A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Bartomeu: "Valverde lesz a következő szezonban is az edző"

2019. január 16. - Berbatov

Josep Maria Bartomeu, az FC Barcelona elnöke a Sportnak adott exkluzív interjújában kifejtette, a jelenlegi edző folytatja a következő idényben is a munkát az első csapat élén. 

"Nincs kétségünk afelől, hogy a következő szezonban is Ernesto Valverde ül majd a Barcelona kispadján. Természetesen a megfelelő időben beszélünk vele, erről egyeztünk meg. Rengeteg bizalommal rendelkezünk az irányában, remek munkát végez. Intelligens ember, ismeri a Barcelona játékrendszerét, és a kedvünkre való módon menedzseli a mérkőzéseket." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1014566374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2019.01.16. 12:41:52

Ezek szerint már csak Valverde-nek kell rábólintani a hosszabbításra. Remélem értelmes feltételekhez köti majd, ha elvállalja a folytatást.

Peter11 2019.01.16. 12:44:06

Be kell vallanom, nem biztos,hogy jó döntést hoz a klub, ha még egy évig, de az igazság az, hogy ha sikerülne elhódítani a BL-t, akkor megérdemelné. Tavaly, egy mondhatni halott keretből( Neymar off, Iniesta utolsó idénye, a kispad tele Gomes szintű játékosokkal, Suarez kiszámíthatatlan formája, 2 normális belső védő, Dembele sérülése, stb...) hozta ki a maximumot.
Idén kapott egy 3. (Lenglet) és egy 4. (Murillo) KHV-et, és ugyan a védekezésünk nem lett jobb, a fiatalítás jó úton halad hátul.
A középpálya, ahogy a pletykák is alátámasztják, még bővülni fog. Rakitic 31, Busi 30, Vidal 31 éves, nem tudom hány szezon van bennük, de egy De Jong, vagy egy Rabiot (el sem hiszem, hogy ezt mondom :D ) jól jönne nyáron. A La Masiaba Tito óta senki sem bízik, és ennek 1 oka van, mert nem elég jók. Vagy elmentek külföldre, vagy nincs meg bennük a kvalitás. 2 éve mondjuk, hogy Alena így, meg úgy, de a srác 21 éves és még most sem kap 20 perceknél többet a bajnokságban. Nem hiszem hogy ez véletlen lenne. Pedig ha pályára lép általában jól játszik, de valamiért E.V. nem bízik még benne. Puig még egy reménység, és tényleg nagy,azonban a spanyol 3. osztályban még lehet én is az lennék, már nem azért :)
Félre ne értsetek, szeretném, ha lenne sajatnevelésű játokosból minél több lenne a kretben, de nem lehet mindig aranygeneráció.
A támadósorban világos a helyzet. Suarez szerintem nyáron távozik, meg kéne próbálni egy nagyobb összeget elkérni érte, és felőlem mehet a PSGbe. Ezért is kell egy új 9-es után nézni, ami most is zajlik, de nem Morata, és társai felé kacsintgatni, hanem egy Maxi Gomezt, vagy egy Lacazette stílusú erőcsatárt hozni Messi mellé, aki brusztol egész meccsen, és a labdával is jóban van.
Így a végére egy kicsit keretelemző lett az írásom, de ezt most le kellett írnom.
Nagyon ránk férne már 1 BL győzelem, mert a Real már eleget nyert. A bajnokság és a kupa csak hab lenne a tortán.
Bocsi, hogy hoszzú voltam :)

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 12:55:01

@Robi71: Szerencsére Valverdében van annyi gerinc hogy ha idén sem sikerül teljesíteni az elvárasokat akkor maga távozik, hiába marasztalná ez a patkányarcú fajbarom..

LDzsi 2019.01.16. 12:58:20

@Peter11: mire fel ez a nagy center meg erőcsatár mánia? A Barcára nem nagyon jellemző egyik se. Ibra se nagyon illett a rendszerbe, bár főleg a jelleme miatt. Suarez kivételes eset. Inkább csatárban kellene gondolkodni, Eto'o/Villa/Henry stílusúakban, mert az ilyenek nem csak arra jók hogy felpassznál megtartsák a labdát vagy berúgják üres kapura. Az nem a Barca játéka hogy szélről egy centernek belövik azt majd az befejeli vagy berúgja, hanem ha olyan akkor kidolgozza a helyzetet vagy gólpasszokat is ad. Inkább gondolkodnék Griezmannokban mint Kane vagy Icardiban

Máté Nagy00 2019.01.16. 13:06:39

@LDzsi:
Firmino lenne a legjobb Suárez pótlására de nem hinném hogy Suárez távozik és egyszerre Suárez-Firmino vagy Grizman biztos hogy nem lesz a csapatban.

Robi71 2019.01.16. 13:13:54

@LDzsi: Az ideális Barca csatár leírásban mindig Agüero-t ismerem fel. :)
Icardi vagy Kane nem illenek ebbe a képbe. Klasszikus centerek.
Griezmann, Dybala, Werner, Depay, Fekir, Jovic, Andre Silva, Mertens, Aspas, Chicharito...ők inkább.

Peter11 2019.01.16. 13:25:01

@Robi71: @LDzsi:@Máté Nagy00: Igazatok van jó lenne ilyen csatár, egy a baj, az ára. Griezmann, Kane, Dybala, Firmino mind 150 millió fölött vannak.
Picit reálisabb neveket probáltam meg felsorolni, akik miatt nem kellene a gatyáját is kifizetni a klubnak.
Amugy Griezmannt én biztos nem szeretném, azok után ahogy bánt a klubbal... komolyan egy videot készíteni arról, hogy mégsem jön, elötte meg hónapokig húzni az emberek agyát... ne már
Kane 200 millió elv., Dybala talán 100 körül lenne, de nem tudom hogy jól kijönnek-e Messivel.
Firmino pedig Liverpool-os, azt pedig nem fogunk igazolni olcsón, a Coutinho szerződés alapján.

sunt 2019.01.16. 13:26:21

Most már legalább tudjuk, hogy mit akar Barto. Trófeákat - bármi áron

Berbatov 2019.01.16. 13:28:47

De Jong elúszott, PSG lett végül belőle... A Barcás szóbeli megállapodását 'felbontotta'.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 13:35:01

@Berbatov: Vegre.. akkor lehet koncentrálni arra hogy Rabiot minel gyorsabban tegye át a székhelyét Barcelonaba (gondolom De Jongot az ő pótlasára vette a PSG), es aztán nyáron gyűjtsön be a klub valami komoly nevet! :)

Peter11 2019.01.16. 13:42:56

@Berbatov: Hiába, pénz beszél, (mai) focisták ugatnak... Kár érte és egyre gyanusabb, hogy ez már 100%, mert mindenki erről ír.
Marad De Ligt, reméljük róla már nem maradunk le.

Robi71 2019.01.16. 13:49:27

@Berbatov: De Jong nem ér 75 milliót, ahogy De Ligt se 100-at. Hogy őszinte legyen nem sajnálom őket.
Murillo (25 millió) és Todibo (ingyen) megoldja a belsővédő problémát.
Rabiot (15 millió) ha rábollint az igazolásra, tökéletes alternatíva De Jong-nak.
A különbözet 135 millió. A nyáron jöhet egy Hazard (115 millió), egy Eriksen (nem 250 millióért, hanem reális piaci áron) vagy Icardi ebből a pénzből. A szerződéshosszabbításuk körüli huzavonáról arra lehet következtetni, hogy a nyáron piacra kerülnek. Sokkal jobb konstrukciónak hangzik.

Robi71 2019.01.16. 13:49:38

@Berbatov: De Jong nem ér 75 milliót, ahogy De Ligt se 100-at. Hogy őszinte legyen nem sajnálom őket.
Murillo (25 millió) és Todibo (ingyen) megoldja a belsővédő problémát.
Rabiot (15 millió) ha rábólint az igazolásra, tökéletes alternatíva De Jong-nak.
A különbözet 135 millió. A nyáron jöhet egy Hazard (115 millió), egy Eriksen (nem 250 millióért, hanem reális piaci áron) vagy Icardi ebből a pénzből. A szerződéshosszabbításuk körüli huzavonáról arra lehet következtetni, hogy a nyáron piacra kerülnek. Sokkal jobb konstrukciónak hangzik.

Berbatov 2019.01.16. 13:54:12

@DISTANTxTHUNDER: Én szomorú vagyok emiatt, De Jong egy olyan játékos, aki hosszú éveken keresztül a Barca alappillére lehetett volna. Rabiot szerintem ettől a kategóriától messze van, egy gyengébb kivitelű Rakitic. Ráadásul állandó problémaforrást jelent az anyja. És még hozzácsaphatunk egy újabb átigazolási vereséget a PSG ellenében.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 14:20:27

@Robi71: De Ligt még mindig nincs kihúzva a listáról állítólag, bar abban én is nagyon remenykedem hogy a túlárazott hollandok pénzeből a nyáron le tudunk csapni egy Hazard vagy Eriksen szintű klasszisra.. ha mar Hazard, a Chelsea összes ajanlatát elutasította es a Realra var.. szerintem őt is buktuk, de hatha ki tudjuk használni Perez töketlenkedését (mar régen leigazolhatta volna, valamiért megsem tette)

Robi71 2019.01.16. 14:27:29

@DISTANTxTHUNDER: Tartok tőle, hogy Hazard és Eriksen lesz a Real "Coutinho-ja és Dembélé-je" (Barca) vagy "Neymar-ja és Mbappé-ja" (PSG).

Robi71 2019.01.16. 14:30:00

@Berbatov: Amennyit én láttam belőlük, nekem Rabiot meggyőzőbb volt, mint De Jong. De a Real ellen megcsodálhatjuk mindkét holland klasszisjelöltet....

Bivi76 2019.01.16. 14:37:55

@Robi71: Én is úgy látom,hogy a Real Madrid robbantani fog a nyári átigazolási szezonban. Nem tartom kizártnak egy páros nagy összegű igazolást sem!

Bivi76 2019.01.16. 14:42:25

@Robi71: Én megmondom őszintén Neked Robi,hogy igen,szeretnék újabb színezőket látni a csapatban. Nem azért mert Dembelé és Coutinho túlértékelt.Hanem azért,mert hiányolom a kreativítást a csapattól.Számomra mind a francia,mind a brazil játékosunk top kategória. Megkellene mindkettőt becsülnünk!Nemcsak a játék színezésére alkalmas játékost szeretnék,hanem új edzőt is.És ez a legfontosabb!

barcainiesta8 2019.01.16. 14:42:28

@Robi71: Hazard, Depay, Firmino, Berqwijn, Werner, Eriksen, Kluivert, Fekir... Mindet szívesen látnám Barca mezben, de nekem nagy vágyam Memphis megvétele Suarez utódjának. Messiének Dybala vagy Hazard. Alapunk van a jövőre nézve:Dembele, Cou, Arthur,Tobido,Umtiti,Lenglet,TS, Semedo (talán), Rabiot (ha jön). Azért ez nem egy rossz alapanyag, de ettől függetlenül Messi és Luis távozása esetén szépen a nadrágba kell nyúlnia a vezetőségnek és két brutális klassszist igazolni erre a két posztra... Egy ilyen nem lenne rossz utánuk: Ter Stegen-Robertson,Umtiti,Lenglet,Semedo-Arthur,Rabiot,Coutinho-Dembele,Memphis,Hazard/Firmino. Ez már egész barcásan nézne ki szerintem...

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 14:43:49

@Robi71: Tartasz tőle, hát persze :)

Robi71 2019.01.16. 14:54:11

@Bivi76: Sohasem volt több, mint 4 "színező" a pályán (Messi, Suarez, Cou és Dembi). Több nem kell. Ha ennyivel nem megy, akkor valami baj van, nem? Nem lehet, hogy Cou és Dembi nem Dinho, Deco vagy Eto'o szint? (merthogy Messi és Suarez bőven az).

Bivi76 2019.01.16. 14:58:28

@Robi71: Számomra Suarez nem játék színező játékos!

Robi71 2019.01.16. 15:51:33

@Bivi76: Nem értek egyet veled...ameddig Messi-vel való összjátékban jobb, mint a másik két úriember. A "Messi-vel való összjáték" a mérce nálam ezen a téren....nem pedig a zsonglőrködés.

Raven1975 2019.01.16. 16:01:14

Érdekesség: Csak három olyan játékos van a Barcelona jelenlegi keretében, akik 2009-ben és most 2019-ben is a klub játékosai.
uploads.disquscdn.com/images/500b6a56ed739c86b42b1c7b1e6982414313b87fad6ee9a50d662df594b65dcf.jpg

Robi71 2019.01.16. 16:14:30

@Raven1975: Pep még megmaradt "fiai" :) Plusz Alba, aki akkor még a Valencia játékosa volt, de a La Massia-ban dolgozott Pep-el.

Robi71 2019.01.16. 16:31:18

Egy kis érdekesség Alba-ról.
2005-ben 16 évesen átkerült A Barca U17-ből a Cornellá-ba.
Innen két év múlva a Valencia B-be igazolt 5000 euróért. :)...egy év múlva már a felnőtt csapat keretébe került ... ahonnan azonnal kölcsönbe küldték a Gimnástic-hoz, ahol egy évet töltött mielőtt visszatért volna Valencia-ba a felnőtt csapathoz. Ezek után három évet húzott le a Valencia-ban.
A Barca 2012-ben igazolta le 14 millióért.
Ha valaki megjárta a felemelkedés rögös útját és bizonyította, hogy egy "kis" kitérővel is vissza lehet térni a Barca-ba, az Jordi. :)

Bivi76 2019.01.16. 17:19:40

@Robi71: Na látod, Őt egy rendkívül szimpatikusan, klasszis játékosnak tartom. Pedig nem kedvenceim a spanyol játékosok, Ő mégis kivívta az elismerésemet. Nagyon bízom benne, hogy hosszabbít.

2019.01.16. 17:38:31

@Robi71: Plusz Alba csatár volt és a végén elfogadta ezt a sorsot is ,támadóként nem lehet sikeres

Sörenzen 2019.01.16. 19:24:57

Tényleg nem értitek?
Valverde addig marad a Barca edzője, amíg el tudja fogadni, hogy az elnök és még egy-két ember dönti el, hogy kit vegyenek meg.
Zidanról is kiszivárgott, hogy azért hagyta el a Realt, mert ő CR-hez ragaszkodott és Bale-t adta volna el, - de az ottani elnök fordítva döntött.
Persze erről nekem Guardiola esete ugrott be, aki miután sikeres évet zárt, elment.
Elment, mert elege lehetett az olyan klubvezetésből amelyik egy Csigrinszkijt vett meg drága pénzen és a sajtó felé ezt úgy kommunikálták, hogy "az edző kifejezett kérésére vették meg."
Ez lehet az oka, más nem, hogy Pep távozása után azt nyilatkozta, hogy soha többet nem akar Barcelonában dolgozni...
És ez így fog továbbra is menni, mert a klubnak nincs igazi tulajdonosa!

Robi71 2019.01.16. 20:13:05

@Sörenzen: Pep Laporta-val alkotott tökéletes párost. Működött a klubfilozófia. Laporta távozásával még maradt és csak amikor az érezte, hogy az új klubvezetés eltér a meghatározott útról csak akkor lépett. Kénytelen volt.
Valverde még nem döntött, egyelőre csak annyi biztos, hogy a menedzsment szeretné, hogy maradjon. Ő nem egy bábu...bizonyítja ezt fordulóról-fordulóra amikor pályáta küldi a csapatot.
Hogy mi folyik a Real-nál nem tudom és különösen nem is érdekel. Annyi biztos, hogy CR legalább fél évvel korábban eldöntötte, hogy távozik. Érezte, hogy már nem körülötte forog a világ Madridban, már nem érinthetetlen és sohasem fogja olyan légkör ővezni, mint egy saját nevelésű klublegendát. Büszke, dacos ember lévén fekébe vette a távozást és tántorítatlan volt ebben. Perez ebben hibázott, ha igen...később próbálta menteni a menthetetlent, de már késő volt. Ment CR és ment Zidane is.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 20:14:44

Kicsit off téma de Xavi most Kimmichet ajanlotta a Barcába, mondvan tökéletesen illene a klub jatekrendszerébe.. nem tudom, ki hogy van vele de én mar úgy várom hogy Xavi üljön le a kispadra.. ő már rég ilyen jatekosokat igazolt volna mint Kimmich, Verratti.. a klubhoz méltó jatékosokat.. Valverde meg mehet a Gironaba a kedvenc Stuaniához..

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 20:24:17

Legjobb hír a napra, hogy a Chelsea pénzt+Williant adná Coutinhoért.. na, ezzel aztan teljesülne Valverde minden vágya, a kapott penzböl meg leigazolhatja a nagy kedvenc Stuanit, és Jovicot (mert nem elég hogy Magyarországon is minden 3. jatékos valamilyen -ics, a kedvenc csapatomat is tele kell rakni mindenféle delszlávval.. köztudotr hogy ők a fociban az elit)..

Robi71 2019.01.16. 20:40:58

@DISTANTxTHUNDER: Xavi megkérdezte Kimmich-t, hogy akar-e a Barca-ba igazolni?...vagy a Bayern-t, hogy eladó?
Gondolom, hogy az egészbe annyi igaz, hogy megkerdezték mi a véleménye róla?...illene-e a Barca-ba?...ahogy korábban Beratti-ról is. :) Na ná!
Azt pedig, hogy mit ajánlt a Chelsea Coutinho-ért kit érdekel?...ajánlhatnak bármit., ameddig nem Hazard nevét emlegetik, nem? :)

2019.01.16. 20:57:45

@Robi71: Azért a Guardiola -Laporta páros Tito Vilanova nélkül nem biztos,hogy annyira sikeres lett volna de róla szeretnek elfeledkezni

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 20:58:19

@Robi71: De azért milyen érdekes hogy Stuaniról nem kerdezik Xavit :) Az pedig sajnos nagyon is valós hogy Hazard és Eriksen is a Realban folytassa.. főleg hogy a Barcanál két kézzel szórják a pénzt..egy világ égése lenne ha a Real megszerzi Eriksent és Hazardt, a Barca meg elcseréli Coutinhot Willianra :(

SzaboJ2252 2019.01.16. 20:59:06

@Robi71: Teljesen egyet értek veled. Coutinho csak Hazard ért távozhat.

Robi71 2019.01.16. 21:05:49

@zeli39: Nem akarom Tito (Isten nyugtassa) érdemeit csökkenteni...igazi Barca filozófiában élő játékos és edző volt. De játékosként jelentéktelen karriert futott be és edzőként is csak Pep segítőjeként tevékenykedett, mondhatni jobbkeze volt, ami nem kis elismerés egy olyan személyiségtől, mint Pep, akik maga Cruyff az utódjának jelölt meg. Nem szabad róla megfeledkezni, de azért azt sem gondolom, hogy nélküle a Laporta-pep páros kevésbbé lett volna sikeres.

Sörenzen 2019.01.16. 21:14:21

@Robi71: Ugye nem vitatod, hogy az általam említett klubokban első a Pénz, s csak utána jön a szakmaiság!
Mivel magyarázod, hogy Pep sikerei csúcsán egyszerűen hátat fordított a Barcának?

Robi71 2019.01.16. 21:17:00

@DISTANTxTHUNDER: Felejtsd már el ezt a Stuani-t. A klubvezetés megkérdezte Ernesto-t, hogy szeretné-e pótolni Munir-t....és ha igen akkor mondjon egy rutinos, könnyen (olcsón) leigazolhatót. Így került képbe a neve, ahogy Lloriente-jé is. Ennyi...
A Barca-nak jelenleg nincs lehetősége drága sztárigazolásra (és még fizetést adni sem neki...de ez egy másik történet). Ahhoz, hogy Hazard vagy Eriksen neve felmerüljön egyáltalán komolyan eladni is kell (és itt nem Denis-re vagy Rafiha-ra gondolok). Igenis el kell gondolkodni akár Dembi vagy Cou eladásán is. De ha nem, akkor pedig drukkolni annak, hogy ne a Real-hoz kerüljenek (igaz, ez édeskevés lesz).
Amúgy ez a "Willian ==>Coutinho" ajánlat csak válaszul érkezhetett a mi "Malcom==>Willian" ajánlatunkra. :)

Robi71 2019.01.16. 21:20:37

@Sörenzen: Egyetértek veled. Pep azért távozott...és vissza sem jön, ameddig ez marad a vezetőség. Ami még jelzi emberi nagyságát az, hogy pályafutását a La Massia-n szeretné befejezni. Kb, mint Forrest, aki amikor már megtehette ingyen nyírta a gyepet a helyi csapat pályáján. :)

celestial 2019.01.16. 21:39:09

@Robi71: "edzőként is csak Pep segítőjeként tevékenykedett"
?????

celestial 2019.01.16. 21:47:16

@Robi71: "de azért azt sem gondolom, hogy nélküle a Laporta-pep páros kevésbbé lett volna sikeres."
Én ebben sem lennék annyira biztos...jó hogy nem már azt mondod hogy te is ülhettél volna Pep mellett Tito helyet :)
Tito legalább annyira fontos volt mint Pep...

Balázs37. 2019.01.16. 22:00:01

@Robi71: Titoval a Barcaval elérte a 100 pontos határt és 100 ponttal lett bajnok. Ez egyik edzőnek sem sikerült

celestial 2019.01.16. 22:01:52

@Robi71: www.origo.hu/sport/futball/20140425-elhunyt-tito-vilanova-a-barca-volt-edzoje.html
Hogy kicsit jobban képben legyél a Barca egyik legnagyobb zsenijével kapcsolatban...
Szerény véleményem szerint ha nincs a betegsége még mindig Ő az edző és minnimum azt eléri mint Pep...
Nyugodjon békében :(

2019.01.16. 22:03:14

@Balázs37 pontosan de ez Robi 71 -nek semmi hisz abban az évben lehet más csapatnak szurkolt :-)

Robi71 2019.01.16. 22:24:27

@celestial: Én tisztában vagyok Tito érdemeivel, de te látszólag az emlékét arra használod, hogy Pep érdemeit csökkentsd. Csak a szokásos reakció tőled. :(

Robi71 2019.01.16. 22:25:42

@Balázs37.: A mai napig Pep (és Tito) munkájának gyümölcsét aratjuk.

Robi71 2019.01.16. 22:30:38

@zeli39: Touché...egy igazi úr vagy. Ha elfogy az érv, ez mindig kéznél lesz.

2019.01.16. 22:33:31

@Robi71: a vita abból indult te Vilanova érdemeit csökkentetted :-)Pep érdemeit senki nem vonta kétségbe csak te Vilanováét csak rájöttél,hogy ebből nem tudsz kimászni ezért taktikát váltottál

celestial 2019.01.16. 23:06:35

@Robi71: ja láttam mennyire vagy tisztában....idéztem is tőled mint lathattad :)
"de te látszólag az emlékét arra használod, hogy Pep érdemeit csökkentsd."
Erről meg csak annyit hogy nem hittem hogy ennyire mélyre tudsz sülyedni...mit használok én mire? Olvasd már vissza mit írtál!!!!
"edzőként is csak Pep segítőjeként tevékenykedett"
"de azért azt sem gondolom, hogy nélküle a Laporta-pep páros kevésbbé lett volna sikeres."

Szégyeld magad inkább!!!!

DISTANTxTHUNDER 2019.01.16. 23:32:42

Sokak szerint Tito volt az agy Pep mögött, az igazi mágus.. nem veletlenül hagyta ra a csapatot nyugodt szívvel Pep, csak aztán a sors közbeszólt.. talán még ma is Tito lenne az edző, minden az ő tragédiájaval romlott el.. Roura, Tata Martino, Enrique, most Valverde.. és nyoma sincs az "örökségünknek"

sunt 2019.01.17. 05:36:25

Riasztó egy drága játékosnak, ha azt látja, hogy egy csapatnál a makacsul üldözött és drágán vett játékosok a padra kerülhetnek. A csapatépítési koncepcióban megállapodás kell a vezetőség és az edző között és ezt be is kell tartani.

LDzsi 2019.01.17. 08:16:42

@DISTANTxTHUNDER: igen én is úgy tudom, hogy Tito volt a taktikai zseni. Az ő éve is igen sikeres lett volna, ha nincs a betegsége... Nagyon látszott a játékosokon hogy őket is megviselte + asszem Iniestának a felesége is akkor vetélt el.

Robi71 2019.01.17. 08:17:58

@DISTANTxTHUNDER: A vezetőség változott meg. Azóta új szelek fújjak.

2019.01.17. 08:23:51

@LDzsi: Iniesta felesége 2013.novemberében vetélt el ,,Vilanova 2014. áprilisában hunyt el ,,

LDzsi 2019.01.17. 08:44:54

@zeli39: oh tényleg, köszi. Bár akkor is már elég sűrűn járt kezelésekre, az biztos kihatott a játékosokra is. Messi is sérülten játszott. Emlékszem akkor volt az, hogy vagy nagyon jól játszott a Barca, vagy nagyon rosszul. A nagy Bayern-vereség is emiatt lehetett.

celestial 2019.01.17. 09:23:08

@DISTANTxTHUNDER: így van!!!! És ez simán látszott mikor Tito már Pep nélkül dolgozott nálunk...csak sajna a sors közbeszólt ahogy te is írtad...sokkal többet veszítettünk mikor elment mint sokan gondolják....
Amit robi írt róla az meg egyszerűen vérlázító...

sunt 2019.01.17. 18:00:24

Nem mintha bármi múlna rajtunk, de újra kellene nyitni azt a vitát, hogy a mai focinak milyen klubmodel hogyan felel meg. Igaz, hogy nagyon kétes klubtulajdonosokkal találkozunk, de mégis van előnye annak, ha a döntő szó mindenben egyetlen emberé. Nálunk van elnök, vezetőség, board, szakmai igazgató, vezető edző . És akkor még ott van a La Masia a maga saját érdekkörével, meg ott vannak a még aktív ikonjaink. Nem sok ez? Különösen ha nem egy irányban húznak.

Raven1975 2019.01.25. 09:42:31

Catalunya Radio — Az FC Barcelona fizetésemelés nélkül szeretné meghosszabbítani Jordi Alba szerződését, amit Alba elutasított.

Robi71 2019.01.25. 09:52:34

@Raven1975: Egyetértek Alba-val. A vezetőség veszélyes precedenst teremtett Cou, Dembi és most De Jong fizetésével.

2019.01.25. 09:52:37

@Raven1975: lassan csak Alena és Sergi Roberto keres kevesebbet Albánál :-)
süti beállítások módosítása