A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Valverde jövője a szezon végén dől el

2019. május 09. - Berbatov

Az újabb csúfos Bajnokok Ligája kudarc után erősen megkérdőjeleződött a tréner munkája a klubnál. Sajtóhírek szerint ellenben azonnali menesztésre nem kerül sor. 

A klub elnöke, Josep Maria Bartomeu a kiesés után a követezőképpen nyilatkozott: "Egy újabb csalódás, gratulálok a Liverpoolnak, most inkább nem adnék magyarázatot, ennek is eljön az ideje, de ezt a vereséget nagyon nehéz értelmezni. Nagyon sajnálom a szurkolókat, akik eljöttek ide. De fel kell emelnünk a fejünket, és a Király-kupa döntőjére kell gondolunk."

A RAC1, a Sport és a Mundo Deportivo információ is megerősítik Bartomeu szavait, a vezetőség nem égeti fel a hidakat, csak a Király-kupa fináléja után születik döntés az edző jövőjével kapcsolatban. Valverde nem túl régen hosszabbította meg a szerződését 2020 június végéig a katalán klubbal, amely plusz egy ráadás évet is magában foglal. 

Az ismételten három gólos előnyről elbukott BL párharc ugyanakkor sanszosan jelentős változásokat eszközölhet a csapatnál. A Cadena SER rádióállomás szerint a vezetőség fontos tagjai Valverde kirúgása mellett érvelnek, nem elégedettek a taktikai felkészítéssel, és hiányolják a meccs közbeni reakciót. 

A kiesés szintén kihathat Pep Segura munkájára, a RAC1 értesülései alapján bizonytalanná vált a jövője, mert nem biztos, hogy ő a megfelelő személy a keret megújítására. 

Nem utolsó sorban a játékoskeret néhány tagjának a keddi éjszaka megpecsételhette a további barcelonai karrierjét. 'Revolúció' hirdeti címlapján a Mundo Deportivo mai száma. Philippe Coutinho, Luis Suárez, Jordi Alba, Ivan Rakitic és Sergio Busquets sorsa mind-mind kérdőjelessé vált. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4314815956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frano Dévay 2019.05.09. 10:37:17

itt csak egy embernek kéne végre elmenni...leo messinek!...a többi klasszis meg maradjon és produkáljon felszabadultan mindent amire képességeik predesztinálják öket...mondjuk, harcolhatnak az elsö 6-ba kerülésért a ligában...pl...
messi meg elmehetne végre egy hozzá méltó közösségbe...city, pl. a pochettino bármelyik csapata, a lényeg hogy ne legyen a csapatában suarez meg kutinyó meg holmi dembele, rakitics alba...a barca meg nélküle végre kibontakoztathatja rendkivüli képességeit....leo nélkül.

celestial 2019.05.09. 10:42:52

Ez a Messi sajnálása meg nevetséges!!!
Ott volt a pályán? Adott volt a lehetőség előtte is? Na ugye....
Úgy beszéltek róla mint ha vmiért nem játszhatott volna a többiek meg elcseszték nélküle..
Együtt cseszték el...
A rózsaszín köd...de nyilván nem csak felnőtt emberek vannak itt hanem pár bugyidobáló tini rajongó is...majd kinövitek...talán..

Robi71 2019.05.09. 10:53:34

@Frano Dévay: Igen, Messi-nek el kell hagyni a süllyedő hajót.
A Barca-nál pedig le kell váltani Bartomeu-t és amennyiben egy rátermett vezető veszi át a helyét, aki sikeresen lecseréli az egész sportszakmai stábot akkor talán 3-4 év múlva beszélhetünk megint sikerekről. Addig minden csak hiú ábránd marad.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 10:58:08

@Kertai Dávid: Igaz, nem Valverde cselezte bele magat az amúgy mögötte erkező védőbe, és nem Valverde keresi akkor is Messit ha 3 társ is teljesen üresen van.. viszont amiért én mindig is kritizáltam Valverdét, hogy nem látom a kezét ezen a csapaton.. Simeonénak, Kloppnak, Guardiolának, Ten Haagnak van stílusa.. a legnagyobb edzőkre jellemző egy saját stilus.. szerintem kedden is ez döntött főleg.. lehetett érezni hogy ebből baj lesz 2-0nál, de a csapat megint magara maradt.. szerinted az hogy hat a bepánikolt, megzavarodott játékosokra ha kineznek sz oldalvonalra és azt látják hogy a "támaszuk", az elvileg motivátor felváltva hol citromba harapott fejjel gubbaszt a foteljében, hol az oldalvonalon görcsöl mint aki látványosan szorulással küzd.. tipikus kiscsapat edző, aki ha hatranyba kerül egy meccsen elkönyveli a vereséget, nem tud valtoztatni.. szerintem ezért kellene őt leváltani..de valóban, a játekos állomanyban és a felsővezetésben is valtozasok kellenek

Robi71 2019.05.09. 11:16:00

@DISTANTxTHUNDER: "szerinted az hogy hat a bepánikolt, megzavarodott játékosokra ha kinéznek sz oldalvonalra és azt látják hogy a "támaszuk", az elvileg motivál felváltva hol citromba harapott fejjel gubbaszt a foteljében, hol az oldalvonalon görcsöl mint aki látványosan szorulással küzd"
.....a mindent megnyert, megannyi csatát megért (klub és válogatott szinten) játékosok bepánikolnak, megzavarodnak és az edzőtől várják a buzdítást?
A Pool játékosok nagy többsége még semmit sem nyert az életben. Ezektől rezeltünk be és az Anfield hangulatától? Olyan játékosok, akik mögött több tucat "Classico" van már?

Robi71 2019.05.09. 11:24:43

@DISTANTxTHUNDER: Hány játékost kért Valverde az elmúlt 2 évben? ...és hányat kapott meg belőlük?
Akik jöttek, azok kinek a kérésére jöttek? Ki akarta őket?
Hogy lehet úgy csapatot építeni ha senkit sem kapsz meg azok közül, akik a képzelésedbe beleillenek és helyettük teljesen mások jönnek, akiket akaratod ellenére be kell építened a csapatban??? Így hogy látszódjon a kezed a csapaton??? Így hogy mutasd meg a saját stílusod???

Klopp vagy Pep megkapta az összes kért játékost. Max aki nem volt megszerezhető maradt ki. Amióta a csapatuk élén vannak a keret 80%-ka kicserélődött. Saját csapatot építettek, a saját stílusukat vezeték be.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 11:41:21

@Robi71: Ebben az esetben a fejétől bűzlik a hal.. Valverde nem kaphatta meg azokat a játékosokat beleillettek volna az elképzeléseibe.. olyan játékosokat kapott akik nagyszerűek, de alkalmatlanok az ő taktikájához.. ez teljesen vedhető indok a gyenge szereplésre es hogy miért szenved sok játékos (elsősorban az új igazolások).. azért is irtam neked masik cikk alá, hogy a vezetést kell levaltani, mert amig Bartomeunak báb kell addig Klopp szintű edző messze elkerüli a Barcát.. de szerintem az edzőt is le kell valtani mert Valverde nem alkalmas egy Barca szintű klub irányítasára

Robi71 2019.05.09. 11:49:44

@DISTANTxTHUNDER: Na végre. :) Ide egy olyan vezető kell, aki a legjobb szakemberekkel veszi körbe magát, hagyja őket dolgozni... és nem bábukkal. Laporta mellett a legjobbak voltak és itt nem csak Pep-re gondolok.

Eminusz 2019.05.09. 11:57:59

Minek varni a szezon vegeig?? A kupadonto miatt?? Akkor azt hiszem szurkolhatunk a Valencianak... :)

Robi71 2019.05.09. 12:03:15

@Eminusz: Egy kupadöntő és két tét-nélküli bajnoki van még hátra. Minek most változtatni?

2019.05.09. 12:06:58

Coutinho és rakitic mindenképpen mehet. Albat egy rossz meccs után nem fogjuk eladni, hülyeség lenne jövőre kell neki egy csere és kész(cucurella). Busquets eladása nem is értem miért téma, sokat tett ezért a csapatért ő különb bánásmódot érdemel mint egy szimpla igazolt játékos, ne legyünk real.
Meg amúgy is nem állunk jól saját neveléssekkel hogy csak úgy kitegyük őt.(Ha nem hozunk fel senkit csak hatan lesznek jövőre, ami kevés).
Suarez már egy kényesebb kérdés, akkor mehetne ha sikerülne egy szélsőként is bevethető középcsatárt (griezmann, rashford) Mert amig suarez és Messi is itt van addig mindig lesz 442 legalább is védekezésben. A 451 sokkal stabilabb lenne és ezért kell suarez helyett egy más stílusú támadó.

Edzőnek meg lehet hülyeségnek tűnne de ki lehetne próbálni wengert.

Sörenzen 2019.05.09. 12:08:43

Csak kérdezem: a néha lélektelen játékunknak nem az lehet a magyarázata, hogy túl vannak fizetve a Barca játékosai?

Robi71 2019.05.09. 12:15:20

@Pál Bence: Ez jó kérdés, hogy a jelen kritikus körülmények között ki lenne jó edző...vagy ki vállalná megint a bábu szerepet?
Xavi-nak most szerintem még korai lenne, főleg egy romokban heverő, újjáépítés előtt álló csapat. Garantált lenne a bukása. Ide karakán, keménykezű ember kellene...de a jelenlegi vezetés mellett egy újabb Barca kötődésű bábu kinevezése várható.

LDzsi 2019.05.09. 12:16:30

@Kertai Dávid: ha idén bl-t nyert volna a Barca, akkor mindenki azt hinné hogy minden rendben van, mind vezetőség, mind pedig edző és csapat szinten is.

Maestro10 2019.05.09. 12:23:36

Megnyerjük a kupadöntőt (és a bajnokságot), majd Bartomeu sikeres évnek könyveli el az ideit (is). Ez azt fogja eredményezni, hogy Valverde marad, és továbbra sem fog változni semmi. Jön De Jong, talán De Ligt és a méltán híres nyári "forradalom". Hát persze...úgy mint minden évben eddig. :/

Robi71 2019.05.09. 12:40:42

@LDzsi: Mindenki tudta, hogy nincs rendben semmi...már évek óta.
A kezdőben 8 játékos 30 feletti....a fiatalításra elköltött százmilliók pedig sehol (a padon, a kórházban vagy elpasszolva). Ezt a csapatot már csak a tehetetlenség és rutin vitte magával....a talajt már rég kihúzták alóla.
Tudod, mint a Tom és Yerry-ben, amikor a nagy kergetőzésben nem veszik észre, hogy elfogyott alattuk a föld és már a szakadék felett állnak. Vicces példa, de szemléletes.

sunt 2019.05.09. 12:43:37

Barto nem szállhat szembe sem a boarddal, sem a sociokkal, se a meccsközönséggel. Ő már nem a pozícoójáért, hanem az emlékéért küzd.

2019.05.09. 12:43:55

@Robi71: Azért kellene már most kirúgni hogy tudjatok tárgyalni az új edzővel. Pl a pletykák szerint az ajax edzőre a bayern is rárepült és ők már tárgyalnak nagyban.

LDzsi 2019.05.09. 12:44:55

@Robi71: mégis az előrehozott választásoknál a culék Bartoék mellett döntöttek mert akkor épp volt egy siker ami elfedte a gondokat. Az ürülék maradt csak be lett cukrozva és más csomagolást kapott. Dembi és Cou is úgy lett idehozva hogy a siránkozó népet elhallgattassák (akiknek nagy név kellett bármi áron)

2019.05.09. 12:48:16

@Kertai Dávid: A "normális csatár" alatt kezdőt értesz ? Azok ára ugyebár tudjuk hogy kb merre fele jár... Még csak most fizetitek ki De jongot, Light-re is kuporgatni kell a pénzt lehetőleg eladásokból.. hogy melléjük még egy jelentős csatár igazolás is beférjen.. hát kb minden felesleges játékost igen jó áron kéne tudni értékesíteni.
Erre ugyebár sok sansz nincs, szóval én azt mondanám hogy a prioritás a csatár lenne, nem Light.

Robi71 2019.05.09. 12:49:32

@mark666: Valverde menni fog a szezon végén..ha kirúgják, ha nem. Jönni pedig csak valaki olyan jön, akit Bartomeu kihúz a kalapjából.

Robi71 2019.05.09. 12:50:32

@LDzsi: Na végre, tőled is. :)

Kertai Dávid 2019.05.09. 12:53:36

@mark666: igazából nem feltétlen kezdőt, csak nem egy Boatenget... egy olyan csatárt aki tényleg csatár (nem szélső), és lehet rá számítani

LDzsi 2019.05.09. 12:55:07

@Robi71: mit végre? Sosem szerettem Bartot és örültem volna ha már akkor leváltják...

jani888 2019.05.09. 12:58:45

@Berbatov: 27 labdát adott el . Az rengeteg...

LDzsi 2019.05.09. 13:00:24

@Robi71: ha meg Cou-ra és Dembire gondolsz, akkor meg sajnos nem tudom visszanézni hogy anno mit írtam, de Cou esetében én inkább Eriksent vártam, írtam is hogy Cou a Poolban pár meccsen jól játszik, aztán meccsekre eltűnik, kaptam is érte. Majd mikor idejött úgy tűnt hogy beválik de aztán sajnos rácáfolt. Dembinél meg igazából nem értettem hogy hogy kerül a képbe, előtte nem is ismertem, de ötletem sem volt hogy Neymar helyére kit kellene hozni. De elfogadtam hogy rá esett a választás, mégha ennyi pénzért is. Mindkettőnek adtam esélyt hogy elfogadjam/megszeressem de mára már elfogyott a türelmem. Arthurnál is emlékszem hogy nem értettem hogy miért pont ő, de aztán megszerettem a játékát (még ha előre annyira nem is játszik intenzíven)

Robi71 2019.05.09. 13:01:09

@LDzsi: Nem csak az, amit Bartomeu-ról írtál, hanem az egész hozzászólásod szívmelengető volt.

Robi71 2019.05.09. 13:04:50

@LDzsi: Nehéz nyár elé nézünk, ez már most biztos: (kínos) eladások, igazolások, edzőcsere, előrehozott választás (?).....

2019.05.09. 13:09:09

@Robi71: Az lesz a vicces hogy mind a 2 spanyol gigász most akar majd igazolni, nem is keveset. Az árak ismét egy szintet fognak ugrani. (olyat nem is néztem hogy a bayern-juve-mu trio is simán beindulhat a sikertelenebb szezon után)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 13:12:16

@Robi71: Aztán ebből nem lesz semmi :)

2019.05.09. 13:23:31

Egyre több külföldi sajtóhírt olvasok hogy Ten Haaggal megy az egyezkedés, szerintem egyenlőre kacsa. Örülnék is meg nem is. Olvastam egy remek elemzést a tegnapi meccsről, azért Pocchettino rendesen túl járt az eszén, amire nem volt képes reagálni. nem biztos hogy ő lenne a megoldás, de nyílván jobban mint Ernesto. Olyan edző kell, aki nagy taktikus de képes szép focira. Kövezzetek meg de nekem egyik személyes kedvencem Allegri Klopp után, de ő mozdíthatatlan.

Berbatov 2019.05.09. 14:23:25

@the12thman: Egyelőre valószínűleg kacsa, mindenki nyalogatja a sebeit. Valverde lapul, mint szar a fűben. Remélhetőleg vasárnap a Camp Nou közönsége kinyilvánítja az érzéseit az újabb fájó kiesés következtében.

Egyébként ahogy olvasom elég jelentős edzőkeringő várható. Több topklub válthat trénert az új szezonra. Gyorsan kellene a Barcának is cselekednie. Mondjuk szerintem nem az Ajax edzője a megoldás. Valami karizmatikus személy, tekintéllyel és pedigrével.

rtghfb 2019.05.09. 14:41:50

@Robi71: Érdekes hogy amikor jöttek a sikerek gyakran azt mondtad hogy "a klubnak Messi után Valverde a második legnagyobb értéke". Hogy lett a legnagyobb értékből Bartomeu bábja? Egy esetleges BL-győzelem esetén is Bartomeut éltetted volna a bábja helyett?

2019.05.09. 14:51:52

@Berbatov: ilyen nem sok van..
Klopp, Simeone(bár ő tőle isten óvjon), Conte(ő se jöjjön), Guardiola

Kertai Dávid 2019.05.09. 14:56:50

ten Haagban kicsit csalódtam tegnap, iszonyat volt a védekezésük... ahogy mondtátok hiába a szép játék ha nem nagy taktikus... de az biztos hogy Valverde az ellentéte ennek, szar játék, de eddig a legnagyobb taktikai zsenink szerintem... mindig ki tudott valamit találni, tud az ellenfélhez igazodni, nem erőlteti a saját taktikáját (mint Guardiola)

MagicBarca 2019.05.09. 15:17:26

@Maestro10: egyetértek.Nehogy az legyen,hogy egy esetleges sikeres kupadöntő után sikerként könyveljék el ezt a szezont és akkor Valverde marad.Többiekhez szólva,Klopp,Allegri és Ten Haag tényleg nagy edzők.De én bombát érzek..........nehogy Mourinho jöjjön .D :D :D

Maestro10 2019.05.09. 15:32:56

@MagicBarca: Nincs az az Isten, hogy Mourinho leüljön a Barca padjára.

BarcelonaFC 2019.05.09. 16:07:50

Ezek után, hogy kétszer egymás után ilyen szégyenteljesen kiesik a csapattal a BL-ből, még van bőr az arcán Valverdének folytatni a Barcelonai karrierját. Ha lenne bármilyen kis önkritikája már felállt volna a padról!
Mit gondol, hogy ezek után folytatja mintha semmi se történt volna? Jövőre meg jöhet az újabb megalázás valamelyik csapattól?

2019.05.09. 16:29:09

Állítólag az Inter hajlandó 50-60 milliót fizetni Rakétáért. Kedvelem nagyon, de ezért az összegért elkell adni. Egyre kevesebbet fog tudni hozzá tenni.
Koeman nevével is dobálóznak..

Sörenzen 2019.05.09. 16:37:04

A keddi zakó után, majd a tegnap esti bukta után - senkinek nem ugrott be, hogy esetleg "fogadási csalás" áldozatai vagyunk?

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 16:53:24

Különben Wenger azt hiszem teljesen szabad.. nagyon ért az igazolásokhoz, a fiatalokhoz, van sajat stilusa ami a Barcáéra hasonlít a legjobban.. szerintem ő beválhat.. csak bábnak ő sem fog jönni

Nagybarcelona 2019.05.09. 16:54:54

@Kertai Dávid: Valverde taktikai zseni???????? Ez vicc ugye? Tegnap leírtam H. Milyen amatőr hibákat vètett egèsz èvben. Másodszorra vezette mèszárszèkre a csapatot. Látom ezèrt áll Valverde maradásának szavazása a 7,5%-on. Az Ajax vèdelmèt összehasonlítani a miènkkel egy vicc. Már harmadszorra írom, Valverde taktikai zsenijènek hála nem elèg H. 2 BL-t buktunk, de több 10, ha nem száz milliót bukunk a megszabadulni kívánt játèkisokon. Rakiticèrt (sajnálom, mert kedvelem, nem csak az ő hibája) ki fog 80 milliót adni? Állítólag tavaly nyáron ennyit ajánlottak èrte. Most meg gondolom viszi az Inter 30-èrt, 3 rèszletben. Cou-èrt kaphatunk jobb esetben 80 milliót. Kieső csapatok ellen játszatta volna támadóbban(kp-n ahová a vezetősèg nyilatkozata alapján igazolta) a csapatot, + pár góllal (Malcomra is ez vonatkozik) többel, kisebb lenne az èrtèkesèsük. Umtiti ki vinnè? Sèrült volt, utána alig játszatta... Most majd viszi az Arsenal 4 rèszletre? Az itteni Valverde pártolás a hazai mindenkori helyzettel azonos. Igaz H. Állandóan bevisznek minket szájjal a .aszerdőbe, mègsem változik semmi.

Nagybarcelona 2019.05.09. 16:57:21

@the12thman: erről beszèlek (Rakitic). Nem olvastam mèg ezt a hírt, de az Internet nincs pènze, lesz az 30 milliö 3 rèszletben.

Nagybarcelona 2019.05.09. 17:15:42

Az fog majd fájni mèg nekünk, mikor az olcsón eladott játèkosaink az új csapataikban szárnyalni fognak, (Alcacer, de ha szárnyalni nem is, pl. Jobban Digne, Gomes) mikor kikerülnek ebből a tötymörgős oldalpasszos .arakodásból. Valverde edzői zsenialitása akkor remèlem majd meggyőzi azt a 7,5%-ot is.

LeoMessifcb 2019.05.09. 17:16:59

@Sörenzen: Piqué lehet tanította otthon mikor mit kell megnyílvánulni... kiváló időben, kiváló megnyilvánulás, kis segítség a sebnyalogatáshoz. Okos nő ez a Shakira, de tényleg. Még rám is hatott pedig én igen szkeptikus vagyok jelen pillanatban. Nem látok más kiutat csak a radikális változásokat.

LeoMessifcb 2019.05.09. 17:22:28

The favorite to replace Valverde is Ronald Koeman, who is currently manager of the national team of Holland. Ten Hag is Barça's second option. [jugones]
Biztos vagyok benne, hogy ennek egyáltalán nem kell hinni, de van realitás, és ha jól emlékszem Enrique után is volt róla szó. Érdekes... Kívülről-belülről ismeri a Barcelonát, és a hollandokkal szép eredményeket ér el. Kérdés, van-e elég karizmája ehhez a csapathoz?...

Nagybarcelona 2019.05.09. 17:24:42

Èn elküldenèm: Umtitit, Rakiticet, Coutinhot, Malcomra + a töltelèket. Hoznám: Griezmannt, Sanèt, De Ligt-et, De Jongot. (+ Jó lenne egy kreatív kp-s is) Most költeni kell, ha a felszínen akarunk maradni.

2019.05.09. 17:34:48

@Nagybarcelona: Miért kellene kreatív középpályás? Alena és puig mi? Jövőre egyiküknek de inkább alenanak kezdőben helye és puig lehetne a cseréje. Ha rakitic tényleg távozik akkor adná magát hogy az ő helyén legyen kezdő. Bal oldalt Arthur és vidal közepén meg busquets és de jong. Ezzel kész is lenne a középpálya. Teljesen felesleges igazolni oda.

Alena/puig
Busquets/de jong
Vidal/arthur

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 17:53:49

@Nagybarcelona: Ezért is nem adnám el még Coutinhot és Dembelét..túl nagy befektetések voltak a klub részéről, plusz senki nem venné meg őket olyan fizetésért amit a Barcánál kapnak.. még adnék nekik 1 évet, egy masik edzővel..

Eminusz 2019.05.09. 17:53:54

Tennivalok:
- Semedo allando kezdo
- Rakitic es Busquets egyszerre nem kezdo
- Vidal allando kezdo (Rakitic vagy Busquets helyett)
- Suareznek igazolni egy vetelytarsat. VETELYTARSAT, NEM CSERET!!! (Lacazette?)
- Harmadik tamado igazolasa (Coutinho es Dembele nem valtak be...) ——> GUEDES
- Fiatalok fokozatos beepitese a jovo erdekeben (Wague, Todibo, Cucurella, Alena, Puig, Malcom + De Jong, De Ligt)

Mondjuk egy ilyen csapatot megneznek:

Ter Stegen /Pena/
Semedo /Wague/
Pique /De Ligt/
Lenglet /Todibo/
Alba /Cucurella/
Vidal /Alena/
Rakitic /De Jong/
Arthur /Puig/
Messi /Malcom/
Suarez/Lacazette
Guedes /Mata/

Bivi76 2019.05.09. 17:55:16

@Pál Bence: Te még mindig Busquetsezel? Komolyan mondom, nem értek itt sok embert. Semmi bajom Veled, tényleg szimpatikus vagy, de Te miért vagy ennyire odáig a saját nevelésűekért? Én nyerő, sikeres, látványos játékot nyújtó csapatot szeretnék, ha ehhez 11 külsős játékos kell, akkor azokat kell játszatni Én nem spanyol középcsapatot szeretnék szeretett csapatomból

Bivi76 2019.05.09. 18:22:21

@Pál Bence: Már 2 nap eltelt a fájdalmas BL kiesés után, de még mindig nagyon rossz érzés fog el, ha a mérkőzés eszembe jut. Az a gond, hogy rengeteget agyalok rajta, és fáj. Egyben nagyon de nagyon dühös vagyok sok játékosra, az edzőről nem is beszélve. Idő kell, amíg ezt fel lehet dolgozni. Drasztikus változások kellenek.

Les Corts 2019.05.09. 19:09:44

Nem értem azokat,akik még bizalmat adnának azoknak akik megjárták Torinót,Párizst,Rómát,Liverpoolt.Az utolsó lehetőségük lett volna BL-t nyerni,minden a kezükre játszott.A tavalyi szégyenteljes kiesés után edző nélkül is tovább kellett volna jutni 3 gólos előnyről/edzőt nem akarom felmenteni,mennie kell/.Egyedül Vidalon lehetett látni,hogy tesz a továbbjutásért.Első körben érdemeik elismerése mellett el kell köszönni,Busitól,Rakitictől és Suareztől.

rtghfb 2019.05.09. 19:12:19

@Eminusz: Én bevallom hogy nem nézek Valencia-meccseket. Ennek a Guedesnek 35 meccsen 8 gólja van és 22 éves. Mitől ilyen jó? Már sokan írtátok emlékeim szerint.

Nagybarcelona 2019.05.09. 19:24:50

@rtghfb: èn sem èrtem. A válogatottban sem mutat semmi extrát. Èn nem látok benne semmit. Akkor inkább Pèpè. 20 gól 11 gólpassz.

Nagybarcelona 2019.05.09. 19:31:48

Bocsi H. Másik blogot hozok fel: eurobarcán Valverde elemzèsèvel egyet èrtek. Ezt írtam folyamatosan. (Pl. fèlidőben írtam, Pique mièrt fut fel a támadással a 30. Percben, nem tudja fegyelmezni sem a játèkosokat az edző) Sajnos az eladandó játèkosok listája nálam bővebb lenne. Azt vegyük èszre, mindenki nem mehet egyszerre.

Nagybarcelona 2019.05.09. 19:38:02

Újabb szög Valverde... Suarez tèrdèt megműtik. Így játszott egèsz szezonban, kedves edzőnk nemhogy megműteni, pihenni sem engedte. Aztán jönnek akik vèdik, mikor elismerte, H. Dembelèt sèrülten játszatta, hozzáteszem Messit is sèrülten játszatta.

BarcelonaFC 2019.05.09. 19:42:54

Lucho: Ha ők tudtak 4-et lőni, mi is tudunk 6-ot!
Valverde: Ha mi tudtunk 3-at lőni, ők is tudnak 4-et!
#ValverdeOut

BarcelonaFC 2019.05.09. 19:45:01

Valverde és Alena állnak az oldalvonal mellett becserélés előtt:
- Carles, tudod mi a teendőd?
Nem, mester!
- Én sem, de mondd Messinek, hogy üdvözlöm.

H.Stoichkov 2019.05.09. 19:52:13

@Robi71: Messinek el kell hagyni a süllyedő hajót???

katalan2 2019.05.09. 20:08:03

@katalan2: Annyit írnék, hogy Messi a másik lábára akarta tenni a labdát. A jobbról a balra. Ez volt a baj annál helyzetnél.

RAJDEN 2019.05.09. 20:10:17

Sky Sport szerint Rakitic távozhat De Ligt és Griezmann a két főcélpont

kritizator 2019.05.09. 20:18:53

@sunt: remélem erről Messiék is tudtak

H.Stoichkov 2019.05.09. 20:41:43

@RAJDEN: rakitic :) lol azért őt megtartanám. nálam egyszerű, de jong, de ligt, csere balhátvéd.. ennyi, plusz edző el, umtiti el, (sérülékenység miatt), és h a casper megy akkor a helyére vki. így van egy elég nagy rotáció középre.. 5 jó ember, akiket lehet rotálni. így elől is csak elég lesz a 4 sztárnarancs, plusz malcom. aztán egy év múlva megnézném ki menjen előről... meg középről.

Eminusz 2019.05.09. 20:55:24

@rtghfb: En mar regota kovetem a jatekat, szerintem abszolut Barca-kompatibilis lenne. :) Azert csak 8 golos, mert iden visszavontabb szerepkort kapott, tobbnyire a kozeppalyan vagy a szeleken kap lehetoseget, de csatarkent kezdte.. Csaloka a statisztika, mert az alapjan csak azt tudjuk leszurni, hogy hany golhoz volt KOZVETLENUL koze (golok, golpasszok), de Guedesnek az egyik legnagyobb erossege a kulcspasszokban rejlik! En ugy vettem eszre, hogy legtobbszor a leheto legjobb dontest hozza meg az adott szituaciokban, ami sajnos meg a Barcelona jatekosairol sem mondhato el... :/ Emellett gyors, jol cselez, jol lo tavolrol es ami fontos, a vedekezesbol is kiveszi a reszet! :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.09. 21:09:10

Umtiti-De Ligt
Rakitic-De Jong
Malcom-Griezmann
Kb ilyen cserére gondolok a nyáron, szerintem abszolút megvalósítható.. Griezmann nagyon fog kelleni jövőre ha versenyben akarunk lenni a Reallal.. plusz bele sem merek gondolni hogy Griezmann esetleg azt a pluszt jelenthette volna kedden amivel sikerül továbbjutni.. nem a fogalmatlan Malcom, meg a folyton sérült Dembele akire sosrm lehet számítani.. Coutinho sem csinál tul sok mindent.. Suarez ordító helyzeteket hagy ki.. szóval pont jó lesz ide Griezmann :)

2019.05.09. 21:15:48

Ezt az Arsenalt ma nagyon elfogják verni

BarcelonaFC 2019.05.09. 22:28:39

Lacazette és Aubameyang..annyira jó lenne bármelyikőjük hozzánk.

Robi71 2019.05.10. 04:21:52

@DISTANTxTHUNDER: De Ligt 85 millió, Griezmann 120. Ez hogy jön ki az Umtiti, Rakitic és Malcom eladásából? Ráadásul ha jön Grizi, minek ide Cou és Dembi is? Cou-nak menni kell, Dembi-nek max még egy szezont (most amúgy sem lehet eladni).

Robi71 2019.05.10. 04:25:37

@H.Stoichkov: Igen. Szerintem mennie kellene. Ha marad nem lesz újjáépítés, max foltozás ami látjuk hová vezetett eddig is. Messi pedig mehetne egy olyan csapathoz, amelyik "egy Messi-re" van a BL győzelemtől.

Robi71 2019.05.10. 04:33:59

@rtghfb: Attól, hogy Bartomeu bábja, még mindig érték. Bárki is lesz a Barca következő edzője, az is Barto Barbija lesz. :) És mekkora lelkesedéssel fogja fogadni a sok Barto bűvkörében élő szurkoló.

Robi71 2019.05.10. 04:39:15

@mark666: Igen. Azt már tudni lehetett, hogy a Real, a MU, a Bayern, Juve, Atletico, masszívan átalakítják a keretet. Ehhez csatlakozhat most a Barca is (a lehető legrosszabbkor). Nyilván, ha nem Cou-ba és Dembi-be pumpáljuk bele a 300 milliót, akkor most nem itt tartanánk. Eladni sem tudjuk őket.
Így meg lehet nyomni a "Restart" gombot...ha lesz miből.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.10. 08:18:37

@Robi71: Így összeállhatna egy fantasztikus Griezmann, Messi, Suarez, Coutinho négyes, a középpályán meg lenne Arthur és De Jong.. Dembi meg amennyit sérült nyugodtan lehet a támadók váltója amíg meg nem erősödik

Robi71 2019.05.10. 08:53:17

@DISTANTxTHUNDER: "fantasztikus Coutinho"?...ez valahogy nem fér bele a képbe. :)
Stegen - Semedo, Pique, Lenglet(De Ligt), Alba - De Jong, Busi, Vidal(Arthur) - Messi, Suarez, Griezmann.
Dembi-nek max még egy évet, de csak azért mert eladhatatlan...nem mert reménykednék valamiben. Aztán helyében Sancho, ha maradna még egy évet a BVB-ben. Ha elkel a nyáron, akkor tőle is búcsút mondhatunk.

Stones 2019.05.10. 08:53:25

Azt hiszem, nincs vita abban, hogy gyökeres változtatásokra lesz szükség a nyáron, és nagy lesz a mozgás minden téren.

Próbálkoztam egy olyan keretet összehozni, amely minimális évenkénti megújulással hosszabb távra is megoldás lehet.
Az új játékosokhoz szükséges pénzt az eladásokból szerintem ki lehet hozni az alábbiak szerint:

Cilessen (mindenki megtartaná, de menni akar): kb. 30 M eur (többet ér, de mivel egyértelműen menni akar, talán ennyit lehet kapni érte).
Umtiti: min. 50 M eur
Gomes: 40 M eur (ha tényleg annyi angol csapatnak kellene, akkor akár még több is összejöhetne).
Rakitic: 50 M eur
Busquets: 70 M 2ur
Malcom: 50 M eur
Dembelé: 70 M eur
Coutinho: 70 M eur
Rafinha: 20 M eur
Összesen: 450 M eur

Az új játékosoknál kizártam azokat, akik szerintem jelenleg megszerezhetetlenek (pl. Mbappé, Szalah), illetve azokat, akik a hírek szerint máshova mennek (pl. Eriksen, Jovic).

Jönne: De Jong (az ő vételára elvileg Paulinho, D. Suárez, Delofeu árából már nagyjából megvan).
De Ligt kb. 80 M eur
Griezmann: 120 M eur
Lacazette: 100 M eur (?)
Draxler: 70 M eur (kiáll a szénája Párizsból)
Rabiot: ingyen
Tagliofico: 50 M eur (?)
Kapus: ?

Ez 420 M eur lenne kb. és még maradna a kapusra is egy komolyabb összeg.

Ezek alapján az alábbi keret lehetne:
Ter Stegen, ?
S. Roberto, Semedo, Wague, Pique, De Ligt, Lenglet, Todibo, Alba, Tagliofico:
Arthur, De Jong, Rabiot, Vidal, Alena, Puig, (S. Roberto):
Messi, Draxler, Griezmann, Suárez, Lacazette.

Ha Lacazette nem sikerülne, akkor a koreai Szon jöhetne a Tottenhamból.

Robi71 2019.05.10. 08:58:10

@Stones: 450 M eur eladásokból? ....felezd meg ezt gyorsan. :)
Draxler minek ide?

LDzsi 2019.05.10. 09:00:10

jaj csak nehogy aztán Griezmann se váljon be...

Robi71 2019.05.10. 09:06:31

@LDzsi: Cou és Dembi nem vált be...valakit hozni kell helyükben. Hogy ez Grizi lesz, vagy valaki más(ok)...majd elválik, ahogy az is, hogy beválnak vagy sem.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.10. 09:33:12

@Robi71: Aha.. meg csak az hiányozna a klub szegyentablájárol hogy 1.5év után eladják a legdrágább játékost aki mondjuk a következő klubjában azonnal szárnyra kapna.. az nagy beégés lenne.. bar ennek a vezetésnek mar talán mindegy, mélyebbre nem süllyedhet :)

LDzsi 2019.05.10. 09:37:38

@Robi71: persze, vagy beválik vagy nem. Csak azt mondom, hogy azért túlságosan nem szabad beleélni az embernek magát, mert a végén az lesz mint Cou és Dembi esetében :) Talán nincs is olyan játékos aki 100%osan beválna.

LDzsi 2019.05.10. 09:38:20

@DISTANTxTHUNDER: Ibra se volt olcsó. Szerintem nagyobb szégyen az, ha nem látják be hogy hibáztak. Tévedni emberi dolog

LDzsi 2019.05.10. 09:43:38

@Stones:
Umtiti - sérült úgyhogy nagyon olcsón vennék csak meg, kb 30m szerintem
Gomes - 30-40m talán, asszem az Everton 30ért venné, de nem biztos.
Rakitic - szintén 30-40m, tavalyhoz képest 1 évvel öregebb lett + ez a bl produkciója meg hogy az utóbbi időben leeresztett, jócskán levitte az árát
Busquets - ő biztos nem fog távozni + senki se vinné (Pep sem), nem hogy 70 millióért
Malcom - nagyon meccshiányos így tuti kb 30m-ért vennék csak őt is
Dembélé - sérült úgyhogy ha vinnék is szerintem olyan 60m körül vinnék csak emiatt
Coutinho - az idei teljesítménye 0, a fizetés igénye miatt (ahogy Dembinél is) nem valószínű hogy vinnék, ha igen, akkor is jóval olcsóbban, talán 60-70m-t adnának érte, de lehet ez is sok

DISTANTxTHUNDER 2019.05.10. 09:53:06

@LDzsi: Szerintem pedig olcsóbb és egyszerűbb is lenne első körben az edzőt kicserélni, hátha más alatt Coutinho is formába lendül.. Coutinhoval az a helyzet mint Pogbával.. de nem véletlenül ragaszkodik hozzá a MU.. aztán ha Cou is érzi hogy ez megy, ő maga fogja kérni az eladását ahogy most Pogba, de olcsón semmiképp nem adják el egyiket sem

LDzsi 2019.05.10. 09:57:26

@DISTANTxTHUNDER: Cou-nak mentális problémái vannak. Ezen talán segíthet egy edző aki feltüzeli, de attól ő még ilyen marad. Nem látok a fejébe így nem tudom hogy mi az, amitől jól tudna játszani. Nem képességbeli bajok vannak vele elsősorban.

Robi71 2019.05.10. 10:21:31

@LDzsi: "Szerintem nagyobb szégyen az, ha nem látják be hogy hibáztak. Tévedni emberi dolog"....így-így. :)
Ezt a vezetést én nem látom se belátni, hogy tévedett...se kijavítani a hibát.

Stones 2019.05.10. 11:28:40

Draxlert azért gondolnám, mert a hírek szerint kifelé áll a szénája Párizsból,és így viszonylag könnyen megszerezhető lenne, és fiatal, tehetséges, érdemes lenne megpróbálkozni vele.

Gomest megvenné az Everton, a hírek szerint a Tottenham is ajánlatot tett érte, így egy ügyes tárgyalással ki lehetne hozni az általam saccolt pénz érte.
Malcon nem játszott sokat, de több csapat is vitte volna tavaly, az általam gondolt pénz ma nem számít soknak a futballpiacon.
Szerintem a 400-450 millió összejöhetne az általam felsorolt játékosokból feltéve, hogy végre normális módon állna a dologhoz a vezetés.

MagicBarca 2019.05.10. 22:09:10

Lehet én vagyok csak úgy vele,mint ti itt néhány játékossal,de ezt a Grizestészta francia atleti-s gyereket miért isteníti ennyire mindenki?Rengeteg meccsét láttam és semmi extra,egy fokkal sem jobb,mint a többi tucatszélső.A többi névvel egyetértek,Sancho veszélyes,mert fiatal,de meg kell próbálni,mert Mbappé és Félix mellett a legnagyobb fiatal tehetség

ZalanBarcafan 2019.05.11. 22:22:36

@Robi71: Tudom, hogy más véleményen vagyunk, de szerintem Cou maradhatna még egy évet, nem lenne rossz, valószínűleg a taktika nem jön be neki, edzőváltásra szükség lenne és akkor talán egy megfrissült taktikával be lehetne vetni. Esetleg megpróbálkozni vele kp-n vagy támadó kp-n. Lehet, hogy bevállna, mert ez a balszélső ez nem az ő posztja azt szerintem észrevettük, Valverdét sem értem miert ott játszatja mikor látja ő is és mindenki is, hogy azon a poszton nem megy neki, egyszerűen 1 csel nincs ami bejönne neki, inkább belebotlik a labdába. A jelenlegi szezonba kb. Suarez 2.0 amit csinált. Új edzővel + új taktikával próbálkoznék.
süti beállítások módosítása