A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Barcelona-Atletico Madrid elé

2023. december 03. - Youaintmjbaby

A spanyol bajnokság 15. fordulójának rangadóján az FC Barcelona fogadja az Atletico Madrid csapatát.

barcellona-atletico-madrid-tv-streaming.png

Mindkét csapatnak 31 pontja van, de az Atletinek eggyel kevesebb játszott bajnokija. Az élen a Real-Girona duó 38 pontos. Kulcsfontosságú lesz a 3 pont megszerzése Xavi csapatának, de nézzük mit kell tudni a találkozó előtt:

Mindkét csapat nagy sikert aratott hétközben a Bajnokok Ligájában. A bajnokságban a Barca legutóbb Madridban 1-1 játszott a Rayoval, az Atletico 1-0-ra nyert otthon a Mallorca ellen. Ha az elmúlt 10 bajnokit vizsgáljuk, az Atleti 24, a Barca 21 pontot gyűjtött. Legutóbb hazai pályán még 2005/06-os szezonban szenvedett vereséget az Atletico ellen a Barcelona, akkor Fernando Torres duplája döntött.

Xavi továbbra sem számolhat Marc-André Ter Stegennel, akit újra a Porto ellen brillírozó Inaki Pena fog helyettesíteni. A másik oldalon Barrios és Lemar a sérült listán.

Xavi sajtótájékoztatója:

"Fontos meccs lesz. Egy direkt ellenféllel kell megküzdenünk. Szükségünk lesz a szurkolóinkra."

"Ahogy már korábban is említettem az elnök időközönként ellátogat az öltözőbe. Ma eljött az edzésünkra is, hogy bíztasson minket és megmutassa bízik az edzői stábban és a játékosokban." 

"Az Atletico Madridbol kiemelném az edzőjüket. Napról napra nő a tiszteletem Cholo irányába. Elképesztő mennyi mindent elért az Atleticoval, megváltoztatta a csapat történelmét."

Kitért Roquera is:

"Remélem januárban csatlakozik hozzánk. Nagyon fontos lenne, sokat segítene a csapatnak."

Egy újabb 6 pontos rangadó következik!

FC Barcelona-Atletico Madrid, La Liga 15. forduló

2023.12.03., 21:00

Spíler 2 TV

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1718272887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2023.12.06. 17:07:38

A Barca ellen duplázó granadai Bryan Zaragoza-t 15 millióért leigazolta a Bayern. :)

Bivi76 2023.12.06. 19:59:50

@Robi71: Nyugodtan mehet Münchenbe. Nekünk spanyol játékosokkal nem kell foglalkozni. Elég annyi, amennyi a La Massiából felkerül. Soroljam kikkel kéne foglalkoznunk?

Robi71 2023.12.06. 21:46:01

@Bivi76: Sorold, de csak azokat akiket ingyen meg lehet szerezni....kifutnak a szerződésből. Például Mbappé. :)

Robi71 2023.12.06. 22:19:47

@Bivi76: Te el tudod képzelni, hogy nyáron ki tudunk csengetni 120 milliót a két Joao-ért?

Balázs37. 2023.12.10. 22:53:02

Amíg csak egy gólokat rúgunk még a fityma csapatoknak is, és méterekre pattan tőlünk a labda, valamint mindig gyorsabb nálunk az ellenfél addig ne várjunk csodát úgy, mint az előző szezonban, mert az egy csoda volt, ami a csapat védekezésének volt köszönhető! Európa liga jövünk...

Davidsonharley 2023.12.10. 23:39:43

Kellett egy kis idő,hogy a billentyűkhöz tudjak nyúlni a látottak után. Ez valami kibaszott szar látvány volt. Gyenge védekezés, értékelhetetlen és ötlettelen összjáték megfűszerezve rengeteg szokatlan technikai hibával. Tényleg itt tartunk most??? Hazai pályán egy négyes a Gironától??? Mi a szar van?? Most majd megint olvashatjuk a semmitmondó nyilatkozatokat. Elégedetlenek vagyunk, önkritikát kell gyakorolnunk, fejlődnünk kell..stb.....halló....egy tized annyit érő játékosállománnyal rendelkező csapat ellen játszottunk hazai pályán. A Girona pont úgy focizott ahogy nekünk kellet volna. Pontosan, határozottan, elképzeléssel és jó technikai megoldásokkal. Lehet majd sokszor végig nézni újra és újra az edzéseken ezt a meccset és tanulni belőle.....ha már magunktól ezt nem sikerült megvalósítani. Gratula az ellenfélnek......mi meg hát........merjünk tükörbe nézni.

Steve fan 2023.12.11. 19:06:37

Mi történt emberek. Azt sejteni lehetett, hogy a Girona ellen nem lesz könnyű ,de ez..ez miiii? Ki állítja össze a csapatot...a takarító? Hát az első 15-20 perc után akármilyen hozzá értetlen is látta, hogy jobb hátul(nekik bal elöl)mindig volt a Gironának egy üres embere akinek zavartalanul passzolhattak, átvehette,beadhatta. Kounde arra sem járt néha. A második gól előtt 30-40 méter sprintben jöttek vissza a középső hátvédek!! Kérdezem honnét...jaaah hogy kontrára nem számítottak?? Hát mi volt a taktika? Hogy betömörül a Girona és csak védekezik? Kounde nem top egy ideje...jhv még pláne nem..az nem adott be mellette aki nem járt arra. Ezt csak Xavi nem vette észre? 60 percig? Na utána behozza Balde-t középre ? Miért forgatta fel az egész csapatot?? Egy meccsen bejött Cancelo a bal oldalon...talán kettőn? Ezzel kinyitotta a jobb hátsó ajtót. Jobb oldali hátsó védő kérés van hosszú -hosszú ideje és most hogy van át teszi balra közben Balde a padon ült. A Girona ellen aki vezeti a tabellát. Ez már sokadik súlyos edzői hiba. Semmit érő cserék meccsek óta ... céltalan rotáció! Súlytalan támadósor....a Ferran,Lewa,Rafinha hármas ,160-170 milliós tétel ...és ez az eredmény? Fati kölcsön,mert nem nyerte vissza a valaha legjobb formáját....múlt szezonban a padról beállva rúgott 10 gólt....és Ferran 55 millióért... Rafinha 70-ért? Megvettük Lewa-t ..egy szezonra 55millióért???? Abuat meg kiebrudalta Xavi??? Hát ennyi volt??? A középpályán úgy jöttek át mint kés a vajon...2-3 labdaérintésböl hosszú spritek labdával????? Nehogy már Gavi hiányával magyarázza meg ezt Xavi!! Ha már Gavi.... sajnálom...de Pedri sohasem lesz az akinek Xavi megálmodta,sőt sokszor lassítja a játékot. Ez semmi kérem...se védekezés se támadás. Hol a BL? Nevetséges! Most már kimondom bárki is ürült Dembele távozásának ( akármennyit volt sérült) ő adott sebességet a támadásokhoz...be tudott adni ...na jó a cselei nem az erőssége. Így utólag bármilyen áron meg kellett volna tartani... Rafinha sohasem lesz az a szint. A Barto éra után reménykedve vártam némi javulást.... eladták a fél klubot.. játékosok jönnek -mennek ...ez az egész egy nagy katyvasz,Laporta ide.. Xavi oda! A Girona elleni vereség tükrében minden jövőképem elszállt. Nagy szerencse kell hogy szezon végén benne legyünk a legjobb négyben. Rouqe- ban bíznak...18 éves ..még játszani sem láttuk Európai pályán. Cancelot mindenképp meg kell tartani,Balde-t is...de ennyi erővel akár szezon végén Dest is vissza jöhet cserének. Kell legalább két gólerős támadó(ne legyen igazam de Lewandowsky kiment a divatból) és egy top vkp. No meg egy jó edző!!!!!!

Balázs37. 2023.12.11. 19:35:41

Xavi nyilatkozta, hogy lehetett volna ennél még rosszabb is, (ja nem kaptunk 5-t otthon egy kis csapattól) ez egy épülőfélben lévő csapat.... Ez igen, ez ám a kritika, és a másik 20 meccs, amin nézhetelen volt a játékunk? És tényleg, hol a tavalyi jó védekezése a csapatnak?

Steve fan 2023.12.11. 21:39:11

@Balázs37.: Kounde egy katasztrófa volt.Nem tudott felvenni embert és vissza érni főleg nem. Érthető hisz jobb oldali szélső védőt játszott és volt olyan érzésem néha azt sem tudta hol van. Először őt kellett volna lecserélni és Christiansent fent hagyni.... Balde-t be és Cancelot áthozni jobb oldalra. A Rafinha -Yamal csere teljesen jó ...ha egyik nem hozott áttörést akkor talán a másik. De Felixet nem lett volna szabad lehozni 2:1-nél. Pedrit mindenképp ( lötyörögni volt már csak ereje) kiugratták egy az egyben lépéselőnyben volt a kaputól 20 méterre...a védő úgy érte utól és nyomta el hogy a fal adta a másikat. Fermin sokkal többet próbál messziről lőni és kevésbé körülményes. Ferrant ilyen szintű meccsen a pálya közelébe sem engedném főleg mikor vezet egy Girona. Xavi sajnos nekem ebben a szezonban hatalmas csalódás.

Balázs37. 2023.12.12. 11:20:59

@Steve fan: Xavi nem Barca szint, ez látszik. Szerintem ebből a keretből többet is ki lehetne hozni. Persze, ha nem a posztjukon játszanak a játékosok, akkor nehéz. A csapat amúgy is nagyon önző úgy látom! Már nem öröm gólpasszt adni, mint annak idején, amikor azMSN vonat robogott. Yamal, Raphinha, Lewandowski, Ferran, Cancelo mindegyiktől láttam már, hogy nem keresi a társát. Régebben olyan játékosok voltak ebben a csapatban, akik jobban szerettek gólpasszt adni, mint gólt rúgni szerintem!

Robi71 2023.12.12. 15:21:48

Xavi tapasztalansága, taktikai hiányossága egyértelmű. De ne felejtsük el, hogy ez a keret (amit a nyáron jelentősen megerősítettünk!!!) az elmúlt szezonban bajnok lett. Ajánlom mindenkinek a figyelmében újra!!! Gündogan Classico utáni nyilatkozatát. Kényelmes, jóllakott társaság benyomását keltjük újra, mint a korábbi galád Bartomeu elnöksége alatt láttunk. Ez Xavi, de leginkább Laporta gyengeségét jelzi. Ha ez ellen nem cselekednek azonnal idő elött kiszállhatunk minden versenysorozatből.

Steve fan 2023.12.12. 22:02:40

@Robi71: milyen ez a keret????...és mit erősítettek jelentősen.... Romeu? Vagy kire gondolsz? Gündogan... ingyen (na rendben ő vele semmi gondom csak egyfolytában játszik és 33 éves) Aztán a keret mint "erős" pár gondolat erejéig .... védelem..ment Eric jött Martinez ! Hát ez pont szőr a szőrén semmit sem profitáltunk! Alonso? Valaha ,hozzá hasonló kaliberű játékos a pálya közelében sem lehetett! Ki is hozta ??? Miért is?? Ja...Balde cseréje, mert elment Alba! Hát kb ugyanaz mint a Garcia-Martinez csere! Középpályán valamit előrébb léptünk... aztán kettöt hátra! A sokat szidott csigalassú Busi ,de hiányzik most ...egy valamirevaló , épkézláb mélységi passzt sem látni amire beindul valaki elől,hiába az öreg Busi nagyon jól szervezte a játékot ,az hogy Romeu pótolja a világ vicce!!!!! Aztán Pedri... Xavinak nagy kedvence .... szerintem magát látja benne. Jól tekeredik a labdára és jól passzol... ennyi, de semmi sebességet nem ad a támadásoknak! Fermin viszont jó csak rutintalan,de felnő erre a szintre biztosan... Robertot már átugrotta. A támadó sor katasztrófa ...Rafi semmi,Lewa elfelejtett focizni, Ferran sosem tudott( mit is keres itt?) Fati ugye kölcsön, Yamal még most növi ki magát! Várjuk Rouqe-ot ( kaparós sorsjegy) . Jaaaah mily véletlen Dembele lelépett pedig a tavasszal igen belejött...na ez sem nyári megerősítés... pedig megnéztem volna egy ,Felix- Rouqe- Dembele támadó hármast! És Cancelo??? Na ő tényleg erősítés el kell ismerni ( és valóban nyári)Csak ha jobb hátsó védő kellett és beesett az utolsó pillanatban miért nem ott játszik . Minek tette át Xavi balra? Miért padoztat BL meccsen...meg egy Girona ellen egy Balde-t? Mióta lett egy formán kívüli Kounde jobb hátsó védő? Egyáltalán mi a fene folyik itt?????????

Bivi76 2023.12.13. 06:54:43

@Steve fan: Busquets és Gündogan témán kívül, mindenben maximálisan egyetértek. Nagyon jól látod a helyzetet.

Robi71 2023.12.13. 15:28:14

@Steve fan: Hát épp ez a kérdés...mi folyik itt? A 2020-as aranylabdással (még ha nem is itélték meg) és 3 aranyifjúval a keretben. Ezzel a kerettel símán bajnoknak kellene lenni ismételten és a BL-ben is a favoritok között lenni. De elveszett valami nagyon, amit röviden csak úgy hívjnak, hogy "a mez súlya".

Steve fan 2023.12.13. 20:40:22

@Robi71: Kezdve a Liga cseszekedésével.....jó rendben az adósság az adósság...de nem hiszem el hogy félmilliárd euro érték eladása után nem lehet egy ütőképes csapatot össze állítani. De ha már össze is áll valami bíztató akkor minek kell még lefaragni ,csereberélni posztokat változtatni???? Aki kölcsönbe megy arra úgyis a süllyesztő vár mert úgy ha a Barcelonában kevés akkor csak csere szint. Na ezért nem lesz Ansu Fati többé top kezdő itt soha!! DEST két szezont kölcsön,már arra sem emlékszik senki mekkora hacacáréval érkezett... végre..egy top jhv! Dephay egy szezonon keresztül vitte a hátán( Koeman alatt) a támadósort ,lőtt tízenpár gólt, ingyen jött , válogatott szint nemzetközi tapasztalattal és...és átpasszoljuk egy zacskó apróért a közvetlen riválisnak! Nooormális??? Aubameyang mennyivel volt rosszab mint most Lewandowski...fél szezonban rúgott 13 gólt. Dembele kérdésében szimpla egoizmus ( nehogymá a club könyörögjön) döntött !Végre lenyom egy egész tavaszi szezont,felépítik mentálisan aztán hagyják elmenni! Adták volna meg neki amit kér( nála aztán a mez súlya" birtkli") ha más nem a pénz motiválja! Aztán Kounde .... teljesen lenullázva...azt sem tudja már csórikám minek jött kb.A Girona támadó befelé cselez ...ő kifelé mozdul és érdemes megnézni az utána lévő másodperceket ... éppen hogy nem legyintett!!!! Araujo hihetetlen mennyi idő alatt lett a védelem alappillére, most valami támadó középpályásnak képzeli magát ( azt a lúzer mozdulatot nem is említem amikor még a szélvonalon belül kézzel levette a labdát..na az kissé durva volt) az ellenfél kontráját - 10 méterrűl veri már szemmel! Még mindig jó csak fejben helyre kéne tenni! Rafinha reménytelen,ő ennyit tud .. benne nincs több ( várható volt egy tökutolsó csapat ból igazolt közel 70 millióért) Két szezon alatt nem lő 10 gólt!!!! Ferrant már meg sem említem ( már olyan hangulatvételű lesz a hozzászólás mintha Xavi ellen lázítanék) ,de kérdezem tisztelettel a MC annyira hülye , hogy odaadták volna ha annyira brillírozott volna ???? Vagy Eric Garciat??? Kíváncsi lennék Alvarezt adnák -e!

Robi71 2023.12.14. 01:27:32

Erre a legújabb "bravúrra" már tényleg nincs mit mondani. Kíváncsi vagyok a sorsolásra.

Robi71 2023.12.14. 01:29:30

@Steve fan: Én értem az elkeseredésedet, de hidd el ez a keret többre hivatott. Pásztor nélküli birkanyájra emlékeztet.

Celestial1 2023.12.14. 07:22:57

legalább már tudjuk melyik csapatot szeretné mindenki kapni a sorsoláskor :)
amúgy köszi kedves barcelonai vezetőség ezt a nézzhetetlen szart...

Steve fan 2023.12.14. 17:48:49

Ez felháborító!!! Kikérem magamnak minden FC Barcelona rajongó nevében. Ezzel nyíltan szembeköpnek mindenkit aki valaha ennek a csapatnak szurkolt..éjjeleket maradt fent hogy láthasson egy meccset esetleg hosszabbítással és másnap kialvatlanul ment dolgozni. Ez gyalázatos és felháborító....mert nem az vérlázító amit pl Romeu művel ... hanem aki pályára engedi lépni sőt egyáltalán idehozta . Nem találok szavakat....2008-12 között ilyen kaliberű játékos egyszerűen nem húzhatta magára a címeres gránátvörös - kék mezt. Hát ide kellett süllyedni...ezen a klubon röhög a fél futballvilág. Az rendben , hogy egy meccs téttelen de kb ilyenkor kéne örömfocit játszani. Az is igaz hogy a hétvégén a Bayern 5:1-re égett...a Reál X-elt,vagy a MC a 3-4 helyen kullog...az örökolaszbajnok Juventus sehol sincs,de ez nem mentség erre a hányadékra amit tegnap láttam. A vicc az egészben, hogy minél több cserenagynév állt be annál jobban állta a sarat a belga "középszer". És amikor végre vért izzad a egyenlít valaki aki rendszeresen még a padon sem kezd( pedig tehetséges) ...egy percen belül kapjuk a következőt. Valaha ilyen szintű csapatnak 3-4-et rúgtunk, most ott tartunk hogy örülhetnek hogy csak 3-4-et kapunk. Felháborító! Itt fejek kell hogy hullanak...különben 1 év múlva a másodosztályba süllyedve efelejtődik egy korszakos nagy nevű KLUB

Bivi76 2023.12.14. 21:44:24

@Steve fan: Továbbra is maximálisan egyetértek.

Robi71 2023.12.15. 14:57:00

@Steve fan: Melyik szurkolók szerint?...azok a culé szerint akik közelről asszisztáltak a klub tönkretéléhez a galád Rosell-Bartomeu klánság alatt???
Ezeknek legyen jó az is ami most van.
Az pedig hogy te mit érzel itt Mo-on az kit érdekel ott? ...senkit. Két opciód van...vagy elfogadod ezt ami már több, mint 10 éve tart...vagy továbbállsz. Gondolom maradsz és tovább eszed a kefét...ha már eddig is kitartottál. :)
Nálam ez már sokat kopott....már nincsenek csörtéim Real vagy más csapat...a Barca-t kritizáló szurkolóikkal. Többnyire mert tudom...legtöbbször igazuk van. Adunk támadófelületet jócskán...

FRANCIBARCA 2023.12.15. 19:38:19

1. Kiszemelünk megcélzunk sztárjelölt játékosokat , ellőre kikukorékoljuk aztán jön a hidegzuhany mert sorra elhalásszák az orrunk elől a legjobbakat !
2. Karmestereket keresünk , holott jónéhány van már aztán a kispadozásból elegük lesz és a konkurrens csapatok élnek a lehetőséggel .
3. Összeszámoltam az elmúlt 3 év alatt kb. 14 játékos került el a Barcától vagy kölcsönbe, vagy a beszerzési árhoz képest baromi deficittel , de érdekes egyetlen gólképes vérbeli centert nem tudtunk igazolni : Ja pardon, a jól 30 x-es Levát aki 1 évig hozta z elvárt szintet !
4. Egy korábbi bejegyzésemben már felvetettem, hogy ezzel a játékosállománnyal más edző mire lenne képes ? Nem éppen Mourinhora, Ancelottira vagy Pochettinora gondoltam !... Xavinak már rég nem magyarázkodnia kellene , hanem önkritikát gyakorolni vagy esetleg némi taktikai fejlődést produkálnia !

Balázs37. 2023.12.15. 19:46:54

@Steve fan: a Juve azért ott van most az olasz élmezőnyben, de a többi meglátásoddal teljesen egyetértek

Balázs37. 2023.12.15. 19:51:03

@FRANCIBARCA: így igaz, már most mentegetőzik a hétvégével kapcsolatban, hogy akkor sem mond le, ha nem tudják megverni ezt a csak árnyékában önmagára emlékeztető Valenciat. Ők a bajnokok, és a spanyol szuperkupa címvédői. Milyen igaza van?

Steve fan 2023.12.15. 20:06:20

@Robi71: Jó...hát én nagy ívben teszek rá hogy a Barto féle focipénzmosoda után jött egy másik mert azért azt nagyon nehezen kajálom be hogy a Barca stúdió 49% - a és egyéb tulajdonrésszel eladásából fillérre pontosan csak a múlt rendszer sarát fizették ki ....ja meg vették pár" occccó " játékost. Közben , hogy J.M. Barto milyen büntiket kapott sikkasztás,vesztegetés,csalás és egyéb ejnyeb ejnye tettekért...hát arra is pont nagyívben teszek! Én csak tartalmas, élvezetes , szórakoztató futballt szeretnék látni ( lehetőség szerint a kedvenc klubcsapatomtól) ha leülök a fárasztó munka után a televízió elé! Néző és szurkoló vagyok nem gazdasági elemző egy futball klubnál sem erőnléti vagy vezető edző! Azzzz már jobban frusztrál , hogy ( mint említetted) azon drukkerek akikkel anno együtt néztük a valamikori classicokat( csak más színű pólóban) most igencsak szánakozva tekinthetnek hétfő reggelenként rám( ránk) némi tapintattal mert ha a sors igazságot szolgáltatna ( azóta pár évvel érettebbek lettünk) akkor kórusban röhögnének. Lassan én is elengedem .....bosszankodjon a franc azon , hogy Európa valaha legjobb fociklubjában egy edző nem talál egy olyan játékost aki félpályáról nem tud egy 30 méteres pontos passzt rúgni(inkább 10- 20 labdaérintéséből hidalja át ezt az elképesztő távolságot). Relatívan fogom fel és már találtam is egy jó poént amin én is jót mosolyogtam !!!! Még tavaly a szurkolók és Xavi által legtöbbet kritizált Eric Garcia baromi jól jöhet ki ebből a lúzer történetből ! Egymás után két szezonban is bajnok lehet!

Robi71 2023.12.15. 21:56:30

@Steve fan: Hasonlóan érzek én is. Kerülöm felhozni a Barca-t amikor fociról beszélgetünk a kollégákkal, haverokkal. Ha mégis feljön, akkor próbálom elterelni a szót. Jókat mosolygok azokon a cikkeken, ahol 80-100+ milliós játékosok iránt érdeklő klubok között ott látom a Barca nevét is. De ez van...reméljük, hogy majd valamikor kisüt a Nap a mi utcánkban is.
Bevallom, nem követem a La Liga fejleményeket és a Barca meccsein kívül nem nézek egyetlen meccset sem. Helyette a PL-t nézem, ahol két középcsapat között is olyan szikrázó meccset láthatok, amiben annyi izgalom, helyzet van mint egy teljes La Liga fordulóban ... direkt játékkal és nem középpályán passzolgatással.
De a Girona (City fiókcsapata) valóban üde színfolt ...a Barca ellen tényleg remek, modern futballt mutatott be. De gyanítom előbb-utóbb elfáradnak.

Bivi76 2023.12.16. 19:11:29

@Robi71: Szerintem Robi, Te ugyanúgy tudod mint én, hogy ki nyeri a spanyol bajnokságot. A világ legprofibb, leggazdagabb, legjobb átigazolási politikával rendelkező csapata.

Robi71 2023.12.16. 20:54:57

@Bivi76: A múlt szezonbéli győzelmet mivel magyarázod? ...ahogy azt is, hogy miért az a klub a favorit ebben a szezonban, aki eladta a klasszis középcsatárát és nem igazolt senkit helyette? ...

Bivi76 2023.12.16. 21:33:23

@Robi71: Szerencsével magyarázom.

Bivi76 2023.12.16. 21:38:15

@Robi71: Az a másik csapat nem kukázik, nem koldul, nem igazol spanyolokat, 30+osokat. Ők franciákban, brazilokban, angolokban "utaznak". Náluk ilyen Marcos Alonso, Inigo Martinez, Oriol Romeu, Gündogan, Ferran Torres, Eric Garcia fel sem merülne. Ők sztárokban, tini zsenikben gondolkodnak. Nem véletlenül nyertek 14 BEK /BL trófeát. Győzelemre születtek! Sajnos!

Robi71 2023.12.16. 21:54:54

@Bivi76: Pont ez a baj, hogy úgy is nyernek, hogy nem igazolnak senkit vagy alig. Mindenki várja a sztárokat...Mbappé, Haaland...de nem jön senki.
Elment Benzema és vele együtt 30 gól. Hoztak egy 8 gólos támadó középpályást, aki most hamis kilencesben már 12 gólnál tart.
Ezt csak azzal lehet magyarázni, hogy a múlt szezonhoz képest a fiatalok előléptek és jobban teljesítenek. Mi a bajnok csapatot megerősítjük Gündogan-al, aki a City-nél visszasírnak és a két Joao-t és...visszaestünk. Itt valami nagyon sem stimmel.

Bivi76 2023.12.16. 22:09:10

@Robi71: Nekem Gündogan játéka nem jön be, felőlem mehetne vissza a Citybe, Garciával és Torressel csomagban. A két Joao viszont jó, főleg Félix. A jelenlegi Barcelona legjobb játékosa Araujoval együtt. A két kedvencem a jelenlegi csapatból. A harmadik meg érkezik. Vitor Roque.

Robi71 2023.12.16. 23:02:25

@Bivi76: Akkor mi a probléma?....három aranyifjú és egy aranylabdás a csapatban. Plusz Araujo, Stegen, Kundé, Balde, De Jong, Raphinha, Yamal....ez majdnem egy csapatra való kedvenc játékos.

Davidsonharley 2023.12.17. 11:50:42

A tegnapi meccset nézve itt több összetevős a probléma. Nem csak a helyzetkihasználás hiánya a gond. Mellesleg olyan baromi sok helyzetünk nem volt. Csak remélni tudom, hogy ez a brazil "csodagyerek" jelent majd erre némi megoldást. Én inkább abban látom a negatív irányú változást, hogy a Barcától szokatlanul sok a pontatlanság, nem találjuk meg egymást jó labdákkal, indításokkal, sok a technikai hiba (pl. labdaátvétel) nem vagyunk elég határozottak és kiszámíthatatlanok. Tudom......ez így nagyon általános, de ezekben sajnos mindben látni meccsek óta hiányosságokat. Ráadásul tulajdonképpen Pedri és Stegen kivételével a "legjobb" felállásban kezdtünk . Ezek szerint ennyire vagyunk most kalibrálva...??!!
Az azért pedig már ne legyen a Barcánál mérték, hogy azt nevezzük előrelépésnek, hogy legalább nem kaptunk ki és pontot szereztünk. Nem érzem a mindenáron győzni akarást az ellenállhatatlan dominálást. Nem kívánok előre huhogni,de ezek a problémák némileg edzői kérdést vetnek fel. Nem mintha a játékosokat ezzel felmenteni kívánnám a felelősség alól. Egyenlőre sajnos mélyen vagyunk. Bízom benne, hogy csak egyenlőre. Nem hiszem, hogy ezzel a játékosállománnyal így kéne fociznunk. Tudom, hogy van egy két "kapufa" az igazolásaink között, de ne felejtsen el már mindenki focizni amikor végre megérkezik "élete klubjához".

Balázs37. 2023.12.17. 15:55:28

A szív (Gavi) kiesett a csapatból, a többieket úgy látszik meg sem viseli a vereség vagy a gyenge teljesítmény. Sajnos. Én ezt a szezont már elengedtem.. Remélem a jövőben visszatalál szeretett csapatom a helyes útra

Davidsonharley 2023.12.17. 16:18:55

@Davidsonharley: Bocsánat...Pedri helyett Gavit akartam írni a hiányzók listáján.

Robi71 2023.12.18. 17:53:58

Napoli...kemény ellenfél. Kíváncsian várom.

Celestial1 2023.12.20. 07:55:35

https://rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2023/12/20/olasz-kupa-frosinone-kiuteses-napoli-vereseg/?_gl=1*aiybjw*_gcl_au*MTkxNjkwMTQxMy4xNjk3NTIyNzQ5

na itt sincs minden rendben...
de messze van még február vége...

Robi71 2023.12.20. 19:54:36

@Celestial1: Erősen tartalékosan álltak fel. Gyanús, hogy szándékosan kiejtették magukat...tisztában vannak vele, hogy a keret nem tud 3 fronton helytállni. A bajnokságban is csak az 5. helyen állnak.
De ahogy mondod februárban kiderül mi a valóság.

Balázs37. 2023.12.20. 21:02:32

Kicsikart győzelem! Régen ezek a kis csapatok össze sz... rták, hu....... ozták magukat, ha csak meghallották a Barca nevét,most meg mint az oroszlánok úgy küzdenek több kevesebb sikerrel. Jelenleg itt tartunk, szomorú!

Steve fan 2023.12.20. 21:09:37

Emberek! Végre egy győzelem! Nem hiszek a szememnek. Hát volt ennek a csapatnak egy sok éven keresztül fű alatt rejtőző aduásza. Megvan a fix stabil kezdőember ?? Sergio Roberto?????? Hát 5 cm -en múlott hogy nem rúgott mesterhármast!!!! Utoljára talán vagy 6? éve tudtam örülni annak hogy egyáltalán pályán van!!! Esküszöm ha ma láttam volna először játszani azt mondom , hogy ő a Barcelona gólzsákja. De a viccet félretéve ilyenkor látszik mekkora balfék edzők "voltak itten kéremszépen" akik évekig jobb hátsó védőt látták benne. Nem kell ide a Lewa itt van Roberto!!!!!

Robi71 2023.12.21. 23:23:10

Kiállítottak egy Real játékost...gondoltam most már végig nézem....hátha. De nem...
Ez az Alaves egy lepkefos, ahogy a spanyol élvonal fele. Többet nem nézek meg egyetlen spanyol bajnokit sem. Majd ha talán megemberelik magukat a fiuk és megint lesz értelme...

Davidsonharley 2023.12.25. 19:57:21

Békés és boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden Barca szurkolónak és családjának!

Bivi76 2023.12.27. 10:10:39

Néhány FC Barcelonával kapcsolatos hír, az elmúlt, ünnepi napokból,amik az Elmundo és a Sport hasábjain jelentek meg. Mindkettő a katalán sztárcsapathoz közeli hírportál. 1.Estevao Willian "Messinho" szerződtetése veszélybe került, a Barca tétlensége miatt. A brazil szupertehetség a Barcelonába vágyik, amit nemegyszer kinyilvánított,ráadásul Andre Cury a menedzsere, aki korábban nálunk volt a brazil megfigyelő hálózatunk vezetője (Ronaldinho idején). Jó kapcsolatot ápol a klubbal. Messinho már járt is Barcelonában, a klub meghívására . Az egész családja nagy Barca Fan.

Bivi76 2023.12.27. 10:15:00

2. Claudio Echeverri, a River Plate argentín szupertehetsége, aki 5 góllal zárta a közelmúltban az U-17 es VB - t, és Messinho - hoz hasonlóan a Barcába vágyik (vágyott), úgy néz ki, a Manchester Cityhez igazol 25 millió euróért. Egy évre kölcsönben továbbra is Argentinában folytatja. Tárgyaltunk vele, de semmi több.

Bivi76 2023.12.27. 10:18:19

3.Lewandowski fizetését a katalán klubban töltött 3.idényében, (24-25), Laporta módosítani szeretné (természetesen csökkenteni szeretné a fizetését)

Bivi76 2023.12.27. 10:24:59

4. Chadi Riad (akit mindig dícsértem korábban), egykori La Massiás ballábas belső védőnk, nyár óta a Betisnél szerepel. Bizonyos mérkőzésszám elérése estén kötelező vásárlási opcióval a Betisé. Ezt a számot teljesítette, 3,5 millió euró vételi árat a Betis teljesíti. Most jön a csavar a történetben. A Barcelonának visszavásárlási opciója van a spanyol - marokkói rendkívül tehetséges játékosra, és 2024 nyarán 7 millió euróért visszavásároljuk. Az Elmundo úgy említi, mint Xavi projektjének első igazolása jövő nyáron.

Bivi76 2023.12.27. 10:39:11

5. Vitor Roque "Tigrinho" megérkezett Barcelonába. Végre egy normális igazolás. Ez is csak Deconak köszönhető.

Bivi76 2023.12.27. 10:45:14

6. Meglátásaim : Hova süllyedt szeretett csapatom, hogy fiatal zsenikért nem tudunk kifizetni 25 millió eurót? Nem tanulunk a múlt hibáiból? (Vinicius, Rodrygo...) Közben meg egy amatőr edző külön kérésére idehozzák 55 millióért Ferran Torrest?

Bivi76 2023.12.27. 10:48:02

Továbbá a tudatlan edző projektjéhez, a jövő csapatának felépítéséhez idehozzák a tréner kérésére több tízmillió euróért a 34 éves lengyel "srácot"?

Bivi76 2023.12.27. 10:53:32

Kíváncsi leszek, hogy a nagytudású edző kifizeti e saját zsebből Chadi Riad 3.5 milliós különbözetét. Én kötelezném rá. Inigo Martinezt és Marcos Alonsot idehozatta a neki minden kívánságát teljesítő Laportával, a spanyol - marokkói tehetséget meg pénzügy bukással visszahozzuk. Nem szabadott volna elengedni. Laporta is Madridban plakátoltatta magát az elnökválasztás előtt, közben meg kinevez egy kóklert edzőnek.

Bivi76 2023.12.27. 11:00:19

Jó lenne ha már Laporta észbe kapna, aztán kisöpörné a klubtól az oda nem illő személyeket, akik a katalán sztárcsapat kispadjából családi vállalkozást csinálnak. Egyfolytában megy a mindent megmagyarázás, hogy a projekt félénél tartunk... bla,bla, bla. Közben a csapat meg hétről hétre épül le, nevetség tárgya az európai élfociban. Itt teljes megújulás, más tulajdonosi struktúra kell, mert rohamosan haladunk a süllyesztőbe. Nagy bánatomra!

Bivi76 2023.12.27. 12:26:20

Lehet most néhány Szurkolótársam felteszi a kérdést. Mi bajom van Xavival. Egyszerű a válaszom,ami a következő.Ha a világ összes pénze rendelkezésére állna hogy csapatot építsen, a következő lenne az:(kapus kivéve) Azpilicueta, Inigo Martinez, Marcos Alonso, Javi Galán - Koke, Herrera, Saul Niguez - Ferran Torres, Morata, Sarabia.

Bivi76 2023.12.27. 12:34:31

Szerintem ezzel mindent leírtam. Nemzetközi futballban nem jártas, amatőr, alkalmatlan, tudatlan balfék. Rajong a harmadkategóriás spanyol játékosokért. Fogja meg a testvérét, aztán menjenek csapatot építeni Oviedoba, Leganesbe, bárhova, de a katalán sztárcsapattól minél távolabb. Felőlem egykori csapattársait is viheti magával a projektje megvalósításához a szakmai stábjába (nem Ronaldinhora, Neymarra, Messire, Rivaldora, Kluivertre, Henryre, Eto 'o-ra... gondolok). Ők sztárok, zsenik voltak. Én a honfitársaira gondolok.

FRANCIBARCA 2023.12.27. 12:40:04

Fentieket olvasva, mármint a játékosigazolásokra célozva nekem a ' Róka és a Holló mese' tanulsága elevenedik meg ! Addig kárognak az illetékesek előre a média meg szétkürtöli a BARCA igazolási álmait míg ki nem énekli a SAJTOT a szájukból !
Csak úgy kérdezem a KLUB média informátorait nem kellene helyre tenni ? Vagy ez is az elpuskázott lehetőségek bekalkulált szerves részét képezi ? !

Bivi76 2023.12.29. 09:20:06

A katalán Sport mai számában Jules Kounde adott interjút, aki ünnepek alatt meglátogatta Beninben nagyszüleit. Mika Faye - ról, a fiatal szenegáli ballábas belső védőnkről kitűnő véleménnyel van, akivel a nyári felkészülési időszakban volt szerencséje együtt edzeni. Szenzációs játékos, hihetetlen gyors,robbanékony, agresszív, jól bánik a labdával. Fényes jövő előtt áll a Fal - nak becézett ifjonc. Ennek ellenére a Mesteredző idehozatta Inigo Martinezt. További hír még, hogy most épp Aleix Garciába "szerelmes", januárban ezt a középszert szeretné a Gironából. Gratulálok!

Balázs37. 2023.12.29. 13:13:51

@Bivi76: jó az, Romeu is bejött a Gironából! Nem? ???

Robi71 2024.01.02. 03:02:12

@Bivi76: Még van egy szupertehetség a River Plate-ben....a szintén hamarosan 18 éves (Echeverri épp ma tölti be) Agustín Ruberto (185 cm, középcsatár), aki a németek elleni elődöntőben szerzett mesterhármast (Echeverri a brazilok ellen érte el ugyanezt a negyeddöntőben).

Robi71 2024.01.02. 03:12:00

@Bivi76: Vitor Roque-ra nagyo kíváncsi leszek. A 172 cm nem éppen középcsatár méret, de ha technikailag és fejben rendben van a srác még akár szép karriert is befuthat a Barca-ban. Egy valag pénzt fizetett érte a "csóró" Barca...

Robi71 2024.01.02. 03:15:28

@Bivi76: Total package for Victor Roque transfer is 74 million
Fixed : 40 million euros
Bonus : 21 million euros (goals, matches, titles, finalist for the Golden Ball and winning the Golden Ball)
Taxes and fees: 13 million euros
Total : 74 million euros

Bivi76 2024.01.02. 17:16:35

@Robi71: Szia Robi! Én nagyon bízok Vitor Roque - ban. Nagyon remélem, hogy méltó utódja lesz a Romario, Ronaldo, Giovanni, Sonny Anderson, Rivaldo, Ronaldinho, Dani Alves, Belletti, Edmilson, Sylvinho, Neymar fémjelezte brazil különítménynek. Van benne kockázat, de inkább a fiatal brazilok (Vinicius, Rodrygo, Endrick már sajnos a Real Madridé), mint a Mesteredző "zs kategóriás" spanyol igazolásai.

Bivi76 2024.01.02. 18:58:42

@Robi71: Meg amúgy is, amíg a Mister továbbra is Zubimendiről, újabban Aleix Garciáról álmodozik,addig inkább ezerszer ez a fiatal brazil sztárjelölt, mint az a két spanyol, aki egy Real Madrid kaliberű klubnál fel sem merülhetne.

Robi71 2024.01.02. 21:06:10

@Bivi76: Azzal nincs semmi baj ha a Mister az adott posztra a legjobb elérhető játékos iránt érdeklődik. Ne felejtsük, hogy Busi távozása után a vkp poszt üres (Romeu-t nem tekinthető megoldásnak). Amúgy mindkét játékos (Zubimendi és Garcia) ázsiója magas, több topcsapat is érdeklődik irántuk. Minden posztra nem lehet brazil játékost igazolni. Egyrészt mert nincs minden posztra minőségi (nem véletlen a válogatott gyenge szereplése), másrészt mert eszement áron vannak már ezek a "zsákbamacska" fiatalok is. Endrick (37,5 millió) esetében is hasonló az árkonstrukció, mint Roque esetében. Nemrég 5 millióval emelkedett, csak azért mert behívót kapott a válogatottba. Rá is nagyon kíváncsi vagyok...

Bivi76 2024.01.02. 22:13:14

@Robi71: Ha már Busquets posztjára keresünk embert, a védekező középpályás posztra (újabban pivot kifejezést használnak rá), én szívesen látnék egy Yaya Toure típusú magas, erős, gólerős izomkolosszust, aki félelmet kelt az ellenfélben.Néhány napja az Everton belga játékosát, Mamadou Onanát hozták szóba velünk. Endrickre is kíváncsi leszek, szerintem pengébb mint Roque. De a legnagyobb zsugás Messinho. (Estevao Willian)

Bivi76 2024.01.04. 09:46:35

Ma mindenképp nyernünk kell, hogy tapadjunk a Gironára,és a bajnokság végén megszerezzük a 2.helyet. A világ legjobb csapatát nincs esélyünk megelőzni, de az ezüst is szép eredmény lenne ilyen edzővel, és ilyen pénzügyi helyzetben.

barca1994 2024.01.04. 10:55:54

@Bivi76: Szia . Nagyon jó irásaid vannak , kíváncsi lennék melyik csapatra gondoltál mikor a világ legnagyobb csapatára gondoltál.köszönöm!

Bivi76 2024.01.04. 11:01:03

Sajnos nem mi vagyunk a világ legjobb csapata. Voltunk az, és remélem leszünk is még, ami BL győzelmekkel párosul. (vagy Szuperliga)

Robi71 2024.01.04. 17:48:31

@Bivi76: A pénzügyi helyzetről csak annyit, hogy egy milliárdért stadiont újítunk és négy olyan igazolásunk volt...Gündogan, Cancelo, Felix és Vitor Roque 40(+32) millióért amit nem sok klub tud felmutatni.

Robi71 2024.01.04. 17:51:04

@Bivi76: Hogy mindez nem párosul eredményességgel az valószínű Xavi tapasztalatlanságában és a játékosok mentalításában kell keresni. Érdekes, hogy ez a tavaly egy gyengébb, hiányosabb kerettel működött (legalábbis a bajnokságban igen).

Bivi76 2024.01.04. 19:20:22

@Robi71: Szerinted hány évnek kell eltelnie ahhoz, hogy versenyben tudjunk lenni Mbappé, Haaland kaliberű játékosok leigazolásáért?Jelenleg ott tartunk, hogy egy Barcelonába vágyó Claudio Echeverriért 25 millió eurót nem tudunk kifizetni. Csak emlékeztetőül, annak idején ennyiért igazoltuk le a balfácán Csihrinszkijt,több mint 10 éve. Ez az összeg, Barcelona szinthez képest nem szabadna akadálynak lenni. Mondjuk ehhez olyan edző is kellene,aki nem spanyol balfékekben gondolkodik.

Bivi76 2024.01.04. 19:30:04

@Robi71: Én rendszeren olvasom az Elmundo-t és a Sport - ot. Napi rendszrességgel ódákat zengenek Barcelona B-s, Juvenil A-s, illetve B-s spanyol gyöngynek (joven pearl) kikiáltott játékosokról. Kíváncsi leszek rájuk.

Bivi76 2024.01.04. 19:53:25

@Robi71: Most őszintén Robi! Nem szeretném bántani, de egy Fermin Lopez, aki tavalyi szezont a spanyol harmadosztályban töltötte, hol lenne ha anyagilag tőkeerős, sztároktól hemzsegő BL esélyes csapat lennénk? Anno mondjuk egy Rijjkard edzősége idején egy Messi, Ronaldinho, Eto 'o, Deco, , sorolhatnám Barcelonában, milyen szerepet játszana? Tisztelem a srácot mert tényleg nagy küzdő, de szerinted Barca szintű játékos? Lassan odajutunk, aki egy egyeneset bele tud rúgni a labdába, enyhe túlzással már kopogtat a nagycsapat ajtaján. Tudom unalmas már, de ott ahol Romario, Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho, Eto 'o, Kluivert, Neymar, Messi, Henry, Deco...soroljam? Most meg kukázunk mindenféle másodkategóriás játékosokat, akik tudása nem méltó egy FC Barcelonához.

Robi71 2024.01.04. 20:03:38

@Bivi76: Én is sztároktól hemzsegő kezdőcsapatot szeretnék látni, de azt is hogy a keret többi tagja zömében saját nevelésű tehetség és nem holmi kiszuperált ex-sztárok. Volt egyszer egy ilyen kezdőnk is...nem is akármilyen
Valdés;- Jordi Alba, Puyol, Piqué, Montoya - Cesc Fàbregas, Sergio Busquets, Xavi Hernández - Iniesta, Messi and Pedro.
Egy közös van bennük....

Robi71 2024.01.04. 20:05:59

@Bivi76: Jelenleg senki sincs versenyben Mbappé, Haaland kaliberű játékosok leigazolásáért...hacsak nem kimondottan odavágynak. Amúgy megfizethetetlenek....

Bivi76 2024.01.04. 20:18:19

@Robi71: Tudom mit értessz ezen, de ebben nagyon különbözünk. Ettől függetlenül tisztelem a véleményed, de nekem ez a fajta csapat (spanyolok +Messi), nagyon nem jön be. Nekem egy Belletti, Rafa Marquez, Edmilson, Sylvinho,- Van Bommel, Deco, Van Bronchorst-, Messi, Eto'o, Ronaldinho klasszisokkal jobban bejön,Rijjkarddal a kispadon. Vagy korábban egy Hesp-Reiziger, F. de Boer, Bogarde - Figo, Luis Enrique, Giovanni, Rivaldo - Sonny Andersson, Kluivert, Overmars is kegyetlen volt játéktudásban.

Bivi76 2024.01.04. 20:48:59

@Robi71: Anno Sonny Andersson egy kicsit alulértékelt brazil játékos volt, pedig óriási tudással rendelkezett. Nem volt sokszor válogatott, de abba a Brazil csapatba nehéz volt bekerülni. Lásd Giovane Elber,aki Sonnyhoz hasonlóan klasszis volt. De abban a korosztályban volt még egy brazil sztár, akit mindig szerettem volna nálunk látni. Ő Mario Jardel, az FC Porto - ból. Egy igazi Gólgyár volt.

Robi71 2024.01.04. 22:17:19

@Bivi76: Tudod mi a probléma a mai játékosokkal?....ami a társadalommal általában. A social media influenszerek és az "only fans" modellek korát éljük, amiben mindenki könnyen, munka és szenvedés nélkül akarnak sok pénzt keresni. A mentális erősség nagyobb hiánycikk mint a tehetség....amiből is rendesen hiány van. Ez a problémája a többek között a brazil futballnak is. Ontják a súlytalan labdazsonglőr bohócokat, de karakteres játékosokból teljesen kifogytak. Az utolsó ilyen a 40 éves Thiago Silva...akinek a le-nem-igazolását (Puyol pótlására) még most is dühít. A többiek Neymar-al az élen mind súlytalanok. Hol vannak már azok a játékosok akiket te is emlegetsz?...

Balázs37. 2024.01.04. 22:22:02

A véleményem erről a meccsről: ??

Robi71 2024.01.04. 22:23:40

@Bivi76: Valdes - Alves, Mascherano, Pique, Abidal - Xavi, Busi, Iniesta - Pedro, Messi, Villa (cserék: Oier, Puyol, Krkic, Keita, Afellay, Adriano, Alcantara) ...a 2011-es BL győztes csapat (3-1, MU).

Balázs37. 2024.01.04. 22:26:58

Én már elengedtem ezt a szezont, csak azért szurkolok, hogy a 4. hely legyen meg bl-hez. Sajnos elég korán kellett ezt tennem.

barca1994 2024.01.05. 19:02:07

@Barcaforever: A végére feljavultunk,csak ezek a bekapott gólok.Utánna még a szenvedés.De van benne igazság!

Balázs37. 2024.01.07. 22:24:37

Barbastroban is egy borzasztó teljesítmény!

Balázs37. 2024.01.07. 22:27:06

Hihetetlen, hogy mindenkitől képesek vagyunk gólt kapni!

Balázs37. 2024.01.07. 23:22:39

Régen ilyen meccseket a második csapatunk hozott le, most meg..... Ha ez így folytatódik, akkor soha nem kerülünk vissza az európai elitbe

Balázs37. 2024.01.08. 21:57:54

Szerencsénk volt a sorsolásnál. A Realt kiverhetnék a matracosok...

Bivi76 2024.01.09. 11:46:07

A katalán Sport mai száma arról cikkezik, ha lezárul a Barca Studios eladása, a befolyó összeget, játékos igazolásra költi a csapat. A cél, Aleix Garcia a Gironábol,kihangsúlyozzák, hogy külön Xavi kérésére. Neki nem Estevao Willian (Messinho), nem Savinho, nem Musiala,.... stb. kell, hanem ismét egy spanyol harmadkategóriás középszer. Miőta Laporta elnök lett, a klub jövőjét eladták, de egy alkalmatlan, tudatlan, amatőr kóklerre bízta a jövő csapatának felépítését. Óriási hibát vétett az elnök.

Bivi76 2024.01.09. 20:00:58

Friss hír : Pique bejelentette, hogy visszatér a futballba, igaz nem játékosként, hanem edzőként. További részleteket hétvégén árul el, ezzel a döntésével kapcsolatban. Remélem ezt a fajta munkát, az FC Barcelonától, minél távolabb tervezi.

Bivi76 2024.01.09. 20:10:20

Elég abból a generációból a jelenlegi edzőt is elviselni. Nem tenne jót, ha szépen lassan visszaszivárognának, befészkelnék magukat a klubba, és szakmai tudatlanságukkal, alkalmatlanságukkal még mélyebbre taszítanák az FC Barcelonát.

Bivi76 2024.01.11. 07:49:46

A világ legjobb csapata ismét bebizonyította tegnap, hogy legyőzhetetlen. Sajnos!

Celestial1 2024.01.11. 09:07:17

@Bivi76: azért néha ki kaptok ti is :)

Bivi76 2024.01.11. 09:29:54

@Celestial1: Így van. Néha kikapunk mi is. Például az ősszel, október 28-án bajnoki mérkőzésen a Montjuicban a Real Madridtól 2-1 re. Sajnos!

Bivi76 2024.01.11. 09:35:33

@Celestial1: Akkor is bebizonyították hogy mentálisan is a világ legjobbjai. Nem lehet megtörni őket. Szünetben pedig 1-0 volt nekünk, semmi nem utalt arra hogy kikapunk. Mondjuk ők nem Romeukat, Inigo Martinezeket, Marcos Alonsokat, Ferran Torreseket, Aleix Garciákat, Eric Garciákat igazolnak. Meg mondjuk ott többszörös BL győztes profi edző irányítja a csapatot.

Celestial1 2024.01.11. 09:46:07

@Bivi76: én a Realra gondoltam :)

Bivi76 2024.01.11. 09:57:25

@Celestial1: Én FC Barcelona szurkoló vagyok!

Bivi76 2024.01.11. 09:59:56

@Celestial1: Csak nem szeretem az FC Barcelonánál dolgozó amatőr, hülye, alkalmatlan, balfék vezetőket, szakembereket, akik nagymértékben hozzájárultak ahhoz, ahova süllyedtünk, és haladunk minél lejjebb.

Bivi76 2024.01.11. 13:00:56

@Celestial1: Ha a mai napon az Osasuna ellen bejutunk a döntőbe, kíváncsi leszek a döntő eredményére. Bár egy gyenge bajnokság Szaúd-Arábia-bab

Bivi76 2024.01.11. 13:05:17

@Celestial1: Szaúd-Arábia-ban lejátszandő döntője nem akkora mérvű trófea. A BL - ben kell vitézkedni. Ha jól számolom, 14-5 oda. Kíváncsi vagyok,mi lesz előbb, 15-5 (közte 10), vagy 14-6.

Robi71 2024.01.11. 14:04:59

@Celestial1: A tavaly sokkal jobbak voltunk, mint az idén...csak nem értem miért, hisz a nyáron tovább erősítettük a csapatot...nem is akár hogy, hanem klasszisokkal....Gündogan, Cancelo vagy Felix. Erre nincs magyarázatom...

Bivi76 2024.01.11. 14:10:03

@Robi71: Tavaly sem voltunk jobbak Robi. A BL bebizonyította hogy gyengék vagyunk. Tudod miért lettünk bajnokok? Mert a Real Madrid elcseszte. Rengeteg kiscsapat ellen bukott.

Robi71 2024.01.11. 14:13:34

@Bivi76: Egy igazolásnál három dolognak kell teljesülni....akarja a játékos?....a klubja hajlandó eladni?....és meg tudnak egyezni a felek a vételárban?....lehet nevekkel dobálózni, de felesleges. Lehet egy Musiala-ról álmodozni...de nem érdemes.
A másik dolog, hogy tudatosan (posztra) igazolsz....vagy csak drága sztárokra hajtasz, aztán lesz valami. Én azt látom, hogy már a Real sem igazol neveket, hanem tudatosan posztra építkezik.

Robi71 2024.01.11. 14:17:17

@Bivi76: Dehogy, sokkal jobbak voltunk. Nézd meg a győzelmek és a bekapott gólok számát....a legjobb időszakjainkra emlékeztetnek.
A Real kimaxolta szokás szerint a tavalyi szezont is....bajnoki 2., király kupa és BL elődöntő. Nem volt ennél több bennük.

Robi71 2024.01.11. 14:27:23

@Bivi76: Ami az átigazolásokat illeti nem panaszkodhatunk. A klub most is túlköltekezik a gazdasági helyzetéhez képest (lásd a sikeres nyár után egy 40+ milliós Roque-ra is futotta). Hogy ez miért nem párosul szép és eredményes játékkal....erre nincs válaszom.

Bivi76 2024.01.11. 15:12:49

Kérdéseim :Ki a jobb futballista? Ne a múltat nézd légyszíves! Pedri - Tchouameni, Camavinga - Gavi, Valverde - De Jong, Rodrygo - Raphinha, Lewandowski - Bellingham, Vinicius - Ferran Torres?

Bivi76 2024.01.11. 15:15:39

@Robi71: Bocsánat Robi! Tőled szerettem volna ezeket megkérdezni.

Bivi76 2024.01.11. 15:20:32

@Robi71: Ha vennének két szélsővédőt, megállíthatatlanok lennének. Ezért kell nekik Davies Alphonso a Bayernből. Ha mellé odavinnék mondjuk még Frimpongot a Leverkusenből, vagy a nagy kedvencemet Vandersont a Monaco - ból, Endrick - kel kiegészülve brutál lenne.

Robi71 2024.01.11. 16:14:28

@Bivi76: Pedri majdnem ingyen volt-aranyifjú, Gavi saját nevelés - aranyifjú, De Jong klasszis (mindenki vinné)....eddig nem látok nagy különbséget a három reálos "izomember"-el való párosításban. A miénk ügyesebbek, az övék erősebbek.
Raphinha "zs" kategóriás brazil, Ferran középszerű spanyol....róluk ennyit.
A többi párosításodat nem értem...ezért én kérdezlek.
Lewa vs Joselu?
Felix vs Bellingham? (habár nem ugyanaz a poszt)

Robi71 2024.01.11. 16:18:34

@Bivi76: Endrick-ről nem nyilatkozom...egy 17 éves srác, vele várnék egy teljes szezont....ahogy Roque-val is.
Davies nagy fogás...de az igazi, még mindig Mbappé lenne. Ő garantáltan terrorizálna mindenkit és hozna 30-40 gólt.

Bivi76 2024.01.11. 16:42:42

@Robi71: Lewandowski - Joselu? Nálam csak a múltja miatt a lengyel. Nem szeretem a spanyol játékosokat. Félix - Bellingham? Félix a jelenlegi Barcelona egyik legjobb játékosa. (a kevés jó közül). Bellingham is jó. Nálam egál. A különbség az, hogy egyiknek olyan edzője van, aki kitudja hozni belőle a maximumot, a másiknak egy alkalmatlan, mindenkit leépítő edzője, akinél mindenki visszafejlődik.

Bivi76 2024.01.11. 16:45:50

@Robi71: Te meg azt áruld el Robi, ha Pedri majdnem ingyen volt, Gavi saját nevelésű aranyifjú, a Real vásárolja az "izomembereket", akkor miért mi vagyunk olyan anyagi csődben, amiből még egy évtized múlva sem jövünk ki?

Robi71 2024.01.11. 16:53:36

@Bivi76: Szerintem Bellingham klasszissal jobb, mint Felix. Felix egy nagképű seggfej....besült az Atleti-ben és a Chelsea-ben is. Mindenhol jól mutatkozott be...egy pár jobb meccs az elején aztán homály....súlytalan és a fontos helyzeteket rendszerint kihagyja. Nem lepődnék meg, ha nyáron nem tartanánk meg...80 milliót jobban is el tudnék költeni.
Bellingham-et mindenki akarta (beleértve a teljes PL élmezőnyt), de ha már ő a Real-t választotta, akkor illet kiperkálni érte a borsos vételárat. Nálam aranylabda esélyes a jövőben.

Robi71 2024.01.11. 17:00:18

@Bivi76: Miért vagyunk anyagi csődben? ...talán nem követted elég figyelmesen a Rosell-Bartomeu korszakot? ....ami hibát (gazdasági és sportszakmai egyaránt) el lehetett követni mindet elkövettek. Ha írnék egy könyvet "hogyan ne vezess egy klubot" vagy "hogy vidd csődbe a világ leggazdagabb klubját" akkor ezt a korszakot írnám le.
Emlékezz vissza...ezelőtt kb. 10 ével a sportközgazdászok az jósolták (Bartomeu meg is ígérte), hogy a Barca lehet az első klub amelyiknek az éves bevételei meghaladják majd az 1 milliárdot. Mostanra hol lehetne a klub?....ezzel szemben....

Robi71 2024.01.11. 17:04:32

@Bivi76: Nálam 3 aranylabda esélyes van: Haaland, Mbappé és Bellingham. Haaland nagyot alkothat a City-vel (PL, BL)....Mbappé a válogatottal (EB)....Bellingham (mindkét fronton).

Bivi76 2024.01.11. 17:05:36

@Robi71: Egyetértek Veled, Bellingham Aranylabda esélyes. De a véleményem szerint Félix is zseniális képességekkel megáldott játékos. Úgy gondolom, Bellingham egy erősebb bajnokságból jött a spanyolba, kíváncsi leszek, nemzetközi szinten (BL - ben) milyen játékot tud hosszú távon prezentálni. Egy biztos, ha marad Madridban (innen van feljebb?) sok éven keresztül BL esélyes, és győztes csapat tagja lesz.

Robi71 2024.01.11. 17:20:32

@Bivi76: Szerintem kulcskérdés, hogy a Real le tudja igazolni Mbappé-t (Haaland szerintem kevésbé mozdítható). Ha igen....inkább nem folytatom mi vár ránk.

Robi71 2024.01.11. 17:25:10

@Bivi76: De szerintem még a védelmet is rendben kell rakniuk. Nacho és Carvajal a nyáron kiesik. Jelenleg Militao és Alaba is sérült...így szerintem már most télen hozniuk kell egy belső védőt....nyáron pedig két szélsőt. Azért vannak ott is gondok bőven.

Bivi76 2024.01.11. 18:13:10

@Robi71: Így van. A védelmet rendbe kell tenniük. Középpályás és támadósor viszont brutál. A legjobb a világon. Ahogy írtad, ha kiegészülnek még Mbappéval..... Belegondolni is rossz. Gondolom Xavi lép majd rá valami középszer spanyollal,aztán magyarázkodik. Máshoz úgysem ért.

Robi71 2024.01.11. 23:02:20

@Bivi76: Nálunk minden adott a sikerre...legalábbis ami a keretet illeti. Kiegyensúlyozott, minden poszton minőségi játékossal. Szerintem jobb mint a jelenlegi Real-é, ahogy toldozott-foltozott a védelem és minőségi középcsatár sincs.
Nem tudom hol és kivel kellene még erősíteni...talán egy klasszis védekező középpályás kellene.
Ha nem leszünk bajnokok az idén (egyelőre nem úgy néz ki) erre nem lesz mentség. Szerintem edzőváltás is lehetséges.

Balázs37. 2024.01.11. 23:13:34

Végre nem kaptunk gólt!

Robi71 2024.01.11. 23:15:44

@Bivi76: Stegen - Cancelo, Araujo, Kounde (Christiensen), Balde - Pedri (Gavi), De Jong, Gündogan - Raphinha (Yamal), Lewa (Roque), Felix (Ferran). Utána néztem...820 millió a TM szerint. Hol itt a hiba?

Robi71 2024.01.13. 19:36:11

@Bivi76: Messinho kivásárlási ára 60 millió...egy 16 éves kölyöké. Ez beteg. Senki sem ad ennyit érte.

Bivi76 2024.01.13. 20:56:32

@Robi71: Úgy tűnik viszi a Chelsea. Gondolom most sok Barcelona szurkoló örül ennek a hírnek, lehet tovább építeni a Mister spanyol B válpgatottját.Ennek a fiatal gyereknek, aki rendkívüli képességekkel rendelkezik, mi vagyunk, voltunk álmai csapata. Ha ennyi az ára, ki kellett volna fizetni.

Bivi76 2024.01.13. 21:05:34

@Robi71: Engem nem érdekel hogyan, miből, oldják meg!Ez a feladatunk, kutya kötelezségük. Kérdésem Hozzád :Vinicius 45 millió volt, Ferran Torres 55. Ki járt jobban? Úgy látszik, az FC Barcelona csapatának, stábjának, a blogon lévő szurkolótársak nagy részének nem fontos a zsenialitás, varázslat, trükkök, kreatív játék. Ennek az edzőnek sincs igénye az imént említett típusú játékra, focistákra. Ennek az embernek Aleix Garcia kell, Zubimendi, Romeu, meg az olyan balfékek, mint amilyen saját maga. Óriási csalódás ez a pasi.

Bivi76 2024.01.13. 21:13:47

@Robi71: Nekem, mint egy igazi, őszinte Barcelona szurkolónak ezek fájó pontok. Nekem ami a szívemen, a számon. Biztos másképp látom a focit mint az itt lévők többsége. Engem nem érdekel hogy a jelenlegi edző, európai pályafutását végig nálunk töltötte, az én szememben egy tehetségtelen alkalmatlan edz,ugyanúgy mint az az elnök, aki minden kívánságát teljesíti még úgyis, hogy eladja ennek a csodálatos klubnak a jövőjét.

Robi71 2024.01.13. 22:27:36

@Bivi76: Azért azt megnézem mikor fizet 60 milliót érte a Chelsea! Ha mégis, akkor ennek a feléért....és akkor megkérdezheted, hogy ennyit nem ért a Barca-nak is,

Robi71 2024.01.13. 22:36:04

@Bivi76: Ferran így utólag tényleg drága volt...habár Pep keze alatt ennél jobban muzsikált. De nyilván ő is látta, hogy nem lesz egy "megváltó" a csapata számára, amikor elengedte. Igaz, ezt tette Jesus és Sterling esetében is, amikor lehetősége lett Alvarez-t és Haaland-ot leigazolni. És mekkora igaza lett...mint anno amikor "jóllakott" Barca sztárokat is lapátra tett.
Én kifejezetten örülök, hogy ilyen provokátor seggfej, a rasszista kártyát folyamatosan előhúzó Vinicius-ok nincsenek a csapatban. Az emberi méltóság számomra fontosabb.

Robi71 2024.01.13. 22:37:56

@Bivi76: A csapatnak védekező középpályás (is) kell. Garcia és Zubimendi ilyen...de ha te tudsz jobb brazilt erre a posztra, akkor szívesen látom a csapatban.

Robi71 2024.01.13. 22:46:16

@Bivi76: Arra amúgy kíváncsi leszek, a a csapat netán nem nyer semmit...maradhat-e Xavi. Ugyan akkor én nem látom, hogy melyik elérhető edző lenne jobb ide. Akik valóban jók, azok komoly klubokban komoly projekteken dolgoznak. Te is tudod, hogy például a PL-ben az edző nem csak edző, hanem menedzser is egyben...a vezérigazgató és a sportigazgatóval együtt döntenek többek között az igazolásokról vagy eladásokról is. Innen nehéz elcsábítani bárkit is spanyolba, ahol a klubelnöknek opcionális hogy ezekbe bevonja az edzőt is. Legtöbbször a feje felett dönt.

Bivi76 2024.01.14. 10:16:07

@Robi71: Védekező középpályás kell. Erre azt mondom Neked Robi, el

Bivi76 2024.01.14. 10:21:09

@Robi71: kell menni Franciaországba, minden csapatban találok legalább 1 olyan pivotot, aki legalább 185 magas, focizni tudó izomember. De ennek a Mesteredzőnek csak spanyolok kellenek. Kérdésem:A Real Madrid igazol spanyol balfékekben? Kinek jobb a, az átigazolási stratégiája? Ez az ember óriási csalódás nekem. Mondjuk focistaként sem tartottam sztárnak , ugyanúgy mint a honfitársait sem..

Robi71 2024.01.14. 11:58:47

@Bivi76: Palhinha (Fulham), Onana (Everton), Joao Neves (19 éves, Benfica)...ők lennének még jó opciók vkp-nak.

Bivi76 2024.01.14. 12:33:22

@Robi71: Nekem mindegy, csak ne spanyolt!

Bivi76 2024.01.14. 16:13:23

@Robi71: A Real Madrid kiszemeltje középhátvéd posztra a Lille 18 éves francia játékosa, a 190 cm magas Leny Yoro. Hogy lehet hogy a királyiak mindig találnak normális jelölteket (általában nem nyúlnak mellé), nekünk meg mindig csak a tehetségtelen balek edző spanyol hulladékjai jutnak?

Bivi76 2024.01.14. 20:38:33

@Robi71: Na! Kettőt vágott a "futóbolond"? Lehet a Misternek hozatni kellene a dagadt elnőkével Azpilicuetát a jobbhátvéd posztra. Hátha megtudná fogni a brazil zsenit. Rodrygo semlegesítésére meg Javi Galán kellene. Laporta úgyis teljesíti minden kívánságát. Messinho minek ide? Hisz nálunk játszik Ferran Torres. Szegény Vitor Roque! Hova jött?!!!

Bivi76 2024.01.14. 20:46:34

@Robi71: Na! Már háromnál tart a zseni. 45 millió volt. Ennyi pénzt kiadni egy fiatal gyerekre! Biztos megbánták Madridban. Messinho sem ér 60-at. Engedjük el!Hozzuk inkább a Mesteredző kérésére 30 ért Aleix Garciát a Gironábol. Vagy esetleg Zubimendit 60-ért.

Bivi76 2024.01.14. 21:28:40

@Robi71: Na! Már 4 gólt kaptunk. Ezt is brazil lőtte! (Rodrygo) .

Balázs37. 2024.01.14. 21:38:23

Megsemmisítettek bennünket, várható volt sajnos!

Robi71 2024.01.14. 22:11:49

@Bivi76: Ne túlozzunk ezzel a "zsenivel"...messze ő még attól. A vereség várható volt, na de nem ilyen. Méltatlanul gyengén szerepel a csapat ezzel a kerettel. Nem látni mit akarunk. A tavaly úgy nézett ki, hogy elindultunk valamerre....de most megint a tanácstalanságot érzem. A bajnokság elment....nem tátom a felállás jeleit.
Szerencse, hogy egy mélyzuhanásban levő Napoli-val találkozunk a BL-ben....valahogy csak meglesz, aztán jöjjön aminek jönnie kell.

Celestial1 2024.01.15. 06:36:48

Xavi meccs utáin nyilatkozata feltette a koronát ..néha azon gondolkodom hogy ez az ember tényleg ennyire ostoba? ..ameddig csak játszott és nem beszélt minden olyan szépnek tünt, egy értelmes embernek gondoltam de nyilatkozatról nyilatkozatra egyre lejjebb sűlyed nálam :( ...semmit nem látok már benne sajnos..túl sok volt a hitegetés..pedig én hinni akartam...

Davidsonharley 2024.01.15. 15:58:38

Nehéz a tegnapi meccs után higgadtan megszólalni pedig már eltelt egy kis idő. Fog vicsorogva visszanéztem az összefoglalót......de még most sem értem ahogy tegnap sem értettem,hogy Xavinak mi volt az elképzelése. Minden esetre a félpályáig feltolt védekezés egy reál ellen öngyilkosság. Ezt még egy ötéves Barca drukker is tudta volna, hogy ezzel tulajdonképpen felkínáljuk magunkat. Megajándékoztuk őket azzal amihez a legjobban értenek. A kontrák. Valahogy ott lettem volna a meccs előtt az öltözőben a taktikai megbeszélés alatt. Mit mondhatott Xavi. Mit gondolt.....hogy ezzel majd jól meglepjük a margitot és leblokkolnak??? Vagy mi a ló....t??
Még csak magyarázkodni sem tudok vagy legalább némileg érvelni a barátok és kollégák előtt. Ahogy már írtátok a meccs utáni nyilatkozatok meg már csak hab a tortán. "Önkritikusnak kell lennünk" "haladni az eddigi úton""dolgozni tovább" "előre nézni a következő meccsre"....stb. Levegőt nem kapok a tehetetlen méregtől. Ezzel a játékosállománnyal nem így kéne focizni. És persze még mindig ott tartunk,hogy kit kéne még igazolni. Röhej! Ezek a játékosok túlnyomórészt hazájuk válogatottjai......mi kell még??....Hát most már én is azt mondom, hogy másik edző. Pedig nehezen hiszem el. hogy ebben a klubban nincs megfelelő szakembergárda. De valami miatt csak nem működik itt a rendszer. Döbbenet, hogy aki szembe jön velünk az hint nekünk 2,3,4 gólt.Mi van itt??? De a nagyobb kérdés az, hogy mi lesz itt??

Robi71 2024.01.15. 16:11:20

@Davidsonharley: Nem működött egy egyszerű lesreállítás sem. Koundé csunyán lemaradt az első gólnál, a másodiknál az egész védelem. Vinicius pedig hintába ültette Araujo-t, aki felült a provokációnak. Nevetséges tizi és kiállítás lett a végé.
Érthetetlen egyéni hibák ezen a szinten.
De ez nem mentesíti Xavi-t...az nem csak egy kisíklás volt...az egész eddigi szezon pocsék.

Davidsonharley 2024.01.15. 16:33:16

@Robi71: Igaz az is amit Te írsz.De akkor szerinted a játékosok képességeivel van probléma? Úgy gondolom, hogy egy jól megalkotott taktika ami a játékosok tudását és előnyeit jól kihasználva és összehangolva , egymást kisegítve és figyelve.....nem ilyen eredményre vezet. Nyilván az egyéni hibákat nem Xavi vétette......de azoknak bekövetkeztéhez közvetve hozzájárult. Taktika.....szakmai és erőnléti felkészítés....mentális felkészítés...stb. Állítólag a félidőben nem volt "asztalra csapás".Ez így nagyon langyos. És megint csak az edzőhöz kanyarodtam vissza.....persze nem felmentve a játékosokat sem.

Robi71 2024.01.15. 18:16:01

@Davidsonharley: Olyan meccseken is szenvedünk, amiket erősen fogalmazva elég felvenni a mezt és kimenni a pályára. Olyan mint ha a srácok nem vennék komolyan a játékot...elég, ha Gündogan a vesztes Classico utáni nyilatkozatára gondolunk. Valami nagyon nem stimmel. Igaz, ez is a vezetőség sara. A motivációnak megannyi eszköze van...amiben benne van a büntetés is.

Robi71 2024.01.15. 18:22:54

@Davidsonharley: Az egyéni képességekről annyit, hogy ezzel versenyben kellene lennünk a bajnoki címért. A tavalyi győztes csapatot jelentősen megerősítettük, jól igazoltunk, minden poszton minőségi játékos van. Megmagyarázhatatlan. Hacsak nem nőttek Xavi fejére a játékosok.

Davidsonharley 2024.01.15. 19:19:23

@Robi71: Én is erre utaltam. De ha jó és minőségi egy csapat játékosállománya (nyilván a játékosok nem felejtettek el focizni) akkor két dolog jöhet szóba.......az edzőkérdés (vagyis alkalmas-e szakmailag és mentálisan a feladatra) és az öltözői hierarchia. Ez persze akár össze is függhet. Szóval nemhogy előre nem léptünk tavaly óta......hanem inkább talán hátra. Eredményeket tekintve mindenképpen.

Bivi76 2024.01.16. 05:58:56

A katalán Sport mai cikke szerint, igazolásra készül az FC Barcelona. A Barca Studios 49%-os eladásával 200 millió euróhoz jut a klub. A papírokat befogják nyújtani a spanyol labdarúgó szövetségnek, hogy vizsgálat alá vessék a pénzügyi fair play - t. Xavi mindenképp egy védekező középpályást szeretne, mert Romeu nem illik bele az elképzeléseibe. (kérdem én, miért hozatta ide) Kíváncsi leszek, ki lesz a Mister jelöltje. Gondolom spanyol lesz, és balfasz. Olyan mint saját maga.

Bivi76 2024.01.16. 06:05:53

Most kellene ebből a pénzből lekötni Messinho - t(Estevao Willian), de gondolom a megmagyarázás világbajnoka idehozat valami nullszériás hülyegyereket,aki szintén nem válik be, mint eddigi igazolásai. Messinho meg ragyogni fog legalább egy évtizedig Ez az edző úgy hülye ahogy van. Egy dedós frizurájú, vastagszemöldökű, gülü szemű törpe

Robi71 2024.01.16. 17:27:26

@Bivi76: szerintem nem költhetik el mind a 200 milliót igazolásokra, ennek csak egy bizonyos százalékát. Arról nem is beszélve, hogy a liga által megszabott bérkeret is erősen korlátoz.

Robi71 2024.01.16. 17:36:17

@Bivi76: A Barca bérkerete 270 millió, ami jelenleg teljesen kimaxolva...sőt, vannak játékosok, akik lemondtak bérigényük jelentős részéről hogy itt játszhassanak...Felix például szimbólikus összegért.
A Real-é ezzel szemben 727 millió!!!

Robi71 2024.01.16. 17:42:14

@Bivi76: A Real a 727 milliós bérkeretből jelenleg csak 282 milliót foglal el...gyakorlatlag bárkit leigazolhatnak anélkül, hogy bárkit eladjanak vagy bért csökkentsenek.

Robi71 2024.01.16. 18:01:47

@Bivi76: Jelenleg még mindig több, mint 120 millióval tartozunk korábban igazolt játékosokért.
16 millió (Ajax - De Jong)
38 millió (Leeds - Raphinha)
26 millió (City - Torres)
21 millió (Bayern - Lewa).
...és kisebb összegek Todibo, Panic vagy Neto árából (FourFourTwo)...hihetetlen.
Ja...és még le akarjuk igazolni Cancelo-t és Felix-et.

Bivi76 2024.01.16. 18:39:24

@Robi71: Én könnyen tudnék csökkenteni a bérkereten, és felszabadítani pénzt. Csak az a gond, hogy élő szerződéssel bíró játékosokkal nehézkes megtenni. Akik nem ideillő, Barca szintű játékosok, sorolom. Sergi Roberto, Christensen, Marcos Alonso, Inigo Martinez, Gündogan, Raphinha, Ferran Torres, Lewandowski, Ezen játékosok bére ha felszabadulna, könnyebb szituban lennénk. Amúgy ez a Pedri gyerek is túl van hype-olva. L

Bivi76 2024.01.16. 18:50:23

@Robi71: Lehetne is elég jól tisztogatni. Csak senki nem vállalja tettéért a felelősséget, senkiházi emberek. Ki igazolta le ily módon a lengyel csávót, a Torres balféket, a zs kategóriás Raphinhát? Ez már Laporta - Xavi defektes duó sara. Nem beszélve a két öreg spanyol( két) ballábas védőről, a láthatóan súlyfelesleggel küszködő török - németről. A Mister el van tévedve. Az FC Barcelonának olyan igazolások kellenek, kellettek volna, akik lázba hozzák a szurkolókat. Ezt a törpe nem tudja? Melyik igazolása felel meg ennek a kitételnek? A

Bivi76 2024.01.16. 19:03:28

@Robi71: Írok egy csapatot, amellyel nagyon sok évig versenyben lennénk a BL trófeáért. Csak úgy nagyjából :Kapus-Frimpong (Vanderson), Araujo, Leny Yoro, Balde - Yamal, Mamadou Onana, Gavi - Messinho, Roque, Savinho (Kaua Elias) . Ennél a csapatnál lenne ám Joga Boníto. Állva tapsolna, ollézna az új Nou Camp több mint 100 000 nézője ,5 percenként.

Bivi76 2024.01.16. 19:09:09

@Robi71: És ez reális lehetne. Nem Mbappét! Haalandot írtam, aki lehetetlen.

Robi71 2024.01.16. 23:25:07

@Bivi76: Nem várok nagy változást a nyáron. Még ha a 200 millió nagy részét el is lehet majd költeni....ott van az adóság és a kölcsönben levő játékosok (Cancelo és Felix) esetleges végleges leigazolása. Kell egy tökös vkp is. A többi esetleges érkezők a B csapattól.
Távozók valószínű a most is kevés játéklehetőséget kapó játékosok: Alonso és Romeu.
Ennyi....
Ja..és állítólag Xavi esetleges kiszemelt utódja a kispadon a B csapattól Rafa Márquez lehet.

Bivi76 2024.01.17. 18:04:46

@Robi71: Igen, Rafael Marquez szóban van, de ma már Thiago Mottát is olvastam, aki a 7.helyen álló Bologna edzője, 2 ponttal lemaradva a BL helyezéstől.

Robi71 2024.01.18. 01:04:31

@Barcaforever: Ő "csak" ki tudja hajtani a maximumot abból amit más felépített....aztán leromból mindent és káosz marad utána. :)
Nem tudom mi az oka annak, hogy mi csak Barca játékos múlttal rendelkező edzőt tudunk elképzelni edző poszton....számomra ez rejtély. De az is igaz, hogy sztáredzőt hozzunk ide...előbb rendbe kellene tenni a klubot.

Barcaforever 2024.01.18. 14:52:59

Mit vartok az esti merkozestol?

Bivi76 2024.01.18. 16:51:15

@Barcaforever: Csak a rendes játékidős győzelem az elfogadható. Minden más óriási blama, csalódás lenne.

Robi71 2024.01.18. 17:52:21

@Barcaforever: Mármint a 3. osztalyú kiscsapat ellen?...amelyik kiütötte a Villareal-t?
2-1-es győzelem nem lehet messze a realítástól.

KJDaniel 2024.01.18. 18:17:01

Megmosolyogtam az edzőkről való felvetéseket, a klubnak arra sincs pénze szerintem, hogy Xavi-t elküldje, nem hogy másik edzőt hozzon, pláne nem egy sztár trénert.
Deco is lenyilatkozta, nem tudunk igazolni sem senkit, ez a szomorú valóság.

KJDaniel 2024.01.18. 18:18:48

@Barcaforever: Miután megláttam a kezdőt Penával, Robertoval, Ferrannal, és Romeuval, őszintén szólva nem sok jót.
Náluk gyengébb csapat ellen is szenvedtünk, szerintem most sem lesz másképp.

Robi71 2024.01.18. 18:26:34

@KJDaniel: Mi ezzel gond?...az ellenfél kezdőjében sincsenek neves idegenlégiósok. :)

KJDaniel 2024.01.18. 20:06:04

@Robi71: Ja, nekem nincs spanyol fóbiám, mint Bivinek, csupán nem szeretem ezeket a játékosokat a kezdőben látni a rendre gyenge teljesítményük miatt..

Barcaforever 2024.01.18. 20:16:54

Ismet nagy szarok vagyunk

KJDaniel 2024.01.18. 20:20:57

@Barcaforever: az ellenfelünk a 3. osztályban, a 13. helyen szerepel és simán lefociznak minket, ízlelgessük. :)

Balázs37. 2024.01.18. 22:00:21

Húú. Győzelem ide vagy oda Xavinak mennie kell, ez nem kérdés. Klubikon, legenda volt játékosként, de edzőnek kevés ide. Nem látok a csapatban semmi elképzelést, taktikát, megy hátul a passzolgatás, de egy kényszerítő sincs, ahigy ma sem láttam egyet sem. Ki a szélre, aztán jönnek a rosszabnál rosszabb beadások. A mai meccset egy óriási, amatőr védelmi hiba, és két egyéni megmozdulás - az is két védőtől - döntötte el. Itt van szegény Vitor Roque, minek hoztuk el kölcsönbe már a télen, ha nem is játszik? Teljesen felesleges volt. Mikor, ha nem ilyen meccseken lehetne játszatni, hogy jobban összeszokjon a társakkal? Erre kap 10 percet. Sírt a labda, amikor nálunk volt! Főleg amikor ennél a balfék Romeunál. Remélem lesz még igazolás abból a világverő Gironából. Xavi nálam leszerepelt, semmivel sem jobb edző mint Koeman!

Bivi76 2024.01.19. 11:49:29

Xavi küldhet egy köszönő levelet az Atletico Madridnak, hogy elütötték a továbbjutástól a világ legjobb csapatát. Felcsillant egy halovány remény, nyerni valami címet ebben a szezonban.

Robi71 2024.01.19. 12:18:23

@Bivi76: igen, az Atletico visszavágott. Megérdemelnék a Copa-t. Az eddig mutatott játék alapján mi nem érdemlünk semmit. Mert ha netán nyerünk valamit...megint az lesz, hogy minden rendben jó úton haladunk.

Robi71 2024.01.19. 22:19:19

@Bivi76: Bilbao-Barca a negyeddöntőben.

Bivi76 2024.01.20. 08:00:21

@Robi71: Két totálgyenge edző párharca is lesz, akik a katalán Sport mai címlapján ölelkezve ott virítanak. Két amatőr balfék.

Bivi76 2024.01.20. 08:16:13

@Robi71: Luis Enrique óta, csak Koeman végzett érdemi munkát a Barca kispadján. A klubot tönkretevő Bartomeu, spanyol nullszériás amarőrökkel, a nagyorrú Valverdével, és a tehénpásztor Setiennel próbálkozott. Te jó ég, micsoda hanyatló időszak volt. Madridban ilyen nevek.... inkább nem fejezem be a gondolataimat ilyen emberekről. Semmitérő szakhapsik. A jelenlegi, méltó örököse ennek a két marhának. Nem véletlenül ölelkeznek. A holland Legenda mindvégig "ellenszélben" kormányozta a Barcelonát.

Bivi76 2024.01.20. 08:22:10

@Robi71: A jelenlegi pufók elnök mindvégig arra a pillanatra várt, mikor rúghatja ki a holland Legendánkat,aki a klub történelmének legjobb középhátvédje. Milliószor jobb játékos volt mint a nagymarha Celeb, aki az énekes felesége mellett félrelövöldözött, és mint a katalán Balázs Pali. Idehozta a szaúdi törpét, akinek mindent megad a lehetőségekhez képest, a csapat meg soha nem látott mélységekben. Szégyen és gyalázat.

Robi71 2024.01.20. 11:25:47

@Bivi76: Nálam Koeman is a kóklerek sorát bővíti. Beleillik a sorban. Csicskaként követte Bartomeu minden utasítását. Játékosként legendás volt, de edzőként pancser...ezt bizonyítja mindenhol. Csak a játékos nevéből, múltjából él...ez elviszi egy ideig aztán eltűnik ő is.
Sőt, nálam Lucho is az....egy Roma-nál csúnyán megbukó edző, akit hasonlóan a Barca-s játékos múltja miatt hoztak ide....aztán leleültették egy korszakos, zseniális, szinte önjáró csapat kispadjára...amire enyhén szólva engem is leültethettek volna. Fél év elteltével csaj azért nem rúgták ki, mert a játékosok Xavi tolmácsolásában elmondtál neki, hogy min kellene változtatni és ő nem erőszakoskodott, hallgatott rájuk (ez is egy erény). Többek között azt, hogy nem kellene Suarez jobbszélsőként erőltetni (és Messi-t árnyékékként). Megtörtént a csere és szárnyalni kezdett a csapat.
Bivi....kisebb túlzással itt semmi jó sem történt (leszámítva talán az MSN összehozását) a Laporta 2010-es eltávolítása óta. Azóta folyamatos lejtmenet...kisebb fellágolásokkal. A Rosell-Bartomeu klán szisztematikusan szinte földig rombolta a klubot gazdaságilag és erkölcsileg egyaránt. Folyamatos kínos helyzetek a pályán és azon kívül egyaránt.
Megoldás?
Én azt látom, hogy Laporta mindent megtesz a klub régi csillogásának a visszaállítására. De nagyon mélyről indul. Legalább annyit elért, hogy megállította a klub további gazdasági hanyatlását. Csökkentette a bérkeretet és eladott mindent amit el lehetett adni anélkül, hogy a klub működése veszélybe kerüljön. Jól is igazoltunk. A probléma továbbra is az edzőválasztás....csak klubkötődésű jöhet szóban (lásd még az esetleges Xavi utódok....Márquez, Motta).
Én ezen a téren két megoldást tudok elképzelni....vagy hozni egy független klasszis tökös sztáredzőt (ahogy a Real teszi és tette mindig) vagy visszacsábítani a City jelenlegi stábját (amelyik nem más, mint Laporta előző regnálásának (2003-2010), a klub legsikeresebb időszakának megalapozói. De ehhez előbb gazdaságilag növekvő pályára kellene tenni a klubot. Hajrá...

barca1994 2024.01.20. 11:46:59

@Bivi76: Ne haragudj olvasom az irásaidat,inkább Madrid szurkoló lehetsz.Borzasztóan egy oldalán látod a dolgokat.Le kicsinyled a spanyol játékosokat,azokat is akik mindent megnyertek.A világ tetején voltak a Madrid sehol sem volt.Lehet edzőnek nem jó,de játékosnak.Aki ennyire elfogult tuti nem érthet valamihez.

Bivi76 2024.01.20. 18:50:21

@barca1994: A Real Madrid az elmúlt 10 évben "csak" 5 BL - t nyert. Annyit, mint mi az alapításunk, 1899 óta. Tényleg sehol sincsenek. Náluk brazilok, franciák, és egy angol új sztár húzza a szekeret. Nálunk meg minden spanyolról , aki egy egyeneset bele tud rúgni a labdába, már ódákat zengenek. (Fermin Lopez például, aki tavaly a spanyol harmadosztályban játszott)

barca1994 2024.01.20. 20:00:29

@Bivi76: Nyertek 5 BL,előtte még mi 4et még háromszor annyi bajnokságot,vb eb.Azok a játékosok akiket fikázol,akkor hol voltak a Franciák Brazilok.És az 50-60as Madridot még inkább hadlyuk hogy nyertek bajnokságot és abból BL t. És most lehet értékelni azokat a Spanyol játékosotkat akikkel végig csináltunk ezeket az eredményeket.

Robi71 2024.01.20. 21:37:18

@barca1994: Az a spanyol válogatott minden idők egyik legjobbja volt (VB, 2xEB) és a kezdő 11-ben 8 Barca-s volt. A Xavi, Busi, Ini, David Silva középpálya vitathatatlanul minden idők legjobbja volt.

barca1994 2024.01.20. 21:55:04

@Robi71: Azért nem értem ezt a nagy Spanyol fikázást.Megy a körforgás a csapatok között nem lehet mindég fent.Pl.Liverpool, Manchester, Brazília.Brazilia is régen nyert valamit a sport megváltozott felnőttek mások is.Ja és a Realnál sincs nagyon pénzek meg kell nézni az utóbbi évek igazolasait fiatal tehetségnek gondolt játékosok.Kivétel Bellingham.

Robi71 2024.01.20. 21:55:28

@Bivi76: Nem Fermin-el, Pena-val, Yamal-al, Balde-val vagy Guiu-val van a gond, hanem a többivel. Sőt, én személy szerint kimondottan örülök, hogy a kispadon nem kiéget nagy nevek, hanem saját nevelésű fiatalok ülnek.
Mivel magyarázod, hogy a klasszisokkal teletűzdelt kezdőnk (jónéhányan a te kedvenceid is) ilyen gyengén szerepelnek?
Én továbbra is állítom, hogy ezzel a kerettel csak a bajnoki cím az elfogadható. Ha nem lesz meg, akkor nálam nem csak Xavi távozna, hanem néhány jóllakott "sztár" is.
Anno feltettem neked egy kérdést...."Stegen - Cancelo, Araujo, Kounde (Christiensen), Balde - Pedri (Gavi), De Jong, Gündogan - Raphinha (Yamal), Lewa (Roque), Felix (Ferran). Utána néztem...820 millió a TM szerint. Hol itt a hiba?"
A Real klasszikus center nélkül játszik Benzema távozásával...lesérült Courtois, Alaba és Militao....három alapkezdő. Mivel jobbak?...szerintem semmivel. Sőt...

Robi71 2024.01.20. 22:04:50

@barca1994: Én értem, hogy a jelenlegi spanyol generáció nem a legkiemelkedőbb....na de a brazilt sztárolni? Az elmúlt 10-15 évben egyetlen komoly játékost termeltek ki...a Thiago Silva-t (nagy szívfájdalmam, hogy Puyol pótlására nem őt igazoltuk le). A többiek Neymar-al az élen, mint komolytalan, szánalmas pénzhajhász bohóc. Neymar is csak addig volt játékos, ameddig kemény kéz alatt volt...onnan, hogy a saját ura lett szét is esett. Vini (a legnagyobb provokátor bohóc) és Rodrygo is csak azért vannak még porondon, mert a Real-nál erős kéz alatt vannak. Jelenleg nincs egyetlen brazil sem, akit szívesen látnék a csapatban...aki lendíteni tudna rajta.

Bivi76 2024.01.21. 08:09:51

@Robi71: Elnézést hogy nem válaszoltam a kérdésedre! Igen, az Általad leírt csapatban vannak kedvenc játékosaim.Ez egyértelmű, ezért vagyok Barcelona szurkoló. Csak a félreértés elkerülése kedvéért, mikor a Real Madridból emlegetem Vinicius, Rodrygo, Bellingham, Camavinga, stb.. nevét, nem azért teszem mert kedvenceim (Te jó ég, hogy lehetnének azok, hisz 92 óta Imádom az FC Barcelonát, és nem szeretem a Blancokat!), hanem mert óriási játékosoknak tartom őket, és irigylem legnagyobb ellenségünk pénzügyi helyzetét, átigazolási politikáját, szakmai hozzáértését.

Bivi76 2024.01.21. 08:15:34

@Robi71: Mint korábban írtam már, a kedvenceim mindig külföldiek (nem spanyolok, katalánok) voltak a Barcánál. Nem Ferrer, Sergi, Abelardo, Begiristain, Nadal,stb . játéka fogott meg,mikor FC Barcelona szurkoló lettem. A varázslatot az edző vezényelte (Cruyff), amit Romario, Sztoicskov, Koeman, Laudrup hajtott végre.

Bivi76 2024.01.21. 08:25:27

@Robi71: Spanyol játékosok közül egyedül Luis Enrique volt az, akit óriási sztárnak tartottam. Elnézést kérek, de nekem az aktuális Barcelonában soha nem Iniesta, Xavi, Puyol, Busquets játéka ragadott meg. Mindig voltak mellettük igazi varázslók.Ezek a spanyolok ebbem a rendszerben nőttek fel, ezt az egyet (ami mára teljesen kiégett, elavult, kiismerhetővé vált) tudták, igaz begyakorolt profi szinten, de az én focifilozófiámban az a "plussz" hiányzott belőlük, amit nem lehet megtanulni, amire születni kell.

Bivi76 2024.01.21. 08:37:02

@Robi71: Szóval az Általad leírt csapatra rátérve :TS a világ Top 3-as kapusa. Cancelo :jó játékos, sebessége van, támadószellemű játékos, semmi gond vele. Sajnálom hogy anno, nem a Valenciából hoztuk el. Araujo :a világon Top 3-as középső védő. Termetéhez képest rendkívül gyors, képzett játékos. Óriási érték. Minősítése :eladhatatlan. Kounde :jó képességű, nagy küzdő játékos, aki alacsony belső védő. Kissé visszaesett a teljesítménye, javulást várok tőle. Több van benne. Balde :kedvenceim egyike. viilámszélső, lendületes. Kissé szertelen, de hosszú távon nálam stabil kezdő.

Bivi76 2024.01.21. 08:45:22

@Robi71: F de Jong :nem azért mert válogatott szinten Holland drukker vagyok (bár a klubfutballt Imádom), egyértelműen a csapat esze. Technikailag képzett, intelligens játékos. Azonban az a szintű varázslat, ami megvolt Decoban, Laudrupban, hiányzik belőle. Pedri :ügyes gyerek, semmi extra. Csapágyasra hajtották, sérülékeny, fizikálisan gyenge, egy angol csapat ellen "megennék" reggelire. Nem írom le, szurkolok neki, de Gaviban többet látok. Gündogan :soha nem tartottam Barca szintű játékosnak, a jelenlegi edző kérésére érkezett.

Bivi76 2024.01.21. 08:53:15

@Robi71: Raphinha :mint korábban egyetértettünk benne, zs kategóriás brazil. Semmi extra, súlytalan. Óriási luxus volt ilyen anyagi helyzetben ennyi pénzt kifizetni ilyen tudású játékosért. Lewandowski :egy szezon jó teljesítményért ennyiért megvenni ennyi idős játékost, óriási bűn. Majd Xavi elszámol érte. Csakúgy mint az abszolút gyenge játékos Ferran Torres 55 millióért való külön kéréses idehozataláért. Joao Félix :ragad hozzá a labda, zseniális megmozdulásokra képes ifjonc. Ő rendelkezik olyan képességekkel, amire felhördül a közönség. Tud trükközni, improvizatív. Óriási lehetőség rejlik benne, amit egy komoly edző ki tudna hozni belőle. Kedvenceim egyike. Meg kell tartani!

Bivi76 2024.01.21. 09:04:10

@Robi71: Összegezve hogy mi akkor a gond kérdésedre: Ez a játékosoállomány nem alkalmas BL - t nyerni. Spanyolországban a bajnokság megnyerése lehetetlen. Ilyen anyagi lehetőségekkel rendelkező, ilyen játékosállományú, lyen profi szakmai hozzáértéssel rendelkező csapata ellen mint a Real Madrid rendkívül nehéz. 10 évvel előttünk járnak. Kupában is csak azért van esélyünk, mert kiestek. Hogy mi a kulcs a sikerhez? A klub egy részének eladása, tőkeinjekció, nem Barcelona kötődésű profi edző idehozatala. Az elnök pedig legyen hatalmas presztízsű, nagyhatalmú, rafkós.

barca1994 2024.01.21. 09:15:08

@Bivi76: Ezek az írásaid sokkal korektebek,legalább kíván elemezve nem csak ideológiai alapon leírva.Nálam Vinicius,Rodrygo zs kategoriás.Egy másik ligában vagy csapatban megnézném amit nem tolnak így.

Robi71 2024.01.21. 12:26:00

@Bivi76: Az írásodból nekem az jön le, hogy a kezdőcsapat 80%-át nagyon jónak vagy jónak látod. Ezzel én is így vagyok...bajnokesélyes csapatnak kellene lenni. De a BL még nem a mi kávéházunk....ezt te sem várhatod el, hogy éppen a csődtől "megmenekülve" máris ott legyünk a City vagy Bayern szintjén.
A Real egyértelműen előttünk jár...főleg gazdaságilag, mivel Perez nem követte el azokat a hibákat amit mi az elmúlt 10-12 évben. Ez most sajnos el kell fogadni, hogy még hosszú éveken keresztül nem leszünk paliban velük ezen a téren...ellenben sportszakmai "ügyeskedéssel", jó játékosmegfigyeléssel, neveléssel kompenzálható. Nyilván ehhez megfelelő sportszakmai irányítás kell.
Ami a Romario, Sztoicskov, Koeman, Laudrup ... Ronaldo vagy Ronaldinho szintű játékosokat illetti....felejtsd el. És nem azért, mert nincs pénzünk rá....hanem mert már nincsenek ilyen játékosok. Ezt a korszakot zárja le most Messi. Az európai futballakadémiák posztra nevelnek "jómunkásembereket". Az egyedüli remény az Dél-Amerika, ahol még mindig van grund. De most már egy ideje onnan sem jönnek a "megváltók". Félek tőle, hogy a "bió-robotok" korszaka következik.

Bivi76 2024.01.21. 12:42:01

@Robi71: Ha tényleg a biorobotok időszaka következik ahogy írod, akkor nálam biztos veszt a varázsából ez a nagyszerű sportág.

Robi71 2024.01.21. 13:57:12

@Bivi76: Ez így van. Hol vannak már a zseniális játékirányítok, a váratlant meghúzó csatárok?
CR meghaladta a korát és tudományos edzésmunkával, korszerű táplálkozással megmutatta, hogy egy kiemelkedő tehetség nélkül is fel lehet érni a csúcsra (a munka veri a tehetséget). Itt van most ez a Haaland aki még erre is rátett egy lapáttal és szó szerint egy "tökéletes katona" lett belőle. Ahogy mondta, arra vágyik meccsekkent csak 5ször érjen labdához és 5 gólt szerezzen ezzel.

Robi71 2024.01.21. 17:37:16

@Bivi76: Amikor az ember azt gondolná, hogy a VAR bevezetésével a Real bírói "segédlete" megszünt...láss csodát....a VAR-al is segítik őket. Már a szemnek sem lehet hinni. :)

barca1994 2024.01.21. 17:41:40

@Robi71: Ez így van amúgy Madrid is egy kis csapat lenne.Igy lehet bajnokságot nyerni.

Bivi76 2024.01.21. 17:47:26

@Robi71: @barca1994: Undorító szemét csaló banda. Mindig utáltam őket, és ez az érzés soha nem fog változni. Mocskos csalók! Nem akarom elhinni hogy ezt a csürhe csapatot mi a faszért kell segíteni!

barca1994 2024.01.21. 17:47:53

@barca1994: Így nyertek50-60as években bajnokságot,és így nyertek akkor bl-t.

Bivi76 2024.01.21. 17:49:17

@Robi71: @barca1994: Sajnos tudjuk mi lesz a meccs végeredménye. Bárcsak ne legyenek igazak a megérzéseim!

Bivi76 2024.01.21. 17:50:53

@barca1994: Nagyon jól tudom én is hogy nyertek anno annyi BEK - et. Hitvány, tróger csapat volt mindig, azok is maradnak!

barca1994 2024.01.21. 17:53:21

@Bivi76: Az baj hogy elvesztik a szurkolók a hitüket az egészben.

Robi71 2024.01.21. 17:53:57

@barca1994: @Bivi76: magfogadtam, hogy nem nézek Real meccset, de most a félidei 0-2 hatására még is megtettem. Nagy hiba volt. Többet nem esek kisértésbe.

barca1994 2024.01.21. 18:05:28

@Robi71: Évvel én is így vagyok.

Bivi76 2024.01.21. 18:23:04

@barca1994: @Robi71: Farkas a gatyájába élvezett. Ezt a bírót örökre eltiltanám, a Real Madridot mint klubot, a földbe gyalulnám! Csőcselék banda! Hogy én mennyire utálom őket!

Robi71 2024.01.21. 18:43:08

@Bivi76: pedig ez vár ránk...a biorobotok és a Real. A Real örök...

Barcaforever 2024.01.21. 19:33:32

Edig egybeleg jo mecset hozunk
Lehetne egy kicsit tob kapura loves

Bivi76 2024.01.21. 19:54:09

@Barcaforever: Hát ilyen nincs! Komolyan mondom!

Balázs37. 2024.01.21. 20:44:52

Mocskos csaló banda. Így lehet a VARRAL legalizálni a csalást, még a Real szurkolókat is utálom....

Barcaforever 2024.01.21. 20:44:59

Erti valaki miert Isco a mecs MVP-e?

Bivi76 2024.01.21. 21:34:17

@Barcaforever: Azért Isco lett az MVP, mert egy nagyfejű, csúcsos seggű, rövidlábú, tacskótestű, exmadridi spanyol barom.

Robi71 2024.01.21. 22:04:32

@Bivi76: Akkor miért nem Ferran? Ő is spanyol. :)

Bivi76 2024.01.22. 05:10:47

@Robi71: Továbbra sem tartom Barcelona szintű játékosnak. Ettől függetlenül 3 gólt nem kell megmagyarázni. Joao Félix mozdulata zseniális volt. Ide kell "kötözni" Barcelonába. Szenzációs játékos.

Robi71 2024.01.22. 15:18:03

@Bivi76: Nálam nincs nagy különbség köztük. Az az ügyes játékos, aki szökőévente szerez gólt nem több. Felix normál körülmények között is csak 30-40 milliós játékos...de csak akkor, ha rendben lenne a klub gazdaságilag. A Barca jelenlegi helyzetében még ennyit sem ér.

Robi71 2024.01.22. 15:20:53

@Bivi76: A Barca-nak mostantól olyan játékos kell, aki a különbséget jelenti a pályán. Ügyes, de súlytalan figurákkal tele a pad(lás).

Robi71 2024.01.23. 00:01:50

Még mindig nem tudok magamhoz térni tegnap este óta. Azt hittem Kassain nem lehet túltenni...de igen.

Robi71 2024.01.24. 00:52:00

@Bivi76: Nyári kiszemeltünk jobbszélső posztra Mason Greenwood, a United játékosa aki kölcsönben a Getafe-ban szerepel. A történetét szerintem mindenki ismeri. :)

Bivi76 2024.01.24. 07:29:06

@Robi71: Igen. Ismerem a történetét. A Mesteredzőéknél az egykori MU játékos a kiszemelt, nálam Messinho. "Csak" ennyi a különbség.

Bivi76 2024.01.24. 14:27:12

@Robi71: De gondolom Ők jobban értenek a focihoz mint én. :-)

Celestial1 2024.01.24. 15:36:27

@Bivi76: hát az tuti hogy jobban képben vannak :) de gondolom ez számodra is egyértelmű...neked nekem lehetnek vágyaink dobálózhatunk itt nagy nevekkel..bizti játszanak ilyet Xaviék is otthon aztán szembejön a valóság...

Barcaforever 2024.01.24. 20:06:56

Fiuk,a mai mecsrol valamit?

Bivi76 2024.01.24. 21:49:40

@Barcaforever: Mindenképpen tovább kell jutnunk. Ebben a szezonban ez az egyetlen megszerezhető trófea reálisan nézve. Visca el Barca!

Balázs37. 2024.01.24. 23:27:29

Azért csak sikerült elb....ni

Balázs37. 2024.01.24. 23:37:05

Lamine elfáradt, miért nem hozza be Vitor Roquet?

Balázs37. 2024.01.24. 23:50:52

Semmi baj, majd a Bl-t megnyerjük!!

Robi71 2024.01.25. 00:11:15

A jobb csapat továbbjutott. Remélem megnyerik a kupát. Nekünk maradt a BL....

Davidsonharley 2024.01.25. 00:46:48

Ezt magyarázza meg Xavi..! Ennek a szezonnak nem ilyennek kellett volna lennie. Én legalább is ezzel a játékosállománnyal legalább egy kupát reméltem. A BL-t hagyjuk, semmi realitása. A bajnokságban is mindenkitől kapunk 2-3-4 gólt......mint ahogy most is. Nem is tudom,hogy mikor voltunk ennyire mélyen utoljára. Voltak máskor is rossz szériák, de arra nem emlékszem, hogy aki csak szembe jött velünk az a gólarányát javította. Rohadtul ideges és szomorú vagyok.

Bivi76 2024.01.25. 05:51:40

@Davidsonharley: Már el is kezdte a magyarázkodást. Véleménye szerint korszakos csapat építése zajlik. Kiemelte Yamal (ő mondjuk jogos, mert tényleg klasszis lesz), Cubarsi, Guiu, Fermin, Fort személyét. Ha ezeket érti korszakos csapatépítésen, akkor nagyon nagy rumli van a Mister fejében.

KJDaniel 2024.01.25. 08:56:04

Ez a meccs kivételesen most nem Xavi-n ment el.. Yamal ha a kettő 100%-os zicceréből egyet gólra vált akkor nincs miről beszélni, de a hosszabbításban is voltak helyzeteink.
Amiben Xavi hibázott, hogy a balfék Roberto-t pályára küldte (be is kaptunk miatta egy gólt..), de Fermínt például nem cserélhette be ugyanis nem lehetett fent a pályán több fiatal egy erre vonatkozó szabály miatt.
Romeu-t kellett volna behozni, hogy kicsit egalizáljuk a nyomasztó fizikai fölényét a Bilbaonak a középpályán, de ennyi.

rtghfb 2024.01.25. 09:09:00

@KJDaniel: Szerintem az maga a gáz hogy Yamalt ilyen meccseken kell játszatnunk. Nem való egy 16 éves játékosnak ekkora nyomás, ilyen fizikális ellenfél. Alternatívák meg nem nagyon vannak.

Barcaforever 2024.01.25. 11:50:20

@KJDaniel: szerintem meg Xavin ment el a mecs,ojan otlettelen focit produkaltunk hogy az mar faj

Robi71 2024.01.25. 14:44:02

@Bivi76: Az nem tudom, hogy Yamal klasszis lesz...de láttam a Williams fivéreket és megelégednék azzal, ha az ők szintjüket eléri.

Robi71 2024.01.25. 17:13:44

@Davidsonharley: Számomra is érthetetlen. A tavalyi bajnok csapat jelentősen megerősítve megint bajnoknak és tényezőnek kellene lennie a BL-ben is.
De a Bilbao is remek volt az este. Valverde is kiváló munkát végez. Remek hangulatban a pályán a végsőkig küzdő csapat. Szurkolók, játékosok...egy nagy család. Valóban több, mint egy klub.

Robi71 2024.01.25. 17:23:22

@Bivi76: Echeverri 14,5 millióért a City-é. Xavi Simmons 4 millióért a PSG-től a Lipcséhez került.

Bivi76 2024.01.25. 17:59:24

@Robi71: Erre nem tudok mit mondani. Echeverri nálunk is képben volt. Xavi Simons ennyi pénzt bőven megér. Nem tudom mi lesz ennek a vége, de mélyrepülésben vagyunk sportszakmailag, anyagilag.

Robi71 2024.01.25. 23:03:45

@Bivi76: Mindig volt valahogy...most is így lesz. Szerintem lesz minimum két igazolás...egy vkp és egy szélső. gyanítom arra is megoldást találnak, hogy megtartsuk a két Joao-t.

KJDaniel 2024.01.26. 11:57:10

BREAKING: Klopp a szezon végén távozik a Liverpooltól!
@FabrizioRomano

Laporta, munkára fel!
Csak képzeljétek el, mit tudna kihozni ebből a keretből..

Bivi76 2024.01.26. 11:59:12

@Robi71: Jürgen Klopp idény végén távozik a Liverpool csapatától. Valami módon ide kellene hoznunk, hogy igazi edzőnk legyen, ne egy ilyen.....

barca1994 2024.01.26. 14:38:52

@Bivi76: Kié lessz Jürgen Klopp?

Bivi76 2024.01.26. 14:40:53

@barca1994: Biztos nem a mi edzőnk lesz. Csak álmodoztam! :-)

barca1994 2024.01.26. 14:43:42

@Bivi76: Szerintem kettő csapat jöhet szóba.A Barcelona vagy a Reál Madrid.

KJDaniel 2024.01.26. 15:13:51

@barca1994: A Német válogatottat sem vetném el, esetleg a Bayern-t ha elküldik Tuchelt és Klopp elvállalja a Dortmundos múlt után.

barca1994 2024.01.26. 15:31:13

@KJDaniel: Talán válogatott , Bayern München csak lehet.Tuchel szerintem nem inog a szék alatta,nem jók de most ők sincsenek könnyű helyzetben.

Robi71 2024.01.26. 16:04:24

@Bivi76: Szerintem Klopp pihenni fog egy évet.

Robi71 2024.01.26. 16:43:53

@Bivi76: és Alonso veszi át a helyét. Nagyobb összeget is tennék erre.

Bivi76 2024.01.26. 17:00:38

@Robi71: Én is ezt gondolom. Bár ha nagyon ragaszkodnak a "gegenpressing" stílushoz, amit már nem kellene tanulniuk, lehet szerencsésebb lenne német szakember.

barca1994 2024.01.26. 17:12:52

@Robi71: Ha nincs komolyabb oka rá biztos nem fog pihenni, ez Barcelona lesz.

Robi71 2024.01.26. 18:19:38

@barca1994: 9 éve van a Pool-nál. Hosszú, küzdelmes időszak.

Davidsonharley 2024.01.27. 15:02:18

Két kérdésre is választ kaphattunk ma. Az egyik az,hogy Kloppban ne reménykedjen senki mert pihenni fog miután lelép a Pooltól.. Ezt különben már egy korábbi nyilatkozatában is elmondta.
A másik pedig az, hogy Baldét műteni kell ezért az idényének vége. Nem tudom, hogy ebben a szezonban álltunk-e fel a legerősebb kezdőnkkel. Mindig valaki sérült volt.....és volt persze olyan is amikor 5-6 kezdőnk nem állt a csapat rendelkezésére. Lehetne ezzel magyarázni az eddigi eredménytelenségünket, de tudjuk jól, hogy ez így nem lehet minden esetben magyarázat. Minden szezonunk tele van kérdőjelekkel.....játékosok eladása vétele, edzőkérdés,anyagi helyzet,eredményesség, stb.....ez most hatványozottan igaz erre az idényre.

Bivi76 2024.01.27. 20:38:22

Hazai pályán egy 5-ös. Gondolom most jön a magyarázat, az elnök részéről pedig az edző megerősítésére, a támogatás biztosítása. Bla, bla, bla. Hihetetkeb

rtghfb 2024.01.27. 21:02:24

A jelenlegi dinamika alapján meglepő lenne ha kihúzná Xavi szezon végéig

il Moro 2024.01.27. 21:03:43

@Bivi76: Még pár ilyen meccs és búcsút inthetünk a bl indulásnak is

Balázs37. 2024.01.27. 21:15:54

Sajnos lesz 10 év mire visszatalálunk Európa elitjébe, ha visszakerülünk valaha is. Most az elsődleges cél az első 4.

Balázs37. 2024.01.27. 21:21:12

@Bivi76: egy vergődő csapattól. Régen az ilyenek remegő lábbal jöttek Barcelonába, és mentek is haza 4-el, 5-tel! Most meg idejön a tökutolsó, aztán majdnem megver minket, jaj de szép idők is voltak régen... Alig van minóségi játékos a csapatban. Madridban meg rajtunk röhögnek, hogy mindenféle jött-ment csapat bucira ver bennünket! Nehéz évek jönnek...

Robi71 2024.01.27. 21:33:28

Nem értem mi történik a csapattal. De Jong azt nyilatkozta, hogy a játékosok Xavi mellett állnak, de a pályán ez nem látszik. A múlt szezonban a mostaninál gyengébb és hiányosabb csapat bajnok lett. Most pedig még versenyben sincs.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:21:53

Nem csak a vereség ténye fájdalmas önmagában véve hanem az, hogy meccsről meccsre irdatlan mennyiségű gólt kapunk....és milyeneket!!!... Támadunk, birtokoljuk a labdát, de kontrából vagy más formában aki csak eljut a kapunkig az gólt rúg. Bődületes hibákat követünk el a védekezésünk terén ami ma is látható volt. Pena is határozatlan és "bravúrtalan". (van ilyen szó??) Tudom, hogy sok egyszerre a nagyon fiatal a csapatban akiken nagy a nyomás és még kevés a tapasztalatuk. De sajnos Araújo és Koundé is sokat hibázik. Pedig hát tőlük kéne várnunk a rutint és a higgadt megoldásokat a védelemben. De sajnos minden sorunkat kritika érheti. Középpályánk néha nincs vagy lassú vagy fantáziátlan.....a csatársorunk teljesítménye pedig teljesen rapszodikus. Ezzel a "dolgozunk tovább" nyilatkozattal meg már ki tud azonosulni?? Dolgozunk...dolgozunk...és egyre hátrébb csúszunk...egyre nagyobb gödröt kellene betemetnünk. Komolyan.....most már minden csapat majd annak örül, hogy a Barca ellen fog játszani...??!! Szomorú helyzet, nagyon mélyen vagyunk. Most legalább is egyre kisebb a fény az alagút végén.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:33:28

Gondolom már olvastátok......Xavi az idény végén lelép.
Számomra az az elgondolkodtató, hogy vajon ez önmagában véve mennyire lesz megoldás a Barca helyzetére.?. Itt sokkal több összetevős a probléma. De valamilyen lépést...lépéseket viszont tenni kell.

Balázs37. 2024.01.27. 22:36:33

@Davidsonharley: ép most akartam írni. Megelőztél. Akkor ez ennyi, plusz még jópár játékostól is meg kell szabadulni.

Davidsonharley 2024.01.27. 22:45:14

@Balázs37.: A sok felmerülő kérdés mellet az is rejtély , hogy a szezon hátralevő meccseire ill. közvetlenül a játékosokra ez milyen hatással lesz.

Robi71 2024.01.28. 01:22:05

@Davidsonharley: Megelőzte a kirúgását ezzel. Ami persze most is bekövetkezhet hamarabb, ha így folytatja a csapat...és akkor átmenetileg Marquez veheti át a helyét.
Klopp esetében ez extra motivációt jelenthet a játékosainak, hogy szezon végén szépen búcsúztassák. Xavi esetében ebből semmi jó sem következhet...bajnoki 2. hely vagy megyünk még egy kört a BL-ben?....így is kudarc lesz a szezon.

Celestial1 2024.01.30. 10:42:31

Na Xavi szerint a játékosok végre nyomás nélkül játszhatnak Laporta szerint pedig több lelkesedéssel stb még elérhetünk néhányat a kitűzött célok közül? Akkor most jön a szép játék a sok gól és természetesen a bajnokság és a Bl megnyerése :) csak szólok :)

Robi71 2024.01.30. 14:35:22

@Celestial1: ja, mint a Liverpool-nál Klopp bejelentése után. :)

Robi71 2024.01.30. 14:37:46

Leigazoljuk Lucas Bergvall-t, a Djurgaldens 18 éves középpályását. A játékos már Barcelonában van aláírni a szerződését.
süti beállítások módosítása