A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Beckham Suárezt csábítja

2019. június 04. - Berbatov

Xavi Campos a Catalunya Radio Club de la Mitjanit nevezetű műsorában kifejtette, hogy a korábbi angol válogatott labdarúgó, jelenleg többek között a futball bizniszben is tevékenykedő David Beckham az USA-ba csábítaná Luis Suárezt. 

Az Inter Miami 2020-ban debütál az észak-amerikai labdarúgó-bajnokságban (MLS), és Beckham vonzó nevekkel szeretné elstartoltatni a projektjét, ennek következtében az egyik kiszemeltje az FC Barcelona támadója, Luis Suárez. Az uruguayinak négy évre szóló, kedvező anyagi feltételeket garantáló kontraktust ajánlottak, amely az utolsó jelentős állomás lehetne Suárez pályafutásában. 

A csatárt 2021-ig köti szerződés a katalán csapathoz, januárban a 33. születésnapját ünneplő játékos egyelőre a közeljövő eseményeire, a Copa Americára és a Barcával a következő szezonra fókuszál. Emiatt Beckham ajánlatát csupán a következő hónapokban mérlegeli, és esetleg fogadhatja el Suárez.  

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3414877746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stones 2019.06.04. 11:29:30

Hallgass Luis Beckhamre!

Robi71 2019.06.04. 11:34:20

Suarez-nek még van tennivalója magas szinten (még legalább egy évet).
Beckham még várhat. Amúgy is csak jövő nyáron indul a projektje. Akkor majd CR is vevő lehet egy ilyen opcióra....sőt 2 év múlva lehet Messi is.

Bivi76 2019.06.04. 11:43:14

@Robi71: A Citybe nem De Jongnak kellene menni, hanem a gyerekeknek. Az összesnek, kivétel nélkül.

Robi71 2019.06.04. 11:58:17

@Bivi76: 22 évesen őket is vitte volna, hidd el....mint a cukrot. Némelyiket még most is. :)

Bivi76 2019.06.04. 12:01:49

@Robi71: Vigye! Tapsolnák örömömben.

Robi71 2019.06.04. 12:02:05

A "Soccerlink" szerint már megvan Grizi szerződése fizetéssel együtt. :)
4 éves szerződés, induló fizetés évi 17 millió, ami nőni fog évről-évre 1 millióval. Efelett betettek neki egy (BL győzelmi) 2 milliós bónuszt is. :)

Robi71 2019.06.04. 12:03:21

@Bivi76: Itt most az ex-tréner Van Gaal véleményéről volt szó....maradjunk annál. :)
Biztos ő is rosszat akar a klubnak, mint Pep. :)))

Berbatov 2019.06.04. 12:19:29

A második West Ham ajánlatot (22.5 milla) is elutasította a Barca Gomesért, 30 felett kérünk...

Robi71 2019.06.04. 12:26:24

@Berbatov: Hamarosan jönni fog az Everton-tól vagy a Spurs-től.

Robi71 2019.06.04. 12:31:38

Lopetegui a Sevilla új edzője. Hivatalos...

Spacedyevest 2019.06.04. 12:39:13

Nem lenne rossz opció Lajosnak. De biztos, hogy addig húzza a Barcában, ameddig csak lehet, Ők is nagyon szeretnek ott élni, ha nem muszáj menni, marad a komfortzónában. Elreklamálgat még 1-2 évig.

Robi71 2019.06.04. 12:42:01

A jelenállás szerint a B csapatból távozni fog Miranda (Betis?) és O. Busquets (Villareal?)...visszavásárlási opcióval, akiknek konkrét ajánlatuk van...és Wague csatlakozik a felnőtt kerethez, ahol hamarosan eldől a sorsa, marad vagy ő is megy. Egyelőre ennyi...

Bivi76 2019.06.04. 12:52:16

@Robi71: Mind a két spanyol mehet. A balhátvéd gyerek nagyon gyenge, nem tudom hogy nyerte meg a háziversenyt Cucurellával szemben. A másiknak a neve sem jó!

2019.06.04. 13:08:28

@Robi71: azért nem kellene mindenkinek távoznia, néhány embert az első csapathoz is fel kell hozni(3-4 fő)

Robi71 2019.06.04. 13:19:10

@Pál Bence: Szerintem egyedül Wague kerül fel a felnőttcsapatba....és marad annak a függvényében, hogy Semedo marad vagy távozik. Mást felhoznivalót nem látok...
Amennyit játszanának ha feljönnének végleg....kb annyit játszanak, ha időnkét felhozzuk őket kiegészíteni az éppen hiányzókat vagy sörmeccseken fellépni. Jobb nekik az állandó játéklehetőség a B-ben.

2019.06.04. 13:29:23

@Robi71: Ez mindig elmondható lesz. Ennyi erővel ne is hozunk fel soha senkit. Valverdenek az a feladata hogy megfelelő (sok más mellett) mennyiségű játékpercet biztosítson nekik. A keretet ki kell takarítani és nem lesz probléma ebből.

Berbatov 2019.06.04. 13:36:44

Luka Jovic hivatalosan a Real Madrid játékosa. Szerintem remek igazolás, nagyon tetszett a stílusa és a játéka. Meglátjuk mit alkot Spanyolországban.

Berbatov 2019.06.04. 13:38:30

@Berbatov: 60+5 millió a vételár a Marca szerint, még nem is drága.

Bivi76 2019.06.04. 13:46:42

@Berbatov: Ferland Mendy (fiatal francia balbekk) is hamarosan 55 millió euróért érkezik a fővárosiakhoz. Nálunk volt sokáig jelölt, és a hozzáértő vezetőink megállapították a két BL meccsen ellenünk, hogy nem jelentene erősítést nálunk. Brutál felépítésű, gyors, technikás, eszméletlen nagy súlypontemelkedéssel rendelkezik. Az a gond, hogy arra fogták, de az az igazság, hogy csórók vagyunk mint a templom egere. Elmegy a pénz a jófiúkra, a kisiskolásokra. Még két év, aztán elmegy a banda remélem, és lehet normális embereket igazolni, mert bérek szabadulnak fel. Óriási harc lesz a következő évben a bajnoki címért. Téved, aki azt hiszi hogy simán hozzuk. A Real Madridnál kinyílik a pénzcsap.

2019.06.04. 13:49:49

@Bivi76: simán hozzuk? Egy lyukas garast sem tennék rá hogy címvédés lesz

Raven1975 2019.06.04. 14:00:23

Marc Cucurella: "A Barça a világ legjobb csapata, de fiatal játékos vagyok és szeretnék rendszeresen játszani."

2019.06.04. 14:03:47

@Bivi76: persze nevekből nem lesz egyből csapat, ha egy újabb gyenge kezdés is lesz a Realtól de idővel össze állnak akkor ők hozzák simán a szezont. Messi se tog tudni mindig minden meccset megnyerni. De Jong mellett de Ligtre és még legalább 2 játékosra szükség lenne. Egyik nálam simán Sane lenne, másik meg egy top támadó, nem gondoltam volna hogy ezt valaha leírom de más nem igazán jöhet szóba így Griezmann

julio alberto 2019.06.04. 14:28:53

Lehet hogy Beckham menti meg Barcelonát?Luis Suarez mehet isten hírével,esetleg még Busquets is csak úgy ráadásként.Úgy tetszik neki az MLS.Persze nincs olyan szerencsénk,túl szép is lenne,Ernesto és Messi garancia a folytatásra.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 14:39:39

@Bivi76: Nem erről van most szo szerintem, Mendy nem jött volna 55 millióért padozni hozzánk.. a Realnál Marcelo helyett kerestek valakit a kezdőbe.. Alba kiváló formában van, szinte potolhatatlan, az más kérdés hogy valószínűleg akkor sem tudná őt sem kiszorítani senki a kezdőből ha evek óta rosszul játszana (mint Busquets és Rakitic)..

Sotojo 2019.06.04. 14:52:20

A német élvonalbeli Eintracht Frankfurt hivatalos honlapján jelentette be, hogy Luka Jovics a Real Madridhoz szerződött. A szerb támadó hat évre írt alá a spanyol csapathoz.
Luka Jovics remek idényt futott, 48 tétmérkőzésen 27 gólt és hét gólpasszt jegyzett az Eintracht színeiben. Ősszel a Fortuna Düsseldorf ellen mesterötöst jegyzett – mindezzel pedig több európai élcsapat figyelmét is felkeltette. Az Eintracht Frankfurt áprilisban jelentette be, hogy élt opciós jogával, és kölcsön után végleg megszerezte a Benficától a szerb támadót (a hírek szerint 7 millió euróért), aki 2023 nyaráig írt alá.

A találgatások a jövőjével kapcsolatban azonban nem hagytak alá, a Bayern München, a Real Madrid és a Barcelona érdeklődéséről is lehetett hallani. Végül a spanyol fővárosi csapat lett a befutó: Jovics hat évre aláírt a Realhoz. A vételárat nem hozták nyilvánosságra, a Marca szerint 60 millió euróban állapodtak meg a felek – a Frankfurt így 53 milliós haszonnal értékesítette 21 éves csatárát.

„Szakmailag nagy veszteség számunkra Luka távozása. A robbanékonysága és gólerőssége Európa-szerte ismertté tette, az elmúlt két évben nem csak a góljaival profitáltunk. Ugyanakkor egyértelmű volt számunkra, hogy egy pénzügyi fájdalomküszöböt át kell lépnünk. A Frankfurtnak ez egy jó és nagyon fontos transzfer. Sok sikert kívánunk Lukának a jövőben. Minden adottsága megvan hozzá, hogy nagyszerű karriert fusson be” – mondta Fredi Bobic, az Eintracht sportigazgatója

Robi71 2019.06.04. 15:19:24

Mendy 55 millió, Jovic 60 millió. Legyen.
Ameddig nem jelentik be Hazard-ot, addig nincs mitől tartani.

Spacedyevest 2019.06.04. 15:25:38

Ezek szerint lehet 100 M alatt is igazolni.

2019.06.04. 15:32:41

@Spacedyevest: Barto hülye hozzá csak

Robi71 2019.06.04. 15:34:18

@Spacedyevest: :) Ezek is magas árak, de azért közelebb a valósághoz.

Robi71 2019.06.04. 15:45:20

Vinicius (60), Rodrygo (45), Militao (50), Jovic (60), Mendy (55).
270 millió. :)

2019.06.04. 15:49:59

@Sotojo: Jovic ha tényleg 60 akkor nagyon jó igazolás. Ha nem válik be ennyiért simán eladják egy angol csapatnak jövőre, mondván hogy már bizonyított csak a reál túl nagy volt neki. Ha beválik akkor meg 10 évre megoldva a középcsatáruk a mai árak mellett potom összegért. (és 10 misit keres csak ha minden igaz)

2019.06.04. 15:51:56

@Robi71: Tehát közel annyik mind Dembi+Coutinho.

GoalGero 2019.06.04. 15:52:07

@Robi71: Az igazság az hogy a változott a helyzet.Mi szórjuk eszetlenül a penzt,míg ők okosan csendben.Nekem nagyon nem szimpatikus

kritizator 2019.06.04. 15:52:28

@Robi71: meg van vissza 230 millio

Robi71 2019.06.04. 15:56:08

@mark666: @GoalGero: @kritizator: Ezért dobtam be ezt a számot, kíváncsi voltam a reakciókra...hogy ki mit gondol erről. :)

Robi71 2019.06.04. 15:58:13

@kritizator: Hazard egy kicsit nagyobb falat lesz. A Chelsea már visszadobott egy 120 milliós ajánlatot.

Red Cule 2019.06.04. 15:59:10

@Berbatov: Sajnos. Nekünk Eto'o és Ibrahimović óta nincs igazi csatárunk. Villa jó volt (kivéve a végén), de Suareznél Alexis is sokkal jobb.

tyvis 2019.06.04. 16:18:06

Egy kis érdekesség. A Barcelona hivatalos youtube csatornáján megjelent egy video az új mez fotozásárol. Coutinho is részt vett a fotozáson Arthur, Lenglet és Puig mellett. Általában ezekkel az emberekkel számolnak a kovetkező idényben is.

2019.06.04. 16:38:51

@tyvis: De az 56kg-os Puigal a női csapatban ugye ? :D

Na komolyra véve. Az a gyerek lehet hogy nagyon tehetséges de a 90kgos védők közé beengedni őt kb instant kórház. Oks hogy perceket kéne adni, de most ha 20 percre is áll be, azalatt is felrughatják 1x.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 16:43:32

Nagyszerű, Jovictól is megmentettek minket a Blancok :) én sokakkal ellentétben nem tartom őt egy vilagklasszisnak, egy szezonja volt a Frankfurtba.. pár meccsét láttam, de nem nyűgözött le.. lehet hogy ő lesz a következő Suarez, topcenter, de most még én tavolinak érzem.. ellenben Griezmann világklasszis, és ezzel újabb egy lépéssel közelebb került a Barcához :) hiszen mi másért mondott volna le a Barca Jovicról, ha 65 millióért megszerezhető lett volna, ha nem azért mert már van egy mégjobb jelölt?

sunt 2019.06.04. 17:01:01

Leigazoltuk télen De Jongot, Todibot, Waguet - a hármat 100 alatt. Remek! Az utóbbi hetekben meg hülyeség hülyeség hátán. Most már akármit csinálnak, mindent hülyeségnek fognak tartani a szurkolótáborban. Csőd.

Nagybarcelona 2019.06.04. 17:05:29

@DISTANTxTHUNDER: jó, remèlem èn is, H. Befürödnek minden igazolásukkal, csak az a baj, mi meg Rodrigokat, meg Stuanikat akarunk igazolni. Ők meg leigazolták Jovicsot, Mendy meg orvosin van náluk. Valverde meg majd megigènyli Inigot, Stuanit, Herrarat. Náluk úgy látszik van egy elkèpzelès a fiatal igazolásokkal, remèlem nem jön be nekik, de már elköltötték 200 milliót (Robi: nekik is sportfogadás) Militao:50, Mendy: 55, Jovic: 60, Rodrygo:40. Èn jobban örülnèk ennyi pènzből Griezmannak ès De Ligtnek. A minősèg fontosabb mint a mennyisèg, erre rájöhetett a vezetősèg. Most nagyon bele kellene húznunk, ès beáldozni pár játèkost, akikèrt idèn mèg jó pènzt kaphatunk.

Robi71 2019.06.04. 17:09:10

@Red Cule: Ezek mind jobbak, mint Suarez? Hű, de hamar elmúlik a világ dicsősége!....nemrég még a világ legjobb centere volt, most már Sanchez is jobb nála? Hamar felejtenek az emberek. :)

sunt 2019.06.04. 17:12:57

Leesne az állam a csodálkozástól, hogy látva, mi folyik itt, De Ligt a Barcat választaná. Őt nagy fogásnak tartanám, de belátnám, hogy nem értem a folyamatokat, ezért beszűntetném a kommentálást.

Robi71 2019.06.04. 17:13:23

@Nagybarcelona: Az 50 milliós igazolás "sportfogadás".....de a 100+ milliós már nem. :)

Robi71 2019.06.04. 17:16:54

@DISTANTxTHUNDER: Jovic a Real-t választotta, ez már ez elejétől így volt. Egy pillanatig sem volt szó a Barca-ról.

Robi71 2019.06.04. 17:19:40

@DISTANTxTHUNDER: Grizi jobban kell, mint De Ligt. Jó lenne a távol jövővel is foglalkozni....de most fontosabb a közeljövő. Ha ül, Barto "sportfogadása", akkor most nem kellene Grizi, de így most más a helyzet.

Nagybarcelona 2019.06.04. 17:21:33

@Robi71: okè, de Rodrygo ès Vinicius annyiba került majdnem mint Dembele, szerintem Dembele jobb játèkos, mint a 2 együtt, de az idő eldönti. Leigazolják Mendyt, mikor azon a poszton van Marcelo, Reguillon+ a 40 milliós Hernandez. Elhozták Militaot, aki azt sem tudom H. Került náluk szóba... Jovic egy szezonos, de van benne lehetősèg. Ha hozzá vesszük Hazard árát (vele jól jártak, de kíváncsi leszek H. Fog teljesíteni Spanyolországban, mert a másik PL sztár Coutinho csúnyán befürdött, itt teknikásabbak a hátvèdek). Hazard árával 330 milliónál járnak.

Bcn 2019.06.04. 17:25:05

Jajj dévid ne vidd el a Fatsot, hát ki fog így 31 lehetőséget elkúrni egy szezonban?

Kertai Dávid 2019.06.04. 17:32:30

hát ha a real Mendyt elhozza 50ért akkor gratulálok nekik :D engem nagyon nem fogott meg a srác, kb a két belső védőt leszámítva mindenki jobban játszott nála, ráadásul engem kifejezetten idegesített ahogy dobálta magát folyamatosan miután leszerelték... a real sokkal jobban járna Reguilonnal, mellé meg nem tudom minek 50 milliós csere, de ez már az ő bajuk

Nagybarcelona 2019.06.04. 17:34:51

@Robi71: èn nem èrtem miről írsz, nemhogy Griezmann, De Ligt, de mèg 1 100 milliós játèkos is belefèrne az eladásokkak. Már írtam, a Real 200 milliönál tart, ès nem adott el senkit. Fogadd már el, H. De Jong Paulinho ès Alcacer árából èrkezett, ès Coutinhot holnap elvinnèk 80 millióèrt. Ha a Realnak van 200 milliója, nekünk is van 100, de ez minden èvben rendelkezèsre áll. + Malcom, Rafinha, Denis, Gomes, Cilessen, Coutinho, Rakitic?, Umtiti? Ez nagyon-nagyon Alap hangon 200 millió. Rá kellene jönnie a vezetősègnek, H. Be kell idèn áldozni játèkosokat. Pl. Rakiticet ès Umtitit.

Kertai Dávid 2019.06.04. 17:36:57

@Bcn: és ennek a videónak mi értelme? felét ő baszta el, másik felét meg a kapus védte ki, a legtöbb nem is ziccer...

Nagybarcelona 2019.06.04. 17:41:54

Azt a 100 milliót egy közèppályásra költenèm, mert az a leggyengèbb pontunk. Suarez mèg 1-2 èvre jó lesz. (Dembele, Griezmann, Suarez, Messi) Filipe Luis meg cserènek tökèletes, Vidal ès Paulinho is jó igazolás volt.

Nagybarcelona 2019.06.04. 17:49:31

Azèrt ezzel a kerettel hátha Valverde is tudna mit kezdeni:
Alba(Luis)-Pique(Todibo)-De Ligt(Lenglet)-Semedo(Roberto)
Busquets(Rodri?)-De Jong (Arthur)-Vidal(Alena, Puig), Griezmann-Suarez-Messi + (Dembele)

Ha Rodri ára 70, mèg Grimaldo is belefèrne...

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 18:00:37

@Nagybarcelona: Hazard sem fogja azt a szintet hozni első szezonjában amit a Chelseaben, ebben biztos vagyok :) Vinicius pedig pont annyival mutatott kevesebbet első szezonjában Dembelénel amennyivel kevesebbe került.. a Real talán legnagyobb sztárja lehet, de benne is ugyanazok a kérdőjelek vannak mint Dembelében: be tud-e érni valaha?

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 18:03:02

@Robi71: Szerintem is, ha választani kellene (bar ez tipikusan a melyik ujjamat adjam oda dilemma) akkor én is Griezmannt választanám.. 5 évig meg siman top kategiás játékos

Púhol 2019.06.04. 18:06:19

twitter.com/FCBarcelona/status/1135879545171730432?s=09
Aki figyelmes volt 0:25nel megfigyelheto dembele lába. Lehet h én képzelem bele de ha jövőre is szeretnénk itt tartani valszeg nem vágták volna ki a mez reklám videojabol. Lehet megyünk tényleg a neymar griezmann duora egyszerre. Legalábbis az durca lenne ha dembelet meg rakiticet plusz pénzt adnák érte mert coutinho szerepel benne ugyh ő tuti marad.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 18:07:23

Lehet hogy holnap bárki vinné Coutinhot 80 millióért, csak a Barca nem ennyiért adja (ha adja egyáltalán).. Rakiticet mennyiért vinnék? Mert az Inter kölcsön+30 milliós opciojáról már tudok :)

Nagybarcelona 2019.06.04. 18:29:39

@DISTANTxTHUNDER: remènytelen dolog győzködni tèged Coutinhoval kapcsolatban, mert gyermeki rajongással tekintesz rá. Összehasonlítod a statisztikáját kp-sokèval, mikor szèlsőt játszott. Tőlem megtarthatjuk Coutinhot Dembele helyett, de az rosszabb döntès lesz, mint az idehozatala volt.

Nagybarcelona 2019.06.04. 18:32:20

Az lenne mèg szèp dolog, Coutinhot megtartani, ès visszahozni Neymart a nemierőszakost.

Nagybarcelona 2019.06.04. 18:47:52

Nagyon remèlem, hogy ezek a Neymaros hírek csak álhírek. Kèt szezon alatt játszott 37 meccset a bajnokságban, okè rúgta a gólokat, csak az nem mèrvadó. Francia bajnokságban: Mbappe 33, Cavani 35, Ibra 37 (kb. Ha nem változtatnak, minden èvben PSG játèkos fogja nyerni az aranycipőt) meg mindenkit felpróbált a nemzet Barbijával együtt, verekszik, erőszakol?, pont egy ilyen játèkosra van mèg szüksègünk. 2 tavasszal nem játszott, mert sèrült volt, vagy csak bulibulihátán. Ha nem viszik börtönbe elviszi a kankó :) Bírtam őt mint Barca játèkost, de mióta elment (nem túl szèpen) teljesen lecsúszott.

Nagybarcelona 2019.06.04. 18:53:24

@Robi71: most olvastam, H. Neymar távoztakor 200 milliót ajánlottunk Hazardèrt, de ő nem akart jönni.

Nagybarcelona 2019.06.04. 19:08:24

Ezt a hírt követően, valamint Segura nyilatkozatát alapul vève, H. Coutinhot a kp-ra igazolták, Ini utódjának csak èppen az edzőnk nem ott játszatta, Dembelèt meg elismerten sèrülten játszatta, ebből az jön le igaz, H. Bartomeu sportfogadást kötött 300 millióèrt? Nekem inkább az jött le, h. Hazard nem jött, leigazolták az èvek óta figyelt Dembelèt (ki lett volna mèg lehetősèg? Sane, Sterling Cityben, Salah már a Liverpoolban)+ Coutinhot Neymar árából 2 tehetsèges játèkost, csak az edzőnk egy fogalmatlan balf.sz, aki miatt bukunk vagy 100 milliót. Az elnökünk legnagyobb hibája az, H. Tavaly nem zavarta el a fenèbe a csúfos BL kiesès ès a veretlen bajnoki cím elmulasztása után. Rendben H. A Barca egy nagy család, de azèrt vannak határok.

julio alberto 2019.06.04. 19:08:43

@Robi71: Nem hiszem hogy a dagadt holland hozzánk szerződne,nincs rá szükség.Menjen csak a Citybe,óda való...Viszont Moreno ma ki lett rúgva,Alba mögé?

Robi71 2019.06.04. 19:09:51

@Nagybarcelona: Hazard, Griezmann, Mbappé....senki sem akart jönni Neymar megüresedett helyére? Kár ilyesmivel ringatózni. :) Barto választása Dembélé volt és kész. Ahogy Cou is Iniesta helyére.
Cou árát még megértem, egy hosszas licit eredménye volt (ki kellett volna szállni belőle időben), de a Dembi ára hogyan jött ki örök talány marad számomra. A legszemtelenebb Dortmund sem két ennyit (Auba-t 65 millióért adták el, aki...).
Dembélé és Cou messze a világ legdrágább játékosai ár/érték arányban. az idő ezt sajnos be is bizonyította. Mellettük NJR és Mbappé olcsó Miskák voltak :(

Robi71 2019.06.04. 19:12:46

@julio alberto: Én remélem is, hogy De Ligt nem oda igazol. Éppen elég erős a Pool így is. Hadd maradjon legalább egy gyenge pontjuk Matip személyében. :)
Moreno-t már nem emlékszem mikor láttam utoljára játszani. :)
Ingyen jöhet.

Robi71 2019.06.04. 19:25:59

@Nagybarcelona: Cou másfél éve nem mutat semmit...bárhol, bárkivel játszik. Dembélé a két szezonból több, mint egyet sérült volt....és azon a kevés meccsen, amikor a pályán volt, jó ha 5 meccse említésre méltó.
És mindez Valverde hibájából??? Ilyen hogy mondhat egy épelméjű Barca szurkoló? Gondolom az ilyen 3-4-5 hasonló szezon után is ezt mondaná...mindig megtalálná az éppen aktuális bűnöst. Miért annyira nehéz elfogadni, hogy melléfogtunk?...nem kicsit, nagyot!
Barto 300 milliós sportfogadását meg kell tolnia egy 120 millióssal (Grizi)....előbb-utóbb csak összejön neki is, nem?
Én is gondolkodtam azon, hogy megveszem az összes lottó 5-ös szelvényt és akkor tuti én nyerek a végén. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 19:26:52

@Robi71: Te minek örülsz hogy a Pool es a City is lenyulná a Barca kiszemeltjét? "Nagy Barca szurkoló" :))

Nagybarcelona 2019.06.04. 19:29:06

@Robi71: Hazardot most írtam, Griezmann tavaly nemet mondott, Mbappe meg Real, Zidane ès Cr7 rajongó. Nem akarom minden áron vèdeni a vezetősèget, de te mindenèrt őket hibáztatod, mikor èn emlèkszem a Laporta előtti időkre is. Azèrt milliárdos az èvi bevètelünk, ès ahogy írtam az eladásokkal elkölthetnènk idèn vagy 300 milliót. Nem akkora nagy azèrt a baj. Itt a legnagyobb problèma az edzőnkel van, amit nem akarsz belátni. Te minden új játèkost kritizálsz, (már írtam, èn láttam a 22 èves Xavit ès Iniestát is, ès nem voltak olyanok, mint 26 èves korukra) meg sem fordul a fejedben, H. nem azzal a kb 20? Igazolással van baj, hanem az edzőinkkel? Legalább Enrique BL-t nyert, bár akkor mèg volt Ini ès Xavi. Most is azt mondom H. Coutinho szezonját Denis is lehozta volna. De! Ha a közèppályán szerepelt volna,Dembele mögött, rúgtunk volna 20-30 góllal többet, látványosabb lett volna a játèk, ès máris nem fikáznák annyira Dembelèt, ès Coutinhot. Eredmènyben szerintem ugyan úgy megnyertük volna a bajnokságot, a BL-ben meg így is kiestünk, max akkor egy látványos 7:6-tal, nem ilyen csúfos játèkkal. Ugyan ez vonatkozik a BL èv csapatára is: ha Valverde nem b.ssza el, akkor nagy valószínűsèggel BL győztesek vagyunk, ès a 11 játèkosból minimum 6 Barcás.

Nagybarcelona 2019.06.04. 19:33:16

@Robi71: most írtam le, de befejeztem. Neked van igazad. Ter Stegenen kívül minden igazolásunk sz.r volt az utóbbi 4 èvben, ès Valverde a király.

Robi71 2019.06.04. 19:33:24

@Nagybarcelona: "De! Ha..." :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 19:34:03

@Nagybarcelona: Mindkettőt meg fogjuk tartani, ezt nem a rajongásom mondja (bár azt továbbra sem ertem miert számít bűnnek ha a csapatban amelyiknek szurkolok van kedvenc játékosom.. ja hogy nem csak a Messi? Igy már értem :)), hanem az észérvek.. ki sem fizette még egyiket sem a klub, plusz mindkettő túl drága és túl magas a fizetése ahhoz hogy kelendő legyen.. amit én nem is bánok, ezt már viszont a rajongásom mondja :)

Robi71 2019.06.04. 19:39:35

@Nagybarcelona: Ha nem jön senki, akkor sem adsz 140 milliót egy Dembélé-ért. :)
Még akkor sem, ha gyorsan be akarod fogni a szurkolók száját. Teljesen eszelős dolog volt. A dortmundiak azóta sem térnek magukhoz.
Igaz, könnyű pénzt költeni, ha nem a sajátod....

Robi71 2019.06.04. 19:41:05

@DISTANTxTHUNDER: "mindkettő túl drága és túl magas a fizetése ahhoz hogy kelendő legyen"...itt még nekem is végem van. :)

julio alberto 2019.06.04. 19:41:09

@Robi71: Nem is kell a dagadt...még a Tottenham cserecsatára is hülyét csinált belőle.Moreno ki lett rúgva,gondolom tehát csak vele kell megegyeznie a leendő klubjának.Vannak még ilyen szabadúszók a PL ből.Otamendi,Rojo a hírek szerint mehet világgá...érdemes tehát szemezgetni a PL.ből.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 19:43:17

@Robi71: Te inkább szurkolj annak hogy a Barcának minél rosszabb legyen :)

Robi71 2019.06.04. 19:43:37

@DISTANTxTHUNDER: "Én remélem is, hogy De Ligt nem oda igazol. Éppen elég erős a Pool így is."....érteni magyar?

Robi71 2019.06.04. 19:45:55

@julio alberto: Most ez a két argó "szabadúszó" véletlenül került bele a sztoriba...vagy az infantilizmusod újabb példája?

Robi71 2019.06.04. 19:47:11

@DISTANTxTHUNDER: Igen, ezért megy rosszul a Barca-nak, mert én ellenük woodoo-zok. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.04. 19:50:58

@Robi71: Az is lehet hogy a Barca rámegy Koulibalyra.. 150 millio euró alatt nem targyal senkivel a Napoli, ez már eleg nagy összeg ahhoz hogy Barto is fogadjon, nem? :)

julio alberto 2019.06.04. 19:52:17

@Robi71: Látom valóban képben vagy,már ami a PL-t illeti...olvass egy kicsit mi történik odaát úgy könnyebb lesz.A történésekről meg kérdezd Pep és Solskjaer urakat..

Nagybarcelona 2019.06.04. 20:02:55

@Robi71: az a baj H. Mindig ugyan azt írod. Olvasd már vissza az írásaimat, kb. Minden bejött abból amit írtam, te megtaláltál 2 embert, ès folyamatosan azokat szapulod. Coutinhóban csalódtam, de te nem fogadsz el èszèrveket. Coutinho, Dembele ès Malcom 1 posztèrt harcolt egèsz èvben, mikor Rakitics, Busquets, ès Suarez akkor is játszott, mikor kritikán alul teljesítettek. Hidd el, jobban kedvelem Suarezt ès Rakiticet,mint Coutinhot, de èn el tudok vonatkoztatni. Coutinho esetèben már írták neked, H. Kb. Annyira számít H. Hol játszatják, mintha Messit posztját megcserèlnèd Rakiticèvel. Dembelèt fikázod, mikor olyan formába került, H. Meccseket döntött el, aztán padon találta magát, majd sèrülten játszatták. Olyanèrt hibáztatod őket, amiről nem tehetnek, de az edzőt olyanèrt sem, ami egyèrtelműen az ő hibája, ès ez nem az èn, hanem a szakèrtők vèlemènye.

Barcelonabl 2019.06.04. 20:18:43

@Robi71 Egyáltalán nem értek veled egyet. Dembele amikor játszott nagyon sokszor húzott váratlan dolgokat amiért érdemes a Barcelona meccseit nézni. Én mindig örültem amikor játszott mert volt váratlan a játékában míg Coutinho-éban egyáltalán semmi. Dembele jóval fiatalabb mint Coutinho ezért én úgy gondolom Coutinhot azonnal el kell adni bárkinek! Valverde szintén menjen mert szerintem a Barca élére egy jóval szenvedélyesebb edző kell pl: Simeone

marco100 2019.06.04. 20:28:00

@Nagybarcelona: én teljesen egyet értek veled! Én is Valverdet okolom... Hagyjuk már hogy Coutinho szar... Poolban a legjobb volt! Valószínűleg nem itt felejtett el focizni hanem Valverde munkája miatt és igazából ki van specizve pár játékos főleg Cou és Dembele mert ők jöttem drágán.. De Messin Pique Ter Stegenen kívül szinte mindenki szar volt! Alba meg Vidal meg jól voltak! Nincs taktika az a baj.. Ja bocsi egy van.. Adja mindenki oda Messinek és majd ő csinál valamit.. Otlettelen focit játszunk olyan játékosokkal akik imádnak focizni! Nem csoda ha nem megy nekik! Robival meg nem érdemes beszélgetni mert a saját hülyeséget úgy állítja mint ha szent írás lenne amit ír!!!

Robi71 2019.06.04. 20:47:46

@julio alberto: Képbe vagyok, papa. De miért kellett mindenáron megemlíteni őket. Ha már megtetted, akkor úgy illene ha megemlítenéd az összes szabadúszót vagy akiket te ezt megelőlegezett. Mondjuk Coutinho vagy Malcom?

Robi71 2019.06.04. 21:01:38

@marco100: Coutinho azért nem tud egy cselt megcsinálni, egy párharcot megnyerni, egy értelmes megmozdulást produkálni másfél év alatt, mert Valverde nem a posztján játszhatja?
És Dembi ugyan ezért sérúl le egy sima futás közben? Úgyhogy senki hozzá sem ér?
Ez most tényleg komoly???

marco100 2019.06.04. 21:09:44

@Robi71: asszem Cou amikor idejott első félévében nagyon is jó volt! Szóval másfél évről beszélsz.. Itt már látszik hogy elfogult vagy! Egyébként én láttam idén is sok jó cselt.. Sok remek osszjstekot stb.. Te csak azt látod még akit te akarsz! De ki derül hogy megy majd neki. Copa american vagy ha elmegy másik csapatba másik edző keze alatt milyen lesz! Majd az választ ad rá kinek van igaza! Dembele hogy megserul az köszönhető Valverdenek! Nem minden esetben de a felében igen!

Robi71 2019.06.05. 04:31:13

@marco100: Velük kapcsolatban lenne egy pár kérdésem:
elégedett vagy velük?
....elégedett lehet a klub velük?
....azt hozzák amit elvártál (elvár a klub) tőlük?
...szerinted betöltik azt a szerepet, amiért ide lettek igazolva?
...nem gondolod, hogy pont az hiányzott a legjobban a csapat teljesítményéből, amire éppen ők voltak hivatottak, ahhoz hogy sikeresebb szezont zárjunk?
....megtartanád őket?...vagy hoznál helyettük olyanokat, akik képesek arra a feladatra, ami miatt ők lettek anno a "kiválasztottak"?

sunt 2019.06.05. 04:55:27

@Robi71: A hanyatlás nem Neymar távozásával, hanem már itteni utolsó éve alatt kezdődött. Valverde egy kármentő típusú edző a Barcaban, ezért illuzió volt, hogy bárkit leigazolnunk, az segít a bajokon. Ahogy most is leigazolhatjuk a Herkópátert, ha mindazt adottságnak tekintjük, amit Valverde annak tekint, akkor se fog csodatevőként működni. Akár egy vagyont költünk rá, akár nem. Ezen a helyzeten új játékos nem segíthet.

Robi71 2019.06.05. 05:15:01

@sunt: Ha már úgy döntött Barto, hogy megtartja Valverde-t....akkor azt is meg kellene tennie, hogy végre!!! szabad kezet ad neki és legalább megpróbálja úgy alakítani a keretet (igazolások, eladások), ahogy az a "szerencsétlen" ember szeretné.

A hanyatlás nem Neymar távozásával kezdődött....ebben igazad van. Elég ha megnézed a keret összetételét (elég ha az alapcsapatét) a megérkezésekor (2013) és a távozásakor (2017). Mi volt az MSN (2014) és az MSN (2017) mögött. Ebben rejlik a hanyatlás lényege. :(

sunt 2019.06.05. 07:16:09

@Robi71: Szerinem aq keret valverdesítése - hacsak nem egyéves kölcsönszerződésekről van szó - a csapat tartós tönkretételét jelentené.

A Neymar-kérdés nagyon egyszerű. Attól kezdve, hogy olimpiai bajnok és nemzeti hős lett, nem viselte el Messi árnyékát. Ezért összjáték helyett elindult befelé és addig cselezett, amíg el nem vesztette, vagy bolyba nem lőtte a labdát. (Ezzel egyidejűleg a belső védelemben a Piqué Umtiti Busquets trió Rakitic teljes hártavonása nélkül nem volt képes ellátni a feladatát, sőt további kp. segítséget is igényelt. Az Umtiti - Lenglet csere révén javult a helyzet, de kulcsmeccseken nem eléggé.)

Spacedyevest 2019.06.05. 07:24:31

sunt +1

Pontosan ezt csinálta Neymar, amit írsz. Öncélú cselezgetés, semmi összjáték.
azért ment el, hogy egy csapatban ő lehessen a sztár, de pechjére ott van Mbappe. :)
Lőw is pont erről beszél finoman, hogy nem lehet neki megmondani mit játsszon:
index.hu/sport/futball/2019/06/04/low_zsolt_szerint_kerdeses_neymar_jovoje_a_psg-nel/

julio alberto 2019.06.05. 07:32:29

@Robi71: Na akkor Otamendi,Rojo esetleg Moreno?Dobják odaát a felesleget,lehetne kukázni a gauchók közt.Esetleg még ott van a Pavon,tavaly úgy is ajnároztad.Él még egyáltalán Robi bácsi.

marco100 2019.06.05. 07:35:32

@Robi71: a hanyatlás nem Neymar tavozasaval kezdődött hanem Valverde erkezesevel! És igen megtartanam Cout ha tudnám hogy hoznak ide egy értelmes edzőt! De ha nem hoznak akkor inkább menjen el mert túl jó játékos ahoz hogy szenvedjen egy nyomorult keze alatt! Valverdenek engedjék meg hogy ide hozzon akit ő akar? Biztos jó lenne...

julio alberto 2019.06.05. 07:41:24

@Robi71: Coutinho és Malcom szabadúszó?Ezt az imamalom forgatásakor került nálad felszínre?A Malcomról írtak odaát,vinné az Arsenal és a Tottenham...elléntétba Lo Celso -val,aki nem kell az Emery edzőnek.

Robi71 2019.06.05. 07:43:57

@sunt: Nem tudom, milyen egység volt Barto és Valverde között és milyen van most, ami alapján szerződést hosszabbítottak vele. Mit tehetett meg (vagy nem tehetett meg) akkor....és most. Azt is jó lenne megtudni, hogy kiket kért (és kiket nem) akkor...és kiket most.
Mivel nem tudom ezekre a választ....feltételezem, hogy ez a nyár részben választ fog adni ezekre a kérdésekre is, annak függvényében, hogy kiket adunk el és kiket igazolunk. Bonyolult kérdés ez.

Neymar távozása és változása az itt töltött időszak végén valóban befolyásolta a csapat visszaesését.
De az is elég ha figyelembe vesszük, hogy ez idő alatt olyanok távoztak, akiknek a pótlása részben vagy teljesen melléfogásnak bizonyult: Puyol, Xavi, Pedro, Adriano...
Az érkezők közül Suarez, Stegen, Rakitic, Lenglet mondható egyértelműen pozitív hatásúnak.

Robi71 2019.06.05. 07:49:10

@julio alberto: Szabadúszó a te megfogalmazásodban az, akit szabaddá tesz jelenlegi klubja. Erről beszéltem én is, nem? Ahogy nem aggódok Cou vagy Malcom jövője iránt, úgy nem aggódom Otamendi vagy Rojo jövője miatt sem. Kár lenne neked aggódnod emiatt. :)
Lo Celso (megint egy argentin, nem tudom miért éppen...) a Spurs-nél első számú Eriksen pótló jelölt. A Betis most dobott vissza egy 70 milliós ajánlatot. Ennek 80 lesz a vége. Úgyhogy miatta sem kell aggódnod. :)

Robi71 2019.06.05. 07:51:53

@julio alberto: Moreno argentin? Ez mikor derült ki róla? :)

Robi71 2019.06.05. 07:56:19

@Spacedyevest: Neymar kérdéses jövője mellett, ez is egy komoly felvetés:

"Az viszont tény, hogy a francia bajnokságban nekünk is akadnak problémáink a szövetség vezetőivel és a játékvezetőkkel: nem érezzük azt a támogatást, amit a PSG megérdemelne azáltal, amit nyújt, amilyen játékosokat bevonz a francia bajnokságba.Néha úgy érezzük, mintha el akarnának minket gáncsolni, talán ez vezetett odáig, hogy a tulajdonosok elgondolkoznak azon, hogy milyen hosszú távon gondolkozzanak tovább Franciaországban!!!"

GYLS 2019.06.05. 07:56:41

Szerintem NEM Valverdével kezdődött a visszaesés. És itt nem csak az eredményekre, de a játék minőségére is gondolok. Ez egy folyamat volt. Egy olyan folyamat a kieső játékosok (Puyol-Alves-Xavi-Iniesta) megfelelő pótlásának elmaradásában tudható be. Puyol és Alves pótlása még annyira nem ment a játék minőségére, de Xavi és Iniesta Rakiticra és Coutinhora történő cserélésére, már igen. Az eredmények pedig már LE idejében is kezdtek elmaradni, hiszen az utolsó évében - ha jól emlékszem - csak egy fránya Copa del Rey-t nyertünk. Ettől már Valverde is felfele ment.

Spacedyevest 2019.06.05. 08:08:22

A visszaeseés oka biztos bonyolultabb ennél, de én a középpálya minőségi romlásában egy nagy százalékot látok.
Játékszervezés nincs most. Az Iniesta - Xavi duót nem sikerült pótolni.
Busi-Raki_Arthur nem az a szint, minőségi előrejátékban szinte semmi. Cou is inkább a szélen volt.
Ezt nem látom, hogy hogyan szeretnénk megoldani.

Alena-ban sem látom ezt, Puig még nincs ott.

Robi71 2019.06.05. 08:14:06

@GYLS: Valóban nem vele kezdődött.
Puyol a csapat vezére volt....elméletileg Pique "El Presidente"-től vártam volna az átvételt, de nem jött. Puyol űrt hagyott a csapatban.
Alves Messi első számú játszópajtása volt...élményszámban ment nézni az összjátékukat. Se Roberto, se Semedo...még meg sem közelítik az ő szintjét. Azóta lett a csapat egyoldalú (Messi-Alba).
Rakitic jelentős mértékben sikeresen pótolta Xavi-t (már amennyire lehetett). Nem, véletlen, hogy a megérkezése óta része az alapcsapatnak.
Iniesta-Coutinho csere teljes csőd...ezen valóban nincs mit szépíteni.

marco100 2019.06.05. 10:12:28

Nem tudom Puyol miert is hiányzik annyira... Pique legalább olyan jó vedo mint ő volt és igazából nem tudom mi köze egy kozephatvednek a játék szervezésben és a támadásban...mert jelenleg nem a védelemmel van bajunk hanem a kozeppalyaval és az edzővel! A csatarainkat nem sorolnám ide mert ők nem rosszak csak nincs kihasznalva a tudásuk! Xavi pótlása hogy az istenitett Raki játszik helyette az szinten Barto és most Valverde hibája mert még fel lábbal is játszatna..Iniesta pótlásara meg Cout emlegeti mindenki csak hogy őt nem ott játszatja! Cou lényegében Neymar pótlása lett! És ez így nem kerek!

Robi71 2019.06.05. 10:21:29

@marco100: "Pique legalább olyan jó védő mint ő volt"...de nem vezér és ha te nem érted a "vezér" szerep fontosságát, akkor....
A másik az, hogy a te személyes véleményed, hogy csak a középpályával és az edzővel vannak problémák (ha vannak). Személyes véleményem szerint a támadószekcióval legalább akkora problémák vannak, mint az általad említett középpályával. Hogy nincs kihasználva a tudásuk?....vagy súlyos képességbeli hiányosságok vannak (szerintem)?...ezt nem mi fogjuk eldönteni.
Neymar pótlására egyértelműen Dembélé érkezett és nem Cou. A jelenlegi helyzet az, hogy ők ketten jelenleg sem Neymar, sem Iniesta pótlására nem alkalmasak. Valverde elkeseredetten próbálkozott velük, de hasztalanul.

marco100 2019.06.05. 10:43:04

@Robi71: kérdeztem tőled valamit amúgy? Fociztal valaha? Mert nem valószínű.. A hozzáértésed számomra egyre jobban közelít a 0-hoz! Elvileg Dembele jött Neymar helyére de Cou játszik ott mégis! Vagy te úgy láttad hogy Cou Iniesta helyen lenne? Mert akkor még nagyobb a gond! Pique nem vezér? A pályán is az általában és az öltözőben is nagy szerepe van!

Robi71 2019.06.05. 10:54:01

@marco100: Cou-ról bebizonyosodott hamar, hogy nem alkalmas a középpályán játszani (nemhogy Iniesta-t helyettesíteni)...így ameddig Dembi sérült volt ő játszott balszélsőt. Őt is besült.

marco100 2019.06.05. 11:01:11

@Robi71: amíg Dembi sérült volt? Cou szinte csak ott játszott! Mikor bizonyosodott be? Hány meccset játszott ott számszerint írd mar legyszi mert te úgy is tudsz mindent! Kérlek írd már le a pontos adatokat hány percet játszott kozeppalyan!? Én csak egy pár meccsekre emlékszem még néha 75 percben vissza küldte Valverde kozeppalyara! Vagy szerinted egy új csapatban olyan társak mellet mint Busi meg Raki neki 2 meccs alatt kellene bizonyítania? Mikor ide jött Henry az első évében alig ment neki pedig a saját posztján játszott! Majd ha Cou játszik fel évet folyamatosan kozeppalyan és akk is igy megy neki akkor alairom h vele van baj

Robi71 2019.06.05. 11:44:56

@marco100: Dembi elég sokat volt sérült vagy éppen visszatérő formában...így nem keveset játszhatott Cou azon a poszton. Hogy mennyit játszott Cou a középpályán? ...nem tudom ha van egyáltalán bárkinek is ilyen statisztikája, de valahányszor együtt voltak a pályán Dembi-vel olyankor azt játszott.
Ne hasonlítsd össze Henry-t Coutinho-val...ég és föld a különbség a két játékos technikai és szellemi képessége között. Henry 30 éves múlt, amikor ott hagyta az Arsenal-t, hogy BL- t nyerjen a Barca-val. És újratanulta a focit Pep-el...beállt sorba, mint egy kisiskolás. Nem emlékszem egyszer sem, hogy olyan fejet vágott volna, mint Cou vagy úgy reagáljon a kritikákra, mint a brazil. Igaz nem is kellett neki, mindenki tisztelete.

marco100 2019.06.05. 13:12:05

@Robi71: ez nem összehasonlítás hanem tény hogy bárki jön ide az első évében megszenved! Ibra.. Henry.. Villa.. Szép lett volna ha temettuk volna mindet egyből ahogy te teszed! Amúgy meg ennyit a nagy bolcsessegedrol.. Cou ki lett próbálva kozeppalyan... Te is tudod jól hogy nem így van ezért nem tudsz válaszolni :) en nem tudom milyen lenne Cou ha meg kapna ott a lehetőséget vagy jönne egy másik edző mert nem tudhatom...de te igen! Te ezt is tudod :) te valami jós vagy? Vagy mivel foglalkozol? És még nem válaszoltál a kérdésemre asszem... Fociztal valaha?

kritizator 2019.06.05. 13:59:57

@marco100: nem kell focizni ahhoz hogy valaki hozzá szóljon, Magyarország a tízmillió futballedző hazája:)

Robi71 2019.06.05. 14:52:54

@marco100: A másfél évben mutatott játéka alapján én simán elküldeném, te megtartanád és hoznál egy új edzőt is. Ezt megbeszéltük. :)

marco100 2019.06.05. 15:01:37

@kritizator: ahhoz nem kell! De ahhoz hogy tudja mi a különbség olyan csapatban játszani ahol jó játékosok vannak melletted és tudják mi a dolguk így jó az összhang is.. Vagy olyan játékosokkal játszol együtt akik alibiznek és ráadásul van egy szar edző aki nem tud egy normális taktikát osszerakni.. Nagy különbség! Én játszottam ilyen olyan csapatban is és lehetsz te bármilyen jó ha nincs taktika nincs összhang és a társak nem olyan jók! Én azt látom hogy az egész csapatnak nem megy úgy ahogy kellene nem csak 2 embernek! De itt mégis mindenki csak azt a kettőt találja meg..

Robi71 2019.06.05. 15:06:14

@marco100: Azt hittem ezt már megbeszéltük. :)

julio alberto 2019.06.05. 17:14:43

@Robi71: Mi van akkor az általad ajnározott Pavon nevű csókával.Lo Celso remek játékos,tisztán látszik már ahogy a PSG szó szerint kirúgta.Én hoznám a Messi barátai FC be..simán.Ter Stegen-Sergi Roberto,Otamendi,Rojo,Alba-Lo Celso,de Jong,Vidal-Messi,Suarez,Pavon...nagyon ott lenne ez a kezdő.Az U20 VB hogy áll?Nagyon csendbe vagy a témába.

Robi71 2019.06.05. 18:04:33

@julio alberto: Köszönöm, hogy rendszeresem megszólítasz az utóbbi időben. Pedig a Mihail kollégával olyan aranyosak elvagytok. Nem gondoltam volna, hogy hiányzom.
Szívesen válaszolok. Nem tudom hol van ez a Pavon "csóka"....valami halvány emlékem van róla, de hogy ajnároztam volna?....nem ártana ha felfrissítenéd az emlékeimet vele kapcsolatban.
Lo Celso szerintem nagyon jól van ahol van és örül, hogy megszabadult attól a PSG nevű mesterséges micsodától.
Az U20-as VB? Mivel nagy sajnálatomra a zsenikkel teletűzdelt favela válogatottat nem volt alkalmam megnézni...kénytelen voltam a középszer argókat megnézni. Pechükre nem hoztam szerencsét számukra. :)
Ellenben azt is megtudtam, hogy a falevásoknak otthon sem termett babér. Ott a veretes ecuadori válogatott lett a bajnok. Biztosan csak azért, mert az összes sztárjátékosat elengedték az európai topklubok. :) Ez hogy lehet, papi?

kritizator 2019.06.05. 18:21:42

@marco100: igazad van, de ehhez megint nem kell focista múlt, csak egy kis józan ész :)

marco100 2019.06.05. 18:31:29

@kritizator: igen tudom :) akinek van annak az is eleg

julio alberto 2019.06.05. 18:41:32

@Robi71: De hogy áll Argentína a U20 vb-n....náluk senki sem játszik ideát vagy igen?Írd már meg kik?Pavon akit tavaly a VB előtt ajnároztál,merre játszik?Rojo,Otamendi?A Barcelona keres balhátvédet és bekket,mit gondolsz ingyen lennének....Lo Celso meg valóban nagy játékos...nem véletlen a Betis tagja.Tiszta gyagyi ez a Tuchel hogy kirúgta,nem is értem,főleg azért mert Paredes játékával sem elégedett.Ezek a német edzők.....Dybala,vele mi van?26 éves már..azt mondtad a következő zseni lesz.Tiszt agyament ez az Allegri,hogy nem vette észre azt amit te.

Robi71 2019.06.06. 04:17:45

@julio alberto: Ennyire aggódsz az argentin fociért? Kedves tőled. :)
süti beállítások módosítása