A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

A Barcanoticias keresi új gazdáit!

2020. október 06. - Berbatov

Sziasztok!

Időhiány és más jellegű okokból kifolyólag caaaatalan kollégával közösen úgy határoztunk, hogy új kezekbe adnánk tovább a Barcanoticias üzemeltetését. Az életem jelenlegi fázisában sajnálatos módon én nem vagyok képes részt venni tevékenyen a blog életében, illetve olvashattátok, caaaatalan szintén befejezi a tartalomkészítést.  Az utóbbi hónapokban gyakorlatilag egyedül tartotta a frontot és fedte le az FC Barcelonával kapcsolatos történések végeláthatatlannak tűnő sorát.

Nem szeretnénk, ha az oldal vegetatív állapotba kerülne, hiszen ilyen-olyan minőségben, de már hosszú évek óta szolgálja a hazai Barca szimpatizánsokat. Emellett nyilván a blog értéket képviselő közösségének sem akarjuk elengedni a kezét. 

Tehát a kommentszekcióban olyan egyének jelentkezését (e-mail címmel együtt) várjuk, akik éreznek magukban energiát és rendelkeznek elegendő szabadidővel a blog szerkesztéséhez, továbbviteléhez.  

 Az új szerkesztőség teljes mértékben a saját elképzelései szerint alakíthatja, a saját képére formálhatja a blogot, totálisan szabad kezet kapnak mindenben. 

Remélhetőleg ezúttal is sikerül megmenti a blogot, a jövőben is számtalan kellemes percet tölthetünk el az oldalon cikkeket, véleményeket olvasva, egymással vitatkozva. :)

Üdv,

caaaatalan & Berbatov

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr8516229324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GYLS 2020.10.07. 08:24:57

Eurobarca: Néha-néha belenézek. Pár évvel ezelőtt gyakrabban. Szubjektív cikkek, tele ténybeli pontatlanságokkal.
Barcanoticias: Korrekt, tényeken alapuló írások. Megfigyeltem, ha a cikk szerzőjének van különvéleménye, azt mint EGY hozzászóló teszi meg, közöttünk.
Amikor időm lett többet foglalkozni a klub életével, jó pár oldalt meglátogattam. Ez - talán nyugodtan mondhatom -, a MI oldalunk volt a legszimpatikusabb.

világostobája2.0 2020.10.07. 08:26:20

csak egy ötlet!
Szavaztassátok meg!
Eurobarcával vagy külön?
Szabályok és azok betartatása vagy ugyanez az anarchia maradjon-e?
Természetesen nem névtelenül :)
Ja és ez a próbálom visszafogni magam stb dolgot szerintem felejtsétek el! Ti is tudjátok hogy ez nem működik!

GYLS 2020.10.07. 08:27:11

@Mihail1981.: Valami a rendszerrel is lehet. Pár hónapja megpróbáltam visszakeresni egy korábbi írásomat, és nem találtam, Sőt, úgy tűnt, nagyon sok elveszett. Pedig biztos vagyok benne, sokkal többet írtam, mint amennyit láttam.

GYLS 2020.10.07. 08:28:44

@világostobája2.0: Tegnap én leírtam a véleményemet, azt hogy Nálam hol a szint.
CSAK IS BARCANOTICIAS!

világostobája2.0 2020.10.07. 08:37:25

@GYLS: néha néha belenézel de azt tudod hogy a cikkek tele vannak pontatlanságokkal?
baracnoticias: tényeken alapuló írások...kb 2 hetente? ja és a történések 80% áról kb semmi! És ez a legszimpatikusabb? bocsi most picit csalódtam..
amúgy nem reagáltál arra hogy szerintem jó ötlet lenne beszállnod és kicsit szigorúan fognia népet!!

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 08:57:47

@Mihail1981.: Bem tudom hogy műkődik ez de szerintem ahogy bannolják a neved/profilod, törlik az ahhoz a névhez tartozó összes hszt is (hogy automatikusan vagy sem nem tudom)

GYLS 2020.10.07. 08:59:28

@világostobája2.0: Igen, amikor bele-bele nézek, hemzsegnek a szubjektivításból adódó ténybeli csúsztatások.Mert a szubjektív írások egyik velejárója az érzelmi vonal, hogy kit és mit milyen színben akarok feltüntetni. Nem azt mondom, hogy így nem lehet, csupán azt, hogy nekem inkább szimpatikusabb az, ahol a bevezető cikk mellőzi az egyéni véleményt, azaz csak tényeket közül. És ennek megfelelően nem hiányoltam, hogy caaaatalánék nem foglalkoztak a pletykákkal. Mert akkor naponta több cikket is írhattak volna. Ezt megtettük mi helyette is.

A kérdésre is reagáltam. Tegnap 16.20-kor és ma 08.28-kor.

KJDaniel 2020.10.07. 09:00:07

Bár szerintem átgondolandó az Eurobarcás ajánlat, én mégis inkább azt szorgalmaznám, (ha hozzám kerül a blog) hogy inkább itt legyen nagyobb moderáltság, és maradjon meg különálló oldalként ez a Blog.

Csak a saját példámból tudok ki indulni az alapján pedig én jobban szeretem ezt a felületet..

Balázs37. 2020.10.07. 09:02:51

@Mihail1984: ez a bejegyzés pont nem arról szól, de te már megint személyeskedsz

világostobája2.0 2020.10.07. 09:16:50

@GYLS: ok
de akkor eszed ágában sincs beszállni..vagy valami elkerüli a figyelmem? Csak azért mert csíptem az írásaidat és támogatandónak tartom az általad vázolt szigort ..

Mihail1981. 2020.10.07. 09:19:49

@Balázs37.: Nem személyeskedem csak bántja az igazságérzetemet. Vagy mindenkire legyenek érvényesek a szabályok vagy senkire.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 09:24:42

@világostobája2.0: 2 hetente/hetente egy friss cikk bőven elég szerintem.. volt itt is hogy kb naponta frissült a blog de akkor nem tudjuk követni a hozzászólásokat.. szerintem sokkal jobb ha egy cikk alatt van 400+ hsz mintha 40 cikk alatt van 10.. a történések 80%áról a hozzászólók gondoskodtak eddig is, épp ezért volt ez a blog kicsit mindenkié.. szerintem ez is jól van így.. az igazán hatékony moderálást meg szerintem azzal lehetne kivitelezni ha mindenki csak a FB fiókjával tudna hozzászólni, de akkor meg nem hiszem hogy ilyen látogatott lenna az oldal

kritizator 2020.10.07. 09:26:56

@Mihail1981.: a "véglény" az személyeskedés

vagy nem tudod mi a személyeskedés???

világostobája2.0 2020.10.07. 09:40:19

@DISTANTxTHUNDER: hát nem tudom.. szerintem úgy lenne az igazi ha minden a csapattal kapcsolatos dologról lenne cikk és alatta megbeszélnénk hogy mit gondolunk az adott dologról, szigorúan az adott dologról(!) ..mert itt kb minden cikk alatt ugyanarról vitatkozunk :) szóval a cikkeknek nem is nagyon volt értelme .. ugye most is van egy off topic de kb mindenki lesz@rja(bocs)..igen az fb-s fiók lenne az igazi, de akkor tényleg jó páran nem lennének szóval marad sztem a szigorú moderálás..

Mihail1981. 2020.10.07. 09:47:22

@kritizator: Bocsánat akkor helyesbítek nem véglény hanem felhasználó. Most jobb??

Shirkan 2020.10.07. 09:55:53

barcanoticias.blog.hu
eurobarca.hu
totelcamp.blog.hu
barcaloca.blog.hu
+ a fészbuk adta lehetőségek

lehet válogatni.....

GYLS 2020.10.07. 09:56:11

@világostobája2.0: Igen, jól látod, nem jelentkezem. Ami az én kedvencem területem, a kimutatások, statisztikák, költségvetés, azt mint kommentelő is fel tudom tenni.

A szigorításról pedig írtam. Sőt, nem csak a minősíthetetlen jelzők lennének a "feltételek", hanem a személyeskedésbe átmenő értelmetlen kötözködések is. És ez mindkét félre vonatkozna. Sokan nem örülnének nekem.

Maradok a reszortomnál.

Mihail1981. 2020.10.07. 09:57:37

@világostobája2.0: Van ráció abban amit írsz. De ki az aki bevállalná a moderálást 400+ hsz-nél. Meg az érem másik fele ha moderálás lenne akkor boldog boldogtalan zaklatná a moderátort hogy "de ő igenis megsértette a házi rendet akkor mért nem".

világostobája2.0 2020.10.07. 10:14:15

@Mihail1981.: nem tudom ki az .. azért a 400+ nem egy nap alatt jött össze! legyen egyértelmű a házirend! + legyen nyilvános ha vkit tiltanak akkor miért..
Én csak ezt az egy lehetőséget látom! Másképp meglehet itt indulni hatalmas lelkesedéssel de nem fog változni semmi...

Mihail1981. 2020.10.07. 10:26:59

@világostobája2.0: Ahhoz hogy ez hatékony legyen a rendszert is meg kéne változtatni hogy egy e-mail címhez csak egy felhasználó név tartozzon. Mert így akit mondjuk jogosan tiltanak fél perc alatt csinál egy másik nicket és ugyanúgy beír. És nincs az az ember aki az ilyen szintű moderálástól ne szállna el a töke és hagyná a francba az egészet.

világostobája2.0 2020.10.07. 10:54:02

@Mihail1981.: nem tudom! Majd a Blog új készítői eldöntik, hogy hogyan szeretnék tovább csinálni! Nekem ezek voltak az észrevételeim/javaslataim, aztán majd meglátjuk mi lesz :)

caaaatalan 2020.10.07. 11:03:36

@GYLS: itt a cikkeknél mindig törekedtünk az objektivitásra, ezért is nem nagyon foglalkoztunk a pletykákkal.

valóban szubjektumot leginkább hsz-ben írtunk.

világostobája2.0 2020.10.07. 11:13:36

@caaaatalan: meg sok minden mással! Dest, Trianco, Pedri stbstb..ne érts félre én értem hogy egyedül csináltad ennyire volt idő..csak a tények kedvéért írtam...Tisztelet azért hogy eddig is bírtad...

caaaatalan 2020.10.07. 11:24:54

@világostobája2.0: igen, sajnos ennyire futotta az időből/erőből

kritizator 2020.10.07. 11:27:04

@világostobája2.0: igen, én ezt gondoltam reggel.

jön a cikk, aztán ömlenek az oda nem illő hozzászólások

elég volna csak egy címet írni cikk nélkül (pl. barca-villareal 2020.10.06), aztán hajrá jöjjenek a kommentek

kritizator 2020.10.07. 11:28:53

@Mihail1981.: én nem akarom előtérbe helyezni magam, de mindenki hozzászólását el szoktam olvasni, úgy hogy nem volna nehéz dolgom, röpülnének egyesek

KJDaniel 2020.10.07. 11:42:17

Nem ide kapcsolódik, mégis érdekes információk:

Depay és Garcia is szabadon tárgyalhat 3 hónap múlva, hogy hova igazoljanak.

A Barca elvileg mindegyikőjükkel megegyezett már, ami azt jelenti, hogy nyáron ingyen jöhetnének.

(Hozzáteszem, korántsem vagyok benne biztos, hogy a következő elnökség is így fog gondolkodni..)

Robi71 2020.10.07. 12:04:59

@KJDaniel: A végén van a lényeg.

Dr Mouse 2020.10.07. 12:11:20

@kritizator: Miért nem vállalod a moderálást?

Berbatov 2020.10.07. 12:50:47

Kérlek a topikot ne offoljátok szét, elvesznek benne az érdemi hozzászólások. Ezidáig két személy részéről érkezett szándék a blog folytatása, illetve Ákos felvetette az összeolvadást az Eurobarcával.

Este megpróbálok időt szakítani a véleményem kifejtésére, illetve átbeszéljük a helyzetet.

Addig is osszátok meg a gondolataitokat, érveiteket az üggyel kapcsolatban. Közösen döntünk.

GYLS 2020.10.07. 13:02:55

@caaaatalan: 11.03-as írásodra.

És amit én nagyon-nagyon POZITÍV dolognak tartottam és tartok!
(Mármint az objektivitást.)

kritizator 2020.10.07. 13:43:39

@Dr Mouse: szeretem kapacitálni magamat:(

kritizator 2020.10.07. 13:57:20

Összejött a szavazatszám a bizalmatlansági indítványhoz!

Hajrá!

Arccal a leváltás felé.

Összejön-e a szükséges szavazat (azt hiszem 10%, 2/3 igennel).

Mennyi a Barca sociok összlétszáma? Neten 100 ezertől 160 ezerig olvasni számokat.

Ugye meccsnapon lesz a szavazás, de hát nincsenek nézők:(

cule14 2020.10.07. 14:22:26

Szerintem nem jó ötlet a beolvadás... Az oldal nevének fent kell maradnia, és sztem nem is ugyanazt képviseljük mint az eurobarca, aminek vannak hátrányai előnyei. De ez pont így van rendjén. Persze nekik jóljönne a plusz látogatók ingyen mivel tele vannak reklámmal.

messiaaas 2020.10.07. 16:07:28

Szerkeszteni nem igen szeretnék, de ha simán lehet moderátornak jelentkezni akkor Én el vállalom.

barcahub 2020.10.07. 16:17:28

@kritizator:
azt jelenti, hogy kötelező kiírnia a klubnak a referendumot az elnökség távozásáról, ahol egy igen-nem alapú szavazáson dönthetnek a Barcelona pártoló tagjai, hogy menjen vagy maradjon az elnökség. Ezen a voksoláson a váltásra voksolóknak minimum kétharmados többséget szükséges elérniük legalább 10 százalékos részvétel mellett ahhoz, hogy kötelező érvényű legyen a lemondás a klub vezetésére.

Miért kell még egy szavazás? Egyszer már a pártoló tagok összeszedték a megfelelő szavazatot ahhoz hogy tudassák elég ebből. Az lenne csúnya akik ezt nem írták alá azok most elmennek szavazni de Barto mellett.

Barc A ti 2020.10.07. 18:54:51

Én a blog folytatása mellett szavazok.

Tudtommal itt mindenki felnőtt korban van, esetleg abba lehetne hagyni az óvodás megnyilvánulásokat, a durcizást, egymás szapulását.

A mondandók elé oda lehetne tenni, hogy -szerintem, -én úgy látom, -az a véleményem, stb., ahelyett, hogy megy egymás ekézése.

világostobája2.0 2020.10.07. 19:32:16

Ha robi71-et hagyjátok továbbra is rátelepedni a blogra akkor felejtsétek el hogy ez valaha is normális hely lesz...

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 19:37:37

Szerintem sem kell változás.. legyen valaki aki felrak heti 1-2 komolyabb cikket (egy meccs előtti beharangozót és egy meccs utáni értékelőt szívesen olvasnék).. az ide kommentelők úgyis hozzák a legfrissebb híreket, pletykákat.. jó lenne ha valaki olyan írna aki tud (:D), objektíven látja a dolgokat, de van szubjektív véleménye is,.szerintem ezek a legfontosabbak..

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 19:40:30

@világostobája2.0: Tetszik vagy sem de Robi nélkül ez a blog csak vegetál, tulajdonképpen ő tartja életben (a komment szekciót legalábbis).. ezt onnan tudom, hogy volt amikor nem írt napokig (kényszer pihit kapott) és akkoriban a töredékére esett vissza a hozzászólások száma (és a blog látogatottsága is gondolom)

Barc A ti 2020.10.07. 19:45:44

@világostobája2.0:

Mindenkinek, így neki, neked és a többieknek is meg kell adni a tiszteletet.
Máris ellenséges a hozzászólásod. Pont ez nem kell ide az oldalra.
Mások úgy vélik, hogy miattad nem normális ez a hely. Akkor ez így döntetlen.

világostobája2.0 2020.10.07. 19:48:56

@DISTANTxTHUNDER: és? Akkor ez így jó? Kell a bohóc a cirkuszhoz? Azt hittem az a cél hogy ez egy normális blog legyen..

világostobája2.0 2020.10.07. 19:59:30

@Barc A ti: "Máris ellenséges a hozzászólásod. "
Máris?
Csak javaslatokat teszek hogy szerintem mitől lenne normálisabb ez a hely...
Nem muszály megfogadni meg simán lehet hogy egyedül gondolom így..
Miattam nem? Akkor javasold hogy fogjanak vissza!!! Javasold hogy ne emeljek szót az egyértelmű szemétkedések ellen stb stb stb...azért van ez a topic..hajrá!!!

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 20:03:05

@világostobája2.0: Őszintén kérdezem h szerinted mi a nem normális Robi írásaiban? Nem személyeskedik, nem bunkó-parasztul szól hozzá bizonyos dolgokhoz (mint pl én :)).. én azt veszem észre hogy divat lett egy kicsit beleállni ahogy Albertoba is

világostobája2.0 2020.10.07. 20:09:49

@DISTANTxTHUNDER: hú...reggel lehet nekiugrok..de leírtuk már itt páran jópárszor...ha követed a blogot szerintem tudod ...ha követed és mégsem akkor meg felesleges leírnom...

Mihail1981. 2020.10.07. 20:12:07

@DISTANTxTHUNDER: Bocsi de albertoba azért állnak bele mert ő ide8-2-ni és a messi gyűlöletét kiélni jár fel.

Berbatov 2020.10.07. 20:52:58

@Akee021:

Szia!

Én kifejezetten azért regisztráltam az oldalra és választottam ezen a platformot, mert itt pofonegyszerűen, a cikkek alatt kifejthetjük és megoszthatjuk másokkal az adott témakörhöz kapcsolódó véleményünket, gondolatainkat. Totálisan faék egyszerűségű rendszer, de kiválóan működik, felhasználóbarát. Egy-egy írás alatt koncentrálódik gyakorlatilag minden. Ez adja számomra a közösség mellett a Barcanoticias esszenciáját, ami nálatok hiányzik. Őszintén megvallva nem is teljesen értem, hogy miért nem adtok lehetőséget a cikkeitek megvitatására.

Berbatov 2020.10.07. 21:04:14

Fiúk-Lányok, Lányok-Fiúk, marad a blog, gondolom fölösleges is megszavaztatni. Már túl közel került az emberek szívéhez.

Viszont úgy gondolom Dani és culé 14 ketten nem lesznek elegek tartalomgyártásra. No offense, de tapasztalatból írok. Legalább 4 emberre szükségük lenne, hogy kellően mélyen sikerüljön lefedni a Barcát. Időnként képes leszek besegíteni, egy negyed embert kiteszek. :)

Szóval szerintem várunk még további jelentkezőket, de nyilván ezt velük is meg kell vitatni.

Mindenesetre hétvégén elkészítek egy moderálási szabályzatot, melyet kőkeményen alkalmazni fogunk. Nem lesz mese.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 21:05:33

Szerintem mindenkinek lehet véleménye ami a csapattal kapcsolatos, ha valakinek ez a 8-2 akkor legyen az (megjegyzem ez nem egy olyan dolog amit csak úgy elfelejt az ember, Bartomeu pl amíg él emlékezni fog erre- az eredményre a véget vetett a rémuralmának).. Messit pedig ugyanúgy lehet kritizálni ahogy imádni is, ha van alapja (márpedig a 8-2ben benne volt, ahogy a 0-4ben is a Pool ellen).. persze én még mindig 6szor előbb borítom rá a vizes lepedőt olyanokra mint Brétvét vagy Roberto, akik szerintem maguk sem tudják mit keresnek itt, Messinek azért ilyen társak mellett nem egyszerű.. Xavi és Iniesta idejében fel sem tételezhettük hogy a Barca akár 4-0ra kikapjon, nem hogy 8-2re..

DISTANTxTHUNDER 2020.10.07. 21:07:00

@Berbatov: Jó de akkor ismertesd is a szabályzatot pl kifüggesztett hírként, hogy tudjuk mit tartsunk be :)

Berbatov 2020.10.07. 21:08:33

@DISTANTxTHUNDER: Természetesen nyoma lesz, főoldalon majd megtalálható és megvitatható.

FCB551 2020.10.07. 21:25:07

Ha valaki azt gondolná, hogy a csapata nem zárta jól az átigazolási idényt, akkor gondoljon arra, hogy a Barcelona Luis Suárezt, Ivan Rakicet, Arturo Vidalt, Rafhinát és Jean-Clair Todibót mindössze 3.5 millió euróért adta el.

Mihail1981. 2020.10.07. 21:36:10

@DISTANTxTHUNDER: Csak az a gond hogy Alberto akkor is kifejti a Messi utálatát amikor a teljesítményével abszolút nem volt gond. A 8-2 meg olyan amit az ember egyszer is felfog nem vagyunk se hülyék se retaldáltak. És épp eléggé volt szar átélni nem kell itt még 0-24 ben nyomatni. Nem motiválja ezzel a csapatot mert nem olvassák ezt a blogot és itt fölösleges sebeket tép fel. Akkor meg minek??Meg mondom én mert kaján örömét leli benne ha másokba ezzel bele tud rúgni.

Mihail1981. 2020.10.07. 21:40:55

@DISTANTxTHUNDER: Az meg a másik hogy ha az ember próbál érvelni bizonyítékokat gyüjteni tényeket közölni vele Messivel kapcsolatban hogy miért nincs igaza el kezd terelni nem veszi ezeket figyelembe csak a saját beteges gyűlöletét. Saját magának mond ellent 3 órán belül egy szóval full homály a csávó.

Dr Mouse 2020.10.07. 21:42:23

@Mihail1981.: Akkor ő flusztrált, - ugye ez így kimondható.

Mihail1981. 2020.10.07. 21:44:53

@Berbatov: Ez jó ötlet. Remélem a trollok ellen is lesz egy ilyen szabályzat.

messiaaas 2020.10.07. 21:44:59

@Berbatov: Ha esetleg sima moderátorra szükség van, akkor arra szívesen jelentkezek. Nem tudom ez hogy kivitelezhető, de minden nap többször is olvasom a blogot, ha úgy van és lesz szabályzat szívesen elvállalnám.

osborne 2020.10.07. 22:15:45

A beolvadás faszság. Néhány lelkes nick továbbvihetné a blogot.

Ha nem, hiányozni fog.

Akee021 2020.10.07. 22:32:39

@Berbatov: Igen, ez egyértelmű, hogy más célt szolgál per pillanat a két oldal - itt néhány cikk, pár naponta és alatta sok komment/diskurzus/eszmecsere, kvázi a közösség, és ez az, ami igazából fontos nektek, ahogy látom. Nálunk több standard cikk a meccsek előtt-után, naponta beszámolunk a klub körüli történésekről és csak a FB-on van lehetőség diskurzusra. (Régen volt a cikkek alatt is, de káosz lett belőle nagyon hamar, moderálásra meg nincs kapacitás.)

Én azt gondolnám, hogy akár működhetne a 2 koncepció valahogy egy helyen is, de lehet nincs igazam. Vagy lehet nincs rá szükség, nem tudom. Viszont nektek (kollektíven) igazából, ha jól látom, az itteni közösség az elsődleges, kontenttől függetlenül. Az hogy hány és milyen poszt születik, az másodlagos. Mivel nem vagyok / voltam tisztában a múlttal-jelennel és csak annyit láttam, hogy be akarjátok dobni a törcsit, ezért jött az ötlet, hogy aki viszont tartalmat kreálna bármilyen formában, az nálunk megteheti, ne vesszen kárba senki lelkesedése.

Egyébként az NST (nst.reblog.hu/) is így működik, az emberek beszélgetni járnak oda a kommentszekcióban, nem Henrik véleményét olvasni.

Barc A ti 2020.10.08. 07:29:16

@világostobája2.0:

"@DISTANTxTHUNDER: és? Akkor ez így jó? Kell a bohóc a cirkuszhoz? Azt hittem az a cél hogy ez egy normális blog legyen.. "

Úgy látszik még sincs mindenki felnőtt szinten.
És ha te vagy a bohóc a csoportban? Ha miattad nem normális a blog?

Nem sokan helyeslik, hogy beleszállsz Robiba. Elgondolkozhatnál azon - ha van mivel - hogy nem veled van-e inkább gond nyaktól felfelé.

Általad írottakra többet nem reagálok, úgy látszik semmi értelme.

kritizator 2020.10.08. 07:56:07

@Barc A ti: Robiba beleszállni nem szabad/illik.

De az tény, hogy bicskanyitogató a magabiztossága, saját véleményének tényként való hangoztatása, mások tényközléseinek semmibevétele stb.

világostobája2.0 2020.10.08. 07:58:22

@Barc A ti: 2020 10.07.19.59:30 :)
"Általad írottakra többet nem reagálok, úgy látszik semmi értelme."

már bocs de mi eddig sem kommunikáltunk egymással és úgy érzem ezután sem fogunk ..na jó a fentebb jelzett időpontban írtam neked de sajna nem sikerült megértened..van ez így...nem egy az értékrendünk.. ha neked az ok amit ő csinál egy állitólag Barcelona szurkolói oldalon akkor tényleg nincs miről beszélnünk...egyébként nem azt mondtam hogy ne legyen itt csak az általa képviselt viselkedéssel valamit kezdeni kellene ha normalitást akarunk.. de ha nem akarunk nem kell...de ez még mindig csak az én véleményem.. te meg leírtad a tiedet... a szerkesztők meg majd eldöntik hogy mit kezdenek ezzel az egésszel...nem annyira bonyolult ez..

Robi71 2020.10.08. 08:08:09

@kritizator: Ennek ellenére nem nekem van félnivalóm a moderálási szabályzat szigorításától. Érdekes, nem? :)

gabk82 2020.10.08. 09:12:31

Én is szívesen segítenek az oldal fennmaradásában. Doncseczg82@gmail.com

Balázs37. 2020.10.08. 10:14:12

@DISTANTxTHUNDER: pár embert azért Robi is leparasztozott itt!!!

Barc A ti 2020.10.08. 10:25:00

@Balázs37.:

Reméljük, hogy Robi is, de mások is (!) kulturáltabban fognak megnyilvánulni ezután.

Ritkán szólok hozzá, de minden kommentet elolvasok, rajta kívül még jó páran túllépik néha a határt.

Neki is és másoknak is vannak jó meglátásai, értékelései. Mindenki máshogy látja a dolgokat. Oké, nem kell meghívni a másikat egy jó ebédre, de elküldeni sem sehová.

Robi71 2020.10.08. 10:26:12

@Balázs37.: Muszály volt megtorolni néha a sorozatos sértegeteseket. Mint például a te esetedben is. Ha banoltak volna az első után, akkor nem kerül volna sor rá. Ezért kellene beszigorítani...vagy elengedni az egészet.

Robi71 2020.10.08. 10:29:01

@Robi71: elnézést...muszáj.

sunt 2020.10.08. 10:44:37

Hogy az eddigi megszűnik, azt nem siratom. Ha egy átprofilozott megszületne, annak örülnék. A tematikus elkülönítés híve lennék, ahol az oda nem való kommenteket kíméletlenül kimoderálnák. Felőlem lehet egy "Dühöngő" rovat is - legfeljebb nem olcasom.

Mihail1981. 2020.10.08. 11:09:37

@Barc A ti: De vannak itt rögeszmések fóbiások akiknek hiába mondunk tényeket bizonyítékokat csak gyülölködni járnak ide. És szerintem pontosan tudják hogy nincs igazuk de csak azért is tolják fullba a kretént hogy az itt lévőket bosszantsák. Én elsősorban az ilyenektől szabadulnék meg.

Barc A ti 2020.10.08. 11:34:45

@Mihail1981.:

Nem kell reagálni a kreténektől származó bosszantó megnyilvánulásokra.
Sokkal rosszabbul esik nekik, ha nincs reakció.

Tényleg jó lenne a nyugalom, hiszen tudtommal a nagy többség a Barcának szurkol.

Mihail1981. 2020.10.08. 11:47:32

@Barc A ti: Igen a legegyszerübb nem reagálni rá. De néha az ember nem bírja ki hogy ne szóljon vissza olyan pökhendi stílusban beszélnek... :))

Matenagy93 2020.10.08. 12:00:37

A Mundo Deportivo szerint Ousmane Dembélé hozzáállásával, fizikai állapotával, taktikai képességeivel is teljes mértékben elégedetlen Ronald Koeman. A holland szakember szerint a francia szélső a futball minden elemében komoly hiányosságokkal bír:

✅ fizikailag gyenge, terhelhetősége minimális;
✅ képtelen felfogni és végrehajtani a taktikai utasításokat;
✅ a védekezése egyenlő a nullával;
✅ edzéseken az általa és segítői által adott utasításokat képtelen végrehajtani, kivitelezni;
✅ emellett rendszeresen késve érkezik a tréningekre.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.08. 12:07:49

@Matenagy93: És ez miatt nem jött végül Depay és Garcia.. úgy bontanám fel a szerződését mint a huzat, még börtönbe is küldeném hiszen jelenleg csak meglopja a Barcát..

barca44 2020.10.08. 12:15:30

Én azt hiszem, hogyha ezek a pontok Koeman véleményét tükrözik, abban jelentős szerepet játszik a csalódottsága Depay sikertelen leigazolása miatt. Nagyon szerette volna honfitársát a Barcában látni, mivel ez nem jött össze, most összeszedett minden negativumot. Tegnap láttam a "jutubon" egy Dembele válogatást, szeretnék én Depaytól olyanokat látni amit ott Dembelétől. Játszatni kellene folyamatosan Dembelét és utánna vonni mérleget.

kritizator 2020.10.08. 12:55:20

@Robi71: attól függ mi lesz a szabályzatban

FCB_László 2020.10.08. 12:56:19

@barca44: az a baj hogy ezt a faszit nem lehet folyamatosan játszatni, örülünk ha kibír 4 meccset egymás után, aztán úgyis lesérül 2 hónapra

kritizator 2020.10.08. 12:57:46

@Robi71: Na azért.

Mi van veled?

Családi gondok?
Munkahelyi?

(remélem pia nincs)

Együtt érzek veled.

világostobája2.0 2020.10.08. 13:06:20

@Matenagy93: ez nagyon kacsaszagú..már csak az utolsó pont miatt is .. 1 szer késett 15 percet és nem a tréningről.. ha több lenne biztos hogy világgá kürtölték volna....pont a napokban volt a barca oldalon egy video az edzésmunkájáról pozitív értelemben..
ettől függetlenül még Koemanék haragudhatnak rá...meg állítólag ez barto lakájmédiája..szóval erős túlzásokat vélek felfedezni a pontokban...mint írtam régebben is szívesen látnám a csapatban de ha Koeman nem számol vele jobb lett volna ha megy..

osborne 2020.10.08. 13:08:19

@Matenagy93: Elképesztően rossz vétel volt, hiába tehetséges.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.08. 13:09:14

@FCB_László: Nem is lehet játszatni meg minek? Itt van Fati, Trincao, jöhetett volna (Dembi árának töredékéért) Depay.. van annyi szélsőnk, pont nem Dembelé a szűk keresztmetszet..

Raven1975 2020.10.08. 13:19:51

Ousmane Dembélé ma annak ellenére ment edzeni, hogy szabadnapja volt. Meg akarja győzni Ronald Koemant.

Robi71 2020.10.08. 13:54:10

@kritizator: Minden rendben, de köszönöm az aggódalmadat.

Robi71 2020.10.08. 13:58:39

@barca44: Hány perces videó volt az?...mert ha csak a Barca-s karriere alatt válogatták össze, akkor nagyon rövid. Nem vagyok egy nagy fan-ja, de még én is emlékszem szinte mindem jó megmozdulására.
Szerintem most már meg kell várni a telet vele, aztán annak függvényében, hogy mit alkot...maradhat vagy mehet (és jöhet Depay).

GYLS 2020.10.08. 15:47:40

A firkászoknak el kell adni magukat. Az átigazolási időszakban is hetet-havat összehordta. Most folytatják. "Jól értesültekként" ömlesztik a mi történt és mi nem történt sztorikat. Gyártják a még önmaguk által sem hihető történeteket. Egy példa. Itt van a fizetéscsökkentéssel kapcsolatos. Azt hiszik, a klub jogilag nem teszi meg azt, hogy mindenkivel aláírat egy nyilatkozatot, hogy belemegy avagy sem a bércsökkentésbe. Aki nem megy bele, annak fizetik a teljes összeget, aki pedig igen, az kapja a csökkentettet. Aztán a klub nyilvánossá teszi, ki egyezett bele. De itt még nem tartunk. Jelenleg a hírek szerint a csapatkapitányok térfelén pattog a labda. Szerintem senkinek nem lesz meg a jogi alapja, hogy januárban a bér miatt távozhasson.

Robi71 2020.10.08. 16:08:17

@GYLS: Miért nem távozhat?...ha a klub egyoldalúan döthet a fizetéscsökkentésről...akkor az ezt elutasító játékos miért nem dönthet egyoldalúan a távozásról?
Nem ismerem a jogi részét a dolognak, de mint laikus ezt így látom.

Matenagy93 2020.10.08. 16:18:39

@DISTANTxTHUNDER: ugyanez Umtiti is. A két francia hülyét csinal a csapatból sajnos.
Fentartásokkal kezelem azert ezt a hirt de ebben a honapban azert kiderul h igazak e. Ha dembi nem jatszik akkor valszeg igaz. Hiaba a tehetseg ha melle nem parosul szorgalom meg ész akkor ennyi sajnos.

Red Cule 2020.10.08. 17:12:37

Köszönet az oldalat (újonnan és eddig) működtetőknek munkájukért és elkötelezettségükért!

FCB_László 2020.10.08. 18:29:42

@DISTANTxTHUNDER: ez igaz, örülök hogy fati előtte van és végre nem az számít mennyiért vettük a másik játékost.

barca44 2020.10.08. 18:32:30

@FCB_László: Kapcsolódom a gondolataidhoz. Adni kellene neki 4x90 percet, ezt folyamatosan és megnézni mit hoz ki belőle.Felgyógyult, egézséges,ne számoljunk sérüléssel. Neked is azt javaslom, nézdmeg a Youtubon a róla szóló filmeket.A Barcában Messin kivül hozzá hasonló képességü játékos nincs és ő még nagyon fiatal. A mindenkori szakmai vezetés feladata kihozni belőle a legjobb tudását, ehhez pedig edzői kvalitások is kellenek. Ha mindez sikerülne, az nagy erősités lenne a Barcának.

Robi71 2020.10.08. 19:44:04

@barca44: Ha eltekintünk attól hogy sérülékeny és szellemileg visszamaradott (a legjobb szándékkal mondom)....akkor sem való sztárcsapatba...mert felállt védelem ellen hatástalan. Egy olyan középcsapatba való, amelyik kontrajátékra van berendezkedve. pld a Leicester. A Dortmund-ban a legjobb helyen (legmagasabb szinten) volt...csak ő akkor ezzel nem volt tisztában. Maradnia kellett volna....de a Barca ajánlatának lehetetlen volt ellenállni mind a BVB-nek (lásd ára) mind neki (megnégyszereztük a fizetését).

KisPindi01 2020.10.08. 23:10:41

@Robi71: A Leicester mióta középcsapat? :D Még a PL-ben sem az

Robi71 2020.10.08. 23:33:19

@KisPindi01: BL szinten? ...ne viccelj, jelenleg még a Barca is középcsapat. A Leicester-nek a BL csak álom.

katalan2 2020.10.20. 22:50:46

Ki viszi el Messi elöl a védöket?
süti beállítások módosítása