A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Megvan az egyezség Luka Joviccsal

2019. február 11. - Berbatov

A Frankfurter Allgemeine Zeitung információ alapján a Barcelona előszerződést kötött a fiatal szerb támadóval. 

A német újság szerint a Barca mindenben megállapodott a 21 esztendős csatár ügynökével a nyári klubváltással kapcsolatban, de ezidáig nem ült tárgyalóasztalhoz a Frankfurt képviselőivel. Jovic jelenleg még papíron a Benfica kölcsönjátékosaként szerepel a német csapatban, a Frankfurt nem élt a végleges megvásárlási záradékával. 

Luka Jovic Luis Suárez hosszútávú helyetteseként érkezhet Barcelonába, a játékos minden sorozatot figyelembe véve 27 mérkőzésen 19 góllal és 4 gólpasszal segítette a Frankfurot az idei szezonban, és vezeti a Bundesliga góllövőlistáját. Értékét a Transfermarkt 40 millió euróra becsüli, minden bizonnyal hasonló összeget kell átutalnia a katalán egyesületnek, ha szeretnék megszerezni a támadó játékjogát. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7114620108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2019.02.11. 12:05:51

Úgy látszik, a Barcaban mostanában csak Abidal dolgozik jól. Rá kéne bízni az edző-kérdés megoldását is.

2019.02.11. 12:11:51

..."de ezidáig nem ült tárgyalóasztalhoz a Frankfurt képviselőivel."..
Miért kéne a Frankfurttal leülnötök tárgyalni ? Nyárig van csak ott kölcsönben, utána megy vissza a Benficához ahol még 2 évig él a szerződése. Szóval velük kell leülnötök tárgyalni. (mondjuk azt nem tudom hogy a Frankfurt miért nem érvényesítette a 40 misis vásárlási záradékot ha ennyire jól ment neki náluk)

DISTANTxTHUNDER 2019.02.11. 14:31:07

Remélem él a Frankfurt az opciójaval, nem hianyzik a csapatba meg egy ics

Robi71 2019.02.11. 14:49:47

@mark666: kb. ennyire kell komolyan venni az egészet. :)

Robi71 2019.02.11. 14:53:20

@DISTANTxTHUNDER: Jovic vezeti a Bundesliga góllövők listáját...14 találattal. A Frankfurt helyében csak azért is élnék az opcióval, hogy nyereségesen továbbadjam. :)
Mese az egész.

Robi71 2019.02.11. 14:54:27

@sunt: Ezt azt jelenti, hogy jó ötletnek tartod a leigazolását?

Berbatov 2019.02.11. 16:43:43

@mark666: A Frankfurtnak 7 milliós opciója van rá, nyilván megveszik végleg, de még nem történt meg. De ami késik, nem múlik, nem tudjuk mi van a szerződésében, lehet csak a szezon végén válik hivatalossá. A lényeg, majd mindenképpen a németekkel kell tárgyalni, a Benficának már nem sokáig lesz köze a játékoshoz.

Robi71 2019.02.11. 17:01:10

@Berbatov: Hasonló a helyzet Sancho-val is... a BVB megvette őt 8 millióért és nem tudni, hogy a City-nek van visszavásárlási opciója. Ha nincs akkor most verhetik a fejüket a falba.
Hasonlóan a Benfica is Jovic esetében...akik potom 7 milliós opcióban állapodtak meg.

Bivi76 2019.02.11. 17:29:59

@DISTANTxTHUNDER: Hát én is remélem hogy nem jön Jovics.Nem fér bele a Barca brandjébe kelet európai játékos. Ritka mint a fehér holló az ebből a régióból származó zseni.Sztoicskov mondjuk az volt,meg az egykori magyarok.(Kubala,Czibor,Kocsis),de akkoriban a foci is más volt.Ide brazil,portugál,holland,francia ,argentín,sorolhatnám sztárok kellenek,nem ilyen balkáni hülye gyerekek!

DISTANTxTHUNDER 2019.02.11. 17:34:30

@kritizator: Az hogy nincs jelenleg jó ics szerintem :) Amúgy pedig nem hiszem hogy illenek abba a játékba amit a Barca képvisel(ne elvileg).. nezd meg pl Rakiticet, a robot melókat elvégzi, de kreativitást, a játék színezését ne vard tőle..

Maestro10 2019.02.11. 18:04:24

@DISTANTxTHUNDER: @Bivi76: Sosem értettem, hogy egyesek miért nemzetiség alapján ítélnek meg játékosokat, s miért nem a tudását nézik meg elsősorban. Jovicnál sem azt kell nézni, hogy szerb, hanem azt, hogy a stílusa, játékintelligenciája és a képzettsége elég lesz-e a Barcába. Ez egy nagy hülyeség, hogy most egy "balkáni hülye gyerekről" van szó, és ez elég arra, hogy hagyjuk elúszni. Nem! Ha rászolgál akkor érdemes fontolóra venni a leigazolását. Pont.

Raven1975 2019.02.11. 18:33:41

1 év alatt húsz szorosára nőtt az ára és később még többe fog kerülni.

Barcaa 2019.02.11. 18:37:16

@Maestro10: Nameg azt, hogy a Bundesligában játszik, ahol épp gólkirály, nem pedig valami szerb kisligában.

GYLS 2019.02.11. 19:10:32

A SAJTÓHÍR alapján megint megkerülősdit játszottunk? Ha jól tudom, érvényes szerződéssel bíró játékossal maximum a szerződés lejárta előtt 6 hónappal lehet hivatalosan tárgyalni és megegyezni. A "hír" szerint még előszerződést is kötöttünk. Kivel? Ügynökkel vagy a játékossal? Mit szólnak ehhez az érintett klubok, leginkább a Benfica?
Azt, hogy épp Ő lenne a megfelelő Suarez váltó, nem tudom megállapítani. Nem tudom, mert - többekkel ellentétben, akik kíváló menedzseri és szakmai ismerettekkel rendelkeznek itt a blogon - nem láttam játszani.

RAJDEN 2019.02.11. 19:28:08

Albert Rogé (Diario Sport): "Azt hiszem, hogy ennyi mérkőzés után kijelenthető, hogy mutatott játék szempontjából ez az utóbbi évek leggyengébb Barcelonája. Valverdét csupán Messi góljai és ter Stegen védései tartják még életben."

Kemény szavak a katalán sportnapilap újságírójától.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.11. 19:38:00

@Maestro10: Én annyit tudok hogy Suarez már vilagklasszis volt a Poolbam amikor leigazoltuk, az utódja is értelemszerűen hasonló kaliber kellene legyen, nem? De persze, attól meg beválhat Jovic, hisz én még nem láttam játszani.. a Barcában klasszikus center csak szenvedett eddig.. akik igazán beváltak itt, azok a széleken is pont olyan jól jatszottak mint középen.. ez még Suareznek sem megy, pedig ő a Barca történelmének egyik legjobb centere.. nem tudom hogy pl Jovic mennyire tudna a széleken játszani, mert pl a másik nagy szenzáció Pépé inkább tűnik egy sokoldalú technikás támadónak mint Jovic

Robi71 2019.02.11. 20:14:56

Nyilván minden játékos akit legazolunk és nem válik be veszteség. De van az a kategória amit érdemes bevállalni. Több játékosunk volt akit bevállaltunk, nem váltak be...de legalább nem szálltunk ki anyagilag veszteségesen az üzletből.
Úgy gondolom Jovic-al nem vállalunk túl nagy kockázatot 40 millióért. A korosztálya egyik legtehetségesebb képviselője, szerintem benne van abba a szúk elitbe, amivel érdemes foglalkozni (Jovic, Rashford, Werner, Maxi Gomez, Andre Silva).
A De Jong kategóriától (75+) felfele kell óvatosnak lenni, mert ott nagy lehet a bukta...főleg akkor ha hiányposztra, a kezdőbe igazolunk (lásd Cou vagy Dembi).
Olyan tuti centert, mint Suarez amúgy sem tudunk igazolni, még 100+-ért sem.
Icardi vagy Kane sem lenne az. Aki szerintem tuti lehetne...az a 25 éves Agüero lenne. :) Benne megvan minden, ami kell egy Barca topcenterben (gólerős, penge, kombinatív). Az egyetlen, aki jelenleg is jobb lenne, mint Suarez.

Berbatov 2019.02.11. 20:16:16

@RAJDEN: A Catalunya Radionál meg semmilyen irányt és tervszerűséget nem látnak a Barcelona játékában. Érdekes, ez vajon a vezetőségnek nem esik le? Vagy leszarják, amíg tehetik, számolgatják a pénzt.

LDzsi 2019.02.11. 20:19:42

Hát nem tudom ki hogy van vele, de Suarez után én már szívesen látnék újra csatárt azon a poszton, nem pedig centert...

Robi71 2019.02.11. 20:43:56

@LDzsi: De hát csatáraink vannak...szélsők. A középcsatár vagy center u.a., nem?

LDzsi 2019.02.11. 20:46:59

@Robi71: te is tudod hogy nem ugyanaz. Villa, Henry, Eto'o stílusú szerintem jobb lenne mint egy befejező center

Robi71 2019.02.11. 20:51:55

@LDzsi: Esetleg valami mozgékonyabb, kombinatívabb középcsatárra gondolsz, mint Agüero, Griezmann vagy Dybala ?

Robi71 2019.02.11. 20:52:47

@LDzsi: Eto"o valóban az volt, Villa és Henry inkább szélsők.

LDzsi 2019.02.11. 20:59:19

@Robi71: igen, olyan stílusúak jobban bejönnek, bár ahhoz kombinatív játék is kell. Nem is értem hogy Abidalék miért erőltetik ezt a center irányvonalat.

Robi71 2019.02.11. 21:11:49

@LDzsi: Ez lett volna Griezmann...olykor szélső, olykor "leültetni" Suarez-t. Lett volna, de nem lett. :(

Robi71 2019.02.11. 21:12:40

@LDzsi: Jovic is ügyes, nem kimondottan erőcsatár, sőt...

sunt 2019.02.11. 21:18:18

Villa igazolása ios bukta volt, csak sohase vallottuk be. Nehéz dolog egy Messi utáni csapathoz igazolni, mert egy sérülés és minden változik. Kiemelkedő képességű játékosokat kell igazolni méltányos áron - és aztán egy olyan edzőt hozni, aki belőlük csapatot csinál. Márkának elég a támadó focihoz és a magas szanvonalú technikához ragaszkodni.

celestial 2019.02.11. 21:43:51

@Robi71: Dembi nem bukta...a jövő Barcájának fontos tagja..és már a jelené is egyre inkább...

celestial 2019.02.11. 21:48:40

@RAJDEN: sajna igaza van..a mutatott játék az esetek többségében halálunalmas

Robi71 2019.02.11. 22:13:34

@celestial: Nem azt mondtam, hogy bukta, hanem jó nagyon odafigyelni a 100+-os hiányposzra érkező játékosra. Nem csak a pénzról van szó ilyenkor, hanem arról is hogy egy egész szezonon keresztül szenvefni kell vele.
Dembi nem bukta, de valljuk be nem is telitalálat. Cou egy "súlyosabb" eset...

Robi71 2019.02.11. 22:20:43

@celestial: Dembi-nek vannak villanásai, de nem látom benne azt, higy képes lesz egy egész szezonon keresztül kiegyensúlyozott, magas teljesítményt nyújtani. Márpedig a jövő Barca-jámak "fontos tagjának" ezt hozni kell. Csak ilyen játékosokra lehet építeni...tudod, mint "Pep fiaira"...minimum 10 év magas szinten.

celestial 2019.02.11. 22:35:53

@Robi71: ha elkerülik a sérülések és megkapja a lehetőséget képes lesz rá...

celestial 2019.02.11. 22:37:11

@Robi71: de majd meglátjuk...nyilván egyikünk sem látja a jövőt....én optimista vagyok...

Robi71 2019.02.11. 22:42:34

@celestial: Sem fejben, sem fizikailag nem látom egy teljes szezonon keresztül jól teljesíteni. Kivételes fizikai es szellemi adottságok kellenek ehhez...és nem utolsó sorban kiegyensúlyozott magánélet.

Cule87 2019.02.11. 22:47:33

@Robi71: Bocs... nem sértésként.. tudom.. mindenkinek joga van bírálni a másikat, de azt nem értem, ha ennyire bölcsen fogalmazod meg a gondolataidat, akkor annyira bölcsnek is kellene lenned, hogy tudd azért idő kell a kibontakozáshoz mert azért lássuk be, a tavalyi év (tök mindegy kinek a hibájából) nem mérvadó. Az idei még csak féltávnál jár, így azért legaláb a szezon végét illene megvárni egy játékos minősítésével és annak hova illeszkedését. Nem mellesleg azért inreális elképzeléseid vannak egy számodta barsza szintű (számodra szimpatikus) illetve számodra NEM barca szintű (unszimpatikus) játékosoktól elvárható játékos szintről. Azt nekem ne mond hogy egy Xavinak, vagy Iniestának, akik játékáért oda voltam meg vissza ..., Azoknak is volt, hogy akár hosszú ideig ,akár több mérkőzésen kereszül tartó rossz periódusban voltak. Akkor ők sem voltak barca szintűek? Vagy csak Dembi nem az? Aki azért némi kezdeti rossz döntést, akár rossz paszt leszámítva azért hatékonyabban veszi ki a részét a játékból, pl. mint Henry az első barcás szezonjában. Cou esetével kapcsolatban azért ez tényleg más.. amiben részben egyet értek veled!

DISTANTxTHUNDER 2019.02.11. 22:59:22

Kicsit off téma, de ezen mondjuk ledöbbentem: Ramsey a Juventusba igazol, heti 400ezer fontért(!!!!!), vagyis évi több mint 20 millio fontot fog kapni.. egy Ramsey, nem semmi.. akkor azt hiszem nálunk nem szólhat senki semmit Dembi vagy Cou fizetéseiről :)

celestial 2019.02.11. 22:59:24

@Robi71: ok...
Meglátjuk...
De ám ez az egész évben jól teljesíteni dolog nem is tudom kire lehet igaz...
Szted?
Messit most hagyjuk, de ám önmagához képest neki is vannak gyengus időszakai...

Robi71 2019.02.11. 23:03:53

@Cule87: Mi köze van annak, hogy valaki Barca szintű játékos a szimpatikus-nem szimpatikus jelzőkhöz? Az elsőhöz van közöm, a másodikhoz semmi.
Mindenkinek lehetnek rosszabb periódusai..de ettől még az a szint. Xavi és Iniesta a lehető leg-nem-ideillőbb példák.
Aztán a Henry-Dembi hasonlat...komolyan gondolod? Henry ünnepelt szupersztárként érkezett, de vette a fáradságot (saját bevallása szerint) újratanulni a focit Pep alatt. Tanult és figyelt egy egész éven keresztül. BL-t akart nyerni minden áron és megcsinálta.
„30 évesen újra elkezdtem megtanulni focizni, pedig addigra már szinte mindent megnyertem. Teljesen máshogy kezdtem a játékra tekinteni, elkezdtem megérteni a területek fontosságát, hogy miért szükséges a pozíciónkat a taktika szerint tartani. Elképesztő, hogy mennyire odafigyelt a részletekre. Például az edzések ivószüneteiben azt kérte tőlünk, hogy a vízig fussunk és visszafelé is nyomjunk le egy sprintet, egymással versenyezve… Hihetetlen, hogy mennyi mindent átlát, mennyire intelligens. Ez néha hátráltatni is képes őt. Olyan összetetten gondolkodott, hogy a mérkőzéseken négyszer, ötször is váltottunk taktikát, de mindent megadott nekünk. Képzeld el, hogy azt beszéljük meg, hogy Londonban találkozunk, de nem mondom meg, hol. Ha elég okos vagy, akkor talán megtalálsz. Pep nem ilyen volt. Megadta neked a pontos címet, még GPS-t és kocsit is kaptál segítség gyanánt. Esélyed sem lenne, hogy ne találj meg, miközben a lehető legnagyobb terhet veszi le a válladról”.
Henry egy kivételes sportember. A futballtörténelem része. Példakép.

Robi71 2019.02.11. 23:11:32

@celestial: Valóban, még a Barca történelmében is kevés olyan játékos van, aki legalább 10 éven keresztül magas szinten teljesített volna. Név szerint ismerjük őket.

celestial 2019.02.12. 00:12:35

@Robi71: szal abban egyetértünk hogy idén nem nagyon van olyan...de biztos vagyok benne hogy pep fiainak is voltak rossz meccseik...persze az idő mindent megszépít :)

celestial 2019.02.12. 00:15:46

www.eurobarca.hu/hirek/elemzes/20190211-bilbao-barca-a-3-kulcspont/
Na itt szépen be van mutatva Suarez példáján keresztül hogy Valverde miért is alkalmatlan...
Szerencsére egyre több helyen olvasni hogy ez a vezetőségnek is leesett..remélem igazak a hírek...

Cule87 2019.02.12. 06:43:29

@Robi71: Pontosan annyi köze van, amennyire látszik, hogy nem a kérdésemre válaszoltál. Pontosan annyi köze van hozzá, mint amennyire nem henry munkásságát vontam kérdőre. Hanem a megkülönböztetést.. De akár De Jong-ot is bele lehet vonni a történetbe. Mivel a Holland még meg sem érkezett Barcelónába.. de messzebbre megyek.. Még a kanyarban sem tudtuk, hogy barca játékos lesz, te már az egekig ajnároztad. Míg Dembinek az első perctől sansza sem volt nálad a bizonyításra. Miért ne lenne jó példa Xavi és Ini? De legyen! Akkor mondjuk Rakitic ? Ő nem saját nevelés.. de mégis meghatározó klasszis.. Ré sem érvényes a kettős mérce.. mert ő sem dembi! Pedig neki mostanában voltak rossz periódusai, mégis kezdő játékos nálad! A rossz periódusról meg pont te írtad le, hogy "egy évig sem bírja hozni a szintet, mert fizikailag és fejben gyenge..." Még egy teljes szezont sem játszott le Dembi, de te már tudod előre, hogy semmi esélye. Mintha te minden idők legjobb játékos megfigyelője lennél, olyan biztosan állítasz dolgokat...Én is szerettem Henry-t , és pont ettől jó hasonlat, mert egyikük sem saját nevelés, francia, színesbőrű,villámléptű szélsők .. nyilván valóan fejben mások, hiszen henry karrierje csúcsának végén "kész klassisként" Dembi karrierje elején igazolt(még betöretlen 2 éves csikóként) a barcába..

Robi71 2019.02.12. 08:11:16

@Cule87: Már azt hittem rasszista vagyok. De a végére kijavítottad magad. :)
Dembi iránti érdeklődést pozitívan fogadtam (már akkor amikor a Rennes-ben játszott). Gondoltam, jó lenne kipróbálni 15-20 millióért (Deulofeu kategória).
Aztán amikor leigazoltuk ....Neymar pótlóként???...ráadásul 115(+30) millióért???...akkor estem pofára. Egy teljesen lutri fiatal játékost ilyen megkülönböztetett státuszba, ilyen áron?...nem hittem, hogy ilyen lehetséges. Mai napig ámulok az egészen. És még mi vádolunk bárkit is azzal, hogy felfújták mesterségesen az átigazolási piacot? A PSG-t? ...kismiskák hozzánk képest.

LDzsi 2019.02.12. 08:27:54

@Robi71: de akkor miért állítod be úgy, mintha erről Dembele tehetne? :) Próbáld nem nézni azt, hogy mennyibe került/mennyi a fizetése és mindjárt jobb a "leányzó fekvése"

2019.02.12. 08:34:48

@LDzsi: Ez csak Robi 71 -től egy olyan magyarázat amit ő sem gondol komolyan de valamit mondania kell :-)

Robi71 2019.02.12. 08:38:35

@LDzsi: Egy szóval sem állítottam, hogy ő tehet erről. És nem is nehezményezek ezért rá...egy teljesen ártalmatlan figura. Nálam az "utálat" a csodálattal jár együtt. Külön nem működik. :) Ezért "utálom" például CR-t, Mourinho-t vagy Perez-t. Úgy "tesznek keresztbe", hogy közben zseniálisak.
Aki tehet, az a vezetőség....nem kell ecsetelnem mennyire a begyemben vannak. Csak remélni tudom, hogy két év múlva jó irányba változnak majd a dolgok. Addig még sok kellemetlen meglepetést fognak okozni (elvétve talán jót is...de ezt nem szándékosan :).

Robi71 2019.02.12. 08:39:19

@zeli39: Komolyan gondolom. Miért nem tenném?

celestial 2019.02.12. 09:03:13

@Robi71: szóval azért beszéltél úgy és olyan hangnemben Dembiről mert nem tudtad elfogadni az árát...amiről ő nem igen tehet...vagyis valahol még is mert tehetséges ügyes stb...nem tudom milyen tv-d van de ha drágán vetted még ha jó is, mikor elmész előtte akkor leköpöd?

Sörenzen 2019.02.12. 09:11:22

Csak ámulok, hogy van itt valaki közöttünk, akineki 2.281 kommentje van eddig a blogon, aki futballból doktorált!
Neki nem kell soha levinni a szemetet, nem kell kaja után elmosogatni - sőt még a cipóje fűzőjét sem soha megkötni, mert ő "mindig" tudja a tutit és előre látó.
Ő már tudja, hogy a vén Suarez, vagy Piqué napja leáldozott, de azt is, hogy Messinek "sincs már sok hátra..."
Tudja, hogy Umtiti-nek van több öccse, akik "még ugyan nem Barca szint" de aprópénzért - úgy 40-60 millióért el lehetne hozni és legtehetségesebb közülük Umtatta! Na az igen! Az Barca DNS!
Hálát adok a sorsomnak, hogy egy korban élhetek, Vele, - aki Phd a Mocsai vezette Testnevelési Egyetemen.
Hurrá!

Robi71 2019.02.12. 09:12:18

@celestial: Az árával és a fizetésével túl nagy nyomást tett a vállara Bartomeu....ami meg is látszott rajta...annak ellenére, hogy ő nem egy "túlizgulós" fajta, mint Coutinho, akit teljesen összenyomott a teher.
Magyarán azzal, hogy a vezetőség "túlárazta" őket....nyilván marketing okokból....egyúttal meg is "nyomorította" őket. Jól mondom? :)

celestial 2019.02.12. 09:48:19

@Robi71: nem tudom...nyilván van rajtuk nyomás nem is kicsi és elméletileg már csak a kora és tapasztalata miatt Coutinhonak jobban kellene bírni ezt..de ja latszott rajta de szerintem ezen már túl van nagyjából(Dembi)...most már csak folyamatos jatéklehetőség kell és jön a varázslat :)
Egyébként az is a baj hogy Valverde kb egy poszton játszatja őket...szal vagy az egyik vagy a másik játszik és sztem egyikőjüknek sem ízlik hogy bedobja őket az utolsó 10 percre bohóckodni...ezt mindketten megsinylik.
.ennek hosszútávon semmi értelme...

Robi71 2019.02.12. 09:59:42

@celestial: Lehetne együtt is játszatni őket, de ehhez rengeteget kellene javulniuk. Dembi jobboldalon Semedo-val, Cou-nak baloldalon Alba-val kellene hatékony párost kialakítaniuk. Ehhez 4231-re kellene átállni (4411 védekezéskor).
Nem tudom, hogy valaha is sor kerül erre. Nyáron majd eldől kivel, hogyan tovább.

celestial 2019.02.12. 10:13:41

@Robi71: Dembi remekül együtt tudd játszani Semedoval...ez már most látszik...azt hiszem a tegnapi eurobarcas cikkben is van róla szó..de ezt az ember magától is látja...jut eszembe! Mi a véleményed a cikkben leírtakról? Gondolok itt Suarez állandó játszatására mikor a vak is látja hogy egyre rosszabb és ő is azt nyilatkozta hogy fáradt...mi a véleményef arról hogy Malcom megint csak a padon csücsült mikor kb ő volt a legjobb a real ellen? Szted ez rendben van?

Robi71 2019.02.12. 10:35:49

@celestial: Remekül megértik egymást, csak a védekezéssel van gond. A 4231-es rendszerben a két belső védő nem tudja lezárni a széleket, így oda valakinek vissza kellene zárni ha a szélsők (Alba, Semedo) felfutnak...és ez Cou és Dembi feladata lenne.
Suarez kihagyásának az a feltétele, hogy center nélkül...árnyékékkel (Messi) játszunk.
Ez mehetne 433-ban (Dembi-Messi-Malcom trióval)....és Cou a padon.

barcainiesta8 2019.02.12. 10:40:05

www.youtube.com/watch?v=3Oe78-kIDwo
Egy kis nosztalgia a szerelmeseinek, több, mint fél éve nincs már itt, mekkora focista volt, te jó ég. Remélem minél hamarabb visszatér a klubhoz. Azért egy ilyen középpályás hiányzik...

barcainiesta8 2019.02.12. 10:40:13

www.youtube.com/watch?v=3Oe78-kIDwo
Egy kis nosztalgia a szerelmeseinek, több, mint fél éve nincs már itt, mekkora focista volt, te jó ég. Remélem minél hamarabb visszatér a klubhoz. Azért egy ilyen középpályás hiányzik...

celestial 2019.02.12. 10:49:57

@Robi71:ok...
De mi a véleményed a cikkben leírtakról?
Ügyesen kihagytad :)

Robi71 2019.02.12. 11:19:57

@celestial: Megkerestem a cikket és elolvastam. :)
Nem tudod, neked ez a Baranyai Tamás valami "szaktekintély"? Leírja a saját véleményét (az őt igazoló statisztikusával alátámasztatva)...és semmi több.

"maga a csatár is jelezte már, hogy több pihenőre van szüksége, mint korábban, ám Valverde vezetőedzőt ez nem igazán érdekli." Ezt ő honnan veszi? Ha én mondanék ilyent, akkor te lennél az első, aki nekem ugranál, hogy "mi vagyok én, valami bennfentes"? :)

Robi71 2019.02.12. 11:30:02

@celestial: A fickó nem kedveli Valverde-t, ez lerí minden írásából. Nem lep meg, hogy benne "társra" találtál. :)

celestial 2019.02.12. 12:09:08

@Robi71: a statisztikák szerint Suarez egyre pocsékabb...de ám ehez igazából statisztika sem kell ezt a vak is látja....
Suarez nyilatkozta hogy fáradtak....
Engem nem érdekel Baranyai..amiket leírt az nélküle is tudtam....
Csak itt szépen össze van szedve..
De ok hagyjuk a cikket...
Pár kérdés..
1. Szerinted Suareznél nem figyelhető meg hogy egyre haszontalanabb?
2. Szted a statisztika hazudik?
3. Suarez így végig fogja bírni? Bl? Ami amúgy sem az erőssége..
4. Boatenget dísznek hoztuk?
5. Mi abban a logika hogy a Real elleni legeredményesebb legjobb játékost ( Malcom) nem engedi Valverde játszani ?

celestial 2019.02.12. 12:10:07

@Robi71: csak tényeket közölt...és igen azt mindketten szeretjük :)

celestial 2019.02.12. 12:12:26

@Robi71: de ám tudsz mutatni egy cikket ahol Valverde mostani ( nem a tavalyi!!!)tevékenységét dícsérik?
Csak hogy megmutasd hogy neked is vannak társaid :)

DISTANTxTHUNDER 2019.02.12. 12:22:25

@celestial: Boatengnél kiderült, hogy állítólag azért játszik ilyen keveset, mert régota térdproblémával küzd.. így hoztuk el erre a félszezonra -.-"

LDzsi 2019.02.12. 12:25:04

@DISTANTxTHUNDER: tényleg igaz a szanatórium kifejezés a klubra :D

celestial 2019.02.12. 12:26:40

@DISTANTxTHUNDER: most viccelsz? Hoztunk egy sérült játékost Suarez tehermentesítésére?
De ám ez Valverdét semmi alól nem menti fel...máshogy is meglehet oldani nem csak Boatengel....

Robi71 2019.02.12. 12:38:21

@celestial:
1. Szerintem Suarez mindig is ilyen volt...voltak jobb és rosszabb periódusai. Neymar távozása őt jobban érintette, mint Messi-t. Azóta kidolgozza a b@lét is a páratlan, hogy helyzetbe kerüljön. Nem csodálkozom, ha testben-lélekben elfáradt. Na meg a kora is.
2 a statisztika sohasem hazudik. :)...csak éppen arra ferdíti a dolgokat, amerre a készítője szeretné. Mindenről lehet jót és rosszat is készíteni.
3. Ha nem bírja Suarez, akkor ne játsszon. Kétlem, hogy ezt egyáltalán "merte" jelezni. Még kiderülhet, hogy a csapat jobb nélküle. :)
4 Boateng-et nem dísznek hoztuk. Ezt mindjárt a Valladolid ellen tapasztalni fogod. Bajnoki és BL rangadókon nyilván nem lesz kezdő.
3. Malcom, Dembélé és Coutinho közül jelenleg csak egyet bír el a kezdő. Döntsd el, hogy ki játsszon. Most, hogy visszatért Dembi...én rászavazok.

A statisztika lehet tényszerű, de nem mindig tükrözi a valóságot. Például szerinted Dembi remekül teljesít (statisztikát is tudsz erről készíteni)....de ha jön valaki a gól/ráköltött milliók aránnyal, akkor k@rva szar ám. :) És akkor hol az igazság? :)

Valverde-t megerősítette a klubvezetés és a csapat kemény magja....számomra ez a fontos, nem az amit a firkászok írnak....a szurkolók véleménye még kevésbé számít.

Robi71 2019.02.12. 12:41:07

@DISTANTxTHUNDER: Az "5 éves" Vermaelen után mit számít egy "fél éves" Boateng. Következik Umtiti....ami már egy komolyabb történet.

celestial 2019.02.12. 12:55:35

@Robi71: akkor azthiszem egyetértünk hogy Suarez most pocsék...mint mondtad rá jellemző is ez formaingadozás...érdekes neki ezt elnézed...mindegy..
"gól/ráköltött milliók aránnyal" most viccelsz...a második számhoz neki mi köze van? Engem a játékperc/ gól gólpasz mutató mutatott játék érdekel az ára nem...hagyjuk már ezt...azzal sem foglalkozol a klub mennyit költ mondjuk gépkocsikra takarításra meg mittudomén..ezen lovagolni butaság...+ nem 1-2 évre vettük szal majd beszéljünk erről mikor eladtuk visszavonul ...akkor fogjuk csak megtudni hogy megérte vagy nem...akkor derül ki mit mutat az általad említett "gól/ráköltött milliók"
"Valverdet megerősitette a klubvezetés" akik szerinted teljesen alkalmatlanok ...szal....

Robi71 2019.02.12. 13:09:48

@celestial: ""gól/ráköltött milliók aránnyal" most viccelsz...a második számhoz neki mi köze van? Engem a játékperc/ gól gólpassz mutató mutatott játék érdekel az ára nem"...na látod, erről beszéltem. :)
Ha szezononként játszik 10 meccset és rúg 10 gólt...akkor a gól/játékperc statisztikája pazar lesz. Talán jobb, mint a Messi-é. Akkor ő jobb játékos, mint Messi? :)
Kire hivatkozzak, ha nem a klubvezetésre (rühelem őket) és a csapat kemény magjára? Nem mellékesen én is ezen a véleményen vagyok.

celestial 2019.02.12. 13:12:51

@Robi71: "és a csapat kemény magja...."
Ezt ám vmi firkász írta?
De egyébként mit vársz?...azt mondják a szezon közepén hogy nem nem bizti hogy Valverde a legjobb nekünk...bizti kellemes lenne utána az együtt töltöt idő...halottunk már ilyet nem egyszer nem egy klubnál aztán meg...

celestial 2019.02.12. 13:17:33

@Robi71: nem lesz jobb...kiforgatod amit írok...meg ilyen nincs is...nem igazán életszerű....
Hát ha alkalmatlannak tartod őket a klub vezetésére akkor nem tudom miért mérvadó hogy támogatják Valverdét...vagy egyszerübben fogalmazva ha szerinted hülyék hozzá és csak a kárt csinálják akkor ?

Robi71 2019.02.12. 13:34:02

@celestial: Nyáron választ kapunk erre a kérdésre (is). Addig is reménykedjünk egy jó szezonzárásban. Reméljük a bajnokság és a kupa megint meglesz. A BL-ben benne vagyunk az esélyesek között (4-5 csapat). A pillanatnyi forma és a szerencse dönt majd.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.12. 13:54:07

@celestial: Eleve hülyeség volt Boatenget elhozni.. ha valamiben még jó az utanpótlásunk akkor az a támadók kinevelése. Csak Valverde nem bízik bennük, ahogy Mirandában sem, s Alba cseréjének is inkább játszatja Robertot (izgalmas lesz amúgy ha Mendyért is bejelentkezik a klub, állítólag 40 millió alatt nem tárgyal érte a Lyon).. de még ha nem is bízik Valverde a Bben, akkor is meg lehetett volna oldani Suarez pótlását, pl úgy hogy Messi kerül középre (ahol amúgy mar jatszott korábban, többek közt a 91 gólos szezonjában), és akkor talán meg Coutinho is a helyén tudna játszani 10esként..

Raven1975 2019.02.12. 15:50:22

Henry és Ronaldinho. Francia és brazil varázslat, amit egy éven át élvezhettünk a Barça meccsein. 2006-ban még ellenfelek, 2007 őszén már harcostársak voltak egy célért küzdöttek. :)
uploads.disquscdn.com/images/3a8529294d08930a039a84cdb9703f1aed16193f66e4f1d1bd4addc57b4799d6.jpg

Bivi76 2019.02.12. 15:59:03

@Robi71: Remélem összejön a Real Madridnak! :-)

2019.02.12. 18:32:38

@Robi71: Reálnál még látnám is némi értelmét Benzema cseréjeként (és ha beválik akkor néhány év múlva utódjaként, ha nem akkor 45misi semmi nekik). A 2 szélső támadó meg Vinicius és Hazard (akit Baleért vagy annak árából(+egy kicsi) megszereznek) Cserék meg Assensio és Rodrygo.. Ezekkel azért sok csapat kiegyezne. (Ha Solari marad akkor Isco is távozik és érte+Baleért sokat fognak kapni)

Raven1975 2019.02.12. 21:36:15

Rafinha Alcântara ma ünnepli 26. születésnapját. Isten éltesse!
uploads.disquscdn.com/images/1aeffde7a07ccb58c08fc28aa92e2cb8065744d6e0e710109b9f04c2f9c78534.jpg

A BL nyolcaddöntők legeredményesebb labdarúgói:
1. Leó Messi - 24, 2. Cristiano Ronaldo (MU, RM) - 20, 3. Thomas Müller (Bayern) - 12, 4. Robert Lewandowski (Bayern) - 9. :) Força Barça!
uploads.disquscdn.com/images/489290baf45a0ac2ff00780d175631b3e2b02b5685d5cc588dd5f15499d0d60c.jpg
süti beállítások módosítása