A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Pjanic igent mondott a Barcelonának

2020. május 08. - Berbatov

La Gazzetta dello Sport újság mai információi alapján Miralem Pjanic egyezségre jutott a Barcával a személyes feltételekről, már csupán a két klubnak kell dűlőre jutni az átigazolás körülményeiről. 

A bosnyák középpályás kész elhagyni a Juventust, mely klub 60 millió euróra taksálja a 30 esztendős játékosát. Fabio Paratici, az olasz egyesület sportigazgatója a napokban megerősítette, hogy többek között a katalánokkal is egyeztetnek játékoscsere ügyletekről a világjárvány okozta bevételkiesések hozományaként. Ezen a nyáron a koronavírus által megrövidített költségvetések miatt kevés készpénzmozgás várható a nemzetközi átigazolási piacon. 

A regnáló olasz bajnok Arthur Melo játékjogát szeretné megkapni Pjanicért cserében, de a brazil válogatott nem szándékozik elhagyni a Camp Nout. Arthur világossá tette, hogy nem vált klubot a közeljövőben. A Barcelona Arturo Vidalt és Ivan Rakiticet ajánlotta fel, mint alternatív megoldás, de utóbbi duó nem meggyőző a Juve vezérkara részére. Sergi Roberto és Nélson Semedo szintén esélyes lehet az üzlet részét képezni, mert az olaszok kedvelik a sokoldalú középpályást és a jobbhátvédet is.   

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr3115670922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RA7 2020.05.10. 00:08:28

@DISTANTxTHUNDER:
Szintén így érzek. Ez a foci már nem az amit megszerettünk. Kislányok játéka, pénzéhes fiúcskákkal tele. Fizetési sapka kell ide. Akkor nem lennének ilyenek hogy ülök inkább a lelátón mint Arda vagy Bale. Kivágni halott pénzzel és majd rájönnek hogy nem fognak senkinek se kelleni. Szegény Dele Alli nyilatkozta az ő teste már nem bírja ezt. Mi van?? Mindig is egy szerencsétlennek gondoltam, de ezek a megnyílvánulások botrány. Ezekre néznek fel a mai fiatalok. Szomorú

Robi71 2020.05.10. 00:29:38

@RA7: A helyzet nem ennyire drámai. Vannak és mindig lesznek olyan játékosok, akik igazi férfiak és nem "pénzéhes fiúcskák". Nyilván, ahogy a világban általában egyre kevesebb az ilyen. De ezeket kell megtalálni. Nehéz és nemes feladat.

RA7 2020.05.10. 00:57:17

@Robi71:
Talán még vissza fordítható, de szerintem inkább drámai. Minden jötmentér(tököm tudja hogy kell írni) fizetnek a csapatok 80 milliót. A teljesítmény nulla nagyon sok játékosnál. Semmi érzelem a pályán mert úgyis milliárdosok ha nem nyernek. Meglehet találni azt a párat de egy fél bajnokságnyi ember nem lenne. Elég szomorú. És akkor még megy a rinya hogy mi az hogy csökkentik a fizetéseket, miénket is csökkentik, vagy elbocsátanak. Mi se tehetünk róla és nekünk a megélhetés forog kockán
Nekik meg nincs pár ezer eurójuk erre a 2 hónapra? Gusztustalan világot élünk.. Valahogy megkell reformálni. Nehéz kivitelezni mert millió egy csapat van nem úgy mint az USA-ban, de egyszerűen semmi motiváció nincs a játékosokban.

Robi71 2020.05.10. 01:40:55

@RA7: Nem csak megtalálni kellene az ilyeneket, de ezért lenne fontos újraéleszteni a saját nevelést is. Nem kell mondjam milyen plusz motivációt jelent egy játékosnak a felnőtt csapatba kerülni és ott gyökeret verni. Nem véletlenül mondom, hogy ha majd eljön az az idő amikor egyetlen saját nevelésű játékos sem lesz a kezdőben, akkor... :(

RA7 2020.05.10. 02:19:28

@Robi71:
Mivel alig van tényleg világ klasszis futballista aki bárhova megy különbséget jelent így még inkább az utánpótlásból kéne szemezgezni. Nem csilliárdokért igazolni, mikor ugyanakkora eséllyel nem vállnak be mint a fiatalok.
Egyedül egy de Bruynere ruháznék be amíg van rá sansz,, meg talán egy Sancho féle tehetségre. Minden mást a B csapatból..

GYLS 2020.05.10. 08:55:38

Én egyetlen játékost sem hibáztatok a pénzéhségéért. Nálam az a hibás, aki adja, azaz a klub, az elnök. Nálam, amint korábban is írtam, teljesítmény- és eredménycentrikus bérrendszer lenne. Kevesebb alapbér, több jutalom. És ha nincs eredmény, nincs játék, még tartalék is képződne.

Dr Mouse 2020.05.10. 09:27:48

@Frenkie82: Azt írod, hogy "nem biztos, hogy lelki eredetü a szívbetegsége..." - mármint Koemannak.
Pedig nem lehet más, mert több évtizedet végig focizott.
Ez szerintem egy érdekes dolog, mert ahány edző, annyi mentalitás.
Van amelyik pléh pofával nézi, hogy a csapata mit művel a pályán, van aztán olyan, amelyik meg a végig tombolja a meccset, - lásd Simeone, Allegri, vagy éppen Klopp.
Egy volt remek játékos mint Koeman, - vagy éppen Guardiola - biztos, hogy nehezebben éli meg, hogy bent a pályán a játékosai mit tehetetlenkednek a labdával.
Nem mondok újat, - MEGVÁLTOZOTT A VILÁG!
Régebben olyan játékosokat "exportált" Európába Dél-Amerika, mint Roberto Carlos, Luis Suarez, vagy Ronaldinho.
MA! Évente 1.6OO focistát adnak el külföldre csak a brazilok! (Valóságos "élőhús" export zajlik.) Ma el lehet adni a Real-nak(!) olyan Viniciust, akitől futás közben méterekre pattan el a labda...
Persze, hogy Koeman félék "eszik magukat" amikor látják, hogy egy fiatal milyen nehezen bánik a labdával, miközben százszorosát keresik annak, amit Koemanék kerestek. Megértem őket, amikor szívbetegség miatt kórházba kerülnek.
Bezzeg egy Valverde, vagy éppen az aktuális edzőnk Setien soha nem fog a kispadon szívrohamot kapni, mert nekik a "szájukban is megalszik a tej." Ők szép hosszú békés nyugodt öregségre számíthatnak.

kritizator 2020.05.10. 10:00:45

@Dr Mouse: Bezzeg egy Valverde, vagy éppen az aktuális edzőnk Setien soha nem fog a kispadon szívrohamot kapni, mert nekik a "szájukban is megalszik a tej." Ők szép hosszú békés nyugodt öregségre számíthatnak.

Ez sem biztos: mindenki másképp őrlödik, van aki belül.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.10. 12:45:01

@GYLS: Ezt Bartomeuék cseszték el Coutinhoval és Dembivel.. Cou esetében még talán indokolt lett volna a magas fizetés, de Dembinél? És sem csodálom hogy kinyílt az olyan játékosaink csipája akik Dembiék érkezése előtt is elvileg meghatározó tagjai voltak a csapatnak erre azt látják hogy egy "noname tinit" a nyakukra hoztak 14-16 milliós fizetéssel? De talán már ott kicsúszott a gyeplő a vezetőség kezéből amilyen módszerekkel akarták bebiztosítani Messi helyét.. évente újították a szerződését egyre magasabb és elborultabb fizetésekkel, most mégis attól kell félni hogy ingyen leléphet.. nem kellett volna őt ennyire kiemelni a csapatból

RAJDEN 2020.05.10. 13:33:56

Umtiti mehet amerre látt !!! Nincs mese ilyen játékosok mint ő meg Dembele azonnal szabadulni kell már mind1 Ugyis mínuszba vágta magát a klub velük

Robi71 2020.05.10. 14:00:13

@RA7: Alig van világklasszis? Valóban, de nem is kell 2-3-nál több a csapatba. A többi posztra lelkes, harcos, a lelkület kitevő "vízhordók" kellenek. Meg kell találni a következő Mascherano-t vagy Vidal-t. Ezekből még mindig vannak szép számmal.
De mi mintha tudatosan kerültük volna az ilyeneket. Súlytalan sztárjelölt figurákat igazoltunk, akikről kiderült hogy sem képességben, sem küzdőszellemben nem idevalók.

RA7 2020.05.10. 15:40:16

@GYLS:
Igen, valami hasonló kellene.

RA7 2020.05.10. 15:42:19

@Robi71:
Teljesen reménytelen kivitelezés. Annak a 3 sztárnak Barto oda adná a fél királyság pénzét, így a maradék játékosoknak semmi se jutna. Pláne hogy ki tudja nála ki a sztár...

Mihail84 2020.05.10. 16:19:59

Én nem értem azt a néhány embert akik itt sírnak hogy jajj olvashatatlan már ez a blog meg hogy kezd kocsma szinvonaluvá minősülni. És ezt non-stop nyomják. Én erre feltenném a kérdést. Akkor mi a ráknak jöttök föl ide újra meg újra olvasni pláne kommentelni. Nem kötelező itt lenni ellehet menni egész nyugodtan. Tudjátok a jobb felső sarokban van egy kis piros x. Arra rákattintotok és a gond letudva...

Maestro10 2020.05.10. 18:01:26

videa.hu/videok/sport/take-the-ball-pass-magyar-barca-eurobarca-fcbarcelona-etAERH9AqkZubR3X?fbclid=IwAR0HkG_rBEJnSQN7ExmP7Il_TMbLdujqQK18Yd1T2IBhYim21_OVuxhInf4 Vasárnapi kikapcsolódásként ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi dokumentumfilmet. A videó láttán sokszor rázott ki a hideg, persze csak jó értelemben. :) Jó szórakozást!

Dr Mouse 2020.05.10. 19:53:09

@Robi71: A Barca vezetőségéről. Látnivaló, hogy ez a vezetés nem akart karizmatikus, karakán edzőket a csapat mellé. Itt a blog kommentelői kapásból fel tudtak volna sorolni tíz olyan edzőt, akik külömbek voltak mint Tata Martino, Valverde, vagy éppen Setién. (Igazából nem is tudom, honnan szalasztották ez utóbbit.)
De neki ezek kellettek. Miért? Mert a felsoroltak nem kérdőjeleztek meg számtalan olyan játékos vásárlást, amit normális edző nem tűrt volna meg.
Mégis, a csapat a félbemaradt spanyol bajnokságot vezeti! Miért? Mert - és ez a saját véleményem, - olyan szerződéseik vannak Messiéknek, amiért mindennek dacára győznek... Mert a bajnoki cím után biztos, hogy + prémium jár.
Miközben a többi csapat is azzal küzd, hogy lecserélje a lassan kiöregedő, de a csapat gerincét adó játékosait. CSAK KIVEL!
Mikor fordult az elő, hogy a Real nem rúgott 2 gólt meccsenként? (Nem emlékszem mikor volt utoljára.) Mint ahogy az is furcsa számomra, hogy övék a legjobb védelem...
Visszatérve a Csapatunkra. Ilyen bamba edzőt mint volt "Ernő bá'" már rég láttam.
Róla az általános iskola felső tagozatán volt tanárom - a Pollák tanár úr - jut eszembe, aki erre a tipusra a következőket mondta: "-más halottak feltámadnak, te nem támadsz fel soha többé, hülye maradsz mindörökké. Ámen."
A viccet félre téve. Ezzel a csapattal tavaly én is bajnokságot nyertem volna, - pedig nincs semmilyen edzőiképesítésem.
Én sokakkal ellentétben - talán mert öreg vagyok, - nehezebben élem meg azt, hogy csak 2021-ben lesz elnökváltás.
És addig mibe bízhatunk? Csak és kizárólag Messiékben! Mert sem Griezmann, sem Fati, sem Arthur nem alkalmasak egy bajnoki cím megszerzésére.

MCMXCIX 2020.05.10. 19:54:50

Azért ez kemény, hogy sokaknál itt az megy, hogy "-ics"

RA7 2020.05.10. 20:01:36

@Dr Mouse:
hasonlóan gondolom. Tény nem a 30sokra kéne építeni, de ha hülye a vezetőség és csak ők maradtak. BL szinthez kevesek már de bajnoki címeket így is sorra nyerik nekünk. Nélkülük még ez se lenne..

MCMXCIX 2020.05.10. 20:08:17

@Dr Mouse: Hát azért a Realnak jóval kevesebb helyen kéne változtatni, mint nekünk, hogy ez a párosítás az elkovetkezendo években is kiélwzett legyen...
A Barca-csapatomat már ismeritek, mist esküszöm csak a szimuláció kedvéért FIFA-t fogok játszani, és elképzelem magam Real-edzőnek is...nos akkor lássuk az összevetést
Én Barcelonám: Ter Stegen (sajat nevelés) - Adama (Roberto), De Ligt (Eric García), Laporte (Upamecano), Grimaldo (Angelino) - De Jong (Oriol Busquets, Moriba), Fabián Ruíz (Alena), Arthur (Puig) - Neymar (Fati), Lautaro (sajat nevelés), Dembélé (Trincao)
Azert ez tele van valtoztatasokkal, pedig probaltam a mar meglevo la masiasokat vagy majd kijovoket is bele tenni.
Most felirom a Realt: Courtois (Lunin) - Hakimi (Odriozola), Militao (Davinson Sánchez), Varane (Vallejo), Mendy (Reguilon) - Casemiro (Kanté), Valverde (Van de Beek), Odegaard (Reinier)-Asensio (Kubo), Mbappé (Jovic), Rodrygo (Vinícius)...nekik mindössze 4 igazolás elég lenne és már kész a versenyképes csapat, járvány ide vagy oda de cdak remélni tudom, hogy az elnökválasztád nálunk is mindent meggyorsít majd...

Robi71 2020.05.10. 20:13:05

@Dr Mouse: Pontosan. A 30as saját nevelésű mag megöregedésével még ez sem lesz ami most. Erről szoktam beszélni, amit a gyengébbek "védőbeszédnek" szoktak titulálni, na meg azzal. hogy én nem akarom a fiatalítást. :)
Mintha valami istenféle lennék, aki meg tudja állítani az időt. :)
Az nem vagyok, de azt tudom hogy ami itt fiatalítás név alatt megy az egyenes út a középszerűség felé. Ez a vezetőség nem csak a karizmatikus edzőket kerüli, hanem a karizmatikus játékosokat is.
Ami egy kicsit sem vigasztaló, hogy a Real-al való párhuzam teljesen helytálló. Mikor volt olyan, hogy a Real nem szerzett 2 gólt meccsenként...és ha figyelembe veszed, hogy ennek felét a szintén lesajnált, "botlábú" 30as Benzema szerezte, akkor még teljesebb a kép.
Ameddig mindkét klub olyan játékosokat igazol, akik ha felveszik a legendás mezt szupersztároknak képzelik magukat és azt gondolják a siker tálcán jön...addig nincs miről beszélni.

Robi71 2020.05.10. 20:19:59

@MCMXCIX: Valóban előbbre tart a Real...több (kb 20) spanyol középcsapat szintű fiatal játékosa van, mint nekünk. Én ezt nem nevezném a jövő "sikercsapatának". Nekünk csak 17 (igen, tizenhét) U23-as játékosunk van...akikről mindet elmond az, hogy még te is "teleigazolnád" a keretet. A Real enélkül is hozná stabilan az EL szereplést. :)

RA7 2020.05.10. 20:20:52

@Robi71:
Nem vagyunk annyira elmaradva tőlük mint gondolnánk, amíg ők is az idősebbekre támaszkodnak, mert a kisfiúcskák évente lehoznak egy értékelhető mérkőzést(Vinicius). Mint már írtam párszor én is 3 év alatt simán lehetne egy versenyképes csapatot építeni, de ehhez kell egy épkézláb elképzelés és az utánpótlás felé a bizalom.

Robi71 2020.05.10. 20:48:57

@RA7: Erről beszélek. Szerencse (vagy sem) de ők is ugyanabban a cipőben járnak, mint mi. Úgy látszik Perez az utóbbi években "le-szenilisedet" Barto szintjére. Annyival tartanak előbbre, hogy ha az elkövetkező 3 évben egyik csapat sem igazolhatna, akkor ők legalább csak egy stabil EL csapat szintjére silányulnának le ....mi még azzá se.
Három év nagyon optimista becslés. Ha ezt egy Laporta (Soriano-Begiristain- Guardiola) négyes igézete lenne a következő elnökválasztáson, még akkor is szkeptikusan fogadnám. Elég ha a mostani keretből kiveszed a 30asokat és máris látni fogod miért mondom ezt. Ehhez az elkövetkező 3 évben 8-9 telitalálat igazolásra lenne szükség...ennyi a Rosell-Barto párosnak 9 év alatt nem sikerült.

Márton Pál 2020.05.10. 21:14:39

Látom,itt a helyzet nem változott :D nem is bánom,hogy kiléptem,csak a szokásos,1000 ember egyetért és van egy,aki ha azt mondja,piros a hó,akkor annak is kell lennie,nem foglalkozik kész tényekkel,semmivel :D és aki emellett mindenki más véleményébe beleköt,jelzem,VÉLEMÉNY :) mindenki jól látja,Pjanic nem Barca szint,meg semmilyen,egy nulla :) talán otthon a Zseljeznicar-ban még egy közepes lehetne.Arthur klasszisokkal jobb és fiatalabb,de anyám megtanított valamit,hülyével ne vitatkozzak :D csak azért írtam,mert a többiek nagyon jól látják,nem is értem,hogy merülhet fel az ő neve,pláne ennyiért.

Dr Mouse 2020.05.10. 21:45:07

@Robi71: Nem gondolom, hogy Perez lesüllyedt Barto szintjére. Csak egyszerűen nincs más választása Pereznek sem.
Mert ilyen a felhozatal!
Ma, a VB címet a franciák védik.
Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy korábban volt jobb játékosanyaga a franciáknak mint a mai VB címet viselőé.
Ha a VB-n az argentínoknak kicsit jobb a szövetségi kapitányuk, akkor lehet, hogy a mai világbajnokot nem Franciaországnak hívják...

Robi71 2020.05.10. 21:45:44

@Márton Pál: Lehurrogni egy Pjanic-t, aki 18 éves kora óta európai topcsapatokban (Lyon, Roma, Juve) bizonyít (mindegyik csapatában kezdő alapjátékos)...talán még megértem. A foci megítélése szubjektív műfaj...a tényektől eltekintve bárki eldöntheti, hogy neki mi a jó vagy mi tetszik és lehet véleménye
De egy Arthur sztárolása, aki amióta a kontinensre tette a lábát egy percre sem bizonyította, hogy topcsapatban a helye...egy kicsit furcsa nekem. Igaz, amint mondtam a foci megítélése szubjektív. :)
Nekem egy bajom van Pjanic-al....hogy már nem 23 éves, mint Arthur. Akkor egy percig sem gondolkodnék a cserén. Most már késő, csak arra elég, hogy Barto Cou és Dembi után beismerje, hogy Arthur-al is melléfogott. Igaz, a többiekkel ellentétben ebből még nyereségesen is "kijöhet".
Tekintsd ezt is egy véleménynek, mivel "hülyével és sem akarok vitatkozni". :)

Robi71 2020.05.10. 21:57:54

@Dr Mouse: Nem azt mondtam lesüllyedt, hanem "le-szenilisedet". :)
A korábban zseniálisan igazoló Perez mostanra teljesen kiégett. Halomra igazolja a brazil tiniket egy új Neymar reményében. :)
Arról pedig, hogy nincs más választás enged meg, hogy megcáfoljam. A Pool, a City, az Inter vagy a Dortmund folyamatosan bizonyította az elmúlt években, hogy nem reménytelen küldetés. Valóban nehéz, de (még) nem reménytelen.

RA7 2020.05.10. 23:25:15

@Robi71:
Nem lesz egyszerű..

RA7 2020.05.11. 01:43:36

@Dr Mouse:
Akkor lényegében nem is Barto a hülye? Hanem ezek a lehetőségek vannak? :) Ez valahogy így jött le sorry :)

julio alberto 2020.05.11. 07:34:47

Az elmúlt napon is sok okosságot tudtunk meg...Pjanic egy zseni,olyan topcsapatokban bizonyította ezt mint az Olympique Lyon,AS Roma és a Juventus,igaz az utóbbi csapatnál immár perememberré vált,de hát Bentancur egy valódi klasszis a posztján....Megtudtuk az is hogy Argentína milyen remek válogatott,simán VB-t nyertek volna ha lett volna egy jó szövetségi kapitányuk.Mondjuk 27 éve immár annak hogy totál nyeretlenek felnőtt szinten,de már tudjuk a titkot.Az meg külön szerencse hogy mára Florentino Perez is kiéget ,halomra igazolja a brazil tiniket mert keresi az új Neymart,szerencséje van a vén szenilisnek hogy Hazard személyében egy igazi zsenit is sikerült becserkésznie ez az oka annak hogy csak 1 pontra vannak a Laliga első helyétől.

julio alberto 2020.05.11. 07:37:24

@celestial: Sztoicskov mit ért a labdarúgáshoz?Borítékolható ez fog lejönni itt meglásd.

celestial 2020.05.11. 07:49:49

@julio alberto: :)
Igen tudom, hogy müködnek itt a dolgok...ami nem engem igazol az álhír vagy hülye aki mondja :)
De jókat lehet kacagni :)

Dr Mouse 2020.05.11. 09:08:47

@RA7: Lehet, hogy akkor valamit rosszul írtam. A Real is "abban a cipőben jár mint a Barca."
Egy sikeres generációjuk magja, kezd kiöregedni. Váltaniuk kell. De kikkel? Elég vékony a felhozatal.
És még. Bartomeu nem hülye, hanem végtelenül korrupt. Maximálisan kihasználja azt a lehetőséget, hogy a Barcelonának nincs valódi tulajdonosa, - mert ha lenne, az utána tudott volna nézetni olyan gyanús játékos vásárlásoknak, mint az volt Arda, Paco Alcacer, Griezmann, vagy éppen Couutinho esetében és akkor Barto már rég nem presidente, vagy már a "hűvösön" van.

GYLS 2020.05.11. 09:18:31

Végre szóba került, hogy Cuccurellát visszavásároljuk a Getafétól. Megvan az első pesszimista, aki kevesli a rajtig rendelkezésre álló felkészülési időt. Természetesen egy Barca játékosról van szó, Pique-ről. Mondjuk van is mitől tartania. Még csak pár edzésen vagyunk túl, máris van egy sérültünk. Mi lesz itt majd az erőltetett menet során!

Dr Mouse 2020.05.11. 09:41:46

@GYLS: Én örülnék ha jönne hozzánk Cucurella.

Balázs37. 2020.05.11. 10:23:38

Európai top csapat, Lyon, Róma, jó ezt tudni

Berbatov 2020.05.11. 11:25:41

@GYLS: Zseniális üzlet Barcelona módra. 6-ért odaadtuk, mi 15-ért visszavásároljuk, 9 millióba fájt egy évre a kölcsönadása a klubnak. Ilyen barmok nincsenek máshol. Egészen elképesztő.

A nap másik híre, hogy Semedo helyére az analfabéta De Scigliót hoznák. Nehéz szavakat találni a történésekre.

Dr Mouse 2020.05.11. 11:53:09

@Berbatov: Mindegy "nekik", csak forogjon a PÉNZ!

Eminusz 2020.05.11. 12:35:07

@Berbatov: Nem ertem, miert kell visszavasarolni? Nem csak kolcsonben van? En ugy tudom, hogy a Getafenek van egy 6millios veteli opcioja ra, ami annyit jelent, hogy ha kell nekik, mindossze ennyit kell fizetniuk a Barcelonanak, hogy targyalhassanak a jatekossal. Amennyiben a jatekossal nem sikerul megegyezni, visszater Barcelonaba es kesz. Vagy rosszul tudom?

sunt 2020.05.11. 12:49:31

Furcsa fordulat érik. Bartot szorongatják és nagy pénzt akanak róla leszakítani az utolsó évében. Nem veszik figyelembe, hogy a járvány miatt üres a kassza. Lehet, hogy egyetlen menekülése az lehet, ha meghirdeti az "olcsó csapat" jelszót és akinek ez nem felel meg, az mehet isten hírével. Mi lesz itt nyáron?

GYLS 2020.05.11. 12:52:44

@Berbatov: Pénzügyileg valóban ráfizetés. Viszont végre van egy olyan kölcsönjátékosunk, akivel kapcsolatosan elmondhatjuk, a mutatott teljesítményével rászolgál, hogy a Barca keretében legyen. Sőt. Nálam Ő lenne a kezdő balhátvéd. Mert ha "csak" epizódszerepre jön vissza, akkor megtörik az utóbbi 2 év fejlődési tendenciája. Csak ehhez egy, a fiatalokban bízó edző kellene. Nem ördögtől való betenni a kezdőbe egy fiatal tehetséget (lsd. balhátvéd poszton Bayern - Davies, ATM - Lodi).
De Sciglio - Lassan már a Juve fél keretét szóba hozták a Barcával. Ezek a +hírek" már nem tudnak izgalomba hozni. Majd ha valóban megkezdődik az átigazolási időszak, akkor már lehet némi alapja ezeknek.

Robi71 2020.05.11. 13:24:11

@Berbatov: Ezt hívják nevelőpénznek. Senki sem hajladó úgy kölcsönbe venni játékos, hogy kineveli és alapjázékossá képezi....majd ingyen visszaszolgáltatja a feladónak. Ennek ez az ára, ebben egyezett meg a két klub.

Eminusz 2020.05.11. 14:03:26

@Robi71: Te ezeket honnan szeded? :D Nevelopenz? Ilyen fogalom nem letezik. :D Marpedig a kolcson az pontosan ugy mukodik, amit leirtal... Kolcsonveszik a jatekost, jobb esetben meg a fizeteset is alljak azert cserebe, hogy “hasznalhassak” es segitse oket arra a szezonra! A kolcson lejarta utan pedig visszakuldik a feladonak ingyen es bermentve. Es kepzeld hajlandoak ra a csapatok. :D Mert a kolcson igy mukodik.... Nevelopenz.... :D :D

GYLS 2020.05.11. 14:35:31

Cuccurellával kapcsolatosan a "hír' így szól:

A fiatal katalán balhátvédet először 2018-ban adtak kölcsön a Barca, akkor az Eibarban játszott egy szezont. A baszk csapat is élt opciós jogával és 2 millió Euróért megvette a játékost. De a Barcelona 4 millió Euróért visszavásárolta, majd csupán 16 nap után lepasszolta a Getafe-nak.

Mindössze két hónapja élt a szerződésbe foglalt vásárlási opcióval a Getafe és 6 millió Euróért megvásárolta a fiatal balhátvédet. Most viszont olyan hírek láttak napvilágot, hogy a Barca ismét szeretné visszavásárolni Cucurellát. Ehhez 15 millió Eurót kell fizetnie a madridi kis csapatnak.

Ezek szerint jelenleg Cuccurella már a Getafe-é.

RA7 2020.05.11. 14:50:15

@Dr Mouse:
Magyarul zsebbe ment minden..

Dr Mouse 2020.05.11. 14:53:40

@julio alberto: Látom te sem tudsz mit kezdeni magaddal a karanténban, tehát másokkal kötözködsz.
OK. Akkor megkérdezem tőled, aki nagy híve vagy a braziloknak (és a Fradinak) mivel tudnád magyarázni, hogy a brazilok hazai pályán 7:1-ra (hét-egyre) kikaptak a németektől?

Berbatov 2020.05.11. 15:05:02

@GYLS: Ebben a formában ez nem igaz, mert még a Getafe nem élt az opciós jogával hivatalosan, de sajtóhírek szerint a Barca felé jelezték már, hogy a szezon végén megvásárolják végleg Cucut, és állítólag nem lesz rá visszavásárlási opciónk ezúttal, úgyhogy ezt a 15 millát is kezeljük óvatosan egyelőre.

GYLS 2020.05.11. 15:10:49

@Berbatov: Te fixra írod, amit írsz. Én időzőjelbe tettem a "hír' szót. Íme az eredeti "hír":
Barcelona plan on bringing Cucurella back from Getafe for 15 million Euros. Getafe exercised a 6 million Euro purchase option in April to make the deal permanent. [marca]

kritizator 2020.05.11. 15:23:07

@Dr Mouse: jobbak voltak a németek :(

Berbatov 2020.05.11. 15:24:23

@GYLS: Azért bátorkodom biztosan állítani, mert a Barcelona a hivatalos csatornáin nem közölte, hogy a madridiak éltek volna az opcióval... Nemtom a Marca honnan szedi, hogy már áprilisban megtörtént a dolog. De mindegy igazából, tutira megvásárolják ennyi pénzért, nem hülyék.

Robi71 2020.05.11. 15:33:06

@Eminusz: Nyilván hivatalosan nincs ilyen, hogy "nevelőpénz". :) A kölcsönszerződés részleteiben megegyezik a két klub. Cucuralla esetében ez a helyzet. De még mindig jobb, mint például Todibo-val, akiről a jelek szerint végleg lemondtunk. Csak azzal tudom magyarázni az 50+10 milliós visszavásárlasi opciót (ők 25+5-ért vásárolhatják ki). Most szívhatnánk a fogunkat, ha ott megváltotta volna a világot és most élnének a kivásárlási opcióval.

GYLS 2020.05.11. 15:45:33

@kritizator: Nocsak-nocsak, a Real-nál sem fenéig tejföl az élet. Erről írok már bő hónapja a Barcával kapcsolatosan is. Jelen pillanatban a jó megoldás: 30 %-os bércsökkentés. És nem mindenki eladása (a jövő egy részének felélése), csak hogy bevétel legyen a jelenlegi bérek kifizetésére. Felelős vezető ezt teszi. Barto?

RA7 2020.05.11. 15:48:41

Ha igaz, ha nem az a 15 millió apró pénz a következő 10 évre hogy megfelelő balhátvédünk legyen. Idén még egy irányító és már elégedett leszek. Annyival előrébb lesz az új vezetőség jövőre. És akkor majd jöhet szélső és center.

Eminusz 2020.05.11. 15:59:45

Nem tudom.. Szerintem ez nem igy mukodik, ahogy itt sokan gondoljatok... En a veteli opciot a kivasarlasi arral tudnam azonositani. Ennek ugye az a lenyege, hogy ha egy csapat kifizeti egy jatekos kivasarlasi arat, akkor a jatekos klubja nem alkudozhat. Igy szabadon targyalhat a jatekos a kerojevel... De ez nem azt jelenti, hogy mar az uj csapat kotelekebe tartozik a jatekos!
Ugyanez Cucu esete is! Attol, hogy kifizetik a 6milliot a Barcanak, meg nem vasaroltak meg! Targyalni kell a jatekossal is! Es ha a Barca tenyleg igenyt tart a jatekara, akkor nehez lesz meggyoznie a madridiaknak.... Ebben az esetben hiaba van veteli opciojuk, nem tudnak elni vele, szoval nem kell visszavasarolni. En legalabbis igy tudom...

RA7 2020.05.11. 16:11:17

@Eminusz:
Biztos van benne valamilyen különbség, annyival előrébb vannak hogy a játékos ezt elfogadta hogy kivásárolhatják. Nem lenne meglepő számára. Neki is az az érdeke hogy jól játszon mert akkor kivásárolják és lesz állandó csapat és nem vándor madár lesz, ha él vele a Getafe akkor abba a Barcelonanak nincs bele szólása. Mi van akkor ha közben a Barca a Getafe háta mögött akadékoskodik és tömi a játékos fejét baromságokkal akkor a játékos nem ír alá szerződést? Szerintem amikor aláírták ezt a kölcsön adást vételi opcióval akkor az a vételi opció tartalmazza hogy ha kivásarolják eddig érvényes szerződés lesz automatikusan amiről a játékos is tud máskülönben eleg bonyolult lenne ez. A már említett oké jó vagy gyere vissza hozzánk és hiába el a vételi opcióval az adott csapat ne fogadd el. Így semmi értelme nem lenne ennek.

julio alberto 2020.05.11. 16:50:17

@Dr Mouse: Kötözködök?Hát lehet cáfolni akkor a cáfolhatatlant,27 év az 27 év,nem?Persze okosabb lettem tegnap is,gyenge volt minden szövetségi kapitány...Könnyű a braziloknak hiszen méterekre pattan tőlük a labda...1-7 ide 1-7 oda azért a szerencsétlenek csak összehoztak 3 Copa aranyat,meg 2 konföderációs kupát az elmúlt 13 évben.De hát ezt felesleges is volt leírni,hiszen te a braziloknak szurkolsz.Jár a taps a két nappal ezelőtti megosztásodért is...folytatás nincs?Ja hogy azóta csak a szambások nyertek tétmeccsen,hát igen ez probléma.Van viszont egy jó hírem is a számodra..az FTC csapatánál nem számítanak a továbbiakban Lodico szolgálataira,ő is tangós ki lehetne próbálni nem?Ne menjen feleslegesen vissza a Lanús csapatához.

Eminusz 2020.05.11. 17:05:55

@RA7: Lehet, hogy igazad van, de szerintem abbol kene kiindulni, hogy kolcsonbol visszaterve keves szazalekban foglalkoztatjak a jatekosokat a csapatok.. Altalaban ujabb kolcson vagy eladas a vege. Ez az ertelme a veteli opcionak. Amennyiben a klub a kolcson lejarta utan sem tart igenyt a jatekosra, es eladni szandekozik, abban az esetben a kolcsoncsapatnak elsobbsege van olyan ertelemben, hogy olcsobban megvasarolhatja a jatekost, mint mas csapatok. De ha igenyt tart ra korabbi csapata es a jatekos is inkabb maradna regi csapatanal, akkor hiaba....

Eminusz 2020.05.11. 17:15:56

@Robi71: Ennyire hulyek nem lehetnek meg a Barca vezetoi sem, hogy ennyire elonytelen szerzodest kossenek! A Todibo-fele kolcson sem ugy nez ki, ahogy irod... 50+10 millio a visszavasarlas abban az esetben, ha a Schalkenek sikerul megegyeznie Todiboval a klubvaltasrol! Amennyiben nem, ugy hiaba van opcioja a nemeteknek, a jatekos visszater es kesz. Hogy Rakitic szavaival eljek, egy jatekos nem “egy zsak krumpli”, akit csak ugy lehet dobalni ide-oda... Ha mindket csapat igenyt tart a jatekosra, akkor igenis eldontheti, hogy melyiket valasztja! Ha a Schalket, akkor kivasaroljak 25ert es mehet a targyalas a szemelyes feltetelekrol. Ha a Barcat, akkor folosleges belemenni a targyalasba es mehet vissza ingyen es bermentve...

julio alberto 2020.05.11. 17:20:24

Cucurella hát igen,látszik milyen remek szakemberek dolgoznak(tak)a Barcelona csapatánál ez elmúlt években.Minek kellet egyáltalán kölcsönadni?Emerson szintén zenész,de most is ennek a folytatására van inkább sansz,sajnos Puig és Fati könnyen erre a sorsa juthat.Nem mondom hogy kezdőként kellene folyamatosan játszaniuk,de 15-20 bajnokin már kaphattak(nának) volna szerepet,máris lenne valami elmozdulás a jövőt illetően.Persze azok a fránya bérelt helyek...meg a tili toli állójáték.Most meg a jobbnál jobb csere igazolási ötletelés...menjen Arthur és Semedo jöjjön Pjanic és De Sciglio,erre inkább nem mondok semmit...csak remélni tudom hogy ezek csak pletykák.Bár ezekből vezetőkből simán eltudom képzelni a kukázást.

Eminusz 2020.05.11. 17:37:16

@julio alberto: Emersont en sem ertem, hogy miert nem merul fel egyaltalan?? :O Tul olcso lenne?? Pedig a legjobb JHV-k egyike jelenleg Europaban (Jo, nem mintha eros lenne a felhozatal, de akkor is...)!

RA7 2020.05.11. 17:38:14

@Eminusz:
Elsőbbsége van az más szerintem, pl Getafenak 2 éve beraktak egy olyan opciót hogy idén 6 millióért ha kell megvehetik, amibe a Barcanak nincs bele szólása, a játékosnak van e jó kérdés vagy igen vagy nem. Ha nem él vele a Getafe de a Barca elakarja adni attól nem lesz elsőbbségük utána, ha kell 6 misi és pont. Ha ezt nem fizetik ki akkor utána úgyse mennek bele licit háborúba. Pontosan hogy is van ez fogalmam sincs csak tipp

julio alberto 2020.05.11. 17:54:19

@Eminusz: Szerintem az a baj vele hogy még csak 20 éves....a mai Barcelonánál ez nem jó ajánlólevél.Amúgy fogalmam nincs a Betisben láttam játszani 5-6 mérkőzésen,azokon a meccseken csapata egyik ha nem a legjobbja volt.Gyors labdaügyes játékos remek beadásokkal...persze a jelenlegi Barcelonának nincs szélsőjátéka ez is lehet kizáró ok.

Dr Mouse 2020.05.11. 18:34:22

Hogy mit nem értek? Csak azt amit itt öszehordtál. Hogy 27!!! éve nem nyertek az argentínok. Amikor kb annyi közünk van nekünk magyaroknak a dél-amerikaiakhoz, mint az izlandiakhoz.
Meg említed a Fradi brazilját. Azt ugye szellemeskedésnek írtad? Na pá!

sunt 2020.05.11. 19:18:21

Mit lehet ennyit értetlenkedni Cucu helyzetén? Valvedenek nem kellett, azért ment opcióval kölcs9nbe, visszavásárlási opcióval. Ha Setiennek kell, akkor 9 milliónkba fáj a visszahozása. Ha más kell neki és van rá pénz, akkor Cucu nem jön vissza. Volt már ilyen formula nálunk, pl. Todibo esetében is. De ott nem érvényesítette a kölcsönvevő az opciót.

zoldbela 2020.05.11. 19:23:40

Miért kell kölcsön adni egy játékost?
Mert játszani akar és pénzt keresni, de nem fér be a csapatba.
Ha nem adják kölcsön és nem is játszatják, akkor nem keres, tehát inkább végleg odébb áll.
Tovább is van, mondjam még?

RA7 2020.05.11. 20:14:36

@sunt:
Segítek, itt a vételi opcióról volt szó, hogy működik... Kinek van vele szólása, mert nem mindenki van tisztában vele, sőt szerintem itt senki.
Ha él vele a Getafe akkor a játékos visszakozhat - e? Szerintem nem, mert így van benne a kölcsön szerződésben. De lehet hogy attól függetlenül mondhat német de akkor vissza kerül a Barcahoz és így tovább.

julio alberto 2020.05.11. 21:32:13

@zoldbela: Játszatni kellene őket talán....beépíteni őket a csapatba.Alba egy értelmes mérkőzést nem játszott a Liverpooli zakó óta,és mégis játszik állandóan már ha éppen nem sérült.Cucurella nyugodtan tolt volna olyan idény mint az Alba..

Robi71 2020.05.11. 21:37:36

@julio alberto: Nem semmi amit megengedsz magadnak "öreg". És még volt aki megsértődött, amikor azt mondtam, hogy a blog lezüllött a te szintedre. :(
De ezen csak az csodálkozik, aki nem látja mi folyik a világba. Az ilyeneknek áll a zászló amilyen te vagy. Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa. ...

sunt 2020.05.11. 21:37:44

@RA7: Anno olyan kölcsönszerződésről tudósítottak, hogy végülis 6 milliót kapunk, ha lehívják a vételi opciót de utána mi élhetünk 15 milliós visszavételi opcióval. Ezt nyilván Cucu is aláírta, mert mindenképpen jól jár. A beválik és fizetnek érte, akkor ott helyet szerzett magának, ha visszavásárolják, akkor meg azért, mert megváltozott róla a Barcaban a vélemény. Miért kell abból problémát csinálni, ami nem az?

julio alberto 2020.05.11. 21:39:31

@Dr Mouse: Olvassa vissza magát talán az segít....De mint mondtam tegnap is nagy okosságot tudhatunk meg....ha a lepkefing argentin csapat azért nem nyert 2 éve mert nem volt jó a kapitánya.Jaj...

Robi71 2020.05.11. 21:41:35

@Eminusz: Szerintem örülne Todibo és a Barca is, ha a Schalke élne a kivásárlási opcióval. De a jelek szerint nem....ahogy a Bayern sem Coutinho esetében. Mi következik ezután?...újabb kölcsön?....remélhetőleg előbb-utóbb ők is megtalálják a helyüket, mint Gomes és Digne. Igaz, bennük legalább volt annyi önbecsülés. hogy nem lógtak tovább a klub nyakán.

julio alberto 2020.05.11. 22:14:40

@Robi71: Azt hogy beáraztad köszönd magadnak.

udawa 2020.05.11. 22:19:25

@Eminusz: a vételi opciós kölcsön arról szól, hogy adott összegért a kölcsönvevő csapat megvásárolhatja a játékost. Ekkor a játékos is aláírja az új szerződését, tehát elfogadja ezeket a feltételeket! Ha a kölcsönvevő csapat él az opciójával, akkor a kérdés eldőlt! Csupán egyetlen nem hivatalos lehetőség van a játékos kezében, mégpedig az, hogy "megkéri" a csapatát, hogy ne éljenek a jogukkal, mert szeretne inkább visszatérni az eredeti csapatához. De ezt nem kötelesek tolerálni, bár a játékos további hozzáállása több, mint kérdéses kimenetelű! Todibo esete úgy áll, hogy a kialkudott árnál jóval olcsóbban szeretnék megvásárolni a Gelsenkircheniek! Pjanicról írtam, de Sciglio meg e pillanatban rémhír!

julio alberto 2020.05.11. 22:21:40

@Robi71:Csak mert nyugdíjas vagy tőlem nyomhatod a meséidet tovább,már ha komolyan vesz valaki egy divatszurkolót.

Robi71 2020.05.11. 22:25:16

Ha Barto-ban maradt egy kis becsület (meglepődnék) már nem igazol senkit. Visszahoz néhány kölcsönbeadott játékost és egy-két fiatalt a B csapatból...majd ennek függvényében elad pár leslegessé vált mostani tölteléket. Így legalább némi pluszt hagy az utódra, hogy nyugodtabb körülmények között elkezdhesse a csapat újjáépítését.
De szerintem maximálisan kihasználja a lehetőséget és idecsődít néhány a névjegyévé vált felesleges igazolást. Na ná, hogy kimaxolja a keretet és lemegy mínusz 100 millióra.

sunt 2020.05.11. 22:34:48

@Robi71: Éppen ellenkezőleg. Durván le kéne csökkenreni a nagy fizetéseket, hogy azok ész nélkül meneküljenek az USA-ba, Kínába, Uruguayba - vagy ahová akarnak.

julio alberto 2020.05.11. 22:36:45

@sunt: Na ez a megoldás nekem sem lenne ellenemre...de nincs olyan szerencsénk.Bár csak tévednék.

Robi71 2020.05.11. 22:41:13

@sunt: igen, ne igazoljon és még a béreket is csökkentse. Jóvátehetne egy keveset a temérdek hibájából.

RA7 2020.05.11. 23:00:52

@sunt:
Nem lett probléma csinálva, csak próbáltuk megfejteni mi az a vételi opció, a játékosnak van e beleszólása vagy sem, de megadás rá a választ. Mi csak találgatunk, legalábbis én. Nem tudtam mi volt Cucu szerződésében, ennyi. :)

RA7 2020.05.11. 23:01:22

*megadtad rá a választ

RA7 2020.05.11. 23:02:35

@udawa:
Illetve te is megadtad a választ miképpen zajlik ez :) én csak találgattam pont

Eminusz 2020.05.11. 23:09:59

@udawa: Koszonom a felvilagositast. :)

udawa 2020.05.11. 23:34:57

@Robi71: Hosszú idő óta először jó érzés volt bennem, amikor a te írásod olvastam, kapsz is egy piros pontot tőlem, még ha nem is vagy ráutalva! Nos nagy valószínűséggel nem fogsz meglepődni sajnos, ez lesz, amit vízionálsz! Annyi helyesbítés: most SEM ő fog igazolni, vagy bárkit is idecsődíteni! Eléteszik a papírost, hogy ő kell nekünk, az ökör aláírja, majd elmondja, hogy a lehető legjobb játékost szereztük meg, vele megnyílnak a még bezárt kapuk is... Hogy tényleg beválik-e, majd kiderül! Túl sok olyan emberben hisznek itt sokan, akik játékosként kiérdemelték ezt, de semmi más! Úgy tűnik számomra, hogy pl. Xavi sem lesz különb, de bízom az elkenkezőjében! Őt te is nagyon sokra tartod, de mivel sok cikket elolvasol, bizonyára azzal a nyilatkozatával is találkoztál, amiben arról beszélt, hogy jó kapcsolatot ápol a jelenlegi elnökünkkel... Azt szoktá(to)k mondani, aki Bartoval jóban van, szinte egy vele! Hát még akkor Abidal, a főgóré...

Robi71 2020.05.11. 23:45:04

@udawa: A klub újjáépítése nagy feladat lesz, még egy tapasztalt klubvezető-edző párosnak is. Xavi csak akkor jöhet, ha ezen sikeresen túl vagyunk már...kb 2-3 év múlva. Addig max másodedző lehet itt vagy ... Pep mellett.

RA7 2020.05.12. 03:03:43

@Robi71:
Lásd Chelsea. Nem igazolhattak így Lampardnak a kölcsön játékosokból kellett top4 csapatot csinálnia a Premier Leagueben.. Nagyszerű focit játszanak, motivált fiatalokkal. Kell erősítés meg nem mindenki vált be, de a fiatalok többsége megkapta az esélyt és bizonyított. Talán most először nézhető a Chelsea focija.. Tőlem Lampard is jöhetne mint edző. Mi is ebbe az évbe adjuk meg a kölcsönbe lévőknek a lehetőséget. Szinte biztos vagyok benne jó páran megfelelnének, így sok hiányposzt eltűnne.

RA7 2020.05.12. 03:52:48

De jó is lenne ha idén nyáron lenne már elnök csere. Szépen el lehetne kezdeni mindent elölről, de jövő nyáron valami ilyesmi kerettel kell szembesülnie az új teamnek, megtoldva 1-2 igazolással, reméljük jók sül el.

A kölcsönben lévő játékosainkkal együtt alakítottam ki a keretet:

K: Stegen/Inaki A fiatal utánpótlás kapus néhány kupa meccsre bőven elegendő lesz, nem kell ennél több ide, még ha fontos is egy jó csere kapus.
Neto outtávozhatna 10-15 millió

JHV: Semedo/Emerson/Roberto
Wagué még maradjon kölcsönben valahol. Roberto még mehetne, de maradhat is, lentebb kiderül miért.

KHV: Piqué/Lenglet/Araujo/Todibo
Umitit out, Piqué 2 év múlva visszavonul addig jó lesz így, kiderül ki üti meg a szintet, de majd kell legalább egy igazolás ide, de nem égető.

BHV: Alba/Cucurella
Firpo out/Miranda out
Nem lennék biztos benne hogy Alba nyerné a párharcot. Miranda maximum majd Cucurella mögé lenne jó, de oda majd inkább egy rutinosabb játékost hoznék olcsón.

KP:
De Jong/Busquets/Matheus
Arhurt/Puiq/Collado/Roberto?

Vidal out/Rakitic out, Coutnho out.Vidalt nehéz szívvel írtam ide, de most még kaphatunk érte valamit. Alenat nem várom vissza ahogy Rafinhat sem. O. Busquets ennyi fiatal mellett felesleges lenne illetve nincs meg benne szerintem a potenciál. Roberto ha marad akkor inkább itt akarom látni, Emerson mutassa meg van e itt hely számára, ha beválik akkor mehet Semedo és jöhet cserének Wagué.

CS: Suarez/Martin
Vélhetően ide jön Lautaro, akkor valaki menni fog.

Szélső??: Messi/Griezmann/Fati/Trincao/Pedri
Dembele out

Tisztán látás kedvéért így nézne ki a keretem, ha nulláról akarnék indulni, előbb megnézném kire lehet építeni összességében, plusz ha van nagy lehetőség akkor megpróbálni ide hozni de nem minden áron:

Stegen/Inaki

Semedo/Emerson/Roberto
Piqué/Lenglet/Araujo/Todibo
Alba/Cucurella

De Jong/Busquets/Matheus
Arhurt/Puiq/Collado/Roberto

Messi/Griezmann/Fati/Trincao/Pedri/Suarez v Lautaro/Martin

Ez egy 24 fős keret, lemorzsolva a nem kellőeket. Fiatal, tehetséges keret, ami ha nem is bajnoki címre de top4ben simán jó lehet, a bennük lévő fiatalos motiváció miatt. Idősebbek elvétve, sőt már az lenne a baj megfelelő lehetőséget kapjon mindenki a bizonyításra.

Eminusz 2020.05.12. 08:11:10

Nehany Barcelonaval kapcsolatos friss pletyka:

Emerson, Semedo, Vidal <> Lautaro (Inter)
Arthur <> Guimaraes, Depay (Lyon)
Todibo -> RB Leipzig

RA7 2020.05.12. 16:03:42

@Eminusz:
Todibot Upamecano helyére akarják ez világos. Hozzuk el akkor mi a srácot.
süti beállítások módosítása