A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #HuescaBarca

2019. április 13. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a ter Stegen - Wague, Todibo, Murillo, Umtiti - Aleñá, Vidal, Riqui Puig - Malcom, Boateng, Dembélé tizenegynek szavazott bizalmat.

Kispad: Cillessen, Lenglet, Semedo, Jordi Alba, Arthur, Coutinho és Abel Ruiz

TV: 16:15, Spíler 2

Stream: https://exprestream.com/stream/6/

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr9214762002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.04.13. 15:09:26

Nem értem miért boateng játszik. Ő biztos nem marad jövőre ellenben abel ruizal akinek bizonyítási lehetőséget kellene adni és megnézni mit tud ilyen szinten és ha úgy van ne kelljen igazolni centert nyáron.

Berbatov 2019.04.13. 15:11:27

Riqui Puigot élmény lesz nézni. Király kezdőcsapat.

Barc A ti 2019.04.13. 15:11:58

Nem hiszek a szememnek, remélem ez az összeállítás valami vicc.
Ennyire lenézni az ellenfelet egyszerűen arcpirító.

Maestro10 2019.04.13. 15:22:42

Érdekes a kezdő, de Puig játékának örülök. Visca el Barca!

Shirkan 2019.04.13. 15:36:52

Hát ez elég bátor Ernő bácsitól

Raven1975 2019.04.13. 15:37:55

Na jó ez a kezdő igencsak bezsongatott. Támadóba két szélen gyors játékosok középpályán két fiatal ügyes kreatív játékos. Hátul pedig totál kérdőjel mi lesz. Puigra vagyok a legkíváncsibb. Hajrá Barça!

Bivi76 2019.04.13. 15:52:51

TS-Wague, Todibo, Alena, Riqui Puig, Malcom, Dembelé. Nekem Ők a jövő Barcájának jeles képviselői. Remélem élnek a fiatalok a bizalommal! Hajrá Barca!

Hajrá Barca 2019.04.13. 15:53:37

Nagyon tetszik a kezdő! Végre Valverde nem beszari hanem kísérletezik.
Leginkább Todibora, Wague-ra és Riqui-ra leszek kíváncsi.

rtghfb 2019.04.13. 16:24:59

Dembelé elég gyenge kilences, jobb lenne egy 4-3-3 neki is és Malcomnak is.

Maestro10 2019.04.13. 16:32:09

Puig mekkora labdát adott!! Kár, hogy Dembouz kihagyta. :(

Berbatov 2019.04.13. 16:32:41

Riqui milyen passzt adott...

Hajrá Barca 2019.04.13. 17:04:05

Wague rohadt jó.
Rique és Dembelé ficánkolnak, ők kitűnnek a mezőnyből.
Umtiti és Murillo magabiztosan hozzák eddig a meccset.
Todibo nem rossz, magabiztos, de vannak hibái, de első meccse, na, nézzük el neki. Belőle lehet még valami.
Vidaltól nagyobb pontosságot várnék, Alenatól meg Malcomtól meg úgy általában többet várnék. Boateng meg egy gyászkoporsó.

Hajrá Barca 2019.04.13. 17:07:08

@Hajrá Barca: Todibora rosszul írtam. Nem magabiztost akartam hanem azt hogy van önbizalma, de nem túl magabiztos.

Maestro10 2019.04.13. 17:08:17

Nem rossz eddig a meccs, abszolút dominál még a B csapatunk is (labdabirtoklás: 78%-22% :) ), egy kicsit több pontosság kellene a kapu előtti szituációkban. Boateng helyett pedig jöhetne Abel Ruiz vagy Coutinho.

Berbatov 2019.04.13. 17:11:32

Boenteng helyett egy bója is megtenné. Alenától többet várnék, gyengén játszik. Vidal szépen összefogja a csapatot a rutinjával.

Bcn 2019.04.13. 17:13:11

Todibo, Wagué, Puig és Dembouz woáh. Ha Fatso egy traktor akkor Boateng nem tudom mi, de nagyon gyenge. Nekem tetszett a játék eddig, @Hajrá Barca: remélem gólt is lövünk.

Eminusz 2019.04.13. 17:13:17

Ter Stegen: Eddig nemsok dolga volt, igy nincs mit ertekelni.

Wague: A meccs egyik (ha nem a) legjobbja! Nagyon tetszik a labdabiztossaga es a meglatasai! Sokra viheti!

Todibo: O is sokra viheti. Nagyon latszik nala a meccshiany es a rutintalansag, de ami nagyon tetszik benne, hogy latszolag esszel jatsza a focit, ami a Barcelonaban alap elvaras.

Murillo: A vedomunkajaval nincs gond, de Todiboval ellentetben o esz nelkul elorevagja a labdat. Ezzel a stilussal nem latom jovojet a csapatban, hiszen egy Barca-vedotol elvaras, hogy kis passzokkal hozzak ki a labdat ahelyett, hogy elorevagja.

Umtiti: Batortalannak latom szegenyt. Remelem visszanyeri a formajat, ami a vilag egyik legjobb vedojeve teszi.

Alena: Hatalmas csalodas eddig. Sokat vartam tole ezen a meccsen.. Hogy peldat mutat a fiataloknak, ennek ellenere a fiatalok kozul egyelore o a leggyengebb. :/

Vidal: Na benne nem csalodtam. Azt hozza, amit vartam tole. Kihajtja a belet, szur, szerel, rohan. Egyertelmuen a csapat legjobbja Wague elott.

Puig: Ketsegtelenul nagyon tehetseges a srac, de nagyon aggasztoak a fizikai adottsagai.. Ahogy elindul fele a vedo, mar tudom, hogy elnyomjak. Ha meg nem is menne ra senki, felo, hogy a szel fujna el. :/ Gyurnia kene, mert ugy nez ki, mint egy 15 eves es nem tulzok... :/

Dembele: Latszik, hogy o a legkepzettebb a mezonyben, de Messi szerepkore neki nagy falat.. A szelen nagyobb hasznat vennenk...

Boateng: Gyenge. Semmi. Nulla.

Malcom: Nem jatszott olyan jol az elso felidoben, ennek ellenere valamiert az o lababan latom a golt... Legyen ugy!

Visca el Barca!!!

rtghfb 2019.04.13. 17:13:26

Látványosan szenvednek: Alená, Boateng és Malcom.
A legjobb teljesítményt Vidal, Dembi és Puig nyújtották eddig.

2019.04.13. 17:13:27

@Berbatov: Ezért is mondtam boateng csak perceket rabol el a jelenlétével abel ruiz elől.

Raven1975 2019.04.13. 17:15:09

Riqui Puig elnézett ezt azt Lionel Messitől osztogatásilag és eddig ez a fiatalember a középpályás sorunk legjobbja.

Berbatov 2019.04.13. 17:29:55

Boateng xD Megye kettő...

faramuci69 2019.04.13. 17:33:27

Most nézem csak: 6 afro és két indián van a csapatban.

zoldbela 2019.04.13. 17:57:58

Háát!
Ennyit tud "a protekciós öregek" nélkül a csapat!
Néhány okosnak át kellene gondolnia a gála csapatról és Valverdéről alkotott véleményét!

faramuci69 2019.04.13. 18:00:20

Nem lehetne eladni a brazil pakkot, így egyben??

zoldbela 2019.04.13. 18:03:34

@faramuci69: Néhányan a játéktudástól függetlenül is a fiatalokat követelik a csapatba. :D

faramuci69 2019.04.13. 18:03:51

Szégyen ez a három együtt.

Bivi76 2019.04.13. 18:04:32

@faramuci69: Add el a most nem játszó 5-ösödet. De mondjuk lehet kutyának sem kellene!

zoldbela 2019.04.13. 18:05:31

Ha a pakkot nem viszik, legalább Coutinhonak kellene szárnyakat adni! Hadd reüljön (a csapatból)!

Robi71 2019.04.13. 18:06:05

@Bivi76: Hogy tetszett a másodosztályú rangadó? Jó kezekben a jövő?

faramuci69 2019.04.13. 18:06:26

@Bivi76: minden tiszteletem a véleményednek, de ettől még irgalmatlanul ostoba vagy, de legalább vicces.

Eminusz 2019.04.13. 18:07:04

Waguet es Todibot latva elbizonytalanodtam, hogy valoban szukseg van-e De Ligtre es Emersonra....

2019.04.13. 18:07:09

Az eredmény jó a kezdő csapathoz képest. Viszont Boateng egy óriási negatívum. Egyáltalán miért nem lett lecserélve, harmadik csere lehetett volna ruiz mert Arthur behozatalát semmi nem indokolta(ő akkor lett volna logikus döntés ha vezetünk)

Puig megint bizonyította hogy az első csapatban a helye, alena első félidőben gyengébb volt másodikban már javult, vidalnak sok labda szerzése volt viszont mellett nagyon pontatlan is csak úgy mint malcom és dembele is. Coutinho bejött alibizni. A védők megoldották a dolgukat.

Bivi76 2019.04.13. 18:07:42

@faramuci69: Nálad nem vagyok ostobább Öregem!

2019.04.13. 18:08:32

@Robi71: semmi probléma nem volt a játékunkkal de már jössz a ledegradáló dumáddal,,,,

Ühüm 2019.04.13. 18:08:42

Hát ezt művészet volt végig nézni. Mindenki gyenge volt, kivéve Puig, Wague. Boateng értékelhetetlen. Sajnos Couthino gyengesége még inkább kiütközik a gyenge csapattársak mellett.

Bivi76 2019.04.13. 18:09:00

@Robi71: Jobb volt nézni ezeket a fiatalokat, mint a 30+osokat.

zoldbela 2019.04.13. 18:09:27

@Robi71: Talán a sok okostojás most már megérti, miért favorizálja az un. öregeket Valverde. A kortól függetlenül az játszon, aki a legjobb! Ha pedig egy "csikó" sorozatban nem képes bizonyítani, akkor menjen más csapatba!

Ühüm 2019.04.13. 18:10:30

@Bivi76: Most ez komoly? Ki mernéd állítani ezt a kezdőt kedden?

zoldbela 2019.04.13. 18:10:52

@Bivi76: Akkor a liga hátrlévő meccsein is őket kéne játsztni?! Tényleg komolyan gondolod? Nem tudom elhinni!

Bivi76 2019.04.13. 18:10:53

@faramuci69: Jó lenne ha nem vennéd át a Barátodtól az "ostobázó" dumát, mert lehet több eszem van mint Neked. Hátrébb az agarakkal!

faramuci69 2019.04.13. 18:11:22

@Bivi76: nézzél juniorokat, akkor a kecske is...

2019.04.13. 18:12:19

@zoldbela: De ez ne csak a fiataloknál legyen így hanem mondjuk coutinhonal is.

Bivi76 2019.04.13. 18:13:09

@Robi71: Nincs jó kezekben a jövő, amíg ilyen edző kezében van a csapat.

faramuci69 2019.04.13. 18:14:13

@Bivi76: lehet, de lehet nem. Bocsánat a személyeskedesert. Nem te vagy ostoba, csak a véleményed. Szerintem.

Robi71 2019.04.13. 18:14:50

@Bivi76: Bartomeu öröksége. Szegény utód. :(

zoldbela 2019.04.13. 18:15:17

A profi labdarúgásban dollármilliókról is szól a játék, az eredmény (amit a jobb játékosokból álló csapatok tudnak elérni) fontosabb, mint, hogy Te csillogó szemekkel gyönyörködhess a jelenleg még csak ígéretnek (vagy annak sem tekinthető) fiatal játékosok szerencsétlenkedéseiben.

Berbatov 2019.04.13. 18:16:11

A B-sek és Todibo jól mutatkoztak be, ezt vártam tőlük. Remélem Valverde is hasonlóan látta, lehet rájuk számítani. Ha Dembélé mellett nem ez a szerencsétlen Boateng játszik, még meg is nyerjük a meccset. Szerencsére Dembouz nem esett ki a ritmusból úgy tűnik, remélem a MU ellen ismét kezd. Umtiti is a betonfal önmagát hozta. Védelem talán túl is volt biztosítva, de simán megoldották a feladatukat.

Csalódás Alena játéka volt, tőle ettől már több kellene, hogy feljebb tornássza a státuszát. Mondjuk én Puigot sokkal tehetségesebbnek tartom tőle.

zoldbela 2019.04.13. 18:16:40

@Pál Bence: Tökéletesen igazad van!

Bivi76 2019.04.13. 18:17:16

@faramuci69: @Ühüm: Amúgy a 30+osok Messi nélkül biztos nyertek volna?

Hajrá Barca 2019.04.13. 18:17:32

Hát ez összességében lapos fing volt.
De legalább láthattuk a fiatalokat.
Alena és Malcom egész meccsen csalódást keltőek voltak sajnos.
Riqui bíztató nagyon, szerintem ő sokkal nagyobb tehetség mint Alena, de persze nem írom le őt sem egy gyenge meccs után.
A védelem rendben volt, Todibo akkor maradjon ha de Ligt nem jön. Abban az esetben ha a holland érkezik akkor menjen kölcsönben, fejlődjön, szerezzen tapasztalatot, akár nem is 1, hanem 2 éves kölcsön egy olyan csapatnál ahol kapna sok lehetőséget. Bízom benne nagyon, mert megvan a lehetősége hogy nagy játékossá váljon.
Wagué nagyon jó volt, én jövőre vele és Semedoval mennék neki az idénynek ami a jobbhátvéd posztot illeti, (tudom hogy ő EU-n kívülinek számítana ha az első keretbe neveznék) Sergi Robertora meg a középpályán számítanék.
Vidal, sokszor pontatlan volt, de változatlanul az egyik legnagyobb szívű játékos, küzdött, hajtott, repült... Csupaszív ember, nagy mezőnymunkával.
Dembélének a befejezés nem ment sajnos, de hajtott ő is, legnagyobb részt hozzáállásban fejlődöt tavalyhoz képest.
A cserék nem váltak be, Coutinhotól vártam megint, de hát semmi, de még nem is hajtott. Arthur az utolsó 10 percre már kevés volt, hogy fölrázza a kp-t, nem ültek a cserék.
Boatenget meg többet barca mezben nem akarom látni. Hiába volt ingyen, hiába vészmegooldásnak jött, inkább Abel Ruizzal próbálkozzunk, legalább látnánk hogy ő mit tud.

zoldbela 2019.04.13. 18:18:34

Ez Bivi76-nak szólt: A profi labdarúgásban dollármilliókról is szól a játék, az eredmény (amit a jobb játékosokból álló csapatok tudnak elérni) fontosabb, mint, hogy Te csillogó szemekkel gyönyörködhess a jelenleg még csak ígéretnek (vagy annak sem tekinthető) fiatal játékosok szerencsétlenkedéseiben.

Bivi76 2019.04.13. 18:19:36

Én akkor is örülök hogy lehetőséget kaptak a fiatalok. Szeretném őket minél többet látni. Remélem bebizonyítják, hogy tehetségesek.

SzaboJ2252 2019.04.13. 18:19:41

Emberek full B csapattal és a cserékkel és a sérülésből visszajövő Dembivel és Umtitivel ez az eredmény nem is olyan rossz. Nem értem mi ez a sok negatív ember mintha 6 golt kaptunk volna. +1 pont egyre biztosabb a bajnokság innen már csak elbaszni lehet

PeppyRapier 2019.04.13. 18:20:09

Ezzel a csapattal, nem rossz a 0-0. Ami az értékeléseket illeti:

TerStegen: Egy isten, néha-néha vannak hibái, de az a mentése amikor hátulról becsúszva szerelte a támadót a 16-oson belül... isteni :)

Wagué: Nagyon jól játszott, neki is volt egy epic mentése, már most megvan Semedo cseréje a JHV poszton, Robi mehet vissza a KP-ra.

Todibo: Féltem tőle, de ő volt az aki Piqué-t pótolta. Okosan játszott, egy az egyben nem nagyon tudták megverni, volt hibája, de nálam már most a 4. számú belsővédő posztra lépett elő, és megértem miért akarná az Ajax a DeLight üzlet része ként kölcsönbe. Sokkal többet látok benne mint Mina-ba v. a többi kókler ifjoncba aki a semmiből jött az utóbbi időben.

Murillo: Egész jó labdákat dobált előre, és magabiztosan is játszott. Kövezzetek meg, de szerintem több szerepet érdemelne, csak hát...

Umtiti: VISSZATÉRT! Klasszisokkal jobban játszott mint a Villareal ellen. Gyorsabb nem lett, de rengeteget lépett előre fejben, sokkal magabiztosabb volt, a végén még egy kötényt is bevállalt. Továbbra is Lenglet mögött van, de nagyon kellett neki egy ilyen meccs.

Vidal: Remek formában van, ellenben Arthur-al, akit könnyen lehet hogy kiszorít a kezdőből így szezon vége fele.

Alena: Nagyon gyenge volt. Csereként beszállva eddig jól szerepelt, de ez most borzasztó volt. Eladott labda hegyek, semmi csel, gyenge lövések, a meccs leggyengébb pontja volt Boateng után.

Puig: A felnőtt csapatban a helye, jövőre fel KELL kerülnie, ez nem lehet kérdés. Egy meccs alatt beelőzte nálam Alena-t a csapat rangsorban, de tudtuk mekkora tehetség.

Malcom: Sajnos nemsokat mutatott az elmúlt meccseken nyújtott teljesítményéből, de így is közel járt a gólhoz. Ez a baszélső szerepkör kicsit sok volt neki, nem tudott egyszere elől is, és hátul is teljesíteni.

Boateng: No comment.

Dembelé: Messze a legjobb volt a meccsen, bármikor amikor labdát kapott megindult valami. Ha nem hozza le Valverde biztsan nyerünk, mert ahogy ő egyre jobban elkapta a fonalat, úgy a védelem egyre kevésbé tudta fogni. De sajnos ma csak ennyit játszhatott.

Cserék: Mindenki 0 volt. Arthur nagyon a végén jött, de a Coutinho - Alba párosnak lendületet kellett volna hoznia, erre pont ez a dupla változtatás döntötte el a meccset. Puig és Dembelé épp lendületben volt, remekül játszottak, a két csere pedig abszolút megfogta a felpörgő csapatot. Dembi cseréjét megértem, de Puig helyett, inkább Alena-t kellett volna lekapni, majd Arthur behozatalánál Boateng-et, úgyse csinált elől semmit.

Alba: Bejött, semmi.

Raven1975 2019.04.13. 18:23:40

Ezt a fos Huescát nem megverni bármilyen összeállításban ciki. Amúgy logikus gondolat, hogy a cserék (Coutinho) ilyenkor meg akarják mutatni - de sajnos nem. Ez tényleg csak elvesztegetett 90 perc, arról nem is beszélve, hogy több százmillió euró játszott a sereghajtó ellen.

Frano Dévay 2019.04.13. 18:25:21

dembelés-malkom-coutinho....cirka 340 millióért...tökéletes profi impotencia....el is ment rajtuk 2 pont.....ki a franc ez a bohóc alena?.....a vidal,az ifju puig és terstegen volt barca szint....a többi mind mind középszerü lelkeskedök

zoldbela 2019.04.13. 18:26:05

@Bivi76: Nem a bajnoki cím kockáztatásával kell bizonyítaniuk, hanem azzal, hogy odateszik magukat. Egy Vidal (tavaly Paulinho) felszántja a pályát! Az erejük teljében lévő (Valverde szerint is) perememberek pedig azt hiszik, hogy a gömbérzék már elég. A freestyle-ban talán igen, a ligában nem! Ezért kapnak néhányan csak ritkán lehetőséget. A sokak által istenített Coutinho pedig André Gomes szintjén sem teljesít.

Robi71 2019.04.13. 18:29:22

@Bivi76: Ja, gondolom akkor is gyönyörködnél a fiatalokban, ha mostanra kiesési rangadókat vívnánk, igaz? Akkor most nem lenne kit anyázni, igaz? Minden happy lenne itt a blogon. :)

zoldbela 2019.04.13. 18:29:28

@PeppyRapier: Ezzel a csapattal?! Könyörgöm, ez a csapat az FC Barcelona! Ezt nem így kell képviselni! Egy Huesca ellen 0-0? Nem a Real Madrid ellen játszottak a fiúk!

Hajrá Barca 2019.04.13. 18:30:59

Ti a 3 EU-n kívüli közül kiről mondanátok le, hogy mondjuk Wague számára fölszabaduljon egy hely.
Én Arthur-ról semmiképpen sem.
Vidal nehéz kérdés mert imádom. De viszont ő nem a jövő, viszont Malcom lehet az.
Ezért én kettejük közül nem tudnék dönteni. Talán Vidal menjen, mert így is sok középpályás lesz jövőre, mert Raki szerintem (remélem) nem távozik.
A jövő évi lehetséges kp:
Rakitic, Busquets, Arthur, Sergi Roberto( ő gondolom csak akkor ha Wague lesz a csere jobbhátvédja Semedonak) Frenkie de Jong, Aléna és Puig.

Hajrá Barca 2019.04.13. 18:31:50

@Hajrá Barca: **kérdőjel az első mondatom végére

Berbatov 2019.04.13. 18:34:20

@Hajrá Barca: Wague nem számít EU-n kívüllinek.

Berbatov 2019.04.13. 18:35:28

@PeppyRapier: Teljes mértékben egyetértek az elemzéseddel.

Bcn 2019.04.13. 18:36:07

A meccs Motmjai Wagué, Puig, Dembouz, Todibo és Vidal volt. Ezen kívül Umtiti is jó volt. Boateng no komment, Coutinho most is Kaspert játszott. A lényeg, hogy pihentek Messiék, jöhet a MU. A sok deficitesnek meg: volt már ennél szarabb játékunk, sőt vereségünk is, amikor az A csapat játszott. Oké megyek míg a troll sereg meg nem támad.

Barc A ti 2019.04.13. 18:37:22

Szégyen a köbön!!!
Nincs mit szépíteni, ez egy nagy rakás sz*r teljesítmény volt.

Robi71 2019.04.13. 18:37:50

@Bivi76: Akkor élvezd a jövőt, de csak addig ameddig van még jelen. Utána nem fogod

Bivi76 2019.04.13. 18:37:52

@Robi71: Az hogy fiatal tehetségek játékát kedvelem, az nem azt jelenti, hogy minden Barcelona utánpótlásában pallérozódó ifjonc eljut arra a szintre, hogy felnőtt szinten megragadjon, és maradandót alkosson. Amikor én fiatal tehetségekről regélek, akkor gondolok brazilokra, franciákra, hollandokra, portugálokra, stb. Gondolhatod hogy nem ilyen Oriol Busquetsektől, Mirandáktól várom hogy megváltsák a világot.

PeppyRapier 2019.04.13. 18:40:52

@zoldbela: ez a csapat az FC Barcelona B volt... ilyen felforgatott csapattal, aki csodálkozik a 0-0-án, az álomvilágban él.

zoldbela 2019.04.13. 18:46:32

@Bivi76: De Busit és Rakit kitennéd a csapatból!?

zoldbela 2019.04.13. 18:47:35

@PeppyRapier: A Barca-B nem az első osztályban játszik!

Sörenzen 2019.04.13. 18:48:02

@Frano Dévay: Az értékeléseddel maximálisan egyetértek.
Én a meccs elején sajnáltam a Huesca drukkereit, hogy kiadtak jegyenként több tízezer forintot, aztán a második félidőben már értetlenül néztem, hogy ki az a hülye, aki ilyen csapat meccsére jegyet vált.
A Barca játékosainak megítélését meghagyom Nektek...

Ühüm 2019.04.13. 18:49:13

@Bivi76: Ennél komolyabb csapatok ellen is nyertek már Messi nélkül.

Maestro10 2019.04.13. 18:51:26

Nem tudom itt sokan mit vártak a mai meccstől, hogy 4 góllal leigázzuk a Huesca-t? Vagy mi? Álomvilágban élnek itt néhányan. Egy teljesen összeszokatlan, tapasztalatlan (24 év volt a kezdő átlagéletkora) és szeleburdi csapat simán hozta volna a mai meccset, ha Dembélé berúgja a helyzeteit és Boateng legalább 1 értelmes cselt megtudott volna csinálni. Puig, Wagué, Vidal, Dembélé (a kihagyott ziccerei ellenére is) és Todibo jól játszottak, míg Alená és Boateng értékelhetetlen volt a mai nap. A többiek hoztak egy átlagot, de ez a pihentetős meccs pont kellett a MU elleni visszavágó előtt, hogy meglegyen a kellő frissesség. Egyébként a bajnokság ugyanúgy meglesz nyerve, ez a döntetlen nem oszt, nem szoroz. Visca el Barca!

Bivi76 2019.04.13. 18:53:37

Egyébként ha már itt tartunk, miért kell 1 meccs alapján megítélni a fiatalok teljesítményét, főleg negatív kritikákat megfogalmazva? Meg itt van Malcom esete. Most szinte mindenki eladná, de a Real Madrid ellen, meg az Inter ellen sokan tapsoltunk a teljesítményét nézve. Ő is fiatal még, és minden 5.meccsen játszik, pedig általában bizonyít, mikor pályára lép. Egy másik példa. Aki nem tudja, hogy Rakitics Barcelona játékos, és egy meccsen látta a Magyar válogatott ellen, megmondta volna hogy a katalán sztárcsapat játékosa? Kiemelkedett? Én bízom a mai teljesítmény alapján Wagueban, Todibo an, Puigban. Malcom meg alapból egyik nagy kedvencem. Szóval nem kell annyira negatív színben látni a fiataljaink teljesítményét.

zoldbela 2019.04.13. 18:53:55

@PeppyRapier: Amúgy a vita lényege nem erről a meccsről szól, hanem arról, hogy néhányan az eredményesség rovására kidobnának a csapatból olyan játékosokat akik rendre bizonyítják, hogy helyük van a csapatban, és az edzőt hibáztatják, hogy miért nem ad több lehetőséget azoknak, akik bár tehetségesek, de még nem rendelkeznek a szükséges játéktudással, illetve azoknak akik (pl. Cuotinho) vastagon bizonyították, hogy nem valók (de legalább is nem képesek jól teljesíteni) a csapatba.

Hajrá Barca 2019.04.13. 18:54:02

@Berbatov: akkor sem ha az első keretbe lenne nevezve?

PeppyRapier 2019.04.13. 18:56:32

@zoldbela: nagyon tisztában vagy a dolgokkal kedves IQ fighter barátom, ott játszik a B, ahol az edző akarja. Ha Valverde úgy döntene, akkor akár egy az egyben felhozhatná a B-t a 3. ligából, ahogy azt ma is tette jópár játékossal. A kötekedéssel mit akarsz elérni, hogy még h*lyébbnek nézzenek az ittlévők?

Bivi76 2019.04.13. 18:57:51

@zoldbela: Busquetset mindenképp. Rakitics lelkes gyerek, de soha nem volt klasszis. Ez az én véleményem, de nem kell ezért nekem esni. Én így látom, és kész. 92 óta láttam már annyi világklasszist a Barcelonában, hogy megtudom állapítani, ki a klasszis. Lehet valaki 5 éve Barca drukker, és számára a horvát és spanyol középpályásunk a legjobb. Nahát nekem van viszonyítási alapom!

zoldbela 2019.04.13. 18:59:52

@PeppyRapier: Különben meg értő olvasás kérdése, hogy ezen a meccsen nem a Barca B-t képviselték, hanem az FC Barcelonát! Ha nem akarod érteni, és sértegetsz, be is fejezhetjük a diskurzust!

Berbatov 2019.04.13. 19:00:12

@Hajrá Barca: Nem, az afrikai játékosok a cotonoui megállapodás értelmében nem számítanak EU-n kívülinek.

sunt 2019.04.13. 19:01:40

Piqué nem hiányzott - ami nagy dolog. Messi mindenképpen pótolhatatlan - ez nem korosztályos kérdés. Suarez mellé viszont jövőre feltétlenül kell valaki, aki nem Prince.

zoldbela 2019.04.13. 19:02:46

@Bivi76: Valóban, nem világklasszis, de a Barca jelenlegi játékosállományát tekintve, a pályán a helye. Majd, ha valaki jobb lesz nála, akkor azt kell játszatni, de addig ...

Máté Nagy00 2019.04.13. 19:03:43

Azért a hátralévő bajnokik valamelyikén megneznék egy Wague-Tobido-Lenglet-Jordi Alba védelmet illetve egy Arthur-Busquets-Puig középpályát így pár fiatal akik nagy jövő előtt állnak kipróbálhatják magukat a nagyok között! Puig szerintem jól eljátszadozna Messivel

Hajrá Barca 2019.04.13. 19:08:14

@Berbatov: ez fantasztikus hír! Ma is tanultam valamit.
Köszönöm szépen!

Berbatov 2019.04.13. 19:08:55

@Bivi76: Nézd meg Rakit hogyan teljesít Messi nélkül. A csapat egyik húzóembere, ha az argentin nem játszik. Messivel a pályán le van korlátozva nagyjából a védekezésre és a labdatartásra. Nem mutatkozik meg a tehetsége a támadásban.

Bivi76 2019.04.13. 19:09:07

Érdekes módon, sokszor én vagyok kritikus a csapattal, most meg én védem a csapatot sokakkal szemben. Fordult a kocka! :-)

Bivi76 2019.04.13. 19:16:02

@Berbatov: Értem amit írsz. De gondolom Te is már régóta Barca Szurkoló vagy. Tedd a szívedre a kezed! Rakitics posztján nem láttál jóval jobb játékost a csapatban? Most ne a korszakot nézd, mennyi bajnoki aranya, Kupa aranya, BL győzelme van, hanem maga a képességét. Gyorsaság, szervezőkészség, kreativítás, stb. Amúgy nekem szimpatikus játékos, csak nekem valami hiányzik a játékából. Az, ami megkülönbözteti a jó játékost a sztárjátékostól.

Maestro10 2019.04.13. 19:28:54

@Bivi76: A sok bolond (már nem tudok mit írni rájuk) azt hitte, hogy az összeszokatlan B (de inkább C) csapattal 3-at gurítunk a Huesca-nak....hát hol élnek ezek!? Az érthetetlen népharag közepette azért megkérdezném egyesektől, hogy értékeljék Puig, vagy épp Todibo mai teljesítményét. De mondhatnám akár Dembélé, Umtiti vagy Wagué mai munkáját. Állítom, ha Dembouz berúgja a ziccerét, és azzal nyerjük meg a meccset most arról szólna a kommentszekció, hogy mindenki mekkora király, és nem arról hogy itt egyesek már temetik a jövőt, miközben fingjuk nincs arról, hogy mi fog következni az elkövetkezendő években/évtizedekben a klub körül. A szánalmas megmondó emberek...."imádom" őket. :)

hokihari 2019.04.13. 19:30:26

Rossz mecss.A sracok iparkodtak de a tudas ennyi volt. Kedden jobban kellene.

rtghfb 2019.04.13. 19:31:33

Érdekes helyzet. Vannak kétségem affelől hogy tényleg kell-e nekünk De Ligt, de én még mindig lecserélném rá Umtitit; ha nem másért a sérülékenysége miatt. Coutinhot úgy gondolom el kell adni, ebben vagyok a legbiztosabb. Kilencest muszáj lesz igazolni nyáron, de ez óriási kihívás; Jovics maradni akar, Felix drága, más nem nagyon jött szóba. Kiváncsi leszek mit lép a vezetőség.

zoldbela 2019.04.13. 19:33:23

@hokihari: Tömören leírtad a lényeget!

Bivi76 2019.04.13. 19:35:58

@Maestro10: :-) Én jobban bízom a jövőben, mint a jelenlegi, kifutóban lévő csapatunkban. Optimizmusomat arra alapozom, hogy két év múlva elnökválasztás, és az edzővel karöltve távozik a jelenlegi rezsim. Legalábbis remélem. Néhány fiatal remélem megugorja a lécet, és sztárigazolásokkal, fizetések felszabadulásával (amelyek 30+osainknak,meg néhány újoncnak van) lehet pénzügyi fair playt betartva fiatal zseniket vásárolni.

Berbatov 2019.04.13. 19:58:01

@Bivi76: Túl sok ideje azért nem, de láttam jobb játékost tőle. Viszont a jelenlegi igásló szerepétől több van benne, de a feladata ennyit enged. És ebben is nélkülözhetetlen.

Sörenzen 2019.04.13. 20:01:27

@Bivi76: Csak megjegyzem, - egy jó csapat nem csak sztárjátékosokból áll, hanem "vízhordókból" is.

Bivi76 2019.04.13. 20:09:41

@Sörenzen: mondjuk ebben igazad van. De szeretnék jóval több olyan játékost látni a csapatban, akik kreatívak, tudják színezni a játékot. Nekem nagyon fontos a látványos játék. Az teszi rendkívülivé ezt a nagyon jó sportot.

zoldbela 2019.04.13. 20:18:58

@Bivi76: Ebben meg neked van igazad, de jelenleg a Valverde által favorizált játékosaink a legjobbak.

DISTANTxTHUNDER 2019.04.13. 20:27:21

Én mondtam a meccs elején hogy ez nehéz lesz.. a Real alapemberekkel is alig bírt a Huescával, ehhez képest mi a B csapattal álltunk ki..jó az az 1 pont is.. a MU elleni meccs sokkal fontosabb.. tavaly a Roma előtti bajnokin is pihentethetett volna Valverde, nem tette, ki is estünk a BLből.. most nem követte el ezt a hibát, remélem ki is fog fizetődni ez..

Barca30 2019.04.13. 20:43:50

Szégyen a barca mez néhány emberen.Akarat nélkül,ilyen hozzá állással,szörnyű.

Raven1975 2019.04.13. 20:49:39

Akinek van kedve próbálja ki a memóriáját ebben a Barçáról szóló játékban. Kellemes időtöltést mindenkinek. :)
www.sporcle.com/games/Freddie/UCLBarcelona

sunt 2019.04.13. 20:54:24

Ami a protekciósokat illeti: valójában csak Busquets és Suarez megítélésében van állandó vita. Korábban Piqué is vitatéma volt, de amióta feljavult (talán mert Lenglet lett a párja?) senki se ír ellene. Ami meg a "fiatalokat" illeti, ma Waguet és Todibot mindenki dícséri és Puig-t is bíztatónak tartja. Ami meg Rakiticot illeti, aki nálunk mindig taktikai feladatokat kapott, nem azt, hogy villogjon, eladása árkérdés. Ha sztáráron vinnék, adni kell, átlagáron viszont nem.

zoldbela 2019.04.13. 21:07:12

@sunt: Rakitic-et (bárkit a gálacsapatból) csak akkor szabad elengedni/eladni, ha kapunk helyette jobbat.

osborne 2019.04.13. 21:38:33

Meccs elment, Messiék pihentek egyet.

sunt 2019.04.13. 21:39:19

@zoldbela: Tipikus nézői szemellenző, hogy minden játékosunk 0-ra írva tőlünk menjen nyugdíjba. Gazdálkodni csak úgy lehet, hogy eladunk olyanokat, akik iránt van fizetőképes kereslet. És hogy ki a jobb, az csak akkor egyértelmű, ha nálunk rendszeresen játszik. Gomes vagy Alcacer nálunk attól nem jobb, ha máshol beválik és Coutinho hiába volt klasszis máshol, ha nálunk nem az.

H.Stoichkov 2019.04.13. 22:34:45

És tényleg megcsinálta ernő, h teljesen kibaszott mindenkit... minek is kezdhetett volna, Cou, Arthur és Semedo.

2019.04.14. 04:22:03

Komolyan nem értek itt pár embert. Ha a Villareal ellen rotál Valverde az a baj, ha egy fontos BL visszavágó előtt az utolsó ellen akkor az. A bajnoki cím megvan egy ismételt BL kiesés tönkre tenné a szezont. Sok fiatal játszott akiket kipróbál élesbe és nem okoztak csalódást az itt leírtak alapján mert nem láttam a meccset. Wague, Todibo, Puig, Alena, Malcolm megkapta a lehetőséget amiért eddig ment a rinya.

Robi71 2019.04.14. 06:08:43

@Bivi76: Mondom, te nem vagy tisztában mit jelent a "klasszis" kifejezés. Nem csak egy Ronaldinho az, aki a fülén is megforgatta a labdát, hanem egy Busi vagy Rakitic is, akik hosszú évek óta a posztjaik legjobbjai. Neked egy Vinicius Junior már most klasszis, de Busi vagy Rakitic nem. Elképesztő vagy...és nagyon vicces. :)

Robi71 2019.04.14. 06:17:32

@rtghfb: Ha minden rendben lenne a csapat játékával és csak a fiatalításra kellene koncentrálni, akkor azt mondanám, hogy le kell igazolni De Ligt. Kihagyhatatlan tehetséges.
De sajnos nem ez a helyzet. A vezetőség rendre melléfogott a csapat támadó harmadában való igazolásokkal Suarez leigazolása óta. Most oda kell koncentrálni és nem csak Luis pótlását kellene megoldani, hanem a csapat kreatív-támadó részlegébe is igazolni...mivel Coutinho teljes melléfogásnak bizonyult.

Robi71 2019.04.14. 06:23:04

@sunt: Valverde-nél nincs protekciós. Vannak stabilan jól teljesítők és vannak akik nem. Na jó ez alól egyedül Roberto kivétel, akit a vezetőség a saját nevelés mintapéldányának tart. :)

faramuci69 2019.04.14. 06:33:16

@Robi71: hagyd már ezt a folyamatos Robertozást. Számomra nem jött le, hogy Semedo bármennyivel is jobb lenne nála. Innentől kezdve nincs is miről beszélni. Amúgy egy klub filozófiájába beleférhet, ha ilyen esetekben preferálná a saját neveléseket, de itt még ezt sem látom. Roberto sokkal jobban betartja a taktikai utasításokat. Vannak gyengébb meccsei, elsősorban védekezésben, de ez simán igaz Semedora is. A portugal mellet max a fejlődési potenciál szólhat, de az meg tág fogalom. Nekem összegében semmi bajom a sráccal. Abszolút példás a hozzáállása, alacsony a fizetése, és nagy szíve van.

sunt 2019.04.14. 06:50:33

A tegnapi szedett - vedett csapat a védekezésben rendben volt, a támadásban nem. De mij a tanulságai a keretre nézve? Wague egyértelműen a keretbe való, SR-nek véget érhet a kalandozása ezen a poszton és további jh. igazolására nincs szükség. Todibo bevált, mint a középső négyes egyik stabil tagja. Ha De Ligt jön, Vermalenen és Murillon kívül Umtititól is érdemes jó áron túladni, részben a térde miatt, részben mert ő illik bele legkevésbé a Barca stílusba. Puignak jövőre az A-ban a helye - zömmel a kispadon. Alenat egy évre kölcsön lehet adni az Ajaxba ha garantálják neki a rendszeres játékot. Suareznek és Messinek (!) nyáron extra tehetségű fiatal dublőrt kell igazolni.

2019.04.14. 07:23:23

Nevetséges néhány ember kritikája ,,,a úgymond gálakezdőből 1 játékos volt a kezdő Dembele aki sérüléséből felépülve első meccsét játszotta ,,,,a pályán volt még 2 kölcsön játékos akinél nagyítóval sem lehet találni Barca DNS-t és 2. meccsüket játszották a csapatunk mezében ,,,,Malcom-Alena-Umtiti totál meccshiányos ja és desszertnek 3 junior játékos ,,,ja majdnem elfelejtettem megemlíteni az "öreg alkeszt"aki tegnap is bebizonyította ,hogy helye lenne az állandó kezdőbe ,,,,,és ezzel a csapattal is partiban voltunk sőt megérdemeltünk volna egy sovány győzelmet közelebb is álltunk hozzá mint az ellenfél

Nagybarcelona 2019.04.14. 07:51:53

Nem volt ez olyan rossz, 6 meccs van hátra, ès 3-mat bukhatunk. Tegnap a csapatból Dembele, Malcom ès Vidal játèka tetszett. Dembele ès Vidal kezdő kellene H. Legyen a fontos meccseken(Cou ès Arthur rovására) ezt már többször írtam. Ha nem hozza le Dembelèt, akár nyerhettünk volna... Boatenget mèg most sem èrtem, minek kellett neki, akárki jobb lenne a helyèn, ráadásul nem is csatár. Coutinhot pedig el kell adni. (Mondjuk az edzőnk megint nem segített rajta, kezdőnek kellett volna lennie a kp-n, pont az ilyen döntèsekkel taszítja mèlyebbre, pedig most lenne rá szüksèg igazán).

Nagybarcelona 2019.04.14. 08:11:08

Wague, ès Todibo igèretes, bár az előbbi a nagy mentèsèt kivève elèggè eltűnt a 2. Fèlidőben, az utóbbit egy visszarántásèrt 2. Sárgával leküldhettèk volna. Alenával együtt kölcsön kellene adni őket. (Ajax?)

Bivi76 2019.04.14. 08:12:33

@Robi71: Jól van Robikám, én nem vagyok tisztában a klasszis fogalmával. De tudod, nem is érdekel hogy meggyőzzelek. Nekem nem tudod kimosni az agyamat

Bivi76 2019.04.14. 08:15:17

@Robi71: a klasszis fogalmáról.. De én nem akarok egész napos, sőt 1 perces vitát sem folytatni erről. Na szép napot!! :-)

Nagybarcelona 2019.04.14. 08:29:30

Sokan fikáztátok az esetleges Mata transzfert. Vidal pèldájára írnám, nagyon is jó lenne pár èvre egy rutinos támadó kp-s a padra, aki beállásával tud változtatni a játèk kèpèn. (Ha hozza a règebbi formáját, mint Vidal). Azt ne Alena-tól, vagy Puig-től várjuk. Azèrt is írom H. Erős a keretünk, mert ha az alap (Valverde) kezdő játszik, a vèdelembe a padról beállhat: Umtiti, Roberto, Murillo. A kp-ra: Coutinho, Roberto, Vidal, Alena, támadó sorba: Coutinho, Malcom. Nem sok csapatnak van ettől jobb padja. A baj azzal van, H. Nem tartotta formában Vidalon ès Cou-n kívül az edző a cserèket, valamint Cou remènytelen formáján. (Elnèzèst kèrek a Cou rajongóktól, de visszatèrve Mata-ra, valószínű H. Ezt ingyen, kevesebb fizetèsèrt, ő is hozná, ès a Cou árából meg lehetne erősíteni a támadó sort, remèlhetjük H. Lesz olyan aki emlèkszik H. Játszott a Liverpoolban, mert most csak nyomokban tartalmaz brazilt.)

Nagybarcelona 2019.04.14. 08:45:41

Èn úgy nèz ki Dembele rajongó lettem (bevallom). Ebben a srácban hatalmas potenciál van, egyszer akár aranylabdát is nyerhet. Egyre fegyelmezettebb, nagyon jól cselez, jól veszi èszre a beinduló társait, mind a 2 lábával jól lő ès szèlvèsz gyors. (Szerintem a jobb oldalon jobban teljesítene, Malcom szintèn).Tegnap hosszan tolta meg a labdát, ès a kapus tudott vèdeni, a Waguetol visszakapott labdával meg fejbe rúgott egy vèdőt (szerintem kapura ment volna) rajta ès Malcomon kívül nem nagyon volt elkèpzelès a támadó harmadban. Fikázhatjuk Dembelèt, de mèg csak 22 èves, aztán nem biztos hogy többet hibázik mint Suarez. Ha 40 millióèrt szereztük volna meg akkor az őt fikázóknak szimpatikusabb lenne? (Mert akkor Neymarra haragudjatok, H. Nem szólt időben). Ez egy Blog lenne beszèlgetni (elvileg) aztán mindenki csak fikázza a másikat, csökönyösen ragaszkodik az igazához... Ti mit gondoltok Dembelèről? Èn látok valamit rosszul, ès tènyleg egy futóbolond?

GoalGero 2019.04.14. 08:48:24

@Bivi76: valld be,ha Rakitic Rakinho nevű brazil lenne imádnád :D

Barca30 2019.04.14. 08:56:40

@the12thman: próbáld megnézni a mérkőzést,lehet más lesz a véleményed.

barcainiesta8 2019.04.14. 09:04:26

Komolyan nem értem ki mit várt ilyen csapattal. Vidal volt a kezdőben egyedül meccsben, a többiek vagy sérülésből tértek vissza vagy debütáltak. Ha itt tartunk Messiékkel a rayo ellen is szenvedtünk, vagy kikaptunk a Betistől otthon. Azért azt nekem ne mondja senki, hogy ebben a ligában van rossz csapat. A Huesca is tökmindegy hányadik, jó kis társaság, a realt megszorongatták. Megérdemeltünk volna egy soványka győzelmet, de aki ebből a teljesítményből bármit levon az nem hiszem, hogy életében nem hogy focit de bármilyen más csapatsportot űzött. Kis túlzással pár srác meccs előtt mutatkozott be egymásnak, valamint idegenbe mentünk, ami nem könnyítette meg a csikók dolgát, idegenben Messieknek is nehéz, de nyilván ezt mindenki elfelejti. Dembelé meg basszus úgy kell Sua és Leo mellé mint egy falat kenyér. Nem volt ezzel semmi gond, én ilyen összeszokatlan társasággal nem vártam mást.

Bivi76 2019.04.14. 09:32:17

@GoalGero: Akkor sem. Nincs benne semmi extra, különös, ami top kategóriás játékossá teszi Egy szürke, egyszerű, rakkolós játékos. Én nem vagyok oda minden brazilért. Szerintem itt valami félreértés van. Szerinted Douglast kedveltem? Odáig voltam érte? Ő egy nem Barcelona szintű játékos volt. Az viszont elvitathatatlan, hogy a legnagyobb brazilokban mindig van valami plusz, egy extra, egy különleges, ami a többiek fölé emelik őket. Hasonló véleménnyel vagyok a jelenlegi francia fociról is. Megszámlálhatatlan tehetség jellemzi az utánpótlásukat. Azért valljuk be, Rakitics azért nem egy Robert Proszinecski. Ha már horvát vonalon vagyunk. Robert világklasszis volt.

Sörenzen 2019.04.14. 09:33:04

Ha, mondjuk, itt a blogban kommentelők rotáltak volna tegnap, - 90%-ban nem így tették volna.
Elképzelésem szerint úgy rotáltunk volna, hogy a "gála kezdő" felét az első, a második felét a második játék részben küldték volna a pályára. De így nem!
Ugyanis egy profi játékosnak ma nem gond lehozni 45 percet, - amiből max 30 perc az igazi játék és 15 perc a fetrengés, reklamálás, stb.

Ha ezt a meccset is megnézte Gúnár Solksjaer, - hát bizony zavarba lenne, - hogy a Barca ennyire tart a csapatától a MU-tól.
Most mondom, nem lesz szép meccs a kedd esti BL visszavágó, mert az angolok most mindent bele fognak adni, azt gondolva, hogy ahogy a PSG-t, úgy a Barcát is meg tudják verni.
Csalódni fognak, mert a mi csapatunk védelmének közepén nem TS játszik, hanem Piqué, a fedezet sorunk is erősebb és nálunk elöl játszik a Világ két leg gólerősebb csatára. Hajrá Barca!

Bivi76 2019.04.14. 09:36:30

@GoalGero: Amúgy semmi bajom Rakiticcsel, szimpatikus játékos, aki kiteszi szívét lelkét a mérkőzéseken. Csak soha nem lesz a kedvenceim egyike, mert nem azt a stílust képviseli, ami miatt 92 - ben Barcelona szurkoló lettem. Játéktudásra gondolok, nem lelkesedésre, mert utóbbi szempontot figyelembe vételével egy szavam nem lehet rá.

Robi71 2019.04.14. 09:46:50

@Bivi76: A te klasszis felsorolásban nincs helye se védöknek, se védekező középpályásoknak. Azok csak vannak, megtüröd őket a csapatban. :)

Robi71 2019.04.14. 09:54:48

@Nagybarcelona: Dembi aranylabdás? ...hm, nézel te focit a Barcán kívül? :) Amúgy nem zárható ki, csodák mindig vannak. Maradjunk annyiban, hogy nagy a konkurencia...nagyobb, mint 2 évvel ezelőtt, amikor még nagy tehetségnek számított. Sajnos még mindig annak számít. Azóta még tucatnyi tehetséges jelent meg a piacon, némelyikük már túl is lépett ezzen a fázison, ami Dembi-nek még mindig nem sikerült. Talán majd jövőre...ezt mondjuk minden szezon elején.

Bivi76 2019.04.14. 09:58:32

@Robi71: Az én olvasatomban klasszis volt Ronald Koeman, Abidal, Dani Alves, Yaya Toure, Edmilson, Rafa Marquez, Puyol, csakhogy néhányat soroljak, akik nem támadók voltak.

Robi71 2019.04.14. 10:18:41

@Bivi76: Pique és Alba nem azok?

2019.04.14. 10:39:06

@Robi71: ismered Bivi76 álláspontját de szép lassan felépíted ,hogy provokálhasd megint

Bivi76 2019.04.14. 10:54:15

@Robi71: Én a mostani csapatból nem írtam klasszist, próbáltam a közelmúltból szemezgetni. Elnézést azoktól a védőktől, középpályásoktól, akiket kihagytam, csak néhányat írtam. Jordi Alba természetesen klasszis. Na jó, én tényleg lépek, nekem nincs türelmem hónapokon keresztül azon vitázni ki a klasszis, ki nem klasszis. Tudod mit? Ha nem Guardiola edzősködése óra lennél Barcelona drukker, tudnál különbséget tenni a középszer meg a klasszis között. Nekem annál több eszem van, hogy bevegyem az agymosó dumádat, elég ilyen típusú butítás megy az élet minden területén, legalább a lavdarúgásba ne hozd be! Köszi!

Nagybarcelona 2019.04.14. 11:33:24

@Robi71: a te vèlemènyed már ismerem Dembelèről, ès elfogadom. Van benne igazság, de szerintem te nagyon lehúzod. Hasonlítsd össze a világsztár Coutinhoval, hogy neki mennyire megy a játèk a csapatban, illetve a már bizonyított Suarezzel, akinek több az eladott labdája, kevesebb a jó csele, közèpcsatár, Messi barátja, valamint 3-al kevesebb gólja van a BL-ben. (Ezèrt fontos h. A BL-ben jól szerepeljen, mert Messin kívül ő tud meccset eldönteni, ha Suarez hozza a BL-es formáját)Nagyon igazságtalan vagy vele szemben, ès az árára tett megjegyzèsem főleg neked szólt. 40 millióèrt megèrte volna Dembele? Az áráról nem ő tehet. (Ha meggyőzôbb lett volna a vezetès biztosan nem a Dortmundot, hanem minket választ.) A mostani kedvenced Sanchonak(direkt figyeltem) a Bayern elleni meccsen szinte jó megoldása sem volt (tudom most lőtt 2-t). Nálunk nagyon nehèz beilleszkedni, de neki elèg jól sikerült, valamint kiszorította Coutinhot.

Nagybarcelona 2019.04.14. 11:40:24

Illetve nagyon fontos h. Egy csapat kire èpíti a taktikáját. PSG- Mbappe (most Neymar sèrült, Cavani padozik), Lille-Pèpè, City-Aguero, Chelsea-Hazard stb. Nálunk Messi, ès mellette nagyon nehèz kitűnni, (gondolom nem kell megmagyarázni mièrt) de számomra sikerül neki. Ha Messi 2.0 akkor nálam az Dembele (nagyot túloztam) a csapatunkban, de más csapatokban sem látok nagyon ilyet. Lehet èn vagyok a vak. Ezèrt lettem volna kíváncsi más vèlemènyère is, mert a tièdet már ismerem.

kritizator 2019.04.14. 11:41:17

@faramuci69: robertot nem engedem bántani, az egyik kedvencem

kritizator 2019.04.14. 11:44:13

@zeli39:ezt a " betűt nem lehetne beszuntetni?

hokihari 2019.04.14. 12:19:01

@Nagybarcelona: Szerintem ugyes focista.Megerte az atat.

2019.04.14. 12:28:30

@kritizator: ha valakitől idézek ez így jelzem,hogy ezek nem az én gondolataim ,ha nem így tennék más szavaiért is leparasztoznak én pedig csak saját gondolataimért vagyok hajlandó felelni

Robi71 2019.04.14. 14:56:00

@Nagybarcelona: Coutinho világsztár? Hol? Mikor? Suarez pedig Suarez....tudod, mint a Nagy Feró.

2019.04.14. 20:14:46

@Barca30: nem kell visszanéznem semmit, a leírtakban itt és más oldalakon nem írtak rosszat. Csapatként nyilván lenne hova fejlődni de valószínűleg soha az életbe nem játszanak így együtt. Egyeníleg kell értékelni őket. Ha játszott volna Messi, Piqué stb akkor Valverde azért hülye, most meg ezért. Végre bemutatkozott pár ember akit vártunk erre most ez a baj. Soha semmi nem jó. Nyilván jobb lett volna nyerni a legjobb csapattal kiálva de kockáztatva a sérülést. Jó volt ez így
süti beállítások módosítása