A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Meccs utáni reakciók #BarcaMU

2019. április 17. - Berbatov

A Barcelona 3-0-ás hazai sikerének köszönhetően összesítésben 4-0-val masírozott be a Bajnokok Ligája elődöntőjébe. Lássuk hogyan értékeltek a főszereplők.

Valverde: "Nagyon izgatottak voltuk ezzel a párharccal kapcsolatban, készen álltunk, noha az ellenfélnek nagyszerű csapata van, és bármikor nehézzé tehetik számodra a mérkőzést. Erősen kezdtek, az első 5 perc bonyolult volt, de aztán a másik 85-re nem lehet panaszunk. Nem foglalkozom nevekkel, meglátjuk kivel találkozunk az elődöntőben. A Juve kiesett, az Ajax továbbjutott, ez a futball, bármi megtörténhet. Messi megment minket sok bajtól, de nem kérek azért bocsánatot, mert náluk játszik, ez a mi szerencsénk. Nem tudom mit jelent Coutinho gólöröme, ő tudja rá a választ. Én a góljánál és a jó teljesítményénél maradok."

Messi: "Örülünk a győzelemnek és a játékunk módjának, lenyűgözőnek látszottunk, megmutattuk, hogy kik vagyunk. Az első 5 percben idegesek voltunk, kétségtelenül nem kezdhetünk eképpen egy találkozót a Bajnokok Ligájában. Az első gól után megnyugodtunk, és megvalósítottuk a tervünket. Semmiképpen sem lesz könnyű dolgunk az elődöntőben, akár a Liverpool, akár a Porto lesz az ellenfelünk."

Busquets: "Az első 5 perc bonyolult volt, de aztán jött Messi szenzációs gólja, lassan vettük át a mérkőzés irányítását. Nagyon örülök, hogy 3 év elteltével bejutottunk az elődöntőbe, nehéz volt. Úgy gondolom a Liverpool lesz az ellenfelünk a következő körben. Az Ajax továbbjutása nem meglepő, gyönyörű futballt játszanak."

Lenglet: "A meccs első 10 perce nagyon fontos volt, Szenvedtünk, de az első gól után erősebbé váltunk. Majd nyugodtan játszottunk, amit ismerünk hogyan kell. Nem beszélünk a tripláról, nehéz teljesíteni, még sok mérkőzést meg kell nyernünk hozzá. A triplához először dupláznunk kell."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1514770510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sörenzen 2019.04.17. 12:17:33

Nem tudom ki hogy van vele, nekem tegnap az ellenfél óriási csalódás volt.
Az első 5 percet leszámítva, - mintha nem lettek volna a pályán. Olyan hatalmas volt a két csapat játékosai közti technikai külömbség, hogy csak bámultam.
Tudom a MU most a hazájában nem bajnokesélyes, de figyellembe véve a klub anyagi lehetőségeit elég gyenge focit produkálnak.
Személy szerint tartottam a meccstől, arra számítottam, hogy "szétfutnak" majd minket. Próbáltak "buszozni" de látszott, hogy az nem az ő műfajuk, ezért amint lehetett, Leo a 19. percben berámolta az első gólját, majd 5 perc mólva DG segítségével a másodikat is.
Árgus szemekkel néztem a méreg drága angol focistákat, de nem találtam egyetlen egyet sem, aki szívesen látnék a csapatunkban. Még - szerintem- Pogba sem üti meg a szintünket, akinek remek fizikuma van, de a labdakezelése nem éri el a La Liga harmadosztályét sem

rtghfb 2019.04.17. 12:26:20

"Az a Messi, akit tíz éve láttam, úton volt a csúcs felé. Viszont ez a Messi, akit ma este láttam, a valaha volt legjobb futballista." - Sir Alex Ferguson

2019.04.17. 12:37:22

@Sörenzen: MU egy rossz játékospolitika áldozata évek óta,főleg egy gyors jó képességű szervező középpályás hiányzik náluk és szinte az összes játékosuk fejben lassú,,,fizikálisan szerintem átlagban 8-10 cm magasabbak 5-6 kiló izom plusz van rajtuk és nem erre alapozták a taktikájukat hanem leakarták focizni a Barcelonát a saját pályáján :-)hát ez pedig reménytelen vállalkozás ,,,Messi meg olyan mint aki vért ivót láthatólag akarja a BL serleget az idei évben és ehhez mérten játszik és ha Messi odateszi magát akkor mindenki nincs alibizés ,,persze ez egy egész szezonban már nem megy de erre az esetleges max 4 meccsre még képes a csapat 100% teljesítmény kipréselni magából

kritizator 2019.04.17. 13:16:06

@Sörenzen: +1, nekem is csalódás volt a játékuk (vagy nem?)

pedig azt hiszem Rushford-ot kapcsolatba hozták a Barcával

Robi71 2019.04.17. 13:17:54

Azt már tudjuk, hogy az elődöntő első meccset hazai pályán játsszuk (nem jó hír). Az ellenfelet majd ma este fogjuk megismerni...szinte biztos, hogy a Liverpool lesz az.

Robi71 2019.04.17. 13:21:08

@kritizator: Attól, hogy még a csapatjátékuk nem funkcionált még van néhány egészen jó képességű játékosuk...

Robi71 2019.04.17. 13:23:15

Április 30.-án hazai pályán, majd május 7.-én idegenben.

GYLS 2019.04.17. 13:38:54

@Robi71: Na ez igy nem teljesen igaz. Ha az első meccset 30.-án játszuk, akkor a visszavágó 8.-án lesz, ha az első meccs 01.-én, akkor a visszavágó 07. Az UEFA ugyanis kedd-szerda illetve szerda-kedd megosztásban játszatja a csapatokat.

H.Stoichkov 2019.04.17. 13:55:04

@Robi71: Én alapvetően, a pooltól féltem a legjobban itt a 8 közül (még a juvét, cityt is verhetőbbnek tartom, tartottam), ráadásul itthon kezdünk.. kva necces lesz. Viszont, ha átjutunk rajtuk akkor jók vagyunk, ajax jó, de egy döntőhöz tapasztalatlanok, ahogy a londoniak is. a citynél meg nem érzem azt, h egy meccsen jobbak lehetnének, a barca óta nem pep terepe a bl.

rtghfb 2019.04.17. 14:07:34

@H.Stoichkov: Nyílván a Liverpool a legnehezebb ellenfél, ez már a nyolcaddöntők óta világos. Ők az egyetlen bennmaradt csapat akik totálisan tiki-taka-gyilkos focit játszanak. Gyorsak agresszívek és folyamatos nyomást gyakorolnak.

Balázs37. 2019.04.17. 14:40:27

Jöhet a Pool, utána a City, aztán az angol csapatok kipipálva, és jutalom egy bl serleg

Raven1975 2019.04.17. 15:23:26

Coutinhonak is jár a dicséret, mert pazar gólt rúgott! :)
uploads.disquscdn.com/images/615a0a00a5e734bf275fe2862f8a00aa5def02e61106b71bfbc3d0416d991623.jpg
8.1-es értékelése szerintem korrekt a WhoScored.com-on.

Kertai Dávid 2019.04.17. 15:25:21

hát 2 éve zsinórban 2szer is idegenben kezdünk, és egyik sem alakult jól, egyik 4-0 másik 3-0... viszont amikor legutóbb BL-t nyertünk akkor otthon kezdtünk az elődöntőben a Bayern ellen, és az a meccs nagyon jól alakult :) egyébként én is jobban örültem volna annak ha idegenbe kezdünk, hogy feltérképezzük a Poolt (valszin ők lesznek), de nem már mit higyjek, az utóbbi időbe nem jöttek be ezek a meccsek

Robi71 2019.04.17. 16:37:21

@GYLS: Én a Barca versenynaptár árról vettem az infót. A lényeg, hogy otthon kezdünk.

Balázs37. 2019.04.17. 16:47:25

Ja és minek a VAR ezt elfelejtjük itt a nagy extázisban, elmaradt egy bűntetőnk, ami egyértelmű volt, mit nem lehetett azon látni?

2019.04.17. 16:52:29

@Robi71: A mai nap folyamán vagy 100 sor angol nyelvű szöveget tettél közzé,,akkor gondolom az sem jelenthet nagy gondot minek a rövidítése a TBA :-)Mert az tény ,hogy Barcelonában lesz a meccs de a április 30. dátumnál ott van a TBA vagyis elég sekélyes a nyelvismeretem de ez valami olyasmit jelent,hogy a dátumot később határozzák meg ,,tehát változhat vagy mégsem :-)

Robi71 2019.04.17. 17:04:49

@zeli39: Ezért mondtam, hogy mindegy. A lényeg, hogy otthon kezdünk.

Robi71 2019.04.17. 17:42:32

Sir Alex Ferguson: "77 éves vagyok, már egyáltalán nem fiatal. Viszont nem szégyellem elmondani, hogy 20 éve nem volt erekcióm... Nos, tegnap este, mikor Messi játékát figyeltem, éreztem, hogy valami bizsergett odalent..." :)))

Maestro10 2019.04.17. 17:57:15

@Robi71: "Az a Messi akit én még 10 éve láttam, úton volt a csúcs felé. Viszont az a Messi, akit ma este láttam, a valaha volt legjobb futballista!"

GYLS 2019.04.17. 18:03:48

@Robi71: A lényeg az időpont. Ami még nincs meg. Gondolj bele, ha valaki a Te irásod alapján mondjuk ma azt mondta azt mondta a főnökének, hogy május 7-re ne ossza be délutános vagy éjszakás muszakra. Majd holnap odamegy megint a főnökéhez, hogy "Bocs főnök, de 8-ára ne tegyél be. És ez csak egy példa.

Balázs37. 2019.04.17. 19:57:50

Veretlenül menetelünk a bl-ben

Messilona.. 2019.04.18. 03:38:09

@Raven1975: Nem áll jól Messinek " Bőregerek a gnómok csücsülőin" stílus... : )

Raven1975 2019.04.18. 09:41:37

Jordi Alba eddig 16 gólpasszt osztott ki ebben a szezonban.
süti beállítások módosítása