A vezető magyar FC Barcelona blog!

Barcanoticias

Jordi Alba aláírta az új szerződését

2019. március 11. - Berbatov

A balhátvéd Bartomeu és Mestre társaságában szignózta a 2024-ig tartó új kontraktusát, amely egy 500 millió eurós kivásárlási záradékot tartalmaz.  

"Rendkívül hálás vagyok a klubnak. Már 8 évet eltöltöttem itt, és még további 5 vár rám. Köszönöm az ügynökeimnek, a szüleimnek, a testvéremnek, az egész családomnak, különösen a feleségemnek és a fiamnak, akik a lelátóról támogatnak engem. Ez egy érzelmes és speciális pillanat számomra. Nagyon boldog vagyok. Remélem folytatjuk a trófeák begyűjtését. A karrierem legjobb időszakát élem meg, nagyon jó állapotban vagyok fizikailag és mentálisan. Szerdán a szurkolók támogatásával megerősödve próbáljuk megnyerni a mérkőzést. Azt mondták, hogy Madrid az esélyes, de az Ajax megérdemelten jutott tovább, ugyanez történt a PSG-MU párharcban. Nem szeretnénk a Roma elleni mérkőzést megismételni, ott minket tartottak az esélyesnek, de tudjuk mi történt... Messit bárki megérti, ő jobb játékossá tesz. Az ő oldalán rengeteget fejlődtem. Ahogy idősödöm egyre érettebb játékossá válok. Remélem Messi legalább addig marad, mint én. A célom a lehető leghosszabb ideig a Barca labdarúgója lenni és játszani. Dembélével, Coutinhoval, Malcommal vagy bárki mással is jól megértem magam, jó keretünk van. Ha a szintemen játszom, sok lehetőségre számíthatok. Megharcoltam azért, hogy itt legyek. A Barca végzi a dolgát, és neked meg kell felelned. Konkurencia nélkül is ugyanolyan fontosnak és jól érzem magam."

<

A bejegyzés trackback címe:

https://barcanoticias.blog.hu/api/trackback/id/tr1914682578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven1975 2019.03.11. 16:19:43

Végre hivatalos!
Sérülésmentes szezonokat a csapatunk legjobb balhátvédjének!

barcainiesta8 2019.03.11. 16:37:40

totelcamp.blog.hu/2019/03/11/az_fc_barcelona_jovoje
Mindenkinek ajánlom elolvasásra. Így fejlődik a foci...

Berbatov 2019.03.11. 17:12:41

@barcainiesta8: Jah, kötelező. A Timeson olvastam angolul, kacérkodtam is a fordítással, de nem éreztem elég erőt, időt magamban hozzá. Köszönet a szerzőnek, sok munkát belerakott. :)

Sörenzen 2019.03.11. 17:18:18

Már az jó hír, hogy Alba írni tud!...:D)

BarcaForLife 2019.03.11. 17:25:07

Ez nagyon kiraly iras.....koszi

Shirkan 2019.03.11. 17:41:00

Zidane újra Madridban

Bivi76 2019.03.11. 18:43:55

@DISTANTxTHUNDER: Sajnos már biztos. Örüljünk hogy nyáron lelépett,és ráment a Real szezonja,erre a lépésre! Ha maradt volna Zidane,akkor valószínű nem ez lenne a felállás a bajnokságban,kupában és a BL-ben.Szóval használjuk ki,hogy kizúgtak a Bajnokok Ligájából,és húzzuk be ezt a trófeát,mert csak akkor ér valamit a Madrid kiesése.Számomra csalódás lesz,ha nem fog megtörténni a BL győzelem! Hosszútávon nekünk nagyon nem jó,hogy visszatért az egykori Real sztár.Igen,Real sztár,sajnos mi a kispadra nem tudtunk szerződtetni egykori sztárjátékosaink közül senkit. Ezt a szerencsétlen amatőrt kell még nézegetnünk évekig,hogy nézhetetlenné teszi a játékunkat.Zidane teljesen szabadkezet kapott Pereztől,mégegyszer ebbe a hibába nem akart esni az a baromarcú Perez majom,hogy egy zsinórban 3 BL-t nyert edző,miatta távozzon.Zidane valószínű élni fog a teljhatalommal.és valódi sztárok igazolásával megcsinálja a generációváltást,ami nemzetiségét tekintve ,az én véleményem szerint előrevetíti Mbappé valamikori szerződtetését! Sebaj,nekünk maradnak a töketlen spanyolok,meg Kampó a kispadon.Nagyon észnél kell lennünk,mert most a Real Madrid óriásit fogott Zidane visszatérésével!

Bivi76 2019.03.11. 18:47:03

@DISTANTxTHUNDER: Majd kiderül,hogy egy szerződtetni kívánt labdarúgónál mit jelent Zidane,és Valverde jelenléte.Melyik lesz a játékoscsalogatóbb!

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 18:55:53

@Bivi76: Nem olyan biztos hogy teljesen kuka a Real szezonja... én attól félek hogy a bajnokság még messze nem dőlt el, csak 4 meccs az előnyünk, de mi még mindhárom sorozatban harcolunk.. a Real pedig innentől csak alsóházi csapatok ellen találkozik, es figyeld meg, Zidane motiválni fogja a Realt hogy mindig nyerjen.. én agyvérzést kapnék ha a Real innen bajnok lenne mi meg üres kézzel zarnánk a szezont.. Zidane ráadásul a Real igazolásaira is hatással lesz, Hazard pl szinte boritékolható, es még ki tudja ki.. túl korán örültünk a Real karán, most jol megszívtuk :/

Bivi76 2019.03.11. 19:23:42

@DISTANTxTHUNDER: Igen,ezt mondom én is,hogy Zidane visszatérése,szakértelme,karizmája,maga a puszta jelenléte,egykori sikerekben gazdag pályafutása,biztos hatással lesz egy leigazolni kívánt játékosra! Hát még szerencse a szerencsétlenségben,hogy ez a szezonjuk már valószínű kukába ment! Legalábbis remélem! Jövőre meg óriási harcok elé nézünk,főleg ha óriásiakat igazolnak(ebben 100 %-ig biztos vagyok)mi meg ilyen hatodrangú spanyol 30+os balhátvédekben,meg a tököm tudja milyen balfasz igazolásokban gondolkodunk,és nem bontjuk meg a szent tehenek társaságát!

gabk82 2019.03.11. 19:24:26

Én örülök neki :-) Nem tartom sokra mint edző, a Barca elleni meccseken folyamatosan betli. Taktikailag nagyon alacsony szinten van...szoval, nincs para, jövő ilyenkor már nem ő ül a Real padján :-)

Blaugrana.hu 2019.03.11. 19:35:32

Zidane kinevezésével elvállalta azt, hogy a nívója csak csökkenhet, ugyanis a BL-ben mutatott játékuk erőteljesen függött nem csak CR-től, hanem a szerencsétől is.

Szerintem nem kérdés, hogy javulni fognak, ugyanakkor nem kéne ennyire lenézni magunkat, elvégre Barcelona szurkolók vagyunk nem pedig Real Madrid hívek.

Hazard leigazolásához lesz egy-két szava a Chelsea-nek is, akiket, ha eltiltanak a nyári igazolásoktól is, biztosan nem fognak megválni legjobbjuktól, ezt garantálni lehet szerintem. Onnantól pedig kit hoz Don Florentino? Kane? Eriksen? jó játékosok, de nem pótolják még csak a felét sem Cristiano gólszámainak. Azok, akik igazán lendíteni tudnának a csapat góltermésén, az Neymar, vagy Mbappé lenne, de ők ugye mozdíthatatlanok, lehet szépíteni, meg írni, hogy Mbappé jönne oda, a francia nemrég el is mondta, nem tervez eligazolni Párizsból még jó néhány évig.

Innentől kezdve pedig meg is van fúrva a Madrid, hozzáteszem, mi is, mivel nekünk is Suárez utódot kéne keresni, de igazán klasszis, fiatal csatár nincs a piacon, így én maradnék amellett, hogy egy jó fizikumú, technikás szélsőt kéne átnevelni csatárrá, amire láttunk már példákat, akár nálunk is.

Nagyon negatívak itt sokan sajnos. Frenkie de Jong a miénk, lehet hamarosan Matthijs De Ligt is, vezetjük a bajnokságot, állunk a Kupában és a BL-ben, a játékunk olyan, amilyen, ebben egyetértek sokatok véleményével, bőven lehetne szebben játszani, de szerintem a keretünk bőven erősebb, mint a Realé és látva az ott zajló hajcihőt, nem irigylem őket abszolút.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 19:37:12

@Bivi76: Hát igen.. kérdés, mennyi pénzt kap a nyáron, és hogy kiket tud megszerezni.. Mbappé és Neymar is élő szerződéssel rendelkezik, nincs kivasarlasi áruk, vagyis nagyon nehéz lesz megmozdítani bármelyiket is.. Hazard elkepzelhető hogy ki fogja erőszakolni hogy adják el, bár a Chelsea 1 évig nem igazolhat és neki sincs kivasarlási ára.. kérdéses még Dybala, Icardi és Eriksen helyzete.. nem gyenge nevekből válogathat, Bartoék pedig jelenleg azon tanakodnsk hogy ha kiesik a Celta akkor kivásárolják Maxi Gomezt 25 millio euróért -.-" De legalább Jong es Ligt már a mienk :)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.11. 19:45:35

@Blaugrana.hu: Inkább te vagy túl optimista, de legyen neked igazad.. nagyon remélem amúgy hogy bent marad a Celta.. De Jong és De Ligt minden pénzt és sapka alatti helyet elvesz a nyáron, ami rendben is van hisz két klasszisról beszélünk.. de ez a Maxi Gomezes hír azt sejteti hogy a vezetés a fentiek dacára nem fog várni egy évet egy minőségi tamadóért, hanem megoldja most olcsóból.. de Gomez kivasárlasi ára csak akkor csökken ha a Celta kiesik..amugy lenne szerintem igazán klasszis, fiatal tamadó (nem csatár), Sancho.. Mbappét viheti a Real, ha Sancho jön ide :)

Blaugrana.hu 2019.03.11. 19:54:47

@DISTANTxTHUNDER: Sancho sem csatár, Mbappé viszont az, én nekem az a véleményem, hogy Ő maradni fog 22-ig a PSG-ben, utána viszont ha akar a pályafutásával valamit kezdeni, akkor nem hosszabbít és ingyen lelécel valamelyik gigacsapathoz, így én arra gyúrnék már most keményen, hogy akkor mi legyünk a legjobb helyzetben vele kapcsolatosan, ha persze addig nem történik semmi vele. Ha pedig már Sancho, akkor ennyi erővel Malcomot is lehetne próbálgatni, szélső, technikailag jó, lőni nagyon jól tud, gyors is.

DinhoR10 2019.03.11. 20:35:48

Annyira nem értem miért vagytok így beparázva Zidane-tol.. Tény, megnyert 3 Bl-t zsinórban.. De ti magatok iratotok, h mekkora szerencsével és persze ronaldoval.. Modric és Kroos már nem a régi.. Lehet rajtuk látni. Kezdenek kiegni. Bale és Benzema, soha nem voltak reál szintű játékosok. Hazard h megye?!?!? Ez egy nagyon jó kérdés, mert ha továbbra is erőltetik ennyire viniciust, akkor hazard hova?!? Mikor ugyebár mindenki tudja, hogy ugyan az a poszt a két játékosnak. Eriksen?? Kinek a helyére?? Modric tuti marad, talán Kroos mehet, ha Guardiola továbbra is annyira harcol érte.. Nekik új csapatot kell építeni, és az ugyebár nem megy egyik napról a másikra.. Zidane 3 Bl-t nyert, nagyreszben "Szerencsével".. De bajnokságot és kupát?? Erre is gondoljátok. Ott kiegyensúlyozottak voltak?? Hát nem.. Tehát nor pára srácok

Maestro10 2019.03.11. 20:50:03

Zidane a következő szezonban megmutathatja, hogy mennyire jó edző is valójában, és hogy, mire megy a CR nélküli Reallal. Én nem félek tőle, egy szerencsés motivátornak tartom, de messze nem egy edzőzseni.

DinhoR10 2019.03.11. 20:56:06

@Maestro10: teljes mértékben egyetértek :)

Sörenzen 2019.03.11. 21:04:24

Én ha ránézek Zidane-ra, nekem mindig az jut az eszembe, mikor a VB döntőben lefejelte az ellenfelét, Materazzit.
Tudom, biztos zrikálták meccs közben, de akkor is. Ilyent azóta sem láttam és valószínű nem is fogok.

barcainiesta8 2019.03.11. 21:34:47

Teljesen mindegy ki az edző a fehér oldalon, CR 50+ gólját szezononként konkrétan senki nem képes pótolni jelenleg abból a csapatból. Ezért kell nekünk mihamarabb Messi és Suarez évi 60-70 góljáról gondoskodni, mert azt se Dembelé (szélső), se Cou (támadó kp) nem fogja meglőni. Én legjobban Icardinak örülnék, gyilkos a pali a kapu előtt és nekünk az kell, a focit gólra játsszák és ha nincs 2 embered elől aki 50 gól felett termel egy szezonban akkor cseszheted a kupákat, nyilván e mögé kell egy csapatszintű védekezés és egy remek kp de ha elől nincs aki beverje, akkor gondok vannak, lásd Real Madrid. A csapatok akik sok gólt lőnek és a 2 gólfelelősük (olykor 2 ember helyettesít 1-et):
Barcelona ,69 gól, Messi 26-Suarez 17
Bayern, 62 gól, Lewa 17-Gnabry,Müller,Goretzka 7-6-6
Dortmund ,61 gól, Paco 14-Reus 14
PSG, 79 gól, Mbappe 24- Cavani 17-Neymar 13
City 79 gól, Agüero 18-Sterling 15
Liverpool 68 gól, Salah 17-Mané 16-Firmino 11
Arsenal 63 gól, Aube 17-Lacazette 12
Ezek azok a csapatok, akik a top bajnokságokban 60 gól felett lőttek, az Arsenalon kívül mindegyik az első két hely valamelyikén van. A Real viszonyításképp 49 gólt szerzett a bajnokságban. Érezhető a különbség. Nem edzőfüggő az, hogy beveri-e a csatár a helyzetet vagy nem, a játékos kvalitásától függ, és ha az a madridnak nincs meg elől, lehet bárki az edzőjük, nem nyernek semmit.

Kertai Dávid 2019.03.11. 22:40:02

egyébként szerintem ez nem Solari hibája volt, vagy nem csak... ellenünk meggyőző volt a real, sokkal meggyőzőbb mint Zidane-al bármikor... nagyon jók voltak taktikailag, keményen letámadtak, és helyzeteket is sikerült kialakítaniuk, pechükre mi pont formába lendültünk, és sikerült Valverdének egy jó taktikát kitalálnia az ellen a játékos ellen akire a real épített (Vinicius)... és még így is meg voltak a helyzeteik, ugyanúgy az Ajax ellen is rengeteg lehetőségük volt, 2-3 kapufa, ziccerek stb... szóval ezek az egymás utáni rossz eredmények elég rossz színben tüntetik fel Solarit, de szerintem közel sem voltak ilyen gyengék (és most a szerencse is elkerülte őket)... kíváncsi leszek mi lesz itt Zidane-al, de szerintem amiben fejlődni fognak vele az csak a motiváció, de hogy taktikában rosszabbak lesznek az biztos... a sok BL-t is kis túlzással csak motivációval és szerencsével nyerték (meg klasszis játékosokkal), talán a Juve ellen egy hangyafasznyit jobb taktikával, de egyik BL-t sem a meggyőző és mindenkit elsöprő taktikájukkal nyerték

Sörenzen 2019.03.11. 23:05:49

@barcainiesta8: Majdnem mindenben egyetértek Veled. Tudom azt, hogy igazi góllövő csatár olyan ritka mint egy fehér holló.
Tehetségek vannak, de amíg azokból olyan lesz mint Suarez.... hát sok idő fog eltelni.

Egy dolgot megjegyeznék az általad írtakkal kapcsolatban. Olvastam én is, hogy Icardi átlagon felüli tehetség de! - Messi utálja a srácot, mert az elszerette Maxi Lopez feleségét/barátnőjét.
Ilyenek vagyunk mi emberek. Van aki ezt nem szereti - és nem tűri!

Robi71 2019.03.12. 01:20:40

"Messit bárki megérti, ő jobb játékossá tesz. Az ő oldalán rengeteget fejlődtem. Ahogy idősödöm egyre érettebb játékossá válok. Remélem Messi legalább addig marad, mint én." Nagyon helyes, Jordi!....őszinte vallomás, amit a többiek is elmondhatnak.

Robi71 2019.03.12. 01:24:41

@barcainiesta8: "de számunkra még fontosabb, hogy a környezete milyen véleménnyel van róla, azaz milyen a pszichológiai profilja. Mert mi van, ha jön egy srác brutális adatokkal, de mentálisan kiegyensúlyozatlan...”....ezt azért erősen megkérdőjelezném néhány esetben.

Robi71 2019.03.12. 01:33:59

@Shirkan: Nagyon kíváncsi vagyok milyen feltételekkel tér vissza Zidane. Mert nagyon okosan lelépett, amikor megtudta, hogy CR távozik....most pedig nagyon okosan tért vissza, amikor a lehető legmélyebb pontra zuhant vissza a Real. Gondolom könyörgött neki Perez....és ez nagyon erős alkupozíciót eredményezhetett Zizu számára. Most már tényleg kíváncsi leszek a nyári eladás vs vétel listára.

kritizator 2019.03.12. 06:43:43

@Robi71: 6. pontos listája van, NSO-n elolvasható

1.) A csapat teljes ellenőrzése az övé
2.) Eladni a felesleges játékosokat
3.) Marcelo és Isco nem lesz eladó
4.) Nem igazolják le Neymart
5.) James nem tér vissza
6.) Meg kell próbálni megszerezni Mbappét

Robi71 2019.03.12. 07:20:01

@kritizator: Nyilván ez a publikus része. Ebben nem sok meglepő dolog van.

1.) A csapat teljes ellenőrzése az övé. Kétlem, hogy Perez sokáig bírja. :)
2.) Eladni a felesleges játékosokat. Kiket?
3.) Marcelo és Isco nem lesz eladó. Ez jó nekünk. :)
4.) Nem igazolják le Neymar-t. Érthető. Nem szándékszik köré építeni a csapatot.
5.) James nem tér vissza. Nem jó nekünk. :)
6.) Meg kell próbálni megszerezni Mbappé-t. Erre kíváncsi leszek.

Robi71 2019.03.12. 07:31:49

@kritizator:
2.) Eladni a felesleges játékosokat: Bale, Asensio, Ceballos, Mariano és a kölcsönadottak: James, Kovacic, Ödegaard, Hernandez, Hakimi, Mayoral, R.de Tomás, Vallejo. Van anyagi potenciál ebben a névsorban. Talán futja is Mbappé-ra. :)

Robi71 2019.03.12. 08:45:19

@kritizator: Gyakran hallani a nevét. Ott van Vinicius és hamarosan érkezik Rodrygo is a balszélre.

Shirkan 2019.03.12. 08:46:34

@Robi71:
Számomra erős meglepetés, hogy 7-8 hónap után visszatér. Állítólag nem volt szép az elválás, és ennyi idő után még emlékszik az ember erre-arra. Szóval nagyon érdekes... Pl. miért nem vártak az idény végéig? Ez a szezon már úgy is kuka a Real-nak. Perez félt, hogy nyárig elviszi valaki Zidane-t? CR6 nélkül mit csinál Zizu? Azért a Real-ban is van néhány 30+-os, vagy 30 közeli játékos.

julio alberto 2019.03.12. 08:52:30

Khelaifi világossá Neymar nem eladó(nem is akar távozni),Mbappe meg érthető módom a PSG csapatánál képzeli el a jövőt.Persze a spanyol katalán sportmédia felülmúlhatatlan a hülyeségek és a kitalációk gyártásában.Most éppen a 350+45 milliós témánál járunk....az más kérdés hogy Neymar a Qatari VB marketing arca így egyben zászlóshajója,a Qatari nemzeti bank pár hete kötött vele szponzori szerződést.Neymar a PSG játékosa a PSG meg a Qatari állam tulajdona.Innentől nyilván érthető a spanyol katalán sportmédia pihent agyú firkászainak írása és annak hitelessége.Hogy mi lesz a Real Madrid csapatánál nem igazán érdekel,de úgy gondolom folytatják a fiatalítást..lehet bárki az edző.

Robi71 2019.03.12. 09:00:27

@Shirkan: Perez-nek forró lett a pite és sürgősen ki kellett engesztelnie a szurkolókat és Zizu-nál jobb választás aligha volt. Szegény Solari...ő lett az áldozati bárány.
Zizu nagyon okos volt...lelépett és vissza is tért a legjobb időben. Már most elkezdheti a csapatépítést, mivel ebben a szezonban már nincsenek elvárások (3. hely bebiztosítva :)

julio alberto 2019.03.12. 09:06:05

@Robi71: Rodrygo nem balszélső,a támadó szekció bármely posztján bevethető remek szervezői képességekkel rendelkező játékos.

Robi71 2019.03.12. 09:12:54

@julio alberto: Én sem tartom elképzelhetőnek Neymar és Mbappé távozását. Minden mástól függetlenül (lásd az általad említettek) Neymar "bebizonyította" hogy kevés ő ahhoz, hogy köré érdemes lenne csapatot építeni (nem igazi vezéralkat).
Mbappé a fejlődése érdekében a legjobb helyen van...még van 3 éve a szerződésből és még akkor is csak 23 éves lesz. Neki bőven van még ideje...
A Real-nál nem csak a fiatalítást kell folytatni (ez egy természetes folyamat) hanem egy-két klasszis is kellene igazolni. Gondolom jövőre nem a 3. hely megtartása lesz a cél :)....és "sima" fiatalítással nem lehet azonnali eredményeket elérni. Ugyan ez a helyzet nálunk is "fiatalítás és eredményesség egyidőben". Nem kis feladat. :)

Robi71 2019.03.12. 09:18:32

@julio alberto: Vinicius-nál még "madárcsontúbb" (láttuk milyen hamar megszakad)...kétlem, hogy középen bevethető lenne. Nyilván mind minden jobblábas szélsőt vagy baloldalon (ha jó a lövőtechnikája is) vagy jobboldalon (ha jók a beadásai) játszatják...általában. Támadó középpályáshoz vízió, szervezőkészség is kell....itt sem valószínű.

julio alberto 2019.03.12. 09:38:47

@Robi71: Lehet hogy Neymar nem vezéralkat,de úgy látom elég jól elboldogult ezzel a új szerepkörével amit Tuchel ráosztott.A brazil válogatott már más kérdés...A PSG képtelen volt pótolni újra csak úgy mint tavaly.Valami oka csak van,nem?Mbappé,Di Maria,Draxler nagyon tanácstalanak tűntek nekem a múlt héten,meg mint ha a bajnokságba is nehezebben hoznák a meccseiket...a Lyon csapatától ki is kaptak.De te ez nyilván jobban tudod lévén nekem nincs digim.

Robi71 2019.03.12. 10:25:13

@julio alberto: Kétségtelen, hogy hiányzott...de nem emiatt estek ki a MU ellen. Idegenben simán nyertek (0-2), otthon pedig hagyták kiénekelni a sajtot a szájukból (a MU egy percet sem volt játékban...3 hibából szereztek 3 gólt). Hasonló módon estek ki az utolsó három BL szezonban (Barca, Real, és most MU). A francia bajnokság nem készíti fel őket a BL-re...ez most már egyértelmű.
A Lyon-tók ki lehet kapni....főleg a Guingamp után (Neymar-al is a fedélzeten).

julio alberto 2019.03.12. 10:56:04

@Robi71: Hm már ha komolyan vették a ligakupát...igaz?Csak gondolj bele 1-2 után 3 nappal 9-0.Értem én mit akarsz mondani,de te is tudod hogy az nem teljesen reális.Ma még Neymar és Messi a világ 2 legjobb játékosa,magasan..az ok egyszerű ők zsenik.A PSG legnagyobb gondja az volt hogy sem tavaly,sem az idén nem tudták pótolni Neyt,ez az átka annak ha egy személyre szabják egy csapat játékát.A 6-1 amiről érsz ilyen szempontból nem tartózik ide,révén Neymar nélkül azon a mérkőzésen simán tovább ment volna a PSG.Úgy gondolom nehéz évek várnak rád a jövőben,mert a brazil játékosok bizony nagyon ott lesznek a legszűkebb játékos elitbe.De tudod te ezt magadtól is lévén az argentin szurkoló vagy ily módon át-át nézel a rivális oldal játékosaira.Innen van a brazil fóbiád is,tisztán látszik hogy Cou mellet savazod azt az Arthurt is,aki pedig úgy hiszem a jövő Barcájának az egyik tartópillérje lesz.

DISTANTxTHUNDER 2019.03.12. 11:22:41

Catalunya Ràdio | Az FC Barcelona ügyeiben általában jól értesült katalán rádió továbbra is biztosan állítja, hogy Matthijs De Ligt döntött: az FC Barcelonához szerződik a nyáron.

A játékos döntését a családtagok, az Ajax vezetői és a De Ligt szponzorai is elfogadták. Az FC Barcelona 70 millió euró körüli összeget fog fizetni a 19 éves középhátvédért.
(Forrás: Blaugrana.hu)
---
Ezt amúgy az Ajaxhoz közeli holland források is lehozták, tehat mindenképp van igazság benne.. bár tegnap meg azt olvastam hogy a Barca hivatalos ajanlatot még nem tett a játékosért.. állítólag de Ligtröl szinte már lemondott a vezetés, de a napokban maga de Ligt hívta fel Bartomeut (biztos de Jongtól tudta meg a számát :)) és ő kérte hogy mehessen a Barcába.. minden más ajanlatot kiszór, nem erdekli hol kaphat magasabb fizetést vagy több jatéklehetőséget.. állítolag nem a Barcának nem is a játékos (vagy ügynökének ) korábbi berigényével volt a baja sem az Ajaxnak fizetendő összeggel, hanem azzal hogy de Ligt is állandó játéklehetőséget akart... azóta nem tudom mi változott de tegnap már azt olvastam hogy kész megküzdeni a helyéért a Barcában, es bízik a képességeiben.. hát ennyi :)

faramuci69 2019.03.12. 11:44:29

@julio alberto: Nem értem mit személyeskedsz itt ennyit, szerintem nem Robinak van brazil fóbiája, inkább te látod kicsit túl zöld-sárgában a világot. Nem rosszak a brazil játékosok, de nekik is van nyilvánvaló gyengéjük, persze ez nem mindenkire igaz. Szerintem nem Coutinho az egyetlen zsoldos. NJR, Dani Alves hasonlóan gondolkodnak. Az látszik, hogy sokat invesztáltak a jövőbe a brazilok, de ez még válogatott szinten se hozott eredményt. NJR tudását mindenki elismeri, de túl sok körülötte a sallang. Ő ugyan azt tolja mint nálunk Dzsudzsák kicsiben. Csak a lóvé, és más semmi. Eddig nem írta be magát túl mélyen a futball történelembe.
Arthur sokkal szimpatikusabb így kívülről, de tény, hogy mint középpályás, ő sem az a rohanós fajta. Ezt nem gondolnám túlzott kritizálásnak, elég egyértelműen látszik. Nem gondolnám, hogy nélküle jobba szétesne a Barca középpályája, mint Busquets vagy Rakitic nélkül. Persze a jövő az övé lehet, kívánom hogy éljen vele. Fiatal még ahhoz, hogy vezérként viselkedjen, de elég intelligens lehet hozzá, hogy megértse, ez is kell. Nekem az tűnt fel, hogy a sérülése alatt, után Vidál pusztán lelkesedésből is tudta őt pótolni, persze teljesen más stílusban. Arthur nem fog egy-egyezni, és nem is sprint bajnok. Gondolom, a meglévő labdabiztonsága mellé fejlődnie kellene labdaszerzésekben és a kulcspasszokban, elsősorban nyomás alatt. - Oké, ez senkinek sem ártana :).

faramuci69 2019.03.12. 11:46:17

Ben Yeddert nem lenne érdemes kipróbálnunk? Nem lenne túl nagy kockázat, és a srác határozottan érzi az összjátékot. Ki tudja, Messi mit hozna ki belőle.

faramuci69 2019.03.12. 11:52:51

@julio alberto: Te is olvastad a tegnap linkelt elemző cikket a LCF-ről, hogy milyen magas szinten alkalmaznak matematikai elemzőket a futball csapatuk támogatására? Ez elég érdekes témának tűnik. Az amerikai sportoknál voltak ilyen kezdeményezések, de ezeket elsősorban a játékosok értékének meghatározásakor használták, a fizetési plafon maximalizálásának érdekében, míg egy pár hete olvastam egy cikket a New England Patriots titokzatos háttéremberéről, aki az LFC szakembereihez hasonlóan, a matematikai-statisztikai elemeket már kifejezetten a játék minőségének javítására használja. Elsősorban magas szintű döntéstámogatási rendszert épített ki, az "edzői megérzés" részbeni kiváltására.

Robi71 2019.03.12. 12:24:54

@julio alberto: Már megint kezded papa. :)
Nem tudom mennyire vették komolyan a ligakupát (látom azért közelről követed a Neymar körüli eseményeket), de az összes sztár a pályán volt. Biztos azt mondta az edző hogy "a legjobb csapatomat küldöm fel a pályára (mégse akarom sértegetni az ellenfelet)...de csak azért, hogy alibizzenek egyet". :)
Miután meggyőzően 4-0-ra megnyersz egy hazai meccset a BL-ben....nem kaphatsz ki 6-1 a visszavágón. És ez független attól hogy Neymar a Barca-ban vagy a PSG-ben játszott volna anno (nem is értem a mondandódat).
Neymar jócskán elmarad képességekben Messi-től...de ami a profi mentalitást illeti, ott fényévre van tőle. Ott nem csak Messi-től, hanem a tucat másik játékostól is, akik sikeresen "vezénylik" a kisebb vagy nagyobb csapataikat (természetesen azon a szintem ahol vannak).
Ezt a "brazil játékosok ott lesznek a szűk elitbe" már hallom tőled egy jó ideje :)...csakhogy nem látom. Nagy részükről idő előtt kiderül, hogy szellemileg labilisak vagy futóbolond kategória.
Arthur úgy lesz a jövő Barca-jának tartópillére, ahogy Dembi, Coutinho, Semedo, Roberto, Lenglet, Umtiti. Alena, De Jong vagy éppen Malcom. Hogy mire lesz elég?...majd meglátjuk. Szerintem kb annyira fog elmaradni, amennyire Arthur Xavi-tól. De jó lesz ez...a lényeg hogy volt, van és lesz is Barca mindörökre, ugye? :)

Robi71 2019.03.12. 12:26:46

@faramuci69: Nincs brazil-fóbiám....csak ostoba-fóbiám. A kettő nem ugyanaz. Igaz, hogy van egy közös halmaz, de nem ugyanaz. :)

Robi71 2019.03.12. 12:30:27

@faramuci69: Nekem is eszembe jutott Ben. Nem csakhogy ügyes, de beleillik a filozófiánkba is (alacsony súlypont, kombinatív, labdabiztos, pengés kicsiben is). Ezt gondoltam korábban mondjuk Aspas-ról is....de már ő is "kiöregedett".

faramuci69 2019.03.12. 12:32:36

@Robi71: azt hiszem pont ezt írtam, hogy nincs brazil fóbiád :)

faramuci69 2019.03.12. 12:34:00

@Robi71: Ben Yedder 28 - az még beleférne szerintem, lehet benne még 2-3, esetleg 4 jó év is.

faramuci69 2019.03.12. 12:38:09

Arthur még javulhat. Mióta van itt? Ugye nyáron jött. Az első év nála lehet simán akklimatizáció. Azért az sem éppen reális, hogy valakit Xavihoz viszonyítanak. Nem egy átlagos szint. Attól még okozhat nekünk sok szép percet, szimpatikus, ahogy dolgozik ezen.

Robi71 2019.03.12. 12:41:58

@faramuci69: Én egyénként kezelem az embereket úgy általában is, és nem nemzeti alapon. Nyilván vannak előítéleteim nekem is, mint mindenkinek...de mint tudjuk mindig vannak kivételek, de ezek csak erősítik a szabályt...és ebből a szabályból lesz az előítélet. :)
Valóban kedvelem az argokat...minden erősségükkel (erényükkel) és gyengeségükkel (jellemhibájukkal) együtt. :)

2019.03.12. 12:45:18

@Robi71: De Jong még itt sincs de te már leírtad ,,és sosem feledkezel meg az általad középszerűeket megemlíteni ,,,nálad a személy a fontos nem a teljesítmény ,,,,

kritizator 2019.03.12. 13:07:21

@zeli39: na most aztán már abbahagyni:)

Büntetésből mindenki írja le, ha mától ő lenne a vezetőedző és szabadkezet és korlátlan pénzt kapna, hogy nézne ki a Barca kerete.

faramuci69 2019.03.12. 13:14:44

Messi - Messi, Messi, Messi, Messi - Messi, Messi, Messi - Messi, Messi, Messi

Robi71 2019.03.12. 14:15:22

@zeli39: Dehogy írtam le...csak felsoroltam a jövő Barca-ját.

LDzsi 2019.03.12. 14:17:24

@zeli39: ha valamit Robi71 megjósol vagy kijelent, az biztosan úgy van és úgy is lesz ;)

LDzsi 2019.03.12. 14:20:41

@zeli39: de Jovic és társaia egész biztosan a Barca alappillére lenne. Sőt, anno ha Inigo Martinezt leigazolta volna a Barca most egész biztosan a padra szorította volna Piquét :)

Robi71 2019.03.12. 14:47:28

@LDzsi: Mit jelentettem ki? Hogy gyengébb lesz a Barca az aranygeneráció nélkül? Ezzel nem mondtam nagyot azt hiszem. Megismételhetetlen.

Robi71 2019.03.12. 14:50:53

@LDzsi: Ez most hogy jön ide?

LDzsi 2019.03.12. 15:01:36

@Robi71: Arthurt fél év után leírod, De Jong pedig még itt sincs, de szerinted már most esélye sincs hogy itt akár klasszis is lehessen. Kérdem én, akkor kinek lenne? Melyik fiatal játszana klasszis szintet 1 hónap után a Barcában és lenne meghatározó embere a csapatnak?

2019.03.12. 15:19:01

@LDzsi: Robi 71 -nál 4 befolyásoló tényező van ,,legyen (1)"Pep fiainak "egyike (2) legyen 30 év feletti de Vidal még véletlenül sem ,,(3)ha lehet hívják Neymarnak,,,(4) ás ha lehet ne legyenek fekete afrikai gyökerei :-)és igenis Semedo,Dembele ,Vidal,Lenglet ,Arthur letett az asztalra annyit ebben a szezonban mint 1-2 Robi 71 által preferált sztár ,,,

Robi71 2019.03.12. 15:23:14

@LDzsi: Kiforgatod a szavaimat. Így lehezetlen kommunikálni.

Robi71 2019.03.12. 15:25:21

@zeli39: Ámen. :) Igaz, Neymar nem tudom hogy kerül ide. Most Alberto zavarba jött. :)

2019.03.12. 15:32:40

@Robi71: 1.5 éve sipákolsz ,hogy mennyi szar volt Dembelet lecserélni Neymarra persze az nem idegesít,hogy Neymar önként hagyott itt minket és Dembele kényszer megoldás,,,nem emlékszem,hogy 1.5 év alatt lett volna csak 1 pozitív megjegyzésed róla ,,,

Robi71 2019.03.12. 15:40:07

@LDzsi: Három fajta igazolás van: a tuti, a talán és a reménytelen.
A tutit mindenki érti. Azt gondolom, hogy egy Suarez-el vagy Neymar-al nem vállaltunk nagy kockázatot.
A talán nálam a 40-50 milliós kategória, aki még bevállalható, ha nem is jön be. ..esetleg minimális veszteséggel továbbadható. Például: Rakitic, Stegen, (akikból közben tuti lett), Umtiti. Lenglet, Semedo, Arthur, Malcom vagyCillessen.
A reményteleneket nem sorolom fel.
Kérdés Cou, Dembi és De Jong. Őket egyértelműen tutiként kezeli a klub. Kérdés, hogy azok lesznek...és ha igen, mikor.

Robi71 2019.03.12. 15:43:18

@zeli39: Te mondtad ki, hogy Neymar-t nem lecseréltük Dembi-re, hanem kényszermegoldás volt. Akkor miről beszélsz? Hogy elég jó volt a kényszermegoldás?

LDzsi 2019.03.12. 15:52:39

@Robi71: szerintem sem Neymar, sem pedig Suarez nem volt annyira tuti. Ha úgy vesszük, akkor ritka a tuti igazolás. Anno Henry se volt olyan biztos, hiába érkezett klasszisként, csak a saját klasszisán múlott hogy képes volt "újratanulni" a focit. Elvileg Coutinho is Barca-DNS aztán láthatjuk, hogy mi van most. Ugyanúgy Neymar is lehetett volna egy sokadig brazil csoda.

katalan2 2019.03.12. 15:54:01

@faramuci69: Ha Ha Ha. Tetszik! Ez a legjobb hozzászólás, amit mostanában olvastam.

Robi71 2019.03.12. 16:02:12

@katalan2: Azért nem jó. Én hoznék még egy jó kapust és két jó belső védőt. 11 Messi ellen az ellenfél tuti csak hosszú felívelésekkel, beadásokkal próbálkozna. Mással nem nagyon. :)

DISTANTxTHUNDER 2019.03.12. 16:06:18

@Robi71: Erdekes, ezek szerint te azt tartod tutinak aki legalább 80-100 millióba kerül.. viszont Coutinho és Dembele eseteben pont az árukat hozod fel negatívumként, most akkor hogy van ez? :) Neymar és Suarez tuti igazolasok voltak? Neymart azt hiszem 19 évesen vettük meg, a mai napig nem tudni mennyiért.. Rosell gyakorlatilag ebbe a projektbe bukott bele, es majdnem a klub is.. mindent kockáztattak egy olyan jatékosért aki azelőtt nem játszott Europaban komoly csapatban.. ugyanúgy ahogy Arthur sem, őt megis leirod.. Suarez pedig emlékeim szerint olyan tuti igazolás volt hogy egy klubnak sem kellett, a PLből botrányhősként lett elüldözve, a Barca pedig kockaztatott, és elhozta, úgy hogy 2 honapig el volt tiltva.. ezek nagyon is rizikós igazolások voltak.. De Jongról pedig csak annyit hogy szerintem te félsz, mert ha csak fele olyan teljesítményt fog lerakni nálunk az asztalra mint most, akkor Busquets nem sok vizet fog zavarni mellette (ha csak a neve meg nem menti)

Robi71 2019.03.12. 16:06:45

@LDzsi: Minden igazolás, ami több, mint 50 millióért történik (jelenleg, mert ez kb 2 évvel ezelőtt még 20 volt) tutiként kezeli a klub. Az egy másik dolog, hogy mi mit gondolunk erről.

Robi71 2019.03.12. 16:24:22

@DISTANTxTHUNDER: Nem. Azt mondtam, hogy a 80+ milliós igazolást tutiként hatangozza be a klub. Ha engem kérdezel, akkor én nem adtam volna 80+ milliót sem Cou-ért, sem Dembi-ért...mert szerintem egyik sem volt tuti kategória.
Suarez fura termésuetének ellenére a világ legjobb (Agüero mellett) centeteként érkezett...aki a csapata legjobbja volt legyen szó a Pool-ról, Ajax-ról vagy ...Groningen.
Henry az egyik legremekebb játékintelligenciával megáldott játékos volt, akit valaha láttam. Biztos voltam benne, hogy csak idö kérdése mikor indul be.
Neymar-ról már 19 éves korábban mondenki biztos volt benne, hogy a legnagyobb tehetség Ronaldinho óta...és az is maradt mostanig is.
Ha már negatív példát akarsz felhozni a múltból akkor Ibra az, akinek nem a képességeivel volt gond...egyszerűen nem akart beállni a sorba és csapatemberként tegye oda magát. Arda-t meg sem említem...egy tetű volt.

kritizator 2019.03.12. 17:49:49

@faramuci69: ennyi pénz még Pereznel sincs :)

faramuci69 2019.03.12. 19:15:03

@Robi71: elfelejtettem hogy Te elemző beállítottságú vagy, kicsit túl tudományos néha :)

faramuci69 2019.03.12. 19:17:05

Én nagyra tartom Busquetset, de ha De Jong kiszorítja, azzal simmi gond sincs, ez az élet rendje.

julio alberto 2019.03.13. 01:39:41

@Robi71: Azok a szellemileg elmaradt brazilok egy dologban nagyon jók és eredményesek...ez a labdarúgás.Lehetnek is faramuci számítások,ima szőnyegek meg minden,attól még a feni dolog tény.De mit magyarázok én olyan nyugdíjas öreg úrnak aki már 40 éve nézi a labdarúgást mint te.

Messilona F.C. 2019.03.13. 03:37:03

.....Sandro Rosell: They have stolen two years of my life!...........

Robi71 2019.03.13. 04:11:02

@julio alberto: Szerinted "szellemileg elmaradottak"....de szerintem csak "labilisak"...nagyon nem ugyanaz a kettő. Mindenki tudja mire gondolok. Favela...szegénység....iskolázatlanság....hirtelen sok pénz...nők, buli, pia, drogok...28 évesen már levezetés...stb.

Robi71 2019.03.13. 04:52:07

@julio alberto: Haho...ébresztő! :)...egy újabb brazil "fehér holló" születőben?
"Arthur: "I made a mistake going to the Neymar party and I apologized"
www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20190312/461003176368/arthur-me-equivoque-y-pedi-disculpas.html

sunt 2019.03.14. 19:26:33

Alba szerződéshosszabbítása kapcsán kiderült, hogy nézzük is a meccseket és nem rögeszméink rabjai vagyunk. Egy rossz szó se hangzott el vele kapcsolatban, noha szinte mindenki mással kapcsolatban megoszlanak itt a vélemények.
süti beállítások módosítása