A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #BarcaLevante

2019. április 27. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Vidal, Rakitic, Arthur - Dembélé, Suárez, Coutinho tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Cillessen, Umtiti, Sergi Roberto, Busquets, Aleñá, Malcom és Messi

TV: 20:45, Spíler 2

Stream: https://exprestream.com/stream/2/

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr2414789676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rtghfb 2019.04.27. 21:59:11

@Robi71: Nálad elég nehéz megállapítani hogy mikor alkalmazol szarkazmust és mikor beszélsz full komolyan zöldségeket:)

Robi71 2019.04.27. 22:01:27

@H.Stoichkov: Egyértelmű, mert gólt kell rúgni, nem mehetett tovább a pöcsölés.

Robi71 2019.04.27. 22:03:47

@rtghfb: Tetszett ez a "lökést adott nekii" duma. Én is adnék egyet neki. :)

Robi71 2019.04.27. 22:05:28

Megjött a Mester. :)

osborne 2019.04.27. 22:05:43

Leo gól - kellett már!

Barca30 2019.04.27. 22:05:44

@Robi71: menjen a francba dembike.a magyar bajnokságba is tartalék lenne,fogal nincs a focihoz,futóbolond.

Robi71 2019.04.27. 22:06:49

@H.Stoichkov: Igen. Elég egyértelmű, hogy miért. :)

Robi71 2019.04.27. 22:07:53

@Barca30: Első percben megmondtam. Kaptam is érte.:)

Raven1975 2019.04.27. 22:08:11

Arturo Vidal gólpassz, Lionel Messi gól! :)

rtghfb 2019.04.27. 22:09:02

@Robi71: Na jó látom hogy veled nem kell vitatkozni :)) Csak azt nem tudom ki játsszon ha se ő se Dembi nem jó. :( Szerintem Valverde is érmefeldobással dönt annyira rossz mindkettő...

H.Stoichkov 2019.04.27. 22:11:32

@Robi71: Te Robi szétesett a védelmünk?

Robi71 2019.04.27. 22:14:19

@rtghfb: Egyértelmű, hogy nem Cou, de még nem is Dembi a legjobb újkori igazolásunk, hanem Lenglet. De azt hiszem ezzel nem mondtam nagyot senkinek.
Amúgy mi az amivel nem értesz egyet velem? Vitatkoztunk! :)

Robi71 2019.04.27. 22:16:02

@H.Stoichkov: Nem, csak nem ügyetlenek ezek a valenciai fiúk. Emlékszel, a tavaly is...

Raven1975 2019.04.27. 22:20:10

Hihetetlen miket szórakozunk el.

Robi71 2019.04.27. 22:22:51

@Raven1975: Még egyet be kellene rámolni és lezárni a meccset, nehogy elmatadjon az ünneplés a végén.

rtghfb 2019.04.27. 22:23:34

@Robi71: Eddig többnyire egyetértettem veled Coutinhoval kapcsolatban, de szerintem teljesen világos hogy ma az első félidőben ő volt a legveszélyesebb emberünk. Nem vagyok Coutinho-rajongó, már régen árcédulát ragasztottam volna rá... de van amit egyszerűen el kell ismerni és ő ma jó volt. A befejezéseket elrontotta, ez van; ez jogos, de Suárez is ezt csinálja minden második meccsén és mindenki elnézi neki.

PeppyRapier 2019.04.27. 22:24:04

Értem én, hogy Dembelé képes elesni a saját lábában, de könyörgöm... két lasztival is besétálhatott volna ha Messi őt választja lövés, illetve Suárez helyett (aki olyan lomha volt, hogy alig érte el a labdát a vonal előtt)...

rtghfb 2019.04.27. 22:29:13

Szokásos Dembelé. Sosem néz fel, Deulofeunak is ez volt a gyengéje. Ha eldöntötte hogy passzol, akkor is passzol ha nincs kinek; ha úgy döntott hogy nem passzol akkor inkább cselez amíg elveszíti. Sosem gondolja meg magát.

Barca30 2019.04.27. 22:30:32

@rtghfb: nincs esze a focihoz,futogép

Robi71 2019.04.27. 22:35:33

Ezek a valenciai fiúk nagyon el akarják rontani az ünneplésünket. Mákunk van, nem kicsi.

osborne 2019.04.27. 22:36:58

Megvan. Messi döntött. Gratula!

Maestro10 2019.04.27. 22:37:48

Campeoooones! Campeooones! Ollé, ollé, ollé. :)

Robi71 2019.04.27. 22:37:50

Jó a csapat Messi nélkül. Nem tudom, valamire egész biztosan. De nem a Pool ellen, az biztos.

Barca30 2019.04.27. 22:38:07

MEGVAN!!!!!!!!!!!!!!

Barca30 2019.04.27. 22:39:15

Nehéz szülés volt.

LeoMessifcb 2019.04.27. 22:40:12

Campeone, campeone. Óriási idény volt megint. A Barcelona dinasztia folytatódik Spanyolországban.
VISCA EL BARCA!!

Berbatov 2019.04.27. 22:43:15

Gratulálok a bajnoki címhez. Nem volt szép ez a második félidő. Mindegy, a lényeg megvan. Szerdán kell jól játszani.

Patkòs Csaba 2019.04.27. 22:44:00

Örülök hogy behuztuk ,a gólunk után nagyon visszaestünk ,kíváncsi vagyok Szerdán ilyen játékkal mire mennénk mert ez kurva kevés lesz egy Pool ellen,2 félidöben annyi labdát adunk el hogy ilyent a Barcátón én még nem láttam

osborne 2019.04.27. 22:46:06

Messi, a világ legjobbja. Ennyi.

Frano Dévay 2019.04.27. 22:46:46

leéghetne a bör a képéröl a csákánylábú suareznek meg ennek a dembelésnek, mi az anyjukat rugnak be ha ilyen döntö pillanatokban elbarmolják a ziccereket. rohadtúl ugatják a brazillal együtt a támadójátékot...most éppen nyert egy bajnokságot nekik messi...mert a három impotensnek semmi köze nem volt hozzá....meg aki azt hiszi hogy a kutinyós meg a dembelés hiperszuper sztár...hát az ugatja igazán ezt a játékot, a fene enné meg ezt a ugynevezett csatár-felhozatalt...
messi bejött és legyártott 8 gólhelyzetet ezeknek a szerencsétleneknek. szerdán nem tud messi egyedül nyerni mert maximum 5 futbalista méltó hozzá. a többi meg közönséges milliárdos töltelék. ennyit az f.c.barcelonáról. szerdán meg pofánvágás.

Kertai Dávid 2019.04.27. 22:51:07

most tudtam volna rosszat írni a srácokra, de megláttam Messi őszinte örömét amikor felemelte a trófeát, és minden "dühöm" elszállt... ezek a srácok nagyon sokat tettek az újabb bajnoki címért, küzdöttek, sokszor a szívüket lelküket kitették, nagyon megérdemlik ezt a bajnokságot! Hatalmas gratuláció nekik :) most már tényleg csak a bl-re kell koncentrálni és először a Liverpoolra, bár ez ezen a meccsen is látszott hogy mi járt a fejekbe, de már lenyugodtam :)

Kertai Dávid 2019.04.27. 22:52:14

@PeppyRapier: ezt sokszor megcsinálja Messi, az előző meccsen is megcsinálta ezt Dembivel sajnos

sunt 2019.04.27. 22:52:20

És még legalább egy évig Valverde az edző. Modern kínzás.

LeoMessifcb 2019.04.27. 23:06:42

Nincsenek szavak arra amit ez a csapat évek óta művel. Ezek a játékosok örökre beírták magukat a Barca és a futballtörténelem könyvekbe. Sajnos most nincs lehetőség fiesztára, mert itt a Pool elleni meccs, ami az év legnagyobb párharca lesz, de magabiztosan vághat neki a csapat. Mondhatjuk úgyis, hogy eddig 3/1, de szerintem már most egy fantasztikus idényen vagyunk túl.

Robi71 2019.04.27. 23:10:18

@sunt: Valverde és a harmincasok jelentenek garanciát a sikerre. A többi az mind kenőmájas Aki még mindig nem látja, az nem ért a focihoz..

Robi71 2019.04.27. 23:13:35

@LeoMessifcb: Egyetértek. Nincsenek szavak. Puyol, Xavi, Iniesta, Pique, Busi, Messi, Alba. Elképesztő generáció.

LeoMessifcb 2019.04.27. 23:18:48

@Robi71: én Suarezt és Rakiticet is ide sorolnám, az elmúlt évek Barcája elképzelhetetlen volt nélkülük. De tényleg csak végig kell olvasni ezt a névsort, és máris megérti az ember miért Európa egyik legjobb csapata a Barcelona a 21. században. :)

háttér 2019.04.27. 23:25:23

Bravó MESSI + a többiek.... A Legszebb és nehezebb(La Liga mindenek felett!) megvolt, a többi már csak bónusz!

DISTANTxTHUNDER 2019.04.27. 23:48:37

Néztem az ünneplést.. lehet mondani hogy a bajnoki cím unalmas, de ezt a pillanatot, ezt az estét nem lehet elégszer átélni.. nézőként sem, hát még a játékosoknak.. mennyit készültek erre a meccsre, élő koncert, tüzijáték, hegyi beszéd, Rubiales is kiutazott, nagy blama lett volna nem megnyerni a meccset, pedig benne volt.. összességében nagyon megérdemelte a Barca az újabb bajnoki címet, megdolgozott érte mindenki.. főleg persze Messi, nélküle azért érdekes lett volna a szezon, ma is neki köszönhettük a 3 pontot.. olyan gólt szerzett megint amit csak ő tud.. de pl ma is kiemelném Coutinhot, aki a szezon végére csak belejött, ma is rengeteg helyzete volt, és sok veszélyes labdát kiosztott.. azt hiszem rá lehet még számítani a jövőben (biztos vagyok benne hogy a Pool ellen is kezdeni fog)..a másik akit kiemelnék az egész szezonjáért az Vidal, szinte hihetetlen hogy olasz bajnom, német bajnok, és most már spanyol bajnok is.. nagyszerű igazolás volt, mindenképp meg kell tartani.. de persze szinte bárkit ki lehetne emelni a keretböl mint pozitívum, nagyszerü a keretünk.. Aleña is egyre jobb, úgy látszik lassan kifizetődik a türelme.. Griezmannt kicsit sajnálom, most ő is itt ünnepelhetne, ha nem választja inkább az 5 perc hírnevet.. na talán majd ezen a nyáron :) Jó lenne egyben tartani ezt a keretet még a következő szezonra is, nem tudom mennyire megoldható úgy hogy közben folyamatosan jönnek a minőségi játékosok.. Mestre szerint megoldható Rakitic hosszabbítasa is, majd meglátjuk.. most már csak a Pool van hátra mint utolsó, legnagyobb akadály, rajtuk kell túljutni a tökéletes szezonért :)

Balázs37. 2019.04.28. 00:42:09

Elvesztette a kupadöntőt a Psg

sunt 2019.04.28. 05:32:09

@Robi71: Értek, nem értek - a tegnapi meccs nézése gyötrelem volt - és ki nem kényszerített gyötrelem.

Robi71 2019.04.28. 07:03:05

@sunt: Remélem ilyen gyötrelmes lesz a BL győzelem is. Csak legyen.

marco100 2019.04.28. 07:39:11

@Robi71: Valverde meg a 30-asok? Kik azok a 30-asok akik Messin kívül kiemelkednek a csapatból? Asszem Vidal meg Pique! Szóval 3 ember nyerte meg ezt a bajnokságot.. Ja és Valverde... Elmondom neked hogy bárki más ülne a kispadon bajnok lenne ez a csapat! Csak jobb focit is játszanak! Majd meglatjuk Valverde szerelmed mit ér a Pool ellen meg Klopp ellen

Nagybarcelona 2019.04.28. 08:50:36

@marco100: èn is így gondolom. A tegnapi meccs iskolapèldája volt mièrt szidom Valverdèt, ès mièrt várnèk egy jobb edzőt. Többször írtam már, tegnap is jól játszik a csapat, ahelyett, H. behozná Messit Arthur helyère, lőnènk 3 gólt, lerendeznènk a meccset, lehozza a jól játszó Coutinhot, lövünk egy gólt, aztán ráülünk az 1-0-ra. Szèp ez a bajnoki cím, örülök, de! Azèrt volt iskolapèlda a tegnapi meccs, mert jellemezte az egèsz szezonunkat, szerencsènk volt, hogy nem kaptunk a vègèn 2 gólt. Messi behúzta a meccset, mint ahogy többször is megtette a szezonban (+Dembele, Suarez, akik szintèn döntötték el meccseket). Nem Valverde taktikai tudása, hanem Messi ès pár kiemelkedő egyèni teljesítmèny hozta a sikert a bajnokságban. 2 èv alatt nem találta meg az edzőnk a kezdő csapatát. A Liverpool ellen sokkal több kell. Remèlem egyszerre fog játszani Arthur, Busquetset, Rakitic, ès Vidal, + Semedo kezd, mert tartok tőle, hogy szètfutnak minket. Többször kritizáltam Cou-t, (szerintem jogosan, tegnap nagyon jó volt, ez kellene minden meccsen, aztán Valverdère jellemzően, lehozza...aztán az edző nem tehet Cou, Dembele, Malcom formájáról...) ès Rakiticet (sajnos, mert kedvelem), ès Busquetset(őt is, csak sok az alibizès), de azèrt valljuk be míg az előbbi 3 játèkosra többször jellemző volt az alibizès, (Arthur mèg fiatal, ès csak most èrkezett, türelmes vagyok vele) addig az alkesz Vidal felszántja a pályát. Remèlem Valverde erőt vesz magán ès legalább olyan mèrtèkben fogja halytani a csapatot a Pool ellen, mint Simeone a csapatát, minden egyes meccsen. 11 db Vidalt akarok látni azon a 2 meccsen.

kritizator 2019.04.28. 09:02:39

@Nagybarcelona: lehet, hogy Cou-t pihenés miatt hozta le,

Én sem vagyok megelegedve Valverdevel, de ha neki kell elmagyaraznia a 11 játékosnak, hogy a Liverpool ellen több kell és hogy fel kell szántani a pályát, akkor nagy baj van a jatekosok fejében.

Robi71 2019.04.28. 09:27:17

@marco100: @Nagybarcelona: felesleges nektek bármit is magyarázni. Fogtok ti akkorát koppanni hamarosan, hogy csak na. Az idő nem nekünk dolgozik "köszönet" a "fantasztikus" szakmai munkának ami az utánpótlásban van és a "remek" átigazolási stratégiának. Fájni fog rendesen. "Sokáig fog tartani és nem fogjátok élvezni". :(

marco100 2019.04.28. 09:35:23

@Robi71: Te fogsz koppanni megnyugtatlak! Azt írod nem ért senki a focihoz aki nem úgy látja a dolgokat mint te.. Mert kB ezt írtad! Csak nem tudom te mit látsz!? Az hogy a csapatunk hozza a meccseket az nem Valverde miatt van.. A csapatunk bármilyen edzővel hozza a meccseket! A játékosaink profik! Nem az edző! Valverde csak köszönhet nekik hogy naggyá teszik öt!

H.Stoichkov 2019.04.28. 09:39:16

@Robi71: Van amiben egyet értünk van amiben nem. Tény és ebben igazad van, h akikre Te gondolsz, Messi, Pique, Busi, mai napig sokat tesznek a csapat játékhoz, a legmeghatározóbb figurák. (lajost, rakétát nem sorolom ide, vettük őket, vehetünk mást is), de a csapat többi része is kva jó, végre nincsenek hiány posztok, lehet rotálni (kivéve alba pozíciója), ilyet utoljára a 2000-es évek végén láttam. Ha jövőre jön de jong, de ligt, vmint vki alba möge, de csak pl umtiti megy. Akkor ez a csapat még erősebb lesz. Az egyik legerősebb keret. Ehez pedig edző kell és valverde jó edző, de messze nem top 10es edző. Valamint, amit mindig mondok, voltak itt kubalak, stoichkovok, romariok, rivaldok, ronaldok, decok, ronaldhinok, xavik, iniestak, puyolok.... mindig mindenki azt mondta, uh mégeegyszer ilyen nem lesz, aztán mégis.

2019.04.28. 10:10:15

Ez Barcelona az elmúlt 10 év leggyengébb csapata Valverde mióta itt van 73 bajnoki meccsből 3 vereséggel rendelkezik azért ez beszédes.3 csoportba osztanám a játékosokat (1)akik nélkül ez az elsőség nem sikerült volna (2)akik tettek a sikerért de a játékukat a kettősség jellemezte (3)akik szinte semmit nem tettek a sikerért szerencsére ebből nem voltak túl sokan ,

Nagybarcelona 2019.04.28. 11:15:56

@Robi71: van abban igazság amit írsz, a csapat gerincèvel kapcsolatban, a nem a legmegfelelőbb igazolásokkal kapcsolatban is. De egy dolog idegesít, állandóan ugyan azt hajtogatod. Mi a garancia arra, ha pl. Sterling, Sancho ide jönne, akkor itt ugyan azt nyújtaná? Vegyük már èszre, H. A Barca játèkstílusa nem fekszik mindenkinek. (Sokpasszos labdajáratás, tömörülő ellenfelek) Pontosan a gyors szèlsők, ès a közèpcsatár (egy fő) nem tud ebben a stílusban èrvènyesülni. A szèlsők nem tudnak elfutni (kivètel Messi bal lábas panaszai Albának, ezèrt is Messi a legjobb, mert meg tudja bontani a vèdelmet, másnak nem mindig passzol, ha èszrevetted, Alba-Suarez-Messi 3-as együttműködèse, ès nem mondhatod, H. Suarez jobb az összjátèkban, mint Cou, vagy Dembele, mègis ez van...), a közèpcsatár magányosan őrlődik. Ezèrt állnèk fel 41212-ben, (főleg a Liverpool ellen, ahol kelleni fog a masszív kp. A másik csatár azèrt kellene, hogy ne őrlődjön Suarez egyedül (+ nèha a fejesek), ami most hiányzik, ezèrt játszanèk most 4 kp-st.(Busquetset, Rakitic,Vidal,Arthur, ès nem 442-ben) Alba úgyis szinte szèlsőt játszik. Tudom, úgy is lehet mondani, H. Èn okoskodok, Valverde meg a taktikai zseni, csak èn (+akik el akarják küldeni) nem látom Valverde zsenijèt. Nem gondolod, hogy van abban igazság, amit írok, (èn elismertem a te igazadat, amiben egyetèrtünk), vagy ha nem, akkor írj cáfolatot. Te nem veszed èszre Valverde amatőr hibáit? (A szerencse sokszor mellettünk állt, mint pl. Tegnap, biztos a tavalyi 20+ kapufát kapjuk vissza) Nem azt mondom H. Valverde rossz edző, csak nem ide való. Cutinho formájáról, (kp-n is ki kellene próbálni folyamatosan) Dembelè formájáról (elismerte H. Sèrülten küldte pályára) ő is tehet. Főleg az az idegesítő, mikor valaki jól játszik, lehozza (tegnap Cou), aki meg nem, sokszor vègigalibizi a meccseket (főleg úgy, hogy van egy Vidalunk). Aztán bizonyosan jót tesz ilyenkor egy játèkos önbizalmának, vagy az, ha van egy állandó váltótársa.(Vidalunk nem számít, ha látja az alibiző Rakitic,Busquets,Arthur 3-ast, ő ha pályára lèp, akkor is felszántja a pályát, mert ilyen a mentalitása ès ez nagyon hiányzott, csak ezt ki kellene használni) Csak most kezdett el rotálni, (pl. Umtiti ès Lenglet is bal hátvèdkènt kezdte), Vidalban több energia van, mint a kezdő 3-asban együttvève, vagy H. Suarezt is rotálhatta volna többet, H. Cou,Dembele,Malcom is formában legyen. Egyetèrtünk abban is(remèlem), H. Guardiola Valverdèhez kèpest egy másik szint, aki tökèletesen tud csapatot èpíteni (ha most kritizálják is az elköltött pènzekèrt), illetve megszervezni a támadás-èpítèst, csak a vèdekezèst nem igazán. (BL-ben visszaüt). Lehet szegèny Villanovának volt abban nagy szerepe. De akkor is buktunk el megnyert meccset (Chelsea ellen, egy Bl-t buktunk), mert belepusztultunk a szèpsègbe. Abban remènykedem, hogy legalább ez a semmilyen játèk idèn Bl-t hoz, ès hogy az egyèni megoldások (Messi, Suarez, Vidal, Pique, Alba, Dembele) meghozzák a várva várt sikert.

kritizator 2019.04.28. 11:16:08

@zeli39: 3 vereség és az már beszédes???

2019.04.28. 11:21:47

@kritizator: igen beszédes és jól ábrázolja Valverde igen is jó edző

Nagybarcelona 2019.04.28. 11:29:25

Azèrt is nem kritizáltam mostanában az edzőnket, mert vègre elkezdett normálisan rotálni, (Suarez + Alba, Pique pihenhettek volna többet, Malcom, Umtiti, Alena meg játszhatott volna többet), ès furcsának tűnne, hogy èn, aki állandóan a támadó játèk hiányát kritizálom, a BL-ben pont a "rombolást" ès a masszív vèdekezèst várom, mert ott csak az eredmèny számít.

rtghfb 2019.04.28. 11:32:42

@Nagybarcelona: A tegnapi félidei csere megbeszélt volt; mindketten tudták hogy egy félidőt kapnak, ebben biztos vagyok. Ezért is futott Coutinho olyan sokat.

kritizator 2019.04.28. 11:32:54

@Nagybarcelona: Vegyük már èszre, H. A Barca játèkstílusa nem fekszik mindenkinek.

Mondok egy durvat : váltsunk jatekstilust, és akkor könnyebb lesz meriteni a kiváló játékosok tömegéből. A mostani jatekstilusunk mellett kiváló játékosok tömegei vereznek el nálunk, azért hívnak az ellenségeink minket néha jogosan jatekostemetonek.

Nagybarcelona 2019.04.28. 11:41:49

@zeli39: nem azt mondom, hogy rossz edző, csak nem ide való. + vedd figyelembe a keret erősödèsèt, Messi formáját, plusz az idèn "szerencsèsen" hozott pontokat. (Ha nèzted az összes meccset, most nem akarom visszakeresni, de pl. Tegnapi meccs). Úgy általánosan, aki Valverdèt jó edzőnek tartja, kíváncsi lennèk, hogy mièrt. (Èn leírtam, mièrt nem). Ilyenkor persze nèzhetjük a statokat, csak ez az FC Barcelona, + a világ valaha volt legjobbja, ès a statok nem adják vissza a kèpèt a nyögvenyelősen megszerzett pontoknak, mint pl. a tegnapi. (idèn sok volt). Ezèrt is èrdemeljük meg mi a bajnoki címet. Minden elismerèsem (èvek óta) Simeonènak, ès az Atletinek.

Nagybarcelona 2019.04.28. 11:46:04

@kritizator: ezt írom állandóan, hogy váltani kellene, + ezèrt írom állandóan a 41212 felállást (főkènt Messi miatt, csatárok mögött). Enriquèt fikázhatjuk, de legalább próbált váltani + utolsó BL cím (az igazi!, bajnokokat eltiporva).

rtghfb 2019.04.28. 12:17:33

@Nagybarcelona: És melyik két csatár mögé raknád be Messit? Boateng kezdő szintű nálad?

2019.04.28. 12:25:33

@Nagybarcelona: Nagyon sokszor átbeszélt téma ez nem vagyok benne biztos ,hogy érdemes újra belemenni a csapat gerince 30+ játékosok ők már nem képesek azt hozni mint 26-27 évesen főleg fizikai értelemben ezt egy edzőnek figyelembe kell venni ,,a középpályán Arthur és Vidal volt a legmegbízhatóbb így nem lehet csodát várni

Romario80 2019.04.28. 13:12:30

@zeli39: A harmadik csoportba kik tartoznak? :)

2019.04.28. 13:34:10

@Romario80: gondolod az ünneplés pillanataiban majd elkezdek nevekkel dobálózni ,nekem volt gyerekszobám ezért fogalmaztam úgy ahogy

Robi71 2019.04.28. 13:45:04

@Nagybarcelona: Cou, Dembi, Malcom vagy Arthur (hogy csak a legnagyobb kedvenceket emlegessem) a szűk élvonalhoz tartozó játékosok? Szerintem nem. Márpedig ezektől fogjuk elvárni, hogy a közeljövőben a Messi, Iniesta, Xavi vagy Busi magaslatokba emeljék az FC Barcelona-t. Már csak a gondolat is abszurd. Fényévek választják el a két generációt.

Romario80 2019.04.28. 13:50:59

@zeli39: Igen,az ünneplés közepette a leggyengébb csapatról beszélsz valaha,meg olyanokról akik semmit nem csináltak. :) Értem.

Romario80 2019.04.28. 13:53:09

@Romario80: *utóbbi 10 év,bocsánat

2019.04.28. 13:53:49

@Robi71: És kik lennének akik erre képesek ?Salah-Eriksen-Mbappé?Én inkább nézem Dembele szerény játékát mint Mbappét,,,remélem a tegnapi húzása után legalább 10 meccsre eltiltják ,,FC Barcelonának van egy szellemisége amit te nem értesz de hát ez nem is baj :-)

Robi71 2019.04.28. 13:59:54

@zeli39: Nézd meg az utolsó aranylabda szavazás top 50 listáját. Nézd meg hány barcás van benne és kik azok. Egyedül Messi 5. helye megkérdőjelezendő,...minden más a realítás, sajnos.

2019.04.28. 14:01:43

@Romario80: Túl misztifikálod a dolgokat te ugyan azt szeretnéd velem eljátszani mint Robi 71 ---Bivi76-tal de képtelenek vagytok megérteni,hogy ez egy blog és azért van és azért dolgoznak akik ezt üzemeltetik,hogy mindent ami kapcsolódik az FC Barcelonához megvitassuk

2019.04.28. 14:09:39

@Robi71: És mit csináljak ?a múltévi aranylabdás 10-es listán van 5 játékos aki nem lesz sehol Modric-Varan-Griezmann ebben a szezonban semmit sem nyer ,,szerintem neked egyszerűen fáj,hogy sikeresünk vagyunk még ezzel a kerettel is

Robi71 2019.04.28. 14:20:16

@zeli39: Ennek a csapatnak a gerince: Stegen, Pique, Alba, Busi, Rakitic, Vidal, Messi és Suarez. Nem kell szakértőnek vagy profi elemzőnek lenned ahhoz, hogy magyarázatot találj arra mitől sikeres...még mindig!!! ez a csapat.

Bivi76 2019.04.28. 14:21:18

@Robi71: Nem szeretnék Veled vitázni, mert tettem egy ígéretet, amihez tartom magam, és nem megyek bele értelmetlen vitákba!, és nem fogok trágár módon beszélni a csapatról, játékosokról. Egy kérdésem lenne. Nem unod még ezt a Messi, Iniesta, Xavi, Busquets magasságokba emelés témát? De most komolyan! Tudsz korábbi korszakok kiváló játékosairól is ilyen hangnemben beszélni? Korábban is voltak nagyszerű, zseniális játékosaink!Gratulálok a csapatnak 26 . bajnoki aranyához, remélem meglesz a 6.bl, és Messi 6.Aranylabdája. Hajrá Barca!

Robi71 2019.04.28. 14:35:24

@Bivi76: Persze, hogy tudok...de mihez viszonyítsak, ha nem a legutolsó sikeres generációhoz.
Nem véletlen a nick-em mellett a 71. Valószínű, hogy amikor én az első meccsemet néztem, te még a porban ftál... pedig te sem vagy
egy mai gyerek.:)
És ha nem is voltam mindig Barca szurkolói (tudom, ezzel egyedül vagyok így a blogon :) a topicot mindig is közelről követtem beleértve a Barca-t is. Ez most sincs másképpen...követek mindent, ami top.

Robi71 2019.04.28. 14:43:11

@zeli39: Azért valljuk be azt is őszintén, hogy látva az fő riválisok idei állapotát...ezt a bajnokságot képtelenség lett volna elveszíteni.
Szerencsére a BL is jól alakult mostanáig. Simán verhető ellenfeleink voltak és a meglepetés eredményeknek köszönhetően egyetlen igazi riválissal futunk össze...a Liverpool-al. Szerintem számunkra a BL szezon itt kezdődik, eddig csak a bemelegítés volt.

Bivi76 2019.04.28. 14:46:26

Hátha annyira követed a top-ot, akkor írok Neked egy top középhátvédről. Ronald Koemannak hívják, holland, 1989 és 1995 között játszott nálunk. 192 meccsén 67 gólt rúgott ha minden igaz. Többet, mint szinte egész pályafutását nálunk töltő Xavi, vagy Iniesta Busquetsről nem is beszélve. És ezek a játékosok ha jól tudom, Koeman posztjánál előrébb szerepeltek. Döntő gólt rúgott 92 - ben, a legrangosabb európai kupa döntőjében. Csak érzékeltetni szerettem volna, hogy korábban is voltak remek játékosaink, és nagyon bízom benne, hogy egy Barcelona, mindig élcsapat marad, még Bartomeu mandátuma lejárta után is, amikor reményeim szerint már jópár jelenlegi játékos nem fogja hordani már a gránátvörös - kék mezt.

Robi71 2019.04.28. 15:00:48

@Bivi76: Végig követtem a pályafutását válogatott szinten is. Az egyik kedvenc válogatottak is volt élén az akkori nagy kedvencemmel Van Basten-el.
Bivi....én láttam Cruyfff-t és Kempes-t játszani. Nehezen tudsz az ezt következő időszakról mondani, hogy én ne tudjam kiegészíteni valamivel. :)

Bivi76 2019.04.28. 15:08:22

@Robi71: Csak azt szerettem volna érzékeltetni, nemcsak Iniestát oh, Xaviról, Busquetsről szól a Barca történelme. Lehet nem játszott sok éven keresztül nálunk Maradona, de nézz a youtubon Maradona Barcában töltött mérközéseiről összefoglalókat Nem szeretném megbántani az Általad sokszor ajnározott játékosokat, de nagy többségük tudásban nagyon messze vannak Diegotól. De én nem azt nézem hogy hány éve játszik nálunk, hanem mekkora a tudása, mennyire tud lekötni a játéka, mennyire látványos, élvezetes, megéri e a kedvéért leülni a tévé elé megnézni egy Barca meccset . Ronaldinho dettó ugyanaz volt mint Maradona vagy Romario, Laudrup, Rivaldo, stb.

Bivi76 2019.04.28. 15:10:05

@Robi71: Úgy érzem, én is képben vagyok a fociról 92 óta. Úgyhogy Te is nehezen tudsz megfogni. :-)

Bivi76 2019.04.28. 15:16:40

@Robi71: Amúgy amiket írok, az személyes vélemény, gondolom mindenkinek megvan az elképzelése a csapat körüli dolgokról. Ha nekem kellene összeállítani 92 óta a legerősebb Barca kezdő 11 - emet, lehet sokan neglepődnének kiket hagynék ki. Nálam a tudás számít, nem a Barcában eltöltött évek száma. :-)

Bivi76 2019.04.28. 15:19:17

@Robi71: De lehet nem lepődnének meg a kezdőmön, mert aki ismeri a filozófiámat, sejtheti, kiket hagynék ki. :-) Na lépek Robi! További szép napot!

Robi71 2019.04.28. 15:36:05

@Bivi76: De az itt töltött évek száma, pláne a kezdőben, azért jelent valamit, nem. Nem adják ezt csak úgy ingyen.

Nagybarcelona 2019.04.28. 16:00:11

@rtghfb: leírtam mindent, de nem èrtettwd meg. Jelenleg nincs olyan csatárunk, de ilyen lenne Griezmann, pl. Ő Messi helyett vèdekezne. Ezèrt írtam, a Liverpool ellen, H. Állnèk fel. Itt csak a mellèbeszèlès megy. Mindenki csak a saját igazát fújja 1000 kommentben. Itt nem èrdemes vitázni. Aki Valverdèt vèdi, cáfoljon arra amit írtam.

Nagybarcelona 2019.04.28. 16:02:53

@Robi71: Guardiolának milyen játèkosai vannak, aztán èvek óta mire megy a BL-ben... Nem csak játèkosfüggő a siker. Azèrt kell változtatni, mert sosem lesz új Xavi, Iniesta, Busquets, Messi sor...

Nagybarcelona 2019.04.28. 16:13:55

@zeli39: ebben van igazság, ezèrt sem szabad nekimenni a Liverpoolnak, mert fiatal, lendületes játèkosok alkotják. De a csapatunkban sokkal több van, mint amit Valverde kihoz belőle. (Ezèrt idegesítő amit Robi hajtogat) aki elmegy tőlünk, jobban teljesít. Hol van Dembele, Malcom, Coutinho formája? (láttátok mit játszottak előző csapatunkban?) akkor ki tehet róla??? Gondolom itt mindenki rossz aki ide kerül, nem is mi leszünk lassan egy "játèkostemető" ahogy Kritizátor írta. Biztos Bartomeu, Abidal, vagy a játèkos megfigyelők tehetnek róla. Már írtam, èn is örültem volna Hazardnak, Eriksennek, Mbappènak, (ebből 2 ide s akart jönni), de akiket igazolták helyettük, azok sem kutyaütők, csak valamièrt nem tudják kihozni magukból. Utálom a Realt, csaltak is nekik, de abból a csapatból Zidane (kontrák, lendület, erőfutball) kihozta a maximumot, csak a bajnokságban volt tőlük jobb csapat.

Nagybarcelona 2019.04.28. 16:14:59

Ide se akart-akart lenni

kritizator 2019.04.28. 16:15:33

@zeli39: ja, én pont ellenkezőleg gondoltam a "beszedest"

Nagybarcelona 2019.04.28. 16:27:05

@zeli39: illetve ha olyan rossz lenne a kp-nk, akkor nem nyernènk a bajnokságot. Èn is kritizálni Busquetset, Rakiticet, de azèrt nem kütyüt ő játèkosokról beszèlünk. Wijnaldum, Milner, Henderson sokkal jobb? (Keita alig játszott, Fabinho nem rossz, őt hoztam volna ide már règen)

kritizator 2019.04.28. 16:29:30

@Bivi76: oh, én már a 78-as vb-t is néztem

Stipi-stopi, Én győztem :)

Robi71 2019.04.28. 17:05:28

@Nagybarcelona: Dembi, Cou, Malcom ..egyik sem bizonyított topcsapatban. Sőt, például a Pool Salah, Van Dijk és a Cou árából érkezett játékosokból: Alisson, Keita és Fabinho rakott össze topcsapatot. Igazából az elmúlt két szezonban kerültek vissza az elitben.

Maestro10 2019.04.28. 17:55:51

@Robi71: Coutinho és Dembélé bizonyított a Liverpoolban és a BVB-ben, csak úgy megsúgom. ;)

Robi71 2019.04.28. 18:08:45

@Maestro10: Neked talán igen. Össze is omlott mindkét csapat a "sztárok" távozásával, ugye? :)
Valóságos manna volt a Barca-tól kapott vagyon mindkét klubnak. Tovább tudták erősíteni belőle.

Nagybarcelona 2019.04.28. 19:02:06

@Robi71: igazságokat írsz, de a kèrdèsekre kerülök a választ. Csak Messi távoztával esne össze egy csapat (mi), minden más játèkos pótolható. Szerinted mièrt jó edző Valverde, miben nem èrtesz egyet Valverde- jellemzèsemben?

Nagybarcelona 2019.04.28. 19:04:00

Bár fölösleges kèrdès, mert nálad nem az edző, hanem a játèkosok hibásak mindenèrt.

Robi71 2019.04.28. 19:07:51

@Nagybarcelona: Valverde megfontolt, remek taktikus és a legjobbat hozza ki a rendelkezésére álló keretből. Jelenleg ez a maximum, egy BL győzelem erőn feletti bravúr lenne.
Valverde-ről ha nem tudnám, hogy csatár volt, a stílusa alapján védőre vagy vkp-re tippelnék.

Robi71 2019.04.28. 19:11:34

@Nagybarcelona: A játékosok nem hibásak, mivel Valverde csak a legjobbakat játszatja. Aki nem játszik, az azért van mert felel meg a szintnek. Ebben is egyetértek vele.

Robi71 2019.04.28. 19:14:17

@Nagybarcelona: Most éppen az Akax-t készülünk meggazdagitani. Remélem ezúttal a minőség egyezni fog az árral.

2019.04.28. 21:57:37

@Nagybarcelona: én nem is állítottam soha,hogy Rakitic és Busquets kutyaütő lenne ,,,Busquets évekig a posztja legjobbja volt de a mai foci ezt nem bírja el,hogy 2-3 játékos csak szerencsétlenkedik a pályán ,egy jól felkészített csapattal jó taktikával simán bejuthatunk a döntőbe
süti beállítások módosítása