A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Laporta: "Nem értek egyet Guardiolával"

2019. június 07. - Berbatov

Joan Laporta, a korábbi barcelonai elnök a Cruyff Alapítvány mai nyílt napján elégedetlenségét fejezte ki a Valverde csapat játékával és a Josep Maria Bartomeu irányította vezetőség munkájával kapcsolatban, emellett ő is véleményt alkotott Neymarról és Griezmannról.

Pep Guardiola arról beszélt a napokban, hogy a Barca még mindig hű a stílusához, a sportvezető azonban nem osztja ezt a véleményt. Itt elolvashatóak Guardiola nézetei. 

Nem értek egyet Peppel, vele jobb időket éltünk meg. Igaz, a csapat megtartotta a gerincét, de ma már csak Messi góljaiban leljük a szórakozásunkat. A klub eltávolodott a Cruyff felfogástól, és ez egy ördögi kört eredményez. Ha a stílusunkban játszva veszítünk, legalább a stílusunk megmarad. 

Laporta a vezetőség hozzáértését is megkérdőjelezte. 

Rengeteg pénz költöttek olyan játékosokra, akik nem dolgoztak elég keményen. Olyan játékosok vannak a keretben, akik nem illenek a Barca stílusához. Úgy érzem ez a politika arra szolgál, hogy eltüntessék az általam végezett munkát, valamint Guardiola és Cruyff történelmét. 

A volt elnököt természetesen megkérdezték Griezmann le-; és Neymar visszaigazolásáról is. 

Ha egy játékos azt tette volna velem, mint amit Griezmann a Barcelonával, sosem igazolnám le. Ha én próbáltam volna szerződtetni, akkor aláírt volna.

Neymar egy nagyszerű játékos, de a visszahozatala előtt Cruyff stílusának a helyreállítására szükséges koncentrálni.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6414883738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.06.07. 16:18:21

"Rengeteg pénz költöttek olyan játékosokra, akik nem dolgoztak elég keményen. Olyan játékosok vannak a keretben, akik nem illenek a Barca stílusához."
Hát igen megmondta a tutit. Nem nehéz kitalálni kikre célzott (coutinho, dembele, + nem illik a stílushoz vidám hiába jó és hasznos játékos)

Saját nevelések+a stílushoz illő, bizonyított!! sztárok(50-50/60-40) ez lenne a helyes de most mindenféle jött ment játékost leigazolunk már + semmit nem bizonyított fiatalokat aki a saját nevelésű fiatalok elől veszik el a bizonyítási lehetőséget(elég csak megnézni oriol busquets helyzetét de jong leigazolása óta(január) valverde már nem is nagyon hívta edzésekre mert úgysem lesz helye a csapatban)

Berbatov 2019.06.07. 16:18:59

Jöttek friss hírek a PSG háza tájáról. De Ligtet nem akarják elveszíteni, durván a Barca ajánlata fölé ígértek, már évi 15 milláról van szó. Jelentős a különbség az ajánlatok között. A katalánok nem adnak többet, hamarosan kiderül mit választ.

A PSG folyamatosan tárgyalt Cou ügynökeivel, és az új sportigazgató kinevezése után folytatják a munkát, de idén csak Neymar vagy Mbappé távozása esetén van rá anyagi forrásuk. Lehet kölcsön akarják majd venni kötelező vételi opcióval, mint ahogy leigazolták Mpabbét anno. Tuchelnek még áldását kell adnia a transzferre.

Berbatov 2019.06.07. 16:25:53

@Pál Bence: Cou kellett volna passzoljon a Cruyff filozófiához, alacsony súlypontú brazil, magas játékintelligenciával, de nem is azt játsszuk, és nem is a posztján szerepel. Guardiola alatt valószínűleg teljesen más játékos lenne. Dembélé és Vidal valóban eltérő stílusú játékosok. Vidal pont Valverde felfogásába illik tökéletesen, de az nem a Barca játéka.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.07. 16:27:24

Muszaj volt Laportának is beleállni Griezmannba? A végén még ezért nem fog jönni -.-"

DISTANTxTHUNDER 2019.06.07. 16:28:29

Coutinho tökéletesen passzol a Barcához, az a baj hogy Valverde nem passzol ide..

2019.06.07. 16:37:41

@DISTANTxTHUNDER: teljesen igaza van, ha valaki egyszer nemet mond főleg ahogy akkor utána nekem se kellene.

Berbatov 2019.06.07. 16:46:19

@Berbatov: Most látom mit írtam... Szóval Mbappét. :)

2019.06.07. 17:17:27

en.as.com/en/2019/06/07/football/1559907349_593200.html

Atletico elnöke közölte őket még nem kereste meg a barca. Persze attól már rég lelehet minden zsírozva és várják júliust.
(Viszont ez azt is jelenti hogy ha bármi egyezség, vagy megbeszélés volt eddig akkor az a klub engedélye nélkül történt)

Raven1975 2019.06.07. 17:45:31

Laporta beáldozott egy valag pénzt és Eto'o-t Ibrahimovicért, leigazolta Chygrynskiyt, Hlebet, Cácerest és Keirrisont is két éven belül. Nyilván nem tökéletes a mostani rendszer, de ne tegyünk úgy, mintha Laporta idején minden az lett volna.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.07. 18:17:12

@the12thman: Jó dolog a büszkeség, de nem hiszem hogy a Barca jelenleg megengedhetné magának Griezmann offolását :)

Bivi76 2019.06.07. 18:25:04

@Raven1975: Az Általad említett játékosok leigazolásában gondolom nemcsak Laporta felelős, hanem a nagymenő Guardiola.

jani888 2019.06.07. 19:02:32

@Pál Bence: Sőt a Liverpoolt megelőző csapataiban sem remekelt . Az Interhez jött át Európába ,ott hamarosan kölcsön adták az Espanyolnak. Ott is elég hamar a kispadra szorult . A Liverpoolt meg írtad .Még véletlenül sem volt vezér...

Berbatov 2019.06.07. 20:12:42

@Pál Bence: Coutinho rengeteg időt töltött el a 4-3-3-ban, még akkor is, ha az eredeti posztja a 10-es. Nem hiszem, hogy túl nagy kihívást jelentett volna beépíteni arra a posztra, ahova igazoltuk. De persze Valverdének meghaladta a képességeit a feladat. Majd idővel kiderül, hogy Cou felejtett el focizni, vagy az edző gyenge... Persze a brazil válogatottban nyújtott teljesítménye általában az utóbbit igazolta.

Egyébként már az ESPN és az olaszok is azt írják, hogy a PSG-hez visszatérő Leonardo De Ligtet és Coutinhót akarja legelőször szerződtetni. Remélhetőleg az első nem jön össze, de majdnem dupla fizut ajánlanak neki. Szerintem oda megy majd.

Stones 2019.06.07. 20:23:41

@Raven1975: Eto'o abszolút jó vétel volt, nélküle nem lettek volna azok a sikerek.
Ibra Guardiola személyes kérésére jött Eto'o helyett, akitől Guardiola mindenképpen szabadulni akart.
Csigrinszkij ugyancsak Guardiola kérésére és választására jött, erről annak idején lehetett olvasni, és talán még mindig elérhető az eurobarca.hu archívumában.
Hleb is Guardiola választása volt.

Stones 2019.06.07. 20:27:53

@Berbatov: De Ligt korábban azt nyilatkozta, hogy nem érdekli a pénz, mindenképpen a Barcaba akar szerződni, és Raiolának is mondta, hogy ne is hallgassa meg az egyéb ajánlatokat. Persze Raiola ezt nem vette figyelembe, őt csak a saját bankszámlája érdekli, és elképzelhető, hogy nyomást gyakorol a hollandra.

Rabiot is azt mondta, hogy nem érdekli a több pénz máshonnan, ki is rúgta az ügynökét (a saját anyját!), de azóta is csönd van vele kapcsolatban, pedig nagyon kellene a De Jong mellett Rakitic és Busquets helyett.

H.Stoichkov 2019.06.07. 21:43:00

@Stones: Azért egy dupla bér akárkit érdekelne

BarcelonaFC 2019.06.07. 22:41:14

Jovic, Hazard...a real madrid erositi a keretet a Barcelona pedig tankonyvbe illo modon cseszi szet!
A valosag az kedves szuekolotarsaim, hogy Messi meg talan jovore huzni fogja a csapatot es nem kezdodik el a lecsuszas de ami kesik nem mulik, nemsokara komoly gondok lesznek.
Nyaron a fel csapatot ki kellene cserelni es ertelmes igazolasokat lebonyolitani de Bartomeu inkabb szepen csendben szetcseszi a klubbot.

osborne 2019.06.07. 22:46:38

@BarcelonaFC: Csak a szokásos, a Barca évek óta szarul igazol :(

2019.06.07. 23:04:10

@Stones: De Ligt jönni fog.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.07. 23:19:09

Na várjatok csak a Realosok reakciójara amikor a Barca bejelenti Stuanit meg Otamendit xD
Nem örülök Hazard Realba igazolasának, de sajnos ez elkerülhetetlen volt.. Bartonak most nagyon oda kell csapnia a nyáron, pl egy Griezmann+De Ligt kombo behúzása megfelelő válasz lenne.. e nélkül a két játékos nélkül (vagy csak Griezmann nélkül) nagyon nagy hátrányba kerülhetünk a következő szezonban, a Real már bejelentette Jovicot aki egy extrának mondható tehetség, és a galaktikus Hazardt, és még ki tudja mit tervez Perez (gyanitom különben hogy semmit, Pogbát nehéz lesz leigazolni, és őt a PSG is szeretné, Mbappét meg gyakorlatilag lehetetlen.. Eriksen még meg lehet, vele is kegyetlenül tovább eròsödne az amúgy sem gyenge keretük :////

Púhol 2019.06.07. 23:33:12

Laporta back!!
Ő kell nekünk,minden szavával egyetértek. Remélem mihamarabb levaltja bartomeut és kibassza azzonal faszverdet. Nézhetetlen fost játszunk és annyi a játékunk h majd szegény messi mindent megold. Hazard hivatalos szal túl parton újra lesz aki fel vegye messivel a versenyt most kéne lépni...

Púhol 2019.06.07. 23:41:54

@Raven1975:
Úristen most tényleg jössz ezekkel a nevekkel de akkor hozd fel ronaldinho deco meg a pozitív dolgokat is. Bartomeu meg büszkélkedhet andre gomes mathieu meg hasonló nevekkel szal ott is itt volt mellé fogas de a koncepció volt a lényeg ami jelenleg nincs.
A másik meg griezmanntol nem büszkeség miatt de csak hazard miatt kontrabol ne igazoljuk le nincs posztja nálunk ami van az messie, inkább vegyük meg de ligtet mert ő hatalmas tehetség és potenciál és várjunk ki mbappera, felesleges lenne grizi

2019.06.08. 00:01:58

@DISTANTxTHUNDER: Eddig olyan 260 fele járnak költésben. Ha tényleg veszik Mendyt (aki jó játékos, de hozzájuk fölös igazolásnak érzem) akkor lesznek kb 320 fele. Perez anno azt nyilatkozta hogy 400-500 millió tőke áll rendelkezésre, de ha Zidane többet akar költeni akkor akár banki hitelt is felvesznek, a pénz nem lesz idén akadály. (sztem még Eriksen fog érkezni ) (eladások is lesznek biztos, de kb tojnak a FFP-re, lehet kicsúsznak, kapnak egy ejnyebejnye büntit. Amikor a PSG és a City féle ámokfutást elnézik nem egy reált fognak kizárni a kupákból. 10misi bünti és hasonlókat meg lekakilják)

2019.06.08. 03:50:47

@DISTANTxTHUNDER: nem Griezmannra van szükség. Új edző, új motivált fiatal játékosokra, akik megteremtík a jövőt. Nem Griezmann fogja megváltani, 2-3 év van benne.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.08. 09:17:15

@the12thman: Annyi van Griezmannban mint amennyi Hazardban :) Vagy Hazard esetében nem gáz hogy 28 éves? Top játékos mindkettő

Eminusz 2019.06.08. 09:29:04

@DISTANTxTHUNDER: Ha Hazard nalunk merult volna fel, hidd el, mindenki ugyanigy elegedetlenkedne, mint Griezmannal, hogy “minek??” “Nem kell o ide” stb. De most, hogy a Real leigazolta, mar jonnek, hogy “jaaj a Real milyen jol igazol, bezzeg mi...” Hidd el, ha a Real leigazolna Griezmannt, ugyanez lenne. :) Semmi se jo. :)

Bivi76 2019.06.08. 09:29:25

Ez a jóképességű vezetőségünk terve az volt, hogy egy triplázás esetén előrehozott választásokat tartanak idén nyáron. Reménykedtek gondolom, hogy az emberekben a sikerélmény újra meghozhatta volna a sikert,úgy mint 2015 - ben. Akkor is a focihoz nem értő agymosott sociok rájuk bízták a klub irányítását. Elég volt nekik Arda Turan és Aleix Vidal, szemben a Pogbaval kampányoló Laportával. Szóval rafkósak a vezetőink, remélem 2021 - ben buknak, de akkorát hogy magukkal rántják a mostani csapatban szereplő összes harmincast, kivétel nélkül. Az összeset! 2012-ben Bartomeu bizalmasa, az alelnök Jordi Cardoner indul az Ő oldalukrók az elnöki posztért. Az az ember, akinek óriási szerepe van Valverde és Segura maradásában. Ha két évet kell még böjtölni, hát legyen, de többet ilyen alkalmatlan vezetők ne kerülhessenek az FC Barcelona élére, és az öltözőben soha ne vehesse át egy baráti társaság a hatalmat!

Bivi76 2019.06.08. 09:31:17

2021--ben fog indulni Jordi Cardoner,nem 2012-ben. Elnézést!

Eminusz 2019.06.08. 09:33:07

@the12thman: Hidd el, ez lenne a legjobb, de ez a Barcelona mar nem az a Barcelona, amelyik kinevel jatekosokat... Ez a Barcelona mar nem tud banni a fiatalokkal. :( Amig ez a helyzet, addig nem megoldas, amit irsz..

Kertai Dávid 2019.06.08. 09:40:46

szerintem a real nem járt jól Hazardal... évekkel ezelőtt kellett volna leigazolni, erre leigazolják amikor jövőre lesz 29 éves, 120-130 millióért... Joviccal sokkal jobban jártak, mert amilyen drágák a csatárok még akkor is el tudják adni 50 millióért ha befürdenek vele... félreértés ne essék, erősítés lehet nekik attól még Hazard, de Coutinhot látva nem lesz könnyű az első éve, biztos kell még idő neki az alkalmazkodásra, és mire teljesen megszokná a ligát már lehet 30 éves lesz...

Eminusz 2019.06.08. 09:58:37

@Kertai Dávid: Hazard intelligens jatekos. Ossze sem hasonlithato Coutinhoval! Eden tokeletes utodja lehetett volna Iniestanak akar, annak ellenere, hogy nem egy poszt. :) Hidd el, jol jartak vele...

Sörenzen 2019.06.08. 09:59:36

Én megértem Guardiolát. Az, hogy diplomatikusan nem kezdte el mocskolni sem a vezetőséget, sem Varverdét - érthető, - hiszen ahol ettünk, oda nem illik sz@rni.

Megértettem azt is, amikor évekkel ezelőtt azt nyilatkozta, hogy többet nem akar a Barcában dolgozni. Miért is tenné, hiszen vele is megtették azt, hogy olyan játékosok, mint Keirrison, vagy éppen Csingrinszkij megvásárlásánál arra hivatkoztak, hogy márpedig azokat az edző, Guardiola kérésére vették meg.
Ugye tudjuk, hogy Keirrison egy napot sem játszott aztán a Barcában, Csigrinszkij, meg elvétve, aztán egy év múlva aprópénzért visszaadták a Donyecknek.

Sajnos ezek a dolgok nem fognak változni, mert az FCB-nek nincs tulajdonosa és bárki kerül majd az elnöki székbe, nem fog tudni ellenálni euró azoknak az millióknak, amik bizony "leesnek" egy játékos megvásárlásakor.

Kertai Dávid 2019.06.08. 10:15:25

@Eminusz: én ezt mindig Reus-ban láttam, kár hogy ennyire sérülékeny

Bivi76 2019.06.08. 10:46:58

@Sörenzen: Igazad van! Guardiola semmiről nem tehet! Ha mégegyszer meghallom hogy valaki sértő megjegyzést tesz rá, fejbekólintom! Ő egy Isten, hibátlan, maga a tökéletesség!

Raven1975 2019.06.08. 10:52:18

Argentína - Nicaragua 5-1 Messi egy félidőt játszott, 2 gólt szerzett.
uploads.disquscdn.com/images/c079036d1335e7808cca6e3b415d7ad027b83ba6eaa1de01aaf24ea647a7d415.jpg

Uruguay - Panama 3-0 Luis Suárez félórát játszott, 1 gólt szerzett.
uploads.disquscdn.com/images/06022ee6b2486cf8806af5bb598ff4c05616521dc64baefa5f0794ba0c130e91.jpg

Google adatok és statisztikák. :)

Bivi76 2019.06.08. 10:59:37

@Raven1975: Gratulálok mindkét sztárunknak! A Liverpool ellen is szenzációsak voltak, nagymértékben hozzájárultak remek BL sikerünknek!

barca1994 2019.06.08. 11:20:33

@Bivi76: Grat a nagy hozzà értésedhez.Pl kelet europàból nem jöhet jó labdarugó,csak braziliàból meg az ehhez hasonló kirohanàsokhoz.

Bivi76 2019.06.08. 11:39:55

@barca1994: nagyjából megfogalmaztad a lényeget! Nem lehet mindenki Hriszto Sztoicskov. 30 évente egy kelet - európai klasszis van. Ezért is szorítottam inkább Franciairszágnak a VB döntőben. Nagy tornát tradícionális csapat nyerjen! Bár annyira nem rajongok a válogatott fociért!

barca1994 2019.06.08. 11:52:48

@Bivi76: Hàt igen ,talàn a milànból a reàlbol is tudnék még mondani.Brazilbol az utóbbi idöben csak Alves meg Ronaldinho.Guardiolával kapcsolatban,az idő öt igazolta.Bl címek bajnoksàgok,kupàk.Csak Etoval meg Touréval tudok egyet érteni.

Bivi76 2019.06.08. 11:54:37

@barca1994: Gondolom 1994 a születési évedre utal. Nézzél már utána, ki nyerte abban az évben a foci Vb-t, és ki volt annak a válogatottnak a sok klasszis, zseni közül a legnagyobb sztárja! Aztán hasonlítsd össze azok tudását Rakiticsével, Csihrinszkijével, Hlebével. Utána rájössz, mely ország játékosai testesítik meg mindazt, amiért a focihoz értő emberek szeretik ezt a nagyszerű sportot!

barca1994 2019.06.08. 12:21:49

@Bivi76: Nem egy idösek lehetünk,azóta vagyok Barcelona szurkoló.

Bivi76 2019.06.08. 12:39:10

@barca1994: Hát akkor nem kell ecseteltem Neked a különbséget. Abban az évben BL döntőt játszottunk. Annak ellenére hogy beleszaladtunk egy 4-0 - ba, azért mennyi klasszisból állt a keretünk (nem Guardiolára gondolok), és nem akárki ült a kispadunkon.

barca1994 2019.06.08. 12:40:37

@Bivi76: Vannak hasznos jàtékosok meg sztàrok de mind a kettő kell.pl makelele,rakitics is ijen,plusz megvolt vele a BL.Közben meg itt alul van értékelve a bajnoksàg,az életben sem lehet mindent elérni.pl Liverpool bajnoksàg.

barca1994 2019.06.08. 12:42:57

@Bivi76: ja és akkor amikor amecs elindult még milàn drukker voltam .A végére Barcelona és azóta is.

Bivi76 2019.06.08. 12:48:21

@barca1994: jó csapat volt akkoriban a Milan. Bár a döntő előtt a közvélemény, minket tartott esélyesebbnek. Sajnos nem jött össze a BL cím, de szeretnék a mai csapatban akkora sztárokat látni, mint az akkori csapatban. (akkori mércével)

Robi71 2019.06.08. 13:14:50

Hiába jelentette be Coutinho, hogy "boldogtalan a Barca-ban" egyetlen ajánlat sem érkezett a klubhoz .
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20190608/462719962366/todavia-nada-con-coutinho-pero-hay-ofertas-por-otros.html

Robi71 2019.06.08. 13:16:55

@Bivi76: "Utána rájössz, mely ország játékosai testesítik meg mindazt, amiért a focihoz értő emberek szeretik ezt a nagyszerű sportot!" :)
@barca1994: ne hagyd magad befolyásolni. A kor és a fociértelem nem függ össze (lásd Bivi). :)

Robi71 2019.06.08. 13:32:25

@DISTANTxTHUNDER: Olvasd el mégegyszer. :)
"Ha egy játékos azt tette volna velem, mint amit Griezmann a Barcelonával, sosem igazolnám le. Ha én próbáltam volna szerződtetni, akkor aláírt volna."
A két mondatot értelmezd egyben.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.08. 13:46:14

@Robi71: 1 napig nyugis volt a blog :) Amúgy értem, Laportaval nem lehet azt megcsinálni amit Bartomeuval.. Laportat tisztelik

Bivi76 2019.06.08. 13:51:31

@Robi71: Soha senkit nem szerettem volna, és szeretnék befolyásolni. Szerintem épp Te vagy az, aki az agymosó stílusoddal próbálod ráerőltetni a véleményedet mindenkire. Nem is ismerem Barca 1994 - et, nekem mindegy mi a véleménye a fociról. Amúgy annyira biztos értek hozzá mint Te. Akinél még mindig Busquets, Rakitics, Suarez a félisten, az mindent elmond a futballtudásáról. Szerintem Te nemcsak foci terén lehetsz agymosott!

marco100 2019.06.08. 14:00:55

@Robi71: miért te bent ulsz az irodába és várod Bartoval együtt? Sejtettem én már eddig is hogy te valami belső ember lehetsz mert mindig mindent tudsz :)

Bivi76 2019.06.08. 14:36:08

@marco100: Robi bent ül Bartomeuval az irodában, mikor csúcsgázsiért hosszabbít 5 évvel a bandatagokkal!

2019.06.08. 14:37:30

@DISTANTxTHUNDER:
Nem érdekel mit csinál a Real. Azt se mondtam hogy nem vállik be Griezmann, de azt a pénzt lehetne építkezésre is fordítani. De Jong, De Ligt, van de Beek, Félix, Sancho mind olyan nevek akikben rengeteg van a jövőre nézve. Mostani gárdából megtartani pár rutinos húzóembert és pár év alatt lecserélni egy fiatal, motivált generációra, ami ismét nagy dolgokat érhet el. Azzal hogy hoznak egy Griezmannt nem leszünk előrébb. Elhiszem hogy kedveled nekem is vannak olyan játékosok akiket szeretnék itt látni de azt kell nézni hosszú távon mi lenne jó szerintem.

2019.06.08. 14:38:42

@Eminusz: Amíg Valverde van addig sajnos igazad van, de ez az utolsó éve lesz, utána lehet építkezni.

Robi71 2019.06.08. 14:56:57

@Bivi76: agymosottnak neveztél? Én ezt tettem a blog egyik kedvencével és eltiltás lett belőle. Eddig úgy volt, hogy csak egymással nem lehet személyeskedni....de csak én esetemben Berbatov kolléga kiterjesztette a játékosokra is. Mást ezt megteheti. :)
Sőt, ha Valverde-t vagy valamelyik még aktív klublegendát becsméreli valaki még dicséretet is kap. Egyre viccesebb ez a blog. :)

Robi71 2019.06.08. 15:00:24

@the12thman: Az "építkezéssel" megpróbálkoztunk és látjuk mi lett belőle. Most éppen gőzerővel azon dolgozunk, hogy megszabaduljunk a súlytalan "építőkockáktól". így nem véletlen, hogy tutibb igazolások felé vettük az irányt. Kezdje el újra az építkezést majd valaki más 2021 után. Hátha sikeresebb lesz. :)

Bivi76 2019.06.08. 15:00:55

@Robi71: feltételes módban írtam. (hat, het) Lehetsz! Megkérlek hogy fejezzed már be ezt a semmitérő klublegenda dumát. (FC Messi és barátai)

Bivi76 2019.06.08. 15:03:40

@Robi71: Egyébként Te milyen hangnemben beszéltél a minap Dembeléről? Ocsmány módon. Gondolkozz el, ne csak másokat bírálj! Kezdjed magadon a hibakeresést!

Bivi76 2019.06.08. 15:11:05

@Robi71: Totál ellentmondásban vagy. Szidod Bartomeut, de a két emberét, Valverdét és Messit meg ajnározod!

Robi71 2019.06.08. 15:11:10

@DISTANTxTHUNDER: A Real-nak sikerült olcsóban megszerezni Hazard-t (100 millió+bónuszok), mint várható volt. Pedig ő a legjobb játékos aki jelenleg mozgatható volt a piacon. A nyár igazolása lesz, ez már most borítékolható.
A Mi Coutinho-t majdnem tripla, Dembélé-t négyszeres (transfermarkt) áron "sikerült" leigazolni. :(
...és most jöhet a magyarázkodás, hogy miért :) , más amúgy sem maradt velük kapcsolatban.

Robi71 2019.06.08. 15:12:48

@Bivi76: Messi-t ebbe ne kavard bele. Ő fölötte van ezeknek. Neki köszönhetően van még mindig Barto ott ahol most, sajnos.

2019.06.08. 15:13:00

@Robi71:
Hozzá értők kellenek ennyi. Akkor ennyi erővel addig ne is igazoljuk mert felesleges.

Robi71 2019.06.08. 15:14:51

@Bivi76: Én vagyok az egyetlen, aki egy játékos bírálása miatt ki lettem tiltva. Téged mindennap ki lehetne tiltani súlyosabb jelzők használata miatt, de valamiért mégsem. Na látod, ezt hívják bandának. :)

Robi71 2019.06.08. 15:17:49

@the12thman: Ez így van, csakhogy ezzel az a baj, hogy 2021-ig ki kellene takarítani a keretet a "hozzá-nem-értéssel" ideigazolt játékosoktól....miközben a harmincasok is kifutnak. Így mi lesz itt addig?

Bivi76 2019.06.08. 15:20:13

@Robi71: Elmondom mégegyszer. Lehet ma egy kicsit keményebb szót használtam, de a figyelmeztetés óta nem írtam ronda szót. Olvasd vissza! Mi az hogy mindennap kilehetne tiltani engem? Miről beszélsz ember? A másik! Miért ne keverjem bele Messit? Ez a triumvirátus létezik. Egymás tenyeréből esznek. Messi nem Isten, hogy mindenki fölött van! Egy játékos, a haveraival együtt! Ennyi!

Robi71 2019.06.08. 15:23:40

@DISTANTxTHUNDER: Jól mondtad a mi nap Coutinho túl drága volt és túl magas a fizetése (és túl gyenge...teszem én hozzá), hogy bárki is bejelentkezzen érte. :)

2019.06.08. 15:26:15

@Robi71: semmi jóra nem számítok.

Bivi76 2019.06.08. 15:38:38

@Robi71: Te nagyon szereted kiforgatni az ember szavait. Ha felteszel valakinek egy kérdést, egyből választ vársz. Mindig írod :Nem válaszoltál a kérdésemre. Ha valaki visszaválaszol, akkor is bírálod a választ. Az is szokásod, hogy idézőjelben leírod más bejegyzését, és valamilyen szempontból választ vársz egy bizonyos kijelentésre. Nem vagy Te itt főnök, hogy mindenkitől magyarázatot köcetelj, és másnak megfelelési kényszere legyen Veled szemben. Foglalkozz FC Messivel! Én maradok FC Barcelona szurkoló. Az voltam, vagyok, leszek!

LDzsi 2019.06.08. 15:40:28

@Robi71: Valamit én nem értek. Picsogsz mint egy sértődött kisgyerek mert kaptál egy "atyai pofont", és szerinted ez a blog szánalmas satöbbi, akkor mit fecséreled még itt az idődet? Pláne hogy még javaslatokat is adsz, hogyan kellene vezetni, szerkeszteni a blogot... Miért nem hagyod el az "agymosottakkal, ostobákkal" teli "fertőt"?

Robi71 2019.06.08. 16:03:56

@LDzsi: Csak azért lettem letiltva, mert egy, a szerkesztő által is kedvelt játékost "ostobáztam". Nem ezért, mert blogtárssal személyeskedtem!!! Először történt ilyen ezen a blogon. Nem volt rá precedens. Nyilván vettem a lapot.
Hogy miért vagyok még itt? Talán, mert én vagyok itt a legrégebbi...már a szerkesztő (korábbi blogtárs) megjelenése előtt is itt voltam. És az a blog jól működött a Nagy Testvér gondoskodása nélkül is. Merem remélni, hogy ez még mindig a barcanoticias és nem valaki személyes blogja.

Berbatov 2019.06.08. 20:28:00

@Robi71: Faramucit is ugyanezért tiltottam, szóval nem egyedi eset, de megnyugodhatsz, Busquets leostobázása és leszánalmasazása is kitiltást von maga után. Szerintem ki tudjuk magunkat fejezni kulturáltan. Egyedül Frano Devaynak nézem el, de szerintem őt senki sem veszi komolyan, csupán nevetünk a hsz-ein.
süti beállítások módosítása