A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #BarcaBetis

2018. november 11. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Ter Stegen - Sergi Roberto, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Arthur - Messi, Suárez, Malcom tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Cillessen, Umtiti, Semedo, Vidal, Denis, Munir és Alená

TV: 16:15, Spíler 2

Stream: https://hdstreams.club/live/ch1.php

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr614366035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2018.11.11. 15:20:07

A középpályán semmi rotáció, de elöl M-S-M! Força Barça!

Bivi76 2018.11.11. 15:35:58

@FCB_László: Ugyanezt mondom én is. Nagyon szurkolok fiatal brazil játékosunknak. Meg természetesen a csapatnak is!

SzaboJ2252 2018.11.11. 15:41:51

Nincs magy meglepetés mivel nincs Dembele sem Coutinho ezért Malcom egyértelműen kezdő messit azért nem játszatnám egész meccsen 60 perc elég neki nem lenne jó egy sérülés után még egy.

Maestro10 2018.11.11. 15:47:06

Nem rossz a kezdő, reményem szerint Umtiti, Vidal, és Alena is lehetőséghez jut a mai nap. Visca el Barca!

KJDaniel 2018.11.11. 16:40:17

Jol kezdunk..0-1
nem szabadna lebecsulni ezt a Betist.
A bajnoki helyezesuk nem jelent semmit.

Spitzenhoffen Fanni 2018.11.11. 16:40:25

Ez remek. Erőltetni tovább Robertot jobbhátvédként. Fogalma sincs, hogy mit kellene csinálni egy védőnek.

Raven1975 2018.11.11. 16:47:53

Hát ezt nem hiszem el!
Megint asszisztáltunk, futkorásztunk és csúfos gólt kaptunk.

Nagybarcelona 2018.11.11. 16:51:41

Buzi Valverde. De vèdjètek tovább. Robi meg szidja Dembelèt...

Nagybarcelona 2018.11.11. 16:53:21

Kizsigereli a játékosokat. Miért nem játszhatnak Semedonak és Vidalt???? Nincs közèppályánk, Malcom 1000- re írom, nem bal szèlső...

RAJDEN 2018.11.11. 16:54:07

Mi a franc van gyerekek ??

Bivi76 2018.11.11. 16:54:57

Hát nem hiszem el! Bosszantó eddig nagyon!

Balázs37. 2018.11.11. 16:58:09

Micsoda produkció ez már megint?! Gyalázat, kieső jelölt csapatok kevesebb gólt kapnak

kritizator 2018.11.11. 17:05:08

@Balázs37.: nem baj, legalább a Messi utani korszak sikeres lesz, legalabb is nelkule talán jobban ment:)

2018.11.11. 17:05:49

A középpályás védekezés ma nem létezik ez a második gólnál tökéletesen kijött (mondjuk nem csodálkozom ezen hiszen mindig játszanak, amit nem értek mert lennének meg opciók középpályára bőven). Rakitic és Arthur helyére jöhetne vidal és alena

Barc A ti 2018.11.11. 17:06:03

Szuper a védelmünk Robertoval az élen.
Eddig szégyenteljes a produkciónk.

Sörenzen 2018.11.11. 17:06:42

Na. Most a második félidőben kényszerítve leszünk, hogy focizzunk.
Hajrá Barca!

Berbatov 2018.11.11. 17:12:32

Bekövetkezett, amitől tartottunk, Messivel szétesett a csapat. Leo ma nem is fut, így nehéz egy jól játszó ellenféllel szemben.

Red Cule 2018.11.11. 17:13:25

@Berbatov: ez az, jobb a csapat Messi nélkül, akkor mindenki igyekszik

Bivi76 2018.11.11. 17:14:16

@Berbatov: Hogy mondhatsz ilyet Messire? :-)

Red Cule 2018.11.11. 17:14:55

@Spitzenhoffen Fanni: S. Roberto nem védő, nem értm, hogy Valverde ezt miért nem látja be

Bivi76 2018.11.11. 17:16:09

Meg kell fordítani a meccset, nem lenne jó vereséggel menni az Atletico Madrid elleni idegenbeli mérkőzésre!

Nagybarcelona 2018.11.11. 17:19:16

Nem a csapattal ès a kerettel van baj, hanem az edzőnkkel. Nem tudja kezelni a játèkosokat. Nem tudja motiválni őket. Busquets ès Rakitic helyett játszhatott volna Roberto ès Vidal a kp-n, legalább ők motiváltak. Semedo mièrr nem játszik? Dembelèt most csak-csak megèrtem, de hiába is fikázza Robi, hogy nincs agya, Valverde nem tudja kezelni öt sem. (21 èves gyerek). Felküldi a csapatot a pályára taktika nèlkül, ès nem először futhatunk az eredmèny után. Mièrt nem totál? Mièrt ragaszkodunk olyan játèkosokhoz, akik már sokszor megbuktak?(Denis, Rafinha, Munir) az árukbóp lehetne normális kh-et venni. Sajnos Lenglet sem lesz megoldás a problèmáinkra, Pique-t meg 32 èves. De a legnagyobb problèma a csapat vèdekezèsèvel van. A csapat nem vèdekezik csapatszinten. De hosszabbítani Valverdèvel, hátha visszaesünk a Bilbao szontjère. Legalább elmúlt èvben vèdekezett a csapatunk, ha már a támadás rovására is ment. Idèn se támadás, se vèdekezès, olyan semmilyen lett a játèkunk (közèpszerű) mint az edzőnk. Nèha vannak fellángolások, de ez hosszabb távon kevès lesz. Èn már a Reál elleni győzelem után is kritizálták Valverdèt, mèg mielőtt megszólalások...

Bivi76 2018.11.11. 17:21:46

@Nagybarcelona: Tökéletesen összefoglaltad a lényeget! Nagyon jól látod a dolgokat

katalan2 2018.11.11. 17:23:10

@Berbatov: Ne is haragudj, de ez butaság.

Nagybarcelona 2018.11.11. 17:34:14

Munir a megmentő, aki pont olyan balszèlső, mint Malcom, azaz nem balszélső...

Balázs37. 2018.11.11. 17:39:27

Így égni otthon egy Betis ellen, hihetetlen

Balázs37. 2018.11.11. 17:48:53

Senki nincs ott fejben, az edző meg nem tud motiválni, pszichológiailag egy nagy nulla, egy ilyen csapathoz motivátor is kell

Raven1975 2018.11.11. 17:49:22

Futkorászunk szaladgálunk és csúnya gólokat kapunk!

Robi71 2018.11.11. 17:52:37

@Balázs37.: Akkor hozzuk el Mourinho-t (amúgy is kifele áll a szekere rúdja a MU-nál), ő nagy motivátor. :) ...vagy Simeone? :)

Robi71 2018.11.11. 17:54:27

Messi és a passzsávok, amit csak ő lát.

RAJDEN 2018.11.11. 17:54:58

Vidalnak kezdőbe lenne már a helye szarházi Valverde

SzaboJ2252 2018.11.11. 17:56:43

Én ezt tényleg nem hiszem el.

RAJDEN 2018.11.11. 18:00:04

Valverdet elkell zavarni !!!

Bivi76 2018.11.11. 18:00:34

Mourinho nyert 2-szer BL-t, Simeone nem egyszer BL döntőig vezette csapatát. Valverde? AS Roma?

Bivi76 2018.11.11. 18:02:41

Hát ez nem igaz! A kurv@ picsába!

SzaboJ2252 2018.11.11. 18:03:05

Emberek ez 1 meccs az nem azt jelenti, hogy Valverde egy borzalmas edző mindenki hibázik el kell fogadni.

rtghfb 2018.11.11. 18:12:34

@Robi71: Arról volt szó hogy Sétien az első számú opció. Hát őt ma láthattuk.

2018.11.11. 18:14:22

@Bivi76: És ezek az eredmények hány szezon alatt jöttek össze ennek a két edzőnek? És valverde hány szezon óta van itt?

Valverde még csak másfél szezont tölt bl-ben szereplő csapatnál míg a 2 másik edző sok évet töltött már olyan csapatoknál.

2018.11.11. 18:15:03

Az biztos a mai meccs után, hogy a középpályát sűrűbben kell rotálni mert nem fogják bírni így a szezont. Vidal és alena jó csere opciók az alapemberek mögött akiknek többször kell lehetőséget biztosítani kezdőként is. Rakitic kihagyja következő meccset ott már egyikük a kezdő csapatban lehet.

faramuci69 2018.11.11. 18:17:50

@RAJDEN: Bocsáss meg kedves Rajden, mindenféle személyeskedés nélkül, de te vagy szarházi és téged kellene innen elzavarni.

Maestro10 2018.11.11. 18:19:30

Nem fogok belemenni világmegváltó elemzésekbe, de egy dolog biztos: Ne lepődjünk meg a bajnokság végén ha a tabella nem az FC Barcelona nevével fog kezdődni. Amíg ilyen Girona, Leganés, Bilbao, Betis féle csapatokat nem tudunk megverni, hát....az elég borzasztó és sok jóban ne reménykedjünk. A sikeresebb folytatás és a hathatós formajavulás már nagyon jöhetne. Visca el Barca!

Robi71 2018.11.11. 18:20:00

Nem történt semmi különös....csak amit mondtam, a Betis jobb csapat, mint az Inter. A liga-ban már nem fél senki a Barca-tól..elhiszik, hogy van keresnivalójuk.,,és van olyan is aki valóban képes rá. Ezt láthattuk eddig minden meccsen.
Két meccs az Inter ellen és egy győzelem a "mélyponton" levő Real ellen és máris sokat bajnokságot és BL győzelmet vizionáltak.
De mit is lehet várni egy olyan csapattól, amit évek óta ugyanaz a (most már mind 30 feletti) generáció cipel a hátán. Olyan játékosokat igazolunk, akik a legjobb esetben (ha nem padoznak) is szezononként 2-3 meccsen nyújtanak elfogadható teljesítményt . Ide olyan játékost kell hozni, aki szezononként 50 meccsen tud kimagasló teljesítményt nyújtani.
Ébresztőt kellene fújni. Aranyszabály, hogy a csapatot akkor kell erősíteni, amikor a csúcson van (2015)...és nem akkor amikor leszálló ágon van. Ilyenkor jön a kapkodás, a rossz döntések sorozata. Ez történt az elmúlt 3 évben.

Robi71 2018.11.11. 18:23:05

Én a fél keretet zavarnám el még Valverde előtt. De hát könnyebb egy emberre (az edzőre) húzni a vizes lepedőt. :)

RAJDEN 2018.11.11. 18:23:18

@faramuci69: Ja , Menjél verd anyádba

Frano Dévay 2018.11.11. 18:23:58

tessék....a kutyaroberto megint bizonyitotta hogy ugatja a védekezést, a helyezkedést...szánalmas párja a fökutya pikkének...képes volt elfejelni a gólhelyzetben érkezö vidal elöl a labdát..... óriási szerencséjüknek vége szakadt...és még mi vár rájuk...az lesz ám a nagy pofáraesés…
nem lehet amatörökkel védekezni....az alba rohangászását kiröhögte a vállogatott edzöje,...majd hüje lenne beválogatni...és a rakitics,...hát az aztán a nagy röhej...
évek óta egyetlen igazi hátvéddel játszik a barca….és nem védöt vesznek ezek a szerencsétlenek, hanem holmi néger senkit 150 millióért....meg a mina...meg a többi pancser....mondom én,..ez egy igazi pénzmosoda, tripla áron összetarhálni bohócokat...aztán rájuk rohad mind, mivel a kutyának sem kellenek csak garasokért.
aki azt hitte hogy holmi inter komoly csapat...hát láthatta ma hogy egy klasszissal jobb gárda a betis...kár hogy a csapat 80%-a nem tudott róla...ezért jogos és törvényszerü a pofánvágás...és sajnos folytatása következik mert az évek óta tartó oltári szerencsének vége lesz elöbb utóbb.

Robi71 2018.11.11. 18:25:11

Reméljük, hogy este a Vigo is úgy fog kimenni a pályára a Real ellen, ahogy a Betis is tette a Camp Nou-ban.

celestial 2018.11.11. 18:25:42

Hát Messi biztos nem ilyen visszatérésről álmodott...meg mi sem...

faramuci69 2018.11.11. 18:26:49

@Bivi76: Bivi b'meg most már sokadszor döbbenek le a mérhetetlen ostobaságon ami belőled jön. Szánalmasan ostoba vagy sajnos, és ez nem mondható az indulatod számára. Menny és nyald a Mourinho és Simeone seggét, az való neked a sok pudva. Persze az biztos zavarna, hogy semelyik sem adna teret a te általad istenített végtelenül öncélú cselezgetős strandfocihoz.

Magyarázd el kérlek, hogy mi a franc köze volt Valverdének Ter Stégen bakijához? Talán már rég Cilessent kellett volna védetnie? Talán megérted, hogy annál demoralizálóbb nem nagyon lehet más egy csapat számára, amikor a legbiztosabb pontja is hibázik? Vidal játszott a második félidőben, de így is kaptunk két gólt. Persze hajtott becsülettel, majd nem lőtt két gólt is, szóval respect neki, de ezen ment el a meccs. Nem csak a középpálya volt gyenge ma. Ha feltűnt, Valverde elég korán cserélt is, mit tehetett volna másként?

Ő hozta ide ezt az ostoba barmot, aki még az órát és a telefont sem ismeri? Ő hozta ide Malcomot? Miatta sérült le Coutinho? Szerintem ma mindent megtett a sikerért. Sajnos a csapat nagyon tompa volt. Nem a taktikán múlt.

Nagybarcelona 2018.11.11. 18:27:38

Pozitívum: Messi jó formában van, Vidal pedig bebizonyította, hogy a kezdőben a helye. Arthur jó játèkos lesz, de 3 alibi közèppályás sok egyszerre, vagy Arthur, vagy Rakitic. Vidal olyan mint Paulinho, a kapura veszèlyes, csak a mezőnyben sokkal jobb. Hiányoznak a gólpasszok a kp-ról, tőlem Busquets is pihenhet, ès Semedonak a kezdőben a helye, főleg Messi visszatèrtèvel (jobban vèdekezik, mint Roberto). Mèg mindig úgy vèlem, hogy van jobb formáció : 4-1-2-1-2 rombusz alakban a kp-n, Messi csatárkènt, Cou pedig támadó kp-kènt. Bár írhatok ide bármit, Valverde úgysem változtat, ő a leggyengèbb pont.

Robi71 2018.11.11. 18:28:14

@Pál Bence: Nem tudunk rotálni, mert nincs kivel....azaz lehet, de akkor a középmezőnyben találjuk magunkat. Mert a cseréink odavalók.

faramuci69 2018.11.11. 18:29:10

@RAJDEN: Azt hiszem barátocskám átléptél egy határt. Remélem úgy vágnak ki erről a blogról, mint a pinty. Nincs megfelelő intellektusod, hogy ide írogass. Bocsi, biztos kimaradt pár év az iskolából.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:29:26

#ValverdeOUT!
Nem tudom melyik a megalázóbb, 4 golt kapni hazai pályán a szar Betistől vagy hogy kaphattunk volna sokkal többet is a muatott játék alapján.. amit a védelem művel eddig idén, az 0.. ha így folytatjuk, nem nyerünk semmit, de az kurva élet hogy a komplett védelmet ki kell rúgni a faszba Piqué kutyával az élen.. nincs jobbhátvéd, megint ezzel kell szembesülni.. Roberto nagyon jó támadásban, de védekezésben katasztrofális.. ez megengedhetetlen.. Pavardot látnám szívesen a helyén.. Piquéről már elmondtam a véleményem, már várom mikor vonul vissza Bukfencel együtt.. helyette De Ligt jöhetne.. ezzel meg is oldódna a védelem.. a középpályát is meg kell tisztítani RakitiCS és Bukfenc kontárkodásaitól.. szerencsénkre úgy hírlik a horvát az utolsó szezonját tölti a klubnál..ennyi gólt egyszerűen nem lehet kapni.. nincs arányban, hiába jó es eredményes a támadósorunk, minden meccsen nem lehet 4-5 gólt rúgni hogy mellé beférjen a védelem balfaszkodása..

Sörenzen 2018.11.11. 18:30:18

Na. Most akkor lehet egy héten keresztül szidni mindenkit...:(

Robi71 2018.11.11. 18:30:42

@Nagybarcelona: Vidal mezőnyben nulla...képtelen egy normális passzra. Erőszakos, törtető...de suta. Lajos hozzá képest egy zsonglőr.

RAJDEN 2018.11.11. 18:30:45

@faramuci69: Ki kivancsi rád hülye gyerek ?? Nem kértem tőled véleményét mondtam foglalkoz anyádal

faramuci69 2018.11.11. 18:30:46

a nyelvtani hibáért bocs, de a pokolba kívántam ezt az egész meccset

2018.11.11. 18:31:25

@Robi71: Most főleg a középpályára gondoltam. Oda van 5 játékosunk coutinho és Roberto nélkül.
Szerinted vidal és alena nem lenne képes pótolni arthur, rakitic és busquets triót?

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:31:52

@Nagybarcelona: Nálam Vidal már rég alapember lenne, nem értem miért kell folyton ehhez a béna Bukfenc-Rakitic középpályához ragaszkodni.. és én Arthurt tartanám meg Rakitic helyett

faramuci69 2018.11.11. 18:32:45

@RAJDEN: örülök neked, lehet sikerül végleg kitiltatnod magad :) Nem lenne kár érted, hiszen még egy értékelhető megnyilvánulásod nem volt ezen a blogon. Inkább neked kéne otthon arról kérdezősködni, hogy vajon miért lettél ennyire egyszerű...

Robi71 2018.11.11. 18:34:03

@DISTANTxTHUNDER: Valverde abból főz, ami van. Arról nem tehet, hogy a védő (kapus) váratlanul hibázik vagy a támadó kihagyja a ziccert.

2018.11.11. 18:34:36

@Nagybarcelona: Hát ebben formációban még ennyit sem játszana malcom és dembele(sőt semmit nem játszanának) szerinted hogy reagálna sok szurkoló?

faramuci69 2018.11.11. 18:35:26

@Pál Bence: egyértelműen nem. Vidál nagy harcos, de nem érzi a passz játékot. Alena még kevés ide, neki olyan meccseken kellene bizonyítania először, amikor nem tőle várják a megváltást. Azt hiszem egy jó Rabiot beférne a keretbe, csak ne hogy Pogbát hozzák ide.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:36:30

@faramuci69: Mindig az edző viszi el a balhét, ez szinte főszabály a fociban :) Amúgy meg vannak érdekes, sokszor megmagyarázhatatlan döntései, pl Malcom mellőzése (a csapatban állítólag többen is rákérdeztek, de nekik sem szolgált magyarázattal, nem csak a szurkolóknak).. aztán a matuzsálemekhez való ragaszkodás.. az a helyzet hogy még a jelenlegi keretben is vannak bőven jobb játékosok az adott posztokra mint Busquets, Rakitic, Pique (Roberto?).. de nem, nekik bérelt hely kell

hokihari 2018.11.11. 18:36:38

Nem szabad ennyire kinyilni a mecss elejen.Kicsit turelmesebben kellene.Sxerintem.Cserek ma lenditettek a csapaton.Nalam Semedo mindig kezdene.Kell hatul a sebessege es hosszabb tavon be kell epiteni.Meg fiatal ö a jövö.

Robi71 2018.11.11. 18:36:38

@Pál Bence: Arthur-t minek már most helyettesíteni? Vidal "elefánt a porcelánboltban"...Alena teljes talány számomra, fogalmam sincs mi az erőssége.

faramuci69 2018.11.11. 18:39:08

@Robi71: Sajnos az igazolások már régóta nem ülnek. Nézem Mahrezt a Cityben, és nagon sajnálom, hogy nem ide jött. Még egy lebecsült Herrera/Pajero is növelné a keret stabilitását.

Robi71 2018.11.11. 18:40:02

@faramuci69: Régóta mondom, nem máshol...hanem a ligában kell keresni játékosokat. Számtalan remek játékos van. Minek Rabiot, Pogba vagy De Jong....amikor láttuk ma Lo Celso-t remekül játszani ellenünk? ...és ez csak egy példa.

RAJDEN 2018.11.11. 18:40:32

@faramuci69: Aztse tudom kivagy te itt eddig észre se vetelek... Lehet anyád se tudja kivagy

Maestro10 2018.11.11. 18:40:49

Lényegtelen hogy Valverde, vagy valami másik báb ül a padon amíg a vezetőség mozgatja a szálakat, ugyanis a fejétől bűzlik a hal. Ezek amíg itt lesznek - már pedig 2021-ig itt lesznek - addig szétfogják barmolni a klubbot, a hagyományokat, és minden más jó dolgot szépen lassan átadnak a múltnak ezek a bűnözök, de(!) legalább lesz egy szép stadionunk, ami tényleg jó dolog, de a keret minőségi megerősítése legalább olyan fontos mint a stadion projekt. Sebaj, a marketing meg a lóvé az elsőbbséget élvez a szép és eredményes focinál. Ez van, úgy latszik ezt kell szeretni.

faramuci69 2018.11.11. 18:41:28

@DISTANTxTHUNDER: kire gondolsz? Nem tűnt fel, hogy ez csapat Messi nélkül is hozta a Classicot, tovább ment a BL-ből is, és még mindig vezeti a ligát.

Bivi76 2018.11.11. 18:41:34

@faramuci69: Szépen beszélj velem, mert én Téged nem ostobáztalak le. Ki beszélt most indulatosan, és trágár módon? Meg milyen hangnemben beszélsz RAJDEN-nel? Gondolkozz el!

Raven1975 2018.11.11. 18:43:59

Ma a Barça volt a kis csapat a Betis meg a Barça! Ilyen szinten nem tudom mikor aláztak le bennünket játékban ráadásul hazai pályán. Roberto, Busquets kritikán aluli volt de kb az egész csapat. Rakitić okosan kiharcolta azt a pihenőt, ami már rég járt volna neki. Kár, hogy az Atlético ellen kell megtennie.

Bivi76 2018.11.11. 18:44:27

@Robi71: Kedves Robi! Te még mindig Valverdézel? Ne nevettesd már ki magad? Foglalkozz az állítólagos legendáiddal!

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:45:21

@Robi71: Valverde nem abból főz ami van, az a baj.. mert az egy dolog, hogy a vezetés a nyakára hozott olyanokat akiket nem kért de ne legyen már dedós hogy ezek a szerencsétlenek befoshatnak, akkor sem veszi őket figyelembe? Ez gáz :) Inkább erőleti azokat a játékosokat akiknek már semmi keresnivalójuk nem lenne a klubnál, mint Busquets, Rakitic és Piqué.. Busquets helyett játszhatna Vidal, Rakitic helyett Arthur, Piqué helyett Lenglet..és akkor még mindig ott a jhv.. Roberto jobban megérteti magát a társakkal, épp ezért tamadásban hasznos, de nem tudja ellátni normálisan a védő feladatait.. az nevetséges hogy szinte mindig róla kapjuk a gólokat.. Semedot játszatnám egy kicsit, de ő sem győzött meg.. szerintem oda előbb-utóbb keleni fog egy igazolás, ahogy Pique helyett is hosszútávon De Ligtben látom a megoldást..

faramuci69 2018.11.11. 18:47:45

@Robi71: sajnos évek óta a Madrid folyamatosan elviszi a spanyol tehetségeket a ligából. Pogbától félek, de Rabiot vagy De Jong jöhetne. Persze tudom, hogy Rabiottal még tárgyalni sem lehet, messze még az eligazolása, de őt érdemes lenne megpróbálni. De Jong-ban is lehet valami. Hoztuk már a Ligbából Pacot, Denist, Munirt, Rafinhat.Sajnos az sem mindig garancia a sikerre.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:48:10

@faramuci69: Még vezetjük a ligát.. a hangsúly gondolom a még-en van.. nagyon leszarjuk idén a bajnokságot, ami végtére is nem baj, csak már a BLben is vesztettünk pontokat.. félő hogy nem nyerünk semmit ilyen teljesítménnyel, legalábbis én nem hiszem hogy a védelmünk eleg lenne bármire is -.-"

Nagybarcelona 2018.11.11. 18:49:35

@Robi71: abszolút nincs igazad. Kit zavarják el, mièrt vèded ennyire Valverdèt, mièrt a játèkosok a hibásak elsősorban??? Rakitic mièrt nem hozza azt mint a horvát válogatottban, Alcacer mièrt ennyire jó a Dortmundnak? Cou mièrt nem tudja azt nyújtani amit a Liverpoolba, Dembele, amit a Dortmundnak? Lenglet nem volt jó igazolás, volt jobb (De Ligt, Coulibaly, Manolas, De Vrij Ingyen) szerinted ki kèrte? Ki akart spanyolból vèdőt igazolni? ( Valverde szerette volna Inigot is, míg a vezetősèg rá nem szólt) Mièrt játszatja Roberto jhv- kènt, Mièrt játszatja Malcomot balszèlsőkènt, mikor jobb szèlső? Mièrt nem rotál, mikor te is írod, hogy a kezdőben sok a 30 fölötti játèkos, akiknek már nem nagy motiváció megnyerni a bajnokságot sokadszorra, mièrt nem èpít be fiatalokat, hiszen azt igèrte, mièrt nem tud kezelni fiatal milliós játèkosokat (tudom a válaszod, mind hülye mint Dembele) mindenki hibás szerinted csak az edző nem. Mindenki látja , hogy ez nem a 2015- össze csapat, gyengèbb, (mindenki látja, hogy gyenge a vezetès) de már a kis csapatok ellen is szenvedünk Valverde hibájából. Te látsz valami elkèpzelèst az idei taktikájában? Tavaly voltak elkèptelèsei, amik elismerem, cèlravezetőek voltak, de előszőr a szurkolókat vesztette el, (stadionban is meglátszik), majd lassan a játèkosokat is...(a fiataloknak nincs esèlye bekerülni, az újabbak Mint Vidal, ès Dembele, a règiek bármennyire is szarul játszanak, akkor is kezdők) vègül pedig Messit veszíti el, mikor ő is èszreveszi, hogy ott tart a csapat, ahol Enrique-nèl (vagy mèg ott sem). Akkor várom a válaszodat....

2018.11.11. 18:49:41

@faramuci69: Egy a lényeg alena kapja folyton a lehetőséget mert csak így tud előrébb lépni (kölcsön az nála nem opció, amúgy sem túl hatásos megoldás)

Mondjuk a király kupa az olyan meccs volt amit mondtál és bizonyított, most sem volt rossz

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 18:50:01

@Robi71: "Minek Rabiot, Pogba vagy De Jong....amikor láttuk ma Lo Celso-t remekül játszani ellenünk? ...és ez csak egy példa."
Ezt nem gondolhatod komolyan :)

rtghfb 2018.11.11. 18:50:43

@DISTANTxTHUNDER: Meg kellene venni Pavardot, ahogy már szó volt róla, Roberto felőlem mehet (tudom úgysem fogják eladni). Szerintem középhátvéd is kellene, De Ligt vagy Skriniar, és nem Piqué alternatívájának igazolnék hanem a helyére.

Nagybarcelona 2018.11.11. 18:52:49

@Robi71: Lo Celso a PSG játèkosa, pont hülyesèget írtál... ( Nagyon hiányzott nyáron az argentínoktól), ő jó lett volna ide, mint Banega 3 ève

Robi71 2018.11.11. 18:55:06

@faramuci69: Jelenleg van egy leszálló ágon levő egykoron zseniális 30+os generáció és egy halom nem ide való játékos. Ez jelenleg az FC Barcelona.

faramuci69 2018.11.11. 18:55:37

@Bivi76: Rajden csak azt érdemelte amit kapott, egy tapló. Veled valóban indulatos voltam, bocs, de kérlek ne kezdj el Mourinhozni és Simeonézni, mert annak tényleg semmi, de semmi értelme. Egy ilyen meccs után fölösleges Valverdézni. Egyébként volt akit beépített, Arthur már elég alap ember lett, arról nem ő tehet, hogy Dembélé egy gyökér, Cou nagyon ingadozó, míg Messi és Suárez védőmunkája megkövetelné a 4-4-2-őt, így egy szintén gyengén védekező Malcom sem lehet megváltó. Azért mert brazil, még messze nem klasszis.

Maestro10 2018.11.11. 18:55:43

@faramuci69: Spanyol (katalán) tehetséget akarsz? Nos, akkor tudom ajánlani a La Masia-t. Ott vannak tehetségek, csak éppenséggel lesz@rják őket. Ez is egy hatalmas nagy mínusz a vezetőség bizonyítványában, de legalább nem az egyetlen...

Robi71 2018.11.11. 18:57:17

@Nagybarcelona: Lo Celso csak egy példa volt, de ha gondold egy tucatnyi játékot tudok felsorolni (nem Real vagy Atletico játékos) akik mind komolyabb erősítést jelentetnének, mint az elmúlt 3-4 igazolásainak 90%-a.

faramuci69 2018.11.11. 18:59:07

@Robi71: Sajnos ez így van, kivétel Alba/Leglet/Umtiti/Ter Stégen/Cilessen/Arthur és azért Coutinho is.
Nálam Semedo, Denis, Rafinha, Dembélé, Vermalen, Munir tuti menne, de Malcomnak és Alenanak is kellene még bizonyítani.

Bivi76 2018.11.11. 19:01:21

@zeli39: Köszönöm! Az, hogy nagyon sokszor bunkó módon írok játékosokról, edzőkről, aláírom. Nem szép dolog! Sok embernek igaza van, mikor elküldenek a francba. Elfogadom. De én még itt, senkit nem ostobáztalak le a blogolók közül. Hátrébb az agarakkal sok emberkénél!

Bivi76 2018.11.11. 19:06:20

@faramuci69: Eszem ágában sincs Mourinhozni. Soha nem lehet elfelejteni, mekkora bunkó volt mindig ellenünk Real edzőként. Mikre bíztatta csapatát. Széjjel rugdosták játékosainkat, nem mellesleg mit csinált szegény Tito Villanovával. Csak azt írtam, hogy 2-szer nyert BL-t.

Bivi76 2018.11.11. 19:06:34

@faramuci69: Eszem ágában sincs Mourinhozni. Soha nem lehet elfelejteni, mekkora bunkó volt mindig ellenünk Real edzőként. Mikre bíztatta csapatát. Széjjel rugdosták játékosainkat, nem mellesleg mit csinált szegény Tito Villanovával. Csak azt írtam, hogy 2-szer nyert BL-t.

Robi71 2018.11.11. 19:09:15

@faramuci69: Te látod azokat a játékosokat a jelenlegi keretben, akik a 30+osok visszavonulása után bajnoki vagy BL győzelemre vezetik a csapatot? Stegen, Lenglet, Umtiti, Coutinho vagy Arthur nem rossz játékosok (de nem is klasszisok), de ha nem kezdünk el még komolyabb minőséget igazolni melléjük (2-3 valódi klasszist), akkor egy leszünk a sok közül. Jelenleg ez a helyzet.

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:10:16

@Robi71: Lo Celso jó kis játèkos, hidd el, Dembele helyett èn is szívesebben nèznèm Hazard-ot, Cou helyett Eriksenèrt, de ők sem rossz játèjosok, de valamièrt nem nyújtják azt amit tudnak... Èn Valverdèben látom a hibát, de úgy látom, egyre többen. Mindenkinek van kevèsbè kedvelt játèkosa (Zeli: Busquets aki szerintem mèg mindig jó játèkos, de sokkal többet kellene pihennie) itt folyamatosan egyre több a hibás edzői döntès, Vidaltol, Malcomtól, Dembelètől mit várunk, ha nincs meg a kellő játèkperc, vagy a bizalom? (Lenglet sztem hibás döntès volt, ma is csak kötözött, előbb leírtam, hogy sztem őt pont Valverde kèrte, ès nem is volt olcsó, pedig a vezetősèg hátra elèg spórolós)

faramuci69 2018.11.11. 19:14:27

Pogba nincs a keretben. Mourinho három cseréje a mai napon: Lukaku, Alexis S. és Mata. Szerintem ez elég sokat elárul

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:18:15

@Robi71: ebben van igazad, de nem feltètlenül a fiatalokkal van a gond, hanem, hogy ragaszkodunk egy olyan taktikázott, amit a La Masia-sok ön kívül kevesen èrtenek meg. Lehet hogy ideje lenne váltani, ha nem találunk olyan profilú játèkosokat, mint a règiek. De valószínűleg Suarez, Dembele, Coutinho is jobb lenne egy másik taktikával. Ezèrt kellene egy olyan edző, mint Rijkaard volt, aki ötvözi a règi, ès az új stílust... Valverdèvel csak az időt húzzuk az elkerülhetetlen ellen (ès Messi pályafutásáról)

faramuci69 2018.11.11. 19:19:23

@Nagybarcelona: az edző váltásban mindig nagy a rizikó. Sajnos Valverde egy lefelé ívelő pályán lévő csapatot kapott Enrique után, az előző évünk kész csoda volt, még a Római bukás ellenére is.

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:19:26

Bocsi a hibákèrt, a telefon javítás mindent...

RAJDEN 2018.11.11. 19:21:39

@faramuci69: Nem volt keretben mivel sérült ...

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:24:30

@faramuci69: ez igaz, de látod a kiutat? Itt valami problèmás. Te is a játèkosokban látod a hibát? Sztem sokan örülnènek, egy ilyen keretnek (nagy csapatok). Egyre több
Játèkosnak/sal van problèma, itt csak az edző veszíthet, mèg most kellene meglèpni az edző cserèt, vagy egy règi játèkosra, vagy egy règi edzőre...

Bcn 2018.11.11. 19:24:39

Huhu na még jó, hogy ritkábban tudok mostanában nézni meccset. Egy fertelem volt az egész. Suarez ismét DonkeySuarez lett, üdv újra itthon

faramuci69 2018.11.11. 19:25:04

@RAJDEN: bár ne szóltál volna bele. Nem sikerült megértened, hogy mire gondoltam. Nézd meg, hogy nálunk kik voltak a cserék: Vidal, Munir, Alena. Talán a MU cserék kicsit komolyabb minőséget képviselnek...

Robi71 2018.11.11. 19:25:52

@Nagybarcelona: Kész klasszis igazolni nem egyszerű. És nem csak azért, mert 100+ millióban kerülnek, hanem mert egyre több klub képes megtartani őket. Áppen ezért ideje lenne "belenyúlni a jóba"...ergo olyan tehetséget igazolni, aki nálunkválik klasszissá. Hazard sem volt klasszis, amikor a Chelsea leigazolta, de Eriksen (Spurs), Salah (Pool), Kane (Spurs), Griezmann (Atleti), De Bruyne (City), Dybala (Juve), Icardi (Inter), stb...nem voltak klasszisok, hanem azokká váltak!!!
Elég ha az Mbappé-Dembélé párhuzamot hozom fel. Hol tartott ez a két játékos 2 évvel ezelőtt és hol tartanak most? Miért van, hogy Mbappé esetében határ a csillagos ég....Dembi lassan, de biztosan a semmibe tart?
A hibákat nem a szakmai oldalon látom, hanem a játékosmegfigyelés, átigazolási stratégia szintjén!!!
Abból a pénzből, amiből a PSG vagy a City teljes csapatot épített...mi nem voltunk képesek megfelelően fiatalítani, pótolni az egykoron remek keretünket!!!

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:28:22

Azt nem tudom eldönteni, hogy az edzőink, vagy a csapatunk volt ennyire jó... , Szerintem az utóbbi, a csapat naggyá tette Guardiolát, Enriquèt, ès Valverdèt...(Messi) Lehet, ideje lenne egy komoly edzővel próbálkozni, aki jó tanár is egyben...

2018.11.11. 19:29:18

@Nagybarcelona: Miért kellene váltani? Van egy egyszerűbb megoldás

Kevesebb igazolás kell és több la masias játékos és akkor nem kell változtatni a stíluson. Alena szerepeltetése a mai meccsen pozitívum volt. Remélem szép lassan többen is lehetőséget kapnak.

Balázs37. 2018.11.11. 19:29:43

Vki írta a Rayo meccs után, hogy ilyen meccsekkel lehet bajnokságot nyerni. Na ilyen meccsekkel meg elveszteni! Girona, Bilbao, Betis otthon ilyen csapatokat meg kell verni!!! Ha nem áll össze a csapat védekezése, akkor nagy baj lesz. Egy vki most biztos boldog (katalán)

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:32:18

@Pál Bence: igaz, csak akkor nem lesz ennyi kupa, várjuk meg Messi visszavonulását, aki miatt a csúcsra jutottunk, kupák, ès gazdasági tèren...

celestial 2018.11.11. 19:36:13

Kikaptunk de azért nem ég a ház!!!! Miért kell megint eljátszani egyeseknek a mindent látó zsenit ? Érthetetlen
....utólag de könnyű már okoskodni :)
Ám nekem az fordult meg fejemben hogy Messi amekkora áldás néha ugyanakkora átok is nekünk( mit fogok én ezért kapni :),de igazából aki nem érti mire gondolok az csak nyugodtan)...mert ugye visszatért és valahogy megint nem tudtunk csapatként működni...megint volt egy-két alibiemberkénk...megint ott volt a fejben hogy itt a világ legjobbja nagy baj nem lehet...

katalan2 2018.11.11. 19:39:08

@celestial: Ez butaság! nem ő volt a probléma! A Betis jobb az Internél és a Rayonál. A Rayo elleni meccsen a Barca szerencsével nyert.

Eminusz 2018.11.11. 19:39:38

Kell egy jobb hatved es Busquetset most mar tenyleg ideje kirakni a kezdobol... O az egyetlen, aki meccsrol meccsre hozza a stabil sz*r produkciot! Nem Rakitictol kell megvalni! A horvat meg mindig hasznos tagja a csapatnak es jobban megereznenk a hianyat, mint az elobb emlitett uriembernek! Kicsit felek a kovetkezo meccstol, milyen lesz Ivan nelkul a kozeppalya, azt nem tudom, de remelem Vidal melto helyettesitoje lesz! Visca el Barca!!!

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:40:04

@Robi71: ebben igazad van, csak az èn oldalamat is hallgasd meg, lefogadom, ha Dembele ès Mbappè csapatot cserèlne, Dembele feltörne (gyenge bajnokság, nyíltabb játèk) Mbappè pedig visszaesne (lásd Coutinho, Alcacer) ès ez edzői hiba is, a vezetősèg nem szól bele, hogy milyen a felállás, egy csapat a kontrákra, vagy az ívelgetèsre (túlzok) èpít, amíg sikeres a csapat. Amit most játszunk az nem Tiki-taka (utálom ezt a kifejezèst, Rijkaard hozta vissza a rövid passzos rendszert, ès nem Guardiola), csak egy szenvedès, ès ez az edző hibája. (Persze nem azt szeretnèm, hogy buszozzunk Mourinho val)

katalan2 2018.11.11. 19:40:40

@Nagybarcelona: Ki hozta ki a legtöbbet a játékosokból? Az edző és a stáb.

Maestro10 2018.11.11. 19:41:26

@Pál Bence: Azért ne essünk át a ló túloldalára. Támogatom a La Masiás fiatalok beépítését, de kell melléjük igazolni klasszis játékosokat is, hogy évek múlva ők is azokká váljanak. Jelen pillanatban viszont kevés játékos van a csapatban, akire habozás nélkül rátudnám mondani hogy "na, ez a gyerek tényleg klasszis". És alapvetően ez a legnagyobb probléma.

Balázs37. 2018.11.11. 19:41:26

Az utolsó gól legalább barcásra sikerült

osborne 2018.11.11. 19:41:28

@celestial: Hasonlóan látom, most Messi 'visszatérése' nem működött. Legközelebb fog.

celestial 2018.11.11. 19:43:58

A másik meg hogy megint megvennétek a fél világot...
Honnan veszitek hogy nálunk is úgy játszanának mint pl a híres francia bajnokságban?
Segítek!
Sehonnan!!!
Csak az okoskodás megy!!!!
Xavi is megmondta hogy a Barca stílusát a legnehezebb megtanulni ehez a legnehezebb alkalmazkodni szal több tiszteletet a játékosainknak !!!!

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:47:08

Egy olyan edzőre lenne szüksèg, aki megszervezi a vèdelmet, de nyíltabbá teszi a játèkot (kevesebb passz), lehet, hogy tènyleg Busquetset kellene kivenni a játèkból, vagy amit règóta írok, feljebb tolni Rakitic helyère, vagy megcserèlni a kettőt, mèlysègi irányítónak tökèletes, csak pörgősebben...

katalan2 2018.11.11. 19:49:31

@faramuci69: Csak szólok, hogy ez a Real egy gyenge Real volt. Az Inter meg nem Betis szint.

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:52:37

A kp nem segíti kellőképp a támadásokat, ès vèdekezèsben sem a legjobb, (erre Vidal a megoldás, sajnos nem Arthur, aki szintèn lassítja a játèkot), vagy Cou + Vidal a kp-ra, (rombusz formáció, vagy karácsonyfa, kèt támadó kp-al, Messi, Cou, kicsit szèlebbről)...

Robi71 2018.11.11. 19:53:04

@Nagybarcelona: De a "mi lenne ha" nem játszik. :)
Olyan játékost kell igazolni, aki itt tud bizonyítani...a PSG-nek pedig ott. Nem mentség, hogy Dembi itt besült és Mbappé ott szárnyal. Habár a két játékos esetében nem csak az van, hogy megfelelő-e a hely ahol vannak....fejben is legalább ekkora a különbség. :(
A lényeg, hogy nem tudunk olyan tehetséget igazolni, aki nálunk teljesedik ki. Akkor nem marad más, mind mélyen a szebbe nyúlni és klasszist igazolni. Ez van...

Nagybarcelona 2018.11.11. 19:56:18

Az hogy Valverde az edző, az nem azt bizonyítja, hogy jobban èrt hozzá, mint mi, (lehet 6 osztálya, mint Ronaldonak :-) ) ...

Nagybarcelona 2018.11.11. 20:02:25

@Robi71: olvasd vissza amit írtam a nyílt játékról, Valverde hibáiról, ès megèrted mièrt nem fekszik Dembelenek ez a rendszer, az intellektuális kèpessègeiről meg csak te irkálsz... (Magatartásbeli lehet, szintèn edzőn is múlik) Amúgy Suarez is ugyan úgy szenved, ugyan úgy problèmás, csak őt kedveled Dembelèt még nem (èn is mondhatnám hogy normális ember nem harap, csak èn kedvelem mind2 játèkost)

Eminusz 2018.11.11. 20:10:03

@Nagybarcelona: Szerintem meg egy olyan edzore lenne szukseg, aki nem 3 evben gondolkodik, hanem 10-20-ban! Mint Ferguson vagy Wenger! Nekik nem a pillanatnyi siker volt a celjuk, hanem hogy hosszutavon felepitsek es megtartsak a csapatot versenykepesnek! Akkor ne aggodj, nem 30 eveseket igazolnanak, hanem tenyleg ertekes fiatalokat es nagyobb hangsulyt feltetnenek a sajat nevelesekre is!

Robi71 2018.11.11. 20:14:18

@Nagybarcelona: Érdekes, hogy Rijkaard vagy Pep idejében tudtunk megfelelő játékosokat igazolni a saját nevelésű "gerinc"-hez. Ronaldinho, Eto'o, Deco, Henry, Alves vagy Villa.
Most ez nem megy...Dembi, Malcom vagy Alcacer nem ez a szint. És itt felesleges rendszerről beszélni. Ezek a játékosok semmilyen rendszerben sem képesek klasszis teljesítményt nyújtani.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:16:33

@Nagybarcelona: Arthur szerintem csak azért lassítja a játékot mert ezt látja a "rangidősektől".. ettől függetlenül én is elgondolkodom azon hogy Valverde mennyire Barca kompatibilis.. nem rossz edző, de nem karakteres, pontosabban az a karakter amit képvisel, nem illik a Barcához.. sőt, az ő karakterét leginkább a tavalyi Barcán lehetett érzékelni.. nem látványos játék, masszív vedekezés, biztonsági foci.. ezzel nekem nem is volt bajom, mert már leírtam parszom hogy nekem a győzelem számít, a körítés nem annyira :) De idén meg ez sincs, nonszensz hogy lepkefing csapatok úgy gázolnak át a védelmünkön mintha ott sem lennenek.. emlékszem én hasonló tendenciára a Lucho korszak bukásának évéből.. mégegyszer áteljük azt a borzalmat idén?

celestial 2018.11.11. 20:23:09

@Robi71: Alcacer 8 mecs 9 gól csak a Dortmundban és nem is játszik 90 perceket + vállogatot gólok.....
Ássd már el magad végre!!!!

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:25:32

@Robi71: És Lo Celso az a szint? Vagy szerinted a ligából jelenleg ki kepvisel olyan szintet mint anno pl Villa, Silva, Mata? Akit erdemes lenne leigazolni.. Griezmannon kívül szerintem senki.. most a PLben vannak a sztárok.. Szalah, Firmino, Eriksen, Kante, Hazard, De Bruyne.. csak a vezetést ez nem érdekli, inkább holland egyszezonos tehetségek után futnak, akikkel aztán uhyanúgy befürdünk mint Alcacerrel vagy Digne-vel (ők is bizonyítják hogy nem velük volt a baj, egyszerűen kevesek ide)

Sörenzen 2018.11.11. 20:27:50

Én sokakkal ellentétben nem a játékosokat, hanem a csapat vezetését, az elnökséget hibáztatom a gyenge játék miatt.
Ha nem ők irányítanák a játékos vásárlást, hanem két lépést hátrább lépnének, s mindent felelősséget hagynának az adott időben dolgozó edzőre, akkor talán más lenne. Igaz, akkor nem lehetne játszani a sok milliós pénzekkel...
A pénzekről. Dembele "árából" ma a fél Betist meg lehetett volna venni... De nem játszott, - ezt a luxust! - mert állítólag fegyelmezetlen...

Ha úgy lenne egy csepp esze a csapat vezetésének, akkor most tanulnának. Tanulnának az ellenféltől, - hogyan kell felkészülni egy fontos meccsre. A Betis készült a Barcából. Fordítva ez most nem volt elmondható...

Nem értek azokkal egyet, akik a hagyományos Barca stílust kérik számon a csapaton .Tessék észrevenni, a világ - és ezen belül a foci is - megváltozott.
Ma nem brilliáns technikájú játékosok, mint Ronaldinho, Rivaldo, vagy éppen az Il Fenoméno, hanem futóbolondok, sprinterek nyerik a világbajnokságot.
Még nem késő! Tessék tanulni!

MessiBarca 2018.11.11. 20:30:22

Azt akarták hogy Messi csináljon mindent. És Busquest és Rakiticst miért kell játszani?

2018.11.11. 20:32:43

@Maestro10: Pont hogy jelenleg estünk át a ló túloldalára hogy mennyire semmibe vettük az akadémiát. Felesleges igazolások jellemezték az elmúlt éveket. Dembelevel és malcommal az élen.

Robi71 2018.11.11. 20:39:26

@DISTANTxTHUNDER: Ezeket a játékosokat a PL-ből lehetetlen leigazolni. De ha mégis, akkor mennyiért...ha Coutinho 160 millióba került? 200+
Anno, amikor Cou-t és Dembi-t leigazoltuk eldőlt, hogy Szalah, Eriksen, Hazard vagy De Bruyne nem lesznek Barca játékosok. Ezt kellene neked is végre megértened. Mi erre a két játékosra tettük le a voksunkat (és 300 milliót). Hogy jól döntöttünk? ....szerintem nem.

Robi71 2018.11.11. 20:42:34

@celestial: Majd te fogod elásni magad hamarosan...Dembi-vel együtt. Csak figyelj...

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:49:23

@Sörenzen: Futóbolondokra nem építhet a Barca amíg a lassúsági rekordokat mimden meccsen döntögető Busquets és Rakitic alkotja a középpájánkat.. így is visszafogják Arthurt és Coutinhot (mimdketten ennél sokkal gyorsabb játékhoz vannak hozzászokva).. amúgy igazad van, ami a vezetést illeti :)

Maestro10 2018.11.11. 20:51:53

@Sörenzen: Akkor álljunk be a sorba? Most komolyan? Igazoljunk agyatlan sprintereket akik 10 mp alatt futják a 100-at, de egy csepp eszük sincs a focihoz? Tényleg, ez lenne a jövő? Akkor a La Masia, és az utóbbi 30 év munkája is mehet a kukába. Továbbra is tartom, hogy a hagyományos Barca stílust tartani lehetett volna, a rendszerbe illeszkedő játékosok, és a saját nevelésű fiataljaink beépítésével, ugyanis a rövid passzos játékrendszer még működik. Elég ha megnézed a Manchester City-t: De Bruyne, Silva, Mahrez, Bernardo Silva, Laporte, stb. Ezek olyan játékosok akik Guardiola által nagyszerűen elsajátították ezt a stílust, és sikert sikerre halmoznak. Változott a világ valóban, és vele együtt a foci is, de még nem olyan drasztikusan, hogy mindent amit eddig felépítettünk hosszú évtizedek során, azt most egyszerre el kellene dobni. A hiba az átigazolási stratégiánkban, és az akadémia elhanyagolásában keresendő, nem pedig a stílusirányzatunkban, ami oly sok sikert hozott idáig.

DISTANTxTHUNDER 2018.11.11. 20:53:20

@Robi71: Akkor viszont szembe beszélsz sajat magaddal.. egyszer azt írod hogy ki a nem szint, masszor pedig hogy aki szint azt szerinted nem lehet leigazolni.. mi lenne a megoldás? :) Nem hiszem egyébként hogy abból a cirka 100-120 millioból amit a nyáron játékosokra kötöttünk, plusz a kb 110 millióból ami eladásokból folyt be, ne tudtunk volna venni egy klasszist a listámról :)

celestial 2018.11.11. 20:58:33

@Robi71: na hogy jön ide Dembi te nagyonhülye?

De bocs majdnem elfelejtettem hogy egy meduzában több gerinc van mint benned és azt hittem a témához is tudsz szólni....segitek mert valószinű a túlterhelt agyad(?) már nem emlékszik Alcacert becsmérelted ( 8 mecs 9 gól)(többek között) te pöcs....én meg jeleztem hogy azok a fránya tények megint nem téged igazolnak..de tudom a magadfajtát az ilyesmi nem zavarja ne aggodj....a virtuális világod falai stabilan állnak :) ahol vmi edzőzseninek képzeled magad :) ...na további jó álmodozást....

2018.11.11. 21:05:50

@katalan2: Akkor a te logikádat követve,a Milán jobb csapat mint az Inter,mert ahétközi Európa liga meccsen 1-1 játszott a Betis vendégeként,aki mint tudjuk szerinted jobb az Internél.

Robi71 2018.11.11. 21:13:54

@celestial: Kussolj és figyelj, te nulla IQ. Minden engem igazol.

kritizator 2018.11.11. 21:15:34

Látjátok ezért jók a vereségek, mert jól össze lehet veszni rajtuk:)

Győzelemnel nincs nagyon ilyesmi

Robi71 2018.11.11. 21:15:53

@ntibi67: A Betis nyert az előző körben Milánó-ban. :) Otthon is jobbak voltak.
A Betis jobb csapat, mint az Inter.

kritizator 2018.11.11. 21:22:47

Egyébként szerintem is nagyon nagy gondok vannak a csapattal:edző túl, jatekosostul stb. De vezetjük a bajnokságot : mi lehet a többi csapatnál?

Robi71 2018.11.11. 21:26:59

@kritizator: A gondok nem újkeletűek...idestova legalább 3 éve tartanak. De én még korábbra datálnám, Pep távozása óta. Időnként volt egy-egy felvillanás, de a lejtmenet azóta tart.

Sörenzen 2018.11.11. 21:41:50

Nehéz lesz megemésztenünk ezt a nagy zakót....:(

hokihari 2018.11.11. 21:50:43

@Sörenzen: Nagyon.Ez szornyu volt Igy.Csapatkent nem funkcionaltunk.Eleg OS-spelaren vissza ment minden. Pedig jo focistaink vannak.Nagyon kette szakadt a csapatunk.Sokszor fennragadtak vedoink es közeppalyasok.Stabilabb vedekezesboöl kell indulni.

Robi71 2018.11.11. 21:54:51

@DISTANTxTHUNDER: De hát ezt számtalanszor megbeszéltük. 800 milliót költöttünk el az elmúlt 5 évben. Ha minden évben igazolunk egy-két klasszist, akkor nem itt tartanánk. Suarez volt az utolsó ilyen igazolásunk. :(

hokihari 2018.11.11. 21:57:09

De Gondolom ezert kar egymast hulyezni itt a blogon mindenki mas velemennyel van a jatekrol jatekosokrol. Edzö felelössege kit jatszat kiben bizik eppen. Nehe en is maskepp allitanam össze a csapatot mas taktikaval de innen a gep mögul könnyu. Nem engem szid Sok szaz millio Barca drukker ha nem jön be a terv.

hokihari 2018.11.11. 22:02:13

En rossz igazolasnak gomest gondolom. A többiekkel lehetne Mit kezdeni nagyobb turelemmel. Nem rossz focistak. De ha kapkodas van az nem jo. Egyszer Demi kikapunk Malcom jön aztan Semedo Artur stb.... Igy Egyik sem mer jatszani nehogy hibazzon aztan lapat. Pedig a "menöink" is hibaznak annyit!

Red Cule 2018.11.11. 22:02:16

Mondjuk, nem ártott volna Messit pihentetni... Csereként behozni... Nélküle jó volt a csapat, harcos és kreatív. Ok, legyőzzük az AtM-t.

2018.11.11. 22:06:06

@Robi71: 2018.11.08. Betis-Milán 1-1

Robi71 2018.11.11. 22:07:16

@hokihari: Ha bajnokságot és BL akarunk még nyerni, akkor bajnok játékosokat kell igazolni. Nem rossz játékosok, ha a középszert célozzuk meg, de bajnoknak egyik sem az.

Robi71 2018.11.11. 22:09:26

@ntibi67: 2018.10.25. Milan-Betis 1-2

FCB_László 2018.11.11. 22:35:09

Szerintem nem Valverde hibája volt .
Valaki írta (most nem nézem vissza bocsi) hogy abból főz amilye van .
Legalább izgalmasabb lesz Madrid ellen játszani legközelebb.
Nem egyedi probléma, valahogy idén nem megy a szekér sok nagy csapatnak sem , most mi sem úsztuk meg .
SR val kellene valamit csinálni, csipem meg csak a sajátunk de nem hátvéd , ezt be kellene látni .

kritizator 2018.11.11. 23:14:55

@Red Cule: ha nem játszik Messi akkor 11 játékos hajt mint az ökör. Ha játszik Messi, akkor Messi és Suarez nem védekezik, a többiek alibiznek, hogy majd Messi megoldja. Messi lő néhány gólt, de a védelem többet kap be. Így nehéz győzni. Vagyis effektíve Messi jelenléte a bűnös.

2018.11.11. 23:15:52

@DISTANTxTHUNDER: Hát lehet hogy nem tudtatok volna annyiból igazolni. Jelenleg top csapatból klasszist csak 2 féleképpen lehet megszerezni: 1: ha lejár a szerződése, vagy ha utolsó évébe lép és kb féláron eladják. 2: ha a játékos elkezd hisztizni, nem jár edzésre, telesírja a médiát..stb.

Az hogy letesztek 200 misit egy chelsea vagy city magasról lekakilja. Hazard is finoman jelezgette hogy eligazolna és minden vágya hogy a realban játsszon. De a chelsea közölte nem eladó és a real 220 milliós ajánlatát is elutasították. (majd most nyáron utolsó évébe lépve eladják olcsóbban nekik)

A másik hogy szerintem igazán igazán nagy sztárt nem tudtok igazolni, mert nem biztos hogy jönni akar amíg Messi itt van. Egy klasszis pontosan tudja magáról hogy klasszis, tehát elvárja hogy rá építsék a csapatot, ő neki passzolják a labdákat, ő legyen a gólkirály, őt jelöljék az arany lasztira..stb. Tehát az övé legyen a csapat. Na a barca az Messié. Amíg ő vissza nem vonul igazán nagy sztár nem fog jönni csak ha bevállalja hogy csak másodhegedős lehet. Jó játékost, közvetlenül az elit mögöttieket már lehet hozni, de a legszűkebb élmezőny (pl akiket említettél) nem jönne szerintem.

Kertai Dávid 2018.11.11. 23:27:36

@FCB_László: csak sajnos amíg Semedo nem hozza ezt a szintet addig mást nem lehet berakni oda csak Robertot :/ én is annak örülnék ha a posztján játszana végre, de sajnos egyenlőre Semedo kevés, ezér muszáj ott játszania...

Robi71 2018.11.11. 23:28:27

@mark666: Ismersz olyan "nagy sztárt" Messi-n kívül akire rá lehet építeni egy BL esélyes csapatot?
Messi "mögé" korábban olyan játékosok jöttek, mint Henry, Villa, Sanchez, Suarez vagy Neymar. Akkor most mi van?

Robi71 2018.11.11. 23:29:23

@Kertai Dávid: Roberto-nak melyik a posztja?

osborne 2018.11.11. 23:34:34

@Red Cule: Túl korán tért vissza Messi. ATM ellen már jó lesz.

kritizator 2018.11.12. 07:00:28

@osborne: nem neki kell jonak lennie, hanem a tobbieknek

Bolha10 2018.11.12. 07:10:52

@Red Cule: teljesen igaza van. De ez a jatekosok hibaja! Miert nem hajtanak jobban ha Messi a palyan van???

FCB_László 2018.11.12. 07:25:14

@Kertai Dávid: csak akkor ezt nem értem miért nem igazoltunk jobb szélső hátvédet ?! :D

katalan2 2018.11.12. 07:36:43

@mark666: Hagyjuk ezt a másod hegedűs dolgot! Messi mindenkinek segít, és senkit sem nyom el. Nincs olyan játékos, aki köré lehetne építeni csapatot.

Barc A ti 2018.11.12. 07:36:49

Kellene venni egy jó jobbhátvédet.
Roberto alibi focit játszik, kreativitás és védekezés nulla.

A meccs elején gólra törően játszhatnánk, nem a kapusunknak passzolgatni.
Tili-toli, tesze-tosza játék ment, majd csak lesz valami.

Ironikusan jegyzem meg, hogy majd a BL megnyerésével kárpótolnak minket a fiúk.

katalan2 2018.11.12. 07:42:30

Még jó, hogy nem azt írjátok, hogy Messi miatt kaptak ki. Tegnap ennyit tudtak. Gyenge volt a középpálya. A Betis jól felkészült a Barca játékából. Szerintem a 442-és rendszer jobb lenne ennek a csapatnak.

Bolha10 2018.11.12. 08:25:11

@celestial: én nagyon nagy Messi fan vagyok, de ahogy irod: amekkora aldas Messi, mar-mar akkora atok is. Mert mikor fenn van a palyan, a tobbi jatekos automatikusan visszavesz(Majd Messi megoldja..). És ez nem Messi hibaja! Ő is tehetne tobbet, de nem az ő hibaja elsosorban. 1: tett ő mar annyit a csapatert az elmult tizenevben, hogy igy 30 felett ne rohangalja szet az agyát, 2: még igy is is a legjobb, 3: amikor azert idén fontos volt, akkor odatette magat. Mar nem motivalja őt, ilyen kisebb csapatok ellen a 100 %-ot kirakni a palyara. Hisz annyiszor megtette palyafutasa soran. Szerintem egyszeruen egy jo pszichologusra lenne szuksege a csapatnak, aki elmagyarazna nekik, hogy ha ott van Messi a palyan, akkoris tegyék oda magukat, ő nem egy Megváltó! Megha az elmult evek soran nemegyszer erre is utalt a jateka. :) Ennyit kéne csak tudatositani a csapattal.

PeppyRapier 2018.11.12. 08:27:39

Nem kell azért mindent eltemetni. Ez egy meccs volt, sajnálatosan a legrosszabbak közül, de hosszú még a szezon. Mindenesetre az tény, hogy Valverde hatalmas hibákat követ el, amik nem biztos, hogy beleférnek majd a végelszámolásban.

Borzasztóan fáradt volt a csapat, de nem is csoda, hiszen az elkerülhetetlen cseréken kívül, továbbra sem rotál Ernes-tó egy kanyit sem. Nem csoda hogy mindenki a seggén vette a levegőt. Egyedül Malcom és Messi kerültek be az Inter elleni meccshez képest, és mind2en csak azért mert muszáj volt a kimaradók miatt. Így ezt nem lehet.

Mi értelme a hatalmas keretnek, ha mindig ugyan az a 11 játszik? Semedo pazar formában van, de mindig Robi játszik JHV-be. Vidal csak álmodozhat a kezdőről, ahogy eddig Malcom is. Nem csoda ha nem volt meg az összhang a támadósorban, hiszen a Brazil nem is a posztján játszott, ráadásul most játszott először együtt a nagyokkal (leszámítva azt a 2x 10 percet eddig csereként). Na és ez is kinek a hibája?

És akkor ott van Messi esete. Amíg ő nem volt, addig a csapat 2x akkora erőbedobással küzdött, ráadásul az egyetlen pozitívuma az ő sérülésének (persze nem szép ilyet mondani) hogy a csapat védekezése stabilizálódott. Most ő visszatért, 1 ember ugrott a védekezésből, mindenki más pedig elkényelmesedett, hogy "itt van Messi, majd ő úgyis megoldja." Suárez-nél megint előjött a Messi láz, amikor minden honnan, de még a gólvonalról is neki passzol, holott sokszor lenne jobb opció, és láttuk mire képes, ha neki kell vezetnie a csapatot.

Nem Messi hibája ez, de korai volt még őt visszadobni a csapatba. Válogatott szünet jön, még simán pihenhetett volna, a helyén Vidal-al pedig hoztunk volna egy kiélezett 1 gólos meccset, csereként pedig Malcom helyett még el is dönthette volna a meccset az Argentín. Arról nem is beszélve, hogy így Malcom is kezdhetett volna a helyén a jobbszélen.

Bolha10 2018.11.12. 08:30:12

@Bolha10: tegnap is milyen bőröket osztott ki.... Ez a baj, ezt latjak edzesen is meg mindenhol tőle, konnyebben hatradolnek, “á itt van Messi, nem nagyon lattuk még hasonlo jatekost eletunkben, majd megoldja a meccseket”. Foleg azert ugye mert Messi mar nem fiatal(nem is oreg még), az ujabb jatekosok hajlamosak ilyenfajta gondolkodasmodra. Mikor egy ilyen Zsenivel jatszhatnak egyutt...

Bolha10 2018.11.12. 08:31:23

@PeppyRapier: igen, kb en is ezt mondom.

Bolha10 2018.11.12. 08:36:16

@Bolha10: de mondjuk en ezt mar evek ota mondom. Nem ujkeletu dolog ez. Csak nem tudom, mi a megoldas.... illetve gondolok valamire. De arra gondolni sem szeretnék... :) :(

Bolha10 2018.11.12. 08:42:34

@Nagybarcelona: ez mekkora hulyeség. Szerinted itt valoszinusitheto, hogy barmelyikunk is jobban ert az edzoskodeshez mint Valverde? :)) Ezt azert gondold át. Pedig nem nagy kedvencem nekem se, de azert na....alljunk mar meg egy szora! Ilyen kijelentesek...

Kertai Dávid 2018.11.12. 08:46:24

annyira bírom hogy ha gólt kapunk vagy szarul játszunk mindenki a védelmet szidja... a középpálya talán dísznek van?! második gólunkat úgy végignézték premier plánban hogy az szégyen... Arthur is úgy elfáradt hogy az utóbbi 3-4 meccsen már semmit sem mutat, de beszélhetünk itt arról hogy de szar Pique meg Roberto... negyedik gólunkat az isten király Alba mellől lőtték, de őt persze senki sem szedi elő :) persze nem is kell, csak azt mondom hagyhatnánk már ezt hogy mindig a védelem a hibás... egyik sem volt védelmi hiba, csapat vagyunk, csapatként kell védekeznünk és nyernünk is

Bolha10 2018.11.12. 08:47:20

@Robi71: ezzel abszolut nem ertek egyet. Vidalt sutázod Suarezzel szemben... mikor a fél vilag sutázza! :) A kapu elott tud a vilag legjobb 9-ese lenni, de mezonyben.... az utobbi 1-2 evben netto emberhatrany mezonyben. Amennyi labdat ő elad....a csapat tobbi tagja osszesen nem ad el annyit! Es mondom ezt ugy, h en alapvetoen szeretem. De Vidal mezonyben sokkal jobb. Es azert nem egy ugyetlen jatekos...

Bolha10 2018.11.12. 08:53:02

@Kertai Dávid: persze, az egesz csapat hibazott. A 2.golnal valoban lemaradt az egesz kozeppalya, de azert a vedelem megvolt.(tobben is voltak, ugy emlekszem). Mégis maradt 2(!!) ember is uresen. De ennek ellenere is egyetertek veled, csapatszinten hibaztunk, semmikepp csak a vedelem a hibas! De sok van még...

Kertai Dávid 2018.11.12. 08:57:45

@Bolha10: hát igen, voltak bajok a helyezkedéssel szajnos... de igazából kezd olyan lenni a felfogásom hogy kit érdekel egy vereség ha a BL-t a végén megnyerjük... ez volt Guardiolánál és Enrique első évében is... néha becsúszott egy vereség hazai pályán, de aztán a végén mi örültünk :) vagy real mit csinál évek óta... szóval amíg a nagyon fontos meccseket hozzuk, addig igyekszem elengedni az ilyen 1 meccses hibázást

Bolha10 2018.11.12. 08:58:03

@Robi71: ezzel viszont nagyjabol egyetertek. Talán.. A 30+ osok mar kifele mennek(azert 1-2 ev még boven bennuk lenne top szinten is), az ujak meg valamiert nem akarják hozni azt a szintet, ami elvarhato lenne.... Nem mind, de sokan.

Bolha10 2018.11.12. 09:00:10

@Kertai Dávid: szerintem a csapat is igy van! De ez elég kockazatos dolog.... te is tudod.

2018.11.12. 09:06:06

@Bolha10: a 2. gólnál 6 betis játékos volt 4 védővel szemben.

Bolha10 2018.11.12. 09:07:05

@Bolha10: meg ugyanakkor nem most kell pörögni. Majd tavasszal. Egyelore jol allunk még mindenhol, tavaszra kell osszeallni a kepnek! Novemberben semmilyen dijat nem osztanak.

Bolha10 2018.11.12. 09:11:52

@Pál Bence: igazad van. De ettol fuggetlenul, mikor beadta a Betis jatekos oldalrol a labdat, 3 tamado volt 4 vedore! Es mind a 3 tamado teljesen ures volt!!!!! Ugy, hogy 4 vedő volt ott! De termeszetesen a kozeppalyas vedekezes is 0 volt. Busquets, Rakitic, Arthur, mind-mind lemaradva.

Bolha10 2018.11.12. 09:20:44

@Bolha10: es Tello adott 2 golpasszt ellenunk.... en mondtam regen is, nem kellett volna elengednunk. En emlekszem, Messivel nagyon megértették egymast! Gyors volt, agilis... szelsonek tokeletes. mindenkepp adtam volna még idot neki. Lehet nem vallt volna be, de tul hamar lett eladva. Ki tudja, ha megszokta volna a nagyok jatekat, (fiatalon lett elengedve, 22 evesen)akár egy Pedrohoz hasonlatos szelso is vallhatott volna belole. Nekem anno tetszett .

Sörenzen 2018.11.12. 09:21:46

@Bolha10: Pedig nem írt hülyeségeket "Nagybarcelona".
Mit gondolsz, milyen végzettség kell ahhoz, hogy valaki "edző" legyen?
Mennyit kell tanulnia annak, aki edző lesz?

Hát nem sokat... Kevesebbet, mintha valaki mérnök, vagy orvos akar lenni.

A tegnapi vereségben nyakig benne volt Valverde, aki ugye a csapat vezető edzője, akinek feladatai közé tartozik a csapat összeállítása is.
Itt, ezerszer leírtuk, hogy SR nem alkalmas a jhv posztra, de Ő akkor is odarakja. Vagy saját döntése, vagy "felülről" utasítják, más nem lehet. Azért mert nekünk nincs edzői licencünk, azért szemünk van!
A másik. Rakitics szinte az egész nyarat végig focizta, mégis állandó kezdő. Senkinek nem jutott a stábban az eszébe, hogy idegileg elfáradhat?
És akkor persze minden sz@r összejön... Az a Ter Stegen, aki világklasszis, ő is hibázott, mert ő is "emberből" van.
Hidd el, nem ördöngősség az edzői munka, egyszerűen csak empátia, intelligencia és egy kis emberség kell hozzá. Üdv: S

Robi71 2018.11.12. 09:49:32

@katalan2: Messi-nek nem lett volna szabad hosszabbítani....bármit és bármennyit ígértek Bartomeu-ék. Lépnie kellett volna, hadd építsenek új csapatot nélküle.

Robi71 2018.11.12. 10:00:52

@katalan2: Érdekes, korábban olyan játékosok voltak Messi körül, akiket az ő játéka ihletett és ezáltal még jobbak lettek. De ez igaz volt vissza is...Messi-.nek is volt kire felnézni.
Most ez teljesen megváltozott. Kihalt a "kékvérűség", megtöltöttük a csapatot prolikkal. Milliomos újgazdagok lettek....a szó negatív értelmében is.

Berbatov 2018.11.12. 10:01:07

@PeppyRapier: Egyetértek, tegnapi meccset Valverde elbaszta, mondjuk a Betis elméletben fáradtabb lehetett, hiszen csütörtökön játszottak a Milánnal. Semedot és Vidalt kezdetni kellett volna, de persze utólag okos az ember. Messi visszatérésével visszajött a csapat instabilitása is a védekezésben, sokat számít, ha egy ember nem támad le, és nem védekezik. Mondjuk Leo tegnapi hozzáállását nem értem, miért nem tett bele semmit a védekezésbe, ő aztán végképp nem lehet fáradt.

Berbatov 2018.11.12. 10:10:57

Közben Mina a Chelsea ellen kezdett a sérüléséből felépülve, és rögtön a meccs emberének választották. :D Gomes is alapember lett az Evertonnál, remélhetőleg nyáron megveszik.

LDzsi 2018.11.12. 10:55:23

@Sörenzen: ez olyan hogy vannak akiknek van nyelvvizsga papírja de úgyahogy beszéli a nyelvet, és van akinek nincs róla papírja de folyékonyan beszéli a nyelvet. A papír az még nem jelent semmit.

LDzsi 2018.11.12. 10:58:12

@Berbatov: a Betis ennek ellenére is extra motivált lehetett, sőt, az ilyen csapatok mindig motiváltak ha a Barcát verhetik meg. A Barca ellenben kevésbé motivált. Akárki akármit mond, igenis az edző feladatai közé tartozik hogy hogyan motiválja a játékosokat.

Bolha10 2018.11.12. 11:58:53

@Sörenzen: oké, de basszus, ezer éve edző! Ugy, hogy elötte csak elvegezte(tanult). Itt szerinted kinek van ilyen pedigréje? Ne hulyeskedj mar! :) “van igaza..” ja... kb semmi.

Bolha10 2018.11.12. 12:00:01

@Bolha10: bocsanat: “pedig nem írt hulyeseget”. Ja nem.... itt edzők kommentelnek...igen.

Bolha10 2018.11.12. 12:04:54

@Sörenzen: “Hidd el, nem ördöngősség az edzői munka, egyszerűen csak empátia, intelligencia és egy kis emberség kell hozzá. ”
:DD Basdki, ki mondta, h ördöngösség?! De ne essünk mar at a lo tulso oldalara, hogy itt jobb edzonek hisszuk magunkat a fotelbol! Ezt meg kell magyarazni? Tenyleg? Szerintem a legalapabb(azt hiszem, most a C licenc a “legkisebb” Magyarorszagon) kepesitese nincs itt senkinek. De ha lenne is.....na. Valverde a 10-szeresét tette mar le az asztalra. Minimum. Mirol beszelunk??! :D

Bolha10 2018.11.12. 12:10:22

@LDzsi: persze hogy az edzo feladata! Ugyanannyira feladata mint pl a taktika. Egyetertek.

katalan2 2018.11.12. 12:13:13

@Berbatov: Tudjuk, mindenért Messi a hibás. Ennyit tudtak tegnap a többiek. Messi meg sérülésből tért vissza.

Bolha10 2018.11.12. 12:14:27

@Berbatov: szerintem meg a csapat eppen ugyanugy elbasta mint az edzo! Egyik se hibasabb a masiknal. Biztos nem azt mondta Valverde, ne tegyétek oda magatokat! Nagyon egyszeru, csak a mezt vitték ki a palyara, “egy Betist ugyis megverunk hazai palyan, mi vagyunk a naaaagy Baaaaaarcelona!” Ez pontosan ugyanannyira a csapat felelossege is mint az edzőé!

katalan2 2018.11.12. 12:14:38

@Robi71: Igen, igazad van, de családdal már nem olyan egyszerű.

katalan2 2018.11.12. 12:18:50

@Robi71: Ebben is igazad van. Igen, ahogy írod, kihalt a "kékvérűség". Kezelhetetlen játékosok vannak a csapatban, sajnos. Teljesen más focistílust képviselnek.

Bolha10 2018.11.12. 12:33:05

Szerintem az is baj, mar nem vagyunk olyan jók, hogy igazi motivacios erő nelkul barkit is legyozzunk. Egy valamirevalo csapatrol beszelek. Meg foleg a bajnoksagra ertem. Ott mar nincs akkora motivalo erő mert pl Messinek teli a padlas vele. Es ha a tobbi jatekos azt latja a palyan, hogy a vezér, az ikon nem motivalt.....ez Messi felelossege is! De hozzateszem, ő azert az elmult tizenvalahany evben rendesen odatette magát! Valahol megértem, hogy mar nem olyan elánnal küzd.... majd most válik el, mennyire tud VEZÉRRÉ válni, lélekben. Mert még mindig magasan ő a legjobb jatekos a vilagon, most egy kicsit mást, lelki tenyezőt kell hozzatennie. Nem tudom, fog-e neki sikerulnie. En igy latom, aztan lehet, tök baromsagokat gondolok. :D

faramuci69 2018.11.12. 15:36:33

Basszus, egy vereség volt csak, ráadásul több dolog is összejott. Lehet belole tanulni. Azert aki rotaciot emleget, nézzen körül. Denis sok eselyt kapott, de nem élt veluk. Umtiti, Verma sérült, igy Pique, Lenglet nem pihenhet. Alba sem. Nalam Semedo sem bizonyitott meg. Egyedül Vidal lehetett volna kezdo, de vele is kaptunk 2 gólt. Nem akarom Valverdet megvedeni, de nelkule lehetne sokkal rosszabb is. Oruljunk, ha Vidal es Arthur bejatszak magukat a csapatba. Coutinho kapaja ossze magát. Dembele oriasi csalódás. Malcom meg javulhat, de ahhoz az edzesen is mag kell halni.

faramuci69 2018.11.12. 15:39:15

Nem 1 ev rendbe hozni amt Lucho elherdalt. Az elnok sajnos marad, igy bizzunk abban, hogy veszunk valakit, aki klasszis lehet. Azert ez a keret tavaly ota erosodott, csak az alap jatekosok oregedtek, ami nekunk a legrosszabb. Sajnos egy ilyen generacio valtas sehol aem lenne sima ugy.

faramuci69 2018.11.12. 15:42:05

Kellene egy klasszis jobbhatved, es klasszis kozeppalyas is. Mondjuk egy Kimmich, Raboit duó sokat javítana. Persze ez csak álom. De Ligt nem égető, talán tul draga is lenne. Van harom remek középső védőnők, vagy jojjon egy rutinos vagy egy feltorekvo fiatal, de szerintem a ligabol.
süti beállítások módosítása