A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A Clássicó játékvezetőjének apja a Real Madrid egyik rajongói klubjának alapítója.

2020. október 26. - culee14

The Barça proposes to put in the 'fridge' to Munuera: "There are decisive  errors"

A klub panaszt nyújtott be a spanyol FA-hoz, miután kiderültek a részletek a játékvezetőről, Martinez Munueráról.

A Sport állítása szerint a 11 éve bíráskodó Munuera szoros kapcsolatban áll a Real Madriddal. Felfedezték, hogy Munuera apja, Juan Ramon a Real Madrid egyik rajongói klubjának - a Los Amigos de Benidormnak - alapítója.

Ramon szintén a spanyol harmadosztály korábbi játékvezetője, és játékvezetői egyenruhája alatt Real Madrid-inget visel. A Barcelonánál állítólag dühösek és azt akarják hogy valami érdemleges történjen akar.

Ez nyilvánvalóan nagy leleplezés, ha igaz. Azonban az nem ismert, hogy Munuera maga is a Real Madrid rajongója-e. De mivel családja szívós rajongója a klubnak, nem szabad Madridi meccseket rendeznie. Hogy őszinte legyek, Barcelona-meccseket sem szabadna bírálnia.

Érdekes lesz látni, hogyan alakul ez a történet a következő napokban, és hogy a spanyol FA úgy dönt-e, hogy tesznek valamit az ügyben.

A Cadena Ser szerint pedig a  szombati 'klasszikuson' a játékvezető asszisztense egyértelműen és határozottan "rászólt" Martinez Munuerára, hogy Lenglet szabálytalansága előtt Sergio Ramos volt a szabálytalan: "Ramos volt előbb szabálytalan, ez Ramos szabálytalansága"; majd ezt követően még egyértelműbben mondta Munuerának, hogy "először Ramos fogta meg Lenglet mezét".

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8516259002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jani888 2020.10.26. 18:45:48

Most lenne a legfontosabb,hogy erős,egységes,korrekt,csak a klub érdekeit szemmel tartó és képviselő vezetés lenne...

Nagybarcelona 2020.10.26. 18:46:58

Règóta remènykedek benne, hogy egyszer bizonyítèkot találnak a csalásokra a Reál javára. Hátha majd most. Vicces lenne elvenni a címeket ès kizárni őket az első osztályból. A problèma az, hogy ez a spanyol szövetsèg által ismert, ès elfogadott a csalás. Most mit mondhatnak a bírónak a "főnökei"? Legközelebb ne ilyen látványosan?

Kertai Dávid 2020.10.26. 18:50:26

hát nem tudom, szerintem azér nem volt ez egy elcsalt meccs... oké, a tizi szerintem sem ért tizit, de mondjuk úgy, hogy megadható volt... ha nekünk nem adják meg akkor szerintem sokan ki lettek volna akadva rajta... én inkább a Sevilla elleni meccs bírójával beszélgetnék el

Kertai Dávid 2020.10.26. 18:52:07

az meg hogy az apja realos, szerintem nem lesz belőle semmi, mint ahogy a Blatteres hideg-meleg golyós dologból sem lett... az ilyen dolgok vagy kamuk, vagy eltusolják

Dr Mouse 2020.10.26. 19:08:05

@Kertai Dávid: Lehet, hogy igazad van a 11-essel kapcsolatban, de tedd hozzá, hogy Casemirot viszont még az első féidőben ki kellett volna a bírónak állítania.

Nagybarcelona 2020.10.26. 19:21:37

@Kertai Dávid: @Dr Mouse: vagy a Getafe ellen Nyom 4 könyökösère kapta az első sárgáját. Vagy Lenglet Celta elleni kiállítása, Getafe büntetője, Fati elleni 2 elmaradása, vagy az említett Sevilla elleni büntető elmaradása. Ehhez hozzáfűznènk a Reál javára megitèlt helyzeteket, most csak a Clasico büntetője, ès a Betis elleni Bartra rálökèse a labdára - büntető, ès a Emerson öngólba szabadítása a lesen álló Benzema elől jut eszembe. Ez kb. 8 pont előny a Real javára.

Robi71 2020.10.26. 19:27:35

Nevetséges indok, mi köze neki annak, hogy az apja kinek szurkol?

Balázs37. 2020.10.26. 19:46:18

Ti mit vártok ettől, mert én semmit?!

Raven1975 2020.10.26. 20:12:15

A képen látható eset Juan Martínez Munuera szerint nem ért büntetőt, de semmi gond, hozzászoktunk. Így azért nehéz lesz bajnokságot nyerni.
uploads.disquscdn.com/images/b6264756f48d7b72b2928ec7deac7a0272253946d11eda774b13d62f06487f8e.jpg

Spacedyevest 2020.10.26. 21:22:29

Nem lett látványosan elcsalva a meccs, de pont az ilyen kis apróságok döntenek.
HA MEssinek megadják a tizit, 2-1 ide, egész más lett volna a játék képe.
Persze, lehettünk volna sokkal jobbak, hogy ne ez döntsön, de a REal sem volt jobb.
3 pontot érő döntés volt.

osborne 2020.10.26. 22:00:12

Csaló. Nem konzekvens, nem fair és korrupt játékvezetés folyik a La Ligában.

Robi71 2020.10.26. 22:28:59

Josep Maria Bartomeu: „Nincs okunk lemondani. Nagy a felelősség. A jelenlegi helyzetben nem lenne jó a klub irányítását a menedzser kezébe adni.”
„Elmondtam, hogy nem fogok a Leo Messi-ügyről beszélni, nem szeretnék nyilvánosan vitatkozni a csapat kapitányával. Azzal vádoltak, hogy pénzügyi okokból erőltetni szerettem volna az átigazolását, viszont én mindig a klub javát néztem.”
„Messi? Megértem a döntését, megértem a dühét, de örülök, mivel ez azt mutatja, hogy vágyik a győzelemre, vannak ambíciói. A dühe széles körben elterjedt, június 10-ig távozhatott volna. Azt szeretnénk, hogy innen vonuljon vissza.”

mark6666 2020.10.26. 22:46:38

A legnagyobb hiba amit mindig ellehet követni az a bírózásba menekülés. Eleve egy katalán drukker szájából ilyenért siránkozni rengeteg emberben röhögést vált ki, mert sokan emlékeznek azokra a bizonyos nemzetközi meccsekre amikor fél Európa azt harsogta hogy titeket tolnak a bírók. Én azokat se gondoltam elcsaltnak és ugyanígy vagyok azokkal az esetekkel amikor ellenetek tévednek. Eléggé üldözési mániásnak gondolom azokat akik néha már nemzetközi bírói szervezett összefogást gondolnak. Ugyanígy nincsen semmiféle szervezett bántás a spanyol ligában sem. Biztos a sok sok bírónak ki van adva központilag hogy juj ezeket bántani kell. Azt majd senkinek sem jár el a szája mert mindenkit lelehet fizetni örékké... ezek nagyon nem így működnek.

Csak a szurkolói lélektan olyan hogy az ellenük befújt eseteket nem tartja jogosnak, ha véleményes akkor meg pláne nem. Amikor a javukra döntenek egy necces szituációban akkor végre jó a bíró, amikor egy vicces kamu esetet kapnak akkor meg egy kacsintós röhögéssel letudják hogy végre a javunkra tévedtek. De ezek nem maradnak meg a fejekben. Így kialakul az a kép hogy a szemét bíró mindig ellenünk téved, minket bánt. Sőt minden meccsen ez van így igazából az egész bírói kar összeesküdött. :D Elárulom hogy szurkolói vérmérséklettől, habitustól függően a világ minden csapatának vannak így gondolkodó szurkolói.

Az egyik reál drukker kollégám folyton mondja hogy így úgy csalnak a barcának, mindent elnéznek nekik és amúgy is Øvrebø. Én rajta is csak röhögök.

Direkt miatta anno kikutattam de ide is tökéletes lesz ez a statisztika : Az elmúlt 20 évben a reál 156 míg a barca 152 tizenegyest kapott. Na akkor hol is van itt a súlyos részrehajlás valaki felé ? (www.besoccer.com/new/rm-and-barca-with-most-penalties-in-la-liga-in-21st-century-814529)

(Persze erre is volt válasza a kollégának hogy hát de a mezőnyben a sok kis szabálytalanság megítélésével és a lapokkal nekik kedveznek mindig.. de itt már rájöttem hogy ilyenekkel fölös diskurálni a bíróról. )

DISTANTxTHUNDER 2020.10.26. 22:57:06

@Robi71: Akkor majd kb egy hét múlva mindenki előtt megszégyenülve fog eltűnni.. mire jó ez, nem értem, azt hiszi ha a végtelenségig húzza a szavazás megrendezését akkor az emberek elfelejtik minden tettét? Egyre bicskanyitogatóbb ez az ember

mark6666 2020.10.26. 22:59:04

Szerintem a bíró normálisan vezette a meccset. Persze nem tökéletesen de hát ki az ?

Messi eseténél a védő előbb ért a labdához ? Igen ! Akkor onnantól nem kötelező megadni (még ha van néhány olyan aki megadja és utána azon csámcsog a sajtó)

Ramos eseténél húzták a mezét ? Igen ! Akkor megadható volt és vannak akik megadják és vannak akik nem. Ramos röhejesen eldobta magát ? Naná, de hát a mai fociban amint egy támadó érzi hogy hozzáérnek a tizenhatoson belül akkorát homorít hogy csak na. Ha a mi játékosunk csinálta ezt akkor jól előadta, esetleg hát kicsit túljátszotta de volt kontakt szóval jogos. Ha az ellenfélé csinálta akkor köcsög színész. Ramosnál sem az esésért adtak tizit. Arra szált a labda, Ramos tett felé egy mozdulatot, érezte húzzák a mezét, na akkor a mozdulatot folytatva nagyot esett. Benne van a szabályzatban hogy tilos húzogatni a mezt, látványos volt, adható.

Ennél sokkalta rosszabb, vitatottabb ítéleteket összehozó bírói esetek vannak. Akik össze vissza mindenféle csapatnak kedveznek vagy épp ártanak. Akkor most mindig az épp aktuális kárvallottat rühelli épp a játékvezető ? :D

mark6666 2020.10.26. 23:01:47

@DISTANTxTHUNDER: Valahol olyat olvastam hogy spanyol törvények alapján ha túl nagy hiánnyal adja át az elnökséget akkor polgári perbe fogható utólag.

Muszáj időt nyernie és kozmetikáznia a költségvetést. Pl mindenféleképpen az ő regnálása alatt kifogja verni a játékosokból a bércsökkentést bármi is lesz..stb.

mark6666 2020.10.26. 23:09:53

Aki tényleg kabarés játékvezetést akar látni ajánlom a Milan -Roma visszanézését. Lapok össze vissza, mind a 2 tizi véleményes volt minimum..stb. Nem csalnak ezek csak balfaszok.

Dr Mouse 2020.10.26. 23:49:31

@mark6666: Ha Bartomeuról írtad, -egyetértek és nem fogok csodálkozni, ha egyszer egy újságíró majd kideríti, hogy Rossell bukását is ő okozta, hogy azáltal ő kerüljön az elnöki székbe.
Ami meg a bíráskodást illeti. nem csodálkozom, mert a spanyolbírók az esetek többségében nem veszi a fáradságot és nem megy ki a pálya szélére megnézni a WAR-t.

Nagybarcelona 2020.10.27. 07:20:57

@mark6666: legalább ne írnál butaságokat. Tisztán le vannak írva itt is a törtènèsek. Messi ellen elmaradt egy büntető, Ramos szabálytalankodott, szabadrúgás kifelè. Gondolom nem ismered Spanyolország ès katalónia törtènelmèt. Jó, hogy ide nem jössz Övrebózni.

GYLS 2020.10.27. 07:34:09

Csak ismerni kellene a Klub történelmének utolsó negyedszázadát, és akkor nem várnánk az elnök lemondását. A helyzet szinte megegyezik a Nunez és a Laporta elleni bizalmatlansági indítvány történéseivel. Mindegyik a végsőkig ragaszkodott a posztjához. Nincs új a nap alatt.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.27. 08:53:26

@GYLS: Igaz, de november első napjaiban akkor is megrendezik a bizalmatlansági szavazást, és ott leváltják.. tehát végül is nem értem miért akarja ennyire kitölteni ezt a hetet

DISTANTxTHUNDER 2020.10.27. 08:57:26

@mark6666: Szerintem már nincs ideje, ha a hét végéig meg is tudna egyezni a játékosokkal (ami nem valószínű), akkor sem fogja tudni betömni a költségvetést.. különben Piquének igaza van, gondolt volna akkor Bartomeu a spórolásra amikor a közösségi médiában lejárató kampányt fizetett a saját játékosai ellen..

kritizator 2020.10.27. 09:09:02

@mark6666: igen, csak lehet hogy a Real 156 tizijebol 70-et döntetlennel kapott, a barca meg a 152-bol 100-at tobbgolos vezetésnél

Amúgy én sem hiszek az osszeeskuveselmeletekben

kritizator 2020.10.27. 09:12:10

@DISTANTxTHUNDER: biztos levaltjak???
Biztos osszejon a Covidban???

kritizator 2020.10.27. 09:13:11

@DISTANTxTHUNDER: Pique már megegyezett vele, úgy hogy furcsán hangzik az ő szájából

GYLS 2020.10.27. 09:42:12

@DISTANTxTHUNDER: A végeredményt nem lehet tudni. Igaz, most sokkal nagyobb az esélye a bizalom megvonásának. Ha nem lenne a COVID, 99%-ot mondanák. Ezzel, meg azzal, hogy csak a stadionban lehet majd szavazni, ráadásul még kijárási korlátozás van, úgy hogy egyszerre csak 6 fő tartózkodhat egy helyiségben, a 99%-ot csökkenti. És még nem tudni, hány helyen lehet majd magában a stadionban szavazni (hiszen jelenleg úgy tűnik, csak ott lehet majd). Ismerve Bartot, a minimálisat fogja létrehozni. Ha van egyáltalán előírás erre vonatkozóan. Ha jól emlékszem, 2008-ban több mint 100 hely volt kijelölve, és közel 700 ember vett részt a lebonyolításban. Valószínűleg most nem is lesz ennyire szükség, hiszen a COVID miatt nem fog annyi szavazó elmenni, mint 2008-ban (a kötelező 10 % helyett több mint 30%).

GYLS 2020.10.27. 09:51:59

@DISTANTxTHUNDER: A játékosok bérének csökkentése független attól, hogy ki az elnök. Ha most nem lesz megegyezés, akkor az újnak kell megoldania. Mert az FFP miatt KÖTELEZŐ! Ráadásul, akkor időarányosan már többet kell kérni a játékosoktól. Mert most 8-9 hónapról van szó, januárban pedig csak hatról. De a bércsökkentés mértéke ugyanaz marad. Most is és januárban is kb. 80 milla. Azaz most 25-30 %, januárban 35-40%. A 80 milla pedig nagyon messze áll a lejáratásra fordított összeggel. Ez a szokásos nagyotmondás esete Pique-nél. De lehet hogy nem is így mondta, csak a média csúsztatott.

Barc A ti 2020.10.27. 10:16:53

@mark6666:

Nem tudom kispajtás, hogy Te kinek szurkolsz, de biztos, hogy idegenlégiós vagy itt a blogon.
Ha a Te csapatod ellen csalnának évek óta ipari mennyiségben, akkor az neked sem tetszene.
Okoskodsz itt, közben nem is vagy Barca szimpatizáns.

világostobája2.0 2020.10.27. 10:50:02

@mark6666:" Eleve egy katalán drukker szájából ilyenért siránkozni rengeteg emberben röhögést vált ki"
most te is csak kötekedni jársz ide?
Foglalkozzunk csak az aktuális meccsel!
Az egyik szabálytalanságot nem volt hajlandó visszanézni a másikra meg annak ellenére büntetőt adott hogy az asszisztense felhívta rá a figyelmét hogy előtte már Ramos szabálytalankodott ...Persze nem lesz az egészből semmi de azért hadd tegyük már szóvá....ennél több lehetőségünk sem nekünk sem a klubnak nincs sajna...

mark6666 2020.10.27. 10:56:26

@Barc A ti: Sosem állítottam hogy barca drukker lennék, csak szimpatizáns. Én elsősorban olasz ligában drukkerkedem csak anno idevetődtem és akkor már kérték néhányan hogy külsős szemmel mondjam el a dolgokat néha. (én is szeretem amikor a csapatomról külsős szemlélő elmondja a véleményét, mert sokkalta jobban megláthat dolgokat amiket én drukkerként máshogy látok)

evooo 2020.10.27. 10:57:27

Nem csak errol a meccsrol van szo. folyamatosan lejt a palya a Realnak nekunk meg folyamatosan nem. Nem kell csak kicsit reszrehajlani es mar elcsaltak kb 6-8 pontot. Mivel most kiegyenlitett volt a meccs ez volt a donto vegul. Sokkal jobbnak kell lennunk ez is beleferjen. Spanyolorszag 80%-a Real szurkolo a birok miert lennenek kivetelek? Raadasul Katalonia kulon akar valni, de eleg megnezni a Franco korszakot hogy el voltunk nyomva. Gondoljatok most partatlanul vezetik a meccseket? Raszoltak a birora Ramos szabalytalankodott elobb, 2x is, semmi 11-es.

Szoval Robika ez egyaltalan nem nevetseges, ezt a meccset ez a dontes nagyban befolyasolta. Magyarul hogy te is megertsd elcsaltak. NEM KORREKT.

mark6666 2020.10.27. 10:57:58

@DISTANTxTHUNDER: Pont ezt akarja elkerülni a járványra hivatkozva. És amilyen állapotok vannak ott simán lehet hogy ideiglenes rendelkezések lesznek és minden ilyesmit betiltanak jó időre.

evooo 2020.10.27. 10:59:11

Ennyi erovel Casemirot ki lehetett volna allitani(az egig akarta felrugni Messit idegbol) + adni egy 11-est Messinek.

mark6666 2020.10.27. 11:17:27

Koeman megítélése nem könnyű, mert úgy kéne újjászerveznie hogy nem kapott meg játékosokat, elment Suarez és mellé eredménykényszer is van keményen.

Nekem az egyik kedvenc statisztikai adatom az XG mutató ami a helyzetek száma mellett azok minőségével is foglalkozik. Tehát hiába érzi úgy egy szurkoló hogy sok helyzetünk volt, ez a statisztika sokszor kegyetlenül megmutatja hogy azok csak nyúlfarknyi lehetőségek voltak igazából.

Játékosok elemzésére is nagyon jó. Pl Messi egészen brutális -32.98-ban van karrierjét nézve, tehát a helyzeteket messze túllövi és jóval több gólt szerez mint amennyit kéne normál esetben. Ez mutatja extraklasszisát. De még a sokak által szidott Suarez is -10.53-ban áll, tehát ő is több gól lő mint amennyit kéne a helyzetei alapján. A másik véglet pl Braithwaite +14.91-ben van, tehát rengeteg helyzetét kihagyja, mutatja a képességeit hogy sokkalta több gólt kellett volna lőnie karrierje alatt a helyzetei száma-minősége alapján.
Griezman félrekezelését is jól megmutatja ez az adat. Egész karrierjét nézve -22.68-as az adata, szóval klasszis valahol Messi és Suarez között félúton. Ehhez képest tavaly -0.74, míg idén +0.58 az adata ami kb a szürke, normál játékosok statjai. Simán hihette mindenki hogy úgymond megváltó érkezik ilyen adatok (-22.68) láttán, de ehhez képest ez a rendszer, játékszisztéma nagyon nem fekszik neki mert helyzetbe sem tud kerülni.

Node a lényeg hogy az edző jogosan védekezhet azzal hogy jó a taktika, helyzetbe kerülnek a játékosok, csak éppen olyan balfaszok hogy a 100% helyzetet is kihagyják, most mit tegyek nem rúghatom be helyettük a labdát...

Az idény kezdetén a barcelona 3.51-es GX mutatót hozott össze, amiből 4gólt szerzett a villareal ellen. Volt sok, minőségi helyzet, lett belőle sok gól is. Ehhez képest a sevilla ellen 1.06, getafe ellen 0.63, míg a reál ellen 1.57 az XG mutató. Tehát összességében jóval kevesebb értékes helyzetet tudott kialakítani az utóbbi 3 meccsen a csapat. Erre kéne Koemannak megoldást találnia mert gólt nem lehet helyzetek nélkül szerezni és az már az edző sara.

Barc A ti 2020.10.27. 11:54:35

@mark6666:

Hát külsőském! Nem tudom ki kért meg, hogy írogass itt, de ha lehet minimálisan okoskodj.

Bolha10 2020.10.27. 12:33:18

@mark6666: szerintem semmi baj az írásaiddal, sőt.... értékes eleme vagy a blognak.

Bolha10 2020.10.27. 12:36:35

@Barc A ti: szerintem vannak itt nála rosszabbak, akik nagyobb Barca szurkolónak mondják magukat. mark írásai szerintem objektívek.

Bolha10 2020.10.27. 12:39:25

@Bolha10: sőt, szerintem ez az utolsó írása kifejezetten érdekes!

Bolha10 2020.10.27. 12:45:14

@Bolha10: mutatókkal támasztja alá, amit szerintem mindannyian érzünk. Én pl teljesen így éreztem a dolgokat Messivel kapcsolatban is, Griezmannal is ill a csapat idei teljesítményével kapcsolatban is.
És ő ezt most számokkal támasztotta alá, érthetően, világosan. Ritka az ilyen jól megfogalmazott , tiszta hsz itt a blogon.

Bivi76 2020.10.27. 13:06:20

@mark6666: Nyugodtan írj csak a blogra! Semmi gond nincs az írásaiddal, mindenkinél lehet véleménye. Van akinek ez, van akinek az. Sokkal értelmesebb hozzászólásaid vannak, mint a néhány ember minden hozzászólására, kritikára szakosodott egyéneknek.

Bivi76 2020.10.27. 13:09:08

@mark6666: Tudod, ezek az egyének csak kötekedni tudnak, meg az átlagosnál jóval gyengébb focistákat Legendának nevezni. Ennyit tudnak. Úgyhogy szívesen olvasom az írásaidat, mégha nem is értek mindennel egyet!

Raven1975 2020.10.27. 13:33:13

Hivatalos keret a holnapi Juventus elleni Bajnokok Ligája meccsre.
uploads.disquscdn.com/images/45490c3f94bc152f0d6b1e933fcf147de84a8a652cdc108c43a78437464fb20e.jpg
Kimaradtak: Ter Stegen, Samuel Umtiti, Philippe Coutinho (sérülés).
Gerard Piqué (eltiltás), Matheus Fernandes (edzői döntés).

kritizator 2020.10.27. 15:08:37

@Barc A ti: ne durvulj, elfér ő is Robi meg mások mellett

kritizator 2020.10.27. 15:11:27

@Bivi76: még ha annak a gyenge legendanak a legjobb is az xG-je:)

Robi71 2020.10.27. 15:31:16

@mark6666: Koeman megítélése?
Bocs, de ha egy edző akatata nélkül adnak el játékosokat és azokat sem igazolják le, akiket kér (hacsak nem ördögtől valóak és nem férnek bele a keretbe....akkor kire fogja az esetleges sikertelenséget?
Koeman a jelek szerint úgy írt alá, hogy semmilyen feltételeket nem állított maga mellé...se garanciát arra, hogy a keretet ő állítja össze (bárkit eladhatnak a feje felett), nincs gatantált átigazolási keret (annyi amennyi, de fix).
Nekem eddig az jön le, hogy vakon írt alá bármit is, amit szerződés címszó alatt az orra elé tettek. Akkor milyen edzó az ilyen? Tévedek, ha azt mondom, hogy ... báb?

Raven1975 2020.10.27. 16:10:11

Megérkezett a klubhoz a katalán kormány hivatalos engedélye.
uploads.disquscdn.com/images/9a849fb218f7a3d34474b1ec678480a6a55a9ea02df16696e49b0e38fb4ac9b9.png
Az elnökségnek most már csak két lehetősége van: vagy azonnal elkezdik kiszállítani a szavazóurnákat, vagy lemondanak, ha nem tudják határidőre biztosítani a szavazás feltételeit.

Dr Mouse 2020.10.27. 16:32:25

@Robi71: +1

Ami meg a "részrehajló bírókat" illeti, megpróbálom a saját fejem szerint összefoglalni a fentebb leírtakat.
- Vannak bírók, akik "így látták a történteket..."
- Van olyan, hogy "hatéreset" meg lehet adni egy büntetőt, ha akarják...
- Van olyan, hogy egy bíró "szimpatizál" egy adott csapattal és többet enged meg annak.
- Azt egyik kommentelő sem írta le, hogy bizony vannak "megvehető bírók!" Nem ismerem a spanyol labdarúgás történetét, de nem emlékszem az elmúlt időben arra, hogy "vesztegetés" vagy hasonló ok miatt a szövetség eljárás indított volna első osztályú csapat ellen.
Az olaszok, akiket nem szeretek - mert túristaként Rómában kiraboltak bennünket, - bizony 6-8 évente, hogy ügyészi nyomozásokat folytatnak, aminek következtében nagy múltu csapatok sem kerülhetik el a súlyos büntetést, - hogy ne mondjak mást, volt, hogy a Juventust kizártákaz első osztályból és a II. osztályba "száműzték" őket.
Hát röviden ez a véleményem a legutolsó - kis betűvel - el classsicón látott bíró működéséről.

világostobája2.0 2020.10.27. 17:06:15

@Robi71: igen tévedsz!!!
1. fogalmad sincs mit írt alá
2. semmilyen külső körülményt nem veszel figyelembe
3. tele vagy előítélettel, már akkor utáltad mikor még alá sem írt..

Robi71 2020.10.27. 17:13:50

@világostobája2.0: Ha te edző lennél és egy klub megkeresne egy ajánlattal...és tegyük fel nem ájulnál el egyből az összegtől....te milyen feltételek mellett írnál alá?
1. Elfogadnád, hogy nincs beleszólásod a keret kialakításában?
2. Elfogadnád azt, hogy nincs egy fix keret, amit átigazolásokra szánhatsz?
3. Egyáltalán te milyen feltételeket szabnál?...vagy mi lenne az amire azt mondanád, hogy "nem"?

kritizator 2020.10.27. 17:36:46

@Dr Mouse: " Juventust kizártákaz első osztályból és a II. osztályba "száműzték" őket."

Hát az biztos, hogy nem a bírók miatt:)

világostobája2.0 2020.10.27. 18:08:30

@Robi71: 1. Depay stb
2. Covid
3. Pasz...írhatnám, hogy csak azzal akivel akarok dolgozni pénz amennyit csak lehet mármint igazolásra meg nekem :) stb de igazából itt nem ez a lényeg..ez főleg most nem így működik..a lényeg hogy sem neked sem nekem fogalmam sincs hogy Koeman milyen feltételekkel jött mit írt alá stb...csak te azt állitod hogy tudod :) Mióta itt van köpködöd...szerintem ez nem korrekt...főleg hogy másnál meg kihangsúlyozod hogy időt kell adni a munkára stb stb...de te biztos tudod az okát..

Dr Mouse 2020.10.27. 18:19:13

@kritizator: Akkor szerinted miért lett a Juve II. osztályú? Légyszíves és nézz utána. Előre is köszönöm a fáradságod.

mark6666 2020.10.27. 18:26:38

@kritizator: A Juventus kizárása eléggé összetett és bonyolult ügy volt. Halandóként kb sosem fogunk tisztán látni.
Az alap eset az hogy olaszhonban a klubvezetők eléggé szerettek nyomást gyakorolni a játékvezetőkre. Ha nem is konkrét megvesztegetésekről van szó, verbális inzultusokkal, vagy csak éppenséggel a folyamatos rinyálással helyezték nyomás alá őket.

Egy játékos ügynökséget érintő adócsalás ügy miatt poloskákat tettek a Juve elnökének telefonjára azt meglepően egész más dolgokat találtak. Rendszeresen diskurált a bíróküldésért felelő szervezet vezetőjével. Így őt is elkezdték lehallgatni azt rájöttek hogy több csapat is rendszeresen telefonál vele. Valakik csak siránkoztak, mások kimondottan megrendeltek bizonyos játékvezetőket, vagy épp kijelentették hogy az többet nem vezethet nekik..stb.

Robbant aztán az ügy. Rengeteg furcsaság volt a nyomozás során. Pl az ügyet vivő ügyész ezer szállal kötődött az interhez és amikor a tanuk az interről akartak volna beszélni mindig elterelte őket. Egy ilyen nyomozáshoz sok sok idő kellett volna, de alig néhány hónapjuk volt mert indult az őszi szezon. Meghozták az ítéleteket több csapat ellen is.

Aztán idővel kikerült az összes hangfelvétel és vissza perek is indultak. Sok sok évvel később kb olyan ítélet született hogy nem volt jogos a Juve kizárása, mert nem is hangzott el olyan súlyosságú eset a lehallgatásoknál amiért ennyire lehetett volna sújtani. Sőt a legsúlyosabb esetek a meg sem vádolt interhez voltak köthetőek. A Juve 450 milliós ellen perét és az egész ügyet elévülés miatt le kellett zárni... az mellékes hogy ha ki kellett volna fizetni akkor a labdarúgó szövetség csődbe megy.

Magyarul még kb ez az egyik legjobb cikk a témában : www.origo.hu/sport/futball/20150328-az-evtized-csalasa-tette-tonkre-a-juventust.html

világostobája2.0 2020.10.27. 18:37:03

@mark6666: ez az olasz ligaban drukkerkedés mit is jelent? Juve? Inter? Stb?
De akkor pár gondolat esetleg a holnapi meccsről?

MCMXCIX 2020.10.27. 18:42:56

Én csak annyit mondok, nem elfogultan, ha Ramos esete tizenegyest ért, akkor mi a Sevilla ellen kettőt kellett volna kapjunk

MCMXCIX 2020.10.27. 18:51:58

És továbbra is állítom, a Real legjobbja a Clásicón nem más, mint Martínez Munuera jatekvezető, 1-1-nél még teljesen partiban voltunk

Barc A ti 2020.10.27. 19:08:49

@Bivi76:

Vannak olyanok is az oldalon, akik azt hiszik, hogy ők találták fel a spanyol viaszt és csak az a jó és okos vélemény ill. meglátás, amit ők írnak.

Magadra ismersz?

Bivi76 2020.10.27. 20:05:14

@Barc A ti: Soha nem mondtam hogy csak az a jó és okos vélemény amit én írok. Egy dolgot viszont állítok. Idegesít de kurvára, ha gyenge játékosokat királynak állítanak be. Felőlem játszhat a Barcelonában valaki 12 éve, ha gyenge képességű, akkor gyenge. Én nem fogom a seggét nyalni, meg mindenféle magasztos jelzőkkel illetni. Ha valaki hozzánk igazol, és világklasszis, zseniális teljesítményt nyújt akár már az első évében , sokkal többre tartom, mint a klubon élősködő, szürke, jelentéktelen, mások hátán felkapaszkodó embereket, akiknek hiába van sok trófeájuk, számomra nagy nullák!

Robi71 2020.10.27. 20:52:37

@Bivi76: Valaki játszhat 12 éven keresztül kezdőként a világ legjobb csapatában?
Lehet egy ilyen játékos "élősködő, szürke, jelentéktelen, mások hátán felkapaszkodó ember"?
Valami nagyon nem stimmel az elmédben. Én nem mondanék ilyeneket, ha azt akarnám, hogy az emberek komolyan vegyenek. :)

Bivi76 2020.10.27. 21:20:17

@Robi71: Nincs megfelelési kényszerem mások irányába!

Robi71 2020.10.27. 22:20:24

@Balázs37.: Én sohasem mondtam, hogy "csak az a jó és okos vélemény ill. meglátás, amit" én írok...de hogy én állok mindig a legközelebb a valósághoz azt senki sem tagadhatja. vagy nem?

Robi71 2020.10.27. 22:36:38

@Balázs37.: valóban, ő sem tagadja. :)

Balázs37. 2020.10.27. 22:57:40

@Robi71: bicskanyitogató továbbra is a stílusod

sunt 2020.10.28. 11:31:19

Az új vezetés aligha léphet hivatalba a téli átigazolási időszak vége előtt. Akkor senki se tud elmenni és senkit se lehet hozni?
süti beállítások módosítása