A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Auselio: "Martínez nem eladó!"

2020. május 28. - Berbatov

Az Internazionale sportigazgatója, Piero Auselio a Sky Sports csatornának beszélt a Barcelona kiszemeltjéről, ahol médiának kifejtette, hogy az argentin támadót csakis a kivásárlási záradékának aktiválásával szerződtethetik az érdeklődő klubok. 

"Lautaro Martínez nem eladó. A Barcelona megkeresett bennünket, kiváló kapcsolatot ápolunk velük, de azt mondtuk nekik, hogy nem adjuk el Lautarót. Ha akarják őt, ki kell fizessék a kivásárlási árát."

"Martínez a jövő Interjének az alapja, csak kivásárlási áron távozhat, egyébként nem adjuk el őt. A Barca és más klubok is tisztában vannak az álláspontunkkal. Martínez kivásárlási ára eléggé összetett..."

Auselio arra gondolt az utolsó mondatával, hogy a 111 millió eurós kivásárlási záradékot egy összegben lehet csupán aktiválni, nincs lehetőség a részletekben történő kiegyenlítésre, és csupán július elseje és 15-e között érvényes. 

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7415722454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.28. 09:38:52

De eladó :) Csak ki kell fizetni a kivásárlási árát, ami egyébként nem olyan magas.. pl én előbb kifizetném Bartomeu helyében a fix 111 milliót a hiányposztra kiszemelt Martinezért mint a 140 milliót Dembeleért akit látszólag teljesen ad hoc, mindenféle előzetes mérlegelés nélkül vettünk.. ha tényleg kell Martinez, akkor nem érdemes okoskodni mert július 15. után el fog úszni ő is..biztos hogy az Inter a duplájára fogja emelni a kivásárlási árát

Berbatov 2020.05.28. 10:01:48

@DISTANTxTHUNDER: A jelenlegi helyzetben 70 millió euró költségvetési hiánnyal küszködnek, fizetéseket kell csökkenteniük, szerintem egy lyukas garasuk sincs, nemhogy 111 millió eurójuk kp-ban. Szóval azért vérmes reményeket ne fűz hozzá.
A járvány okozta válságos időkben, senki sem akar pénzért venni játékost... Szóval elég kellemetlen helyzetben van a klub. De ők csinálták maguknak a bajt Griezmann leigazolásával...

DISTANTxTHUNDER 2020.05.28. 10:09:35

@Berbatov: Nem hiszem hogy Griezmann volt a baj (bár én azt hittem őt vesszük centernek-ok hogy sokan mondták hogy ott nem az igazi de elvileg tudna ott játszani)

GYLS 2020.05.28. 10:26:59

Ha igazán akarják Lautarót, akkor ahogyan Griezmann esetében tették, itt is felvesznek rövidlejáratú hitelt. és fizetnek.
Nagy-nagy számolgatás megy most a klubnál az idei és a következő költségvetési évet illetően. Két megoldás lehetséges. Vagy eladják a fél keretet, vagy jelentős fizetéscsökkentés lesz. Szerintem az utóbbi nélkül szinte lehetetlen jó megoldást találni.

Eminusz 2020.05.28. 10:43:03

Huuha... Én ezt úgy értelmezem, hogy legkésőbb július 15-éig elő kell teremteni 111 milliót (a 70milliós hiányon felül!), Játékoscserék itt nem jöhetnek szóba.. Ez máris megnehezíti az dolgokat...

Dr Mouse 2020.05.28. 10:48:42

Akkor most ELADÓ, - vagy NEM ELADÓ?

Robi71 2020.05.28. 12:51:32

Ezt kb úgy kell értelmezni, hogy "vihetitek, de csak kivásárlási (111 millió) áron...ha megegyeztek vele".
Előtte (június 30-ig) még szert kellene tenni eladásokból 70 millióra, amit gyanítom gyors, piaci ár alatt eladott játékosokból.
Ezt elintézi Barto, ahogy utána a hitelt is Martinez-re. Aztán majd jövő júniusra ott fog figyelni az újabb ffp adóság.

Dr Mouse 2020.05.28. 17:16:11

@celestial: Én például kiváncsi lettem volna, hogy Lautaro eddig mit csinált, - hogy milyen eredményes volt a meccseken, hányszor volt kezdő, hányszor és milyen időkre lett sérült, milyen benyomást mutatott a környezetére, hogy pontos, fegyelmezett életvitel volt e eddig rá jellemző, vagy korhely, kimaradozó fiatal az illető.
Mert 111 millió euró, - nem kis pénz...

Raven1975 2020.05.28. 17:54:31

Lautaro Martínez [understat.com]. Zárójelben mellékelt statisztikai oldalon a bajnoki meccses mutatóit tökéletesen leírják.

g4brielsmith 2020.05.28. 18:43:03

Mèg mindig azon a véleményen vagyok, hogy Lukaku-Moussa Dembelé duóból kellene választanunk. Régen rossz, ha egy játékos Messi miatt akar jönni. Ha jövőre visszavonul akkor mi van? :D

Bolha10 2020.05.28. 21:25:23

111 millió sok. Simán is, nemhogy a jelenlegi helyzetben.

RA7 2020.05.29. 04:51:43

@Bolha10:
ezen a pénzen 2, de 3 tehetséges játékost is lehetne hozni

Robi71 2020.05.29. 07:47:12

@RA7: Ebből a pénzből manapság egy tehetséges játékost tudsz hozni, vagy 2-3 középszert.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.29. 09:00:43

@g4brielsmith: Miért, ki miatt akarjon egy felkapott játékos a Barcába jönni? Rakitic miatt? :D Szomorú, de már régóta csak Messi jelenti a különbséget a Barca és a többi klub között.

Eminusz 2020.05.29. 09:08:01

@RA7: Ezen a pénzen?? 5 évvel ezelőtt talán, 2020-ban semmiképp sem... 111 millió, körülbelül ennyi az ára manapság 1 tehetséges játékosnak, akiről te is beszélsz... Lautaro ilyen, éppen ezért kellene megszerezni! De kíváncsi lennék kikre gondolsz tehetséges játékos alatt, akiket le lehetne igazolni ebből a pénzből. :) Akiket én ismerek (Alexander-Arnold, Dest, De Ligt, Van de Beek, Aouar, Havertz, Fabian, Mount, Sancho, Werner, Haaland) ezek közül 2-t nehezen, de 3-mat semmiképp nem lehetne leigazolni ennyiből... Gondolj csak a fizetés igényükre is...

GYLS 2020.05.29. 09:43:09

Az 50 legdrágább átigazolása közül a fele Neymar Barcából a PSG-be való távozása után történt. Ennyit jelentett, hogy egy multimilliárdos kénye-kedve szerint belepiszkított a piacba. Olyan játékosok árai nőttek meg ezután, akikért tudásuk, képességeik miatt korábban harmadával, felével kevesebbért lehetett volna megszerezni. És akkor még nem beszéltem a korábbi, valóban értékükön megszerzett játékosokhoz való összehasonlításról.

GYLS 2020.05.29. 09:49:16

@DISTANTxTHUNDER: Messi már évek óta nem jelenti a Barca és más csapatok közötti különbséget. Mára ez csupán egy jól hangzó kifejezés, mondat. Semmi több.

katalan2 2020.05.29. 10:14:18

@GYLS: Ugye ezt nem gondolod komolyan. pl: Az előző szezonban nélküle nem lett volna elődöntő a BL-ben.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.29. 10:18:16

@GYLS: Messin nem is az idő fog, hanem körülötte az amortizáció.. ennyit jelent hogy elment Guardiola, Laporta, Xavi, Iniesta, a tiki taka rendszer, a Barca világhírű utánpótlás nevelése.. mindenki itthagyta Rakiticcsel, egy helyét évek óta csak kereső, kiöregedő Busquetsszel, egy filozófiáját vesztett klubbal, évente cserélődő báb edzőkkel és egy hozzá nem értő vezetéssel.. ennek nem kellene így lennie.. nem kellene ma is Messitől függeni.. hiszen ha ő nem nyújt emberfeletti teljesítményt a meccseken, a Barca még a töltelék csapat ellen is vért izzad, pedig olyan játékosok vannak a kezdőben Messin kívül mint Griezmann, De Jong, Suarez, Coutinho (ha visszajön), Dembelé (ha egészséges)..

Kertai Dávid 2020.05.29. 10:25:10

@katalan2: erős, de valljuk be párszor már volt hogy be voltunk szarva mi lesz Messi nélkül pl a real ellen, aztán lesimáztuk őket... sajnos egyre kevesebb olyan meccs van amikor Messi jelenti a különbséget, és sajnos olyan meccset is lehetne mondani a szezonból ami gyakorlatilag rajta ment el... a Valencia ellen pl borzalmas volt, olyan helyzeteket és lehetőségeket puskázott el, ami tőle nem volt megszokott... olyan sok meccset emlegetünk amit elvileg ő nyert meg nekünk, akkor a rosszat is említsük meg... de ettől függetlenül még mindig a világ legjobbja, csak sajnos kopik

g4brielsmith 2020.05.29. 10:34:49

@DISTANTxTHUNDER: Véleményem szerint a klub miatt kellene a játékosoknak a Barcába igazolnia. Mert valami újat akar alkotni és bekerülni a történelemkönyvbe. Bár a másik fele meg a fizetés miatt jön.. :D Ennyi erővel mindenkit leigazolhatnánk, aki Messivel akar játszani.
Igazolásokra rátérve. Inkább raknék a kezdőbe 11 tölteléket, de fix hely nélkül.

GYLS 2020.05.29. 11:01:36

@katalan2: @DISTANTxTHUNDER: Tipikusan ezeket a válaszokat vártam. Ha Messi jelentené a különbséget, akkor minden évben mindent nyerni kellett volna, spanyol és nemzetközi viszonylatban egyaránt.Nem elődöntőkig, nyolcaddöntőkig jutni. NYERNI! Ez még a dicsőséges években sem sikerült mindig! És ezzel nem azt mondom, hogy nem volt és nem lehet óriási szerepe, de nem úgy van, hogy VAN Ő, VAN a Barca és a többi csapat. Ő is csak része (fontos része) a Barcának.

Eminusz 2020.05.29. 11:09:10

@DISTANTxTHUNDER: Te nagyon ki vagy hegyezve Rakiticre. Csak nem megbántott? :(
Egyébként elmondanám, egy cserejátékosról beszélsz... Nem ő jelenti itt a legnagyobb problémát.. Még csak sokba sem került anno, de ha sokba került volna, akkor is bőven megszolgálta az árát.. Nem úgy, mint az imádott Coutinhod, aki hatalmas bukta a klubnak és itt még nincs vége! Ha marad még egy évet, további 50 millióba kerül!!! :O A múltkor írtad, hogy rengetegen vannak a keretben, akiktől hamarabb kéne megszabadulni, hát barátom, meg kell, hogy cáfoljalak! Coutinho az első "probléma", akitől mihamarabb meg kell szabadulni! A LEGESLEGELSŐ!

Raven1975 2020.05.29. 11:39:59

Luis Suárez volt a kényszerszünet egyik legnagyobb nyertese. Az uruguayi csatár teljesen felépült sérüléséből, az orvosok pedig akár már hétfőn játékra késznek nyilváníthatják.

katalan2 2020.05.29. 12:12:22

@Kertai Dávid: Egy gyenge Real ellen győzött a csapat. Abban az évben le is váltották Benitezt. Sokkal több jó meccse volt, mint gyengébb. A gyengébb meccsén is többet tett, mint más játékosok tesznek. Nem Messi kopik, hanem a körülötte lévő játékosok alacsonyabb szinten játszanak.

katalan2 2020.05.29. 12:15:28

@GYLS: Miért kéne minden évben mindent megnyerni? Nem túlzás ez egy kicsit? Jó volna, de ezt nagyon nehéz kivitelezni. Messinek nagyon kevés gyengébb meccse volt. Rengeteget adott a csapatnak.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.29. 12:35:59

@GYLS: Pedig sajnos Guardiola távozása óta van Messi, és van a Barca.. abban mutatkozik meg az ő szerepe, hogy minden meccsen vagy gólt szerzett, vagy gólpasszt adott, vagy volt egy-egy kulcspassza amiből aztán később gól lett.. ezt minden meccsen meg kellett ismételje, és amikor nem sikerült, akkor születtek olyan eredmények, mint tavaly a Pool ellen, tavaly előtt a Roma ellen, vagy az előtt már nem is tudom ki ellen.. de mindig, amikor a Barca kikapott, vagy kiesett egy sorozatból, az azért volt, mert Messi akkor nem tudott 10est nyújtani.. hogy a többi 9 mezőnyjátékosunk mit csinált ilyenkor, miért nem volt egy sem aki Messi helyett 10es teljesítményt hozott, az az igazán jó kérdés.. Neymar volt az utolsó aki Messi hiányában is át tudta venni a vezér szerepét és klasszis megoldásokkal képes volt meccseket eldönteni..

Robi71 2020.05.29. 13:02:53

@DISTANTxTHUNDER: Csak tudnám, hogy Messi miért vállalta a maradást ebben a minden szinten leamortizált klubban?

Robi71 2020.05.29. 13:11:11

@GYLS: @Kertai Dávid: Egyre kevésbé jelent különbséget Messi a Barca és a többi csapat között?
Valaki megint fordítva ül a lovon!
Szerintem pont fordítva, egyre inkább Messi függő a csapat. Különösen az elmúl 5 évre igaz. Azzal, hogy felhozunk szezononként 1-2 meccset megnyerünk nélküle is csaj jobban megerősíti a szabályt. Ameddig korábban neki csak az volt a dolga, hogy feltegye az i-re a pontot...mostanra ő lett a mindenes. Nélküle nincs előrejátékunk. Soha sem volt ekkora szakadék közte és a keret többi tagja között, mint most. És ez a Batca legnagyobb problémája és Messi-é is egyben.

katalan2 2020.05.29. 13:13:47

@Robi71: Minden szavaddal egyetértek.

DISTANTxTHUNDER 2020.05.29. 13:32:36

@Eminusz: Te pedig nagyon ki vagy hegyezve Coutinhora :)

GYLS 2020.05.29. 14:28:36

@DISTANTxTHUNDER: Ha úgy van ahogyan írod, miszerint VAN Messi és VAN a Barca, akkor - ismétlem - miért nem nyernek meg mindent. Mert együtt is kevesek! CSAPAT van és NEM Messi! Én nem letagadom az érdemeit, de nem is tartozom azok közé, akik már-már csak miatta érzik, hogy nélküle nem lesz BARCA. És ugyanez érvényes Guardiolára is.

GYLS 2020.05.29. 14:30:42

@katalan2: Olvasd el légyszíves a 11.01-es írásom utolsó mondatát. Van a zárójelben egy jelző.

Robi71 2020.05.29. 14:57:20

@GYLS: Mondom, hogy fordítba ülsz a lovon. Egyemberes csapat még nem nyert soha semmit. És ez a Barca a legklasszikusabb értelembe vett egyemberes csapat. Miért alakult ez így? Kérdezd meg Barto-t mit csinált az elmúlt 5 évben különösen az átigazolás terén.
Ez nem Messi sztárolásáról szól...nincs szüksége erre. Ez neki sem jó. Ha Barca nem ütőképes, akkor az ő egyéni teljesítménye sem lesz értékelve.

Robi71 2020.05.29. 15:02:28

@GYLS: Barca mindig lesz...Laporta, Pep vagy éppen Messi nélkül is. Csak az a kérdés, hogy milyen? És itt nem az etedményességre gondolok, hanem az arculatáta, a mögótte rejlő és a szellemiségét ado eszme, filozófia, érték.

kritizator 2020.05.29. 15:13:55

@Robi71: egyre inkább Messi függő a csapat.

Különösen a kapu előtt :(

RA7 2020.05.29. 15:18:11

@Robi71: @Eminusz:
Akinek szeme van a focihoz az ezen a pénzen, ha nem hoz 2 vagy 3 olyan játékost ezen a pénzen aki 1-2 éven belül meghatározó lehet az keressen másik melót. Én sem Mbappékre, De Bruynekre gondoltam.

RA7 2020.05.29. 15:21:35

Többek között Sancho, Haalandokra gondoltam amikor még a potenciált látták csak bennük fillérekert. Mi miért nem tudunk ilyen igazolásokat végre hajtani? Vagy hogy nem tudunk felfgyelni egy de Bruynre még a City előtt? Nem csak akkor kell megvenni valakit amikor 150 milliót ér. Remélem értitek mit akarok mondani.

Robi71 2020.05.29. 15:30:01

@RA7: Sejtettem, hogy rájuk gondoltál. Az vedd figyelembe, hogy ők nagyon okosan előbb egy nevelőklubhoz igazoltak. Majd azt nézd meg mennyiért fognak távozni a Dortmund-tól.
Ha például Haaland most a Salzburg-tól nem a Dortmund-hoz, hanem mondjuk a MU-hoz igazolt volna, akkor 70-80 millió lett volna.

Robi71 2020.05.29. 15:34:21

@kritizator: A pénzért, a kötődés miatt, a konfort miatt, a család kényelme miatt....talán így együtt. Tudtommal benne volt a pakliban az is, hogy távozik 2017-ben.

RA7 2020.05.29. 15:44:57

@Robi71:
Nincs kizárva hogy akár nekünk is drágább lett volna, de toljuk meg azt a 111 milliót 150re. Úgy hogy nem adjuk meg a világ pénzét azért mert a Barca vagyunk. Ebből az összegből szépen keresgélve évente simán lehet akár 3 játékost hozni. Nem azt mondom ne adjunk soha se kiért 110 milliót, mint most Lautaroért, hanem általánosságban gondoltam. Bárkit igazolunk 100+ millió, akik ugyanakkora eséllyel sülnek be mint 40 milliós játékos(és nem nem Gomesékre célzok). 150 millióból egy Ruiz-Werner, Van de Beek-De Ligt duó kijöhet.. Stb. Ha csak egyik válik be már jobban járunk mint egy 150 milliós buktával.

Nagybarcelona 2020.05.29. 16:46:20

@GYLS: Neymar PSG-be törtènő igazolásos hozzászólásodra: ez a lènyeg! Neymar nagyon kibabrált a klubbal, a PSG meg a focival. Vannak akik mègis visszavárják. Igazoljuk le Lautárót 111 millióèrt, mert a 3 utolsó 100 milliós igazolásunk is nagyon bevált.
Persze ezt itt is sok nagytudású ember előre látta. Akkor mièrt igazoljunk le Lautárót, Havertzet, Sanchot 100 millióèrt? Sokan mèg mindig nem látják a lènyeget, azèrt neked írok, mert hasonlókèppen látjuk a problèmákat, csak a 30+-os játèkosokban nem èrtünk egyet. Szerintem simán bírnák az iramot, csak fizikálisan kellene őket felkèszíteni. (Persze nem 60 meccsen rotáció nèlkül)Te is, ès èn is az elavult játèkrendszerben látjuk a problèmát. Sokan azt nem èrtik meg, H. ez nem is a mi stílusunk, (a miènk sokkal gyorsabb, ès direktebb, "holland iskola")Guardiolánál kezdődtek az 1000 passzos meccsek, csak akkor volt egy saját nevelèsű Xavink, ès Iniestánk. Sokan itt leragadtak a csúnya Bartózásnál, pedig azèrt tartunk itt, mert Bartóèk is (mint sok szurkoló)a vègletekig ragaszkodnának egy idejètmúlt taktikához, játèkos-típusokhoz. Minden igazolásunk sz.r sokak szerint. Majd jön az újabb 100 milliós igazolásunk, aki szintèn megbukik, ès jönnek azok, akik ezt is előre látták. Első körben nem 100 milliós igazolásokra lenne szüksèg, hanem egy jó edzőre, aki taktikát vált. (+új vezetősègre, akik hagyják dolgozni)Tavaly ha nem Valverde ül a padon, BL-t nyerünk. Idèn is sokkal több van a keretben.

Nagybarcelona 2020.05.29. 16:53:41

Megnèznèm egyèbkènt Guardiola Cityjèt, vagy Klopp Liverpoolját a spanyol bajnokságban. (Liverpool-Atletico BL párosítás eredmènyèt láthattuk) Az angol sokkal nyíltabb foci.

Eminusz 2020.05.29. 17:20:22

@DISTANTxTHUNDER: 1. Ez egy elég óvodás szintű "visszavágás" volt. :D
2. Én nem vagyok kihegyezve Coutinhora, csak nyílván vele példálózok, amikor veled beszélek, mert róla szoktál itt áradozni. :)
3. Valamilyen szinten viszont igazad van, lehet, hogy tényleg ki vagyok rá hegyezve... (Na jó igazából nem is rá, ő nem tehet róla, hogy sokkal többre tartották, mint ami...) De szerintem ez még mindig jogosabb és sokkal inkább érthető, minthogy Rakiticet kritizáld...
4. Lehet, hogy ez csúnya lesz, de én szeretem azt mondani, hogy "én megmondtam".. :D És Coutinho leigazolását az elejétől kezdve elleneztem!

Eminusz 2020.05.29. 17:21:49

@RA7: Ezzel viszont nem tudok vitatkozni. :) Nyílván egy ekkora klubnak kell, hogy legyen olyan megfigyelőhálózata, hogy kiszúrja az ilyen tehetségeket...

Nagybarcelona 2020.05.29. 17:30:45

Azóta szerepel rosszabbul a csapat, amióta Messi (Valverde óta) hátralèp a közèppályára, mint az Argentín válogatottnál. Simán elfárad, ha neki kell irányítani ès a gólokat is lőni, már nem fiatal. Vajon a kp-a nem tudná felvinni a labdát az ellenfèl 16-ig? Így teljesen impotenssè válik az egèsz kp-a. Legtöbbször De Jong, Arthur ès Vidal is Messi előtt szerepel. Már írtam, H. nincs struktúrája a kp-nknak. Más csapatoknak nincs Messijük (de mèg csak ilyen kp-s sora sem) mègis felèrnek az ellenfelek 16-ig. Ha gyenge a kp-nk, mièrt nem váltunk a 433-ról 41212-re? Ha gyenge a vèdelmünk 5212-re? Jelenleg nincs se bal szèlsőnk, se jobb szèlsőnk, mègis 433-at játszunk. Az edzőink szerint Vidal, Griezmann vagy De Jong úgyis megoldja a posztot. Nem èrtem azt sem, mikor a vèdőket hibáztatjátok a bekapott gólokèrt, mikor Alba bal szèlsőt játszik, (a kp-s sorról fentebb írtam) vagy H. Semedo felfut a labdával, ès nehezmènyezitek, mikor visszafordul. Kinek passzoljon előre ha nincs előtte senki? Mikor Suarezt kritizáljátok, amikor 5 ember között szenved? Utóljára Enrique-nèl láttam szervezettsèget a csapaton.

Eminusz 2020.05.29. 17:39:14

@Nagybarcelona: Egy nagyon jó barátom remekül érvelt amellett, hogy szerinte miért az angol bajnokság a legkeményebb.
Egyrészt az angol másodosztályt érdemes kiemelni... 46 meccset játszanak le csak a ligában, ehhez hozzájön még 2 kupasorozat is! Brutális! Sehol nem ilyen kemény a másodosztály! És ezek onnan nevelkednek! Ebbe szoknak bele! Onnan jutnak fel a kis csapatok, amik ezáltal nagyon kemények. Aztán jön a Premier League, ahol legrosszabb esetben is 3 sorozatban szerepelnek. A jobbak 4-ben... És ezek nem olyanok, mint a Spanyol Kupa, ahol egy Barcelona vagy egy Real Madrid simán kiállhat B-csapattal.. Ezek a kis csapatok úgy felszívják magukat, örülnek, hogy ha nagy csapattal találkozhatnak! Ha megfigyeled, rengeteg meglepetés van ezeken a meccseken.. Sok másodosztályú csapat úgy odakúr az első osztályúnak, hogy csak pislogsz.. Éppen ezért a kereten nem nagyon variálhatnak a nagyok! Ha helyt akarnak állni, igenis A-csapattal kell kiállni még egy ilyen meccsen is! Éppen ezért, nagyon masszív játékosok kellenek. Akik bírják a strapát.. Vagy kénytelenek lemondani valamelyik kupáról, hogy meglegyen a bajnokság vagy a BL (kinek mi a fontosabb), mert másképp esélytelen, hogy bírnák... Ezért is van az, hogy angol csapatot nem nagyon látunk triplázni, de még duplázni sem!

Nagybarcelona 2020.05.29. 18:18:07

@Eminusz: szerintem azèrt a spanyol bajnokság a legerősebb, mert azt látom, hogy az angol "futóbolond" csapatok beleszaladnak egy szervezett (spanyol: Real, Atletico, Sevilla akár Bilbao) csapatba, ès simán elvèreznek a lelkes szaladgálós focijukkal. (Vajon mit tudna kezdeni Simeone a Barcával, ha ennyi pènzt költhetne, vagy ha ilyen játèkosai lennènek?) Az a problèma, H. nem akarnak pènzt fektetni a spanyol csapatokba. Règen nagyon kedveltem a Valenciát (Aimar, Mendieta), Sociedadot (Kovecevic, Nihat), Deport (Makaay, Valeron, Tristan), Villarealt (Riquelme, Forlan) akkor színvonalasabb volt a spanyol foci. Pl. 2013-ban a feltápolt Malaga csak azèrt nem jutott BL elődöntőbe, mert a Dortmundnak a 93 perben megadtak egy lesgólt. Az angol csapatok játèkosai nevesebbek, de idèn a Liverpool (tavaly, tavalyelőtt City) mègis vègiggázol az egèsz bajnokságon, aztán jött egy ezer sebből vèrző Atletico... Ráadásul a spanyol közèpcsapatok hazai pályája sokszor bevehetetlen erődítmèny. Az angol foci viszont látványosabb, a nagyobb nevek ès a nyílt foci okán.

Nagybarcelona 2020.05.29. 18:32:17

@Eminusz: szerintem mi is azèrt buktuk többször is a BL-t, mert túl komolyan mentünk a triplázásèrt, a januári kupameccsek pedig sokat kivettek a csapatból. Tavaly a kupát azèrt buktuk, mert a BL kiesès után szètesett a csapat. Ha Valverdènèl jobb edzőnk lett volna, simán triplázunk. Ès ez jórèszt Messinek lett volna köszönhetőek. Valverdènek annyi dolga lett volna, H. felküld egy vèdekező csapatot a pályára az Anfielden. A Tottenham meg csúnyán mondva azèrt játszhatott döntőt, mert nem ejtettük ki őket a csoportkörben. Az a Tottenham, amelyik kiejtette a Cityt.

RA7 2020.05.29. 19:32:49

@Nagybarcelona:
Egyik nap én is ezt írtam hogy először elképzelés kell, új vagy régi edzővel az mindegy, de amíg nincs egy épkézláb jövőkép addig megeszi a fene az egészet. Ha jön Lautaro mivel leszünk előrébb? Lesz egy fiatal centerünk és ennyi. A játék nem fog változni. Vagy ha jönne Neymar. Lehet lenne pár gála meccs ami az ő klasszisaból ered de a probléma nem lesz megoldva.

Dortmund - Malaga meccsről annyit, hogy igen, les volt a Dortmund gólja, ahogy előtte a Malaga gólja is. :)

Robi71 2020.05.29. 19:58:51

@RA7: Barto 2015 óta egy milliárdot költött el igazolásokra (ez évi 200 millió). És mit tud felmutatni? Hadd ne mondjam, hogy kiket lehetett volna leigazolni ebből és hogy nézett volna ki mondjuk az én "bevásárlókosaram".

Robi71 2020.05.29. 20:05:07

@RA7: Én kimondottan Martinez fan vagyok, de ennek ellenére nem gondolom hogy egy Suarez konkurens igazolása lenne a prioritás (talán jövőre igen).
Továbbra is fontosabbnak tartom egy szélső (lehetőleg bal) és egy támadó középpályás leigazolását. Az ideális profil, az a Neymar-De Bruyne páros lenne

Robi71 2020.05.29. 20:11:02

@Nagybarcelona: Neymar nem babrált ki a klubbal....titkos paktumot kötött Barto-val akkor amikor a szerződéshosszabbítása alkalmával progresszíven (222 millióról induló) kivásárlási árban egyeztek meg. Ennél nyilvánvalóbban Neymar nem közölhette volna az esetleges távozási szándékát.

Robi71 2020.05.29. 21:34:00

„Játszottam Messi ellen amikor ő 16 éves volt és először úgy kezeltem mintha gyerek lenne, de negyed óra múlva cserét kértem Ancelotti-tól. (Alessandro Costacurta)

RA7 2020.05.29. 23:24:21

@Robi71:
Ő semmit.. De egy értelmes elnök - edzi páros ebből BL győztes csapatot csinált volna

RA7 2020.05.29. 23:31:11

@Robi71:
Egyébként én mindig azt mondom ha tudom hogy egy játékos illik a kirakósban és benne van a jövő akkor minden pénzt megér. Ilyen volt de Jong idehozatala került amibe került. Ilyen lett volna De Ligt is és szerintem most Havertz, Sancho is..
Lásd Guardiola adott mindenkiért amennyit nem szégyellt(persze van is hozzá pénztárca, de nálunk is lenne), mert ért hozzá és látja a jövőt a srácokban. Vagy Klopp szintén nem szégyelt 80 milliót áldozni van Dijkra mert tudta ő kell neki. Ez mellett is lehet persze besült igazolás, nem mondom hogy nem. De amit mi csinálunk az jóval áron felüli igazolások Dembele. Vagy felesleges pl Griezmann. Valóban nagy potenciállal rendelkezőkre kell előni a nagy pénzt, nem olyanokra akik hétbe jóba nyújtanak valamit, szimpla átlagos játékosokért.

Robi71 2020.05.29. 23:41:58

@RA7: Hány 100+ milliós játékos sült be Kloop-nál vagy Pep-nél? :)
Mondhatnám azt is, hogy Barto szerencsétlen, de nem lenne igaz....ő végig szerencsétlen amióta kézbe vette a klubot, ami azt jelenti, hogy ő csak simán ostoba.
Kloop 3 sztárigazolása: Van Dijk, Mané és Salah került annyiba, mint a...kölcsönbeadott Coutinho, akit most megpróbálunk rásózni valakire.
Ha nem az orrom élőt zajlik, akkor el se hinném ami a klubnál folyik.

RA7 2020.05.29. 23:53:06

@Robi71:
Tudtommal nem is nagyon volt ilyen igazolásuk..
Ha ki is adnak vakakiert ennyit, azt kétszer is átgondolják.

Barto olyan játékosokat vesz 150 millióért akik az 50 milliót alig érik el, az teljesen más mint amit a hozzáértők csinálnak (amúgy persze senki nem ér ennyit). Nagy valószínűséggel befuccsol az ilyen igazolás és verheti a fejét a falba. Más meg jót röhög rajtunk.

Robi71 2020.05.30. 00:08:27

@RA7: Ennek szólt a :)
Kloop legdrágább igazolása Van Dijk volt 85 millióért, Pep-é Rodri 70 millióért.

RA7 2020.05.30. 01:16:26

@Robi71:
Meg is találták a kirakós egy részét..
Ebből látszik ahol van értelmes elképzelés ott 3-4 év alatt(ők előbb) lehet jó csapatot csinálni. Mi ugyanennyi idő alatt összehoztunk egy BL győztes csapatból egy BL negyed döntőset

Nagybarcelona 2020.05.30. 06:01:09

@Robi71: jó, jó, de ha fèlreteszed Bartó utálatodat, Neymar (ès Bartó) miatt nèznek minket bohócnak, ès nekünk 2X drágábban adják a játèkosokat, mert szórjuk a pènzt. Ez a Neymar fèle 222 millióból ered. Neymar augusztus közepèn szólt, h. távozna. Muszáj volt igazolni, így jött a túlárazott Dembele. Coutinho átigazolása (ára, mikèntje) egy vicc volt. Èn úgy èrzem, Neymar miatt belekènyszerültünk abba, H. jóval túlárazva vegyünk játèkosokat. Na erre tett rá Bartó mèg egy lapáttal. (Pènzt) Lautaros vèlemènyeddel teljesen egyetèrtek. Kedvelem a játèkát, de várnèk mèg. Gonosz vagyok, de megegyeznèk a játèkosokkal, (pl. Lautaroval is "okosba") H. ne hosszabbítsonak, aztán szerződèsük utolsó èvèben jöhetnek fèláron. Ennyit a 111 milliós elvárásokról. Akkorra Suarez is kiöregszik, Lautaro is bizonyíthat (2 èv, vagy jön más). Nekem Haaland játèka tetszik mèg, ezt már írtam sokszor. Olyan holland csatár-típus (Kluivert, Nistelrooy). Kb. Le is írtam, mièrt tartom alkalmatlannak Bartóèkat. Laportában több volt a csibèszsèg, ès elèg nagy tekintèlye volt.

Nagybarcelona 2020.05.30. 06:22:54

@RA7: ezzel totálisan egyetèrtek. (edző-elnök páros). Tavaly simán triplázhattunk volna. Kíváncsi lennèk szerintetek melyik csapatnak van jobb kezdő kp-s sora (talán az a leggyengèbb sor nálunk èvek óta, tegnap leírtam, szerintem mièrt)? Szerintem a Realnak ès a Citynek ha a kezdő 3-ast nèzzük. De ha keret szerint nèzzük a rotációra gondolva? (De Jong, Busquets, Arthur, Vidal, Rakitic, Roberto) Ezèrt váltanèk 4 kp-ra, 41212-ben (akár Messi vagy Griezmann a csatárok mögött) Nálam nagyon adja magát a támadó kp-s poszt. (CAM), főleg szèlsők nèlkül. Vègre a szèlső vèdőink szabadon futkározhatnának, Busquetsnek nem kellene futnia, csak hátul szervezhetne (belèpne a 2 vèdő közè), ès De Jong is hátrèbb szerepelne. Támadáskor így 3 + 1 vèdekezik (Pique, Lenglet, Busquets+ De Jong) mindenki más támadhat szabadon, úgy, H. 2 csatár várja bent a labdát, második vonalban meg Messi. Vèdekezèsben meg lehetne akár 5212.

Nagybarcelona 2020.05.30. 06:36:12

@Nagybarcelona: vagy megcserèlnèm De Jongot Busquetssel, hiszen De Jong közèpső vèdőkènt kezdte, Busquets mèlysègi passzai (bepasszai a beindulóknak) pedig nagyon jók.

RA7 2020.05.30. 07:29:11

@Nagybarcelona:
Akár nem is lenne rossz elképzelés. A jelenlegi keret erősségét így lehetne kihasználni. Szélső játékunk úgysincs évek óta.

A legjobb KP sor szerintem is nekik van, de még kiegészíteném a Bayern Münchennel.(Kimmich,Thiago,Goretzka..) vagy

Robi71 2020.05.30. 08:41:06

@Nagybarcelona: Nem utálom én Barto-t. Nem tudom, hogy ha leírom az igazságot róla, akkor az miért lenne utálat. :)
Egyetlen jó megmozdulása sem volt, amióta a Barca élén van. Rosszul kezelt le minden helyzetet és nem csak Neymar távozásából eredendő bonyodalmat. Ha egy, a focihoz semmit sem konyító embernek adnál évi 200 milliót igazolásokat még az is jobban igazolt volna csak ha a transfermarkt.com oldalon rászűr posztonként a legértékesebb játékosokra aztán ha az első nem megszerezhető, akkor sorra felhívja a következők ügynökeit ameddig egynél nyitott kaput talál. :)

Dr Mouse 2020.05.30. 11:39:43

@RA7: @Robi71: @Nagybarcelona: @Eminusz:
Gratulálok! Ugye, hogy lehet személykedés nélkül is vitatkozni!
Egyébként amit írtatok, az szerintem tökéletesen megfelel a valóságnak, ezért Előttetek megemelem a kalapom.

Robi71 2020.05.30. 12:51:37

@KisPindi01: Párat láttan játszani és elég élenken ott vannak az emlékezetembe. Scholes, Carlos és Ginola biztosan nem tülértékelt, ahogy leginkább Makelele sem, aki szerintem minden idők legjobb vkp-ja.

KisPindi01 2020.05.30. 13:46:20

@Robi71: érdekességképpen küldtem csak. Vannak vitatható nevek a listàn... Pelé miatt küldtem csak :D

RA7 2020.05.30. 14:50:19

@Dr Mouse:
Igy egy csapatban indulni kéne a választásokon

Nagybarcelona 2020.05.30. 16:24:14

Icardi 50 millióèrt a PSG-è lehet. Lautaro meg 111 millió nekünk. Erről írtam reggel. (Dupla árazás) Icardi problèmás (Wanda Nara), de egy kiforrott játèkos.

Nagybarcelona 2020.05.30. 16:43:28

@KisPindi01: @Robi71: azèrt az èn! vèlemènyem szerint van benne igazság. Scholesnak, Hulknak ès Robi Carlosnak párszor emlèkezetesen elsült a lába. Hulk szót sem èrdemel, Scholes nem volt Lampard vagy Gerard szintjèn sem, Carlos meg ahogy a cikk is írja, nem volt kiemelkedő vèdekező játèkos. Makalele jó kp-s volt, de Davids ès Viera sztem jobb volt, csak őket nem sztárolták annyira. Davidsot mièrt nem tartottuk meg??? Neymar meg egy az egyben a 21. századi Pelè. Óriási tehetsègek, a fülükön is tudják a labdát pörgetni, csak a foci nem erről szól. Mit fogok èn kapni... :) A mèdiának óriási szerepe van abban, H. kit mennyire tartanak jó játèkosnak.

Dr Mouse 2020.05.30. 17:18:48

@KisPindi01: Nagyon érdekes!
A felsorolásban SAJNOS szerepel a mi Coutinhonk is...
Hulkot nem vitatom, mert szerintem nem úgy bánik a labdával, ahogy azt egy brazil válogatottól megszoktuk.(Ez a bajom Viniciussal is.)
A Roberto Carlos említése szíven ütött, mert 35-40 méterről csak őt láttam olyan messziről gólt bombázni. Amúgy 10,4 alatt futotta a 100 métert, ami akkor azt jelentette, hogy akkor a magyar férfi 100-on az első három között lehetett volna...
Hogy védekezésben nem ő volt a legjobb? Istenem, ő is csak egy ember volt.

Dr Mouse 2020.05.30. 17:24:18

@Nagybarcelona: Ahogy írod, a médiának óriási szerepe van. Egy Neymar, aki kétségtelenen, hogy jól bánik a labdával, nem csak a tehetségével, de a magánéletének a híreivel is felhívja a figyelmet.
Nem vagyunk egyformák... Van olyan, aki a pályán mutatott játékával akar kitünni, - lásd Puyol, Xavi, vagy éppen Nesta vagy Pirlo, - de van olyan mint CR, aki a megjenésével.

Robi71 2020.05.30. 18:27:18

@Nagybarcelona: Icardi-t a tavaly a PSG kölcsönbe vette kivásárlási opcióval. Bevált és most fizetnek. Ennyi.
Mi nem tudunk ilyen üzletet kötni. Egyből fizetünk duplán a semmiért.

Dr Mouse 2020.05.30. 18:31:34

@Robi71: Ezekben szerintem benne vannak Bartoék is. Márhogy őnekik is van hasznuk belőle.

Robi71 2020.05.30. 18:36:27

@Nagybarcelona: Alul értékeled Scholes-t. Sir Alex "gyerekei" (beleértve Beckham-et is) közül ő volt a legjobb.
Carlos ha nem is a legjobb balhátvéd, de támadásban mindenféleképpen az volt.
Makelele távozása után összezuhant a "galaxis" az összes csillaggal együtt. Ő jelentette az egyensúlyt abban a korszakos csapatban, nélküle orrnehéz lett és elsüllyedt.
Neymar-al kapcsolatban egyetértek...már Aranylabdás kellene legyen. De ha így folytatja a fejére nőnek a fiatalok (Mbappé-val az élen) és lehet, hogy sohasem lesz az. Pedig jogosan állították be, mint a Messi-CR páros örököseként a trónra.

RA7 2020.05.30. 19:48:53

@Robi71:
Amíg Párizsban játszik sosem lesz aranylabdás. A köv idényben is ott lesz még akkor már közel lesz a 30 évhez. Utána váltani egy Premier Leagueben vagy vissza Spanyolországba már nem lesz egyszerű aranylabdát nyerni. Amikor Mbappe, Sancho szintű tehetségek jönnek..

Robi71 2020.05.30. 19:59:35

@RA7: Neymar tisztában van ezzel, ezért is akar visszatérni Barcelonába.
Mbappé előbb-utóbb Madridba költözik, ő is tudja hogy ezt kell tenni, ha Aranylabdát akar nyerni. Kérdés, lesz Neymar-Mbappé párharc a Liga-ban? :)

RA7 2020.05.30. 20:06:14

@Robi71:
Max az új vezetőségnél, de ott már inkább a jövő lesz az új cél.. Ha Bartonal tényleges célpont lett volna kerül amibe kerül már visszahozta volna. Nem Griezmannra vett volna fel hitelt..

Eminusz 2020.05.30. 20:58:34

@Robi71: Remélem nem fogunk látni ilyen párharcot a Ligaban. :) Mondjuk ha Mbappé a Barca képviseletében Neymar ellen, azt aláírnám.. :D De ezt jelenleg esélytelennek látom. :) (Persze a fociban a dolgok könnyen megváltozhatnak és érdekes fordulatokat is láthatunk..)

Eminusz 2020.05.30. 21:10:55

@Nagybarcelona: Szerintem túlbecsülöd a középpályásainkat. :) Ne a nevek alapján ítélj.. Rakitic évekig a kedvenceim közé tartozott, de valljuk be, a 30-asaink közül talán nála látszik a legjobban a gyengülés.. Busquets évek óta árnyéka önmagának, Roberto, Arthur középszer.. De Jong szimpatikus, de lássuk be, azért az első évét megítélve még ő sem bizonyított, de talán nála látom egyedül, hogy hosszú távon itt lesz. Őt semmiképp sem írnám még le. :)
Jelenleg Vidal az egyetlen, aki klasszis teljesítményt tud nyújtani, de sajnos már ő sem a jövőt képviseli... Az elképzelésed ettől függetlenül jó, valóban el tudnék képzelni egy ehhez hasonló felállást. :) Viszont így is igazolni kéne erre a zónára a fentebb leírtak miatt... Vagy megnézni mit tudnak hosszú távon a fiatalok (Alena, Puig..) Valamint én valamiért borzasztóan kíváncsi vagyok Matheus Fernandesre.. Senki nem beszél róla, de valamiért úgy érzem, jó döntés volt leigazolni. :) Nem tudok mellette érvelni, ez csak egy szimpla megérzés....

Eminusz 2020.05.30. 21:29:51

@Robi71: 05.29. 20:05:07-es írásodra: Értem mit írsz, de ne felejtsd el, szinte minden évben előjön ez a csatár-kérdés.. Nemcsak olyan van, hogy Suarez lesérül, de valljuk be, elég sokszor van olyan szériája, amikor meccseken át csak bénázik. Ez szerintem azért van, mert "el van kényelmesedve". Tudja, hogy bármit csinál, ő lesz az első számú csatár.. Egyrészt mert nincs konkurenciája, másrészt a vezetőség is "adja alá a lovat" azzal a mentalitással, hogy "cserecsatárt keresünk, Suarez MÖGÉ" ezzel jelezve, hogy nincs rá esély, hogy bárki is kiszorítsa... Szerinte igenis jót tenne neki egy Lautaro-szintű konkurencia... Az egészséges csapaton belüli versengésre csak jó példákat tudok említeni. Anno pl. Pedro és Sánchez húzták egymást! Vagy ha aktuális példát kéne felhoznom, akkor Aubameyangot és Lacazettet mondanám, akik szintén jó hatással vannak egymásra, ugyanis az Arsenal is 1 centeres felállásban játszik.. A jövőt illetően sem ártana Lautarot már most megszerezni, egyrészt, mert egy alapember (Suarez) távozása utáni kapkodásra már nem tudok pozitív példát felhozni (Neymar-Dembele.....), másrészt pedig most még tudna tanulni a Suarez-Messi párostól. :)
Mindent összevetve, Lautaro nálam is prioritás már idén nyáron (ebben kivételesen a vezetőséggel vagyok).
Ami a szélsőt illeti, én Fati miatt semmiképp nem igazolnék a bal oldalra senkit, Neymar-kalibert meg főleg nem.. Az teljesen elvágná Ansu további fejlődését és a barcelonai karrierjét, és én inkább neki szavaznék bizalmat! :)
Másrészről ott van Trincao, akihez személy szerint én sem fűzök nagy reményeket, de ha már csapattag lesz, talán ki kéne próbálni, mit tud.. :)
A támadó középpályás kérdésében teljesen egyetértünk! Szerintem is fontos lenne hozni valakit és én is De Bruyne-párti vagyok. :)

Robi71 2020.05.30. 22:07:20

@Eminusz: Jó lenne Suarez-nek konkurencia (ha nem elég Martin, csak tudnám miért igazoltuk), ez nem kérdés....de ameddig hiányposztok vannak a csapatban (minimum szélső és támadóközéppályás) addog nem lenne luxus?
De vehetjük azt is, hogy nincs hiányposzt...mert jelenleg 30 fős keretünk van, ha figyelembe vesszük a kölcsönben levőket és a B-ből felhozhatókat (van köztük szélső és tkp is: )...és akkor jöhet Martinez is. :)

RA7 2020.05.30. 23:10:15

@Eminusz:
Suareznél nem csak az elkényelmesedés miatt van gyenge teljesítmény sokszor.. Egyszerűen nem bírja a szezononként 50 meccset, ezt ő maga is évek óta hajtogatja..

Nagybarcelona 2020.05.31. 09:05:44

@Eminusz: Rakiticben egyetèrtünk. Nekem óriási csalódás, nagyon kedveltem, most a hozzáállása sem tetszik. Arthurnál ès De Jongnál azt èrzem, sokkal több van bennük. De Jong nem a posztján játszik, Arthur pedig ugyan úgy nem kapja meg a kellő bizalmat, mint Semedo. Vidal mindig is nagy kedvencem volt, talán a legjobb kp-sunk. Busquets mèg mindig jó játèkos, de túl nagy az edzői elvárás vele szemben. Az idegbaj kerülget, mikor ő támad le legelől, leglassabb játèkoskènt. Már írtam, neki csak annyi lenne a dolga, H. A vèdők előtt sepregessen, onnan irányítson. Mèg kellene egy kreatív kp-s, ès èvekre meg lenne oldva a kp-a. (+Puig, Alena, Moriba)Fábián Ruizban gondolkodtam, de kreatív kp-kènt mèg Arthur számait sem hozza. Ezèrt írtam a minap Luis Albertot. Griezmannt kellene megtanulni "használni", ès támadóra sem lenne nyáron szüksèg. Umtiti helyère kellene egy hátvèd, Coutinho helyère meg egy kp-s. A kettő árából (kb 100 millió) meg lehetne oldani a pótlásukat. Amikor itt a blogon a kp-inkat kritizálják, meg kellene nèzni az agyonsztárolt kp-sok statjait is, illetve azt, H. nálunk Messi irányít. Tegnap már leírtam, nekem jelenleg Messi a kedvencem, de túl sokat vállal, ès ez nem tesz jót a kp-nak, ès a csapatnak sem. Mindenkèpp válltanèk felállást, mert jelenleg a 443-at kifejezetten "károsnak" tartom a csapat győzelmi esèlyeire nèzve.

Eminusz 2020.05.31. 09:45:21

@Robi71: Ebben igazad van és be is indítottad a fantáziám. :) Akkor nézzük, hogy is néz ki most a keret nagyjából:

ter Stegen /Neto, Pena/
Semedo /Roberto, Wague, Emerson/
Pique /Todibo, Araujo/
Lenglet /Umtiti/
Alba /Firpo, Cucurella/
Arthur /Rakitic, Alena, Fernandes/
Busquets /O. Busquets/
De Jong /Vidal, Coutinho, Puig, Pedri/
Messi /Rafinha, Trincao, Collado/
Suarez /Braithwaite, A. Ruiz/
Griezmann /Dembele, Fati/

Ez 36 játékos.. Ebből valószínűleg "áldozatok": Neto, Semedo, Umtiti, Firpo, Rakitic, Coutinho, Rafinha, Braithwaite, Ruiz, Dembele, valamint, akik még (vagy soha) valószínű, hogy nem kapnak lehetőséget: Wague, Araujo, Oriol, Puig, Pedri, Collado.
Ez 16 játékos, így marad a következő 20:

ter Stegen/Pena
Roberto/Emerson
Piqué/Todibo
Lenglet
Alba/Cucurella
Vidal/Fernandes
Busquets/De Jong
Arthur/Alena
Messi/Trincao
Suarez
Griezmann/Fati

Ez alapján hiányposztnak tekintendő a csatár, valamint egy belső védő poszt... Nyílván az már más kérdés, hogy ki kit cserélne még ki a keretből, kit tartana meg... Illetve, hogy ki az, aki még bővíti a távozók listáját a pletykák közül (Emerson, Todibo, Vidal..) vagy épp ki az, aki az általam írt névsor közül maradni fog. Én csak hangosan gondolkodtam, próbálva a realitás talaján maradni.. :)

GYLS 2020.05.31. 09:46:42

Setien: Szerintem rosszul érint majd minket az öt cserelehetőség. Az ellenfeleinknek így több friss embere lesz az utolsó negyedórára.
Miért is?
Mi is cserélhetünk ötöt.
Vagy már előre védekezik, hogy a csapat nem fogja bírni a heti dupla meccseket?
Netán tart attól, hogy túl sok az idős játékos és kevésbé terhelhetőek?
Még mindig nem tudják, mitől olyan sok a sérült?
Szűknek és minőségileg kevésnek érzi a keretet?
Megannyi kérdés. Csupán két rövidke mondatból leszűrve.

Eminusz 2020.05.31. 10:15:10

@Nagybarcelona: Mivel nincs széljátékunk, így valóban nem a 4-3-3 lenne a legalkalmasabb a keretnek.. Ebben igazad van. Busquetsnek viszont már csak epizódszerepet szánnék... De Jongban én is látom a potenciált annak ellenére, hogy még keveset mutatott (épp ezért játszatnáám Busi helyén), de Arthur és Semedo engem nem győztek meg.. Ők ugye régebben itt vannak, de nekem nem alkottak maradandót.. Pedig azért megkapták a bizalmat, amiben nem értünk egyet ezek szerint. :) Nem véletlen, hogy Semedoval nem tudnak megegyezni, sokat kér, ahhoz képest, hogy még semmit nem tett le az asztalra.. Nem igazán fogok érte könnyeket hullatni, tőlem Arthur is mehetne, de az ő maradásával még meg tudok békélni. :) Luis Albertonak én is utánanéztem, valóban brutálisak a számai, főleg gólpasszok terén. :O Nem lenne hülyeség rámenni. :)
Kreatív fiatal kp-s? hm.. Vajon ki lehetne erre a legjobb? Nézzük a felhozatalt:

(Viszonyításképpen Arthur statjai 16 meccs, 3 gol és 3 golpassz.)
Fabian Ruiz (Napoli) 22 meccs, 2 gol, 2 golpassz
Houssem Aouar (Lyon) 25 meccs, 3 gol, 3 golpassz
Kai Havertz (Leverkusen) 26 meccs, 11 gol, 5 golpassz
Donny Van de Beek (Ajax) 23 meccs, 8 gol, 6 golpassz
Mason Mount (Chelsea) 29 meccs, 6 gol, 5 golpassz

Egészíts ki kérlek, ha valakit kihagytam, nekem hirtelen ők jutottak eszembe. :) Szerintem elég egyértelmű, hogy Havertz a legígéretesebb. :)) Nem véletlenül a legdrágább is.. Persze itt sok befolyásolótényező van.. Például Mount a PL-ben játszik, így talán neki van a legnehezebb dolga, más szemszögből nézve viszont a Chelseaben csak neki vannak igazán klasszis társai, akik segítik... Nem egyszerű megítélni. :)

Robi71 2020.05.31. 11:24:52

@Eminusz: Mivel rettegek Barto minden egyes megmozdulásától, részemről az lenne a legjobb ha utolsó szezonjában a pénzügyi stabilizációra törekedne...magyarul nem igazolna már senkit (max egy-két csereakciót). Kitakarítaná a keretet a feleslegtől ezzel is némi pluszhoz jutva....amit a következő vezetőség tudna felhasználni. Hiába jönnek tervekkel, ha nem lesz miből kivitelezni és 2-3 évig korlátozott anyagi lehetőségek között kellene lavírozniuk.
Barto-nak elő kell teremtenie 70 milliót július 30-ig....ráadásul Martinez 111 milliós kivásárlási ára is csak addig érvényes. Ez kivitelezhetetlen.

Robi71 2020.05.31. 11:41:34

@Eminusz: Ruiz és Aouar nem tkp-k.

Nagybarcelona 2020.05.31. 12:01:14

@Eminusz: ez a lènyeg. Arthur nem kreatív kp-s. Akikkel összehasonlítottad, azok pedig azok, vehetjük őket CAM, támadó kp-soknak. Havertz szinte csatár, szèlső támadó. De Beek jó lenne, de nem tudom, a holland bajnokság után mit tudna nyújtani, legalább ő vèdekezni is tud, ès ismeri De Jongot. Egy De Beek ès De Ligt álom igazolás lenne. Èrtük beáldoznèk sokakat, ès lenne egy fiatal mag. Èn támadót nem igazolnèk nyáron, Suarez, Messi ès Griezmann is tud közèpen játszani. Amúgy ez a kezdő 3-as. +Fati, Trincao, Brathwaite (Dembele?). Jövőre hoznám Emersont, Grimaldot, Lautárót ès ki lenne cserèlve az egèsz keret. Aztán èvente lehetne erősíteni a csapaton. Távozna: Umtiti, Neto, Rakitic, Coutinho, Dembele?, Firpo?, Semedo? Roberto? Alena? Griezmann? (Kèrdőjelesek lehet csak jövőre).

Nagybarcelona 2020.05.31. 12:02:47

@Robi71: akkor nem egyezik a támadó kp-s fogalmunk.

Raven1975 2020.05.31. 12:50:02

Hétfőtől visszaáll az eredeti állapot: az egész csapat együtt edzhet, illetve a játékosok használhatják az öltözőt.

RA7 2020.05.31. 15:25:19

Fatit akarja a Juve cserébe Pjanicért

RA7 2020.05.31. 15:26:11

@Eminusz:
Ennyi játékostól nem fogunk tudni egyszerre megszabadulni, pedig azt kellene akár áron alul is.

RA7 2020.05.31. 15:26:45

@Robi71:
Dettó. Ezért is írtam egyel feljebb, megszabadulni minden feleslegtől akár áron alul is.

Dr Mouse 2020.05.31. 16:55:08

@RA7: Jó üzlet ez a Barcának? A 17 éves sokat igérő Fatit elcserélni egy 30 éves Pjanicért?

RA7 2020.05.31. 17:29:10

@Dr Mouse:
Ha ez megtörténik, akkor én itt befejeztem..

DISTANTxTHUNDER 2020.05.31. 17:58:39

@RA7: A Juventus nem akarja Fatit, ebben biztos vagyok, ahogy a Barca sem Pjanicsot (szerencsére), ezeket csak a média találja ki.. ha nem hoznának le ilyen híreket akkor lehúzhatnák a rolót a koronavírus miatt..

tom210 2020.05.31. 19:12:33

@Eminusz: Nkunku (leipzig) 4gol 15 golpassz a német bajnokságban 87 percenként vagy gólt rúg vagy golpassz ad és viszonylag olcsó lenne 28m piaci árral

Robi71 2020.05.31. 20:04:46

@RA7: A Juve-val volt már egy játékoscserénk...Marqués-t (19 éves, kcs, U19-es spanyol válogatott) adtuk 8,2 millióért és cserébe Matheus Pereira-t (brazil, 22 éves, tkp) kaptuk kölcsönben (8,2 milliós kivásárlási opcióval).

Robi71 2020.05.31. 20:11:10

Jelenet a Barca edzéséről. Jól látható az "öreg" Messi és a fiatal Puig közötti sebességkülönbség. :)
www.facebook.com/SkySports/videos/670472953520873/?t=16

RA7 2020.05.31. 20:12:29

@Robi71:
Erre nem emlékeztem, nem tudom annak mi értelme volt, de ennek az ég világon semmi nem lenne..

RA7 2020.05.31. 20:14:12

@Robi71:
Nem csak az öregekkel van baj hiába mindent rájuk akarnak kenni néhányan.. Egyszerűbb, mint belátni hogy mellettük vannak kutyaütők és nem fordítva, tisztelet a kivételnek..

Robi71 2020.05.31. 20:26:59

@RA7: Ha rosszul mennek a dolgok, akkor a szurkolók "bűnösöket" keresnek.
Aki ért a dolgokhoz, az a pályán kívül keresi...aki kevésbé az a gyepen. :)
Szerintem jelenleg az értékeket a 30asok között kell keresni...sajnos. Ha ez így folytatódik 2-3 év múlva értéktelenné válik a teljes csapat. A keret értéke szabadesésében egy ideje....az "öregeké" a koruk miatt, a fiataloké a minőség hiányuk miatt.

RA7 2020.05.31. 20:36:37

@Robi71:
Ha nem lettek volna 5 éven át az el hibázott igazolások, akkor most jönnének Busquetsék utódjai szép lassan, de ehelyett még jobb hátvédet, szélsőt, meg irányítókat hajkuraszunk..

RA7 2020.05.31. 20:38:56

@Robi71:
Nyílván lassabbak meg több pihenő kéne nekik, de az ő lassulásukat a korábban távozók megfelelő pótlása "láthatatlanná" tenné. Piqué, Busquets, Mesei, Suarez 30as tengely megfelelő pótlásokkal a Real triplázása környékén járna ezt ki merem jelenteni..

g4brielsmith 2020.06.01. 11:47:34

A jelenlegi vezetés azzal tenné a legjobbat, ha idén nem igazolnának senkit, a ‘felesleges’ játékosokat pedig jó áron értékesítsék (értem ezalatt: Neto, Todibo, Umtiti, Firpo, Rakitic, Vidal, Coutinho, Dembele)
Ha mégis igazolnának, akkor a válság miatt ezek a játékosokok lennének a legkézenfekvőbbek: Pena, Kurzawa, Van de Beek, Götze esetleg még Marc Roca.

Robi71 2020.06.01. 13:07:48

@g4brielsmith: Ne igazoljunk, de ha van lehetőség, akkor értelmes csere (nem ráfizetős) jöhet.

Raven1975 2020.06.01. 13:11:09

Hivatalos:
Mallorca - Barça (június 13. 22:00), Barça - Leganés (június 16. 22:00).
uploads.disquscdn.com/images/e0196a937281a7d793d94216913944066b1fa9ae5ef18dfb77311859cf12a5d1.jpg

Dr Mouse 2020.06.01. 17:12:55

:D):D):D)....tipikus uborka szezon. És "Lenglet nem eladó!"
És senki nem szól hozzá!

sunt 2020.06.01. 18:09:41

Egy kérdés eldőlt: Messi nem élt az ingyen távozás lehetőségével. Így a többi la Masias 30-as is marad. A másik: láthatólag eldőlt, hogy a City 40-éert megveszi Semediot. Így csikorogva lassan majd elindulnak a kerekek.

tom210 2020.06.01. 19:22:14

@sunt: Csak legyen hivatalos h legalább 40-et fizetnek érte túl jó üzlet lenne barto-tól

g4brielsmith 2020.06.01. 20:12:44

Igazából, ha Semedo távozik nem nagy érvágás a csapatnak, mert ugye van egy Wagué és egy Emerson is a ‘batyuba’. Szívem szerint mind a két fiatalt a csapatba hoznám és Sergi mehetne nyugodtan a középpályára. Firpo helyére mindenképp Kurzawat hoznám idén ingyen. Vidal helyére egy Roberto tökéletes kiegészítő ember, Rakitic helyére egy Van de Beek tényleg tökéletes lenne. Elöl szerintem kész a csapat. Amíg Suarez és Messi a csapatban felesleges 100 milla felettit igazolni. Úgysem játszanak. Erre a Célra tökéletes Braithwaite, Fati, Tricao trió.

RA7 2020.06.01. 20:13:55

@Dr Mouse:
Nem engedi azért. Már próbáltam nem egyszer de hibát jelez

sunt 2020.06.01. 22:00:29

@Robi71: Te akarod kapun kívül látni és emlegeted, hogy mennyibe kerülne, ha maradna. Ha senki nem akarja megvenni leszállított áron se, akkor mi mást csináljanak, mint a kölcsönt? Ha ott beválik, akkor jövőre kelendőbb lesz.

Robi71 2020.06.01. 22:12:25

@sunt: És neked még mindig Messi-vel és a "többi La Massia-s 30-as"-al van bajod. Pedig sokkal nagyobb bajok vannak.

sunt 2020.06.01. 22:24:47

@Robi71: Szerintem az a fő baj, hogy évek óta nem lehet igazolni úgy, hogy ne nekik rendelődjön alá az új fiú. Így aztán senki se válhat be. Még egy De Bruyne se.

Robi71 2020.06.01. 22:33:43

@sunt: Fordítva ülsz a lovon...rendületlenül.
"Szegény" Coutinho egy zseni (hogy Dembi-ről ne is beszéljek), csak nem tud nekik "alárendelődni"...ahogy Suerez, Neymar vagy Rakitic tudtak. De mint tudjuk, ők űrlények.

Robi71 2020.06.01. 22:53:35

@sunt: Szent meggyőződésem, ha valós értékeket igazoltunk volna és nem "vaktöltényeket" aranyáron, akkor sikeresen áthidalható lett volna a generációváltás. Most ebből csak az lesz, hogy kifut a "La Massia-s 30-as" gárda és itt magadunk a "vaktöltényekkel".
Akkor majd valami más kifogás után kell majd nézned. Kíváncsi leszek mi lesz az.

RA7 2020.06.02. 00:24:19

@sunt:
Nincs senki senki alatt. Ezek a játékosok a távozók helyére jöttek és sültek be. Eddif egyedül De Jont jött Busquets pótlására

Aliasrobinhood 2020.07.12. 16:35:46

Szerintem nem kéne még leírni a Barcát senkinek sem, nincs vége a szezonnak, az igazi szurkoló a végsőkig bízik a csapatában és az utolsó pillanatig is szorít a csapatnak
süti beállítások módosítása