A La Liga aranyérmese a 2018/2019-as idény során is fenntartotta a világhálón beöltött vezető szerepét. 1086 millió likeot, megosztást és kommentet gyűjtött be megelőzve a Manchester United (916 millió) és a Liverpool (754 millió) együttesét.
A Barca a sportvilág trónján ül a közösségi médiában, egészen elképesztő 1086 millió interakciót generált a különböző hivatalos Instagram, Facebook és Twitter csatornáin keresztül.
A Crodwtangle and Hootsuite Analytics adatai szerint a legtöbb interakció az Instagramon át történt, amely 963 milliós kölcsönhatással semelyik sportklub sem tud versenybe szállni. Csupán az áprilisi hónapban 125 millió interakciót könyvelt el a klub a képmegosztó felületen köszönhetően többek között az ebben az időszakban behúzott újabb spanyol bajnoki címnek.
Sikeres videó stratégia
A videótartalom bizonyítottan a legideálisabb módja a szurkolókhoz való kapcsolódásnak. A közzétett tartalmakra vonatkozó szigorú előírások ellenére a Barcelona még mindig lenyűgöző mennyiségű tartalmat gyárt, 2144 millió megtekintést idézett elő az Instagramon, a Facebookon, a Twitteren, valamint a YouTube-on.
A Barca 7.2 millió feliratkozóval rendelkezik a videómegosztó portálon, többel, mint bármely más futballklub, és 320 milliós nézettséggel vezette a mezőnyt az előző szezonban hatalmas, 45%-os növekedés mellett. Az új formulák bevezetése, mint a Match Day Live videók, a tréningek élő kommentár általi közvetítése a legeredményesebb tartalmak közé sorolhatóak.