A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Dembélé: "Hamarosan újra kezdő leszek"

2018. október 30. - Berbatov

Ousmane Dembélé a francia Telefootnak adott interjút. Mostanában a kritikák kereszttüzébe került a fiatal francia szélső, és a Barcelonában is a kispadra szorult. 

"A Barcelona utóbbi meccsein a kispadon voltam, remélhetőleg hamar megfordítom ezt a helyzetet. Vissza akarok térni a kezdőcsapatba. Hiányzik a játék, viszont fejlődnöm kell a támadóharmadban, és kerülnöm a buta labdavesztéseket. Messi azt tanácsolta focizzak úgy, mint Dortmundban, a tudásomhoz mérten. Eltökélt vagyok, minden mérkőzésen bizonyítanom kell." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr2314332367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celestial 2018.10.30. 10:10:16

Hihetetlenül tehetséges!
Én bízok benne!
Hajrá Dembi!
Sikerülni fog!

Balázs37. 2018.10.30. 10:13:16

Holnap megmutathatja a kupában

H.Stoichkov 2018.10.30. 10:24:45

Akkor ne késs el bameg... :) én késhetek, de nem is keresek annyit, mint Te :P

Raven1975 2018.10.30. 10:29:44

Ez a beszéd Dembélé! Fel a fejjel és ne a falnak!

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 10:40:48

Robi nagyon vár vissza a kezdőbe :)

Robi71 2018.10.30. 10:43:15

@DISTANTxTHUNDER: Nem engem kell meggyőzzön, hogy ott a helye. :)

LDzsi 2018.10.30. 11:13:31

@Robi71: hát téged sose fog meggyőzni az is biztos :D

Robi71 2018.10.30. 11:19:55

@LDzsi: belülről rohadt az alma :(

H.Stoichkov 2018.10.30. 11:26:40

Hála melonak, hogy jól játszik és ezért előreküldhette a cout vagy szimplán valverde fél év után végre megnézte coutinho profilját és rájött, hogy a brazil helye a balszélen van elől. Szóval így van egy cou, lajos, messi sorunk, ahol dembele cserének szorult, ami azért vicces, mert végül a rajtunk ragatt rafi játsza a cserét... és így a csere (dembi) cseréje (malcom) meg sehol nincs. hmm van itt pad kérem szépen.

sunt 2018.10.30. 11:29:51

Nem tudom, hzogy D. csak az ára miatt bajsza egyesek csőrét, vagy más miatt. Rég volt már igazi csatártehetségünk.

celestial 2018.10.30. 12:07:45

@sunt: más miatt...az ár miatt ultranevetséges siránkozni....mint ha közük lenne hozzá...
Meg tudod sokaknál a szomszéd fűje...

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 12:39:22

@celestial: Na igen, bezzeg Mbappe már 10 gólos 11 meccsen :)

Robi71 2018.10.30. 12:52:47

@DISTANTxTHUNDER: 10 meccs, 12 gól, 4 gólpassz

Bolha Giliszta Lovacska 2018.10.30. 12:59:24

@Robi71: ja hogy nála jók ezek az adatok csak Neymarnál lehet fölhozni hogy a francia kiscsapatoknak lőtte őket?

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 13:01:42

@Robi71: Igaz :/ Viszont nehéz komolyan venni egy olyan oldalt ahol Mbappé es Neymar is ugyanannyit ér mint Messi... ha ez igaz lenne akkor a PSG valószínűleg nem állna csak a 3.helyen a BL csoportban, a Pool és a Napoly mögött..

Robi71 2018.10.30. 13:04:01

@Bolha Giliszta Lovacska: azért volt egy mesternégyes a Lyon ellen és a Pool ellen is betalált.

LDzsi 2018.10.30. 13:06:27

@Robi71: tehát a transfermarkt szerint Savic (15. hely) értékesebb Eriksennél (26. hely), de ez még nem jelenti azt hogy jobb is. Noha nem egy poszton játszanak, azért a dán a PL egyik ha nem a legjobb középpályása, de a világon is benne van a top 5-ben szerintem, míg Savic nem igazán. Azért erre alapozni hogy ki jobb a másiknál, nem elég erős érv :)

Robi71 2018.10.30. 13:07:41

@DISTANTxTHUNDER: Ez a legkomolyabb oldal ilyen téren. Az ár megállapításánál figyelembe veszik a képességet, a potenciált, a kort, a marketingértéket, stb.
Nyilván Messi a legjobb, de ő már 31. Nyilván Neymar a legpiacképesebb...csak ha így folytatja, akkor "csak" ezzel is marad. Mbappé a jövő.

Robi71 2018.10.30. 13:09:18

@LDzsi: lásd 2018.10.30. 13:07:41.

Balázs37. 2018.10.30. 13:09:37

A francia foci sem Neymarnak, sem Mbappenak nem kihívás

Robi71 2018.10.30. 13:11:37

@LDzsi: Szerinted a transfermarkt hülyeségeket állít...de te tudod, hogy ki jobb Eriksen és Savic között. Nem neked kellene szerkesztened a transfermarkt?

LDzsi 2018.10.30. 13:23:26

@Robi71: de, sokkal pofásabb dizájnt raknék rá ;) Nem hülyeség, csak erre alapozni mindent az hülyeség. Ahogyan totál hülyeség csak a statisztikákra hagyatkozni...

kritizator 2018.10.30. 13:25:06

@DISTANTxTHUNDER: egy csapat azért nemcsak két emberből áll ...

Robi71 2018.10.30. 13:27:06

@LDzsi: Ki alapozik statisztikára?

LDzsi 2018.10.30. 13:27:28

@Robi71: egyébként érdekes, hogy jelen helyzetben a statisztikára hivatkozol, mivel az a te igazadat erősíti, viszont mikor szó volt hogy Dembele (ha jól emlékszek) 4 meccsből 3 gólt szerzett és ezek döntő gólok voltak, akkor érdekes módon a statisztika nem érdekelt :)

Robi71 2018.10.30. 13:36:45

@LDzsi: Remélem, hogy nem a "Dembélé jobb, mint Mbappé"-hoz akarsz kilyukadni?
Ez már régen nem kérdés, max egy-két elvetemült Dembi szurkolónál.
De ott van Jesus, Rashford, Richarlison, Chiesa, Pulisic, Ünder...vagy az új felfedezett Sancho. Fantasztikus konkurencia...lehet bizonyítani, hajrá.
De mondhatnám Vinicius vagy Rodrygo....na ezekkel szemben ciki lenne alulmaradni.

LDzsi 2018.10.30. 13:43:38

@Robi71: hát nem azért másoltad be? :D

LDzsi 2018.10.30. 13:50:01

@Robi71: nem mondtam hogy jobb, de azért van egy kis torzítás.

Robi71 2018.10.30. 13:58:36

@LDzsi: csak helyretettem DxT hiányos statisztikáját. Nem érdekes.
Torzítás? Mire gondolsz?

celestial 2018.10.30. 13:59:40

Jajj Mbappe mekkora király hogy sok gólt rúg de Paco nem az ( kb azonos mutatók) mert ő ezt a német bajnokságban teszi és amúgy sem "barcaszint"....
Hagyjuk már ezt a kettős mércét meg a mindig más utáni nyálcsorgatást...nevetséges...
Nyilván nem azt mondtam hogy Mbappe nem válna be nálunk de egyáltalán nem biztos meg lehetne itt sírni még kb 20 játékosért..de nem látom értelmét...

LDzsi 2018.10.30. 14:06:02

@Robi71: torzítás az amiről eddig írtam.

@celestial: na ez az...

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 14:08:35

@Robi71: Amit köszönök is :) MBappénak amúgy szerintem csak ugró deszka a PSG, mert latszik hogy már rég kinőtte azt a szintet.. a következő klubjára leszek kíváncsi, már ha lesz ilyen :)

Robi71 2018.10.30. 14:16:06

@celestial: Te még akkor is Dembi rajongó leszel, mikor már régen nem Barca játékos lesz. :)

Robi71 2018.10.30. 14:22:28

@DISTANTxTHUNDER: Durva, ahogy fejlődik a srác. Kb. másfél évvel ezelőtt csak a szakértők ismerték. Aztán robbantott a Monaco-nál a szezon második felében és mindenki róla beszélt. Egy szezont töltött a PSG-nél és sokak szerint (ahogy a te is) már azt is kinőtte. Közben volt egy VB is, ahol megint "robbant".
Nagyot fogott vele a PSG, akik annak ellenére, hogy egy vagyont fizettek Neymar-ért....ragaszkodtak hozzá. Egy kis pénzügyi manipuláció segítségével meg is szerezték.
És még mindig csak 19 éves. Messi óta nem "robbant" ekkorát egy fiatal tehetség. Hova tovább? :)

2018.10.30. 14:24:43

A két játékos ára se volt ugyan az.
Dembélé 105M + változók
Mbappé 180M + változók? + egy év kölcsön,gondolom az se volt ingyen

Robi71 2018.10.30. 14:26:43

@celestial: Paco képességeivel mindenki tisztában van. Tárgytalan.
Ellenben ott van ez a Sancho gyerek (18 éves), aki valami parádés szezont fut eddig. Érte is ajánlunk majd 145 milliót? ...ha nem veszi vissza a City?

Robi71 2018.10.30. 14:27:55

@ntibi67: Neymar árából futotta volna. :)
De ott volt a "low cost" Salah, aki nem kellett.

2018.10.30. 14:42:47

Én biztos nem örültem volna egy egyszezonos Salahnak

Robi71 2018.10.30. 15:14:04

@ntibi67: Egyszezonos? Elfelejtett focizni? Követed a Pool meccseit?

2018.10.30. 15:48:30

Igen,szerintem egyszezonos.Nem lesz neki még egy olyan mint a tavalyi.Volt egy kiugró szezonja és ennyi volt.Számomra egy tucat focista.

Bcn 2018.10.30. 15:52:33

ASSbappe lőtt gólt a poolnak, sőt csodaszép assistot is adott nekik! Ja és a Marseille ellen azért nem volt kezdő, mert Rabiottal együtt késett a "meeting"ről. De persze ő ilyet nem tehet, mi is lenne akkor a Dembelés agendával! Thoughts??

Robi71 2018.10.30. 16:02:55

@Bcn: Ja, csak amikor szorult a Tuchel gatyája beküldte és megmentette a meccset.
Dembi renitens a témában...ja, és nem szorulunk az ő "megmentő" játékára sem.
Amúgy tényleg gáz, Kylian is és Rabiot is...komolytalan mind a kettő. Nem is értem miért merült fel a leigazolásuk. :)

Robi71 2018.10.30. 16:09:47

@ntibi67: Én nem ma követem a játékát. Láttam ahogy a Roma-ban gólkirályt csinált Dzeko-ból (15 gólpassz mellett még 19 gól), aki azóta is "siratja".
A tavaly pedig olyan szezont produkált a Pool-ban, hogy ihaj. Nyilván az nem ismételheti meg, mert akkor ő lenne az "új Messi". Emellett a Pool játéka is jelentősen megváltozott a minőségi igazolásokkal. Már nemcsak belőle áll a Pool sikere. Remek játékos, hidd el....nem lett volna lutri, mint Dembi. :(

2018.10.30. 16:11:23

@Robi71: Nálad és az éppen ma általad bírált sajtóban merült fel a leigazolásuk.

Robi71 2018.10.30. 16:18:26

@Robi71: Azért van különbség egy kósza- és egy hónapokon keresztül minden sajtóorgánumból terjedő hír között. De te ezt jobban tudod nyilván, hisz több ideig tartózkodsz Barcelona-ban, mint Mo-n. Vagy már kint is laksz?

2018.10.30. 16:18:43

Tőlem követheted serdülő kora óta is.Amit el is tudok rólad képzelni,mert amit olvasok tőled,megerősít abban,hogy kicsiny országunkban,nincs még egy ekkora lexikális és napi labdarúgó hírekben jártas ember mint Te.Szóval tőlem követheteted akár milyen régen a játékát,nálam akkor is tucat játékos.

sunt 2018.10.30. 16:21:49

A szomszéd rétje mindig zöldebb. Az kétségtelen, hogy a Dembelé - Valverde találkozás rosszul sikerült. A folytatást majd meglátjuk. És azzal persze senki se foglalkozik, hogy mekkora fogás volt Arthur leigazolása.

Robi71 2018.10.30. 16:24:27

@ntibi67: De van. Ott van például Alberto...ő egyidőben több csapatot is közelről figyel. De te is....elég ha csak az én kommenteimet elolvasod. :)
Tucat?...oké, mindent értek.

Robi71 2018.10.30. 16:25:38

@sunt: "Dembelé - Valverde találkozás rosszul sikerült"? ....ez jó. Ebben a megfogalmazásban nem nem olvastam. :)

2018.10.30. 16:27:18

@Robi71: Tőlem nem olvastál még kamu híreket.Az a te reszortod,hiszen ma is megosztottak velünk,hogy napi közel 100 sport cikket olvasol el.Szóval Te látsz el minket mindenféle kamu hírekkel.Attól hogy én sokat járok Barca meccsekre még nem hiszem magamról,hogy jól értesült lennék.Engem nem a hírek begyűjtése vonz Barcelonába,ha nem a csapat iránti szeretetem.

Robi71 2018.10.30. 16:27:27

@sunt: "A szomszéd rétje mindig zöldebb"...te is tudod, hogy nem erről van szó. De azért elfogult óvodások se legyünk. :)

Robi71 2018.10.30. 16:33:16

@ntibi67: Olvasok, de nem megosztok. Megteszik itt mások helyettem.
Ne csak szeresd a csapatot, hanem higgy benne...és a tiéd lesz a "mennyek országa".

Robi71 2018.10.30. 16:35:25

@sunt: Azért nincs szó arról, hogy "mekkora fogás volt Arthur leigazolása."...mert most Dembi eltökélt szándékáról van szó, hogy bizonyítson és visszakerüljön a kezdőbe. Ez mindennél fontosabb hír. :)

RAJDEN 2018.10.30. 16:46:03

RAC1 szerint télen megpróbálhatja a klub eladni Dembelét

2018.10.30. 16:50:59

@RAJDEN: Újabb kamuhír.Télen az ad el játékost aki vagy anyagilag meg van szorulva,vagy minden áron meg akar szabadulni egy játékostól.Szerintem ezek egyike se igaz a Barcára.

Bcn 2018.10.30. 17:16:31

@Robi71: Végülis Dembele nem lőtt győztes gólt a Sevillának nyáron, nem lőtt győztes gólt a Valladoid és a Real Sociedad ellen. Ő nem volt "megmentő", ő az írásaid alapján buta, ösztönlény stb. Fura.

celestial 2018.10.30. 17:21:57

@Bcn: az nem számít ....robi csak a neki tetsző őt igazoló dolgokról hajlandó tudomást venni....

Robi71 2018.10.30. 17:31:36

@RAJDEN: Erről lehet olvasni mindenhol, hogy már a télen próbálunk megszabadulni Dembi-től, sőt a legtöbben egyenesen egy Neymar cseréről beszélnek. Mivel képtelenségnek tartom èn is, meg sem említettem...ntibi :)
Még ha valóban is szabadulni akarunk tőle, nem lesz egyszerű. Mi ár alatt, őt pedig kevesebb fizetés elfogadásáról való meggyőzésével tudjuk csak elpasszolni. Előbbit igen, uróbbit nem tudom elképzelni (újabb Turan eset)...hacsak meg nem embereli magát.

Robi71 2018.10.30. 17:34:25

@celestial: Mégegyszer leírom...nem engem kell meggyőzni. Ki vagyok én? :)

LDzsi 2018.10.30. 17:50:37

@Robi71: tudod mit? Kívánom hogy adják el télen, hozzák ide Salaht vagy MBappet. Csak az a gond hogy ezzel sem szabadulnánk meg tőled :( Utána kire szállnál rá? Visszatérsz Robertohoz vagy Umtitihez, esetleg Semedo vagy Lenglet?

2018.10.30. 17:54:30

@Robi71: Érdekesen logikád van.Egy kamu hírre először leírod,hogy szerinted képtelenség.Azután a következő bekezdésedben meg levezetés,hogy tudnád mégis elképzelni.Persze a mögöttes szándékod kiolvasható,hogy Dembélét csak a pénz érdekli.Látszik a rövtávú memóriáddal gond lehet,hiszen egy olyan cikk alatt kommentelsz Debéléről negatív kontextusban,amiben Dembélé nyilatkozza,hogy eltökélt szándéka visszakerülni a kezdőbe.

celestial 2018.10.30. 17:55:21

@LDzsi: egyenes választ ne is várjál...

Raven1975 2018.10.30. 18:02:06

Egyelőre csak sajtóértesülés, de arról szólnak a hírek, hogy Umtiti a hétvégén emelkedőkön végrehajtott futásokat fog végezni és ha ott minden rendben lesz, az Atlético elleni bajnokira megkaphatja a játékengedélyt.

Robi71 2018.10.30. 18:05:46

@LDzsi: Hogy kerül ide Semedo ès Lenglet? Nagyon elborultál, nem?
Csak szeretnél megszabadulni Dembi-től ès csak szeretnéd ittlátni Mbappè-t vahy Salah-t...teljesen remènytelen.
Miért akarnál megszabadulni tőlem? Nélkülem túl nagy lenne a félreértés...akarom mondani az egyetértés. Nem lenne kivel vitázni, nem? ...ha mindenki csak bólogatna.

Robi71 2018.10.30. 18:07:35

@ntibi67: Félreértesz, engem is...Dembélé-t is. :)

LDzsi 2018.10.30. 18:10:29

@Robi71: Hogy kerülnek ide? Úgy hogy újak, azokat pedig általában kipécézed. Megmondom őszintén, Salah számomra is csak egy szezonos játékos, alig hallani róla így hogy már nem ő van a középpontban. Mbappéval meg várjunk még. Inkább fárasztó vagy, mintsem egy vitapartner, akivel az ember szívesen cserélne véleményt. Régóta olvasom a blogot, nem úgy látom hogy mindenkinek egyezne a véleménye.

barcainiesta8 2018.10.30. 18:12:07

www.youtube.com/watch?v=kiLI--WaChI

Akit érdekel a meccs taktikai része, az mindenképp nézze meg. A videó közepén beszél a letámadásáról mindkét csapatnak, hogy csak a középpálya és a csatársor támad le ezzel a középpályán iszonyat nagy területet hagyva. Szerintem ilyenkor jön ki, hogy Ter Stegen mennyire jó kapus és mekkora kincs, hogy lábbal így tud játszani.

Robi71 2018.10.30. 18:24:49

@LDzsi: Amióta itt van Semedo szorgalmazom az ő játékát. Most azon is kíváncsi vagyok, hogy Umtiti visszatérésével visszaültetjük-e Lenglet-a padra?...én nem tenném.
Előtted vagyok a blogon. Anno jobb volt a minőség. Több volt a hozzáértő, az egyéni vélemény, az egyéniség.

faramuci69 2018.10.30. 18:30:27

Kicsit kezd megint uncsi lenni Robi csesztetése. Szerintem nincs itt semmi ellentmondás. Nem gondolom, hogy Robi utálja Dembélét. Miért tenné? Hogy drágán vettük volna? Ez nem kérdés! Hogy kockázatos vétel volt? Ez sem kérdés. Ugyanakkor a vezetőség látta benne a nagy lehetőséget, ezért kockáztattak. A srác kierőszakolta az eladását, ez nem volt feltétlenül szimpatikus húzás tőle. Mondjuk azt nem tudjuk, milyen megállapodása volt a Dortmunddal korábbról, mit ígértek meg neki. A tavalyi éve nem volt szerencsés, de idén voltak biztató jelek.
Mindenesetre Pappné előrébb tart, most úgy tűnik, ő lesz a nagyobb játékos. Ezt azért sok tény is alátámasztja. Persze ettől még semmi garancia arra, hogy ez így is lesz. Dembi kint volt a VB-n, de Dösampsz nem sokat játszatta. Szerintem az ok egyértelmű. Nem tudja a tehetségét átkonvertálni a meccsekre. Nem elég a kontrajátékban villogni. Dortmund nagyon feküdt neki. A Barcában a labdatartás nagyon fontos faktor, ebben nem elég jó. Persze ott van benne a váratlan, de Leo és Lajos mellett nehezen visel el a csapatunk egy újabb támadót, aki ne tud védekezni. Van hogy bejön a kockáztatás, lőtte rendesen a gólokat Dembi a szezon elején, de ettől még a komoly szerkezeti gondok voltak. Lassú volt a középpálya, nem elég masszív. Arthur szerepeltetése adta magát, nagy-nagy szerencsénkre a srác eddig sokkal jobb a vártnál. Persze ezt sokan megjósolták. Kár, hogy más esetében is, aztán nagyokat koppantunk. Szóval Arthur beállítása újra hozta a 4-4-2-őt, attól függően, hogy Cou hol játszik. Mindenesetre a csapat javulása látványos volt. Lehet ennek nem csak Dembi mellőzése volt az oka, de azért több mint gyanús a dolog. Ráadásként jöttek a hírek a késésekről, ami szintén nem segítette elő a visszakerülését a kezdőbe.
Sokan rajonganak a cseleiért, de lássuk be, a korosodó Barcelona megköveteli a csapatszintű védekezést, Valverde ezt elvárja. Lehet villogni egy-egy meccsen, de ez kevés. Arthur játékával újra javulni fognak a labdatartási statisztikáink, ami kedvez a hagyományos Barca játékstílusnak. Dembélének akkor van igazán esélye a folyamatos játékra, ha maradéktalanul betartja a taktikai utasításokat és mellette még meg is villan párszor. Ehhez még rengeteget kell fejlődnie. Tehetséges, de messze nem klasszis. Fiatal, valszeg szegény családból származik, szimplán nem elé érett még. Kérdés meg tud-e komolyodni.
Úgy gondolom, olyan szerződése van, hogy nem szívesen megy el innen. persze padozni sem akar, ő nem 30-as mint Turan. Van olyan kontrázó csapat, ahol tudna még nagyot alkotni, de a Barcánál ehhez sokat kellene változtatnia. Valverdére tuti nyomást gyakorol a vezetőség, ettől még nem gondolom, hogy mindig engedni fog. Arc vesztés nélkül nem tudunk kiszállni az üzletből, ráadásul ha BL-t akarunk nyerni, akkor nem adhatjuk el a télen. Kérdés, milyen ajánlatok jönnek érte. Mindenesetre én nem sírnék ha itt hagyna minket, csak lehetőleg ne bukjunk sokat.

faramuci69 2018.10.30. 18:38:40

@Robi71: Azért nehéz dolga van Semedonak, mert SR nem csak saját nevelés, de amíg így játszik mint vasárnap a margit ellen, addig nehéz leültetni. Persze ő is feljöhet a középpályára. Lenglet jó vétel volt, de ha Umtiti 100% -os lesz, nem lehet padoztatni. Ezzel Lenglet is tisztában van. Ha így folytatja, akkor hamar kinövi a padot, jó eséllyel eladhatjuk haszonnal. Kár, hogy a Barca játékos politikája nem erről szól.

Robi71 2018.10.30. 18:41:02

@faramuci69: Már kezdtem elveszíteni a reményemet. :)
Nem veszem csesztetésnek...inkább jókat mosolygok a naivításon. Ha annak venném, már nem lennék itt, vagy mint Messilona bedobnák időnként egy -egy "gyújtóbombát" .

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 18:42:54

@Robi71: Dembelé is extra tehetség, csakúgy mint Mbappé.. csak fegyelmezetlen a pályán.. bár ahogy hallom/olvasom, ilyen gondok Mbappéval is vannak, Tuchel is büntetésből nem nevezte a Marseille elleni kezdőbe, amúgy Rabiot is ezért maradt ki.. csak a PSGnek nincs közel sem olyan erős kerete és kispadja sem mint a Barcának, hogy elbírjon 2 kulcsember hiányát egy rangadón.. ki tudja, talán túl nagy lépcső volt Dembelének egyből a Barca, lehet jobban jart volna ha 1-2 évet lehúz egy PSGben vagy Juvéban.. ez is csak alátámasztja hogy a Barcának miért nem szabad ilyen fiatalokat igazolni.. ritka hogy ebben a korban eleg érett legyen valaki a Barcához.. Arthur viszont úgy tűnik pont ilyen

rtghfb 2018.10.30. 18:44:03

@faramuci69: Egyetértek veled. Annyi biztos hogy Malcom és Dembelé nem férnek meg egyszerre a keretben, mert hasonló a stílusuk és egyikük sem illik a 4-4-2-be. Márpedig amíg a csapat, és főleg Arthur jól játszik, marad a 4-4-2, ebben szinte biztos vagyok. A kérdés inkább az, hogy melyikük és mikor távozik.

Robi71 2018.10.30. 18:51:13

@faramuci69: A jobbhátvédünket Semedo-nak hívják. Ha Roberto annyira kihagyhatatlan, akkor ott a középpálya vagy a jobbszél. Nem lehet gond helyet csinálni. ha akkora spíler.
Miután Lenglet beilleszkedett és bizonyított, leültetni a padra, majd eladni...ha nem tudja elfogadni a padozást? Nem lenne luxus? Èn lassítanám Umtiti visszatérését és léreztetném vele, hogy komoly konkurense van.

faramuci69 2018.10.30. 18:54:53

@DISTANTxTHUNDER: az hogy valaki elkésik néha egy kicsit, az számomra nem eredendő bűn. Egy jó edző ezt tudja kezelni, nem kell kenyértörésre vinni a dolgot. Szerintem jobb a tréfás szívatás. A fegyelmezetlenség a pályán már nagyobb gáz. Dembi tehetséges, de nem érett klasszis. A fizetése messze magasabb mint a teljesítménye. Ez frusztrálhatja őt is és a környezetét is. Számomra az sem gáz, ha néha megpróbálkozik egy-egy csellel, és közben elveszti a labdát. Persze ezt ne a saját tizenhatosunkon belül tegye. Nagyobb problémát látok a védekezésben, a visszazárásokban. Mivel még nem ő dönti el egyedül a meccseket, nem ő jelenti a különbséget, ezért alázatosabbnak kell lennie. Mondjuk egy edző akkor jó pedagógus, ha személyre szabottan is tud fegyelmezni, motiválni.

Robi71 2018.10.30. 18:59:48

@DISTANTxTHUNDER: A fegyelmetetlen extratehetség általában megnemértett volt extratehetségként végzi. "Tehetségesen született ès reménységként halt meg"...szokták mondani.Egy év hosszú idő a mai világban...nincs több idő várni. Aki egy év alatt nem érti meg mit várnak tőle...az aligha fogja már megérteni.
A PSG vagy Juve, mint átmeneti állomás? Ezt mem mondhatod komolyan! Nem becsülöd egy kicsit alá a két BL esélyest?

faramuci69 2018.10.30. 19:00:04

@Robi71: Egyetértek, sőt Gerald is padozhat néha. Ennek ellenére ha valaki fiatalon beérik a Barcelonába, azt nehéz padoztatni. Legyen ez Umtiti vagy Lenglet.

Semedoval kapcsolatban nem értek egyet. Tudom, SR nem a szíved csücske, szorgalmas középszernek tartod. Szerintem Semedo sem bizonyított még, ráadásul védekezésben sem jobb mint SR. Gyorsabb, de fegyelmezetlenebb. Jobb a szélsőjátéka, de gyengébb az összjátéka. Nem egyértelmű kérdés, rotálni kell. Valverde jól tette, hogy becserélte a "klasszikón". Ettől még SR szerintem nagyon jől játszott.

Robi71 2018.10.30. 19:07:34

@faramuci69: Jó, hogy bejelentkeztél...már kezdtem elveszteni a hitemet. Anno egyentuhába kényszerítették az embereket, most önként bújnak abba. :(

celestial 2018.10.30. 19:27:38

@faramuci69: robival messze nem az a baj hogy nem csipi Dembit ....vele alapvető emberi problémák vannak....állandóan mellébeszél stb nincs kedvem újra leírni..ha érdekel olvasgas régebbi dolgokat..te pl értelmesen eltudod mondani hogy mi a helyzet Dembivel ( szted)....és gondolom nem ezen fogsz lovagolni hónapokig és állandóan odaszurni amikor csak lehetőséged van....vitazni vele meg....kb mint a villanyoszloppal...

Raven1975 2018.10.30. 19:34:46

Leó Messi a hivatalos oldalára tette ki, hogy mikor fog visszatérni!
____________( messi.com/ )______________

Robi71 2018.10.30. 19:37:46

@celestial: Érdekes, faramuci69 megérti a "férebeszélésemet". Nem lehet, hogy a te készülékeddel van baj? :)

celestial 2018.10.30. 20:05:59

@Robi71: nekem teljesen felesleges játszod az értetlen hülyét ( vagy nem játszod)( mint pl. most is)....nem vagyok vevő a marhaságaidra....

De gondolom ezt már észrevetted...
Etessen más kedves troll.....

DISTANTxTHUNDER 2018.10.30. 21:19:24

@Robi71: "A spanyol mellett francia lapok is arról írnak: nincs kizárva, hogy Dembélé esetleges párizsi érkezésével Neymar visszatérhet a katalánokhoz."
Szerinted? :)

LDzsi 2018.10.30. 21:44:10

@Robi71: még mindig nem érted hogy miért van az, hogy @faramuci69: kommentje után nem esik neki senki, míg viszont neked igen, ugye? Amit leírt, az teljes mértékben igaz, szerintem itt senki nem tagadja (én legalábbis biztosan nem). Viszont az a gusztustalan stílus ahogy te ezeket előadod nap mint nap, és lenézel mindenki mást... na az néha-néha már megérne egy irtó nagy maflást. Ez a különbség. Nem kell eljátszanod a meg nem értett zsenit. Ja igen, apró különbség, hogy @faramuci69: nem zárja ki a változást, fejlődést. Ha még ezek után sem érted és csodálkozol, nagyon tudlak sajnálni.

Robi71 2018.10.30. 23:10:48

@DISTANTxTHUNDER: Nem csak a francia lapok. Szinte lehetetlennek tartom. Azt még csak, hogy a PSG-t érdekli Dembi (Tuchel dolgozott vele a BVB-ben) de azt, hogy elengednék Neymar-t kizártnak tartom (habár Bartomeu határozott elutasító válasza fölöttébb gyanús is lehet :).
Nem azért tettek meg mindent a PSG-nél, hogy megszerezzék Ney-t. Pár év múlva, ha visszavonul CR és utána Messi hatalmas helyzetelőnyben lesznek azzal, hogy a két legnagyobb sztár Ney és Mbappé náluk lesz. Gyakorlatilag minden róluk fog szólni (kb mintha most Messi és CR egy csapatban játszanának).
Te el tudod képzelni, hogy mindkét klub és mindkét játékos rábólint a cserére?

Robi71 2018.10.30. 23:54:18

@LDzsi: Ja, igazad van. Lehet nem kellene ugranom és helyreigazítanom minden naiv, esetleg ostoba kommentet. Elég lenne néha megjelenni és elmondni a tutit majd hagyni, hogy rágódjon az illető rajta....majd újra megjelenni csak annyival, hogy "ugye, megmondtam én".
Az, hogy ugyanazt a dolgot amit faramuci69-től elfogadsz tőlen csak a "stílusom" miatt nem...no comment. Talán ha ez nem így lenne a "stílusom" is javulna. Ha valaki csak azért ellenez valamit, mert nem szimpatikus aki mondja...azzal nehéz kulturált párbeszédet folytatni.
A "gusztustalan stílus"-ról csak annyit... úgy osztanál ki "irtó nagy maflást", hogy nem tudod ki van a másik oldalon. Ez "bloghuszárosan" hangzik, nem gondolod?
Ameddig a "meg nem értett zsenit" páran még itt a blogon is megértik, addig nem is annyira "meg nem értett". Tény, régebben ez az arány jobb is volt.

Messilona 2018.10.31. 00:16:22

@Robi71: Life is Beautiful! .........NEM vagy egyedül a blogon ....! MI TÖBBEN vagyunk akik.... High Five! ; )

LDzsi 2018.10.31. 07:30:50

@Robi71: az hogy neked ostoba aki nem osztja a véleményedet... no comment. Nekem teljesen mindegy ki vagy, személyesen is egy irritáló ember lehetsz. Sajnos van egy olyan rossz tulajdonságom hogy kényszert érzek "megmondani az igazságot". Az, hogy ilyen Messilonák meg du plessisek osztják a véleményed, kb semmit nem ér. A liberális médiában is pont azt gyűlölöm a legjobban, hogy ami eltérő a véleményüktől azt mindig támadják, egyszerűen képtelenek a kulturált véleménycserére, csak az lehet az igaz amit ők mondanak, ferdítenek, hazudnak, ha pedig ez kiderül és ellentmondásba kerülnek akkor csak hallgatnak. Na látod, pont ilyen vagy te is. Az meg hogy többen megértettek... nem lehet hogy akkor normálisabb voltál?

@Messilona: ez a többen vagyunk duma szerintem mindenkinek ismerős... és az is hogy mit szimbolizál :D Barátom, csak azt hiszed ;)

Robi71 2018.10.31. 09:03:20

@LDzsi: "az hogy neked ostoba aki nem osztja a véleményedet"? ...tudsz te értelmezni???
"Lehet nem kellene ugranom és helyreigazítanom minden naiv, esetleg ostoba kommentet"....nagyon nem azt jelenti!
Celestial barátodnak komoly szövegértelmezési problémái vannak...a te esetedben inkább rosszindulat. Kifordítod a szavaimat, csakhogy beleköthess.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.31. 09:10:00

@Robi71: Nem tudom mennyire valós ez a Neymar hiszti, de én sem tartom valószínűnek hogy a PSG visszaadná nekünk.. túl sokat küzdöttek érte :) Dembelé sincs abban a formában hogy alkupozíciót jelentsen Neymarral szemben, de ez főleg annak köszönhető hogy a padra szorult

Robi71 2018.10.31. 09:16:45

@LDzsi: Gyűlölöd a liberális médiát? Te? Kifordítod a szavaimat, hamis vádakkal illetsz csak azért mert nem tartozom a csoportodhoz? Engem állítsz ne intoleránsnak? Igazi komcsiproli gondolkodásod van.

LDzsi 2018.10.31. 09:17:55

@Robi71: igen, tudok, és abból a mondatodból csak az ostoba szót vettem ki, ennek ellenére te tényleg ostobának nézel másokat, még ha ez nem is abból a kommentedből derül ki.

LDzsi 2018.10.31. 09:19:11

@Robi71: azért mert te nem veszed észre az még nem jelenti azt hogy hamis ;) Szerinted miért csak veled van baja sokaknak? Elgondolkodtál már ezen?

Robi71 2018.10.31. 09:30:02

@LDzsi: Az egész vita abból indult ki, hogy én anno megmondtam, hogy ha meleg lesz a pite abbahagyjuk a 433-as bohóckodást Dembi-vel és visszaállunk 442-re (Cou-val, Arthur-al). Ez meg is történt. K@rva nehéz lett volna beismerni, hogy "bameg Robi, igazad volt!"???

Robi71 2018.10.31. 09:32:02

@LDzsi: Amúgy nekem nincs bajom senkivel...és velem is csak egy bizonyos "kör"-nek van baja, aminek történetesen te is tagja vagy. Elgondolkodtál ezen?

celestial 2018.10.31. 09:37:39

@LDzsi: bocsi hogy beleszólok, csak 1 jótanács....ne etesd tovább...egyszerüen ettől érzi jól magát ettől él igazán, hogy kötekedhet hogy aki nem vele ért egyet leszólhatja ....szentül hisz a saját világában és abból nem enged...semmilyen tény nem tudja kizökkenteni..egyszerüen nem vesz róluk tudomást...kb 1 egyenes válasza nincs...csak a melléduma...

Robi71 2018.10.31. 09:39:00

@DISTANTxTHUNDER: Ha Dembi-ről elterjed ez a "problémás ember" image....akkor nemhogy nem lesz alkuképes....egyenesen eladhatatlan lesz.
Szerintem jókat derülhet a sejk ezen a csere-bere opción. Nem tudom kinek pattanhatott ki a fejéből.

LDzsi 2018.10.31. 09:52:08

@Robi71: biztos vagyok benne hogy vannak olyanok is akik nem adják tudtodra :) azoknak vagyok én a szócsöve. Nem tudom már hogyan indult, nem is érdekel. Azt hiszem inkább onnan hogy ki értékesebb kinél, erre mondtam hogy ez csak egy érték, nem feltétlenül mutatja meg a valós "erőviszonyokat". A blogon én egyszer ostobáztam le egy embert, de emlékeim szerint már elnézést kértem Bivi76-tól, ha nem akkor ismét bocsesz, mentségemre szóljon hogy rossz napom volt akkor :) Nekem ami cseszi a csőrömet hogy te elég gyakran teszed ugyanezt csak köntörfalazva. Lehet nem tűnik fel mert ilyen a stílusod, de attól még nem kis ellenszenved gerjeszt másokban. Tessék egy példa: nem érted hogy én miért hiszem azt, hogy Dembele képes megváltozni, és ezzel te hülyének és naivnak nézel, mert szerinted én nem látom hogy felelőtlen és meg kellene nevelni. Azért mert én nem írom le minden nap, hogy sok gond van vele még nem jelenti azt hogy nem látom, szimplán csak megpróbálok pozitívan hozzáállni.

@celestial: igen, ez csak szélmalomharc...

2018.10.31. 10:07:16

@Robi71: Mikor Neymar elment az volt az indok,hogy átálljunk a 4-4-2-re most meg azt mondod Dembele miatt játszik Valverde 4-4-2 ez nevetséges ,,,4-3-3 ban egyszerűen gyenge a középpályánk lassú szétfutnak minket még úgy is,hogy Arthur valamelyest stabilizálja ezt a csapatrészt persze ezt te sem fogod belátni ,hogy itt nem Dembele a fő gond hanem Busquets semmit mondó játéka és Rakitic hullámzó teljesítménye ,,Persze mikor nyerünk a Real-Sevilla-Inter ellen akkor fantasztikus minden a játékosok zseniálisak és ha a Girona-Leganes-Bilbao-Valencia ellen elvesztünk 9 pontot akkor a történet 180 fokos fordulatot vesz ,,,Most ,hogy nincs Messi aránylag stabilnak tűnik a a középpályás védekezés de ha visszajön megint bukik minden

LDzsi 2018.10.31. 10:13:40

@zeli39: hát meg kérdés hogy Messivel a pályán vajon újra az lesz, hogy tőle várnak mindent. Most szerencsére kényszerhelyzetben voltak az öregek, így végre tudásukhoz mérten játszottak.

2018.10.31. 10:19:47

@LDzsi: pontosan meg Rafinha visszazárása és Arthur játéka stabilizálta a védekezést de ha Messi újra a pályán lesz ő is Suarez csapatvédekezését el lehet felejteni mert 1 - 1 fontos meccsre Messi is összeszedi magát ha védekeznie kell de egy szezonban 70 meccsen keresztül nem fog védekezni de Robi 71 -nek mondhat bármit az ember ő olyan mint egy politikus arról beszél amiről ő akar általában totál mellé duma az egész

2018.10.31. 10:31:11

A Girona elleni középpályánk 55perc emberhátrány
Vidal Busquets Arthur
Leganes ellen
Rakitic Busquets Coutinho
Bilbao ellen
Vidal SR Rakitic
A Tottenham elleni meccs óta állt össze a Vidal Busquets Rakitic középpályánk,azóta 5 mérkőzés 1 döntetlen 4 győzelem.

Robi71 2018.10.31. 10:33:24

@LDzsi: Sok a hablaty megint.
'nem érted hogy én miért hiszem azt, hogy Dembele képes megváltozni, és ezzel te hülyének és naivnak nézel".
Én azon a véleményen vagyok, hogy "sikerült" leigazolni az "új Baloteli"-t. Az ő esetében is többen nem akarták elhinni, hogy javíthatatlan....sorra próbálkozott vele az Inter, a Milan, a Pool, a City. Buktak is rendesen...végül kénytelenek voltak beismerni, hogy reménytelen. Most megtalálta helyét a "világverő" Nice-ben.

....maradjunk annyiban, hogy követjük a fejleményeket és meglátjuk kinek lesz igaza.

Robi71 2018.10.31. 10:42:16

@zeli39: Neymar-al sem működött a 433....csak addig ameddig még Ini-Busi-Xavi(Raki) volt a középpálya. Utána szétesett a játékunk. Neymar legalább "életveszély volt"...Dembi messze nem az. Nem is értem ki gondolta, hogy vele működni fog a 443.

LDzsi 2018.10.31. 10:47:28

@Robi71: engem nem érdekel hogy igazam lesz-e vagy sem. Az érdekel hogy a csapatnak jó legyen. Ha ehhez az kell hogy Dembele is része legyen akkor maradjon. Ha pedig az kell hogy menjen, akkor menjen. Egyikőnk se lát a jövőbe. Lehet hogy új Balotelli lesz, de lehet hogy nem, ez nem törvényszerű... Nem egy olyan ember volt, aki képes volt megváltozni gyökeresen. Neki is megvan a lehetősége, csak rajta múlik.

Dávid Halász 2018.10.31. 18:50:13

Sziasztok nagyon-nagyon rég követem már a hozzászólásaitokat itt a blogon! Barcelona szurkoló vagyok 2005-óta! Ugy látom rengeteg ellenvetés van itt néhány ember között Dembelét illetően! A véleményem szerint Dembelének akkor lenne helye a kezdőben,ha lenne egy stabil védekezni tudó középpályánk! Jelen állás szerint Busquets Rakiticcal karöltve elmozdithatatlan.A harmadik személy Arthur aki kellett nekünk mint egy falat kenyér de sajnos ő sem a védekezéséről híres! A megoldás az lehetne,hogy ki lehetne próbálni Vidalt Busquets helyén,de sajnos ezt Valverde nem teheti meg!

2018.10.31. 19:23:40

@Dávid Halász: Ha követed a blog életét akkor tudhatnád,hogy szentségtörés ilyeneket írni Busquets teljesítményéről csak szuperlatívuszokban lehet róla beszélni mert különbben ellenség leszel.És ha úgy érzékeled,hogy a középpályánkon nem stabil a védekezés akkor egy dolog lehetséges még pedig az,hogy értesz a focihoz és nem lebeg a szemed előtt a lila köd :-)

Dávid Halász 2018.10.31. 22:53:48

Nem szeretnék ellenség lenni szeretem meghallgatni mindenki véleményét! De ha megfigyeled mondjuk a Pep féle csapat középpályáját Busqets-Xavi-Iniesta! No ez a 3 játékos ugy eldugta a labdát az ellenféltől hogy szinte alig kellett támadást levédekezni! De viszont már nincs és ugy gondolom nem is lesz egy darabig hasonló kaliber Xavi-hoz és Ini-hez! Tehát a kulcs mindig abban volt,hogy eldugtuk a labdát és nem engedtük hogy az ellenfél akárhogyan támadjon! Ez az én véleményem
süti beállítások módosítása