A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A sociok panaszt nyújtanak be Bartomeuék ellen

2020. április 22. - caaaatalan

Folytatódik a klub vezetői válsága.

Nyolc socio - akik a Dignitat Blaugrana platform tagjai - hivatalosan panaszt nyújtottak be a klub vezetősége ellen az Esport3 beszámolója szerint.

A sociok panasza szerint a vezetőség nem volt lojális sem a tagokkal, sem a klubbal szemben, amit az utóbbi évek sorozatos botrányaival támasztanak alá.

A Barcagate, vagyis a közösségi média műveletek, amiket a vezetőség és Bartomeu saját népszerűsége növelésére alkalmazott, a folyamatos korrupciós és bűncselekményi vádak, valamint az utóbbi időben kialakult vezetői és morális válság egyaránt indokolják a panasz megtételét.

A nyolc panaszt benyújtó socio: Ricard Faura, Francisco Sol, Xavier Flores, Antoni Sanchez, Anton Miret, Emili Perona, Antoni Domenech és Marc Perona.

Természetesen ettől még nem fog lemondani Bartomeu, és nem is írnak ki azonnal választásokat, de az már egy pozitív jel, hogy a sociok egy része végre megmozdult az ügyben.

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5015630786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Mouse 2020.04.22. 10:21:43

Valaki legyen szíves és magyarázza már el nekem, hogy mi a külömbség a socio-k és a culé-k között.

Amúgy meg nem csodálkozom, hogy Bartomeu és csapata nem mond le. Ha lenne az egyesületnek tulajdonosa, már rég elzavarta volna őket. De így! Így lehet hivatkozni alapszabályokra, a "kiszolgáló" médiát etetni azzal, hogy a drukkerek többsége még mindég őket akarja, meg ilyenek...
Vajon mi lehet az oka, hogy nem mond le? Hát az anyagiak, melyek eddig ömlöttek. Talán most a járvány megteszi a hatását - és menni fognak.

GYLS 2020.04.22. 10:35:01

@Dr Mouse: Röviden:
Az FC Barcelona tulajdonosai a klub pártoló tagjai vagyis “socio”-i, ők azok, akik bele tudnak szólni a klub döntéseibe, szavazati joguk van és más előnyöket élvezhetnek. Ezek száma kb. 180 000 fő, és éves tagdíjat (150-200 euró) fizetnek. Ez a tagdj kb. az éves költségvetés 4-5 %-a.

Eminusz 2020.04.22. 10:45:52

Hoppa! Angol lapertesulesek szerint az Arsenal es a Manchester United is kesz leigazolni Ousmane Dembelet! Az osszeg, amit kinalnak 100 millio euro korul van! Ha igaz, azonnal el kell fogadni!!!

Dr Mouse 2020.04.22. 10:51:15

@GYLS: Értem. Szóval a Barcának van 180.000 tulajdonosa... az annyi mintha egy sem lenne.

GYLS 2020.04.22. 11:00:23

@Dr Mouse: Ez olyan, mint amikor mi választunk helyi vagy országos képviselőket, majd Ők vezetik az önkormányzatokat és az országot. Amikor pedig lejár a mandátum, ismét dönthetünk. Illetve a Barcánál megvan az időközbeni választás lehetősége is (lsd. bizalmatlansági kezdeményezés).

Enter22 2020.04.22. 12:25:22

@Eminusz: Ugye nem hiszed ezt el?

Spacedyevest 2020.04.22. 12:44:48

Hajrá! Hátha valami elindul.

Frenkie82 2020.04.22. 13:26:28

@Eminusz: remélem igaz... bár kétlem hogy egy állandóan sérült játékosért 10 milliót is fizetne Bartomeuékon kívül bárki...

Frenkie82 2020.04.22. 13:35:31

@Dr Mouse: azért egy Barça szurkoló tudhatná, hogy mi fán terem a Culé és a Socio... Culé: egyszerű, mezei Barça rajongó vagy ha úgy tetszik Barça szimpatizáns, szurkoló, mint pl. Te, a többi Barça szurkoló (akár katalán, akár spanyol, akár baszk, akár holland, akár angol, akár magyar, stb.) és így ebben a formában pl. Én is annak tartom magamat... Socio: pártoló tag, akik éves tagdíjat és egyedi tagsági számot kapnak és szavazhatnak ilyen-olyan klubot érintő ügyekben... Legalábbis remélem hogy jól tudom... ;) Nem, nem tulajdonosok... :D Mi is szavazhatunk időnként itthon klf. ügyekben, de nem, nem vagyunk Magyarország tulajdonosai...

kritizator 2020.04.22. 13:45:59

Jó reggelt sociok!

Fel tetszettek ébredni???

kritizator 2020.04.22. 13:46:57

@Dr Mouse: ez olyan mint kurv@ rossz önkormányzati vezető, az sem szokott lemondani

kritizator 2020.04.22. 13:48:58

@Dr Mouse: mondom, olyan mint az önkormányzat, 180000 valasztopolgar,
a következő választásig maximum a fejüket karmolhatjak.

caaaatalan 2020.04.22. 14:03:44

ezt a tanulmányt szívesen ajánlom, mert bár már 4 éves de érdekes adatokat tartalmaz:

file:///C:/Users/drhor/Downloads/4792-Cikk%20sz%C3%B6veg-8809-1-10-20200221.PDF

Raven1975 2020.04.22. 20:18:32

Kommentárt nem igényel a fénykép minden rajta van. Força Barça!
uploads.disquscdn.com/images/b713ca9573409c8cd683463b1e2c4a6d37c9ee861df3d099a14719f7bf06c4db.jpg
Mára ennyi, majd jelentkezem.

katalan2 2020.04.23. 09:36:58

Remélem, minél-hamarabb leváltják ezt a bandát.

Frenkie82 2020.04.23. 10:18:30

@katalan2: 09:36:58-ra: Úgy legyen, ÁMEN!!! ;)

Raven1975 2020.04.23. 17:07:40

Andrés Iniesta életéről szóló dokumentumfilm ingyenesen nézhető a Rakuten TV-n angol felirattal. Kellemes mozizást mindenkinek!
rakuten.tv/hu/movies/andres-iniesta-the-unexpected-hero

Dr Mouse 2020.04.23. 18:33:31

Akkor ugye összegezhethetjük, - hogy a Barcának van 18O,OOO pártoló tagja. Ők a "sociok".
Ebből a 18O ezerből nyolc(!) vette a fáradságot és panaszt nyujtott be az egyesület vezetői ellen... No komment.

Dr Mouse 2020.04.23. 18:33:46

Akkor ugye összegezhethetjük, - hogy a Barcának van 18O,OOO pártoló tagja. Ők a "sociok".
Ebből a 18O ezerből nyolc(!) vette a fáradságot és panaszt nyujtott be az egyesület vezetői ellen... No komment.

caaaatalan 2020.04.23. 20:05:11

@Dr Mouse: igen, ez így stimmel.

Számomra is kérdés, h a sociok miért nem tiltakoznak hevesebben Bartomeu ellen.

kritizator 2020.04.23. 20:45:45

@Dr Mouse: mondom, olyan mint egy önkormányzat : néhány embernek csípi a szemét a polgi erkölcstelensege, a többiek (a többség) meg játsszák a hülyét

Robi71 2020.04.23. 21:39:55

@Dr Mouse: Ez kemény 0,00005%. Nincs itt semmi baj. :(

Robi71 2020.04.23. 23:21:59

@Raven1975: Köszönöm az élményt.

ragi.1990 2020.04.24. 07:07:28

@kritizator: inkább a tipikus csak a szájuk jár de nem cselekednek kategória. Mindenki utálja a fityeszt de mégis mindig mindenki rájuk szavaz

Mihail84 2020.04.24. 07:22:47

@Frenkie82: Ebbe szerintem nincs igazad. Én is nagyon régóta vagyok Barcelona szurkoló ha úgy tetszik culé. De 2015 ig nem foglalkoztam a klub felépítésével. Őszintén minek is foglalkoztam volna. Egy szurkolót nem az érdekli hogy mi a culé vagy mi a socio. Én például azt se tudtam 2015 ig hogy vannak sociok. Hanem a játékosok a játék és hogy nyerjen a csapat. És ettől nem érzem se kevesebb se több szurkolónak magam mint idáig.

Frenkie82 2020.04.24. 08:24:56

@ragi.1990: 07:07:28 - a politikát ne keverjük már ide, köszi !!!

Mihail84 2020.04.24. 08:31:44

@Frenkie82: "09:36:58-ra: Úgy legyen, ÁMEN!!! ;)"
Akkor a vallást se keverjük ide köszi...

ragi.1990 2020.04.24. 08:35:50

@Frenkie82:
volt itt szó polgármestertől kezdve mindenről, de én kérek bocsánatot. ;) egy egyszerű hasonlat volt, mert itt is van több mint 8 ember akinek tele a töke Bartoékkal mégse lépnek csak egymás közt susmognak de amikor lépni kéne akkor persze csitu van.

Frenkie82 2020.04.24. 08:41:31

@Mihail84: Én anno miután elkezdtem szimpatizálni a Barçával, utána pár évre nem sokkal vettem egy könyvet (moly.hu/system/covers/big/covers_182671.jpg?1395418273), elolvastam, majd egyre jobban érdekelt minden, ami a Barçával kapcsolatos. Sokszor meccsek közvetítésénél is mondták, hogy így a sociók, úgy a sociók... Barçás blogok keresése közben találtam olyat is, aminek a nevében benne volt a culé, vagy maga a neve volt az. Rengeteg cikket elolvastam, legyen az bárhol, bármelyik hírportálon, sok hozzászólásom volt pl. az NSO-n is (Nemzeti Sport Online)... Híresebb játékosoknál is írták (cikkekben, blogokban, itt a Barcanoticiason is), mondták sokszor a meccsek alatt, a sporthírekben is, hogy így a sociók, úgy a sociók, ilyen szavazás, olyan szavazás, meg hogy a culék így, úgy, amúgy..., meg ilyen-olyan tiszteletbeli tag, meg örökre megmarad a pártoló tagsága, stb. Szerintem akit v.mennyire is érdekel a klub, az tudja ;) Ez az én véleményem. Másnak meg más. ;) U.i.: egyébként itt a blogon is sokszor elhangzott már a fentiek megemlítése, évekkel ezelőtt is, picit furcsálltam is, hogy egy jó pár éve aktívan blogoló társunk rákérdezett erre... ;) Nem megbántani akartam, csak reagáltam.

Frenkie82 2020.04.24. 08:50:25

@Mihail84: @ragi.1990: Jujjj, v.kik kötekedős kedvükben vannak... Legutóbb se mentem már szavazni, meg jó darabig nem is fogok, hogy miért, az az én dolgom és nem a Barçához, meg a bloghoz tartozik... ;) A másik meg, hogy semmilyen téren nem vagyok vallásos...viszont tiszteletben tartom azokat, akik hisznek egyikben-másikban, csak nekem ne akarják megmondani, hogy ez azért jó, meg azért jó, meg jobb mint a másik, stb., csak hagyjanak békében... Az "ámenezés" szófordulat lett volna... de igaz ami igaz, hibáztam, mert megtévesztő volt... majd megpróbálok jobban odafigyelni :D

ragi.1990 2020.04.24. 09:00:35

@Frenkie82: senkit nem érdekel szavazol e vagy se. Ha nem tudod értelmezni a mondani valómat akkor nagyon sajnálom. De akkor leirom mégegyszer. Egy rohadt példa volt mivel sokan kiakadtak miért csak x tag van a vezetőség ellen. Van több is csak azok megbújnak a háttérben. Teljesen mindegy hogy politika, szurkoló vagy sem. Egyszer Barto a király, egyszer nem. De amikor "lázadni" kéne akkor senki se teszi.

Frenkie82 2020.04.24. 09:12:00

@ragi.1990: "Egy rohadt példa volt mivel sokan kiakadtak miért csak x tag van a vezetőség ellen. Van több is csak azok megbújnak a háttérben. Teljesen mindegy hogy politika, szurkoló vagy sem. Egyszer Barto a király, egyszer nem. De amikor "lázadni" kéne akkor senki se teszi." -> Én, Te, a 3., a 4., az X-ik blogozó mit tudna innen tenni??? Ha tesznek v.mit a pártoló, szavazóképes, lázadóképes tagok, akkor tesznek, ha nem, akkor nem... Minek idegeljem fel magamat? Persze véleményem van nekem is, nekem sem tetszik amit ebben a Barto-érában látok, de most attól, hogy leírom, hogy menjen már el havat kaszálni Kamcsatkára Bartomeu, attól nem tudok érdemben hozzájárulni ehhez ;) Relax ;) Részemről lezártam a történetet, ennek a virtuális adok-kapoknak semmi értelme, se haszna, se hátránya, csak "vitázunk" a "semmiről" ;) Szép napot! ;)

ragi.1990 2020.04.24. 09:47:43

Wernerre kéne rámenni 52 millióért

Mihail84 2020.04.24. 10:07:43

@Frenkie82: Ebben igazad van. Hogy akit érdekel a klub. De sok szurkolót a csapat érdekli és szerintem nagy ívben tesz rá (vagy nem is tudja) ki az elnök a sportigazgató vagy éppen mi a különbség a socio meg a culé között. Ettől még ugyanolyan szurkoló szerintem. Maximum annyi különbséggel hogy nem érdekli a klub ezen oldala és ezáltal nem is olvas utánna.Mint mondtam én 2000 óta vagyok Barca szurkoló de komolyabban csak 2015 óta foglalkozok a klubbal. Elötte én se tudtam ki az elnök vagy az utánpótlás igazgató. De a csapat tagjainak nevét kívűlröl fujtam. Hogy miért? Mert akkoriban az érdekelt kik a csapat tagjai és nem az hogy kik irányítják a klubot. Elhiszem hogy nem akartad megbántani de attól még ez bántóan jött le.

GYLS 2020.04.24. 10:26:28

@Mihail84: Én is igyekszem képben lenni a klubbal. De még azoknál is tovább megyek, akiknél CSAK a csapat a lényeg. Nálam a JÁTÉK és az a fontos, hogy a pályán lássam a játékosokon az AKARÁST!!! Az utóbbi pár évben se játék, se akarás (utóbbinál kivétel egy-két játékos)..

Eminusz 2020.04.24. 10:42:36

@ragi.1990: Nekem mindegy, lenyeg, hogy a Lautaro-Werner duobol az egyik jojjon, mert a kovetkezo generacio 2 legjobb csatararol (aki megszerezheto) beszelunk velemenyem szerint. :)
Engem jobban izgat a kozeppalya.. :/ Sajnos csak De Jong az, akivel hosszu tavon szamolhatunk, mint valamirevalo kozeppalyas... :/ Arthurnak volt alkalma bizonyitani, nem sikerult... (egyes sajtohirek szerint bele lesz foglalva a Lautaro-uzletbe.. nem bannam)
Ebben a zonaban a Havertz-Aouar duora kene ramenni... Havertz-De Jong-Aouar felelmetes kozeppalyank lehetne az elkovetkezo akar 10 evre. :)

ragi.1990 2020.04.24. 11:01:04

@Eminusz: Havertz Werner duóra szavazok. Lautaro ára plusz egy kicsi és jöhetne mindkettő

Frenkie82 2020.04.24. 11:06:28

@Eminusz: pedig Arthurról pont tegnap olvastam, hogy Xavi is el van ájulva picit, hogy mekkora passzkirály és benne meg van a LaMasia DNS, stb.

kritizator 2020.04.24. 11:27:40

@Mihail84: És még sok mindent ne keverjünk ide, rendkívül érzékenyek vagyunk:(

DISTANTxTHUNDER 2020.04.24. 11:58:28

@ragi.1990: Havertz állítólag 100 millio euró-t ér...t tavaly, idén valószínűleg még többet kérhet érte a Leverkusen, és tekintve hogy kb mindenki őt akarja, kérni is fog.. Werner meg sokak szerint már a Bayerné..

Dr Mouse 2020.04.24. 12:17:21

Én úgy gondoltam sokáig, hogy egyetlen "politika mentes" kikapcsolódásom a Barca játéka.
Aztán rájöttem, hogy egyáltalán nem "politika mentes..."
Már az a tény, hogy magyar állampolgárként nem egy Fradinak, vagy Ujpestnek drukkolok, ebben már vastagon benne van a politika. A magyar...
Ahogy a focihoz szorosan kapcsolódik a PÉNZ, úgy a politika is.
Mert mi motivál egy katalóniai lakost, amikor hétről-hétre nézi a Csapat meccseit?
Hát a játék! Meg valamiféle hazafiság!
Na most ha tízezrek gondolnák egyszerre, hogy Bartomeunak illene eltakarodni, akkor nyilván az is megfordul a fejükben, hogy ez kicsiben, de hazaárulás. Talán ez lehet az oka annak, hogy sokan tartják inkább a szájukat, mintsem, hogy nyiltan kiálljanak a jelenlegi vezetés ellen.
Mert az nem itt Pesten, de Barcelonában még jobban látszik, hogy a vezetés korrupt, - amit fényesen igazol az a sok százmilliós értelmetlen játékos vásárlás, amiről itt nap mint nap írunk a blogban.

ragi.1990 2020.04.24. 12:29:35

@DISTANTxTHUNDER:
Havertz menni akar a válság miatt max 100 misi szerintem. Wernerrel kapcsolatban a Poolt olvastam de 150-60 misi lehetne a kettő. Egy Lautaro helyett. De álom édes álom ez is

Eminusz 2020.04.24. 14:41:15

@ragi.1990: Alairnam! :)
@Frenkie82: Haat eleg hosszu lenne a lista, hogy Xavi kiket eltetett.... Mar nem is emlekszem a nagyreszere, de tudom, hogy Alena es Denis Suarez is koztuk volt :) Igaz, oket en is kedveltem, ellenben Arthurral, akinek nemcsak a jateka nem tetszik, de az arca is indokolatlanul nagy.....

sunt 2020.04.24. 18:52:12

Itt változás csak akkor lenne, ha a cskapitányok együtt elmennének David Beckhamhez. Addig helybenjárás. Egy új elnöknek is csak ez után lenne értelme.

Eminusz 2020.04.24. 18:59:18

@sunt: Hacsak az uj elnok nem az o kenyelmuket fogja eloterbe helyezni... :)

sunt 2020.04.24. 19:20:51

@Eminusz: Mondom, akkor kell új elnök, ha már elmentek.

Eminusz 2020.04.24. 20:09:33

@sunt: 2021 utan:
Ter Stegen - Emerson, Todibo, Lenglet, Cucurella - Havertz, De Jong, Aouar - Griezmann, Lautaro, Fati :))

Dr Mouse 2020.04.24. 20:15:34

@Eminusz: Griezmann?... aki elismerte, hogy nem tud cselezni?

Robi71 2020.04.24. 20:17:06

@Eminusz: @DISTANTxTHUNDER: Havertz nem 100 milliós játékos. Ennyit csak egy olyan ostoba klub képes fizetni, mint a Barca. Nem az első lenne. :)

Dr Mouse 2020.04.24. 20:26:10

@Eminusz: Na meg Fati, aki egyelőre csak "igéret" - igérni meg mindenki tud.

Dr Mouse 2020.04.24. 20:29:03

@Eminusz: Na meg Fati, aki egyelőre csak "igéret" - igérni meg mindenki tud.

Robi71 2020.04.24. 20:43:44

Lautaro, Werner, Abraham, David (Ghent) vagy Osimhen (Lille)

Frenkie82 2020.04.24. 21:19:25

Repkednek itt a nevek rendesen :D Mint anno a Total Club Manager 2005-ben :D Csak az a baj, hogy az egy játék volt, ez meg a valóság lenne :D Dembelé, Coutinho, Griezmann, Turán, stb. mind-mind nagyon jól játszottak az előző klubjukban, aztán láthattuk a produkciónét a Barçában... Hiába jönne ide a Liverpool támadó triójából akár két játékos is, akkor se garantálná semmi azt, hogy u.úgy lődöznék a gólokat... Anno a Real Madrid is mintha a Fifa Manager-rel játszott volna, sorra igazolták a France Football által aktuálisan legjobbnak megválasztott játékosokat, és mire mentek vele... Még Thierry Henry is azt mondta, hogy 1 év kellett neki, hogy megszokja a légkört, a játékot, szorgalmasan tolta az edzéseket, jobb és jobb akart lenni, és tulajdonképpen a 2.szezonjára nagyon jól belejött... de neki is kellett egy év ehhez...és azért a(z) Henry egy picit nagyobb név volt, mint akiket nap mint nap olvasni innen-onnan... Én kíváncsian várom, hogy mit hoz a jövő ;) Ja és amit fentebb írtam, nem bántásnak szántam -ne is vegye senki annak!-, természetesen el lehet filózni nyugodtan kiket milyen posztokra, kiknek a helyére, stb., de a puding próbája az evés... ;)

Eminusz 2020.04.24. 22:11:56

@Dr Mouse: Ahhoz kepest eleg szep sikereket ert el.. :) Neki masok az erossegei, amik a Barcelonaban nagyon hasznosak tudnanak lenni... Csak sajnos ez mar nem csapat.. :/
@Robi71: Valamilyen szinten igazad van... Viszont megjegyeznem, hogy a futball mostani generacioja tobb poszton is eleg szegenyes, ami az igazan kiemelkedo jatekosokat illeti. A JHV poszt mellett ilyen a kozeppalyas poszt is, ahol 1 kezemen meg tudom szamolni, hany figyelemremelto jatekos van... De Jong, Rodri, Havertz, Aouar, Fabian Ruiz igy hirtelen ennyi jut eszembe... Kozuluk sajnos egyik sincs a “regiek” szintjen, de meg mindig ok a legjobbak a jelenlegi felhozatalbol... Ami Havertzet illeti, Frenkien kivul barmelyik kozeppalyasunk helyett elfogadnam! :)

Robi71 2020.04.24. 22:15:30

@Frenkie82: "Anno a Real Madrid is mintha a Fifa Manager-rel játszott volna, sorra igazolták a France Football által aktuálisan legjobbnak megválasztott játékosokat, és mire mentek vele..."
Sokra, ameddig el nem adták Makelele-t. :)))

DISTANTxTHUNDER 2020.04.24. 22:24:51

@Robi71: A Leverkusennek eszében sincs eladni.. úgy vannak vele hogy ha van olyan elmebeteg aki képes bármennyit fizetni akkor jól kihasználják.. bár, ha egy Tonalit a Brescia 70 milliora áraz be (gondolom csak nekünk szól ez az ajánlat), akkor Havertz árán meg sem lepődök :)

DISTANTxTHUNDER 2020.04.24. 22:34:17

@Frenkie82: Szerintem sem az igazolásokban kell látni a csapat problémáinak megoldását.. úgy szeretnék már egyszer egy olyan nyarat amiből kimarad a Barca, mert nem kell igazolni.. amíg nincs koncepciója a csapatnak, addig igazolhatunk akárkit.. látjuk, mik derülnek ki Valverde edzésmódszereiről (amit lehetett is látni az edző videókon meg a csapat teljesítményén is).. 40-50 perces cicázásokkal játszhat nálunk akárni, előbb utóbb le fog butulni, a fiatalokat pedig teljesen esélytelen így beépíteni.. Setiennel kapcsolatban bizakodó vagyok, bár nála meg előjönnek olyan hibák amik miatt tulajdonképp a Betistől is elküldték, ez pedig a védekezés (ami nincs mióta átvette a csapatot)..

Eminusz 2020.04.24. 22:38:41

@Robi71: Ilyen a piac. El kell fogadni. :)

Robi71 2020.04.24. 22:43:58

@Eminusz:
U23 (4231):
Donnarumma - Alexander-Arnold, De Ligt, D. Sanchez, Davies- De Jong, Valverde - , Felix (Havertz)- Coman, Mbappé (Martinez), Sancho
Ezekből hány szerezhető meg? :)

Robi71 2020.04.24. 22:48:17

@Eminusz: Ha megint 100+ milliós játékost igazolunk, akkor az ne Havertz legyen. :)

Robi71 2020.04.24. 22:51:04

@DISTANTxTHUNDER: Valverde korábban a Bilbao sikeres edzője is volt. Ha van kondícionálisan erős csapat, akkor a Bilbao mindig is az volt. Ez hogy lehet?

Robi71 2020.04.24. 22:54:48

@DISTANTxTHUNDER: Tonali maradni fog az olasz bajnokságban...gyanítom a Juve. Ahogy Havertz is valószínű a Bayern-nél fog kikötni, ahogy minden valamirevaló német játékos (gyanítom Werner is "lefoglalózva", de ameddig Lewa ilyen remek formában van, addig "jegelik").
Tonali 60, Havertz max 80-ért fog elkelni.

JasoN 2020.04.25. 01:58:34

Milyen érdekes, hogy mennyire rosszul ítélhetnek meg egy játékost más játékosok.

www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/liverpool-tudtam-hogy-felultettuk-a-chelsea-t-torresszel-2759223

Les Corts 2020.04.25. 05:12:06

@Robi71: Úgy,hogy a volt klasszisaink/Messi mindig az/ nem akarnak edzeni.

Robi71 2020.04.25. 07:41:04

@Les Corts: Ezen nagyon meglepődnék. A világ legprofibb játékosairól beszélünk, akik meghatározó játékosok mind klub, mind válogatott szinten.

Les Corts 2020.04.25. 07:57:33

@Robi71: Pedig erre utalnak a nyilatkozatok és a sok sérülés.

Bivi76 2020.04.25. 08:31:56

@Robi71: Az Általad felsorolt U23 - as csapatból mindenki megszerezhető. Tudod mi kell hozzá? Ami a Realnak nagy mennyiségben van, nekünk meg semmi

Bivi76 2020.04.25. 08:39:36

@Robi71: Fizetések felszabadítása nélkül nem lesz egy árva fityingünk sem játékost vásárolni. Nem realítás a nap mint nap felmerülő nevek leigazolása. Maximum csere - bere lesz, de azt inkább hagyjuk is! Tegnapi Elmundo szerint Arthur - Pjanics, és Semedo vagy Umtiti - Ndombele körvonalazódik. Egy másik hír szerint a csapatunk nem számol a Betisben kölcsönben lévő Emersonnal (óriási hiba), 20 millió euróért eladó címkét tettünk rá. Sorban állnak érte angol klubbok. Totális fejetlenség, pénztelenség, kapkodás jellemzi a klubot. Nem tudom meddig megy ez így tovább! :-(

g4brielsmith 2020.04.25. 09:08:33

Így utólag visszagondolva a hozzászólásaimon Havertz teljesen felesleges lenne hozzánk. Viszont balra egy Depayra égető szükség lenne, ahogy egy Upamecano-Pau Torres duóra is hátul. Egy Semedo-Cancelo csere üzlet nem lenne rossz, de mi lenne Wagué és Emerson sorsa? :/ Nekem már a kezdetektől unszipatikus Jordi Alba, ezért Nálam Grimaldo visszahozása lenne az első. Középen lehet egy Ndombele jó lenne De Jongal. Viszont egy irányitó és gólérzékeny kp-ra égető szükség lenne.. Eriksen vagy Bruno Fernandes erre tökéletes lett volna, dehát miért is igazoltuk volna le. Simán odaadnám Arthur, Vidal, Rakitic triot Lukakuert plusz ha még kell minimális pénz. Nálam ez lenne a csapat kb..
Ter Stegen-Cancelo, Upamecano, Pau T., Grimaldo-Ndombele,De Jong-Depay,Fernandes,?-Lukaku

GYLS 2020.04.25. 09:37:03

A klubnak, mivel a következő költségvetési évben nem lesz egymilliárdos bevétele, alapból csökkenteni kell a béreken, hiszen alatta kell maradni az FFP és a LIGA által előírt 70%-nál. Megjegyzem, nem az egymilliárd 70%-nál, hiszen az összbevételből működik minden a klubnál (tartalékcsapat, korosztályos csapatok, női szakág, futsal, kosárlabda, kézilabda, teremhoki, egyéb a működéshez szükséges kiadások, igazolásra elkülönített összeg, stb.). Az első csapat jelenlegi összbére kb. netto 300 milla. Ezt kell csökkenteni 100 milliós bevétel kiesésenként 50 millával. Azaz 900 millánál kb. 250, 800 millánál kb. 200 milla lehet maximum a nagycsapat bérkerete. Szerintem most ennek megoldása a legnagyobb feladat, azaz kik férnek bele a 200-250 millába. A már megszerzett (de még nem kifizetett) 3 új játékossal, a kölcsönből visszaérkezőkkel és egy-két B-s játékossal kb. 32-35 főből kell Setiennek egy versenyképes, 20-22 fős keretet kialakítania. Akár új igazolás nélkül is van tehát mozgástér.

julio alberto 2020.04.25. 09:59:32

@Bivi76: Újabb remek üzletek kilátásba?Pjanic Arthur csere tök jónak tűnik a Juventus számára..újabb 30 éves játékossal fiatalítanák az amúgy is alacsony életkorú Barcelona keretet.Ndombele...na ő sem kell a kutyának sem a PL-ba(Pogba 2),ide viszont nagyon jó lenne ez nem kérdés,főleg ha Semedo,Umtiti duót adnák érte cserébe.Emerson meg minek?Ha megy Semedo akkor is ott lesz a páratlan nagy tudású Sergi Roberto,másik oldalon Alba,kell ennél jobb,ugye hogy nem?Sergi Roberto,Pique,Lenglet,Alba védősor bérelt helye garantál,ez garancia is egyben a remek tevékenységük folytatására.Jöhet még Brozovic és Martinez és kész is a csapat a következő idényre,idényekre...

Bivi76 2020.04.25. 10:04:11

@julio alberto: Én nem tudom ezeknek mennyi valóságalapjuk van, de az Elmundo - n olvastam, az meg FC Barcelona közeli sportnapilap. Ha igazak ezek a tervek, szégyelljék magukat! Az a klub, ahol Romario, Laudrup, Koeman, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Henry, Eto'o, Deco, stb. játszott, eddig jutott!

Robi71 2020.04.25. 10:37:15

@Bivi76: Ott sincs több, ne aggódj. Ugyan olyan eszetlenül szórják a pénz a Real-nál is. Talán egy nüansznyival értelmesebben. De ott sem lesz Mbappé...legalábbis nem most nyáron.

Robi71 2020.04.25. 10:39:42

@Bivi76: Ne ülj fel a pletykáknak. Csak az valós, ami már megtörtént. :)
De abban igazad van, sok jóra nem számíthatunk.

Robi71 2020.04.25. 10:48:02

@Bivi76: A telített fizetési keret csak egy probléma a sok közül. De a legnagyobb az elmúlt évek eszetlen túlköltekezése. A Barto-Rosell páros 9 év alatt 1,2 milliárdot tapsolt el felesleges, haszonralan, túlátazott igazolásokra. Eszméletlen fejetlenség és koncepcióhiány vezetett oda, hogy moszanra kiürült a kassza. Nehéz pozitívumot találni, amibe kapaszkodni lehetne a jövővel kapcsolatban.

Bivi76 2020.04.25. 10:51:15

@Robi71: Ebben egyetértünk.Én sem látok pozitív jövőképet sajnos! :-(

DISTANTxTHUNDER 2020.04.25. 11:16:05

@GYLS: Setiennek nincs nagy mozgástere mert a 33-35 fős keretből is ugyanarra a pár használható játékosra tudná felépíteni a csapatot mint 20-22 fő esetében.. Ter Stegen, Semedo, Lenglet, Piqué, Alba, De Jong, Arthur, Busquets, Coutinho, Griezmann, Suarez, Dembelé, Messi.. nagyjából ennyi, de közülük Busquets, Piqué es Alba inkább már kiegészítőként kellene szerepeljenek, Dembi állandóan sérült és vele inkább csak azért kell számolni mert nem tudjuk kinek eladni..plusz számolhatunk még pár saját neveléssel, mint Puig vagy Fati.. de ez nagyon kevés nemzetközi top szinten.. szerintem kell igazolni ehhez.. Martineznek nem vagyok híve, de talán a legígéretesebb center akiben benne van a sokoldalúság.. ha tényleg kell center, márpedig kell, akkor el kell hozni az Interből amíg nem hosszabbít.. ezen kívül egy bal szélsőre nagy szükség lenne, plusz egy középpályásra is mert ott tudnánk megszabaulni a legnagyobb feleslegtől, és ha így lesz akkor kell legalább 1 minőségi igazolás.. hogy ez Tonali, Aouar, Havertz vagy Van de Beek lesz az mindegy..

GYLS 2020.04.25. 12:28:40

@DISTANTxTHUNDER: Amint írtam, itt az elsődleges feladat az lesz, hogy a csökkenő bevételek miatt hogyan fog a bérkeret előírásainak megfelelni a klub. A jelenlegi is csúcsra van járatva, ami azt jelenti hogy a kiesés miatt vagy csökkenteni kell a fizetéseket, vagy létszámában még szűkösebb kerettel nekimenni a következő szezonnak. A JÓL megfizetettek távozni nem szeretnének (márpedig ezekből bőségesen van), az igazi erősítést jelentő jelöltek bagóért nem jönnek. Emiatt pedig mély és minőségi keret netto 200-250 milla bérkeretből nem lesz. Én már pár hete épp emiatt nem is véleményezem a médium által feldobott neveket. Annyi valóságalapja van, mint akiket mi leírogatunk egymásnak.

jani888 2020.04.25. 14:58:57

@Robi71: Pontosan így van.De nemcsak a Bilbao , mindig, minden csapata sokat futó,erőszakos, ütközni tudó ( akaró), fizikálisan erős volt . Itt ezt talán nem is próbálta megvalósítani ,talán próbálta ,de nem voltak rá vevők .És Messit leszámítva már hiányzott a mersz ,a váratlan húzás ,a zsenialitás . A Ligát így is behúztuk , de a BL- ben,amikor egy küzdő-Róma ,Liverpool - csapattal találkoztunk ,buktunk...

Robi71 2020.04.25. 16:03:14

@jani888: A Barca a legjobb időkben sem volt egy soat futó, ütközős csapat. Sőt, az ilyan csapatokat pontos passzjátékkal, azonnali letámadással, a tiki-takával fegyvereztük le, kergettük őrületbe azzal, hogy csak nyomozni tudták a labdát.
Ez most hiányzik, lassúak és kiszámíthatóak lettük és ha korábban 4-5 játékosunk volt képes a váratlan húzásra, mostanra csak Messi maradt. Ezért kellett volna egy jó Coutinho és Dembélé, de hát....
süti beállítások módosítása