A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Fermín Lopez adott interjút a Mundonak

2023. október 10. - Youaintmjbaby

Fermín idén robbant be Barcelonában. Már az előszezonban óriási gólt ragasztott a Real Madrid kapujába, majd később a sérüléseknek is köszönhetően több játéklehetőséget kapott Xavitól mind a La Ligában, mind a Bajnokok Ligájában. Ismerjük meg jobban fiatal gyémántunkat:


f8dsgdowwaabdhs.jpeg

 

"Mindenek felett Xavi azt kéri, ne veszítsem el a labdát és játszak a vonalak között. Szeretné ha próbálkoznék távoli lövésekkel, ami az egyik erősségem.

A Real elleni gólom emocionális volt. Először is nem számítottam rá, hogy pályára lépek, aztán jött a gól. Nagyon boldog voltam.

Köszönöm a családomnak, hogy mindig mellettem állnak, azt a gólt nekik ajánlom.

Messi és Iniesta a példaképeim.

Még a Linaresben Alberto Gonzalez (szerk. - a csapat akkori edzője) segített a legtöbbet a távoli lövéseim fejlesztésében. Hálás vagyok az ott töltött időért.

Az álmom az volt, hogy debütáljak az első csapatban és a legjobbakkal edzhessek együtt. Most már az az álmom, hogy itt ragadjak.

Nem vagyok a leggyorsabb hosszú távon, de robbanékonynak vallom magam. Technikás vagyok kis területen.

Twitteren és Instagrammon láttam, hogy behívtak az U21-es válogatottba, nagy örömöt okozott a hír.

Ahhoz, hogy ott legyek a 2030-as világbajnokságon még sokat kell dolgoznom és fejlődnöm.

Nem volt aranyozott utam. Volt egy nehéz, Karácsony előtti időszak, mikor azt éreztem nem bírom tovább. Folyamatosan lecseréltek, mikor a Juvenil csapatoknál játszottam és nagyon sokat sírtam. De mindenki átmegy egy ilyen időszakon és nekem mentálisan ez sokat segített.

Mindig közeli kapcsolatot ápoltam Gavival és Cristóbal Munozzal (szerk.- Juvenil A játékos).

Kedvenc ételem? Anyukám lencséje.

Kedvenc italom? Víz.

Kedvenc videójátékom? FIFA.

Hely, ahova elmennék? Szeretném megismerni Argentínát, voltam már ott korábban. 

Tetoválások? Nem, nem nekem valók."

 

 

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8318231565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása