A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Barcelona 2020/21: Jól állunk néhány poszton, de vannak labilis helyek

2020. október 09. - culee14

Barcelona 2020/21: Well stocked in some areas, but lacking at centre-back and with just one No.9

Ronald Koeman végül tudja kik azok a játékosok, akikkel együtt kell dolgoznia az elkövetkezendő szezonban a meghosszabbított nyári átigazolási piac bezárása után. A holland jelenleg 24 első csapat keretéhez tartozó játékossal rendelkezik, de a csapatnak továbbra is vannak egyértelmű hiányosságai.

Egyrészt nincs sok választásunk hátul főleg a középső védő poszton, és csak egy igazi kilencesünk van.
Marc-Andre ter Stegen és Neto-ról kiderült, hogy jól tudják helyettesíteni egymást, mindkét játékos képes magas szinten tartani magát.

A szélső hátvéd pozícíóra is vannak lehetőségek szép számban. Sergi Roberto, Jordi Alba és Sergino Dest, valamint Junior Firpo a klub erőfeszítései ellenére is maradt a klubbnál.

Clement Lenglet és Gerard Pique kezdők a középső hátvédben, de rajtuk kívül nincs sok más velük egy szinten lévő középső védő. Samuel Umtiti még ott van, de folyamatosan sérült, vagyis Ronald Araujo lehet az egyetlen megbízható alternatív lehetőség Koeman számára

Körbenézés a középpályán

Koeman számos lehetőséggel rendelkezik a középpályán és kialakíthat egyfajta egészséges versenyszellemet a játékosok között, de valószínűleg Sergio Busquets, Frenkie de Jong és Miralem Pjanic lesznek a kitüntetett szerepben. Carles Alena és Riqui Puig vannak még ott lehetőségként.

A katalánokat a széleken és a 10-es szerepkörben is jól lefedik szép számú játékossal.
Antoine Griezmann, Ansu Fati és Philippe Coutinho az elsődlegesen választott játékosok a támadásban, valamint természetesen Lionel Messi is. Az előbb felsorolt játékosok után a holland választhat Trincao, Pedri és Ousmane Dembele között.

A fenti nevek felsorolása után egyértelművé válhat számunkra, hogy egyikük sem hagyományos csatár, így Martin Braithwaite maradt az egyetlen ténylegesen kilencesnek mondható a csapatban.

Bár Koeman csapata nem a legnagyobb, hét játékos van, akiknek nehéz lesz percekhez jutni ebben a szezonban. Umtiti, Dembele, Junior Firpo, Alena, Riqui Puig, Matheus Fernandes és Braithwaite mind küzdeni fognak a játékidőért. A sérülések azonban néhányuk számára lehetőséget nyithatnak a szerphez jutáshoz.

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5716232152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2020.10.09. 11:54:22

Az egy dolog, hogy a rutinos játékosok közül kinek mennyi percet ad az edző. De azoknak a fiataloknak, akiket a kispadra ültet és így nem engedi őket meccselni a B-ben, muszáj lenne adni valamennyi játéklehetőséget. (Fuente, Ramos Mingo)

Kertai Dávid 2020.10.09. 12:03:27

vannak hiányosságok, de ezzel a kerettel szerintem nem panaszkodhat... egyedül egy csatár hiányzik, meg egy minőségi balszélső védő, de azon kívül rendesen tömve vagyunk... vegyünk az első négyesből egy Fati-Cou-Messi-Grizi kezdőt, a padon még mindig van egy Trincaonk, Dembelénk, Pedrink és még a B-ből Konrad, vagy csak épp Alena és esetleg Puig (ha tud ezen a poszton játszani)... ez egy brutális keret szerintem ami Enrique első éve óta nem volt nálunk, ha ebből nem tudunk főzni akkor nem tudom mi kell még... VKP-nek pedig Roberto is bevethető, vele együtt akkor 4-en vannak arra a posztra, plusz a nagy talány Mateus, de őt ki is veszem a képletből

Robi71 2020.10.09. 13:04:19

@Kertai Dávid: Ha nem is brutális (BL szinten), de a bajnokságot minimum hozni kellene...nem eshet meg még egyszer az a szégyen, hogy a Ramos-Modric-Benzema trió (összesen 101 éves) kiénekelje a sajtot a szánkból.
Nálam a center és egy minóségi (nem Araujo vagy Garcia) belső védő hiányzik nagyon. Balszélen Alba még mindig klasszis, Firpo back-up-nak elég.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.09. 13:23:06

Szerintem egyik csapatrészben sem vagyunk meg.. valóban a támadó szekciónál paszkodhatunk a legkevésbé, viszont az elég nagy hiányosság hogy nincs egy deka center sem a keretben.. köszönhető Dembelének, azzal hogy maradt, eldőlt hogy a klub nem tud igazolni új támadót (mondjuk talán Suarezt sem kellett volna elherdálni).. középpályán már kicsit nagyobbak a gondok, ugyanis míg itt a támadó részünk elég jónak mondható, a vkp és a kk rész siralmas..itt is azért elsősorban mert Rakitic, Vidal és Arthur helyett nem jött senki (ja bocs, de: Pjanics meg Pedri).. hátul vagyunk a legnagyobb szószban, mert ugyan Dest érkezésével legalább a jhv poszt stabilizálódott, Albanak nincs cseréje (ami azért is gáz mert azt hallottam h hetekre kidőlt, a clasicora is), ahogy a Piqué Lenglet duónak is egyedül Araujo.. továbbra sem értem hogy miért kellett ennyire kiüríteni a keretet, mert pénzt alig láttunk ezekből az eladásokból.. az igaz hogy nem voltak igazán minőségiek a távozók többsége, de a semminél jobbak voltak, márpedig most az maradt utánuk: a semmi.. és így menjünk neki 3 frontnak..

Bolha10 2020.10.09. 13:28:40

Olvastam itt előző posztokban sokat Dembi megítéléséről. Hogy ilyen jó-olyan jó, klasszis megmozdulasai vannak, Messi mellett ő egyedül képes rá, h megbontsa az ellenfél védelmét. Van is, amivel egyetértek. De azok, akik ekkora sztárnak állítják be Dembit, azok nem látják, mennyi rossz, pontatlan megoldása van?? Amit egy 5 éves gyerek megtudna oldani. 5 méteres passz senkitől sem zavartatva egy üresen álló társnak. Pl. Ilyenekre gondolok. Mert ebből sokkal több volt, mikor játszott (már ha!), mint szenzációs megoldásokból. Volt olyan is, de az előzőekhez viszonyítva vajmi kevés. Azok az emberek elfelejtik ezeket?? Nem is értem. Hát rengeteg rossz megmozdulása volt, sokszor olyan, h fogtam a fejem! Blasz 3-ban jobban megoldják. És mondom, sajnos ebből volt a jóval több (1 klasszis megmozdulásra 5 egetverő en béna megoldás).
És mindezt úgy mondom, h én inkább a Dembi pártolók között vagyok. Mert van a gyerekben x faktor. De sokka, de sokkal kevesebb gyenge megmozdulásának kellene lennie!!!
Azért nem értem, h akik “istenítik”, azok ezt nem látják?? Ott van pl a Pool elleni első meccs legvégén levő Dembi ziccer, amit Messi olyan varazslatosan megcsinált neki! HOGY hagyta ki azt is??? Micsoda nyomorult mozdulat volt!! Jelzem, szerintem ott ment el a továbbjutásunk és a későbbi valószínűsíthető újabb Bl címünk! Nem is az a fő gond, h azt kihagyta, hibázni bárki képes, még ennél nagyobb helyzetben is, csak az az egész mozdulatsor....arra nem is találok szavakat. Erről beszéltem az előbb mint oltári béna megmozdulások. Ha le hívtak volna a nézőtérről egy nézőt, az jobban megoldotta volna!Na mindegy, ha ezeket a megmozdulasait le tudja vetkozni(nem hiszem-remelem, ramcáfol!), jó kis játékos válhat belőle. De én ugy érzem, ehhez képességeit meghazudtoló módon kéne össze kapnia magát!

Bolha10 2020.10.09. 13:35:42

@Bolha10: és akkor ezekhez jönnek még gratiszban a playstation sztorik, késések, stb...a sérülésekről nem is beszélve.
De, mindezek ellenére még mindig várom a csodát, (vele kapcsolatban), én ilyen hülye naiv vagyok. :) Ilketve nem is az, h várom, inkább úgy mondanám: soha ne mondd, h soha! Soha ne mondd, h Dembiből soha nem lesz jó focista! :)

Bolha10 2020.10.09. 13:44:51

@Bolha10: és ezekre a felvetéseimre olyanok válaszát szeretném látni, akik a “Dembit védő “ oldalon állnak. :) Ők hogy látják ezt vagy mit látnak? Tényleg érdekelne. Az is egy aspektus.

Bolha10 2020.10.09. 13:48:52

@Raven1975: neked mi a véleményed Dembiről? :)

Robi71 2020.10.09. 13:56:55

@Bolha10: Nalam az egyedüli pozitívum (egyelőre) az Fati. Ő az egyetlen Messi mellett, aki képes villani...remélhetőleg fontos meccseken is. Nagyon kell egy ilyen játékos Suarez távozása után.
De ahhoz, hogy egy jobb szezont zárjuk, mint az előzó ennel több kell.

Bolha10 2020.10.09. 13:59:10

@Robi71: ő az. De várható nála is a visszaesés. Fiatal még. Nagyon. De biztató a kezdet.

Spacedyevest 2020.10.09. 14:33:25

Ilyen átigazolási szezonokkal a hátunk mögött és ilyen pénzügyi helyzetben erre futotta most.
Ezzel a kerettel is lehetne bajnokságot nyerni sok munkával, jó taktikával.
Valahogy én a középpályát érzem vékonynak, még ha létszámban meg is vagyunk.

Robi71 2020.10.09. 15:15:56

@Spacedyevest: Még ebben a gazdasági helyzetben is lehetett volna jobban igazolni. Még mindig van annyi felesleg ebben a keretben, akiknek az értékesítésével lehetett volna hozni egy khv-et és egy centert.
Példaul mehetett volna Grizi vagy Dembi és jóhetett volna egy center... de részemről matadhatott volna Suarez is. Jó lett volna megszabadulni Umtiti-től....és hozni egy khv-et. Minfezt meg lehetett volna csinálni nullszaltósan. Volna...

GYLS 2020.10.09. 16:50:26

2015-Senki.
2016-Kimmich vagy Azpilicueta, Inigo Martinez, Eriksen
2017-Fabinho vagy Partey, Lukaku, Inaki Williams
2018-Bernat vagy Marcos Alonso
2019-deJong
2020-Söyüncü, de Beek

Az évek során (időrendben) a fenti nevek szerepeltek nálam, mint hozandó játékosok. Egyedül deJong van itt. Ezért megkérek mindenkit, ne hozakodjon nekem senki Griezmannal, Dembelével, Coutinhoval, Umtitvali és a TÖBBI FELESLEGES igazolással. Ha én igazolhattam volna, egyiket sem hoztam volna.

A hozott játékosok teljesítményéről (köztük a fenti négy) pedig amit eddig írtam, tartom a véleményemet. Akárcsak a régiekről.

Robi71 2020.10.09. 16:53:27

@GYLS: Na igen, ezek igazi focisták.

GYLS 2020.10.09. 17:08:15

Igazolás:
A klub még a kötelező minimumot sem teljesítette. Ez pedig annyi játékos eladása, hogy a bérkeret megfeleljen a 70%-os küszöbnek, azaz hogy 140 milla felszabaduljon. Kb. 80 lett belőle. Most jön a bércsökkentés.
Gondot jelentett, hogy még a vírus okozta válság előtt elköltöttünk 43 millát (Trincao, Pedri, Fernandes), könyveléstechnikailag meg ez igazából 103 lett.

Keret:
Az évek óta tartó rossz játékospolitika miatt rossz az életkori összetétel. Kevés a 25-29 közöttiek száma, ezzel arányban sok a 25 alattiaké.
Hátul, leginkább darabszámra vagyunk meg. Umtiti helyett szívesen láttam volna Soyüncüt. Az pedig, hogy Pique, Lenglet és Soyüncü mellett most Araujo, Todibo, Garcia vagy Mingo a 4., lényegtelen. Nálam szakmailag és pénzügyileg Araujo lett volna az
Középpályán meg vagyunk. Sőt, a kétszűrős rendszerben még sokan is. A fiatalok keveset fognak játszani. Elől is megvagyunk. Én a klubbal és nagyon sok itteni beíróval ellentétben Griezmanntól és Braithwaittól szabadultam volna meg, nem pedig Dembelézől. És akkor jöhetett volna Lukaku (nálam).

BarcaForLife 2020.10.09. 17:17:04

@Bolha10: egyetertek sok mindenbe. En szeretem Dembit. De o megoldja a lehetetlent es elrontja a konnyut. A Liverpool elleni ziccernel megfojtottam volna. De! Nem azon ment el a meccs. 3-0 rol mindenki elvesztette. Megneztem a 8 reszes dokumentumot a Barcarol. Sok mindent elarul szerintem.

Raven1975 2020.10.09. 17:22:17

Ousmane Dembélé ma is ellátogatott a Barça edzőközpontjába, ahol önkéntesen edzett. A francia szélső kiváló állapotban szeretne lenni, hogy elnyerje Ronald Koeman vezetőedző bizalmát.

Dr Mouse 2020.10.09. 18:18:54

Én nem látom derüsnek a közeljövőnket...
Nem látom, mert szerintem a csapat tagjainak jelentős része NEM MOTIVÁLT!
Az egyik azért mert tagja volt világbajnok csapatnak, másik része meg túl van fizetve!
Kérdem én, - mi a fenének törje magát egy Dembelé féle fiatal fiú, aki havonta egy vagon pénzzel lesz gazdagabb, jóllehet alig-alig játszik tétmérkőzéseken?
Ha igaz, amit itt állítok, akkor a 24 fős keret kevés.

Nagybarcelona 2020.10.09. 19:03:22

Szerintem!: Támadó sorban megvagyunk. Koeman nem szeretett volna közèpcsatárt, Messit tolta oda. (a csapatvèdekezès miatt, nálam Suarez maradt volna, ha csak cserènek is)Helyette játszhat ott Griezmann ès Martin, valamint Fati is. (Ne erő, hanem árnyèkcsatárban gondolkozzatok). Bal szèlen játszhat Fati, Dembele, Pedri, Martin. Csatár mögött Messi, Cou, Griezmann, Puig. Jobb oldalon Griezmann (sajnos most ő van ott) Dembele, Messi ès Trincao. Nálam így állna fel:
Messi
Fati-Cou-Dembele
Griezmannt adtam volna el, a keresete èvente 40 millió.
A kp-nk elèg gyenge. 3 játèkos van 2 posztra (Alena Puig kevès vkp-nak), Mateusra kíváncsi lennèk mit tud. Vèszhelyzet esetèn jöhet ide Roberto is. A hátvèd sorunk darabra megvan. Umtiti elválik mit mutat. Soyuncut èn is megnèztem volna itt ès nem Garciát. Kapus poszt nagyjából megoldott. Sokat kritizáltam Stegent, sokan belèm kötöttek, aztán hagytam. Stegen ha rossz napot fog ki, bemegy tőle minden. Remèlem ha visszajön, nem passzolgatnak neki hátra, ès elbeszèlgetnek vele, túl magabiztos, gyermeteg hibákat tud vèteni. (Netonak sem teszik hátra, gyorsabb is a labdakihozatal). Alba mèg most is jó játèkos, aggasztó a sok sèrülèse, Firpo többet kell H. játsszon, ahogy Dest is jobb oldalon, Roberto helyett. Pique a vèdelem bástyája, bajban leszünk ha kiesik. Lenglet bizonytalan.

Nagybarcelona 2020.10.09. 19:21:13

Szerintem! Umtiti ès Dembele sèrülèseiben, ès abban, h. formán kívül vannak a legnagyobb hibát Valverde ès az orvosi stáb vètette. Umtiti akkor sem játszott, mikor nem volt sèrült. Egy 60 milliós vèdőből csináltak egy 20-sat. Neki ès Dembelènek is a kezdőben a helye a tudásuk alapján, aztán elválik mit tudnak, meddig maradnak egèszsègesek. Dembelère ahogy írtam rápakoltak vagy 10 kiló izmot, aztán a tavalyi ève úszott is. (Neymarnal ugyanezt csinálták). Ha lehoznak egy átlagos szezont, könnyebb lesz őket akár eladni is. Bolha 10 írta itt Dembele rossz megoldásait. Dembele az egyik legnagyobb tehetsèg,(vajon kijön e valaha is tartósan?) èrdekes H. a Barca előtt sosem volt sèrült (kb 10 èves focista pályafutása alatt). Ès hozzájuk vennèm Griezmannt is. Valverde alatt elvesztette a magabiztosság át, ès egyben a varázsát. Ez az ember aranylabda szavazáson az első 3-ban volt. Messi 2.0. Kiváló bal lábbal, jó cselezőkèpessègel, ma meg egy nyeretlen 5 èves benyomását kelti. Valverde konzervatív focija görcsössè tette Griezmannt ès Dembelèt is. Èn ezèrt adnám meg mind a 3 játèkosnak a bizalmat, hátha èlnek vele.

Bolha10 2020.10.09. 19:23:39

@Nagybarcelona: ha rossz napot fog ki , bárkinek bemegy minden. :)
Csak épp ott a bibi, Stegen az utóbbi években nem nagyon fogott ki rossz napot , sőt....világklasszis teljesítményt nyújtott. Meccsről meccsre.

Nagybarcelona 2020.10.09. 19:31:03

@Bolha10: Stegennel az a problèma, hogy 2 klasszis megoldásra jut egy hiba (16-nál eladott labda) vagy egy potya.

Les Corts 2020.10.09. 19:46:41

@Bolha10: Szerintem ez a sok eladott labda valahogy rajtamaradt,én javulást láttam ebben.Suarezen legalább annyi támadás halt el.Busi labdaeladásai?Valverde mágusnak kellett volna foglalkozni vele,de ki tudja meg tette e?Dortmundból egy kontrázó,üres területeket bejátszó csapatból átkerült egy betömörülő csapatok ellen játszó együttesbe.Két ellentétes játékstílus.
Nem akarom a focistákat megbántani,de tudjuk,hogy nem agysebészek.Ő sem rosszabb,mint az átlag.A legtöbb fiatal focista playstationozik.Messi is "egészségtelenül" táplálkozott.Később tudatosult benne ennek fontossága.

Dr Mouse 2020.10.09. 19:56:26

@Nagybarcelona: Tényleg ne vedd kötözködésnek, - de vagy egy hónapja újságírók elött jelentette ki Griezmann, hogy ő igaából nem tud cselezni...

Bolha10 2020.10.09. 20:01:11

@Nagybarcelona: ???
2-re 1? Szerintem ez igen túlzó. Egész évben pár bakijara emlékszem, sőt, visszamenőleg több évre is. Itt arra gondolok, amiből gól is lett. Viszont rengeteg olyan védésére emlékszem, amikor ő tartott meccsben minket, rengeteg pontot hoztak a megmozdulásai. És milyen megmozdulások!! Már azt hittem, gól, erre valahogy kitornászta. Ilyenre emlékszem rengetegre, De hogy bakizott volna és abból baj lett?! Olyanra nem nagyon. A Bayern meccset nem veszem ide, ott az egész csapat nagyon indiszponált volt, ő is, ráadásul az 1 meccs(igaz, nagyon fontos meccs). De volt olyan több fontos meccs meg, ahol parádézott. Ezért nem emelem ki a Bayern meccset. Én úgy látom.

Bolha10 2020.10.09. 20:18:42

@Nagybarcelona: @Les Corts: úgy van, Suarezen ugyanannyi támadás halt el! Épp ezt fejtettem ki itt a múltkor. Csak velük az a különbség, Sua mellé szinte ipari mennyiségben termelte a gólokat. (A bl-ben sajna nem) Továbbá : Dembivel kapcsolatban a Playstationt meg a sérüléseket csak úgy mellesleg jegyeztem meg, a fő problémának a rengeteg iszonyú gyenge megoldást láttam, amit a pályára tett ki, azt emeltem ki! És ő nem rúgott mellé ipari mennyiségben gólokat, nem tett ki olyan jatekot az asztalra, amitől hanyattvágtam magam, volt 1-2 igen szép megoldása, amire azt mondtam: igen, ezt nem sokan tudják utána csinálni, de összességében sokkal több volt a rém gyenge megoldása, ami szerintem még a mennyeiben sem megy el, nemhogy a Barcába!

Nagybarcelona 2020.10.09. 20:22:01

@Dr Mouse: kb ezèrt tart most itt. Semmi önbizalma nincs. Nem fogok linkelni videókat. A legnagyobb erőssège, H. nagyon jól tud összejátszani másokkal gyors passzokkal. A csatár mögött lenne a helye. Cou-val rotálnám Messi mögött. Ezèrt írtam, fő a rotáció. A legtöbb játèkosunk olyan mint az amatőr, pedig jó játèkosok. (lásd a Liverpoolt, ott aztán van magabiztosság, pedig Wijnaldum, Millner, Henderson vagy Fabinho sem egy klasszis)Az önbizalmukat kellene visszaszerezniük a játèkosoknak, ès meg kellene kapni a bizalmat, mèg Umtitinek ès Dembelènek is.

Nagybarcelona 2020.10.09. 20:25:49

@Bolha10: idejött óriási tehetsègkènt, erre elkezdett cselezni, majd a kispadra került, akár Semedo. Rondó Valverde elásta őket Griezmann ès Coutinho mellè. Most meg olyan bènák, hogy a 17 èves Fati lejátssza őket. Vajon mièrt van ez?

Bolha10 2020.10.09. 20:33:35

@Les Corts: az meg hogy itt teljesen mást kell játszania mint a Dortmundban, teljesen így látom én is. A múltkor ezt is kifejtettem. Sőt, azt is, h lehet, a sok sérülése ennek köszönhető. Ezért is nem a seruleseire fókuszáltam, hanem a rengeteg elrontott egyszerű passzaira pl.

sunt 2020.10.09. 21:08:02

Teljesen elszúrták az átigazolás a nyáron. Eleinte senkit nem adtak el, mert azt hitték, később fel fognak menni az árak. Pont az ellenkezője történt. Ki kell cserélni ezt a társaságot, akik képesek 1-2 millión hetekig vacakolni, de azt nem tudják, hogy akkor kell eladni, amikor van vevő és venni meg fű alatt kell. Javukra csak Trincaot meg Pedrit tudom írni. ---Remélem, hogy a már lecserélt orvosi csapattal kevesebb lesz a sérülés és hamarabb gyógyulnak.

Robi71 2020.10.09. 21:38:18

@Nagybarcelona:
"Umtiti ès Dembele sérüléseiben, ès abban, h. formán kívül vannak a legnagyobb hibát Valverde ès az orvosi stáb vètette"? ...
"Egy 60 milliós vèdőből csináltak egy 20-sat."....milyen 20? Ingyen is csak akkor vitték volna el ha megfelezhetik a jelenlegi fizetését.
"Dembelère ahogy írtam rápakoltak vagy 10 kiló izmot"...hova? Higanyt öntöttek e fejébe?
"hozzájuk vennèm Griezmannt is. Valverde alatt elvesztette a magabiztosság át, ès egyben a varázsát. Ez az ember aranylabda szavazáson az első 3-ban volt. Messi 2.0."? ...wow! Ha ez elolvasná ő maga is belepirulna. :)

Nem semmi volt ez a Valverde! Elpusztíthatatlan extraklasszisokat...de csak papíron, mert valójában törékeny lelkű bárányok (Dembi, Umtiti, Griezmann, Coutinho) tett tönkre egy életre. De annyira, hogy most nálunk maradnak a szerződésük végéig felfújt vételi áruk, eszement kivásárlási áruk és fizetésük miatt).
Van valaki aki kiszámítja, hogy ez a négy játékos mennyibe fog fájni a klubnak...vételi áruk és fizetésükkel együtt...a szerződésük végéig???...mert hogy ezek addig a nyakunkon maradnak, ebben ne legyen senkinek kétsége.

Robi71 2020.10.09. 21:41:42

Grizi árából hoztam volna Söyüncü-t, megtartottam volna Suarez-t és bármi áron túl adtam volna Dembi-n és Umtiti-n.
Ez lett volna a tökéletes befejezése az átigazolási szezonnak!!!

Robi71 2020.10.09. 21:47:50

@Nagybarcelona: "Most meg olyan bènák, hogy a 17 èves Fati lejátssza őket. Vajon mièrt van ez?"....mert Fati ebben a korban is már erősebb fejben, mint ők!

Nagybarcelona 2020.10.10. 06:50:44

@Robi71: a 17 èves Fati erősebb fejben, mint a 29 èves világbajnok Griezmann? Max az önbizalma.
Umtitiről ès Dembelèről veled nem vitatkozok. Mi újság Griezmannal? Tán nem rondó Valverde csinált egy 100 milliós játèkosból egy 20-sat?

kritizator 2020.10.10. 08:02:11

@Robi71: Ha ez elolvasná ő maga is belepirulna. :)

Nem pirulna: nyilatkozta is, hogy MESSI és cr7 asztalánál neki is helye van

Robi71 2020.10.10. 10:02:35

@Nagybarcelona: Tudod hol döl el, hogy egy jó játékosból klasszis lesz vagy sem? Fejben!
Számtalan példa volt arra, hogy két hasonló képességű játekos közül az egyikből klasszis lett... a mások futottak még kategória vagy teljesen elkallódott. Sőt zseniális képességűek tüntek el a süllyesztőben...és átlagosok futottak be fényes karriert.

DISTANTxTHUNDER 2020.10.10. 10:04:56

@Robi71: Fejezd már be Griezmann savazását léccike.. előbb utóbb elkapja a fonalat ahogy Cou is

GYLS 2020.10.10. 10:37:00

@DISTANTxTHUNDER: Sajnos Griezmann számára a Barca játéka testidegen, ennek megfelelően én már abban az ominózusos videós évben és a tavaly sem hoztam volna. Az a 120 milla még Dembele és Coutinho megvételénél is feleslegesebb kiadás volt. Nem is felesleges, inkább értelmetlen. Mert az előző kettő legalább elvileg Neymar és Iniesta helyére jött. De kinek a helyére jött Griezmann 120 milláért?

Nagybarcelona 2020.10.10. 11:05:58

@Robi71: ez így van. Ezèrt írom, hogy vissza kell szerezniük az önbizalmukat. Griezmannt adtam volna el, de nagyon jó játèkosnak tartom. Pont a mi rendszerünkbe illene a legjobban. A gyors kènyszerítőkben az egyik legjobb a világon, ezèrt nem is èrtem mièrt zuhant így össze. Messi elől játszik, ez látható. A problèma az, H. Griezmann ès Cou pozíciója azonos. Támadó kp-s. Ez a megfelelő formáció, bal lábaskènt jobb szèlen hátha magára talál. Koemannak azèrt marad ez a kezdője, mert vèdekezèsben ès presszióban ez a legjobb. Fati fiatal mèg, nem tud lehozni 60 meccset. Dembelènek játszania kellene, jobb vagy bal oldalon, legalább 30 perceket. Puignak ès Trincaonak szintèn, mert rövid a keret. Pedri pozícióját nem találom. Rotálni kell.

GYLS 2020.10.10. 11:31:29

@Nagybarcelona: Ha Robi71 azt írta, hogy Griezmann nem illik a Barca játékába, akkor ebben igazat kell hogy adjak Neki. Grizi az ATM-es kontrázós szisztémába illik. Nem kellett cselezni,nem kellett passzolgatni, egyből a kaput támadhatta. Ehhez pedig Costa, korábban meg Torres megcsinálta neki a területet.

Robi71 2020.10.10. 13:30:53

@DISTANTxTHUNDER: @GYLS: Cou beleillik ebbe a játékrendszerbe....belóle a gyilkos ösztön hiányzik...na meg a vagányság. Tulzottan jó gyerek.
Fati fejlődése jó irányban tart...örvendetes az a magabiztonsága, szemtelensége a kapu előtt. Ez nagyon kell Suarez távozása után. Időnként le tudja venni a terhet Messi válláról, akinek majd a tétmeccseken kell hoznia magát.
Trincao is ügyes, nem látszik a megilletódség a játékán.
Nálam a Fati, Cou, Trincao - Messi négyes lenne az alap. Dembi csere lenne (időként kezdő) a két szélen, ami elegendő játéklehetőséget biztosítana számára.
Grizi esetében már bonyolultabb. Őtt Messi cseréjeként tudom elképzelni, ami valljuk be nem sok jóval kecsegtet számára.
A centert nahyon hiányolom. Ha nem is tartottuk meg Suarez-t....egy igazi erócsatár (akár egy 190 cm-es) kellő variációs lehetőséget biztosítana. Martin nem ez.
süti beállítások módosítása