A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Jong: "A Barça és én is meg akarjuk nyerni a BL-t"

2019. július 11. - Berbatov

Az újonnan szerződtetett holland középpályás hosszú interjút adott a Barça TV-nek, és a klub hivatalos honlapja összegyűjtötte a beszélgetés során felmerülő 10 legérdekesebb idézetet.

Ahol minden kezdődött

"Otthon, 3 évesen a kertünkben kezdődött, majd a városi klubban, az Arkelben folytatódott. A középpályán játszottam, mert az apám is korábban abban a pozícióban szerepelt. Nagyon fontos számomra, hogy képes legyek jól olvasni a játékot, szeretek tudni a körülöttem zajló dolgokról."

Willem II

"Próbajátékra mentem, és azt mondták, hogy maradhatok. Minden remekül meg volt szervezve, a suli csupán 5 perces sétára helyezkedett el. Rengeteget segítettek nekem, 7 és 17 éves korom között voltam náluk, sok-sok dolgot tanítottak a futballról és az életről."

Ajax-Barça kapcsolat

"Büszkén csatlakoztam az Ajaxhoz. A taktikai felkészítés a legmagasabb szintű náluk. A filozófiájuk nagyon hasonlít a Barcáéhoz, és nyilvánvalóan Cruyff miatt is remek a viszony a két klub között."

2018/19-es szezon

"Pályafutásom során először megnyertem a bajnokságot, és azt is megtapasztaltam, hogy milyen érzés kiesni a Bajnokok Ligája elődöntőjében. Taktikailag kiváló tervvel és néhány top szintű játékossal rendelkeztünk."

Aláírás a Barçához

"Rengeteget jelentett számomra, hogy egy olyan nagy klub, mint a Barca minden követ megmozgatott értem. Nagyon büszkévé tesz."

Miért a Barça?

"Mindig is az a klub volt, ahol játszani akartam. A Barca állandóan látványos futballra törekszik, rengeteg trófeát szeretne nyerni a történelem legjobb játékosaival a soraiban. Az álmom valósult meg az ideigazolással."

Koeman tanácsa

"Nagyon lelkes volt, amikor megosztottam vele, hogy a Barcelonához igazolok. Azt tanácsolta nekem, hogy a futballra koncentráljak, mert minden szem rám fog szegeződni. Az emberek sokat követelnek majd tőlem."

Összehasonlítás Xavival és Iniestával

"Nem akarom, hogy összehasonlítsanak velük. Ez a klub tökéletes egy középpályás számára. Remekül tartják a labdát, diktálják a tempót, tökéletesen illik hozzám."

Készen áll a rajtra

"Alig várom, hogy együtt legyek a csapattal, együtt játszunk, élvezzem a várost és új emberekkel ismerkedjek meg. Biztosan nagyszerűen működik majd minden. A pályán szeretnék bizonyítani."

Messi

"Ő a legjobb játékos, akit valaha láttam. Nem tudom összehasonlítani múltbéli játékosokkal, de számomra ő a legjobb. Mindent tud, amit a középpályán és a támadósorban tudni lehet, a valaha volt legjobb."

Célok a 2019/2020-as idényre

"A legtöbb mérkőzésen kezdeni akarok. Minden játékos ezt szeretné. Az edzéseken annyira keményen fogok dolgozni, amennyire csak lehetséges, hogy megmutassam mire vagyok képes. A támadó futball híve vagyok, a szurkolók élvezzék az előadást, amikor kilátogatnak a stadionba. Én is és a Barca is meg szeretnénk nyerni a Bajnokok Ligáját ebben az idényben, remélem megtörténik."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4114937720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spacedyevest 2019.07.11. 14:17:12

Busquest és Rakitic mellett sok esélye lesz BL-t nyerni. Na meg fejlődni.

Kertai Dávid 2019.07.11. 15:20:55

idén már döntő lesz ebből srácok, egyre tovább jutunk! Az már más kérdés hogy meg is nyerjük e... de a tendencia szerint 2 év múlva tuti nyerünk

Barcaa 2019.07.11. 15:48:20

"A támadó futball híve vagyok, a szurkolók élvezzék az előadást, amikor kilátogatnak a stadionba."

Na szerintem már ezzel elásta magát Valverdénél...

@Kertai Dávid: Igen, idén jöhet a döntőben 3 gólos előny leadása...

Sörenzen 2019.07.11. 15:56:23

Ez a srác olyan értelmesen beszél, hogy - nem őt kéne a Barca edzőjének alkalmazni?

Bivi76 2019.07.11. 18:07:12

@Sörenzen: Szimpatikus fiatalember, remélem játékával is rászolgál hogy példakép legyen.

Raven1975 2019.07.11. 18:29:17

2014-ben ezen a napon szerződött a Barçához Luis Suárez! Azóta eltelt 5 évben El Pistolero 247 mérkőzésen 177 gólt szerzett és 96 asszisztot dobott. :)

Raven1975 2019.07.12. 13:49:35

Xavi: "De Jong fantasztikus és nagyon fontos igazolás. Teljes értékű kész játékos, aki nem csak technikailag kiváló, de bizonyított támadásban és védekezésben is. Nagyszerű erősítés a Barcelona jelenében és jövőjében is."
süti beállítások módosítása