A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Tebas: "Nem preferálnám Neymar visszatérését"

2019. július 01. - Berbatov

A La Liga elnöke, Javier Tebas tegnap este az Onda Cero rádióállomás El Transistor című műsorának volt a vendége, amelyben a spanyol csapatokat érintő témákról fejtette ki a véleményét. A Barcelona két potenciális igazolása Neymar és Antoine Griezmann is szóba került. 

"Nem preferálnám Neymar visszatérését a Barcához. Mindig a legkiválóbb játékosokat akarjuk a Ligának, de ebben az esetben Neymar viselkedése nem vet jó fényt a versenysorozatra. A végén mindenki arról beszél majd, hogy ezt tette, azt tette... Keményen dolgoztunk a La Liga értékeinek fenntartása érdekében, nem szeretnénk megváltoztatni ezt a képet."

"Nagyszerű játékos lehetne, de a magatartása nagyon fontos a sorozat értékei szempontjából. Ha a pályán kívül nem elég jó példakép, nem preferálnám a visszatérését a La Ligába."

"Minden azt sugallja, hogy Griezmann néhány órán belül a Barcelona játékosa lesz, a Barcának el kell adnia az egyik sztárját és további játékosokat, hogy megengedhesse magának Neymart és Griezmannt is." 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7214920600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeoMessifcb 2019.07.01. 12:59:16

Eladások terén egyenlőre jól haladunk, még hátra van Palencia, Cucurella és Rafinha eladása a kisebb tételek közül. Ebből még egy 25-30 milliót ki kell csipegetni, aztán direktbe eladni a Dembele-Coutinho páros egyikét, a másikat meg beletenni a Neymar üzletbe.

Robi71 2019.07.01. 13:02:24

@LeoMessifcb: Valahogy így képzelem el én is. Ha esetleg a PSG-t mindkét játékos érdekli, akkor "kettőt az egyért" üzlet is mehetne.

LeoMessifcb 2019.07.01. 13:03:03

The announcement of Antoine Griezmann at the Barcelona is awaited. The Catalans will pay £120m million termination clause (£24m will go to Real Sociedad) Net salary of £23m/year salary. [@NichoSchira]
Na gyerünk már akkor.

LeoMessifcb 2019.07.01. 13:04:31

@Robi71: az lenne a legjobb és legegyszerűbb talán.

Robi71 2019.07.01. 13:13:04

@LeoMessifcb: Jönne is, menne is egy támadó középpályás(szélső) és szélső páros. Mondhatjuk minőségi csere.

Robi71 2019.07.01. 13:28:10

Thiago Silva:
"There is no player like Messi. He is the greatest player in history, the greatest I ever seen. I have seen great players like Ronaldinho, CR, Adriano. I played with Seedorf ...but I don"t think there is anyone like Messi.

www.youtube.com/watch?v=FnRcMWbd660

GYLS 2019.07.01. 13:29:44

Igaza van Tebasnak Neymarral kapcsolatosan, nem tenne jót a bajnokságnak, hogy ismét cirkuszi mutatványokkal kell szembesülnünk. Sőt, én még ide venném Griezmannt is, legalábbis a Barca nimbuszának megítélése kapcsán.
Nem velük lenne nézhetőbb (a műesések nem teszik azzá), de leginkább gyorsabb a játékunk, hanem a két gyors mozgású és észjárású középpályásunk (Rakitic és Busquets) kicserélésével. Ők ketten a 3 középpályásra jutó 300%-ból alapból elvisznek kb. 160%-at, a többi 5-6 középpályásnak meg marad a maradék 140%. Úgy tűnik, "élvezhetjük" a hátvédek és a Rakitic-Busi duó közti "csak nálunk legyen a labda, addig sem derül ki mennyire csigák vagyunk" elven alapuló NULLA játék.
De még azt is el tudom képzelni, hogy hiába lesz a M-S-G-N négyes, Valverde a középpálya hiányosságai miatt 4-4-2-ben is játszatja a csapatot

2019.07.01. 14:19:25

Örülnék is meg nem is Neymarnak. Az ő árán lehetne egy van de Beek, Eriksen, de Ligt trióból akár kettő játékost is hozni. És akkor kapna egy utolsó esélyt Dembele is.

Raven1975 2019.07.01. 14:27:15

Bohóc Tebas :D Nyilván ő nem akarja mivel egy Madridista és tudja milyen bomba erős is lenne a Barça. Meg különben is mit szól ő bele abba, hogy kit igazol le a Barça! Semmi köze hozzá!

Robi71 2019.07.01. 16:09:50

@Raven1975: A negatív reklám is reklám. :) Túl sokan nyilatkoznak ebben a kérdésben...ki pozitívan, ki negatívan. A lényeg hogy beszéljenek róla. Neymar leigazolása marketing stratégia is. Egy MSNG támadó szekcióval mindenki a Barcára figyelne. Hatalmas előnyre tehetnénk szert, amit okosan felépítve és kihasználva hosszú évekig toronymagasan uralhatnánk a marketing piacot. Okos menedzseléssel a szakmai sikerek sem fognak elmaradni. Izgalmasan hangzik.

Robi71 2019.07.01. 16:14:45

@GYLS: Nem értelek. Busi és Rakitic pótlása megtörtént De Jong és Arthur leigazolásával. És akkor Alena-ról és a nagyreménységű Puig-ról nem is beszéltem. Milyen pótlás kellene még? A pótlások pótlása?

caaaatalan 2019.07.01. 16:55:22

@Robi71: ebben Suáreznek nagyon kis szerep juthatna. Sztem sokat lassult, és egyre kevesebb meccsem ihletett, amikor meg nem az akkor....

Neymarnak tudnia kell hol a helye, ebben Tebasnak igaza van, bár nem tudom h ő személy szerint milyen mércét hova rakott...

Robi71 2019.07.01. 18:18:48

@caaaatalan: Neymar-al nem lenne baj, ha mindezt a felhajtást maga körül tudatosan gerjesztené és valójában vérprofi sportéletet élne. Valami hasonlót, mint CR.
Csak nála gyakran az ostobaságot lehet inkább felfedezni, mint a tudatosságot. Valami profi tanácsadó kellene mellé, aki egyensúlyban tudná tartani Junior életvitelét. Megtalálni a helyes mércét...és akkor egy személyben lehetne marketing bohóc és profi futballista. Akkor valóban főnyeremény lenne. Így ki tudja, lehet Pep-nek lesz igaza és innen már csak lefelé vezet az út.

Robi71 2019.07.01. 18:21:16

@caaaatalan: Suarez utolsó szezonját tölti a Barcában. Lassan meg kell találni az utódját.

julio alberto 2019.07.01. 20:50:03

@Robi71: Van itt ima megint aztán nyomod újra a sok sületlenséget,próbálsz úgy tenni mintha értenél a labdarúgáshoz.Pedig nem ez értesz ez nyilvánvaló,ami komikus hogy még el hiszed azt amit kitalálsz.Az álmaid próbálod folyamatosan életre kelteni,ez egy szerelmes kamaszlánytól még csak csak de egy majd ötvenes férfitől?Na mindegy neked látom ez az egy szórakozási lehetőség jutott?!Legyen,legalább jókat derülök azon ahogy próbálod magad igazát eladni.Tegnap kérdezed mi a véleményem a L.Martinez esetleges szerződtetéséről?Nos egy tucatjátékos semmi extra,persze tök mindegy a klub a két nyugdíjas és a levezetni érkező Neymar mellé ki érkezik,egyrészt úgy sem játszik,másrészt ennek a senior Barcának semmi jövője nincs.A jövőt épp most élik fel a klubnál..már ha hinni lehet a médiának.

Sörenzen 2019.07.01. 22:47:08

Semmi bajom nem volt eddig a spanyol liga ellnökével, - erre most ő beszólt, hogy így a Neymar, meg úgy a Neymar, meg a viselkedése...
Nem ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy az egész egy hazugság, mert ha a Liga vezetése komolyan venné a feladatát, már rég el kellett volna, hogy tiltsa Sergio Ramost hosszabb időre, - nem egy piros, egy meccses eltiltás alapon. Ramos ugyanis valószínűleg világcsúcstartó a maga 18(!) piros lapjával.
És még lehetne sorolni...

Robi71 2019.07.02. 04:33:04

@julio alberto: Azt a választ kaptam amit vártam. Igazából nem is volt kérdés. :)
L Martinez tucatjátékos, semmi több....mert argentin. :)
Bezzeg a Vinicius, a Rodrygo meg a Joao Pedro....

Robi71 2019.07.02. 04:38:59

@julio alberto: Eddig Messi-be voltam szerelmes, de most már Neymar-ba és Grizi-be is beleszerelmesedtem. Úgy néz ki ahogy öregszem, úgy leszek egyre érzelgősebb. :)
Én legalább megpróbálok úgy tenni mintha értenék a labdarúgáshoz....te még meg sem próbálod. Évek óta a brazil utánpótlásnevelést mantrázod nulla sikerélménnyel....és még én nem értek a labdarúgáshoz? :)))))))

Robi71 2019.07.02. 08:00:51

Douglas mérlege Barca játékosként: 8 meccs, 6 trófea. Világcsúcs. :)

julio alberto 2019.07.02. 09:31:08

@Robi71: Látom a brazilok továbbra is rémálmok számodra...Ha nem lennél elfogult és a labdarúgáshoz is értenél nem nem hasonlítanád össze Vinicius Juniort a Martinezzel.Nem egy kategória a két játékos,a brazil már a Real Madrid kulcsembere játéktudása alapján a következő zsenije lesz a világ labdarúgásának.Joao Pedro meg csak jöjjön a Liverpool csapatához,nem véletlen rajta kívül nem terveznek mást leigazolni odaát,persze lehet hogy Klopp sem ért a kiválasztáshoz,nem úgy mint te....Rodrygo,na majd most megismered...Neymar lett az új szerelmed?Elég baj ez neked...Te azt gondolod hogy majd a hízókúra miatt folyamatos bokasérült Neymar viszi a trónra a Messit?Nekem vannak kétségeim meg ezzel a Messi haverjai nyugdíjas társulattal kapcsolatban is.Nagyon szeretném ha jövőre megint összejönne egy Liverpool Barcelona mérkőzés a BL.ben!!Ami viszont elszomorít ezek a marketing igazolások a Barcelona jövőjét emésztik fel.Nem is várok a következő 5 évben nemzetközi címet a katalán csapatól.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.02. 09:51:00

@julio alberto: Mondjuk az hozzá tartozik a történethet hogy az első meccsen a Barca nagyon kitömte a Liverpoolt, ki gondolta volna hogy 3-0 előny már megint nem lesz elég? Hogy Dembi 90.x. percben kihagyott ziccerén fog múlni? De az is lehet hogy 4-0 után 5-0ra kapott volna ki a Barca.. idén sem a keret minőségével voltak gondok, hanem a fejekkel szerintem

Robi71 2019.07.02. 09:55:33

@julio alberto: Nem hasonlítom Martinez-t Vinicius-hoz...ahogy Agüero-t sem Jesus-hoz. Én a Messi féle imamalmot forgatom, te a brazil utánpótlásét. Ez van, mindenkinek más jutott. :)
Kb annyira izgulok Vinicius, Rodrygo vagy Joao Pedro miatt, mint anno Jesus vagy Gabigol miatt.

julio alberto 2019.07.02. 10:08:44

@Robi71: Te a tényeket próbálod letagadni,aki nem elfogult mi te pontosan látja hogy odaátról csak a brazilok ontják a tehetségeket.

julio alberto 2019.07.02. 10:10:14

@DISTANTxTHUNDER: Mondjuk és azt hittem Origi már nem is Liverpool játékos....aztán kivégezte a Barcát.

julio alberto 2019.07.02. 10:13:13

@DISTANTxTHUNDER: A Liverpool a 180 percből 140 dominált,sokkal jobb csapat mint a Barcelona.Nem véletlen 2 BL döntő 1 év alatt.

julio alberto 2019.07.02. 10:14:54

@Robi71: Ne is izgulj...a te korodban az már nagyon veszélyes tud lenni.

Robi71 2019.07.02. 11:15:30

@mark666: Csalóka is volt a 3-0. Ha nincs Messi, aki a Pool dominancia kellős közepént nem talál a semmiből két gólt, akkor még vereség is lehetett volna belőle....ahogy 4-0 is ha a kétbotlábú Dembi nem hagyja ki az ajtó-ablak helyzetet, amit még egy 8 éves is belőtt volna.
Jó kérdés mi lett volna ha :)....4-0-ról indul a visszavágó. A meccs alapján nem kizárt, hogy ezt is megfordította volna a Pool. :)

LDzsi 2019.07.02. 12:10:01

@Robi71: Ha Messi nem hagyja ki a visszavágón azt az ajtó-ablak helyzetet a cselezgetése miatt....

Sörenzen 2019.07.02. 12:16:28

@julio alberto: Azt írod, hogy "odaátról csak a brazilok ontják a tehetségeket..." hát ez ma már nem állja meg a helyét.
Régen ez így volt, ma már nem igaz.
A játékosok árai úgy "elszaladtak", hogy kis túlzással azt is lehet mondani, hogy aki brazil és két egyenest tud rúgni, az már 30-35 millió euróért Európában el kel.
Nézd meg a "mai felhozatalt" és nem messzire, csak tíz évre nézd meg milyen focisták érkeztek Brazíliából. Óriási a külömbség!
Én is nagy imádója vagyok a brazil focinak, de az azért észre térített engem, amikor a Brazil VB-n otthon(!) 7:1-re kikaptak a németektől. Vagy Te már erre nem emlékszel?

Robi71 2019.07.02. 12:18:58

@LDzsi: Messi 14 éve trófeát-trófeára halmoz a Barca-val (Barca-nak). Vele is megtörténhet. Az első meccset neki köszönhetően nyertük főlényesen úgy, hogy erősen rezgett a léc. A visszavágón a többikének (is) kellett volna bizonyítani.
Dembi-nek ott volt az élete pillanata, hogy végre igazán hasznos legyen...de nem élt vele. lehet ez a Barca-s karrierébe kerül (remélem). A visszavágón ugyebár nem játszott....ilyenkor az ilyen játékos a legjobb, a hibátlan. :)

Robi71 2019.07.02. 12:23:07

@Sörenzen: @julio alberto: Érdemes elolvasni a "A Barcelona tárgyal az Atlétivel Griezmannról" (2019.06.28. 11:58:41) cikk allatt általam lefordított és bemásolt Djalminha interjút a brazil fociról. Szerintem mindent elmond róla.

rtghfb 2019.07.02. 12:35:04

@Robi71: Olvastam valahol hogy Dembi 100 millióért lehet a Bayerné. :) Nem lenne rossz üzlet...

LDzsi 2019.07.02. 12:41:08

@Robi71: ha Dembi hibás a kihagyott helyzetért akkor ugyanúgy Messi is. Ha a többiek hibásak a rossz játékért, akkor Messi is. Képtelen vagy az objektivitásra

Robi71 2019.07.02. 12:47:42

@rtghfb: A Bayern nem akar 100 milliót adni Sané-ért sem. Náluk a 80 a felső limit.
A legjobb, ha be tudjuk számolni Neymar-ért cserébe...őt is, ahogy Coutinho-t is. akkor talán nem derül ki az értékvesztésük és mindenki jól jár...ők is...és Bartomeu becsülete is, ami amúgy is eléggé megtépázott. :)
Neymar 220 = Coutinho 120 + Dembélé 100. Ugye milyen jól hangzik? :)

Robi71 2019.07.02. 12:50:27

@LDzsi: Messi számtalanszor mentette meg a bőrünket vagy vitte mennybe a csapatot....engedd meg neki, hogy néha hibázzon. :) Vagy ha nem, akkor adjuk el gyorsan. :)
Dembi esetében itt volt az alkalom...az első, hogy ezt megtegye, de nem élt vele. :(
De ahogy mondtam, látva a visszavágón nyújtott produkciót nem kizárt, hogy a 0-4-et is megfordította volna a Pool. :(

LDzsi 2019.07.02. 13:01:29

@Robi71: hibázhat persze, hisz ő is ember. De hadd lehessen már kimondani ha hibázott. Ezen logika alapján például ha valaki leélt 50 évet és hülyeségeket beszél, akkor nem lehet azt mondani hogy hülyeségeket beszél, mert hiszen annyi évet leélt már. Remélem érted hogy mit akarok ezzel mondani. A kiesésről nem csak(!) Messi tehetett.

Robi71 2019.07.02. 13:08:08

Zé Roberto (Bayer, Bayern, Hamburg, Real, Palmeiras, 84-szeres VB győztes brazil válogatott, aki 43 évesen fejezte be a játékos karrierét) :

"Neymar gondolkodás merőben meg kell változzon.
Ő egy fantasztikus tehetség, de most azon az úton van, hogy leveszítse a lehetőségét annak, hogy a generációja vezéregyénisége legyen.
Ebben a sérülések is hátráltatták, de ha így folytatja el fogja veszíteni a játék örömét is. Ha így folytatja 30 éves kora előtt befejezi a profi karrierét.
A pénz és a kísértések végigkövetik a profi játékosok karrierét. De elég ha Messi vagy CR karrierét nézzük, ők teljesen másképp élik az életüket."

Robi71 2019.07.02. 13:09:08

@LDzsi: Ő tehet a legkevésbé róla. :)

LDzsi 2019.07.02. 13:13:32

@Robi71: szerinted... A passzív játékával (sétálgatások) ő is vastagon hozzájárult. Csak így objektíven.

Robi71 2019.07.02. 13:21:17

@LDzsi: Ez kell ahhoz, hogy a 90. percben is friss legyen...sprintelni és higgadtan dönteni. A többi 10 elég ha szétrohanja magát. Erre már Rijkaard is rájött és Pep vitte a csúcsra....meg is lett az eredménye.

rtghfb 2019.07.02. 13:38:14

@LDzsi: Amikor bajban van a csapat sokszor mindenki Messit keresi és nem próbálnak váratlant húzni, de ez nagyon kiszámíthatóvá teszi a taktikánkat. A Pool elleni visszavágón is ez történt. A harmadik gól után sok labdát kapott, próbált is velük felgyorsítani, de számítottak rá. Másrészt pedig Messi legnagyobb hibája hogy többnyire kapkodik amikor nyomás alatt van. Ezért támogatom Neymar visszahozását, mert Messin kívül nincs olyan játékosunk akit azonnal le kell támadni amikor megkapja a labdát. Ő az egyetlen clutch-playerünk (esetleg túlzással mondhatjuk hogy Dembelé az volt a legjobb napjain).

julio alberto 2019.07.02. 14:25:50

@Sörenzen: A 10 éve indult utánpótlás program úgy hiszem sikeres,az első fecskék a brazil akadémia rendszerből a 96-97 korosztály.Arthur,Richarlison,David Neres,Eder Militao tehát csak az első fecskék,nem is olyan rossz a felhozatal de ebből a korosztályból még csak 4-5 ezren voltak a addig a 2000-2001 korosztályból már 20 ezren,ezeket a labdarúgó palántákat kiválasztják és nem beíratják ebbe a rendszerbe.Nem kell tehát féltened a brazil labdarúgást...10 éve kik érkeztek odaátról nos az elégé a pont egyenlő volt a lepkefinggal...Hulk,Fred,Willian nagyon nem Vinicius Junior,Jaoa Pedro vagy éppen Rodrygo Goes szintű játékosok voltak anno..de mondom a Vinicius Junior is jött látott és máris győzött és nem a Porto vagy a PSV csapatában.

julio alberto 2019.07.02. 14:31:35

@Robi71: Ki az a Djalminha?Egy középszintű brazil játékos volt aki sem aktív korában sem később nem vitte semmire....Kb ez olyan mint ha Czéh László beszélne Szoboszlairól,egy megkeseredett sértődött csóka.

julio alberto 2019.07.02. 14:36:37

@Robi71: Messi a 2015 BL döntő óta folyamatosan vesztett és betlizett minden fontos mérkőzésen klubjában és az Argentin válogatottal egyaránt,ez tény.Persze hogy mindenki hibás csak ő nem....

julio alberto 2019.07.02. 14:38:24

@rtghfb: Talán azért keresik a társak Messit mert ez az alaptaktika,nem?

Robi71 2019.07.02. 15:19:18

@julio alberto: Azért keresik Messi-t mert nála van a legjobb helyen a labda. Mert ő rúgja be a leghatékonyabban a ziccereket. Mert könnyen átadni neki a felelősséget, mint az a saját vállán cipelni. Ezért.

Robi71 2019.07.02. 15:26:25

@julio alberto: Messi évről évre jobb egy folyamatosan gyengülő Barcában. A mostani szezonja volt a legjobb, pedig volt még pár emlékezetes. Teljesen magára maradt minőségi játékostársak nélkül. Kénytelen túlvállalni magát, mint az idei beígért BL győzelemmel. Pedig aki ért a focihoz már az elején látta, hogy kisebb csoda kellene ehhez. És mégis majdnem sikerült Messi-nek köszönhetően. Egy meccsen múlott nem csak a BL győzelem, hanem a tripla is. Pep is ezt mondta, de mindannyian tisztában voltunk ezzel.

Robi71 2019.07.02. 15:27:56

@julio alberto: Djalminha? Superdepor? Nézz utánna, papa. :)

julio alberto 2019.07.02. 15:28:58

@Robi71: Nem hogy a tripla de még a dupla sem sikerült,te miről beszélsz?

julio alberto 2019.07.02. 15:30:35

@Robi71: Mi az a superdepor Robi bácsi?

julio alberto 2019.07.02. 15:31:30

@Robi71: Ki az a Djalminha Robi bácsi?

julio alberto 2019.07.02. 15:36:16

@Robi71: Én novemberben leszek 43 éves,te már 48 múltál Robi papa...nem emlékszem olyan brazil sztárra akit Djalminhának hívtak,vagy Cruyff idejében láttad őt is?

GoalGero 2019.07.02. 15:40:54

@julio alberto: depót 90es vege kétezres eléje,amely az akkori Bárcánál is mondhatni sikeresebb volt.En nem latok semmit Viniciusban.Gyors jol cselez de megye3as szinten lő,és taktikailag éretlen.Te hajtogatod pont hogy ez elengedhetetlen,De olyat istenítesz akiben ez nincs meg.

julio alberto 2019.07.02. 15:41:35

@Robi71: Messi évről évre jobb,csak éppen sorra bukja a legfontosabb mérkőzéseit...marad a lehajtott fej,a séta és a sírás.Maradona szerint más is...Most akkor mi van Robi papa...mindenki sz@r rajta kívül?

julio alberto 2019.07.02. 15:45:21

@GoalGero: Látod a Reálnál másképp látják,Aseniso,Isco duó repült miatta a kezdőből,máris a ginga harcos lett a közönség kedvenc is.

julio alberto 2019.07.02. 15:48:21

@GoalGero: Nálam a Superdepor a 90-s évekre tevődik...Bebeto,Mauro Silva,Donato,anno megnyerték a spanyol bajnokságot is..De Djalminha nevű fickó nem szerepelt abban a csapatba.

julio alberto 2019.07.02. 15:59:01

@GoalGero: Nem istenítek én senkit,csak azt mondtam hogy Vinicius Juniorban látok olyan képességeket mai alapján a Neymar,Messi után ő lehet a következő zseni.

Robi71 2019.07.02. 16:00:57

@julio alberto: Te a szubjektívizmus etalonja vagy. Egyetem véleményedet sem objektív alapon hozod meg. Még a brazilok között is van jó brazil és rossz brazil nálad :)))
Rossz, ha kritikus a brazil futballial. De ha ne adj isten jót mond Messi-ról vagy Maradona-ról, akkor egy kanál vízben megfojtanád. :)
Pedig csak értenek a focihoz. :)

Raven1975 2019.07.02. 16:07:32

Boateng az Instagramon hivatalosan megerősítette, hogy nem folytatja tovább a Barçában. Helyén van a szíve és további sok sikert. :)
uploads.disquscdn.com/images/244822ab7b98ac85549f78194aacd130a04b9f87516fd97b2f0c4df294302c1b.jpg

Robi71 2019.07.02. 16:18:02

@julio alberto: Apropó brazil utánpótlás. 2003 óta adják a Golden Boy díjat. A presztízsét nem kell ecsetelnem. Eddig mindegyik vitte valamire, némelyikük feljutott felnőttek között is a csúcsra. Csupán kettő tünt el teljesen a süllyesztőben. Van tipped ki azok?

Les Corts 2019.07.02. 16:28:06

A harmincasokra már nem szabad energiát pazarolni.Bebizonyították tavaly és idén,hogy nemzetközi szinten ők már nem rúgnak labdába.Jövőre egy évvel idősebbek lesznek és a bulizó Neymartól várnák a csodát.
Mark666 korábbi hozzászólásában világosan leírta,hogy a jövőt égetnék fel a klubnál,ha jönne Neymar és menne Couthino meg Dembele.Szinte egyszerre öregednének ki és belőlük semmiféle bevétel nem lenne.Ellenben igazolni meg csak eladás +100 millióért lehetne,ha jól értelmezem a szabályt.Gondolom a dúsgazdag klubok tesznek majd ellene,mert meg van kötve a kezük.Mai árakat nézve ínséges idők jönnének.
El kell kezdeni csapatot építeni,a Liverpool sem egy éven belül ért a mostani szintre.

Robi71 2019.07.02. 16:34:55

@Les Corts: Coutinho és Dembélé milyen garanciát jelentenek a jövőre nézve? Ezt kifeljtenéd bővebben?
Örüljünk, ha PSG beszámolja őket a Neymar cserébe.

Les Corts 2019.07.02. 16:58:58

@Robi71: Mindig jönnek a Messi tehermentesítésével.Itt van Couthinó nyugodtan szervezhetne Messi meg mehetne feljebb.Dembele meg mikor egészséges volt jól játszott.Nem én vagyok az edző ezt neki kéne megoldani,de képtelen rá.
Érdekes,hogy a nagyra tartott 200 milliós Neymarért mindig e két játékost vonnád be az üzletbe/mégis érnek ennyit?/ az általad istenített 30-asok közül meg senkit.

Robi71 2019.07.02. 17:47:28

@Les Corts: Ha jön Griezmann és Neymar...és lesz egy MSNG támadónégyesünk, akkor minek megtartani bármelyiket is. Sokan azért is aggódnak, hogy mit kezdünk velük négyen egyszerre.
A harmincasok közül te kit adnál el? Rakitic-t? Suarez-t? Vidal-t? A saját nevelésűeket?...akik ugyan azt a bánásmódot érdemlik, mint Puyol, Xavi vagy Iniesta?

Les Corts 2019.07.02. 20:16:23

@Robi71: Rakitic,Busi mehet.Legnagyobb gondot a középpályán látom.Idősek közül a legjobb teljesítményt az újonc Vidal nyújtotta.Őt mindenképp megtartanám.És még azon megy a vita.hogy az évek óta alibiző saját nevelés Busi érdemel e újabb szezont.
Legnagyobb elismerés mellett meg kell köszönni az eddigieket,de ideje felismerni,hogy messze van korábbi önmagához.
Nyilván egyszerre nem lehet mindenkitől megválni.Következő évben mehet Suarez is
Ezeket BL mércével írom,ha elég a bajnokság arra még bőven elég a mostani keret is.

julio alberto 2019.07.02. 21:22:59

@Robi71: Nem válaszoltál,ki a fa@zom az a Djalminha?Erőlködsz itt mióta Pelé mellet szavazókról írtam neked egy szemelvény listát.Próbálkozol mint szűzfiú a prostinál.

Robi71 2019.07.03. 04:22:30

@julio alberto: A bátyád b@szki...az. Azt hittem van minimális futballkultúrád, de ha a brazil válogatottakról sem hallottál, akkor....:(

Robi71 2019.07.03. 04:28:17

@Les Corts: Busi majd eldönti mikor és hova fog távozni, ahogy Xavi vagy Iniesta is tette. Tudni fogja, mikor kell lelépni.
Rakitic-t és Suarez-t is el lehet küldeni, ha tudnak hozni jobbat helyettük. Olyan B kategóriás játékosokat nem szeretnék a csapatban látni, akik a cipőjüket sem köthetik be nekik még így 30+ fölött sem.
süti beállítások módosítása