A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Bemutatták Griezmannt, a klub új 17-esét

2019. július 14. - Berbatov

Az FC Barcelona bemutatta az Atlético Madrid csapatától 120 millió euró ellénében szerződtetett francia Antoine Griezmannt. A katalán egyesület valaha volt második legdrágább szerzeménye a prezentáció egyik állomásaként részt vett az első sajtóeseményén a Barca játékosaként.

Antoine Griezmann: "Szeretnék köszönetet mondani a Real Sociedadnak, amely klub bízott bennem, és profi szerződést kötött velem. Szeretnék az Atlético Madridnak és Diego Simeonénak szintén köszönetet mondani. Mindannyian segítettek abban, hogy ma ez a játékos legyek. Azért igazoltam ide, hogy fejlődjek, hogy megtaláljam a helyem. Fontos játékos akarok lenni, BL-t, La Ligát és kupát szeretnék nyerni. Előző évben nem voltam felkészülve, a lányom remekül kibontakozott Madridban, most más a helyzet. A dokumentumfilmet akkoriban helyesnek éreztem, bocsánatot kell kérnem, és a pályán fogok bocsánatot kérni. Beszéltem Valverdével, úgy képeztem magam, hogy képes legyek bármelyik támadó pozícióhoz adaptálódni, és fontos szerepet betölteni abban. A 7-es mez foglalt, azért a családommal közösen döntöttünk a 17-es mellett. Soha nem gondoltam, hogy elérem ezt a szintet labdarúgóként, olyan személy vagyok, aki kiélvezi a pillanatot." 

Josep Maria Bartomeu: "Griezmannt régóta követjük, kedveljük őt, nem volt egyszerű, de most az oldalunkon üdvözölhetjük őt. Vele kiegészülve az első csapat minősége ugrik egy szintet. Büszke vagyok rá, hogy a legjobb játékosokat szerződtetjük a klubnak. A mai piac következtében ilyen pénzeket kell fizetnünk. A meglévő és az érkező játékosokkal tovább akarjuk nyújtani a győzelmi szériánkat. Az Atlético Madridnak nincs bizonyítéka, hogy korábban megegyeztünk Griezmannal. Meglátjuk az ügy hogyan alakul, de nem lehet bizonyítékuk. 35 millió hitelt kértünk, hogy le tudjuk igazolni Griezmannt, komplex művelet volt, fél éven belül vissza kell fizetnünk a pénzt. A mai nem az a nap, amikor Neymarról beszélni fogunk."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr114946520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julio alberto 2019.07.14. 21:08:14

Parádés....jár a taps a Bartomeu,Griezmann duónak,csendben,sunyin hátha..

LeoMessifcb 2019.07.14. 21:09:28

Érdekes a hitel felvétel, ha még boldogan nézegetünk Junior Firpo után a legújabb hírek szerint, meg rekordbevételt könyvelt el a klub. Nem igazán értem ezt most de Malcom ára vissza is hozhatja ezt a "hitelpénzt".

LeoMessifcb 2019.07.14. 21:11:34

Egyébként Isten hozott Antoine! Bizonyítsd be mindenkinek, hogy ide való vagy, és ahogy mondtad kérj bocsánatot a pályán a videódért.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.14. 22:33:24

17.. nem egy szerencsés szám a Barcában, Alcacer, Song, Munir, Murillo kapta ezt a számot, de hátha Griezmannál beválik :) Ha van tökéletes játékos a fociban akkor Griezmann az, ez az ember mindent tud a pályán, elképesztően komplex.. kívancsi vagyok milyen fit lesz a csapat többi tagjával, mert az ő éekezése akaratlanul is felforgat mindent.. azt mondja, Coutinho játéka közel áll hozzá, Dembelével jó barátok, Messivel nagy élmény lesz együtt játszani, illetve Suarez is biztos örül hogy végre itt van.. de ezek 5en együtt biztos hogy nem lesznek pályán.. én még mindig azt tartom valószínűnek hogy MSGC lesz a kezdő, ami igazából 433, mivel Griezmann nyugodtan felmehet a középpályára..csak akkor meg onnan fog padozni a De Jong, Busquets, Rakitic, Arthur, Vidal 5ösből 3.. Valverdének nagyon komolyan kell rotálnia ahhoz hogy ne legyen feszültség, innentől kezdve nincs bérelt helye senkinek (es akkor még Aleñaról, Puigról, Malcomról nem is beszéltünk)..

Robi71 2019.07.15. 04:25:40

@DISTANTxTHUNDER: Cou a szélen hatástalan, középen pedig súlytalan...röviden és tömören jellemezve. Hiába hozod be a középpályára (MSGC)....vele gyakorlatilag egy 4231-et tudsz csak játszani. A középpályán meggebbedne mellette a másik kettő...tiszta átjáróház lenne vele a középpálya. Ha 433-at akarsz, akkor az nem Cou-val lesz a középpályán. Marad az MSG és Dembi mint csereszélső...

Robi71 2019.07.15. 06:35:25

Griezmann:
"A múltban rossz dolgokat tettem, de nem sajnáltam, mert mindig azt csináltam, ami akkor pillanatnyilag a legjobb dolognak tűnt. Nem játszottam a két fél egyikével sem. Most együtt vagyunk és tényleg szeretném viselni ezt az mezt. Ha Bocsánatot kell kérnem valamiért, akkor ez a pályán lesz, ahol a legjobban beszélek.
Luis Suárezzel? Meglátjuk, hogy lesz, de biztos vagyok benne örül annak, hogy itt vagyok. Itt vagyok, hogy megöljelek haver!" :)

RAJDEN 2019.07.15. 06:36:55

Elég szégyen hogy hitelt kellet felvenni ...

Robi71 2019.07.15. 07:25:42

@RAJDEN: Eladni is kell, nincs mese...

Kertai Dávid 2019.07.15. 07:29:29

nagyon nem akartan a srácot, és nem is szívlelem, egyáltalán nem... de amikor megláttam, hogy vidáman jön ki a pályára majd elkomorodik ahogy meglátja az üres lelátókat... hát ezt senkinek sem kívánom... azér beismerem, egy nagy játékos, nem is kevés pénzért jött... de, hogy ő sem erről álmodott, hogy majd egyszer egy nagy csapat leigazolja és senki sem fog örülni neki, ráadásul zártkapukk mogott fogják bemutatni mint aki egy semmilyen játékost, abban biztos vagyok... most már azér remélem nem füttykoncert lesz első pályán töltött perceiben :/

Robi71 2019.07.15. 07:40:01

@Kertai Dávid: Ezen én is elgondolkodtam. Népünnepély és telt stadion kellett volna várja...na meg több ezer eladott mez már az első napon. De erről ő is tehet, meg mi is...

Berbatov 2019.07.15. 07:49:43

A megbízható Alfredo Martínez szerint a vezetőség és Abidalék is a Griezmann, Messi, Dembélé csatártrióban gondolkodnak hosszútávon.

twitter.com/ElTransistorOC/status/1150523571715878918

Sajnos azt is mondja, hogy Rakiticet nem engedi el Valverde. :( Csupán egy esetleges Neymar üzlet részébe vonhatják be.

Robi71 2019.07.15. 07:52:09

Neymar Junior:
„Két fantasztikus pillanat volt az életemben eddig: a győzelmünk az olimpiai játékokon Brazíliával (2016-ban) és amikor a párizsi ellen nyertünk (6-1) a Barcelonával. Hihetetlen volt, amit a hatodik gólt is megszereztük, teljesen őrült pillanat volt, mindannyian megőrültünk. Azt hiszem, ez a legjobb emlék mindannyiunk számára. :)

Neymar Senior:
„A fiam spontán és becsületes válasza a jelenlegi klubjának provokációnak ad okot, de ez egy olyan rosszindulatú hozzáállás, amelynek egyetlen célja, hogy olyan vitát indítson el, aminek nem kellene hogy megtörténjen.
A világ számos újságírója és rajongója ezt a találkozót a fiam karrierjének egyik legemlékezetesebbnek tartja.
A fiam nem szándékozott semmilyen tiszteletlenséget nyilvánítani sem a PSG, sem a játékostársai (akik 2017-ben játszottak a meccsen, néhányan most a klubtársai), sem a szurkolók felé. Mind a mai napig úgy emlékszik erre a meccsre, mint az egyik legfontosabbra a karrierjébe.

Robi71 2019.07.15. 08:22:50

@DISTANTxTHUNDER:
"Boldoggá tesz a tény, hogy egy csapatban játszhatok vele. Ő referencia minden játékos számára. Messi egy legenda lesz a fiam és a fiam gyerekei számára is. Ő olyan mint LeBron James a kosárlabdában." :)

caaaatalan 2019.07.15. 08:55:50

@Kertai Dávid: felújítás miatt volt zártkapus, meg nyilván mehetett volna más nagy csapathoz is, de ide akart... egyébként a sajnálattól innen kis haznákból a havi bérünkkel ami neki egy nap alatt megvan ne nagyon sajnálkozzunk. Talicskányi pénzért jött, verjen legalább 40 gólt vagy nagyon nagy gondok lesznek.

Robi71 2019.07.15. 09:00:17

@caaaatalan: Elutasította a PSG-t azzal az ürüggyel, hogy ugyan akkora fizetést kér, mint Neymar. Hasonlóan az MU-t is, akik egyben Pogba "megtartására" is szánták volna.

caaaatalan 2019.07.15. 09:04:07

@Robi71: igen én is úgy gondolom h mehetett volna máshova, így nincs mit sajnálkozni azon h itt zárt kapu várta. Tudta mit vesz.

Barcaa 2019.07.15. 09:06:15

@Kertai Dávid: "Őő...nincs itt senki" :DD

Őszintén szólva, a tavalyi után meg is érdemli. Nem csinálhat valaki világszenzációt abból hogy előzetes beleegyezés után (plusz fizuért) nyilvánosan kikosarazza a Barcát, és "élete klubjánál" marad ahol állítólag legenda akar lenni, hogy utána következő szezonban távozzon..
Nagy mázlija van, hogy a vezetőség nem törődik a klub tartásával, és ennek ellenére is leigazolta.

Nagyon nehéz lesz ezt helyrehoznia, de mivel itt van már Barca mezben, így szurkolunk neki hogy ez sikerüljön.

Kertai Dávid 2019.07.15. 09:15:58

@caaaatalan: legszívesebben én így állnék hozzá elhiheted, mert nagyon nem kedvelem a srácot... de ez akkor is egy szar dolog, megnézzük pl Hazard mekkora rivaldafényt kapott, Griezmann meg kb sunyiba lett bemutatva... mondhatjuk hogy meg is érdemli, de látni a tekintetét elég szomorú... egy ekkora játékos érkezését máshol ünnepelni szokták, és hiába nem kedvelem, most mégis sajnálom... nem lehet neki könnyű, biztos vagyok benne, hogy a fejében motoszkál a kérdés, hogy mi van ha rosszul döntött

Kertai Dávid 2019.07.15. 09:18:43

@Barcaa: igen, kabaré volt amit művelt és kikérte magának ezt a fogadtatást... de ahogy mondod már barca mezben van, és drukkolnunk kell neki :) remélem nem volt pénzkidobás, és hasznos játékosunk lesz

caaaatalan 2019.07.15. 09:20:45

@Kertai Dávid: ahogy nyilatkozta is, bocsánatot kell kérnie. Ha a Real ellen ver 2-őt akkor sztem senki nem fog rá haragudni.

Ezek az embetek Isten adta tehetséggel vannak megáldva, h idáig eljutottak azt ennek és kiváló genetikának köszönhetik.

Aki ekkora előnnyel indul az életben és nem történik vele semmi tragédia, azt én nem igazán tudom sajnálni. Egyébként meg a nyilatkozatából ítélve lehet nem erre számított de le is szarja, tudja ha rendesen termel akkor ez senkit nem fog zavarni.

Stones 2019.07.15. 09:20:51

Bartomeu: "Az Atlético Madridnak nincs bizonyítéka, hogy korábban megegyeztünk Griezmannal. Meglátjuk az ügy hogyan alakul, de nem lehet bizonyítékuk."

Vagyis nem azt mondja, hogy nincs igazuk, hanem nincs bizonyítékuk. Ez lényegében egy beismerés.

caaaatalan 2019.07.15. 09:23:27

@Stones: pontosan. Be kellett ismernie mert arcátlan lett volna nem beismerni, más kérdés h mit lehet ebből bizonyítani és más kérdés h van e annak jelentősége h pl Grizivel a fizuban kiegyeztek h ha majd jön akkor mennyi lesz.... ez a kivásárlást nem érinti sztem. Az Atletico gyűlöli a Barcát, mert a projektje befulladt és most elmennek az emberei. Futnak a pénzük után de hiába.

Robi71 2019.07.15. 09:26:00

@Stones: Egyértelműen korábban elkezdtük az egyeztetést vele, de erről nincs írott bizonyíték vagy "öszödi beszéd" kiszivárgás. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 09:46:13

@Stones: Nem a szabálytalanságot ismeri be hanem hogy volt kapcsolatfelvétel májusban, de csak miután Griezmann bejelentette hogy távozik..és nem közvetlenül a játékost keresték meg hanem a képviselőit, ami nem tilos.. magával a játékossal nem is nagyon találkozhattak mert a szezon vége után elment a válogatottba utána meg kb 1 hónapig nyaralt

Robi71 2019.07.15. 09:51:56

U19-es EB nyitómeccsén:
Örményország (házigazda)-Spyanolország 1-4.
Gólszerzők: Orellana (Barca B), Miranda (Barca B), Marquis (Barca B), Mollejo

Arnau (Barca U19) - Gómez (Sánchez), García, Guillamón, Miranda (Gutiérrez) - Blanco (Mollejo), Orellana, Moha (Barrenetxea) - Ferran Torres, Marqués (Sanz - Barca U19), Gil

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 09:56:23

@Kertai Dávid: Én is sajnálom Griezmannt hogy így kellett bemutatni, de ezt igazából magának csinálta.. tavaly mindenki örült neki és várták mint az új megváltót, a játékosok is.. de pont ő mondta a bemutatóján hogy mindenkinek jár a 2.esély.. a Barcátol már megkapta, a szurkolóktól is meg fogja kapni ha "kiérdemli" a pályán mutatott teljesítményével.. végül is Paulinhonál cikisebb bemutatásunk nem hiszem hogy volt, őt konkrétan mindenki lesz.rozta, és neki is sikerült kivívni a szurkolók elismerését

2019.07.15. 09:58:30

@Kertai Dávid: Mindenki tudja hogy azért volt így sunyiba bemutatva, mert tartottak tőle hogy a nézők egy része kifütyülné.

Raven1975 2019.07.15. 10:03:26

6 hónapra? Milyen kölcsön ez? Cofidis? :D

rtghfb 2019.07.15. 10:04:14

Kiváncsi vagyok hogy Cou és Dembi maradni fognak-e ezután, arra számítottam hogy Dembi maradni fog és Coutinho menni; de mint látjuk Griezmann a 17-es mezt kapta. Érdekes.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 10:11:53

Értem én hogy LeBron Griezmann nagy peldaképe, és úgy gondolta hogy ha LeBron csinálhat egy kisfilmet akkor majd ő is.. csak a példaképe nem 1 évig maradt a Miamiban, és ő teljesen egyedül nyerte meg aztán a csapatának a bajnokságot nem egyszer.. LeBron tudja magáról hogy ő a király, így megengedhet magának bizonyos dolgokat következmények nélkül.. a fociban 2 valaki csinálhat ilyen felhajtást büntetlenül, Messi és Cr.. Griezmannak korábban is volt olyan nyilatkozata ahol egy kalap alá vette magát velük.. szóval szerintem nem is baj hogy így fogadták Griezmannt, legalább visszább vesz az arcból és a játékkal foglalkozik

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 10:15:17

@rtghfb: Coutinho is maradni fog, ahogy a kulcsemberek közül mindenki.. ezért vettek fel kölcsönt a vezetök, mert nem játékoseladásból akarták finanszírozni az erkezőket.. meglátjuk, ez meddig lesz fenntartható

2019.07.15. 11:15:44

Mondjuk erre a 35 milliós hitelre nem lett volna szükség ha nem hozzuk netot.

2019.07.15. 11:19:12

@rtghfb: valakinek biztos kell távoznia, nem véletlenül nincs pénz. Hiába az egyik leggazdagabb klub a Barca ha ennek az összegnek nagyrésze elmegy fizetésekre. Ez nem tartható fenn. Ezért is lenne logikus lépés coutinho és rakitic eladás ahogy tegnap mondta hiszen jöttek játékosok a helyükre de jong és griezmann. + Még 1-1 fiatalt is fel lehet(kell) hozni azokra a posztokra.

rtghfb 2019.07.15. 11:23:06

@DISTANTxTHUNDER: Ha nem kapta volna meg Griezmann a 17-est, akkor biztosra venném hogy azért kellett kölcsönt felvenni mert lesz egy valamiféle Neymar-Coutinho+pénz csere. Viszont így is játszhat a csapat 4-2-3-1-et és sokak örömére tízes lehet Coutinhoból. Dembi viszont végig fogja padozni a szezont.

rtghfb 2019.07.15. 11:25:47

@PBence20: Én simán eladtam volna sorban Rakiticset, Coutinhot és SR-t. Talán még Busquets eladását is átgondolnám; de szerencsére nem én vagyok a főnök tehát mindegyikük maradni fog, talán Rakitics kivételével. :)

Robi71 2019.07.15. 11:52:43

@rtghfb: Griezmann és De Jong fizetése sincs még kigazdálkodva (a távozók fizetése aligha fedi)....ha nem egyéb, de ehhez biztosan el kell adni.

Robi71 2019.07.15. 12:01:15

@mark666: Malcom és Rafinha megy. Grizi érkezésével biztossá vált Coutinho távozik. Ha jön Neymar is, akkor többen is (Dembi, Semedo?, Rakitic?, Umtiti?). Így Neymar fizetése is meglesz (nyilván kevesebb, mint most a PSG-ben).
Helyre lehet rázni a költségvetést, csak egy kis határozottság kell hozzá.
Hogy Grizi 17-es és Coutinho maradt a 7-es nem jelent semmit. Lehet, hogy lesz új 7-sünk!

Robi71 2019.07.15. 12:06:52

@rtghfb: Coutinho-val nem lesz 4231. "Coutinho 10-es sokak örömére"? ...hm.
Ha jön helyette Neymar, akkor talán....és akkor Dembi-nek sem kell padozni. Max az új csapatában.
Hogy Grizi 17-es és Coutinho maradt a 7-es nem jelent semmit. Lehet, hogy lesz új 7-sünk!

Bivi76 2019.07.15. 12:20:19

A sok okos megmondja hogy Malcom, Dembelé, Coutinho megy. Én meg remélem az összes spanyol távozik. Meg a La Massiások is, akik már kiöregedtek.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 12:26:53

@rtghfb: Csak Coutinhoból nem lesz 10es mert az a Barcában Messi.. 4231ben is valamelyik szélre kerülne

Robi71 2019.07.15. 12:28:29

@Bivi76: Malcom mindenféleképpen megy. Coutinho helyett jött Griezmann. Dembi valószínű csak akkor megy, ha jön Neymar. Csak józan ész kell ehhez.
A La Massia-sok is mennek majd egyenként, ha eljön az ideje. De most még nem.

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 12:29:15

@mark666: Én azt olvastam hogy Spanyolországban van egy szabály hogy a berek nem haladhatják meg meg a bevétel 75%át.. tehát ez a 84% erdekes :)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 12:30:28

@Robi71: Te honnan a francból veszed hogy Coutinho helyére jött Griezmann? :) Rajtad kívül ezt senki nem gondolja

rtghfb 2019.07.15. 12:33:10

@Robi71: Bartomeu százszor elmondta hogy szerinte Dembi jobb Neymarnál

GoalGero 2019.07.15. 12:40:57

@Bivi76: elég rossz lehet neked egy Spanyol klubnak szurkolni.

GoalGero 2019.07.15. 12:41:06

@Bivi76: elég rossz lehet neked egy Spanyol klubnak szurkolni.

Robi71 2019.07.15. 12:41:11

@rtghfb: Sok viccet mondott Barto, de ez volt a legjobb. :)

Robi71 2019.07.15. 12:42:06

@Bivi76: Meglesz ez is. Már nem kell sokat várnod. :)

Robi71 2019.07.15. 12:44:19

@DISTANTxTHUNDER: Griezmann azért kellett, mert jól muzsikált Cou és Dembi, igaz?

Stones 2019.07.15. 12:54:19

@DISTANTxTHUNDER: Bartomeu azt mondta, hogy miután Griezmann bejelentette, hogy nem marad Madridban májusban, akkor vették fel vele a kapcsolatot.
Ugyanakkor az Atletico azt állítja, hogy már márciusban megegyezett a Barca és Griezmann, és Bartomeu erre mondja, hogy nincs bizonyíték (vagyis igaz a dolog, és jóval május és Griezmann bejelentése előtt mindent lerendeztek egymással.)

Berbatov 2019.07.15. 13:24:24

A mezmizéria lezárult, Alena lemondott a 21-esről De Jong javára, és választhat új mezszámot magának a 16, 19 és 24-es közül. Neto a 13-as lesz. Egyelőre így áll a helyzet.

Egyébként meg visszajöttetek a tiltás után, és ugyanazt a szart művelitek naphosszat ismét. Az oda-vissza 1000x átrágott témákat és véleményeket írtok le újra és újra és újra. Senkit nem érdekel, vagy éppenséggel már mindenkinek a könyökén jön ki. Nem sokáig tűröm tovább. Mondtam, legyen kevesebb hsz, de az minőséget tükrözzön.

il Moro 2019.07.15. 13:38:48

@Berbatov: Nem lehet beállítani valami napi limitet? (pl. 5 hozzászólás/user/nap)

DISTANTxTHUNDER 2019.07.15. 13:47:18

@Robi71: Griezmann azért kellett mert vékonyak voltunk tavaly elől.. bar papíron jol hangzik a Coutinho, Dembele, Suarez, Messi 4es, de közülük csak Messi hozta az elvart számokat.. Dembele szinte vegig sérült volt, Coutinho nem jó poszton játszott, Suarez nagyon gyenge formaban volt, ezért kellett valaki, aki mindhárom problémára megoldás:
-szinte sosem sérült
-gólerős, jó az összjatékban
-több poszton is bevethető, így szinte barkit tud minőségben pótolni
Tavaly láttuk mire ment a csapat amikor nem volt sem Dembele, Coutinho, sem Suarez (tavasszal), Griezmannal viszont akár a jelenleg előszezont teljesítő keretből is ütőképes kezdőt lehet kreálni, a dél amerikai sztárjaink nélkül.. mindenképp kellett Messi mellé egy ilyen erős karakter, aki köré lehet építkezni, bár elvileg Coutinho köré is lehetne

kritizator 2019.07.15. 13:50:43

@il Moro: kevés: 6 legyen Robi miatt.

Raven1975 2019.07.15. 14:02:22

A Barça játékosainak kivásárlási ára, euróban:
Antoine Griezmann: 800 millió.
Leo Messi: 700 millió.
Gerard Piqué: 500 millió.
Sergi Roberto: 500 millió.
Samuel Umtiti: 500 millió.
Sergio Busquets: 500 millió.
Jordi Alba: 500 millió.
Arthur Melo: 400 millió.
Philippe Coutinho: 400 millió.
Ousmane Dembélé: 400 millió.
Frenkie de Jong: 400 millió.
Arturo Vidal: 300 millió.
Clement Lenglet: 300 millió.
Luis Suárez: 200 millió.
Neto: 200 millió.
Malcom Filipe: 180 millió.
Marc-André Ter Stegen: 180 millió.
Jean-Clair Todibo: 150 millió.
Ivan Rakitic: 125 millió.
Nélson Semedo: 100 millió.
Carles Aleñá: 75 millió.
Rafinha Alcántara: 75 millió.

Bivi76 2019.07.15. 16:22:44

@Raven1975: Azért vannak elég húzós kivásárlási árak.

Sörenzen 2019.07.15. 17:09:14

@Raven1975: Az általad felsorolt adatok alapján lesz olyan aki ilyen összeget ki fog fizetni? - Sergi Roberto, Umtit 500!!! Dembelé 400!!!
Hihetetlen!

Robi71 2019.07.15. 18:44:00

@Sörenzen: A kivásárlási ár csak arra jó, hogy megegyezés nélkül ne lehessen elvinni játékost. Ennyi...

Stones 2019.07.15. 19:02:44

Azt nem értem, hogy nincs mindenhol kivásárlási ár. Nincs Franciaországban, nincs Angliában, de pl. több spanyol csapatnál sincs, miközben a többségnél igen.

Egyébként nem sok értelme van a kivásárlási árnak, sőt vissza is üthet, ha rosszul van belőve, lásd Neymar vagy most Griezmann esete.

Szerintem teljesen felesleges, ha valaki vinni akar egy játékost, akkor üljön le az adott klubbal és egyezzenek meg. Ha nem tudnak, akkor marad minden.

Robi71 2019.07.15. 20:06:35

@mark666: Főleg ha maga a játékos harcol ki magának egy elérhető kivásárlási árat. Így volt ez most Griezmann esetben és így volt annó Neymar esetben is. :)

Robi71 2019.07.15. 20:44:07

@mark666: A franciáknál tudom, hogy nincs kivásárlási ár. Az olaszoknál nem tudom.
süti beállítások módosítása