A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Riqui Puig marad a Barca B-ben!

2019. október 17. - caaaatalan

A Mundo értesülései szerint a klub úgy határozott, hogy januárban sem adja kölcsön saját nevelésű játékosát.

A vezetőség továbbra is bízik abban, hogy Puig Xavihoz, Iniestához és Thiagohoz hasonló karriert fut be. Ehhez fontosnak tartják, hogy a 20 éves spanyol utánpótlás válogatott játékos legalább 50 meccset játszon a B csapatban, mely jelenleg a spanyol harmadosztályban szerepel. 

Puig eddig 42 meccsen lépett pályára a Barca B-ben, ebből 32-szer a 2018-19 szezonban. Idén 7 mérkőzést abszolvált, ezeken a mérlege 2 gól és 1 assziszt. Korábban Xavi, Iniesta és Thiago is egyaránt több, mint 50-szer szerepelt a Barca B-ben mielőtt az első csapathoz kerültek volna.

A szurkolók eközben attól tartanak, hogy a spanyol harmadosztály túl kemény játéka miatt Puig súlyos sérülésnek van kitéve, és jobban örülnének egy kölcsönadásnak magasabb osztályba. A klub ezzel kapcsolatban kifejtette, hogy a spanyol harmadosztály brutalitása csak segít Puignak a fejlődésben.

Ti mit gondoltok Puig helyzetéről:

- Maradjon a B csapatban?

- Menjen kölcsönbe januárban magasabb osztályba?

- Irányítsák az első csapathoz?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6115227586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spacedyevest 2019.10.17. 07:26:58

Az első csapatban a helye.

Más: Coutinho-t nem várják vissza.
" Bár a 27 esztendős dél-amerikai állítólag jó kapcsolatot ápol Lionel Messiékkel, a rajongók és a vezetőség sem szeretné többet a Nou Camp gyepén látni."

DISTANTxTHUNDER 2019.10.17. 07:33:54

Én azt gondolom hogy már ebben a szezonban is az első csapatban lenne a helye, legalább amíg Coutinho vissza nem jön, mert így hiányzik egy kreatív támadóközéppályás..

DISTANTxTHUNDER 2019.10.17. 07:34:50

@Spacedyevest: És ezt melyik lap közölte le, mert jó nagy hülyeség :)

caaaatalan 2019.10.17. 08:55:05

Van olyan aki rendszeresen követi a B csapat meccseit? Ott hogyan muzsikál?

Illetve mérvadó e az h ott hogyan játszik, hiszen az egy másik szint és stílus...

Raven1975 2019.10.17. 10:04:29

Sok a középpályás azonban Riqui Puig kinőtte a Barça B-t.

sunt 2019.10.17. 10:31:16

Puignak tavasszal akkor jönne el az ideje, ha Messi egyszer megsérül.

caaaatalan 2019.10.17. 10:57:12

@Raven1975: kinőtte a B-t, de belenőtt az A-ba... ? :)

Robi71 2019.10.17. 11:02:53

@DISTANTxTHUNDER: @Spacedyevest: El sem tudom képzelni mi lesz, ha a Bayern nem él Cou kivásárlási záradékával. Oda lenne a jövő évi átigazolási büdzsénk. Remélem nagyon fogja csipkedni magát, mert ha nem, akkor kilátástalan helyzetbe kerül ő is.

Robi71 2019.10.17. 11:08:53

Puig-nak várni kell a nyáron, mert akkor lesz igazán megüresedés a középpályán. Rakitic, Vidal, Busi hármasból szerintem kettő biztosan távozik.
Nem kizárt, hogy már télen távozik Rakitic és Alena is.

caaaatalan 2019.10.17. 11:17:25

@Robi71: igen,de a kérdés az lesz h a távozók helyén vele fognak számolni vagy hoznak vkit.

sunt 2019.10.17. 11:26:16

Ha eszük van, januárban csak Suareznek hoznak fiatal dublőrt.

Robi71 2019.10.17. 11:33:48

@caaaatalan: ha megy Alena, akkor helyébe jöhet. Megkapja ő is az esélyt a bizonyításra.

caaaatalan 2019.10.17. 13:43:35

@Robi71: ezek szerint Aleña már megkapta és elbukott.

Raven1975 2019.10.17. 14:13:41

Lionel Messi 2009/10: 34 gól, 2011/12: 50 gól, 2012/13: 46 gól, 2016/17: 37 gól, 2017/18: 34 gól, 2018/19: 36 gól. :)
uploads.disquscdn.com/images/4b8894e7357f7208fb1ec9dda0f2673ca50facb3a54f50d118fdc4bfa4222607.jpg
Sorozatban harmadik alkalommal és szakállal mesterhármas.

Robi71 2019.10.17. 14:43:17

@caaaatalan: jelenleg úgy néz ki. De még visszatérhet diadalittasan egy esetleges sikeres kölcsön után.

caaaatalan 2019.10.17. 15:04:48

@Robi71: ezekkel a sikeres kölcsön utáni visszatérésekkel csak az a bajom h keveset láttam.

Nagybarcelona 2019.10.17. 16:43:29

@caaaatalan: Az a problèma, ha a kölcsönvevő csapatban sem teljesít, akkor itt mit várjunk tőle? A lènyeg H. spanyol csapatba, ès támadó szelleműnek adjuk kölcsön. (Sevilla, Valencia, Celta, Betis) Jó lett volna pl. A Gironával szerződèst kötni, ès odaadni a tehetsèges fiataljainkat, H. fejlődhessenek. (lènyeg, H. együtt játszanak, egy csapatban) Ilyen pl. Puig, Alena, Ansu, Perez, Araujo stb. Ha kinőttèk a spanyol 3. Osztályt. Semmi èrtelme ott szenvedniük 21-24 èvesen. Kellene nekik a tapasztalat, ès a folyamatos játèk, a Barca b-vel a másodosztályban sem lennènk sokkal előrèbb. Aztán a legjobbak visszakerülhetnènek, akár egyesèvel, amíg elèrjük, h. ne drágán igazoljunk cserèket, hanem legyen egy több 10 èlvonalbeli meccsel a lábában visszatèrő, mèg mindig fiatal játèkosunk. (Pique, Alba, Thiago, Fabregas, Grimaldo, Bellerin stb.) Meg kell találni az egyensúlyt, mert különben a nagy csapatok viszik őket, aztán onnan 50 milliókèrt tèrhetnènek vissza, mint Bellerin, vagy Grimaldo. A Chelsea-nek rendesen bejöttek a visszatèrő fiatalok.

caaaatalan 2019.10.17. 16:50:21

@Nagybarcelona: ezt az egyensúlyt megalálni valóban nagyon jó lenne, mert sztem tehetségben nincs hiány de a Barca B és a nagycsapat között hatalmas a differencia és aki a B-ben ásznak tűnik az lehet h az A-ba be se fér.

Eminusz 2019.10.17. 17:08:32

@Nagybarcelona: Ezzel nem ertek egyet... Velemenyem szerint a kolcson nem mervado, sot, egyenesen karos egy Barca-neveles szamara, mert teljesen mas a Barcelona filozofiaja, mint barmelyik masik csapate... Remek pelda erre Denis Suarez, aki mind a Villarrealban, mind a Sevillaban alapember volt, de itt nem.
De a kedvenc ervem erre szereny velemeny, miszerint Busquets soha nem lett volna klasszis jatekos mas csapatban... Szerintem...

Nagybarcelona 2019.10.17. 17:14:43

@caaaatalan: Az a legrosszabb, H. Jönnek a játèkosok ügynökei, aki csak a pènzre hajtanak, aztán túl nagy fába vágják a fejszèjüket, vagy gyakran a pènzt választják, aztán eltűnnek a süllyesztőben.

Robi71 2019.10.17. 17:27:12

@caaaatalan: Igen, Alba volt az utolsó. Nem ma volt....

jani888 2019.10.17. 17:31:18

@caaaatalan: 42 mérkőzésen 2 gól 1 gólpassz ( a harmadosztályban)mire jogosít?Úgy gondolom,hogy most ,ilyen túltelített középpályán semmire

Robi71 2019.10.17. 17:34:26

@Nagybarcelona: Az is kérdés, ha beválnak a kölcsöncsapatban akkor érdemes visszatérni cserének?
Szerintem csak akkor érdemes visszatérni, ha garantált a kezdőtagság (Pique, Alba). a tapasztalat azt mutatja, hogy aki cserének jött vissza abból nem igazán lett kezdő később (Denis, Rafinha, Deulofeu, Cesc).
Az sem véletlen, hogy a legtöbb távozó miután bevált ott ahova nem...nem igazán tért vissza cserének....teszem hozzá okosan döntve (Bellerin, Grimaldo, Icardi, Keita). De van olyan is, akit nem is akartunk visszahozni, annak ellenére hogy bizonyított idegenben.

Robi71 2019.10.17. 17:37:39

@Eminusz: Busi azért maradhatott, mert elnyerte az elsőbbséget egy Yaya szintű játékossal szemben. Denis vagy Rafinha jobban jártak volna, ha maradnak ott ahol az ők szintjük elegendő volt. Most a Vigo éppen az. Becsüljék meg.

Eminusz 2019.10.17. 17:51:50

@Robi71: Nemcsak Yayat elozte meg a sorban, hanem Keitat es Mascheranot is. :)

Nagybarcelona 2019.10.17. 18:00:28

@Eminusz: igazad van ebben, de a 3. Osztályban semmit nem fejlődnek, ès a drágán igazolt tehetsègek is megbuknak ott. Azzal még semmivel nem tartunk előrèbb, ha a padon ülnek, mint Alena. Pedig Alena teljesítmènye elismerèsre mèltó volt a B-ben. Az az igazság, H. sok a nagy tehetsègnek kikiáltott játèkos, (új Messi)ès mègsem tartanak sehol. Krkic, Assauli, Lee Seung, Giovanni Dos Santos (vagy a fivère), a kölcsön, vagy eladott játèkosok jó teljesítmènyère viszont van sok pèlda, ezek közül van aki vissza is tèrt(akik cèlirányosan èpítettèk a karrierjüket). Eredmènykènyszerben vagyunk, nem tudnak beèpülni a fiatalok. Ha megint a fiatalokra èpítenènk, ès nem lenne egy Pique, Fabregas, Xavi, Alba, Iniesta, Messi generáció (pár èves eltèrèssel), akkor egy közèpcsapattá fejlődnènk vissza. Ezèrt látom a kölcsönt az egyetlen megoldásnak. Ha ott teljesítenek, nálunk is tudnak. Erre csak azt tudom felhozni, H. a Valverde által játszott stílus mennyiben hasonlít a Crujff, Rijkaard, vagy akár Guardióla stílusához? Szerintem csak a 433, meg a sok passz, meg is sínyli Busquets, Piquè játèka is. A Bayern vagy a Benfica játèka sem sokban hasonlít, Thiago vagy Grimaldo mègis bizonyítani tud ott is. (Bellerin, Icardi, Onana,Keita Baldè) Milyen jó lett volna, ha a felsorolt nevek egy spanyol csapatban bizonyítanak, aztán most a kispadunk meg is lenne ingyen.

Nagybarcelona 2019.10.17. 18:10:01

@Robi71: Vicces H. ugyanazokat a neveket írtuk. Egy Guardiólánál vagy Rijkaardnál, nem jelentett volna problèmát a kellő játèkpercük megszerzèse, az utóbbi edzőinknèl viszont igen. A vezetősèg mellett az edzőink a fő felelősek ebben. Próbáltak volt játèkosokat idehozni, aztán lehet egy külsőssel jobban jártunk volna. Pl. Rijkaard vagy Van Gaal, lènyeg a holland iskolai alapok.

Robi71 2019.10.17. 18:11:54

@Eminusz: Keita elfogadta a kiegészítő szerepet, Masche már utána érkezett, nem lehettek illúziói. Szerencséjére Puyol pótlása késett, így játszatott khv-et.

Nagybarcelona 2019.10.17. 18:12:48

@Robi71: Ilyen szempontból Valverde a legremènytelenebb, egyszerűen megfeledkezik a játèkosokról (Alcacer, Arthur, Vidal, Rakitic, Alena)

Robi71 2019.10.17. 18:19:36

@Nagybarcelona: Szerintem is ki lehetne békíteni két hasonló kaliberű játékost ugyanazon a poszton...az évi 60-70 meccs megfelezésével.

Robi71 2019.10.17. 18:24:05

@Nagybarcelona: Alcacer helyzete reménytelen volt Suarez mellett.
Arthur egyre többet fog játszani...éppen egy Rakitic kárára.
Alena pedig hol és mikor? ..a sokadig opció a középpályán.

Nagybarcelona 2019.10.17. 19:09:38

@Robi71: Pont most olvastam, H. Rakiticet kritizálják a szurkolók, a távozását várják. Rakitic úgy èrzi, H. úgy kezelik mint egy 34 èves játèkost, ès a legrosszabb, H. Valverde nem magyarázza el, H. mièrt van ez. Pl. Ezèrt sem kedvelem Valverdèt, a kedvenc játèkosa volt, ezt èrdemli azok után amit a csapatban nyújtott? Az edzőnk egy gerinctelen alaknak tűnik. Mindenki játszhatna eleget, főleg ha formációt is váltana, talán Griezmannt sem pazarolnánk el bal szèlsőkènt. Az utóbbi èvek teljesítmènye alapján, csak Messinek ès Stegennek van joga akár az összes meccset vègigjátszani.

Robi71 2019.10.17. 19:15:16

@PBence20: ...és Arthur ki helyett? :)

Nagybarcelona 2019.10.17. 19:52:51

@PBence20: mièrt játszana Arthur helyett, mikor jelenleg ő a legjobb kp-sunk? Ha Robertoval is a kp-n számolunk, Alena a 7. számú kp-sunk. Èrtem èn h.saját nevelès, de szerintem nagyon nincs kezdő szinten. Ezèrt kellene kölcsönbe távoznia. Vagy szerinted jobb, mint Arthur, De Jong, Busquets, Vidal, Rakitic vagy Roberto?

Raven1975 2019.10.17. 20:45:08

Hivatalos keret a szombati mérkőzésre. Umtiti és Firpo játékengedélye egyelőre kérdéses, de a meccsre elképzelhető.
uploads.disquscdn.com/images/33199e98ca3e00c25023578a6d98d4d26197a7249a745c0e5e926ed12fb80e27.jpg
Na további kellemes estét minden kedves Barçásnak. :)

sunt 2019.10.17. 21:15:24

A válogatott szünet után mindig is nehézségeink voltak. Nagyon kellene érteni a szakmát az edzőnek, hogy ki legyen a kezdőben most.

GoalGero 2019.10.17. 21:31:00

@PBence20: vedd le a szemellenzőt.Oke hogy saját nevelésű párti vagy,de mindenki látja hogy Arthur es Alena nem egy szint. Arthur javára.Aki idén kézdi elkapni a fonalat,és tetszetősen játszik.(statisztikák is mutatják.)
Minden tiszteletem a tiéd hogy pártolod a saját neveléseket de a Barca nem egy Bilbao.Es Alena szintje most maximum az.Az egyik a brazil válogatott alapelvére Alena meg hát annyi szól mellette hogy Bárca nevelés.De nekem teljesen sótlan.Semmit nem latok benne.

caaaatalan 2019.10.17. 21:57:25

@GoalGero: sajnos egyet kell értene Aleñát illetően.

Robi71 2019.10.17. 23:28:03

@GoalGero: Ez így van ahogy mondod, nem vitás...ahogy az sem vitás, hogy a középpályánk a leggyengébb szekció. Arthur, De Jong, Busi (a mostani), Vidal (a mostani) vagy Rakitic (a mostani) nem vagy már nem az a szint, amivel a világ tetejére lehetne visszaülni. Középszerű, védekező, brusztolós középpálya....kreativitást, támadókészséget csak nyomokban tartalmaz. Nincs összekötés a a középpályánk és a támadósor között. Gyakorlatilag egy láthatatlan fal van a két vonal között és ha nem lenne Messi, aki visszalép még ennyire sem működne a gépezet.

GoalGero 2019.10.18. 04:59:57

@Robi71: A két legnagyobb különbség a régi Barca es a mostani között,a kozeppalya és a szélső játék hiánya.ahogy írtad nincs karmesterunk.
Arthur nem az De jong sem a helyen játszik.Vidal sosem volt az de kell egy ilyen harcos .Busi szerintem a kiégés jeleit mutatja.Rakitic valódi játékát szepen lassan kiöltük .Cpu elvileg az lett volna de védekezésben es pressingben sosem volt még csak Xaviek közelében sem.Messi igy visszalep A jobbszel üres lesz ahol nincs már egy felfutó Dani Alves.Balszelunk Neymar távozása óta nincs.Dembele jo lehetne de nekem nagyon Balotelli 2.0 a srác.Griezmann nem balszélső ahogy Cou sem az volt.Fati pedig meg tul fiatal de roppant ígéretes.
süti beállítások módosítása