A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccs utáni reakciók #AthleticBarca

2019. augusztus 17. - Berbatov

Az FC Barcelona vereséget szenvedett a San Mamésben a bajnoki nyitányon. Lássuk hogyan értékeltek a főszereplők.

Valverde: "Az első félidő rossz volt, nekünk voltak nagyobb helyzeteink, de nem kontrolláltuk a mérkőzést. A másodikban javult a játékunk, ennek ellenére nem tudtunk kialakítani tiszta lehetőségeket. Ők sem voltak képesek rá a meccs utolsó szakaszáig, de Aduriz képességeivel minden lehetséges. A lényeg, hogy többet kell tennünk a mérkőzésen. Túl mélyen játszottunk a térfelünkön. Suárez sérülése szintén nem segített, a második félidőben hiányzott egy hozzá hasonló játékos. Leo nyilvánvalóan rengeteg szituációban segít minket egy találkozón, de ugyanazt kell elérnünk, amikor nem áll rendelkezésre. Piqué szavai csak a mérkőzést követő érzelmek kinyilvánítása voltak."

Piqué: "Az első félidőben túl sokat játszottunk a saját térfelünkön. A másodikban jobban kontrolláltunk, de nüanszok miatt veszítettünk, a nüanszok néha kinyírnak. Fizikailag felülmúltak minket. A jövőben jobbnak kell lennünk. Inkább most veszítsünk, mint később. Ha nem játszol jól ebben a versenysorozatban, megbüntetnek."

Jordi Alba: "Kiegyenlített meccs volt, de Aduriz nagyszerű találatot szerzett. Szar nap volt, de csak az első forduló, még sok van hátra. Ha nem vagyunk a legjobbunknál, bármelyik csapat képes büntetni. Coutinho egy nagyszerű játékos, akinek nem volt itt szerencséje. A világ egyik legtehetségesebb játékosa, sok sikert kívánok neki. A Neymar ügy már fárasztó, ha jön jó, de várjunk még."

Rafinha: "Több lehetőséget kellett volna kialakítanunk, és rá kellett volna jöjjünk, hogy miképpen nyissuk meg az ellenfél védelmét. Nem építettünk fel a tudásunknak megfelelően a játékunkat. A második félidőben felülmúltuk őket, de ha nem bünteted meg az ellenfelet, akkor ez következik be, különösképpen ebben a stadionban."

Sergi Roberto: "A dolgok nem úgy mentek, ahogy szerettük volna, és a végén mindhárom pontot begyűjtötték. Az előszezonban is így játszottunk, de a nehézségi fok különbözött ettől, alkalmazkodnunk kell." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4015013316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2019.08.17. 10:47:56

Valverde ott folytatja, ahol abbahagyta.
Elképzelés és koncepció nélküli játék. Fásult, motiválatlan játékosok.

Bivi76 2019.08.17. 10:49:37

@Balázs37.: Hy Barátom! Komolyan mondom, úgy vagyok már vele, egyszerűen nem bosszankodom. Ez a csapat ennyit tud (Messivel is), nálam elmúlt a varázs. Emlékezz gyerekkorunkra! Hogy levoltunk törve egy egy vereség hatására. Akkoriban egy Ünnepel ért fel egy Barcelona meccs. Össze-vissza írkál itt sok Szurkolótársunk, egy korszakba szerelmesek, amit nem tudnak elengedni. Ez a csapat esélytelen a BL-ben, a bajnokság is kemény dió lesz. Én már új edzőt sem szeretnék, erre a 2 évre ide komoly szakember nem fog jönni.Az meg idegesítene ha például érkezne egy jó szakember, de távoznia kellene 2021-ben, mert a reményeim szerint újonnan megalakuló új elnökség nem vele képzelné el a munka további folytatását. Úgyhogy Valverde vigye tovább a a csapatot, böjtöljük ki az elkövetkező 2 évet, azért a BL helyezés jöjjön össze a bajnokságban! Többet nem látok ebben a csapatban. Nem fogok belemenni játékosok megítélésébe, teljesen felesleges. Az egész klub óriási zsákutcában van. Mind pénzügyi, sportszakmai, vásárlási, eladási, játékos nevelési, átigazolási stratégiát figyelembevéve. Ellenszenves csapat benyomását keltjük a leigazolni kívánt játékosok klubjával szemben, tiszteletlenek vagyunk. Nem dicsőség már Barcelona játékosnak lenni. Nem lehet itt jelen pillanatban kiteljesedni. Anyagilag megszedheti magát a játékos, mert irreálisan magasan keresnek. Ezért is vannak pénzügyi gondok. Elsősorban a pénzügyi fair play nehéz betartására gondolok. Ezt az egész klubmodellt át kell szervezni, új alapokra kell fektetni rengeteg dolgot. Lyukakat tömögetünk évek óra, komoly előrelépés meg nincs.Én abban reménykedem, 2 év múlva újra lehet büszke egy Szurkoló az FC Barcelonára, és ez a korszak végérvényesen lezárul. Nálam ez azt jelenti, hogy annak a játékosnak is mennie kell, aki a világ legjobbja (volt), mert ez nélkül egyszerűen nem lehet nekiállni a megújulásnak, ez nélkül nem tud dőlni a dominó. Továbbra is Hajrá Barca, mi tudjuk mit jelent ez az életforma, ami nem 2008-tól tart, ezért is nem hagyom magam ha kiakar oktatni sok divatbarcás, egy korszak szerelmesei.

Barcaa 2019.08.17. 11:45:07

@Bivi76: Maga a csapat remek lenne...Még mindig az egyik legjobb keret, Messivel kiegészülve, de ez az amatőr kókler képtelen Barcához méltó csapatot összerakni..
Elképzelés nélküli, ötlettelen játék, mint anno Tatával..

Komolyan, szerintem ha leült volna 5 meccsre a 2008-09-es Barca padjára Guardiola helyett, a csúcs Xavi-Iniesta tengely is elfelejtett volna rendesen focizni 3 meccs után.

Mindebben az a legnagyobb probléma, hogy Messinél ketyeg az óra, és pont az utolsó legjobb éveit szabják el az ilyen idióta edzők.
Tavaly is hol lettünk volna nélküle? Majd megint elfelejteti a bajnoki meccseken a problémát, mert képes eldönteni a meccseket, aztán majd BL-ben megkapjuk a magunkét...

Bivi76 2019.08.17. 11:58:21

@Barcaa: Én nem szeretnék belemenni egyenkénti játékos értékelésekbe, veszekedni sem szeretnék senkivel,mert a korszak szerelmesei nem értik meg. Amit írtam, azt úgyis gondolom, és nem a tegnapi végeredmény mondatja velem. Ennek a korszaknak vége kell hogy legyen,mihamarabb, mert egyre nagyobb károkat okoz ez a klubnak.

Ühüm 2019.08.17. 12:06:23

@Bivi76: Lehet félreértem, de szerinted a világ legjobbjának el kell menni, hogy jobb legyen a csapat? Vagyis ha kiveszünk a játékból egy embert, aki ad egy évben 20-30 gólpasszot, meg lő vagy 50 gólt, akkor a többiek megtáltosodnak? Remélem, hogy félreértettem.

Berbatov 2019.08.17. 12:11:17

@Raven1975: Nagyjából ennyi, minden nyáron elköltünk egy zsák pénzt, majd Valverde ugyanazt a szart rakja le az asztalra az átigazolási szezonokat követően. Egy szépen megkomponált akciónk nem volt a mérkőzésen. Egy sem. Nevetséges, néhány játékost kicserélt, de az előadás hasonlóképpen vállalhatatlan lett. Akkor most ki is a hibás?

Bivi76 2019.08.17. 12:26:51

@Ühüm: Értsd úgy, ahogy akarod! Nálam a Barcelonát egy játékos sem írja felül. Ha értelmesen elolvasod amit írtam, és el is gondolkodsz rajta, rájössz mit miért írtam.

Kertai Dávid 2019.08.17. 12:37:51

annyira éreztem, hogy sokan a ko-t kezdik el szídni :D pedig nagyon nem rajtuk múlott, itt most mindenki gyenge volt, és azér az ellenfél sem volt gyenge, nehéz meccs volt... a kp-t pedig már csak azért sem kell szídni mert Rakitic beállásával sem változott semmit a kép... oké, Alena kicsit sok labdát szórt el, de ennél többet Rakitic beállásával sem tudtunk mutatni

Ühüm 2019.08.17. 12:55:06

@Bivi76: Oké. Akit 2 év múlva el akarsz küldeni, az akkor is magasan a legjobb játékosa lesz a csapatnak. Ezt most ki merem jelenteni. Akár ki is nyomtathatod. A tegnapiak fényében pedig azt hiszem nyilvánvaló. Vagy úgy gondolod majd Dembi lesz a vezér?

Bivi76 2019.08.17. 13:19:03

@Ühüm: Nem megyek bele ki a jobb, ki rosszabb. Írtam már, a klubot senki nem írhatja felül. Mióta vagy Barca Szurkoló?

Ühüm 2019.08.17. 13:24:00

92 óta. Mondhatjuk, hogy divatszurkoló, mert egy BL cím után kezdtem szurkolni a csapatnak. De ez megint hülyeség, mert összemosod azzal, hogy szerinted aki nem ért veled egyet, az biztos csak a Messi éra miatt szurkol a csapatnak.

Robi71 2019.08.17. 13:38:06

@Bivi76: "a klubot senki nem írhatja felül"?....és ki az aki felül akarja írni???

Bivi76 2019.08.17. 13:40:02

@Ühüm: Én is 92 óta. Én nem divatszurkolóztalak le. Én nem fogok itt naphosszakat vitázni emberkékkel, aki velem hasonlóan gondolkodik, és érez a Barca iránt, tudja mi a lényege az írásomnak. A többi meg nem érdekel. Lehet engem fikázni, elküldeni a francba, a lényeg az, hogy ennek a generációnak, vezetőségnek, edzőnek leáldozott. Ha nem húzod ki a kígyó méregfogát, ha nem dől a dominó, addig minden marad a régiben. No én nem az a Szurkoló vagyok, aki örömmel nézi a legnagyobb vetélytárs zsinórban 3 BL győzelmét, és abban az álomban ringatja magát, hogy de hát nálunk játszik a világ legjobb játékosa. Engem meg nem érdekel ki a legjobb (ha egyáltalán tényleg ő az), ha gyenge, nézhetetlen focit játszunk. Volt már nálunk a világ legjobbja (Rivaldo), a Madrid meg nyerte a BL-eket (98,2000,2002).Szóvak engem hidegen hagy ki a legjobb.

Bivi76 2019.08.17. 13:41:56

@Robi71: Neked meg nem válaszolok, mert Te minden írásomba belekötsz.Te vagy a legokosabb, elismerem,hanyagoljuk egymást!

Frenkie82 2019.08.17. 13:45:00

Én már inkább le sem írom mi a véleményem (elkezdtem...de inkább kitöröltem)... Remélem, hogy mihamarabb eltakarodik a Bartomeu-féle brigád, Valverdével együtt...
.
..
...
Barça, Barça, Baaaaaarça!!!!!!!!!!!

Máté Nagy00 2019.08.17. 13:45:46

Felesleges bosszankodni...
A liverpooli vereség után megfogadtam h nem nézek meccset amíg Valverde az edző de természetesen néztem a tegnapi meccset és megint ra kellett jönnöm h nincs taktika ...semmi gyors kényszerítő semmi váratlan megoldás ...ez nem a Barcelona..mint vmi kis csapat jó nevekkel edző nélkül ...

Robi71 2019.08.17. 13:46:13

@Bivi76: OK, köszi! :)
Csak nem értem mit jelent a "felülírja" kifejezés.

Ühüm 2019.08.17. 13:46:23

@Bivi76: Egyetértek, hogy változtatni kell. De az nem úgy megy, hogy elküldünk mindenkit, és nyomunk egy resetet. Inkább folyamatos upgradek segítségével. Kell tapasztalt vén róka is, meg tehetséges fiatal. Aztán idővel kikopnak a nem oda valók.

Ühüm 2019.08.17. 13:47:50

@Robi71: Azt jelenti, hogy pl Ronaldinho, miután diszkó brazillá vált, jogosan lett elküldve, és ez Bivit nem zavarta. :-)

Robi71 2019.08.17. 13:55:57

@Ühüm: A dolog ott kezdődik, hogy nem tudja mi a különbség a profi focista és a cirkuszi bohóc között. És ő akarja megreformálni a csapatot.
Most különösen morci, mert Malcom után Coutinho is lapátra lett téve. Pedig ő ezekkel, Dembi-vel és még 5-6 brazil U20-assal képzelte el a klub fényes jövőjét. Képzelheted...mi lehet a fejében.

Bivi76 2019.08.17. 14:00:46

@Ühüm: Ez a csapat nem érdemli meg, hogy napi 100 hozzázzólással elemezzük a nagy semmit, meg olvasni a saját magukat megnyugtató Messi fanokat. Jelen pillanatban a játékunk egy Híg húgylé! Ennek ellenére Hajrá Barca, a szerelem örök, de kurva fájdalmas is tud lenni,

Bivi76 2019.08.17. 14:01:53

Valaki küldje el már helyettem a náthás picsába a 71-est!

Bivi76 2019.08.17. 14:24:58

@Robi71: Nem tudom Te mit, és hol dolgozol, de abban biztos vagyok, nálunk az egyenruhás cégnél az ilyen nagyképű, pökhendi, okoskodó, kioktató stílusú emberkét mint Te, megennénk reggelire.

Robi71 2019.08.17. 14:41:01

@Bivi76: A déli-határnál hasznosabbá tudnád tenni magad, mint itt.

Maestro10 2019.08.17. 14:43:25

Napestig lehetne azon vitatkozni, hogy miért lett a mostani Barcelona egy olyan csapat, amely Messi nélkül (sajnos) egy Sevilla szintjén van. Először is szeretném leszögezni, hogy nem a tegnapi meccsre, hanem az elmúlt 2-3 (vagy még több) évre terjednek majd ki a következő gondolataim. Guardiola óta (erre a témára, és magára a korszakra majd később visszatérek) folyamatos lejtmenetben van a csapat, szerintem ezzel nem mondok újat. A lejtmenet okai? Megannyi tényező. Kezdeném annak a bizonyos halnak a fejével, azaz a vezetőséggel. A Rosell - Bartomeu kettősről azt kell tudni, hogy amit ellehetett rontani az évek alatt (itt elsősorban a sportszakmai tevékenységekre gondolok) azt ők el is rontották. A rendszerbe nem illeszkedő, túlfizetett igazolások, a piac adta ziccerek kihagyása (Isco - 2013, Eriksen - 2013, Laporte - 2014, Thiago Silva - 2014, De Bruyne - 2015, Mbappé - 2017, Bernardo Silva - 2017, De Ligt - 2018 stb.), és a La Masia teljes leépítése (Grimaldo, Olmo, Morey, Puig, Xavi Simons stb.) mind-mind a vezetőség számlájára írható. Az edzők? Ők csak bábok. Mind Tata Martino, mind Luis Enrique, mind Ernesto Valverde csak egy egyszerű bábok, akiket madzagon mozgatnak/mozgattak. Szerintetek miért nem jött az elmúlt 5-6 évben európai szinten is jegyzett edzőzseni a Barcához, és miért maradhatott Valverde 2 ilyen csúfos bukás után is a Barcelona kispadján? Remélem a kérdésre nem kell választ adnom. Nyilván a trének is felelősségre vonhatók (de még mennyire) a csapat sikertelenségéért, de ők csak szimpla fák, amelyektől nem látjuk a gondokkal teli erdőt, ha lehet így fogalmazni. És a Pep-korszak...Bivi...én 2003 óta vagyok Barca drukker, elsősorban Ronaldinho játéka miatt lettem a gránátvörös-kékek szerelmese, amikor a világverő Pep team még a kanyarba sem volt, de mondhatnám Rijkaard első három évét is, mint példa. Tudod mi volt a két korszak közti hasonlóság? Nos, nagyszerű játékoskeret, remek edző és szakmai stáb, trófeák sorozatszámra és szép játék, de ami a legfontosabb, hogy volt egy Barcelonáért élő-haló elnökünk (nevezetesen Laporta), aki nélkül az előbb említettek nem jöhettek volna létre. Érted a mondandóm lényegét? Elismerem, Valverde egy középszerű, rossz edző, de mint az előbb említettem, ő csak az a fa, amitől itt sokan nem látják azt a bizonyos erdőt. Egyébként sikeresebb folytatást várok a srácoktól, 2021-től pedig egy új korszak kezdetét. Visca el Barca!

Robi71 2019.08.17. 14:56:49

@Bivi76: Felsővezető egy külföldi multinál. Számít?

Bivi76 2019.08.17. 14:56:59

@Robi71: Idefigyelj Te Jóképességű! Olyan volt már baszd meg, hogy valamit írtál, és én egyetértettem Veled. De Te baszd meg, bármit írok, mindig hibát keresel benne. Nem fogom egész nap Guardiola meg Messi f@szát szopkodni. Én nem vagyok buzi baszd meg!

Robi71 2019.08.17. 14:57:48

@zeli39: Neked kellene a legnagyobb csöndben lenned. De ahogy szokott, mindig az aki... :)))

Bivi76 2019.08.17. 14:58:22

@Robi71: Magyarországon osztod az észt vagy külföldön?

Robi71 2019.08.17. 14:59:12

@Bivi76: Nem is kell. De neked ez úgy néz ki a gyenge pontod. Folyamatosan visszatérsz ide. :)

Robi71 2019.08.17. 15:02:11

@Maestro10: A La Liga-ban egyedül Simeone volt olyan karakán, hogy felülkerekedjen a vezetőségnek. Az eredmények őt igazolták és innen kezdve nem volt mese. Mostanra ugyan olyan bánásomban részesül, mint a PL menedzserek. Mindenki a keze alá dolgozik.

Robi71 2019.08.17. 15:04:28

@Raven1975: A Betis ellen sem lesz sétalovaglás, ez már most biztos. Szerencsére addig visszatér a magic man.

Bivi76 2019.08.17. 15:08:27

@Robi71: Te provokálod ki az emberből az ilyen reakciókat, a minden bejegyzésedben előforduló Messi szopkodással, Dembelé és Coutinho alázással. Figyelj! Engem kurvára nem érdekel mennyit tett Messi a Barcáért,számomra Dembelé ezerszer szimpatikusabb játékos. Pont az ilyen rajongók (nem szurkoló) miatt mint Te. Lehet az életben Te egy jófej srác vagy, de a fociban kurva idegesítő magatartást tanúsítassz a mindenkit kioktató stílusoddal.

Bivi76 2019.08.17. 15:11:36

@Robi71: Miért kellene Zeli - nek csendben lennie? Ő legalább reálisan látja a dolgokat, és mindig kultúráltan fogalmazza meg az észrevételeit. Figyelj! Nem Te vagy a világ legokosabb embere, és nem mindig Neked van igazad.

Bivi76 2019.08.17. 15:14:55

@Maestro10: Sok mindenben egyetértek azzal, amit írtál. Az utolsó mondatod meg váljon valóra! :-)

Maestro10 2019.08.17. 15:18:28

@Robi71: Valóban, idén sem a Real lesz az első számú kihívó a bajnoki címért folytatott küzdelemben.

Bivi76 2019.08.17. 15:21:07

@Robi71: Arról a helyről, amire azt írtad nekem hogy ott hasznosabbá tudnám tenni magam, sírva könyörögnél 1 nap után hogy hazamehess.

Robi71 2019.08.17. 15:27:49

@Bivi76: Nálad hamar elszakad a cérna, de nem tehetsz róla, így születtél. Pedig nekem lenne okom rá...mivel folyamatosan személyeskedsz és trágár szavakat használsz. De ez téged minősít, engem ez nem zavar.
A témához visszatérve örülök még ha megkésve is, de a vezetőség is ráébredt arra, amire én már az elejétől. Ez a megkésés sokba fog kerülni még, de most ez másodlagos. Megkezdték eltakarítani azt amit s"portfogadás" név alatt idehoztak. Bevallom, nem egyzsebű. Még Coutinho esetében csak sikerült, mivel benne van legalább önérzet, de Dembélé esetében még nehezebb lesz, mivel neki aztán semmi veszítenivalója sincs azzal, ha padozik.
A vezetőség felélte a klub jövőjét ezzel a két játékossal és most próbálja menteni a menthetőt.

Robi71 2019.08.17. 15:32:06

@zeli39: Foglalkozz a bloggal inkább, ne mások magánéletével.

BarcaForLife 2019.08.17. 16:36:27

@Bivi76: sok mindenbe egyetertunk es sok mindenbe nem. Messi amit csinalt as elmult 14 evben azt nem lehet elfelejteni es en meg nem akarom h menjen...de mikor megy az megint izgalmas korszak lesz.

Hat ez a Robi gyerek. A stilusa egyszeru es egyben gusztustalan. Az h beleköt valakibe az egy dolog de mikor valaki visszaszol ra egybol eljatsza az aldozatot es sikoktozik mert valaki hasznalt egy csunya szot. Reggeltol estig itt van mert amugy nőt nem lat, bulikba nem hivjak. Megis ki akarna ezt halgatni egy partyn?
O as irodaba a laptop mogott kell eletre es itt ő a kiraly meg gondolom a Fortnite korokben. Leszolo pokhendi stilus....meg azt se mondhatom h ilyeneket vertunk regen a stilus miatt...mert az ilyenek èlőben gyavak es nem jaszkariznak mint most ő itt. Ne is szolj hozza mert abbot taplalkozik. Neki ez itt jo. Tudod kihez hasonlitanam? Van a Netflixen egy black mirror nevu sorozat....a resz cime: USS Callister. Ha megnezed rajossz miert.

Balázs37. 2019.08.17. 16:37:53

@PBence20: Coutinho az első fél szezonjában jól játszott, utána megtört vmi benne, hogy mi az rejtély

Balázs37. 2019.08.17. 16:47:49

@Bivi76: teljesen igaz, amit írsz

Balázs37. 2019.08.17. 16:49:34

@PBence20: kreativitás nulla volt a középpályán, hol volt egy Coutinho, vagy egy Arthur, akik képesek váratlant húzni?

altopasso 2019.08.17. 18:31:45

Akik a Real miatt nem aggódnak, nézik a meccset?
2-0 a Celta ellen. Emberhátrány, és a forduló gólját, lehet, hogy Kroos lötte.

Sergei_HUN 2019.08.17. 18:39:14

@Bivi76: fuuuu de buta vagy !

Vázolok neked egy szitut, kíváncsian várom a reakciódat (már , ha lesz...)
14 éve dolgozol egy munkahelyen, amiért a beled kidolgoztad, kitetted szíved lelked, majd jön az új vezető és azt mondja, hogy bocs szart se érdekel mit tettél eddig a cégért, van egy 0 tapasztalattal, és 0 háttérrel rendelkező a helyedre. Mit reagálsz? Elismered, hogy igen ez ennyi volt? Kizártnak tartom, ha meg igen akkor tartom azt a kijelentést, amivel kezdtem :D

2019.08.17. 18:42:17

@altopasso: azt is tedd hozzá hogy. Perez bácsi szép pénzt fizetett hogy biztos meglegyen a győzelem az első körben. Első gól alapból érvénytelen volt, Celtasok egyből lap míg a hetesek szokás szerint nem

Máté Nagy00 2019.08.17. 18:43:44

@the12thman: mindig Perez bácsi úgy h 3golt lőttek...a bíró lőtte?! Mi meg szabálytalan gólig se jutottunk..

Bivi76 2019.08.17. 18:44:50

@altopasso: Mindig mondtam, nekünk a Real Madridot kell minden versenysorozatban nézni, nem az Atleticot. Kit érdekelnek a nyári felkészülési meccsek? Semmit nem kell abból levonni. Kikaptak az Atleticotól? Bajnokin majd megverik őket. Három pont oda, mármint a királyiaknak.

Bivi76 2019.08.17. 18:46:03

@Sergei_HUN: Kit érdekel hogy buta vagyok? Örülj neki hogy Te nem vagy az!

Bivi76 2019.08.17. 18:52:52

@Sergei_HUN: Ezek focisták. Olyan életszínvonalon élnek (még a magyarok is), hogy lefocizva egy 12--13 éves felnőtt pályafutást, ha esze van és takarékoskodik, profi pályafutásuk befejezésétől életük végéig munka nélkül megélnek. Miről beszélsz ember? Még a végén sajnálom őket! Aki nem idevaló tudásban, szedje össze a cókmóját, aztán kocc!

Robi71 2019.08.17. 19:00:14

@altopasso: A forduló gólját Aduriz lőtte. Kétlem, hogy überelve lesz ebben a fordulóban.

2019.08.17. 19:02:09

@Máté Nagy00:
itt csak arról van szó hogy a VAR a nagy csapatokat segíti teljesen egyértelműen.
A Celta egyenlítő gólját érdekes vissza nézték és elvették. Jogosan!
A Real első gólját??
Vagy tegnap a Bayern kamu tizijét VAR után?

A helyzeten nem változtat a mi hulladék játékunkon, de az ne azt jelentse hogy ami az egyiknek oké a másiknak nem.

Bivi76 2019.08.17. 19:03:58

@Sergei_HUN: Figyu! Magyarországon is van olyan szakterület, ha nem teljesíted évente egy bizonyos dologban a normát, lehet akárhány diplomád, beszélhetsz 3-4 nyelvet, jön egy nullkilóméteres fiatal, és a helyedre kerül. Te meg lehet az utcára!

altopasso 2019.08.17. 19:08:40

@the12thman: Azt nemtom, nem voltam ott. Lehet, egyébként. Az öregtől bármi kitelik. :-)
Az is jogos, hogy az első gól szabálytalanság után született. Viszont behúzták a meccset. Így vagy úgy. :-(

altopasso 2019.08.17. 19:09:51

@Bivi76: Én megpróbálom azért holnap megnézni az Atletico meccsét is.

Sergei_HUN 2019.08.17. 19:11:35

@Bivi76: Jujj!!

Úgy látszik nem igazán értetted a párhuzamot, amit felvázoltam Neked.
Tudod mit?! Segítek.
Én ezzel, azt próbáltam meg Neked elmagyarázni, hogy Te konkrétan semmibe veszed, azt amit Messi tett a klubbért. Erre próbáltam rávilágítani, hogy ha Veled ezt tenné egy munkáltató, hogy 14 év munkaviszony után, ami alatt Te a lelked kidolgoztad a cégért, egy új vezető érkezésekor rögtön lapátra tenne. Mit szólnál hozzá?

A többi mondanivalódra meg nem is reagálok, mert egyszerűen ebben a témában nincsen létjogosultsága.

Robi71 2019.08.17. 19:22:31

@Sergei_HUN: Te nem értetted.
Az a "Engem kurvára nem érdekel mennyit tett Messi a Barcáért,számomra Dembelé ezerszer szimpatikusabb játékos."... megfontolt szakmai vélemény volt egy hozzáértő szakértőtől. Javasolom elemezd szóról szóra a mondatot.

Berbatov 2019.08.17. 19:40:04

Egyébként Grizi vajon mennyi idő alatt fog megbukni Valverde alatt? Az előszezonban is szar volt. Oké, felkészülés. Tegnap szintén a láthatatlan ember szerepét töltötte be. Nem találkozott a labdával. Nem is igazán kérte el azt. Gyakorlatilag a védekezésben volt néhány momentuma. Szélen szenvedett, elöl eltűnt. 4-3-3-ban gyakorlatilag halálra van ítélve ő is.

barca1994 2019.08.17. 19:42:01

@Bivi76: Coutinho nem teljesítette a bizonyos dologban a normàlt.Jön majd egy fiatalabb,ennyi.

Bivi76 2019.08.17. 20:26:33

@Robi71: Hozzád nem szóltam, úgyhogy ne elemezd a mondataimat!Mi vagy Te? Nyelvtan tanár? Leírom mégegyszer. Számomra Dembelé szimpatikusabb játékos, mint Messi. Ebben mi a lehetetlen? Nem engeded meg? Neked meg Rakitics szimpatikusabb mint Coutinho. Beleszólhatok? Nem. Úgyhogy Neked sincs semmi közöd, melyik Barca játékos szimpatikus számomra.

Bivi76 2019.08.17. 20:28:17

@barca1994: Így van, ennyi. Bárcsak jönne több fiatalember, aztán a 30-asok kivétel nélkül lépnének. Én örülnék a legjobban. Bárcsak már ott tartanánk!

Robi71 2019.08.17. 20:30:52

@Bivi76: Továbbra is te vagy a legviccesebb figura a blogon. Ha nem lennél, ki kellene találni téged. :)

Bivi76 2019.08.17. 20:33:56

@Robi71: MI közöd van hozzá, ki a kedvencem? Ne Te mondjad már meg Okostojás!

Nagybarcelona 2019.08.17. 20:55:53

@Berbatov: ezèrt kellene váltani szerintem a 2 csatáros felállásra 41212-ben. Messi az irányító, Griezmann ès Suarez elől. A szèlső vèdőknek nagy területe nyílna, a kp-nk masszívabb lenne, ès nem tűnne fel annyira az irányító kp-s hiánya. Sajnos 1 oldalassá vált a játèkunk (bal). Jobb oldalon meg senki nincs. Messinek a fèlpályára kell visszajönnie labdákèrt, aztán jöhetnek a kritikusai, hogy sètálgat, vagy elfáradt tavaszra, ha ő az irányító ès a gólfelelős egy szemèlyben, nem csodálkozok.

Nagybarcelona 2019.08.17. 21:06:56

Ezèrt kritizálom Valverdèt állandóan, a mindenkori edző állítja össze a kezdőt, szabja meg a felállást/taktikàt. Vagy aki szerint az edzőnk egy báb, Barto állítja össze a kezdőt, szabja meg a felállást, ès cserèl meccs közben? (2 BL bukás cserèi). Valverde legnagyobb taktikája, mikor Roberto ès Semedo egyszerre van a pályán, ès szerinte az 442. Dembele nem bal szèlső, hanem LW, nem tud úgy vèdekezni, a mindenes Roberto meg nem tud támadni, Busquetsről nem is beszèlve, aki elmèletileg CDM. (azèrt írtam így, mert vita tárgya lenne a vèdekező kp-s kifejezès, a left wingerre meg nem tudom a magyart).

Nagybarcelona 2019.08.17. 21:46:11

Vannak olyan edzők, akik a játèkosaik vagy saját profiljukra alakítják ki a taktikát, akik minden játèkosból kihozzák a bennük rejlő maximumot. Klopp, Simeone, Pochettino, Guardiola. Manè, Moura, Sterling ès Godin teljesítmènyèt tudom felhozni pèldának. Az előbbi 3 biztos olyan jó játèkos, vagy csak fekszik nekik a taktika? A nálunk megbukott játèkosokból mit hoznának ki az említett edzők? Coutinho pèldáját láthattuk a Liverpoolban, lehet, hogy nem kamu volt a hír, hogy Klopp elvinnè Dembelèt? Valverde mit hozott ki a játèkosainkból? Lassan minden új igazolásunk, ès a fiatalok menekülnènek. Tudom, Valverde egy báb, nem ő választja ki a játèkosokat, de nála a nagy számok törvènye sem működik. Kíváncsi lennèk, akkor ha nem ő választ, akkor ő kiket hozna. (Griezmannt nem ő akarta?) Nem szeretnèm, ha az általa kívánt (közèpszerű) játèkosokkal a BL indulásèrt harcolnánk.

LeoMessifcb 2019.08.17. 22:05:06

@Bivi76: ja nem teljesíted a normát aztán idén is bezsebel minden egyéni díjat 32 évesen. Azt próbálják itt az urak megmagyarázni neked röviden és tömören, hogy a Barca annyira össze van nőve Messi nevével, hogy aki nem szereti Messit az egyszerűen nem lehet teljes mértékben Barcás, mert az elmúlt 10 év sikereit, varázslatait nagyrészt neki köszönheted. Ennek következtében, pedig nem kell várni a távozását, szerintem még kb. 5 évet lehúz a csapatban, és innen vonul vissza.

INCA 2019.08.17. 22:05:19

Dzsunior ára megduplázodott. ;D ;D ;D

LeoMessifcb 2019.08.17. 22:06:59

@LeoMessifcb: Bárki legyen az új vezető, ha lesz 2021-től, 100%, hogy Messi nála is a Barca legnagyobb legendája státuszban lesz majd, így prioritás a személyét a klub közelében tudni ameddig csak lehet.

julio alberto 2019.08.17. 22:35:37

@LeoMessifcb: Mennyi ökörséget hordasz itt össze!!!

julio alberto 2019.08.17. 22:42:23

Nagymessi,LeoMessiFC,Robi bácsi napi hülyeségeit olvasva mindig jókat nevetek.Ami komikus az egészben ezek a jóemberek még el is hiszik azt amit itt előadnak.Jár a taps a triónak ezért a napi produkcióért.

julio alberto 2019.08.17. 22:47:57

@Bivi76: Sok jót írsz csak nem kellene állandóan felülnöd az FCMessi szurkolói csoport produkcióinak.

julio alberto 2019.08.17. 22:49:29

@INCA:Már tripla az a dupla Dzsunior lesz itt a nagy megmentő....

julio alberto 2019.08.17. 22:59:03

A tegnapi mérkőzésről röviden,úgy látom a Barcelona csapatánál továbbra is követelmény a tiki-taka elavult valami erőltetése.Szemmel láthatóan szenvednek tőle az idén igazolt játékosok(de Jong,Griezmann)is.Ez a könnyen taktikát lassan lassan a a spanyol középcsapatok is simán hatástalanítsák,nem értem miért erőltetik ezt a sz@rt még mindig.

FCB_László 2019.08.18. 02:57:30

@julio alberto: jó kérdés, én sem értem .
Hűek vagyunk a múlthoz , de ami hű marad a múlthoz és nem alkalmazkodik a jelenre az elvérzik :/

Én is megnéztem a Liverpool - Chelsea meccset és az az iram ami a pályán volt , egyszerűen lenyűgözött. Nem volt eszetlen , de meg is pörgős volt . Nem néztem egyébként sosem a PL -t .

Szóval nem tudom, lehetséges hogy várnunk kell egy generáció cserére , egy Busquets ---> deJong féle váltásra
Egyébként mondhattam volna Rafinha is , nagyon tetszik a játéka :)

FCB_László 2019.08.18. 03:01:37

A rejál Margit 27 hónap után először van a Barca előtt a bajnoki tabellán :/

Robi71 2019.08.18. 07:27:40

@julio alberto: "követelmény a tiki-taka elavult valami erőltetése"....hol látsz te ilyesmit a jelenlegi Barca játékba? Milyen tiki-taka? Hol?

Robi71 2019.08.18. 07:38:41

Ez a vereség még nem katasztrófa, Éppen időben jött hogy lássuk hol tartunk a felkészülésben és miben kell fejlődnünk. Ennyi..

Berbatov 2019.08.18. 08:14:06

Suárez egy hónapra dőlt ki azt írják a lapok. A Barca ugye nem adott tájékoztatást a várható felépülési idejéről.

barca1994 2019.08.18. 08:18:30

@Robi71: Alberto nem Barca mecseket néz hanem poolt.Honnan tudnà mit jàtszik a csapat.

LeoMessifcb 2019.08.18. 08:42:59

@julio alberto: mindig jókat nevetsz? De jó neked, tényleg örülök! További sok boldogságot a kommentjeimmel, csak a te kedvedért növelem a számát, de csak ha szeretnéd persze! ;)

Nagybarcelona 2019.08.18. 09:10:44

@julio alberto: elsompolyogsz megint, ha megkèrdezem, H. Mikor nyert utóljára bajnokságot a Liverpool? 30 ève? Elcsúsznak? Na hesspicsába!

Nagybarcelona 2019.08.18. 09:12:38

@julio alberto: tudod, itt Barca szurkolók beszèlgetnek, te meg rontod itt a levegőt, okoskodsz, ès szidod a klub ikonjait. Te egy fehèr balettos szurkoló vagy. Ideje lenne tèged kitiltani.

Nagybarcelona 2019.08.18. 09:18:50

@julio alberto: 30 ève mindíg felteszed a kèrdèst magadnak: ez lesz az az èv?
Na ez lesz az az èv?

jani888 2019.08.18. 09:51:27

@altopasso: Nem. A forduló gólját mi kaptuk...

FCB_László 2019.08.18. 10:42:05

@jani888: nagyon szép gól volt , megérdemelten lett az a gól a forduló legszebbje

Mihail84 2019.08.18. 12:43:06

@julio alberto: Albi sorra kapja itt a sallereket. XD XD
Már észrevehetnéd hogy itt téged mindenki utál. Eltakarodhatnál már innen...

julio alberto 2019.08.18. 17:42:56

Nagymessi,Robi71,LeoMessiFCB szakmai elemzése után megjelent a 4 nagy tudású bukott NSO-troll Gorbacsov is a viccporondmester is.A szájkarate bajnoka.Mókás csapat ez így együtt,ma is jár a taps nekik a produkcióért.

julio alberto 2019.08.18. 17:45:36

@FCB_László: Jól látod a dolgokat,a Barcelona ezzel a játékrendszerrel alaptaktikával nem tényező a nemzetközi labdarúgásban.

Mihail84 2019.08.19. 02:48:32

@julio alberto: Ha bukott trollokrol beszélsz szerintem néz inkább tükörbe.... A legnagyobb bukott troll az te vagy. Bárkit megkérdeznének itt a blogon tuti azt mondaná hogy neked kéne eltakarodni végre vagy egy Liverpool vagy egy Neymar szopkodó oldalra. Megint megkaptad a szokásos sallereidet. Most már nyugodtan eloldaloghatsz a sebeidet nyalogatva egy fa odvába úgy ahogy szoktál.
süti beállítások módosítása