A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Frenkie De Jong a következő befektetés a jövőbe

2019. január 23. - Berbatov

dxjuf6qx4aa2ezg.jpeg

A Barcelona legyőzte a PSG csapatát a De Jongért vívott harcban.

A holland csodagyerek végül a katalán egyesület ajánlatát fogadta el kikosarazván a párizsiakat. Bartomeu személyes jelenléte döntő faktornak bizonyult a fiatal játékos megszerzése szempontjából. 

A Mundo Deportivo sokoldalú középpályásként jellemzi De Jongot, eleinte támadó feladatokkal rendelkezett, de folyamatosan bővült a repertoárja, és ma már a védekezés is az erősségei közé tartozik. Nagyszerűen olvassa a mérkőzéseket, és az utolsó passzokban is kiemelkedik. Stílusa hajaz Sergio Busquetsére. Nem különösebben erős felépítésű fizikailag, de az intelligenciája és a technikai képzettsége miatt nem szenved hátrányt, nyomás alatt nem bújik el, mindig megjátszható.

A Barcelona küldöttsége elutazott Amszterdamba, ma akár a hivatalos bejelentésre is sor kerülhet. A hírek szerint a Barca 75 + 15 millió eurót fizet érte három részletben, és De Jong évi 10 millió eurót kereshet a katalán klubban.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4814583646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.01.23. 10:24:41

A hírek szerint a sejk már bosszút forral, vinne egy Barca játékost. :D

RAJDEN 2019.01.23. 10:30:13

@Berbatov: De Ligt akkor igy tutti nem ??

sunt 2019.01.23. 10:36:25

Milyen szerződés lehet, ami jogérvényes? Előszerződés? Ide igazol, csak még kölcsön adjuk az Ajaxnak? Ami meg az árat illeti, idén kaptuk meg Paulinho és Alcacer vételárát, s ha eladjuk DS-t is, akkor nagyjából együtt van a pénz.

Berbatov 2019.01.23. 10:39:11

@RAJDEN: Nem hiszem, vele kapcsolatban elhalkult mindenki. Raiola sokat kér.

Maestro10 2019.01.23. 10:40:36

Remélem a holland tehetség leigazolása teljes mértékben kizárja a Rabiot transzfer létrejöttét. Isten hozott Barcelonában Frenkie!

Raven1975 2019.01.23. 10:51:27

Isten hozott és sikerekben gazdag szezonokat Barça címeres mezben!

PeppyRapier 2019.01.23. 11:07:51

@sunt: Szezon végén igazolnánk le, ahogy a Chelsea Pulisic-ot a Dortmund-tól.

sunt 2019.01.23. 11:36:25

@PeppyRapier: Na de hogy lehet érvényesíthető garanciát szerezni arra, hogy senki nem gondolja közben meg magát?

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 11:46:32

A PSG és a City csapatát is legyőztük! Ez nagy fegyvertény lehet, csak nehogy visszaüssön.. nagyot kockáztat a klub aztal hogy ennyi pénzt fizet egy 21 éves játékosért, de jobban belegondolva nincs De Jong mellett másik ennyire felhypeolt Busquets alternatíva a piacon, szóval valahol érthető hogy ennyire ragaszkodtak hozzá.. így van fiatal Xavink (Arthur), fiatal Iniestank (Coutinho), fiatal Busquetsünk (De Jong), sőt, fiatal Rakiticünk is (Rabiot).. így vagy úgy de a vezetés megoldotta a középpályán a teljes generáció váltást, most már az a kérdés, kik fognak elmenni.. 4 kezdő szintű fiatal középpályásunk van, szerintem Busquets is kitölti a szerződését (már csak az érdemei miatt is), és van pár rendkívül ígéretes saját nevelés, Alena és Puig.. szerintem még Vidalt itt tartják 1 évig rutinnak, így lesz jövőre 8 középpályásunk.. és azért ilyen minőségi középpályás sorral nem rendelkeznek a riválisok.. én továbbra is azt gondolom hogy a következő nagy projekt egy támadó leakasztása lesz, oda még fér is valaki ha Malcomra tényleg nem számít Valverde.. de azt is elképzelhetőnek tartom hogy a klub továbbra sem mondott még le De Ligtről, és a nyáron őt fogja így ostromolni (azért ez a Murillo kölcsön plusz ingyen Todibo elég tessék lássék megoldás szerintem, egy Barca szintű klubtól többet várnék)

Bivi76 2019.01.23. 12:07:48

@DISTANTxTHUNDER: Ahogy írod,a vezetés megoldotta a középpályás generációváltást! Szerinted az edző is képes lesz megoldani? Vagy továbbra is a totyogós emberek fognak ott szerepelni? Nagyon kíváncsi leszek De Jongra! Megmondom őszintén,sokat nem láttam játszani.Arra azért kíváncsi leszek,De Jong 90 millió,vagy Vinicius,Rodrygo összesen 90 millió befektetés térül e meg jobban! De Ligt-et mindenképp szeretném még nyáron,Cuccurellát visszavárom,Hosszabb távon Suarez pótlását Richarlisonban látom.Szerintem nagyon nem rugaszkodtam el a realitás talajáról!

Raven1975 2019.01.23. 12:15:43

Eközben Amszterdamban.
uploads.disquscdn.com/images/d56dd0adbc058d779b54db545d5bf975796a266cca1852925b16e118922c6de0.jpg
Lehet, hogy sokan azt gondolják most, hogy ez az igazolás nem igazán jó: 90 millió egy 21 éves játékosért egy amúgy is zsúfolt középpályára, ahova a La Masia-s fiatalok emiatt nem férnek be. Ez mind jogos, de ma ennyi egy fiatal tehetség ára. Aki ráadásul teljesen illik a Barça játékába. Szóval szerintem Denis még a télen elmegy (jól teszi, itt sosem lenne fix kezdő), és lesz egy 20-22 éves nagyon tehetséges fiatalokból álló középpálya, amely akár évekre biztosíthatja a Barça jövőjét: Arthur, Aleñá, Puig, De Jong.

2019.01.23. 12:16:27

@DISTANTxTHUNDER: hát remélem nem coutinhoval akarják pótolni iniestat aki alkalmatlan középpályásnak. Alenat vagy puigot kell beépíteni harmadik középpályásnak.

Bivi76 2019.01.23. 12:24:20

@Pál Bence: Ha ez az idióta tökorrú Jackson edző,egy világklasszist(Coutinho) nem tud beépíteni,sajnos azt látom hogy Alena,és Puig sem fog neki menni.Totál alkalmatlan a Barca vezetésére! Pedig én szeretném az Általad említett mindkét rendkívül tehetséges fiatalt sokáig Barca mezben látni!

Maestro10 2019.01.23. 12:42:25

@Bivi76: Igen, nekem is ez az egy bajom Valverdével, hogy a fiatalok beépítésére totál alkalmatlan. :/

faramuci69 2019.01.23. 12:43:11

Legutóbb amikor nézetem a City MU PL meccset, ledöbbentem, hogy milyen erősségű cserejátékosaik voltak. Az Enrique mester által összegányolt keret lassan kezd átrendeződni. Megszabadultunk sok ballaszttól, jött pár remek játékos is. 22 klasszist nem lehet együtt tartani a keretben, többen elégedetlenek lennének a játékpercekkel.
Valverde feladata egyértelműen a generációváltás sikeres levezénylése. Úgy tűnik jó úton haladunk. Egy 3 fronton küzdő csapat esetében 16 klasszis simán elfér egy csapatban. 11 a pályán, 3-4 csere/pihen és 1 valszeg statisztikailag sérült. A többi játékos esetében vagy fiatal saját nevelésű vagy idősebb, kevesebb játékpercet igénylő "volt" klasszisról beszélhetünk.
A jelenlegi keretből kapus poszton remekül állunk, a rotáció is belefér. Sajnos Cilessen nem sokáig fog itt maradni.
A hátvéd sorunk sokat változott, de itt is több kérdés van. Hosszú távon a stabil pont Lenglet és Alba, ha megújítjuk a szerződését. Jobb oldalon SR és Semedo szerintem maradnak, nehéz a posztra klasszist igazolni, a piac sem telített velük, ráadásul egyikük sem rossz a posztján. Pique klasszis, de max két évet fog még szerintem játszani. Verma és Umtiti sérülése miatt, Murillo kölcsönvétele remek húzásnak tűnik. Hamar beilleszkedett, gyakorlatilag azonnal bevethető játékos. Számomra a nagy kérdés Umtiti állapota. Nem kérdés, hogy az Umtiti-Lenglet páros sokáig megoldaná a középső védő posztot, így Pique is zökkenőmentesen vonulhatna vissza. Verma szerintem távozik, Murillo megtartása meg erősen függ attól, milyen teljesítménnyel fog előrukkolni idén. Tobido az első évben valszeg többnyire tanulni fog. Azzal hogy ingyen igazoltuk, nem kockáztattunk nagyot.
Évekig a középpálya lelassulása, a megfelelő igazolások elmaradása volt a fő témánk. Xavi, Iniesta "visszavonultak", Busi lelassult. Raketic telitalálat volt, ő vitathatatlanul klasszissá érett a Barcában. Úgy néz ki, itt is alakul a helyzet, bár egy kicsit kusza. Merész lenne megtippelni a kezdő hármast/négyest a következő évre. De Jong remélhetőleg leváltja Busit, akár már jövőre 50-50%-ban osztozhatnak a poszton. Nálam jelenleg Vidal előrébb van még mint Arthur, a hatalmas küzdőszelemével bizonyította, hogy megérte őt leigazolni. Nem hiszem, hogy kitölti a 3 éves szerződését nálunk, de nehéz úgy padoztatni, ha helyet követel magának a csapatban. Oké Arthur remek kis játékos, de ez csak első éve nálunk, van még hova fejlődnie, mind támadásban és védekezésben. Alena is ügyes, de egyértelműen még Arthur mögött van a sorban. Az ő esetében szerintem érdemes lenne meggondolni egy év kölcsönbeadást vagy a bundásba vagy az angoloknak. Puig nagyon tehetséges, de nála létkérdés, hogy fizikailag is erősödjön, emberesedjen egy kicsit. Rabiot leigazolása elsősorban üzletileg lenne jó húzás, de garantáltan feszültséget gerjesztene a csapaton belül. Azt hiszem ekkor fájó szívvel, de megválnánk Ivántól. Nem utolsó sorban, még pénzt is kapnánk érte. Simán lehetne 4-4-2-ben Arthur-Busi-De Jong-Rabiot középpályánk, a gond csak az, hogy fogja osztani a zsugát? Egyikük sem klasszikus 10-es. A relatíve nagy bőség még sok fejfájást okozhat a mindenkori edzőnek.
Elől egészen jól állunk most. Messi még mindig a világ legjobbja. Lajos is becsülettel termeli a gondokat. Kihagyhatatlanok. Dembi komoly erényeket csillogtatott az utóbbi időkben. Taktikailag nem lett sokkal érettebb, de élmény nézni a megindulásait, cselezéseit. Coutinho forma hanyatlása/ingadozás aggasztó leginkább. Abban reménykedtem, hogy Messi hiányában ő fog előre lépni, erre jött Dembi. Boateng szerződtetésében nem átok semmi kivetnivalót. Remek ötlet tartom az idehozatalát. Nem volt drága, anyagilag nem jelent kockázatot. A képessége megvan a bizonyításhoz, reméljük a motivációja és az érettsége is meglesz.
Ezzel a kerettel idén és jövőre is a legnagyobb célokkal indulhatunk a csatába, kis szerencsével a BL is meglehet.

Berbatov 2019.01.23. 12:46:46

Na, ma előrehozott karácsony van.

De Ligt a Barcelona játékosa szeretne lenni holland és francia sajtóhírek szerint. A Barcanál most már ő került fókuszba.

Berbatov 2019.01.23. 12:51:13

@RAJDEN: Délben befutottak a hírek De Ligtről. :)

kritizator 2019.01.23. 12:53:55

@RAJDEN: pedig ő jobban tetszik nekem

H.Stoichkov 2019.01.23. 12:57:44

Nem tudom, valakinek feltűnt e... évi 10 millió euró??? mi a fasz?

kritizator 2019.01.23. 13:00:49

@Berbatov: hajrá, jobb mint de Jong

Kertai Dávid 2019.01.23. 13:02:37

én ennek akkor látom értelmét ha VKP-nek jön... ha vele is az lesz mint Vidallal meg Paulinhoval hogy 1 meccset nem játszanak Busi posztján, akkor nem értem miért volt olyan fontos, hisz van elég emberünk arra a posztra... Businak pedig még mindig nem lenne cseréje :/ ettől függetlenül persze játszhatna más poszton is mint a VKP, de szerintem most az lenne a legfontosabb, szóval remélem annak szánják

RAJDEN 2019.01.23. 13:03:03

@Berbatov: Túl szép lenne hogy mindkét játékos ide jöjjön :D Főleg De Ligt ügynöke miatt is

Robi71 2019.01.23. 13:10:51

@H.Stoichkov: Nem, ez már fel sem tűnik a Barca-nál. Gyanítom úgy sikerült "legyőzni" a PSG-t és a City-t, hogy De Jong-nak gyerekkori álma teljesült azzal, hogy a Barca-ba igazolhat és nem érdekelte mennyit fog keresni. :)
Komolyabban...a 90 milliós vételárral és a 10 milliós fizetéssel képtelenek voltak versenyezni az olajosok. Mostanában költekezésben is "rájuk pirítunk". És még mi gyűlöljük őket a túlköltekezés miatt. :)

Bivi76 2019.01.23. 13:29:41

@Robi71: De ha a Cityhez igazol,akkor meg azt mondod,hogy Pep miatt választotta a második számú manchesteri csapatot!

Bivi76 2019.01.23. 13:34:28

@Robi71: Már írja az elmundodeportivo,hogy a PSG bosszút fog állni azért,mert a Barca igazolja le a fiatal hollandot! Mindenképpen Barca játékos átigazolásával szeretnék ezt megtenni. Neveket is említ a katalán lap. Nem lehetne,hogy Busquetset,és Rakiticset leigazolják? Ez lenne a nagy bosszújuk! :-)

Robi71 2019.01.23. 13:40:54

@Bivi76: ? Tényekről beszéltem.
Ennél tudsz te többet is. Ne akard űberelni a celestial barátodat. :)
Vagy te azt feltételezed, hogy a Barca kedvéért visszautasított jobb ajánlatot az olajosoktól?

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 13:40:57

@Robi71: Ennyit arról hogy Fdj nem a Barca penztárcájához van szabva :) Szerintem De Ligt is követi, az talán valószínű hogy nem ezen a nyáron.. az Ajaxnál tavaly mintha mondták volna hogy 1 évben csak 1 kulcsembert adnak el..

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 13:43:54

@Robi71: Ez nem feltételezés, a PSG biztos hogy tibbet fizetett volna neki es a klubjának is mint a Barca, De Jong választhatott és minket választott.. szerintem nem pénz kérdése volt eddig sem hogy ide jön, sokkal inkább nem látta biztositottnak a helyét a kezdőben.. ezek szerint ezt megoldották, valószínűleg ugy hogy Rakiticet eladják a PSGnek, íhy ők is kiélhetik bosszú vagyukat :)

Robi71 2019.01.23. 13:45:38

@Bivi76: Látom a te korodban még hiszel a mesében. "gyerekkori álom", "bosszúforralás"...mesélsz még? Magam előtt látom a sejket, mint hófehérke mostoháját mérget kotyvasztani a boszorkakonyhában.:)
Egyszerűen túllicitáltuk mindenkit. Ennyit már nem ért a többieknek. Miért forralnának bosszút?

Robi71 2019.01.23. 13:47:49

@DISTANTxTHUNDER: Te jó ég! ...te még @Bivi76: -t is űberelni tudod. :)

Robi71 2019.01.23. 13:51:03

@DISTANTxTHUNDER: "Ajaxnál tavaly mintha mondták volna hogy 1 évben csak 1 kulcsembert adnak el" :)))
Ha valaki leteszi De Ligt-ért a 100+ milliót úgy eladják már most, mint a cukrot. Még masnit is kötnek rá. :)

Bivi76 2019.01.23. 13:54:16

@Robi71: Én csak azt írtam le,amit olvastam most az elmundo,és a sport.es oldalon. Neveket is említ a két,Barcelonához közelálló napilap.Amúgy ezerszer nagyobb klub vagyunk mint az az undorító PSG.Az hogy lett egy milliárdos olajmágnásuk,attól még a múltat,tradíciókat nem lehet megvásárolni.Ezt csak az a szerecsétlen Neymar ette meg. Totál idióta az a játékos,pedig el kell hogy ismerjem,a kedvencem volt.

LDzsi 2019.01.23. 14:04:58

@Robi71: miből gondolod hogy ezek kész tények, vagy csak találgatsz? Esetleg ott voltál a szerződés megírásánál? Kétlem hogy a PSG vagy a City ne tudna többet fizetni.

2019.01.23. 14:23:28

@Bivi76: az nem lenne bosszú a PSG-től ha elvinnék Rakitic - Busquets kettőst az kb egyet jelentene saját maguk tökön rúgásával ,,,,:-)Tuchel még Gaurdiolánál is gyorsabb játékot preferálja kizárt ,hogy Busquetsben gondolkodna :-)Ha összejön a De Jong üzlet szerintem Busi szépen leül a padra és a világ legjobban kereső cseréje lesz ,,,ezt még én is elfogadnám ,mondjuk én jobban örülnék ha sosem látnám de ez csak álom

Barcaa 2019.01.23. 14:33:50

@Bivi76: Mennyire jól járt azzal, hogy elment a francia bohócligába, amit félgőzzel már decemberben megnyernek.. :D :D

Annyira sikerült Messinek az árnyékából kilépni, hogy az aranylabdaszavazáson sem volt komolyabb dolga, csak streamelni ahogy játszik :D

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 14:39:23

@Robi71: Hát tényleg nincsenek lassan szavak arra amit művelsz.. ha az olajosok vették volna meg ennyiért akkor De Jong "nem a Barca pénztárcájához van szabva", de mivel a Barca fizetett érte ennyit, a játékos irreális áron kelt el, bezzeg az olajosok nem ért ennyit.. így is úgy is belerugsz a Barcába :) De Ligtnél meg azon szurkolsz hogy vegye meg más 100+millióért? :)

LDzsi 2019.01.23. 14:50:49

@DISTANTxTHUNDER: az ilyeneknek csak az számít hogy igaza legyen, más nem számít. Robi annak se tudna örülni, ha ennek ellenére De Jong beválna és tudná pótolni Busquetset. Mert akkor az nem őt igazolná. Ha pedig mégis kiderül hogy nincs igaza, akkor jön a jól bevált személyeskedés kártya és/vagy az eltűnés. Személy szerint engem nem érdekel ha 90 milliót fizetnek érte. Ha beválik akkor már megérte. Dembele is elkezdte ledolgozni az árát. Arthur úgy néz ki hogy nagyon megérte. Az meg hogy Robi szerint (ami persze 100%-ot jelent, hiszen szerinte ez tény) a pénzt választotta... szerintem a piacon nem sok olyan játékos van, akit ne érdekelne a pénz. Ilyenné vált a világ, ez van.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 15:10:14

@LDzsi: A Psg biztos hogy magasabb fizetést ajánlott De Jongnak.. a részleteket nem tudja szerintem senki, de már csak a tulajdonosi körből gondolom.. mindig is a pénzel tudtak versenyezni az olyan klubokkal mint a Barca, szerintem de Jongot inkább méltatni kell hogy ellenállt a könnyű sikereknek és a több pénznek, és azt nézte hol fejlődhet a legtöbbet..

RAJDEN 2019.01.23. 15:13:43

Mundo Deportivo szerint teljes az egyeszség De Jongrol . 86 millió +4 millió Bónusz

Maestro10 2019.01.23. 15:29:31

@RAJDEN: Húha, borsos ára van az Ajax gyémántjának, de jó futballistákat meg kell fizetni. :)

Robi71 2019.01.23. 15:31:55

Igazolunk túlárazva fiatal 'sztárokat", aztán amikor kiderül, hogy messze nem képesek hozni az elvártakat...igazolunk mellé olcsón vagy ingyen 30+os rutinos csókát, aki igaz hogy cssk ideig-óráig de legalább hozzák amit kell. Fantasztikus átogazolási stratégia. :(

faramuci69 2019.01.23. 15:35:56

Valahol szerintem mindkét tábornak igaza van. A pénz biztosan a legfontosabb faktor, de nem gondolom hogy egyedüli szempont a döntésnél. A psg a francia bajnokság miatt szerintem verseny-hátrányban van. Őrült pénzeket fizetünk, az látszik, de szerintem az olajok is közel ennyit megadnának. Ráadásul nekik, különösen a psg-nek nagyobb a mozgástere az egyéb juttatások terén. Szerintem ha közel annyit kínáltunk, mint a psg, reális, hogy FDJ minket választott. Persze nagy kérdés, hogy mennyit fog játszani, mennyi arra a garancia.
A sejk bosszúállása már egy másik témakör. Logikus, hogy egy komoly üzletember nem foglalkozik ilyen kicsinyes dolgokkal. A gyakorlat pedig mást mutat. Ezeknek az olajos csávóknak a focicsapatuk dédelgetése sokkal inkább hasonlít egy pénisz mutogató versenyre az óvodai homokozóban, mint komoly profitorientált üzleti tevékenységre. Szerintem a sejk eddigi reakcióiból is tisztán látszik, hogy időnként az indulatai is vezérlik. Persze NJR leigazolás zseniális húzásnak is nevezhető a részükről, persze azért ehhez kellett az ostoba brazil önsors rontó ostobasága is.
Bosszú esetén nem tudom, hogy kit tudna tőlünk elvinni. A kivásárlási ár egy dolog. Még cr7 esetében sem volt komoly. Ha valaki el akar menni a Barcából vagy a margitból, az valszeg elmegy. A klub presztízse is komoly faktor. Kérdés tőlünk ki lenne mozdítható. Messi, Lajos nem igazán. Busi? Sokan örülnének. Arthur. Ő is brazil, ráadásul friss igazolás, nem ismerem a kivásárlási árát, de őrá simán rámozdulhatnak. Alba sztem hűséges lenne és TS is. A többiek mind pótolhatóak. Cou-t vihetik, ha megfizetik :) Dembelet szerintem öngyilkosság lenne NJR és Papné mellé. Olcsó ó sem lenne. Rakitic, szerintem mozdítható, ráadásul dolgozunk ezerrel a pótlásán is.
Magyarul nincs nagy merítési lehetőségük, ha tőlünk akarnak elvinni valakit, úgy, hogy az fájjon is. Persze Ernőbá ezzel nem biztos, hogy egyetértene.

Robi71 2019.01.23. 15:38:19

@DISTANTxTHUNDER: Nem tudom gyerek ésszell követni a dolgokat, ahogy ti teszitek. Ennyi az egész. A klub arculatváltásával a célközönség is megváltozik. Már nem az olyanokat szólítja meg, mint én. :(

kritizator 2019.01.23. 15:40:22

@RAJDEN: igen, én is olvastam.
75 millióról volt először szó

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 15:46:48

@Robi71: Szerintem abból kell kihozni a maxot ami a lehetőség.. nyilván, én is jobban szeretném ha Erikseneket igazolna csak a klub, de egy-egy ilyen már befutott játékost szinte lehetetlen ma már megszerezni.. maradnak a fiatal sztárok és a kockáztatás.. ha De Jong nem válik be, hatalmasat veszít rajta a klub, ha viszont beválik, később mozdíthatatlan lesz..

faramuci69 2019.01.23. 15:49:53

@Robi71: A cinizmusodat csak részben értem.
Nézzük részleteiben hogy milyen mozgások történtek Valverde alatt. Tuti sokat kihagyok:
Jöttek:
Arthur, Lenglet: sztem bevált
Malcom: amíg árában megy, szabaduljunk tőle
Dembele: hát ő eléggé túlárazottnak tűnt amikor megvettük, de mostanában mutat olyan tulajdonságokat, ami részbe igazolja a döntést.
Cou: ő nagy csalódás. Fejben nem bírja a Barca terhét.
Vidal: kicsit magas a fizuja, de remek húzásnak bizonyult eddig.
Paulinho: engem meggyőzött
Murillo: no risk
Boateng: no risk
Tobido: no risk
FDJ: komoly kockázat

Elment:
Andre Gomes
Alex Vidal
Dulifuli
Digne
Mathieu
Munir

Beárazva:
Rafinha
Malcom
Denis

Nekem tetszik ez az irány. A La Masiaról is fogunk beépíteni játékosokat, ha arra érdemesek lesznek. A gond a minőséggel van:
Alena: beépítés alatt - ha bizonyít, megkapja a lehetőséget
Chumi, Miranda: a Levante elleni első meccsen sajnos kicsit beárazták magukat
Puig még gyenge, de drukkolok neki!

Robi71 2019.01.23. 15:50:45

@faramuci69: Már semmiben sem különbözünk a PSG-től vagy a City-től. Úgy viselkedünk, mint egy tradiciónélkuli újgazdag klub. A minap feltettem a kérdést...több, mint egy klub? Mitől? Miben nyilvánul meg ez? Igaz, naponta megkapom a választ. Már semmiben sem vagyunk "többek".

faramuci69 2019.01.23. 16:00:34

Nekem sem szimpatikus az elnök politikája, de van több pozitívum is. Egy fiatalitás őrült nehéz dolog. Pár éve a margitot irigyeltük. Isco, Asensio, Bale, James, Ceballos, Varane, Lucas Vasquez, Casemiro, Kroos, a két brazil tini - egyaránt relatíve fiatalabb játékosok. Tessék, elment CR és szétestek. Oké Zidane is nagy érvágás volt, de szerintem Lopetegui akár be is válhatott volna, ha kicsit több időt kap. Mondjuk nem sajnáltam egy csöppet sem.
Tőlünk elment Puyol, Xavi, Iniesta, Dani Alves és Neymar. Azért ez elég veretes névsor. Mégsem roskadtunk össze. Persze nem válhat be mindenki, de volt egy csomó remek igazolásunk, a barca filozófiát is figyelembe véve. Leginkább Arthur.
És Cou. Ja ő nem. Talán FDJ. :)
Még van pár évünk, amíg Messi itt van.

Robi71 2019.01.23. 16:06:27

@faramuci69: Nem kérdés, azt folytatni amit Luchoval elkezdtünk öngyilkosság lett volna. Valverde normalizálta a helyzetet, pragmatizmust, stabilitást hozott. Ő jelenleg nagy éretéke a klubnak. Hagyni kell dolgozni.

faramuci69 2019.01.23. 16:09:14

@Robi71: Ezzel csak részben értek egyet. A játékosainkkal még korrektek vagyunk. Az utánpótlás is fontos, bár nem ugyanannyira sikeres, mint korábban. Az alap játékosaink még relatíve szerények. Azért még nem lettünk a margit.
A katalán függetlenségi törekvések Franco bukásával már inkább gazdaságilag vezéreltek, de mint láttuk, nem lehet komoly reményt fűzni hozzá.
Miéert voltunk több mint egy klub? Mert nálunk játszott Xavi, Puyol, Pique, Iniesta, Busquets és Messi egyidőben, mind-mind saját nevelések? Az a sors egy hatalmas ajándéka volt pusztán. nem igazán reális folyamatosan elvárni.
Talán a tiki-taka, a labdabirtoklásra épített stílus. Az még Barca védjegy. Nincs tulajdonosunk, ez is.

Mi az amit szerinted nagyon másképp kellene csinálni? Mennyiben rosszabb Valverde mint Lucho? Nem látsz pozitív dolgokat? Lehetne reálisan versenyezni az olajosokkal "low budget" üzemmódban? A Bayer, a Juve a United mit csinál másképpen?

faramuci69 2019.01.23. 16:10:16

A Valverde kérdést megválaszoltad.

Robi71 2019.01.23. 16:13:21

@faramuci69: Két éve úgy nézett ki, hogy a blankók megtalálták a sikeres fiatalítás kulcsát. Az első csapattal BL-t, a másodikkal bajnokságot nyertek. De mostanra valami ott is férecsúszott. Ennek ellenére gőzerővel folytatják a fiatalítást most is. Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.

faramuci69 2019.01.23. 16:14:03

Megértem Bivit, hogy több latinos elemet szeretne a Barca futballjában látni, de a változás több részből tevődik össze. A profit egyre fontosabb! Nem csak mi lettünk kevésbé latinosak, de a többik, különösen az angol csapatok nyitottak a játékosabb futball irányába. Elég csak ránézni arra, hogy kik ott az edzők.

faramuci69 2019.01.23. 16:15:40

Egy ennyire globalizált világban ne legyenek illúzióink. Elég csak az amerikai modellt megnézni. Minden a kiegyenlítődésről szól.

Robi71 2019.01.23. 16:18:51

@faramuci69: Nem a költekezés a gond, hanem az ésszerűségével. Ezt már az olajosok is megfontoltabban teszik.

faramuci69 2019.01.23. 16:19:57

@Robi71: Mi is fiatalítunk ezerrel. Nem kérdés, a Papné üzletet elszúrtuk, de a kezdeti nagyon negatív véleményem kezd megváltozni Dembelével kapcsolatba. persze még mindig kérdéses, hogy egy lassabb Vidal/Arthur-Rakitic-Busi középpályával, Messivel és Lajossal egyszerre mennyire racionális játszatni főleg a BL kieséses szakaszában a többi nagy ellen, de ha nincs Leo, vagy ha az ellenfél kicsit gyengébb, akkor nagyon komoly skilleket villantott a srác, miután lebaltázták a késések miatt, és kicsit visszavett.

RAJDEN 2019.01.23. 16:21:04

Hivatalos bejelentés már a mai napon megérkezhet, erről tájékoztat ugyanis az ‘Ajax TV’.

faramuci69 2019.01.23. 16:21:56

@Robi71: Ezzel egyetértek, de gondolom nem mindenbe látunk bele. Szerintem az olajok is sokat fizetnek, csak max más csatornákon keresztül. A Barcánál kicsit hiányzik a tulajdonosi szemlélet, ennek minden előnyével és hátrányával együtt.

faramuci69 2019.01.23. 16:28:17

A scoutingunk még jó szerintem. Ha eladjuk Malcomot, DS-t, Rafinhat akkor elég jók leszünk. Persze ettől még Cou jövője talány. Az ő megvétele eléggé elkapkodott volt, de lássuk be, NJR távozása után megszédültünk egy kicsit. Perez papa nem szórja még a zsét, de meddig teheti ezt meg? Azért ott is kezd átszódni, hogy CR mellett felértékelődtek a játékosaik. Oké, Kroos, Modric zseniélisak, de Ramos és Casemiro csak a reálban tehetik meg amit meg szoktak tenni. Isco, Asensio? Nem is értem mi lett velük. Bale folyton sérült, Benzema, LV kevés. Carvajal folyton sérült, Marcello elhízott!

celestial 2019.01.23. 16:43:26

@Robi71: írass fel valami antidepresszánst...

Robi71 2019.01.23. 16:50:50

@celestial: Ne szólj bele a felnőttek bedzélgezésébe.

RAJDEN 2019.01.23. 16:51:57

Az Ajax mai edzése után újságírók várták De Jongot ahol gratuláltak neki az új klubjához . Azert télleg durván 100 millió ez a gyerek nem semmi

RAJDEN 2019.01.23. 16:58:05

Frenkie De Jong az Ajax TV-be érkezett.

Előtte az alábbi párbeszéd zajlott egy újságíró és közte:

Riporter: "Már gratulálhatok így előtte?"
De Jong: "Igen, azt hiszem. Most már tudhatod."

sunt 2019.01.23. 17:05:03

@Robi71: A megfontoltság hiánya részben a vezetési szerkezetnek köszönhető: több egymást verő befolyásos tényező van és folyamatos a kiszivárogtatás. Kiváncsi vagyok, hogy a De Jong kivásárlás mögött milyen koalíció van.

rtghfb 2019.01.23. 17:16:23

@Robi71: Ha a PSG, aki 222 milliót fizetett az utolsó szezonjában kb 15 gólt rúgó Neymarért nem adna 85-90-et De Jongért akkor tényleg nem lehet valami jó játékos. :))

RAJDEN 2019.01.23. 17:28:20

A Catradio és egy másik katalán újságíró szerint, ma Bartoék De Ligtről is tárgyaltak

Nagybarcelona 2019.01.23. 17:29:57

Nem tudom mit gondoljak. A holland játèkosok a kedvenceim, azonban De Jongban nem látom azt az extrát, amivel 70 millióval többet èr, mint Rabiot. Robival abban egyet èrtek, hogy furcsa az átigazolási politikánk, de nekem az a bajom, hogy Ini, Busquets, Xavi 2.0 játèkosokat keresünk, akik nem tudom, hogy egyáltalán megközelítik a nagyok tudását. Cou nem úgy tűnik, Arthur biztató, fejlődhet, de előre elèg kevès amit nyújt. Az a baja a csapatunknak, hogy nincs lendülete a kp-nak, sok az alibi passzolgatás, ha De Jongtól is ezt várhatjuk, nem biztos hogy. Előrèbb leszünk. Tudom Vidal alkesz, de èn bírom az ilyen tipúsú játèkosokat, mint Davids, ès Mascherano is volt, aki nem alibiző, hanem felszántja a pályát. Nekem sem tetszik feltètlenül ez a francia vonal, de lássuk be VB-t nyertek, a nagy klasszis Isco, Thiago, Asensio, Morata (spanyol vonal), akiket mindenki klasszisokkènt kezelt, mèg a saját csapatában sem feltètlenül kezdő. Nemrèg Weigl neve merült fel (mint Busquets utód) De Jong előtt, ès ma már hallani sem lehet felőle. Nem èrtem mièrt nem lett volna jó ennyi pènzből egy Rabiot+ De Ligt kettős, vagy akár egy befutott Eriksen. De Jong biztosan nem Busquetset fogja kiszorítani a kezdőből, így akár Eriksen is játszhatna Rakitic posztján. Minden átigazolás esetèn ott volt a kèzenfekvő választás, de mi "2.0" játèkosokat igazoltunk. Neymar-Dembele(nagyon bírom, őt nem sajnálom) helyett Hazard. Ini-Cou, helyett Eriksen, Busquets-De Jong helyett Rabiot ingyen. A következő Pique-Todibo, helyett De Ligt választás lesz, amivel befürdünk(legalább ingyen volt Todibo, de Mina sem volt Pique-t helyère főnyeremèny. Guardiola ezèrt sikeres a Citynèl, mert a Bayern fèle "kudarc"(tudom H. Nem volt az) után ő rájött, H. Lendületesebb játèkot kell játszatni( Nèzzètek meg a játèkosait), ès nem feltètlenül az ötlettelen passzolgatást(persze majd Messi megoldja). Ezèrt nem feltètlenül rossz igazolás Prince, vagy Vidal, (Paulinho) akik mennek, mint a gèp. Lehet nekünk is egy Kante típusú játèkosra lenne Vèdekező kp-kènt szüksèg, ès nem egy alibi játèkosra. De Jong cáfoljon rám (èn örülnèk a legjobban).

Robi71 2019.01.23. 17:31:56

@rtghfb: De Jong Rabiot esetleges pótlására kellett volna. Szerintem Rabiot maradni fog vagy valami olcsóbb megoldást keresnek. A pénzügyi fairplay nem engedi őket tovább költekezni. Mi is valószìnű a myári átigazolási keretet sütöttük el De Jong-ra.

celestial 2019.01.23. 17:35:04

@Robi71: én csak jót akarok neked...tényleg komolyan aggódom...például ez is...ne hülyéskedj már, felnőtt ember így nem viselkedik...mármint ha mentálisan minden rendben van nála...neked semmi sem jó ha megveszünk valakit az a bajod ha nem akkor meg az..a valósággal is elég erősen hadilábon állsz....megpróbálak nem piszkálni mert sajna tuti beteg vagy...csak hát megmérgezed az egész blogot amit viszont szeretek...
Ja és magánbeszélgetéshez tudom javasolni az emailt és a telefont...
De ám tényleg az lenne a legjobb ha csinálnál egy kesergő régen minden jobb volt Barca blogot magadnak akit érdekel az állandó kesergésed hazudozásod az ott megtalálna...ne akard elrontani azoknak a kedvét akik szeretik ezt a klubbot és akkor is szeretni fogják mikor nem lesz itt Messi, Suarez stb akik bíznak ennek a klubnak a jövőjében is...
Köszönöm

Balázs37. 2019.01.23. 17:47:14

Robinál két szabály van: 1. Robinak mindig igaza van.
2. Amennyiben nem, úgy az első szabály lép életbe.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 17:57:26

@Nagybarcelona: Rabiot fel sem merült volna mint lehetőség ha hosszabbít.. biztos úgy lehettek a Barcánál, hogy ingyen Rabiot akkor is kell ha épp nem tudják hol fog játszani.. és ez igaz, ahhoz túl jó hogy átengedjük egy riválisnak.. De Ligt szerintem követni fogja De Jongot ide, csak az a kérdés hogy mikor (én már korábban sejtettem hogy a hollandok csomagban vihetők csak el).. látod, ma amint lezárt De Jong ügye, azonnal előkerült De Ligt, akinél szintén a Barca van a legjobb helyzetben.. a többiek csak bekavarhatnak.. ez a 2.0 dolog érdekes, mert Hazard is kiköthet nálunk, Eriksen pedig szerintem ha nem hosszabbít akkor is csak jövőre lesz érdekes bárkinek is.. szerintem egyik játékossal sem vagyunk elkésve, a Barca nem fog csak úgyekkora kaliberekről lemondani..

LeoMessifcb 2019.01.23. 18:01:30

@Nagybarcelona: Guardiola Cityje semmivel se sikeresebb mint a Barcelona. Nyertek hazai kupákat, de azt a mi csapatunk is. Bajnokok Ligájában eddig, és reméljük most is elvéreztek. Én nem aggódom a generációváltásunk és átigazolási politikánk miatt, szerintem nagyon jól csinálja a vezetőség, a természetesen előforduló hibák ellenére is. Idővel már csak egy méltó kilencesre lesz szükségünk, és kijelenthetjük, hogy nem jutunk a Milan, Arsenal vagy United sorsára.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 18:02:18

@Robi71: A PSG beleesett a saját csapdájába, hogy anno Mbappét és Neymart is leigazolta.. meg egy darabig nyögni fogja ezt a terhet a sejk, a riválisok meg közben elviszik előlük a legjobb játékosokat.. ami De Jongot illeti, a nyári fix 100 millió mehetett el rá (ami minden évben a klub rendelkezésére áll), de azért ne reménykedj hogy ez volt a Barca összes puskapora :)

Robi71 2019.01.23. 18:05:20

@Balázs37.: Véleményem van Balázs, aminek az alapja egy egészséges értékrend és erkölcs...és amit nem változtat meg sem az "új szelek fuvalata", sem a pénz.

Kertai Dávid 2019.01.23. 18:06:14

közben De jong hivatalos

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 18:08:34

Az Ajaxba fektetni eddig mindenkinek kifozetődő volt.. Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Davinson Sanchez, Suarez, Vermaelen, es lehetne még sorolni.. remélem De Jong és majd De Ligt is hasonló karriert fog befutni..

Eminusz 2019.01.23. 18:09:58

Aguilar (a Mundo Deportivo újságírója) azt mondta:

„Egy nagyon jó barátom – aki amúgy nagyon bennfentes az Ajaxszal kapcsolatban, és minden információt első kézből megismer – azt mondta nekem, hogy a Barça és De Ligt között létrejött a szóbeli megegyezés, hogy a nyáron az FC Barcelonába igazol a védő. Az Ajax vezetőivel még nem született meg a megállapodás, de velük is szóbeli egyezségre jutott a Barça.”

Mi történik gyerekek? :D

Robi71 2019.01.23. 18:13:11

@DISTANTxTHUNDER: Neymar és Mbappé leigazolása kellett nekik ahhoz, hogy bekerüljenek a szük elítbe. Ergo szükséges és ésszerű döntések voltak. Mi sem bizonyítja jobban, mint a két játékos ázsiójának folyamatos növekedése.
Továbbra sem féltem őket. Ha nagyon kelleni fog valaki, azt meg is fogják suetezni. Mindig megtalálják majd a módját.

Nagybarcelona 2019.01.23. 18:13:13

@LeoMessifcb: ez igaz, de cserèljük ki Messit valamelyik Silvára, ès ők lennènek a
BL legnagyobb esèlyesei. Nálam kevesebben utálják jobban a Realt, de tavaly a döntőbe 2 lendülettel játszó csapat jutott (Realra ez volt èvek óta jellemző), ès nyert a rutinosabb, ès akit az összes meccsèn jobban támogattak a bírók. Ne akarjunk semmiben hasonlítani a Realra, csak a győzni akarásban, ès a lendületes játèkban. (Legalább a BL-ben)

Maestro10 2019.01.23. 18:13:56

@DISTANTxTHUNDER: Sokszor panaszkodsz a klub átigazolási politikája miatt, a De Jong - De Ligt holland csomaggal meglennél elégedve? Kíváncsian várom válaszod. :)

Robi71 2019.01.23. 18:17:10

@Kertai Dávid: Hivatalos? A transfermarkt nem hozza.

Balázs37. 2019.01.23. 18:17:49

@Robi71: volt már akivel te egyetértettél itt a blogon valamibe?

DISTANTxTHUNDER 2019.01.23. 18:18:59

@Maestro10: Először is kétkedő lennék, ugyanakkor bizakodó is mert ahogy korábban is írtam, az Ajaxszal ritkán lőnek mellé a kincsvadászok.. az sokkal jobban érdekelne hogy a két játékos árát, kb 180 millió eurót honnan fogja elővarázsolni a vezetés?

RAJDEN 2019.01.23. 18:20:07

@Robi71: Hivatalos . Mar Barca mezel pózol Bartoval :)

Nagybarcelona 2019.01.23. 18:23:06

@Robi71: Ezzel egyetèrtek, egy ország áll a PSG mögött. Ne felejtsètek el, H. Neymar t nem a PSG vásárolta a Barcától, hanem Neymar kivásárolta magát. A pofijáèrt kapott 220 milliót. Így bárkit szerződtethet "ingyen" a PSG. A Manchester City tulaj családja vagyonának össz èrtèke 400 valahány MILLIÁRD dollár. Infantino nagyobb kutya mint Blatter volt, (vb rendezèsek, Real győzelmek), aki csak egy szimpatikus öreg úriember volt aki kedvelte a pènzt, ès a fiatal nőket (melyik fèrfi nem?) Mint Berlusconi. :)

Kertai Dávid 2019.01.23. 18:35:41

@Robi71: igen, hivatalos Barca oldal lehozta az imént :) végre letudva ez is

Maestro10 2019.01.23. 18:55:14

@DISTANTxTHUNDER: 100 millió az alap büdzsé, Alcácer 23, míg Paulinho 45 millióját is hozzá csatolták ehhez az összegez, továbbá a nyáron több játékosból is pénzt lehet varázsolni (Rafinha, D.Suárez, Malcom, Samper, Gomes és talán még a Rakitic - Vidal kettősön is ellehetne gondolkodni).

PeppyRapier 2019.01.23. 19:04:53

@DISTANTxTHUNDER: Ez könnyű. Ha az idei szezont megnézed, 3 millió plusszban zárt a klub (és ebbe még nincs benne Paco), szóval idén gyakorlatilag nem volt kiadás. Az évenkénti közel 100 millió pedig álltalában adott szokott lenni, így jövőre akár a 200 sem lenne irreális gondolta. Ezek mellé még jönnek az eladások is (Rafinha, Denis, Gomes, jó esélyel Vidal, Malcom?) szóval ettől még kétlem hogy hasra esne a klub.

GYLS 2019.01.23. 19:09:03

De Jongot még a 2018-2019-es költségvetésben igazolásokra betervezett összegből fizetik ki (60-80 milla). 2019. július 01-től indul a következő költségvetési év, azaz - gondolom - abba is be lesz tervezve ismét 60-80 milla, plusz a távozőkért kapott összeg. Kérdés kik fognak távozni, lesz-e köztük nagyobb név is.

RAJDEN 2019.01.23. 20:03:30

@GYLS: Rakitic és Vidal közül az egyik szerintem biztos megy

Robi71 2019.01.23. 22:10:41

@Balázs37.: Valamikor igen....sőt akkoriban a többség hasonló képen gondolkodott (2011 óta vagyok a blogon...talán a legrégebbi). Azóta teljesen kicserélődött a hallgatóság. Akkoriban mindenki tisztában volt azzal, hogy mi a klubfilozófia, mit jelent a "több, mint egy klub". Most a nagytöbbsége azt sem tudja miről beszélek.
Jelenleg is van 2-3 ember (ők sem maiak....nem Neymar-ral egyszerre lettek Barca-sok :), akikkel időről időre még jókat tudok társalogni (lásd például faramuci69-el pont ezen bejegyzés alatt), de valóban szűkül a kör.

Robi71 2019.01.23. 22:15:27

@GYLS: De Jong hivatalosan 2019. július 1.-től lesz Barca játékos.

GYLS 2019.01.23. 22:26:22

@Robi71: Fizetni viszont kilehet junius 30.-án is., tehát még a 2018/2019-es kültségvetésben fogják elszámolni. Vagy átviszik az erre a szezonra betervezett keretet a következő szezonra, azaz kétszer 60-80 milla lesz a 2019/2020-as igazolásokra. Pézügy-technikai kérdés az egész.

Robi71 2019.01.23. 23:12:21

@GYLS: Malcom, Lenglet, Arthur és Vidal (130 millió) milyen költségbe lettek elszámolva? Nem a 2018-2019-esbe?
Szerintem De Jong ára már a 2019-2020-es költségvetésből lejönni....ergo eladások nélkül nem tudom miből fogunk még igazolni a nyáron. Eladni (fizetési keretet felszabadítani) amúgy is kell, minimum annyit, hogy De Jong fizetése beleférjen a keretbe.

GYLS 2019.01.23. 23:32:17

@Robi71: Ha felmész a Transfermarkt oldalára és rákeresel a Barca lapjára, a fenti részen találsz egy számot: 3.45 milla. Ennyi pluszban van a klub a 2018/2019-es évadban. Ha rákattintasz magára a számra (3.45), feladja a vételeket és az eladásokat. A vételi összegben NINCS benne a betervezett 60-80 milla, azaz ez még rendelkezésre áll, tehát de Jong vételének nagyrésze megvan.
Ami a játékosok fizetését illeti, nem foglalkoztat, hiszen a Barca hivatalos honlapján magában a költségvetésben nincs tételesen felsorolva. Akik ezeket megadják, azok saccolnak.

Barcaa 2019.01.24. 15:43:13

@Robi71: Tudod mi a különbség a PSG és a Barca között?

A Barca amit költ, azt FOCIVAL kitermelte, sikerességgel, történelemmel.
Amit a PSG költ, annak a pénznek semmi köze a focihoz, egy csóró csapat lenne 0 múlttal ha nem szállt be volna egy tevebaxó olajos barom akinek hobbija az összevásárlás.
Nem mellesleg ha egy Barcából elvágyódik a játékos, akkor elengedik, ha a PSG-ből elvágyódik, akkor látható hogy mi lesz a sorsa:beintenek

Amúgy nem kell aggódni a pénz miatt, az előző transzferablakot 4-5 millió eurós PLUSSZAL zártuk, a szokásos 70-80 milliós mínusz helyett.
Emellé megkapjuk a Pacoért kapott 25-30 millió eurót, és a hírek szerint Gomest is el tudjuk passzolni 30-40 millióért mert az Evertonban nagyon bevált.
És ott van még egy rakás ember akiből pénzt lehet szerezni, és fogunk is.

Azt se felejtsük el, hogy 1 éve már nem évi 30 milliót kapunk a Nike-tól hanem 120millió(+bónuszok), illetve a Rakutentől is évi 60 millió eurót a Quatar 30 milliója helyett.

Repülnek az árak, de emellett a bevételek is. Nem mellesleg nemrég Gomesekre és Ardákra adtunk ki összesen ennyi pénzt, mint erre a fiatal ígéretes tehetségre, pedig az előbbiekről sugárzott hogy semmi köze a Barca filozófiájához.
süti beállítások módosítása