A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

De Jongot bemutatták

2019. július 06. - Berbatov

Majd 20.000 szurkoló kísérte figyelemmel élőben Frenkie De Jong első labdaérintéseit a Camp Nou gyepén. A fiatal középpályást 75 millió euróért szerződtette a Barcelona az Ajax csapatától, és ő lesz a klub történelmének 20. holland játékosa. 

"Nagyon boldog vagyok amiatt, hogy itt lehetek és a Barca mezét viselhetem. Gyermekkori álmom volt ebben a csapatban játszani, amikor komolyra fordultak a dolgok, már könnyű döntést hoztam meg. Fantasztikus érzés aláírni a Barcelonához, nekünk Cruyffnak köszönhetően speciális a kapcsolatunk a klubbal. Josep Maria Bartomeu személyes érintettsége kulcsfontosságú volt a döntésemben, csupán a futball projektről beszéltünk, a pénz nem került szóba. Meggyőztek engem, előtte bizonytalan voltam a jövőmmel kapcsolatban. Azt mondták alapjátékosa lehetek a csapatnak, és tovább fejlődhetek a klubnál. Nem számít melyik pozícióban játszom, csak a pályán szeretnék lenni. Természetes, hogy a Barcelonánál versenyhelyzet uralkodik. Meg kell mutatnom, hogy jó játékos vagyok, és helyem van a pályán. A 21-es szám különleges számomra, mindig abban játszottam az Ajaxban, meglátjuk végül melyik lesz az enyém."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5214929154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2019.07.06. 14:04:07

Megvan benne a kellő alázat, ez tiszteletre méltó.
Isten hozott és sok sikert Barça címeres mezben Frenkie de Jong!

2019.07.06. 14:07:24

Ter Stegen óta talán a legjobb igazolásunk. Már most kimerem jelenteni!

2019.07.06. 14:25:20

@Pál Bence:
béna holland?? Nincs több kérdésem.

SzaboJ2252 2019.07.06. 16:18:26

Szerintem megkaphatná a 6os mezt. Talán ő lenne xavi után az első méltő erre a mezszámra (alves talán)

Maestro10 2019.07.06. 17:46:50

@Pál Bence: Én vagyok az egyik legnagyobb saját nevelés párti a blogon, de te már beteges hülyeségeket irkálsz le nap mint nap, ami eléggé irritáló. Nyugodj meg, Puig felkerül a nagyokhoz a nyár folyamán, és talán a Ruiz - C. Pérez duó is megkapja a lehetőséget a bizonyításra. A többiek sajnos (a távozó Morey-t leszámítva) szóra sem érdemesek.

LeoMessifcb 2019.07.06. 18:15:53

Nagyon szimpatikus, nekem személyes kedvenc jelölt, és ha úgy játszik, ahogy tud nagyon hamar az is lesz. Ő itt sok mindent fog elérni az az érzésem. Üdv nálunk, Frenkie!

Raven1975 2019.07.08. 13:06:31

Frenkie De Jong: "Hogy miért 21-es a mezszámom? Jól érzem magam ezt a számot viselve. A nagyapám a 21-ik születésnapomon hunyt el. Öntudatlanul, de ez is egyfajta megemlékezés. Óriási futball fanatikus volt."
süti beállítások módosítása