A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Barcelona-Atletico Madrid elé

2023. december 03. - Youaintmjbaby

A spanyol bajnokság 15. fordulójának rangadóján az FC Barcelona fogadja az Atletico Madrid csapatát.

barcellona-atletico-madrid-tv-streaming.png

Mindkét csapatnak 31 pontja van, de az Atletinek eggyel kevesebb játszott bajnokija. Az élen a Real-Girona duó 38 pontos. Kulcsfontosságú lesz a 3 pont megszerzése Xavi csapatának, de nézzük mit kell tudni a találkozó előtt:

Mindkét csapat nagy sikert aratott hétközben a Bajnokok Ligájában. A bajnokságban a Barca legutóbb Madridban 1-1 játszott a Rayoval, az Atletico 1-0-ra nyert otthon a Mallorca ellen. Ha az elmúlt 10 bajnokit vizsgáljuk, az Atleti 24, a Barca 21 pontot gyűjtött. Legutóbb hazai pályán még 2005/06-os szezonban szenvedett vereséget az Atletico ellen a Barcelona, akkor Fernando Torres duplája döntött.

Xavi továbbra sem számolhat Marc-André Ter Stegennel, akit újra a Porto ellen brillírozó Inaki Pena fog helyettesíteni. A másik oldalon Barrios és Lemar a sérült listán.

Xavi sajtótájékoztatója:

"Fontos meccs lesz. Egy direkt ellenféllel kell megküzdenünk. Szükségünk lesz a szurkolóinkra."

"Ahogy már korábban is említettem az elnök időközönként ellátogat az öltözőbe. Ma eljött az edzésünkra is, hogy bíztasson minket és megmutassa bízik az edzői stábban és a játékosokban." 

"Az Atletico Madridbol kiemelném az edzőjüket. Napról napra nő a tiszteletem Cholo irányába. Elképesztő mennyi mindent elért az Atleticoval, megváltoztatta a csapat történelmét."

Kitért Roquera is:

"Remélem januárban csatlakozik hozzánk. Nagyon fontos lenne, sokat segítene a csapatnak."

Egy újabb 6 pontos rangadó következik!

FC Barcelona-Atletico Madrid, La Liga 15. forduló

2023.12.03., 21:00

Spíler 2 TV

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6018272887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bivi76 2024.01.19. 11:49:29

Xavi küldhet egy köszönő levelet az Atletico Madridnak, hogy elütötték a továbbjutástól a világ legjobb csapatát. Felcsillant egy halovány remény, nyerni valami címet ebben a szezonban.

Robi71 2024.01.19. 12:18:23

@Bivi76: igen, az Atletico visszavágott. Megérdemelnék a Copa-t. Az eddig mutatott játék alapján mi nem érdemlünk semmit. Mert ha netán nyerünk valamit...megint az lesz, hogy minden rendben jó úton haladunk.

Robi71 2024.01.19. 22:19:19

@Bivi76: Bilbao-Barca a negyeddöntőben.

Bivi76 2024.01.20. 08:00:21

@Robi71: Két totálgyenge edző párharca is lesz, akik a katalán Sport mai címlapján ölelkezve ott virítanak. Két amatőr balfék.

Bivi76 2024.01.20. 08:16:13

@Robi71: Luis Enrique óta, csak Koeman végzett érdemi munkát a Barca kispadján. A klubot tönkretevő Bartomeu, spanyol nullszériás amarőrökkel, a nagyorrú Valverdével, és a tehénpásztor Setiennel próbálkozott. Te jó ég, micsoda hanyatló időszak volt. Madridban ilyen nevek.... inkább nem fejezem be a gondolataimat ilyen emberekről. Semmitérő szakhapsik. A jelenlegi, méltó örököse ennek a két marhának. Nem véletlenül ölelkeznek. A holland Legenda mindvégig "ellenszélben" kormányozta a Barcelonát.

Bivi76 2024.01.20. 08:22:10

@Robi71: A jelenlegi pufók elnök mindvégig arra a pillanatra várt, mikor rúghatja ki a holland Legendánkat,aki a klub történelmének legjobb középhátvédje. Milliószor jobb játékos volt mint a nagymarha Celeb, aki az énekes felesége mellett félrelövöldözött, és mint a katalán Balázs Pali. Idehozta a szaúdi törpét, akinek mindent megad a lehetőségekhez képest, a csapat meg soha nem látott mélységekben. Szégyen és gyalázat.

Robi71 2024.01.20. 11:25:47

@Bivi76: Nálam Koeman is a kóklerek sorát bővíti. Beleillik a sorban. Csicskaként követte Bartomeu minden utasítását. Játékosként legendás volt, de edzőként pancser...ezt bizonyítja mindenhol. Csak a játékos nevéből, múltjából él...ez elviszi egy ideig aztán eltűnik ő is.
Sőt, nálam Lucho is az....egy Roma-nál csúnyán megbukó edző, akit hasonlóan a Barca-s játékos múltja miatt hoztak ide....aztán leleültették egy korszakos, zseniális, szinte önjáró csapat kispadjára...amire enyhén szólva engem is leültethettek volna. Fél év elteltével csaj azért nem rúgták ki, mert a játékosok Xavi tolmácsolásában elmondtál neki, hogy min kellene változtatni és ő nem erőszakoskodott, hallgatott rájuk (ez is egy erény). Többek között azt, hogy nem kellene Suarez jobbszélsőként erőltetni (és Messi-t árnyékékként). Megtörtént a csere és szárnyalni kezdett a csapat.
Bivi....kisebb túlzással itt semmi jó sem történt (leszámítva talán az MSN összehozását) a Laporta 2010-es eltávolítása óta. Azóta folyamatos lejtmenet...kisebb fellágolásokkal. A Rosell-Bartomeu klán szisztematikusan szinte földig rombolta a klubot gazdaságilag és erkölcsileg egyaránt. Folyamatos kínos helyzetek a pályán és azon kívül egyaránt.
Megoldás?
Én azt látom, hogy Laporta mindent megtesz a klub régi csillogásának a visszaállítására. De nagyon mélyről indul. Legalább annyit elért, hogy megállította a klub további gazdasági hanyatlását. Csökkentette a bérkeretet és eladott mindent amit el lehetett adni anélkül, hogy a klub működése veszélybe kerüljön. Jól is igazoltunk. A probléma továbbra is az edzőválasztás....csak klubkötődésű jöhet szóban (lásd még az esetleges Xavi utódok....Márquez, Motta).
Én ezen a téren két megoldást tudok elképzelni....vagy hozni egy független klasszis tökös sztáredzőt (ahogy a Real teszi és tette mindig) vagy visszacsábítani a City jelenlegi stábját (amelyik nem más, mint Laporta előző regnálásának (2003-2010), a klub legsikeresebb időszakának megalapozói. De ehhez előbb gazdaságilag növekvő pályára kellene tenni a klubot. Hajrá...

barca1994 2024.01.20. 11:46:59

@Bivi76: Ne haragudj olvasom az irásaidat,inkább Madrid szurkoló lehetsz.Borzasztóan egy oldalán látod a dolgokat.Le kicsinyled a spanyol játékosokat,azokat is akik mindent megnyertek.A világ tetején voltak a Madrid sehol sem volt.Lehet edzőnek nem jó,de játékosnak.Aki ennyire elfogult tuti nem érthet valamihez.

Bivi76 2024.01.20. 18:50:21

@barca1994: A Real Madrid az elmúlt 10 évben "csak" 5 BL - t nyert. Annyit, mint mi az alapításunk, 1899 óta. Tényleg sehol sincsenek. Náluk brazilok, franciák, és egy angol új sztár húzza a szekeret. Nálunk meg minden spanyolról , aki egy egyeneset bele tud rúgni a labdába, már ódákat zengenek. (Fermin Lopez például, aki tavaly a spanyol harmadosztályban játszott)

barca1994 2024.01.20. 20:00:29

@Bivi76: Nyertek 5 BL,előtte még mi 4et még háromszor annyi bajnokságot,vb eb.Azok a játékosok akiket fikázol,akkor hol voltak a Franciák Brazilok.És az 50-60as Madridot még inkább hadlyuk hogy nyertek bajnokságot és abból BL t. És most lehet értékelni azokat a Spanyol játékosotkat akikkel végig csináltunk ezeket az eredményeket.

Robi71 2024.01.20. 21:37:18

@barca1994: Az a spanyol válogatott minden idők egyik legjobbja volt (VB, 2xEB) és a kezdő 11-ben 8 Barca-s volt. A Xavi, Busi, Ini, David Silva középpálya vitathatatlanul minden idők legjobbja volt.

barca1994 2024.01.20. 21:55:04

@Robi71: Azért nem értem ezt a nagy Spanyol fikázást.Megy a körforgás a csapatok között nem lehet mindég fent.Pl.Liverpool, Manchester, Brazília.Brazilia is régen nyert valamit a sport megváltozott felnőttek mások is.Ja és a Realnál sincs nagyon pénzek meg kell nézni az utóbbi évek igazolasait fiatal tehetségnek gondolt játékosok.Kivétel Bellingham.

Robi71 2024.01.20. 21:55:28

@Bivi76: Nem Fermin-el, Pena-val, Yamal-al, Balde-val vagy Guiu-val van a gond, hanem a többivel. Sőt, én személy szerint kimondottan örülök, hogy a kispadon nem kiéget nagy nevek, hanem saját nevelésű fiatalok ülnek.
Mivel magyarázod, hogy a klasszisokkal teletűzdelt kezdőnk (jónéhányan a te kedvenceid is) ilyen gyengén szerepelnek?
Én továbbra is állítom, hogy ezzel a kerettel csak a bajnoki cím az elfogadható. Ha nem lesz meg, akkor nálam nem csak Xavi távozna, hanem néhány jóllakott "sztár" is.
Anno feltettem neked egy kérdést...."Stegen - Cancelo, Araujo, Kounde (Christiensen), Balde - Pedri (Gavi), De Jong, Gündogan - Raphinha (Yamal), Lewa (Roque), Felix (Ferran). Utána néztem...820 millió a TM szerint. Hol itt a hiba?"
A Real klasszikus center nélkül játszik Benzema távozásával...lesérült Courtois, Alaba és Militao....három alapkezdő. Mivel jobbak?...szerintem semmivel. Sőt...

Robi71 2024.01.20. 22:04:50

@barca1994: Én értem, hogy a jelenlegi spanyol generáció nem a legkiemelkedőbb....na de a brazilt sztárolni? Az elmúlt 10-15 évben egyetlen komoly játékost termeltek ki...a Thiago Silva-t (nagy szívfájdalmam, hogy Puyol pótlására nem őt igazoltuk le). A többiek Neymar-al az élen, mint komolytalan, szánalmas pénzhajhász bohóc. Neymar is csak addig volt játékos, ameddig kemény kéz alatt volt...onnan, hogy a saját ura lett szét is esett. Vini (a legnagyobb provokátor bohóc) és Rodrygo is csak azért vannak még porondon, mert a Real-nál erős kéz alatt vannak. Jelenleg nincs egyetlen brazil sem, akit szívesen látnék a csapatban...aki lendíteni tudna rajta.

Bivi76 2024.01.21. 08:09:51

@Robi71: Elnézést hogy nem válaszoltam a kérdésedre! Igen, az Általad leírt csapatban vannak kedvenc játékosaim.Ez egyértelmű, ezért vagyok Barcelona szurkoló. Csak a félreértés elkerülése kedvéért, mikor a Real Madridból emlegetem Vinicius, Rodrygo, Bellingham, Camavinga, stb.. nevét, nem azért teszem mert kedvenceim (Te jó ég, hogy lehetnének azok, hisz 92 óta Imádom az FC Barcelonát, és nem szeretem a Blancokat!), hanem mert óriási játékosoknak tartom őket, és irigylem legnagyobb ellenségünk pénzügyi helyzetét, átigazolási politikáját, szakmai hozzáértését.

Bivi76 2024.01.21. 08:15:34

@Robi71: Mint korábban írtam már, a kedvenceim mindig külföldiek (nem spanyolok, katalánok) voltak a Barcánál. Nem Ferrer, Sergi, Abelardo, Begiristain, Nadal,stb . játéka fogott meg,mikor FC Barcelona szurkoló lettem. A varázslatot az edző vezényelte (Cruyff), amit Romario, Sztoicskov, Koeman, Laudrup hajtott végre.

Bivi76 2024.01.21. 08:25:27

@Robi71: Spanyol játékosok közül egyedül Luis Enrique volt az, akit óriási sztárnak tartottam. Elnézést kérek, de nekem az aktuális Barcelonában soha nem Iniesta, Xavi, Puyol, Busquets játéka ragadott meg. Mindig voltak mellettük igazi varázslók.Ezek a spanyolok ebbem a rendszerben nőttek fel, ezt az egyet (ami mára teljesen kiégett, elavult, kiismerhetővé vált) tudták, igaz begyakorolt profi szinten, de az én focifilozófiámban az a "plussz" hiányzott belőlük, amit nem lehet megtanulni, amire születni kell.

Bivi76 2024.01.21. 08:37:02

@Robi71: Szóval az Általad leírt csapatra rátérve :TS a világ Top 3-as kapusa. Cancelo :jó játékos, sebessége van, támadószellemű játékos, semmi gond vele. Sajnálom hogy anno, nem a Valenciából hoztuk el. Araujo :a világon Top 3-as középső védő. Termetéhez képest rendkívül gyors, képzett játékos. Óriási érték. Minősítése :eladhatatlan. Kounde :jó képességű, nagy küzdő játékos, aki alacsony belső védő. Kissé visszaesett a teljesítménye, javulást várok tőle. Több van benne. Balde :kedvenceim egyike. viilámszélső, lendületes. Kissé szertelen, de hosszú távon nálam stabil kezdő.

Bivi76 2024.01.21. 08:45:22

@Robi71: F de Jong :nem azért mert válogatott szinten Holland drukker vagyok (bár a klubfutballt Imádom), egyértelműen a csapat esze. Technikailag képzett, intelligens játékos. Azonban az a szintű varázslat, ami megvolt Decoban, Laudrupban, hiányzik belőle. Pedri :ügyes gyerek, semmi extra. Csapágyasra hajtották, sérülékeny, fizikálisan gyenge, egy angol csapat ellen "megennék" reggelire. Nem írom le, szurkolok neki, de Gaviban többet látok. Gündogan :soha nem tartottam Barca szintű játékosnak, a jelenlegi edző kérésére érkezett.

Bivi76 2024.01.21. 08:53:15

@Robi71: Raphinha :mint korábban egyetértettünk benne, zs kategóriás brazil. Semmi extra, súlytalan. Óriási luxus volt ilyen anyagi helyzetben ennyi pénzt kifizetni ilyen tudású játékosért. Lewandowski :egy szezon jó teljesítményért ennyiért megvenni ennyi idős játékost, óriási bűn. Majd Xavi elszámol érte. Csakúgy mint az abszolút gyenge játékos Ferran Torres 55 millióért való külön kéréses idehozataláért. Joao Félix :ragad hozzá a labda, zseniális megmozdulásokra képes ifjonc. Ő rendelkezik olyan képességekkel, amire felhördül a közönség. Tud trükközni, improvizatív. Óriási lehetőség rejlik benne, amit egy komoly edző ki tudna hozni belőle. Kedvenceim egyike. Meg kell tartani!

Bivi76 2024.01.21. 09:04:10

@Robi71: Összegezve hogy mi akkor a gond kérdésedre: Ez a játékosoállomány nem alkalmas BL - t nyerni. Spanyolországban a bajnokság megnyerése lehetetlen. Ilyen anyagi lehetőségekkel rendelkező, ilyen játékosállományú, lyen profi szakmai hozzáértéssel rendelkező csapata ellen mint a Real Madrid rendkívül nehéz. 10 évvel előttünk járnak. Kupában is csak azért van esélyünk, mert kiestek. Hogy mi a kulcs a sikerhez? A klub egy részének eladása, tőkeinjekció, nem Barcelona kötődésű profi edző idehozatala. Az elnök pedig legyen hatalmas presztízsű, nagyhatalmú, rafkós.

barca1994 2024.01.21. 09:15:08

@Bivi76: Ezek az írásaid sokkal korektebek,legalább kíván elemezve nem csak ideológiai alapon leírva.Nálam Vinicius,Rodrygo zs kategoriás.Egy másik ligában vagy csapatban megnézném amit nem tolnak így.

Robi71 2024.01.21. 12:26:00

@Bivi76: Az írásodból nekem az jön le, hogy a kezdőcsapat 80%-át nagyon jónak vagy jónak látod. Ezzel én is így vagyok...bajnokesélyes csapatnak kellene lenni. De a BL még nem a mi kávéházunk....ezt te sem várhatod el, hogy éppen a csődtől "megmenekülve" máris ott legyünk a City vagy Bayern szintjén.
A Real egyértelműen előttünk jár...főleg gazdaságilag, mivel Perez nem követte el azokat a hibákat amit mi az elmúlt 10-12 évben. Ez most sajnos el kell fogadni, hogy még hosszú éveken keresztül nem leszünk paliban velük ezen a téren...ellenben sportszakmai "ügyeskedéssel", jó játékosmegfigyeléssel, neveléssel kompenzálható. Nyilván ehhez megfelelő sportszakmai irányítás kell.
Ami a Romario, Sztoicskov, Koeman, Laudrup ... Ronaldo vagy Ronaldinho szintű játékosokat illetti....felejtsd el. És nem azért, mert nincs pénzünk rá....hanem mert már nincsenek ilyen játékosok. Ezt a korszakot zárja le most Messi. Az európai futballakadémiák posztra nevelnek "jómunkásembereket". Az egyedüli remény az Dél-Amerika, ahol még mindig van grund. De most már egy ideje onnan sem jönnek a "megváltók". Félek tőle, hogy a "bió-robotok" korszaka következik.

Bivi76 2024.01.21. 12:42:01

@Robi71: Ha tényleg a biorobotok időszaka következik ahogy írod, akkor nálam biztos veszt a varázsából ez a nagyszerű sportág.

Robi71 2024.01.21. 13:57:12

@Bivi76: Ez így van. Hol vannak már a zseniális játékirányítok, a váratlant meghúzó csatárok?
CR meghaladta a korát és tudományos edzésmunkával, korszerű táplálkozással megmutatta, hogy egy kiemelkedő tehetség nélkül is fel lehet érni a csúcsra (a munka veri a tehetséget). Itt van most ez a Haaland aki még erre is rátett egy lapáttal és szó szerint egy "tökéletes katona" lett belőle. Ahogy mondta, arra vágyik meccsekkent csak 5ször érjen labdához és 5 gólt szerezzen ezzel.

Robi71 2024.01.21. 17:37:16

@Bivi76: Amikor az ember azt gondolná, hogy a VAR bevezetésével a Real bírói "segédlete" megszünt...láss csodát....a VAR-al is segítik őket. Már a szemnek sem lehet hinni. :)

barca1994 2024.01.21. 17:41:40

@Robi71: Ez így van amúgy Madrid is egy kis csapat lenne.Igy lehet bajnokságot nyerni.

Bivi76 2024.01.21. 17:47:26

@Robi71: @barca1994: Undorító szemét csaló banda. Mindig utáltam őket, és ez az érzés soha nem fog változni. Mocskos csalók! Nem akarom elhinni hogy ezt a csürhe csapatot mi a faszért kell segíteni!

barca1994 2024.01.21. 17:47:53

@barca1994: Így nyertek50-60as években bajnokságot,és így nyertek akkor bl-t.

Bivi76 2024.01.21. 17:49:17

@Robi71: @barca1994: Sajnos tudjuk mi lesz a meccs végeredménye. Bárcsak ne legyenek igazak a megérzéseim!

Bivi76 2024.01.21. 17:50:53

@barca1994: Nagyon jól tudom én is hogy nyertek anno annyi BEK - et. Hitvány, tróger csapat volt mindig, azok is maradnak!

barca1994 2024.01.21. 17:53:21

@Bivi76: Az baj hogy elvesztik a szurkolók a hitüket az egészben.

Robi71 2024.01.21. 17:53:57

@barca1994: @Bivi76: magfogadtam, hogy nem nézek Real meccset, de most a félidei 0-2 hatására még is megtettem. Nagy hiba volt. Többet nem esek kisértésbe.

barca1994 2024.01.21. 18:05:28

@Robi71: Évvel én is így vagyok.

Bivi76 2024.01.21. 18:23:04

@barca1994: @Robi71: Farkas a gatyájába élvezett. Ezt a bírót örökre eltiltanám, a Real Madridot mint klubot, a földbe gyalulnám! Csőcselék banda! Hogy én mennyire utálom őket!

Robi71 2024.01.21. 18:43:08

@Bivi76: pedig ez vár ránk...a biorobotok és a Real. A Real örök...

Barcaforever 2024.01.21. 19:33:32

Edig egybeleg jo mecset hozunk
Lehetne egy kicsit tob kapura loves

Bivi76 2024.01.21. 19:54:09

@Barcaforever: Hát ilyen nincs! Komolyan mondom!

Balázs37. 2024.01.21. 20:44:52

Mocskos csaló banda. Így lehet a VARRAL legalizálni a csalást, még a Real szurkolókat is utálom....

Barcaforever 2024.01.21. 20:44:59

Erti valaki miert Isco a mecs MVP-e?

Bivi76 2024.01.21. 21:34:17

@Barcaforever: Azért Isco lett az MVP, mert egy nagyfejű, csúcsos seggű, rövidlábú, tacskótestű, exmadridi spanyol barom.

Robi71 2024.01.21. 22:04:32

@Bivi76: Akkor miért nem Ferran? Ő is spanyol. :)

Bivi76 2024.01.22. 05:10:47

@Robi71: Továbbra sem tartom Barcelona szintű játékosnak. Ettől függetlenül 3 gólt nem kell megmagyarázni. Joao Félix mozdulata zseniális volt. Ide kell "kötözni" Barcelonába. Szenzációs játékos.

Robi71 2024.01.22. 15:18:03

@Bivi76: Nálam nincs nagy különbség köztük. Az az ügyes játékos, aki szökőévente szerez gólt nem több. Felix normál körülmények között is csak 30-40 milliós játékos...de csak akkor, ha rendben lenne a klub gazdaságilag. A Barca jelenlegi helyzetében még ennyit sem ér.

Robi71 2024.01.22. 15:20:53

@Bivi76: A Barca-nak mostantól olyan játékos kell, aki a különbséget jelenti a pályán. Ügyes, de súlytalan figurákkal tele a pad(lás).

Robi71 2024.01.23. 00:01:50

Még mindig nem tudok magamhoz térni tegnap este óta. Azt hittem Kassain nem lehet túltenni...de igen.

Robi71 2024.01.24. 00:52:00

@Bivi76: Nyári kiszemeltünk jobbszélső posztra Mason Greenwood, a United játékosa aki kölcsönben a Getafe-ban szerepel. A történetét szerintem mindenki ismeri. :)

Bivi76 2024.01.24. 07:29:06

@Robi71: Igen. Ismerem a történetét. A Mesteredzőéknél az egykori MU játékos a kiszemelt, nálam Messinho. "Csak" ennyi a különbség.

Bivi76 2024.01.24. 14:27:12

@Robi71: De gondolom Ők jobban értenek a focihoz mint én. :-)

Celestial1 2024.01.24. 15:36:27

@Bivi76: hát az tuti hogy jobban képben vannak :) de gondolom ez számodra is egyértelmű...neked nekem lehetnek vágyaink dobálózhatunk itt nagy nevekkel..bizti játszanak ilyet Xaviék is otthon aztán szembejön a valóság...

Barcaforever 2024.01.24. 20:06:56

Fiuk,a mai mecsrol valamit?

Bivi76 2024.01.24. 21:49:40

@Barcaforever: Mindenképpen tovább kell jutnunk. Ebben a szezonban ez az egyetlen megszerezhető trófea reálisan nézve. Visca el Barca!

Balázs37. 2024.01.24. 23:27:29

Azért csak sikerült elb....ni

Balázs37. 2024.01.24. 23:37:05

Lamine elfáradt, miért nem hozza be Vitor Roquet?

Balázs37. 2024.01.24. 23:50:52

Semmi baj, majd a Bl-t megnyerjük!!

Robi71 2024.01.25. 00:11:15

A jobb csapat továbbjutott. Remélem megnyerik a kupát. Nekünk maradt a BL....

Davidsonharley 2024.01.25. 00:46:48

Ezt magyarázza meg Xavi..! Ennek a szezonnak nem ilyennek kellett volna lennie. Én legalább is ezzel a játékosállománnyal legalább egy kupát reméltem. A BL-t hagyjuk, semmi realitása. A bajnokságban is mindenkitől kapunk 2-3-4 gólt......mint ahogy most is. Nem is tudom,hogy mikor voltunk ennyire mélyen utoljára. Voltak máskor is rossz szériák, de arra nem emlékszem, hogy aki csak szembe jött velünk az a gólarányát javította. Rohadtul ideges és szomorú vagyok.

Bivi76 2024.01.25. 05:51:40

@Davidsonharley: Már el is kezdte a magyarázkodást. Véleménye szerint korszakos csapat építése zajlik. Kiemelte Yamal (ő mondjuk jogos, mert tényleg klasszis lesz), Cubarsi, Guiu, Fermin, Fort személyét. Ha ezeket érti korszakos csapatépítésen, akkor nagyon nagy rumli van a Mister fejében.

KJDaniel 2024.01.25. 08:56:04

Ez a meccs kivételesen most nem Xavi-n ment el.. Yamal ha a kettő 100%-os zicceréből egyet gólra vált akkor nincs miről beszélni, de a hosszabbításban is voltak helyzeteink.
Amiben Xavi hibázott, hogy a balfék Roberto-t pályára küldte (be is kaptunk miatta egy gólt..), de Fermínt például nem cserélhette be ugyanis nem lehetett fent a pályán több fiatal egy erre vonatkozó szabály miatt.
Romeu-t kellett volna behozni, hogy kicsit egalizáljuk a nyomasztó fizikai fölényét a Bilbaonak a középpályán, de ennyi.

rtghfb 2024.01.25. 09:09:00

@KJDaniel: Szerintem az maga a gáz hogy Yamalt ilyen meccseken kell játszatnunk. Nem való egy 16 éves játékosnak ekkora nyomás, ilyen fizikális ellenfél. Alternatívák meg nem nagyon vannak.

Barcaforever 2024.01.25. 11:50:20

@KJDaniel: szerintem meg Xavin ment el a mecs,ojan otlettelen focit produkaltunk hogy az mar faj

Robi71 2024.01.25. 14:44:02

@Bivi76: Az nem tudom, hogy Yamal klasszis lesz...de láttam a Williams fivéreket és megelégednék azzal, ha az ők szintjüket eléri.

Robi71 2024.01.25. 17:13:44

@Davidsonharley: Számomra is érthetetlen. A tavalyi bajnok csapat jelentősen megerősítve megint bajnoknak és tényezőnek kellene lennie a BL-ben is.
De a Bilbao is remek volt az este. Valverde is kiváló munkát végez. Remek hangulatban a pályán a végsőkig küzdő csapat. Szurkolók, játékosok...egy nagy család. Valóban több, mint egy klub.

Robi71 2024.01.25. 17:23:22

@Bivi76: Echeverri 14,5 millióért a City-é. Xavi Simmons 4 millióért a PSG-től a Lipcséhez került.

Bivi76 2024.01.25. 17:59:24

@Robi71: Erre nem tudok mit mondani. Echeverri nálunk is képben volt. Xavi Simons ennyi pénzt bőven megér. Nem tudom mi lesz ennek a vége, de mélyrepülésben vagyunk sportszakmailag, anyagilag.

Robi71 2024.01.25. 23:03:45

@Bivi76: Mindig volt valahogy...most is így lesz. Szerintem lesz minimum két igazolás...egy vkp és egy szélső. gyanítom arra is megoldást találnak, hogy megtartsuk a két Joao-t.

KJDaniel 2024.01.26. 11:57:10

BREAKING: Klopp a szezon végén távozik a Liverpooltól!
@FabrizioRomano

Laporta, munkára fel!
Csak képzeljétek el, mit tudna kihozni ebből a keretből..

Bivi76 2024.01.26. 11:59:12

@Robi71: Jürgen Klopp idény végén távozik a Liverpool csapatától. Valami módon ide kellene hoznunk, hogy igazi edzőnk legyen, ne egy ilyen.....

barca1994 2024.01.26. 14:38:52

@Bivi76: Kié lessz Jürgen Klopp?

Bivi76 2024.01.26. 14:40:53

@barca1994: Biztos nem a mi edzőnk lesz. Csak álmodoztam! :-)

barca1994 2024.01.26. 14:43:42

@Bivi76: Szerintem kettő csapat jöhet szóba.A Barcelona vagy a Reál Madrid.

KJDaniel 2024.01.26. 15:13:51

@barca1994: A Német válogatottat sem vetném el, esetleg a Bayern-t ha elküldik Tuchelt és Klopp elvállalja a Dortmundos múlt után.

barca1994 2024.01.26. 15:31:13

@KJDaniel: Talán válogatott , Bayern München csak lehet.Tuchel szerintem nem inog a szék alatta,nem jók de most ők sincsenek könnyű helyzetben.

Robi71 2024.01.26. 16:04:24

@Bivi76: Szerintem Klopp pihenni fog egy évet.

Robi71 2024.01.26. 16:43:53

@Bivi76: és Alonso veszi át a helyét. Nagyobb összeget is tennék erre.

Bivi76 2024.01.26. 17:00:38

@Robi71: Én is ezt gondolom. Bár ha nagyon ragaszkodnak a "gegenpressing" stílushoz, amit már nem kellene tanulniuk, lehet szerencsésebb lenne német szakember.

barca1994 2024.01.26. 17:12:52

@Robi71: Ha nincs komolyabb oka rá biztos nem fog pihenni, ez Barcelona lesz.

Robi71 2024.01.26. 18:19:38

@barca1994: 9 éve van a Pool-nál. Hosszú, küzdelmes időszak.

Davidsonharley 2024.01.27. 15:02:18

Két kérdésre is választ kaphattunk ma. Az egyik az,hogy Kloppban ne reménykedjen senki mert pihenni fog miután lelép a Pooltól.. Ezt különben már egy korábbi nyilatkozatában is elmondta.
A másik pedig az, hogy Baldét műteni kell ezért az idényének vége. Nem tudom, hogy ebben a szezonban álltunk-e fel a legerősebb kezdőnkkel. Mindig valaki sérült volt.....és volt persze olyan is amikor 5-6 kezdőnk nem állt a csapat rendelkezésére. Lehetne ezzel magyarázni az eddigi eredménytelenségünket, de tudjuk jól, hogy ez így nem lehet minden esetben magyarázat. Minden szezonunk tele van kérdőjelekkel.....játékosok eladása vétele, edzőkérdés,anyagi helyzet,eredményesség, stb.....ez most hatványozottan igaz erre az idényre.

Bivi76 2024.01.27. 20:38:22

Hazai pályán egy 5-ös. Gondolom most jön a magyarázat, az elnök részéről pedig az edző megerősítésére, a támogatás biztosítása. Bla, bla, bla. Hihetetkeb

rtghfb 2024.01.27. 21:02:24

A jelenlegi dinamika alapján meglepő lenne ha kihúzná Xavi szezon végéig

il Moro 2024.01.27. 21:03:43

@Bivi76: Még pár ilyen meccs és búcsút inthetünk a bl indulásnak is

Balázs37. 2024.01.27. 21:15:54

Sajnos lesz 10 év mire visszatalálunk Európa elitjébe, ha visszakerülünk valaha is. Most az elsődleges cél az első 4.

Balázs37. 2024.01.27. 21:21:12

@Bivi76: egy vergődő csapattól. Régen az ilyenek remegő lábbal jöttek Barcelonába, és mentek is haza 4-el, 5-tel! Most meg idejön a tökutolsó, aztán majdnem megver minket, jaj de szép idők is voltak régen... Alig van minóségi játékos a csapatban. Madridban meg rajtunk röhögnek, hogy mindenféle jött-ment csapat bucira ver bennünket! Nehéz évek jönnek...

Robi71 2024.01.27. 21:33:28

Nem értem mi történik a csapattal. De Jong azt nyilatkozta, hogy a játékosok Xavi mellett állnak, de a pályán ez nem látszik. A múlt szezonban a mostaninál gyengébb és hiányosabb csapat bajnok lett. Most pedig még versenyben sincs.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:21:53

Nem csak a vereség ténye fájdalmas önmagában véve hanem az, hogy meccsről meccsre irdatlan mennyiségű gólt kapunk....és milyeneket!!!... Támadunk, birtokoljuk a labdát, de kontrából vagy más formában aki csak eljut a kapunkig az gólt rúg. Bődületes hibákat követünk el a védekezésünk terén ami ma is látható volt. Pena is határozatlan és "bravúrtalan". (van ilyen szó??) Tudom, hogy sok egyszerre a nagyon fiatal a csapatban akiken nagy a nyomás és még kevés a tapasztalatuk. De sajnos Araújo és Koundé is sokat hibázik. Pedig hát tőlük kéne várnunk a rutint és a higgadt megoldásokat a védelemben. De sajnos minden sorunkat kritika érheti. Középpályánk néha nincs vagy lassú vagy fantáziátlan.....a csatársorunk teljesítménye pedig teljesen rapszodikus. Ezzel a "dolgozunk tovább" nyilatkozattal meg már ki tud azonosulni?? Dolgozunk...dolgozunk...és egyre hátrébb csúszunk...egyre nagyobb gödröt kellene betemetnünk. Komolyan.....most már minden csapat majd annak örül, hogy a Barca ellen fog játszani...??!! Szomorú helyzet, nagyon mélyen vagyunk. Most legalább is egyre kisebb a fény az alagút végén.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:33:28

Gondolom már olvastátok......Xavi az idény végén lelép.
Számomra az az elgondolkodtató, hogy vajon ez önmagában véve mennyire lesz megoldás a Barca helyzetére.?. Itt sokkal több összetevős a probléma. De valamilyen lépést...lépéseket viszont tenni kell.

Balázs37. 2024.01.27. 22:36:33

@Davidsonharley: ép most akartam írni. Megelőztél. Akkor ez ennyi, plusz még jópár játékostól is meg kell szabadulni.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:45:14

@Balázs37.: A sok felmerülő kérdés mellet az is rejtély , hogy a szezon hátralevő meccseire ill. közvetlenül a játékosokra ez milyen hatással lesz.

Robi71 2024.01.28. 01:22:05

@Davidsonharley: Megelőzte a kirúgását ezzel. Ami persze most is bekövetkezhet hamarabb, ha így folytatja a csapat...és akkor átmenetileg Marquez veheti át a helyét.
Klopp esetében ez extra motivációt jelenthet a játékosainak, hogy szezon végén szépen búcsúztassák. Xavi esetében ebből semmi jó sem következhet...bajnoki 2. hely vagy megyünk még egy kört a BL-ben?....így is kudarc lesz a szezon.

Celestial1 2024.01.30. 10:42:31

Na Xavi szerint a játékosok végre nyomás nélkül játszhatnak Laporta szerint pedig több lelkesedéssel stb még elérhetünk néhányat a kitűzött célok közül? Akkor most jön a szép játék a sok gól és természetesen a bajnokság és a Bl megnyerése :) csak szólok :)

Robi71 2024.01.30. 14:35:22

@Celestial1: ja, mint a Liverpool-nál Klopp bejelentése után. :)

Robi71 2024.01.30. 14:37:46

Leigazoljuk Lucas Bergvall-t, a Djurgaldens 18 éves középpályását. A játékos már Barcelonában van aláírni a szerződését.
süti beállítások módosítása