A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #CopaBarca

2019. május 25. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Cillessen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Arthur - Sergi Roberto, Messi, Coutinho tizenegynek szavazott bizalmat.

Kispad: Iñaki Peña, Umtiti, Vermaelen, Aleñá, Vidal, Malcom és Carles Pérez

TV: 21:00, DigiSport 1

Stream: http://hdstreams.club/hd/ch11.php

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5514861450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kritizator 2019.05.25. 23:17:50

@hokihari: nem, ha megnyerjuk Ernő marad, lehet hogy így is

Robi71 2019.05.25. 23:18:07

@Maestro10: Ha Malcom és Vidal kezdett volna, akkor most az lenne, hogy "miért nem Cou és Arthur?". Kínjukban az emberek már nem tudják mit mondjanak.

Mihail84 2019.05.25. 23:20:14

@marco100: Nem de ő tett meg mindent hogy vegyék meg bojkottálta az edzéseket a liverpoolnál. Sérültet jelentett folyamatosan stb.... Egy 150 millás játékosért (meg amennyi fizetést tesz zsebre hetente) legalább annyit megtehetne hogy próbál valamit csinálni. A többiek se voltak jobbak. De az ő nevüket legalább lehetett hallani. Az utolsó 10 percben (sajnos csak ott) mindenki hajtott. Coutinho meg szokásához híven eljátszotta a láthatatlan embert ....

INCA 2019.05.25. 23:22:41

Ernő tatának ezután már nem nagyon lesz maradása.
De van itt egy dolog, amit sehogy sem tudok felfogni. Mi lett Coutinhoval? A Liverpool motorja volt, Jürgen koncepciójának alappillére, nem is akarták elengedni. A Barcában meg a totál semmi, dupla 00. Ez hogyan lehetséges? Ennyire más az egyik csapatban játszani, mint a másikban? A Barcában egy jó megmozdulása nincs. Azt el tudom képzelni ő mennyire bánhatja, hogy ideigazolt.

marco100 2019.05.25. 23:23:42

@Mihail84: igaz.. Ez a meccs Cou miatt ment el.. Igazad van biztos! Az meg hogy ő tehet róla hogy megvettuk.. Ugye te sem gondolod komolyan?! Olyan szinten tehet hogy nagyon jó volt a poolba és felfigyeltink rá.. Nem őt kell okolni mindenrt hanem a drága edzőnket!

Frano Dévay 2019.05.25. 23:23:49

na urak ...meg hölgyek....ez a gyalázatos banda az elmúlt 7 meccsen tökéletesen bebizonyitotta hogy mindent megtesz messi aranylabda esélye ellen!!!!!!
erröl szól ez az impotens tehetségtelen gárda teljes egészében....eszük ágában sincs felnöni messi mellé mert nem tudják, hogy kell.
a barcelona három emberböl áll...terstegen vidal éps messi.....a többi otromba utánzata a felelös megbizható futbalistának....és az sajnos, annyi mint legalább 20 figura....mondhat bárki bármit, de néhányan hiába lelkesednek holmi kutinyoért a hatelemis néger gxóyerekért veszettül....egyszerüen nem képesek klasszis szinten teljesiteni....tudnillik a messi féle barca futball magasan meghaladja a képességeiket
tessék megnézni...az utolsó 6-8 meccsen ki rugott gólt?...és hogyan?...cirka 400 millióért összetarhált bohócok serege olyan szinten impotens hogy az páratlan a la ligában!....és egy apróság...a barcának van megfelelö szintü futbalistája három....a valenciában meg 7-8 kiváló futbalista található....no, most lehet hozsannázni a sok szakbarbárnak a kutinyóért meg a dembeléért....együtt ez a két ingerszegény amatör maximum 60 milliót ér jó esetben...és semmi többet,...természetesen osasuna meg rayo szinten. ez ma a leo messi barcelonája.!!!...jól kicsinálta leót a saját klubja röpke néhány év alatt seregnyi kutyát köréje pakolva!!!!...hát akkor...visca et barca!...bravo!!!!

Nagybarcelona 2019.05.25. 23:24:34

@Robi71: fúúú próbáltam türelmes lenni veled, de nagyon elegem van belőled. Olyan okosnak hiszed megad... Szerintem inkább ismèt szurkolj a Realnak, ahogy règen tetted, majd ők a nyáron leigazolják a kedvenc játèkosaidat.

JasoN 2019.05.25. 23:27:08

A szezonvégi értékelés = Trónok harca 8. évad. (hála istennek vége van)

Mihail84 2019.05.25. 23:27:54

@marco100: nem azt mondtam hogy rajta ment el de hogy gyakorlatilag helyette a labdaszedő hasznosabban játszott volna az is tuti....

Machinek2001 2019.05.25. 23:29:21

Tot El Camp írása:

Kikívánkozik belőlem, nem leszek diplomatikus.

Egy olyan helyzetben, amikor a csapat minden erejével küzd, hajt, harcol az eredményért, kurvára hanyagoljuk már ezt a berögződött nyivákolást, nyavalygást, szenvedést! Minden egyes Barca szurkolónak itt egyetlen dolga lett volna: szorítani a csapatért, amikor láthatóan szívüket-lelküket kitették a pályára! Nem ezt a kibaszott Valverde menjen, meg mindenki menjen, meg minden szar és minden fos mantrát hajtogatni már ezredszerre!

Kaptunk két kontragólt. És bazmeg az agyonistenített Pep-csapat nem kapott a Chelsea-től? Hogy a tökömbe lehet már ennyire elvakultan beállni erre az egyetlen rohadt "mindenki takarodjon, mert minden szar" vágányra, ahelyett, hogy igaz szurkolóként és tisztelettel elismernénk azt az akarást és az alázatot, amit ma láthattunk?

Minden hiba ellenére itt és most kurvára meg kellene becsülni a fiúkat azért, amit ma láthattunk tőlük! És kibaszottul felejteni kellene már ezt a - személy szerint - kurvára unalmas nyavalygást, meg hisztizést, amibe meglehetősen sokan beakadtak!

Maestro10 2019.05.25. 23:30:50

@Robi71: Vidal egy igazi küzdő, átmenet egy indián és egy spártai harcos között, + Arthur nem volt 100%-os fizikai állapotban. Coutinho pedig hónapok óta szinte semmit nem tesz hozzá a csapat játékához. Az utóbbi 10 év legnagyobb csalódása. S. Roberto támadóként való szerepeltetése pedig nettó hülyeség, de legalább láthattuk az "edző fejedelem" újabb fantasztikus húzását, aki pedig az utóbbi 16 év (amióta a csapatnak szurkolok) legrosszabb Barca edzője az én szememben, még sikerült azt a szerény képességű Tata Martino-t is alulmúlnia, pedig az nagy szó! Bartomeu meg.....hagyjuk. Egy elegánsan felöltöztetett bazári majom.

Frano Dévay 2019.05.25. 23:31:38

liverpoolban nem égett le a bör alba meg a jobbhátvéd képéröl.....és most sem fog leégni neki!....mert biztos benne hogy ö mindent megtett...ha leo ezek között marad....az csak hatalmas pénzért képzelhetö el....felipe luiz a világ legjobb balhátvédje,,,,szabadon igazolható, jelezte hogy játszana a barcában...BIZTOS HOGY A BARCA VEZETÉSE NEM FOGJA ENGEDNI HOGY BARCÁS JÁTÉKOS LEGYEN!!!!...mert azzal nagyon megerösödne a csapat.

Mihail84 2019.05.25. 23:32:01

@Machinek2001: Erre én feltennék egy kérdést.... Ez látta az első félidőt????

Szabolcs Szolnoki 2019.05.25. 23:35:28

@Machinek2001: Ki ez a buzerans?Majd o megmondja hogy mit gondoljak mi?Kis takony.

Nagybarcelona 2019.05.25. 23:36:35

Ez a csapat Valverdènek köszönhetően totálisan szètesett. (Mentálisan is) A meccs vègèn is látszott: Busquets, a leglassabb ember maradt leghátul, ès a 22 èves Alenára bízták, hogy vigye fel a labdát. Nagyon remèlem, hogy az edző vèdèse csak a mèdianak szól...

Patkòs Csaba 2019.05.25. 23:37:38

Itt az egész vezetőséget lapátra kellenne tenni,magas fizetések,elkényelmesedett játékosok,ill nem ide illőek,hurka edző...
Naphosszat lehetne sorólni,nem vagyok biztos ha Valvedet picsán verik előrébb leszünk ,egy hozzánem értővel kevesebb de vajon mi változna,sok probléma van itt nem csak az edző

Maestro10 2019.05.25. 23:37:40

@Machinek2001: Én csak Messi szépítő gólja után láttam valamit felcsillanni, addig a Valencia akarata érvényesült, és teljesen megérdemelten húzták be a trófeát, mint azt fentebb leírtam.

marco100 2019.05.25. 23:38:06

@Mihail84: lehet hogy neked van igazad... Én szerintem a baj az hogy nincs rendes taktika.. Vagy ami van az nagyon kevés ezen a szinten! Lehet itt akármilyen jó játékos ha az edző nem tudja osszehangolni a csapatot! Ha vissza gondolsz régen oda se néztek egymásra tudták hova kell adni és mikor a labdát... Most meg néznek egymásra es nem tudják mit kellene kezdeni! Ne akarja már mindenki megmagyarazni hogy bárki jön ide aki előtte már bizonyított az hirtelen itt szar játékos lett és elfelejtett focizni...mielőtt felre értes lenne én is látom hogy Counak nem megy.. De én látom ezt majdnem minden játékosok mióta Valverde van itt.. Ha nem megy a csapatnak az egyenisegeknek is nehezebb!

DinhoR10 2019.05.25. 23:38:53

Josep Maria Bartomeu: "Valverdének szerződése van. A mai vereség nem az Ő hibája volt."

MESSILONA 2019.05.25. 23:41:58

Jár a taps a fiuknak! GRATULA! Csak remélni lehet, hogy jövőre S.R. lesz a kapitány! Ja és Barte bejelenti,hogy újra fog majd indulni a következő...

hokihari 2019.05.25. 23:41:58

Sok penz kellene es idö ujja epiteni a csapatot igazabol mindenkinek vannak ötletei szurkoloi reszröl de hogy Mi valna be kitudja.Lehet egy Busi es Rakitic is nagyon jo lancszem a csapatban de talan nem egyszerre kellene fent lenniuk.Kellenenek KP golok is nem lehet mindent Messire epiteni.Csapat szinten kell az egyensulyt megtalalni.A bl nyeres kicsit lutri mindig de most jo sanszunk volt. Nagyon sajnaljuk mindnyajan . Kicsit gyorsabb jatek kell. Fejben is futasban is. Ernö ide oda en sajnalom ezt a kupat hogy elbuktuk.Az akaras meg volt a sracokban.

Maestro10 2019.05.25. 23:45:29

Bartomeu: "Valverde has a contract for the upcoming season and he is not to blame for today's defeat. We had possession and shots but Valencia scored more goals."

Asszem most kikapcsolom a gépet, és nem kommentelem "a vezér" szavait, forró fejjel nem éri meg.

Patkòs Csaba 2019.05.25. 23:47:20

@Machinek2001: Te melyik meccset nézted !!! Az első félidöbe minden volt csak küzdés nem,melyik játékosunkon làttad a küzdés jelét mert én max 3 játékost tudnék mondani .

Mihail84 2019.05.25. 23:48:13

@marco100: Abban egyet értünk hogy Valverde taktikája mind a pool meccsen mind itt gyakorlatilag úgy szar ahogy van. De könyörgöm Coutinho az utolsó 30 lövéséből 1 ment kapura. A cseleit rendre megakasszák a védök. És még az összjátékban is gyenge... Nem állítom hogy elfelejtett lőni meg cselezni. De hogy erre ő maga is rátesz egy lapáttal az is tuti.....

Nagybarcelona 2019.05.25. 23:51:41

@DinhoR10: ezt amúgy úgy bírom, a játèkosok küzdenek, hajtanak, van akinek nem megy úgy, de az sem feltètlenül az ő hibája (pl. Arthur alig játszott meccsek óta, sèrült is volt, erre ő kezd, Vidal meg padozik) erre szemen köpik a játèkosokat, (főleg akik egèsz szezonban hajtottak, Pique, Messi, Vidal) H. Nem az edző hibája. Akkor kiè? Fogjunk mindent Coutinhora? Aztán csodálkozunk rajta hogy egy sztár játèkosból egy roncsot csinált a csapatunk ès adjuk el száz milliós buktával, (így is el kell majd adni) ahelyett hogy Valverdènek kifizetnèk azt a 8-at. Amúgy is ki volt az a h.lye aki a szezon közben hosszabbított vele? Na az fizesse ki.

Machinek2001 2019.05.25. 23:53:17

@Patkòs Csaba: Ott van az elején kinek az írása, előbb értelmezd aztán utána írjál

Nagybarcelona 2019.05.25. 23:56:56

@DinhoR10: azt hiszem valaki szellemileg károsult ennèl a klubnál, már akkor èreztem, mikor Valverde kèpèvel hirdettèk, hogy: we colour football.

marco100 2019.05.25. 23:57:09

@Mihail84: én azért várnék a Copa Amerikaig..nezzuk meg ott milyen teljesítményt nyújt más rendszerbe! Addig nem kellene eladni! Kivéve ha tuti hogy marad Valverde mert akkor semmi értelme itt tartani.. Ha el kell adni akk inkább Dembit mert iszonyúan tehetséges a srác de fejben nagyon gyenge.. Kapkod.. Szeleburdi! Az ő árából azonnal megvennem Joa Felixet! Vagy Sane!

marco100 2019.05.26. 00:05:39

Valverde nyilatkozta hogy erősnek érzi magát.. Ez nem fog felallni magától! Elkuldeni meg nem fogják

Nagybarcelona 2019.05.26. 00:06:47

@marco100: leírtad a lènyeget, más rendszerben. Ha jönne is új edző, az alapok maradnak. Dembele jól teljesített, amíg nem kezdte Coutinhot játszatni a helyèn ès nem játszatta sèrülten. A sèrülèkenysèggel kapcsolatban még lehetne kèrdezni a PSG-t Neymarról. 17 bajnoki meccs. Coutinho remènytelennek látszik. Nem feltètlenül az ő hibája...

marco100 2019.05.26. 00:11:20

@Nagybarcelona: Dembelenek volt pár jó meccse! És szeretem is.. De 10 alkalomból 7x rosszul dönt! A tehetsége vitathatatlan de jó döntéseket már nehezebben hoz! Cou meg ebben a rendszerben is lehet jó csak kozeppalyan! Nem küldeném el ha jönne egy edzo aki tudja mit kell vele kezdeni és abban is biztos vagyok ha jönne most egy edzo és kikernek a véleményét nem engedne elandi..

kritizator 2019.05.26. 00:12:38

@Patkòs Csaba: volt küzdés, mert nagyon megszomjaztak:)

Nagybarcelona 2019.05.26. 00:16:08

@marco100: ez egy f.sz. Akkor ki hibája? Kèt lehetősèg van: felküldeni egy csapatot támadólag, vagy felküldeni vèdekezőleg. Valverde egèsz szezonban egy vèdekező csapatot küld fel támadni, mint ma is. Ezèrt egy semmilyen, szürke, jellemtelen edző. 3-0- róla ezzel a kerettel szerintetek kiesett volna egy angol, spanyol, nèmet edző? Enriquèvel nem volt ilyen nagy a türelem, pedig triplázott ès mondhatni ikonunk volt, nem az útcáról szakadt be...

marco100 2019.05.26. 00:22:38

@Nagybarcelona: én már előző év végén is elkuldtem volna mert tavaly sem tetszett... De idén felülmúlta azt a teljesítményét is! Szerintem a legrosszabb edző az elmúlt 15 évben kivéve Tata Martinot.. "talán"!

2019.05.26. 02:19:30

Bartomeu ébresztő! Vagy szurkolók, bárki!
Eddig is nyilvánvaló volt, hogy teljesen iparos csapat lettünk Valverde alatt. Bízom benne hogy egy edző buktató meccs volt, de a józan ész azt mondja hogy erre is vagyunk csak képesek csak hálisten van egy Messink.
Kreativitás nulla, ez elég egyértelmű EV alatt, de ami még szomorúbb lehet itt bárki akkor is ez lenne. A középpálya mint védekezésben, mint támadásban teljesen súlytalan. Semedoban több kreativitás van mint az egész középpályában. Játszhat Cou középen hátha magára talál, de a védekezés még gyengébb lenne vele. Úgy kell ide de Jong mint egy falat kenyér plusz egy szervező mert katasztrófa a jelenlegi felhozatal. Puigot is az első keretbe, szerezzem rutint fejlődjön, izmot szedjen fel. De Ligt már csak a mentalitása miatt is kell! Kellenek a vezér típusú emberek aki beszél, bíztat stb mert ilyen sincs nálunk. A két holland motiváció téren is sokat lendítene, de persze ez még egyáltalán nem elég. Jöhet ide Griezmann meg az atyaúristen is, semmi előre lépés nem lesz, amíg középszerű edző egy fogalmatlan elnök és motiválatan játékosok vannak. Valaki egyszer írta itt Cou a kritikák ellenére küzd, hajt, csúszik mászik, az ja.. Malcolm szökőévente játszik aki akar az minimum így néz ki.. És ez nem attól függ hol játszol a poszton vagy sem, vagy akarok vagy nem. Ezen a néhány meccset többet tett hozzá minr Coutinho egész évben.
Nem tudom mi lesz Messi után, de már most is nagyon jó úton haladunk egy Milan, MU féle süllyesztőbe.
Amúgy gratulálok a Valencianak teljesen megérdemelték. Remek kis csapat állt össze a szezon második felére. Marcelino is egy remek kis edző de amíg nem az adott edző nem játszhazja a saját stílusát addig édes mindegy ki jön ha csak bábok. Klopp kaliber felejtős, ilyenek nem kérnek ebből. Nekem mindig is az ilyen pörgős oldal vonal mellett ugráló edzők jöttek be. Rengeteget számít ez is. Lásd Guardiola, Klopp, Simeone.Az teljesen nyílvánvaló egy Pool, City féle offense megesz minket reggelire. Hosszú nyár elé nézünk.
Lenglet eddig hozott egy klasszis szintet, most lejátszotta élete egyik legrosszabb meccsét, de ez az egész szezonra jellemző volt. Nem egy emberre kell kihegyezni, ahogy pl Albat is sokan megtalálták a pooli meccs után. Egyébként Semedoé az első gól, hát ki nem jött az emberrel? ROBERTO!! Az ellenfél balhátvédje nehogy már a mi jobb védőnk embere legyen bakker

Jövő évi keret nálam:
Kapus: Stegen, Pena
Védelem: Roberto, Semedo, Piqué, Lenglet, Alba, De Ligt, Felipe Luis, Umtiti
Középpálya: Arthur, de Jong, Vidal, Alena, Puig, Coutinho vagy más ha jönne aki tud szervezni de nem fog így ide kell tenni
Támadó: Messi, Suarez, Malcolm, Dembele, A. Suarez, akár mennyire fáj leírni de kell a mélyítés így Griezmann mert Jovic nem jön

Rakitic nagy kedvenc de out, Busquets out, Coutinho ha jön valaki Rafinha out, Vermalean out, D. Suarez out, ebből de Ligt, Grizemann nem. Fof kijönni nem hogy még egy irányító is. Váltani kell, jöjjön egy átmeneti év a felsorolt játékosok nélkül. 2-3 év alatt felépíteni egy új csapatot.

Off:
Valenciai Rodrigot igazolta le a Real?

2019.05.26. 02:38:09

Akár Werner is jöhetne a másik két játékos helyett, de Saneert is versenybe szállnék, csak ugye a lóvé.. Bár Werner 60,Sane 80 közel Griezmann ára két fiatalért

2019.05.26. 02:50:27

Ebben a 2-3 évben nálam aki biztos jönne:
Kimmich, Gaya, van de Beek Sancho

Mihail84 2019.05.26. 03:43:56

@marco100: Szerintem nem a játékrendszer határozza meg hogy ki hogy tud lőni illetve cselezni. Messi is az argentínoknál ugyanúgy lő illetve cselez. Az nem mindegy hogy mennyi támogatást illetve jó labdákat kap a társaitól. Szóval Coutinho vagy fejben már teljesen szétesett és már maga sem hisz ebben. Vagy direkt csinálja....

sunt 2019.05.26. 04:45:29

Nem Valverde a bűnös? Hát akkor ki a csoda? Nevetséges! Az még egy álláspont, hogy nem csak Valverde a bűnös, de akkor meg kell nevezni a többieket is. De nem is ez az igazi kérdés. hanem a hogyan folytassuk. Lehet, hogy ezt 5 perc alatt nem lehet eldönteni, de sok idő nincs, mert jön az átigazolási időszak és a nyári felkészülés. Azt pedig hús-vér embereknek és kellő felhatalmazással lehet csak csinálni, hogy valami vállalható jöjjön ki belőle.

Robi71 2019.05.26. 06:38:57

A Barto lufi az Anfied-en kipukkadt....eddig tartott a blöff. :(
Vége az "ezeregy éjszaka meséjének". Ott kiderült a valóság, hogy ez nem több, mint "Messi és a 40 középszer". Kiderült annak, aki ezt nem tudta.
Fel kellene már ébrednie minden alvajárónak....öregek és túlsztárol, túlértékelt balfékek gyűjtemény lettünk, élükön Cou-val és Dembi-vel....Barto 300 milliós "sportfogadással"....az utódra hagyandó "örökség" ékköveivel. Minden idők két legrosszabb igazolása...ez most már kétségtelen tény.

Bivi76 2019.05.26. 06:45:54

@Robi71: Akkor Te is ébredj már fel a Messi álomból!

Bivi76 2019.05.26. 06:47:17

@Robi71: Légyszíves fejezd már be ezt a Messi ajnározást!

Bivi76 2019.05.26. 06:52:41

@Robi71: Lehetséges hogy megint óriási felháborodást váltok ki sok Szurkolótársunknál, őszintén mondom hogy nem szeretném. Én csak egy szurkoló vagyok a sok közül, de engem már egyre jobban idegesít az argentín is, a haveraival együtt. Nem konkrétan a teljesítményére értem, de óriási befolyással van a klubra a barátaival egyetemben.

marco100 2019.05.26. 07:06:48

@Mihail84: nem határozza meg? Rakj már oda bal szélre egy rakit busit piquet...loni mindegyik tud akkor mindegy melyik játszik majd ott... Vagy rakd be Messit Busi helyére és majd kérdezd már meg tőle hogy érzi ott magát... Kurvara számít hogy ki hol játszik! És kérdem én mikor volt Counak lovohelyzete? Mert ha neki van az biztos hogy ő el is lövi csak az a helyzet hogy nincs neki.. Meg másnak se mert nincs kidolgozott helyzet csak Messinek! Rá építenek mindent! Argentin válogatottba meg Messi ugyan az mint itt.. Ott is raepul minden! Nem tudom hogy hasonlithattad össze Couval..

Bivi76 2019.05.26. 07:11:13

Óriási csalódás ért tegnap, egyszerűen felfoghatatlan mi folyik itt. Felháborító, amit művelnek a kitartó szurkolókkal. Jó lenne ha elgondolkodnának a focisták, és levonnák a megfelelő következtetéseket. Én úgy gondolom, és most lehet drasztikusan fogalmazok, de meglátásom szerint a baráti társaság "rabul ejtette" a klubot. Amíg ezeket nem söprik ki, nem lesz változás. Akkora hatással vannak az FC Barcelonára, hogy szinte nem lehet döntést hozni nélkülük,a beleegyezésük nélkül. Rátelepedtek a klubra, és a címer mögé bújva döntenek edzőről, csapattársról, leigazolni kívánt játékosokról. Nagyon megvisel az FC Barcelona jelenlegi helyzete, pesszimistán látom a jövőt! :-(

marco100 2019.05.26. 07:18:25

@Bivi76: nálam mehetne Suarez Busi Raki Roberto Malcom csak a pénz miatt mert szükség van rá... Dembi csak ha jön helyette (Sanco Sane Joa Félix) Cou csak ha jön helyette (Aouar Van De Beek Thiago Alcantara) Umtiti csak akk ha jon De Ligt.. Cillessen a pénz miatt és nem hoznek másik kapust hanem a 3. Számú maradna! Balhatvednek visszahoznam Cucurellat vagy ha nem akk eladni és Girmaldo vagy Filipe L! Jobb oldalt hátul Semedo cserélnek meg Wague! Ja és előre ingyen elhoznam Robbent! Garancia ha nem megy a fiataloknak!

Robi71 2019.05.26. 07:19:44

@Bivi76: Nálam jobban senki sem haragszik az argentinre. Ő a hibás mindenért. Miatta lehet még Barto hatalmon, miatta lehet a csapat tele középszerekkel. Ha ő nem lenne, akkor ezek sem.

Bivi76 2019.05.26. 07:22:50

@marco100: az a gond, hogy mi itt nagyon jól megtudnánk határozni a klub irányvonalát, a leigazolni kívánt játékosok listáját, de amíg nem lesz kihúzva a "kígyó métegfoga" addig felesleges álmodoznunk.

Bivi76 2019.05.26. 07:25:59

@Robi71: Szoktad emlegetni s bohém, éjszakázó, bulizós egykori játékosainkat. Azért megállapíthatjuk remélem, hogy a maiak játéktudása messze elmarad egykori "züllött" klasszisainkétól.

marco100 2019.05.26. 07:29:21

@Bivi76: persze.. Barto az első akinek mennie kell! Ha ő elmegy és visszajon Laporta akkor minden rendbe lesz rakva! Messi a kedvencem egyébként de nem hagynám hogy ilyen szinten befolyásoljon döntéseket persze a véleménye fontos... Ja és a fizetések.. Barto korszak alatt mindenki dupla fizetést kap! Messinek sem adnám meg a mostanit.. A max lenne a 20! Többinek a legjobbaknak is csak a fele lehetne! Kizsigerelik a klubbot! Ha nem lesz elnokvaltas a következő elnöknek ezt nem 1-2 év lesz helyrehozni...

katalan2 2019.05.26. 07:31:52

@marco100: Tegnap volt 2 Racitic, 1Pique, es Coutihnonak is volt lehetosege golt loni. Nemcsak Messinek voltak lehetosegei. Sajnos most neki sem sikerult golt loni. Lelkileg nincsenek rendben.

Bivi76 2019.05.26. 07:40:28

@marco100: Nekem soha nem volt, és nem is lesz kedvencem Messi, de nagyon szurkoltam neki, hogy legyen meg a 6 . Aranylabdája. Szeretném, hogy Barcelona játékosról emlékezzen majd a jövő generációja, hogy a legjobb volt. Nem Messi miatt, hanem mint
Barcelona játékos miatt szurkolok ezért a címért. Ezt az évet nagyon át kell elemezni a felelősöknek!

marco100 2019.05.26. 07:40:35

@katalan2: Raki 2 távolira emlékszem.. Pique 1 amikor oda keveredett.. Az is nagy szám hogy ő lőtt kapura.. Coura nem nagyon emlékszem hogy lett volna tiszta lovohelyzete! Neki nem ez a posztja.. Akármikor bekevereik középre hasznosabb.. Szélén 0! De ezért ne öt hibaztassa már mindenki! Miért nem rakja oda a nagy Valverde Malcomot? Valószínűleg azért mert még így is Cout gondolja ott a legjobb megoldásnak! Én tegnap nem ezt a csapatot küldtem volna ki az biztos... Ez a Roberto megoldás támadó poszton borzalmas mert támadásban gyenge és így még rendszeresen védekezésben is.. Arthur nem tudom hány meccset hagyott ki és kezdő a kupa döntőbe.. Vidal aki a legjobb jelenleg meg a padon ül mert Raki és Busi nem ülhet le..

Nagybarcelona 2019.05.26. 07:41:23

@Nagybarcelona: angol, olasz, nèmet edző akart lenni bocsi.

Robi71 2019.05.26. 07:45:27

@Bivi76: Hát persze. Ez nem kérdés.
Meg kell hozni a döntéseket most, az utolsó utáni órában...ha nem akarunk rosszabbul járni, mint amilyen helyzetben van most a Real. Mert, hogy még annál is rosszabb helyzet előtt állunk, ez nem vitás.
Felül kell vizsgálni a játékra alkalmatlan játékosok helyzetét: Umtiti, Denis, Rafinha, Arda, Arthur, Cou, Malcom és Dembi....nem kell erőltetni ami nem megy. Kitakarítani őket. Vermaelen, Douglas, Boateng és Murillo szerencsére alapból távoznak. És kell hozni mindegyik szekcióba egy minőségi igazolást: De Ligt, De Jong és Griezmann teljesen megfelelne.
Aztán jövő nyáron az öregfiúkat ( Pique, Busi, Rakitic, Vidal és Suarez)...és igazolni meging 3-4 minőségi játékost.
Szerintem újabb 7-800 milliót kell költeni az elkövetkező két átigazolási szezonban, mert amit Bartó eddig "fiatalítás"-nak nevezett az sz@rt sem ér. Kidobott 4-500 millió az ablakon.
Kérdés, hogy lesz miből???...és lesz kit???....mert se pénzt, de ami a legrosszabb....sem szakértelmet!!!! nem látok a jelenlegi vezetésben.

ZalanBarcafan 2019.05.26. 07:49:58

@Robi71: Légyszi fejezd már be a szidást, mindkettő egy zseniális játékos lenne, ha a posztjukon játszanának

Bivi76 2019.05.26. 07:54:31

@Robi71: Az "öregfiúknak" adnál még egy évet? Az Általad játékra alkalmatlannak minősített játékosok közül én mindenképpen számítanék továbbra is Umtitire, Arthurra, Coutinhora, Malcomra, és Dembelére. Én az öregek közül tudnék válogatni az alkalmatlan kategóriába

marco100 2019.05.26. 07:56:58

@Robi71: jövő nyáron is mehetnek az "öreg fiuid" csak az a helyzet jövőre Raki majd ér kB 10 millát! Busi itt fog visszavonulni bár nem tudom miért jó ez a klubbnak.. Szerintem nem említhető egy lapon Iniesta Xavi duoval! Soha nem is volt! Suarez is itt akarja majd befejezni mert nem hiszem h el akar menni barcabol.. Magából a városból se! És érte sem kapnánk jövőre már semmit! Ha menniük kell most kell menni hogy legyen belőlük valamennyi pénz! Amiből lehet hozni mondjuk egy De Ligtet.. Grizit..stb! Umtiti is mehet felőlem bar fogalmam sincs miért beszél mindenki úgy róla mint egy egy darab szarrol! Szerintem nem ezt érdemli mert amíg nem sérült meg ő volt a legjobb védőnk.. Mindenki írta itt a blogon hogy mekkora szerencsések vagyunk hogy ő itt van aztán most hogy képbe jött De Ligt aki mar most a dupláját akarja keresni első évében 19 évesen mint a csapat fele hirtelen mindenki zavarna Umtitit! Az hogy nem mutette magát.. Kinek a hibája? Van egy főnöke.. Oda kellett volna állni elé és választás elé állítani!

Robi71 2019.05.26. 08:08:15

@Bivi76: Muszáj adni nekik még egy évet, mivel annyi most a kiseperni való....hogy ez már nem férne bele.
Tudod ki várja meg azt, hogy Cou megtáltosodjon, ...Dembélé végre elkezdjen profi-sportoló életet élni (habár az izomzata úgy sem alkalmas ilyen terhelésre)....Arthur lefogyjon és végre végig tudjon játszani egy egész meccset....Umtiti hagyományos gyógykezelése eredményt hozzon....stb. Tudod ki várjon ezzel???....az akinek két anya van!!!
Tényleg....mikor látjátok be, hogy ezekkel csak lefele vezet az út????
Beszélsz nekem a "bohém, éjszakázó, bulizós egykori játékosaink"-ról. Hol van Cou, Dembi, Arthur vagy Malcom.....egy Dinho, Deco, Eto'o-tól??? Xavi vagy Iniesta még most is százszor jobb, mint Arthur vagy Coutinho.

Robi71 2019.05.26. 08:12:06

@marco100: Barto sportszakmai csődbe vitte a klubbot!!!....a befolyt rengeteg pénzt kidobta az ablakon, mivel ő is és az őt körbevevő "szakértő" gárda is alkalmatlan a játékosmegfigyelésre. Rossz döntések és kidobott százmilliók jellemzik ez a klubot az elmúlt években. Ennek csak ez lehetett az eredménye.

Bivi76 2019.05.26. 08:15:49

@Robi71: Én az öregfiúidat hasonlítanám az éjszakázókhoz. Légyszíves ne mindig Coutinhot, Dembelét, Malcomot emlegesd, mert unalmas már. Beszélj Rakiticsről, Busquetsről! A spanyolt miért nem említed soha? Ki Ő tulajdonképpen hogy rá egy kritikai észrevételed sincs? Mindenkiről megmondod a frankót,de róla csendben vagy.

ZalanBarcafan 2019.05.26. 08:19:01

@Bivi76: én is így vagyok, Robinak senki sem jó, felőle eladhatnánk az egész csapatot aztán lehetne egy kiesőjelölt csapat

marco100 2019.05.26. 08:19:19

@Robi71: ez igaz de ezen változtatni mar nem lehet viszont a jovon igen! Ha most mindenkit eladnak akit kell bőven lenne annyi pénz hogy fiatistsunk és sztárokat hozzunk! Eriksen pl simán elérhető lenne.. Thiago Alcantara apró pénzért visszahozhato lenne.. És ő meg Xaviektol tanult és jó is a srác! Lenne bőven mozdítható jó játékos de ki kell szórni a csapat felét sőt többet! Az oregfiukat is! Nem azért mert Raki szar! Hanem üzleti szempontot is nézni kell! Tavaly kellett volna eladni de már mindegy...iden ha nem adjuk akkor mínusz 50 milla! Ugyan ez a helyzet a többivel is! Egyedül Vidalt hagynam mert kierdemelte! Pique meg a legjobb védőnk jelenleg öt nem küldeném el és abban is biztos vsgyok hogy ő magától is félre fog állni ha eljon az ideje! Busi viszont.. Odaadnam Guardiolanak Saneert! Egyből bele is mennének!

Robi71 2019.05.26. 08:29:14

@Bivi76: Az öregfiúk itt voltak akkor is, amikor még a "bohém, éjszakázó, bulizós" fiuk is itt voltak. Együtt alkottak remek csapatot.
Ellenben Barto mostani "csúcsigazolásai"nem voltak, nincsenek és nem is lesznek soha azon a szinten ahol a te "bohém, éjszakázó, bulizós" srácaid...vagy az én öregfiúim. Így öregen, vakon és sántán is magasabb szintet képviselnek.

Robi71 2019.05.26. 08:39:48

@marco100: Öregfiúkért és besült igazolásokért nem lehet sok pénzt kérni. Jelenleg nincs mit eladni...de ha van is fillérek. Akik pedig segíteni tudnának...azok 70-80-90-100+ milliós kategóriát képviselnek. Ezért fog most dugába dőlni De Ligt és Griezmann leigazolása....egyszerűen nincs elég pénz mindkettőjükre.
Rakitic piacképesebb jelenleg, mint Umtiti, Cou, Dembi. Őt 50 millióért vinnék....a többiekért még ajánlat sincsen...nemhogy árról beszéljünk. Hát ezért kell eladni Ivan-t.

"ez igaz de ezen változtatni mar nem lehet viszont a jövőn igen! "....kivel változtatni a jövőn?...azzal aki a jelent elcseszte? Szerinted megértettek ezek bármit is abból amit eddig rosszul csináltak? Te még mindig rájuk bíznád a jövőt?

2019.05.26. 08:45:55

@Robi71: Jöhet ide bárki a támadó szekcióba addig amíg Rakitic -Busquets játszik mögötte felesleges .

marco100 2019.05.26. 08:46:28

@Robi71: egész nap itt vagy még sem olvastad az előző kommentjeimet... Barto lenne az első akinek mennie kellene! És ebből a keretből össze lehet rantani kb 300-400 millát

celestial 2019.05.26. 08:57:37

@Robi71: elmész te a picsába...Messimessimessi...ennek az egész lélektelen élvezhetetlen szarnak Messi is a része...vedd már ki a pöcsét a szádból és próbálj úgy gondolkozni...te agyatlan gerinctelen fasz...(tilthattok nyugodtan.....ahol egy ilyen ostoba faszt megtürtök nekem semmi keresnivalóm nincs)....

Robi71 2019.05.26. 09:07:31

@marco100: "300-400 milliót"?...kiből? Te is egy virtuális valóságban élsz.

SzaboJ2252 2019.05.26. 09:13:13

@Robi71: ja igazad van ha nem lenne messi akkor a csapat most zsinorban a 10bl címért játszhatna, ha messi nem lenne a csapat el sem jutott volna a bl ben a legjobb 16 közé sem +bajnokság - 30 gol sőt még több mert van 12 golpassza teljesen egyetértek veled nem coutinhot, rakiticet vagy busit kell eladni hanem messit

marco100 2019.05.26. 09:18:16

@Robi71: andre Gomes 30 milla cillessen 25, denis Suarez 15-20,rafinha 15-20, Suarez 50, Raki 50,Busi 50, Umtiti 50, Malcom 40,..mar ezzel is meg van és akkor még Cou Dembi... Ja és én eladnam Robertot is.. 50 milla! Ez a valóság! Csak tudni kell uzletelni!

Robi71 2019.05.26. 09:34:44

@marco100: Rakitic 50 (?), Malcom 40 (?), Gomes 30, Cillessen 25, Denis 0, Rafinha 0, Roberto 0, Umtiti 0 (eladhatatlan), Cou 0 (eladhatatlan), Dembi 0 (eladhatatlan), Busi 0 (Pep Sané árából a 23 éves Rodri-t venné meg)...ez a valóság. Ha nem hiszed, akkor csak figyeld az elkövetkező 3 hónapot.

ZalanBarcafan 2019.05.26. 09:36:46

@Robi71: szóval akkor adjunk el mindenkit, ez is egy jó felfogás

marco100 2019.05.26. 09:40:04

@Robi71: ne okoskodj.. Nem tudsz te semmit! Elég hülyeséget írsz egy nap alatt ne tetozd! Umtiti 0? Hülye vagy teljesen? Cou 0? Cou 70 millaert mint a cukrot ugy vinnék el! De erre mondtam tudni kell uzletelni... Ja és ott van az igazolási keret meg 80-100 milla mert minden évben van annyi! Alsó hangon össze hoznak 400 millát ha akarnak! Amúgy szeretsz magaddal szembe menni.... 30 asok a királyok neked de az értékük 0!...hogy lehet ez? Roberto 0? 50 ért simán elvinnek! Rafinha 15 ért simán elmegy és Denis is! Angliába ez nem pénz! Inkább te tényleg vonulj vissza magadnak!

ZalanBarcafan 2019.05.26. 09:41:09

@Bivi76: Robi legszívesebben eladná az egész csapatot, hogy mondhat ilyet, hogy Messi is menjen innen? Ő vitt fel minket a csúcsra, nem a fiatalokat kéne eladni, akiknek a lábában még van 9-10 év. Az idősebbeket mint pl Rakitic, Busquets, Suarez. Ezeket kéne lecserélni

Robi71 2019.05.26. 10:02:48

@marco100: beszéljünk az átigazolási szezon végén. A "szerintem vinnék" és az "elvitték" között nagy a különbség.

ZalanBarcafan 2019.05.26. 10:07:20

@Robi71: nem egyszer mondtad, hogy Messinek nem ez a megfelelő csapat

marco100 2019.05.26. 10:08:19

@Robi71: nem kell hogy beszéljünk mert eszük agaba sincs eladni azokat akiket felsoroltam! Busi Suarez itt fejezi be... Robertot nem adnak el! Raki is maradni fog szerintem mert Valverde szeretője..

Robi71 2019.05.26. 10:19:41

@ZalanBarcafan: Most már igen. Pep után neki is el kellett volna mennie. Most már mindegy...lassan 32 lesz. Csúcsgázsi, mindene megvan a családnak. Csak a gyomrának kell bírni, ami itt folyik. Még két évig, aztán várja Beckham Miami-ba....

Robi71 2019.05.26. 10:22:57

@marco100: Pontosan. És ehhez hozzáteheted a "örök sérült" Umtiti-t és Dembi-t vagy az akkora vesztességgel eladható Cou-t, amit nem vállal be Barto (70 milláért inkább megtartja). Mindenki marad....

Nagybarcelona 2019.05.26. 10:37:12

Az a legnagyobb problèma, hogy marad Valverde (csak nem) így bárki jöhet ide, az a tapasztalat, akkor sem biztos hogy. Ki tudja hozni magából a maximumot. Griezmann biztosan nem, a bal szèlen, de pl. Mbappe sem, akinek lendület kell, úgy járhat mint Dembele, ha labdát veszít párszor, akkor meg csere lesz, ès játszik helyette a 94% passzpontosságal Arthur. De Jong nem fogja tudni kiszorítani Rakiticet, aki maradni akar, ès Valverde kedvence, De Ligt sem kaphat túl sok lehetősèget, mert jobb lábas, (nálunk ez a mánia, máshol nem nèzik) Pique meg azèrt valljuk be most mèg jobb. Szóval amíg nem változik az edző, ne várjunk semmit. Főleg ha lenne egy egèszsèges Mbappènk ès Dembelènk, de a taktikai zsenink Roberto játszatná 442-ben mert szerinte ez taktikai csúcs húzás, közben ezzel buktunk 2 BL-t meg egy kupát.

Nagybarcelona 2019.05.26. 10:40:03

@Robi71: ezèrt kellene cserère játszani, úgy nem akkora a bukás. Dybala-Coutinho, Sanè-Coutinho, Sancho-Coutinho, Eriksen-Coutinho, Fèl csapat-Mbappe, Bárki-Coutinho

udawa 2019.05.26. 10:40:28

@Robi71: Ennyi téves/vélt/kitalált/buta információt, amit te nap mint nap ide beírsz az életben senki nem produkált! Annyira okosnak, jól értesültnek tartod magad, pedig...
Belinkelsz minden olyan nyilatkozatot, cikket, ami a te igaznak gondolt véleményednek megfelel, az összes többit figyelmen kívül hagyod!
Megfogadtam, hogy nem fogok beírni semmit, mert nem leszek én a jól értesült információs csatorna, de csak a te kedvedért, hogy egy ici-picit tisztán láss, legfőképp a vezetésről és az elnökről: jól hangzik, hogy beírod állandóan, hogy Barto igazolásai, Barto bábjai, az ő játékai, csak éppen ez NEM IGAZ! Szögezzük le, nem vagyok a feltétlen híve, több hibája is van, de pl. az igazolási bakik nem igazán, mert nem ő találja ki őket! (Azt ellenben jól sejtetted meg, hogy ő ösztönözte arra a sportért felelősöket, hogy sztár(oka)t hozzanak, kerül, amibe kerül! Nem teljesen jött be, ezt látjuk! Három (+1) ember volt, akit ő akart és ajánlgatott: a választás idején Pogba, tavaly Grizi (mostmár nem, ellentétben azzal, amit beleálmodtál, hogy ezzel akarja menteni az amúgy menthetetlent, na ő a +1), valamint de Jong és most de Ligt! A sokak által legnagyobb nyereségnek tartott Abidal (és Jose Segura Rius) szinte szabad kezet kapott, innen az egyre több francia és leendő francia a csapatban! Ő speciel nem erőltetné a hollandot, van "jobb" ötlete!
Néhány szóban a hibái: Első és legfontosabb, hogy nem labdarúgás szakértő! Mondhatnám csúnyábban, méghozzá, hogy buta hozzá! Igazából soha nem akart lenni/ lett volna elnök, ha nincs a Rosell-story! Majd elhitették vele, hogy neki való feladat, elindult, nyert, és bárhogy látjuk mi innen, a culék jelentősebb hányada a mai napig sikeresnek ítélik a munkásságát, lásd pl. a bizalmatlansági indítvány elhasalása!
Nem neki vannak bábjai, ő a báb...
@Bivi76: Sokszor bosszankodom, miközben olvasom némelyik írásod, de ebben nagyon jó helyen kapiskálsz (vagy kapizsgálsz): "Én úgy gondolom, és most lehet drasztikusan fogalmazok, de meglátásom szerint a baráti társaság "rabul ejtette" a klubot. Amíg ezeket nem söprik ki, nem lesz változás. Akkora hatással vannak az FC Barcelonára, hogy szinte nem lehet döntést hozni nélkülük,a beleegyezésük nélkül. Rátelepedtek a klubra, és a címer mögé bújva döntenek edzőről, csapattársról, leigazolni kívánt játékosokról."
A játékosok Valverdét szeretnék, Barto pedig emiatt meg van győződve róla, hogy neki kell maradnia! Ernesto lemondani készült, de KÖZÖSEN meggyőzték, hogy ne, hisz minden jó! Na most, hogy a kupát is buktuk, talán újra értékelnek mindannyian! Én bírom Valverdét alapból, de nem működik ez a kapcsolat tökéletesen...
Bocs a terjedelemért!

Robi71 2019.05.26. 10:45:55

@Nagybarcelona: "Fèl csapat-Mbappe, Bárki-Coutinho"...az jó. :)
Csakhogy a csere azt jelenti, hogy két nagyon hasonló értékű, mindkét klub által preferált játékosok cserélnek.
"Dybala-Coutinho, Sanè-Coutinho, Sancho-Coutinho, Eriksen-Coutinho"....szerinted mit szól ehhez a Juve, a City, a BVB vagy a Spurs? Ők kérnek Cou-ból?

udawa 2019.05.26. 10:46:23

@udawa: Bocs Robi, csak hogy örülj te is, megfeledkeztem Cou-ról, aki Messi után a kedvencem, noha csapni való ahogy nálunk szerepel! Ő is az elnök és a felső vezetés vágyálma volt! Na hajrá, mehet a szidás!

udawa 2019.05.26. 10:48:40

@udawa: Még egy: Salah-t valóban elbaszták (nekem mondjuk nem hiányzott), de semmivel sem tűnt nagyobb igazolásnak, mint Coutinho, sőt...

Robi71 2019.05.26. 10:56:30

@udawa: "Nem neki vannak bábjai, ő a báb"??? ...kinek a bábja? A Pápá-é? ...a spanyol királyé? ...erre kíváncsi vagyok.
"Barto igazolásai, Barto bábjai, az ő játékai, csak éppen ez NEM IGAZ!"....kié bameg?...kié az utolsó szó?....kié az utolsó aláírás?
Ki a hibás, ha éppen hozzánemértőkkel rakta tele a vezetőséget, a szakmai stábot?
Te tudod hogy indul ez elnökjelölt a választásokon?...úgy hogy benyújt egy pályázatot, amiben bőven kifejti a jövővel kapcsolatos elképzeléseit (bemutatja a lehetséges stábtagokat!!!, pénzügyi, szakmai, saját nevelési, átigazolási stratégiáját, stb). Ha meggyőző, akkor nyer...ha nem, akkor bukik.
Akkor felteszem a kérdést mégegyszer....ki felel mindezért egy klubban, ha nem az elnök???

Nagybarcelona 2019.05.26. 11:01:09

@Robi71: a mèdiának nem kell hinni. Most azt írják, Sanèt 190-èrt adnák, fogadjunk, sajnos Bayern lesz az 60-80-èrt. Lefogadom H. Coutinhot elcserèlnèk Pogbára (elegük van belőle). Pl. Eriksen jött volna ide, egy èves szerződèse van, azonnal bele mennènek a cserèbe (Alexis-Mkyhtarjan csere). Az a problèmám, hogy a játèkosokat szidjátok, èrtsètek már meg, H. Nem ők a hibásak(csak) jó keretünk van, de az edző semmit nem tud kihozni belőle. A játèkosaink a megfelelő csapatokban sztárok lennènek (Coutinho a Liverpoolban), felhozhatnám Deulofeu, Alcacer, Gomes, Digne esetèt. Rafinha, D. Suarez (mondtam H. Hasznosabb mint Coutinho, kiröhögtetek), Malcom, Dembele, Coutinho, de írhatnèk bárkit (Rakitic is sokkal jobb ennèl), sokkal jobb teljesítmènyt nyújtana máshol. Cèlirányosan meg kellene tervezni az eladásokat/vèteleket (D. Suarez is befürdött az Arsenallal, várható volt, neki pl. Egy Sevilla való). Keresni kell egy jó edzőt, (nem biztos hogy. Setien pl. Jó lenne, átesnènk a ló túloldalára), ès módszeresen kell váltani a játèkosokat, mindenki nem mehet.

Nagybarcelona 2019.05.26. 11:18:02

@Robi71: arra lennèk kíváncsi, ezek után szerinted Valverde ide való edző? Tudom H. Szerinted Cou ès Dembele sz.r de Suarez, Busquets, Rakitic is ennyit tud? Vagy az edző, ès a rendszere rossz?

Nagybarcelona 2019.05.26. 11:18:02

@Robi71: arra lennèk kíváncsi, ezek után szerinted Valverde ide való edző? Tudom H. Szerinted Cou ès Dembele sz.r de Suarez, Busquets, Rakitic is ennyit tud? Vagy az edző, ès a rendszere rossz?

2019.05.26. 11:41:22

Egyre többet gondolkodok azon hogy vagy nem írok, vagy nem olvasom a hozzászólásokat. Ami itt megy pár embertől sokszor az elképesztő. Gyerekes...
Ha Messi nem lenne "minden jobb" lenne kijelentésre csak ennyi a reakcióm: A drog rossz!
Fel se fogom hogy gondolhatja ezt bárki komolyan

H.Stoichkov 2019.05.26. 11:52:56

@Robi71: Messi költözzön el... csődbe vitte a klubbot varto. Ember keress másik csapatot, olyan vagy, mint egy divatszurkoló ...

udawa 2019.05.26. 13:27:38

@Robi71: Te értelmezel is néha???
Az első kérdésedre a válasz: "hozzánemértőkkel rakta tele a vezetőséget, a szakmai stábot", és a Bivi-féle eszmefuttatás! Hát az övék! Amit mondanak, azt követi, arról írtam, hogy állításoddal ellentétben nem ő igazol, mégha a leigazolandók szerződését ő is írja alá! A kettő nem értem miért nem fér meg egymás mellett?!
Amúgy most nyugodtak lehetünk már, hisz Abidal itt van, vagy nem??? Mindenki azt szajkózza, hogy az érkezésével valamennyire sínen vagyunk... Ja, pont mint József Attila...
"Ha meggyőző, akkor nyer...ha nem, akkor bukik." Így van, ezek szerint meggyőző volt ugye??? Senki nem fog könnyeket hullajtani érte, amikor megy, de még most sem népszerűtlen, bármennyire is fáj ez itt a legtöbb embernek! Vagy itt hülyék a szurkolók, vagy a culék azok, más nem lehet!
Ennek az egyébként remek gazdasági szakembernek nem kellene az elnöki székben ülnie pontosan a szakmai hiányosságai miatt, de ott van! Aláírja azt, amit az elvileg szakemberek jónak gondolnak! Abidalról sokáig azt mondtátok, hogy ezzel a vezetőséggel soha nem fog egy hajóban evezni, mert nem tud velük azonosulni... Mi történt??? Mégis jók? Jó a fizu? Sikeres a megkezdett út? Ő is szakmai analfabéta?

Mihail84 2019.05.26. 18:28:02

@marco100: Nézd meg cou utolsó 30 lövését és hogy abból hány ment kapura vagy kapu közelébe... Utánna vond le a következtetést. Amit én láttam tőle vagy úgy eltörte a labdát hogy az oldalvonalon gurult ki vagy akkorát rúgott bele hogy a stadionból kirepűlt. Ja tényleg volt pár olyan is amit középre gyengén a kapus ölébe lött... Ha lövésnek lehet ezt nevezni.....

marco100 2019.05.26. 18:49:42

@Mihail84: aha láttam azt is meg láttam előtte is..
süti beállítások módosítása