A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Vigoban a Barcelona

2020. október 01. - caaaatalan

A La Liga 2. fordulója következik.

Az első körben csapatunk szép győzelmet aratott a Villareal felett hazai pályán. Ansu Fati 2 gólt szerzett a mérkőzésen és még mindig nincs 18 éves a játékos, aki idén a Barcelona berobbanó bombája lehet. 

Kell ehhez természetesen egy jó csapat is, amelyet Ronald Koeman próbál kialakítani. Nehéz volna komoly következtetéseket levonni az 1. forduló után, de az tény hogy a Barça más futballt próbál játszani az elmúlt évekhez képest.

Griezmann szerepe sajnos most sem rendeződőtt megnyugtatóan. A francia játszik mert játszania kell, de ha egy támadót a védekezéséért és a sok munkájáért lehet dícsérni az nem sok jót jelent az álmos könyvek szerint.

Vigoba látogat ma a Barcelona amely kihirdette fenti keretét. Kimaradt az utazók közül az a Rafinha, akivel úgy látszik nem számol Koeman, viszont bekerült Riqui Puig. Szerkesztői vélemény, hogy mindketten esélyt érdemelnének a jelen formálódó Barcelonájában, de ezt majd a holland mester eldönti.

A Celtából Alvares, Junca és Blanco hiányzik sérülés okán. A csapat legnagyobb erőssége még mindig a spanyol válogatott támadó Iago Aspas, akinek komoly szerepe van abban, hogy a Vigoiak a La Liga mezőnyében vannak. A csapat már 3 fordulót lejátszott, vegyes a kép, hiszen a veretlenség jól mutat, de eddig csak a szakadék szélén táncoló Valenciát sikerült legyőzniük Nolitoéknak.

Koeman edző nehéz meccsre számít, kiemelte hogy a Barcelonának általában nehezen megy a Balaidosban, az elmúlt 3 itteni mérkőzésén nem nyert a katalán gáda.

Oscar Garcia Messit méltatta, akit a valaha volt legjobbnak tart, és amúgy is nagyon erősnek látja az ellenfél keretét. Véleménye szerint ha tökéletesen játszik a Celta Vigo, akkor is a Barcelona az esélyes mert játékosai képesek megváltoztatni a játék menetét.

Kezdés 21.30-kor Mindenkinek jó szurkolást!

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr10016223680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs37. 2020.10.03. 20:25:31

@Robi71: most megint sunnyogsz, mert hülyeséget írtál Suarezzel kapcsolatban?

Aerion 2020.10.03. 20:31:27

Még egy dolog, és hanyagolom ezt a témát, Simeone tudását elismerve kiváló edzőnek tartom, egészen brutál dolgokra képes, lásd pl. a Liverpool kiverése a BL-ből, mindezt velejéig megérdemelt továbbjutással, a múltkori 6-1 se volt semmi, de az már micsoda, hogy hazai pályán a Villareal ellen, ami tőlünk 4-et kapott simán egy félidő alatt, 15 perccel a vége előtt behozza Herrerát J. Felix helyett, 0-0-ás állásnál.

Kérdem. Nem kérdem. Ez a Barcelona blog. Ennyi.

Bolha10 2020.10.03. 20:33:03

@Nagybarcelona: nem értem, akkor jobb oldalt Dybala, Dembi meg mondjuk még Dest is?

Bolha10 2020.10.03. 20:38:53

@Nagybarcelona: meg először azt írod, Dembi balra, a hsz végén meg “jobbra”. :) Szerintrem sehogyse jó. Meg most is bemehetne Messi csatárnak és akkor Griz mehetne ki jobbra. Ahhoz nem kell Dybala. Lehet így megoldódna a Gríz kérdés is mert szerintem sem találja a helyét a csapatban. Nem tudom.. Nekem ez a Dybala megoldás sem tűnik jónak. Egyébként meg Griezmannal én megvagyok elégedve, hajt-küzd-védekezik rendesen, ez a hozzáállás nagyon dicséretes. Főleg úgy, h ő is érzi, nem megy neki a játék. De nem tudom, meddig lehet őt így a kezdőben hagyni. Szvsz most is csak azért van ott mert “név” ill sokba került.

Tomigun 2020.10.03. 21:05:40

Ez egy jó értékmérő lesz a barcának. A sevilla az utobbi időben elég sokszor megnyerte az EL-t és a Bayern ellen se vallott kudarcot. Meglátjuk hogy Koeman mit fundál majd ki. :)

Matenagy93 2020.10.03. 21:36:26

@Bolha10: én úgy érzem hogy Grizi csak a neve miatt van a kezdőben meg persze az ára miatt.
Én a helyén Dembit vagy Trincaot játszatnám. Bár ahogy Koeman nyilatkozta 9est akarna igazolni

DISTANTxTHUNDER 2020.10.03. 21:39:49

Csak mondom hogy Garciat esze ágában nem lenne eladni a Citynek ha nem járna le a szerződése.. egy jó védő, nem is értem hogy hasonlíthatjuk mi itt Todiboyhoz

Bolha10 2020.10.03. 21:50:52

@Matenagy93: én is azt mondom :) pedig sztem jó kis játékos. Csaj itt valahogy nem találja a helyét.

Robi71 2020.10.03. 21:57:39

@Balázs37.: hé paraszt, melyik út vezet Budára ?

Nagybarcelona 2020.10.03. 22:10:15

@Bolha10: semmi nem lesz Dybalából. Dembelèt játszhatják jobb oldalon. Griezmann jelenleg jobb szèlsőt játszik, Roberto oldalán is zár vissza. Messi pedig árnyèkèk. Ha Messi visszalèp, Griezmann fut előre (ha èszrevennèk a befutásait). Dembelèvel támadóbb szellemű lenne a csapat.

Nagybarcelona 2020.10.03. 22:11:49

@Nagybarcelona: szóval Dembelèt játszatnám jobb oldalon. Bocsi, belejavított a telefon..

sunt 2020.10.03. 22:16:54

Már csak 4 veretlen csapat van a La Ligaban: Barca - Real -Sevilla - Atletico. És holnap este?
Egyébként Griz, ha gyorsan nem produkál valamit, könnyen kipottyanhat a csapatból.

barcahub 2020.10.03. 22:17:37

@Aerion: ez az alap Atleti játék, vagy 5 kapura lövésből rúgnak egyet vagy sem. Nem kell abból kiindulna Suarez hányat lőtt kapura.

Nagybarcelona 2020.10.03. 22:27:49

@Bolha10: èn nagyon kedvelem Griezmannt, de el kellett volna adni/cserèlni. Nagyon nem találja itt a helyèt, önbizalomhiányos. Aztán hátha belejön a játèkba. Talán ott a legnagyobb az esèlye, ahol most játszik, jobb oldalon, ballábaskènt, Messivel cserèlgetve a pozíciójukat. Coutinhonak is ez a megfelelő pozíció, a csatár(ok) mögött, ahol most játszik. Oda Griezmann kevès lenne, mert nincs közèpcsatárunk. Hosszú a szezon, ès minden meccsen van 5 cserelehetősèg.

evooo 2020.10.03. 22:37:15

Dembelet jobb oldalra ugy neznek meg 90 percet vagy 70-et akkor szokott cserelni Koeman.

evooo 2020.10.03. 22:39:06

@Robi71: Ez hatalmas baromsag nem labdazsongloroket igazolunk, ajax meccseket kellett volna nezni akkor tudnad ki az a Dest. En be is tennem a kezdobe Robertot meg a padra.

Nagybarcelona 2020.10.03. 22:50:35

@Robi71: hányszor írtam már, H. a spanyol mèdia hazudozik össze-vissza.

Nagybarcelona 2020.10.03. 22:51:42

@Robi71: a magyar állami mèdia Reál (királyi :) ) szurkoló.

Bolha10 2020.10.03. 23:11:03

@sunt: és már csak 2 100%-os. A Barca és a Sevilla....

Tomigun 2020.10.03. 23:23:52

@Bolha10: Mondjuk mindkettő csak kettőt játszott. :)

Robi71 2020.10.03. 23:25:29

@Nagybarcelona: Ha Koeman következetes Grizi-t Trincao fogja hamarosan kiszorítani a kezdőből...és Dembélé-vel tudatja, hogy már csak 2 napja van új csapat után nézni.

Robi71 2020.10.03. 23:28:32

@Bolha10: A Sevilla egy remek CSAPAT, emelkedő egyéniségek nélkül. Azért mondom "csapat", mert ennek köszönhetően nyertek EL-t jobb játékerőt képviselő ellenfelek (MU, Inter) ellen.

BarcaForLife 2020.10.04. 02:03:05

@Robi71: furcsa egy gyerek vagy. De oszinten....nelkuled ez a blog se lenne ugyanaz. Kellenek az ilyen szemelyisegek mint te. Mint a bohoc a cirkuszba. Nem kell magadra venned

Robi71 2020.10.04. 03:20:42

@BarcaForLife: Bohóc? ...ezt nem értem. Azt hittem vészmadár. Előre megmondom...aztán megtörténik. És ezért sokan nem kedvelnek.
Bohóc az van legalább másik 10 itt a blogon, akik a magas labdákat szolgáltatják.

GYLS 2020.10.04. 07:01:07

@Balázs37.: Suarez 70 percig, vagy 70 perctől. Nem mindegy. Viszont ne várj még egy "Bocs, elnéztem"-et sem. Van aki nem erre van kalibrálva.

GYLS 2020.10.04. 07:04:40

@DISTANTxTHUNDER: Miért is nem lehet összehasonlítani Garciát és Todibót? Az aranylabda szavazásnál a kapustól a bal szélsőig is összehasonlítanak mindenkit mindenkivel. Itt viszont legalább kettő belső védőt hasonlítunk egymáshoz. Sőt, még mindkettő fiatal is, tehát nem egy ígéretet és egy kész játékossal tesszük az összehasonlítást.

világostobája2.0 2020.10.04. 07:28:03

@Robi71: www.sofascore.com/atletico-madrid-villarreal/ugbsLgb

Ja lépett pályára :)
Azért ennyire nem hazudj magadnak :)
Kezdesz még önmagadhoz képest is lecsúszni! ( pedig ez elképzelhetetlennek tűnt :) )

4Viktor4 2020.10.04. 07:32:41

@Robi71: Imádom a károgókat és a médiát is.

4Viktor4 2020.10.04. 07:34:00

@4Viktor4: (folytatás) hogy tud dekázni... De ki mit akar észre venni és kit, hogy lehet megvezetni az ebből teljesen jól látszik :)

GYLS 2020.10.04. 07:38:13

@4Viktor4: Ha Dest bemutatkozásán voltak is kisebb hibái, kit érdekelnek. A technikai képességek egy labdarugónál CSUPÁN EGY elem.

Cruyff szavait tudnám idehozni: " Nem attól vagy technikás, hogy tudsz ezret dekázni. Arra bárki képes, ha eleget gyakorol. Utána pedig elmehet dolgozni egy cirkuszba."

4Viktor4 2020.10.04. 07:46:54

@GYLS: Teljesen egyetértek ezért sem helyeztem én sem a mondandóm lényegévé, hogy a srác egyébként mire képes... az szomorít el és egyben nevetek is rajta, hogy ebből annyira lejön, hogy egy közösséget egy egy ember mennyire csak mérgezni akar... média kiemel egy rossz dolgot és az ilyen emberek kapnak az alkalmon és azonnal ők is felkapják...

4Viktor4 2020.10.04. 08:20:35

@Robi71: Megmondod és megtörténik

kritizator 2020.10.04. 09:13:09

@Robi71: Előre megmondom...aztán megtörténik

Néha a múltat sem tudod megjosolni:)

FaramuciX 2020.10.04. 09:14:34

@4Viktor4: Grizi valóba csalódás eddig, valahogy nem megy neki, de messze többet tesz és jobban akar mint anno COu tette azt, főleg nem mutat be a közönségnek. Egyébként COu-val várjl még. Eddig majdnem mindenki jóljátszik. Akkor könnyű. Várjuk meg, mi lesz később. Remélem lesznek mecsek amiket eldönt és a vállán viszi majd a csapatot. Nem csak Vigoban, ami persze nagy dolog, hanem a nagy rangadókon, ami tétre egy. Ez nem feltétlenül a BL csoportkör. A madrid ellen az már más, az már több lenne mint bíztató. Messit csak a patkány kéű tartott itt, de többe között erre is, valszeg rámegy az elnöksége. Arra pedig másr sokan várunk.

Robi leginkább arra célzott, hogy 5 éve írja, a patkányképű rossz irányba halad a Roselli úton. Ebben igaza lett. Mnden évben jöttek a gyengébnél gyengébb újak, míg a klasszisaink csak öregedtek. Ahogy látom, még mindig ők viszik a vállukon a csapatot. Piqué helye megkérdőjelezhetetlen, Busit sem szorították még ki, bár de Jong egyre jobb, ami örömteli. Pljanic még új, de ne feledd, ő sem tínédzser már.
Alba meég mindig klasszis teljesítményre képes, Firponak momentuma sincs mellette. Messiről ugye ne akarsz vitatkozni, remélem nem vagy Albi-Troll spanja.
Szerintem csak figyelj, mert ha nem is minden szakmai kérdést, de a klubvezetést érintőeket jól látja Robi. Azért mert szerinte Cou/Dembi/Barto finom mondva sem váltották a meg világot, az eddig kristálytiszta. Persze remélni lehet. Cou legalább mint sportoló profinak tűnik, bár a pszichés terhet nem viselte jól eddig. Dembi totál agyatlan, csak a lakájmédia rebesgethette, hogy el fogják adni. Nagy pozitív meglepetés lenne. Őt már Fati is felülmúlta. Bartot meg le kell váltani, utána meg dutyiba zárni jó mélyre! Oké, előbb elítélni.

FaramuciX 2020.10.04. 09:15:48

Srácok szabad a pálya, legyetek ti a megmondók!

FaramuciX 2020.10.04. 09:19:46

Miyen buli lenne Willy Orbán a Barcában. Umtitinél jobb lenne. Tapasztalt, van benne vezetői képesség. És lenne újra egy magyar (válogatott) a Barcában.

FaramuciX 2020.10.04. 09:21:19

@Bivi76 Figyu Bivi, szerintem Bu.i nem szalonképes, ha egy klublegendáról beszélsz. Gáz hogy ezt nem érted. Sajnállak haver.

julio alberto 2020.10.04. 09:49:07

@FaramuciX: Ki az az Albi halandzsa király?Csak nem te is belezúgtál mint az agyatlan haverod?Kivételesen egy jó dolgot is írtál,Fati valóban felülmúlta eddig a Dembelét és úgy általában mindenkit ebben az idényben a csapatból,így teljes a történet.

4Viktor4 2020.10.04. 10:31:37

@FaramuciX: Azt szerintem mindenki előre látta, hogy amit a vezetőség csinál az nem vezet túl sok jóra. Eszetlen költekezés Dembelé, Griezmann és Coutinho sem váltották be a hozzáfűzött reményeket. Legyünk őszinték ebből Cou volt az aki mmeglepő volt, hisz ő teljesen illeszkedett a rendszerbe mégsem ment neki. Bár nem is abban a pozícióban játszott ahol a legpengébb, ezt főlev most láthatjuk, hogy már ott kap szerepet. Griezmann és Dembelé leigazolása viszont egyértelműen érthetetlen... Griezmannak egyszerűen semmi helye a csapatban, nincs az a pozíció ami az övé lehetne a Barcában egyszerűen nem illik a rendszerbe sehogy sem... oke védekezik de ez az egyetlen pozitívum egy támadótól sajnos nagyon kevés...Dembelet nagyon nem akarom elemezgetni felesleges. Nyugodj meg én nem kérdőjelezem meg Messit. Egyedül csak azt nem akarom látni amit az első meccsen művelt a Villareal ellen kedvtelen sétálgatás... ha nem azt csinálja még mindig ő a világ legjobbja ez egyertelmű.
Robival az a baj neki más nem létezik csak a 30 éves játékosok... ha jön egy ígéretes fiatal mint pl Dest akkor őket anélkül, hogy bizonyíthattak volna már itt kezdi lehordani...

4Viktor4 2020.10.04. 10:36:16

@FaramuciX: Például ha már Fatit is megemlíted a Villareal ellen magasan a legjobb volt de mivel ő fiatal így egybő elkezdte, hogy Alba volt a mecvsembere stb stb... értem, hogy szerelmes egy két játékosba de ne legyünk vakok sem ha itt vannak előttünk olyan játékosok mint Fati mert ez ugyanoda vezetne mint a mostani vezetőség eszetlensége

Robi71 2020.10.04. 10:36:54

@GYLS: Miután a haverod lesunnyogoz....még kérjek bocsánatot, hogy elnéztem, Te megtennéd?

Robi71 2020.10.04. 10:39:48

@4Viktor4: Bivi haverunk kedvéért tettem be a linket, aki szerint aki nem tud dekázni...hogy az esernyőzésről ne is beszéljek...nem focista,.

Robi71 2020.10.04. 10:44:46

@Bivi76: Hallottad ezt?
Cruyff szavait tudnám idehozni: " Nem attól vagy technikás, hogy tudsz ezret dekázni. Arra bárki képes, ha eleget gyakorol. Utána pedig elmehet dolgozni egy cirkuszba.".
Ez a néhai krapek, Isten nyugtassa....nem is értett a focihoz.

Robi71 2020.10.04. 10:48:03

@julio alberto: Sajnos én tudom ki ez a "Albi halandzsa király"....még a ronda képét is láttam sajnos. Sajnos, mert azóta is időnként rémálmaim vannak ha eszembe jut.

Bivi76 2020.10.04. 10:48:43

@Robi71: Az én kedvemért nem kell semmit tenned! Nekem van annyi sütnivalóm a fociról, hogy különbséget tudok tenni technikailag képzett játékos, meg egy ilyen Busquets féle hadd ne mondjam meg mi között!

Bivi76 2020.10.04. 10:51:54

@FaramuciX: Engem nem kell sajnálni, amúgy meg szerencsére nem vagy haverom! Kit érdekel Busquets? Szót nem érdemes fecsérelni rá. Felejtsd el már ezt a Legenda kifejezést! Soha nem volt, és nem is lesz az! Ennyi! A Legenda szó más kalibert jelent.

Robi71 2020.10.04. 10:54:30

@4Viktor4: Minden felvetésedben igazam volt...Messi esetében még rosszabbul is sültek el a dolgok, olyannyira hogy kényszerből még maradnia a is kellett. Barto ezzel a húzásával még engem is meglepet, pedig azt hittem a "Barto jelenség" szakértője vagyok.

4Viktor4 2020.10.04. 10:58:27

@Robi71: Minden felvetésedben?? Akkor miért kutyaütőzted már le te magad is Griezmannt...

Robi71 2020.10.04. 11:01:51

@4Viktor4: A Villareal ellen véleményem!!! szerint Alba volt a meccs embere. Nagyot nem tévedtem, mivel hivatalosan is őt választotték meg ennek, Igaz, az is csak valaki(k) véleménye volt.

4Viktor4 2020.10.04. 11:03:52

@Robi71: Azért választották őt mivel a díj szponzora a Budweiser sör gyártó cég és mivel Fati még nincs 18 így őt neki nem lehetett adni.

Bivi76 2020.10.04. 11:07:22

@FaramuciX: Meg ha már ennyire Robi nagy spanja vagy, ne azzal foglalkozz hogy Busit milyen jelzőkkel illettem, hanem magyarázd el a haverodnak, hogy nem kellene itt más szurkolókat a blogon leparasztozni, meg leprolizni. Elég gyakran használja ezeket a kifejezéseket. Én egy nyugat - magyarországi városi srác vagyok, de idegesít ez a fellengzős, lenéző, magas lóról beszélő duma. Ehhez képest Busi nevében 1 betűt kicserélni nem nagy eresztés. Szóval ne legyetek álszentek!

Robi71 2020.10.04. 11:08:01

@4Viktor4: Grizi kutyaütő? Minden csak nem az. Kutyaütő jelenleg is Dembi és Umtiti...de Grizi?
Vele kapcsolatban beláttam, hogy egyik játékrendszerben sem, amit a Barca játszani képes nem illek bele. El kellene adni...mert mindenki szenved ebben a történetben, beleértve őt is. Ennek a vége csak az lehet, hogy Koeman még erőlteti egy ideig a játékát, aztán cserepadra száműzi...és értéke a béka segge alá került, aztán jövő nyáron a jelenlegi piaci értéke feléért fogjuk kínálni.

4Viktor4 2020.10.04. 11:08:10

@Robi71: Azzal nem vitatkozok, hogy Alba is nagyon jól játszott ne érts félre ki is emeltem meccs után egyik kommentbe, sőt Piquét is de egyertelműen Fati volt a legjobb csak azért nem elismerni őt mert fiatal óriasi butaság és ez a szemlélet legalább olyan rossz irányba vezetné a klubot mint az általad is oly annyira szidalmazott vezetőség munkája... (ebben megint egyetértek veled ez a vezetőség alkalmatlan)

4Viktor4 2020.10.04. 11:11:49

@Robi71: Te szavaid voltak nem az enyémek ne haragudj! Igen amit most írtál ezzel már teljes mértékben egyettudok érteni. Én már most Trincaot játszatnám óriási a bizonyítási vágy a srácban és nem is ügyetlen ráadásul nem is egy buta srácnak tűnik, szóval szerintem benne minden meg van, hogy egy meghatározó játékos legyen abban a pozícióban, ahol most Grizi játszik.

Robi71 2020.10.04. 11:12:29

@Bivi76: Akinek értelmes hozzászólása nincs, de valakinek folyamatos szekálását tűzte ki célul...az megérdemli a jelzőt. Nézd el nekem , hogy mindenik 10edik beszólása után nálam is elszakad a cérna.

Robi71 2020.10.04. 11:15:45

@4Viktor4: Ha figyeltél a tegnap én is azt mondtam, hogy Trincao fogja kiszorítani. Nem véletlen, hogy mindig becseréli őt a jobboldalon. Hamarosan a Fati, Cou, Trincao - Messi kezdő támadószekcióval fogunk felállni.

4Viktor4 2020.10.04. 11:15:55

@Robi71: Nem vagyok olyan mint Bivi, hogy csak a fiatalok lehetnek a jók sőt... de az sem jó irány amit te képviselsz azzal, hogy csak a 30 évesek a pengék... meg kell találni a középutat és az ilyen tehetségeket mint Fati, Trincao, Pedri, Puig, Dest nem szabad lebecsülni csak a koruk miatt...

4Viktor4 2020.10.04. 11:20:38

@Robi71: Igen arra emlékszem, hogy ezt írtad és igazad is van úgy gondolom ki is fogja érdemelni Trincao.

Zeli39 2020.10.04. 11:27:50

@Bivi76: Busi legenda hisz az elmúlt 100 meccséből lehozott 3 jól :-)Az első bajnokin borzasztó gyenge volt a Celta ellen egész jó volt ha így folytatná nem lehetne egy rossz szavunk sem ,,,

Robi71 2020.10.04. 11:35:08

@4Viktor4: Ha gondolod Cou-ről is leírom a véleményem.
Emlékszel a kölcsönadása előtti szezonra? Akkor is voltak biztató meccsei, voltak szép dolgai a mezőnyben, sőt góljai(11) és gólpasszai (5) is voltak (Előtte fél szezon alatt 9 és 7.
Nem ezzel van a baj...és szerintem azzal sem, hogy mit játszatnak vele (tkp vagy bsz). Hanem mert halvérű, gyenge idegzetű és hiányzik belőle a gyilkos ösztön. Rendre hibázik a kapu előtt döntő pillanatokban, amikor feltehetné az i-re a pontot (bizonyítaná, hogy klasszis)....az igazi nagy meccseken pedig rendszeresen összecsinálja magát és eljátssza a láthatatlan embert. Csak ezt mindenki más látja...ez volt a pályafutása korábbi szakaszában is (ezért nem kellett az Inter-nek sem).
Kérdés, hogy ez elég egy olyan csapatban, amelyik a világ tetejére kívánkozik vissza?

Robi71 2020.10.04. 11:39:23

@4Viktor4: Lebecsültem én bárkit is a kora miatt?
Mbappé-t, Sancho-t vagy Haaland-ot?
Fati-ről vagy Trincao-ről is pozitív a véleményem.

Bivi76 2020.10.04. 11:42:10

@Zeli39: Én őszintén megmondom Neked, engem bosszant már ez a Legenda kifejezés. Kezdjük azzal, hogy Busquets be sem fejezte még aktív pályafutását,de ilyen jelzővel illetik itt nagyon sokan. Nekem semmi bajom nem lenne ezzel a játékossal, csak simán követelném ki a csapatból, mert egy nem a Barcelona szintjéhez mérhető focista. Eszem ágában sem lenne ennyit foglalkoznom vele, mert egy totál jelentéktelen focista. Semmi extra, egy totál szürke, észrevehetetlen. De ezen a Legendán teljesen fel tudom húzni magam. Ha Ő az, soroljam a neveket a múltból? Legalább 50 játékost feltudok sorolni 92 óta, akiknek a tudásának a közelébe nem érhet ez a spanyol játékos. Ha sorolnám, gondolom a Guardiola éra óta Szurkolók már ismét nekem ugranának . Nem lesz a szememben soha Legenda, mert a tudása nem predesztinálta erre a címre!

Robi71 2020.10.04. 11:43:14

@Zeli39: Ha gondolod bemásolom a legenda 2008 óta tartó karrierének sikereit. De nem akarlak vele untatni, mert nagyon hosszú...és csak szenvednél amúgy is.

4Viktor4 2020.10.04. 11:47:52

@Robi71: Emlékszem persze én meg is voltam győződve róla, hogy meghatározó játékos lesz a Barcában, szóval ő nekem azért csalódás volt. De amit most látni tőle az más nem az a szenvedés látszik rajta mint Griezmannon, a Bayernnél felszedett egy kis izomzatot is és szerintem most sokkal felszabadultabban játszik, mivel nincs rajta már az a nyomás. Igen képes eltűnni néha ezért sem alkalmas szerintem a balszélső pozícióba! Támadó középpályásnak viszont szerintem több mint alkamas aztán persze lehet megint csalódás lesz de ha ilyen formát mutat mint most és nem görcsösen játszik akkor hasznos lesz ő a csapatban.

Bivi76 2020.10.04. 11:53:29

@Robi71: Te ne soroljál semmit! Kit érdekelnek a mások hátán felkapaszkodott címei?

Robi71 2020.10.04. 12:01:43

@Bivi76: Mások hátán a klubban és a válogatottban is?...aha :)

4Viktor4 2020.10.04. 12:02:59

@Robi71: Én ebben a szezonban Coutól egy hasznos játékos szerepét várom. Ezenkívül Fati, Messi, Trincao, Dest, Alba, De Jong akiktől még sokat várok. Ezenkívül nekem tetszik Lenglet játéka is jaa meg persze Ter Stegen ha visszatér:) Akik számomra egyántalán nem ide valók az Grizi és Dembele. Ezenkívül Firpo akit még elengednék Busi és Piqué pedig jövőre már nem szabad, hogy kegdők legynek, az ő pozíciójuk megoldása elsődleges feladat lesz az új vezetés számára.

Robi71 2020.10.04. 12:12:21

@4Viktor4: Amiről én beszélek, az nem klub, poszt vagy izomzat függő. Született adottságok, amelyeket nem lehet tanulni. 28 éves kész játékos. Számomra csak az e kérdés, hogy merre tart a a klub. Mi az elég és mi az ami már kevés.
Úgy gondolom, hogy nekik (Cou, Grizi, Dembi) az utolsó szezonjuk kell hogy legyen a bizonyításra...jövőre meg a Fati, Trincao, Pedri, Puig generációnak kell megadni 100%-ban a játéklehetőséget és az esélyt a bizonyításra. Nyilván ebben sokat számít, hogy milyen szezont zárunk.
Nem lesz könnyű a következő vezetőségnek, mivel Pique, Alba, Busi trió sem fog részt venni az új projektben....és Messi-ről sem lehet tudni, hogy engedi magát meggyőzni a folytatással kapcsolatban.

GeroBarca 2020.10.04. 12:12:57

@Bivi76: nem szerettem sosem Busi játékát én sem.Fenykoraban is lefutotta még a bíró is.De olyan szeme van a játékhoz ami senkinek.Látja és lefedi a passzsávokat,mozgatja a csapatot,és kiválóan szűkíti a területet.Tipikusan az a játékos akinek a fontosságát akkor látja az ember,ha nem játszik.A 2009-2013 közötti időszakban világ legjobb mélységi irányítója/szűrője volt.
Legenda és kész .Aki azthiszem 3bl és csomó bajnoki és kupagyozelemben részt vett,mellette eb,és vb győztes joggal lehet legenda

Robi71 2020.10.04. 12:17:29

@4Viktor4: A bajnokságnak és a kupának meg kell lenni....annak a szégyennek, ami a múlt szezonban ért nem szabad megismétlődnie. Akkor sem és most sincs igazi kihívója a Barca-nak hazai téren. A gürizős Real vagy Atleti nem lehet ellenfél.
A kérdés, az igazi szintmérő a BL. Ott kell helytállni minél tisztességesebben.

4Viktor4 2020.10.04. 12:18:18

@Robi71: Meglátjuk mit mutat ha nem görcsös nyomás alatt kell bizonyítania. Griezmannak nem sikerült ebből kilépnie, szóval neki mindenképp távoznia kell! Couról meg kiderül mit tud. Koeman eddig jó megoldásokat alkalmazott egyedül ami eddig nem tetszik az Puig hanyagolása, pedig tavaly jól teljesített mikor lehetőséget kapott. Pedri számomra még kicsit kérdőjel annyira még nem győzött meg.

Balázs37. 2020.10.04. 12:46:38

@Robi71: magas lovon ülsz Robi az az igazság! Amikor tényekkel igazolják, hogy nincs igazad, még akkor sem mondod azt, hú b.meg ezt benéztem. Itt van Suarez esete is.....

Balázs37. 2020.10.04. 12:48:08

@GeroBarca: saját maga passzsávjait is lefedi. Több labdát ad el, mint az adidas

Bivi76 2020.10.04. 12:59:26

@GeroBarca: Nem Legenda, és soha nem is lesz az. Kész!

Bolha10 2020.10.04. 13:14:48

@GeroBarca: kb számból vetted ki a szót Busival kapcsolatban. Király.

Robi71 2020.10.04. 13:18:44

@Balázs37.: Folytasd csak...még kilenc ilyen és talán megint elszakítod a cérnámat. Írd le a véleményedet, érvelj, cáfolj (érvelve) és jobb lesz mindenkinek. Neked is. Ha mindenki ezt tenné jobb lenne a blog.

Balázs37. 2020.10.04. 13:53:01

@Robi71: 70 perc kezdőként, vagy 70 perc padon ülve nem mindegy. Ez érv Suarez esetében, te ezt benézted, de nem ismerted el, kerülted a témát. Akkor még nyolc, és nem különösebben érdekel, hogy elszakítom a cérnádat....

Balázs37. 2020.10.04. 13:59:31

@Robi71: ja és szállj le a magas lóról, mindenkinek jobb lesz, neked is hidd el

GYLS 2020.10.04. 15:45:52

Busquets-hez egy-két gondolat:

1. Xavi és Iniesta mellett nem volt mélységi irányító. Nem kellett.

2. Valverde találta ki ezt a poziciót Neki. Viszont mivel korábban soha nem volt ilyen feladata, meg sem közelítette Pirlót, akit idősebb korára szintén visszavontak a védők és a középpűlyások közé irányítani. Busuets ebben a szerepben inkább lassította a játékot
.
3. Amikor miatta eladtuk Yaya Tourét, szerintem rosszul döntött a klub. Guardiola a következő 3 évben nem is nyert csak EGY BL-t. Mert pont az a többlet hiányzott, amit Toure az előrejátékban tudott volna adni a csapatnak (pl azInter és a Chelsea ellen). Toure a távozását követő 3 évben a MC-ben 31 gólt szerzett, Busquets egész barcelonai pályafutása alatt 15-öt.

4. LEGENDA: Hová soroljuk pl. Pedrót? Ő is mindent megnyert a Barcával. Sőt BL-címe ugyanannyi van Neki mint Busquetsnek. Más pedig csak azért nincs annyi, mert Neymart a nyakára hozták, így a több játéklehetőség miatt inkább távozott. Busquets nyakára hoztak bárkit is? Xavi és Iniesta mellett kíválóan elvégezte amit kellett. Mélységi irányítóként inkább a körülményesség jellemezte. Most az új felállás miatt megint mást kell játszania. Én szurkolok Neki, hiszen ha jól alkalmazkodik, az a csapatnak is jó lesz. Lehet nevezni legendának, hiszen itt nőtt fel, itt ért el mindent amit el lehetett. Még akkor is, ha a lejtmenetnek is aktív részese volt. Ahogyan mások is.

Robi71 2020.10.04. 16:26:20

@GYLS: Jobb, ha maradsz a statisztikánál. Az jobban áll neked.

Bivi76 2020.10.04. 16:45:24

@Robi71: MI a gondod GYLS blogbejegyzésével? Szerintem nagyon jól, összeszedetten, szépen megfogalmazta. Én speciel nagyon szeretem olvasni az írásait, értelmes Szurkolónak tartom.

GYLS 2020.10.04. 17:03:56

@Bivi76: Nem olvasom az illető véleményeit. Kivételesen most csak azért tettem, mert megneveztél, hogy valamit firkantott Nekem. Így megnéztem, mi az, amiben már megint a mindent tudót, a mindenki felett állót játssza.
Sokat nem tudtam meg. Legalább azt írta volna, hogy Xavi és Ini mellett centert játszott, csak én összetévesztem a pálya vonalait. De nem.
Olyan játékos nincs, aki a foci minden elemében zseni. De még olyan sem, aki kiváló. Mindenkinek vannak gyenge pontjai, így Busquetsnek is. Felsoroltam, én miben láttam a pályafutása alatt kiválónak és gyengébbnek. Majd a végén besoroltam a legándák közé. Ezek szerint NEM KELLETT volna. Már megint rossz következtetést vontam le. Sajnos én ember vagyok, ezáltal tévedhetek. Szerencséje a blognak, hogy van, aki mindenkit helyes útra terel. Beismerem, tévedtem. Busquets nem volt legenda.

Bivi76 2020.10.04. 17:24:32

@GYLS: Szerintem nagyon jó meglátásaid vannak, én nagyon szeretem olvasni az írásaidat.

világostobája2.0 2020.10.04. 17:27:49

Na úgy látom a robi71nek nevezett sunnyogó kis öntelt majom ma is formában van ...

Robi71 2020.10.04. 17:57:02

@Bivi76: Valóban szépen fogalmaz, de a tartalom...mind a négy felvetését meg tudtam volna cáfolni, de nem láttam értelmét, annyira eltérő a véleményünk a dolgokról.

Robi71 2020.10.04. 17:58:27

@világostobája2.0: te mit keresel még itt. Nem lettél letíltva?...nem értem.

Bivi76 2020.10.04. 18:34:18

@Robi71: Te mindent megtudsz cáfolni, csak Bolha haverodat nem!

Robi71 2020.10.04. 18:42:26

@Bivi76: Nekem nincsenek haverjaim itt a blogon...ellenben van egy egészen jól körülhatárolható egymást támogató troll baráti társaság.

Bivi76 2020.10.04. 18:52:39

@Robi71: Én nem tudom Te kit tekintessz trollnak itt a blogon, én biztos nem vsgyok az!

Robi71 2020.10.04. 19:08:11

@Bivi76: Te nem, de néhányan előszeretettel lajkolják a gyalázkodó hozzászólásaidat.

világostobája2.0 2020.10.05. 06:11:07

@Robi71: miért? mert lecsicskáztam az edzőt és szarkupacnak(v vmi hasonló) neveztem a klubbot? ja hogy az te voltál!! Csicska...
süti beállítások módosítása