A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hogyan állna fel Neymarral és Griezmannal a Barca?

2019. június 26. - Berbatov

Egybehangzó sajtóértesülések szerint a Barcelona Neymart és Antoine Griezmannt is megpróbálja szerződtetni ezen a nyáron. Griezmannal kapcsolatban egyszerű dolga van a klubnak, csupán a július elsejétől lecsökkenő kivásárlási árát szükséges aktiválni. Neymar visszaszerzése azonban bonyolult műveletet és rengeteg időt igényel. 

Ugyanakkor a két játékos a pályán tökéletesen megfér egymás mellett. Neymar individualistább és gyorsabb, Griezmann többet dolgozik és határozottabb a kapu előtt. A gyepen betöltött szerepeik és természetes posztjaik miatt nem oltják ki egymás játékát. Lássunk néhány lehetséges felállást kiegészülve a két klasszis támadóval. 

4-3-3

Ebben a rendszerben játszik alapvetően a Barcelona, és itt Luis Suáreznek nem maradna hely. Neymar a balon, Griezmann a jobbon, mint tükörszélsők, és Messi középen a hamis kilences pozíciójában irányíthatná a játékot, plusz fejezhetné be a támadásokat.  

4-4-2

Hasonlít a 4-3-3-hoz, de Messi itt közelebb játszik Suárezhez. Az argentin a támadóharmadban szabad kezet kapna, ahogyan az megszokott. Neymar és Griezmann picit hátrébb helyezkednének el a széleken, valamint több védekező feladatokat kellene ellátniuk. Támadásban egy 4-2-4-nek tűnne ez a formáció. 

4-2-3-1

Ezen felállásban a Barcelonának két masszív védekező középpályásra lenne szüksége a csapat kiegyensúlyozása céljából. Ez tűnik a legerősebb támadóalakulatnak, de a labdavesztések a többi csapattagon csapódnának le, a kontratámadások kivédekezésének a terhe kevesebb játékosra hárulna. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr6914912546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 10:34:52

Először jelentsék be július 1.jén Griezmannt :) De Ligtet úgy néz ki hagyja elúszni a vezetés, biztos hogy azért mert egy másik nagyobb igazoláson dolgoznak.. vagy csak egyszerűen nem tudják előteremteni rá a pénzt, mert nem tudnak eladni senkit :)

rtghfb 2019.06.26. 10:39:13

Négyük számára a 4-2-3-1 tűnik a legjobbnak, viszont ez azzal járna hogy Rakiticset azonnal el kell adnunk, illetve kérdéses hogy Arthur és Busi mennyire állnák meg a helyüket 4 támadó mögött. De Jong biztosan kezdő lesz mindegyik opcióban. Dembinek mennie kéne, és nem ártana hozni egy olcsóbb kilencest, vagy fel lehet hozni Ruizt; Messi cseréje lehetne Puig, szerintem jó tízes lenne belőle.

Spacedyevest 2019.06.26. 10:50:28

Bármelyik felállás is lesz, a gondot ugyanabban látom, mint tavaly. Nincs potenciális középpálya. Ki fogja ezeket az urakat indításokkal, kulcspasszokkal ellátni, ki szervezi a játékot?
3-4 ilyen támadó mögé kellenek a szokásos vk-ok, akiktől nem sok előrejátékot láttunk.
Iniesta pótlása nincs meg.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 10:54:52

@Spacedyevest: Senki, ezért nem is működne egyik szerkezet sem.. max az lehet hogy Griezmann lép vissza a középpályára es majd ő lesz az atkötő.. Neymarral akkor sem hiszem hogy kell számolni, de ez műkődne akkor is ha Coutinho vagy Dembele játszik a szélen..

Robi71 2019.06.26. 11:02:00

Én a 4231-es felállást preferálnám vagy a 433-at, abban az esetben ha valamelyikük nem játszhat sérülés, eltiltás vagy pihentetés esetén.

Robi71 2019.06.26. 11:04:02

@rtghfb: Dembi miatt ne aggódj. Ha Grizi mellett Neymar is érkezne, akkor ő biztosan távozik (lehet éppen a Neymar üzlet kapcsán). Coutinho távozik a nyáron...ez már most 99%.

Robi71 2019.06.26. 11:07:39

@Spacedyevest: "Ki fogja ezeket az urakat indításokkal, kulcspasszokkal ellátni, ki szervezi a játékot?"....ezért sem aggódnék, ha itt lenne a csapatban Messi mellett egy Neymar és egy Griezmann. :)
A két szűrő középpályás igenis kardinális kérdés lenne, ahhoz hogy a csapat ne legyen "orrnehéz". Nekünk jelenleg klasszikus szűrőn egy sincs a csapatban.

Spacedyevest 2019.06.26. 11:15:25

@Robi71: gyetértek, hogy kell a 2 vkp és hogy orrnehéz.
CSak az sem jó, ha nagy a távolság a támadók és a középpálya között.
Kellene egy szervező ember. LEgyen az Messi tőlem, ő lenne a legjobb, jöjjön egy kcisit hátrébb.

KisPindi01 2019.06.26. 11:21:28

@Robi71: A két védekező közèppàlyás lehetne de Jong és Vidal. Vagy a válogatottban Arthur is hátrébb játszik. Bárúgy is Busquets és Rakitic lesz...

Robi71 2019.06.26. 11:44:45

@Spacedyevest: Messi, Grizi és Neymar is alkalmas a feladatra. Sőt, mindhármuk előszeretettel jönnek vissza labdáért a középpályára.
Azt nem tudom mennyire lenne eredményes...de a varászlat megint visszatérne a Nou Camp-ba. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 12:04:58

@Robi71: "Azt nem tudom mennyire lenne eredményes...de a varászlat megint visszatérne a Nou Camp-ba. :)"
Az biztos.. Messi nem tud vedekezni, Neymar sem tud védekezni, Suarez sem tud védekezni, Griezmann védekezik valamennyire.. most kepzeld el mi lenne a Liverpool ellen, akik nem ijednének meg a nevektől.. sokkal erősebb fizikumú csapat, és sokkal jobban kontráznak.. a modern foci errefelé tendál, kevéssé számítanak az egyéni sztárok..

Robi71 2019.06.26. 12:17:30

@KisPindi01: Egyik sem klasszikus szűrő kp. Busi mélységi irányító, Rakitic alapból támadó kp csak a Barca-ban lett reprofilálva, Vidal "box to box", De Jong mélységi irányító, Arthur középső kp.
Ha nagy munkabírásra és ütközni is szükség van, akkor én a Vidal-Rakitic párosra gondolok.
Igazából nem 4231-re van kitalálva a középpályánk és az utóbbi időben sem ennek megfelelően igazoltunk.

Robi71 2019.06.26. 12:20:32

@DISTANTxTHUNDER: 4231-ben védekezésnél vissza kell zárni 451-be....ami azt jelenti, hogy Neymar-nak, Grizi-nek és Suarez-nek is vissza kell zárni. Másképp valóban nem működik.
Messi-nek meg kell hagyni a kötetlen feladatkört.

Robi71 2019.06.26. 12:26:24

@DISTANTxTHUNDER: Alázat nélkül nincs siker.
Vagy ahogy mondani szokták:
"A kemény munka legyőzi a tehetséget, ha a tehetség nem dolgozik keményen"Kevin Durant (NBA)

Raven1975 2019.06.26. 12:36:39

Ernesto Valverde kiagyalja aztán reméljük a legjobbakat. :P

GoalGero 2019.06.26. 12:40:56

@Raven1975: ez után a mondát után hogyan?:D

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 12:46:39

@Robi71: Mondta ezt a kiveteles tehetség, többszörös mvp all star Durant :) es igaza van.. én meg azt mondom hogy az edző kvalitás hiánya nem kompenzálható sztárokkal a pályán

Robi71 2019.06.26. 12:55:58

@mark666: Neymar-al és Gizi-vel rosszabb lenne a csapat, mint most Cou-val és Dembi-vel? Ezt akarod mondani?....nem hinném. :)
Grizi szorgalmához és alázatosságához nem férnek kétségek. Neymar esetében ez már kérdésesebb...de úgy gondolom, hogy elérkezett abban a korban, amikor fel kell tennie a kérdést magának "akarok-e maradandót alkotni a futballban vagy sem".
A fizetési kerettel sem lenne gond....ha Ney elfogadja a jelenlegi (36) 60%-át (22).
Tovább kell szűkíteni a keretet és ezzel megoldható a fizetési keretbe férés. 15-16 fő....és 4-5 fiatal "minimálbéres".
Stegen, Semedo, Roberto, Pique, Umtiti, Lenglet, Alba, Busi, Rakitic, De Jong, Vidal, Arthur, Messi, Neymar, Griezmann, Suarez (16) + Neto, Todibo, bhv, Alena, Puig, kcs (6).

Ahogy mondani szoktam én ben erőltetném a 80-100 milliós lutri "tehetségek" igazolását. Helyettük inkább ugyanennyiért 27-28 éves tuti játékosokat igazolnék, akik egyből bevethetők, egyből felveszik a ritmust és még 4-5 jó év van bennük.

Azért édekes dolgokat mondasz te Juve-s létedre, akik CR (34), Ramsey (29), Bonucci vissza (32) igazoltok és közben fiatalokat tesztek lapátra. :)

Egy pontosítást engedj meg a galaktikus Real-al kapcsolatban. Mindent taroltak, ameddig el nem engedték a szürke eminenciás Makelele-t.....akiről kiderült, hogy legalább annyira fontos eleme volt a csapatnak, mint Zidane vagy Ronaldo. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 12:56:30

@mark666: Szerintem az van, hogy nincs pénze klubnak, pontosabban hiába van pénze, a ffp miatt nem tudnak igazolni.. Griezmannra is úgy lehet, hogy azt az összeget eredileg nem is Griezmannra hanem De Ligtre tartották fenn, plusz a klub nyilván hagyott magának valamennyi mozgásteret (ha végül többe kerül De Ligt, vagy ha kell igazolni valakit a padra hirtelen).. most De Ligt azért nem jön, mert Griezmann jön, Griezmann pedig szerintem a hírekkel ellentétben az edző mellett az öltöző nyomására is érkezik (én még emlékszem tavaly hogy bele volt szerelmesedve pl Suarez meg Messi), de ezzel csontra kiürült a kassza, es a fizetési keret is.. nem látok persze a klub pénzügyeibe,.de eddig is a Barca fizette magasan a legtöbb bért a jatékosainak (a Real pl 2 millió euróval el van maradva).. szerintem a forgatókönyv úgy fog kinézni, hogy jön Griezmann, és ennyi, ami persze több mint elég :)

Robi71 2019.06.26. 12:58:44

@DISTANTxTHUNDER: Igen, egy keménykezű, tekintélyes edző nem ártana, de ha egy Grizi-nek, Neymar-nak, Suarez-nek vagy Messi-nek meg kell magyarázni, hogy mi kell a sikerhez....akkor a fene megette az egészet. :)

Robi71 2019.06.26. 13:03:51

@DISTANTxTHUNDER: Szerintem De Ligt és....Grizi is be volt tervezve. Mivel buktuk a szezon végét Grizi érkezése még jobban felértékelődött.
De Ligt nem Grizi miatt nem jön....hanem mert nem prioritás és nem távozik Umtiti. Ennyi az egész... :)

Robi71 2019.06.26. 13:07:02

@DISTANTxTHUNDER: Ha csak Grizi jön, akkor De Ligt csak a fent említett okok miatt nem. És akkor lesz még más igazolás is....mondjuk minimum egy bhv.

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 13:10:40

@Robi71: Nem, Griezmannéknak nem kell mondani semmit (persze Coutinhoról is azt hittük), de pont azért kell a Barcának 27 éves kész világklasszisokat venni mert nincs egy normális edzője, aki képes kinevelni világklasszisokat.. ez pedig hosszútávon koppanas lesz, mert a Messi-Neymar féle gárda 5-6 év múlva max kifut és akkor a Barca ott fog állni hogy igazolni kell megint, csak amilyen ütemben emelkednek az arak egyre nehezebb lesz klasszist igazolni.. nem vèletlenül invesztálnak a top csapatok inkább fiatal játékosokba akikre később majd lehet építeni.. a Barca meg egyszerűen nem jut egyről a kettőre, már itt is rég el kellett volna felejteni Xaviékat ahelyett hogy folyton utánuk sírunk.. Tito utan siklott ki minden, vele a klub elvesztette a filozófiáját is.. Guardiola azt nagyon jól eltervezte hogy ő megy, de Tito marad es neki lesz ideje atadni a tudását valakinek aki majd folytatja az ő munkáját is.. de nem volt :(

Robi71 2019.06.26. 13:17:52

@DISTANTxTHUNDER: Nem lesz koppanás ha minden évben azt az egy-két 33+ játékost lecserélünk egy-két 27-28 évesre. Annyi a különbség, hogy gyakrabban kell cserélni, mintha 21-22 éveseket igazolnál. Ellenben jóval kisebb a "lutrifaktor". :)
Most őszintén, hány Mbappé rohangál a pályákon? ....és mennyi az esélye annak, hogy ezeket mind mi gyűjtjük be? :)
Ami a saját nevelést illeti ez valóban nagyon fájó pont. :(

Robi71 2019.06.26. 13:20:06

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho-nál nem a "szorgalmával és alázatosságával" voltak gondok....hanem minden mással.

2019.06.26. 13:49:40

@mark666: én is ezt mondtam tegnap hogy a vezetőség all inre akar menni amíg Messi van de inkább amíg ők vannak hatalmon , utána mi lesz az őket már nem érdekli

2019.06.26. 13:54:17

@Robi71:
Szép elképzelés de 80-100 millióért nem fogsz kapni 28 éves bizonyított sztárokat, min duplájáért.
Szerintem is sokkal fontosabb lenne ezt a rengeteg pénzt elkölteni olyan fiatalokra akik hosszú évekig meghatározók lennének nem 4-5 évre. Mindig nem fogsz tudni 28 éveseket hozni akik megváltják a világot, igaz ez persze a fiatalokra.
Lenglet jól ment de nem Barca kezdőszint hosszútávon. A megoldás de Ligt, Umtiti lenne. Piquének sincs sok hátra ő kellett volna hátra. Azt még aláírom jöjjön egy tapasztaltabb vagy Neymar vagy Griezmann előre, de mindkettő felejtős. De Ligt, de Jong, plusz valamelyikük letr volna az álom igazolás idén. Jövőre egy Suarez utóda beruházni.es szépen építkezni, nem úgy mint most hogy két nagy név és akkor 3-4 év múlva rosszabb lenne a helyzet mint most

Robi71 2019.06.26. 14:45:30

@the12thman: Én nem azt mondtam, hogy ne igazoljunk fiatalokat. Csak azt akartam mondani, hogy egy 145 milliós Dembélé nagyobb lutri, mint egy 80 milliós Eriksen. És ezt nem csak utólagosan mondom. Ugyan ezt mondtam volna 2 évvel ezelőtt is.

julio alberto 2019.06.26. 14:56:58

Bármely felállás is lesz nem lesz versenyképes a csapat,ráadásul úgy gondolom a Barcelona eljátszaná a jövőjét.Ez pedig azt jelentené hogy 3-5 évig nemzetközi cím nélkül marad a csapat.Neymar és Messi már önmagukban sem férnek meg egy csapatba,védekezésük lepkefing akárcsak a Suarezé.Nagyon szeretném hogy a Liverpool FC jövőre ezt a Barcelonát kapja a BL-ben!!!

celestial 2019.06.26. 15:40:24

@Robi71: és az a minden más az edzője....és nem csak neki...

celestial 2019.06.26. 15:42:42

@julio alberto: ettől tartok én is....majd jön a nagy fogadkozás szezon elején aztán meg a szégyen:(

DISTANTxTHUNDER 2019.06.26. 16:28:17

@Robi71: "Csak azt akartam mondani, hogy egy 145 milliós Dembélé nagyobb lutri, mint egy 80 milliós Eriksen."
Tehát akkor a 160 milliós Coutinho nem volt lutri :) Értem hogy mit akarsz ebből kihozni de nem általánosíthatsz..

Robi71 2019.06.26. 17:03:59

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho nem tünteti annyira lutrinak. A legjobb korban lévő, kellő rutinnal rendelkező játékosként érkezett.

Barcaa 2019.06.26. 17:51:47

@Raven1975: Csak aztán nehogy megint kiderüljön, hogy értelmetlen volt sámánokhoz járni műtét helyett, mert rendes terhelés esetén szeptember végéig bírja a térde....

2019.06.26. 18:02:02

@Robi71: igen értem, de egy Eriksenek se fognak 80 milliókba kerülni. Átlag 150 körül lesznek

Robi71 2019.06.26. 18:11:19

@the12thman: Ha most nem hosszabbít nyáron, akkor örüljenek ha ennyit is kapnak érte. De valóban ez egy speciális eset.

Les Corts 2019.06.26. 19:54:51

Mindegyik felállás annyit ér,amennyi tartalmat tesznek bele.A keret idén is alkalmas lett volna látványosabb játékra.
Támadók után tesz erőn felüli vállalást a klub,közbe meg Valverde ül a padon.Mindig látványos játékáról híres csapatot lebutított,nézhetetlen az eredmény.Tőle várják ezen játékosok beépítését,tuti bukta.Marad a biztonsági játék és egyel több nagy név ül a padon.

H.Stoichkov 2019.06.26. 22:36:48

Mindkettő megszerzése esélytelen, kivéve, ha fél csapatot eladjuk. Ernővel meg tök mindegy :)
süti beállítások módosítása