A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Valverde: tovább teszem a dolgom!

2020. január 10. - caaaatalan

A Barcelona egy extra végjáték után 3-2-re kikapott az Atletico Madridtól, így búcsúzott a Spanyol Szuperkupától.

A mérkőzésen a csapat jó jatékot mutatott be, kontrollálta a találkozót, a VAR technológia két gólt is elvett a csapattól, melyekből Vidal leshelyzete minimum véléményes. Az Atletico meccsben maradt, és ezt kihasználva az utolsó 10 percben két gyors akcióval, és a védők hathatós közreműködésével megfordította a meccset, a Barça pedig hoppon maradt.

Ernesto Valverde ezek után szűkszavúan értékelt, kifejtette hogy jól játszott a csapat, a VAR Vidalt jogtalanul állította lesre, az Atletico pedig kihasználta a csapat 2 figyelmetlenségét, így győzött. A jövőjét firtató kérdésre elmondta, hogy arról beszélni fognak a vezetőkkel, de ebben nincs semmi meglepő, hiszen egy topcsapat trénere minden vereség után veszélyben van. Addig is amíg ő az edző folytatja a munkájat a legjobb tudása szerint.

A különböző sajtóorgánumok eltérően értékelik a helyzetet a vezetőségi információk más-más tagoktól származhatnak, így jelenleg nehéz tisztán látni.

A RAC1 szerint Valverde veszélyben van, hétfőn a vezetőségi ülésen szóba kerül a jövője, ami nem csak ezen vereség, hanem több apró idei történés miatt is kétes. Ennek ellentmond a Mundo, mely leszögezte, hogy az edző pozíciója biztos, a tegnapi fiaskó ellenére is. A Cope szerint is ez a helyzet, az újság szerint Bartomeu nem gondolkodik váltáson sőt az elnök szerint a Barça tegnap az idei egyik legjobb teljesítményt nyújtotta.

Mindezek után adja magát a kérdés: mi fog itt történni?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8815402052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celestial 2020.01.10. 10:52:23

Mi fog történni?
Semmi...
Hiszen az elnök a játékosok elégedettek az edzővel..majd jön a fogadkozás hogy fejlődni kell meg ilyesmi nem fordulhat elő többet de egyébként lesz@rják az egészet...

sunt 2020.01.10. 10:58:05

Valverde, ,be crucified!

Dr Mouse 2020.01.10. 10:58:07

Istenem! De jó, hogy nem néztem meg a meccset! A Kommentelőket olvasva, - szörnyű mit élhettek át!
Valverdén és az elnökön nem csodálkozom... Ezek ilyenek...:(

caaaatalan 2020.01.10. 11:51:39

@Raven1975: kiváncsi lennék, hogy ez a kép pontosan mikor készült tegnap :)

2020.01.10. 12:25:32

Karizmatikus elnök és vezetőedző nélkül nem fogunk semmit nyerni sajnos...
Remélem a következő választást megnyeri Laporta, vezetőedzőnek pedig nem is tudom ki lenne ide alkalmas... Kövezzetek meg, de ez a tiki-taka játék már kezd elavulni. Az ellenfél térfelén töltjük a meccsek 70%-át (jobb esetben manapság) és 1-2 kontrával elvernek minket.
Nem értem nyáron egy Lukakut miért nem tudtunk volna leigazolni. Fati meg közel sem akkora gyémánt sajnos, mint aminek kikiáltották. Ő is egy Pedro lesz...
Középpályára De Jongon és Vidalon kívül nincs egy értelmes játékosunk a tehetségeket pedig eltékozoljuk, utána vissza vesszük 20-30-40 milliókért. :D
Számomra a megfelelő csapat a Barcába így festene: Ter Stegen-Emerson, De Ligt, Upamecano, Firpo- De Jong, Busquets/vidal- Sancho, Coutinho,Messi-Lukaku... Cseréknek pedig simán jöhetnének a La Masiaból emberek, mert ők is tudnak annyit hozzátenni a játékhoz, mint a többi. :D

Shirkan 2020.01.10. 13:05:41

"Állítólag a Barcelona edzője, Ernesto Valverde Gulácsi Péter csapattársát, Dayot Upamecanót akarja a csapatába.
A 21 éves francia védő 2017 óta a lipcseiek futballistája, piaci értéke jelenleg 50 millió euró, a hírek szerint 53 millió euróért válthat klubot."

na bakker.....

Fricy78 2020.01.10. 13:15:49

Először is egy olyan edző kell ide (nem számít szerintem, hogy van-e múltja a Barcában, mert nem attól lesz jó edző), aki bátran nyúl a fiatalokhoz, tud és mer változtatni a taktikán meccs közben is. Én Julian Nagelsmann-t, vagy Erik ten Hag-od tudnám elképzelni a padon, de ez sajnos szinte lehetetlen. Természetesen én is szívesen látnám Laportát újra az elnöki székben. Teljesen elbassza Valverde Bartóval karöltve Messi utolsó éveit a visszavonulása előtt.

GYLS 2020.01.10. 13:22:41

Nem tudom mit csinál a vezetőség, már megint rossz sorozatba neveztünk. Számunkra a seniorok között, vagy a 60 percig tartó sorozatban szabad indulni. Máshol a "gála" csapat csak ennyi bír. tegnap is 29.2 volt a kezdő 11 átlagéletkora. Ezek a játékosok fizikálisan elérték a maximumot, nem lesznek többre képesek. Ezen a szinten elég tizedmásodpercekkel később megfordulni, 10 centiméterrel később odaérni, és 5 centiméterrel alacsonyabbra ugrani. A sprintekről pedig ne is beszéljünk (láthattuk hogyan robogtak el a középpályások és a hátvédek mellett). És a sorozatos vesztések miatt a játékosok mentálisan is egyre fáradtabbak lesznek. Lehet nagy küzdő Vidal, helyezkedhet jól Busquets, de 60 perc után rájuk is jellemzőek az előbbi sorok.

Nem a VAR-ban kell keresni a gondokat, de még csak nem is az edzőben. A VAR tökéletesen működött, sőt még minket segített ki, hogy nem kaptunk még egy büntetőt. Nyerni szerettünk volna, ezért az edző pedig a lehető legjobb kezdőt tette pályára. Fizikálisan és mentálisan viszont ennyi van egy 29 évátlagú csapatban. És már nem is lesz több.

celestial 2020.01.10. 13:24:20

@Fricy78: "Teljesen elbassza Valverde Bartóval karöltve Messi utolsó éveit a visszavonulása előtt."
Messinek ez sajna megfelel....de ha neki ez elég akkor mi miért is akarnák tőle többet...

kritizator 2020.01.10. 13:40:52

@Dr Mouse: Én imádkoztam, nehogy kiegyenlítsünk, hadd mehessek aludni:)

MCMXCIX 2020.01.10. 13:41:49

@celestial: Még a végén elmegy Olaszországba és összeáll a Messi-CR duó csakhogy az egezs világ felhorduljon :D

kritizator 2020.01.10. 13:42:36

@g44brielsmith: Fati meg közel sem akkora gyémánt sajnos, mint aminek kikiáltották

Mennyit játszott az utolsó 5-10 meccsen?

kritizator 2020.01.10. 13:44:41

@celestial: Mit tud tenni?

Elmenni? Hova?
Szerződése még él, nem? Akkor hogyan?

2020.01.10. 13:54:45

Ha hátszott 10/9 támadás nála halt meg. Nem azt mondom, hogy menjen úgy mint egy Grizi vagy Messi, de azért azt még szerintem Te meg én is megtudjuk csinálni, hogy lepasszoljuk normális helyre a labdát. Sokkal inkább Todibo helyzetét nem értem, ő érte kár lenne.

celestial 2020.01.10. 13:55:58

@kritizator: Messi kb azt csinálhatna amit akarna...ha ma besétálna a főnökhöz és azt mondaná hogy nekem ez a Valverde féle foci nem tetszik elpocsékololtok jó pár évet a karrieremből szal vagy ő vagy én , szted Barto mit válaszolna...az egyetlen játékos aki tehetne azért hogy változzanak a dolgok de vmiért nem teszi ...vagy tényleg elég ez neki vagy van az a pénz....

Robi71 2020.01.10. 14:09:03

@g44brielsmith: Tudom, sokat értetlenkedtem az átigazolási stratégiánk miatt, főleg Cou és Dembi kapcsán, de valaki aki jobban ért a focihoz mint én el tudná nekem magyarázni mitől zseni a De Jong?
Azt, hogy miért került 85 millióba, azt már nem kell. :)

KJDaniel 2020.01.10. 15:03:58

Tedd nyugodtan a dolgod Valverde csak a Barcelona csapatát hagyd ki belőle.
Sosem mertem volna még csak gondolni sem, de visszasírom Lucho-t..Valverdéhez képest egy született zseni..pedig aztán ő sem az edzők csúcsa..

GYLS 2020.01.10. 15:36:22

Pique-Alba-Busquets-Rakitic-Suarez-Messi fizikai állapota 4 éve folyamatosan veszít. Melléjük tehetünk bárkit hogy meg legyen a 10 mezőnyjátékos, sem gyorsabb, sem látványosabb focit nem fogunk látni. Sőt egyre rosszabbra számíthatunk. Tisztelni kell őket az elért eredményekért, de lássuk be, ma Ők a mai modern, gyors játékra már alkalmatlanok. Messi kivételével minél hamarabb meg kell szabadulni tőlük, és helyettük amennyiben rövid időn belül sikereket is el akarunk érni, akkor nem tapasztalatlan fiatalokra, hanem kész játékosokra van szükség.
Az elitben maradásra a saját utánpótlás kevés, a világ jelenlegi 120 legtöbbre tartott játékosa között (transfermarkt) 10-15 olyan található, akik jelenleg is a saját nevelő klubjukban játszanak. Ritka kivételek közé tartozik az, hogy évente kijöjjön olyan tehetség, aki beverekedi magát a kezdőbe. Talán 4-6 év alatt egy. Ez pedig egy kb. 20 fős kerethez kevés az elitben való maradáshoz.

sunt 2020.01.10. 15:39:58

@Robi71: Nem értlek. Nincs itt Cou, nem játszik Dembelé, Most belekötsz de Jongba. Jó, ne játsszon ő se. Akkor az öregfiu csapatod a te Grízeddel egyből világverő csoda lesz?

kritizator 2020.01.10. 16:43:49

@Robi71: azért az ajaxban jó volt

kritizator 2020.01.10. 16:47:13

@sunt: ez jó, hangosan felrohogtem kinomban

Sőt, de yong kipirosozodott.
Meglátjuk mi lesz harmuk nélkül a következő meccsen, hátha Robinak igaza lesz. Vagy akkor mást fog elovenni?

2020.01.10. 16:50:06

Simán idehozhatnánk bárkit, ha nem szarért-hugyért adogatnánk el a játékosokat, sajnos oly annyira felemeljük a bérüket, hogy sok csapatnak ez elriasztó tény...
Neto, Pique, Umtiti, Lenglet, Semedo, Roberto, Rakitic, Dembele, Suarez árából szerintem elég komoly kis csapatot tudnánk összehozni, bár ez az én véleményem.

Dr Mouse 2020.01.10. 17:04:23

Ne legyen igazam, de szerintem szomorú éveknek nézünk elébe.
Elküldhetik Valverdét, de Bartomau akkor is marad és ki fogja tölteni az idejét. Nála érvényes az, hogy a világ pénze nem elég, még több kell...
Aztán. Majd jön helyette más, aki jószándékú, szorgalmas, igyekvő, - de ő sem fogja tudni megváltani a Barcát, - mert ha most itt Mi összeraknánk minden posztra a legjobbakat, - az akkor sem CSAPAT!
Nem fogunk kiesni a La Ligából, de bajnokságot egyhamar nem fogunk nyerni...

Mindezt köszönhetjük csak és kizárólag José Maria Bartomeunak. Mert ő hozta ide ezeket az edzőket, ő üldözte el a klubból a tehetséges embereket, vásárolt össze olyan játékosokat, aki rengeteg pénzbe kerültek, de használhatatlanok voltak.
Sziasztok, én most búcsuzom.
Valószínüleg fogom olvasni a kommentjeiteket, de én magam nem fogok hozzászólni.
Mert nem látom értelmét!

Raven1975 2020.01.10. 17:55:04

Napi Blaugrana Realm.
uploads.disquscdn.com/images/993bd4c9077a736de9c119a68ee0a27a6fa14f17ccd5b5093597ef35c09ee707.jpg
Ha sikerül mindenben megegyezni és elvállalja Xavi, akkor is csak nyáron jönne. Ez az év már sajnos ilyen lesz, szenvedés szenvedés hátán.

kritizator 2020.01.10. 18:59:59

@Dr Mouse: értelme eddig sem volt, mert a hozzaszolasoknak nincs rahatasa a csapatra

GYLS 2020.01.10. 19:02:24

@Raven1975: Kiváncsi leszek Xavi döntésére. Pár éve azt nyilatkozta, a Barca és a Real közt az a legnagyobb különbség, hogy amíg a Realnal ha gond van, akkor összetartanak, a Barcánál meg épp ellenkezőleg, felerősödnek az ellentétek. Ha még Bartonál elfogadja a vezetőedzői posztot (épp egy évvel a választás előtt), hogyan reagálnak a leendő elnökaspiránsok? Pláne, hogy már Font esetében Xavi helyeselte a terveit. Ha elfogadja a az edzői posztot, akkor ez azt jelenti, hogy Bartoval ( és az Ő jelöltjével) is egyetért. Igaz, ezzel épp Xavi tenne leginkább azért, hogy ne megint a "rúgjunk még bele a földön lévőbe" elv igazolódjon. Épp az az elv, ami ellen szót emelt. Drukkolok neki!

Nagybarcelona 2020.01.10. 20:01:45

Van aki szerint a keret gyenge, illetve az utóbbi èvek átigazolásai. Van aki szerint a játèkosok, idősek ès már fizikailag nem bírják. Van aki szerint az edző a hibás. Szerintem az utóbbi, de èn állandóan meg is magyarázom, H. mièrt úgy gondolom. Az első csoportra a válaszom: sokan azèrt kritizálták a vezetősèget, mert Zubbizarèta Gomeseket, Alcacereket igazolt. Most azèrt, mert Griezmannokat, Coutinhokat De Jongokat (aranylabda 3, èv legjobb kp-a) akkor kiket igazoljanak? A keret erőssègère láthattunk pèldát, a Barca C kiejtette az olasz első Intert. Második csoportra a válaszom: 29-32 èves játèkosokról van szó, akik mèg mindíg a csapat húzó emberei, folyamatosan bizonyítanak, èvi 60 meccset játszanak (Messi, Suarez, Pique, Busquets, Alba, Vidal). Van sok fiatal tehetsègünk, akiket be kellene èpíteni, rotálni a csapatot, megtalálni az egyensúlyt. Az Inter ellen bebizonyosodott, H. egy lelkes bizonyítani vágyó csapat nèha többet èr, mint egy agyonhajszolt. Ès elèrtünk az utolsó csoporthoz. Szerintetek ez a csapat fizikailag, taktikailag, mentálisan fel van kèszítve? Az edző èrzelmek nèlkül figyeli, ahogy megalázzák sokadszorra a csapatot, semmi elkèpzelès nem látszik a taktikán, kezdőn, cserèken. Sèrülten játszat játèkosokat. A kènyszerűen játszatott (Lenglet, Griezmann, De Jong) senkit sem sikerült beèpítenie a csapatba, nekik sem találta meg a helyèt, Griezmann ès De Jong nem a posztján játszik. Akkor ki a franc hibás a jelenleg kialakult helyzetèrt? Sanchot, De Bruynet, De Ligtet, Lautarot akár Neymart be tudná illeszteni? Mert èn kètlem. A taktika elfuserált, ezèrt Messin kívül mindenki szenved, Piquetől Suarezig.

Nagybarcelona 2020.01.10. 20:13:37

Ki a hibás azèrt H. Valverde az edző? A töketlen Bartomeu, mert nem meri meglèpni a menesztèsèt. (24 millióèrt szerintetek nem vállánál el a padot szinte bárki? Wenger, Anchelotti, Blanc, Martinez stb.) Illetve a játèkosok, akik állandóan megvèdik, ès asszisztálnak ehhez a nagy semmihez. Aki szerint mert Valverde a vezetősèg "bábja", kèrdezem èn pl. a csapat nèlküli Wenger vagy Blanc 24 millióèrt nem jönne el "bábnak"?

Nagybarcelona 2020.01.10. 20:21:19

Nem fogom rèszletezni, hol vannak hibák a taktikában, felállásban, szervezettsègben, mert már sokszor ès sokan leírtuk. Csak azon gondolkozzunk el egy percre, H. a tőlünk sokkal gyengèbb vèdelemmel, kp-val ès kerettel rendelkező csapatok kevesebb gólt kaptak, mint mi. A Bilbao 13 gólt kapott a bajnokságban. Szerintetek ha menesztenèk Valverdèt, a Bilbao visszahívná?

Robi71 2020.01.10. 20:58:28

@sunt: Én nem kötök bele senkibe. Csak egy profi, szakavatott játékjellezést szerettem volna kapni De Jong-ról...mert lehet valami elkerülte az én figyelmemet. Ami az állítólagos "belekötést" illeti az idő csak engem igazolt. Igaz, még mindig vannak olyanok, akik hisznek abban, hogy a kutya is növeszthet szalonnát.

Robi71 2020.01.10. 21:10:55

@Nagybarcelona: Nem neveket kellene igazolni, hanem az edző által elképzelt világos és határozott taktikai stratégia alapján (lásd Klopp, Pep, Conte vagy bármelyik nem-báb edző.
Csakhogy nálunk a farok csóválja a kutyát. Az elnök igazol és állítja össze a keretet... fittyet hányva az edzőre, akit vastagon megfizet azért, hogy fogja be a pofáját és vállalja a kritikusok össztüzét. Hogy miért jó ez így, nem tudom... de inkább a hallgatólagosan egyetértő culé-kat kellene megkérdezni.

sunt 2020.01.10. 21:12:17

@Robi71: A régiek pont olyan harmatosak ebben az áporodott közegben, mint az újak. Semmi értelme az egyes játékosokon lovagolni.

Nagybarcelona 2020.01.10. 21:35:39

@sunt: erről beszèlek. De Jongot Busquetsel lehet összehasonlítani, mert megegyezik a posztjuk. Arról nem ő tehet, H. nem ott játszatják.

Nagybarcelona 2020.01.10. 21:41:53

@Robi71: Valverdèt vèletlenül sem hasonlítanám össze sem Guardiolával, sem Kloppal, de mèg csak Contèval sem. Mèg ha csak az előző csapataikat, munkásságukat nèzzük is.

Nagybarcelona 2020.01.10. 21:49:00

@Robi71: nem gondolnám, H. Valverdènek a Bilbaoban több, vagy kevesebb beleszólása lett volna az átigazolásokba, hiszen a Bilbao saját nevelèsekre èpít. Nálunk senkit nem sikerült beillesztenie. De igazából az Olypiacosnál ès az Espanolnál sem termelt ki egy világsztárt sem.

Robi71 2020.01.10. 22:29:32

@Nagybarcelona: Amikor azt gondolnám, hogy kezded érteni a helyzetet... azonnal rácáfolsz. Hogy akarod Valverde edzői munkásságát bármelyik másik edzőjével összehasonlítani, ha fingod sincs mit akar ez az agyonfizetett "szerencsétlen"?

Robi71 2020.01.10. 22:35:36

@Nagybarcelona: Szóval azért nem mutat semmi extrát (Arthur-al egyetemben) mert ugyanazon a poszton játszanak, mint Busi. Köszönöm, erre voltam kíváncsi. Most már tiszta a kép.
Akkor már csak egy kérdésem lenne. Miért van több játékosunk egy posztra? Mert az elnök leigazolta az edző kifejezett kérésére?

Robi71 2020.01.10. 23:04:02

@Nagybarcelona: Se Klopp, se Pep nem igazoltak drága 100+ milliós játékost (a legdrágább Van Dijk volt a maga 85 milliójával...az elmúlt évek legjobb igazolásának bizonyult).
Hogy miért nem igazoltak drága játékosokat? Mert ahol van átigazolási stratégia erre nincs szükség! Ott csapat épült, nem "all star".
Hol kellenek drága igazolások? Ahol image-t kell építeni (pld PSG) vagy ahol nincs stratégia (pld Barca).

Robi71 2020.01.10. 23:27:24

Valverde will not continue next season. [Onda Cero]
Eric Abidal and Òscar Grau, are meeting with Xavi Hernández in Doha to explore the possibility of being the new Barça coach. [RAC1]

Robi71 2020.01.10. 23:43:49

Suarez térde újból vacakol. Nem kizárt egy újabb műtét sem.

Machinek2001 2020.01.11. 04:52:41

@Robi71: Mit szólnál Xavi érkezéséhez?

Nagybarcelona 2020.01.11. 07:01:50

@Robi71: megint te "támadsz". Ha az egèsz világ szerint Valverde egy analfabèta kókler, szerinted a csúnya Bartó tehet mindenről. Nem akarod elfogadni, hogy egy analfabèta kókler ennyit tud kihozni a játèkosokból, ès a csapatból. Klopp meg egy Liverpool B-vel ejtett ki minket. A fèligazságaidat szeretnèd törvènykènt beállítani.

Nagybarcelona 2020.01.11. 07:10:23

@Robi71: nem bántáskènt, de ezèrt tartunk ott ahol, mert Valverde is úgy gondolkozik, mint te. Arthurt, De Jongot, Busquetset egy poszton játszatja Valverde, aztán csodálkozunk rajta, ha 2 vèdőre vezeti a labdát 3 támadó. Nincs a kp-nak struktúrája. Fejetlen csirke módjára szaladgálnak. (Vidalt nagyon kedvelem, de ez rá hatványozottan igaz)

Nagybarcelona 2020.01.11. 07:21:59

@Robi71: a csúnya Bartóról is írok már, nem vèdem èn őt. Utálom Bartót, mert szeretett csapatomból saját cèlra üzleti vállalkozást hozott lètre, ami lassan elveszti világszerte megismert, szeretett, ès irigyelt sajátosságait. Kèt karokkal szórja a pènzt, a szakmaiság kiveszni látszik minden tèren. Mèg a túlárazott játèkosokra is ráfizet.(minden tèren). Nem tudja megvèdeni a klub èrdekeit. Úgy működik a klub, mint egy nagy család, ès nem küldi el az edzőt, aki paródiák csinál a csapatból.

Nagybarcelona 2020.01.11. 07:57:10

www.eurobarca.hu/hirek/egyeb/20200110-barca-valverde-egyutteles-szerelem-nelkul/
Így látom èn is. Szerintem mennie kell, mèg ha Kluiverttel, Abidallal, vagy Pimientával is fejezik be az èvet edzőkènt. De Wenger tuti beugrana.

GYLS 2020.01.11. 09:38:33

@Nagybarcelona: 20.01-es írásodra. Egyetértek Veled. A jelenlegi helyzet egy összetett folyamat eredménye. Ezért pedig okolható a vezetőség, a szakmai stáb és maguk a játékosok is. Te az edzőre hegyezed ki, más a vezetőségre és megint más a játékosokra. Sőt, van aki a szurkolókat hibáztatja. Nem tagadom, én a játékosok szempontjából nézem, bírálom, de adott esetben meg is védem Őket. Az ünnepek alatt több angol mérkőzést láttam, látszik, miért ők képviselik ma a trendi focit. Ma már nem lehet rájuk sütni, hogy fizikailag erősek, technikásak is. Viszont Velünk szemben épp a fizikai képességeik miatt lettek jobbak. És szerintem nagyon is számít a kor. A Poolnak olyan mérkőzései voltak, ahol egyetlen 30-as játékos sem volt a pályán ,sőt 25 alatti is csak egy-kettő. Nálunk a csodát azoktól várjuk, akiket nem lehet tovább terhelni, mert még sérülékenyebbek lennének. Egy-két ilyen játékost még elbír a kezdőben egy csapat, de állandóan 5-7-et már nem. Ezért van az, hogy a "kiscsapatok" is pariban vannak velünk, ellensúlyozzák fizikailag a tudásbeli eltérést. És ez évről-évre, ahogyan a mag öregszik, rosszabb lett és még rosszabb lesz (láthatjuk a játékban, és már az eredményekben is). Én - szabad kezet kérve - most és a nyáron megfelezném a harmincasok számát. Maradna Neto-Pique-Suarez és Messi (közülük csupán utóbbi maradna a kezdőben). Milyen lenne a keret? Ime egy verzió:

TerStegen/Neto
Semedo/Wague
Todibo/Pique
Lenglet/Umtiti
Firpo-Cuccurella
Roberto/Alena
DeJong/Arthur
VAN DE BEEK/Puig
Messi/Fati
RASHFORD/Suarez
Griezmann/Dembele

És van egy török belső védő (Umtiti helyett?) a Leicesterben, akinek nagyon megtetszett a játéka (Söyüncü).

MCMXCIX 2020.01.11. 10:19:55

Forza Napoli! #hopeforvalverdeout

caaaatalan 2020.01.11. 10:34:31

@GYLS: én ezt a keretet látatlanba elfogadnám :)

celestial 2020.01.11. 10:53:53

@GYLS: de szép is lenne egy ilyen keret....persze nem Valverdevel...

Bivi76 2020.01.11. 11:08:07

@GYLS: Pique, Lenglet, Roberto, Messi, Suarez, Griezmann helyett fiatal zsenikkel (nem spanyolokkal) én is elfogadnám. Pique helyett De Ligt,a bűnlassú Lenglet helyett Upamechano. Messi - Suarez - Griezmann helyett egy új generáció jeles képviselői. (Mbappé, Jadon Sancho, Rashford). De parádés lenne. És nem feledkeznék meg a Betisben játszó Emersonról, aki félig a miénk. Edzőnek természetesen nem spanyol - katalán "kisiskolásokat", akiknél megint lehet bandázni, haverkodni.

GYLS 2020.01.11. 11:26:43

@Bivi76: Amint írtam, az általam felvázolt keret nyártól lenne. Egyszerre azért én sem dobnám ki a fél csapatot. Meg nem is lehet megoldani. Ennyit eladni és venni egy átigazolási időszakban? Ráadásul nem akárkikről van szó. Na itt nézem én a játékosokat, nem holmi tárgyak Ők, hogy csak úgy adják-veszik őket. Edző pedig olyan kell(ene), aki lendületesebb, direktebb játékot varázsoltat elénk.

Bivi76 2020.01.11. 11:37:06

@GYLS: Én a keretemet 2021 nyarától gondoltam. Nyámnyila, tutyi mutyi, nyálas, híg húgylé edzőt nem szeretnék látni . Azt meg egyenesen megtiltanám, hogy akármelyik játékos is a klub fölé nőjön, sikertelen meccsek után meg nyíltan kiálljanak az edző mellett. Örüljenek hogy a világ egyik legnagyobb csapatában játszhatnak, tiszteljék a klub címerét! Ja,és holtszezonban, családi közös nyaralásokon ne tervezgessék az FC Barcelona jövőjét! Focizzanak, hsjtsanak, tegyenek meg mindent a szurkolók kitartásáért, szeretetéért, a klubért, és azért a hatalmas euró milliókért, amit zsebre tesznek!

Spacedyevest 2020.01.11. 12:00:05

Húhhúú, kezdenek Xaviról irogatni egyre több helyen.

SzaboJ2252 2020.01.11. 12:04:40

@Spacedyevest: igen az ugy jó is ha jön xavi de az meg nem egész a vezetőséget is el kellene tüntetni

2020.01.11. 12:08:02

@SzaboJ2252: Laportaval csomagba jojjenek ugy van ertelme

Raven1975 2020.01.11. 12:23:57

Beszédes kép.
Ahogy a nagy gondolkodók, a korszakalkotó legendák egymásnak adták a tudásukat, a filozófiájukat, a felfogásukat a futballról. Várunk Xavi!
uploads.disquscdn.com/images/a0f3c2ebd9efeda9a023bc087c7bc28a9e4225d21f141998c9005916a4fb3a13.jpg
__________________

Amire mindenki vár! Xavi remek döntés lenne a lehető legjobb!
uploads.disquscdn.com/images/d8cfdd6fb6246d2aaa45b3193c7d940b4d8102fff26a4246adf58a721089b802.jpg
Visça el Barça!

Máté Nagy00 2020.01.11. 14:20:12

Hát nem tudom h örülnék e Xavi èrkezèsènek több okból is :
Font ,Xavival kampányol a 21es elnök választásra.
Ha sikerülne Bartonak leultetni Xavit a padra elég nagy siker lenne a culèk körében így a csapata akár maradhatna 21től az elnöki pozícióban márpedig a ott is nagy gondok vannak ugyanis ez már nem sport szakmai vezetőség hanem csak a pénzről szól az egész struktúra.
Viszont Valvardenek mennie kell ez egyértelmű.

GYLS 2020.01.11. 14:30:02

@Bivi76: Egyetértek, más mentalitású edző kell. Kiegészíteném még azzal, hogy ez a vezetőség felé is meg kell hogy legyen. Nem bólogató bábra van szükség.

Maestro10 2020.01.11. 14:58:39

A hírek szerint Xavi holnap fog döntést hozni a jövőjével kapcsolatban. Amennyiben elfogadja a Barça ajánlatát Valverde azonnal repül, és már januártól a katalán legenda lesz csapatunk új menedzsere.

Hát, kíváncsi leszek! A helyében csak akkor jönnék, ha szabadkezet kapnék mind az átigazolásoknál, mind a csapat kialakításában. Érdeklődve várom az elkövetkezendő napokat! Visça el Barça!

GYLS 2020.01.11. 15:39:17

Suarezet vasárnap műtik. Február közepére várható a felépülése.

sunt 2020.01.11. 15:45:38

Nem tudom, Xaviból nilyen edző lesz. De ha most jön, akkor nagyon örülnék neki, mert sok aktuális problémát emberileg hitelesen tudna megoldani. Ha viszont marad ez a (öncenzúra), akkor Suarez helyére nehogy hozzanak neki egy Boatenget. Ha igazi Suarez-utódra nincs pénz, játsszon egyelőre Piqué centert és próbáljanak ki egészen fiatalokat.

kritizator 2020.01.11. 16:00:28

@sunt: utalom ernot, de biztosan xavi most a megoldás???

Robi71 2020.01.11. 16:23:01

@Machinek2001: Nem szeretném, ha Xavi adná a nevét ehhez a vezetőséghez. Szerintem nem jön, hiba lenne "falazni" Bartomeu-nak ...és szerintem szakmailag is nagy falat lenne a jelenlegi Barca.

Força Barça! 2020.01.11. 16:36:05

Luis Suárez jobb térdét külső meniszkusz sérülés miatt holnap fogja megműteni Dr. Ramon Cugat. www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/1566569/luis-suarez-to-have-surgery-on-sunday
Az orvosok 6-7 hetes kihagyást jósolnak Suáreznek.

Robi71 2020.01.11. 16:47:59

@Tot El Camp: Erről beszéltem. 6-7 hét a csapat második legfontosabb játékosa nélkül. Erre kíváncsi leszek.

Robi71 2020.01.11. 16:55:21

@Nagybarcelona: Te milyen világban élsz vagy dolgozol? Voltál már alkalmazott ...vagy volt alkalmazottad? Ismered a beosztott-főnök munkaviszonyt? Látszólag nem, mert másképp nem tudom magyarázni az értetlenségedet.

sunt 2020.01.11. 18:23:00

Épp most egyedül Xavi a működőképes megoldás. A nyár- más kérdés. Az új vezetés meg egy harmadik kérdés. És nem igaz, hogy ha Xavi most jönne, ki lenne szolgáltatva Bartonak. Ővé a nyilvánosság és bármikor demonstratíve felállhat. Ezért tartja Barto Valverdet, amíg tudja.

LeoMessifcb 2020.01.11. 18:50:34

Úgy állunk, hogy most van Xaviék meccse, és ezután ígért döntést, ami ma este vagy holnap érkezhet, ha elvállalja a csapat azonnali átvételét Valverdének hétfőn kiadják az útját, és utánna bejelentik Xavit, mint az új vezetőedzőt.
Szerintem nem lenne probléma, ha már most átvenné a csapat irányítását, láttuk a Madridnál hogy sült el Zidane. Más részről Xavi egy erős karakterű fickó, akivel nagyon sok minden változhat... La Masia használata, játékkép, felfogás változása, és így máris más benyomások lennének a vezetőségről is. Igazából, ha Barto ezzel menti meg magát, a csapat felfogása megváltozik, visszakerülúnk a csúcsra, ahová valók vagyunk, akkor nem feltétlenül lesz probléma az újraválasztása. Egy nehézkes kérdés maradt, mégpedig, a generációváltás fájdalmas, de kötelező levezénylése. Ez mindenképp megfogja határozni a csapat irányát a következő 10 évben.

KJDaniel 2020.01.11. 18:50:48

@kritizator: Ha a Real bemerte vállalni Zidanet, ha a Chelsea bemerte vállalni Lampardot és még lehetne sorolni akkor mi mit veszíthetünk Xavival?
A játékosok fő magja ismeri, tiszteli, szereti..Valverdénél pedig csak jobb lehet.

Remélem minél előbb bejelentik és ez a szerencsétlen Valverde húz is el innen egy életre.

KJDaniel 2020.01.11. 18:51:42

@LeoMessifcb: Istenem mintha csak álmodnék...bárcsak elvállalná Xavi.

Machinek2001 2020.01.11. 19:35:17

COPE | Az FC Barcelona ajánlata értelmében Xavi Hernández már a jövő héttől irányítaná a csapatot.

CATRADIO | Éric Abidal, Oscar Graú és Xavi holnap fognak ismét összeülni azzal a reménnyel, hogy végre megegyezzenek, és Ernesto Valverdét már hétfőn menesszék.

Egyes források azonban arról cikkeznek, hogy miután Xavi Al-Saddja 4-1 arányban legyőzte ellenfelét, és bejutott a kupadöntőbe, így valószínűtlen, hogy a finálé előtt távozna csapata éléről. A döntőt január 17-én játsszák le.

Nagybarcelona 2020.01.11. 19:48:25

@kritizator: èn is így vagyok. De most már bárkit elfogadnèk, csak legyen változás.

Barca30 2020.01.11. 20:00:27

@Machinek2001: 18-án már itt is lehet,attól bejelenthetik.

DISTANTxTHUNDER 2020.01.11. 20:17:51

@Machinek2001: Ó bár igaz lenne! Xavi lehet hogy nem akkora edző géniusz mint Guardiola, viszont Guardiola sem lenne az az edző aki ha anno nem lett volna a csapatában Xavi.. ha valaki vissza tudja hozni a régi Barcát akkor az csak Xavi lehet..

DISTANTxTHUNDER 2020.01.11. 20:34:56

@LeoMessifcb: Ki lenne allalmasabb a generációváltás levezénylésére mint Xavi? Fogadok hogy eszébe nem jutna mindenféle senkiházit ide igazolni, és inkább Puig-éknak adna lehetőséget, plusz ő tudna valami érdemlegeset is kezdeni Coutinhoval és Griezmannal..

Máté Nagy00 2020.01.11. 21:07:42

Suarez ha már kidőlt akkor Grizi mehet középre Fati meg szélre most bizonyíthatja Fati hogy mit is tud kezdőként

Força Barça! 2020.01.11. 21:10:24

Xavi Hernández és a két igazgató holnap újra találkoznak.
A Barça két és féléves szerződést ajánl Xavinak, s azt szeretnék, hogy holnap döntsön a felkínált ajánlatról. [Mundo Deportivo]

FCB_László 2020.01.11. 21:21:09

Kíváncsi leszek én mi lesz ebből.
Én is nagyon örülnék neki hogy jönne, nagyon nehéz lenne neki szegénynek de hajrá hajrá.
Bár szerintem majd nyáron lesz valami belőle , ez is ilyen Neymaros szenvedésnek tűnik jelenleg

BarcaForLife 2020.01.11. 21:34:23

Orulnek neki....es biztos vagyok benne h kb 5 meccs szarnyalas lenne.....engem az erdekel h 15 meccs utan is igy oruljek neki....ha csak a jatek jobb lenne mar....

FRANCIBARCA 2020.01.11. 21:53:59

@sunt: Abszolút osztom a véleményedet ! 1. Nyílván lennének a hatásskörét meghatározó kikötései, a helyében nekem is ... !
2. Ő sikerre orientált alapállásából , a játékosokkal el tudná fogadtatni magát, és "BARCA" hitet tudna plántálni a csapatba !
3. Ami a legdöntőbb, ŐNEKII JÁTÉKOSKÉNT NAGYOBB VOLT A TAKTIKAI ÉRZÉKE A PÁLYÁN BELÜLRŐL , MINT E. VAL"V"FERDÉNEK A KISPADRÓL a kocsányon lógó szemei mögül ! ...

FRANCIBARCA 2020.01.11. 21:54:18

@sunt: Abszolút osztom a véleményedet ! 1. Nyílván lennének a hatásskörét meghatározó kikötései, a helyében nekem is ... !
2. Ő sikerre orientált alapállásából , a játékosokkal el tudná fogadtatni magát, és "BARCA" hitet tudna plántálni a csapatba !
3. Ami a legdöntőbb, ŐNEKII JÁTÉKOSKÉNT NAGYOBB VOLT A TAKTIKAI ÉRZÉKE A PÁLYÁN BELÜLRŐL , MINT E. VAL"V"FERDÉNEK A KISPADRÓL a kocsányon lógó szemei mögül ! ...

Barcaa 2020.01.11. 22:10:47

@LeoMessifcb@Nagybarcelona: : Álmodik a nyomor effektus sajnos...

Garantálom, hogy Valverdét kell néznünk szezon végéig, nem lesz itt sajnos semmilyen menesztés, ha mégis lenne meg enném a kalapom.

Barcaa 2020.01.11. 22:14:07

@BarcaForLife: Baj nem lehetne belőle, mert ezt a totális semmit amit Valverde csinál, bárki tudná hozni, viszont míg Bartomeuval nem nagyon van a kalapban javulás, addig egy új edzővel van rá esély, nem egyszer láttunk már ilyet.

De aligha lesz edzőváltás sajnos, majd nyáron, addig nézhetjük Valverde képét, és azt hogy megint elbukjuk a BL-t, és ki tudja Messi így nyer-e még legalább 1-et karrierje során..

Red Cule 2020.01.12. 16:00:40

Ernesto, van neked becsületed?! Nem látod, hogy nem kellesz?
süti beállítások módosítása