A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Hivatalos kezdőcsapat #LyonBarca

2019. február 19. - Berbatov

Ernesto Valverde a mai napon a Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Sergi Roberto - Messi, Suárez, Dembélé tizenegynek szavazott bizalmat.

Kispad: Iñaki Peña, Umtiti, Murillo, Vidal, Aleñá, Coutinho és Malcom

TV: 21:00, Spíler 2

Stream: https://www.neostreamz.net/game/lyon-vs-barcelona/

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr5914637758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2019.02.19. 19:53:38

No, SR középpálya, rámegyünk a stabilabb labdabirtoklásra.

RAJDEN 2019.02.19. 19:54:59

Rakta volna be inkább Coutinhot ....

2019.02.19. 19:55:05

@Berbatov: talán jó lesz ez így

2019.02.19. 19:55:47

@Berbatov: szerintem ez egy 442 lesz bal oldalt dembele jobb oldalt Roberto.

rtghfb 2019.02.19. 20:00:23

Alenát vagy Coutinhot vártam de így sem rossz.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 20:05:49

Miért Roberto kezd Coutinho helyett? D: Umtiti is a padon.. nem lesz ez így jó Szarverde

Barcaaa 2019.02.19. 20:07:50

@DISTANTxTHUNDER: Bocs, de te retardált vagy. Umtiti hónapokig sérült volt, Coutinho meg jelenleg emberhátrány. Sok volt a football manager, kapcsold ki néha a gépet.

Kertai Dávid 2019.02.19. 20:08:06

az elmúlt meccseken magára talált Roberto, a jobbak közt volt, Vidal viszont kicsit visszaesett, szóval nem olyan meglepő hogy most Roberto kap bizalmat... ráadásul pihennie is kell Vidalnak

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 20:14:17

@Barcaaa: Coutinho azert emberhátrány mert Valverde nem a középpályán jatszatja.. de még így is jobb mint amilyen Roberto valaha lehet.. annak pedig emlékeim szerint még sosem lett jó vége amikor Semedo és Roberto megkapták a jobb oldalt

julio alberto 2019.02.19. 20:15:59

Nagy meglepetést nem okozott Varverde edző ezzel a kezdővel,tisztán látszik hogy biztonsági játékot akar játszatni a csapattal.Ha a csapat középpályán megtudja tartani a labdát akkor lehet egy kedvező eredmény a mai mérkőzésen.Ha nem akkor nem egy szép este elé nézz a csapat.

julio alberto 2019.02.19. 20:20:11

@DISTANTxTHUNDER: Ha rosszul alakul majd a mérkőzés akkor a 80-ik perc környékén jön majd Coutinho és Malcom.Valverde már csak ilyen....

Raven1975 2019.02.19. 20:22:47

Jónak tűnik és tettünk sebességet is a csapatba. :) Força Barça!

Robi71 2019.02.19. 20:37:31

@julio alberto: mert rendszerint akkor szokott bejönni és megoldani a meccset, ha baj van. Igaz? :)

Robi71 2019.02.19. 20:40:20

Offenzív Lyon-t vártam, de ez fokkal még inkább az.

GoalGero 2019.02.19. 20:48:58

@DISTANTxTHUNDER: nem,azert mert egyszerűen mostanában szarul jatszik :D

GoalGero 2019.02.19. 20:48:59

@DISTANTxTHUNDER: nem,azert mert egyszerűen mostanában szarul jatszik :D

Barcaaa 2019.02.19. 21:23:44

@DISTANTxTHUNDER: Szerintem Valverde jól tolja, csak látni kell mit akar: a bajnokságot kb fél gőzzel játszva is vezetjük, és a bl meg megy full gázzal, meg talán a kupát is komolyan veszi még. Magyarul a bajnokikat szándékosan nagyjából pihenő meccseknek szánja, hogy végre újra bl-t nyerjünk. Szerintem megéri

Barcaaa 2019.02.19. 21:30:13

Amúgy egy Cou - Sr csere valóban jó lenne félidőben

altopasso 2019.02.19. 21:34:42

UPC - Spíler2=teljes sötétség
Vagy csak nálam?

Barcaaa 2019.02.19. 21:38:14

@altopasso: valami olyasmit olvastam valahol, hogy csak ilyen betetés jelleggel volt a spíler pár napig vagy hétig, de ahhoz, hogy ezután is elérd, elő kell fizetned a prémium csatorna csomagra, vagy mi a neve?

altopasso 2019.02.19. 21:44:01

@Barcaaa: Okosok. Nagyon jól csinálják... Hogy...! Nyeltem egyet! Mindegy, streamelek. Több értelme van.

MCMXCIX 2019.02.19. 21:44:23

10 emberrel nehéz lesz sajnos, Suárezt 3-5 meccsig ne engedjék a kezdő közelébe

Hajrá Barca 2019.02.19. 21:46:07

Dembélé sokszor pontatlan de így is az egyik legjobbunk ma. Viszont Suárez egyszerűen rettenetes.
Lehet hatékonyabbak lennénk ha Messi hamis 9-esben tolná, Dembi egyik szélen, Malcom, vagy Coutinho esetleg másikon, bár mostanában ő is gyenge.
Talán a középpályán.
De Valverde ezt meglépni soha nem fogja.

Egy Semedo-Coutinho/Alena csere jót tenne, Roberto mehetne vissza a védelem jobb oldalára.

RAJDEN 2019.02.19. 21:46:54

Cou-Roberto csere remélem

Barcaaa 2019.02.19. 21:49:20

@RAJDEN: meg Suarez Malcom csere kéne, és akkor Demb-Messi-Malcom formában király lenne

Robi71 2019.02.19. 21:53:11

Aki fejetlen rohangálást akart látni, most megkapta...

2019.02.19. 21:53:36

@RAJDEN: Coutinho remélem nem lép pályára. Akkor már inkább a rutintalan alena.

Frano Dévay 2019.02.19. 21:57:11

ez a dembele egy igazi ösztönlény,...sajnos fogalma sincs mikor kell kapura rugni a labdát, képtelen összjátékra....csak véletlenül sikerül neki az öszpassz...suareztöl meg senki ne várja hogy tudatosan megoldjon bármit is ...tehát leo megint teremti a jó helyzeteket, de hát ezek semmit nem tudnak megoldani...ergo-messi megint egyedül van elöl...és ha elmegy a kedve?...akkor mi lesz?....
a roberto abbol él hogy 3 évente találjon egy gólt, védekezni nem tud, támadásban képtelen jó megoldásra...sosem lesz jobb mint amit látunk töle 3-4 éve.
szóval megint emberhátrányban játszik a barca...sajnos....kizárt hogy gyözzenek...csak legalább ki ne kapjanak....

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 21:58:12

Hát eddig dacára annak hogy szerintem nem játszunk rosszul, én nem érzem a gólt a játékunkban.. persze támadunk de pl a Lyon sokkal veszélyesebb eddig.. Suarez emberhatrány, lassú, körülményes, remélem hamar lekapja Valverde.. Semedoval nekem az a bajom hogy remekül védekezik, de szinte 0 az előre jatéka.. Coutinho és Malcom jöhetnek a 2.félodőben, előbbi a KÖZÉPPÁLYÁRA

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 22:00:17

@Robi71: Fejetlen rohangálás, köszönhető az imádott Busquets Rakitic középpályásaid 0 védőmunkájának.. na többek között ezért is remélem hogy hamarosan egyiket sem látjuk Barca mezben

Raven1975 2019.02.19. 22:01:27

Az irammal nincs probléma, csak az a fránya helyzetkihasználás, célzóvizet betölteni aztán mindent bele a második felesben! :)

MCMXCIX 2019.02.19. 22:02:31

@DISTANTxTHUNDER: Busquets nem tolja rosszul, mondom itt azon múlik hogy Messi már nem is meri Suáreznek adni hanem a blokkba lövi mikor 3-an vannak előtte mert tudja hogy elbassza.

MCMXCIX 2019.02.19. 22:15:19

Na jó ez már nem is nevetséges...Dembelé meg ezek milyen beadások, már vagy a 3. ilyen

Barcaaa 2019.02.19. 22:20:24

Messi milyet villant megint. 3 emberrel a nyakán ilyen pontos zsugát kiosztani, eszméletlen. Ez az amit Roni sose fog tudni. Közben meg Stegen megint mekkora védés

KJDaniel 2019.02.19. 22:24:37

Ez a Lyon borzasztóan túl lett becsülve szerintem. Semmi extra, simán verhetőek csak nem akar összejönni a gól az istenért sem..

Barcaaa 2019.02.19. 22:26:35

@KJDaniel: én is így látom. Egy 0-2 már minimum lehetne a helyzetek alapján.

Barcaaa 2019.02.19. 22:30:05

Albának még hány gólpasszt kell kiosztania, hogy vezessük?

Barcaaa 2019.02.19. 22:33:42

@RAJDEN: Az, de figyeld meg, hogy az ő góljával nyerünk

MCMXCIX 2019.02.19. 22:34:42

@Barcaaa: Messi mintha direkt nem rúgna gólt, hogy most már lőjenek a többiek, márpedig Alba csak neki tud olyan passzokat adni

Barcaaa 2019.02.19. 22:35:48

@MCMXCIX: Pedig milyen akció volt ez megint!

MCMXCIX 2019.02.19. 22:49:36

Na nekem ne mondja senki, hogy Messi ezt nem direkt csinálja, ilyen szabadrúgást ő csak akkor rúg ha akar.

osborne 2019.02.19. 22:52:13

Egy kurva gól beakadhatott volna.

Hajrá Barca 2019.02.19. 22:53:00

Ezt a szar, impotens, pontatlan, ötlettelen játékot.
Borzasztó volt.
Az egyetlen pozitívum, hogy a visszavágó otthon lesz.

jani888 2019.02.19. 22:53:02

Emberhátrányban nehéz...

Maestro10 2019.02.19. 22:53:41

0-0....ez az eredmény egyik csapatnak sem jó. Kellett volna egy idegenbeli gól, valljuk be őszintén.

Nagybarcelona 2019.02.19. 22:55:03

Hát tènyleg szarverde. De itt sem fèrt volna el egy plusz támadó, igaz? Át se jutott a Lyon a tèrfelèn. ilyen sz.r edzőt... Ès mèg vannak akik vèdik.

RAJDEN 2019.02.19. 22:55:19

Saját magukal basztak ki ez a Lyon képes lesz egy X re Camp Nouba is .... Suareznek remélem ez az utolsó szezonja itt

katalan2 2019.02.19. 22:55:44

Valverde remelem, lemond. Elegen van abbol, hogy tavaszra mindig osszezuhan a csapat.

Hajrá Barca 2019.02.19. 23:00:20

@katalan2:
Valverde ma, Valverde holnap,
Valverde jövőre.............
Valverde örökre!

katalan2 2019.02.19. 23:01:32

Valverde elmehet a csudaba. Elegem van abbol, hogy tavaszra elfogy a csapat. Elegem van abbol, hogy Messi es Suarez keptelenek golt loni a bl ezen szakaszaban. Elegem van abbol, hogy Messin 3-an lognak allandoan. A Lyon egy gyava csapat

Frano Dévay 2019.02.19. 23:02:04

nulla dembele nulla kutinyós nulla suarez….egy darab csatára van a bárcának....ma 9 gólhelyzetet gyártott le....az impotensek meg nem tudták, mit kell csinálni...csak messit kellett 2-3-4 embernek lefognia,....a többiek meg talán még üres kapuba sem tudják berúgni...busquetts az egyetlen aki tudja, mit kell tenni messi gólpasszával.
kiesünk ha nem lesz addig valami csatárszerü a messi tehermentesitésére...
suarez végérvényesen kiégett,...a brazilt meg a dembelést sürgösen el kéne adni legalább féláron,...de nincs az az idióta klub aki ezeket megvenné akár 60-70 millióért is...ilyen csak a birkabarca….

Nagybarcelona 2019.02.19. 23:05:01

Kb Rakitic semmit nem csinált a meccsen. Nagyon mèrges vagyok az edzőre. Ebben a csapatban sokkal több van. Nem Dembele helyère kellett volna hozni Cou-t, hanem Rakitic, vagy Roberto helyère. Busquets volt a legveszèlyesebb játèkosunk kisebb túlzással. Ez a farok nem tud cserèlni, nem èl együtt a meccsel. Minek álmodunk a BL-ről, Robi, akármit is mondasz, 100 milliós játèkosokat padoztat, azt sem látja, mikor lehetne támadni. Cou persze nem tud vèdekezni, de az sokkal jobb, ha 10 játèkossal vagyunk az ellenfèl tèrfelèn, simán lekontrázhattak volna...

MCMXCIX 2019.02.19. 23:08:43

Figyeljétek meg, hogy megint a real nyeri a BL-t ha nem kerülünk össze velük. City, PSG állhat akármennyi sztárból, mindig elvéreznek mikor a legjobban kéne, szóval nincs ki megállítsa őket.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 23:08:50

Ezért a meccsért megerte a nagy hype.. komolyan, 0-0 meccsért valami büntetést kellene kiszabni a csapatokra mert ez az eredmény a nézők megalázasa, semmibe vétele.. mondjuk a Pool Bayern is ugyanez a fos volt.. erre a meccsre készült Valverde a Romai zakó óta? Ezért rotált, meg ezert tartotta frissen a kulcsembereket? Ezt ne akarja bemesélni mert senki nem hiszi el :) Igy minden a visszavágóra marad, ez lehet jó hír is, de látva egy két jatekos formáját, én semmi joba nem renénykedem.. ki fog gólt szerezni? Mert az biztos nem Suarez, botrányos meccsek óta, Valverde pedig nem ülteti le.. Dembele jó volt, az egyik legaktívabb, de a befejezésekben ő is sulytalan.. Messi játéka ma nagyon görcsös volt, csapkodott az elrontott helyzetei után, ami nem rá vall.. összességeben szerintem sürgősen kezdeni kell valamit a támadókkal mert gólok nélkül nem nyerünk meccseket (tudom hogy ujat mondok ezzel)

MCMXCIX 2019.02.19. 23:11:21

@DISTANTxTHUNDER: Jöhet Murillo a védelembe, Piqué meg centernek, de komolyan, Suárezt meg magába szállítani pár meccs pihenővel

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 23:11:59

@Nagybarcelona: És meg két évig élvezhetjük Valverdét, es ha rajta múlik akkor Rakiticset, Busquetst, Suarezt, Coutinho és majd De Jong pedig szépen gyökeret ereszthetnek a padon
#enjoyValverde
#WeDestroyFootball

DISTANTxTHUNDER 2019.02.19. 23:13:10

@MCMXCIX: Murillo is annyira kellett, hogy kb nevezve sincs soha.. Todibo amúgy dettó :)

Robi71 2019.02.19. 23:14:26

@Nagybarcelona: Ahogy mondtam...remélem, hogy még utoljára lehozunk egy tisztességes szezont (bajnoki és kupagyőzelem, minimum BL elődöntő). A 30-asok már nem fogják megváltani a világot, az újak középszerűek (Cou vagy Dembi helyett akár két lyonost is leigazolhatnánk, nem lennénk hátrább) .
Két év múlva még olyan csapat sem leszünk, mint most a Lyon. Nekem ez teljesen világos már egy jó ideje.

MCMXCIX 2019.02.19. 23:18:15

@DISTANTxTHUNDER: Elég lenne találni valakit Messi és Dembelé/Coutinho/Malcom mellé aki képes átvenni egy labdát meg pontosan passzolni, Suárez sajnos egyikre sem már jó ideje.

MCMXCIX 2019.02.19. 23:21:53

@Robi71: És ki lesz akkor a domináns csapat? Mert a realnak is akik igazán számítottak cr már elment, ramos és modric is 30+-os, tényleg ilyen city meg psg szerű klubok lesznek a meghatarozoak?

Raven1975 2019.02.19. 23:23:33

Azért könyveljük el, hogy ezt a meccset inkább mi nem nyertük meg, mint hogy a Lyon ért el döntetlent. Most az elmúlt két meccsen viszont elég jól védekeztünk, sajnos a góllövés elmaradt. De jobban örülök, hogy a helyzetek megvannak. Jók voltak: egész védelem Ter Stegen, Busquets és szerintem Coutinho. Suárez ez az ember már csak árnyéka az egykori focistának. Visszavágón már lesz Arthur is és ledózeroljuk őket. Força Barça!

MCMXCIX 2019.02.19. 23:25:19

Messi am komolyan akkor tenné magának a legjobbat ha ő is Kínába szerződne, ugyanugy nem kis nevekkel játszhatna együtt, az ottani védők úgysem lennének ellenfelek neki, szóval minden évben triplazna, emellé a rakat pénz az már csak egy dolog

MCMXCIX 2019.02.19. 23:29:42

Az sem biztató, hogy sem a Liverpool, sem a Bayern nem volt képes egy gólt összehozni, city, psg-t mondtam hogy elvérzik a legfontosabb meccseken, szóval ja, megint nem lesz ki megállítsa a realt.

MCMXCIX 2019.02.19. 23:33:39

Na meg hogy tényleg brutálisan össze tudnak esni csapatok miután szinte verhetetlenek voltak, mint a Milan, Manchester United, német válogatott...szóval a lejtőre már ki van terítve a vörös szőnyeg, kérdés végig megyünk-e rajta

Robi71 2019.02.19. 23:44:21

@MCMXCIX: Nem tudom ki lesz a domináns csapat, de nem is érdekel. A Real-nak két éve volt egy bitang második sora, de sikerült szétverni. Most lehet újrapróbálkozni.
Mi az utolsó BL győzelmünk óta közel 700 milliót költöttünk erősítésre....és közben évről évre gyengébbek vagyunk. Az átigazolási stratégiánk egy kalap sz@r...mint a vak tyúk, néha találunk szemet, de tudatosan egyetlen jó igazolásunk sem volt,
Messi ma is csak erőlködött folyamatosan 3-4 védővel a nyakán. A többiek (Suarez, Dembélé, Coutinho) nem hogy egyetlen ziccerét sem tudták értékesíteni, de még a védők figyelmét sem tudták elvonni róla.

Robi71 2019.02.19. 23:47:27

@MCMXCIX: Nem az eredménnyel van gond, hanem azzal hogy még egy Lyon ellen sem tudtunk dominálni, rájuk erőltetni az akaratunkat leszámítva az utolsó 15 percet, amikor ők már elfáradtak.

2019.02.20. 00:06:38

Érdekes meccs volt. Több helyzetetek volt és a foci örök szabálya hogy ritkán lehet ennyit büntetlenül kihagyni. A visszavágó nehéz lesz. A lyon ma is megmutatta hogy képes gólhelyzetet kialakítani és Ter Stegen nagyot védett. Ha idegenben gólt szereznek, ti meg ismét ötlettelen játékot mutattok.. (pláne hogy akkor mindenkinek beugrik a Roma elleni fiaskó és megremegnek a lábak)
Pedig a keretetek erős, de nagyon ritkán jön ki belőle az igazi örömfoci, legtöbbször szenvedős meccsek vannak. (ezt én az edző nyakába varrom) Ja és Suarezt padra kell tenni. Ha nem kerül ki a kezdőből akkor tényleg érinthetetlen és nyáron se fog érkezni senki a helyére.

Reál győzelmében nem hiszek (bár tavaly se hittem :D ) Annyi az előnyük hogy nekik már csak a kupa elődöntő és a BL van amire figyelni kell. A keretük nem olyan erős hogy a komolyabb rotálást elbírja (lásd hétvégi bajnoki) de a kezdőjük kezd összeállni és partiban lehetnek jó napjukon bárkivel. (de nálam akkor is max 5.-6. erők)

2019.02.20. 00:08:24

@Robi71: Az a cserepad tényleg bitang volt, de az ilyet nem lehet sokáig fenntartani. Ha nagy nevek ülnek a padon akkor megpróbálnak kezdőbe verekedni, de 1 max 2 szezon után elégedetlenkednek és kérik az eladásukat vagy rombolják a morált.

DISTANTxTHUNDER 2019.02.20. 00:55:41

Mondjuk ez a BL, elvileg a legjobbak csapnak össze..és ez eredmény, tetszik vagy sem de nagyon is reális két jó csapat összecsapásakor.. legalább izgalmas lesz a visszavágó is, ilyen ugyis rég volt :)

Messilona F.C. 2019.02.20. 01:41:18

..... Legyen úgy mint régen volt.... hogyne!... na jó igyál még!!.... lálálá

sunt 2019.02.20. 05:37:41

Suarez tehertétel a csapatnak. Inkább két szélsővel játszanánk! És aki egy Barcaban 3 védekező kp.-t játszat, az nem ide való edző.

FCB_László 2019.02.20. 06:25:47

Csak gratulálni tudok azoknak akik szerint Valverde volt a hibás a döntetlen eredményért ....
Volt egy csomó helyzetünk motiváltak voltak a srácok az már nem az Ernesto hibája hogy Messi től kezdve Dembele ig és még sorolhatnám körbe lőttek a kaput .
Megszoktátok hogy bármi van Valverde a hibás ennyi történt , értem honnan ered , de ma nem rajta múlt.

Majd otthon sikerül a továbbjutás ;)

Nagybarcelona 2019.02.20. 07:24:05

@FCB_László: igen, Valverde a hibás, szinte mindenèrt. Azzal, hogy Messi visszalèp a labdákèrt Rakitic helyère, elveszi a területet előle. Emlèkeztek arra a kupameccsen mikor 2 gólpasszt adott Messi nèlkül? Ez nem 433. Messi közèpről indul. Jobb szèlen senki nincs, ebben az esetben hibáztathatjuk Semedot, de ha ő is elől kolbászolna, mint Alba, 2 vèdőnk maradna+ ő kivel játsszon össze? A bal lábas Messivel? Aki 90 %-bab balra teszi ki a labdát? Alba vègig elől tartózkodik, sokszor a bal szèlső előtt, így szűkíti a területet a bal szèlső előtt. teljesen egy oldalon zajlik minden támadásuk, az ellenfeleknek csak erre kell koncentrálnia + Messire. Tegnap is ez jól látszott, Mendy egyedül vèdte a szèlt. Kiismerhető, ès egysíkú a játèkunk, valamint ha szèlen elfut valaki, nincs akinek nepasszolja. Pontosan ezèrt őrlődik Suarez, 2 vèdőnek csak az a dolga, H. Őt figyelje. Ezeket ti nem látjátok? Annyi a játèkunk, H. Messi kiteszi Albának, ès fut befelè. Felállást kellene váltani sürgősen, vagy legalább gyakorolni, mert 2 fronton szorul a hurok. Èn 4231- nem Cou-bal, Dembele-jobb szèlen, nem azt írom H. Mindenki ellen így álljunk ki, de hetek óta szánalmas a támadó formációnak. + Ehhez hozzá jön, hogy a vèdelmünk egyre összeszokott abb,
Lehetne többet kockáztatni. De Valverde nem tehet semmiről, csak ki játszatja ilyen formában a csapatot?

Robi71 2019.02.20. 08:01:41

@FCB_László: Még egyszer sem emlékszem, hogy jó lett volna a kezdő amit Valverde egy meccs előtt felállított. :) Csak egy baj van...11 játékos fér bele a kezdőbe és nem 15, ahogy sokan itt szeretnél. :)
Leggyakoribb kérdések:
Miért nem játszik egyszerre Cou és Dembi?
Miért Dembi helyére hozza be Cou-t?
Miért nem Suarez helyére hozza be Cou?
Miért nem Játszik Malcom?
Miért nem játszik Alena?
Miért nem játszik Umtiti? mivel már egészséges (igaz, utoljára szeptemberben játszott)
Miért nem játszik Messi árnyékcentert Suarez helyett?
Ha Roberto kezd, miért nem Semedo?...vagy ha fordítva, akkor az miért?
Miért játszik Arturo és nem Arthur?
Hova tünt Damon Hill?

2019.02.20. 08:12:25

A tegnapi eredményt szerintem mindenki elfogadta volna ,,,nem játszottunk rosszul kivéve Suarezt én nem vagyok elégedetlen

LDzsi 2019.02.20. 08:21:27

@mark666: érdekes... egy "külsős" szemében is erős a keret de szenvedős a játék és ezért nagyban az edzőt hibáztatja? Biztos benned van a hiba... :)

Kertai Dávid 2019.02.20. 08:45:00

@zeli39: én sem, nem kapunk gólt, igaz nem is lőttünk, de nem biztos hogy számít... amennyire be voltak szarva sokan a Lyontól, nem lehet olyan rossz ez a 0-0

Robi71 2019.02.20. 08:49:39

@mark666: Javíts ki ha tévedek, de te Juve-s vagy ha jól emlékszem, nem?

LDzsi 2019.02.20. 08:51:56

@Kertai Dávid: valóban nem volt annyira rossz eredmény, volt már sokkal rosszabb meccse is a csapatnak. De azért Ter Stegennek is sokat lehet köszönni ismét.

Robi71 2019.02.20. 09:06:31

@FCB_László: Miért játszik Busi és Rakitic?, akik együtt sem érmek egy kalap sz@rt, hát még külön-külön...ez kimaradt. :)

Nagybarcelona 2019.02.20. 09:32:25

@Robi71: ha te olyan okos vagy, válaszolj arra amit írtam... Te csak a szubjektív vèlemènyedet írod le állandóan: Dembele, Coutinho gyenge, ha pedig együtt játszanak, a 2 szèlen, biztosan sok gólt fogunk kapni. Feltètelezèsekbe bocsátkozol, visszasírod a règi játèkosokat. Èn elismerem a 30 plusszos játèkosok tudását, ès tudom, hogy az újak a mutatott által többet tudnak, mint ahogy Alcacer is bizonyítja Dortmundban. Akkor ki tehet a csapatunk 0 játèkáról, ha nem az edző? De ha a te èrvelèsedet vesszük alapul, ès tènyleg 0-k az új igazolása inkább, akkor mièrt szenved Busquets, ès Rakitic? Mert elfuserált a taktika. Nekik csak az lenne a dolguk, H. 442, vagy 4321-ben szűrjenek. Tavaly ennyit nyújtottak, ès nem többet, jöttek is az eredmènyek. Valverde idèn a tavalyihoz kèpest is visszalèpett. De ha olyan elismert szaktekintèly vagy, kèrlek ellemezd a fentebbi írásomat...

2019.02.20. 09:58:08

Összetenném a két kezem ha a csapattól minden meccsen hasonlót látnék mint az este ,,,,,

katalan2 2019.02.20. 09:59:55

"Messi ma is csak erőlködött folyamatosan 3-4 védővel a nyakán. A többiek (Suarez, Dembélé, Coutinho) nem hogy egyetlen ziccerét sem tudták értékesíteni, de még a védők figyelmét sem tudták elvonni róla. " Erről beszéltem régebben. Azóta sem változott semmi.

Sörenzen 2019.02.20. 10:07:51

@Nagybarcelona: Sok részletben egyetértek Veled!
Hozzáteszem: a Lyon készült a Barcából. Nyilván visszanézték jó pár Barca meccset, s ennek alapján tudták, hogy kikre kell "különösen vigyázni."
Tudták, hogy mire a katalánok felérnek a franciák kapujához, addig vissza tud zárni tíz játékosuk.
Sajnos egysíkú lett a csapatunk játéka.
A csatáraink 6-10 védekező játékossal állnak mindig szemben.
Ha ezt nem látja V. és nem változtat, akkor ez az ő hibája.

Robi71 2019.02.20. 10:17:06

@Nagybarcelona: OK.
1."Dembele, Coutinho gyenge, ha pedig együtt játszanak, a 2 szélen, biztosan sok gólt fogunk kapni"
....folyamatosan azt hallom, hogy "Cou nem szélső"....akkor ez hogy?
A kérdésedre a válasz igen, sok gólt fogunk kapni. Két védekezni nem tudó (Dembi a csapatjáték fogalmát sem ismeri). Én sem kezdenék kettőjükkel egyszerre.
2. "Èn elismerem a 30 pluszos játékosok tudását (nagyon helyes), ès tudom, hogy az újak a mutatott által többet tudnak (ezt meg honnan?...a Barca-ban egyik sem bizonyította)"
Alcacer olyan suta (Suarez egy virtuóz hozzá képest) volt a Barca játékához, hogy fáj nézni. A BVB-ben teljesen más a játékrendszer...teljesen más szint...nem BL. A kezdet valóban jól sikerült, de mintha egyre inkább megtorpanna...lehet kezdik kiismerni a játékát. Szerintem még várjunk a megítélésével.
3. Valverde taktikailag minden, csak nem "elfuserált". Inkább az ellentéte...túl részletes. A tavaly hagyták dolgozni. Kialakította a 442-öt (Neymar ki, Paulinho be) és így csinálta végig a szezont. Remekül működött, leszámítva a BL-t, ahol nem a rossz taktika miatt estünk ki (4-1 után mindenki hátradőlt, hogy ez "megvan").
Visszalépet?...na ná. Mert megint ráerőszakolták a 433-at, hogy Dembi és Cou is a csapatba kerüljön. Annyit legalább elért, hogy nem kell egyszerre játszania őket és felváltva játszatja őket (és akkor Malcom-ról még nem is beszélek, aki a harmadik jelölt a 433-as támadósorban: MSD, MSC, MSM, MMD, stb.)

INCA 2019.02.20. 10:41:10

Azokkal értek egyet, akik szerint az edzői stáb nem jól dolgozik. Nem tudják menedzselni a csapatot. Nyilván nem egyszerű, de ez a feladat. Vannak meghatározó játékosok, akik hullámvölgybe kerültek a szezon legfontosabb szakaszára. Szerintem az is edzői feladat, hogy a legjobbak ilyenkor legyenek jó formában. A másik része a dolognak, hogy bármilyen nagy sztár valaki, ha most teljesen formán kívül van, le kell ültetni, lennie kell ennyi bátorságának és tekintélyének az edzőnek. A harmadik, hogy sok jó igazolást nem sikerült beépíteni (pl. Malcom, Coutinho). Ki kell mondani, sajnos vagy nem sajnos Valverde nem alkalmas a feladatra és sürgősen másik edző után kell nézni. Igenis, hogy az egyetlen elfogadható eredmény a BL megnyerése. Valaki írta, hogy 700 milliót költöttek igazolásokra. Valószínű, hogy a Barca költötte a legtöbbet. Tetszik, nem tetszik elég nyilvánvaló, hogy az elvégzett munka minősége nem áll összhangban az elköltött pénz nagyságával.
Más: Ter Stegen szenzációs. Nem tudom hol áll a fizetési rangsorban, de közvetlenül Messi után kellene következnie. Nagyjából neki köszönhetik, hogy még mind a 3 sorozatban állnak. A kapusokkal szinte minden csapatnál méltatlanul bánnak, gondolok itt elsősorban a javadalmazásukra.
Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy a BL az idén sem lesz meg. Az edzőt le kell cserélni, a keretet meg kell újítani. El kell küldeni Lajost, Busquets-t, Pique-t (tudom, hogy mostanában elég jó, akkor is), Rakit, Vermaellen-t (tudom, hogy sokak szerint nem jó, de ő egy szerencsétlen kisiklott játékos, sokkal több volt benne, legalábbis szerintem), Rafinha-t, Vidal-t, Prince-t is ideírom, de ő gondolom, nem marad semmiképpen. Tudom, hogy sok játékos erről a listáról rengeteget tett a Barcáért, de ez egy kegyetlen világ, itt mindig mindent meg kell nyerni. Ha lejárt az időd menni kell, nekik is az a legjobb.
Ugyanakkor szerintem az is nyilvánvaló, hogy általában a fejétől bűzlik a hal. Nyilvánvaló, hogy az elnök valamit nem jól csinál. Az ő feladata kiválasztani azokat a vezetőket (is), akik menedzselik a focicsapatot (is), szerintem ezt nem csinálja jól.

pereztrollka 2019.02.20. 10:50:52

Ezt a meccset még egyszer nem hozza le a Lyon kapott gól nélkül, gyakorlatilag az a kérdés, hogy lövünk 2 gólt, vagy sem. Felmossuk velük a padlót. Aki verseny sportolt, tudja mi az, hogy csúcsidőszak, 2 szer lehet belőni 1 évben. Javuló tendencia van, semmi esély arra, hogy ilyen szarul jövünk ki ennyi helyzetből. Gyakorlatilag megsemmisítette volna őket 1 kapott gól is. Inkább az a fontos kérdés, hogy melegítőben vagy pólóban vegyék át a BL serleget.

Ühüm 2019.02.20. 11:10:29

Nem tudom, én valószínűleg más meccset néztem. Domináltunk egy olyan csapat ellen idegenben, ahol a sokak által csodált City is megizzadt. Bőven volt lehetőség a gólszerzésre, nem csak labdatoszogatás ment. sajnos most nem mentek be, de legközelebb be fognak menni. Tény Suarez most gyenge formát hoz, de volt már ilyen vele. Aztán egyszer csak megfordult vele a világ, és hónapokig minden bepattant róla. Remélem ez majd most fog eljönni, a szezon legfontosabb szakaszában. Ne feledjük el, hogy az idei szezont is ilyen bénán kezdte, mégis úgy 2. a góllövő listán, hogy hetek óta nem mutat semmit. Ja és tudom divat utálni Busquetset, de szerintem tegnap a csapat legjobbja volt, és láthatóan Messi szereti bevenni a játékba.

pereztrollka 2019.02.20. 11:27:28

A klubvilágbajnoki címert is jobb oldalra, hogy a farokba fogják felrakni? Messinek az aranylabdához van-e normális vitrin? Engem ezek a kérdések nyugtalanítanak. Vinicius Jr meglövi-e a 4. gólját a szezonban?

2019.02.20. 11:52:25

@Ühüm: Busquets jól játszott csak ezt sűrűbben kéne,hogy mutassa mert ilyen játékot kb 4 éve láttam tőle utoljára ,,,,ha hasonlóan játszana valószínű senki sem kritizálná

Bivi76 2019.02.20. 12:04:08

@Robi71: a 10.17-es hozzászólásodhoz! Dembelé és Coutinho gyenge! Légyszíves szakadjál már le erről a témáról, mert kurvára idegesítő már. Foglalkozz a faszarcú kedvenceiddel, meg a böszme, hatökör edződdel! 200 a vérnyomásom, mikor naponta Dembelét és Coutinhot fikázod. Te szerelmes vagy a 30-asokba? Meg az argentín törpébe, meg az uruguayi dagadt harapós faszba? Meg az ökör manchesteri edző egykori nullszériás cserekapus csapattársának a böszme fiába? Szakadjál le erről a Dembelé, Coutinho témáról!

CsakEgyFan 2019.02.20. 12:12:23

@Bivi76: Te meg akkor leszakadhatsz a 30asok és az edző folyamatos témájáról. :) Az is kurvára idegesítő.

Bivi76 2019.02.20. 12:14:31

@CsakEgyFan: Okostojás vagy mint a kollégád!

Robi71 2019.02.20. 12:34:57

@Bivi76: 700 millióból Cou és Dembi 300 millióba került.
Oké, hogy Semedo nem Alves, Lenglet nem Puyol, Arthur nem Xavi....nem is várható el 30-40 milliós játékosoktól, sőt még elégedettek is lehetünk a teljesítményükkel.
Ezért mondtam De Jong-al kapcsolatban is, hogy ha "csak" Rakitic teljesítményét hozza már bőven elégedettek lehetünk vele.
De Cou és Dembi nem ez a kategória....őket azért igazoltuk, hogy "megváltsák a világot" legalább annyira, mint Iniesta vagy Neymar tették anno.
Kérdezem én....ha a 2015-ös BL győztes csapatunk tagjait egytől-egyig gyengébb képességű játékossal pótoljuk, akkor hogyan várunk el tőlük többet, mint most teszik??? Hogyan várunk ettől a csapattól újabb BL győzelmet??? Hogyan várunk el tőlük eredményesebb és látványosabb játékot, mint amit most látunk tőlük???
...és ha ez a tendencia tovább folytatódik és a megmaradt 30-asok (Pique, Alba, Busi, Messi, Suarez) pótlása hasonlóan folytatódik, akkor mi lesz ennek a vége?
Vagy abban reménykedünk, hogy a többi klubnál is hasonló folyamatok zajlanak le?
Ezért

Bivi76 2019.02.20. 12:39:07

@Robi71: Hidd el Robi, Dembelének és Coutinhonak is megvan minden képessége ahhoz, hogy jelentős tényező legyen. Ez az edző egy balek. Arról mi a véleményed, hogy a Real ellen egyik legjobbunk Malcom, a kupaelődöntő óta nem kap szerepet?

2019.02.20. 12:46:52

@Bivi76: pár év és a régi nagy 30+ különítmény szegre akasztja a csukát és lehet újra építkezni ,,legyél türelmes :-)

GYLS 2019.02.20. 12:50:07

Tegnap láthattunk egy élvezetes, iramában nagyszerű mérkőzést. Olyat, mint a Sevilla elleni volt, csak most pontatlanok voltak a befejezések. A támadások nagyrészét végigvittük, rengeteg kisérletünk volt. Persze bosszankodhatunk is a sok elpuskázott helyzet miatt, de legalább voltak. Egy ilyen gólnélküli mérkőzést végig lehetet izgulni!
Úgy látom, sokan aszerint írják le a véleményúket, hogy játszott-e a kedvencük, avagy sem. És ez tendencia. Sőt, sokan azt várják el a fiataloktól, hogy egyből vezérek legyenek. Kérdem, Messi kivételével 20-22 évesen meghatározó volt anno - és most csak a saját nevelésüeket említem - Puyol, Xavi, Iniesta, Busi, stb.? NEM!

Robi71 2019.02.20. 12:54:00

@INCA:
1."A másik része a dolognak, hogy bármilyen nagy sztár valaki, ha most teljesen formán kívül van, le kell ültetni, lennie kell ennyi bátorságának és tekintélyének az edzőnek"(nyilván Suarez a célszemély)....akkor gondolom azzal is egyetértesz, hogy Coutinho-nak semmi keresnivalója a csapatban és már azon gondolkozhat az ügynökével együtt, hogy hol folytatja majd a nyártól. Nem?
2."sok jó igazolást nem sikerült beépíteni (pl. Malcom, Coutinho)"...most hagyjuk a "sok jó igazolást", de arra gondoltál, hogy jelenleg három játékos vagy egy posztra (Dembi, Coutinho és Malcom)? Ebből legalább az egyik teljesen felesleges és értelmetlen igazolás volt.
3. "Valaki írta, hogy 700 milliót költöttek igazolásokra (én voltam). Valószínű, hogy a Barca költötte a legtöbbet (stimmel). Tetszik, nem tetszik elég nyilvánvaló, hogy az elvégzett munka minősége nem áll összhangban az elköltött pénz nagyságával"
....erre a válaszom: tetszik vagy nem elég nyilvánvaló, hogy az igazolások minősége nem áll összhangban az elköltött pénzel. :) Elég megnézni a többi "nagy költekezőt": PSG, City, Juve, Pool....hogy náluk mennyire áll az "igazolások minősége összhangban az elköltött pénzel"?...ég és föld.
4. A BL még meglehet. Igaz most nem mi vagyunk a topfavoritok, de ott vagyunk a szűk elitben. Nyilván fontos lenne egy "kellemes" sorsolás is ahhoz, hogy esetleg ott legyünk a döntőben. Jelenleg a PSG-MU, Atleti-Juve és Pool-Bayern párosításoknak "köszönhetően" három favorit kiesik. Talán ha továbbjutunk megkapjuk a Porto-Roma párosítás továbbjutóját....a többi favorit pedig tovább gyilkolja egymást?
5. "Az edzőt le kell cserélni (nem értek egyet vele), a keretet meg kell újítani (egyetértek vele). De nem akárhogy, nem úgy mint eddig....mert ha Pique, Raki, Busi vagy Suarez (a többiekről nem beszélek) pótlása hasonló félresiklás vagy minőségben történik, mint eddig....akkor nem legyen semmiféle elvárásunk a csapattal szemben.
6. "Ugyanakkor szerintem az is nyilvánvaló, hogy általában a fejétől bűzlik a hal. Nyilvánvaló, hogy az elnök valamit nem jól csinál. Az ő feladata kiválasztani azokat a vezetőket (is), akik menedzselik a focicsapatot (is), szerintem ezt nem csinálja jól."....teljesen egyetértek.

Bivi76 2019.02.20. 12:59:12

@zeli39: Türelmesnek kéne lenni tudom. Csak nehéz Komolyan mondom, 92 óta vagyok Barca szurkoló, ilyen gyenge színvonalú, nézhetetlen csapatra talán nem is emlékszem. Még a legrosszabb elnök, Joan Gaspart idején is volt Rivaldo, Kluivert, Saviola, egy ideig Figo, Luis Enrique, stb. Nem is ez a lényeg, hanem a látvány, nézhetőség. Most enyhe túlzással nézhetetlen a játék. Nekem ez nagyon fáj, és azért tudom felb@szni az agyamat, mikor ilyen Busquetseket, Rakiticseket, stb. Istenítenek néhányan itt a blogon. Látták ők Romariot, Laudrupot, Koemant, Sztoicskovot, Kluivertet, Rivaldot, Sonny Andersont, stb?
.

Robi71 2019.02.20. 13:01:39

@Bivi76: Hol és mikor játsszon Malcom??? Dembi helyett? Coutinho helyett?....mert én más opciót nem látok.
Nyilván azonnal jön a válasz, hogy "Suarez helyett". Igen, ha majd Malcom center lesz.
Nyilván erre is jön a válasz, hogy "Messi legyen árnyékék". Ja...mert nem elég neki, hogy most is ő szervezi a játékot, ő alakítja ki a ziccereket....mindezt 3-4 védővel a nyakán. Még küld be őt a "darálóba" is. Biztosan imádná.
Nyilván erre is jön a válasz" de anno Messi Pep-el!!! játszott árnyékéket". Ja hogyne, de milyen csapattal mögötte és milyen szélsőkkel!!!...ég és föld.

"Dembelének és Coutinhonak is megvan minden képessége ahhoz, hogy jelentős tényező legyen"...mint kinek? Ronaldinho? Eto'o? Neymar? Henry?...vagy kire gondolsz? Vagy te nem erről a szintről beszélsz folyamatosan?

Robi71 2019.02.20. 13:07:08

@GYLS: "élvezetes, iramában nagyszerű mérkőzés" volt egy laikus számára...vagy egy semleges szurkoló számára.
Mert én csak azt láttam, hogy képtelenek vagyunk dominálni, irányítani a meccset és ezért kényszerültünk belemenni a Lyon által irányított ritmusba. Ők erőszakolták ránk ezt az iramot. Talán az utolsó 15 percben sikerült átvenni az irányítást és akkor már az volt amit mi akartunk. Beszorítottuk őket a saját térfelükre és más csak nekünk voltak helyzeteink. Ez nem volt rendben és nem a 0-0.

Robi71 2019.02.20. 13:11:25

@Bivi76: ",,legyél türelmes" és még ez sem lesz, amit most látsz. Mosdanám, hogy térjünk vissza erre úgy 2 év múlva...de nem teszem. Én már tudom...te majd meg fogod tudni. Hiába történek az orrod előtt az események, te kételkedsz. Ringasd el magad.

GYLS 2019.02.20. 13:15:12

@Robi71: Egy 0-0 mindig izgalmas, pláne ha mindkét csapatnak vannak lehetőségei. Az első félidőre főleg ez volt a jellemző. A második már inkább rólunk szólt, és részben amiatt, mert sorra elpuskáztuk a lehetőségeinket, részben azért, mert egy gyors, kontrázni nagyon tudó ellenféllel álltunk szembe, ott volt mindvégig. Izgulni azért is lehet, hogy mi szerezzünk gólt, és azért is, hogy ne kapjunk. Mindkettőben a saját csapatomnak szurkolok!

Bivi76 2019.02.20. 13:25:32

@Robi71: Én reménykedem. 2021--ben elnökválasztás. Ugyanúgy mint 2003-ban. Akkor jött Laporta, egy külsős edző, aki sztárfocista volt. És jött az a játékos, akinél jobbat soha nem láttam. Hasonlót várok két év múlva, és pezsgőbontást. Pezsgőbontást arra, hogy nem lesz a Barca keretében olyan játékos, aki játszott bizonyos edzők keze alatt. És hidd el Robi, nemcsak én vagyok egyedül ezen a véleményen. Környezetemben sok Barca szurkoló van, akik már nagyon várják ennek a korszaknak a végét!

Robi71 2019.02.20. 13:50:34

@Bivi76: Addig te azért fog mérgelődni, hogy nem elég látványos a játék...én pedig azért, mert bár tudom mit kellene tenni ahhoz, hogy jó csapatunk legyen, de a klubvezetés homlok egyenest mást tesz.
Egy dolog biztos, sikeres csapatunk még lehet, de hogy téged is kielégítsen és a sikeresség mellett még látványos is legyen...kicsi az esély. Alig van ilyen játékos jelenleg. Messi és Neymar...és itt nagyjából vége a "játékszínezőknek". Rá kellene menni esetleg Dybala-ra, Hazard-ra, Sancho-ra (érdemes megnézned, ha még nem tetted), ....bennük van meg még talán az amire vágysz.
süti beállítások módosítása