A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Griezmann egyre közelebb

2019. május 13. - Berbatov

Az előző nyáron hosszúra nyúlt átigazolási hercehurcát az Atlético Madrid és a Barcelona csapata is elkerülné, ezzel párhuzamosan az alternatív megoldás szintén kikristályosodott.

A Cadena SER El Larguero műsorában elhangzottak szerint a madridi klub már tisztában van Antoine Griezmann távozásával. Manu Carreño a vasárnapi adásban a következőket állította: "Az Atlético már tudja, hogy Griezmann mindenben megegyezett a Barcelonával. Lezárt üzlet." 

A világbajnok támadó kivásárlási ára július elsejétől 120 millió euróra mérséklődik, és ezzel a lehetőséggel élne a Barca. A tavaly hónapokig tartó Griezmann sagát igyekszenek elkerülni a felek, és a fővárosi csapat vezetői ezen a héten asztalhoz ülnek a franciával, hogy tiszta vizet öntsenek a pohárba. 

A katalánok nem esnek kétségbe, ha végül a Griezmann transzfer ismételten kútba esik, B opcióként Alexandre Lacazette-et jelölte meg a vezetés. A 27 esztendős játékos két évvel ezelőtt 60 millió euró ellenében igazolt az Arsenalba, és mára az angolok egyik sztárjának számít. A jelenlegi szezonban 19 góllal és 13 gólpasszal segítette a londoni klubot. Lacazette-et a francia sajtó munkatársai megkérdezték a Barca érdeklődéséről, amire ő eképpen válaszolt: "Hízelgő."A válaszából arra következtethetünk, hogy a csatár szívesen tenné át a székhelyét a katalán fővárosba. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4914823740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barca0417 2019.05.13. 14:21:00

Nem lehetne hogy inkább a B terv legyen az elsődleges? Lacazette jobb lenne sokkal nekünk.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 14:31:06

Közelebb, de még mindig nagyon távol :(
Én még mindig nem tudom elképzepni hogy a Barcában folytatná Griezmann a tavalyi történtek után, ha viszont megis, akkor előre sajnálom hogy egy újabb kedvenc játékosom fog csalódni a Barcában.. a szurkolók fele már előre kritizálni fogja, a szurkolók másik fele pedig akkor fogja megtalálni amikor mondjuk az első szezonjában nem hozza azt a szintet amit az Atleticoban.. ez a klub nem érdemli meg a Coutinho és Griezmann kaliberű játékosokat, Rakishitet és Bukfencet érdemel.. különben Griezmannak most tényleg minden eddiginél több/erősebb oka lenne távozni az Atleticoból.. Lucas H. mar elment, a nyáron pedig követi Godin, Felipe Luis és még ki tudja ki.. Oblakot is mondják..

LDzsi 2019.05.13. 14:53:53

a megváltó... :) Vajon megint forgat egy videoklippet?

2019.05.13. 15:11:30

sajnos jönni fog

il Moro 2019.05.13. 15:38:53

Akkor kellett volna leigazolni, amikor még a Sociedad-ban játszott...

Tavaly nem akart jönni, Idén viszont már eléggé visszaesett a teljesítménye. Most inkább: Rashford / Pépé / Sancho / Ziyech (nem sorrend!)

sunt 2019.05.13. 15:48:15

Köllesz a fenének, annak is a vénnek. Még hogy 120? Hülyének néznek?

Kertai Dávid 2019.05.13. 15:57:18

ha most ott hagyja őket, nem teszi zsebre amit az atleti szurkolóktól fog kapni

Kertai Dávid 2019.05.13. 16:05:39

@DISTANTxTHUNDER: "ez a klub nem érdemli meg a Coutinho és Griezmann kaliberű játékosokat"... már nem azér, de te Barcás vagy, vagy Coutinhos és Griezmanos? mert egy Barcelona szurkoló nem tudom hogy írhat ilyeneket... nem kötekedni szeretnék, csak hátha nem így értetted amit most írtál, mert ez így elég erős

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 16:19:57

@Kertai Dávid: Erős, de ezt pont így értettem.. és nem vagyok Coutinhos sem Griezmannos (ahogy Messis sem), csak nem tetszik ahogy a Barca szurkolói (nem csak ezen az oldalon, ezért írtam amit írtam) bizonyos játékosokhoz állnak.. Coutinhoért éveken keresztül küzdött a klub, összebalhézott miatta a Poollal, a játékost is teljesen behülyítette.. Coutinho annyira ide akart jönni hogy fél évig nem is játszott a Liverpoolban, azt hiszem a vételárába még bele is adott.. mindenki örült az érkezésenek, 1,5 év után pedig már Abel Ruizra is lecserélnék??? Ez nagyon mocsok, patkány viselkedés szerintem.. Griezmann pedig.. "Köllesz a fenének, visszaesett a teljesítménye, nem teszi zsebre amit az atleti szurkolóktól kapni fog, inkább jöjjön bárki más".. de azért tavaly még jó lett volna :) Ezért is írtam, a Barca, pontosabban a Barca szurkolói nem erdemelnek ilyen kaliberű sztárokat, jó lesz itt még Rakitic meg Busquets vagy 8 évig..

LDzsi 2019.05.13. 16:31:17

@DISTANTxTHUNDER: Griezmann nekem tavaly se kellett. Nem egy extraklasszis, egy jó játékos és ennyi, nem több. Coutinho az első pár hónapjában jól játszott, aztán hogy mi lett vele... behisztizett hogy lesérült és Dembele játszott helyette, ráadásul elég jól?

2019.05.13. 16:40:12

@DISTANTxTHUNDER: akartuk Coutinhot, ő is ide akart jönni, ezért mindent meg is tett, viszont 1,5 év után semmi értelme az itt létének azért akarja mindeki elűzni, nem az hogy nem megy neki a probléma, hanem hogy bele is szarik legalábbis ránézésre egyértelműen úgy tűnik ezért akarják az elküldését, ami teljesen jogos szerintem. Rekodrigazolásnál nem fér bele x év nulla teljesítmény.
Griezmann elhitette jön így úgy, és ezt felrúgta ezért nem szimpatikus senkinek. Most meg hogy süllyed a hajó azért akar menni. Nem a képességeivel van a probléma, megérdemel mindenki egy máasodik esélyt, de ha itt is süllyedni fog a hajó innen is lelép? Nekem ez a problémám vele, de mint említettem jár második esély, nem örülök, de jöjjön, és bizonyítsa be hogy itt a helye.

Stones 2019.05.13. 16:52:24

Ha egy rekordáron vett és horrorfizetésű játékos hónapokon keresztül semmit nem tesz hozzá a csapat eredményességéhez, és csak létszámban van vele ki a csapat, akkor igenis lehet őt kritizálni.
Ez a profi világ. HA nincs teljesítmény, akkor lehet akármilyen szép valaki, megbukott.

Eminusz 2019.05.13. 17:21:59

Hat en pedig leigazolnam az A es a B tervet is egyszerre! Siman elfernenek a csapatban mind a ketten! Griezmann mint 3. tamado (hianyposzt), Lacazette pedig mint Suarez vetelytarsa... Igy kepzelnem el a tamadosorunkat:
Messi (Malcom) - Suarez/Lacazette - Griezmann (Mata)

BarcelonaFC 2019.05.13. 17:50:44

Én sokakkal ellentétben a tavalyi huzavona után is szívesen látnám nálunk Griezmannt.. főleg amiatt, hogy amilyen helyzetben vagyunk, nem is nagyon van választási lehetőségünk.
Nekünk klasszis kell, aki akkor is képes váratlant húzni és segíteni a csapatot amikor Messinek és Suáreznek nem megy vagy nem engedik őket érvényesülni.

Coutinho és Dembélé erre sajnos alkalmatlan mint ahogy azt láthattuk is idén.

A real meg egyébként nagy valószínűséggel leigazolja Hazard-ot szóval nem is baj ha válaszolunk mi is:)

BarcelonaFC 2019.05.13. 17:55:54

@Eminusz: Én követem az Arsenal mérkőzéseit is (premier leagueban a kedvenc csapatom) és nem csak Lacazette, de Aubameyang is remek igazolás lenne tőlük.
Persze tudom, egyszerre csak egyet lehet de érdemes lenne elgondolkozni a Gaboni támadón is, hátha vele még jobban is járnánk.

Egyébként amit felvázoltál támadó sor nem lenne rossz, én annyiban változtatnék, hogy Matá-t nem hoznám el, hanem adnék Dembinek még egy évet. Benne legalább van valami különleges..tud váratlant húzni. Coutinho nálam teljes homály.

ZalanBarcafan 2019.05.13. 18:09:18

Ahelyett, hogy igazolnának egy fiatalabb játékost, inkább leigazolják Griezmannt aki 29 éves. Erre inkább megint nem mondok semmit....

Máté Nagy00 2019.05.13. 18:09:49

Gondolom nem Suárez pihentetesere jön ha Valverde marad hanem akkor lesz egy Messi-Suarez-Grizman 3as elől.......

tormab12 2019.05.13. 18:10:14

Hát semlegesként is hitetlenkedve és kissé csalódva olvasom a híreket, miszerint Valverde marad. Sőt még a játékosok is akarják. Nincs sem edzőben, sem játékosban, de még a vezetésben sem tartás, hogy két ilyen BL szezon után ajtót mutassanak neki?! Európának szüksége lenne egy jó Barcara, de így ez érthetetlen számomra.

Eminusz 2019.05.13. 18:10:32

@BarcelonaFC: Dembele szamomra meg mindig egy igeret. Amivel nincs is baj, hiszen fiatal, de az mar gond, hogy 2 eve is az volt.. :/ En el is neveztem ot “az orok igeretnek” emiatt... Szerintem nem szabadna eveket pazarolni ra, hogy jo lesz o, aztan meg mindig sehol semmi... Ha jon Griezmann, akkor meg tenyleg teljesen feleslegesse valik... Mata viszont egy jo lehetoseg.. Egy mar bizonyitott tamado, aki szerintem rossz dontest hozott azzal, hogy Angliaba igazolt... A spanyol foci velemenyem szerint jobban fekszik neki.. Szerintem nalunk 1-2 evig meg ilyen idosen is tudna szinvonalasan jatszani. Nem egy pelda volt ra, hogy valaki fenykoran tul ismet top-szinten tudott jatszani (Paulinho, Vidal..) Raadasul ingyen jonne es a fizetesi igenye sem akkora, valamint a padozas miatt sem hisztizne...

Eminusz 2019.05.13. 18:16:36

@Máté Nagy00: Eleve ez egy rossz megkozelites, hogy Suarez pihentetesere akarnak igazolni es ezt raadasul nyiltan teszik! Suareznek pont az a baja, hogy el van kenyeztetve. Alapember es senki nem veszelyezteti a poziciojat, amivel nem is lenne baj, ha o ezzel nem lenne tisztaban, de sajnos a klub is biztositja errol mindig. Foleg az ilyenekkel, hogy kijelentik, hogy kifejezetten cserecsatart keresnek... Suareznek pont egy vetelytars hianyzik, akitol nem lehetne nyugodt! Aki joggal palyazna a helyere es huznak egymast! Biztos vagyok benne, hogy Luis is sokkal jobban jatszana! Ha megsem, akkor lenne egy olyan csatarunk, aki kiszoritotta! Na es? Sajnalnank? Nem! Lacazette erre tokeletes lenne!

Stones 2019.05.13. 18:49:02

Én Suárezről lemondanék. Sokat tett hozzá a csapathoz, de eljárt felette az idő. Az egy dolog, hogy rúg huszon gólt a bajnokságban, de 2 BL gól 2 szezon alatt elfogadhatatlan egy klasszis csatártól.
Elkényelmesedett, lelassult, menjen széepn máshova, ahol még új motivációt kap, és jöjjön helyette olyan, aki itt akar nyerni.
Griezmannt tavaly nagyon elfogadtam volna, de nem tetszett ahogy nem jött, de azért szerintem jó lehet 3-4 évre.
Jöhetne még Lacazette vagy Szon, és Messivel ők hárman jó eséllyel robbantanának egy megfelelő és mostaninál gyorsabb középpályás (De Jong, Raboiot (?), De Week (?), Vidal, Alena, Puig, S. Roberto, Arthur) támogatással.
Busquets és Rakitic szintén mehet.

kritizator 2019.05.13. 18:53:56

@tormab12: a jatekosok azért akarják, hogy megmaradjon a helyük ebben a jó meleg akolban.
Egy új edző vagy megfuttatna vagy kivagna őket.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 18:56:39

@ZalanBarcafan: A Real meg leigazolja a 28 éves Hazardt, no comment.. 25ön felül nincs élet :)

ZalanBarcafan 2019.05.13. 19:01:38

@DISTANTxTHUNDER: Én nem azt mondom, hogy nem lenne jó Griezmann, de ahelyett, hogy leigazolnának egy ,,fiatalabb" játékost mint pl. Sancho, inkább egy Griezmann aki előtt van még 3-4 év utána meg kuka

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 19:06:27

@the12thman: Erre megint azt tudom mondani hogy gratulalok.. ahelyett hogy megnéznénk hol teljesít jól, hol kevesbé Coutinho, üldözzük el, mert az egyszerűbb.. ha már Valverde ennyire ugatja a focit, legalább hallgatna a hozzá értőkre.. a whoscoredon Cou a középpályán, belső középpályásként kapta a legmagasabb átlagot, amikor Iniesta posztján játszott.. és ki helyére igazoltuk? Iniesta helyére! Iniesta hányszor is játszott a bal szélen? Akkoriban amikor az épp aktuális edző Fabregast akarta beépíteni.. az is miért nem működött? Mert Iniesta nem érezte jól magát a szélre kirakva, Fabregast alapból nem próbálták ki ott, így neki maradt a pad, majd kb 1 evre rá a búcsú.. és érte is korábban évekig harcolt a Barca az Arsenallal, ahol elképesztő volt.. aztán jött a Barca, elcseszett mindent, Fabregasból pedig zsoldos lett aki most épp a Monacoban játszik.. úgy nem akarom hogy Coutinho karrierjét is megölje ez a klub..

2019.05.13. 19:53:29

@DISTANTxTHUNDER: nem mondtam hogy mindenképp az lenne a megoldás, de ha Ernö marad márpedig úgy néz ki akkor nincs értelme a maradásának. Csak mégjobban leépül ő is meg az ára is.

Les Corts 2019.05.13. 20:58:57

Én még várnék azzal,hogy Valverde marad.Mi mást kommunikálnának jelen helyzetben,ha már nem küldték el - és nem mondott fel azonnal.1 bajnoki és 1 kupa döntő van hátra.Nekem sokatmondóbb volt a zakó utáni nyilatkozat"nekünk edzőknek ilyenkor vállalnunk a felelősséget".

Stones 2019.05.13. 21:02:50

@kritizator: Igen, csak mellényúltam.

Spacedyevest 2019.05.13. 21:04:13

Hazard is 100 milláért megy a Real-ba. Azért az jobb igazolásnak tűnik.
Többször van ilyen érzésem, hogy ár/érték arányban nincs topon a Barca.

sunt 2019.05.13. 21:04:18

Nem világos még köztünk se, hogy ki miben gondolkodik. Pedig egyszerű lenne a dolog. Ha valaki a jelenlegi gárdában is többet lát, mint amennyit az idén elért, akkor Valverdenek maradnia kell és az igazolások csak melléjük kellenek- erősítésként. Ha viszont valaki szerint ideje már most - Messi segítségével - új csapatot építeni, ahhoz új edző kell és a régi játékosok mennél nagyobb részét újakra, fiatalokra cserélni. Az öszvér- megoldás látszólag biztonságos, valójában kockázatos és megában rejti az év közbeni csőd és zűrzavar lehetőségét is.

Sörenzen 2019.05.13. 21:19:46

Nem volt elég tanulság Turan leigazolása?
Az Atletico egészen más játékrend szerint játszik, évek óta abban pallérozódott tejbe/Griezmann, miért kellene ide hozni?

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 21:34:52

@Sörenzen: Turan is miért volt sz.r? Mert nem a posztján játszatta Henrike.. mert ott anno Neymar játszott

Eminusz 2019.05.13. 22:17:30

@DISTANTxTHUNDER: Turan nem is volt sz*r.. Ne tudom, miert latjak igy paran... De erdekes.. amikor megkerdezem, miert volt sz*r, senki nem tud egy normalis ervet adni valaszkent.. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.05.13. 22:25:27

@Eminusz: Turan Iniesta posztján kifejezetten büntetés volt :) Amikor Neymart helyettesítette viszont egyből hozta a gólokat és jól játszott.. csak Neymart ertetò módon muszáj volt jatszatni, Henrike pedig valamiért kedvelte Turant és őt is jatszatni akarta kerül amibe kerül.. most is hasonló a helyzet, csak kicsit fordítva.. Valverde valamiért kedveli Rakiticet es Busquetset és semmi pénzert nem hagyná ki őket a kezdőből, ugyanakkor Coutinhot és Dembelét is (érthető módon) játszatnia kell

2019.05.13. 23:09:42

@the12thman: Ő itt csak mezei zsoldos lenne. Aki azért jön hogy címeket nyerjen. Az teljesen egyértelmű hogy ha most jön az csak azért van mert úgy érzi az atletico szétesik. Azaz ha ti is gyengülnétek és megkeresnék 1 előrébb lévő csapattól akkor az ő jelleméből simán kinézem hogy nyomna egy Coutinho-Dembi féle cirkuszt.. azért 3 ilyen jellemű játékos 1 csapatban.....

2019.05.13. 23:11:12

@Sörenzen: Ezt adom. Grizi egy védekező-tömörülő majd abból gyors kontrába átrendeződő csapatban él nagyon. Vajon mire menne egy labdatartásra és tikitakázásra alapuló lassúcska csapatban ?

2019.05.13. 23:14:06

@sunt: Maradni fog az edző és kiegészítő-toldozgató erősítések lesznek. Messivel nem lehet új csapatot építeni. Ezen a szinten van benne kb 2 év. Tehát a jövő fiatalokból álló csapatát nem lehet már rá építeni. Úgy lehet őt a legjobban kiaknázni ha ezt a jelenlegi csapatot még jobban megerősítik. (csak szerintem már idén is erős volt a keret, itt a taktika-edzői felfogás-meccsbe belenyúlások hiánya ami kevés volt már inkább)

2019.05.13. 23:23:30

@BarcelonaFC: Most én értem hogy barca varázs így meg úgy de azért néhányan komolyan gondolják hogy az Arsenal kezdő támadói eljönnének úgy hogy Suarez cseréi legyenek ? Vagy hogy Griezmann majd harcol a kezdő helyért ?
Itt ha vesztek 1 top támadót akkor az fixen kezdőbe érkezik és valaki kikerül a csapatból. Lacazette, de Aubameyang is lazán 100, de inkább 100+ lenne és kb fix kezdő helyet akarnának.. persze lehet mondani így úgy harcoljatok..de az emberek nem lámák, körbenéznek, mérlegelnek és nem mennek el egy esetleges barca kispadra egy arsenal kezdő csatár pozícióból.. de ti se 100 misis cserét vesztek. (az kb a 30-40 misis Malcolm)

Itt ha az említett 3 támadóból valaki érkezik akkor Suarez-Dembi egyike távozik.

Púhol 2019.05.13. 23:23:41

@DISTANTxTHUNDER: egyértelműen valverdenek mennie kell. Érdekes a brazil válogatott coutinho arthur kpra épít akkor mi miért nem. Nos azért mert ott van mögöttük egy romboló fasz casemiro nálunk sajnos busquest nem képes rá mert bűn lassú. A szánalmas az h sok helyen olvasom h visszasirjak paulinhot meg istenitik vidalt de könyörgöm barcelonaba szép foci miatt szerettünk bele nem ennek a fasz valverde celfocijaba amikor 2 robotolo kp viszi a prímet azért is játszik mindig rakitic, pedig sztem sokan inkább néznénk xavi iniesta feleket. Remélem jövőre de jong arthur coutinho kp lesz a kezdő elől messi dembele és egy etoo fele gyors csatár igazolást várok sztem suarezt is elkene engedni már ő is már csak rombolja a csapat nimbuszat.

MagicBarca 2019.05.13. 23:38:38

Na,Grizestészta.....minek?tucatszélső,semmivel nem jobb,mint a többi.Rashford / Pépé / Sancho / Ziyech,ezek közül kell egy.Gyerekek,kezdem azt érezni,hogy mi jobban átlátjuk a dolgokat,mint a vezetőség.

Robi71 2019.05.14. 04:24:10

@DISTANTxTHUNDER: Messi-t már régóta nem érdemli meg ez a klub. Kihasználják a természetes kötödését és ezt hatalmas fizetéssel megspékelve a pályafutása végéig ideláncolták magukhoz. Messi egy "aranykalitka" fogja.

Robi71 2019.05.14. 04:28:58

@DISTANTxTHUNDER: "Coutinho annyira ide akart jönni hogy fél évig nem is játszott a Liverpoolban, azt hiszem a vételárába még bele is adott"????
Annyira ide akart jönni...mert a fizetését megnégyszerezte (4-ről 16 millióra) ez a gazfickó Bartomeu. Mert a Barca-nál könnyen jön...és még könnyebben megy. :)

Robi71 2019.05.14. 04:37:10

@BarcelonaFC: Auba-t meg lehetett volna szerezni a BVB-től akkor, amikor elhoztuk Dembélé-t. Ráadásul a fele áron. De Bartomeu kötött egy sportfogadást. "Dembélé már most jobb, mint Neymar"...pedig még csak beilleszkedik, igaz már 2 éve tart ez a beilleszkedés. Kár hogy nem fogadtam vele Dembélé egyheti fizetésébe! :)

Robi71 2019.05.14. 04:41:56

@Spacedyevest: "Többször van ilyen érzésem, hogy ár/érték arányban nincs topon a Barca" :)...mi az hogy!...sehol sincsenek! Meg kell nézni kikre és mennyit költött el a Rosell-Bartomeu klán. A City és a PSG sejkjei spórolós smucigok hozzájuk képest. :)

Robi71 2019.05.14. 04:44:58

@DISTANTxTHUNDER: Turan nem ezért lett hozva, hogy Neymar posztján játsszon. Neki a középpályán kellett volna nagyot alkotni...de ő megmondta már az elején "nem védekezni jöttem". Akkor miért igazoltuk le? (ez csak egy költői kérdés, mert tucatnyi játékos esetében fel lehetne tenni ezt a kérdést). :)

Robi71 2019.05.14. 04:53:50

@DISTANTxTHUNDER: Azt hiszem pontot kell tennem megint erre a Griezmann kérdésre.
Griezmann nem lesz Barca játékos most sem. Antoine az Atletico első számú embere, a csapatkapitánya, aki nem mellesleg 23 milliót keres évente. Mondjatok egy indokot, amiért ő most ebbe a Barca-ba igazolna? BL-t nyerni? Ezzel a Barca-val? :) Ezért lemondani az Ateltico-s státuszáról, fizetéséről? Agyon kéne ütni, ha ezt megteszi! :) Pedig én személy szerint örülnék neki.

ZalanBarcafan 2019.05.14. 06:50:41

@Eminusz: Ha mind a 2-őt leigazolnád akkor valakinek mennie kéne

ZalanBarcafan 2019.05.14. 06:51:58

@Robi71: Én már Turant is feleslegesnek tartottam, már az Atleticoban is unszimpatikus volt

GYLS 2019.05.14. 07:05:44

@Robi71: Mi az, hogy pontot kell tenned? Mi vagy Te, a mindenható? Nálam ez volt az utolsó írásod amit elolvastam, így választ sem kell írnod.

Spacedyevest 2019.05.14. 07:17:54

Miért jönne ide? Messi fényében sokan szeretnek fürdeni. Lehet, hogy elhiszi, hogy majd ők ketten lesznek a csoda.

Robi71 2019.05.14. 07:23:58

@GYLS: Mert látom, hogy megint felforrtak az indulatok vele kapcsolatban, pro és kontra. Mindenki nyugodjon le a..., Grizi nem lesz Barca játékos.

Robi71 2019.05.14. 07:25:14

@ZalanBarcafan: Pedig valaki azt gondolta ő lehet az új Xavi. :)

Robi71 2019.05.14. 07:27:12

@Spacedyevest: A tavaly nem tette...most miért tenné?

2019.05.14. 07:30:48

@Púhol: Amit a brazil válogatottban játszanak az inkább 4231. És igen ebben a formációban közepén van neki a tökéletes helye de:
Ezzel Messi teljesen szélre szorulna ja és több védekező munkája is lenne.
Mindenki a 433hoz van szokva (utánpótlás szintén is. pl.: Alenanak és puignak nem lenne posztja.) és nem szabad 1 ember miatt változtatni.
Neki nem sikerült alkalmazkodnia ezért mehet.

LDzsi 2019.05.14. 07:46:29

@GYLS: nem mondasz hülyeséget. franyó/messilona kommentjeit is kapásból ignorálom, talán jobb ha ezzel a szerencsétlennel is ugyanezt teszi az ember. Bár néha jó cikkeket másol be, de azon kívül...

Robi71 2019.05.14. 07:49:55

@LDzsi: "franyó/messilona kommentjeit is kapásból ignorálom"...mert nem érted. Ahogy az enyémet sem.

Robi71 2019.05.14. 07:51:42

@LDzsi: "szerencsétlenek" a szüleid. De azok nagyon, hogy veled áldotta meg az ég őket.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.14. 08:18:30

@Robi71: Megadod Griezmann telefonszámát? Hátha meggyőzöm :)

Robi71 2019.05.14. 08:21:11

@DISTANTxTHUNDER: És mit mondanál neki, miért válassza a Barca-t? :)
Nem tette Neymar távozásakor sem (2017) és nem tette a tavaly sem. Miért lépje meg most?
A számát nem tudom megadni (konvencionális), de felhívom és átadom az üzenetedet. :)

jani888 2019.05.14. 08:21:59

@Robi71: Pontosan . És meg kell nézni Coutinho európai pályafutását. Átjött az Interbe ,ott hamarosan padra került . Kölcsönadták az Espanolnak ,ott sem volt nagyon acélos.Mit következhetett, irány a kispad ,csak csere volt. Egyedül a Liverpoolban játszott folyamatosan ,de igazi vezér azért ott sem tudott lenni .Azt meg ,hogy nálunk mit produkál ,látjuk ...( sajnos )

Robi71 2019.05.14. 08:27:06

@jani888: képességei lennének, de nyámnyila...szép magyar szóval, tömören fogalmazva. Nincs spiritusz benne, nem tud küzdeni, alacsony a lelki "fájdalomküszöbe", kishitű, gyenge jellem (beint a közönségnek egy rúgott gól után...ami nem osztott vagy szorzott a megítélésében).

2019.05.14. 08:29:29

@Robi71: Ez tény. Miért is váltanak csapatot a játékosok ? pl nagyobb fizetésért ? (hát a 23 misinél többet ti se tudtok adni, ezt is szép lenne kigazdálkodni) címek megnyerésért ? (világbajnok, uefa kupa győztes, max BL-ért váltana, de nem tudom nálatok mennyire érzi sansznak) aranylabda ? (na azért váltana, anno amikor uefa kupa győztes lett pampogott hogy még mit csinálhatna.. aranylaszti sanszért váltana.. de itt a fő bibi. Amíg Messi ott van ez Messi csapata. Ha BL-t nyertek akkor Messi kapja a 6. nem Grizi az elsőt. Ezt ő is tudja. Szuper dolog nagy sztárok mellett játszani, de ha te magadat is sztárocskának érzed (világbajnokként sanszosan annak érzi) akkor nem akarsz más alá kerülni. Még ha játékosként segítene is a másik, a média nem így kezeli.. Hazard nyilatkozta azt hogy meg se fordult a fejében a Realba menni amíg Ronaldo ott van, mert nem akar más árnyékában játszani.

2019.05.14. 08:36:24

@Robi71: Spanyolország a megnyerhető BL címek és a hatalmas fizetések miatt vonzó. Persze mindenki akit leigazolnak azt mondja hogy ez volt gyerekkori álma (de ezt minden csapatnál elmondják :D )
De pont ezért innen eligazolni is pokoli nehéz. Coutinho 16 misi, Dembele 14 misi..vagy Realnál Bale 17 misi. Hol és ki adna nekik ismét ekkora fizetést ? Az agyon fizetett angoloknál is kiröhögnék őket ezekkel. Poolnál az ottani sztárok (Salah és társai) 10 misit keresnek, utána 7 misisek jönnek. Tottenhamban 10 misit keres Kane, utána 8 misi következik.. nem fogják ezt a rendszert felborítani egy ekkora fizetés miatt.
Real már úgy árulja Balet hogy a fele fizetését ők állják csak vigyék.... (azt így is csak James féle kölcsönvételi és későbbi vásárlási ajánlatokkal puhatolóznak.. nagyon nehéz lesz pénzzé tenni őket, pont emiatt szerintem maradni fognak)

Robi71 2019.05.14. 08:39:39

@mark666: Griezmann érkezésének egy azonnali jótékony eredménye lenne....egy "nagytakarítás". Mind a vételi ára (120 millió), mint a fizetése komoly igénybevétel lenne...amit egy "nagytakarítással" lehetne csak kigazdálkodni.
Aztán, hogy utána mire mennénk vele és ő velünk :)...az egy másik kérdés.

Robi71 2019.05.14. 08:52:24

@mark666: Majd meglátod mi fog Cou esetében is történni. Előre tartok az egésztől. Cou ragaszkodni fog a fizetéséhez és maradni akar.

Berbatov 2019.05.14. 08:59:12

@LDzsi: @Robi71: Megbeszéltük, hogy nincs személyeskedés. 1 nap pihi, a következő végleges.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.14. 09:09:32

@Robi71: Azt mondanám neki hogy ha már tavaly nyáron átjött volna a cirkusz helyett, most lenne egy aranylabdája, és egy év játékosa díja.. de még mindig nem késő, ha cimeket akar egyéni és csapat szinten akkor muszáj szintet lépjen..

DISTANTxTHUNDER 2019.05.14. 09:20:57

@mark666: Így viszont semmit nem erősödik a Real szerintem.. Hazard jó játékos, de nem léphet Cr helyébe, tőle is hiányzik az a kb 50 gól szezononként.. Hazard inkább kiszolgáló, életveszélyes duó lehetett volna Crrel..

Spacedyevest 2019.05.14. 09:31:36

Szerintem pont hogy tanult Grizi a tavalyiból. Akkor még bízott benne, hogy hátha, hátha elér valamit az Atleti.

2019.05.14. 10:57:30

@DISTANTxTHUNDER: Ha az 50 gól nézzük akkor Messi és CR pótlása kivitelezhetetlen. Legalább 2 ember felé kell szétdobni ezt a mennyiséget.

2019.05.14. 10:59:05

@DISTANTxTHUNDER: Én amondó vagyok hogy amíg Messi ott van (és aktívan tolja, nem csak fix csere a 70. percben) ez Messi csapata és a csapat sikerek után járó egyéni elismerések hozzá vándorolnak. Tolhatta volna idén bárhogy Grizi, ha Messi ilyen szezont letol ugyanúgy övé az aranylaszti.

Spacedyevest 2019.05.14. 11:02:59

Érdekes lehet most Messi szerepe. A "régiek" mind a haverjai, főleg Suarez. És pont az ő játékuk a fék a Barcán, amit nyilván ő is lát. Milyen álláspontot képviselhet vajon? Még ha nem is ő hozza meg a döntéseket, azért a szerepe megkerülhetetlen.

DISTANTxTHUNDER 2019.05.14. 11:15:39

Griezmann sorsa ma dőlhet el (?) Az Atletico vezetői állítolag behivatták, mint a rossz gyereket :)

2019.05.14. 11:58:04

@Spacedyevest: Kérdés címeket akar nyerni, vagy a barátaival jól érezni magát és focizgatni.

2019.05.14. 11:59:06

@DISTANTxTHUNDER: Gondolom a tavalyi szappanopera után idén gyorsan leakarják zárni a dolgokat. Azt kötelezik hogy színt valljon.. vagy távozzon vagy tegyen hűségesküt nyilvánosan.

kritizator 2019.05.14. 13:55:45

@Robi71: franyó/messilona-t nehéz is érteni, 3 szakdiploma kell hozzá

ja meg egy láda sör:(

Eminusz 2019.05.14. 14:53:55

@ZalanBarcafan: Pontosan! Dembelenek es Coutinhonak. :)

kritizator 2019.05.15. 06:29:27

Valaki71: "Azt hiszem pontot kell tennem megint erre a Griezmann kérdésre.
Griezmann nem lesz Barca játékos most sem."

Vagy mégis az lesz???

Robi71 2019.05.15. 09:14:49

@kritizator: Várd meg a végét. Griezmann mindenkinek kell és a 120 milliós kivásárlási ára több, mint vonzó. Kellhet az MU-nak, a PSG-nek...de biztos vagyok benne, hogy most többen felkapják e fejüket.
Nem jött két éve, amikor ő volt az első számú kiszemelt NJR pótlására (akkor legalább most nem szomorítana Dembi), nem jött a tavaly sem, pedig "csak" 100 millió lett volna a kivásárlási ára...ehelyett hosszabbított és megkapta az éves 23 milliós fizut (akkor most nem szomorítana Malcom)....miért jönne most? Egy ötletem lenne....szerintem ugyan az a motivációja, mint Arda-nak. Elege lett Simeone taktikájából, ahol kőkeményen védekeznie is kellett és a defenzív játék miatt kevés lehetősége volt gólokat szerezni.
Egy dolog biztos, én örülnék az érkezésének. Nem csak a játéktudása miatt, hanem azért is, mert nagytakarításra "kényszerítené" a Bartomeu-ékat. De Jong, De Ligt és Griezmann....összesen 280 millióba kerülnének....és alaphangon 40 milliót foglalnának le a fizetési keretből. Ehhez masszívan kell eladni....és nem látom, hogy mit.

Spacedyevest 2019.05.15. 13:49:12

Most már az nso is azt írja, hogy a PSG elhappolhatja Griezman-t. Sok lesz ott a dudás.
Ha hosszabb távot nézünk Mbappe kell (ene)

Raven1975 2019.05.15. 16:55:15

Griezmann gólérzékeny támadó, ez jó húzás volt. :)
süti beállítások módosítása