A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Folytassuk!!!

2021. január 06. - gabk82

Helyszín: San Mamés Stadion, Bilbao, Spanyolország
Játékvezető: Carlos del Cerro Grande (Esp)
Január 6 Szerda; 21:00

 

Az FC Barcelona hétközi meccsen az Athletic Bilbao vendégeként lép pályára, hogy folytassa kétmeccses idegenbeli győzelmi szériáját a bajnokságban. Legutóbb csapatunk a Cádíz ellen vesztett idegenbe, azóta két győzelmet számol. Várhatóan ez a meccs nehezebb lesz, mint a Huesca elleni, amit a sok kihagyott ziccer miatt, csak szűken nyert meg a Barca.

bilbao-barca_20210106.jpeg

A meccs a 2. forduló elmaradt mérkőzése, mivel a Barcelona a tavalyi BL szezon kései befejezése miatt csak a 3. fordulóban kezdte meg a bajnokságot. Csapatunknak mindenképp szüksége lenne a győzelemre, nemcsak az önbizalom miatt, hanem a bajnoki tabella miatt is. És most már nem feltétlenül a bajnoki cím kell, hogy a szemünk előtt lebegjen, mert vesztett pontok tekintetében 13 ponttal vagyunk az Atletico Madrid mögött, ami szinte ledolgozhatatlan, főleg amíg a „matracosok” ilyen magabiztosan szállítják az 1-0 -as győzelmeket. Azonban a BL hely alapvető cél, és az ősi ellenfél, a Real Madrid megelőzése bőven sikerülhet, azonban ehhez el kell kezdeni a győzelmeket megszerezni.

Szeretett csapatunk nélkülözni kénytelen a friss sérült Coutinho-t (a brazil „sztárunk” 3 hónapra sérült le….no sebaj, addig sem kell a Liverpool-nak utalni 100 lejátszott hivatalos meccs után 20 millió Eurot….ugye jó barátunk 90 meccsnél tart Barca színekbe), aki térdsérülés miatt esett ki. És továbbra is sérült Fati (akinek a kezelése a vártnál jobban halad), Pique és S.Robert (aki a hónap végén lesz ismét bevethető). A csapat többi tagja Koeman mester rendelkezésére áll, így Umtiti is, aki kisebb gyomorproblémái miatt az előző meccsen nem volt hadra fogható. Illetve leszámítva Alena-t, aki a tegnapi naptól kölcsönben a Getafe csapathoz igazolt.

A bilbaói csapatból Alvarez, Lopez és Nolaskoain sérült előzetesen, így Ilaix Moriba már játszhat a Barcelona ellen. Továbbá újoncot is avat a baszk csapat, hisz ezen a meccsen mutatkozik be a csapat élén Marcelino Garcia Toral. Eddig a bajnokságba korábbi csapataival 16-szor találkozott a Barcelonával, és a mérlege 6 vereség, 4 döntetlen és 6 győzelem. Legnagyobb győzelmét azonban a 2019-es kupadöntőben aratta a Barcelona ellen, amikor is 2-1 -re nyertek.

A meccset illetően a katalán csapat ismét a Barcelona valóban „gránitszilárdságú” játékrendszerében léphet ismét pályára, azaz a 4-3-3-ban amellyel már Huesca-ban is játszott a csapat, és jól (egészen a 75. percig…). Korábban a mester két meccs erejéig megpróbálta a 3 középső védős felállást, azonban ez felemás eredményt hozott. A kezdőcsapat a Huesa elleni kezdő lehet, kisebb kérdésekkel. Pjanic és Griezman esetleges kezdő tagsága lehet a kérdéses, Braithwaite és De Jong kárára. A védelemben nem lehet kérdéses Dest – Araujo – Lenglet – Alba kezdő tagsága, és elől Messi, Dembele és Pedri kezdő helye is fix.

Az Atheltic az edzőváltás után még biztosan nem fog a Marcelino által kedvelt hadrenben pályára lépni, mivel két edzést tudott eddig vezényelni. Azonban biztos lesznek újítások, amelyekkel meg kívánja lepni a Barcelonát.

 

A mai meccset követően január 31.-én Barcelonába találkozik a két csapat, és ha minden jól alakul számukra, akkor jövő héten a szuperkupa döntőében is farkasszemet nézhetnek. Összeségében minden Barcelona szurkoló nevében mondhatom talán, hogy győzelmet várunk…már nem várunk szép játékok, de nyerjünk…És javuljon a helyzetkihasználás, ami az egész szezonunk leggyatrább eleme….Hajrá Barca!!!!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1616375060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagybarcelona 2021.01.06. 16:19:43

Múltkor ment a vita, hogy Suarez mennyire hiányzik, vagy mit jelent az Atleticonak a 9 góljával, ès 2 gólpasszával. Èrdekessègkèppen: Torreira, Saul, Koke, Herrera kp-s sornak van összesen 1 gólja, ès 0 gólpassza, az inkább támadókènt játszó Llorrentènek 6 gól 2 gólpassz. + Carrasco, Correa ès Felix góljai ès gólpasszai 8 gól 9 gólpassz. Sajnos csapatkènt is sokkal erősebbek nálunk, ès a támadó soruk is hatèkonyabb, Suarez pedig a règóta hiányzó "èkkő" a csapatból, aki befejezi a támadásokat. Nagyon szerethet minket az Atleti, Villa után megkapták ingyen Suarezt is, sőt mèg mi fizettünk, hogy az Atletiben játszhasson. Sajnos a keretüket elnèzve, meg idén poszton jobbak nálunk, Talán Stegen, Alba, Messi, Pique, De Jong, Fati ès Dembele veszi fel a harcot a saját posztjukon. Akkor mi lehet a reális cèl a szezonban? A problèmám az, hogy ezt a csapatot Simeone jóval kevesebb pènzből èpítette fel, ès nem látom, hogy nekünk mikor lesz újra ilyen erős a keretünk, hiszen nekik minden posztra van 2 hasonló erőssègű játèkosuk, mi meg a kezdőt alig tudjuk összerakni.

Raven1975 2021.01.06. 16:46:54

Három ponttal kell nyugtázni az idegenbeli kiruccanásunkat! Força Barça!

Nagybarcelona 2021.01.06. 17:39:05

Özil távozik az Arsenal tól. Szurkolok nekik, H. sikerüljön leigazolni a helyère Coutinhot, min. 40 millióèrt.

GYLS 2021.01.06. 17:41:59

Simeone semmi extrát nem csinál. Csupán a foci egyik alapelvét tartja be. Addig ne gondolj a támadásra, amíg nincs védekezésed. A bajnokságban az ATM 225 percenként kap egy gólt, mi 96. Mert eltűnt a letámadásunk, a középpályán nincs egy igazi szűrő sem. Az ATM elvesztette Partey-t, egyből igazoltak egy ütköző embert.

A lőtt gólok száma szinte azonos a két csapatnál, Ők 15 mérkőzésen szereztek 29-et, mi 16-on 30-at. És a játékpercre átlagolva sem jobbak a támadóik. Amiben az Ő támadóik jelenleg jobbak, az a helyzetkihasználás. Kevesebből több.

Diegio Costa 102 perc/gól
Suarez 128
Felix 177
Carrasco 335
Lemar 390
Correa 1311
Vitolo 0

Fati 119
Dembele 124
Messi 157
Braithwaite 170
Coutinho 264
Griezmann 265
Trincao 0

JasoN 2021.01.06. 18:01:45

"Elég ha megnézzük, hogy az előző három mérkőzésén nem tudtak Messiék gólt lőni a San Mamésben."

Ennek tudatában és a személyes véleményem miatt, (ebből a csapatból nem nézem ki, hogy lőnének gólt..... ) a legjobb esetben is döntetlen lesz, de az is hízelgő lesz számunkra.....brutális szenvedés van kilátásban.

GYLS 2021.01.06. 18:03:37

A Transfermarkt változtatott a játékosok értékeun. Íme a 10 legértékesebb klub adatai.

Keret összérték:
Pool 1100 millió
MC 1060
Bayern 891
PSG 855
Chelsea 827
Real 802
Barca 799
MU 769
ATM 746
Tottenham 742

Egy játékosra lebontva:
MC 42.57 millió
Pool 39.45
Real 33.42
ATM 32.44
Bayern 30.74
Barca 29.09
PSG 26.75
Chelsea 28.52
Tottenham 25.61
Mu 24.82

Az október elejéhez viszonyított változás:
Bayern +61.0 milla
Pool +52.6
PSG +17.0
Chelsea +15.0
MC +7.0
Tottenham -7.0
ATM -20.0
Real -35.0
MU -56.0
Barca -70.5

Az 50 legértékesebb játékost 18 klub adja:
Pool 7 fő
MC 6
Bayern 5
Barca 4
Real 4

A 100 legértékesebb játékost 29 klub adja:
MC 10
Pool 8
Bayern 8
Barca 8
Inter 7
ATM 6
Chelsea 6
Real 6

Posztonként nézve a Barca játékosai közül az alábbiak vannak a 10-ben:
TerStegen 3-4.
deJong 3.
Pedri 5-8.
Coutinho 5-8.
Messi 4.
Dembele 8.
Fati 5-6.
Grizi 3. (second striker)

világostobája2.0 2021.01.06. 18:42:38

@JasoN: egyszer minden rossz sorozat megszakad...hátha ma :)

Nagybarcelona 2021.01.06. 18:55:21

@világostobája2.0: ma megverjük a Bilbaot! Kezdőm:
Stegen
Dest-Araujo-Lenglet-Alba
De Jong
Pedri-Puig
Dembele-Messi-Griezmann
Tavaly legalább Griezmann bal szèlsőkènt alkotott valamit, Dembele jobb oldalon sokkal jobban játszik, Messi még üresen hagyja a jobb oldalt, ezèrt ne legyen ott, ès így csak ő nem vèdekezik. Dembele besegít jobb oldalon, Griezmannal amúgy is jobban megy a vèdekezès, mint Albának. :)

Nagybarcelona 2021.01.06. 19:00:34

@Nagybarcelona: ha Messi hátralèp, Griezmann közèpre be, Alba úgy is bal szèlső.

Robi71 2021.01.06. 19:16:53

@Nagybarcelona: Simeone 2011-ben vette át az Atleti-t , felhozta a szűk elitbe és ott tartja úgy, hogy egyensúlyba tartja a költségvetést. Bizonyítja, hogy lehet űgy frissíteni a csapatot, hogy az a toppon maradjon.
Ezzel szemben mi 1,2 milliárddal "frissítettük" a csapatot az elmúlt 5 évben....arra a szintre ahol most van mint sportszaknailag, mint gazdaságilag. :(
"a fiatalítás természetes velejárója a megzuhanás"....mondjáj itt az okosok. :)

Robi71 2021.01.06. 19:19:39

@GYLS: A Barca mint klub és mint játékoskeret is a legtúlértékeltebb ebben a topban. De a zuhanás folyamatos és a legerőteljesebb a topban....így a szezon végére senki se lepődjön meg, ha nem leszünk a top 10-ben. Mert ez a realítás.

Robi71 2021.01.06. 19:35:42

@Nagybarcelona: Maradnék a 3421-nél. Elől Grizi vagy Martin...mindegy. Dembi nem 90 perces játékos....őt csereként hoznám be a második félidőben.

Raven1975 2021.01.06. 19:47:16

Hivatalos kezdő: Ter Stegen; Dest, Araujo, Lenglet, Jordi Alba; Busquets, De Jong; Messi, Pedri, Dembélé; Griezmann. Força Barça!

Nagybarcelona 2021.01.06. 20:00:24

@Robi71: nem èrtem azt sem, mièrt húzod le sokszor a játèkosok èrtèkèt. Pl. mikor többször írtad, túl becsülöm a játèkosok èrtèkèt, pedig mikor az eladásukat írom, a Transfermarktos áruknál is jóval kevesebbet írok. Szerinted Coutinho vagy Griezmann nem èr meg 40 milliót? Ennyièrt adnám őket, leírtam. Szerintem a Transfermarkt elèg reális árakat ad meg, kivève amikor túláraz elsősorban angol játèkosokat, akiknek van 4-5 jobb meccsük. Szerintem reálisan van meghatározva a csapatunk èrtèke, csak èvről èvre buktuk a pènzt azon is, hogy a vezetősèg az utolsó utáni pillanatokban akart igazolni, vagy eladni. Umtiti simán eladható lett volna 2 ève 40-èrt. Kb azóta eladnám, a vezetősèg máshogy gondolta. Coutinho ès Griezmann èrtèke is folyamatosan csökken. Coutinho a Bayer és ève után simán elment volna 60-80-èrt, ahogy írtam, az Arsenal 50 milliót adott Partey-èrt. Ami írtam, ha kiejtjük a Liverpoolt, BL-t nyerünk, ès akkor 11-ből kb 6-ot adunk az èv csapatába. Ezèrt haragszom általában az edzőinkre, mert sok edző rosszabb kèpessègű csapatok ól jobb csapatot! alkot. Ha Koeman ès a csapat összekapná magát, szebb èvet várhatnánk, de lejjebb kellene adni a fafejűsègèből, ès a csapat vèdekezèsre alapozni. Meg kellene találnia a játèkosok megfelelő pozícióját, a megfelelő felállást.

GYLS 2021.01.06. 20:19:49

Az ATM a bajnokságra koncentrál. Kiestek a spanyol kupából.

Robi71 2021.01.06. 20:26:14

@Nagybarcelona: Ahogy mondod , a játékosaink értéke folyamatosan csökken....különösen azokért, akiből szép hasznot reméltünk....a nyári igazolásokhoz. Ezek mennyit fognak érni a nyáron?
Egy szemláletes példa.....jelenleg Cou és Pedri tm szerinte értéke 50-50 millió. Csakhogy Cou-t két évvel ezelőtt 150 volt.....Perdi-t pedig nem ismerte senki. Amúgy Cou értéke csökkent a legmeredkebben az összes játékos között. Rekordveszteség lesz....

Robi71 2021.01.06. 20:27:47

@GYLS: ezzel szemben mi mindent nyerni akarunk...mert mi vagyunk a .....villamos.

katalan2 2021.01.06. 20:30:17

@GYLS: Máris? Ez gyors volt.

Robi71 2021.01.06. 20:38:07

@katalan2: kiverte őket a Cornella...úgy, hogy két hete megvertük őket otthon a ... B csapattal. :)

Dr Mouse 2021.01.06. 20:50:30

Kiváncsi vagyok, hogy ma Koeman mivel fog minket "meglepni..."

Robi71 2021.01.06. 20:52:36

Ter Stegen-Dest, Araujo, Lenglet, Alba - Busquets, De Jong -Pedri, Dembélé, Messi - Griezmann (vissza a 4231-hez)

Robi71 2021.01.06. 20:54:16

Unai Simón - Capa, Núñez, Iñigo, Yuri - De Marcos, Vencedor, Vesga, Muniain - Raúl García, Williams (442)

Kertai Dávid 2021.01.06. 21:01:45

egyébként mi ez a sz*r mez? van egy fekete és egy rózsaszín-türkiz mezünk, ehelyett folyton ebbe a katalán mezbe nyomjuk, ennek mi értelme?

Steve fan 2021.01.06. 21:07:49

Lehet a 8:2-nél lejjebb?

BarcaForLife 2021.01.06. 21:09:01

Ez csunya lesz. Williams lefut mindenkit

Robi71 2021.01.06. 21:09:12

@Steve fan: "Gyömöszöljük a kiscsapatokat, mint kisebbségi a felelségét....teljesen hatástalanul...aztán neglepnek egy-két kontrával. A tegnap csak annyi volt a különbség, hogy a Huesca annyira kicsi, hogy még erre sem volt képes.
Engedni kellene a szorításból, elhitetni velük, hogy van keresnivalójuk....aztán lecsapni. De Koeman képtelen bármit!!! is változtatni. Felküldi a védőket 30 m-re az ellenfél kapujától oszt ennyi."
...csakhogy ez nem a Huesca....eddig....

AxK95 2021.01.06. 21:10:33

Hogyan lehet 2 perc után így eltolódva a védelem és ilyen golt kapni.
Elképesztő

Raven1975 2021.01.06. 21:10:53

5 perc alatt 2 nagy helyzet ellenünk és abból 1 gól. Biztos jó csapat ellen készültünk? Most nem az utolsó helyezett ellen játszunk!

Barca30 2021.01.06. 21:12:06

@Barca30: és ez kocsog norbika még ráadásul.

Steve fan 2021.01.06. 21:19:09

De minek felolni a védelmi vonalat a felezőn túl? Egy Bilbao ellen?

Raven1975 2021.01.06. 21:19:33

Pedri és De Jong tudják, hogy a fociban futni is kell. Meg is van az eredménye.

BarcaForLife 2021.01.06. 21:21:11

Dembele 1 az 1be oriasi. Olyan labdakat kapna mint Inaki

Kertai Dávid 2021.01.06. 21:31:26

Dembi piszok jól osztogat

Steve fan 2021.01.06. 21:40:45

Most elkapták a fonalat

osborne 2021.01.06. 21:41:23

Leo ma jó formában van szerencsére.

Maestro10 2021.01.06. 21:41:42

Ez a Messi - Pedri kapcsolat valami szenzációs! :)

Raven1975 2021.01.06. 21:41:47

Pedri még Messivel is bír gólt rúgatni!

BarcaForLife 2021.01.06. 21:43:49

Dembi Pedri es Messi ma jok nagyon

Steve fan 2021.01.06. 21:51:31

Ezt akartam látni! Most van a csapatnak sebessége! Vajon meddig bírják? Ha nem támad ennél többet a Bilbao ,Busit is le kéne kapni.

Nagybarcelona 2021.01.06. 21:54:51

Így jöjjön be minden kèrèsem. :) Na jó, az már 100%-os lett volna, ha Puig is játszik.

Raven1975 2021.01.06. 21:59:44

A korai bekapott gól ellenére is előnnyel mehetünk a szünetre.
Pedri megint zseniális, Lionel Messivel való játékkapcsolata több, mint biztató. Gyerünk, kell a győzelem! Força Barça!

Nagybarcelona 2021.01.06. 22:04:33

Tartom mèg mindíg, tèlen nagyon meg lehetne erősíteni a csapatot a fölöslegből bejövő pènzből. 433, mint most, csak kellene Depay bal szèlre Fati tehermentesítèsère, aki csatárnak is be tud menni, mint most Griezmann, ahogy meccs előtt leírtam. Dembele jobb szèlen, Messi elől, hátralèp közèpre, nem a fèlpályáig, mint most. Kellene egy jó közèphátvèd, ès Busquets helyère egy Davids fèle pitbull. Minden másra ott a Masia. A fölösleges játèkosokat meg pènzè kellene tenni.

Nagybarcelona 2021.01.06. 22:05:30

Messin látszik, hogy Pedrit, De Jongot ès Dembelèt kedveli.

Robi71 2021.01.06. 22:12:40

@Nagybarcelona: a"fölöslegből" ritkán szokott sok pénz befolyni....mindenki tudja, hogy "fölösleg". :)

Raven1975 2021.01.06. 22:25:40

Végre Messinek is befelé pattan a kapufáról.

Robi71 2021.01.06. 22:40:38

Ez a vezér Messi és nem az a szánalmas, amelyik 2-8-nál leüvölti a társai.

Balázs37. 2021.01.06. 22:43:46

Nem értem az 5 cserwlehetőségből csak 2-t használunk ki?

osborne 2021.01.06. 22:56:16

Élvezhető meccs volt végre, győzelemmel.

Robi71 2021.01.06. 23:00:09

@BarcaForLife: rosszul fejeztem ki magam. Nem azt kell várni tőle, hogy leüvöltse a társait....meg kell teremteni a játékteret neki, mert ő még mindig a legjobb. Ő ez a vezér....

Matenagy93 2021.01.06. 23:21:02

Jó kis meccs volt, Messinek ha szerencséje van 4 gólt is vághatott volna!
Pedri nagyot játszott ma is, elképesztő a srác 18 évesen basszus le a kalappal!
Busquets játéka nálam teljesen érthetetlen, védekezése 0, volt egy momentum a szélen kapott egy labdat elotte senki simán hozhatta volna vissza fordult és a Bilbao johetett bedobassal..nem értem h nem érzi h mennie kéne levezetni.
Lenglet az első gólnál nagyon pancser volt, sok hibával játszik szinte minden meccsen nàlam ő a védelemben a leggyengébb láncszem.
Grizi egy gól passz más semmi.

Raven1975 2021.01.06. 23:28:17

Fontos 3 pont! Végre sikerült jó játékkal előrukkolni, Messi ha kicsit szerencsésebb, akkor minimum triplázni tudott volna. Az eredmény nem ezt mutatja, de a csapatunk győzelme nem igazán forgott veszélyben a második félidőben. Pedri, De Jong, Messi és Dembélé nagyon jó volt! A csapat már 3. a tabellán! Szép volt srácok! Força Barça!

Raven1975 2021.01.06. 23:57:32

Pedri: "A második gólunk? Messi szólt nekem, hogy jön mögöttem, különben valószínűleg nem vettem volna észre. Aztán odaadtam neki a labdát."

Márton Pál 2021.01.07. 00:01:11

robikám,szerinted Dembi még mindig csak 100 forintot ér? :D kíváncsi vagyok,valaha beismered-e,hogy mellélőttél valamiben :) de Te soha nem fogod :) Visca El Barca,szép volt fiúk :)

Matenagy93 2021.01.07. 00:20:13

@Márton Pál: hát azért Dembi még mindig nem az a Dembi aki a dortmundban volt.
Vannak jó megoldásai 1v1ben de kell még fejlődnie passzok terén

Matenagy93 2021.01.07. 02:11:07

A bilbaói csapatból Alvarez, Lopez és Nolaskoain sérült előzetesen, így Ilaix Moriba már játszhat a Barcelona ellen.
Na ezt most szúrtam ki ebből a cikkből.
Moriba nem a Barca B-ben játszik?

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 02:21:41

Sziasztok hatalmas rajongoja vagyok ennek a blognak ami itt folyik oriasi hatalmasat szorakoz9k rajtatok nagyon megosztoak a velemenyek csak annyi hogy mint a nevembol adodoan egybo kiderul hogy oriasi brazil fan vagyok Ronaldinho ota egeszen Neymarig

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 02:50:57

Anno nagyon sajnaltam mikor NjR elment a barcabol elkepeszto urt hagyott maga utan ami a mai napig potolhatatlan de mi lett volna ha ... ha van manapsag messi szintu jatekos akkor az egyedul Neymar nem hiaba hol az egyik keresi a masikat hol a masik en ugy gondolom hogy mint fogalom az hogy JogaBonito elkepesztoen mukodott koztuk mint fan minden heten csak azt varta az ember hogy mikor lessz mar megin barca meccs foleg miattuk nekem szemely szerint az a fajta stilus amit Messi kepvisel nem igazan jon be sokkal inkabb az a pimasz brazil varazs amit Neymi kepvisel lehet ot utalni szeretni de amit a labdaval tud arra szuletni kell nekem igazan football porn a Neymar foci

Mihail1981. 2021.01.07. 05:02:44

@GINGA10BRAZIL: Neymar egy pancser aki az arrogáns pökhendi viselkedésével és a komolytalan hozzáállásával szép lassan elherdálja a tehetségét....

Mihail1981. 2021.01.07. 05:05:06

@Márton Pál: Ilyenkor elszokott tünni illetve a kérdésre nem válaszol sose....
Hogy ő tévedett???? Már maga feltételezés is sértő. Az univerzumban két dolog tévedhetetlen Isten és Robi71 :DDD

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 05:10:17

Szamomra minden idok legszorakoztatobb es legjobban cselezo parosa az NJR/R10 eppen ezert gondolom azt hogy a Barcanak soha nem lesz meg 1szer ilyen ket sambazseni jatekosa viszont olyan se lessz surun lathato mint az MSN kombo elkepeszto genialitas szulemenye a kulonosen a NjR-Messi fele osszjatek en szemely szerint nem szeretem Messit de ugy gondolom soha nem lesz meg 1szer 1 klubbon belul olyan jatekos mint Messi aki minden letezo rekordot megdontott es aki talan minden idok legjobbjat Pelet is maga moge utasitotta golokba az kikero tiszteletet erdemel a masik oldalon meg ugyanigy gondolom Neymarrol a dolgokat csak eppen nemzeti fronton aki szinten csak 13 golra van Peletol es aki 28 evesen maga moge utasitotta a brazil Ronaldot mindenkepp a legnagyobbak koze sorolando . En vagyok az az elfogult Neymar fan aki szivesen latna ujra Messit Neymarral mivel szinte az a fajta kaliber egyedul aki hihetetlen mod olvasta a jatekot Messivel egyetembe az a fajta szuletett tehetseg ami tanulhatatlan az ido majd eldonti hogy hogyan s mint lesz de akik egy kicsit is szeretik a focit azok nem tudnak azt mondani hogy ne latnak meg 1szer egyutt ezt a ket zsenit !

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 05:17:18

@Mihail1981.: igen teljesen igazat adok neked abba hogy van egy kiabrandito stilusa a jatekosokkal az fele Neymar foci igen megalazo tud lenni foleg hatvedekkel szembe tudom sajnos es ez miatt igen sok ember szamara unszinpatikus de ha a szivedre teszed a kezed mindentol fuggetlenul akkor Neymar az egyetlen aki ezt a barcat ujra fel tudna viragoztatni

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 05:31:51

@Mihail1981.: Neymar tehetsegileg minden idok egyik legjobbja ez teny de viszont teljesen igazad van abba hogyha picit komolyabban venne ezt az egeszet de hat erted egy hulye brazil aki mint anno Ronaldinho tulsagosan szereti az eletet de ha van jatekos akit Ronaldinhohoz lehet hasonlitani az egyedul Neymar azt a fajta orom focit amit ezek ketten muveltek a camp noun egyszeruen potolhatatlan

Mihail1981. 2021.01.07. 06:06:51

@GINGA10BRAZIL: Ez attól is függ hogy mennyire veszi komolyan a munkáját és mivel egy brazilrol van szó vannak kételyeim. Az se elhanyagolható tény hogy 1 hónap és betölti a 29-et. Ne ismételje a történelem önmagát de köztudott hogy az utóbbi brazil zsenik 28-30 éves koruk után elkezdik a lefelé ívelő szakaszt és nem tudják már azt a szintet hozni mint korábban. Ilyen példa Ronaldo Rivaldo Ronaldinho Robinho Oscar és minden jel arra utal hogy Coutinho is csatlakozik e veretes sorhoz.

Mihail1981. 2021.01.07. 06:12:39

@GINGA10BRAZIL: Kákát ne is említsük és ez csak pár név.....

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 06:47:24

@Mihail1981.: latom jo realistakent latod a dolgokat de battya az ilyen oscarokat coutinhokat ne igen hosonlitgassuk Ronaldinhokhoz Neymarokhoz Fenomenokhoz nekem Kaka hiaba aranylabdas de nem merheto a 3 zsenihez nem volt rossz jatekos de nagyon hamar kiegett igazad van akiket felsoroltal sajnos mint egytol egyig arra a sorsra jutott de Neymar nem az a tivornyazos tipus erted o nem iszik meg ilyenek csak hat tul laza xdd o inkabb jatszik csgot nyomatja oriasi hulye igazad nemhogy mint CR azon lenne hogy minel jobb legyen en mint szinten orok CR fan nalam Neymar sokkal osszetettebb jatekos nagyobb tehetseg mint Ronaldo a vicc hogy meg nincs aranylabdaja de hat ami kesik az nem mulik nem akarom megserteni Messit Ronaldot de Neymar az a ritka jatekos aki evrol evre hozza azt a szintet szinte amit ok ketten de viszont igen sajnos van egy gyerekes idiota oldala is elkepsztoen varom amugy a nagy talalkozast Neymar - Barca soha nem mulo szerelem :)

kritizator 2021.01.07. 06:47:57

@GYLS

Mennyi volt a futómennyiség tegnap személyekre lebontva? Szerintem széthajtották magukat, rengeteget futottak.

Muradtefvik 2021.01.07. 06:51:07

@Matenagy93: Leginkább szerintem inkább helyzet kihasználásában.

Mihail1981. 2021.01.07. 07:02:12

@GINGA10BRAZIL: Neymart se kell félteni bulik terén. Iszonyú felelőtlen. Amikor a lábával műtötték utánna egy buliban látták mankóval járni. Korona vírus kellős közepén ibizán kapták lencsevégre szintén egy bulin és lás csodát utánna koronás is lett. Meg rémlik hogy amikor nem tett eleget a klub szabályainak és egy nagyobb szünet után nem jelent meg a csapata első edzésén helyette brazíliában maradt a nővére szülinapját megünnepelni és hol?? Szintén egy bulin. Úgyhogy hidd el báttya őt se kell félteni. És ha így folytatja csak hamar ő is kifog égni....

Mihail1981. 2021.01.07. 07:08:51

@GINGA10BRAZIL: Az hogy nem kapott aranylabdát az szerintem nem vicc. Az aranylabdát nem a cselekre osztják meg hogy tudja e a f@rkán pörgetni a labdát hanem hogy mennyire tud csapata vezére lenni. És valjuk be a BL döntőn nagyon csúnyán leszerepelt. Amikor a PSG hez igazolt nem tudak a negyed döntőn túl jutni. És egy olyan bajnokságban játszik ami valljuk be egy csapatos bajnokság és nincs ott komoly együttes ami kihívást jelentene. Ráadásul abban a csapatban játszik egy bizonyos Kylian Mbappe aki azért beárnyékolja Neymar dicsfényét....

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 07:09:49

@Mihail1981.: megemlitven meg Robinhot fuu akit mikor meg lattam azt mondtam ki ez a undoritoan laza tehetseg elkepeszto amit az is tudott a labdaval ugy senki olyan lazan a bicikli cselet nem csinalta mint Robinho nem hiaba Neymarral volt egy interju a minap oszt mondta hogy csak3jatekos van ra hatassal nem meglepo mod hogy R10 Robinho meg Messi :) de visszaterve Robinhohoz a mai napig nem ertem hogy mert nem vitte valamire de ugy semmit szinte nem mutatott azon a 3 eves Madridi palyafutasat kovetoen pedig Messit az uj Maradonanak Robinhot meg az uj Pelenek neveztek sajnos nagyon elhamarkodottan Messi kivetel ugye nalam Neymar a tokeletes Pele utod erted mindossze 28 eves oszt lekorozi a Fenoment hehitetlen es nem befejezo csatarkent meghozza ugyanannyi meccset jatszva szinte pff embertelen nagyon nagy lenne ha vezerletevel jovore VB t nyerne Brazilia de hatha xdd

Mihail1981. 2021.01.07. 07:11:04

@GINGA10BRAZIL: Ronaldo iszonyú munkát fektet a fociba amit nem tud tehetségben hozni azt szorgalommal pótolja, ha Neymar csak fele ennyi munkát és komolyságot fektetne a fociba akkor nem tartaná még mindig itt.....

Mihail1981. 2021.01.07. 07:13:11

@GINGA10BRAZIL: 1 hónap és "már" 29 és ketyeg az a brazil óra....

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 07:19:50

@Mihail1981.: battyu szamomra Mbappe olyan buta a focihoz hogy csak ugy virit minden idok legtulhajpoltabb rohano bolondja neymar nelkul Mbappe egy kozepszeru kozonseges futobolond aki csak mindig arra var hogy kiszolgajak olyan messze van Neymartol mint ide NewYork amivel kitunik az a gyorsasag semmi tobb aki meg meg ha viccbo is Neymarhoz hasonlitgassa az nezzen loversenyt irrital a hulye teknoc feje de ha figyeled mindenbe Neymart akarja utanozni ami a cseleket illeti foleg amivel nincs semmi baj csak mbappe szulessen meg meg 1 szer oszt talan elerheti Neymar szintjet xddd

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 07:21:40

@Mihail1981.: van benne valami :) de csak nem remeljuk xd

GYLS 2021.01.07. 07:22:17

@kritizator: Sajnos a LIGA-ra vonatkozóan még nem találtam olyan oldalt, ami feltüntetné a futómennyiségeket. Így teljes egészében csak azokét lehet tudni, akikét a mérkőzés közben feltüntetik (pl. csere esetén), vagy a mérkőzést követően nyilatkozik. Pedri esetében 13.0 km-t írtak ki. Hihetetlen ez a srác! Futómenyiség, technika, intelligencia. Ő a Barca Modrica. Nem, Ő már most a Barca PEDRIJE!

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 07:27:37

@Mihail1981.: battya elkepesztoeket dolok rajtad ami azt illeti egy bizonyos Neymar fan Julio Alberto ellen kulonbe en se szeretem Messit de amit o megcsinalt egy klubbon belul az utanozhatatlan egyszeruen ha faj ha nem lehet Messibe kotni es ezt el kell fogadni mindenkinek meg a Messi utaloknak is :)

Mihail1981. 2021.01.07. 07:40:46

@GINGA10BRAZIL: Látod nem akarlak megsérteni de Neymar meg Ronaldinho pont az ilyen egy-egy látványos cseleivel veszi meg kilóra az olyan típusú embereket mint Te. Mint a 10 éves kisgyerek aki ámúl a bűvészbácsin hogy "ezt hogy csináltaaaaa". Mondok erre egy példát Ronaldinho pályafutása során kicselezett (most csak mondok egy számot) 5000 embert Messi 4 szer annyit Ronaldinho pályafutása során lött 150 gólt Messi 4 szer annyit. És tény hogy Messi nem csinál olyan látványos cseleket mint Neymar vagy dinho de azt amit csinál azt iszonyatosan hatékonyan csinálja. És bár a foci a szórakoztató ipar része amibe a látvány is bele tartozik de az emberek nem csak a szép cselek miatt ülnek le focit nézni. A közönség nem csak a szép cselekre vágyik hanem gólokat rekord döntésekre hatékonyságra sztárokra vágyik. Ha csak a cselek miatt néznék akkor ennyi erővel freestyle -t is nézhetnének. És Mbappe szintén iszonyatosan hatékony és jelen pillanatban ez az egyik legnagyobb ok ami Neymar fölé emeli. Ha Neymar a látványos cseleit összetudná párosítani a hatékonysággal akkor lehet hogy ő lenne a világ legjobbja. De jelen pillanatban nagyon Messi van tőle... :)))

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 07:44:54

@Mihail1981.: tudod mit nem ertek mer kell a ketfelnek szenbemennie egymassal gondolok a Messi - Ronaldo ellentetre en ugy vagyok vele mint CR szinpatizans sokakkal ellentetbe hogy mert ocsaroljam Messit azer mer Ronaldos vagyok mikor egyszeruen tudsz belekotni oszt sokak inkabb az egyiket lebuzizzak amasikat meg autista gnomtorpe stb... mert kell ez mindenkinek elkene fogadni hogy az egyik is meg a masik szinte tokeletes :)

Mihail1981. 2021.01.07. 07:53:48

@GINGA10BRAZIL: Neymárnak pont az egyik legnagyobb hibája hogy nagyon öncélú a játéka. És ez gyakran a kárára válik a játéknak. Nem egyszer előfordult hogy meghúzott még egy látványos cselt ahelyett hogy tovább passzolta volna csak hogy eltudja melldöngetve mondani magáról hogy "de én kicseleztem 3 embert zsinórban" csak ezzel az a baj hogy az ilyen húzásai megtörik a lendületet lelassúl a támadás időt hogy a védőknek hogy visszaérjenek és oda az akció. Ha letudná vetközni ezt az ostobaságát biztos hogy aranylabdás lenne. De jelenleg sajnos azt kell hogy mondjam az értelmi színvonala egy tini szintjén van és nem úgy tűnik hogy ez változni fog. ...

Mihail1981. 2021.01.07. 07:56:27

@GINGA10BRAZIL: Mert emberek vagyunk és a vérüknben van a kötekedés....:))))

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 08:03:32

@Mihail1981.: en meg a mai napig nem jottem ra hogy mit latnak Mbappeba az emberek mert hogy futason kivul semmit az tuti nekem mbappe olyan semmilyen jatekos majd meglatod a madridba olyan halovany kozepszer lesz mint Hazard ertem battya hogy nem vagy egy Neymar fan de azeee no Mbappeka szulessen meg meg 1szer hogy legalabb fele ugy tudjon focizni mint Neymar es nem vagyok elfogult :) ha nem Neymar akkor a Parizs tavasszal nem jatszik dontot osszel meg kiesik de aztan hal isten volt egy brazil prodigy neven Neymar szinte csak neki koszinhetoen nem estek ki a csoportbol a bl dontorol meg annyi hogy elofordulnak meg a legnagyobbakkal is lasd Messi vb donto akinek szinten a szive hasadt kette es az nagyon ritkan megismetelhetetlen kategoria sokkal inkabb mint Neymar bl donto veresege azer valjuk be hogy vb dontot nem minden even jatszik az ember es az volt szerintem Messi legszomorubb pillanata en mint brazil fan meg hat nagyon megsajnaltam akkor de a masik oldalon meg nagyon orultem neki hogy nem lett vilagbajnok Braziliaba az aze odabakkantott volna rendesen minden brazil imadonak :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 08:11:45

@Mihail1981.: ebbe nem vitatkozok :) igen neha tultolja az igaz de erted verebe van a Samba mar csak osztonbol is de muszaly neki megmutatnia hogy ki az ugymontd God of Skill xddd kulonbe igazad van nagyon irritalo lehet az ellenfellel szenbe mert azt hiszik a hatvedek higy direkt meg akarja oket alazni oszt ezer utik vagjak mint a rongyot xd de hat erted o elmondta hogy o nem megalazni akarja az ellenfelet csak szorakozik veluk azok meg cserebe szetrugdossak :(

Eminusz 2021.01.07. 08:33:32

Egyszerre olvastam el a meccs előtti és utáni kommenteket, háát..... gyerekek, ne haragudjatok, de elég szánalmasak vagytok.. Tiltsanak ki ezért a kommentemért, nem érdekel, amúgy is közel állok hozzá, hogy lelépjek, mert gáz, ami itt folyik... Már nem érzem a saját közegemnek a blogot.. Elvileg Barca-szurkolók vagyunk mind, mégis teljesen különbözünk... (Nem hiába van több Madridista barátom, mint Barcás...) Ennyi negativitást, ami itt megy..... Meg ez, hogy a 3. percben gólt kap a csapat és már temetitek meg 8-2-ztök pfff.... Gusztustalan! Nektek semmi se jó! A 8-2 után mindenkit eladtatok volna meg el akartátok engedni a következő 2 szezont, hogy új csapat épüljön! Koemannal megkaptuk! Új csapat épül, de nektek nem jó! Suarezt sírjátok vissza hát nekem egyáltalán nem hiányzik! Szép játékot akartatok, Koeman azt is visszahozta, most meg már az eredményességért sírtok! Az utóbbi időben mindenki a 4-3-3-mat követelte vissza, Koeman azt is visszahozta! Mégis szidjátok! Meg Valverdéztek itt sokan! Hát nekem egyáltalán nem hiányzik! Minden idők legunalmasabb Barcelonáját láttam az ő irányítása alatt, hát kösz nem!
Meglátjátok, jó szezont fog zárni a csapat, de temessétek csak... Valószínűleg az az ismérve egy jó szurkolónak, csak én nem vagyok az, azért vagyok bizakodó... Visca el Barca!!!

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 08:36:53

@Mihail1981.: a PSG karrierje szerintem kifogastalan o erte el a leghamarabb az 50 golt megelozve Zlatant nagyon nagy dolog mint jatekmester nem mint csatar a bl donton kivul mindent megnyert igazi vereze a psgnek de megis valahogy szamomra oriasi hibat kovetett el anno mikor tavozott barcelonabol a hulye es itt jon kepbe Messi aki mint igazi mentora csinalt volna belole hamarabb aranylabdast de o inkabb a nehezebb utat valasztva elmenekult mert nem tudta feldolgozni azt a Messi folenyt de hat a bolond nem merte fel hogy hat Messi miatt egyre jobb es jobb aztan meg mar amikor szinte tokeletes minden fogja magat osz lelecel azon a bizonyos 2017es nyaran pedig ha ... lehet mar o lenne a vezere a barcanak csak hat mi lett volna ha .... en kimondottan jatekos fuggo vagyok inkabb mint csapat szimpatizans de valahigy megis a barca all hozzam a legkozelebb mint csapat ez foleg a R10/NjR eranak koszonhetoen azota csak ahiva eppen Neymi igazol annak drukkolok epp xddd kivancsi leszek higy vajon kepes lessz e egymaga borsot torni volt csapata ellen kepes lessz e valami olyat veghez vinni mint anno mikor Ronaldinho vs Real a bernabeuba igaz itt nem lesznek nezok de megis valahol olyan erzesem lessz ezzel kapcsolatba majd kiderul :)

Mihail1981. 2021.01.07. 09:11:42

@Eminusz: Nyitva az ajtó.... El lehet menni. Mért vagy még mindig itt???

sunt 2021.01.07. 09:13:02

Ez egy Barca-topic, vagy a labdazsonglőr bohócoké? Nem tudjuk, hogy milyen lesz a jövő Barcaja, de hogy nem zsonglőrcirkusz, az tuti.

Mihail1981. 2021.01.07. 09:22:26

@GINGA10BRAZIL: Az hogy igazi vezére ilyen mentalitással kicsit erősnek érzem. Fogalmazzunk úgy hogy volt hogy a csapat élére állt. De kevesebbszer àllt az élére mint nem ebben biztos vagyok. Az hogy a PSG-s karrierje kifogástalan egy olyan kutyaütő ligában mint a francia nem nehéz. De mbappé még mindig jóval hatékonyabb nála. És ez sajnos száraz tény. Ha igazi vezére lenne a csapatnak akkor nem állna le folyton balhézni az ellenféllel verekedni rasszistázni stb. Egy vezér az attól vezér hogy nem áll le hisztizni a bíróval az ellenféllel nem csinál úgy hogy ha oda lépnek neki akkorát homorít hogy még most is pörög a földön. Illetve egy vezér nem csak a pályán hanem azon kívül is annak kell lennie. Nos egy vezér nem ír olyat a Twitter oldalán amikor neki állt rasszistázni hogy csak azt sajnálja hogy nem ököllel az arcába ütött a vádlottnak. Ilyet egy vezér nem csinál. És ezért nem lesz belőle igazi vezér....

világostobája2.0 2021.01.07. 09:24:12

@Eminusz: Teljes mértékben egyet értek veled! Tényleg elég gáz általában ami itt folyik....Visca el Barca!!!

Robi71 2021.01.07. 09:29:01

@Eminusz: Koeman nem hozott vissza semmit...se látványba, se hatékonyságba. Az, hogy a támadójátékban az állandóságmak köszönhetően kezdenek működni egyes mechanizmusok (lásd Messi-Pedri), ahhoz neki nem sok köze van. A védelem és a középpálya most is pocsék és chaotikus.
Suarez-re visszatérve....egy meghatározó klasszist akkor engedsz el, ha úton van a méltó utódja vagy kiváltottad a játékrendszer módosításával. Koeman egyikről sem gondoskodott. Miért erőlteti a 4231-t center nélkül...mert szerinte Grizi vagy Martin megoldja?....arról nem is beszélve, hogy amítóta rájött a hibájáta folyamatosan egy erős "góllövőért" sír.
Nálam Barto hagyatéka között ott van Koeman is...többek között.

Dr Mouse 2021.01.07. 09:35:34

Neymár? KI ő? - Ja, hogy valamikor játszott a Barcában... értem......:D)

Balázs37. 2021.01.07. 09:47:57

Busi, olyan lassú, hogy az már fáj, minek játszik még egyáltalán? Lenglet nem értettem soha, hogy miért igazoltuk le, buta sárgát kapott, sosem lesz Barca szint. Brathwaite, Mingueza tiszta gáz. A többiekkel meg voltam elégedve tegnap. Azr viszont nem értem, hogy ha 5-t lehet cserélni, akkor miért nem használja ki Koeman? Nagyon kemény ez a szezon rengeteg meccs, és ha lehet, akkor minden perc, amit pihenni tudnak a játékosok, az jól jönne.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 09:49:14

@Mihail1981.: jo persze o se tokeletes nyilvan de most erted mindenki rajta koszoruli a nyelvet mbappe is neki akar 1 sorban megfelelni meg o is mondta hogy neymar a legjobb ezzel o se tud vitatkozni a masik meg hat tudod egy hulye brazil altalaban mint egytol egyig kotekedos tisztelet a kivetelnek Neymar is nyilvan mert nem nem tud egyszeruen vesziteni hat igen nem egy kimondottan vezer alkat de ez Messirol is elmondhato nemugy mint CRrol o a vezer szerep megtestesitoje ez teny meg figyu Neymarnak egyebbkent mindegy hogy la liga/ pl / ligue 1 stb... mindenhol top lenne egyebbkent ez a idei francia liga nem olyan egyertelmu ;) evrol evre erosodik de nyilvan en is azt szeretnem a legjobban hogy Neymar szepen visszacsoszog oda ahova valo Barcaba szerintem az lenne minden idok visszaterese :) es az ilyen coutinhokat griezmanokat dembeleket meg ugy rugnek seggbe hogy a labuk nem erne a foldet ritka nyomorek tudatlan trio dembele egy futobolond griezmannak nincs a barcara coutinho meg oriasi csalodas en azt mondom battya hogy ha valamivel meglehetne Messit gyozni a maradasra az egyedul Neymar visszavetele , ennek a barcanak a legnagyobb baja az Neymar hianya o ha visszamenne verhetetlen csapat lenne ismet a barca csak ezt sokan nem merik bevallani inkabb mint a barca mint Neymar perelnek egymassal :( mert nem tud se az egyik se a masik egymas nelkul elni :)

Eminusz 2021.01.07. 09:55:13

@Robi71: Egyáltalán nem értünk egyet! Szinte semmiben! Az hogy látványba visszahozott-e valamit, ezek szerint relatív... Ezek szerint te jobban élvezted a Valverde-féle bűnunalmas focit, én nem... Idén sokkal szívesebben ülök le Barca-meccset nézni, ez tény... Hatékonyságban valóban nem jobb, de ezt nem is állítottam.. Viszont párhuzamba vonnám ezt a kérdést a Suarez-témával, ugyanis ő sem hatékonyabb semmivel sem a mi támadóinknál.. GYLS korábban számokban is megmutatta ezt... Hogy Koeman ragaszkodik a 4-2-3-1-hez?? Én nem így látom.. Egyelőre kísérletezget a felállásokkal, volt már 4-2-3-1, 3-4-3, sőt még 5 védős felállást is kipróbált, és most megint 4-3-3... Nekem ez nem 1 felálláshoz való ragaszkodás.... Aztán azt írod, hogy a Messi-Pedri összhang nem Koemannak köszönhető?? Maga az összhang valóban nem, de az, hogy egyáltalán egymásra találhatott a 2 játékos, az bizony az ő érdeme, mert megadta a folyamatos lehetőséget Pedrinek! Más edzőnél nem játszott volna ennyit! Biztos vagyok benne, hogy Luchonál és Valverdénél sem! Ott ülne a lelátón Desttel, Araujoval és Fatival kézenfogva vagy kölcsönben fociznának és mennének a süllyesztőbe, ahogy az a fiatalokra jellemző volt az elmúlt 5-6 évben a Barcelonánál! Ja és az utolsó mondatoddal szemben is meg kell védenem Koemant... Nem akkor kezdett el "sírni" egy támadóért, amikor állításod szerint belátta a hibáját, hanem már az elejétől kezdve ezt szajkózta! Kell neki egy 9-es és egy hátvéd! Ezzel kezdte! Az nem baj, ha ekkora utálat van benned Koeman iránt, ha tudsz mellette érvelni VALÓS dolgokkal! Amiket írsz, az mind kitaláció és a te agyad szüleménye, de mint azt megszokhattuk, te vagy az az ember itt a blogon, aki a véleményét tényként közli...

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 09:58:39

@Dr Mouse: ti igazabol mind tudjatok es en is hogy ha melyen a szivunkre tesszuk a kezunket akkor tudjuk hogy Neymar = FcBarcelona :) abba bele gondolni hogy mi lett volna ha ... mert nem tudjuk meg. de en meg titkon mindig bizakodok hatha vlmi csoda folytan sikerulni ot visszahozni :) a hulyet xddd erre nagyon jo pelda lessz a Barca vs Neymar :) februarba ott sok minden el fog dolni stb... megvaltozni

sunt 2021.01.07. 10:11:29

Az, hogy Neymart fertőző szar embernek tartom, az egy dolog. De focistaként se becsülöm., mert amióta olimpiai bajnok lett, a játéka csak önmagáról szól.

Mihail1981. 2021.01.07. 10:13:48

@GINGA10BRAZIL: Sajnos Neymar visszatérése gyakorlatilag lehetetlen a klub gazdaságilag olyannyira a béka segge alatt van hogy a szertárost alig tudják kifizetni nem hogy játékost igazolni főleg Neymart. Senki se vitatja Neymar képességeit de hogy tavaly Mbappe eredményesebb volt nála az tény és a tényekkel nehéz vitatkozni. Dembelé (lekopogom) mintha..... De hangsúlyozom a minthát.... kezd magára találni csak maradjon meg ez a tendencia és persze ne sérüljön meg... Griezmannal és Coutinhoval kapcsolatban egyetértek.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 10:18:57

@sunt: sajnos valami igen megvaltozott vele kapcsolatba miutan elment a barcabo talan az a bizonyos alazat en ezert voltam mint sokan masok szomoru mer amig Messi oldalan jatszott nem volt ennyire ripacs mint most de hat en se a fetrengesei balhejai miatt imadom :) Neymar - God of skill xdd

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 10:27:11

@Mihail1981.: ettol felek en is egyszeruen lehetetlen penzugyileg :( de hatha majd Laporta vagy vlki mas kitalal vlmit vagy ha mas opcio nincs akkor azt a dembele coutinho griezman triot osszekotni egy zsakba oszt eladni a piacon xddddd de en mar buszkeccet akit mindig is egy nagyon jo jatekosnak tartottam fuggetlen a lassusaga ellenere rajta is tuladnek mindent megtennek Neymarer cserebe ez lennek en :) de hat nem en vagyok sajnos az elnok :( az meg hogy Suarezt elkuldtek az meg egy vicc kategoria a hulyek hihetetlen

Robi71 2021.01.07. 10:32:39

@Eminusz: A különbség köztünk leginkább az, hogy te naivan látod a futbalt. Most is azt látod, amit látni akarsz. A játékunk csak azért látványosabb, mert naivabb...szervezetlenebb...kevésbé taktikus. Ebből kifolyólag kevédbé hatékony.

Spacedyevest 2021.01.07. 10:39:54

Neymar a Barcában töltött utolsó idényében szerintem rpooant idegesítő volt.
Előtte nagyon ment az MSN, de aztán jött egy hullámvölgy.
Szerintem frusztrálta a csávót, hogy nem Messi szint és így nem lesz aranylaszti, de elkezdett rengeteget önzőzni.
Millió labdaeladás, felesleges cselek, inkább csak hártáltatta a csapatot.
A mentalitása egy külön sztori, nem okos, az biztos.
Szóval én nem sajnálom.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 10:44:02

@Mihail1981.: az hogy hatekony Mbappe de mibe ? Mert en meg nem fedeztem fel benne semmi extrat lehet hogy tobb golt rug mint Neymar de Mbappe inkabb befejezo mint tamado olyan CR fele Neymar meg igazan az a karmester tipus mint Messi igazi 10es ami nagyon ritka ne nagyon hosonlitgassunk ilyen futobolond dembeleket vini jr mbappekat zsenikhez en azt mondom xddd

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 10:52:16

@Spacedyevest: reszben egyet ertek veled reszben nem mert minden idok legnagyobb comebackje az foleg Neymarnak volt koszonheto :) mert elhitte hogy nincs olyan hogy lehetetlen igen abban az idenybe nem volt igazan a boreben de csinalt azert olyan megismetelhetetlen mutatvanyokat amit mastol nagyon nem lattam csak Ronaldinhotol :) en foleg ezt hianyolom a barcabol foleg nincs igazi bohoca jo ertelembe persze es ezert tartom azt hogy nincs cirkusz bohoc nelkul :)

GYLS 2021.01.07. 11:00:43

@Eminusz: 09:55-ös írásodra.
Hasonlóan látom én is. A Huesca elleni mérkőzés során megfogadtam magamban, nem fűzök semmit sem a látottakhoz. Csupán olvastam a sok "szakértői", negatív írásokat. Szórakoztató, ahogyan egyik übereli a másikat.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 11:02:39

@Spacedyevest: a masik meg hogy szerintem egyedul Neymar Messi szint a mai fociban Ronaldo is csak amolyan befejezo mondom ezt orok Cr fankent en sem tartom Ronaldot olyan kimondottan szuletett geniusznak mint Messit vagy Neymart csak ronaldonak az a merhetetlen fanatizmusa ez irant a sport irant ellenalhatatlan felulmulhatatlan :) eze tart ott ahol nalam a Goat trio az R10/NJR/CR7 forever ,,:) de azt amit Messi csinal is kegyetlen tiszteletet erdemel

Nagybarcelona 2021.01.07. 11:24:48

Neymar tèmában: Szívesebben látnám itt a 18 meccsen 10 gól 4 gólpasszos, 26 èves Depayt 5 millióèrt, mint a 28 èves 7 meccsen 3 gól, 4 gólpasszos Neymart, 180 millióèrt, aki ráadásul sokat sèrült.

kritizator 2021.01.07. 11:25:31

@Mihail1981.: A BL-döntő után nem volt aranylabda osztás. SZVSZ.

kritizator 2021.01.07. 11:28:08

@Robi71: A védelem és a középpálya most is pocsék és chaotikus.

Meg a csatársor:(

kritizator 2021.01.07. 11:31:33

@GINGA10BRAZIL: Te hiányoztál az iskolából az írásjelek tanításakor?
Sok év után az első napom, hogy nem olvasom végig a blog összes kommentjét.

GeroBarca 2021.01.07. 11:35:27

@Nagybarcelona: Es a Bl-t miert nem irod Neymarhoz?:)
5meccsen 6gol es 1 golpassz.
Mellesleg En nem szivesen latnam Depay-t itt.Nincs posztja .

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 11:38:24

@kritizator: xdd nem csak nem akarodzik ekezetekkel cseszekedni :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 11:46:54

@Nagybarcelona: a masik meg nem minden a gol de ha mar a nevedbol adodoan akkor okkal kritizald Neymart aki kisebb serulesekkel bajlodik mindig azer rugott csak keves golt de az igazan fontos meccseken lasd bl ott rendre a toppon van ez a lenyeg de Neymart nem feltetlen a gol jellemzi sokkal inkabb az hogy Neymagic :) ugy overall minden az igazi szorakoztatas kaprazat jogabonito ha erted haha :)

Robi71 2021.01.07. 11:49:07

@Nagybarcelona: A Neymar témahoz annyit....hogy Messi után a második legjobb focista....már ha van kedve. Ez vitathatatlan. :)

Spacedyevest 2021.01.07. 12:19:52

@Eminusz:
Az az egyik véglet, hogy minden rossz, a másk meg az, hogy szépen épül a csapat.
Nyilván 1-1 gyengébb meccs után az ember hajlamosabb a negatívumokat látni, de a tegnapi után sem szabad még pezsgőt bontani.
Örülni kell Pedrinek, Messi javuló formájának, Dembi dinamizmusának, DeJong játékának. Ezt mind jó volt látni, végre volt sebesség is.
De ettől még nem látni, milyen játékot szeretnénk, továbbra is nagy kérdés Griezmann és Cou sorsa, szerepe. A védelem nem stabil. Koemann cseréi (nem tegnap) hajmeresztőek, hatalmas a deficit stb.
Szóval én inkább általánosítások helyett az adott problémára/örömre reagálnék.

BarcaForLife 2021.01.07. 12:31:05

@Robi71: szerintem Neymar azert nem jobb mint CR. Technikasabb es szebben jatszik. De eredmenyesebben nem igazan.

Robi71 2021.01.07. 12:44:27

@BarcaForLife: pontosabban képességileg a második legjobb.

Robi71 2021.01.07. 12:46:06

@Spacedyevest: Messi formájával eddig sem volt gond. Én azt látom, hogy igazából most kötelezte el újra magát a klub mellett. Maradni fog...

Mihail1981. 2021.01.07. 13:41:42

@kritizator: hogy jön ide az aranylabda?? Nem értem....

Mihail1981. 2021.01.07. 13:45:30

@GINGA10BRAZIL: Mbappe azért jobb mint Neymar és azért hasonlítom a kettőt össze mert Mbappe sokkal hatékonyabban használja ki a helyzeteit mint Neymar és tudod a focit gólra játsszák......

Nagybarcelona 2021.01.07. 13:53:49

@Robi71: Neymarról előttem már mindent leírtak, elèg ha annyit írok róla, hogy tipikus brazil. Sokat sèrült, öncèlú, ès nem olyan eredmènyes a fontos meccseken, a kicsik ellen elszambázik, Messi pl. inkább a hatèkonyságra megy. Nem fogom megbocsátani neki, H. miatta (is) távozott Pedro, akivel hosszabb távon jobban járunk, ha nem is pörgette a fejèn a labdát. Ahogy sokszor leírtam, mint a tegnapi meccs előtt is, nálam Messi támadó, Dembelè jobb oldalon, Fati mèg fiatal, ès sèrült is. Bal szèlről hiányzik nagyon egy támadó, aki csatárt is tud játszani, ha Messi hátra lèp. Nálam ez Depay az ára ès a számai, tudása miatt, nem írok remènytelen Manè, Mbappè, Neymar triót. Aki èrdekeset akar látni, nèzze meg Depay "skills" videóit, vagy nèzze meg a statjait, már linkeltem.

Robi71 2021.01.07. 15:39:25

@Nagybarcelona: Én nem arról beszéltem, hogy jó vagy rossz lenne Neymar visszahozatala. Én csak annyit mondtam, hogy Messi-n kívül jelenleg még egy zseni van és az Neymar. Ha CR akaratát és Neymar zsenialításat ötvöznénk megkapnánk a tökéletes focistát...azaz Messi-t. :)

Robi71 2021.01.07. 15:43:21

@Nagybarcelona: Ahhoz, hogy most télen elhozzuk Depay-t...helyet kellene csinálni neki. Arra pedig, hogy bárki is távozzon a télen nem sok esélyt látok. Cou lett volna a legjobbb erre, de...

Steve fan 2021.01.07. 16:04:59

@Robi71: ki Persze hogy nem a formájával van gond. Elmenni még talán sose akart. Ez a club az otthona ,az elnöktől a takarítóig mindenki a spanja. Képzeld egy PSG,vagy egy Cityben beégne. Lehet úgy járna mint nálunk Cou. Egy ilyen ember ekkora egoval nem kockáztat be felelőtlen kalandot. Csupán annyi történt hogy ezen a meccsen volt még hosszú idő után az a ritmus az a sebesség ami az ő konfortzónája még akkor is ha nem fut túl sokat. Rutinos,nem ma kezdte akkor gyorsul be amikor ép kell. Rég láttam így játszani,rég vártam már ,még védekezni is hátrament.

Robi71 2021.01.07. 16:23:36

@Steve fan: A City-hez is hazamenne. :)
A PSG pedig FC Holywood....ott nem lehet beégni. :)
De nem kérdés, hogy marad.

Robi71 2021.01.07. 16:25:02

@Steve fan: Vajon mennyit futott...ez is kell a jó statisztikához. :)

Steve fan 2021.01.07. 16:42:55

@Robi71: meglátásom szerint most többet mint szokott. Nagy kérdés meddig tart ki a csapatban a kraft amit tegnap láttunk .Ha vissza állunk tilitoli körbeadogatásra ő is visszaszürkül.

Nagybarcelona 2021.01.07. 17:23:24

m.youtube.com/watch?v=lPU4krGSGyE&t=5s

Depay statjai:120 meccs 53 gól , 36 gólpassz, ezt a Lyonban, összesen. Válogatott összesen 59 meccs 21 gól, 20 gólpassz, BL összesen 24 meccs 10 gól, EL összesen 22 meccs 9 gól, mindezt többnyire bal szèlsőkènt. Tudom, MU-ban gyenge volt fiatalon, PSV-ben viszont nem. Ezèrt gondolom, hogy simán megèr 5-10 milliót.

Steve fan 2021.01.07. 17:38:39

@Nagybarcelona: a youtube-ról nehéz venni játékost. Összevágják a nagy pillanatait és kész. Láttam tucatjával nagy sztárunk Coutinhoról is. Ennyi a kritikus rész . Pozitív: támadó,fiatal ,jó fizikum ,ha jól láttam a bal oldal a kedvence. A rúgó technikája sem rossz. Holland úgyhogy Koemannal megértik egymást. Bal oldalon úgyis mínuszban vagyunk egy Fatival . Amire felépül formába lendül, addig jó választás.Ha tényleg jönne és ennyire olcsón ,itt a helye .Nagyot nem lehet rajt bukni.

kritizator 2021.01.07. 18:01:27

@Mihail1981.: ezt irtad
"Az hogy nem kapott aranylabdát az szerintem nem vicc. Az aranylabdát nem a cselekre osztják meg hogy tudja e a f@rkán pörgetni a labdát hanem hogy mennyire tud csapata vezére lenni. És valjuk be a BL döntőn nagyon csúnyán leszerepelt."

Steve fan 2021.01.07. 18:16:04

Ki tud infót? Darwin Nunez. Benfica. Uruguay-i. Állítólag képben van center posztra.

Nagybarcelona 2021.01.07. 18:17:00

@Steve fan: ezèrt írtam be a statjait. Hát van/volt pár igazolásunk, akiről nem nagyon tudnèk ilyen videót összevágni. Pl. ilyen cseleket nem láttam a 100+ milliós Coutinhotól, vagy Griezmanntól. Fati is azèrt volt jó, mert volt benne lendület, ès jól cselezett.

Nagybarcelona 2021.01.07. 18:23:34

@Steve fan: írtam róla pár hónapja, de nem hiszem, hogy a Benfica eladná olcsón, 24-èrt vette, van 3 gólja a bajnokságban, csak felkapták, mert 3 gólt rúgott az EL-ben egy meccsen. Szerintem kamu hír, mint a kolumbiai Luis Suarez tavaly, aki 39 meccsen 19 gólt lőtt a 2. osztályban.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 18:24:19

@Robi71: teljesen azonosolni tudok veled robi batyam mindenbe nincs azzal gond ha valaki nem szereti neymit de en se tudok olyanba kotni akibe nem lehet es ez pontosan foleg az ilyen Ronaldo Messi Neymar felek :)

Steve fan 2021.01.07. 18:37:09

@Nagybarcelona: elég ellentmondásos hírek jönnek róla ,én már decemberben írtam ha jönne , és tényleg ennyi vegyük meg ha kell. Most állítólag azt mondja kitöltené a szerződését. Tudom a média időnként leközöl olyat ami közel sincs az igazsághoz de volt már cirkusz nálunk bőven. Könnyebb szívvel adnék érte 5-10 millát mint Grizért 120-at,vagy Cou165-öt. Ha csak a mozgásával helyet csinál elöl akkor is megér annyit amit írtál. Bár úgy látom a távoli lövések sem idegenek tőle.

GINGA10BRAZIL 2021.01.07. 18:38:41

@Mihail1981.: draga blogtarsam ;) picit ossxekevered Mbappet Neymarral epphogy is forditva van az egesz a kiscsapatos az pont hogy mbappe soha nem lessz egy csapat vezere mert nincs neki ra magyaran nem szuletett tehetseg nem mondom hogy rossz jatekos de Neymarhoz kepest csak egy kozepzseru futobolond van egy kis golerzeke de ennyi az igazan nagy meccses jatekos meg Neymar de hat mindenki azt gondol amit akar de ha faj ha nem mbappe olyan messze van Neymartol focilag mint mako- jeruzsalem xdd es ez pillanatnyilag olyan mintha CRt Messihez hasonlitgatnank amivel nincs is semmi baj de en mint CRfan tudom hogy ha tetszik vagy nem nem tud ugy focizni Ronaldo mint Messi egyszeruen ha igy egybe veszunk mindent aķkor csak Messi/Neymar kombo a tokeletes jatekos a tobbi meg csak sorakozik xd

Nagybarcelona 2021.01.07. 18:46:30

@Steve fan: azt nyilatkozta, az is lehet, hogy marad az èv vègèig a Lyonban. Szóval közre játszhat, hogy a Lyon 1. ès nyáron aláírási pènzt kaphat, illetve, hogy itt nincs 5-10 millió az átigazolására. Sajnos azt írják, hogy az elnökválasztás lehet, h. el lesz halasztva.
www.barcablaugranes.com/2021/1/7/22218584/barcelona-presidential-elections-in-danger-of-postponement-due-to-coronavirus
Szóval már règ el kellett volna kezdeni a megbízott elnöksègnek az edző kèrèsère a játèkosok eladását ès vètelèt előkèszíteni. Alena saját döntèsère távozott kölcsönbe.

Robi71 2021.01.07. 19:50:17

@Nagybarcelona: @Steve fan: Ahhoz, hogy a Barca bárkit is igazoljon a télen az átigazolási összeg mellett helyet kell csinálnia a kimaxolt fizetési keretben is. A képlet egyszerű.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 00:38:18

Robi71 toled kerdezem mint oriasi Messi drukkertol :) hogy mennyire orulnel 10 skalan a Messi - Neymar duonak ujra a PSGbe ?

Mihail1981. 2021.01.08. 07:21:16

@GINGA10BRAZIL: Akkor légyszives nézd meg az év játékosa szavazáson hogy hol végzett Mbappe és hol Neymar. Mondtam hogy képességileg Neymar a tehetségesebb. De mbappé ebben az évben hogy jobb teljesítményt nyújtott az vitathatatlan.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 08:07:01

@Mihail1981.: imadok veled vitatkozni amugy hihetetlen vagy :) nem adod fel birlak amugy meg minden csak sokan osszekeverik a szezont a fazonnal gondolok itt peldaul arra hogy teljesen mas tipusu jatekosokat hasonlitgatnak ossze az emberek en ezt soha nem ertettem meg egyszeruen nem lehet egy jatekmestert senkihez viszonyitani aki iranyit , osztogat , golokat rug , cselez stb... nalam ez a zseni kategoria es ez egyedul csak Neymar es Messi :) Mbappe kimondottan befejezo csatar leginkabb mert passzolni nagyon nem tud xdd cselezes meg nagyon semleges probalja Neymart illetve Ronaldot utanozni egyfolytaba csak arra szuletni kell Neymarnak a verebe van a samba az ilyen mbappek meg csak amolyan utanzatok xddd de nem rossz jatekos mbappe de nalam csak egy atlagos gollovo az meg teljesen erthetetlen mikor valaki R9 hez hosonlitja az mar tulhalad a vicc kategorian nem akarom bantani mbappet de battya figyeld meg majd ilyen realba, liverpoolba ott nem lesz ki kiszolgalja nagyon oszt meg is all a tudomany en nem latom mbappeba azt a pluszt hogy vigye a hatan a csapatot olyan Hazard fele lesz olyan kozonseges semilyen csak annyi hogy tobb golt fog rugni talan mint Hazard :) nalam pl Halaand sokkal veszelyesebb tamado mint mbappe nagyobb a kraft benne megkockaztatom hogy jobb mint mbappe a statjai meg amolyan urleny kategoria jobban jarna vele a Madrid szerintem de lehet tevedek aztan kitudja :) visszsterve Neymarhoz meg csak annyi hogy a fifa egy vicc kategoria az hogy neymar csak 9ik volt undorito nalam o volt a the best 2020 ba neki koszonhet mindent a PSG Lewa jo de en soha nem osztanek dijakat befejezo csatarnak mert azt csak ki szolgaljak ugy konnyu kitunni nalam pl de Bruyne is jobb jatekos mbappenal mert ott van esz amolyan xavi iniesta keverek igazsagosan lett volna akkor a top 3 az Lewa Neymar De Bruyne en imadom Ronaldot, Messit nem szeretem xd de elismerem annak ellenere hogy geniusz meg minden de hogy semmi keresni valojuk nem volt tavaly a top 3 ba de hat a fifa nem meri nem betenni oket mar csak presztizsbol is ma aze mind a ketten elmehetnenek a busba xddd unalmas mar nem azer de mar at kene engedni masnak a stafetat nevezeten Neymarnak fokent :) tudod nagyon nem helyeslem azt hogy Neymart nem oda soroljak tobbnyire mint ahova valo fokent a balhejai miatt en ugy gondolom de remelem az aranylabda ugyis megvarja vicc lenne ha ilyen zseni jatekos ne lenne legalabb 1szer aranylabdas de hat voltak sokan sajnos pfff Romario Zico stb :( thierry henry iniesta hogy necsak brazilokat soroljak :)

benedict 2021.01.08. 08:22:05

@GINGA10BRAZIL: hu battya elolvastam a kommentjeidet es az iq szinten rohamosan elkezdett csokkenni xddd es amugy birlak meg minden nem azert mondom csak hogy nincs semmi irasjel meg ilyenek tudod xddd neymart csipem en is meg minden de mar nem barca jatekos cserben hagyta a klubot hatat forditott jo baratjanak az ilyen nem lehet rendes ember inkabb a penzt valasztotta nem szeretnek rola beszelni tobet xdd

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 08:48:09

@benedict: tudom :) semmi baj csak tudod Szlovakiabol vagyok oszt szlovak a telefonom is meg minden oszt a szlovak klaviatura kicsit mas oszt nem nagyon akarodzik az irasjelekkel szarakodni xdd Neymaros tema meg hat tudod nem all szandekomba senkivel vitaba szalni meg ilyenek csak mivel a Barca volt mindig is amolyan brazil tehetseg kozpont ezert is all ugy nagyon kozel hozzam ez a csapat fokent Neymar es Ronaldinho miatt :))) nem vagyok ugy kimondottan barca fan de ha van csapat ami a legkozelebb all hozzam az a Barca inkabb vagyobb jatekos fuggo foleg az ilyen hulye bohocok miatt mint NJR/R10 xddd hihetetlenul megfertozott az a fajta stilus amit ok kepviseltek kepviselnek ,, (Brazil Football Forever) :)

Robi71 2021.01.08. 08:53:20

@GINGA10BRAZIL: Kétlem, hogy Messi-t és Neymar-t látni fogjuk még egy vsapatban játszani. De ha azt kérdezed, higy milyen lenne egy MMN a PSG-ben?....fergeteges. :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 09:05:28

@benedict: csak annyi meg hogy nefelj nem fogok itt agyba fobe Neymarozni xddd senkit nem szeretnek ezzel idegesiteni de hat megis csak elkepeszto tortenelmet irt ez alatt a par ev alatt ennel a klubbnal a hulyeje xd oszt neha neha jo ezeket feleleveniteni meg akkor is ha tudom sokatok merhetetlenul haragszik ra :( elete legnagyobb hibaja volt mikor elment az MSN halhatatlan tortenelmet irt ami talan minden idok legnagyobbjakent van szamon tartva azt a fajta oromfocit soha nemfeledi el az ember :) de igen en is bevallom azt hogy nagyon csunyan cserben hagyta a klubbot szinte o tett mindent tonkre olyan potolhatatlan urt hagyott maga utan amit nem lehet betemetni ezert is tartom azt hogy soha meg ilyen 2 samba zseni jatekosa nem lesz a barcanak mint a NJR/R10 duo :)))

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 09:17:28

@Robi71: :) en is igy gondolom robi batyam teljes mertekbe regota olvaslak benneteket es hat oriasiakat szorakoztam olykor olykor rajtatok meg minden es hat mar ugy voltam vele hogy en is kiprobalom megis csak tobbnyire futbal fanatikusokkal van tele a blog hat miert ne akkor mondom :) de a temahoz visszaterve fokent a NJR/Messi duo ellenallhatatlan lenne ujra johetne barki en azt mondom

Mihail1981. 2021.01.08. 09:29:05

@GINGA10BRAZIL: Mégegyszer leírom hátha.... Neymarnak nem a képességével van a gond hanem a hozzáállásával. Mbappenak a helyzetkihasználása sokkal hatékonyabb. Leírom egyszerüen ha Neymar 10 szer kerül helyzetbe a felét vagy kihagyja vagy elbohóckodja ha Mbappe kerül helyzetbe 10 böl nyolcat bever. És ebben igen is össze lehet hasonlítani őket. És mint mondtam a focit gólra játszák ergo Mbappe hatékonyabb volt.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 09:52:33

@Mihail1981.: Aaajaj epp hogy is forditva van amit leirtal de csak annyit mondok neked hogy a kozeljovobe nezz meg egy PSG meccset :) ott minden kiderul es figyeld meg mbappe jatekat milyen tucat minden pillanatba Neymart figyeli neki akar minden pillanatba megfelelni mert hat Neymar mutatja a Joga bonitot meccsrol meccsre csak tanul vlmit vagy nem ez a babhej gyerek xddd de a viccet felre teve persze Neymar is hagy ki helyzeteket de hidd el nem annyit amennyit leirtal o sem tokeletes nyilvan de mar elmondtam neked ot nem a golok miatt szeretem hanem amit a labdaval muvel az a fajta brazil ver tanithatatlan de persze a golok is szamitanak nyilvan de maradjunk annyiba hogy vegig nezel egy meccset meg tudsz mindent vagy meg jobbat mondok vard meg a Barca vs PSG meccset tokeletes pelda lesz erre amit leirtam :)))

Mihail1981. 2021.01.08. 10:00:03

@GINGA10BRAZIL: Nekem elég volt a Bayern PSG meccset megnézni ahol egy ép kéz láb megmozdulása nem volt.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:02:07

@Mihail1981.: Mbappe csak az ilyen Dijonoknak Renneseknek tud golokat rugni nem tudom tudod e de volt egy 1eves negativ rekordja a BL be 1 ev utan rugott golt az is Neymarnak koszonhetoen aki atengedte neki szerencsetlennek a 11est azt is az utolso bl forduloban xdd az igazi Joker az Neymar egyedul abba a csapatba maga jutatta oket tovabb 5 meccsen 6 gollal es meg a bl csoport kor golja is az nevehez fuzodik :)

Robi71 2021.01.08. 10:04:20

@GINGA10BRAZIL: Mbappé mögé kell egy passzkirály és akkor megállíthatatlan.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:07:43

@Mihail1981.: teljesen egyet ertek veled azzal kapcsolatba az volt a szerencseje a bayernek hogy Neymar kuka volt akkor :) de teljesen megerdemeltek a BL t mert kuva jo csapat osszbe sajnos :)de hat mar ezt kiveseztuk battya mikor elmondtam hasonlo esetbe volt anno Messi a VB donton szinte detto ugyanugy leszerepelt :(

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:12:26

@Robi71: azert nem teljesen ugy van hogy megallithatatlan inkabb nem rossz picit jobb az atlagnal xdd szerintem mbappe olyan tucat jatekos lesz a Margitba hogy mindenki csak ugy lesni fog mint a moziba :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:20:52

En azt mondom inkabb ne vesezzuk tul ezt a mbappe dolgot lehet nektek jobban be jon de en meg semmi extrat nem fedeztem fel benne amolyan Dembele picit jobb kiadasban xdd

Mihail1981. 2021.01.08. 10:35:54

@GINGA10BRAZIL: Hogy Messi leszerepelt volna a vb döntőn?? Nem hiszem. Tény hogy nem játszott úgy ahogy egy Messitöl várná az ember de azért ott is kiosztott két olyan "gólpasszt" amit csak bekellett volna rúgni. Az meg nem az ő hibája hogy higany fejben gyenge volt és képtelen volt berúgni....Neymar a BL döntőn még ennyit se tett

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:36:02

Viszont ami nagyon pozitiv dolog a Barcaval kapcsolatba az ez a Pedri gyerek. Egesz ugyesen banik a zsugaval latok benne fantaziat latni hogy van esze a focihoz vlmi kis remeny a jovore nezve :) nem mondom hogy az uj Xavi/Iniesta de lehet belole vlmi mint anno mikor meglattam buszkecet annak ellenere hogy mindig is olyan lassu mozgasu jatekos volt de kifejezetten nagy technikai tudassal jol tudott banni o is a labdaval anno akarki akarmit gondol buszkec jo jatekos volt a maga nemeben.

Mihail1981. 2021.01.08. 10:39:01

@GINGA10BRAZIL: Ha Mbappe csak az ilyen kis csapatoknak képes gólt lőni akkor az hogy lehetett hogy a vb-n 5 góllal a franciák gólkirálya lett és nagyon nagy részt neki is köszönhető hogy vb gyöztesek lettek teljesen megérdemelten....

Mihail1981. 2021.01.08. 10:40:18

@GINGA10BRAZIL: Azon a vb-n ahol Neymar még ma is a földön gurulna ha nem állítják meg.... xdddd

Dr Mouse 2021.01.08. 10:44:16

@GINGA10BRAZIL: Te nem unod még ezt a "neymározást"? Mert én már igen.
Légyszíves és vedd tudomásul, hogy ez egy Barca blog! Neymár elment évekkel ezelött és nem fog visszamég egyszer idejönni, ahogy Mpappné sem. Pá.

GYLS 2021.01.08. 10:44:18

Egy kis Barca hír, ha már Barca oldalról van szó (megjegyzem, van PSG szurkolói oldal is).

Ma 13.00-kor sorsolás a Copa de Rey-ben. Lehetséges ellenfeleink: Córdoba, Ibiza, Navalcarnero, Cornellà, Alcoyano és Peña Deportiva. A mérkőzés időpontja: amennyiben a szuperkupában nem jutunk döntőbe (Real Sociedad ellen 13.-án), akkor február 16 vagy 17, ha bejutunk, akkor február 20 vagy 21. Csak egy mérkőzés, és idegenben.

Robi71 2021.01.08. 10:47:24

@GINGA10BRAZIL: Mbappé-nak ha van edze a PL-be igazol. Szakmailag ez lenne indikolt. Ha majomparádézni akar, akkor Real.

Robi71 2021.01.08. 10:49:56

@Dr Mouse: A Barca-nál az elövetkező 1,5 év a túlélésről fog szolni. Ne ámítsuk maginkat sztárigazolásokkal. :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:50:58

@Mihail1981.: okes :) kulonben teljesen mindegy erted Neymar nyert mar BL t nem estem agynak ez miatt viszont vb dontot nagyon ritkan jatszik az ember es hat nagyon nem mindegy hogy hogyan alakul mert erted nagyon sokan felrottak ezt Messinek hogy nem tudta megnyerni Argentinanak a vb t tudom hogy nem az o hibaja de vlhol erted ha en a vilag legjobbja vaok akkor kutya kotelessegem vegre hajtani a feladatom en ha esetleg adna isten jovore Brazilia Vb dontobe jutna es ott Neymarral vlmi hasonlo dolog tortenne kis tulzassal infartot kapnek xddd de en ugy gondolom hogy Neymarnak ez hamarabb sikerulne mert egyszeruen szerencsesebb foleg ami a brazil valogatottat erinti mar csak iden a Copat es jovore meg s VB t oszt akkor Neymar az Isten xddd de szep is lenne de miert ne merjunk nagyot almodni hatha :) en bizakodok minden esetre

Robi71 2021.01.08. 10:53:07

@benedict: Neymar csak annyira választotta a pénzt, mint Cou vagy Dembi. Csak megnégyszereztük a korábbi fizetésüket. :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:53:50

@Mihail1981.: aaa ne bansd ma a hulyet xddd az meg szamomra is kellemetlen volt johogynem kigurult az oltozobe fuu nehs oriasi okorsegeket csinal a brazil mester xd

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 10:56:51

@Robi71: Szerintem is amugy Mbappenak az a fajta foci ulne a legjobban mert az ero foci arra meg jo mbappe kitudna hasznalni a rohano kepesseget xd

Robi71 2021.01.08. 10:59:42

@GINGA10BRAZIL: Suakmailag minden játékosnak a PL-t javasolnám. A többi too bajnokság tulajdonképpen legjobb esetben is 1-2-max3 csapatos bajnokságok.

Robi71 2021.01.08. 11:08:26

@g44brielsmith: Sok mozgás nem lesz sajna...és nem azért mert nem jönne jól a minőségi pótlás....hanem mert alig van piacképes játékosunk.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 11:30:16

@Robi71: ertelek battya en meg pont hogy az ellenkezojet gondolom a pl rol hihetetlen durva kemeny bajnoksag szamomra egy igazi csontzene liga kepletesen nyilvan oda csak olyan igazoljon amolyan terminator fele Ronaldok stb ... mert oda pont hogy ami szamit az fokent az eronlet. Messi vagy Neymar fajtakat foleg az elobbit szo szerint megcsonkitanak :( ezert is utalom a legjobban a pl t mert hihetetlen durva eroszakos liga szerintem meg Messi is szenvedne mint ,,pajod a napon,, bar ki tudja brazil oldalrol nem hiaba mindegyik vagy a la ligat vagy a seria a valasztja . nem nagyon emlekszem kimondottan brazil vilagsztarra a Pl be :)

Robi71 2021.01.08. 11:42:48

@GINGA10BRAZIL: Ney egy provokátor, a sérülései jelentős rédzben ebből ered.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 12:02:04

@Robi71: ez igy van sajnos csak sokan osszetevesztik azzal hogy Neymar nem megalazni akarja az ellenfelet ha nem csak pusztan szorakozni akar vele mert neki ez a sajatos jatekstilusa es pont ez valtja ki az ellenszenvet foleg a hatvedekbol mert nem tudjak elviselni amit eppen Neymar veluk tesz abban a pillanatban de amugy lehet en is felrugnam mint a bolondgombat xd mert ez teny vlmilyen mod megalazo es ezert van a sok serules :(

kritizator 2021.01.08. 13:42:33

@GINGA10BRAZIL: Szlovákiában nincs pont meg vessző? Hihetetlen!

Robi71 2021.01.08. 14:49:29

@GINGA10BRAZIL: Ezt nevelték ki Messi-ből a La Massia-n. Ezért sokkal hatékonyabb, mint Pld Ney vagy Ronaldinho. Mindig jókat szórakozok azokon, akik hiányolják Messi-től a felesleges trükköket....mintha ő nem tudna. :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 18:44:50

@kritizator: igaz igaz megprobalok figyelni ezentul megigerem :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 19:08:40

@Robi71: A futbal is nagyon szubjektiv dolog , mindenkinek mas tetszik. Engem igazan ez a fajta stilus ami nagyon megfogott amolyan pimasz de hihetetlenul latvanyos brazil mentalitas gyakorlatilag Ronaldinho ota egeszen Neymarig. Teljesen egyet tudok erteni azzal hogy az amolyan Maradona Messi fele futbal hatekonyabb de nem latvanyosabb es mint tudjuk a foci amolyan szorakoztato ipar kellenek a jo ertelembe vett bohocok az ilyen cirkuszba :) Ezert hianyolom nagyon ebbol a Barcabol ezt a hulye Neymart,mert szinte csak miatta neztem a meccseket meg hat persze a nagy MSN miatt :) Azt a fajta varazst amit o oda letett, egyszeruen felejthetetlen meg az a osszjatek Messivel meg Suarezzel mar mar orgazmust valtott ki az emberbol :) Sajnos ez mar a mult de mint mondjak soha ne mond hogy soha, ha van jatekos aki ujraviragoztatna a Barcat az egyedul Neymar ! Nem ilyen Mbappe Salah Sancho felek stb... xddd

Robi71 2021.01.08. 19:34:53

@GINGA10BRAZIL: A jövő focija egyre kevésbé fog a cirkuszról szólni...a jövő sztárok prototípusa CR és nem Messi, Maradona vagy a kedvenc braziljaid.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 19:50:19

@Robi71: Valahol igaz sajnos amit mondasz, egyre kevesebb es kevesebb a samba zseni jelzo. En meg abba Vini jr ba lattam valamicsket de aztan rajottem hogy csak egy tucat a sok kozul, Rodrygo meg meg gyengebb tucat xddd erted hogy gyogyulna be olyankor annak a szaja aki az uj Neymarkent emlegeti oket :) vagy az ilyen Dybalakat az uj Messikent xddd nekem szinten orok kedvenc Ronaldo de en is inkabb az olyan tipusokba latom a jovot mont te... majd kiderul :)

Robi71 2021.01.08. 20:05:49

@GINGA10BRAZIL: Dybala belesüllyedt a Juve langyos mocsarában. Volt pár meccse, amikor megmutatta, hogy benne van az extraklasszis, de ennyi. Neki most el kellene igazolni, a legjobb korban van....

Robi71 2021.01.08. 20:08:58

@GINGA10BRAZIL: Vini és Rodry kép pojáca, nem látok bennük semmi extrát...de Isco és James a legjobb éveiket pocsékolták el a Real-ban. Nekik a Barca-ban lett volna a helyük.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 20:12:19

@Robi71: Egyet ertek draga blogtarsam!!! :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 20:13:02

@GINGA10BRAZIL: Epp ugy latod a dolgokat mint en :)

Robi71 2021.01.08. 20:16:47

@GINGA10BRAZIL: Számomra mindez evidens. Nekem az a furcsa, aki ezeket nem így gondolja. :)

kritizator 2021.01.08. 20:20:26

@GINGA10BRAZIL: Na ez már mindjárt olvasható.
Köszönöm.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 20:20:47

@Robi71Igy igy battya pff de hogy ne csak mindig brazilokat emlitsek tudod ki volt meg olyan nagy spiler szamomra ha Europai !Zidane! Imadtam a jatekat. Nagyon nagy esze volt es meg idonkent egy ket bicikli cselt is elohuzott :)

Robi71 2021.01.08. 20:21:28

@GINGA10BRAZIL: A Barca több játékosról maradt le, akik számomra egyértelműen prioritások kellett volna hogy legyenek.
Ha csak két nevet mondhatok, akkor az a két Silva...Thiago és David. Érthetetlen. És még tudnék legalább 10 nevet mondani...pedig nem vagyok egy Monchi. :)
De mi Cou-ért és Dembi-ért fizettünk annyit, amennyit kértek....pofátlanul. :)

Robi71 2021.01.08. 20:23:44

@GINGA10BRAZIL: Nem vagyok mai gyerek...a 80as évek elejétől követem figyelmesen a futballt. Kedvenceim időrendi sorrendben....Maradona, Van Basten, a Fenomén, Zizu és Messi. :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 20:31:22

@Robi71: En csak 28 vaok :) de igen realisan latom a dogokat szintugy mint te. Hat a Fenomen is pfff oriasi volt talan minden idok legjobb befejezoje csak sajnos mivel eleg fiatal vaok nem sokat tapasztaltam a te felsoroltjaid kozt :)

Robi71 2021.01.08. 21:25:40

@GINGA10BRAZIL: A Fenomén a legjobb brazil, akit láttam. De ő nem egy "csak"klasszikus befejező....ő komplexebb, összetettebb támadó volt.
Ha klasszikus 9-est kell mondanom, akkor Batistuta.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 22:22:04

@Robi71: abszolut stimmel amit mondasz. R9 az igazi fenomen volt :) nem volt olyan szorakoztato bohoc mint R10/NJR de ja sok brazil is igy gondolja hogy ha 2 brazilt kene kiemelni a tortenelembol akkor az Pele - R9 :) de nalam akkor is NJR/R10 forever ;) xd

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 22:26:55

@Robi71: Egyebbkent Robi batyam olyan vagy mint edesapam detto o is oriasi Messi illetve R9 rajongo :)))

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 22:39:12

@Robi71: De aze valjuk be battya , hogy lehet Neymart szeretni , utalni , de aki maga moge utasitja a Fenoment szinte ugyanannyi meccset jatszva mindossze 28 evesen annak igenis a legnagyobbak kozt a helye ;) Remelhetoleg az a Pele sincs mar olyan nagyon messze xd csak 13 gol hihetetlen ez a neymi gyerek lehet minden idok egyik legjobb, legtobb golt szerzo jatekosa lesz a brazil tortenelembe csakugy mint Portugal szinekbe a nagy CR7 :)) Forever

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 22:48:52

@Robi71: Epekedve varom a Messi vs Neymar a VB selejtezon oriasi lesz meg kell mondjam hogy az Argentinok kezdik magukat egyre inkabb osszeszedni nem lesz olyan egyertelmu a brazilok javara foleg ha Messi jo formaba lesz :)

Robi71 2021.01.08. 23:18:15

@GINGA10BRAZIL: Amióta Messi a válogatottban játszik végig "orr-nehéz" volta a csapat...még Messi nélkül is. Klasszis támadók és középszer védők meg középpályások. Így nehéz volt mindig...Copa-t nyerhettek volna, de a VB döntő meglepetés volt.

GINGA10BRAZIL 2021.01.08. 23:49:18

@Robi71: Abszolut azok is oruljenek hogy van egy Messijuk . Lehet ot is nyilvan kritizalni, meg hogy hogy nem tudott legalabb 1 dontot nyerni a harombol de erted ember tervez Isten vegez ahogy szol a mondas mert a tobbi jatekos ahogy mondod mind egytol egyig tisztelet a kivetelnek kopedelem xd . En Aguerot meg Di Mariat mindig is jo jatekosnak tartottam, csak hat bennuk sem volt meg az a plusz ami Messibe erted ugy kurva nehez hogy mindent toled varnak el ez a baj ezert nem tudtak ervenyesulni soha foleg ilyen funes morikkal , banegakkal meg a sok nyomorekkal xddd en legalabb mint Brazil drukker azert ott mas a helyzet kicsit de nyilvan van Neymar a tobbi meg szint ugy sorakozik ;) ami oriasi szamomra, hogy tavaly nyert Copat Brazilia Neymar nelkul amolyan csoda kategoria soran xddd Nezd meg regen kik alkottak a brazil valogatottat, minden oldalon egy aranylabda szintu jatekos most meg ilyen szedett vedett Coutinhok meg fernandinhok meg besenyok stb xddd :)

Robi71 2021.01.09. 00:14:52

@GINGA10BRAZIL: Nem a dél-amerikaiak lesznek az esélyesek a következő VB-én...ez borítékolható.

GINGA10BRAZIL 2021.01.09. 00:33:28

@Robi71: Attol fugg nagyon kiszamithatatlan nem lehet tudni elore mindenesetre Brazilia jubileumi 20 eve lesz annak amikor utoljara VB t nyertek. Hatha ez a magikus eltelt ido ujra formalodik en elkepesztoen bizakodo vaok Neymarral az elen Katarba a 6. Vb cim jol is hangzik Brazilia szamara csak hat Isten tudja de szinten benne van pakliba hogy a hulye franciak vagy belgak vagy akar a spanyolok nekem ez a top 4 jelen pillanatba . Spanyolok is kezdik magukat helyreallitani , aztan ki tudja ? Szamomra igazi leanyalom volna ha jovore Neymar VB t es vele egyutt Aranylabdat nyerne azon a magikus 2022 even mint anno Modric ket eve. Nalam Modric nem aranylabda szintu jatekos nem rossz de nem is aranylabda szint xddd csak hat ezt meg senki nem csinalta meg hogy 1 even belul minden letezo individualis dijat megnyert mai napig nem fogtam fel :)

GINGA10BRAZIL 2021.01.09. 01:08:52

@Robi71: Latom battya neked is vannak fobiaid nyilvan negativ ertelembe az ilyen Dembelektol ,Coutinhoktol , Griezmanoktol stb-stb . Latva ezt a Barcelonat en azt mondom ha en lennek a vezeto akkor minel hamarabb osszekotnem oket egy zsakba oszt eladnam a piacon xdd amig lehet beloluk profitalni mert amugy 20 forintot nem adnek ezekert, de nalam De Yong is nagyon pengeelen tancol most vlmivel jobb meccsro meccsre de ha en lennek a helyukbe kitaposnam a belemet eze a meze :) itt derul ki igazan az , hogy kibe milyen potencial van kibe van meg az a bizonyos x ;) es valjuk be nagyon de nagyon kevesen valnak ugy isten igazabo be. Nezd meg Hazardot mindig is egy kozepszeru jatekosnak tartottam be is igazolodott mihelyst Madridba igazolt xdd igy lesz ezzel mbappe is haha xd . En meg akibe latok fantaziat az Fati meg Pedri beloluk lehet vlmi :) de en a fel vagy 3/4 barca jatekost elkuldenek a francba oszt hoznek egy van Dijkot , De Bruynet , meg termeszetesen Neymart vissza vennem ennyi az egeszbe a kulcs oszt tudnam oket meg finanszirozni is :) Kezdo : Ter Stegen , Jordi A, van Dijk, Pique, Dest , De Yong , De Bruyne , Pedri, Messi , Neymar, Fati oszt johet barki :)
süti beállítások módosítása