A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #GironaBarca

2019. január 27. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Vidal - Messi, Suárez, Coutinho tizenegynek szavazott bizalmat.

Kispad: Cillessen, Vermaelen, Sergi Roberto, Arthur, Denis, Malcom és Boateng

TV: 16:15, Spíler 2

Stream: https://www.neostreamz.net/game/girona-vs-barcelona/

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr4914591732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.01.27. 15:14:30

Alenat hagyta ki Valverde meglepetésre, Denis a keret tagja.

celestial 2019.01.27. 15:30:16

@Berbatov: igazából ha el akarjuk adni ennek nem tudom mi az értelme...

LeoMessifcb 2019.01.27. 15:31:27

@celestial: zseniális húzás, ha tényleg így történt. Mostanában pozitívan csalódok Bartoumeuban.

Robi71 2019.01.27. 15:35:04

A 4. csk a padon? Micsoda? :)

Robi71 2019.01.27. 15:37:30

@celestial: városi legenda. Ilyent nem tesz egy elnök. Neymar üzenetei? :) még mit ne...

celestial 2019.01.27. 15:53:38

@LeoMessifcb: persze lehet meg sem történt de ha így volt akkor tényleg ügyes :)

Robi71 2019.01.27. 15:58:19

@LeoMessifcb: Az egyetlen pozítiv csalódás Valverde kinevezése volt. Azota érződik egy kis profizmus szellő a klub hazatája körül.

Bivi76 2019.01.27. 16:11:43

@Robi71: Neked mi a bajod a 4.csk-val?

Raven1975 2019.01.27. 16:12:23

Gálakezdő (Y). Força Barça!

Bivi76 2019.01.27. 16:15:05

A 4.csk-nk egyszer a Bernabeuban úgy megindult előre az utolsó percekben,akkora lendülettel vezette a labdát,amire a kis kedvenced az első percben sem képes! Erről ennyit! Valverde kinevezése az egyetlen pozitív csalódás? Aki nem tudja beépíteni a brazil válogatott egyik legnagyobb sztárját(Coutinho),és egy 21 éves brazil válogatott kerettag(Malcom)beépítésével nem tud megbírkózni,az egy alkalmatlan személy a Barcelona számára!

Robi71 2019.01.27. 16:15:42

@Bivi76: Hogy merte Valverde a padon hagyni őt? :)

2019.01.27. 16:19:18

@Robi71: Valószínűleg amúgy csak pihen Roberto a Sevilla elleni meccsre.

Robi71 2019.01.27. 16:21:13

@Pál Bence: Aha. Ő lesz a titkos fegyverünk. Huncut ember Ernesto.:)

Robi71 2019.01.27. 16:24:09

@Bivi76: A kis kedvencemet úgy hívják Messi. Rá gondoltál?

Bivi76 2019.01.27. 16:26:42

@Robi71: Szerintem Te Sergi Robertora gondoltál.Azt tudom hogy Messi a kedvenced!

Bivi76 2019.01.27. 16:27:44

@Robi71: Busquetset,és Rakiticset kéne a padon hagyni.

Robi71 2019.01.27. 16:28:40

@Bivi76: De ki az a kis kedvencem, aki nem képes mehindulni Robi módra?

Robi71 2019.01.27. 16:31:09

@Bivi76: Miért? Mert hosszú évek óta meghatározó játékosai a világ egyik legjobb csapatának?
Cou mit művel???

Raven1975 2019.01.27. 16:32:30

Coutinho kapuba kéne, nem kapusba!

Robi71 2019.01.27. 16:35:58

@Raven1975: lassan nincsenek szavak a sutaságára. :(

Bivi76 2019.01.27. 16:47:57

@Robi71: A Te kis másik kedvenced Busquets. Coutinho suta? Miről beszélsz?

Robi71 2019.01.27. 16:51:06

@Bivi76: Nem tudom, hogy még mit tehetne érte Ernesto. Látszólag teljesen reménytelen, mindegy milyen poszton játszik.

Raven1975 2019.01.27. 16:55:50

Messi elképesztő lasztikat szór ma is csak nincs aki értékesítse.

Bivi76 2019.01.27. 16:56:57

@Robi71:Jólvan Robi, én nem vitázok Veled. Te vagy a futball tudományok adjunktusa,professzora. Ha Te mondod hogy Valverde jó edző, Coutinho suta, Dembelé ösztönlény, Sergi Roberto Nemecsek, Busquets a király, Guardiola fiai a csapat legjobbjai, sorolhatnám, akkor az úgyis van. De jó hogy 92 óta Barca drukker vagyok, és ilyen Busquets féle középszereknék láttam 3 milliószor jobb játékosokat.

Berbatov 2019.01.27. 17:03:11

Ritka szarok vagyunk. De szerencsére vezetünk, az is valami. Hiányzik Arthur és Dembouz is.

Bivi76 2019.01.27. 17:03:38

@Robi71: Meg jössz ilyen hülye dumával, hogy nem tudod mit tehetne még Coutinhoért Ernesto. Kezdjük azzal, hogy nem Ernesto, hanem Pöcsköszörű Valverde. Arról beszélj inkább, hogy a Kampósorrúért mit tett a Barcelona. Egy semmitérő edzőként a kispadra ültették. Nehogy még Ő gyakoroljon kegyet Coutinho felett. A cipőfűzőjét nem köthetné meg brazil sztárunknak.

Bivi76 2019.01.27. 17:06:53

@Berbatov: Mindhárom középpályásunk (a két Csiga, és Vidal) alkalmatlan az alkotásra, kreatív játékra. Nincs fazonszabász ebben a csapatrészben. Hol van egy Deco kaliber? Egy Laudrup? Ezek mind hasznosnak mondott játékosok. Ilyen Phillip Cocu szint.

Robi71 2019.01.27. 17:07:53

@Bivi76: Nyugi, állítsd le az ámokfutásod még mielőtt teljesen nevetségessé teszed megad...mint általában. Egy pohár hideg viz segít.

Frano Dévay 2019.01.27. 17:08:05

nagy kutyaütö ez a brazil...olyan mint az alkacer….az is jött a barcába hogy elbarmoljon 30 helyzetet....ez a brazil meg ugyanazt csinálja...de legalább ne titkolná el az ökör hogy tud futbalozni...mi a francot keres ez barcelonában?

Nagybarcelona 2019.01.27. 17:11:06

Coutinho egyre jobban idegesít. Vagy játszhatna kp- kènt Valverde, vagy adjuk el. Támadásban egy Deulofeu többet èrne szèlsőkènt. Mondjuk ez Valverde hibája. Úgy èrzem nagyon kellene egy jó szèlső, vagy Malcomtól elkezdeni játszatni. Èn úgy èrzem a vezetősèg Malcomot 4. Támadónak igazolta, Cou-t pedig kp-nak. Ezèrt èrzem a jelenlegi helyzetét Valverde hibájának. A kp-nk ilyen felállásban előre tiszta impotens. Ezèrt is kellene új edző. Megint csak Guardióla, illetve. Klopp, vagy Touchel támadó szellemű fociját tudom felhozni pèldának. Ezek a csapatok át fognak gátolni rajtunk a BL-ben, mint ahogy mi is tettük pár èvvel ezelőtt. Nem a keretünk olyan gyenge, hanem ez az impotens játèk, ès az edzőnk.

Bivi76 2019.01.27. 17:12:36

@Robi71: Szerintem Te vagy a nevetséges! De nagyon. Lököd minden nap a süket baromságot Pep fiairól, meg Dembelé és Coutinho fikázásáról. Ha nem 10 éve lennél Barca szurkoló, látnál az orrodnál tovább is, aztán nem mindig a City ostoba edzőjével, meg a szerencsétlen fiaival foglalkoznál.

Raven1975 2019.01.27. 17:13:06

Vidalt hívnám le. Megy, küzd, vetődik, de a labdatartásban nem az igazi. Arthurral stabilizálnám a középpályát, labdatartást. Az ellenfél egyetlen fegyvere, hogy átlépik a félpályát és felívelik. 1 góllal nem fogunk nyerni, mert van veszély az ívelésekben. Na, de még hátra van a második félidő. Coutinho meg szedje már össze magát, meccslabda volt az a ziccer.

Bivi76 2019.01.27. 17:17:56

@Nagybarcelona: Coutinho középpályás. Sajnos van egy olyan balfasz edzőnk, aki ezt 1 éve nem veszi észre. Miért kellene eladni? A világ egyik legjobb játékosát? Megkell találni az igazi posztját, ahol klasszis teljesítményre képes.

Robi71 2019.01.27. 17:19:49

@Bivi76: Egyre mélyebbre ásod magad. Ne égesd magad tivább.

Bivi76 2019.01.27. 17:24:00

@Robi71: Ne okoskodjál, hogy én mit csináljak! Mi az hogy mélyebbre ásom magam? Ki vagy Te, hogy ítélkezel emberek felett, ha nem értenek Veled egyet?

Robi71 2019.01.27. 17:25:23

@Bivi76: Azért nem lövi be a ziccereit, mert kp?...azért pattannak le a lövései, mert kp?...azért nem jönnek be a cselei, mert kp?
Ernesto azért játszatja a támadó szekcióban, mert nem tud védekezni. Mi lenne, ha még az is kiderülne róla? Ennél többet nem tehet a "beépítéséért". Nem egy konyhaszekrény. :)

2019.01.27. 17:25:52

@Bivi76: Mondjuk azt hogy coutinho miért nem tud középpályán játszani az itt a blogon nem egyszer le lett írva korábban.

Bivi76 2019.01.27. 17:32:06

@Robi71: Inkább Busquets játékát elemezd nekem, ne Coutinhoval foglalkozz. Mindenki olyan játékos, amennyi az ára Ez egyenes arányosság Busquetset mennyiért tudnád eladni?A Fradiba nem férne be. Ott legalább van egy olyat tökös edző, aki nem kedveli a nyálas, puhány játékosokat.

Bivi76 2019.01.27. 17:33:07

@Pál Bence: Coutinho világklasszis. Hozd ide edzőnek Jürgen Kloppot, aztán csodát látsz!

Robi71 2019.01.27. 17:34:50

@Bivi76: Olvasd vissza mit írtam Cou-ról, amikor leigazoltuk. Benne bíztam a legjobban, hogy végre egy tuti igazolás. És tessék...

Bivi76 2019.01.27. 17:36:42

@Robi71: Hozz egy Barca szintű edzőt a kispadra, aztán meglátod mire képes Coutinho!

Robi71 2019.01.27. 17:38:19

Remek kiscsapat a Girona, még 10 emberrel is. De ezt tudtuk előtte is.

Robi71 2019.01.27. 17:42:03

@Bivi76: Most már én is azon gondolkodom kinek tudnánk eladni a PL-be...kivel tudnánk elcserélni.
Klopp-nak nem kell. Talán Chelsea vagy MU...Hazard vagy Pogba.

Nagybarcelona 2019.01.27. 17:43:09

@Robi71: nagyon rossz formában van Cou, de nem csak ő tehet róla. Padozna sokat. Inkább azt áruld már el, ha nem Valverde is tehet róla, mi a helyzet Alcacerrel, Malcommal, Deulofeuval, Alenaval, ès majdnem Dembelèt is. Valverde nem játszat támadó focit, nem tudja kezelni a támadó szellemű játèkosokat. Ha marad mèg pár èvet, ívelgetni fogunk, mint a Bilbao tette Adurizzal. Valverde is akkor volt a legsikeresebb.

Bivi76 2019.01.27. 17:45:04

@Robi71: Busquetset kinek tudnád eladni?

Eminusz 2019.01.27. 17:45:07

Valverde csereiben semmi taktikai lepes nincs! Erthetetlen! A Vidal-Arthur cserenek most megis mi ertelme volt, arulja mar el valaki!!! Vidal jol jatszott! Egyszeruen csak Arthurnak is jatszania kell... Aztan most ki melegit?? Roberto.. Minek?? Jaa hat a 4.szamu csapatkapitanynak jatszania kell... De mi valtozik?? Semedo ma jol jatszik, ahogy Alba is es a kozeppalyan sem tudna most tul sokat lenditeni a csapaton.. Az egyetlen, aki ma ertekelhetetlen teljesitmenyt nyujt, az Coutinho! Denis, Malcom vagy Prince barmelyikenek becserelese feltuno valtozast vinne a meccsbe! Ennel barmelyikuk tobbet tud!

sunt 2019.01.27. 17:46:11

A Sarkisalány mindig a Barca ellen akarja megmutatni, mert nem hogy vezető edző nem lett, de a B csapattól is kirúgták. De reméljük, csak sokat akar a szarka...

Robi71 2019.01.27. 17:48:39

@Bivi76: Miért kellene eladni Busi-t? 10 éve a csapat meghatározó embere. Ahogy Xavi vagy Iniesta.

Robi71 2019.01.27. 17:50:55

@sunt: Katalán derby. Teljesen természetes, hogy nekik is presztizsmérközés. Ilyen meccsekre van szükségünk, ahol az ellenfél maximálisan odateszi magát.

Bivi76 2019.01.27. 17:52:14

@Robi71: Akkor Coutinhot se akard eladni!

Nagybarcelona 2019.01.27. 17:54:16

@sunt: Eusébio is jobb edző lenne Valverdènèl. Csodát tett ezzel a kis csapattal.

2019.01.27. 17:57:00

@Robi71: Busquetset Xavi- Iniesta kettőshöz hasonlítani kb olyan mint téged Einsteinhez :-)

Nagybarcelona 2019.01.27. 17:57:26

@Robi71: Mourinho meg közèppályás, nem buszsofőr

Eminusz 2019.01.27. 17:58:57

Nevetsegesek ezek a cserek! :D Mindharom.. Valverdenek nem sok koze van ehhez a gyozelemhez, az mar biztos... Nem nagy szam ez a Girona, egyszeruen csak a piros lapig emberelonyben jatszottak.. Coutinho minusz ember ma!

LeoMessifcb 2019.01.27. 18:00:23

@Eminusz: Arthurral a ladbabiztosság volt a cél, míg Roberto a lassan mozgó Busquets helyett érkezett felfrissíteni a középpályás védekezést, Lenglet, pedig sárgás volt. Szerintem okos döntések, Vidal hajmeresztően sok labdát eladott.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 18:03:14

@Robi71: Bukfenc evek ota a csapat bohóca, csak akkor lehetne hasznos ha meccs közben valami történne a kapufával és gyorsan valakit be kellene oda állitani.. majd de Jong jol kiszoritja a gecibe a csapatbol.. a nyáron pedig a szintén használhatatlan Ratyiticset fogják eladni a csapatbol (végre), sosem volt Barca szintű ez a vakondok fejű robot..

Robi71 2019.01.27. 18:04:24

@zeli39: Szeretnék annyira lenni Einstein-től, mint Busi Xavi-tól vagy Iniesta-tól. Nekem is lenne Nobel díjjam már. :)

Robi71 2019.01.27. 18:07:41

@DISTANTxTHUNDER: Ha De Jong annyira lesz meghatározó mint Rakitic az elmúlt 5 évben vagy Busi az elmúlt 10-ben...én fogom sürgetni, hogy szobrot állítsanak neki a Camp Nou bejáratánál.

Frano Dévay 2019.01.27. 18:08:04

és ilyen suarez meg kutinyós szemetekkel mudószáj futbalozni messinek...hogy nem ég le a képükröl a bör….ebben az idényben már 30 messi gólpasszt barmoltak el....és ezért milliárdosok a kutyák.

Eminusz 2019.01.27. 18:09:40

Kb mindenki 7es volt ma nalam, egyedul Coutinho egy 2eske... Visca el Barca!!!

Berbatov 2019.01.27. 18:11:12

Bartomeuval 0-24-ben nézetném ez a meccset, és utána nyilatkozzon Valverdéről. :) Ja, ezt el lehetne játszani mérkőzéseink 90%-ával... Lassú szar, nulla kontroll a meccs felett. Arhur úgy kellett, mint egy falat kenyér.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 18:13:59

@Robi71: Ratyi és Bukfenc csak azért lehetett meghatározó az elmúlt 5 évben mert ezidőtájt Barca szintű edző nem járt a klubnál.. Klopp, Tuchel, Guardiola csapatában nincsenek ilyen tuják

Frano Dévay 2019.01.27. 18:14:10

gobbi hilda legyek ha ezért a brazil fekáliáért 50 millát kaphat a barca…..a világon csak egyetlen ilyen szélhámos klub van aki képes 150 millát adni ezért a bohócért...a suarez meg még 20milláért sem lesz soha eladható, hiszen egyszerüen nem tud focizni....csak megy mint egy fogyatékos motorikus idióta.
az meg világröhej hogy ebben a bárcában 4 évet lehúzott a szánalmas szintü rakitics

Maestro10 2019.01.27. 18:15:26

@DISTANTxTHUNDER: Na neked már megint mi bajod van Rakitic-el?

Maestro10 2019.01.27. 18:19:13

A mérkőzéshez pedig csak annyit, hogy valóba elég gyengusz teljesítményt tettek le a fiúk az asztalra, de a 3 pontot elhozták a Montiviliből, szóval a lényeg az megvan. A Sevilla ellen jobb játékot, és továbbjutást várok! Visca el Barca!

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 18:27:16

@Maestro10: És mi a baj Coutinhoval? Hogy a kislábujjával is jobban bánik a labdával mint a robot? Sokkal inkább Barca dns, Rakiticset meg akkor sem értettem amikor leigazoltuk.. meghogy majd ő fogja pótolni Xavit, hát, láttuk hogy pótolta.. sehogy..még szerencse hogy nem egy bizonyos valaki felel a Barca atigazolásaiért, különben nézhetnénk Paredeseket, meg Pique helyére is minek igazolni.. felhúztam magam ezen, sorry

Red Cule 2019.01.27. 18:32:17

Jó cserék voltak, szerintem. Nagy köszönet a kapusunknak! Coutinho felzárkózott Luis mellé a helyzekihasználásban (már korábban is, de ma egészen biztosan). Nekünk csatár kell, olyan mint Lewandowski, vagy amilyen Eto'o volt. Suarez, sajnos, nem az.

Maestro10 2019.01.27. 18:35:22

@DISTANTxTHUNDER: 1. Nos, ha valaki akkor én pont nem pocskondiáztam Coutinho-t, sőt szóba sem hoztam. 2. Rakitic és Xavi teljesen más típusú játékosok, a Maestro nyilvánvalóan jobb játékos (volt) a horvátnál, de az, hogy Rakitic pusztán egy "vakondfejű robot" ahogy te fogalmaztál az egyrészt erős túlzás, másrészt Barcelona szurkolóhoz nem méltó megnyilvánulás. Én meg ezen húztam fel magam, sorry.

Robi71 2019.01.27. 18:35:23

@Berbatov: Eddig egy meccsen kellett bizonyítani...Lomdon-ban a Spurs ellen. Rossz sorozat után volt a csapat és ha nem nyerünk akár egy rossz spirálba is kerülhettünk volna.
Most fognak következni az ugazi értékmérők...most mindjárt a Sevilla ellen (már ha tovább akarunk jutni), és a BL kieséses szakaszában.
A bajnokság szerintem zsebben...csak tarani kell ezt a ritmust (uncsi, kötelező 3 pontos mérközések) és legyőzni az Atletico-t.

Raven1975 2019.01.27. 18:35:39

Egy igazi támadónk van az pedig Messi. Arthur rengeteget jelentett. Kettő rúgott zéró kapott és gratulálok a csapatunknak, mert szezon egyik legnehezebb stadionjából hoztuk el éppen a három pontot. Força Barça!
uploads.disquscdn.com/images/50cee3d3ad1e9368d1ad52cb3a5caf94161c9d1063f06307e4c191bc6d46fe2f.jpg

2019.01.27. 18:36:43

@DISTANTxTHUNDER: Coutinhoval mi a baj? Azon kívül hogy a klub történetének legdrágább igazolás és ez mellett a pályán minden megmozdulása rossz? Semmi. Tulajdonképpen egész szezonban gyengén játszik csak az elején még jöttek a gólok, most már azok sem. Persze ha egy fiatalt felhozunk egy meccsre és gyengén játszik ő már nem barca szint(chumi és Miranda) Ha így folytatja akkor nyáron mehet coutinho. És az hülyeség hogy azért játszik így mert nem a középpályán szerepel. Sokkal jobban fekszik neki a balszélső poszt, nagyobb szabadsága van kevesebb védő munka és így sem képes jól játszani.

Nagybarcelona 2019.01.27. 18:38:06

Suarez ès a kp-a formáját elnèzve a BL győzelem azon fog múlni, Messi ès Dembele milyen formában lesz tavasszal. Megèrtem azt Valverdètől, mièrt játszatja együtt Rakiticnek, Busquetset, ès Vidalt, azèrt H. Stabilizálja a kp-át, mert Messi ès Suarez nem zár vissza vèdekezni. Ez a BL-ben jól jöhet...De mièrt nem próbál meg valami más felállást, vagy formációt? A kis csapatok ellen mièrt kell vèdekezni, mikor a csapatunk sosem arról volt híres. Megpróbálhatják Cou-t a kp-n, előtte Dembelèvel. Idèn az óvatos játèk mellett is rengeteg gólt kapunk. Ha majd támadni kellene, csak pislog majd, mint tavaly a Roma ellen. Persze abban az esetben Rakitic ès Busquets csak vèdekezne, valamint csak az egyik szèlső vèdő mehetne fel támadni.

pityesz86 2019.01.27. 18:41:02

Ugy latszik itt mindenki jobb focista suareznel. Kar hogy a barca meg nem fedezett fel titeket. A vilag magasan legjobb 9eset fikazzatok folyamatosan...messi is kihagyott egy oriasi helyzetet amit pont a ,,semmirekellö,, suarez keszitett elö neki...

GYLS 2019.01.27. 18:43:41

Gála kezdő gála nélkül. Illetve mégis! Fantasztikusak voltunk a ziccerek kihasználsában. (Coutinho 2x, Messi és L.Suarez 1x-1x). És ezeket mind-mind Valverde hagyta ki! Nem tudom most miért bánkódjak? A kihagyott helyzetekért, avagy a végtelenül lassú és unalmas játékunkért?

Más. Megnéztem az Ajax utolső kettő meccsét. Nem fogott meg sem de Ligt, sem de Jong játéka. Az Ajax vagy nagyon mélyen van most és tud többet is, de ezen a meccseken a de Ligt által vezérelt csapat kapott 10 gólt. A már megszerzett de Jong pedig előre nulla, ütközni nem tud, egyedül a labdatartás az, amiben jeleskedik. Ilyenünk pedig már van (Arthur) és lehet (Puig).

Svejk1966 2019.01.27. 18:46:01

@Nagybarcelona: Komolyan nem értem, hogy mi a F sz bajotok van Suarezzel? Ki adta Albának a kulcspasszt? Ki rúgatott gólt majdnem Messivel. Hihetetlen ez a rinyálás! Majd amikor megsérül vagy elmegy Amerikába levezetni, lehet majd picsogni.

2019.01.27. 18:47:25

@pityesz86: Ha csak a kommenteket olvasná az ember azt hihetnénk,hogy kikaptunk.

2019.01.27. 18:47:31

@Eminusz: mindenki 7-es kivéve Coutinho ?:-)Reláttad is a meccset vagy csak nézted?:-)

Stegen 8
Semedo 8
Pique 7
Lenglet 7
Alba 8
Vidal 4
Rakitic 6
Busquets 4
Messi 8
Suarez 5
Coutinho 3

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 18:49:02

@Maestro10: Tudtommal Coutinho is Barca játékos, őt milyen jogon lehet akkor folyton pocskondiázni? Idén egyenlőre nehezen megy neki a játék, ezt én is elismerem, de ha csak a számokat nézzük, meg a technikai tudást, akkor Rakitic a büdös életben nem fogja még csak megközelíteni sem Coutinhot, Busquets meg.. inkább hagyjuk is.. aton kívül amíg simán nyer a Barca, és amíg mások is kihagynak helyzeteket bőven, addig Coutinho is belefér azt hiszem.. Henrynek is több mint 1 év kellett amíg felvette a ritmust, pedig neki nem is Valverde alatt kellett szenvednie

Robi71 2019.01.27. 18:56:50

@GYLS: Mondtam, nem kell sokat várni De Jong-tól...mert akkor csalódást fog okozni. Csak a Barca csinált belőle sztárt a vételárával.Mi lettünk az elsőszámú árfelverők a piacon....jó marketinghúzás. Drága játékos...hírfelverés....sztárolás....marketing.
Anno Perez-nek felajánlották majdnem ingyen Pogba-t (végül a Juve-hoz került. Perez csak annyit mondott "Gyertek vissza, ha majd 100 milliót fog érni". :)

hokihari 2019.01.27. 18:58:05

@GYLS: Remeljuk bevalnak itt.A De jongba en se latok Sok fantaziat.De talan a szakemberek...

Nagybarcelona 2019.01.27. 18:59:04

Eleve nem èrtem, mièrt erőlteti állandóan Valverde a 443-at, mikor csak egy szèlsőnk van (Dembele), ha Malcommal nem számolunk. Suareznek ès Coutinho aki is jót tenne, ha Messit feltolná csatárnak, Cou-t pedig betennè támadó kp-nak. Az a legfőbb bajom Valverdèvel, hogy semmi taktikája nincs. Mindig ugyan az a felállás, mèg a cserèk is. Nagyon kiismerhetővè vált a csapatunk. Messi kiteszi a szèlre Albának, ő pedig vissza Messihez. Ennyi lett a játèkunk. Ti nem így látjátok? Valverde nem egy karizmatikus edző, nem tud lelkesíteni, ès nem is egy nagy taktikus (abból kifolyólag gondolom, amit leírtam). Akkor miben jó? Ès most jöhettek, hogy idős a csapatunk, rosszak az igazolások (Malcom kètszer került az èv csapatába Fr orsz-ban), egy problèma van a mai Barcával, a töketlen edzőnk. Ès hogy ki lenne jobb edző? Szerintem rengeteg van, aki meg tud szervezni egy támadó taktikát. Minden meccsen azt várom mikor
Kapjuk a gólt, mert lőni lassan elfelejtünk. Mindig haragudtam az irígy szurkolókra, akik a "tiki-takát" unalmas ès meddő játèkstílusnak titulálták, de a mostani ötlettelen passzolgatástól tökön tudná szúrni magát az ember. Ezèrt nem èrtem a vezetősèget, jönnek az eredmènyek, de Valverde bohócot csinál belőlük, ès a Barca
Filozófiából, elveszítjük az identitásunkat. Minden meccs egy időzített bomba, ès attól tartok, hogy a BL-ben fog robbanni, mint tavaly Rómában.

Nagybarcelona 2019.01.27. 19:00:56

@Svejk1966: Suarez az egyik kedvenc játèkosom. Az a bajom H. Ingadozik a formája, ès a BL-ben 2 ève alig lő gólt.

Robi71 2019.01.27. 19:01:39

@DISTANTxTHUNDER: A fociban a technikai képesség nem minden....de ezt neked és Bivi-nek lehetetlen megmagyarázni. :(

celestial 2019.01.27. 19:05:12

Grat a csapatnak a győzelemhez!!! A mutatot játékhoz már annál kevésbé...Dembi nagyon hiányzott, hogy egy kis színt sebességet vigyen a játékba..és komolyan kiváncsi lennék mit mondtak Coutinhonak mikor felmerült hogy leigazoljuk? Milyen szerepet szántak neki? Kinek a helyére jött? Mi a célunk vele? Hol fog játszani?

Robi71 2019.01.27. 19:09:23

@Nagybarcelona: A bajnokság zsebben. A BL-ben a Lyon nem szabad, hogy akadályt jelentsen. A Juve-Atleti, Pool-Bayern és PSG-MU párosítások ki fognak ejteni 3 veszélyes ellenfelet.
Szerintem haladunk lépésről lépésre. A keret bővebb és talán jobb is mint a tavaly. Én bizakodobb vagyok az idén.

Robi71 2019.01.27. 19:11:48

@celestial: Iniesta posztját. Logikusan szerintem.

Barc A ti 2019.01.27. 19:12:00

Ismételten nem vagyok elájulva a mai szánalmas produkciótól.
Tényleg ennyire gyengék vagyunk?
Cou-t azonnal el kell adni, sajnos totál nulla a teljesítménye.

hokihari 2019.01.27. 19:12:40

Cou jo focista de most nem megy neki. Szerintem csak idö kerdese es belelendul.

celestial 2019.01.27. 19:13:47

@zeli39: Einstein helyet elég lett volna ha egy tisztességes egyenes gerincü őszinte egyszerű paraszt bácsit írsz :) a távolság így is hatalmas :)

GYLS 2019.01.27. 19:14:15

Nem értem a Valverdét szidókat. Volt 6!!! ZICCERÜNK (nem helyzetünk). Nem az edző hagyta ki a 2/3-át! Nincs lendület, nincs kreativítás.

Az hogy élvezhetetlen a játékunk? Körülményes, tesze-tosza középpályásokkal nem is lehet más. A mi középpályásaink lassítják a játékot, mert ha futni kellene, akkor bizony 30 percet sem bírnának. Tratjuk a labdát, öljük az időt. Velük csak ezt lehet játszani!

2019.01.27. 19:17:09

@Nagybarcelona: Hát igazad van mit erőlteti Valverde a 4-4-3 felállást,és hogy nem veszik észre hogy egyel többen vagyunk a pályán?

2019.01.27. 19:23:17

@GYLS: Reméljük ősztől az Alena-Arthut-De Jong lesz a középpálya

GYLS 2019.01.27. 19:32:37

@zeli39: Közülük én egyedül Alenában látom azt, hogy ELŐRE is tud játszani. A másik kettő inkább rátekeredik a labdára. Igazán védekezni viszont egyik sem tud. Márpedig amig a Messi-L.Suarez-Dembele/Coutinho trió van elől, addig részben helyettük is kell védekezni.

Robi71 2019.01.27. 19:34:20

@celestial: vagy reménytelenül ostoba.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 20:00:17

@Robi71: Igaz, a fociban a technikai képesség nem minden, de en Vidalt is jobb játekosnak tartom Busquetsnél és Rakiticnél.. védekezésben mindenképp jobb, de támadásban is van az említett uraknál jobb a csapatban.. tehát az igazi töltelékek szerintem ők..

LeoMessifcb 2019.01.27. 20:06:49

Mindenki a kis saját elméletével próbálja szidni a csapatot, úgy ahogy tudja, mert nem gyönyörű játékkal hoztuk a 3 pontot. Az elmúlt meccsek egyik legjobbja Suarez máris gyenge formában van, Coutinhóba meg ott rugjunk bele ahol csak lehet. Nem játszottunk jó meccset, Messi is sokat hibázott, nem csak a többiek, Coutinho pedig mély gödörbe van ez látszik. Mindenki tudja, hogy elképesztő képességekkel megáldott játékos, de itt Barcelonába az elmúlt hónapokba ez benne is ragadt. Ez aggasztó, de nem tragikus, világvégét jelentő probléma, amiért el kell hordani mindennek. A másik, hogy sosem fogunk úgy játszani, mint a tiki-taka fénykorában. Valverde más felfogású edző, és a játékos keretben is voltak alapvető változások. Nem kell a múltban élni és annak a látvánnyak a konstans hozatalát követelni a Barcelonától. Kijönnek a gálameccsek, de már SOSE lesz olyan a játékunk. Valverde felfogása célra vezető, és a bajnokságban ugyanazokat az eredményeket produkáljuk, mint az azt megelőző idényekben. A BL tavaly besült, idén kiderül mire képes igazán a csapat. Minden fénykornak megvannak a sajátosságai... nyílván nem volt két római birodalom se a történelemben, hiszen minden birodalom más és más sajátosságokat birtokolt. Szerintem a mostani Barcelona nem gyengébb csapat a 10 évvel ezelőttinél, csak más, és ezt kell megszoknunk, ami nyilván nehéz, de a változás állandó.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 20:08:03

@zeli39: Vagy Eriksen, De Jong, Arthur :)

Robi71 2019.01.27. 20:09:11

@DISTANTxTHUNDER: 'Töltelékek", akik a kezdőben voltak a klub legsikeresebb időszakában? Csoda, hogy elbírta őket a csapat, nem?

LeoMessifcb 2019.01.27. 20:09:30

@LeoMessifcb: Ennek fényében, ez ugyanúgy egy értékes 3 pont, mint egy agyonnyert meccs. Idén, pedig úgy néz ki a Bl-re is rendesen rákészül a csapat és az edző. Ha jól játszik a csapat, a Barcelona a világ legjobb csapata, ebbe biztos vagyok.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 20:10:46

@GYLS: Úgy nem is lehet más, ha a 3 középpályásból 2 körülményes, tesze tosza :) Lehetne gyorsabb, latvanyosabb középpályánk is, majd Valverde jövőre remélhetőleg ra lesz kenyszerítve hogy azokat jatszassa..

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 20:13:33

@Robi71: Xavi es Iniesta mellett Busquets is lubickolt, remekül kiegészitette a két zsenit.. Rakitic nem volt tagja Guardiola csapatnának, ergo a legsikeresebb időszaknak, különben már akkor sem lett volna szép játekunk.. akkoriban Fabregas és Thiago voltak Xavi és Iniesta cseréi, kicsit más szint :)

Robi71 2019.01.27. 20:16:20

@LeoMessifcb: A "tiki-taka" Barca klasszisokkal jobb csapat volt, mint a mostani. De egy klub mindenkori edzőjének az a dolga, hogy felmérje a keret minőségét és megpróbálja kihozni a legjobbat belöle. Szerintem ezt teszi Velverde is. Vagy jobb lenne látványos, kevésbé taktius játékkal folyamatosan belefutni a késbe?...és trófeák nélkül zárni a szezont? Merthogy ebben a csapatban nincs benne a gálázosan mindenkit lealázó játék.

Robi71 2019.01.27. 20:19:48

@DISTANTxTHUNDER: Ennek ellenére Rakitic az elmúlt évek egyik legsikeresebb igazolása volt. Ha az új sztárigazolásaink csak annyira lesznek siketesek, mint ő...akkor nyugodt lennék. De valamiért nem vagyok az.

sunt 2019.01.27. 20:48:22

Rakiticot a mi edzőink az ügyeletes tűzoltóként használták : oda tették és azt a feladatot adták neki, amivel mások sarát lehetett takarítani. Meghosszabbította és meghosszabbítja mások aktív éveit, de ő nem bontakozhatott ki. Ezt bizonyította a VB-n, ahol végre saját játékát játszhatta. Ha nálunk marad, úgy fog kikopni, mint egy nagy robotos.

hokihari 2019.01.27. 20:52:06

Rakitic nagyon hasznos okos jatekos.Intelligens es nagy munkabirasu.Ennekem szimpatikus focista.

barcainiesta8 2019.01.27. 20:54:32

Na azt nem értem, hogy Rakiticbe miért rúgunk bele. Egy, ma szerintem elég jól játszott nem lehetett rá panasz, kettő, nem véletlen kezdő minden edzőnél és játssza a legtöbb meccset, három, a vbn is megmutatta, hogy ő sokkal több, mint egy szürke eminenciás, továbbra is azt gondolom, hogy ő adja meg a csapatnak a kellő stabilitást. Persze tök jó lenne, ha 3 Coutinho szaladgálna középen és osztaná (bár a mostani formáját elnézve kétséges) a forintos lasztikat meg csinálná a gyönyörű cseleket. Meg kapnánk 8 gólt meccsenként. Minden egyes középpályán 4-3-3ban 3 különböző játékos van. A szűrő (Busquets,Matuidi,Casemiro,Matic,Kante,Fabinho), az irányító, akinek a feladata megszabni a csapat játékának gyorsaságát tehát tempót (Rakitic,Arthur,Jorginho,Kroos,Herrera,Keita,Eriksen,Rabiot,Verratti,Tolisso) és a kreatív 3. (Coutinho!!!!,Pogba,Alli,Wijnaldum,Zyiech). Az első két fajtából egyre több van, az utolsóból meg egyre kevesebb a foci változása miatt. Sokkal fontosabb a fizikum, a védekezés a szervezettség, majd elől a 3 gyors támadó valahogy bekotor párat, de ne kapjunk sok gólt. Ez lett a filozófia a labdarúgásban. Gyakorlatilag a 3. Iniesta típusú középpályás megszűnt, mert mindenhol a támadók szervezik a játékot. Visszatérve a barcára, nekünk van egy 3. típusú játékosunk, csak ha ez a játékos ott játszik, akkor a védekezés gyengébb, és jelenleg az eredménykényszer miatt fel kell áldozni a kreatív középpályás szerepét. Egyébként a mai meccs siralmas volt, többet nem szeretnék hozzáfűzni. Majd azoknak a csöpögős kommentjét szeretném látni júniusban egy esetleges BL győzelem után (elmondom aki néz focit láthatja, hogy a riválisaink sem játszanak magas szinten, mi legalább stabilak vagyunk) , akik most rommá szidnak mindenkit egy gyengébb egyébként győztes meccs után. Couval kapcsolatban pedig azt mondom amit Dembivel kapcsolatban mondtam anno:türelem rózsát terem.

2019.01.27. 21:05:30

@sunt: nagyon szép megfogalmazás Rakitic-ről és teljesen valós az ö 5 éve erről szólt és valószínű ő lesz az áldozat a nyáron ,,,,szomorú

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 21:11:26

@Robi71: Mert Rakitictől nem vártunk semmit.. most komolyan, valaki meg emlekszik ra a Sevillabol? Ő mondhatni itt vált sztárra.. Coutinho a Pool vezére volt sokaig, a 10es, aki 150 millió euróert a Barca legdrágabb igazolása lett.. vele szemben sokkal magasabbak az elvarások, érthető módon..

Eminusz 2019.01.27. 21:15:37

Rakiticet szidjatok, Coutinhot veditek. Egyik rengeteget tett a Barcaert, masik meg semmit es orulhetunk, ha a jovoben csak fele annyit tesz le az asztalra, mint a horvat! De orulhettek, Ivan utolso szezonjat tolti nalunk, ahogy azt a Barcelona vezetosege a hirek szerint megigerte De Jongnak... Na majd akkor latni fogjatok, mennyire hasznos tagja is volt a csapatnak Ivan Rakitic!

2019.01.27. 21:16:08

@DISTANTxTHUNDER: én emlékszek rá Sevillából,,,fantasztikus játékos volt és sztár volt már akkor is csak itt nem erre volt szűkség hanem főleg arra,hogy első évben Alves helyet takarítson aztán később Busquets szerencsétlenkedéseit stabilizálja ,,,,megoldotta úgy ahogy

Eminusz 2019.01.27. 21:17:43

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho sosem volt a Pool vezere. :) Kerdezz meg nehany Liverpool-szurkolot. Szerintuk a csapat kerekkotoje volt es csak nevettek a Barcelonan, amikor annyit fizettek erte... Most lathatjuk miert.. :/

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 21:26:58

@zeli39: Mostanra viszont már teljesen kifulladt.. én amúgy arra emlékszem hogy azon a nyáron Kokét várta a többség, és volt nagy nézés amikor vegül Rakiticet jelentették be.. Koke sem nagy szám, de szerintem Rakiticnél jobb

Eminusz 2019.01.27. 21:40:03

@DISTANTxTHUNDER: Kevered az Arda-sztorival. :) O helyette varta mindenki Koket.

Robi71 2019.01.27. 22:46:56

@DISTANTxTHUNDER: Coutinho-ra nagy a kalap...ez mostanra már egyértelmű, és ezt érzi ő is. Nem lehet valami jó bőrben a srác, nem irigyelem. Rakitic ezzel szemben felvette a kesztyűt és összeszorított fogakkal megküzdött csapatba kerülésért, pedig ez akkor nehezebb feladat volt, mint most Coutinho-nak.

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 23:00:44

@Robi71: Nehezebb? Hát vajon melyik sorbol nehéz beverekedni magat valakinek a kezdőbe: ahol ott van a bérletes Busquets és Rakitic, plusz Arthur, Vidal, Dembele, (és akkor most már talan Alenával is számolhatunk lassan) vagy ahol gyakorlatilag Busquetsen és Iniestán kívül épkézláb középpályásunk nem volt? A mostani Barcának szerintem nagyon jó, nagyon bő a kerete, az utóbbi évekhez képest legalábbis

DISTANTxTHUNDER 2019.01.27. 23:05:05

@Eminusz: Én úgy emlékszem hogy az a következő szezon volt.. Koke volt anno az a játékos akit éveken át erőltettek a Barcába, Xavi tehermentesítésénél os szoba került, és utána még egy pár évig.. akkor is amikor végül szintén mindenki megdöbbenésére Ardat hozta el Enrique

Robi71 2019.01.27. 23:18:39

@DISTANTxTHUNDER: Akkoriban volt egy bebetonozott 11....a mostani csapatban legalább 3-4 poszt képlékeny. Igaz, a terv az volt, hogy Dembi átveszi Neymar helyét, Coutinho az Iniesta-ért...és jöhet az újabb világuralom. Hát nem éppen így alakult a helyzet...Dembi messze nem Neymar, ahogy Cou sem Iniesta.

Robi71 2019.01.27. 23:19:58

@DISTANTxTHUNDER: Koke-t nem lehetett elhozni, ahogy Saul-t sem. Ők sajna nem zsoldosok. :(

Robi71 2019.01.27. 23:21:34

Kapaszkodik a Real...ez nem jó hír.

celestial 2019.01.28. 08:29:06

@Robi71: ne aggódj!!!!
A másik éned tegnap ezt írta!!!
"Robi71
13 órája
@Nagybarcelona: A bajnokság zsebben. A BL-ben a Lyon nem szabad, hogy akadályt jelentsen. A Juve-Atleti, Pool-Bayern és PSG-MU párosítások ki fognak ejteni 3 veszélyes ellenfelet.
Szerintem haladunk lépésről lépésre. A keret bővebb és talán jobb is mint a tavaly. Én bizakodobb vagyok az idén."
Ezek szerint nem fogadtad meg a tanácsom :( Pedig hidd el csak jót akartam...

LDzsi 2019.01.28. 08:34:43

csak annyit mondok, legyen ugyanaz De Jonggal mint Arthurral... Mennyibe került, 30-40 millió? A "suttyó brazil" most vagy a dupláját érheti. Csak aztán nehogy bebukjatok a jóslataitokkal De Jonggal is...

2019.01.28. 08:39:42

@LDzsi: De Jonggal nem lehet mellényúlni csak egy esetben ha berakják Busquets mellé mert akkor ő is elveszti a futballtudása egy részét :-)

Robi71 2019.01.28. 08:45:00

@celestial: Attól, hogy még azt gondolom a bajnokság már zsebben....a Real kapaszkodása nem örvendetes hír. Kezdik rendszeresen hozni a meccseiket...és lehet még érdekes a Classico visszavágója.

LDzsi 2019.01.28. 08:49:37

@zeli39: vannak itt akik már azt jósolják hogy totál bukás lesz :) Egy percet nem játszott még a Barcában, de biztos igaz :) Ahogy Arthurt is lehordták, aztán tessék.

Robi71 2019.01.28. 08:53:14

Semedo lejátszotta az 50. mérkőzését amin legalább 45 percet a pályán töltött. Ez újabb 5 millió bónusz kifizetését jelenti a Benfica-nak. 150 meccsre szól a kitétel....ami majd újabb 10 millió kifizetését jelentheti.

2019.01.28. 09:29:05

@LDzsi: Arthur úgy kell a csapatba mint egy falat kenyér,,,Vidal szerintem mióta nálunk van tegnapi meccsen játszott a leggyengébben ,,,Rakatic magasan a legjobb volt a középpályán de az ő teljesítménye is egy közepes szintre volt elég ,,,,Busi meg önmagához képest is gyenge volt pedig nem szokta magasra tenni a lécet :-)Arthur-De Jong-Alena 3 karakter - 3 különböző stílus jó lesz ,,,Persze majd jön Robi71 és kitalál valamit mondjuk arra fog hivatkozni,hogy azért jók a fiatalok mert Busi-Iniesta-Xavi szelleme kísért és a fiatalokat átjárja az erő :-)

Robi71 2019.01.28. 09:50:51

@zeli39: Kívánom, hogy legyenek jók és valóban járja át őket az erő. :)

GYLS 2019.01.28. 09:55:15

@zeli39: @Robi71: Az Arthur-deJong-Alena ugyanolyan lenne együtt, mint a mostani Rakitic-Busi-Coutinho trió, ÁTJÁRÓHÁZ a középpályán. Max egyszerre 2, és még egy Vidal-tipusú játékos, egy kb. 25-27 éves. Van elérhető ilyen a piacon?

Robi71 2019.01.28. 10:00:59

@GYLS: Örülök, hogy te mondtad ki. :) Hogy van ilyen? Persze.

Eminusz 2019.01.28. 10:22:09

@zeli39: En is ettol felek. :/ Ha a hirek igazak, De Jong nem Busquets helyere erkezik, hanem Rakiticera... Ha Valverde marad az edzo, akkor siman el tudom kepzelni, hogy a De Jong-Busquets-Vidal harmas lesz az alap, akkor meg nezhetunk... :/

2019.01.28. 10:53:40

@Eminusz: Busquets tuti marad

2019.01.28. 11:37:35

@Robi71: Te tényleg már azt se tudod miket beszélsz “kapaszkodik a real”.Hova kapaszkodik?Ugyan annyi pont van köztünk 10,mint a forduló előtt.Amúgy celestnek tényleg igaza van hogy sokszor mondasz magadnak ellent,de ez érhető annyi hozzászólással már te se tudod követni miket írtál.

faramuci69 2019.01.28. 11:40:32

Furcsa hogy páran itt mantráztok, semmi változatosság. Nem értem miért. Valaki Busit, valaki Valverdet, míg mások Lajost, Vidalt, Dembit, Rakiticet, Piquet és Coutinhot szidják.

Nézzük inkább mit csinált Valverde, mióta átvette Lucho-tól a karmesteri pálcát:
- átvészelte NJR elvesztését, ami pszichológiailag és szerkezetileg is kihatott a csapatra
- lehozott egy közel tökéletes szezont
- kisöpörte a nem idevalók egy jelentős részét
- gyakran szembement a vezetőséggel, mikor nem játszatta a felesleges igazolásokat

- szerkezetileg átállt 4-4-2-re, ezáltal újra megerősítette Iniesta, Busquets és Rakitic dominanciáját a középpályán, persze egyúttal lelassítva a rohanásra alkalmatlan csapatot.

Mik voltak tavaly a fő hibái:
- a kulcsjátékosok nem megfelelő rotációja
- nem épített be La Masia-s fiatalokat
- túl defenzív volt Rómában
- a célszerűséget erősítette a látványossággal szemben
- (a Levante elleni vereséget nem gondolom az ő hibájának.)

Nézzük, miben változtatott tavaly óta:
- elkezdett komolyan rotálni
- kicsit sikerült rendbe szednie Dembelet, végig bízva, támogatva ezt a "kelekótya tehetséget"
- beépítette Arthurt
- elkezdte beépíteni Alenat
- megpróbálta beépíteni Mirandat és Chumit, az eredmény nem rajta múlt csak
- Nem találja Coutinho helyét

Szerintem azzal főz amije van. Persze lehet ide Kloppot és a Pool rohanos stílusát követelni, de akkor inkább a Poolnak kellene szurkolni. Nem lehet eladni a Barca minden játékosát. Nem lehet egy az egyben kicserélni a középpályát. A folytonosság létfontosságú. A töltelékek mehetnek, de még mindig a Pique, Alba, Busquets, Rakitic, Messi, Suarez tengely viszi a hátán a csapatot. Persze az egész semmit sem ér, ha idén is egy szánalmas produkcióval kizúgunk a BL-ből, ráadásul még a kupát is elbukjuk.
Amíg megnyerjük a bajnokságot, addig azért nincs tragédia. Szerintem az a legfontosabb. Lehet, nem brillírozunk minden meccsen, de most nem is ez a fő cél. A lényeg a 3 pont, és az erő tartalékolása a fontos meccsekre. Eddig ezekből volt 3-6. A Tottenhamet simán vertük idegenben, ahogy otthon a madridot is. Idegenben stabilak voltunk a matracosok ellen. A Sevilla ellen buktunk egy tartalékos csapattal, de simán hoztuk a többi BL meccset. (oké Milánóban volt egy peches x)

Mit is akarunk akkor? Egy minden meccsen sziporkázó, mindenkit 2-3 góllal verő, minden kupát megnyerő csapatot, kizárólag la Masias játékosokkal felállva? Hahahahahahaha

A kapuban TS stabil
Hátul Semedo egyre jobb, SR megfelelő alternatíva. Alba helye megkérdőjelezhetetlen, a Pique-Lenglet duó eddig jól muzsikál. Lehet jön De Ligt, felépül Umtiti, beépül Tobido. Mindenesetre nem aggódok.
Középen megy a nagy átalakulás. FDJ, Arthur, Alena fiatalok, Busi, Raki, Vidal az öregek. Sajnálnám Rakiticet nagyon, mert szerintem alappillérünk, aki nem véletlenül top 30-as, kérés hogy ő mit szeretne. Inkább Vidalt adnám el, aki erre az egy évre telitalálat volt. Ahogy látom, Alena és Arthur még gyengék, ha extra kell. Ők nem képesek arra, amire Vidal és Rakitic. Nem tőlük várja senki az extrát. Ebben sokat kellene fejlődniük. Sokkal jobban kell akarniuk a győzelmet. Ebben nálam Lajos, Pique és Vidal az etalon. FDJ biztoan nem fogja kiváltani azonnal Busit, aki ugyan egyre lassabb, de fejben még indig az egyik legjobb. Én személy szerint örülnék Rabiotnak, akkor könnyebb szívvel engedném el Ivánt is.
Elől még jók vagyunk, kérdés meddig. Messi és Lajos nagyon jók, csak figyelni kell a pihentetésükre, Dembi kezd belelendülni. Boateng aprópénzért jött, majd meglátjuk mire viszi nálunk. A nagy kérdés Cou. Jó lenne ha magára találna, amit most nyújt, annál sokkal többet is tud, bár tény, hogy ő soha sem volt a mentális vezér egy csapatban. Szerintem idény végéig haladékot kap, utána, ha nem javul a helyzet, akkor kis deficittel, de értékesítik. Szerintem lenne rá vevő, mások is tudják, hogy a Barca más kávéház, itt nem mindenki tud beilleszkedni.

A lényeg, hogy örüljünk minden percnek, amikor a csapatunkat nézhetjük, és drukkoljunk nekik, minden egyes játékosunknak, hogy tegyék még sikeresebbé a csapatot, amit szeretünk.

2019.01.28. 11:46:08

@faramuci69: Túl sokszor írtad le Busquets nevét pozitív kontextusban.Na mindjárt megkapod a magadét.

faramuci69 2019.01.28. 11:51:19

@ntibi67: :) tudom, de szerintem a csapat bánná ha eladnánk. Jelenleg nem sikerült még pótolnunk. Megértem, hogy sokak szemét zavarja, hogy lelassult (sosem volt túl gyors), de el kell fogadni, hogy jelenleg nincs aki megfelelően kiváltsa. Talán egyedül Rakitic.
Bízzunk benne, hogy FDJ gyorsan tanul tőle és kiszorítja a csapatból. Ezen a téren mérsékelten vagyok optimista, szerintem FDJ fejben még nem tart ott.

Eminusz 2019.01.28. 12:16:23

@zeli39: Persze, hogy marad.. Multkor olvastam (elnezest, hogy forrast nem irok, de mar nem tudom, hol olvastam..), hogy a Barca vezetosege azt az igeretet tette De Jongnak, hogy eladnak 3 kozeppalyast a kedveert. Ez a 3 Denis Suarez, Rafinha Alcantara es Ivan Rakitic. Azt is olvastam, hogy Valverdet errol meg se kerdeztek, ezert az o jovoje is kerdeses a klubnal, ugyanis Rakitic a kedvence...

Robi71 2019.01.28. 12:27:00

@ntibi67: A "kapaszkodik" azt jelenti hogy javuló tendenciát mutatnak...Betis (i), Sevilla (o), Espanyol (i)...sima győzelmek. Nem szabad még őket leírni.

Robi71 2019.01.28. 12:28:35

@Eminusz: Ez az "ígéret" kb ugyan akkor kamu, mint Neymar "visszakönyörgő" üzenete. Nem hittem, hogy felnőtt emberek bevesznek ilyen ostobaságokat.

2019.01.28. 12:33:00

@Robi71: Magyarázd csak a magyarázhatatlant!Szerintem te nem is nézel spanyol focit.

Robi71 2019.01.28. 12:46:14

@ntibi67: spanyol foci?...az mi?

LeoMessifcb 2019.01.29. 17:26:37

@faramuci69: jajj de szépen leírtad... nagyon hasonlóan látjuk a csapatot, és szerintem ez a realitás.
süti beállítások módosítása