Talán a Chelsea és a MU a legkomolyabb érdeklők. Ha így van ott kellene szétnézni kivel is lenne érdemes egy cserét eszközölni. Chelsea-Hazard...vagy MU-szerintem Pogba, de ott most ráépül a játék). Mindenesetre egy baloldali támadó középpályás lenne a legmegfelelőbb (Eriksen, Isco, Neymar)

Robi71 2019.02.07. 13:16:14

@Bivi76: Mondtam már, hozd létre a futball "Harlem Globetrotters"-ét és élj boldogan.

Robi71 2019.02.07. 13:24:14

@Bivi76: Busi a 11. szezonját játssza a klub felnőttcsapatában...ezalatt megannyi dicsőséget hozott. Most már kifutómodell....nézd el őt még 1-2 évig.
Coutinho a klub reményteljes jövőjének alappillére kellene hogy legyen. Négy év múlva lesz annyi éves, mint most Busi. Arra kérsz, hogy addig én nézzem el a szerencsétlenkedését?

Bivi76 2019.02.07. 13:53:21

@Robi71: Én szívesen létrehoznám a futball "Harlem Globetrotters" - és, hát a mai Barcából édeskevés játékos lenne benne. Hozzáteszem, sajnos.

Bivi76 2019.02.07. 13:59:56

@Robi71: MI lesz Veled, ha Guardiola utolsó gyereke is elhúzza már a csíkot? Pont ezt beszéltük ma a focihoz értő Barca szurkoló kollégáimmal. Itt pezsgőbontás lesz. Aztán remélem eltakarodik a Bartomeu - Valverde páros is a 30+-osokkal (kivéve Messi, Jordi Alba), és elfelejthetjük ezt a Messire épülő, és az Ő nagysága mögé való bebújósdi, gyenge erőlködést. Hihetetlen hogy mennyi nullszériás balf@sz learatta a babérokat, hogy az argentín zsenivel egy korszakban játszottak, más országok bajnokságában meg lófaszok lennének.

Robi71 2019.02.07. 14:15:26

@Bivi76: "Pep gyerekei" nem bújtak Messi árnyékába...ellentétbe az azóta ideigazoló alibisztárok többségével.
Ja...és mi lesz velem, ha "ha Guardiola utolsó gyereke is elhúzza már a csíkot"? Én megleszek, de mi lesz a Barca-val...ha minden távozó helyére egy középszert igazolunk?
Az utolsó (2015) BL győztes csapatunk:
Stegen - Alves, Pique, Mascherano, Alba - Rakitic (Xavi), Busi, Iniesta - Messi, Suarez, Neymar (Pedro)
Vs a "jövő":
Stegen - Semedo(Roberto), Murillo (Todibo), Lenglet(Umtiti), Miranda - Alena, De Jong, Arthur - Malcom, Dembélé, Coutinho
...osztálykülönbséget látok :(

Bivi76 2019.02.07. 14:20:36

Az én jövő csapatom :TS-Wague(Emerson), De Ligt, Todibo, Ferland Mendy - Arthur, De Jong-Malcom, Coutinho, Dembelé - Richarlison.

Bivi76 2019.02.07. 14:23:43

@Robi71: Saját nevelésűek közül jön majd Ilaix Moriba, Xavi Simons, Abel Ruiz, Cuenca, Cuccurella,, stb

Robi71 2019.02.07. 14:55:43

@Bivi76: Én örülök, hogy megelőlegezted De Ligt, Mendy és Richarlison leigazolását...de én ebben sem látok több fantáziát.
Nem vagyok bizakodó, de ha az én dolgom lenne, akkor ez így nézne ki:
TS - Semedo (Roberto), Murillo(Todibo), Lenglet(Umtiti), Grimaldo (Miranda, Cucu) - Eriksen (Rabiot), De Jong, Arthur (Alena), - Dembélé, Icardi, Hazard

Bivi76 2019.02.07. 14:59:11

@Robi71: A Tiéd is jó. Aláírnám simán azt is. :-) Egyébként amit már beszéltünk, Depay is fantasztikus képességű. Őt is eltudnám képzelni nálunk.

Robi71 2019.02.07. 15:31:42

@Bivi76: Az enyém abban különbözik, hogy nem költenék De Ligt-re és elcserélném Coutinho-t Hazard-ra vagy Eriksen-re.
Depay remek játékos és valószínű váltani szeretne a nyáron. Alapból balszélső (olcsóbb, mint Hazard) , de tud centert is játszani (olcsóbb, mint Icardi). Negatívumként nehezen kezelhető jellem.
Van egy "low cost" listám: Cucu, Rabiot, Depay
..és van egy "zsírosabb": Grimaldo, Eriksen, Hazard, Icardi
Hozzáteszem Coutinho távozna így Eriksen vagy Hazard "ingyen" érkezne.

Raven1975 2019.02.07. 15:31:55

A tavalyi Aranylabdás szemmel próbálja követni a Királyt.
Még az se sikerült neki a tegnapi estén. :))))
uploads.disquscdn.com/images/035c4fb3cebaec1554d52cb99de0b35adc33eb34b4ab6847b76b91e120cf2806.jpg

rtghfb 2019.02.07. 15:52:56

@Robi71: Oké, Coutinho mehet, de Hazard miatt padozni fog Dembelé vagy fordítva? :)) Sem Hazard, sem Eriksen helyét nem látom. Ami biztos, hogy kell egy kilences kell sürgősen, mert Suárez látványosan elkezdett kopni (Messi szerencsére még nem, gondolom mert ő eleve keveset fut).
Az Arthur-De Jong páros jónak tűnik, hogy Alená (vagy Puig) elég jó lesz-e harmadiknak azt nem tudom. Grimaldonak örülnék, óriási hülyeség volt elengedni, de ezt valamiért csak kevesen hánytorgatták fel a vezetőségnek. Szerintem kellene De Ligt, mert jobbat nem fogunk találni nála, Umtiti üvegből van, Piqué öregszik, Lenglét nem rossz de még nem bízom benne teljesen. Tobido 10 felnőtt meccsel a lábában kölcsönbe fog menni, ez biztos. Murillo pedig nem opció.

Robi71 2019.02.07. 16:10:57

@rtghfb: Egyértelmű, hogy egy 4231-re gondolok
Stegen - Semedo, Murillo, Lenglet, Grimaldo - De Jong, Arthur - Dembélé, Eriksen, Hazard - Icardi
"Low cost":
Stegen - Semedo, Murillo, Lenglet, Cucu - De Jong, Rabiot, Arthur-Dembélé, Icardi, Depay
Cserék: Cillessen (Pena), Wague, Emerson, Todibo, Umtiti, Miranda, Palencia, Alena, Roberto, Oriol Busquets, Puig, Perez, Ruiz, Mújica, Cardona...jelenleg ez a választék.

rtghfb 2019.02.07. 16:17:24

@Robi71: Ez jó, de a 4-2-3-1-hez először is edzőt kellene cserélni. Azt pedig nem gondolom hogy Valverde egyhamar távozni fog, a római visszavágón kívül nem nagyon adott okot a menesztésre.

Robi71 2019.02.07. 16:23:46

@rtghfb: Nem gondolom, hogy edzőt kellene cserélni. Igaz, Ernesto jövőbeli tervét, elképzelését nem ismerem. Jelenleg azt játszat a csapattal, amit a keret megenged. Volt csatárként nem hiszem, hogy messze áll tőle a támadóbb foci.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.07. 16:58:10

@Robi71: Eriksen amugy is ingyen, vagy szinte ingyen erkezhet, mivel jövőre lejár a szerződése

sunt 2019.02.07. 17:10:19

Valverde látóhatára erősen bekorlátozott, úgyhogy új klassziscsapathoz jobb edző kell. Ő addig volt jó, amíg a mostani, Messi mögötti helyettes csapatkapitányok diktáltak. Közülük többen a leszálló ágban vannak, vagy megrekedtek. Megérettek a pénzes búcsúra. Ezért új, fiatal csapat kell. Viszont azt őrültség lenne 27-28 éves klasszisokra alapozni. Azok már hozzánk lekésték a csatlakozást. Sőt, Coutinho sem bizonyult vezérnek, tehát addig kell eladni, amíg ára van. Vezérnek még itt van Messi, de a pretoriánusai nélkül.

Levente Krizsa 2019.02.07. 17:17:52

@Robi71: o9 nem kellene odafigyelni a jó naphom volt minden tök jó itthon se 2v

Robi71 2019.02.07. 17:31:56

@DISTANTxTHUNDER: Fantasztikus lenne, ha (majdnem) ingyen megszereznénk Eriksen-t. Coutinho-t elcserélni Hazard-ra, Boateng helyére elhozni Depay-t. Rabiot is jöhetne ingyen, ha aggig nem hosszabbít (a PSG benevezte a BL keretbe). Már csak egy balhátvédet kellene találni.

barcainiesta8 2019.02.07. 17:53:13

@Robi71: ezt a csapatot aláírnám látatlanban. Esetleg nekem annyi, hogy a Hazard-Depay kettős közül mindegy melyik érkezik, mindkettő klasszis. Icardi és Eriksen pedig prioritás kéne, hogy legyen. Talán idén nyáron Icardi, jövőre Eriksen, bár ki tudja, lehet addig még lesz egy-két berobbanó sztár.

Raven1975 2019.02.07. 18:08:42

Irónia kimaxolva! Malcom Oliveira éppen készül megharapni Arthur Melot és ki az aki visszatartja ebbéli cselekedetében? Luis Suárez :)
uploads.disquscdn.com/images/94c53664b1e187074ae0e51d0d26e2b2e53767a06cf0418239960d1fb876dff8.jpg
Az a vicc, hogy mi 4 sárgát kaptunk, a Real meg csak 2-t. Kib@Lahoz!

Robi71 2019.02.07. 18:09:04

@barcainiesta8: Eriksen-nek 2020-ban lejár a szerződése. Ha nem hosszabbít, akkor a nyáron eladják.
Icardi éppen most akar hosszabbítani. 120 millió a kivásárlasi ára, ami baráti a jelen körülmények között. Most kellene eltéríteni, mert ha hosszabbít, a kivásárlási árát is megemelik. Hazard döntött, a nyáron távozik. 110-120 millió lehet az ára (kb ennyit érhet remélhetőleg Cou is még). Depay is bejelentette távozási szándékát. Őt megnézhetjük a BL meccseken is. Csupa izgalmas dolgok készülőben. :)

2019.02.07. 18:39:33

@Bivi76: ne húzogasd az oroszlán bajszát Robi 71 személyében mert leírja még vagy százszor ,hogy mi lesz velünk Suarez-Messi-Pique-Rakitic-Busquets nélkül :-)

Robi71 2019.02.07. 19:03:51

@zeli39: Ha úgy pótoljuk őket, ahogy az eddig távozó Alves-t, Puyol-t, Xavi-t, Iniesta-t...vagy Neymar-t, akkor nagy baj lesz. Nem tudom, mit lehet ezen nem érteni.

2019.02.07. 19:10:22

@Robi71: Ha ez a generáció már nem lesz akkor is lesz élet és top klub maradunk

Robi71 2019.02.07. 19:17:44

@zeli39: Minden topklub életében vannak rosszabb periódusok. A Barca-nak is volt és még lehet is. Ebben igazad van, csakhogy nem kellene ezt tudatosan csinálni. Igaz, erre is volt korábban is példa.

2019.02.07. 19:24:34

@Robi71: a jelenlegi Barcelonának nem az a legnagyobb gondja amit te vázolsz hanem amit inkább Bivi76 :-)persze néha ő is túlzásokba esik

Robi71 2019.02.07. 21:56:28

@zeli39: Bivi76 sok vicces dologról beszél. Esetleg röviden összefoglalnád , hogy mire gondolsz?

rtghfb 2019.02.07. 22:14:50

*Joaquin közben szögletből lő gólt*
süti beállítások módosítása