A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Tét nélkül

2020. július 11. - caaaatalan

Valladolidba látogat a Barcelona.

Mindkét csapatra igaz a címbeli megjegyzés, bár ebbe Barcelonában nem igazán nyugszanak bele játékosok, vezetők.

A Valladolid elérte, amit a saját szintjén elérhetett, kiharcolta a bennmaradást. Matematikailag még kieshet, de ennek a valószínűsége 0.

A Barcelona nem érte el, amit a saját szintjén elérhetett, elbukta a La Ligát. Matematikailag még bajnok lehet, de ennek az esélye szintén 0.

Quique Setién a meccs előtt azt nyilatkozta, hogy nem látja nehezebbnek a Liga megnyerését most, mint hónapokkal ezelőtt. Ez csak úgy lehet, ha már akkor sem látott rá esélyt amikor átvette a csapatot, és ha ez így van akkor a trénernek semmi keresnivalója Barcelonában. Bajnokokat edzeni csak egy bajnok hozzállásával lehet. Azt nem jelenthetjük ki, hogy Setién miatt bukott a Barça idén, de hogy ez a mentalitás ide nem megfelelő az teljesen biztos. Utoljára Enrique volt elég kemény és határozott a padon, azóta megalkuvó edzőink vannak, ami sajnos látszik is a csapaton.

Ma este lesz egy meccs három fordulóval a bajnokság vége előtt, aminek a tétje ismét csak: 0. Hogy ezért Barcelonában (vagy a bírói karban...) ki a hibás, annak az eldöntését rátok bízom.

Kezdés: 19.30. Jó szurkolást.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr515994778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi71 2020.07.11. 12:14:28

Csak Barcelonában kell keresni a hibás(soka)t a bajnoki kudarcért. A madridiak kenhették volna a VAR-t a hajukra, ha egy kicsit is észnél vagyunk. Kíváncsi vagyok mikor kerülünk újabb bajnoki gyözelem közelébe.

Dr Mouse 2020.07.11. 12:48:25

Imádkozom, hogy végre láthassunk egy jó meccset a Barcától!

Robi71 2020.07.11. 13:57:50

Biztonsági játékkal nyertünk két bajnokit EV-vel. Most még annyira sem látványos játékkal buktunk Setien-nel. Mi lesz ezután?

2020.07.11. 15:16:13

@Robi71: Nagyobb reszt EV volt az edzo vele sullyedtunk ide. Nagyon kellett a valtas. NEM Setienen ment el ez a bajnoksag, menet kozben vette at a csapatot Valverde keszitette fel oket.

2020.07.11. 15:17:47

Messit nem artana pihentetni mondjuk a BL-re. Igaz elsetalgat, nincs azzal gond pihenjen meccs kozben de inkabb jatszon egy felidot teljes erovel.

kritizator 2020.07.11. 15:28:28

@evooo: sajnos ezt ő dönti el:(

Raven1975 2020.07.11. 18:53:03

Hivatalos kezdő: Ter Stegen; Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba; Busquets, Vidal, Roberto, Riqui Puig; Messi, Griezmann. Força Barça!

Robi71 2020.07.11. 19:11:41

@evooo: EV-vel igaz unalmasan, de hangyaszorgalommal gyűjtöttük a pontokat. Setien-nél a teljes tanácstalanságot látom...ami visszaköszön a csapat játékában is. Értehetetlen, nevetséges módon hagytunk ott pontokat.
Nem vele fog megújulni a játékunk.

2020.07.11. 19:23:13

@Robi71: En EV-nel lattam a teljes tanacstalansagot! Kinek hogy, nalam Setien jobb edzo persze o sem jo igazabol egyiknek sem kellett volna a Barcelona edzojenek lenni sohasem. De ha a kettobol kell valasztani akkor Setien. Neki meg nem volt csak par honapja, nem o keszitette fel oket stb. Valverde kb Messi klasszisanak koszonheti a bajnoki cimeket. (a Real gyengelkedese mellett) Szerintem csak rontott a csapaton.

BarcaForLife 2020.07.11. 19:44:24

Borzalmasan unalmasan jatszunk....egy fokkal jobb mint Valverdenel....de semmi elkepzeles.....formacio....gyorsasag...Messi mar egyedul nem cselez ugy mint regen....nincsenek tarsak....nem merunk loni messzirol...es elore tudom a kovetkezo 2 lepesunket....vajon az ellenfel nem?

BarcaForLife 2020.07.11. 19:44:24

Borzalmasan unalmasan jatszunk....egy fokkal jobb mint Valverdenel....de semmi elkepzeles.....formacio....gyorsasag...Messi mar egyedul nem cselez ugy mint regen....nincsenek tarsak....nem merunk loni messzirol...es elore tudom a kovetkezo 2 lepesunket....vajon az ellenfel nem?

Barca30 2020.07.11. 19:50:18

Grizi kapja be, mit kihagyott.

Berbatov 2020.07.11. 19:52:33

Grezmann egy zsák labdát nem ér. Nevetséges. Megye 1-ben ügyesebb futballistákat találok.

Barca30 2020.07.11. 19:54:43

@Berbatov: nagyon indiszponált. Jöhetne breithw.

Barca30 2020.07.11. 19:58:16

Ezt a sok fetrengést, színészkedést. Foci gyenge, messi már 10 perce nem találkozott a labdával.

g4brielsmith 2020.07.11. 20:03:16

@Berbatov: Megye 2-3-ban is már alap, hogy el kell találni a labdát. :D
Utoljára ilyen megoldást megye 3 b-ben láttam egy 37 éves emberkétől, akinek egy szelet zsíros kenyér egy kis sörrel a fizetsége a meccs végén, Grizi meg évi 17 milliót keres. :D Zsák szart nem ér ez a keret.

Dr Mouse 2020.07.11. 20:04:22

Ha a futballt nem GÓLRA, hanem labdatartásra játszanák, - a Barca már többszörös világbajnok lenne...

Faramuci_69 2020.07.11. 20:04:22

HagJatok mát Griezmann. Nekem nagyon tetszik ahogy mozog, most eleg gyorsak vagyunk elől Lajos nélkül. Kihagyott egy nagy helyzetet, oké. Múlt heten meg lőtt egy Puskás díjast.

Barca30 2020.07.11. 20:11:58

Micsoda sárga lap, nevetséges.

Berbatov 2020.07.11. 20:14:38

@Barca30: Mégha csupán annyi lenne a gond vele, hogy időnket kihagy egy ziccert. Mezőnyben is teljesen súlytalan, bárhol is játszik... 120 millió. Nagyon gyorsan meg kellene szabadulni tőle a nyáron. A lehetőségnek a szikrája sincs benne, hogy ez jobb lesz. Nagyobb flop, mint Cou vagy Dembi. Legalább ők tudnak focizni.

Faramuci_69 2020.07.11. 20:24:12

Kicsoda? Cou vagy Dembi? Ez viccnek is rossz. Raadasul ok meg a profizmustól is messze vannak. De nyugodj meg, maradnak nálunk Umtitivel egyutt.

sunt 2020.07.11. 20:27:17

Ha a bajnokság végére lesárgul a fél csapat és a fiatalok osztályozót játszanak, akkor ki lesz a kispadon?

katalan2 2020.07.11. 20:43:56

Hihetetlen, hogy mindenkinek van gólja, csak Messinek nincs.

Barca30 2020.07.11. 20:53:15

Ritka fos a játékunk. Kinéz a zakó.

Faramuci_69 2020.07.11. 21:19:57

Lajos legalabb nem hagy ki helyzetet mint Griezmann. Mondjuk cserébe helyzetbe sem kerül.

Nagybarcelona 2020.07.11. 21:26:53

Ma a Reál 4 büntetőt kapott volna.

Nagybarcelona 2020.07.11. 21:29:19

Gratulálok Setiennek a f.sza cserèièrt. Analfabèta. Robertot meg Rakiticet most is eladnám egy zsák krumplièrt. Az edzőfenomèn Valverde ès Setien kedvencei.

Robi71 2020.07.11. 21:31:36

@evooo: Én folyamatos romlást látok a játékban...és ha Setien marad a következő szezonra is, akkor nem lesz fény az alagút végén.

Faramuci_69 2020.07.11. 21:38:45

Javulás nincs, de szűk a keret es tul nagy a terhelés. Heti ket meccs, n megfelelő felkészüléssel, nyáron, melegben.

osborne 2020.07.11. 21:46:38

@Nagybarcelona: Egyet vagy kettőt biztos kaptak volna.

A meccs elment, szódával. MVP: Vidal. Grizi gyenge volt.

Robi71 2020.07.11. 21:46:43

Rivaldo: “Nem a VAR a Barça problémája, hanem a gyenge játék”

sunt 2020.07.11. 21:57:46

@Nagybarcelona: Az egész társaság hallatlanul gyenge. Nincs az az edző, aki most kezdeni tudna velük valamit. De pont a cserék semmit se ártottak a csapatnak.

2020.07.11. 22:01:40

@Robi71: En mar adnek nekik idot, Xavi ugysem jon amig Bartomeu a fonok. Koeman meg gondolom nem vallalna egy evet bar ki tudja. En Xaviban latok jovokepet, ha ra nem neznek fel akkor nem tudom kire. Suarez majdnem elesett a labdaba, Grizi 5 meterrol a labdat nem talalja el, Pique-t most mar barki lefutja aki arra jar, Jordi Alba sunyi, szabalytalan es allandoan pofazik ahelyett hogy a jatekkal foglalkozna, ezekrol nem az edzo tehet.

Raven1975 2020.07.11. 22:02:01

A második félidőben megint ráültünk az eredményre, védtük az 1-0-t, a Valladolidnak a helyzetei is megvoltak az egyenlítéshez, de adjunk hálát a sorsnak, hogy a kapunkat Ter Stegen védi. Ahogy mondani szokás, a győzelmet nem kell megmagyarázni, de azért ez harmat gyenge volt.

katalan2 2020.07.11. 22:08:00

Hol vannak Messi góljai??

Robi71 2020.07.11. 22:28:15

@evooo: Mindig ugyanaz van a blogon...a nagytöbbség (többnyire ugyanazok) "még adna időt". :)))
Ez volt mindig....Cou, Dembi, Arthur ... Setien ...Bartomeu...."még adnék időt" :)))....van akivel szemben hosszú évek óta megy az "adnék még időt". :)))
Szerintem ez alól csak én vagyok kivétel....akinek pár hét-hónap bőven elegendő, hogy azt mondja "menjen minél hamarabb Isten hírével"....és eddig nem nagyon tévedtem. :)

Dr Mouse 2020.07.11. 22:33:27

Én úgy gondlom, hogy elsősorban Setién a bűnös. Mi, akik nem műveljük, csak szeretjük a focit, látjuk a csapat hibáit és gyengéit.
Setién nem! Ő ott ül a kispadon mint egy KUKA. Nem kiabál be, nem integet. Ő csak ül.

Másodsorban meg Bartomau a vétkes, hogy ezt a hülyét leszerződtette a csapatunkhoz.
Két perc alatt ki lehetett volna deríteni, hogy miért állástalan Setién. És akkor nem szerződtetik. De neki Ő kellett!

2020.07.11. 22:42:37

@Robi71: Setien januar kozepen vette at a csapatot ha jol emlekszem aztan jott is a leallas nem? 7 honapja biztos nem volt...Valverde bezzeg tokolhetett eveket!:) Eloszor ki kell torolni a jatekosok fejebol amit Valverde bele rakot!:) Egyebkent ki vallalja el azzal a tudattal, addig lesz amig jon Xavi?

Robi71 2020.07.11. 23:02:30

@evooo: Nyáron el kellene zavarni Barto-t és akkor jöhetne akár már most Xavi is.

Dr Mouse 2020.07.11. 23:05:39

@Robi71: Kitől várod ezt, hogy elzavarják Bartot? A socióktól?......:D)

Robi71 2020.07.11. 23:15:09

@Dr Mouse: ...nem értem. Ez számomra akkora talány, mint a Bermuda háromszög. :)

GYLS 2020.07.12. 08:10:37

SIRALMAS. Mondanám, hogy az egész, de mindig vannak, akik legalább azt hozzák, (még ha nem is sok) ami várható tőlük (terStegen-Semedo-Lenglet-Vidal-Roberto, és legújabban Puig). És a többiek? Nem a körülményekkel van itt a baj (VAR, meleg, 3 naponta játék, stb.), hanem magával a játékkal. Illetve a NEM játékkal. Mert amit mi produkálunk fordulóról-fordulóra az egy elképzelés nélküli nagy semmi. És a kreativitást - kivétel Puig - nem a fentebb írt játékosoktól várjuk. Sőt, ha megfigyeljük, nem ezek a játékosok állnak le vitatkozni egy-egy ítélet után, hanem azok, akiknek nem megy a játék. Ez a halovány teljesítmény pótcselekvése.

sunt 2020.07.12. 08:25:20

Ez az öreg csapat már csak akkor tud valamit "alakiítani", ha az ellenfél nem szrvezi meg a védekezését.

Dr Mouse 2020.07.12. 09:03:34

@sunt: Nekem meg úgy tünik, hogy rosszak a játékosokkal kötött szerződések. Túl vannak fizetve!
Ha valakinek az is jó, hogy hátrafelé, meg oldalt passzol és nem a GÓL a legfontosabb, akkor ott baj van.

Bolha10 2020.07.12. 09:05:46

Hát én sajnos pont annyit kaptam mint amit vártam. Ez van hetek óta. Leült a társaság. Nem sok jót ígér a Bl sem.

barca44 2020.07.12. 10:02:46

@Dr Mouse: Én úgy gondolom, hogy ez a minősités méltatlan Önhöz. Nem hülyézhetünk le sportembereket csak azért mert nem értünk velük eggyet sportszakmai téren.

Raven1975 2020.07.12. 10:14:50

Antoine Griezmann-nak combizom fájdalma van a tegnapi meccs után így valószínűleg az utolsó 2 meccsen nem lesz elérhető.

2020.07.12. 10:26:35

@Robi71: Ennyi penzt kiadtunk erte nincs mas valasztas mint hasznat venni a kovetkezo 10 evben. Meg mindig csak 23 eves.
Ha olyan a serulese hogy nem lehet osszerakni azt a tobbi csapat is tudni fogja vagyis nem fogjak megvenni. Ha meg 100%-os lesz hiba lenne eladni felaron.
En Coutinho-t sem adnam el sem kolcsonbe mekkora luxus van egy Coutinhot (rengeteg penzert) es nem jatszik mert volt egy fogalmatlan edzo. Milyen jo lesz ha Coutinho majd BL-t nyer a Bayernel.

itt vannak Dembele goljai emlekezetetoul ez a gyerek klasszis a semmibol kepes golt rugni nem akarmilyeneket. Fati-Messi-Dembele hoppa nekem ez lenne a tamado harmas. Messi mozoghatna ahogy akar.

youtu.be/Pf8Aj472yH8

2020.07.12. 10:36:38

Nagyon jo, ha 80 millioert adnak el Dembelet maradna belole 60 millio nagy uzet!:)
Meg jo hogy Setien nem vak es meg akarja tartani Dembele-t.
30+ jatekosokat kell eladni nem a 23 eveseket.

2020.07.12. 10:44:01

Coutinhot is meg lehet nezni miket csinalt. 16-20 meterrol rug golokat ami most abszolut hianyzik. Raadasul elorefele mozog, cselez, nem is ertem mit gondol. Nalunk HATRAFELE kell jatsznai! :D 100 akarhany millioert minek lenne a keretben.

www.youtube.com/watch?v=7EBd6MfG-80

Robi71 2020.07.12. 10:48:27

@evooo: Ha Cou-t nem adjuk el végleg vagy csak akár kölcsönben ... és visszajön a következő szezonra 50!!! millióba fog ez kerülni a klubnak (30 fizu+20 Pool-nak).
Eladni nem tudjuk, mivel nem hajlandó lemondani fizetése egy részéról....topklubnak már nem kell..kisebb klubok nem engedhetik meg maguknak.
Dembélé eladhatatlan...de még kölcsönben is csak úgy vinnék el, ha a fizetése egy részét mi állnánk.
Barto nem tudom milyen szerződéseket írt alá....teljesen előnytelenek.
Megtartani őket ilyen bérekkel? Ketten 55 milliót visznek el a fizetési keretből...úgy, hogy semmi hasznukat sem látjuk.
Cou lehet, hogy triplázik a Bayern-el....de ő ehhez szinte semmit sem tett hozzá....nem véletlen, hogy szezon közben már bejelentették nem tartanak igényt rá.

Robi71 2020.07.12. 10:55:20

@evooo: Barto olyan szintre süllyesztette a klubot ahonnan nem tudom ki fogja felhozni. Teljesen kilátástalan a helyzet. A keret kiöregedett klasszisokból és túlárazott, túlfizetett hasznavehetetlen igazolásokból áll.
A Barto utáni első években csak rosszabbodik a helyzet (gondoskodott róla, hogy így legyen)...a gyengébb idegzetűek még őt is visszasírják majd. :)

renonc 2020.07.12. 11:03:27

Régi emberi gyengeség: valaki csinál valami tehetségest, jót, és az egész olyan egyszerűnek, magától érthetődőnek látszik, hogy a legfeljebb félig tehetséges epigonok, azt hiszik nincs itt semmi extra, ezt bárki tudja. Guardiola kitalált valamit, megkereste, megtalálta, kimunkálta hozzá a nyersanyagot és létrejött a MŰ. A hülyék meg azt hitték, hogy a stradivarin - hangolás és karbantartás nélkül - bárki, bármikor ugyanazon a szinten tud majd játszani. Hár nem! A Guardiola hatás egy darabig még működött, és körülbelül két-három évvel ezelőttre végképp elenyészett. A hegedű elhangolódott, némely húr elfáradt, a vonót agyonnyűtték, a hangszert avatatlan zeneszékre bízták. Mára egyre hamisabb a játék, a gyönyörű, virtuóz, egyedi felhangok elvesztek. A valamikori csoda hangszer ma legfeljebb egy kocsmai nyenyere. A kétbalkezes, önhitt kontárok legalább öt szezonnyi műélvezettől fosztották meg a publikumot - minket. Átok reájuk!

Robi71 2020.07.12. 11:20:12

@renonc: Respekt. Emelem kalapom.

Nagybarcelona 2020.07.12. 11:25:17

Ez a csapat teljesen szèt van esve. Ki tehet róla? Mindenki vonja le a következtetèseket magától. Bartó? Setien? Messi brancs? Az űrlènyek? Nagyon rosszul jött ki De Jong sèrülèse, ès Arthur idő előtti eladása. Rakiticnek ès Robertonak távoznia kellene, mert emberhátrányban játszunk velük. A sokat kritizált Arthur, vagy Firpo is többet èr náluk, bármilyen pozícióban. El kellene dönteni, mit akarunk Griezmanntól. Ha azt amit a Villarreal ellen, akkor tartsuk meg. Tegnap a Valladolid a gól után nyílt játèkot játszott. Az edző hogyan reagált a 2. Fèlidőben, akár Martin behozatala helyett? Lètrejött a Rakitic -Roberto csodaközèppálya. A sokat kritizált Busquets lehozatával sokadszorra szètesett a kp-a. Szerintetek Griezmann akkora balfèk, h. Ide jutott, gólhelyzetben a saját lábát találja el, vagy világbajnokkènt esetleg jót tesz neki, H. időhúzó cserèvè, vagy közellensèggè avanzsált? Setien beleesett a Valverdeizmusba. Nem tudja használni a játèkossokat, nem h. nem tudná jó tanár módjára irányítani a játèkosokat, de önbizalmukat tönkreverve egy amatőrt csinál belőlük. De újra megkapja a bizalmat Rakitic, aki 2 ève emberhátrány. Itt èvente èrkezhetnek az emberek, 100 milliós igazolások, de ugyan ott tartunk, mint tavaly a Liverpool meccs után, atomjaira szèt van verve a csapat. Semmi gond, nyáron majd jön 1-2 százmilliós igazolás, Setien helyett meg Tornyi Barnabás.

Robi71 2020.07.12. 11:30:42

@Nagybarcelona: "Ez a csapat teljesen szèt van esve. Ki tehet róla? ".....merem remélni, hogy rajtad kívül mindenki tudja ki tehet róla.
Őszintén mondva kezdesz idegesítő lenni ezekkel az ostoba kérdéseiddel. Folyamatosan csak az okozatokat sorolod fel és teszel fel költői kérdéseket.....a gyökér-okot mintha szándékosan mellőznéd. Pedig világos...majd kiszúrja a szemedet.

Dr Mouse 2020.07.12. 11:39:01

@barca44: Lehet, hogy keményen fogalmaztam Setiénnel kapcsolatban amikor "lehülyéztem" de sajnos a mutatott játék és az eredmények engem és a többi sok elkeseredett szurkolót igazolják.

Spacedyevest 2020.07.12. 11:43:54

@renonc: Nagyon klassz, amit írsz! Sajnos egy helyen sántít A hangszer nem öregszik el. Ha új, jó minőségű húrok lesznek rajta és megfelelő művész fogja a kezébe az örök darab.

Sajnos az emberek nem ilyenek. Az arany generáció kiöregedett és nincs már mellettük megfelelő tartalom.
Ehhez azért szerencse is kell, hogy egyszerre legyen egy Xavi, Iniesta, Messi trió egy kiváló edzővel és kiegészítő emberekkel.

Nagybarcelona 2020.07.12. 11:43:56

@renonc: @Robi71: egyetèrtek veletek abban, H. szèt van esve a csapat. De! Egyszerűen nem akarjátok megèrteni, H. mièrt. Nem azèrt, mert tönkre akarják verni a klubot, hanem azèrt, mert a vègtelensègig ragaszkodnak egy letűnt stílushoz, ami ellen annyi a megoldás, H. az ellenfèl beáll vèdekezni, amire egy kis csapat is kèpes. Èn elismerem Guardiola munkásságát, nagy kedvencem, egyike a legjobb edzőknek, de ti piedesztálra helyezitek Guardiólát. Guardiola fiatal, ès tapasztalatlan volt mèg, Rijkaard taktikájához (holland iskola) kèpest kiherèlte a csapatot az ezer passzával. Akkor volt egy klasszis keret, amilyen manapság a világon nincs. Szerintem nyerhettünk volna több címet is, ha Guardiola nem akart volna a vègtelensègig ragaszkodni az elkèpzelèsèhez. A csapat belepusztult a szèpsègbe. A Bayern után rájött erre, ès változtatott. Enrique visszatèrt a direktebb játèkhoz, megszervezte a vèdelmet, jött is az eredmèny, a játèkosokkal azonban megromlott a viszonya, mert ő egy karakteres ember. A második szezonjától engedett, ès megindultunk a lejtőn. Ebben az èvben megválasztották ismètelten a vezetősèget, hiszen a socioknak ez kell, a hagyomány, a tiki taka. Na innentől nem volt megállás a lejtőn. Jöttek a szimpatikus edzők (már akinek), a Guardiolai alapokra èpítve, akik a játèkosokkal is jóban vannak. Az elnökünk töketlen, az edzőink alkalmatlanok, a játèkosaink elkènyeztetettek. Ez a Barca, egy nagy család, ide nagyon nehèz beilleszkedni. De lehet, H. az illuminátusok tehetnek mindenről.

Nagybarcelona 2020.07.12. 11:45:51

@Robi71: te meg a milliomodszorra felhozott Coutinho, Dembele, Bartó gonosz-triumvirátusoddal, meg a szabadkőműves elmèleteiddel.

Nagybarcelona 2020.07.12. 11:58:59

@Robi71: mert nem veszed èszre, H. a játèkosok legalább annyira tehetnek a helyzetről, mint Bartó, mert nagyobb a szavuk, mint a töketlen elnöknek. Csak ezt nem akartam soha leírni, mert vèrszemet kapnak a Messi (Busquets, Alba, Pique) imádók, ès elfelejtve, mit adtak a klubnak, itt fognak tobzódni, ès ócsárolni a klub ikonjait. Ezèrt írom mindig, H. ez a klub egy nagy család. Itt mindenkinek (sociók, játèkosok) minden megfelel, csak "külföldi" szurkolóknak nem. Ezèrt kritizálom mindig az edzőket. Egyszer jött egy tökös edző Enrique szemèlyèben, akit a játèkosok már tèlen el akartak küldeni, mègis megnyertünk mindent. Ez egy ördögi kör, de csak ebben látom a megoldást, egy tökös edző szemèlyèben. Bartó nem fog lemondani, van egy ève, aztán remèlem jön Laporta, mert lehet, Fonttal mèg lejjebb csúszunk. Egy tökös edző, aki csapattá szervezi a játèkosokat, vèget vet a szèthúzásnak, ès talál külső ellensèget, a Reált, a bírók csapatát. Mert ha elküldjük a règi motorosokat, 3-4 èvig a BL indulásèrt fogunk küzdeni. Èn nem felejtem el, mit adtak ennek a klubnak, ès szemèly szerint nekem. Vagy igazolhatunk mèg pár százmilliós játèkost, akit utólag előreb tudtál, H. úgysem fognak beválni.

Nagybarcelona 2020.07.12. 12:35:43

Bartó egy bohóc, egy "báb" akit a katalán "forradalom" zászlóshajójának az èlère választottak, mikor Rosell 3 ève (a bíróság döntèse alapján ártatlanul) ül, a katalán kormány nagy rèszèvel egyetemben. Egy olyan országban, ahol a szakadár katalán ès baszk szurkolók hátat fordítva fütyülik a királyt a kupadöntőn, ahol a spanyol! mèdia mindenhol az FC Barcelonat gyalázza, ès álhíreket gyárt, megpróbálva gazdaságilag nehèz helyzetbe hozni, belső feszültsèget keltve egymásnak ugrasztani a klub alkalmazottait. Amikor a szemünk láttára csalják el a bajnokságot. Emellè társul, a játèkosok klikkesedèse, akik nem kèpesek befogadni maguk közè az új igazolásokat. De hozhatok statisztikát arról, Suarez, Messi, Alba, Busquets kinek passzol legtöbbet. Visszasírnak 3 èv után is, egy állandóan sèrült bohócot, aki elárulta, ès perelte a klubot, mert egy jó haver volt. Szóval ne csak a vezetősèget hibáztassuk már. Bartók egy alkalmatlan bohóc, de kíváncsi leszek, H. Laporta egyáltalán fog e (merni?) indulni.

Raven1975 2020.07.12. 12:56:47

Luis Suárez statisztikái a Valladolid ellen: - 45 pályán töltött perc - 0 gól - 0 gólpassz - 0 kapura lövés - 0 sikeres csel - 6 teljesített passz - 0 nyert párharc - 8 labdavesztés.

Bolha10 2020.07.12. 13:08:41

@Nagybarcelona: persze, ez olyan mint egy házasság. Ott sem (általában!) csak az egyik a hibás. Kettőn áll a vásár. Itt sem csak az edző, csak az elnök, csak a játékosok a hibásak. Ez így mind együtt. Mindenkinek van benne szerepe. De jelzem, olyan nincs, h egy csapat örökké már a csúcson marad. Ilyen soha nem is volt és soha nem is lesz. Törvényszerű a visszaesés. Én max annyiban bízom idén, jussunk túl a Napolin. Onnan kezdve szinte minden ajándék.

Bolha10 2020.07.12. 13:11:56

@Raven1975: sok ilyen meccse van, már évek óta. Aztán lő 2-3 varázslatos gólt, és minden el van felejtve. Én magam is bizonytalan vagyok a megítélésével kapcs. Egy klasszis, az tény, de mostanában (utóbbi pár év) egyre több a gyenge meccse. De még mindig jobb talán mint egy átlag jó középcsatár.

Balázs37. 2020.07.12. 13:17:36

@evooo: Coutinhoval, és Dembelevel kapcsolatban telnesen egyetértek veled. Sajnálatos a fiatal francia sérüléssorozata. Ezzel a két játékossal nás lett volna a szezon, persze, ha az edzőink tudtak volna velük bánni

Faramuci_69 2020.07.12. 14:24:00

Ket ostoba tökfilkó. Nem az edzökön múlt. Dembi meg nem nőtt fel, raadasul full amatőr a srác, egy vicc családi háttérrel. Cou se sokkal tobb. A fülbedugós jelenete mindent vitt. Sajnos borítékolható volt hogy bukni fog a bőr gatyásoknál is.

2020.07.12. 14:45:11

@Faramuci_69: megis akkor lett bajnok a csapat amikor ok is jatszottak! Hoppa a tenyek makacs dolgok! :D

2020.07.12. 14:49:00

vegignezve a goljaikat pont olyanok ami most egyaltalan nincs meg a Barcelonaban. Ki lott utoljara 18-20-rol egy ket csellel vagy befele mozgassal golt? Gyakorlatilag a semmibol?
Jelenleg ugy be vannak fosva 15 meterrol kapuval szembe is lepasszoljak inkabb Messinek. Puig-ban latom a batorsagot, akaratot meg Fatiban.

2020.07.12. 14:52:44

34 meccs 9gol 8golpassz nem olyan rossz az a Bayernben elso eveben.

Faramuci_69 2020.07.12. 15:18:10

Tol jo mutatok? A csávó a fakóból jott vagy 120 Milla az ára?

Dr Mouse 2020.07.12. 16:29:05

Én sem vagyok elégedett Messi jelenlegi formájával, de egy pártatlan oldal mégis másképp látja leot:

rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2020/07/11/valladolid-barcelona-arturo-vidal-lionel-messi/

Força Barça! 2020.07.12. 16:38:09

Sok csapat versengett érte végül Mr. VAR a blancókat választotta! Döntésében nagy szerepet játszott ügyintézője, managere egyben édesapja Mr. VAR del Spanyol Szövetség! Ui.: Azért játszhatnánk jobban!

rtghfb 2020.07.12. 17:01:45

@evooo: 53/11/5 szezonja után adtuk mi kölcsönbe mert senki sem akart érte fizetni. Valamekkora fejlődés van, de semmiképpen sem feltámadásról van szó.

GYLS 2020.07.12. 17:06:44

Vezetőség, szakmai stáb, játékosok, sociok. Mindenkinek megvan a maga sara a jelenlegi helyzetért. Legkevésbé az utóbbiak tehetnek, hiszen 2 évvel ezelőtt a bizalmatlansági kezdeményezéssel megpróbáltak változtatni. Kevesen voltak hozzá. Ma már valószínűleg másképp zárulna egy ilyen kezdeményezés. De a szabályok szerint ilyenre most nem kerülhet sor. Az Ő befolyásuk a következő választásig csekélyke. A többiek felelősségéről már többször is írtam. A közös, az a tiki-takához való görcsös ragaszkodás. Ez a stílus egyhamar (megkockáztatom, soha) nem lesz újra olyan sikeres, mint 2008-2011 között. Mert a 2006-os BL-győztes még nem, a 2015-ös pedig már nem azt játszotta. A maiakról meg ne is beszéljünk. Haladni kell a korral. Ehhez pedig, ahogyan a Barca történetében oly sokszor megtörtént, külföldiek kellenek (edző, és általa választott játékosok). Ha nem így lesz, jöhet Laporta, Font vagy bárki, csak tovább odázódik az új korszak kezdete. Márpedig Tőlük eddig főleg a múltra utalásokat (stílus, személyek) olvastam.

sunt 2020.07.12. 20:58:14

Messit nem értem. A 6. atanylabda után neki és tanácsadóinak tudni kellett, hogy ez így nem megy tovább. El kellett volna dönteniük, hogy a továbbiakban sikeres focista akar-e még lenni, vagy pedig klublegenda. Az előbbi esetben el kellett volna húznia, az utóbbiban meg kötni egy új, hosszútávú szerződést, de lemondani a cs.k. ságról. De ezt még a nyáron is megtehetné - kevésbé elegánsan. Persze most már ha elmegy, csak Európán kívül lehetne sikeres.

Robi71 2020.07.12. 21:17:47

@Nagybarcelona: Javíthatatlan vagy. :) Nem is próbállak tovább győzkodni.
Guardiolai alapok? ....Pep Cruyff tanítványa....aki Rinus Michels, Kovács István féle totális futball megalkotóinak tanítványa. Csak remélni tudom, hogy Pep-el egyszerre ez a filozófia nem fog kihalni és lesz utód aki folytatni fogja.
Lucho tökös volt?....fél év után csak azért nem került lapátra, mert megértette (egyetlen érdeme, hogy meghallgat a játékosok véleményét Xavi tolmácsolásában), hogy félre kell tennie az elképzeléseit és engedni kell a csapatot azt játszani amire a legalkalmasabb. Így jött a triplázás....majd a lassú hanyatlás. Se előtte se utána nem alkotott maradandót. Ha majd leköszön a válogatott kispadjáról is visszakerül arra a szintre ahol a helye.

Dr Mouse 2020.07.12. 21:18:39

@sunt: Nem tudom, hogy miért kéne Messinek lemondania a csk-ságról!
Én úgy képzelem el, hogy a meccs előtt, majd a szünetben az edző ad utasításokat a játékosoknak és nem a csk.
Veled együtt nekem sem tetszik az ami mostanában a pályán történik. Lehet, hogy egy csk-nak üzni-hajtani kéne a csapatot, de amint a tv közvetítésekben látható Messi nem egy túl bőbeszédes fajta.
Jelenleg - lehet, hogy rosszul tudom, - ő vezető a Liga góllövő listáját. De ez kevés tőle, ő ennél sokkal többre képes.
Az egész csapaton valami hihetetlen unalom látszik, mondhatnám úgy is, hogy motiválatlanok.
Veled ellentétben én nem tudom, hogy mi lenne a megoldás.

Robi71 2020.07.12. 21:22:17

@Faramuci_69: Valóban két ostoba tökfilkó. Ez ezeket igazoltuk le extraklasszis áron....mintha ezen múlna...kikiáltjuk annak őket és ettől azzá is válnak...és nem a képességeiken, hozzáállásukon.

Robi71 2020.07.12. 21:29:28

@Dr Mouse: Elégedetlen vagy Messi formájával? Na ná....úgy vergelődik, mint a partra vetett hal. Olyan, mintha most eszmélt volna rá, hogy Barto csőbe húzta. Mintha most jött volna rá, hogy vele biztosította be székét a mandátuma végéig.

sunt 2020.07.12. 21:29:57

@Dr Mouse: A cs.k.-nak összekötőnek kell lenni a csapat, az edző és a vezetőség között. Még ha igaza is lenne, akkor se vállalható hogy ellnpólus legyen. A statisztikák, hogy kinek hányszor passzol labdát, egy cs.k. részéről több, mint problémás.

Robi71 2020.07.12. 21:35:54

@sunt: És kinek adnád oda a csk-ságot?
Szerinted Messi követelte ki magának? Hiányzott ez még neki pluszban miután így is mindent ő csinál, az egész csapat játékát is neki kell meghatározni, kivitelezni?
Szerintem ez Pique dolga lett volna Puyol után....és nem Xavi, Iniesta vagy Messié.

Robi71 2020.07.12. 21:40:39

@sunt: Neki adták a csk-ságot, mert mindenki (beleértve a vezetőséget is) rá akarták tenni a felelősséget...és ki lett volna erre alkalmasabb, mint ő. Ő az utolsó, akit kikezdenének a szurkolók kudarc esetén.

Aerion 2020.07.12. 21:46:28

@Nagybarcelona: Nincs olyan, hogy spanyol. Andalúz van, katalán van, baszk van, aragóniai van, spanyol nincs, és nem is volt. És nem is lesz. A katalán pedig nem szakadár, hanem katalán, a saját hazájáéban, a saját nemzete közt, a saját földjén, a saját nyelvén, a saját kultúrájában. Ahogy a baszk is, például. Egy, nemzetközi értelemben is szokatlan furcsaság van. Nevezetesen, hogy a nemzeti szemlélet katalóniában és baszkföldön a baloldalnak nevezett formációhoz kötődik. Ez abszolút kivételes a világban, a baloldal mindenhol jakobiánus, értsd: nemzetellenes. Itt nem. És miért nem? Mert a spanyolnak nevezett szupremáció ezt meggátolja. Ez az oka. Ezért a katalán nemzeti pártok baloldalinak nevezik magukat, de ezek csak úgy baloldaliak, mint Lengyelországban a Jog és Igazságosság, vagy nálunk a Fidesz.
Meg is látszik ezeknek a baloldali pártoknak a reputáciája a nemzetközi baloldal hozzáállásán és viselkedését. Meg a katalán függetlenség kérdésében.

cigus 2020.07.12. 22:37:40

Jaj 1 cou +1 denbi +grizi=1 ney afocihoz kéne valamit érteni, de sajnos nem megy!

sunt 2020.07.13. 05:57:40

Ilyenkor szokás azzal idegesíteni a veszteseket, hogy az ezüst is szépen csillog.

Robi71 2020.07.13. 06:30:53

@sunt: Ha így folytatjuk, akkor hamarosan nem is lesz idegesítő. Örülni fogunk, hogy ezüst.

Bolha10 2020.07.13. 08:02:42

@evooo: meg mióta itt vannak, nem nyertünk bl-t. Hopp, a tények makacs dolgok. Ezt csak azért írtam mert tudok én is hülyeségeket állítani, tényként beállítva :)

GYLS 2020.07.13. 08:21:18

A 21. században a körülbelül azonos azon évek száma, amikor a 3 legfontosabb cím (BL-spanyol bajnokság-spanyol kupa) közül sem a Real, sem Mi egyet sem nyertünk meg. Valószínűleg most Velünk fog megesni ez. A kérdés csupán az, hogy ez egy sorozat kezdete-e? Egy viszont biztos, utoljára 1975-ben fordult elő utoljára Velünk, hogy egymást követő kettő bajnoki mérkőzésen nem tudtunk gólt szerezni a Real ellen.

Bolha10 2020.07.13. 11:31:22

@Bolha10: mert elhitték, h a 4:1 meg a 3:0 után megvan a továbbjutás.

Balázs37. 2020.07.13. 11:45:56

@Bolha10: nem is játszanak, a csapatban. A tények makacs dolgok

Bolha10 2020.07.13. 12:18:18

@Balázs37.: mikor játszottak, nyertünk?

Bolha10 2020.07.13. 12:18:47

@Bolha10: válaszolok. Nem. Tény. Hagyjuk már

RA7 2020.07.13. 13:09:46

City fellebbezését jóváhagyta a CAS. Indulhatnak a BL-ben.

m.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/cas-sikeres-fellebbezes-indulhat-a-bl-ben-a-manchester-city-2772433

Kinyírok valakit és 5 év múlva nyugodt szívvel bevallom, hátha elévül. Ekkora baromságot...
Dobják a kukába ezt a pénzügyi fair play dolgot és kész. Nem kell a mi mindent megpróbálunk az erőviszonyok kiegyenlítésére stb kamu duma.

Red Cule 2020.07.13. 13:19:49

Szarul játszunk, de ez egy elcsalt vajnokság a Vardrid javára! Ezt ne felejtsük el! Miképpen a Tata Marrino idejében is elcsalt volt! Messi nem lesből lőtte a 2. gólunkat az AtM-nek!

Balázs37. 2020.07.13. 15:54:32

@Bolha10: bajnokságot igen, majdnem veretlenül, emlékszel, nem volt az olyan rég?!

Nagybarcelona 2020.07.13. 17:45:23

@RA7: Blatter (elvitettek vele minden balhèt) elüldözèse után a korrupció ès csalás melegágyává vált a futball, aminek mostoha gyermekei vagyunk minden tèren. De vannak kiváltságos csapatok, gondolom nem kell bemutatni őket.

Nagybarcelona 2020.07.13. 17:49:20

www.eurobarca.hu/hirek/serules/20200712-griezmann-a-11-perctol-serulten-jatszott-igy-vegul-3-4-hetre-dol-ki/
Nem az első olyan sèrülèsünk, H. A nagy akarásnak nyögès lett a vège. Legutóbb De Jong kritizálta az orvosi stábot. Griezzman eddigi pályafutása alatt sèrülès okán 1 meccset hagyott ki.

Dr Mouse 2020.07.13. 18:31:49

@Nagybarcelona: Nem teljesen így van ahogy írod.
A korrupció és csalás nem teljesen újkeletű, csak régen úgy hívták, hogy "bunda."
Olaszországban úgy 6-8 évente buknak meg elsőosztályú csapatok, mert pénzért eladnak egy-egy meccset.
A dolog ott kezdett el szerintem igazából "működni", hogy a nagy fogadóirodák beszálltak az üzletbe...
Irtózatos pénzek vannak ma már a futballban, ergo sok embernek beindul az agya, hogy miképpen lehetne abból "egy szeletet lekanyarítani."

RA7 2020.07.13. 18:36:15

@Nagybarcelona: Teljes tisztogatás kell.
Új vezetőség, tehetségkutatók, majd edzői stáb. Utána lehet foglalkozni a kerettel, addig értelmetlen bármilyen erőfeszítés.

mark6666 2020.07.13. 18:48:52

Nem mondjátok hogy ez komoly hogy jövőre is Setién marad az edzőtök ? Szerintem most rosszabb mint az edzőváltás előtt volt.

www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barcelona-nincs-edzokerdes-legalabbis-bartomeu-szerint-2772519

RA7 2020.07.13. 18:58:07

@mark6666: Édes mindegy ki az edző, amíg Bartoék nem takarodnak el. Rég bele kellett volna neked is törődni ebbe.

sunt 2020.07.13. 19:13:49

A kiöregedett klikk hatalmát ugyanakkora problémának látom, mint Bartot. Márpedig nem látok se olyan elnökjelöltet, aki ne az öregekre akarna építeni, se ők nem mutatnak készséget az önkéntes távozásra. És ne legyen félreértés: 1-2 ambiciózus öreg sztárt elbírhat egy jó csapat, na de ennyit?

RA7 2020.07.13. 19:17:46

@sunt:
Normális elnök hoz egy edzőt aki tud csapatot építeni. A többi meg megy magától.
Egy valamire való elnök szabad kezet ad az edzőnek, hogy végezze a dolgát. Ő meg csak fogadja a gratulációkat.

Robi71 2020.07.13. 20:02:20

@mark6666: Ahogy mondtam, Setien ideális (no name, munkanélküli) választás volt Barto részére. Ha szezon végén a szurkolók elégedetlenkednek, akkor simán beáldozza. Ha nem, akkor megtartja "bábját" a következő (utolsó) szezonjára is. A Barto féle sorminta része, semmi több.

Robi71 2020.07.13. 20:04:21

@sunt: Ahogy "Nagybarcelona" ti is az okozatokra helyezed ki a dolgokat, az okozót mellőzöd. Nyilván szándékosan minimalizálod Barto szerepét a kialakul helyzetért.

mark6666 2020.07.13. 20:13:39

@Robi71: Ezt így értem. De nem akarna regnálása utolsó évében valamit nyerni ? Mert ezzel az edzővel meglepődnék ha valamiféle tuti taktikát összeraknának (pláne hogy az augusztusi BL miatt alig lesz idejük felkészülésre, még vacakabb lesz a csapat kondija)
A keret összetételébe nem megyek bele, mert azon most változtatni nem nagyon lehet. Aki érne valamit az drága, de a csapatoknak nincs most pénze, mert rengeteg kiesett a járvány miatt a költségvetésekből.

Dr Mouse 2020.07.13. 20:23:38

@sunt: Te hogy csinálnád? A "kiöregedett klikk" helyébe kiket hoznál?
(Ne mond, hogy Mpappnét, meg ilyeneket, mert momentán minuszban van a Barca költségvetése.)

Robi71 2020.07.13. 20:27:52

@mark6666: Mega (100+ milliós) igazolásra nem fogja futni. Kérdés, hogy ki(k) jönnek....kérdés, hogy a fiatalok (Puig, Fati, Trincao) mit tesznek hozzá a játékhoz....
Sokra nem számítok, talán a bajnokságot vissza tudjuk venni a Real-tól. Ezzel még meg is könnyeznék a báránylelkű culé Barto búcsúját és egy strómanjára szavaznak. :)

Robi71 2020.07.13. 20:32:36

A Betis nem tart igényt Alena játékára, aki nyáron visszatér nevelőklubjához.

Robi71 2020.07.13. 20:35:00

Martinez piaci ára 20 millióval kevesebb, mint a lejárt kivásárlási (111 millió) ára....lesz 90 milliónk érte?

Dr Mouse 2020.07.13. 20:39:52

@Robi71: Nem gondolom, hogy vissza tudnánk venni a bajnokságot a Realtól, mert sem a Barca elnöke, sem a csapat jelenlegi edzője "nem lát okot a lemondásra."

RA7 2020.07.13. 20:48:54

@Robi71:
Azt olvastam a napokban hogy 70 millió és Firpo lesz az ár

RA7 2020.07.13. 20:49:41

@mark6666:
Ha nyerni akarna akkor nem szólna bele a játékos igazolásokba, hanem hagyná dolgozni az edzőket

sunt 2020.07.13. 20:50:05

@Dr Mouse: Egy túlhordott problémára nincs igazán jó megoldás. Mindenesetre nem az öregek mellé, hanem helyettük kéne igazolni. Pl. Martinezért is kizárólag azért jöhet szóba a 90-millió. mert Messinek akarnak kedvezni vele, ha elkötelezi magát a maradás mellett. Jó, de Lajos mellé?? Vagy Piqué mellé csak egy ígéretes fiatalt lehet staféta módszerrel hozni, de egy nemzetközi klasszist nem. Aki pedig abban hisz, hogy a Barcaban lehet egy edzőt hozni, aki olyan hatáskört kap, mint Klopp a Poolban, az a Mikulásban is hisz.

mark6666 2020.07.13. 20:51:02

@Robi71: Szerintem most arra senkinek sem futja. A vírus minden csapat költségvetését megnyeste. Majd mindenhol a felesleg lenyesésébe fognak kezdeni. Tőletek is Rakitic és a Coutinho-Dembele páros egyik tagja biztosan el lesz adva. Nem kölcsönadogatások lesznek, mert bevétel kell a csapatoknak. De emiatt csak nyomott áron fognak elmenni. A tavalyi érték max 60-70%-ért lehet jó esetben eladni majd bárkit.

Persze ez sok kérdést fel fog vetni, mert lesznek nagy nevek akik most beragadnak, mert normális árat nem lehet értük kapni, viszont jövő nyáron lejár a szerződésük, vagy épp akkor lépnek utolsó évükbe, szóval nyomott áron lesznek majd vihetőek. Szerintem ez most egy csendes nyár lesz és már mindenki jövő nyárra fog helyezkedni.

pl Pogba szabadon igazolható lesz, vagy már idén eladják... de senki sem fog annyit fizetni amennyit a MU kér, hosszabbításra nincs sansz, szóval jutányos áron lesz vihető, vagy télen bagóért mint idén Eriksen esetében láttuk.

Ezen játékosok meg jövő nyáron utolsó évükre fordulnak, hosszabbítási hajlandóság nincs, szóval szinte biztos hogy piacra fognak kerülni : Dybala, Sancho, Neymar, Mbappe... (akinek van esze idén kivár és jövőre készül, mert ennyi nagy név nagyon ritkán kerül ki egyszerre...)

Dr Mouse 2020.07.13. 21:03:35

@sunt: Szerinted miért nem lehet hozni a Barcába egy olyan edzőt mint Klopp?
Miért nem kap a csapatunk edzője olyan hatáskört? Tudod?

sunt 2020.07.13. 21:09:40

@Dr Mouse:Igen. Nincs tulajdonos, hanem választott board van.

Robi71 2020.07.13. 21:21:17

@sunt: Messi-nek eddig egyszer sem "kedveztek"...pedig hányszor olvashattunk, hogy "Messi kívánsága X vagy Y". Egyik sem kötött ki a Barca-ban.
Martinez leigazolásával nem lenne semmi gond (Suarez utolsó szezonját tölti majd"....de ehhez el kellene adni most Grizi-t. A csapatnak kreatív tkp leginkább, de De Bruyne mögött hatalmas űr tátong, jelenleg nem látok klasszisjelöltet ezen a poszton. Szélsőként ott lesz Fati, Dembélé (ha le nem sérül megint) és Trincao is.

Robi71 2020.07.13. 21:32:15

@mark6666: A "veterán" Rakitic eladásából befolyó kb 20 millió nem oszt vagy szoroz.
A Cou-Dembélé páros eladásából az elsőre számítok. A napokban taglaltam, hogy Cou megtartása akárcsak még egy szezonra 50 (30 fizu + 20 Pool-nak) fájna a klubnak...míg az "eladhatatlan" Dembélé eladási összegéből azonnal 20 milliót kellene utalni. Ez teljesen reménytelen küldetés.
Neymar 2022 nyarára 30 éves lesz....a legjobb döntés egy "zsíros" hosszabbítás lenne számára.
Pogba-nak is maradnia kellene, habár érte a Real vagy a Juve biztosan harcba szál. Dybala biztosan hosszabbít a Juve-val.
Sancho (120) talán...Mbappé (200+) biztosan nem távozik az idén. Kylian ha nem jövőre, de 2022 nyarán valószínűleg a Real játékosa lesz. De addig még változhatnak az erőviszonyok.

sunt 2020.07.13. 21:52:11

@Robi71: Ha csak erről lenne szó, egyszerű a megoldás. Messi a "mindenes" helyett lehetne kreativ tkp. Ha van két szélső, nincs szükség szélsőhátvédekre és lehetne 3 védővel játszani.

Robi71 2020.07.13. 22:02:32

@sunt: Nem gondolnám, hogy a következő szezonra valamelyik szélsőnk (Fati, Dembi, Trincao) klasszissá nőné ki magát.
De a Suarez-Grizi-Martinez hármas sok lesz...legalábbis egyszerre a kezdőbe, padoztatni bármelyiket is túl nagy luxus lenne...habár Barto-tól kitelik.
Nem tudom melyik felállás lesz a legjobb a következő szezonra...a 3 védős rendszer biztosan nem.

LeoMessifcb 2020.07.13. 23:25:46

Csak és kizárólag Lautaro miatt rávettem magam az Inter-Torino meccs megnézésére és egyáltalán nem kellett csalódnom. Nagyon harcos, borzasztóan technikás, és minden pozícióbol gólveszélyes futballista Lautaro. Kispasszos játékban, kis területen való cselezésben, és hosszabb átadásokban is lehet rá számítani. A kiegyensúlyozottság még nem feltétlenül az erőssége, de 22 éves, és tavalyról idénre már bemutatott egy nagy fejlődést, szerintem szintet léphet jövőre is. Jelenleg a piacon nincs jobb lehetőség pótolni Suarezt, meg kell próbálni Lautarot.

Dr Mouse 2020.07.14. 07:40:16

Itt egy rövid cikk arról, hogy Setiént meg akarják tartani a szerződése lejártáig:
www.eurobarca.hu/hirek/nyilatkozat/20200713-bartomeu-setien-az-a-celunk-hogy-toltsuk-ki-a-szerzodeseket/

www.eurobarca.hu/hirek/nyilatkozat/20200713-bartomeu-setien-az-a-celunk-hogy-toltsuk-ki-a-szerzodeseket/

Vajon miért ragaszkodik Barto Setiénhez? Mert olyan konstruktív edző? Vagy mert vele a csapat lecsúszott a tabella éléről?...

Dr Mouse 2020.07.14. 08:43:48

@Dr Mouse: Elnézést, hogy kétszer ugyanazt a linket írtam be, valószínü, hogy valamit rosszul csináltam.

sunt 2020.07.14. 09:24:38

@Dr Mouse: Honnan a fenéből akasztana le egy edzőt arra az egy évre egy punnyadó darázsfészek mellé? Idén a bajnokságra csak matematikai esély maradt (gyakorlatilag 0) és a BL-bem is jó, ha nem jön be egy megszégyenítő kiesés. Az átigazolási időszak is tele lesz kínos ügyekkel - milyen edző szerződne ide? Setien már benne van a jólfizetett büntiben.

GYLS 2020.07.14. 09:57:49

Miért is kellene lemondania az elnöknek vagy távoznia az edzőnek? A Real sem nyert semmit az előző szezonban, Perez és Zidane távozott? Elemezni kell a helyzetet és megoldást találni. A Realnál megtették.

A jelenlegi nehéz pénzügyi helyzetben csak rosszabbodna a helyzet egy lemondással és új választással. Mert mindenki mindent félretéve a kampánnyal lenne elfoglalva. Az edzőcserénél ugyanez a helyzet. A 70%-os küszöbbe beletartozik a szakmai stáb is. Most is a határon mozgunk, azzal hogy ki kellene fizetni Setient, illetve hogy egy Klopphoz hasonló kaliber 20 millás nettó fizetést kapjon, csak rontanánk a helyzeten. Az orvostudomány pedig csak el jut odáig, hogy még idén meglesz a vírus elleni oltóanyag. És akkor jövőre normális körülmények közepette megtörténhet a váltás (vezetőséget, szakmai stáb, keret).

Mit várok az előttünk álló hónapoktól?
Egyrészt tisztességes helytállást a BL-ben. És ez még akkor is elfogadható számomra, ha már a negyeddöntőben kiesünk a Bayernnel szemben. Csak ne legyen olyan csúfos, mint épp a Beyern elleni 0-7, illetve a Róma és a Pool elleni blama.

Abidal, Planes és Setien pedig hozzon össze egy olyan kb. 22 fős keretet, amellyel a következő szezonban legalább nem esünk visszább. Aztán 2021 nyarán jöhet az igazi vérfrissítés. Setien pedig igenis próbáljon ki több formációt is, találja meg azt, hogyan lehetne stabilabbá tenni a védekezést, gyorsabbá tenni a játékot. Mert nálam nem az elnök, hanem a kiismerhetőség és a teszetoszaság a legnagyobb probléma. Ezen pedig az edző és a játékosok tudnak változtatni. A pályán!

Robi71 2020.07.14. 11:10:51

@GYLS: A jelenlegi katasztofális gazgasági, sportszakmai, erkolcsi, stb...stb. helyzetért nem a Covid a felelős, hanem a többéves katasztrófális menedzselés eredménye. Felesleges mellébeszélni, okozó helyett okozatokról beszélni.

Robi71 2020.07.14. 11:13:14

@sunt: Nincs komoly, karaktered edzőnk amióta a Rosell-Barto klán átvette a klub irányítását. Még egy év már nem számít.

Raven1975 2020.07.14. 16:15:08

A mai edzés képei: www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/photos/1725247/tuesday-training-14072020

Frenkie de Jong és Arthur Melo is a csapattal edzettek, így Setién rendelkezésére állhatnak az Osasuna elleni csütörtök esti bajnokin.

celestial 2020.07.14. 16:46:08

@RA7: a szabályok mindenkire vonatkoznak..kivéve ha jó sok pénzed van..akkor rád nem ...

sunt 2020.07.14. 17:34:50

Már érkezett több nagy tehetségnek tartott fiatal és 3 B-s is átkerül a keretbe. A nyár kérdése, hogy kiktől sikerül megszabadulni. Ha soktól, akkor Setien nem a Valvede-örökség gondnoka lesz. Hogy aztán tud -e kezdeni valamit ezzel a lehetőséggel, az kiderül.

rtghfb 2020.07.14. 17:53:43

Nagyon valószínű hogy 70m + Firpo lesz Lautaro ára

Faramuci_69 2020.07.14. 18:03:56

@GYLS: ugye csak viccelsz? Persze nem "kell" lemondania a vezetőségnek, de amúgy lekellene. Persze a számaid nem ezt mutatják teljesen, de nem mindent mutatnak a számok. Ráadásul te rendszerint a játékosokat hibáztatod, ami egy vicc.

Egy játékos annyit enged meg magának, amennyit hagynak neki. Ehhez képest nálunk még mindig vannak klub hű, saját nevelésű játékosok, akik jelenleg is életben tartják ezt a csapatot. Messi/Pique/Busi elsősorban.

A többiek is hajtanak, de ha nincs megfelelő konkurencia, akkor kicsit kevesebb is elég. Ez nem az ő hibájuk, ez egyértelműen klubvezetői hiba.

Az edzővel is valami hasonló a helyzet, persze az ő szintjükön sokkal kontrasztosabb a kép, hiszen ő nekik pontosan kell látni, hogy bábok Barto kezében, és így eladták a lelküket, még ha győzelemre játszottak is minden meccsen.

Persze nem várható el, hogy ezt mindenki megértse, hiszen, a Sociok sem mind magas IQ-jú, tanult emberek, vagy éppen nincs ilyen jellegű tapasztalatuk.
Ugyanakkor, annak aki napi rendszerességgel olvassa ezt a blogot, már leeshetett volna, mit jelent "az erkölcsi romlás". Nem feltétlenül csalást, de legalább sok kis apró (vagy éppen óriási: Dembele, Coutinho) hibás döntést, amit az egó diktált, de látszólag szakmailag alátámasztott és jószándék vezérelte a döntéshozót. Na ebben én speciel nem hiszek. Barto mint minden választott tisztviselő az újra választásra koncentrál. Ennyi. Se több se kevesebb. A saját újra választására, hiszen amíg ő az elnök, addig van zsíros bödön.

Ennek a csávónak nem volt még egy jó döntése. Persze nem lehet mindenért megvádolni, de összességében a kép tragikus. Szétverte amit szét lehetett. A saját kapzsi, erkölcstelen képére formálta a klubot.

GYLS 2020.07.14. 18:34:00

@Faramuci_69: Melyik számom nem igaz a 09.57-es írásomban?
A 70%-os bérplafon? Hogy komoly edzőt 20 milla alatt nem lehet találni? Hogy a Bayernnel szemben 0-7-el estünk ki a BL-ből? Hogy nem lehet 22 fős a keret? Hogy nem jöhet 2021-től a vérfrissítés?
Ez a mondat elég is volt ahhoz, hogy ne olvassam tovább az írásod.

kritizator 2020.07.14. 19:20:34

@Faramuci_69: Egy játékos annyit enged meg magának, amennyit hagynak neki.

De nem a Barcaban:(

Robi71 2020.07.14. 19:56:56

@Faramuci_69: Nem akarom elhinni, hogy ezek az okozatokat taglaló szurkolók nem látják az okozatokat kiváltó gyökérokot. Látják, csak nem akarják lefejezni a büdösödő hal fejét, inkább mellébeszélnek és ott keresik a hibát ahol nincs, a körülményekben keresik az okokat. Ezek (lásd culé nagy része) inkább hallgatólagos paktumot kötnek a főbűnössel. Mert ha kritizál és drasztikus változást sürget, akkor nem jó szurkoló és nem jó katalán. :(

kritizator 2020.07.14. 20:51:19

@Robi71: moulder: az igazság odaát van.

Robi71 2020.07.14. 21:19:32

A Barca leigazolja a Sao Paulo 19 éves balszélsőjét Gustavo Maia-t 4,5 millióért.

MCMXCIX 2020.07.14. 22:42:56

@Robi71: Tennél rá egy forintot is hogy valaha látjuk az elso csapatban?

GYLS 2020.07.15. 08:17:45

@celestial: Ahogyan manapság divatos mondani: jog-, és nem igazságszolgáltatás van. Ez olyan, mint hogy többen is korrupciót kiáltanak, de amíg a bíróság jogerősen el nem ítél valakit, addig alaptalan vádaskodás az egész. Még ha sokszor nem csak a lóláb, de maga a ló is kilóg. A korrupcióhoz viszont minimum kettő ember kell. Ha egyesek szerint pl. azért kapnak a Barcánál olyan magas bért, mert vissza kell adni belőle, akkor nem az is korrupt, aki visszaad? És ha valaki sokat kap, sokat is kell visszaadnia? Ha ilyen elven működne, akkor most elgondolkodhatunk azon, hogy ezen a területen kik a legnagyobbak spílerek? Nagyon fura világ az, amikor már mindenben és mindenkiben csak a rosszat látjuk, amikor már a jog- és igazságszolgáltatásban való bizalom is elvész.

Faramuci_69 2020.07.15. 08:36:23

@GYLS:
Megtisztelő, hogy te aki elhalmozod végeláthatatlan kimutatásokkal a blogot, pár mondat után kiakadsz :)

Robi is sokat ír (írt), de mindig a legnagyobb tisztelettel másokkal, még ha ezredszer is mondta el az egyértelműt.

Ó, a számok korrektek. Persze a statisztikáról (jelen esetben a számokról) tudjuk hogy Churchill mit mondott.

A lényeg, hogy sem Barto sem Setien nem fognak lemondani, ettől még ez lenne a legjobb a klubnak. Szerintem nagyságrendekkel csalnak el többet, mint amit egy újraválasztás költsége jelentene. Megtisztulni sohasem elég korai.

Faramuci_69 2020.07.15. 09:05:50

@Robi71: ez nehéz ügy. Teljesen természetes, hogy az "egyszerű" katalánok tőlünk eltérően látják a helyzetet.
Sokaknak nehéz lehet kimondani, hogy Barto bűnös, mert a fazon ügyesen keveri a lapokat, zsebben a média, valamint mindig valahogy mást tesz meg felelősnek.

Most komolyan, szerinted mi volt az oka hogy Cou-t és Dembit szerződtettük? Ki döntötte el? Ki ajánlotta őket? Volt alternatíva? Miért adtunk 4x-es/ 5x-ös fizetést nekik? Elképzelhető, hogy minden a visszaosztásról szól ott is? Azért az nem a gázszerelők Mekkája.
Amennyiben ez egy szervezeti működési folyamat végterméke volt, akkor nem csak Barto az egyedüli hibás. Ha mindent ő döntött el egyedül, akkor miért nem álltak fel már sokkal korábban az elnökségi tagok?
Sajnos sokan próbálnak meg világverő focicsapatot építeni,de az nem könnyű. Guardiola művét pedig csak lerombolni lehetett.

(Most majd többen jönnek Rijkaarddal, hogy ő fektette le az alapokat. Ami tény, de a csodát még is Pep hozta létre.)

GYLS 2020.07.15. 09:42:46

@Faramuci_69: Bocs, de amire reagáltál, azok nem statisztikák voltak. Ezért is nem értettem, mi az, ami nem stimmel. Megjegyzem, Raven1975 teszi fel a legtöbb statisztikát. Igaz, Ő szinte csak olyanokat, amelyek máshol is megtalálhatóak. De ezért is jár Neki a köszönet! Én viszont valóban leülök és készítek is. De ezekhez is minden adat megtalálható, azaz nem kitalálom. Bármelyiknek utána lehet nézni. Csak hát számolgatni kell, ami pedig időigényes. Hozott anyagból dolgozom, tehát a Churcill-mondás nem hiszem hogy rám is vonatkozna.

Ami pedig a csalást/korrupciót illeti, ma már írtam róla. Anno a Laporta elleni, majd legutóbb a Rosell elleni vádaskodások is megalapozatlanok voltak. Addig pedig ne beszéljenek erkölcsről olyanok, akik azelőtt ítélnek el bárkit, mielőtt kiderül az igazság.

GYLS 2020.07.15. 09:48:17

Többen a korukra hivatkoznak. Ezért az idősebbekhez fordulnék (bár szerintem egy, a 30-as éveinek az elején járó jobban emlékszik). Miért váltották le Laportát 2010-ben a sikerek közepette?

RA7 2020.07.15. 10:26:40

@GYLS:
Ha jól emlékszem akkor nem indult Laporta.

Robi71 2020.07.15. 11:36:32

@Faramuci_69: A "csofát" Laporta hozta létre, aki Cruyffi alapokon, megfelelő szakembereket alkalmazva megalkotta ezt. Mára se a Cruyffi alapokból, se a szakembergárdából nem maradt senki. A Rosell-Barto klán gondoskodott róla hogy híre-hamva se maradjon.

Faramuci_69 2020.07.15. 11:54:28

@Robi71: Szerintem is kellett hozzá Laporta, de Pep is. Nem olyan könnyű Cruyffi alapokon megszervezni a játékot. Azért csak el kellett küldeni Dinhot, Eto'ot, Decot és Yaya Tourét is.

Raven1975 2020.07.15. 12:32:58

Meccskeret a holnap esti Osasuna elleni hazai bajnoki mérkőzésre.

uploads.disquscdn.com/images/85768744a112f1859a228553548f9c7e1e304794d0e60d652de6ac7130b32f50.jpg

Kimaradtak: Griezmann, Dembélé, Umtiti (sérülés).

sunt 2020.07.15. 12:55:02

@Robi71: Egy merész húzása volt, de az nagyon bejött: Guardiola. De nem kell köré elméleti katyvaszt építeni.

Mihail84 2020.07.15. 13:11:33

@Robi71: Nem unod még? Elmondtad a véleményedet barto-rol ides tova már 3 éve de azóta csak ezt szajkózod mint egy 2 éves kisgyerek. Elhisszük hogy utálod sőt már meg is jegyeztük nem kell minden nap még 10-szer elmondanod.

Robi71 2020.07.15. 13:18:47

@Faramuci_69: Laporta-nak volt bátorsága a nullkilométeres Rijkaard-ot, majd a B xsapattól Pep-et kinevezni. Mert fontos volt a filozófia, a saját nevelés vagy a filozófiába illeszkedő igazolások. Mára a teljed stáb (Soriano, Begiristain, Pep, stb.) a City felvirágoztatásán dolgozik.

GYLS 2020.07.15. 13:48:36

@RA7: Tehát ugyanaz volt a helyzet, mint most. A regnáló elnök nem indulhatott. Tudott volt, új elnök, új vezetőség jön. Sorra jöttek az önjelöltek, majd Laporta bejelentette, kit támogat. És hiába a sikerek, már az első közvéleménykutatás során kiderült, szinte biztos, hogy nem az általa is favorizált az esélyes. Ahogyan most is ezt jelezte az első felmérés (igaz, Barto eddig még nem mondta meg, ki mögé álljanak a hívei).
Már egy év sincs hátra, és biztos hogy új elnök lesz. Emiatt nem értem azokat, akik napról-napra leírják, hogy az elnöknek le kell mondania. Mert nem fog. Mert hiába írják le, hogy az elnök korrupt, amíg nincs még csak vádemelés sem, addig ez is csak felesleges szócséplés. De vannak, akiknek csak erre telik.

RA7 2020.07.15. 14:31:00

@GYLS:
Ha leakart volna mondani akkor azt már rég megtette volna. Ezt az 1 évet meg már jól mondod esze ágában sincs elengedni.
Laportat akarja a többség vissza, többek között én is. Nyilván semmi garancia nincs arra hogy olyan sikeres lesz mint volt, sőt az lenne a csoda ha igen. Font vagy a többiek is felivirágoztathatják majd a klubbot, de ha indul Laporta szinte biztos hogy megnyeri. Mindenki hisz benne amit elért a klubbal. Többek között azért mert nem dumál bele olyanba amihez nem ért. Hagyta dolgozni a hozzáértőket és ez Barto veszte valószínűleg.

Faramuci_69 2020.07.15. 14:32:06

@GYLS: kicsit kezdesz személyeskedni, szerintem nem jó irány. Tudod fordítva is igaz, hogy valaki meg nem látja, hogy egy törvényesen megválasztott, papíron jogszerűen működő elnök is lehet korrupt, vagy ha ez túl erős neked, akkor nevezzük szakmailag alkalmatlannak. Ez az egész nem a pénzről szól (persze sokaknak igen), de a leggazdagabb klub nem feltétlenül játssza a legszebb focit.

Barto lemondása sokaknak csak vágyálma. Persze attól még hogy nem ítélik el, meg lehet bukni mind szakmailag mind erkölcsileg. Szerintem Barto esetében erről van szó. A klub zuhanó repülésben van, és nem azért mert Piqué, Busi, Messi valamint Lajos és Alba rendszeresen játszik.

Faramuci_69 2020.07.15. 14:34:57

@RA7: sajnos a Sociokat is meg lehet vezetni, mint annyi mindenki mást, hogy ne menjünk messzire.
Az hogy Laporta nem lett újra választva, az így utólag már tragédia, de tény hogy a Rosell klán feltuningolta az árbevételeket.

RA7 2020.07.15. 15:12:24

@Faramuci_69:
Ha a szabályok engedték volna akkor indult volna és nyert is volna ebben biztos vagyok, de mivel Bartoék saját maguk alatt ássák a gödröt évek óta így ha valamikor akkor most lenne a legbiztosabb győzelme Laportanak. Már csak azért is hogy milyen a jelenlegi helyzet és milyen volt vele. Font csak egy gyenge mellékszereplő lesz ezen a választáson.

GYLS 2020.07.15. 15:31:41

@Faramuci_69: Én személyeskedem? Kettő ember véleménye nem érdekel, a kettőnek a neve fel van írva a gépemre, hogy még véletlenül se olvassam el az írásukat. Amúgy pedig megfigyelhetted, hogy nagyon ritka az, hogy én bárkire, sőt bárkinek a véleményére JELZŐT írjak. Ugyanis tiszteletben tartom, hogy mindenki más, hogy mindenkinek meg lehet a saját véleménye. Ilyen egyes személyek erkölcsösségének a megítélése is. Én tartom magam ahhoz, hogy szóbeszédek, sajtópletykák alapján előre nem vádolok senkit.

Egy olyan nagy szervezetnek, mint az Barca, a vezetése nem egy egyszerű feladat. Ezért is van a vezetőség. Hogy a döntéseket előkészítsék, hogy megvitassák, hogy végül döntsenek. Nem vagyunk ott ezeken a megbeszéléseken, tehát nem tudhatjuk, hogy hogyan történik. Mihez kell mindenkinek a beleegyezése, mihez elég egyszerű többség, mi van ha szavazategyenlőség van, mi az, amiben csak az elnök dönthet, mi az, amit - bármekkora az ellenvélemény- megvétózhat, megmásíthat. Persze, Ő az első ember, így Ő a célpont is. De ez így volt korábban is, és ezután is ez lesz.
Csak ismételni tudom magam, de azért leírom. Voltak rossz és felesleges igazolások, vissza esett a LaMasia tehetségkiadó képessége, megy a pénzszórás. Viszont egyben nem vitatható el az érdeme. Még ezen pénzszórás mellett is stabil a klub. Csak egy adat, hogy miről beszélek. A klub a 2009-2010-es évet 398.1 milliós bevétellel és 337 millió NETTÓ adóssággal zárta. Bartó utolsó lezárt költségvetési évében (2018-2019) ez a két szám 840.8 és 217. 2.

Igaz amit írsz, a gazdag klub még nem biztos hogy szép focit is produkál. De mégis minden a pénzről szól. És ez nem fog változni. Lehet filozófiáról, elvekről elmélkedni, de ha nem haladsz a korral, ha homokba dugod a fejed, lemaradsz. A foci globalizálódott, a Barca pedig ezen a területen tartotta a lépést, MÁRKA lett a világban. Ennek viszont - sajnos - ára lett , a szakmára kevesebb figyelem fordult. Szerintem a következő elnöknek, vezetőségnek a legnagyobb kihívás a kettő arányának megtalálása lesz. Remélem, sikerülni fog!

RA7 2020.07.15. 16:45:23

@GYLS:
Egy elnök mellett a pénzügyekkel kapcsolatos dolgokban eltudnám képzelni Bartoet is akár. De szigorúan csak azzal foglalkozhatna.

GYLS 2020.07.15. 16:50:33

Egy pár sajtóhír:
1. Guendouzin újra a célkeresztben.
2. Umtiti mehet, középhátvéd jelöltek: Koulibaly, Torres a Villarealból és Garcia MC-től.
3.A PSG 80 millát és Dembelét kéri. Ezek szerint Dembele 90 millát ér? Hiszen egy-két hete 170-re árazták be.
4. Dembele egyre kapósabb. Rumenigge a Dortmundi teljesítményéért az egekbe dicséri. Ugrásra kész a Bayern?
5. Ha már Bayern. Állítólag arra kértük Őket, várjanak egy évet Alabával. Jövőre hoznánk.
6. Griezmann sérülés miatt csupán egy mérkőzést hagyott ki 2012 óta. A Barcánál ez másképp lesz?

RA7 2020.07.15. 17:17:09

@GYLS:
1.Guendonzi felesleges.
2. Koulibalyt nem tudjuk megfizetni, akkor már Garciat hozzuk vagy maradjon Todibo
3.-4. Ha ez igaz azonnal bele kell menni valamelyik üzletbe, főleg Neymarosba.
5. Nem hülye a Bayern hogy várjon egy évet és ingyen átengedje nekünk. Max úgy hogy most lepapírozzák hogy jövőre kifizetjük azt az árat amit most kérnének érte.

GYLS 2020.07.15. 17:39:40

Pontosítás: Az előző írásom 3. pontjában a 170 milla Neymarra vonatkozik.

Újabb infó: A FIFA a következő esztendőre is engedélyezi az 5 cserét.

Robi71 2020.07.15. 18:24:01

@RA7: Kár, hogy habár a Barto lakájmédiája folyamatos Dembélé érdeklődőkről beszél...a valóságban egyetlen konkrét vevő sincs. Talán kölcsönben elvinnék, de azt is csak akkor ha fizetése egy részét mi állnánk. Teljesen reménytelen.....
Ez a Neymar = Dembélé + 80 millió teljesen groteszk...@Faramuci_69:
Talán Coutinho-n sikerül féláron túladni....ha lemond fizetése feléről. :(

Robi71 2020.07.15. 18:34:12

@Faramuci_69: A Rosell-Barto klán feltuningolta az árbevételeket?
1. A topklubok bevételei (UEFA, TV, reklám, jegy, stb.) folyamatosan nőnek évről évre.
2. Eladtuk a mezszponzorációt az araboknak
Ha ezektől mind eltekintesz, akkor kiderül, hogy mennyi az ők érdemük ebben. :)

De tovább is léphetünk....ha az is figyelembe vesszük, hogy a pluszbevételt teljes egészében rossz igazolásokra és a játékosok túlfizetésére (+ a saját zseb) költötték el, akkor miről is beszélünk???

...és akkor a sportszakmai oldalról, az erkölcsi helyzetről, a játék minőségéról nem is beszéltünk. Ez ezek az utóbbiak a legfájdalmasabbak. :(((

tom210 2020.07.15. 18:54:59

@Robi71: Plusz a főszponzor Rakutent Pique hozta a klubnak

kritizator 2020.07.15. 19:19:49

@Robi71: a valóságban egyetlen konkrét vevő sincs.

Honnét tudod???

ha lemond fizetése feléről.

Mért mondana le? Elgolfozgat mint Bale.

kritizator 2020.07.15. 19:22:25

Ha az utolsó forduló(k)ban minden meccs egyidoben lesz, mi lesz a VAR-ral?

Robi71 2020.07.15. 19:41:21

@kritizator: Ha te (egy tehetős) klubvezető lennél, akkor meggondolnád a leigazolását?...és ha igen, mennyit ajánlanál érte? :)
Én bevallom őszintén meg se gondolnám (a hideg kirázna meg a gondolattól is) ....de ha teljesen elgurulna a gyógyszerem akkor talán egy kölcsönszerződést felajánlanék (hátha alapon)...de azt is csak úgy, hogy a Barca fizeti a teljes fizetését.

Robi71 2020.07.15. 19:53:24

@kritizator: Dembi az 5 éves szerződése (2022-ig) végén 60 millióval lesz gazdagabb. Nála el tudom képzelni, hogy "elgolfozgat" addig.
Cou 28 éves és remélem, hogy még akar bizonyítani. Habár ő 5,5 év után (2023-ig) csupán 88 millióval fog zárni.
Lehúzható, "kifizető" klub lettünk. :(

Robi71 2020.07.15. 19:55:06

@evooo: Nem tudjuk. Megnyugodhatsz. :)

Robi71 2020.07.15. 20:00:57

@kritizator: és csak halkan jegyzem meg.... Grizi-vel a tavaly 5 éves szerződést kötöttünk aminek a végén 105 millióval lehet gazdagabb.
Ennek ellenére még itt is sokan Messi, Suarez, Busi, Pique vagy Alba fizetését "sajnálják" :)

Dr Mouse 2020.07.15. 20:08:29

@GYLS: @RA7: - Szerintetek, Bartomeu miért nem mond le, hiszen a klubelnöki állás nem jár havi fizetéssel?

kritizator 2020.07.15. 20:56:50

@Dr Mouse: mért nem mond le Putyin?

g4brielsmith 2020.07.15. 21:03:28

Nem tudom, hogy ki és hogyan vélekedik srácok, de ez a Dembelé+80m euró Neymar játékjogáért cserébe szerintem kihagyhatatlan. Ahogy a Martinez 80 m eruó+ Firpo is. Lássuk be egyik fiatal sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Suarez jövőre úgyis távozik, szóval.. Neymar, Griezmann, Fati, Trincao, Messi, Martinez, Suarez támadó szekcióval szerintem bárki elindulna egy bajnokságnak. És amennyire ellene voltam Pjanicnak, annyira várom. de Jong, Puiq, Roberto, Pjanic, Busquets + valaki a B-ből sem rossz. A védelembe kellene valami alakítás. De oda szerintem a B-ből elég lenne valaki szélre.

RA7 2020.07.15. 21:09:29

@g4brielsmith:
Kár hogy kacsa mindkettő

RA7 2020.07.15. 21:10:26

@Dr Mouse:
Miért mondjon le? Elvan ő mint hal a szatyorban. Felepíti különböző cégekkel mint az arabok a saját jövőjét

Robi71 2020.07.15. 21:12:49

@g4brielsmith: A Dembi + 80 Neymar-ért kamu, a Firpo + 70 Martinez-ért még lehet valós.
Suarez, Grizi, Martinez középen sok és Messi sem szélső. Trincao és Fati szélen soványnak tűnik.
A védelem közepére kell valaki Umtiti helyére...valaki jó, mert Araujo max csere. Alba mellé is kell valaki.

Dr Mouse 2020.07.15. 21:14:49

@kritizator: Az orosz elnöknek van rendes fizetése, meg azon felül tudott dolog, hogy minden általa "hozott" üzletért az orosz oligarchák 5-ot fizetnek neki.

Dr Mouse 2020.07.15. 21:15:27

Helyesen - %-ot fizetnek neki. Elnézést.

Dr Mouse 2020.07.15. 21:17:47

@RA7: Még egyszer mondom: nincs havi fizetése, akkor miből él, - mert a költségeit(utazás, stb.) állja a klub.

RA7 2020.07.15. 21:31:40

@Dr Mouse:
Szerinted nem kap ő bizonyos százalékot zsebbe azok után amilyen üzleteket köt többek között az arabokkal? Van ott neki amennyi kell. :)
Plusz szépen beássa magát ezekbe a cégekbe és majd ott fog a jövőben tevékenykedni.

Dr Mouse 2020.07.15. 21:44:31

@RA7: De, - biztosan kap zsebbe. Erre írtam korábban, hogy Barto korrupt. A túlárazott játékosok megvétele, - a játékosügynökök megszokott 5-7%-os jutaléka helyett tavaly már volt olyan is, hogy 15, meg 20%-ot írtak, ami azt látszik igazolni, hogy a + pénz Bartonál kötött ki.
Amíg Laportának volt jól menő ügyvédi irodája az elnöksége alatt is, addig a jelenlegi elnöknél ilyesmit nem olvasni.
Ezért kérdeztem, hogy akkor miből él Bartomeu?

RA7 2020.07.15. 22:07:37

@Dr Mouse:
Ezekből a pénzekből illetve abból hogy jó pár vezetőnek csurran cseppen kicsi

kritizator 2020.07.16. 05:39:24

@Dr Mouse: nem valami építési vállalkozó ő?

Vagy az a Perez?

Barca30 2020.07.16. 05:45:07

@Robi71: umtiti hála nem játszik, legnet helyére 1gyorsabb,határozottabb,a francia vonal felejtős, nálam nem nyerők.

sunt 2020.07.16. 07:36:07

Nem hullajtanék könnyet Neto, Semedo, Wague,Umtiti, Alba,Firpo, Busi, SR , Rakitic,Rafinha,Suarez,Griz, o. Busquets Cou, Miranda és Braithwait távozása esetén.

mark6666 2020.07.16. 07:56:54

@kritizator: Perez az építési mogul. Ezért is tudta még ilyen gazdasági körülmények közepette is még jobban felpörgetni a stadionjuk építését. Mert kvázi házon belül, a saját csapatával építteti jutányos áron. Azt írták valahol hogy a ti építési terveiteket évekre jegelte most ez a válság.

GYLS 2020.07.16. 08:36:41

@Dr Mouse: Miért nem mond le az elnök?

1. Semmi olyan körülmény nem merült fel eddig, ami erre rákényszerítené.
2. A Barca elnökének lenni presztízs kérdése. Azzal, hogy kitölti az elnökségét, nem bukott emberként távozik.
3. A Barca elnökeként nagyobb reklám nem kell azoknak a vállalkozásoknak, amelyekben vezérigazgatói beosztásban tevékenykedik.
4. Nem ismerjük a munkaköri leírását, azaz a költségtérítéseken felül milyen juttatásokat kaphat a klubtól. Pl. új szponzor behozatalával, pl. akár játékosok adásával-vételével. Mert ha ezek szerepelnek benne, akkor (amiről itt sokan rosszallóan írnak) nem törvénytelenül jut pénzhez.
5. Mert ha minden lepereg Róla, akkor az azt jelenti, nagyon ügyesen, okosan és jogszerűen teszi a dolgát.

Javaslom, kérdezd meg Tőle személyesen. A KLUB hivatalos honlapján megtalálhatóak az elérési lehetőségei.

Dr Mouse 2020.07.16. 09:05:54

@kritizator: Florentino Perez már vagy tíz éve Spanyolország 3. legnagyobb építési vállalkozója.

Dr Mouse 2020.07.16. 09:11:25

@GYLS: Biztos, hogy igazad lehet sok dologban amit itt leírtál, de csak egy dolgot tennék hozzá: - az nem lehet "jogszerű" - ahogy írod, - hogy megveszik a klub valah volt legdrágább játékosát, amit aztán nem egészen másfél év után "kölcsönbe adnak" de még ott sem kell a kutyának sem...

Meg szerződtet 24,6 milló eurós fizetésért egy Valverdét, akinek a Bilbaónál jó ha 4 millió volt a havi gázsija!

GYLS 2020.07.16. 09:27:36

@Dr Mouse: A piac már csak ilyen, a kereslet és kínálat szabja meg. Én sem ülnék le a Barca kispadjára bagóért. Csak rá kellett nézni LE-re és Valverdére. 2-3 év alatt mennyire megváltoztak. Nem leányálom a Barca edzőjének lenni. Állandóan reflektorfényben lenni, folyton eredménykényszer alatt dolgozni.
Ami pedig a játékosok vásárlást és eladását illeti, VOLT és LESZ olyan, ami UTÓLAG ráfizetéses. Aki ebben is törvénytelenséget lát (szándékosat, gondatlant), tessék bebizonyítani az állítását. És az igazolásokra is az első mondatom a véleményem.

Dr Mouse 2020.07.16. 12:07:56

@GYLS: Csak annyit teszek hozzá, hogy évi 6-7 milliárd!!! forintért Te is, meg én is szívesen lennénk reflektorfényben és "eredményényszer" alatt.

Robi71 2020.07.16. 12:11:10

@GYLS: 'Semmi olyan körülmény nem merült fel eddig, ami erre kényszerítené."...ez jó! :)))
Pontosabban a culé nem kényszerítették eddig lemondásra, mert a munkásságát pozitívan ítélték meg. Hogy miért?...ez a nagy talány.

kritizator 2020.07.16. 12:47:31

@Dr Mouse: "Meg szerződtet 24,6 milló eurós fizetésért egy Valverdét, akinek a Bilbaónál jó ha 4 millió volt a havi gázsija! "

Más példa:

A forma 1-ben a mercedeszt X pénzért vezetik, a tizedik helyen lévő csapat autóját mondjuk X/10, X/20 pénzért.

kritizator 2020.07.16. 12:48:24

@Robi71: Valaki már írta: a culékat egy érdekli: a reál előtt kell végezni

Robi71 2020.07.16. 13:01:19

@kritizator: Ez most nem lesz meg.
A "culé" már többesszám, nem kell duplázni.

Robi71 2020.07.16. 20:35:56

@kritizator: Elnézést, valamiért rosszul emlékeztem.
Egyesszám: culé....többesszám: culés

Força Barça! 2020.07.19. 12:08:23

Dani Alves: "Xavi edzőként hasonlóan meghatározó szerepet fog betölteni a Barcelona történetében, mint ahogy Cruyff és Guardiola is."
süti beállítások módosítása