A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Umtiti újra edzésben!

2019. február 08. - KJDaniel

umtiti.JPGSamuel Umtiti hosszas térdsérülés után, ma visszatért és normál edzésmunkát tudott végezni a társakkal.

Sokáig úgy tűnt, hogy a konzervatív kezelés nem hozott sikert és műteni kell Umtiti térdét, azonban a mai edzésen visszatért a francia hátvéd és újra teljeskörű edzésmunkát tudott végezni.

51880949_2031091136966620_1729452943482028032_o.jpgUmtiti a napokban ezt nyilatkozta a visszatérésével kapcsolatban:

„Mindent megfogok tenni, hogy készen álljak a Lyon elleni Bajnokok Ligája mérkőzésre a Groupama Stadionban. Nagyon várom, hogy újra találkozhassak a Lyon rajongókkal."

51519908_2031091146966619_664185377719844864_o.jpgUmtiti visszatérésével, hogyan állítanátok fel a védelem tengelyét, maradna Lenglet, vagy visszakerülne Umtiti a kezdőbe nálatok?

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr7714614994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RAJDEN 2019.02.08. 14:02:48

Arthur 3-4 hétre lesérült

KJDaniel 2019.02.08. 14:14:02

@RAJDEN: Most olvastam én is..a lehető legrosszabbkor esik ki Arthur

Robi71 2019.02.08. 14:16:12

@KJDaniel: "A középpálya legfontosabb láncszeme jelenleg, ő az aki mozgatja az egész csapatot"?...hm.

kritizator 2019.02.08. 14:16:41

@RAJDEN: mikor?
Edzésen?
Vagy még a meccsen?
Mondjuk ott rugdosták rendesen.

RAJDEN 2019.02.08. 14:24:34

@kritizator: A meccsen bal térde megsérült

LDzsi 2019.02.08. 14:32:05

@RAJDEN: tehát szétrúgták a birodalmiak... helyette akkor játszhatna Vidal, biztos ő is ilyen gyengéden bánna velük :)

Raven1975 2019.02.08. 14:38:42

Lentebb a videó. Modric és a habfehérek tettek róla, hogy kidőljön a sorból, mindezt büntetlenül, mert egyikük sem kapott sárgát!

KJDaniel 2019.02.08. 14:38:45

@Robi71: Természetesen Messi után, hisz ha Leo játszik akkor nem kérdés, hogy ki mozgatja a csapatot, de szerintem nem kicsit látszik meg a Barca játékán mikor Arthur valamilyen ok miatt nem játszik.

Például a Real ellen gyengén kezdett és nem is nagyon tudtuk tartani a labdát, majd a második félidőben magára talált és a jelenlegi aranylabdás is csak legtöbbször szabálytalanul vagy még úgy sem tudta szerelni.

A meccsenkénti 95%-os vagy a feletti passz pontossága pedig magáért beszél.

Robi71 2019.02.08. 14:47:52

@KJDaniel:
"A meccsenkénti 95%-os vagy a feletti passz pontossága pedig magáért beszél."
27 meccs, 1621 perc....0 gól, 2 gólpassz.

Bcn 2019.02.08. 14:57:03

Na, a kibaszott Modric csak elintézte, hogy ne kelljen az árnyékát üldöznie 180 percen keresztül. Nagy bajban leszünk.

GoalGero 2019.02.08. 14:58:08

@Robi71: sem Xavi sem Iniesta nem volt egy golzsak.:)
De amugy mar gondolkodtam ezen,te Messin kívül elismersz bárkit is?

LDzsi 2019.02.08. 15:03:43

@Robi71: Busquetsnek jobb mutatói vannak? Kétlem, mégis állítólag nagyon hasznos így is a csapat számára. Akkor hogy is van ez, kettős mérce?

Kertai Dávid 2019.02.08. 15:08:21

ebben egyet értek Robi71-el, 2 gólpasszra ne mondjuk hogy ő a középpálya motorja... szerintem MÉG Rakitic hiányát jobban megéreznénk mint Arthurét... kétség nem fér hozzá, nagyon jó játékos lesz Arthur, nagyon ügyesen mozog és nagyon labdabiztos, de nagyon nem ő a motor, ez ahoz kevés... és ez a Real ellen is visszaütött, hiába mozog jól és fordul le Modricról egy meccsen 10szer, ha a támadásban nem tud segíteni... és ez így van, akárhányszor indítani próbált az sikertelen volt! Lehet Rakiticet szídni, én is szoktam, de még mindig jobban otthon van a kulcspasszokban mint Arthur vagy Vidal

Bcn 2019.02.08. 15:09:40

Úristen, Arthurt a gólok alapján megítélni... muhaha. Ennyi elég volt mára a blogból...

LDzsi 2019.02.08. 15:10:52

@Robi71: Busquets: 32 meccs, 2533 perc....0 gól 1 gólpassz a transfermarkt.de szerint. Ha te ezekre a statisztikákra alapozol akkor elvileg Busquets rosszabb :) Hogy is van ez? Nem igazán értem.

Kertai Dávid 2019.02.08. 15:12:00

@LDzsi: ne hasonlítsuk Busquetshez, nagyon más a feladatuk... az egyik a védekezésért felelős, a másik meg a támadásért

LDzsi 2019.02.08. 15:14:09

@Kertai Dávid: meg lehet érezni a hiányát, főleg a stabilitásban. De majd meglátjátok. Rakitic robotolása valóban sokat számít, de én ezt a hasznot nem a gólok/gólpasszokban mérném. Nem lehet csak a statisztikákra alapozni.

LDzsi 2019.02.08. 15:16:46

@Kertai Dávid: én inkább azt látom, hogy jelenleg Arthur feladata a stabilitás megteremtése, mintsem az hogy tömje labdákkal Suarezt. Nem azért nem ívelget előre mert nem tudna. Mellesleg Busquets feladata a labdakihozatal és pl a megfelelő forgatás és labdajáratás irányítása (ami nem védekező feladat)

Bcn 2019.02.08. 15:16:51

@Kertai Dávid: Rakitic és a kulcspassz egy mondatban? Nézd vissza a bilbaói döntetlent és látni fogod, hogy mi van akkor, ha kreatívkodni akar vagy amikor nyomás alatt nem tudja a labdát megtartani és ziccert ad az ellenfélnek.

Kertai Dávid 2019.02.08. 15:17:26

@LDzsi: ez nem statisztika, mert Rakitic sem jeleskedig a gólpasszokban... egyszerűen a kulcspasszok... nagyon stabil volt Arthur, de valljuk be nem mentünk vele semmire... kedvelem a játékát Arthurnak, nem ellene vagyok, de egyáltalán nem annyira meghatározó még szerintem hogy ő legyen a kp motorja

Maestro10 2019.02.08. 15:18:12

Nem kapcsolódik a témához, de mégis le kell írnom, hogy Emiliano Sala holttestét találták meg pár nappal ezelőtt a La Manche csatornán, és valószínűleg a pilóta is életét vesztette a repülőgép szerencsétlenségben.

Nyugodjanak békében! :(

Kertai Dávid 2019.02.08. 15:19:07

@Bcn: igen csinált idén már ilyet, de Arthur is, az mégsem érdekel titeket... Atleti ellen majdnem róla kaptunk gólt, ahogy most Rakiticet leírtad

Maestro10 2019.02.08. 15:22:40

Umtiti visszatérésének viszont örülök, hisz a Piqué - Lenglet kettősön kívül nemigen bízok egyik középhátvédünkben sem(Murillo félévre talán elég lesz, Vermaelen sérülékeny és ingatag, Todibo pedig még túl fiatal és tapasztalatlan). Szóval kelleni fog a gall bekk, ebben biztos vagyok! :)

LDzsi 2019.02.08. 15:23:52

@Kertai Dávid: maradjunk annyiban, hogy egyik jelenlegi középpályásnak sem a támadás és az előkészítés a feladata. Ez már kb az MSN és Xavi kiválása óta van így. Azóta a feladatuk a viszonylagos stabilitás, a labdakihozatal és a védekezés. Az előkészítés sajnos Messi feladata már.

Kertai Dávid 2019.02.08. 15:26:37

@LDzsi: hát igen, ezt Rakitic is nyilatkozta még Enriquenél, hogy miután megvan a labda a lehető leggyorsabban oda kell adni a támadóknak :)

Bcn 2019.02.08. 15:36:22

@Kertai Dávid: Rakitic legjobb meccsét akkor játszotta, amikor liberót játszott. Nem volt rajta nyomás, viszont ha CMként játszik és egy aggresszív presszinggel néz szembe akkor pánikol. Ahhoz, hogy domináns játékot játszunk a középpályan olyan játékosok kellenek akik a presszinget bírják és ezáltal a többiek munkáját is megkönnyítik. Az, hogy Arthuron számon kérik, hogy hol van a gól meg a kulcspassz, nem ez most az elsődleges feladata hanem az, hogy biztosítsa a labdát Messiék számára.

LDzsi 2019.02.08. 15:44:35

@Bcn: +1, a Xavi-Busquets-Iniesta trió is azért működött ilyen jól mert szabályosan szinte lehetetlen volt labdát elvenni tőlük. Guardiola elve is az, hogy ha nálad van a labda akkor nem kapsz gólt.

Raven1975 2019.02.08. 15:50:58

Naná, hogy örülünk!
Piqué, Lenglet, Murillo, Umtiti, Vermaelen, Todibo (belga sérülékeny, francia null kilométeres ), de lehet variálni középhátvéd poszton! :)

Bcn 2019.02.08. 16:00:51

@LDzsi: A blog apokalipszis előtt, még a Rodrygós cikkben írtam, hogy Arthur azért lesz jó mert az ilyen Gomesek után végre egy olyan játékost igazoltunk, aki a labdát akarja. De Jonggal ki fogják egészìteni egymást.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.08. 16:01:52

Na, latom megy a vita hogy ki a fontosabb, Arthur vagy Rakitic.. majd (sajnos) meglathatjuk milyen amikor nincs a pályán Arthur.. a golokat, gólpasszokat vagy kulcspasszokat pont azok hiányolják Arthurtól akik szerint Rakitics a Barca alfája es omegája, holott ő sem brillírozik e téren, és ő nem 20 évesen került a Barca kezdőjebe egy bananszállítmányrol.. Arthut stabilan hozza eddig azt ami miatt elsősorban leigazolta a Barca, vagyis a kivételes labdatartást, passzpontosságot és intelligenciát.. az előrepasszokat lehet még nem erzi, vagy lehet nem mer még annyit vállalni, ami érthető hisz ez az első szezonja! De az is lehet hogy a két katasztrofális szerencsétlen mellett akikkel együtt van a középpályán, annyit kell helyettük melózzon hogy már nincs energiája előre is játszani.. mellesleg a csapatban van Messi, Suarez, Dembele és Coutinho, akiknek viszont elvileg más dolguk sincs mint előre játszani :) Amúgy a 33 eves idei aranylabdás Modrics 2 golra es 8 golpasszra kapott aranylabdát, és ismerték el mint "világ legjobb középpályását", ezt meg nálunk Arthur bőven meg fogja ugrani a szezon végén :)

Robi71 2019.02.08. 16:03:29

@GoalGero: "Messin kívül elismersz bárkit is?"....igen, minden olyan játékost, aki legalább egy szezonon keresztül stabil kezdője volt a csapatnak. Jelenleg ezek: Stegen (5 szezon), Pique (12), Alba (7), Busi (11), Rakitic (5) és Suarez (5).

RAJDEN 2019.02.08. 16:04:50

Valverde dühös:

Arthur majd egy hónapra kidőlt izomsérülés miatt. A Barcelona edzője azért dühös, mert két nappal a Király-kupás el Clásico előtt Arthur elrepült Párizsba, ahol részt vett Neymar szülinapi zsúrján, ahonnan nem a legjobb állapotban tért haza. A kiruccanás és a csapatás is szerepet játszhatott a sérülés összeszedésében.

Robi71 2019.02.08. 16:05:46

@DISTANTxTHUNDER: Modric "életműdíjat" kapott...ezt te is jól tudod. És ezt CR elől "happolta" el...ezt is tudod. Ő volt a Real második embere.

Robi71 2019.02.08. 16:10:25

@RAJDEN: Már megint ez a Neymar! :)...előtte az ébresztőóra volt a hibás, na meg Valverde...ő a legnagyobb hibás, mivel nem közönségkívánatra állítja össze a kezdőt, nem a kedvenc poszton játszatja a játékosokat, nem babusgatja eleget őket, stb. :))))

Robi71 2019.02.08. 16:13:25

@LDzsi:
@Kertai Dávid: helyettem is megválaszolta a kérdésedet. Bővebben, mint én tettem volna, pedig.... :)

rtghfb 2019.02.08. 16:14:16

@Robi71: Mondjuk tegnap előtt többet faragott mint Carvajal és Ramos együttvéve. Aranylabdás.

Robi71 2019.02.08. 16:22:57

@rtghfb: Casemiro "hentes" hiányában neki is lettek védekező feladatai. Direkt ellenfele Arthur volt...csak a dolgát végezte.
Ramos azért felülmúlhatatlan ebben. Ha nem a Real játékosai még egyszer ennyi kiállítása, sárgája lenne. Ezt ne vegyük el tőle. :)

sunt 2019.02.08. 16:50:28

Kiveszi Valverde Puigot vagy Colladot a B kezdőjéből, hogy Bilbaoba vigye?

Frano Dévay 2019.02.08. 17:06:03

elképesztö...most meg a legjobb középpályás Arthur sérült meg,...egy túró limonádé reál-meccsen!....4 hétre kidölt….minden meccsen egy szerencsétlen kiesik,...miközben sajnos megint játszani fog a szerecsen...és ha lenglet helyett berakja valverde, hát akkor annyi ennek a védelemnek...
szóval....kutya lett a kutinyó, nulllllla suarez,...rossz nézni rakiticsot, mintha már máshol járna..már csak messit kell szétrúgni..meg kivenni busquettset és minden meccsen megszakadhat a barca,....ez a lekvár társaság a másodosztályú figuráival nem fog meccset nyerni!...és ha ezt elkezdik vasárnap,...hát nem jó világ jön a 50%-ig másodosztályú figurákból álló csapatra...
de majd leo megint megszakad....hogy teletömje a sok amatörnek a zsebét,...hiszen erröl szól az f.c.barcelona évek óta....ha meg nem lesz éppen kedve megszakadni,senki nem képes átvenni a terhet töle...hát akkor annyi a társaságnak!...meglátjuk

LDzsi 2019.02.08. 17:17:17

@Robi71: értem, akkor kérlek olvasd el amit utána írtam és támaszd alá az ellenkezőjét.

2019.02.08. 17:37:57

@Robi71: Modric apránként szét rúgta Arthurt,szerinted csak tette a dolgát....gratulálok.....nem is vártam mást tőled!

DISTANTxTHUNDER 2019.02.08. 17:51:54

@Robi71: Jó, hát.. sem Iniesta, sem Xavi nem kapott "életműdíjat", pedig kicsit jobban megérdemelték volna szeriintem :)

Maestro10 2019.02.08. 18:03:39

@sunt: Puig beépítését már hónapokkal ezelőtt el kellett volna kezdenie Valverdének, remélem a Bilbao elleni keretbe bekerül, és adott esetben játszhat is.

Robesz112 2019.02.08. 18:04:35

@Frano Dévay: Légyszíves írd meg nekem, a te Barca álomcsapatodat. A szerinted top 4-3-3-as felállasra lennék kiváncsi. 3 vagy 4 játékos oké, de ennyivel nem érdemes kiállni semmilyen meccsre sem.

Robesz112 2019.02.08. 18:05:55

@Maestro10: Ha Malcomot nem játszatja, majd pont Puigot fogja.

Maestro10 2019.02.08. 18:12:40

@Robesz112: Puig irányító középpályás, míg Malcom jobb szélső. Nem értem, hogy mi közük van egymáshoz.

Robesz112 2019.02.08. 18:14:27

@Maestro10: Arra céloztam, hogy Valverde nem az a kisérletezgetős típus.

2019.02.08. 18:22:04

@Maestro10: Tény hogy nyáron már fel kell kerülnie. Azt mondjuk nem tudom hogy lesz helye. Állítólag oriol busquets fog jövőre több lehetőséget kapni valverdetol amivel nem lenne probléma de ez azt vetíti elő hogy de jong nem busquets cseréjének jönne és akkor még azt is el kell dönteni hogy Roberto jövőre középpályás vagy jobbhátvéd lesz.

Maestro10 2019.02.08. 18:28:18

@Pál Bence: Nehéz, mert a középpályán lesz 5(!) tehetséges középpályás Arthur, De Jong, Alená, Puig és Oriol Busquets személyében. Ami Roberto-t illeti, nos az ő helyzete sem egyszerű, hisz van egy poszt riválisa (Semedo), és a kölcsönben futballozó Palenciáról sem szabad megfeledkezni. Mozgalmas nyarunk lesz, úgy érzem.

kritizator 2019.02.08. 18:42:44

@Maestro10: és még Rabiot is, meg esetleg Rakitic...

Raven1975 2019.02.08. 18:45:36

Az alábbi meccseken nem léphet pályára Arthur:
02. 10. Bilbao-Barça | La Liga
02. 16. Barça-Valladolid | La Liga
02. 19. Lyon-Barça | UCL
02. 23. Sevilla-Barça | La Liga
02. 27. Real Madrid - Barça | Copa del Rey
03. 02. Real Madrid - Barça | La Liga

2019.02.08. 18:49:24

@kritizator: Rabiot nem fog jönni állítólag lemondtunk róla (ennek örülök). 2 oka van:

1. Alena jó teljesítménye
2. De jong leigazolása

Maestro10 2019.02.08. 18:54:53

@kritizator: Rabiot messziről kerülje el Barcelonát, Rakitic pedig még most is nagyszerű játékos, de idén már a 31. életévét tölti, szóval ha befut egy jó ajánlat érte, akkor el kell engedni a horvát kezét (az Inter elvileg 90 millió eurót sem sajnálna érte).

Sörenzen 2019.02.08. 19:08:21

Más!
Szóval ezért nem jött hozzánk tejbe/Grieman. Mert rendesen megemelte az Atletico a bérét:

rangado.24.hu/nemzetkozi_foci/2019/02/08/felfoghatatlan-mennyit-keres-europa-tiz-legjobban-fizetett-futballistaja/

Robi71 2019.02.08. 19:10:37

@Pál Bence: Ezt a két okot honnan veszed? Az nso-ról? Vagy mert te így szeretnéd. De Jong és Rabiot Rakitic és Busi helyettesítésére kellenek. Hogy jön ide Alena? Ő szorítsa ki Coutonho-t a csapatból. Nincs nehéz dolga, ha erre sem képes követheti Denis példáját.

Robi71 2019.02.08. 19:13:16

@Maestro10: Roberto helyzete egydzerű..2-3 év múlva ő lesz a csk. Egy csk jelölt csak nem fog padozni, nem? :)

rtghfb 2019.02.08. 19:19:47

Rakitic is open to a move to Inter Milan in the summer window now that de Jong is arriving for next season. The Italian giants are willing to pay €90m for the Croatian. [La Gazzetta dello Sport]

Maestro10 2019.02.08. 19:24:34

@Robi71: Félreértelmezted a mondani valóm lényegét. Olyan szempontból nem egyszerű Roberto helyzete, hogy most még nem lehet tudni, hogy a köv. szezontól marad Semedo mellett jobbhátvéd, vagy felkerül a középpályára. Lövésem sincs, szerintem még neki se. :)

2019.02.08. 19:35:10

@Robi71: Szerinted ki jelenleg a középpálya motorja ???

Balázs37. 2019.02.08. 19:40:11

Hétvégén a legjobb csapatunkkal kell kiállni. Utána lehet rotálni finoman a Valladolid ellen. Max 3-4 ember. Így a Lyon ellen 3-4 kulcs játékosunknak 1.5 hét pihenője lesz

Bcn 2019.02.08. 19:40:21

@rtghfb: Csóri Inter majd kifizet 90 milliót. Élethű. Ha igaz, akkor mehet, de nem látom reálisnak, bár volt itt már se queda, meg 200%.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.08. 19:54:21

@rtghfb: Tavaly az Inter Modricért is bejentkezett, 30 milliót fizettek volna érte de előbb egy évre kölcsönvették volna xD Komolytalan banda

celestial 2019.02.08. 20:28:04

@zeli39: hát Messi :)
Ki más lenne :)

Robi71 2019.02.08. 20:30:09

@Maestro10: A balhátvéd opciót kihagytad. :)

sunt 2019.02.09. 04:30:31

Ter Stegen Pena

Semedo Piqué Lenglet Alba Umtiti Verma

Rakitiv Busquets Vidal Alena SR

Malcom L.Suarez Coutinho Boateng

LDzsi 2019.02.09. 11:51:51

@celestial: látod engem válaszra se méltat pedig megkértem :)

Robi71 2019.02.09. 12:31:00

@LDzsi: Csak ismételni tudom magam újra és újra. Ne légy ostoba és erőszakos, mint a barátod. Olvasd el mégegyszer David válaszait, benne erre is választ találsz. De ha mégsem akkor ajánlom figyelmedbe a két hozzászólásomat. Igazi gyöngyszemek. :)
2019.02.08. 16:03:29 és 2019.02.08. 16:10:25.

celestial 2019.02.09. 12:42:42

@LDzsi: ismerheted már...
Az ostobaság szobra...

2019.02.09. 12:55:12

@Robi71: a hozzászólásaid tényleg gyöngyszemek :-)Ha én napokig nem hozom fel a Busquets témát valaki mindig előrángatja ,,aztán meg rám kenik,hogy ez is miattam van :-)Busi fürdött a fényben szerdán mint csapatkapitány percekkel hamarabb kijött a csapat előtt melegíteni egyedül persze egy picit ünnepeltette magát aztán meg láttuk,hogy játszott :-)

celestial 2019.02.09. 13:45:32

@LDzsi: amúgy csak egy nevet kértél tőle....de inkább le ír több száz karakter ostobaságot...a mellébeszélés mestere..nem nevelték egy egyenes ember az már biztos...van ilyen...sajna együtt kell vele élnünk...

Robi71 2019.02.09. 13:49:23

@zeli39: Kegyetlenül kimondom az igazat, nem érdekel mi a reakció. Nem fogok aktív klublegendákat fikázni, akikre még mindig lehet számítani egy egést szezonon keresztül...és olyan igazolásokat sztárolni, akik képtelenek egymás után két meccsen jól teljesíteni és még mindig epizódszereplők, nem hogy egy egész szezonon lehessen rájuk számítani.

2019.02.09. 14:16:35

@Robi71: A te klublegendádnál ebben a szezonban a Marca szerint csak 3 játékos volt gyengébb az egész keretből a Mundo Deportívó szerint 5 :-)Igazad van rá mindig lehet számítani

Robi71 2019.02.09. 14:20:19

Az MU-t mintha kicserélték amióta Mourinho távozott. Újra élmény nézni őket.

celestial 2019.02.09. 14:30:00

@Robi71: "Kegyetlenül kimondom az igazat"
amit te igaznak hiszel...
"nem érdekel mi a reakció. "
igen ami cáfolja a vélt igazadat arról nem vagy hajlandó tudomást venni...
tudod ez az ostoba ember egyik legfőbb ismérve...
Köszönjük Robert...
Ön talán a gyógyulás útjára lépet..mármint ha az ostobaságból ki lehet gyógyúlni....

celestial 2019.02.09. 14:30:38

@Robi71: talán nekünk is edzőt kellene cserélni? :)

LDzsi 2019.02.09. 14:47:00

@Robi71: válaszoltam az írására és érveltem az álláspontom mellett. De ahogy látom te nem vagy képes ellenérvekre. De persze a hiszti mindig megy részedről hogy nem lehet senkivel itt rendesen kommunikálni :) Kérdem én, veled lehet? Leírod a dolgaidat de nem vagy képes másokkal több körben érvelni :) Ostobaság lenne az, ha kíváncsi vagyok hogy ezek után is ragaszkodsz a véleményed mellett vagy esetleg nyitott vagy arra hogy megváltoztasd azt. Részemről nyitott vagyok. De tudom, azok a fránya "tények"...

Robi71 2019.02.09. 15:12:12

@LDzsi: Egyebet nem teszek, csak érvelek. Olykor bele is fáradok. Nyilván nem egyszerű olyannal kommunikálni, aki az ellenoólusidat kéoviseli mindenben. Ami a "fránya tényeket" illeti, hát mit mondjak. Láthajuk fordolóról fordulóra. Sajnos semmi sem változik. Vissztekintve az elmúlt időszakban tett megállapítádaimra...mind aktuális. Kisebb csoda, hogy egyáltalán ott is tartunk ahol. Ha megnézzük mi az ami állandó, akkor meg is van erre a válasz.

Robi71 2019.02.09. 15:15:34

@celestial: Előbb a fél keretet, aztán ha akkor sem működik, akkor el lehet gobdolkodni az edzőváltáson is.
A MU-nál két remek támadósora van...a mi "egyszemélyes"-ünkkel szemben.

2019.02.09. 15:23:39

@Robi71: 1 személyes a támadó sorunk?a szezonban lassan elérjük a 100 gólt ?:-)

Robi71 2019.02.09. 15:39:34

@zeli39: Ebból hány gól született az a bizonyos "egy személy" közreműködése nélkül? Vagy mennyire lennél nyugidt, ha a szezon hátralevő részében nem lépne pályára?

LDzsi 2019.02.09. 15:42:49

@Robi71: nem szeretnél esetleg politikus lenni? :D már megint nem erről volt szó :D Arthur kieséséről volt szó, hogy nem annyira meghatározó a szerepe a középpályán, lévén x meccsen 0 gól és 2 gólpassz a mutatója, erre mutattam én neked Busquets statisztikáját ami ebből a szempontból rosszabb, ekkor jött erre egy érv hogy de Arthurtól a támadás van elvárva, erre írtam azt ami látszik a meccseken, hogy elsősorban a stabilitás van tőle elvárva, nem a gól/gólpasszok, és hogy már egy pár éve a középpályán már nem elvárás a gól/gólpassz, erre nem érkezett ellenérv, illetve ebben értettünk egyet Dáviddal. Erről kérdeztem a véleményed hogy változott-e a véleményed.

Robi71 2019.02.09. 15:53:23

@LDzsi: A középpályás stabilitást Busi és Rakitic adja. Arthur szerepe a kreatívitás, a középpálya átjátszása és a támadók kulcspasszokkal való ellátása. Ebből mit valósìt meg? Nagyszerűen csavarodik a labda köré és tili-tolizik a tőle 5 méterre levő tátsakkal...de ez elég tőle?
Talán ezért Messi a középpálya "motorja" (is), mert a 3 középpályás közül egyik sem az.

rtghfb 2019.02.09. 15:54:27

@Robi71: A világ bármely két játékosát kiküldheted Messi mellé a pályára, a támadósor egyszemélyesnek fog tűnni amíg valaki nem fogja legalább egy meccsig felülmúlni. Tehát soha. Egyébként te szívesen elcserélnéd Dembelét Martialra vagy Sánchezre?

rtghfb 2019.02.09. 15:58:43

@Robi71: Ez így nem igaz, Arthur feladata az hogy megtartsa a labdákat, ezért játszik lényegében Busquets mellett. A kettejük közötti különbség hogy Busquets lassabb és rosszul cselez. Rakitics az a középpályás aki előre szokott lépni a befelé húzó Messi helyére és több kockázatot vállal.

LDzsi 2019.02.09. 16:00:08

@Robi71: na akkor majd 1 hónapig egész biztosan csodálhatjuk ezt a stabilitást :) Nekem úgy rémlik, hogy amíg Arthur nem érkezett meg, addig elég instabil volt a középpálya, vele azért sokat javult ez. De ha ennyire nincs "haszna", akkor Valverde miért játszatja?

Robi71 2019.02.09. 16:03:22

@rtghfb: Szóval akkor Rakitic a támadó középpályasunk, nem? Jó tudni.

Robi71 2019.02.09. 16:10:59

@LDzsi: A tavaly stabilabb volt a középpályánk, mint az idén. Egy szóval sem mondtam, hogy Arthur "haszontalan" lenne (ezt inkább Coutinho-ra mondanám, akinek inkább ez lenne a szerepe)...csak három defenzív középpályással elég nehéz látványosan játszani és levenni Messiről a középpálya 'motorja"terhet.
Lehet, hogy jelenleg szerkezetileg egy csere balhátvéd és center hiányzik...ami a játék minőségét illeti az egy kreatív, támadó középpályás lenne.

rtghfb 2019.02.09. 16:15:37

@Robi71: Szerinted Busquets vagy Arthur az? Szívesen meghallgatom az érveidet.
imgur.com/a/SASU1KQ
Tudom ez csak egy jelenet, de ha egyszer 10 percig erre figyelsz, rájössz hogy legtöbbször ez a felállás (4-2-3-1 esetén mindig).

Robi71 2019.02.09. 16:29:49

@rtghfb: Sanchez-t láttuk már, Martial ugyanolyan megbízhatatlan, mint Dembi.

Robi71 2019.02.09. 16:39:20

@rtghfb: A MU 4231-et játszik. Pogba a fix pontirányìtó-támadó középpályásket. A másik három alapból Lingard, Rashford és Martial...a cseresor Sanchez, Lukaku és Mata. Aligha van jelenleg ennél jobb támadószekció.

Robi71 2019.02.09. 16:51:28

Atleti-Real. Eddig jó a meccs és az eredmény is.

rtghfb 2019.02.09. 16:51:36

@Robi71: Valóban jól csengő nevek. De ha azt kérdezné tőlem valaki hogy a fent említett 6 játékosból hányat tudnék a Barcában elképzelni, akkor a válaszom 1 lenne. Rashford. Egyébként Dembeléről még annyit hogy jó háromszoros árat fizetett érte a klub, és tudom hogy nem tud passzolni (miért nem tanul meg?!), de engem szórakoztat a játéka, szívesebben ülök le a TV elé ha a pályán van. És azt gondolom hogy sokat fog még fejlődni.

2019.02.09. 17:28:03

@rtghfb: én is így vagyok vele ,,lehet Dembele nem tud passzolni igaz volt olyan mérkőzés ahol 4 kulcspasszt osztott ki de ez lényegtelen de van olyan játékos a csapatunkba aki csak passzolni tud és semmi mást ,,talán össze kéne gyúrni a 2 játékost és lenne egy tökéletes :-)

katalan2 2019.02.09. 17:53:50

@rtghfb: Ahhoz jobban kéne, hogy érezze a többieket és jobban kéne, hogy lásson a pályán.

Robi71 2019.02.09. 17:55:13

@ntibi67: Még most sem "kapaszkodik" a Real? Vagy még mondig viccesnek találod a kijelentésemet?

Balázs37. 2019.02.09. 17:56:16

Holnap jó lenne nyerni a bilbaoi baszk katlanban, és 8 pontra tudnánk növelni az előnyünket, nagyon nehéz lesz a Bilbao elkapta a fonalat, és sosem volt egyszerű ott nyernünk, ezért rotáció kizárva remélem

2019.02.09. 18:01:44

@Robi71: Nem kapaszkodik. Ha hozzuk a holnapi meccset akkor ugyan úgy 8 pont marad velük szemben az előnyünk.

2019.02.09. 18:06:40

@Balázs37.: Nyilván lesznek változások a csapatban holnapra. Alba és arthur nem lesz és suarezre is ráférne a pihenés.

Miranda nem került be a b csapat keretében lehet holnap újra lehetőséget kap és ő kezd Alba helyén. Arthurt alena vagy vidal pótolhatja. Coutinho helyére meg vissza kerülhet dembele. Illetve jobbhátvéd poszton valószínűleg most Roberto kezd. Szerintem ennyi változtatás lesz a csapaton.

Barcaa 2019.02.09. 18:25:52

@Robi71: Kemény lesz a lényegében középpálya nélküli PSG-nek ellenük, az már egyszer biztos!:)

Nagyot nevetnék, ha már most vége lenne megint az arab szekérnek idén.

Maestro10 2019.02.09. 18:55:04

@Barcaa: PSG, Real, Juve...csak ez a 3 csapat ne nyerje meg idén a BL-t, ilyen-olyan okok miatt. :)

LDzsi 2019.02.09. 20:22:27

@Robi71: 4-4-2 felállásban valóban stabil volt, viszont 4-3-3ban borzasztó gyenge. Idén viszont újra 4-3-3ban játszik a csapat és most stabilabb mint a tavalyi, legalábbis én úgy látom.

Balázs37. 2019.02.09. 20:41:52

@Pál Bence: nem szeretném többet Robertot hátvéd poszton látni!!!!

Raven1975 2019.02.09. 20:54:21

Nincs kivétel. Senki nem ússza meg a szülinaposok közül. :)
uploads.disquscdn.com/images/37b2c9d2373f00ae0dc0e326d8e9bb06d5ede6fea3db8a971296268283570f89.jpg
Holnap egy győzelemmel köszönthetnénk. :)

2019.02.10. 10:28:03

@Robi71: Nem vicces vagy,ha nem te magad vagy a vicc.Tudtommal még nem játszottuk le a Bilbao elleni meccsünket.

celestial 2019.02.10. 12:21:01

@Robi71: te azt is mondtad hogy a bajnokság már zsebben :)

Robi71 2019.02.10. 12:34:07

@celestial: Hogyne, de még el lehet b@szni, ameddig matematikailag is nem biztos. :)

Robi71 2019.02.10. 12:38:28

@ntibi67: Az, hogy a Real "kapaszkodik"...annak semmi köze annak, hogy mi mit játsszunk Bilbao-ban. Már messze nem az a Real, akivel az ősszel találkoztunk. De majd a madridi "klasszikus" dupla után okosabbak leszünk.

Robi71 2019.02.10. 13:20:53

@ntibi67: Mi van Vaskalapos Jancsi...kiborultál? ...elég hamar előjött belőled. :)

celestial 2019.02.10. 14:59:22

@Robi71: akkor hogy a fenében lenne zsebben? :)
Én úgy tudtam ilyesmit csak akkor mondunk mikor már esélytelen ( matematikailag)hogy más elénk kerüljön...
De mindig tanul újat az ember :)

celestial 2019.02.10. 15:26:46

@ntibi67: ja ismerem a srácot, bácsit, kislányt vagy tudja a fene :)
Ám tudja ő hogy mit mondott csak mivel marhaság ezért játsza (?) a hülyét....

Robi71 2019.02.10. 16:24:12

@ntibi67: Intelligensen visszavágni egy sötét, gonosz, aljas hátbaszúrasra? Na ne mond.
Jól emlékszem mindenre amit írok, ne aggódj.

Robi71 2019.02.10. 16:28:52

@celestial: A bajnokság zsebbe, hacsak nem esik ki Messi. Mert ha ó nincs nem csak a bajnokság megnyerése van veszélyben, hanem a többi esetleges trófea is.
Remélem legközelebb csak akkor fog játsszani ha 100%-os álapotban van.

celestial 2019.02.10. 17:23:50

@Robi71: a bajnokság Messivel sincs zsebben...de örülök hogy ennyire optimista vagy :)
süti beállítások módosítása