A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Keveset lő idén kapura a csapat?!

2020. január 07. - caaaatalan

A Barcelona ebben a szezonban átlagosan 12.2 lövéssel kísérletezik mérkőzésenként.

A Statsbomb felmérése szerint ez a szám a top5 ligában csak az 57. helyre elég, kevesebb mint pl. a Brighton vagy az Aston Villa hasonló statja, mely csapatok nem hogy nem vezetik hazájuk bajnokságát, de még csak a támadójátékuk sem túl veretes.

A 2016-17-es idényben még 17.1 lövése volt meccsenként a csapatnak, azonban azóta ez a szám folyamatosan csökken mind a mai napig.

Lionel Messi is élete leggyengébb számát hozza ebben a tekintetben idén azzal, hogy mindösszesen 3.6 lövése van meccsenként, eddig 4.5 alá egyszer sem került korábban.

Mindezek alapján csoda, hogy a Barça már 49 gólnál jár a Ligában, és épp jobb gólkülönbségének köszönhetően első a tabellán.

Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy ennyire keveset lő kapura idén a csapat?

 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4115397382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spacedyevest 2020.01.07. 16:41:45

Koncepciótlan játék, gyenge középpálya, kevés kulcspassz.

Nagybarcelona 2020.01.07. 17:23:25

Emerson (Betissel felesbe vett jobbhátvèdünk) idei mèrlege: 16 meccs 3 gól, 4 gólpassz. Jó lesz rá odafigyelni, mert az hiányposzt. 183 cm-es a srác, hètvègèn fejjel volt eredmènyes.

Nagybarcelona 2020.01.07. 17:26:17

Alena elmondása alapján, azèrt választotta a 24-es mezt a Betisben, mert szeretnè megmutatni Valverdènek, H. 2X jobb, mint a Barca 4-ese.

Nagybarcelona 2020.01.07. 17:28:51

Cikkhez: erről írok folyamatosan, ès ez nem a játèkosok (egyèni) hibája, hanem a taktikáè, ès az edzőè.

Raven1975 2020.01.07. 17:50:34

Az alábbi oldal statisztikailag verhetetlen, mindent tökéletesen leírnak, gólok, gólpasszok, lövések, játékpercek, minden, ami Barça és csak kattintgatni kell, mert kapásból dobja a számokat.
understat.com/team/Barcelona/2019

Eminusz 2020.01.07. 18:14:43

@Nagybarcelona: Tenyleg szep szamok. :)
A jobbhatved poszt szamomra nemcsak a Barcaban hianyposzt... Egyszeruen a mai futballban nem tudok olyan JHV-t mondani, aki kiemelkedo... Dani Alves ota nem lattam egy utos JHV-t es ezt komolyan mondom... A mai foci nagyon szegeny ezen a poszton... Talan Walkert mondanam, aki jo.. Es ennyi.. Engem a tobbi nev egyaltalan nem fog meg... Eleg csak azt megnezni, hogy meg Roberto is tud ervenyesulni JHV-kent ebben a mai mezonyben!!! Pedig valljuk be, nem egy elit jatekos.... Viszont Semedonal meg igy is jobb, nem hiaba o az elsoszamu a portugal elott... Nem tudom, Nelson nekem hatalmas csalodas egyelore... Sokan azt hittek (es a mai napig hiszik), hogy majd melto utoda lesz Daninak, de a kozeleben sincs! Ossze sem lehet oket hasonlitani! Semmilyen teren! Epp ezert en abszolut nyitott vagyok Emerson Royal fele.. :) Hatha majd o! :)

Nagybarcelona 2020.01.07. 18:23:48

@Eminusz: nekem tetszik Semedo játèka, szerintem nagyon jó játèkos, gyors, jól cselez, jól vèdekezik. Vele nagyon jól fog járni a következő csapata, nagy kereslet van rá, pontosan azèrt, mert hiányposzt. Tipikusan az a játèkosunk, aki a règi (más) taktikában szárnyalna. Pont jó cikknèl taglalom az erőssègeit. Nálunk visszafordulni Ter Stegenig, hátra passzolni, fő a biztonság alapon a "menő". Pontosan Raven1975 linkelte a statokat, H. Roberto most is jóval több percet játszott Semedonál, aki játèkperceinek negyedèt bal hátvèdkènt szerezte.

Nagybarcelona 2020.01.07. 18:25:37

Roberto 1363 perc
Semedo 933 perc

Spacedyevest 2020.01.07. 18:39:48

Nekem sem tetszik Semedo. Nincs rossz mozgása, de engem zavar, ahogy ész nélkül elindul, pár csel, aztán passz vissza. Általában ezt teszi.

Nagybarcelona 2020.01.07. 18:58:48

@Spacedyevest: nem gondolod, H. ez egyrèszt taktikai utasítás, másrèszt Suarez akinek bepasszolhatná, egyedül van 6 vèdekező játèkos között, Messi meg nincs előtte, mert hátralèp szervezni a kp-ra. Az a problèma, H. nagyon sokan úgy vannak itt a blogon, H. a taktika (játszatott posztjuk)alapján ítèlnek meg játèkosokat, ami a jelenlegi Barcelonában nagyon csalóka. Semedo nagyon jól teljesített, mikor Dembelèvel volt egy oldalon. Èrdekessèg, H. Alba oldalán támadásban mindenki (Neymar, Dembele, Coutinho, Griezmann) gyengèbben teljesít, mert "elnyomják" egymást. Mi adódna ebből? Szerintem az, hogy vagy felállást váltunk, vagy a jobb szèlen játszatunk valakit. (Az utóbbi sem a legjobb, mert akkor Alba marad egyedül vèdekezèsben)Èszrevettètek, H. Messi azóta teljesít gyengèbben (utóbbi meccsek), amióta gyakrabban indul jobb szèlről, mint közèpről? Szerintem a csapat teljesítmènyèt is negatívan befolyásolja. Ezèrt írtam sokszor, H. a 433 nem működhet a jelenlegi csapattal. Se bal, se jobb oldali támadó szèlső nincs a csapatban. Szóval egy elfuserált a taktika, megspèkelve a sokpasszos Barca ès a konzervatív Valverde szellemisèggel.

Dr Mouse 2020.01.07. 19:14:56

Az nem kifejezés, hogy "keveset lő idén kapura a csapat..."
Én úgy látom, hogy 25-ről szinte csak Messi mer kapura lőni.
A csapat többi játékosa meg mintha meg lenne babonázva, - vagy uram bocsá' - mintha megtiltottál volna nekik, hogy a 16-oson kívülról lőjenek.
Nem értem.

caaaatalan 2020.01.07. 19:17:03

@Nagybarcelona: nagyjából egyetértek azzal, hogy a stat oka több pólusú.

Messi azonban onnan indul ahonnan akar, abban biztos vagyok h ő pl egyáltalán nem kap taktikai instrukciókat.

A 4-3-3 valóban nem ennek a keretnek való, de a tréner huzamosan csak ebben a felállásban bízik, mert sajnos inkább védekező felfogású. Nála a labda kontrollja azért fontos h biztosan ne kapjunk gólt, míg pl Guardiolánál ez a totális támadó futball természetes velejárója volt.

caaaatalan 2020.01.07. 19:20:30

@Raven1975: köszi az oldalt! :)

Máris érdekes h Griezmann Piqué után a 2. Legtöbb percet játszó mezőnyjátékos, úgy h saját bevallása szerint sem tudott még beilleszkedni.
Meglátásom szerint ennek már meg kellett volna történni, sőt a félelmem az h már meg is történt, csak sajnos ebben a hármasban ebben a felállásban ennyi van...

Eminusz 2020.01.07. 19:44:10

@Nagybarcelona: Abszolut igazad van. :) En ezert szoktam mondani, hogy uj edzonel mindenkinek 0-rol kell indulnia... Tiszta lappal! :)
Remek pelda erre es eppen aktualis Ozil jelenlegi formaja.. :) Amiota Arteta az Arsenal edzoje, azota olyan labdakat ad es ugy jatszik, mint fenykoraban! :)
Aki figyeli mas csapatok “haza tajat”, az tudja mirol beszelek. :)

Eminusz 2020.01.07. 19:49:34

@caaaatalan: Lehet sokan nem ertenek velem egyet.. Ugy latjak keves az, amit Griezmann produkal, de en nagyon megszerettem a “sracot” :) Olyan mezonymunkaja van es olyan esze a focihoz, ami csak a legjobbaknak van! Az utobbi idoben rendre a legjobbak kozott szerepel! :) Abszolut indokolt a jatszatasa! :)

Es ha mar Griezmannrol beszelunk: lattatok a nyilatkozatat, miszerint szivesen latna Neymart? Vajon ezt hogy kepzeli el? Ennyire magabiztos lenne? Vagy “csak ugy mondta”? :)

Bivi76 2020.01.07. 20:07:06

Louie Barry, akit nyáron igazoltunk a Juvenil A csapatunkba, máris eladásra került, és az Aston Villa játékosa lesz. A fiatal angol támadót, csodagyerekként igazoltuk, és "nem tudott alkalmazkodni" címszó alatt megváltunk tőle. Bakero és Amor ismét tanúságot tett nagyszerű játékosmegfigyelői alkalmasságukról, ugyanúgy mint Ludivic Reis, és az egy percet sem játszó holland srác esetében, akinek ugyanaz az ügynöke, mint De Jongé. Csak spanyolokra ne bízzuk a Barcelona csapatának irányítását! Totál amatőrök.

caaaatalan 2020.01.07. 20:10:32

@Bivi76: esetleg írjunk egy szívhez szóló lecelet Txikinek h térjen vissza.

Bivi76 2020.01.07. 20:17:12

@caaaatalan: Ezek az egykori spanyol játékosaink felett eljárt az idő. Közük nincs a mai, modern focihoz.

caaaatalan 2020.01.07. 20:22:56

@Bivi76: Txiki egy kiváló sportigazgató volt, és valszeg most is az lenne. Más kérdés h Laporta embere volt.

Ha Laporta elindulna az elnökválasztáson és nyerne,akkor szte. még találkozhatnánk ismerős arcokkal.

Bivi76 2020.01.07. 20:27:27

@caaaatalan: Akik most vannak a stábban, azoknál mindenki jobb. Engem nagyon bosszant, hogy leamortizálták ezt a nagyszerű klubot, aminek gyermekkorom óta szurkolok. Engem nagyon megvisel. Abidal és Kluivert is kedvenc játékosaim voltak, már csak azért is mert nem spanyolok, de valami velük sem stimmel. Vagy csak beálltak a sorba.

caaaatalan 2020.01.07. 20:36:13

@Bivi76: Kluivert és Abidal vállalták a közösséget ezzel a vezetéssel. Megtette ezt korábban Puyol is és meg is bánta úgy hiszem.

Ugyanakkor pl azt gondolom h Xavi addig nem fog a Barçánál szerepet vállalni amíg Barto az elnök.

Bivi76 2020.01.07. 20:41:35

@caaaatalan: 2021-ben okosabbak leszünk. Akkor forradalmi változásokra van szükség, fájdalmas lépésekkel, amiket meg kell hozni.

Spacedyevest 2020.01.07. 21:07:48

@Bivi76: Bírom, hogy mindig ide lyukadunk ki, bármilyen problémáról is van szó.
Azaz sajnálom, de ez van.

sunt 2020.01.07. 21:51:43

Az világos, hogy végre váltani kell szakveze4téstés nagy változásw kell a keretben is. De hogy ki és mit kellene,. hogy csináljon, az egyelőre rejtély.

Robi71 2020.01.07. 23:14:38

Az, hogy viszonylag kevés lövésből is viszonylag sok gólt szerzünk Messi hatékonyságából ered. Nem csak a lóvéséi, hanem a passzainak is "szeme" van, legtöbbször csak bepasszolni kell ezeket.

Robi71 2020.01.07. 23:16:23

@Nagybarcelona: A jobbhátvéd hiányposzt? ...legalább 3 jelentkező van.

Robi71 2020.01.07. 23:18:08

@Bivi76: Meglepődnék, ha 2021-ben nem egy Barto embere kerülne pozícióba.

Robi71 2020.01.07. 23:36:22

Arda Turan ismét a Barça játékosának tekinthető, miután felfüggesztették kölcsönszerződését a Başakşehir együttesével. A török labdarúgó/"bűnöző" várhatóan nem, hogy tétmeccsen nem fog pályára lépni, de még az edzéseken sem jelen majd meg, mivel nagyon közel áll a Galatasaray-ba való igazoláshoz. Arda a múltban énekessel verekedett, kórházban sütött el egy pisztolyt és két év nyolc hónap felfüggesztett börtönbüntetésre lett ítélve. (Barcelonai foci)

Bármi is lesz, jobb, ha a következő pár napban Ernő vigyáz magára..

GoalGero 2020.01.07. 23:53:00

@Robi71: ne legyen igazad .Ha nem Lapodra akkor remelem Font nyer(Xavi ezért sem lesz amíg Barto az edző mert Font-ot támogatja) Félek hogyha marad a vezetés akkor Milan sorsra jutunk Messi után.

Robi71 2020.01.08. 00:07:20

@GoalGero: A culék mindenkit, csak Barto-t nem hibáztatják a jelenlegi helyzetért. Ez nem sejtet semmi jót 2021-re. Tartok tőle, hogy akit Barto fog támogatni az lesz az új góré.
Mivel Font-ot nem ismerem és az elképzeléseit sem....ezért én Laporta-t látnám a legszívesebben. Aztán ő visszahozhatná az elűzött stábja nagy részét a City-től (Begiristain, Soriano, Pep) és örülnék ha csatlakozna hozzájuk Xavi, mint másodedző, Puyol valamilyen pozícióban, Iniesta-t a Barca B élére.
De még beleér a kezem a bilibe. :)

Robi71 2020.01.08. 10:19:12

@evooo: Köszi! Meglátjuk mi lesz majd és mennyire sikerül a culékat meggyőzni. Az emberek nem szeretik a változást, inkább "dagonyáznak a langyosban".

Nagybarcelona 2020.01.08. 13:50:31

Eriksen állítólag 20 millióèrt vihető. 27 èves, utóbbi 10 èvben több gólpassza van mint De Bruynenek. Ha Todibo távozna, akár Verthongent is el lehetne hozni, nyáron neki is lejár a szerződèse. 32 èves, de a PL egyik legjobb vèdője. + Jöhetne velük Pochettino is. :)

Nagybarcelona 2020.01.08. 14:03:22

De Ligt 5 meccs óta csak a Juve padján. 30 napja nem játszott. Chiellini Februárban visszatèr, ami tovább rontja az esèlyeit.Èrdemes lenne Umtitit esetleges eladásakor megpróbálni megszerezni. Rakiticet is beszámíthatnák. :)

Raven1975 2020.01.08. 14:44:07

Lionel Messi statisztikája a Spanyol Szuperkupában.
18 mérkőzés, 13 gól, 5 gólpassz.
uploads.disquscdn.com/images/3585346d219f8795e1f06f64b9a98750cb565837b03ac8b50aa749a1094955a9.jpg

GoalGero 2020.01.08. 16:03:28

@Nagybarcelona: Pochettino lenyilatkozta nem jönne ide az Espanyol-os múltja miatt.Persze van az a pénz:)

Rivaldo2000 2020.01.08. 16:47:55

@Robi71: Ez nekem is fájó pont, főleg hogy amivel ez a "pondrópáros" megrágalmazta, azok alól egytől egyig felmentette a bíróság. De az már nem nagy hír. Eddig az volt hogy akkor legalább pénzügyileg biztossá teszik a klubot. Ja. 21ben kellene atadni a felujitott camp nou. Amire fel ettek hitelt. Ehhez képest el sem kezdték. Szakmailag teljesen inkompetens, csaló hazug. A la masiat tönkretette, terhelő tett a klubra a neymar úgy kapcsán, így az fc Barcelona az egyedüli futball klub a világon akit elitéltek :) Soha fel nem szólal a klub ért, mindenki belerug a barcába, ha pique nem védi meg a klubot akkor senki. És semmi meg nem rengeti a pozícióját. Nálam is Laporta lenne, de Font is jól hangzik. Az hogy pénzmosás ként veszünk minden évben egy brazil, már fel sem tűnik. Keirison henrique vazquez, de a laghatlmasabb douglas mester 1milliard forintért. Jöjjön a tisztító tűz

Rivaldo2000 2020.01.08. 16:49:34

@Rivaldo2000: pondrópáros= bartomeu rosell, akik bempcskolták laportát

Nagybarcelona 2020.01.08. 16:54:09

@GoalGero: jaja. 24 millió oka lenne. :)

Nagybarcelona 2020.01.08. 17:05:56

@Rivaldo2000: pontosan azèrt utálom Bartó brancsát, amit leírtál. Viszont vannak olyan tagjai a vezetősègnek, akiket kedveltem. Pl. Bivi írta, Abidalt ès Kluivertet. Nekem Kluivert volt a kedvenc játèkosom. Nem Bartóèkat vèdem, amikor felszólalók nèha az átigazolások, szakmai munka, gazdasági fejlődès mellett, hiszen a klubnál több százan dolgoznak, akik gondolom èrtenek a munkájukhoz, viszont nem tudom megnevezni őket. (Pl
Utánpótlásèrt, megfigyelèsèrt, gazdasági oldalèrt felelős emberek) Itt pl. pont kritizálnám a fizikai, orvosi, segèdedzői stábot.

Balázs37. 2020.01.08. 22:03:15

Elnézve a Real, és a mi játékunkat, hát azt kell, hogy mondjam sok babér nem fog nekünk teremni ebben a szeza hazai sorozatokban sem onban

Balázs37. 2020.01.08. 22:04:25

szezonban a hazai sorozatokban sem

Robi71 2020.01.08. 22:48:17

@Balázs37.: Pedig Zizu is az "öreg fiukra" alapozik még mindig. Én igazából csak akkor kezdenék el aggódni, ha a "csodatinik" repítenék őket.

Robi71 2020.01.08. 23:03:42

@Nagybarcelona: A "Barto brancs" eltakarította Laporta szakembereit (össze sem hasonlíthatók a jelenlegiekkel) minden szinten. Én ezt tenném 2021-ben a Barto szakmaiatlan seggnyaló csicska brigádjával (teszem hozzá most valós szakmai okkal indokolva) élen az elnökségi tagokkal...beleértve az eddig sehol semmit sem bizonyító Abidal-t és Kluivert-et együtt.
Ami az állítólagos "gazdasági fejlődést illeti" ....a gyanúsabbnál gyanúsabb üzleti sumákolásokból befolyó többletet elkölteni rossz igazolásokra és ezek fizetésére...én ezt nem nevezném fejlődésnek, sőt...

Dr Mouse 2020.01.09. 09:00:53

@Robi71: Sok év után most nem fogom megnézni ezt a meccset.
Nem nézem meg, mert ez kizárólag arról szól, hogy a spanyol szövetség minél "többet kaszáljon."

Raven1975 2020.01.09. 16:09:43

Mellesleg Luis Suárez adta a legtöbb gólpasszt eddig a La Ligában.
uploads.disquscdn.com/images/6c972007155b2bfd99cf3cffbd7e67081462f36e990e78a3de2a937e1b7d116f.jpg
Na ennyit a szuper középpályásaink teljesítményéről. :)
süti beállítások módosítása