A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Dembelé: újabb szakadás!

2020. február 04. - caaaatalan

A Klub friss közleménye!

Ousmane Dembelé tegnap elhagyta a csapat edzését miután fájdalmat érzett a korábban is sérült jobb combjában. Az első hírek arról szóltak, hogy nem történt semmi komoly, ez az izomfáradtság normális a rehabilitáció jelen szakaszában.

A klub orvosai ma teszteket végeztek a játékoson és megállapították, hogy újabb izomszakadást szenvedett a francia!

Dembelé már november óta folyamatosan sérült, érkezése óta eddig 63 mérkőzést hagyott ki sérülés miatt, és ez a szám most tovább fog nőni.

Quique Setien nagyon komolyan számított volna a játékosra a tavasszal, hiszen a csapat elengedte Abel Ruizt és  Carles Perezt a tamadó szekcióból, Luis Suarez pedig májusig lábadozni fog műtétje után. Mindezek ellenére januárban mégsem igazolt senkit a klub, így jelenleg konkrétan egy cserecsatára sincs a keretnek. Ennek ellénére Setien jól láthatóan a 3 csatáros felállást preferálja, tehát jelen állás szerint Messi, Fati és Griezmann egyáltalán nem fog pihenni a szezonban, illetve nincs cseréjük. A tréner korábban jelezte, hogy a szűk kereteket jobban kedveli, mert így könnyebb tűzben tartani a játékosokat, de azért ezt ő sem akarhatta...

Dembelé kezeléséről és a kihagyás mértékéről később ad tájékoztatást a klub.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4115454272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

renonc 2020.02.04. 16:17:14

Szerintem le kell százalékon. De azt az orvosbizottságot is, amelyik a szerződés öntés előtt megvizsgálta, és nem észlelte, hogy nem bírja majd ezen a szinten a terhelést. Kérdés, hogy az játékosügynök tudatában volt-e, hogy bóvlit árul...
Két dolog bizonyos:
1. Valami nem működik a Barca kontroll-rendszerében.
2. Be kell fejezni a csatár felépülésével kapcsolatos permanens álmodozást.

caaaatalan 2020.02.04. 16:20:43

Bolond aki 5 milliónál többet ad érte... de még olyan se lesz...

Penz az ablakba... husss

Ennyi erővel nekem is adhatták volna :(

Kertai Dávid 2020.02.04. 16:28:51

nagyszerű :D hát akkor marad 3 támadónk, csúcs... szerencsére Roberto egész jól mozgott támadó poszton a Levante ellen, legvégső esetben őt még lehet ott játszatni, de ez így nagyon nehéz lesz a szezon végéig... esetleg 2 támadós játék, de hát az láttuk mennyire megy...

caaaatalan 2020.02.04. 16:34:39

@Kertai Dávid: Vidalt tervezi Setien centerbe tolni ha minden kötél szakad.

Nagybarcelona 2020.02.04. 16:35:10

Át kellene vègre állni a 2 csatáros felállásra. Kp-sunk van elèg. 41212.

KJDaniel 2020.02.04. 16:37:06

"Arda Turan is still a Barca player and can play in the forward line" #Diariosport

Kezd kabaréba átfordulni ez az egész :D

Nagybarcelona 2020.02.04. 16:38:00

Arda Turan mind a 2 szèlen tud játszani. :)

Nagybarcelona 2020.02.04. 16:41:19

@Nagybarcelona: felbontották Dzsudzsák Balázs szerződèsèt! Itt a lehetősèg! Torghelle is kapható lehet! :)

caaaatalan 2020.02.04. 16:41:57

@Nagybarcelona: Ferenczi Pista jobb combja is bírja még, meg a Dombi Tibi is tud maratont futni... :)

Nagybarcelona 2020.02.04. 16:44:00

Nikolics is szabadon igazolható!!! Amúgy lehet csapat nèlküli játèkosokat regisztrálni szezon közben? Règen úgy volt, H. hosszú sèrülès esetèn lehetett a spanyol ligából.

caaaatalan 2020.02.04. 16:46:18

@PBence20: roberto támadó poszton...

Komolyan itt már bab is hús.

Nagybarcelona 2020.02.04. 16:51:30

Reaktiválhatjuk Eto'o-t is, szerintem vele előrèbb lennènk. Ibra ugyanannyi idősen mèg focizik.

Les Corts 2020.02.04. 17:15:12

Sérülékennyé itt vált,ahol csak lötyögnek az edzésen,már ha egyáltalán tartanak.Vagy félig gyógyultan siettetik a visszatérését.Rennes-ben és Dortmundban nem volt számottevő sérülése.Az okokat házon belül kell keresni.

Raven1975 2020.02.04. 17:24:21

Sergi Roberto Jolly Joker játékos, csak kapus nem volt. :)
uploads.disquscdn.com/images/5e088bb5e118ded382e148e1fcf90b1748c96a579d7aa71c1710ad7f5fa0c1b2.jpg
Nagyon komoly és 100% La Masia.

PeppyRapier 2020.02.04. 18:17:48

Tehát akkor... Jelenleg van egy Messi-nk, aki mióta elvesztette Suárez-t maga mellől, nem teljesen önmaga (sokszor nem passzol, és a megoldásai sem jönnek úgy össze). Van egy Griezmann-unk, aki igazán sehol sem játszik jól, és van egy Ansu Fati-nk, akivel már így is hatalmas mázlink van, és nem várhatjuk tőle, hogy ilyen fiatalon, a Juveli A-ból feljőve egyből megváltó legyen.

Ki maradt még? Arda? Isten ments!!! Ha mindenki lesérülne, akkor sem engedném a keret közelébe sem. Mikor még kiadtuk az útját annó, még volt valaki, de azóta még sokkkkkkkkal rosszabb irányt vett, már 1m sincs az értéke. Akkor Roberto és Vidal, azaz éljenek a kényszermegoldások... Van remény, szerintem mind2 bőven megélne elől, csak le kéne vetkőzniuk a Messi centrikus játékot, és bevonni a többieket is.

Esetleg most kapóra jöhetne Setien 3-5-2-es játéka, Semedo-val és Alba-val a két szélen, csakhát belső védőink sincsenek, és ugye a játék sincs meg még igazán ebben a felállásban.

Barcaa 2020.02.04. 18:45:21

@PeppyRapier: Nem mellesleg az ESPN szerint Messi hetek óta fájdalmakkal játszik a bal lábában(talán nem véletlen hogy nem megy neki)..

Gyönyörű, és így engedték el Perezt is, csak gratulálni tudok Bartomeuéknak, tökéletesen sikerült leépíteni az idei szezont(is)

Eminusz 2020.02.04. 18:52:17

Szerintem nem kell ketsegbeesni! Megvan ennek a pozitiv oldala is! Fati jatszhat! Folyamatosan! Ha valoban van benne potencial (marpedig van), akkor mikor tudna kamatoztatni, ha nem most? Szerintem jogosan kijelenthetjuk, hogy a kovetkezo par honapban kiderul, lehet-e vele szamolni hosszu tavon, mint a Barca jovojenek egyik alap tamadoja. :) Szerintem lehet! Es ha mar sajat velemeny: szerintem jobb is, mint Dembele......
Es amit meg tenyleg nem ertek, az a blogolok nagyresze... Megis mi bajotok Arda Turannal??? Ezt a kerdest az evek alatt rengetegszer feltettem mar, de meg egyszer sem kaptam ertelmes valaszt senkitol. :) Most megprobalja valaki? :)

Barc A ti 2020.02.04. 19:02:27

Messi sérülten játszik? Azért nem megy neki sok próbálkozás ellenére sem a góllövés a bajnokságban?
Közben a nyugdíjas korú cpont olaszban sorra csúcsokat dönt, legutóbb egy 60 éveset, 70 meccsen 50 gól.
Az lesz az érdekes, ha nélküle nyer bajnokságot a Reál, amire - elnézve csapatunk gyenge teljesítményét - minden esélyük megvan.

tom210 2020.02.04. 19:20:26

Aki szokta nézni a barca b meccseit mi a véleményetek Ilaix Moribáról?

tom210 2020.02.04. 19:22:11

Akár Alba is játszhat balszélsőt legalább Firpo is játszana egy kicsit

Força Barça! 2020.02.04. 19:52:55

Luis Suárez teljes erővel dolgozik!
uploads.disquscdn.com/images/c0e6eba91c7b7a005226cd71a73a4cfc7354bf9c9dda5e24e3982558527e8f55.jpg
____________________

Mindenképp gond van! Amennyiben a La Masia növendékek nem ütik meg a szintet! Most meglátjuk igazuk van-e azoknak a szurkolóknak, akik a fiatalokat hiányolták!

DISTANTxTHUNDER 2020.02.04. 20:29:43

Bömbivel kapcsolatban már az idegeim is elszakadnak.. ezen a gyereken nincs is izom, mi szakad el folyton? Egyszerűen hihetetlen... végtelen (volt) vele szemben a türekem de most már nincs mese, a nyáron ha ingyen is de fel kell bontani a szerződését, mert az nem normális hogy klasszis fizetést kap azért hogy fifázzon, a klub meg nem tud minőségi játékost hozni mert nincs több hely a sapka alatt..

FCB_László 2020.02.04. 20:31:36

Rafinha val amúgy most mi is van?
Eladtuk, vagy kölcsönben van?
Ha kölcsön van nem tudjuk visszahívni?
Ő is tud támadót játszani végülis, ( ha már Roberto is mindenes)

renonc 2020.02.04. 21:07:20

@Nagybarcelona: Dzsuzsák ragyogó ötlet, de ismerve az anyagi igényeit, őt valószínűleg nem bírná el a Barca bukszája...

KJDaniel 2020.02.04. 21:14:33

Ajj ajj Messi robbantani fogja a bombat ugy erzem..vessetek egy pillantast az Instagtam storyjara..

Messi was responding to an interview that Eric Abidal did with SPORT. Abidal said that the players believed that with Valverde, they were working little.

"Honestly I don't like making such things, but I think everyone should be responsible of his own tasks and decisions. The players know what happens inside the pitch, and we're also the first to admit whenever we do wrong.
The ones responsible for the sporting area must assume their responsibilities and take charge of the decisions they make. At last I think that when it is spoken about the players, names should be given, because if not it is contaminating everyone and spreading lies".

KJDaniel 2020.02.04. 21:22:05

@KJDaniel: magyarul:

Leo Messi nem az a beszédes fajta, szóval ha már ő is megnyilvánul, akkor megerősítést nyer mindaz, amit egyébként látunk: totális káosz a klubon belül.

Maestro10 2020.02.04. 21:48:22

Lehet, hogy a hatalmas szarlavina ami most zúdul a klubra, egy előrehozott elnökválasztást fog eredményezni? Nem bánnám....

janko.95 2020.02.04. 22:12:58

Nyáron mindenféleképpen el kell innen takarítani. Ezen már tényleg nem tudom hogy sírjak, vagy nevessek.

zoldbela 2020.02.04. 22:23:03

Vidal jó lesz centernek (erőcsatárnak)!

sunt 2020.02.04. 22:54:11

Piqué kell centerbe és nélküle végre fel lehet építeni a védelmet.

Kertai Dávid 2020.02.04. 23:00:00

@KJDaniel: eddig is úgy éreztem hogy Abidal keveri a szart de most Messit olvasva ez egyértelművé vált... nem értem hogy egy sportigazgató hogy érez erre hatalmat, hogy az összes játékos nevében ilyeneket állítson, és pláne nem értem minek kell neki ilyen infókat szivárogtatni még ha igaz is... és akkor Rosell a szar mert azt mondta telefonba hogy hálátlan Abidal mert azok után hogy májat vettek neki még gátlástalanul nyilatkozik a klubbról... az akkori elnökünk sem százas, valószínű a mostani sem, de egyértelmű most már hogy Abidal sem normális!! Itt most már intézkedni kell, és azt sem bánnám ha ez Abidal elküldésébe kerül, mert ez a szarkavarás nagyon nem hiányzik... ja és az igazolásai is hagynak kivetnivalót, Zubit lehetett szídni ezerrel mindig minden körülmények közt, de ha Abidal igazol szar játékosokat akkor az a vezetőség hibája... hát persze! Egy szó mint száz, ha el kell küldeni hát el kell küldeni, ez a sárdobálás nem való ide

Robi71 2020.02.04. 23:02:57

@Nagybarcelona: "Jó a vezetőség"..."Bartomeu jó ember"...."jók az igazolások"...."Szarverde".....újabban sz@r Setien is.
Nagyjából így néz ki összegezve az elmúlt 1-2 év mondanivalód a blogon. Valami nem kerek az egészben, gondolom ezt te is érzed. :)

Barcaa 2020.02.04. 23:07:04

@Kertai Dávid: Itt az a kérdés, hogy ezek tényleg Abidal gondolatai, vagy a szájába adták Bartoék, hogy ezt kell nyilatkozni...

Tartok attól, hogy Abidal elküldése nem old meg semmit, egy kiváló bábú amiből most bűnbakot lehet csinálni, elterelve a figyelmet attól hogy megint jól befürdött a vezetőség az átigazolássokkal.

Kertai Dávid 2020.02.04. 23:07:13

@Maestro10: hát ha az új elnökünk ezek után megtartja Abidalt akkor az sem százas... nekem ennyi elég volt belőle, eddig is titkon legbelül hálátlannak éreztem Abidalt de tiszteltem mint volt játékosunkat, viszont ezek után nem is tudom mit mondjak... ez nem a barátok közt meg a jóban rosszban hogy így keljen kavarni a szart, pláne nem egy sportigazgatónak, ezzel hátba szúrta a játékosokat is és a munkaadóját is

Robi71 2020.02.04. 23:07:30

@Kertai Dávid: "májat vettek neki"...hol? A baromfipiacon???
Úgy beszélsz erről, mintha normális dolog lenne.
Én remélem, hogy a "hálátlan" Abidal kitálal....és elkezdődik egy olyan sárdobálás a felek között, ami a vezetőség elkergetéséhez vezet.
Omoljon össze teljesen a klub...ha ez kell az egészséges újraépítéshez!!!

Kertai Dávid 2020.02.04. 23:11:37

@Barcaa: persze, ki tudja mik lehetnek a háttérben... de ez egy vicc már... Font volt barca játékosokkal kampányol, hogy milyen jó lesz az ha volt barcas az edző, a sportigazgató meg mindenki, mert ez a barca filozófia... hát most jól megmutatta Abidal milyen ez a nagy barcás filozófia sajnos, hozhatnak ide bármilyen volt barca legendát...

Kertai Dávid 2020.02.04. 23:15:31

@Robi71: engem hidegen hagy hogy mi igaz ebből, én csak azt látom hogy egy volt barca játékosunk sárdobálásba kezdett, aki anno a trófeát is a magasba emelhette a csapatkapitányunkkal, akiben betegsége alatt bíztunk és meghosszabbítottuk a szerződését stb, majd munkát adunk neki egy legendás klubnál mindenféle tapasztalat nélkül...

Robi71 2020.02.04. 23:18:16

@Les Corts: "Sérülékennyé itt vált,ahol csak lötyögnek az edzésen,már ha egyáltalán tartanak.Vagy félig gyógyultan siettetik a visszatérését. Rennes-ben és Dortmundban nem volt számottevő sérülése.Az okokat házon belül kell keresni."
Ja...siettetik....kb. nyolcadjára amióta itt van. :)))
Az okokat házon belül kell keresni. Ja ...pontosabban azon az emberen aki ezt mondta:
"Fel kell készülnünk a jövőre. Jó és fiatal játékosokat csábítunk magunkhoz, mert folytatnunk kell ezt a sikeres időszakot. Ez a mi felelősségünk. A mandátumom még két szezonon át tart, jó helyzetben kell átadnom a csapatot, hogy elmondhassam az új elnöknek: ez a mi örökségünk”
"A Neymar-ért kapott pénzzel a Barca tett egy sportfogadást. Megvettünk olyan játékosokat, mint Dembélé vagy Coutinho. Dembélé nálunk játszik, és jobb is Neymar-nál”

Robi71 2020.02.04. 23:19:52

@Kertai Dávid: Csak ismételni tudom magam: "Omoljon össze teljesen a klub...ha ez kell az egészséges újraépítéshez!!!"

Barcaa 2020.02.04. 23:20:05

SRÁCOK!

Csak én érzem ezt gyanúsnak?
Dembele, az utolsó mentsvár a rossz átigazolási szezonnak végleg lesérül,
aztán rá hirtelen Abidal fullba nyomja a kretént, és beszól a játékosoknak, és Xavinak is?!

Csak szerintem megrendezett műbalhé lehet ez, hogy elterelje az emberek figyelmét arról a kritikán aluli átigazolási teljesítményről, amit nyújtottak Bartoék mostanság?!

Robi71 2020.02.04. 23:31:00

@Kertai Dávid: Teljesen egyértelmű, hogy mostanra már csak Messi tartja hatalmon Bartomeu-t.
Ha ő is félreállna mellőle, akkor borulna a bili és a culé is ellene fordulnának.
Tudta ezt 2017-ben, amikor minden kedvtelését teljesítve Messi-nek hosszabbított vele és ezzel bebiztosította magát a mandátuma végéig.
Mostanra az is egyértelművé vált, hogy ha marad 2021-re egy csődhalmazt hagy maga után. :(

FRANCIBARCA 2020.02.04. 23:39:06

@sunt: 22.54.11. Egyetértek Veled ! Kb. négy hónapja írtam ugyanezt, hogy "PIQUÉT CENTERBE " , hogy miért ?: 1. Rutinos tud szerelni, a támadó harmadban az ellenfél labdakihozatali zónájában képes lenne labdaszerzésre ! 2. Jól fejel, van taktikai érzéke és küzdőszelleme ! 3. Védőmunkái hibáinak egyike, hogy gyakran úgyis elöl a centerposzton kalandozik és emiatt nem ér vissza ! 4. Egy kis kapuralövés készségi fejlesztéssel akár jó megoldá
s lehet

PeppyRapier 2020.02.05. 00:13:02

Todibo közben debütált a németeknél... 1 félidő, és 2 bekapott gól után lecserélték, egy másik nagyreményű védő tehetségre, egy bizonyos Kabak-ra. Azért ez elég nagy kritika, nem hogy nem kezdő, de még le is cserélik egy tartalékosabb kupameccsen, ezzel kvázi a nyakába varrva az egészet? V. most kitalálják, hogy megsérült? Végül 3-2-re nyertek.

Nagybarcelona 2020.02.05. 08:27:00

@Robi71: nem is írtam neked, erre nekem okoskodsz. Neked valami perverziód van arra, H. másokba beleköss? Inkább szurkolj megint a Realnak, az való neked.

sunt 2020.02.05. 08:31:21

Ha Messi is sérülten játszik, akkor világos, hogy nem odázható el a teljes megújulás - és pár év trófeák nélkül. Azt kell eldönteni, hogy mi lesz utána.

katalan2 2020.02.05. 08:37:21

Nem találom Messi instagramján az üzenetét Abidalnak,vagy hol van?

katalan2 2020.02.05. 08:43:47

Nem találom Messi instagramján az üzenetét Abidalnak,vagy hol van?

katalan2 2020.02.05. 08:44:17

@katalan2: Bocsánat, kétszer ment.

Balázs37. 2020.02.05. 08:50:42

Szégyen ami ennél a klubnál folyik mindenféle téren. Sajnos ezt kell megélnünk egy ilyen sikeres 15 év után. Nagyon gáz így lezárni egy korszakot. Mert ki kell jelenteni, hogy itt a vége. Nem tudom hány év kell majd hozzá, hogy újra a csúcson lehessünk. Meghatározó volt, és aktív játékosaink mennek egymásnak nyílvánosan, bár azt nem tudom, hogy ehhez mennyit tesz hozzá a sajtó, hogy termékeiket el tudják adni.

GYLS 2020.02.05. 09:08:44

Érdekesen alakult az elmúlt pár nap. Zajlik az élet a klub körül. És ehhez hirtelen elég volt egy sérüléséből felépülő játékos újabb, sajnálatos sérülése. Mi miatt történik mindez?
Lehet, hogy azért mert nem igazoltunk senkit sem januárban. Most, ha nem is konkrétan ez van terítéken, a háttérben még ez is állhat. Miért és kiért nem igazoltunk?
Lehet, hogy ez a folyamat már tavaly nyáron kezdődött, amikor a Neymar-saga volt. Akkor is ellentétekről hallottunk. És érdekes, ahogyan most Rodrigo, akkor is egy játékos után koslattunk az egész átigazolási időszakban (mellesleg lejáratva magunkat a világ előtt). Emiatt akkor sem, és most sem hoztunk egy minőségi támadót (centert).
Lehet, hogy ez már a következő elnökválasztás kampányához tartozik, de vajon kinek mi a szándéka és az érdeke? Furcsa egybeesés, hogy épp Font is a napokban nyilatkozott.
Tudom, unalmas, hogy mindig Xavit hozom fel ha gond van a klubnál, de sajnos ismét igaza van. Ha baj van a klubnál, az összefogás helyett a "rugjunk bele még egyet" elv kerül előtérbe. A sok "hír" alapján számomra nem az a kérdés, hogy ki kibe rúg, hanem az, hogy mikor lesz BÉKE a klub körül?

mark6666 2020.02.05. 09:16:07

@katalan2: Instán volt de gondolom rászóltak hogy hiába vagy te Messi azért a klub mindenkinél nagyobb és ezt ne, szóval vedd le szépen.

Barcaa 2020.02.05. 09:20:04

@mark6666: Instagram állapotában van, még mindig fent van amúgy.

Robi71 2020.02.05. 09:38:53

@Nagybarcelona: @Balázs37.: @GYLS:
Áhhh, dehogy. Semmi sem igaz. Csak a klub lejáratása folyik. Perez tehet az egészről. Ő áll a lejárató média mögött!
Bartomeu jó ember, a klubvezetés alkalmas, az igazolások tökéletesek és minden más is a legnagyobb rendben.

Rivaldo2000 2020.02.05. 09:51:26

Meddig lehet ezt még folytatni... Annyi bűne van már a vezetőségnek, tavaly Pique is kikelt már ellenük. Simán kinézem hogy a dembelé ügyre reagáltak így, ha kell elterelik a figyelmet (a mi politikusaink is igy nyomják) egy ilyen balhéval, hazugnak nevezni XAVIT, abidal elviszi a balhét, ha nem tetszik felnyomjuk a máj biznisz miatt. Kicsit konteó de simán kinézem bartóból, hazudott már eleget. Addig sem foglalkozik az 500millio felesleg penzkidobásról, az elmaradt felujításokrol, es a hulla gyenge keretről. Életemben először nem bánnám ha kiütne minket a reál, ha igy bukna a vezetőség. Más módját nem látom hogy elégedetlenkedjenek a culék.

Robi71 2020.02.05. 09:53:28

@mark6666: Márpedig Messi klub felett áll, csak hagyta magát belerántani a mocsárba. Paktumot kötött az ördöggel. Szó nélkül hagyja, hogy a klubvezetés tönkre tegye a klubot.

Robi71 2020.02.05. 09:56:55

@Rivaldo2000: "Omoljon össze teljesen a klub...ha ez kell az egészséges újraépítéshez!!!"
Példátlan ami a klubnál folyik. Balkáni "sikertörténet" az egész.

Robi71 2020.02.05. 10:00:00

@Nagybarcelona: Valóban perverz vagyok. Olyanokat akarok meggyőzni évek óta, hogy a klub példátlan aljas tönkretétele folyik....akik az orruknál sem látnak tovább.

sunt 2020.02.05. 10:13:43

@Robi71: Persze hogy senkit se tudsz meggyőzni, ha nem vetted észre, hogy az általad pártolt Busquets - Piquet - Valverde trió össze volt fonódva Bartoval, akit utálsz.

GYLS 2020.02.05. 10:17:48

Az előző hozzászólásomban nem tettem le egyik (mennyi is van?) szereplő mellett sem a voksomat. Találgattam, hogy lehetnek belső és külső ellentétek is a történések mögött.
Akkor most megnézem annak a szempontjából, akit a legkönnyebb eltávolítani a klubtól. Ez pedig nem más, mint Abidal. Talán ezért is fogalmazott határozottan és őszintén(?) is. Mondhatnám, előre menekül.
Xavira nem azt mondja, hogy hazudott, hanem hogy nem az igazságot mondta. Nem tagadja, hogy beszéltek vele, hanem azt, hogy KONKRÉT, ISMÉTLEM, KONKRÉT ajánlatot nem tettek. Beszélgetni, tárgyalni véleményt, elképzelést egyeztetni és felkérni, ajánlatot tenni nem ugyanaz.
Amit itt is sokan írtak, hogy klikkesedés van, lám Ő is erre utal. És ebben is igaza lehet, hiszen mindig azok védték meg (vállalták át a felelősséget a leégésekért) Valverdét, akik a pályán voltak, függetlenül a teljesítményüktől.
És Setien érkezésével úgy látszik, abban is igaza van, hogy az edzések (MUNKA) is elmaradtak a kívántaktól, hogy nem a szemünkkel volt a baj, amikor az ellenfelek fizikálisan fölénk nőttek.
És amiről nem beszélt (igazolás), abban is Neki lehet igaza. Nála nem azok lettek volna a célpontok, akik után mi ácsingóztunk. De van egy főnöke, aki másképp gondolta.
Messinek igaza van, mindenki azért feleljen, ami a munkája. Akkor miért üzenget Ő is? Az Ő feladata a PÁLYÁN van! Ha magára vette (nocsak?) Abidal szavait, és nem tetszik Neki, kérje a távozási szándékát. De akkor vegye rá pár barátját is erre. Előbb-utóbb egyébként is új korszakot kell kezdeni.
És ha az elnökség nem bírja (tudja) kezelni a helyzetet, mondjanak le.

Robi71 2020.02.05. 10:20:34

@sunt: Ha erre válaszolnék, akkor csak tovább perverzkednék. :)

Robi71 2020.02.05. 10:22:48

@GYLS: A klub egyre inkább belekerül egy olyan negatív spirálba, amiből remélhetőleg a klubvezetés lemondása nélkül nem vezet kiút. Izgatottan fogadok minden negatív hírt, ami közelebb visz ehhez. Remélhetőleg nem kell már sokat várni.

Robi71 2020.02.05. 10:34:36

@sunt: Mostanra már az egyetlen értéke a klubnak a még megmaradt 30+-os sikergeneráció. De már nem kell sokat várni (1-2 év) ennek is vége lesz és akkor egy "érdekes" időszak kezdődik majd.

Rivaldo2000 2020.02.05. 10:34:48

@GYLS: nem azt mondja hogy Xavi hazudott??? Xavi azt mondta ajánlatot tettek(szerintem van olyan intelligens hogy tudja mikor kap ajánlatot) , ő azt mondta nem tettek ajánlatot. Akkor szerinte Xavi nem mond igazat vagyis hazudott. Nem túl bonyolult. Azt írni Messiről aki 13éves kora óta itt van, hogy ha nem tetszik neki egy fél éve kinevezett sportigazgató szava kérje a távozását, felettébb érdekes vélemény.

Força Barça! 2020.02.05. 10:42:22

Kommunikáció Barcelona módra.

Xavi nyilvánosan ismerte el egy nyilatkozatában néhány hete, hogy a Barcelona megkereste egy ajánlattal.

A tegnapi napon Éric Abidal hosszú interjújában tagadta mindezt, illetve úgy fogalmazott, ha van ilyen, mutassák meg neki.

Egyszerűen félelmetes, hogy ilyen megtörténhet egy ekkora klubnál.

GYLS 2020.02.05. 10:49:50

@Rivaldo2000: Igazad van, nem bonyolult.
Akkor az a pár edző-jelölt akikről Abidál beszél, miért nem nyilatkoztak, hogy ajánlatot tettek nekik? Mert ahogyan Xavival, úgy velük is csak informális, azaz NEM KONKRÉT AJÁNLATRÓL VOLT SZÓ.
Mit is írtam? A legkönnyebb kirúgni Abidalt. Pedig a pályán nem Őt futják hatszor körbe, hanem a fizikálisan harmatgyenge öregeket. Azokat, akikre az edzéseket is építette Valverde. Mert nem lehetett intenzívebb munkát végezni. Ahogyan mondani szokták, az őszinteség fáj a legjobban. Na ez fáj Messinek is.
A futball-történelemben hány, de hány legenda volt, akik távoztak a klubjuktól. Nem azt írtam, hogy el kell küldeni, hanem azt, hogy ha Neki nem tetszik, akkor menjen.

Robi71 2020.02.05. 10:50:32

@Tot El Camp: Hajrá Abi...tálalj ki. És nem csak te, hanem mindazok akiket sérelem ért a Rosell-Barto klán regnálása alatt.

Rivaldo2000 2020.02.05. 11:17:23

@GYLS: azért nem nyilatkozott se martinez allegri pochettino mert meg sem kerdezték ők. Ellenben koemant kerdezték, ő is mondta kapott ajánlatot. Szeretem abidalt de ilyet nem lehet. Nyilvánosan szarozni. Nem is értem minek szólok hozzád. Ugyanezt a dumát nyomtad barto megválasztásakor is. Rossz laporta, gazdasági válság, minden rendbe lesz, eljen barto, a pénzügyek legyenek rendben stb. Meg te nem giszel a mediának. Most hiszel érdekes. Mindig objektíven és pártatlanul vagy hongoztatod, de csak ezek leple alatt nyomod le a véleményed. Mikor a barcelonai terror támadást degradáltad le akkor is felqrtam rajtad az agyam

katalan2 2020.02.05. 12:27:47

@Barcaa: www.instagram.com/leomessi/?hl=hu

Ez a hivatalos instagram, és itt nincs, vagy kérhetek egy linket?

Machinek2001 2020.02.05. 12:29:46

@katalan2: A storyba rakta ki, nyomj a képére

Barcaaa 2020.02.05. 12:35:38

@katalan2: Rá kell klikkelni a nevétől balra található nagy kör alakú képre és akkor látod a napi storyt.

GYLS 2020.02.05. 12:44:14

@Rivaldo2000: Miket zagyválsz itt nekem? Én ledegraláltam a terrortámadást? Te nagyon összekeversz valakivel. Persze, hazugsággal támadni a legkönnyebb. De ez minősítsen Tégedet.

Nem kell olyanokat belegondolni, amit nem írok. Mert,

soha nem írtam, hogy Laporta rossz volt, csupán nem dicsőitek senkit az egekbe, mert nem csak Neki volt köszönhető amit elértünk. (Így vagyok Guardiolával is.)

soha nem írtam, hogy ÉLJEN Barto, viszont írtam, hogy Arda érkezésétől kezdve rengeteg rossz igazolásunk volt, és hogy (legalább is szerintem), későn és rossz személyi döntéseket hozott,

soha nem írtam, hogy elég ha a pénzügyek rendben vannak. viszont írtam, hogy mióta Ő van, azóta minden egyes évet nettó pluszban zártunk,

soha nem hittem a médiának teljesen, és most sem hiszek , ezért is írtam hogy, LEHET,

soha nem egy emberben keresem sem a hibákat, sem az eredmények kulcsát, mert a FOCI ma egy többszereplős üzlet.

És ha nem tetszik a véleményem, akkor ahogyan írod, nem kell válaszolnod. Hidd el, nem fog hiányozni.

Rivaldo2000 2020.02.05. 13:09:22

@GYLS: csak a szokásos bla bla a pártatlanságról, de azért mindig kiérződik melyik oldalra húzol, ha érdekelne a véleményed, kikeresném a terror támadásról ird butaságodat. Lehet te semmire, en nagyon emlékszem rá, mert ismerőseim is ott voltak, ezért jegyeztem meg a neved már akkor is. A többiről is nekem hazudhatsz, magadnek nem. Útóljára szóltam hozzád

KJDaniel 2020.02.05. 13:27:19

@Robi71: Ha kiderül a májával kapcsolatban az amit terjesztenek sokan, akkor bizony nem csak arról lesz itt szó, hogy lemond-e a jelenlegi elnökség, hanem, hogy hány évet kapnak a szerv kereskedelem miatt..gyűlölöm Bartót és az egész stábját de ezt egyszerűen nem tudom elképzelni, nem is tudnám felfogni, hogy erre képes legyen valaki..arról nem is beszélve, hogy ez a Barca történelmének mekkora szintű bemocskolását jelentené..

Raven1975 2020.02.05. 14:57:42

Hivatalos meccskeret a holnapi Athletic Bilbao elleni kupameccsre.
uploads.disquscdn.com/images/8fef9e78ca57dbc9f7c4a242d631d3c5841f81fc8a824d5b4c57de3293b26cf9.jpg
Kimaradtak: Suárez, Dembélé, Neto (sérülés).

Nagybarcelona 2020.02.05. 15:32:03

@GYLS: hasonlóan gondolom èn is.

Spacedyevest 2020.02.05. 16:32:48

@Raven1975: Lassan már nem kell meccskeret. Nem lesz nagy változás,

Shirkan 2020.02.05. 16:53:57

Ángel Rodríguez jön a Getafe-ből?

Nagybarcelona 2020.02.05. 17:16:41

@Robi71: Kiragadsz rèszleteket, ès teljes mèrtèkben kiforgatod a szavaimat. Èn is látom, a problèmákat, szoktam is kritizálni a vezetősèget ès a játèkosokat is. (főkènt tettem ezt Valverdèvel)Már leírtam, színekkel (fekete-fehèr - te, szürke - èn) mennyire egysíkúan látod a dolgokat. Olyan, mintha csak az egyèneknek (Messi, egy kèt "30-as játèkos", Guardiola) szurkolnál, nem is a csapatnak. Azèrt, mert a csapat minden játèkosának szurkolok, tekinthetsz rám naívkènt. Inkább legyek naív, mint az a felsőbbrendű valaki, akinek magadat kèpzeled. A te szemèlyisègedhez való csapat a Real Madrid, bevallottan nekik szurkoltál, gondolom Messi miatt esett meg ez a "rövid" kisiklás. 1998 óta egyedül az FC Barcelona-nak szurkolok, jóban rosszban. Valószínűleg nem is fogok más csapatnak. Játèkosok, edzők, vezetők (te?) jönnek-mennek, de rèszemről a rajongás örök. Hajrá FC Barcelona!

Robi71 2020.02.05. 22:42:09

@Rivaldo2000: @KJDaniel: A szurkolók nagy része most is ahelyett, hogy azzal foglalkozna hogy mit mond Abidal, mit válaszol erre Messi vagy volt-e ajánlata Xavi-nak...inkább a velejéig korrupt, Neymar átigazolása óta folyamatosan átigazolási botrányokban keveredő, illegális szervkereskedelembe bonyolódó vezetőséggel foglalkozna.
Eközben Barto & Co a szolgalelkű házi médián keresztül nagy ívben tesz a szurkolók fejére. :(

Robi71 2020.02.05. 22:55:01

@Nagybarcelona: Én nem ragadok ki részleteket, de még nem is forgatom ki a szavaidat. És ahogy a vezetőség nagyszerűségéről vagy a világverő keretről alkotott téves elméleted megdőlt....úgy fog megdőlni a Valverde alkalmatlanságáról alkotott képed is. Csak a szezon végét kell megvárni...de lehet, hogy még azt sem.
Azt, hogy mert a klubvezetőség mihamarabb eltávolítását sürgető véleményem miatt én rosszabb szurkoló lennék, mint te, aki a jelenlegi vezetőség "Barto jól igazol...Barto jó ember" éltetésével és további regnálásával kampányol és ezt egyenlővé tenni az én ex-Realos szimpátiámmal az csak a te lelki szegénységeddel, kisebbségi komplexusoddal magyarázható.
Csak így tovább. Hajrá (nagy)Barcelona! :)

Nagybarcelona 2020.02.06. 08:03:22

@Robi71: mindig utáltam Bartóèkat. Ismèt kiforgatod a szavaimat. Azèrt, mert nem csak Bartót okolom egy szemèlyben, akkor èn már mellettük kampányolok? Ezt nem èrted meg. Sosem írtam, H. jó vezető lenne, egyszerűen nem bírom, H. mindenèrt egy szemèlyt hibáztatsz. Mint ahogy azt sem, H. semmilyen új igazolást nem tudsz elfogadni. Rèszemről ennyi, gondolj amit akarsz.
süti beállítások módosítása