A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Várható kezdőcsapatok #BarcaVillarreal

A Sport, a Mundo Deportivo, a Marca, illetve az AS előrejelzése

2019. szeptember 24. - Berbatov

efngm7xxsaaljp8.jpeg

img_rguillamet_20190923-204242_imagenes_md_otras_fuentes_previa-web-barca_mesa_de_trabajo_1-kuue-u47579735125ryh-572x546_mundodeportivo-web.jpg

15693047547486.jpg

1569284091_187560_1569284128_sumario_grande.jpg

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr9715163476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celestial 2019.09.24. 21:48:31

@Frenkie82: nem.vagy egyedül :)
Ám nem olyan biztos hogy meglesz a 3 pont....

Balázs37. 2019.09.24. 21:50:21

Az azért hihetetlen, hogy kapott gól nélkül nem tudunk lehozni egy meccset! Messi megint megsérült, kurva jó micsoda kilátások a jövőre

DinhoR10 2019.09.24. 21:50:23

2:0 után vissza állva, nem játszva, mintha már a végét várnánk. És évről évre ez van.. Hogy ez mire jó, azt soha nem fogom megerteni. Nem zártuk le a meccset (nem mintha lett volna a 2. golunk után helyzet), újra magunkra húzva találtak egyet.. Grat mester.. Hatalmas gratuláció. Már lassan nem hogy idegenben, de még haza pályán is szenvedés nézni a csapatot...

Barca30 2019.09.24. 21:52:24

Sajnos nincs még meg a 3 pont.Nehéz félidő van még hátra úgy érzem,bár tévednék.A második gólunk óta mintha valami miatt nem ugyan az lenne a játékunk.Sok pontatlanság van a játékunkba.

DinhoR10 2019.09.24. 21:52:31

@Barcaaa: ne haragudj, nem koteked i akarok, de az sztem enyhe túlzás, hogy "tudnak focizni". Igen tudnak. De úgy őszintén.. Hány százalékát láthattuk ezen a meccsen a valós tudásuknak?? Mert szerintem nem sokat. De mi már ennek is örülünk?!?!? Vagy örüljünk?!? Ez a vicc...

BarcelonaFC 2019.09.24. 21:53:13

Megint egy kalap ... az egész. Volt két gólunk de nagyjából ennyi.
Hazai pályán fociznak le minket, én már annak drukkolok, hogy kapjunk ki aztán küldjék el végre ezt a szerencsétlent.

Dr Mouse 2019.09.24. 21:53:33

@Mokro: Az öltözőben nem mondták meg Atrhurnak, hogy a Barcában "nek illik" 25-ről kapura lőni?

Barca30 2019.09.24. 21:54:40

@Barcaaa: ezt én nem mertem leírni,megfordult a fejembe.

FRANCIBARCA 2019.09.24. 21:57:40

Lement az első félidő, és az első 20 percet leszámítva nincs értékelhető játék !... Suareznek 45 perc alatt nem volt értékelhető labdaérintése és ezt egy edző nem veszi észre !? ...

Patkòs Csaba 2019.09.24. 21:57:50

Nem értem miért álltunk vissza 2:0 után,mintha a védekezésünk annyira jó lenne ,ez lenne a tatika vagy mi a fasz.Menni kéne mint a mérgezett egér.

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:01:01

Most is megtalálhatjuk az egyèni hibát, okolhatjuk Stegent de mièrt kell megint visszaállni? Erről beszèlek folyamatosan. Ez a lúzer szerencsètlen Valverde nem tud meccselni a töketlen taktikájával. Az edző mentalitása átragad a csapatra. Zavarják már el a p.csába. Szèp, Messit is kicsinálja.

Raven1975 2019.09.24. 22:01:18

Santi Cazorlától nem sajnálom ezt a gólt, megérdemli, Ter Stegen kicsit benézte, de a védők se támadták. :)

PeppyRapier 2019.09.24. 22:01:22

Megint 0 támadójáték, miközben már a legjobb hármas kezd elől. Nem is játszanak rosszul, de ez a 4 kapuralövés hazai pályán semmi. Mázlink van, hogy vezetünk, 1 rögzített szitu, és egy bomba... ennyi. Ezen kívül már a labda is alig van meg, a védelem pedig továbbra is szar. Hogy hagyhatták lőni onnan az ellenfél legjobbját??? Még a balszélső Griezmann próbálta utolérni, de hol volt a KP? Persze TerStegen ebben benne volt de akkor is, katasztrófa az egész, csak a hazai pálya előnye miatt nem jön ki annyira, hogy mennyire rossz is az egész.

Messi pedig megint lesérült, remek...

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:08:02

A sz.r Dembele 5 perc alatt adott 2 gólpasszt.

Shirkan 2019.09.24. 22:13:30

Az az érdekes, hogy egy védekező felfogású edzővel kapunk ilyen sok gólt.

Balázs37. 2019.09.24. 22:24:06

Gyenge játék, sajnos azt kell mondjam, hogy nem hoz lázba már a kedvenc csapatom játéka. Miért nem küldik már el ezt a faszt?

Balázs37. 2019.09.24. 22:30:55

Messinek a vádlija sérült

2019.09.24. 22:36:04

És alena megint nem játszik de azért arthur ott volt a kezdőben és de jongnak is ad lehetőséget de alenanak nem minek is. És akkor következő meccsen amikor valószínűleg visszakerül rakitic akkor megint kimarad 4-5 meccsig úgy hogy most sem játszhatott? Vagy végre talán de jong és Arthur is kimarad végre a keretből.

Raven1975 2019.09.24. 22:36:56

A közönség miért nem lobogtatja a fehér kendőt Ernőnek?!

Les Corts 2019.09.24. 22:38:54

Suarez dupla nulla.Fati egy perc alatt többet mutatott,mint ő.

Kertai Dávid 2019.09.24. 22:44:29

nektek is feltűnt hogy Dembele szedett fel egy kis izmot? eddig úgy nézett ki mint egy etióp, most már mintha lenne is rajta valami

Raven1975 2019.09.24. 22:47:26

Ansu Fati arca ragyog, csak azért mert játszhat!! Jó ezt látni!

Barcaaa 2019.09.24. 22:50:25

@Raven1975: Hiába 16 éves, muszáj játszatni ezt a srácot

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:52:07

@Kertai Dávid: igen, írtam is. Ez az izomzatának viszont nem tesz jót. (Gyors növekedès)

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:53:40

Mèghogy gyenge keret... Csak kellene egy normális edző a csapathoz. Legalább most jól cserèlt. Jár neki a pacsi, minden más mèg mindíg rossz.

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:54:30

Firpo játèka tetszett ahhoz kèpest, H. 2. Meccse ès ilyen fiatal.

Nagybarcelona 2019.09.24. 22:58:03

Mèghogy nem jók az igazolások, meg gyengèk a fiatalok. Lenglet, Semedo, Firpo, Arthur (legjobb a meccsen), De Jong, Dembele, Fati, mind jól játszott. Vannak itt tehetsègek, sőt... Csak lúzer az edzőnk. Suarez pihenhet többet, Roberto nem kezdő szintű játèkos.

celestial 2019.09.24. 22:58:12

@Nagybarcelona: ez a keret egy normális edzővel nagy dolgokra lenne képes...de ezt már annyiszor leírtuk hogy én is unom :)
Amúgy meg azt hiszem idén is rekordbevétel volt és amig a pénz ömlik sztem lesz@rják ( bocs) hogy a szurkolók elégedetlenkednek Valverde miatt..itt Messiéknek kellene lépni...de vmiért ők sem nagyon ficánkolnak ez ügyben...

Nagybarcelona 2019.09.24. 23:00:50

@celestial: ezt írom folyamatosan. Umtiti helyzete aggaszt, Dembele is bírhatná sèrülès nèlkül. Ha mindenki egèszsèges, bombaerôs a keretünk. Tetszett ez a Fati-Griezmann-Dembele sor.

DinhoR10 2019.09.24. 23:01:43

Fati pár perc alatt sokkal többet mutatott, és sokkal jobban játszott, mint a (közel-rég) múlt egyik legjobb csatar unk Suárez.. Játszatni kell ezt a srácot. Nekem meg egyedül Puig hiányzik ebből a csapatból. És várni Xavit... Plusz szurkolni, h addig ne menjen el egy 25 év alatti sem.

sunt 2019.09.24. 23:05:43

Az unalomig ismételt (edzői) hiba: kétgálos vezetésnél ráülni az eredményre.

osborne 2019.09.24. 23:06:32

@celestial: Igen, ilyen kerettel nem alakulhatna ki semmilyen krízis.

Fatira vigyázzanak, elképesztőeket tud villanni. Jobbulást Leo-nak.

celestial 2019.09.24. 23:06:46

@Nagybarcelona: nekem is, de nem hinném hogy sokat fogjuk így látni őket sajna....

MagicBarca 2019.09.24. 23:15:00

Fatit a kezdőbe innentől kezdve.KÖTELEZŐ JELLEGGEL :) Dembi nekem kellemes meglepetés volt,de gyakorlatilag ennyi,szóra sem érdemes a mai meccs.A 2 legjobbunk a csak perceket kapó két szélsőnk volt......megvan a 3 pont,gyorsan lépjünk tovább és próbáljuk meg megtalálni a FOCINKAT.Jó éjt Nektek

MagicBarca 2019.09.24. 23:16:40

Tényleg,Arthurunkat kihagytam,bocs.Végre váratlant mert húzni és ő is jó volt ma :)

Máté Nagy00 2019.09.24. 23:21:00

@DinhoR10:
Osztom a véleményed! Fati remek játékos 16èvesen ,játszani kell nincs mese!
És igen nekem is Puig hiányzik....egy Arthur-De Jong -Puig kp-t nagyon megnéznék..
Ha Xavi lenne az edzőnk már láthatnánk ezt..nem 1x nyilatkozata h nála Puig kezdő lenne .
Arthur is fejlődik lehetetlen tőle elvenni a labdát ,erőszakos ..és ragasztott egy bomba golt!

Raven1975 2019.09.24. 23:36:29

Három pont a zsebben, gratulálok a srácoknak, Messinek jobbulást!
uploads.disquscdn.com/images/03b8d62513c9c892735c9733e3aa5dba57dffe22094d03d8d465a660c9db75d8.jpg
Força Barça!

FRANCIBARCA 2019.09.24. 23:36:31

@MagicBarca: Igazad van ! Védekező edzővel kapunk ennyi gólt, holott köztudott, hogy a legjobb védekezés a támadás ! ...igaz ezt az alaptézist Valverde nem ismeri. Kérdem én 4-3-3 felállás + védekező középpályások mellett miért a T. Stegennek kell még söprögetőt is játszania ?... 6 meccs az 18 pont, ebből van 10, ebből mennyit köszönhetünk T. Stegennek és mennyit a "CSATÁR" sornak ? ! ...

julio alberto 2019.09.25. 00:16:29

Ma a győzelem volt a legfontosabb,meglett ez a lényeg.A játék nem volt még az igazi de Dembelé és Fati pályára lépésével már volt szélsőjátéka is a csapatnak.Többször leírtam már a vezetés remek remek fiatal játékosokat igazolt az utóbbi 2 évben ezt kell folytatni akkor a Barcelona továbbra is az európai klubelit marad.A mérkőzés legjobbja ma is Arthur volt,de jól játszott Semedo,Lenglet,Firpo is na meg a csereként pályára lépő de Jong,Fati,Dembelé trió is.Úgy hiszem a fenti játékosoknak egyre nagyobb szerepet kell kapniuk,sőt....Sergi Roberto,Vidal,Rakitic már perememberek,Suarez,Alba és Messi is pihenhet többet is.Messinek mielőbbi felépülést kívánok.

sunt 2019.09.25. 06:15:36

Az a kérdés, hogy ez a nem meggyőző játékkal hozott 3 pont elég-e Valverde megmeneküléséhez. Szerintem ez azon múlik, hogy van-e ellenjelölt, akivel már elkezdtek tárgyalni.

Robi71 2019.09.25. 06:32:24

@sunt: Szerinted mekkora a tülekedés a sztáredzők körében? Szerintem semekkora.
Nem sok sztáredző vállalná el jelen körülmények között a Barca kispadját....szezon közben, amikor már semmit sem tehet ami a szezonfelkészítést, az átigazolási stratégiát illeti. Arról nem is beszélve, hogy erősen meg kell felelni mindenben a vezetőségnek, eleget kell tenni már induláskor, már a szerződés feltételeként Bartomeu-nak. :( Aki dolgozott már a PL-ben...az biztosan nem. Csak olyan jönne, aki "fekszik" és nincs veszteni valója, belefér bukás is.

DISTANTxTHUNDER 2019.09.25. 07:41:17

Továbbra is két arca van a csapatnak, egy hazai és egy idegenbeni, otthon bárkit bármikor, még a legyet is röptében, idegenben viszont mintha megye 4es csapat játszana Barca mezben.. ez már évek óta, pontosabban Valverde kinevezése óta probléma, emiatt a kétarcúság miatt buktunk csúnyákat a BLben is, és nem jövök rá hogy mi az oka? Mert az nem normális hogy tucatnyi szupersztár hirtelen elfelejt focizni ha el kell hagyni a Camp Nout.. és ez azokra is igaz akiknek még csak idejük sem volt hogy megszokják a hazai stadiont mert a nyáron jöttek! A meccset különben csak addig néztem amíg Cazorla a semmiből nem szépített.. egyszerűen hihetetlen az is ami idén Messivel van, szinte egyfolytában sérült, most kezdett szerintem a szezonban először, játszott kb 20 percet és megint hetekre kidől.. ez aggasztóbb nekem mint a csapat idegenbeni formája, vagy az hogy ki az edző.. Messi nélkül elképzelni a Barcát.. nem hiszem hogy erre fel van készülve jelenleg a futballvilág -.-"

DISTANTxTHUNDER 2019.09.25. 07:48:04

Azt a tényt is hamarosan el kell fogadnia Valverdének hogy Griezmann SEM balszélső, ahogy Coutinho sem volt az.. tud ő játszani ott is, de ilyen kreatív, irányító játékosokat nem lehet kiszáműzni egy szélsò pozicióba.. Felőlem lehet próbálkozni a hétvégén a Dembele, Griezmann, Fati trióval, bár kockázstos mert hiányzik az összeszokottság, és Griezmannon kívül én még egyikben sem látom azt a játékost aki ha kell egy villanással eldönt meccseket..a képesség erre megvan, de meg nem kiforrott játékosok, és nem is lesznek azok ezzel az edzővel

sunt 2019.09.25. 07:50:11

@Robi71: Világos, hogy csak a szerződés nélküliek jönnek szóba és közülük se a sztárok. Olyasvalaki, aqki másfél év alatt összehoz egy jó, tudatosan játszó, konszolidált Barcat és az is megfelel neki, ha az új vezetőség majd másban gondolkodik.

Robi71 2019.09.25. 08:06:44

@sunt: És ki az a "szerződés nélküli", "nem sztáredző" és lehetőleg Barca kötődésű...aki képes erre? ....elég szűk a kör.

DISTANTxTHUNDER 2019.09.25. 08:10:08

@Robi71: Vannak jelenleg is elérhető sztáredzők :) Mourinho, Wenger, Hiddink.. aki nem sztár és szóba jöhetne szerintem még az Setien

Robi71 2019.09.25. 08:16:08

@DISTANTxTHUNDER: Megalkuvó embereknek gondolod Mourinho, Wenger vagy Hiddink-et?...én nem gondolnám annak őket.

Robi71 2019.09.25. 08:17:23

@DISTANTxTHUNDER: Én még nem hallottam még pletyka szinten sem lehetséges utódról.

Robi71 2019.09.25. 08:18:35

@DISTANTxTHUNDER: Ide rutin kell és tekintély.

BarcelonaFC 2019.09.25. 08:40:11

@DISTANTxTHUNDER: Wengert nagyon megnézném nálunk, mindig is próbált szép futballt játszatni az Arsenallal is, Setien lenne a második opcióm amennyiben Wenger nem fogadná el az ajánlatot.

Barca30 2019.09.25. 09:10:35

@DISTANTxTHUNDER: nem gondolod ,hogy valaminek a jele ez a sok sérülés.

Robi71 2019.09.25. 09:28:54

@BarcelonaFC: Wenger "totum factum" volt 21 éven keresztül az Arsenal-nál. Nem gondolom, hogy 70 évesen arra vágyna, hogy megmondják mit kell csinálni.
Egyelőre nem hallani leváltásról és esetleges utódról sem...így nehét bármiről is beszélni.
Setien, Marcelino, Machin, Caparros, Javi Garcia, Oscar Garcia (ex-Barca), Abelardo (ex), Eusebio (ex), Albert Ferrer (ex), Victor Munoz (ex), Ziganda, Juande Ramos (ex), Manolo Gimenez, Abel Resino, Gregorio Manzano....

Stones 2019.09.25. 09:35:50

A tegnapi meccsen két halvány reménysugár volt. Az egyik Arthur 25 m-es lövése, iylen az utóbbi években fehér holló ritkaság volt, és meg is lepte mind a védőket, mind a kapust.
Remélem, hogy rendszeres lesz mostantól az átlövési kísérlet a repertoárban.

A másik pozizív meglepetés pedig az volt számomra, hogy Valverde végre lecserélte a semmit nem nyújtó Suárezt, és több mint negyedórát kapott helyette Fati. Ez is késői csere volt egyébként, semmi nem indokolta Suárez addigi játékát, de tavaly ősszel szerencsétlen Munir perceket is alig kapott a hasonlóan gyenge Suárez helyén.
Talán történik végre valami.

Robi71 2019.09.25. 09:56:53

@Stones: Azért ne hasonlítsuk össze Suarez ekte centeri taktikai feladatait Fati egyelőre még csak"feltöltetlen fickándozásával".
Fati nem helyettesíti Suarez-t....ezt azért szögezzük le.
Suarez hiányában Grizi-nek kell center feladatokat ellátni...ami nem éppen a specialitása (ahogy szélső sem).
Magyarul ha a következő meccsen Suarez nem játszana...akkor a Fati(Dembélé)-Suarez-Grizi helyett a Fati-Grizi-Dembélé támadótrióra kellene átállni....amiben én nem látok több fantáziát, mint az előzőben.

barcainiesta8 2019.09.25. 10:18:05

Tegnapi meccsnek csak a második félidejét láttam, támadásban úgy ahogy meg voltam elégedve a srácokkal, de védekezésben még mindig gyengék vagyunk, letámadásnál nem gyakorlunk elég magas pressziót a védőkre ezért nem vaktában rúgják előre a labdát, hanem a centerhez, van idejük megnézni, hogy merre helyezkedik. A spanyol bajnokságban azért a centerek 90% képes megtartani a labdát, ha felívelik rá, ezzel operálva egy sima visszapassz az érkező középpályásoknak és a presszing miatt a 2-es és 3-as vonalunk között hagyott területet simán bejátsszák. Sajnos nem először látom ezt. Vagy támadjunk akkor le teljes intenzitással, vagy álljunk vissza, de az, hogy a 4 védőnkre lendületből hozhatják rá a labdát a középpályáról az aggasztó lehet. A meccs legjobbja nálam Arthur, de Dembelé ,Fati és De Jong játéka is tetszett, Grizi is kezdd magára találni. Abban viszont egyet kell értsek @Robi71-gyel, hogy Suarez ebben a rendszerben elengedhetetlen. Én szívem szerint következő meccsen kimennék két klasszikus szélsővel és Grizivel irányítóban. 4-2-3-1: De Jong-Arthur, Fati-Grizi-Dembi, Suarez. Szerintem egy kimondottan jó játékot tudna produkálni így a csapat, lenne szélsőjátékunk és klasszikus 10-esünk is egyben. Védekezésben Grizi és Fati zárhatna vissza a 4-es vonal két szélére.

Robi71 2019.09.25. 11:08:26

@barcainiesta8: "letámadásnál nem gyakorlunk elég magas pressziót a védőkre ezért nem vaktában rúgják előre a labdát, hanem a centerhez, van idejük megnézni, hogy merre helyezkedik.Vagy támadjunk akkor le teljes intenzitással, vagy álljunk vissza, de az, hogy a 4 védőnkre lendületből hozhatják rá a labdát a középpályáról az aggasztó lehet"...bölcs gondolatok. :)
Erre a 4231-re én is gondoltam, de ehhez elengedhetetlen a két szélső hatékony védőmunkája (451). Emiatt jelenleg "öngyilkos" felállásnak tartom ezt a 4231-et.

barcainiesta8 2019.09.25. 11:15:34

@Robi71: Remélem ezt a "bölcs gondolatokat" nem iróniából írtad :D Kell a két szélső hatékony védőmunkája, ami Dembelének nem igazán van meg, ezért mondtam, hogy Grizi zárhatna vissza jobbra, Fati balra a 4-4-2ben. Persze az is kérdés, hogy ez szerkezetileg mennyire megoldható, de ezt rábízom Valverdére...

Robi71 2019.09.25. 11:23:55

@barcainiesta8: Nem, valóban bölcs gondolatok. :)
Amennyiben Dembélé-ben nincs ez meg, akkor ne játsszon. Nehogy már Grizi lássa el helyette a védekező feladatokat. Ki ő?...az új Messi?
A 4231-es (4 támadó játékossal) rendszerben labdavesztés esetén a gyors letámadás az egyetlen esély az ellenfél támadása megakadályozására. És ebben a 4 támadónak kulcsfeladata van.

Robi71 2019.09.25. 11:26:23

@barcainiesta8: Ha ők jól végzik a dolgukat, akkor ennek a vége egy labdaszerzés vagy az ellenfél védőkre (kapusra) rákényszeríteni, hogy vaktában vágják előre a labdát.

sunt 2019.09.25. 14:49:18

@Robi71: Tudjuk, ha Dembelét megfőznék forró olajban, akkor hirtelen úgy hasítana a csapat, mint egy luxus repülőgép.

sunt 2019.09.25. 14:49:34

@Robi71: Tudjuk, ha Dembelét megfőznék forró olajban, akkor hirtelen úgy hasítana a csapat, mint egy luxus repülőgép.

kritizator 2019.09.25. 15:10:37

@Robi71: mért kell barca-kötődésű?
Egyszer ki lehetne próbálni más típusú edzőt is.

Raven1975 2019.09.25. 16:40:44

Messi: "Az évek telnek és egyre nehezebb. Egyre jobban figyelned kell magadra, hogy minden nap hogyan készülsz. Talán úgy tűnik, hogy minden olyan, mint a legelején, de a tested nem kegyelmez. Fejben dől el minden és ha mentálisan friss vagy, könnyebb ezt kezelni. De ezzel együtt a tested érzi a fájdalmakat, az utazásokat, a meccseket és az erőfeszítéseket. Egyre nehezebb és nehezebb." (Félreértések elkerülése végett erről még a FIFA díjátadó előtt beszélt, de sajnos egyre inkább aktuális.)

Messi: "Ansu Fati abban a pillanatban meggyőzött mikor először láttam edzeni! Mindene megvan ahhoz, hogy a Barcelona alapemberévé váljon! A legfontosabb, hogy tudja kezelni ezt a hatalmas nyomást, és tovább fejlődjön!"

Leo Messi biztosan hiányozni fog a Getafe elleni bajnoki mérkőzésről, de kétséges az Inter Milan elleni játéka is jövő szerdán a BL-ben. [Gerard Romero]

Az ESPN szerint a csapat játékosai ma este közös vacsorán vesznek részt, hogy javítsanak a csapategységen/morálon, illetve megoldást találjanak a jelenlegi helyzetre.

Nagybarcelona 2019.09.25. 17:01:40

Az az igazság, hogy egyènenkènt jó ez a csapat, de csapatkènt nem működnek együtt. Gondolom tudjátok kit okolok ezèrt. A tegnapi meccsről. A vèdekezès jobban meg volt szervezve, a gólt Stegen hibájából kaptuk. A vèdelem jól működött, annak ellenère, H. 2-0 után visszaáltunk, ès magunkra húztuk az ellenfelet. Guardiolánál rúgtunk volna 45 perc alatt 4-et, ès a Villarealnak elment volna a kedve. Règen ez törtènt. Valverde konzervatív felfogása átragad a játèkosokra. Mindenki nagyon görcsösen játszik, állandóan panaszkodnak a játèkosok (frusztráltak, tegnap a bíró miatt volt is okuk, èvek óta ez megy, ha látják H. nem megy nekünk, ellenünk fújnak). Az egyènek lendülete viszi előre a csapatot (Messi, Alba, Arthur, De Jong, Dembele, Fati) a BL-hez kellene az egysègessèg. Griezmannon nagyon látszik a görcsössèg, amíg Coutinho hamar beletörődött, Griezmannt mèg nem sikerült megtörni. Nem bal szèlső, át kellene állni a 2 csatárra. 433-at csak Dembele-Griezmann-Messi formációban játszatnèk, mert Griezmann sokkal jobb az összjátèkban mint Suarez, Dembele(Fati) gyorsasága nagyon kell. Arthurt sokan kritizálták tavaly, èn kèrdeztem is őket, H. látták e a 22 èves Xavit játszani... Idèn a kp-s sor sokkal jobb, volt már többször Arthur ès De Jong is a meccs embere. (Maradèk 1 posztra:Rakitic, Busquets, Vidal, Roberto Alena azèrt nem rossz választèk) Mellèjük megnèznèm Puiget a jövőben (vagy Moribát) Firpo szerintem jól játszott, Alba 2.0-t játszott, vèdekezèsben javulnia kell, de ígèretes. Semedo nem kiemelkedő, de mindíg hoz egy jó átlagot, Dembelèvel nagyon jók egy oldalon. (Kell a játszótárs, mert Messi nem szèlsőt játszik). Dembelè adott 3 kulcspasszt, nem lehet panasz rá, azonban ő ès De Jong is beleszürkült kicsit a mezőnybe (guggoló Valverde mentalitás). Mindenki nagyon óvatosan játszik, mert mint itt, szerintem Valverdènèl is az egyènek kerülnek cèlpontba, ha hibásokat kell keresni. (Coutinho, Rakitic) Asenjo meg is lepődött, H. Arthur kapura lőtte a labdát. Sokszor leírtam, nagyon kiismerhető a csapatunk. Ez a csapat a fiatalok lendületèvel egy jó edző alatt szárnyalna. A jövőre nèzve nem vagyok olyan pesszimista mint nèhányan. Első lèpèsben kellene egy jobb edző, ès ha Umtiti nem èpül fel, nem kerül vissza a kezdőbe, akkor Rakitic ès Umtiti árából + pènz kell egy klasszis vèdő.

Dr Mouse 2019.09.25. 17:14:36

@kritizator: Valóban! Mert például, amíg Louis van Gaal nem lett a Barcához kinevezve, addig neki sem volt "kötődése."

@Nagybarcelona: Veled ellentétben én nem elégednék meg egy új edzővel, ide új vezetés is kellene, mert amig Bartomau az elnök, addig neki egy "kezes" edző fog kelleni.

Egyébként itt egy érdekes elemző cikk, amiben a MU gondjait írják le. Látható a hasonlóság köztük és a Barca között, - idegenben nem megy...
rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2019/09/25/hat-eve-nem-latszik-merre-tart-a-manchester-united/

Nagybarcelona 2019.09.25. 18:02:41

@Dr Mouse: jó lenne új vezetősèg is, de èn nem utálom őket annyira, mint itt egyesek. Hatalmas a bevètelünk, tehetsèges játèkosokat igazolnak. Van rengeteg negatívum is. Pont a MU pèldáját tudom felhozni Bartóèk vèdelmère. Itt próbálják megoldani a generációváltást.
Stegen
Firpo(Digne)-Umtiti-Lenglet(Todibo, Araujo)-Semedo
De Jong-Arthur-Coutinho(Puig,Alena,Denis,Roberto, Rafinha)
Dembele-Alcacer-Griezmann(Fati,Malcom, Deulofeu)
Azèrt ezt nevezhetjük tudatos èpítèsnek, mindenki döntse el kinek a hibája okán távoztak ezek közül sokan, mièrt nem sikerült beèpülniük, mièrt nem kerültek fel az első csapatba (szerves tagkènt, nem csak látszatra), vagy csak gyengèk voltak, vagy rossz igazolások. Èn látok fantáziát ezekben a fiatalokban, az edzőkben már kevèsbè. Ezzel szemben a MU Woodward vezetèsèvel mit alkotott? Össze vissza igazolnak, több 10 milliót költöttek nevenincs játèkosokra, szètbomlasztották a csapatot, elszálltak ők is a fizetèsekkel (mi is, de legalább van eredmèny), lerombolták a klub nimbuszát (csoda H. ilyen jók a bevèteleik). Akik Bartóèkat kritizálják, mit szólnának a MU vezetősègèhez? Mekkora beleszólása van Solskjaernak az átigazolásokba? (vagy Pochettinónak, aki lenyilatkozta, H. Ne nevezzèk managernek, mert nincs beleszólása az átigazolásokba, ott Levy felel ezèrt) mikor eladták alóla a fèl csapatot? Ezèrt nem èrtem a "Valverde egy báb" hozzászólásokat. Lenglet ès Griezmannt biztos H. ő akarta. Kinek van igaza ha a vezetősèg nem igazol le az edzőnek egy játèkost? Játèkosmegfigyelők+szakmai vezetősèg VS egy közèpszerű edző.

Nagybarcelona 2019.09.25. 18:04:44

Ráadásul a MU-t nem is közèpszerű edzők irányították. (Van Gaál, Murinho)

Dr Mouse 2019.09.25. 18:19:28

@Nagybarcelona: ...csakmegjegyzem, - ha kicsit tömörebben írnál, több lenne...

Nagybarcelona 2019.09.25. 18:24:00

Vannak olyan kèrdèsek, amikre sohasem kapunk választ. Kik hozták ide Valverdèt, ès mièrt pont őt? Mièrt maradhat? Bartó, vagy a játèkosok vèdik? Pepnek, (persze 10X jobb edző mint Valverde) Laportának, Begiristainnak vagy a La Masias gerincnek köszönhetjük a nagy sikereinket? Ha mind együtt, mièrt nem nyertünk abban az időben több címet...Ki ès mièrt üldözte el a sztárokat (Ronaldinho, Eto'o, közvetve Neymar), mièrt jött Ibra, mièrt távozott. Minden hír csak pletyka, ami vagy igaz, vagy nem. Itt csak következtetni lehet, azt pedig ki így, ki úgy teszi.

Robi71 2019.09.25. 19:02:06

@Dr Mouse: @Nagybarcelona: "Nagy pénz, nagy fizetések, erőszakos marketing, foci meg nincs."....mennyire ismerős, ugye? :)
Sir Alex 2013 nyarán hagyta ott a MU. Karizmatikus menedzser volt (nem csak edző)...a MU azóta sem találja az irányt.
Laporta 2010 nyarán (7 év elnökség után)....Pep még két évet bírta, aztán ő is feladta. A Barca azóta sem találja az irányt. Az tőle megörökölt gerinc (Pique, Alba, Alves, Xavi, Iniesta, Busi, Messi)....megspékelve két extraklasszissal Neymar-al és Suarez-el (nem nevezném tudatos csapatépítésnek) azóta nyert egy BL-t...egy kifutott szezonban és ennyi. Talán ebben különbözök a MU-tól.
Hogy kiket igazolt a MU 2013 óta?
Mata, Fellaini, Di Maria, Show, Herrera, Rojo, Blind, Martial, Schneiderlin, Depay, Darmian, Schweinsteiger, Romero, Pogba, Mkhitaryan, Bailly, Ibra, Lukaku, Matic, Lindelöf, Sanchez, Fred, Dalot, Maguire, Bissaka, James...veretes névsor, mit nem mondjak.
De hogy hova jutott a MU?....amikor egy Lukaku úgy dönt, hogy inkább otthagyja az egész bagázst, akkor ott komoly bajok vannak.
Tartok tőle, hogy kb. 2-3 évre vagyunk ettől a helyzettől, amikor valamelyik akkori sztárunk majd úgy dönt, hogy "menni kell innen, mert kilátástalan a helyzet".

Robi71 2019.09.25. 19:13:14

@Nagybarcelona: Vannak itt egy páran, akik tudatosan, rosszindulattal nyomják a sódert, de a te esetedben inkább naivitásra gondolok. A kérdéseid alapján egyértelműen erre következtetek (1., 2.).
Igaz, némelyikben (3., 4.) némi rosszindulatot merek felfedezni, ami a korábbi vezetést és Pep-et illeti.
1. "Kik hozták ide Valverdèt, ès mièrt pont őt?"
2. "Mièrt maradhat? Bartó, vagy a játèkosok vèdik?"
3. "Pepnek, (persze 10X jobb edző mint Valverde) Laportának, Begiristainnak vagy a La Masias gerincnek köszönhetjük a nagy sikereinket? Ha mind együtt, mièrt nem nyertünk abban az időben több címet...
4. "Ki ès mièrt üldözte el a sztárokat (Ronaldinho, Eto'o, közvetve Neymar), mièrt jött Ibra, mièrt távozott."

Robi71 2019.09.25. 19:32:12

@Dr Mouse: @Nagybarcelona: A MU-nál kialakult helyzetért Sir Alex a legnagyobb hibás...de egy ekkora legenda előtt nem meri ezt senki kimondani.
2013 nyarán egy éppen újjáépítés előtt álló csapatot hagyott ott. Kifuttatta az a csapatot, amit ő épített fel és a következőhöz már vagy nem volt kedve vagy energiája nem maradt.
Ez kb olyan, mintha Pep úgy távozott volna 2012-ben, hogy Puyol, Xavi, Ini, Busi, Pique már visszavonult vagy elmentek levezetni...és Messi is éppen akkor döntött volna úgy, hogy elmegy levezetni. És akkor kellett volna valakinek átvenni egy romokban heverő, szétesett, újjáépítés előtt csapatot. Ezzel szemben a csapat gerince még mindig ugyanaz, amit ő itt hagyott.

Nagybarcelona 2019.09.25. 19:58:06

@Robi71: remèlem a veretes nèvsort szarkazmusból írtad. Ilyen kutyautő társaságot összeigazolni nagy rálátása vall. Látjuk is, hogy mit èrtek el vele, a 4-be sem jutottak (tavaly igen). A nagy nevek meg negyedèt nem nyújtják, nyújtották, amire kèpesek. Ha ezeket összahasonlítod a mi igazolásainkkal, azèrt óriási a különbsèg. Állandóan Coutinho ès Dembele átigazolását kritizálod. Papíron 57 millióba kerültek (Neymar ára) a változók az lehet H. ki sem fizetjük. Ennyi simán visszajön az árukból. Rosellt felmentettèk, most akkor kamu volt minden amit felhoztak ellene, ès 2 èvet ült ártatlanul? Coutinho bekerült a hèt csapatába. Ha hozzávesszük Griezmann vergődèsèt egyèrtelműen Valverde a hibás. Bartó hozta Valverdèt, a játèkosok tartják a posztján. Pl. Pique mai nyilatkozata alapján mondom. Laportát ès Begiristaint nagyon kedveltem, de nem vagyok akkora Guardiola hívő mint te, jó edzőnek tartom, de kapott egy alap csapatot Rijkaardtól + Lá Masia gerinc+ főleg Begiristain felfedezettjei (Alves, Keita, Adriano stb.) Guardióla makacssága miatt viszont buktunk 1 BL-t meg egy bajnokságot. Eto'o- t csak azèrt elküldte, mert erős szemèlyisèg volt, a helyère èrkező Ibrát meg szó nèlkül kitette a csapatból. Persze Guardiola jó edző, kedvelem is, de ne helyezzük már piedesztálra. Rijkaardnak minimum köszönhetünk annyit. Minden csak nèzőpont kèrdèse. Èn vagyok naiv, mert nem úgy látom a dolgokat mint te. Te meg valami apokalipszist kèpzelsz el ahol Barto az ördög, Dembele ès Coutinho meg a pokol kutyái. :)

Raven1975 2019.09.25. 20:04:37

Hivatalos: Messinek izomhúzódása van a bal combközelítőjében, a visszatérése a rehabilitációja függvénye lesz.

Robi71 2019.09.25. 20:05:58

@Nagybarcelona: Te teljesen fordítva látod a dolgokat mint én....szinte az utolsó részletet is beleértve.
Szapulod, rossz indulatú megjegyzéseket teszel Laporta-ra (Pep-re)....és isteníted (szó szoros értelemben) a Rosell-Barto páros ténykedését. Szerintem felesleges nekünk bármiről is társalogni, soha nem jutunk közös nevezőre a fontos kérdésekben. Ellentétes pólust képviselünk.

BarcaForLife 2019.09.25. 20:20:36

En megint csak annyit akarok megtudni Robitol - bar ezekre nem valaszol- hogy mibol gondolja hogy az ő velemenye tény??? Masok miert naivak vagy hulyek? Nekem nem az a bajom h mas velemenyen van....hanem az hogy lenezoen beszel masokkal mert amit o mond az ugy van. Mindegyikonk talalgat. Ameddig nem vagy ott a tűz kozelebe ne oktassal mar ki, barki is vagy. Azt is szepen megkerdeztem tole hogy mi lesz 2-3 ev mulva....mert mondta hogy ő mar most tudja....akkor en is szeretnem tudni.

Robi71 2019.09.25. 20:22:37

@Nagybarcelona: Amit írsz többnyire hamis feltételezéseken alapszik. Az összeset meg tudnám kontrázni tényekkel. Se időm, se kedvem fallal beszélni.
Íme egy:
„Ronaldinho és Deco részegen jöttek edzésre, ezért kellett eladni őket 2008-ban. A klub attól tartott, hogy magukkal rántják Messit is” (Hleb)

Robi71 2019.09.25. 20:31:07

@BarcaForLife: Válaszoltam a kérdésedre.
Ha tényeket közlök akkor bizonyítékot is mellékelek. Ha a véleményemet mondom el, akkor odateszem, hogy "szerintem".
Kíváncsi lennék a te válaszaidra @Nagybarcelona: kéréseire, felvetéseire. Az se baj ha a véleményedet írod le csak tedd elé, hogy "szerintem". :)
Ami a "lenézően beszélést" vagy a "kioktatást" illeti...nem tudom miért érzed annak. A komplexusaiddal neked kell kezdeni valamit.

Nagybarcelona 2019.09.25. 20:32:19

@Robi71: ez így van. Nálad valami vagy fekete vagy fehèr. Nálam meg a szürkènek vannak árnyalatai. Te ezt nem èrted meg. Leírjam skálával? Guardiolát kedvelem 8-ra, Valverdèt 2-re. Laportát 9-re Bartót 4-re. Te a pozitív dolgokat sem veszed èszre, mintha egy kieső csapatnak szurkolnánk. Èn nem a címekèrt kedveltem meg a Barcát, mikor 20-21 ève elkezdtem szurkolni a csapatnak, akkor mèg ennyi sikerünk sem volt.

Nagybarcelona 2019.09.25. 20:37:30

@Robi71: te írsz ilyet, H. hamis feltètelezèsen alapszik... Pff. Amikor tènyeket írok le te elfordítod a fejed vagy fèligazságokat írsz. Pochettino nyilatkozata, Denis vs Ceballos, Dembele èv csapatába kerülèse, Segura nyilatkozata H. Coutinhot kp-ra igazolták, fizetèsek, De Ligt a pènzt választotta tèma, szerintem inkább hagyjuk.

Nagybarcelona 2019.09.25. 20:46:43

Az átigazolásokèrt Zubizarreta, Abidal, ès Segura (volt) felelős, mint ahogy a jelenlegi taktikáèrt, felállásèrt meg Valverde egyikèrt sem Bartomeu. Nálad csak Bartomeu a hibás mindenèrt.

katalan2 2019.09.25. 21:05:13

@Robi71: Írtam már egyszer, hogy Ronaldhinot Guardiola nem akarta elküldeni. Marasztalta a brazil srácot. Maga Pep mondta ezt!

Robi71 2019.09.26. 04:29:33

@katalan2: El kellett, mert feladta a profi életmódot. Nem volt más kiút.
Eto'o-t sem akarta elküldeni, de Samu-nak elege lett abból, hogy "az edző mondja meg mit, hogyan kell mozognia a pályán"...elege lett Pep taktikai fegyelméből. Ezek után nem volt mit kezdeni vele...el kellett engedni.
Így jött Ibra, akit maga Rosell küldött el azonnal, ahogy elnök lett...nehogy a svéd "szétrobbantsa" az öltözőt az eszeveszett egójával, sztárallűrjeivel. De a Pep ellenzőknek ezeket hiába mondod el....érthetetlen számomra az egész.

fura ez a blog 2019.09.26. 07:46:28

Nem ertem, hogy Alberto baratunk mit keres ezen a blogon. Szamomra Suarez kettese versus Arthor kilencese mögött több van, mint object értékelés. Lajos ma is küzdött, ez meg akkor sem kettes, ha nem ment neki. Egyszerűen piszkálja a csőröm, hogy ilyen sunyi provokatív hozzá állást megtűr ez a blog. Meg szerencse, hogy nem lett belőle bot csinálta szerkesztő.

celestial 2019.09.26. 09:02:29

@fura ez a blog: szubjektív értékelés...nálam a pályán sem lenne...több a hiszti fetrengés pofavágás mint a játék..

Robi71 2019.09.26. 09:11:02

@fura ez a blog: Mivel jelenleg csak Arthur Neto mellett) a második brazil a keretben várható, hogy az elkövetkezőkben is mindig ő fogja kapni a legnagyobb osztályzatot. Alberto-t ismerve, talán még Dembélé folyamatos túlértékelése várható provokatív jelleggel.

julio alberto 2019.09.26. 09:29:05

@fura ez a blog: Nálam az átlag 5-6 nos Suareznek nem sok értékelhető megmozdulása volt a Villarreal elleni mérkőzésen,tehát ez az előadás tőle számomra értékelhetetlen volt.

julio alberto 2019.09.26. 09:42:20

@Robi71: Tudom hogy Arthur egy lassú dagadt játékos.......a te szemedben.Én még is úgy láttam hogy hogy a Villareal elleni mérkőzésen is magasan a Barcelona legjobbja volt...nem nagyon emlékszem rá hogy egyszer is tudták volna szerelni a mérkőzésen vagy hogy lettek volna eladott labdái.Neked az a gondod hogy az általad kihagyhatatlanan hit idős játékosok idáig rendre betliznek vagy már be sem férnek a kezdőbe..Magyarul a felépített elméleted már megint kuka.Veled ellentétben én úgy hiszem az Arthur,de Jong duó a jövő Barcájának alappillérei lesznek sőt talán többek is.....

Robi71 2019.09.26. 11:18:18

@julio alberto: Ez a " a jövő Barcájának alappillérei lesznek " dumát már hallottam egyszer Cou és Dembi kapcsán.
Igaz, az emberek hamar felejtenek így el lehet majd adni újra és újra. A következő "jövő Barcájának alappillérei" a Fati és Puig duó lesz majd....és így tovább. :)
Xavi Simons sajnos már nem lesz az. :)

kritizator 2019.09.26. 13:45:29

@Robi71: Fatit és Puig-ot is leirtad már.
Kis jovobelato.
Jövő heti lottoszamok esetleg?

Robi71 2019.09.26. 14:03:04

@kritizator: Én nem írtam le senkit, csak azt mondtam, hogy az a "jövő alappillére" kifejezés eléggé el lett csépelve az elmúlt időszakban. Ráadásul úgy, hogy még mindig Pep 30+os gyerekei az alappillérek. :(
A másik... az a rossz, aki rosszra gondol. :)

julio alberto 2019.09.26. 15:54:25

Te most látsz is vagy csak írogatsz itt mert éppen nyugdíjasként rengeteg időd van.Az Arthur,de Jong duó már most a Barcelona két legjobb középpályása,miközben Rakitic,Vidal és Sergi Roberto jószerivel perememberekké váltak joggal.Jó tudom hogy a fenti játékosok nem Pep fiai közül valók ezért a te szemedben nem igazi játékosok ráadásul még csak nem is argentinok..Nos a dagadt Arthur 3 bajnoki mérkőzésén 2 gólt rúgott,Xavi óta nem volt ilyen passz hatékony játékosunk,ráadásul nem emlékszem hogy egyszer is labdát vesztett volna de arra sem hogy szerelték volna,de Jong is minden mérkőzésén a jobbak közé tartozott az idei Barcelona mérkőzéseken.Ez a két játékos képes arra hogy gyorsabbá tegye a csapat játékát és hatékonyabbá a széleket,lásd Dembelé,Fati duót a legutóbbi bajnokin.Coutinho...nos máris remekül mozgatja a Bayern csapatát mint ahogy tette az Liverpoolba is,igaz itt is ott középpályásként szerepel nem balszélsőként..Most is mondom simán top 5 játékos.Valverde pedig kénytelen rájönni hogy a 30+ játékosaink zöme már nem alkalmas arra hogy sikeres legyen a mai labdarúgásban.A lassú körülményes sok passzos játék már rég nem versenyképes a nemzetközi labdarúgásban de úgy tűnik más a La Ligában sem.Egy dolog aggaszt igazán az pedig Griezmann,ahogy látom Valverde képtelen használni a játékost,így pedig....

Robi71 2019.09.26. 16:43:17

@julio alberto: Remélem is, hogy Cou beválik a Bayern-ben és fizetnek szezon végén a bajorok. Hátha mi is okosan használjuk fel az érte kapott pénzt és világverő, BL győztes csapatot sikerül összerakni a Pool-hoz hasonlóan (nincsenek ilyen illúzióim).
Azért azt sem semmi, ahogy egy felnőtt ember még két ilyen év után Dembélé-ben a "jövő alappillérét" látja. Fut legalább egy olyan szezont, hogy a végén őt is elviszi valaki? ...nagyon remélem.

Robi71 2019.09.26. 16:45:02

@julio alberto: Griezmann-t én is remélem, hogy sikerül aktivizálni. Nehezebb lesz, mint gondoltam.

kritizator 2019.09.26. 19:48:20

@Robi71: A következő "jövő Barcájának alappillérei" a Fati és Puig duó lesz majd....:(
süti beállítások módosítása